Deathscythehell schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:03:
Leuke accenten vind ik nog altijd die van engelsen of australische/niew zeelanders..af en toe komt er zo'n dialect uit dat je ff moet zeggen; pull the mic out of your ass, can't understand a ff'ing word...
waarop er gelachen word en een even slecht verstaanbaar antwoord uit komt.
Vind het zelf ook wel grappig om met een platteland engels accent te praten (gaat me best goed af

) ter ergenis van mijn mede corpies
ben overigens nog steeds een beetje op zoek naar een nieuwe corp en zoals ook al in mijn post op eve-o staat, zou ik graag bij 0utbreak terecht komen maar ik denk niet dat ik echt veel kans maak op dit moment met iets meer dan 18 mil SP of wel?
UWOF lijkt me ook wel een leuke corp als ik dat zo hoor..
Ter verduidelijking hier de link naar mijn post nog een keer:
eve-o post
Om even te reageren op je eve-o post
*Minimal 15+ Active european players
dit zit wel goed, de paar amerikanen in uwof hebben er deze week nog over geklaagd dat ze zo alleen zijn
*Small(er) gang PvP, not into blobbing much unless absolutely necesarry
Check!
*moneymaking oppertunities (ratting, complex running, killing lots and lots of
targets, and yes...i can even mine with a barge ugh, i prefer option nr. 3
though)
Zoals je mischien wel gelezen hebt, we zijn begonnen als pirate corp en sinds kort dus merc. Voor elke contract zal er ook loon uitbetaald worden op basis van de aantal kills waarbij je betrokken bent. De loot word meestal onderling verdeeld. Verder hebben we verschillende plekken in 0.0 waar we relatief rustig kunnen ratten (hoewel we daar vaak niet welkom zijn en het dus soms wel neerkomt op ninja ratting

)
*Not really interested in the big BoB <-VS-> Coalition wars or general politics
Check, als merc corp zitten we meestal toch in empire dus hebben we hier nauwelijks iets mee te maken.
*crazy and cool corpmembers since my current ones are about as crazy and
cool as they can get....
Ik ben er erg tevreden mee, maar als je het zeker wil weten is er maar 1 manier om hier achter te komen
*Fun fun fun fun kill kill kill kill kill etc etc...
Dit zit ook wel goed,
*Teamwork
Teamwork zit ook goed, iedereen is er voor elkaar (behalve natuurlijk waar iemand zich 20 jumps ver in de nesten werkt

). En tijdens ops is er altijd een strakke structuur en weet iedereen wat hij moet doen en wanneer er gesproken mag worden.
Het enige probleem op dit moment zijn gewoon de zomermaanden, de meeste members van onze corp hebben een gezond rl en zijn op het moment wat minder online.
Als je nog intresse hebt moet je gewoon even contact opnemen met mij ( Creesch) , Phelaen (ceo en ook nederlander) of Abbel nightroad (de fransman met het accent

)