[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:45
Defector schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:40:
ik heb nu door tijdgebrek een geruime tijd niet meer kunnen spelen en ik vind het zonde om de account zo te laten liggen. dus als iemand er belang bij heeft kan die mij een dm sturen.

ik heb iets van rond de 10 mil aan sp en de rest moet ik nakijken voor meer info moet je ff een dm sturen.
Ik heb misschien wel interesse.
ING : Calamor
Of mailen zie profiel van me. (je kan me daar ook mee aan MSN toevoegen)

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 20-07-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:58
Defector schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:40:
ik heb nu door tijdgebrek een geruime tijd niet meer kunnen spelen en ik vind het zonde om de account zo te laten liggen. dus als iemand er belang bij heeft kan die mij een dm sturen.

ik heb iets van rond de 10 mil aan sp en de rest moet ik nakijken voor meer info moet je ff een dm sturen.
ik heb ook zeker intresse dit zou mijn 3e account worden en tevens ook de meest skilled op dit moment kan ik nog niet helemaal meelopen met pvp in onze corp hoe zit het met jou character ?

je kan me evt toevoegen op msn of mij mailen (zie profiel)

de kosten om de char over te plaatsen zou ik evt wel willen betalen (volgens eve-o mag die niet maar daar kunnen we wel wat op verzinnen)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192118

Handel is niet toegestaan, handel in virtuele waren is op T.net niet toegestaan, dus je zult je heil ergens anders moeten zoeken.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-07-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109531

Wie kan me helpen? Ik ben net begonnen met Eve, erg leuk beetje Elite achtig!

Heb al wat missies gedaan en ik wil nu graag wat gaan traden, maar alles wat ik kan kopen lijkt bij "buyers" alleen maar voor minder weg te kunnen? Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 09:20

hilgo

Clear your mind of can't.

Anoniem: 109531 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 09:05:
Wie kan me helpen? Ik ben net begonnen met Eve, erg leuk beetje Elite achtig!

Heb al wat missies gedaan en ik wil nu graag wat gaan traden, maar alles wat ik kan kopen lijkt bij "buyers" alleen maar voor minder weg te kunnen? Doe ik iets fout?
Hier staat veel nuttige info in.
Waar het, zeker in het begin, op neer komt is dat je trade goods van A naar B gaat verplaatsen. Let daarbij wel op dat je low security space in het begin ontwijkt. Altijd jammer als je je industrial vol met spul in rook op ziet gaan.
Later, als je meer isk hebt, kun je hier nog eens kijken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109531

Oke thanks :) Je moet gewoon een goeie trade route zien te ontdekken dus? Wel jammer van al dat jumpen, gaat zoveel tijd in zitten. Daar is zeker niets aan te doen?

Hebben jullie verder nog wat tips ed. ze zijn welkom hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Anoniem: 109531 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:51:
Oke thanks :) Je moet gewoon een goeie trade route zien te ontdekken dus? Wel jammer van al dat jumpen, gaat zoveel tijd in zitten. Daar is zeker niets aan te doen?

Hebben jullie verder nog wat tips ed. ze zijn welkom hoor :)
En als je die goede route dan eindelijk hebt dan is de markt ook nog zo dat de prijzen veranderen als je die route doet. M.a.w. je inkoop gaat omhoog en je verkoop omlaag.
Jumpen is door de warp at 0 al een stuk sneller dan vroeger (dus nee, er is niets aan te doen).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184683

Enrave is een nederlands-talige corp in 0.0 space die graag nederlandstalige mensen verder helpt in de wondere wereld die EVE-Online heet.

Contact: Da Madness of Rednas Nevkol of join onze chatchannel: -NRave-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Anoniem: 184683 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:19:
Enrave is een nederlands-talige corp in 0.0 space die graag nederlandstalige mensen verder helpt in de wondere wereld die EVE-Online heet.

Contact: Da Madness of Rednas Nevkol of join onze chatchannel: -NRave-
V V Of kom even langshuppelen op het forum V V

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:42
Zo, inmiddels is account twee geopend (op dit moment nog trial, maar daar komt snel verandering in! ;) ). Deze alt wordt volledig industrial, eerste doel is een perfect miner te worden (met Hulk etc) en daarna zie ik wel weer.

Main Char = Lord Fett
Alt=Lord Vink

Ingame convo's zijn altijd gezellig met medelanders. ;) Zeker met mijn alt tijdens het minen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
-CKY2K- schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:36:
Zo, inmiddels is account twee geopend (op dit moment nog trial, maar daar komt snel verandering in! ;) ). Deze alt wordt volledig industrial, eerste doel is een perfect miner te worden (met Hulk etc) en daarna zie ik wel weer.

Main Char = Lord Fett
Alt=Lord Vink

Ingame convo's zijn altijd gezellig met medelanders. ;) Zeker met mijn alt tijdens het minen. :P
zit je in tor?
want daar mine ik veel.
Heb leaderships skill en daarvan is miner op lvl 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Mijn mining alt is nu z'n mining aan het maxxen, nog 2 weken voordat exhumers V af is, dan nog een paar chrystals richting T2 en mischien de support skills nog wat opkrikken zodat ik echt alles kan tanken in de hulk zonder die dure gistii booster :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Calamor schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:41:
[...]

zit je in tor?
want daar mine ik veel.
Heb leaderships skill en daarvan is miner op lvl 4.
Hmmm jij en degene die onder je gepost heeft zijn een stuk verder dan ik. Mijn mining alt is nog maar 5 dagen oud en mined nog in een frigate. :P Ik heb zelfs nog geen hauler! :/

Komt goed, is een kwestie van tijd. Ben nu eerst al de learning skills op lvl 4 aan het trainen. Ik volg verder de meeste tips uit de halaman (of zoiets) ultimate mining guide. Mijn volgende schip wordt ook geen cruiser, maar gelijk een retriever. Als ik wat verder ben ga ik graag eens met jullie minen, ik zit momenteel nog in de omgeving van Jita omdat ik daar een beetje oefen met traden. Ik mine momenteel nog op scordite. :/

Convo me maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07 12:38
Hmmm dit spel lijkt me wel wat! Alleen zou graag aan iemand hier van GoT wat vraagies willen stellen, over hoe het spel speelt e.d.
Als iemand me wilt toevoegen op msn O-)
wvroon ed hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
Gemini NL schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:53:
Hmmm dit spel lijkt me wel wat! Alleen zou graag aan iemand hier van GoT wat vraagies willen stellen, over hoe het spel speelt e.d.
Als iemand me wilt toevoegen op msn O-)
wvroon ed hotmail.com
waarom stel je die vragen niet gewoon hier in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Ochja wou niet iedereen met die vragen vervelen :+
Naja ok.

-Ik vroeg me gewoon af wat er zoal te doen valt in het spel? Heb wel wat gelezen dat je kan merchanten,minen, piet piraat spelen etc. Maar dat kan ook in Freelancer en in runescape :X
Dus vraag me af hoe die punten uitgewerkt zijn.

-Hoe is de community? Beetje gezellig en behulpzaam? Of killen ze je omdat je een makkelijke prooi bent? Verder vroeg ik me af hoeveel Hollanders er zijn.

- Is het een beetje vriendelijk voor beginners? Wordt je niet overspoeld met allemaal functies en skills? Beetje soepele controls? Opzich heb ik daar geen probleem mee, je kan het toch wel leren. Maar was toch wel benieuwd!

Verder ff denken... Tsja ik kan vragen of het het geld waard is. Want het is toch wel een bak geld voor iemand van 15 zoals mij. Maar denk niet dat ik daar hier een objectief antwoord op krijg ;)

Er zullen later nog wel wat meer vragen opkomen, maar ik hou het hier even bij! :)

spoiler:
Ow, en kan je het spel spelen met de 360 controller :+ ?

[ Voor 3% gewijzigd door Gemini NL op 24-07-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vooral je spoiler zegt mij dat dit spel niets voor jou is. ;)

Om even 1 andere vraag te beantwoorden: Het is alleen vriendelijk voor beginners als je de tutorials helemaal doorloopt.

[ Voor 50% gewijzigd door -TheNose- op 25-07-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 10:57
In Eve is het mogelijk om vanalles te doen. De meeste gaan voor NPC missie's en PVP.
Maar je kunt ook traden, ontwikkelen, mining.

Er zijn aardig wat Nederlanders online, er zijn ook Nederlandse corporaties.
In je begin dagen van Eve heb je altijd de beschikking tot een hulp channel, waar je je vragen kwijt kunt. En zoals -CKY2K- al zegt, speel vooral de tutorial.

Je kunt Eve niet besturen met je 360 controller, het is een toetsenbord en muis spel.

Als ik jou was zou ik gewoon de 14 dagen trial spelen en kijken of je het leuk vind. Dan kun je altijd nog beslissen om door te gaan met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
-CKY2K- schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:07:
Vooral je spoiler zegt mij dat dit spel niets voor jou is. ;)

Om even 1 andere vraag te beantwoorden: Het is alleen vriendelijk voor beginners als je de tutorials helemaal doorloopt.
Eey, geen vooroordelen hier :+ Het was natuurlijk maar een grap ;)
@ Dennis, bedankt voor de antwoorden.
Ik ga die trial wel eens proberen, kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 10:57
Welkom :)

Bereid je maar voor op flinke avonden doorhalen.
Handig is om alle newbie guides die op het Eve forum staan eens te lezen.
Weet je al een beetje welke richting je op wilt gaan? Mining, missies, ratten of toch voor de darkside (piraat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Nah denk me een beetje op handel te gaan concetreren, of missie`s. Ik zie wel, ik ga in de trial wel alles even uitproberen ;)
Ben nu op 12% met downloaden. Alleen het gaat niet zo snel met 170 kb/s :(

P.s. Ist goed als ik je toevoeg op xbox live?

Edit: Van de website: "Please be polite and refrain from shooting down the teaching drone."

Edit2: Heb het spel nu geprobeerd. Maar helaas, hets niet wat ik verwachtte... Hets gewoon niet mijn ding, had namelijk verwacht dat het allemaal wat soepeler ging, vooral met de besturing. Maar alsnog bedankt voor de hulp.

[ Voor 39% gewijzigd door Gemini NL op 25-07-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Die 2e edit had ik eigenlijk al verwacht na je Xbox controller opmerking.
Het is nu eenmaal geen echt actiespel waarbij je 100% controle over je schip hebt.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Dat had ik dus helaas wel verwacht. Nam aan dat het speelde als de gemmidelde space-sim, als freelancer of darkstar one ofzo. Maar dat het dan groter zou zijn en dus MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Niet echt dus. Maar dat is ook maar goed want bij EvE is het een stuk makkelijker om zelfs in grote vloten het overzicht te behouden van wie/wat/waar :)

Het is inderdaad in het begin wel even wennen als je al die directe actie dingen gewend bent maar als je eenmaal aan deze besturing gewend bent is het alsnog enorm vet om met 3km/s op 500m afstand rond een Dreadnought te orbitten :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm na de laatste patch van vandaag kreeg ik opeens de melding bij het inloggen, dat het Eve cluster zijn maximum aan users had bereikt en dat ik in de wachtrij werd geplaatst! Wtf? Ik verwacht dat ik voor dit bedrag per maand kan inloggen wanneer ik dat wil ja! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

-CKY2K- schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:51:
Hmm na de laatste patch van vandaag kreeg ik opeens de melding bij het inloggen, dat het Eve cluster zijn maximum aan users had bereikt en dat ik in de wachtrij werd geplaatst! Wtf? Ik verwacht dat ik voor dit bedrag per maand kan inloggen wanneer ik dat wil ja! :(
Natuurlijk heb je dit gemeld op het forum of gezocht of er misschien problemen zijn die het kunnen verklaren?
(ik heb er, gelukkig, geen last van na de laatste patch)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Probeerde je soms vlak na DownTime in te loggen? Zo ja, dan stellen ze een queue systeem met inlogserv in om te voorkomen dat de servers meteen overbelast zijn door 20000 tegelijk inloggende spelers.
Niks aan de hand dus, gewoon eventjes 2-3 minuten wachten voor je door de que heen bent en je kunt weer aan de gang. Wees dus maar blij met die que... paar dagen terug ging de server dus ineens down (SQL probleem ofzo) en toen de boel eindelijk online was wilde iedereen tegelijk inloggen...
Gevolg: Dikke 3 minuten kijken naar eens "logging in to..." schermpje en daarna nog eens 3 minuten naar "Opening station" en daarna nog eens 3 minuten voor ik mijn character sheet geopent had. (clone jump was overigens wel vlot :P)

Die Que voorkomt dat dus :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:51
hilgo schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:21:
[...]

Natuurlijk heb je dit gemeld op het forum of gezocht of er misschien problemen zijn die het kunnen verklaren?
(ik heb er, gelukkig, geen last van na de laatste patch)
Ach, is wel vaker na een patch. 9 van de 10 keer ben je binnen 5 minuten ingelogt. Je kunt ook ff Eve afsluiten en opnieuw opstarten aangezien je meestal dan helemaal zondert wachtrij weer Eve in kunt (vraag me niet waarom dit is, maar meestal werkt het wel zo :P )
Gemini NL schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:02:
Dat had ik dus helaas wel verwacht. Nam aan dat het speelde als de gemmidelde space-sim, als freelancer of darkstar one ofzo. Maar dat het dan groter zou zijn en dus MMO.
Als je zo iets zoekt zit je inderdaad verkeerd met Eve en kun je beter naar b.v. Jumpgate oid kijken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

redwing schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:01:
[...]

Ach, is wel vaker na een patch. 9 van de 10 keer ben je binnen 5 minuten ingelogt. Je kunt ook ff Eve afsluiten en opnieuw opstarten aangezien je meestal dan helemaal zondert wachtrij weer Eve in kunt (vraag me niet waarom dit is, maar meestal werkt het wel zo :P )
Weet ik allemaal, was me alleen heel even aan het ergeren aan het "oh noess ik betaal heel veel geld en mis 1 seconde speeltijd, ccp NU fixen!!!!(en nog meer !, 1, etc.)" gehalte wat ik meende te bespeuren. Maar dat kwam ook omdat ik vlak daarvoor, geheel tegen de gewoonte in, op het eve-o forum had gekeken (en daar wordt je al helemaal niet vrolijker van). Vandaar de, bij terug lezen, toch enigszins kribbige reactie (sorry :$ ).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Bent niet alleen Hilgo, ik kan daar ook niet echt tegen maar denk zeg maar niks want dat komt weer verkeerd over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dude, je hebt het over die beerput die EvEO forums heet...
Echter als ik eerst een gemiddeld WoW forum lees en daarna naar de EvEO forums ga lijkt het alsof de zon ineens begint te schijnen. Wat dat betreft hebben we dus eigenlijk heel weinig te klagen :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Er is een hoop verander in EVE.
Ik kan nergens meer BPC maken :(.
Alle sloten zijn ingebruik.
En dan niet voor een paar uur maar voor een paar dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is al jaren zo hoor dat labslots gewoon niet avaible zijn, pos in empire met je eigen labslots is een antwoord alleen moet je dan wel een corp hebben met standings die zo'n pos kan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik had pas mijn kat in laten slapen (slechts 3 geworden, ongeneeslijk ziek), vandaar dat ook ik wat overtrokken reageerde. Eve rules gewoon en is een mooie afleiding nu. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
-CKY2K- schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:54:
Ik had pas mijn kat in laten slapen (slechts 3 geworden, ongeneeslijk ziek), vandaar dat ook ik wat overtrokken reageerde. Eve rules gewoon en is een mooie afleiding nu. :'(
Sterkte man, hoop dat je je met EVE even kan uitlaten :) Alles komt goed :+

Anyway, OT
Op de een of andere manier boeit dit spel mij wel, alhoewel ik dat niet zeker weet O-)
Whiteviper, ook hier van GOT speelde dit 2 jaar geleden en heeft het redelijk lang vol gehouden maar toch gestopt.
Over een aantal weken toch maar eens een buddy trail van 15 dagen gebruiken samen, kijken of het echt iets is voor mij..

Maar lijkt me leuk, beetje skypen ondertussen beetje warpen, minen en met jullie chatten natuurlijk :+
Kijk er al naar uit, tot snel guys! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:35
Ik ben op zoek naar een ore calculator waarbij je de minerals die je nodig hebt invoert en dan kunt zien hoeveel ore en wat voor soort ore je moet minen. Weet iemand of zoiets bestaat>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131758

http://www.battleclinic.com/eve_online/ore_calculator.php is een perfecte calculator.

Ben nu zelf net weer 1 dag bezig. Heb ooit de trial gedaan, daar toen mee gestopt en nu nog maar eens een poging wagen.

Probeer me nu een beetje te richten op minen, heb net een Bantam en ben nu eerst maar eens mijn learning skills aan het verhogen voor ik me ga richten op cruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cixx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Handel is op GoT is niet toegestaan. Handel in digitale goederen is op heel Tweakers.net niet toegestaan, dus je zult ergens anders moeten kijken.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-07-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wordt dit een verkoop je character topic of zo?

Mijn alt begint al aardig op te schieten met zijn learning skills (gelukkig). Wil ze net als bij mijn main weer allemaal op lvl 4 hebben. Tussendoor train ik nu voor een industrial zodat ik beter kan jetcan minen. Daarna skills uppen om mijn mining yield te verhogen en dan direct doortrainen voor een retriever (die ik inmiddels al heb, lage buyorders plaatsen rules! :P ).

Ik blijf voorlopig gewoon high sec minen, totdat ik een deftige escort heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Wat zijn jullie ervaringen met een 2e alt account? Ik zou zelf nog een extra account willen hebben om in empire geld te verdienen terwijl mijn main dan in 0.0 zou blijven. Ik weet alleen nog niet of het de maandelijkse kosten waard is. Misschien dat mensen hier nog wat ervaringen kunnen posten hoe om te gaan met 2 accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
archetta schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:50:
Wat zijn jullie ervaringen met een 2e alt account? Ik zou zelf nog een extra account willen hebben om in empire geld te verdienen terwijl mijn main dan in 0.0 zou blijven. Ik weet alleen nog niet of het de maandelijkse kosten waard is. Misschien dat mensen hier nog wat ervaringen kunnen posten hoe om te gaan met 2 accounts.
Mijn alt wordt een ISK maker, dan kan er ook wel wat geld vanaf voor een timecard op zijn tijd. Ik betaal steeds voor 3 maanden, krijg je ook weer korting. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

archetta schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:50:
Als je alt genoeg verdient kan je gewoon voor ISK game time cards kopen, zodoende kost je het helemaal niks om een alt te hebben.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jup dus dat wordt handelen of in 0.0 minen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
yep mijn main verdient op dit moment genoeg om een alt en mn main te onderteunen met time cards mn alt is momenteel bezig met heavy ice minin om voor de corp een freighter te kopen (ben nu na 3 maanden opeens tot acting ceo uitgeroepen omdat alle andere 2 ''leiders'' tijdelijk een time out nemen :O wel appart om in een corp met players die 2 jaar oud de leiding te hebben met zelf maar een paar maanden ervaring (maar maak dagen van 20 uur p dag op eve nu :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 16:05

Erikie

www.erikie.nl

zeg, is t nou mogelijk om in 0.7 een pos met lab en production facility op te zetten (liefst zo goekoop mogelijk) ? enneh, kan die dan ook aangevallen worden?

iemand een linkje? :)

ik wordt GEK van die wachttijden voor het copyen en ml researchen. Dus ik wil een lief stationnetje opzetten voor me verse alt ! ben alleen bang dat ik best veel missies moet spelen voor standings anyway.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

angel00008 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:42:
(maar maak dagen van 20 uur p dag op eve nu :O )
:/ Dat lijkt me een beetje teveel van het goede.
Bij sommige mensen lijkt Eve meer op een baan dan op een spel.

Daarom ben ik er ook meegestopt, het nam gewoon teveel tijd in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikie schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:30:
zeg, is t nou mogelijk om in 0.7 een pos met lab en production facility op te zetten (liefst zo goekoop mogelijk) ? enneh, kan die dan ook aangevallen worden?

iemand een linkje? :)

ik wordt GEK van die wachttijden voor het copyen en ml researchen. Dus ik wil een lief stationnetje opzetten voor me verse alt ! ben alleen bang dat ik best veel missies moet spelen voor standings anyway.
Is mogelijk, alleen moet je idd hoge standing hebben + als je corp gewardecced wordt kan je pos beschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 62696 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:33:
[...]

:/ Dat lijkt me een beetje teveel van het goede.
Bij sommige mensen lijkt Eve meer op een baan dan op een spel.

Daarom ben ik er ook meegestopt, het nam gewoon teveel tijd in beslag.
yep ben ik het mee eens daarom probeer ik ook in het weekend gewoon lekker uit te gaan en straks ga ik 40 uur p/week werken dus dan zal het ook wel minder worden. ik probeer nu een beetje R&D aan de gang te krijgen zodat ik met nietsdoen isk verdien en dan gewoon lekker wat vaker of kan zijn tot ik wat skills omhoog heb (iteron V) cruiser V

overgens over dat pos in igh sec dat kost veel geld om een pos te kopen en te onderhouden als je alle fuel koopt en ja deze kan ook aangevallen worden als je corp in war is (en in een neutral corp kan je niet een pos anchoren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 10:08
Handel is op GoT is niet toegestaan. Handel in digitale goederen is op heel Tweakers.net niet toegestaan, dus je zult ergens anders moeten kijken.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 10:08
Voor klachten/opmerkingen kun je mij en mijn college's op een legio aan manieren bereiken, reageren op een modbreak in het topic zelf is offtopic en dus ongewenst.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Character Transfer an-sich is idd hartstikke legaal in EvE.

Extra vergoeding vragen buiten de character transfer om is echter wel tegen zowel de EULA van EvE als de regels van GoT. :)
(maar niks waar we niet via PM uit zouden kunnen komen ;))

EDIT: Die laatste opmerking is sarcastisch bedoeld... voor we daar weer moeilijkheden mee krijgen :D

[ Voor 17% gewijzigd door MazeMouse op 31-07-2007 16:19 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

Tegen modjes in gaan heeft geen enkel nut ook al zou je gelijk hebben maar heb het volste vertrouwen in terr dat hij zijn werk goed doet.
Ik weet niet precies wat je aanbood maar aan je reactie te lezen wilde je een char kopen of verkopen. Je kan alleen de hint plaatsen hier op het forum dat je er 1 zoekt ofzo of wilt verkopen. verdere info moet van dit forum af blijven volgens de regels.

Ik speel zelf persoonlijk bijna niet meer door de desyncs en de onzin die ik heb gehad met de support van CCP waardoor het em even 30 euro exra heeft gekost en zij alles glashard ontkennen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de-synchs zijn na de patch misschien niet helemaal opgelost het is wel een stuk minder naar mijn idee. Dat laatste is wel minder ja Donny, maar je moet wel weer eens on-line komen is stukie gezelliger voor mij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er hier nog corps die leden zoeken? Ik zit momenteel bij Black Lance, maar de corp lijkt maar niet uit het dal te kunnen komen nu DJ Lightning practisch niet online is. In het ergste geval ga ik dus op zoek naar een andere corp voor mij en mijn alt (en een vriend van me die een zeer ervaren Eve speler is).

Ik ben dus nog niet heel actief op zoek, maar kijk alvast wat rond. ;)

Mijn main heeft momenteel bijna 4k skillpoints en is een PvPer gericht op electronic warfare. Mijn alt is 2 weekjes oud en is een industrial (wordt mijn moneymaker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
-CKY2K- schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:13:
Zijn er hier nog corps die leden zoeken? Ik zit momenteel bij Black Lance, maar de corp lijkt maar niet uit het dal te kunnen komen nu DJ Lightning practisch niet online is. In het ergste geval ga ik dus op zoek naar een andere corp voor mij en mijn alt (en een vriend van me die een zeer ervaren Eve speler is).

Mijn main heeft momenteel bijna 4k skillpoints en is een PvPer gericht op electronic warfare. Mijn alt is 2 weekjes oud en is een industrial (wordt mijn moneymaker).
leap corp zoekt nog een paar pvp gerichte players

contact splintercellxxx voor meer info ( is ook nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

-CKY2K- schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:13:

Je zou kunnen overwegen om binnen je huidige alliance over te stappen? Zitten best wat NL in de overige corps. Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet goed waarom BL maar steeds rond Y-4 blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 164299 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:59:
[...]

Je zou kunnen overwegen om binnen je huidige alliance over te stappen? Zitten best wat NL in de overige corps. Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet goed waarom BL maar steeds rond Y-4 blijft hangen.
We hebben weinig mensen online in de corp en kunnen dus alleen een regio bevolken met een NPC station, anders liggen we er overal zo weer uit. Binnen Oooh Shiny zitten we met dezelfde problemen, weinig actie, eens in de maand een fleet op. Persoonlijk merk ik het verschil met wel of geen Oooh Shiny niet.

Je hebt gelijk dat we momenteel niet op een lekkere positie zitten met RRW en Y4, op dit moment heeft Stain empire wat in onze achtertuin geparkeerd en we hebben niet eens de numbers om ze er gelijk weer uit te gooien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

-CKY2K- schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:29:
[...]

We hebben weinig mensen online in de corp en kunnen dus alleen een regio bevolken met een NPC station, anders liggen we er overal zo weer uit. Binnen Oooh Shiny zitten we met dezelfde problemen, weinig actie, eens in de maand een fleet op. Persoonlijk merk ik het verschil met wel of geen Oooh Shiny niet.

Je hebt gelijk dat we momenteel niet op een lekkere positie zitten met RRW en Y4, op dit moment heeft Stain empire wat in onze achtertuin geparkeerd en we hebben niet eens de numbers om ze er gelijk weer uit te gooien. :(
UWOF (Under The Wings Of Fury) zoekt nog leden die interesse hebben in een gezellig clubbie. We zijn overgestapt van Yarr Yarr piraatje naar Mercenaries. Is een vrij makkelijke manier om aan Isk te komen, terwijl je toch de fun beleeft van PvP en War Declarations.

Indien je interesse hebt, neem dan even contact op ingame, met Abbel Nightroad of Phelaen.

We bestaan hoofdzakelijk uit Europeanen, met een meerderheid afkomstig uit Nederland. Maar geloof mij ook al is de voertaal Engels, er bestaat niks leukers, dan een fransman, gebroken Engels te horen praten op Ventrilo of Teamspeak :+ :+ :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 72689 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

UWOF (Under The Wings Of Fury) zoekt nog leden die interesse hebben in een gezellig clubbie. We zijn overgestapt van Yarr Yarr piraatje naar Mercenaries. Is een vrij makkelijke manier om aan Isk te komen, terwijl je toch de fun beleeft van PvP en War Declarations.

Indien je interesse hebt, neem dan even contact op ingame, met Abbel Nightroad of Phelaen.

We bestaan hoofdzakelijk uit Europeanen, met een meerderheid afkomstig uit Nederland. Maar geloof mij ook al is de voertaal Engels, er bestaat niks leukers, dan een fransman, gebroken Engels te horen praten op Ventrilo of Teamspeak :+ :+ :D :D
dit is net zoals duitsers engels horen praten (en zelf gewend zijn dat duiters meestal totaal geen engels kunnen)

altijd leuk om te horen :)

ook wel leuk om dan opeens tussen all dat ''rare'' engels opeens een engelse horen praten (vrouwlijk) en dan iedereen vervolgens 10 minuten still is om bij te komen dat ze net wat zei.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verschillende accenten zijn gigantisch leuk op TS, we hebben een FC die zweeds is en de eerste keer heb je geen flauw benul wat hij zegt omdat je hem gewoon niet kan verstaan :P

Aan de andere kant ook leuk hoe andere dingen uitspreken, gisteren gevecht, engelse target caller, komt er opeens een vent aan met de naam "scheikunde" nou met geen mogelijkheid kreeg hij het goed uitgesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ook altijd heerlijk die niet-engelse namen.
Alhoewel angel00008 (we zitten allebei in leap) het ook altijd voor mekaar krijgt de naam van een van mijn chars ALTIJD verkeerd uit te spreken. (engelse naam op zijn nederlands uitgesproken)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Laatst online: 21:42

Creesch

bla bla!

Anoniem: 72689 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

Eensch, het mercenary zijn bevalt me tot nu toe prima :)
Contact opnemen kan trouwens ook met Creesch aangezien ik gisteren gepromoot ben :p
En idd niks beter dan al die brakke accenten (inclusief die van mij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:39:
Ook altijd heerlijk die niet-engelse namen.
Alhoewel angel00008 (we zitten allebei in leap) het ook altijd voor mekaar krijgt de naam van een van mijn chars ALTIJD verkeerd uit te spreken. (engelse naam op zijn nederlands uitgesproken)
en toch vind ik blue's stem subliem !! :O (engels meisje in onze corp) als zij praat dan moet ik altijd ff stoppen met wat ik doe en aandachtig naar de stem luisteren.... >:)

ach en idd sommige nederlands spreken ook leuk gebrekkig engels :O (nitro) maar iedereen snapt elkaar na en tijdje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ja BM klinkt altijd enorm schattig. Maar sowieso klinken al onze engelse leden alsof ze net 14 zijn. (laat Evan het maar niet horen :P)

En Nox klinkt gewoon al gebrekkig puur door zijn Microsoft Sam accent :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 6441 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:24:

Aan de andere kant ook leuk hoe andere dingen uitspreken, gisteren gevecht, engelse target caller, komt er opeens een vent aan met de naam "scheikunde" nou met geen mogelijkheid kreeg hij het goed uitgesproken :P
Net als "Zqwyzzel", meestal wordt het "Z Q thingie" :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Verschillende accenten zijn gigantisch leuk op TS, we hebben een FC die zweeds is en de eerste keer heb je geen flauw benul wat hij zegt omdat je hem gewoon niet kan verstaan :P

......
Gelukkig geld dat niet voor alle Zweden. De FC die ik het beste kan verstaan komt er ook vandaan! StarLite weet wie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
craze_ schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:19:
[...]

Eensch, het mercenary zijn bevalt me tot nu toe prima :)
Contact opnemen kan trouwens ook met Creesch aangezien ik gisteren gepromoot ben :p
En idd niks beter dan al die brakke accenten (inclusief die van mij ;) )
Ja jij kan er ook wat van :P :P Vooral namen he :D

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

AproK schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

Ja jij kan er ook wat van :P :P Vooral namen he :D
zolang niemand het nog voor elkaar krijgt Creesch op de nederlandse manier uit te spreken blijf ik andere namen ook brak uitspreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Leuke accenten vind ik nog altijd die van engelsen of australische/niew zeelanders..af en toe komt er zo'n dialect uit dat je ff moet zeggen; pull the mic out of your ass, can't understand a ff'ing word...
waarop er gelachen word en een even slecht verstaanbaar antwoord uit komt.
Vind het zelf ook wel grappig om met een platteland engels accent te praten (gaat me best goed af :P ) ter ergenis van mijn mede corpies :+

ben overigens nog steeds een beetje op zoek naar een nieuwe corp en zoals ook al in mijn post op eve-o staat, zou ik graag bij 0utbreak terecht komen maar ik denk niet dat ik echt veel kans maak op dit moment met iets meer dan 18 mil SP of wel?

UWOF lijkt me ook wel een leuke corp als ik dat zo hoor..
Ter verduidelijking hier de link naar mijn post nog een keer:
eve-o post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 15:02

Schurem

Anytime, Anywhere

Hey Lui,

Hebben jullie wel eens dat EvE BSOD's produceert? Ik heb vrij recentelijk een nieuwe bak gebouwd, en het ding werkt perfect. Ook EvE draait er als een zonnetje op. Tot ik gister meedeed aan een small scale fleet action (15vs20). Juist op het moment dat het grid geladen moest worden van de gate met het geboefte en de bubble, piepte mijn komputer, flitste wat blauwe onzin en stierf. Na een reboot was het geskirmish nog steeds aan de gang, maar helaas. biep-flits-sterf. wtf. mooi kut, door mijn pc veroordeeld tot carebear :P

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Volgens mij is ervaring en specialisatie op PvP vlakken interessanter dan een X aantal SP.
Als je namelijk 12m in Industry hebt kom je niet echt ver natuurlijk!

Corps die zeggen, je moet minimaal 20m SP hebben en dat verder niet specificeren snappen niet helemaal hoe het werkt volgens mij.

Zaken zoals het kunnen gebruiken van Medium of Large T2 guns/launchers is stukken interessanter. Evenals het wel of niet zijn van een teamplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Deathscythehell schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:03:
ben overigens nog steeds een beetje op zoek naar een nieuwe corp en zoals ook al in mijn post op eve-o staat, zou ik graag bij 0utbreak terecht komen maar ik denk niet dat ik echt veel kans maak op dit moment met iets meer dan 18 mil SP of wel?

eve-o post
UWOF is zeker leuke corp :P
Op dit moment zijn er alleen nogal wat mensen van de vakantie aan het genieten geloof ik, waaronder ikzelf ook. Zal wel met meerdere corps zijn toch?
Mij zie je bijvoorbeeld komende maand niet veel, heb genoeg te doen namelijk :)

0utbreak lijkt me opzich wel goede corp, weet niet wat hun eisen zijn aan spelers opzich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Schurem schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:55:
Hey Lui,

Hebben jullie wel eens dat EvE BSOD's produceert? Ik heb vrij recentelijk een nieuwe bak gebouwd, en het ding werkt perfect. Ook EvE draait er als een zonnetje op. Tot ik gister meedeed aan een small scale fleet action (15vs20). Juist op het moment dat het grid geladen moest worden van de gate met het geboefte en de bubble, piepte mijn komputer, flitste wat blauwe onzin en stierf. Na een reboot was het geskirmish nog steeds aan de gang, maar helaas. biep-flits-sterf. wtf. mooi kut, door mijn pc veroordeeld tot carebear :P
heb je je geluid aan ? zo ja zet dat uit.. (eve geluid that is)

sinds de nieuwe patch reboot ook mijn ''uber l33te'' :+ pc als ik ook maar eengrotere groep heb als 10 mensen.. met geluid uit is + 50 gangs geen probleem..
Brainwaste schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:55:
Volgens mij is ervaring en specialisatie op PvP vlakken interessanter dan een X aantal SP.

Corps die zeggen, je moet minimaal 20m SP hebben en dat verder niet specificeren snappen niet helemaal hoe het werkt volgens mij.

Zaken zoals het kunnen gebruiken van Medium of Large T2 guns/launchers is stukken interessanter. Evenals het wel of niet zijn van een teamplayer!
helemaal mee eens zo ken ik mensen die +5 mill sp skills hebben en dan alleen in een mackinaw zitten en nog met 4 drones vliegen...

edit : iemand de capital industrials all gezien ? zit te erover te denken om met mn miner alt maar alvast de skills te gaan halen (alleen nog maar spaceship command en cap skills nodig)

http://dl.eve-files.com/media/corp/N-A-S/caporeshipuz3.jpg

hoop alleen dat ie wel een ORE Syndicate look gaat krijgen O+

[ Voor 8% gewijzigd door AjDuLion op 02-08-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Hey Lui,

Geen BSOD maar wel af en toe een complete freeze op de PC waarbij je de stroom eraf moet halen. Ik verdenk Teamspeak ervan de schuldige te zijn, het gebeurt alleen als er een hoop activiteit daarop is en nooit in een missie waar ook tientallen schepen in beeld zijn en alles retetraag is.

Wel grappig dat als je guns aanstaan en jij en je target in een bubble zitten je schip gewoon blijft doen wat het deed terwijl je opnieuw aan het inloggen bent. Zo log je in naast het wrak van je vijand en met een killmail in de inbox omdat je 'm offline hebt opgeblazen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Brainwaste schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:55:

Voor zover ik had begrepen was 20 mil sp tegenwoordig een beetje een minimum bij 0utbreak, ivm de vele aanmeldingen, daarnaast word je gedurende een tijdje in de gaten gehouden waarschijnlijk mbt je functioneren in PvP? en uitvoering geinterviewed oid... betreft wat ik wel en niet kan gebruiken; valt makkelijk te zien aan mijn skillsheet via de link die in mijn post staat..med t2 blasters en rails, werkende aan large t2 rails en blasters op dit moment..
k'heb trouwens ca. 17,5 mil sp en niet meer dan 18 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
0utbreak is tegenwoordig invite only, als het inmiddels niet weer veranderd is ;) Maverick weet er alles van :P

Speel opzich niet zovaak meer omdat ik er geen tijd voor heb, maar ik logde gister weer ffkes in om skill te checken, en zag dat ik inmiddels al 41 mln SP heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Bahh weer veranderd...eerst toen ik bijna 15 mil had (wat een tijd terug de minimale SP was) kwam ik erachter dat het veranderd was naar 20 mil...en nu weer invite only..als dat al weer niet veranderd is :P
Geen kans voor mij dus. dan maar iets zoeken wat er een beetje op lijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Deathscythehell schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:03:
Leuke accenten vind ik nog altijd die van engelsen of australische/niew zeelanders..af en toe komt er zo'n dialect uit dat je ff moet zeggen; pull the mic out of your ass, can't understand a ff'ing word...
waarop er gelachen word en een even slecht verstaanbaar antwoord uit komt.
Vind het zelf ook wel grappig om met een platteland engels accent te praten (gaat me best goed af :P ) ter ergenis van mijn mede corpies :+

eve-o post
Om even te reageren op je eve-o post

*Minimal 15+ Active european players
dit zit wel goed, de paar amerikanen in uwof hebben er deze week nog over geklaagd dat ze zo alleen zijn ;)

*Small(er) gang PvP, not into blobbing much unless absolutely necesarry
Check!

*moneymaking oppertunities (ratting, complex running, killing lots and lots of
targets, and yes...i can even mine with a barge ugh, i prefer option nr. 3
though)

Zoals je mischien wel gelezen hebt, we zijn begonnen als pirate corp en sinds kort dus merc. Voor elke contract zal er ook loon uitbetaald worden op basis van de aantal kills waarbij je betrokken bent. De loot word meestal onderling verdeeld. Verder hebben we verschillende plekken in 0.0 waar we relatief rustig kunnen ratten (hoewel we daar vaak niet welkom zijn en het dus soms wel neerkomt op ninja ratting ;) )

*Not really interested in the big BoB <-VS-> Coalition wars or general politics
Check, als merc corp zitten we meestal toch in empire dus hebben we hier nauwelijks iets mee te maken.

*crazy and cool corpmembers since my current ones are about as crazy and
cool as they can get....

Ik ben er erg tevreden mee, maar als je het zeker wil weten is er maar 1 manier om hier achter te komen ;)

*Fun fun fun fun kill kill kill kill kill etc etc...
Dit zit ook wel goed,

*Teamwork
Teamwork zit ook goed, iedereen is er voor elkaar (behalve natuurlijk waar iemand zich 20 jumps ver in de nesten werkt ;) ). En tijdens ops is er altijd een strakke structuur en weet iedereen wat hij moet doen en wanneer er gesproken mag worden.

Het enige probleem op dit moment zijn gewoon de zomermaanden, de meeste members van onze corp hebben een gezond rl en zijn op het moment wat minder online.

Als je nog intresse hebt moet je gewoon even contact opnemen met mij ( Creesch) , Phelaen (ceo en ook nederlander) of Abbel nightroad (de fransman met het accent ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
/signed :P

Je had in je post gezet dat je het nogal leuk vond met je huidige corp members, is het geen optie dat je er een paar mee neemt? :D
Zo worden beide corps groter met meer active spelers.. Is maar een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-07 12:54
Hey Lui,

Je kunt zien "waarom" je BSOD krijgt als je bij config scherm->systeem->geavanceerd->"opstart en herstelinstellingen" Instellingen->"systeemfouten" de computer automatisch opstarten uitvinkt.

Als je dan een BSOD krijgt krijg je te zien welke file dit veroorzaakt (vaak een dll). Je kunt dan googlen op de melding en 9 vd 10 keer vind je de oorzaak.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

AproK schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:51:
/signed :P

Je had in je post gezet dat je het nogal leuk vond met je huidige corp members, is het geen optie dat je er een paar mee neemt? :D
Zo worden beide corps groter met meer active spelers.. Is maar een idee
hehe was het maar zo'n feest, zou ik op zich wel kunnen maar dat kan ik ze niet aan doen ;) en trouwens aan je beredenering klopt iets niet helemaal; als ik er een paar meeneem dan worden toch niet allebei de corps groter?
Op dit moment heeft m'n corp een paar wardecjes lopen en daar help ik voorlopig nog even mee maar zodra het wat rustiger word zal ik eens even kijken wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:51

Hoogie2004

Whohooooo

Ligt de server weer op zijn gat....
Ik kan met geen mogelijkheid meer connecten....

nja, we zien vanavond wel weer

#edit: oh, nu staat er een message, uptime to be announced :P
nja, dan morgen maar weer gamen, of volgende week.

Ben pas geswitched van corp en begeef me nu in 0.0 space. Erg vreemd t.o.v. empire, bijna niks te beleven, alleen ratting / mining maar dat is ook wel weer leuk. Ik heb echter nog niet de skills / isk / ship om BS aan te kunnen (zeker niet nu ik mijn passive tanked drake heb verloren...)

[ Voor 63% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-08-2007 17:41 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Hoogie2004 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:36:
Ligt de server weer op zijn gat....
Ik kan met geen mogelijkheid meer connecten....

nja, we zien vanavond wel weer

#edit: oh, nu staat er een message, uptime to be announced :P
nja, dan morgen maar weer gamen, of volgende week.

Ben pas geswitched van corp en begeef me nu in 0.0 space. Erg vreemd t.o.v. empire, bijna niks te beleven, alleen ratting / mining maar dat is ook wel weer leuk. Ik heb echter nog niet de skills / isk / ship om BS aan te kunnen (zeker niet nu ik mijn passive tanked drake heb verloren...)
was net bezig een ded space te clearen zal nu wel verdwenen zijn :( sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Deathscythehell schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

hehe was het maar zo'n feest, zou ik op zich wel kunnen maar dat kan ik ze niet aan doen ;) en trouwens aan je beredenering klopt iets niet helemaal; als ik er een paar meeneem dan worden toch niet allebei de corps groter?
Op dit moment heeft m'n corp een paar wardecjes lopen en daar help ik voorlopig nog even mee maar zodra het wat rustiger word zal ik eens even kijken wat ik ga doen.
Ja klein beetje krom neer gezet :P
Zie wat je doet na de wardecs, zou leuk zijn als je ons joint, nog een NL member erbij :)
En als je vrienden van vorige corp mee neemt dan ben je gelijk wat minder vreemd en weet ik het allemaal niet :P Lijkt me gewoon leuk verder

Die server problemen begin ik ook beetje schijt aan te krijgen, probeer nu wat kleinere skills te trainen maar dat gaat beetje lastig als die het niet doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Via een collega sinds vrijdag met EVE on-line aan de gang... Het begint aardig te leven bij me... Nogal een stijle starters curve maar geleidelijk aan begint het een erg goede game te worden!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Jep in het begin is het wel erg veel informatie inderdaad :) Na een paar dagen denk je het redelijk door te hebben en dan kom je er 2 weken later achter dat je er nog steeds niks van bakt. Dat is een van de dingen die het zo leuk maakt vindt ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

mijn account die ik een half jaar geleden na 2 dagen had opgegeven dit weekend eens terug opgenomen :)

Gelukkig herinnerde ik me nog genoeg van de controls. Na weer eens een newbfrigate in de prak geschoten te krijgen besluit ik het om het voorlopig anders aan te pakken. Ik zou graag handelaar willen worden. En dan bedoel ik niet enkel koeriermissies, maar effectief zelfstandig spul gaan kopen in de ene station en in een andere station terug verkopen. Probleem is dat ik dan echt voor grote hoeveelheden moet gaan en mijn cargoruimte is zo beperkt. Ik zie plannen te koop om met grotere cargoschepen te leren vliegen, maar ze zijn zo duuuur :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Boeboe schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:03:
mijn account die ik een half jaar geleden na 2 dagen had opgegeven dit weekend eens terug opgenomen :)

Gelukkig herinnerde ik me nog genoeg van de controls. Na weer eens een newbfrigate in de prak geschoten te krijgen besluit ik het om het voorlopig anders aan te pakken. Ik zou graag handelaar willen worden. En dan bedoel ik niet enkel koeriermissies, maar effectief zelfstandig spul gaan kopen in de ene station en in een andere station terug verkopen. Probleem is dat ik dan echt voor grote hoeveelheden moet gaan en mijn cargoruimte is zo beperkt. Ik zie plannen te koop om met grotere cargoschepen te leren vliegen, maar ze zijn zo duuuur :(
Je kan het beste een gallente indus lvl 5 kopen en die zijn maar 1M.
Voor handelen heb je veel geld nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Calamor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:26:
[...]

Je kan het beste een gallente indus lvl 5 kopen en die zijn maar 1M.
Voor handelen heb je veel geld nodig.
bedankt voor de hint :). Wat voor type is zo'n indus?
Voor handel gaat er inderdaad veel geld door je handen, maar je winst is exponentieel: in het begin ga je een zeer marginale winst hebben, maar hoe meer geld je verzamelt, hoe groter je winst zal zijn. Lijkt een moeilijke job, maar mits het bijhouden van de nodige marktdata (kladblok rules) en het uitplannen van optimale handelsroutes moet dit zeer lucratief zijn volgens mij :).

Het is de vrijheid in dit spel die me overhaald heeft om terug te beginnen, ik wil een soort van harige truckchauffeur in de ruimte zijn, manoevrerend met gigantische cargoschepen met pinup posters in de cockpit, piraten vervloekend :7

heb het friendssysteem nog niet volledig uitgedoktert, maar wie een babbel wil kan me onder de naam "boe2" terugvinden.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 06-08-2007 13:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

indus = industrial. En voor het schip wat hij je aanraad moet je wel een paar weken skillen voordat je dat kan vliegen ;)
Verder vergt traden naast geld ook nog wat skills om je marges en zo te verbeteren. Veel info is er op het marketing discussions forum te vinden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hilgo schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:09:
Verder vergt traden naast geld ook nog wat skills om je marges en zo te verbeteren. Veel info is er op het marketing discussions forum te vinden.
HEEL goede info hier idd, thanks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
MM schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:27:
Jep in het begin is het wel erg veel informatie inderdaad :) Na een paar dagen denk je het redelijk door te hebben en dan kom je er 2 weken later achter dat je er nog steeds niks van bakt. Dat is een van de dingen die het zo leuk maakt vindt ik :)
:)
Het meest frustrerende vind ik nog dat je al die skills moet leren en dat je er nooit mee klaar bent :) Zeker als je al een langere tijd speelt ben je voornamelijk bezig met skills naar lvl5 brengen, en dat duurt gewoon gruwelijk lang :D Ik denk dat ik in het afgelopen half jaar iets van 10 levels heb geskilled van diverse skills. Battleship lvl5 duurt bijvoorbeeld al een maand, en Battlecruiser lvl5 zo'n 24 dagen bij mij. Dat is wel een beetje jammer aan het spel naar mijn mening, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Wat ik me trouwens toch al tijden afvraag, wat is er in hemelsnaam zo leuk aan minen ? Ik heb zelf voornamelijk een pvp char en zie mining eigenlijk meer als een noodzakelijk kwaad om wat ISK bij te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 22:27

Shunt

Boe

craze_ schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:18:
Wat ik me trouwens toch al tijden afvraag, wat is er in hemelsnaam zo leuk aan minen ? Ik heb zelf voornamelijk een pvp char en zie mining eigenlijk meer als een noodzakelijk kwaad om wat ISK bij te verdienen.
niets dat ik kan vinden. daarom heb ik het nog nooit gedaan met mijn huidige char en die is toch al weer een goede jaar oud. Isk maak ik wel door te ratten of door loot te verkopen (vooral faction van kills)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Nog steeds yumpen en yammen met mindlles? :P

Speel EVE overigens al tijden niet meer, laatst wel die gratis 5 dagen gebruikt maar daarmee heb ik eigk alleen maar weer een nieuwe long term skill aangezet :+.

Edit: minen is overigens best te doen als je lekker slap kan ouwehoeren op TS imho. Verder is dat sleur en pleur van je cargohold naar de can niet boeiend nee.

[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 07-08-2007 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Voordeel van minen over ratten/missions is dat je beter kan alt tabben en wat forums lezen :P

De beste manier om geld te maken (als in, minste moeite vs resultaat) vind ik om dingen van Jita naar 0.0 te importeren. 200-300% markups zijn in diep 0.0 niet ongewoon. Iemand met een Carrier/Freighter kennen helpt hierbij :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond uiteindelijk amper winst gemaakt met mijn newbaccount :(
Wou wat missies doen om wat kapitaal op te bouwen, maar de agents sturen me steevast naar veel te zware vijanden, waardoor ik gedwongen ben om de opdracht te weigeren. Uiteindelijk via het helpkanaal geleerd hoe je via de worldmap best agents kan zoeken en meteen wat leuke missies gedaan. Uiteindelijk mijn bescheiden Navitas waar net 2 hagelnieuwe railguns opstonden in de vernieling gekregen (overmoedig geweest) waardoor ik mijn winst van de dag aan nieuwe equipment mocht gaan opdoen. Ergste van al is dat ik hiervoor minstens 5 jumps moet doen, terwijl ik ook nog de navigation skill gekocht heb in een ander station, ook een heel eind ervandaan. Voordeel is wel dat ik de wereldmap grondig onder de knie krijg. Best leuk om een route te plannen zodat ik mijn schip/guns/ammo/skill op een zo snel mogelijke manier bij elkaar kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Boeboe wat is je ingame naam, dan stuur ik je wat isk vanavond. :)

Beginnen in EVE is belachelijk moeilijk, je mist voor alles skills en er is nergens documentatie over. In ons corp (GoonFleet) hebben we een grote wiki die de basics uitlegt en fitting info geeft. Ook geven we newbies een paar miljoen isk om hiervoor te compenseren. Een newbie bij ons deed mee op een fleet op en zijn tackling frigate werd op een gegeven moment kapot geschoten. Toen gaf de fleet commander de opdracht dat iedereen in gang hem wat isk moest geven. Uiteindelijk had hij 194 miljoen isk (er waren dan ook ~200 man in de gang). :)

Ik kan je ook aanraden om Salvaging te leren, dan kan je materialen uit wrecks halen. Dit maakt missions een stuk winstgevender. Verder is het belangrijk om afstand te houden van de rats en/of een goede 'tank' (shield booster of armor repairer) mee te nemen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

men naam is boe2, vanavond zal ik wel maar een uurtje online zijn :)
Het IS inderdaad moeilijk, je wordt geconfronteert met een hele marktplaats aan items/implants/skills waarvan je absoluut geen flauw benul hebt waarvoor ze dienen of hoe je ze gebruikt. Dat ik skills nodigheb was me al snel duidelijk, maar waarom zijn ze allemaal zo duur? Ik wil zoveel (shields, warpdrives, missile turrets, containers), maar ik duizel gewoon van de bedragen. Ik besef ook wel dat dit komt omdat ik net begonnen ben, maar een groot deel van deze skills lijken me toch essentieel? Skills om met industrial ships te vliegen wil ik ook, maar die kosten nog een stuk meer. Salvaging is een goede tip, ga ik zeker nog leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Beste om te beginnen is de tutorial missie die je in het begin kan doen. Krijg je 10% standing voor en dat is vreselijk veel in het begin.

En daarna met een frigate hauler missies doen in high-sec. Heel snel geld verdienen zonder dat je kapot wordt geknalt. Evt training for industrial schip als je meer moet meesjouwen.
In de tussentijd kun je je skills trainen (en leren wat je moet trainen).
En als je een paar miljoen heb verdiend dan kun je ook al kill missies gaan doen als je dat wat lijkt. Of je bezig gaan houden met mining. PvP kan ook, maar da's duur in het begin. Vooral al je nog n00b bent.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.