Houd de moed erin zou ik zeggen. Bij mij is hiervoor dus een monteur langsgeweest, maar dat was meer ter inventarisatie. Ze bellen mij voor een vervolgafspraak, maar het is al weer drie werkdagen geleden, dus ik bel ze morgen.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:00:
[...]
Ik zit ook met horizontale strepen op mijn Le40m86!!
Het viel me gisteravond dat ik er nu ineens meer last van had dan het begin ! De reden was dat ik hem na eerdere tests op de andere scartaansluiting had laten zitten. Ik switch dus de (standaard) scart van de ene ingang op de tv naar de andere en het wordt minder erg /erger. Nu weet ik zeker dat het aan de aansluiting ligt (correct me if i'm wrong)
Ik maak momenteel alleen nog met mijn xbox gebruik van full hd over component, en daar heb ik niet over te klagen. Dit strepen probleem kun je volgens mij ook zelf uit de wereld helpen door je randapparatuur over HDMI aan te sluiten. Ik heb echter nog geen blu-ray/hddvd of hd decoder (reden: te weinig content ennog te duur), dus voor mij gaat die vlieger niet op. Maar mbt HD wat ik van mij xbox af kan zien is dit zeker geen miskoop. Ik denk echt dat de scartaansluitingen rot zijn.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:00:
[...]
nee, ik had me mijn full HD tv wel anders voorgesteld
hope this helps (a bit)