Zijn er al mensen die een abb. genomen hebben bij Telfort met het USB-modempje voor 29,95 Euro
en ons kunnen vertellen wat de snelheden zijn enz. enz. ?
U vraagt, wij draaien:
Vast internet aansluiten is voor mij geen mogelijkheid dus dit is een fantastische oplossing, tenminste dat dacht ik.
Die USB-modem werkt voor geen donder bij mij, mijn C2D E6300 @ 2.0ghz met 2 Gig ram heeft opeens langer dan 5 minuten de tijd nodig om hem uit het "welkom" scherm van WinXP te halen. Dit komt vast omdat het apperaat 3 functies heeft, usb drive, een virtueel cd-rom station (die de usb drive doe mounten) en de modem zelf, dit duurt gewoon ongeloofelijk lang om allemaal 'detected' te worden, dit hadden ze simpel op kunnen lossen door gewoon een cd mee te leveren, en de modem, enkel een modem functie te geven. Gaat er iets mis, wil je de kabel even in een ander USB gat doen o.i.d., moet je je pc eerst restarten om het programma weer aan de praat te krijgen.
Verbinding is 5 (vd 5) streepjes, maar dat is niets raars, ik woon midden in Rotterdam.
En de snelheid vroeg je:
Download - 5.3 KByte/sec (=42 kbps)
Upload - 2.5 KByte/sec (=20 kbps)
Ja, inderdaad 5KB per seconde.
Die prutsers hebben het G3 netwerk voor mijn sim geblockt, hierover gisteren gebeld, met de geruststelling dat het binnen 24 uur gefixt word en zoniet word er even naar mij gebeld. Vandaag om 5 uur nog even gebeld om zeker te zijn dat ze het doen, met als antwoord "Ja, onze technische dienst werkt tot 9 uur, en die zullen het zeker nog even doen".
Mooi niet dus.
Als ik morgenmiddag nog niet op het 3G netwerk kom breng ik hem direct terug en eis ik een andere sim.
/me Sir Nobax is TOTAAL niet amused