Nog evenRival24 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:27:
Als alles goed gaat is de patch er donderdag.
Bron.
De AA van die tank is zo traag lol .....Darkasantion schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:09:
[...]
Vind ik niet, GDI is heel duidelijk sterk met de mammoth MK III die heel veel aan kan(ground en air),
en in aankomende patch wordt die tank nog trager gemaakt dus.. tegen die tijd dat die bij een basis aan komt is die al verwoest door een vertigo ofzo
Verwijderd
Ben nu in Kroatie, echt wat een verschrikking ik moest hem zelfs op easy doen en toen lukte die eindelijk, heb de volgende nog niet gedaan hoop dat die iets simpeler wordt.
Verwijderd
Waar dan?
Edit: Yep nu zie ik het
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 19:53 ]
Verwijderd
INDD maarja je denkt snel dat het 700 is als je kijkt hoe lang het duurt voordat het binnen is
edit: Grrrr download failed daar krijg je het gezijk weer

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 20:01 ]
Download failt bij mij al 22x, dus ik download hem over een paar dagen maar
Verwijderd
Ja want dis geen doen nuDaMorpheus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:04:
Beetje onbeleefd, maar ik vind 'm dus niet?DaMorpheus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:04:
2000ste bericht

[ Voor 6% gewijzigd door Snake op 07-06-2007 20:09 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Via update center van je spel..Snake schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:06:
[...]
Beetje onbeleefd, maar ik vind 'm dus niet?
2000ste bericht![]()
Lijkt er op dat hij bij CONFIG.TXT stopt en het lijkt er op dat iedereen dit probleem heeft /Gimbooze schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:31:
Nergens een mirror te vinden ook zo te zien. Ik ga ff verder zoeken.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Inderdaad, kennelijk is er iets mis met de patch op de server en kan daarom niemand deze downloaden. Het komt IMHO wel een beetje slordig over, het kost niet eens zo heel veel moeite om het downloaden van de patch te testen voor de release.mmxmmx schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:53:
[...]
Lijkt er op dat hij bij CONFIG.TXT stopt en het lijkt er op dat iedereen dit probleem heeft /
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja dit is wel heel slordig .MetroidPrime schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:03:
[...]
Inderdaad, kennelijk is er iets mis met de patch op de server en kan daarom niemand deze downloaden. Het komt IMHO wel een beetje slordig over, het kost niet eens zo heel veel moeite om het downloaden van de patch te testen voor de release.
Voor al ook omdat het forum en de webside het ook niet doen en wat jij al zecht je moet natuurlijk een file wat zo veel problemen moet oplossen wel ff zelf via autoupdate testen lol
Wat een domper is dit en wat een deuk in de naam van de makers .
Ik vind het zo bie zo al slordig dat wij als beta testers worden ingezet .
Laatste topic van APOC op het EA.forum ging erover dat bij het uploaden van de patch verkeerd was gegaan. En dat het binnen 2 uur het werkend zou zijn.
Topic die het dus niet doet
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Das goed nieuwsglashio schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:13:
Laatste topic van APOC op het EA.forum ging erover dat bij het uploaden van de patch verkeerd was gegaan. En dat het binnen 2 uur het werkend zou zijn.
En wanneer zijn die 2 uur ingegaan dan ? Daar zijn vast al wel wat minutjes van voorbij
Verwijderd
zijn de fora ook al down.
Mijn god wat een kneuzen daar.
Ik ben niet echt een gamer. Dus snapte al dat EA ge:R niet.
Maar nu maak ik het toch zelf mee.
Kleine problemen die niet ff snel worden opgelost. Cheaters die ze gewoon hun gang laten gaan. Het straalt gewoon heel weinig liefde uit
Ik ben niet echt een gamer. Dus snapte al dat EA ge:R niet.
Maar nu maak ik het toch zelf mee.
Kleine problemen die niet ff snel worden opgelost. Cheaters die ze gewoon hun gang laten gaan. Het straalt gewoon heel weinig liefde uit
Topic was geopend om +/- 20:00
Edit :
Edit :
APOC schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:16:
Hey guys,
We live in a technical world and unfortunately things of this nature can happen. We had an uploading error issue with the files that we could see until everything was "supposedly live". Not all the files got deployed correctly to our FTP servers and hence we thought it was live.
Apologies in advance, everything is being re-uploaded. We should have this baby live again within 2 hours world-wide.
I will do my best to keep you posted on the play by play. We've been all over it this morning.
A minor technical fluke, damn the C&C patch gods!!!!
-APOC
[ Voor 95% gewijzigd door glashio op 07-06-2007 21:31 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
En EA maar zeggen van ja we releasen hem veel later want we willen er zeker van zijn dat er dit keer geen fouten in zitten, we hebben het 1000x keer getest, en nu gaat het al bij het downloaden fout xD!!!!!!
Je kan zeggen wat je wil over EA maar met EA ist wel altijd lachen gieren en brullen
Je kan zeggen wat je wil over EA maar met EA ist wel altijd lachen gieren en brullen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 21:31 ]
Ja werkt hier ook ben op de helft en nog 4 min te gaanWR. schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:32:
Hij werkt nu wel,maar wel @16KB. Dus wordt duurt nog wel even.
Verwijderd
Hoe kan het dat ie zo snel gaat bij jouw O_O bij mij duurt het nog 80 minutenmmxmmx schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:35:
[...]
Ja werkt hier ook ben op de helft en nog 4 min te gaan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 21:36 ]
Chello extreme 2MB down en 200KB upVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:36:
[...]
Hoe kan het dat ie zo snel gaat bij jouw O_O
Ja, net als met de nieuwe layout van t.net twee dagen terug zijn het idd erge kneuzen als de servers het niet eens trekken als mensen massaal ernaartoe gaan om de nieuwe layout te checken cq info over de patch te bemachtigenVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:19:
zijn de fora ook al down.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
ok foutje met het uploaden. En wat is het excuus dat iedereen nu met 1kbs aan het dl'en is?
Ze hadden de drukte niet verwacht oid?
Of ze geven er niks om.
Verwijderd
Das altijd al bij EA geweest, zo gauw als er een neiuwe patch uitkwam kan je elke keer erg lang wachten.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:38:
[...]
ok foutje met het uploaden. En wat is het excuus dat iedereen nu met 1kbs aan het dl'en is?
Of ze geven er niks om.
oh ja joh download weer failed X_X
Verwijderd
Ja daarom vroeg ik me ook af waarom je sneller downloadeWR. schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:42:
[...]
Dat maakt niets uit, als EA je niet meer ruimte geeft.(302:36)
anyway heeft iemand de patch al binnen?
Edit na 2 keer het spel opstarten werkt het wel en ben ik online .Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:38:
[...]
Of ze geven er niks om.
GL and Have funn
[ Voor 14% gewijzigd door mmxmmx op 07-06-2007 21:46 ]
Als je niets nuttigs te posten hebt, post dan niet.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 22:57 ]
kan imenad zodra die er zijn hier een aantal mirrors posten va de patch 1.05
fileplanet en fileshack hebben hem nog niet
alleen via ea update , maar die breekt telkens af....
fileplanet en fileshack hebben hem nog niet
alleen via ea update , maar die breekt telkens af....
slimmehotspot.nl
o wat fijn is het toch om af en toe een webserver te hebben
via ea was constant crash en maar 2,1 kb/sec
ben em nu aan het downloaden op de server in het data center, met 600-900kb/sec
en nu wel stabiel
ik kan em daar niet hosten voor de rest dus als iemand voor mij een plekkie heeft waar ik em kan uploaden wil ik dat best even doen
(kheb overigens alleen de engelse versie gedownload (CNC3_patch105_english.exe)
en nu wel stabiel
ik kan em daar niet hosten voor de rest dus als iemand voor mij een plekkie heeft waar ik em kan uploaden wil ik dat best even doen
[ Voor 31% gewijzigd door Scorchor op 08-06-2007 06:44 ]
dat lijkt trouwens meer op een beroerde ISP met hele beroerde peerings. Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat het met XS4All niet zo heel veel uitmaakt.De Gesnaakte schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:31:
en nu wel stabiel
@home heb ik thuisTrailBlazer schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:48:
[...]
dat lijkt trouwens meer op een beroerde ISP met hele beroerde peerings. Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat het met XS4All niet zo heel veel uitmaakt.
verder nooit problemen met mn verbinding, alleen altijd van de ea server downloaden is bagger
was met de vorige patch ook, of het aan ea , @home of de drukte ligt interresseert me ook eigelijk geen ruk,
via datacentre ging het erg snel en kheb de patch nu binnen en mocht er iemand plek hebben/weten waar ik een mirror kan zetten laat het me dan even weten. de patch is 111mb
Verwijderd
Hebben ze het poppetje dat stopt met lopen bij plaatsen gebouw al gefixed eigenlijk?
En de harvesters die niet handig hun tib lossen?
En de harvesters die niet handig hun tib lossen?
Jammer dat ze de afstand niet hebben ingekort waarmee die Devastator Warship van scrin kan schieten. Dus dat ze wel in range moeten komen van je AA.
Ik heb ook een leuke computer..
volgens mij schieten je rocket launchers nu veel verder en zijn de aa vehicles ook sneller gemaakt dus op zich maakt dat het wel weer goedTranzy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:03:
Jammer dat ze de afstand niet hebben ingekort waarmee die Devastator Warship van scrin kan schieten. Dus dat ze wel in range moeten komen van je AA.
Verwijderd
net 1 potje gespeeld.
Duurde meteen langer als 10 oude potjes
scorps zijn idd een stuk minder handig. Venoms zijn nog steeds erg goed.
Als ze maar uit de buurt blijven van anti air, maar ze zijn best snel dus dat kan wel.
Rocketlaunchers zijn idd ideaal tegen scorps.
En basecrawling lukt ook nog steeds wel redelijk
En ik ben officieel weer een noob. De tegenstanders haddden Superweapons. 1ste keer sinds lange tijd dat ik die weer zie in een 2vs2 skirmisch
Duurde meteen langer als 10 oude potjes
scorps zijn idd een stuk minder handig. Venoms zijn nog steeds erg goed.
Als ze maar uit de buurt blijven van anti air, maar ze zijn best snel dus dat kan wel.
Rocketlaunchers zijn idd ideaal tegen scorps.
En basecrawling lukt ook nog steeds wel redelijk
En ik ben officieel weer een noob. De tegenstanders haddden Superweapons. 1ste keer sinds lange tijd dat ik die weer zie in een 2vs2 skirmisch
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 09:49 ]
Ik hoop niet dat die Devastator Warships nu binnen bereik van AA moeten komen om te kunnen schieten... De Devastator Warships dwing(d)en de tegenstander nu eenmaal om uit hun basis te komen en actie te ondernemen ipv lekker achterover zitten en wachten tot de tegenstander eens komt aanvallen.Tranzy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:03:
nu ik weet wat de bestandsnaam is , is het zoeken op googleDe Gesnaakte schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:31:
en nu wel stabiel
een piece of cake
1ste result http://games.internode.on.net/filelist.php
download binnen in 10 minuten! thx !
slimmehotspot.nl
Snelle mirror voor patch 1.05:
http://rapidshare.com/files/35913531/CNC3_patch105.part1.rar
http://rapidshare.com/files/35916576/CNC3_patch105.part2.rar
Succes ermee
http://rapidshare.com/files/35913531/CNC3_patch105.part1.rar
http://rapidshare.com/files/35916576/CNC3_patch105.part2.rar
Succes ermee
Bestandsnamen:xdc schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:51:
[...]
nu ik weet wat de bestandsnaam is , is het zoeken op google
een piece of cake
1ste result http://games.internode.on.net/filelist.php
download binnen in 10 minuten! thx !
http://www.commandandconq...nity/patches/default.aspx
Verwijderd
Nou de patch komt prima binnen nu. De overkant van de oceaan slaapt, dus nu is de snelheid uitstekend te noemen.
Ik lees op de fora van EA zeer goede ervaringen, en de rating van de patch ligt heel hoog. Scorpion rushes worden nu makkelijk afgeslagen met rocket infantry aldaniet voorzien van een APC eromheen, en de bruikbaarheid van een mammoth rush is ook afgenomen als ik lees dat 7 rocketeers, met 3 zone trooper squads een rush van 7 mammoths afsloeg.
Eindelijk weer wat strategie
Ik lees op de fora van EA zeer goede ervaringen, en de rating van de patch ligt heel hoog. Scorpion rushes worden nu makkelijk afgeslagen met rocket infantry aldaniet voorzien van een APC eromheen, en de bruikbaarheid van een mammoth rush is ook afgenomen als ik lees dat 7 rocketeers, met 3 zone trooper squads een rush van 7 mammoths afsloeg.
Vraag me af hoe goed Scrin de infantry buff aan kan. Buzzers zijn erg slecht in grote battles en Gunwalkers traag en doen weinig damage. Bovendien kunnen de Scrin tanks en harvesters geen infantry pletten.
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
dus Scorps mixen met buggy's en bikes dus!! goede ontwikkeling..Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:01:
Nou de patch komt prima binnen nu. De overkant van de oceaan slaapt, dus nu is de snelheid uitstekend te noemen.
Ik lees op de fora van EA zeer goede ervaringen, en de rating van de patch ligt heel hoog. Scorpion rushes worden nu makkelijk afgeslagen met rocket infantry aldaniet voorzien van een APC eromheen, en de bruikbaarheid van een mammoth rush is ook afgenomen als ik lees dat 7 rocketeers, met 3 zone trooper squads een rush van 7 mammoths afsloeg.![]()
''De Gesnaakte schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:31:
en nu wel stabiel
zal hem over uurtje uploaden, post ik dan wel mirror...
upload zat wat later worden, download pas over 20 minuutjes, klaar, en dan is me stage bijna afgelopen dus kan ik em niet over pompen volle gaas via me stage bedrijf en zal ik dus via me 1mbit lijntje de stuff moeten overpompen.
[ Voor 25% gewijzigd door Dutch2007 op 08-06-2007 16:07 ]
Voor de mensen die hem nog niet hebben: ik haal hem hier met 2MB/s binnen via gamershell ;-)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Jezus ligt dat nu aan mij of ist het spel een stuk moeilijker geworden in skirmish...
Btw: zijn die scorps ook zwakker met laser erbij?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 21:39 ]
nee ligt niet aan jou, skirmish bouwde de CPU altijd al veel infantery, maar nu heeft dat ook zin. Vroeger was dat weggegooid geld als jij alleen mammoths bouwde maar die rocket dingen zijn sterkVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 21:17:
[...]
Jezus ligt dat nu aan mij of ist het spel een stuk moeilijker geworden in skirmish...
Btw: zijn die scorps ook zwakker met laser erbij?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Mothership is nu echt niet meer normiel....
Zie replay op youtube (1 brutal / custom map om ff te testen)
http://www.youtube.com/watch?v=b7CUliww6q8
Verder G15 support
http://www.nietbelangrijk.nl/download.php?id=2208
http://www.nietbelangrijk.nl/download.php?id=2209
Verder G15 support
[ Voor 29% gewijzigd door TRG op 08-06-2007 23:15 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Verwijderd
Nee maar ook nadat ik de infantry heb afgeslagen ist nog steeds zweten, en op bepaalde mappen word het beeld ineens donkerder en word tevens heel sloom (redzone rampage bijv) iemand anders last van gehad?Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:27:
[...]
nee ligt niet aan jou, skirmish bouwde de CPU altijd al veel infantery, maar nu heeft dat ook zin. Vroeger was dat weggegooid geld als jij alleen mammoths bouwde maar die rocket dingen zijn sterk
Hoe krijg je die G15 support aan de praat? Ik zie er nergens een optie voor in het menu staan en ik krijg op het toetsenbord ook niets te zien.TRG schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:14:
Verder G15 support
EDIT: Er bleek dus een nieuwere G15 driver te zijn, terwijl de G15 updater zei van niet. Ik had versie 1.02 en versie 1.04 is al beschikbaar. Nu werkt alles prima.
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 09-06-2007 00:24 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Wow ik ben wel focking inpressed hoe sterk de blackhands en de flame tanks zijn geworden ha 5 black hand quads en gebouwen gewoon binnnen een paar seconde plat , met 5 flame tanks gaat het nog rapper (sneller dan 5 beam cannons), ik denk we deze tanks erg vaak gaan terug zijn ze zijn veel effectiever dan scrops 
edit: Rolf 2 elite flame tanks vernielen mcv binnen 3 seconde damn man die dingen zijn echt sterk geworden
scorps zijn echt nutteloos geworden
edit: Rolf 2 elite flame tanks vernielen mcv binnen 3 seconde damn man die dingen zijn echt sterk geworden
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 01:55 ]
wat doet dat mothership in godsnaam. ik dacht altijd dat je alleen 1 beam naar beneden kon doen.
Canon Digital Ixus V2
De mothership heeft (en had altijd al) een chain reaction attack. Alles wat geraakt wordt door de shockwave van de explosie van een unit word ook beinvloed en ontplofd ook._MB_ schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:40:
wat doet dat mothership in godsnaam. ik dacht altijd dat je alleen 1 beam naar beneden kon doen.
Dit gebruikte ze door hun eigen units te attack en die door een warpgate te knallen, insta boom
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Het snelle is wel enigzins uit de game.
Wat ik er van meekrijg dan he.
Scorps tegen sonic towers en bazzooka's werkt niet echt. enige Wat wel lekker werkt zijn obelisks met beam wagentjes.
Maar goed dan word het zo'n torrentjes game... ook niet alles
Wat ik er van meekrijg dan he.
Scorps tegen sonic towers en bazzooka's werkt niet echt. enige Wat wel lekker werkt zijn obelisks met beam wagentjes.
Maar goed dan word het zo'n torrentjes game... ook niet alles
Ik heb nog geen potje gespeeld, maar wel een aantal 1.05 replays gezien en voor zover ik het nu kan bepalen maakt deze patch het spel stukken beter. De redenen moge duidelijk zijn
. Of de balance nu een beetje in orde is, geen idee. Te vroeg om dat te stellen. 100% balance met deze patch is iig niet mogelijk, er is teveel veranderd en er worden toch steeds nieuwe dingen gevonden.
De replays die ik nu gezien heb waren een stuk afwisselender dan de "bouw 5 warfactories en stamp scorpions" van vroeger. Heb af en toe ff verbaasd staan kijken wat infantrie nu kan. Upgraded NOD rocket squads schieten echt ver.
De replays die ik nu gezien heb waren een stuk afwisselender dan de "bouw 5 warfactories en stamp scorpions" van vroeger. Heb af en toe ff verbaasd staan kijken wat infantrie nu kan. Upgraded NOD rocket squads schieten echt ver.
Verwijderd
Hoe bedoel je upgraded nod rocket squads? hun rank?Wmm schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:50:
Ik heb nog geen potje gespeeld, maar wel een aantal 1.05 replays gezien en voor zover ik het nu kan bepalen maakt deze patch het spel stukken beter. De redenen moge duidelijk zijn. Of de balance nu een beetje in orde is, geen idee. Te vroeg om dat te stellen. 100% balance met deze patch is iig niet mogelijk, er is teveel veranderd en er worden toch steeds nieuwe dingen gevonden.
Pff speel nu het spel met die nieuwe patch. Singleplayer op hard, je merkt wel veel verschil met die nieuwe patch. Vooral die Black Hand van Nod zijn best sterk geworden. Ook merk je idd dat ze veel mannetjes bouwen die toch wel sterk zijn, terwijl je ze voor de patch zo van de vlakte kon vegen met 1 Mammoth Tank. Goed gedaan van EA aangezien er nu wel redelijk wat uitdaging in de singleplayer zit
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Tiberium Infusion en Confessor upgrade bedoel ik. Hoewel ze daar niet verder door schieten, beetje ongelukkig geformuleerd in vorige post.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:40:
[...]
Hoe bedoel je upgraded nod rocket squads? hun rank?
Verwijderd
Huh word die ook toegepast op rocket infantry dacht alleen rifles en die zelf moord commando'sWmm schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:27:
[...]
Tiberium Infusion en Confessor upgrade bedoel ik. Hoewel ze daar niet verder door schieten, beetje ongelukkig geformuleerd in vorige post.
OMG. Dat level in Sarajevo tegen Nod is echt gigantisch zwaar geworden nu met die nieuwe patch. Aanval na aanval op mijn 2 bassisen en dan moet ik ook nog zien aan te vallen. Pff echt Nod is stuk beter geworden nu in de single player iig
Echt een uitdaging.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Spel blijft crashen met 1.05, Direct3D error na 10 tot 20min spelen
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Uiteraard, maar het verhoogd de range van de units nietVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:35:
[...]
Huh word die ook toegepast op rocket infantry dacht alleen rifles en die zelf moord commando's
Dan mag je deze replay echt niet missen, geweldig gdi commando gebruik...Wmm schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:50:.....
Heb af en toe ff verbaasd staan kijken wat infantrie nu kan......
Verwijderd
Geweldige gameOccy74 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:03:
[...]
Dan mag je deze replay echt niet missen, geweldig gdi commando gebruik...
Die commando wat een beest.
Over het einde
spoiler:
Ik dacht echt dat die commando die hele basis zou pakken. Dozer blades 
Ja daar hoopte ik ook op.. helaas, maar toch..Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:41:
[...]
Geweldige game
Die commando wat een beest.
Over het einde
spoiler:Ik dacht echt dat die commando die hele basis zou pakken. Dozer blades
Top die G15 support..TRG schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:14:
Verder G15 support
Alleen jammer dat je alleen de tijd ziet gaan in een netwerk spel.. Alleen in een Skirmish tegen de computer zie je wel 'goeie' informatie...
Verwijderd
Echt geweldig ik own dus echt veel mensen met me flame + scorp + stealth rush echt schitterdSileX schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:50:
[...]
Top die G15 support..
Alleen jammer dat je alleen de tijd ziet gaan in een netwerk spel.. Alleen in een Skirmish tegen de computer zie je wel 'goeie' informatie...
Hoe kan je eerder gespeelde missies spelen? (of verder gaan)
Ik deed steeds 'verder gaan' zonder te saven (ja stom), daarna klikte ik per ongeluk op 'nieuwe campagne' en nu gaat hij alleen daar nog mee verder. Was bij missie 7 van de GDI, lijkt er alleen op dat ik nu overnieuw moet beginnen
Ik deed steeds 'verder gaan' zonder te saven (ja stom), daarna klikte ik per ongeluk op 'nieuwe campagne' en nu gaat hij alleen daar nog mee verder. Was bij missie 7 van de GDI, lijkt er alleen op dat ik nu overnieuw moet beginnen
Verwijderd
Nu pas valt het echt op hoe zwak de commando van de NOD is.
Ik had straks ook een soortgelijke situatie, maar met een shot van een avatar was er toch best veel af van de NOD commando, veel minder als bij de GDI commando in dat filmpje.
Leuke replay ook, alleen had hij die commando echt veel beter kunnen toepassen, oa de jump jets en het feit dat de hele basis van de tegenstander gewoon open en bloot lag.
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:06:
[...]
Echt geweldig ik own dus echt veel mensen met me flame + scorp + stealth rush echt schitterd
Verkeerde ge-quote ?
Verwijderd
euh hij was wel gerank maxed die commando he?Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 00:14:
[...]
Nu pas valt het echt op hoe zwak de commando van de NOD is.![]()
Ik had straks ook een soortgelijke situatie, maar met een shot van een avatar was er toch best veel af van de NOD commando, veel minder als bij de GDI commando in dat filmpje.
Leuke replay ook, alleen had hij die commando echt veel beter kunnen toepassen, oa de jump jets en het feit dat de hele basis van de tegenstander gewoon open en bloot lag.
En dat hij jumpjets had moeten gebruiken... tjah dat zei de commentator ook maar een paar keer
is het mogelijk om tech levels in te stellen en super weapons uit te zetten in een multuplayer game?
Ik ben net begonnen met C&C3, dus de pre 1.05 versies niet gespeeld aangezien ik meteen de patch er overheen gegooid heb.
Valt me op dat de balance ver te zoeken is, zoals al eerder genoemd word die black hand is veel te sterk, als ik gebouwen garrison vlammen ze de units meteen dood (zelfs met veteran snipers er in...), units die gewoon buiten rondlopen vlammen ze ook kapot en tegen vehicles zijn ze ook gewoon sterk.
Valt me op dat de balance ver te zoeken is, zoals al eerder genoemd word die black hand is veel te sterk, als ik gebouwen garrison vlammen ze de units meteen dood (zelfs met veteran snipers er in...), units die gewoon buiten rondlopen vlammen ze ook kapot en tegen vehicles zijn ze ook gewoon sterk.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
ye blackhands zijn inderdaad belachelijk sterk. Bunkers bouwen heeft dus nul zin terwijl ik daar nu net goede hoop voor had nu de kosten daarvan drastisch omlaag zijn gegaan.
een simpele apc of 2 haalt ze toch hard neer en ja blackhands zijn bedoeld als counter tege garrisond gebouwe en inf. dus anti-infant. voertuige ertege gebruike of snipers op afstand
heeft iemand nog goede strategieen ?TrailBlazer schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:02:
ye blackhands zijn inderdaad belachelijk sterk. Bunkers bouwen heeft dus nul zin terwijl ik daar nu net goede hoop voor had nu de kosten daarvan drastisch omlaag zijn gegaan.
ik word sinds 1.05 patch , geowned door gasten die de truukjes al kennen
(ik speel nog met oude build order)
lees , crane , refi, refi , power, warfac warfac predator spam
maar dat gaat nu dus niet meer werken
(speel meestal GDI)
Irritante strategieen die ik ben tegen gekomen is vooral de volgende:
Scrin : Mothership , mastermind midden in de basis , game over , imho is de mothership overpowered ...
slimmehotspot.nl
Verwijderd
Wat gebeurd er dan?xdc schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:19:
[...]
Scrin : Mothership , mastermind midden in de basis , game over , imho is de mothership overpowered ...
Lees de draad (http://www.youtube.com/watch?v=b7CUliww6q8 dus
)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ha ha blijft een strakke actie, een goede speler weet dit natuurlijk te counteren, tevens is deze tactiek heel erg lastig toe passen, je moet echt op de goede plaats zijn op het goede moment..oisyn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:12:
Lees de draad (http://www.youtube.com/watch?v=b7CUliww6q8 dus)
Counteren? Beetje kort door de bocht. Je kan zorgen dat de vijand niet zover door kan techen of dat ie niet 5000 credits over heeft, maar zodra er een mastermind in je basis zit (bijv. via wormhole) ben je al vrijwel direct de sjaak, de signal transmitter en het mothership zijn er natuurlijk verder instantly.
dat betekent een vroege attack (rush) omdat je niet wil dat de vijand kan techen..oisyn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:57:
Counteren? Beetje kort door de bocht. Je kan zorgen dat de vijand niet zover door kan techen of dat ie niet 5000 credits over heeft, maar zodra er een mastermind in je basis zit (bijv. via wormhole) ben je al vrijwel direct de sjaak, de signal transmitter en het mothership zijn er natuurlijk verder instantly.
kom er beetje achter dat 3 refinerys maken niet voldoende , is en dat aanvullen van harvesters uit de warfac wel degelijk nodig is .... , dus nieuwe buildorder
crane , power , refi, refi, warfac --> 4 harvester , refi , warfac2 --> predators, techen , late game units ....
slimmehotspot.nl
Een rush is geen garantie voor victory, en in je basis ben je in het voordeel omdat je je eigen tanks kunt repareren. Een goede verdediger kan daardoor (langzaam maar zeker) doortechen, terwijl de aanvallende rusher z'n geld verspeelt aan low tech units.xdc schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:12:
dat betekent een vroege attack (rush) omdat je niet wil dat de vijand kan techen.
8000 Credits eigenlijk, die Signal Transmitter moet klaar staan in je build queue en die kost 3000..oisyn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:57:
Als jij je tegenstander de ruimte geeft om die 8000 te hebben en te gebruiken hiervoor dan doe je zelf ook iets verkeerd
Ik weet zeker dat ze dit wel gaan wijzigen. Vandaag weer meegemaakt, 2 vs 2 en dat mothership schakelt mijn tegenstander in 1 schot uit terwijl zijn basis bizar groot was 
Waarom zou iemand nog een superwapen kopen als je een mothership kan deployen. GDI en NOD hebben geen one-shot-one-kill wapen, dus het zal snel eindigen

Waarom zou iemand nog een superwapen kopen als je een mothership kan deployen. GDI en NOD hebben geen one-shot-one-kill wapen, dus het zal snel eindigen
Voor de mac gebruikers misschien een leuk weetje: In Juli brengt EA C&C3 voor Mac OS X uit
Verwijderd
ik vraag me af of de mensen die roepen dat iets unbalanced is of overpowered een beetje zelfrelativerend vermogen hebben.

Kan zijn dat sommige dingen niet helemaal in balans zijn hoor. Maar omg ben tien keer ingemaakt door vlammenwerpers, die dingen zijn te sterk...
Vind ik niet een heel bijzondere redenatie.
Zoek het eerst bij jezelf zou ik zeggen voordat je gaat klagen
Kan zijn dat sommige dingen niet helemaal in balans zijn hoor. Maar omg ben tien keer ingemaakt door vlammenwerpers, die dingen zijn te sterk...
In patch 1.05 is dat mothership toch ook niet aangepast? In alle vorige patches kon het ook al zo. Enige wat aangepast is volgens mij is dat je niet meer je eigen units kunt beschieten, door wormhole kunt sturen naar tegenstander en zo z'n base opblazen.DaMorpheus schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:35:
Ik weet zeker dat ze dit wel gaan wijzigen. Vandaag weer meegemaakt, 2 vs 2 en dat mothership schakelt mijn tegenstander in 1 schot uit terwijl zijn basis bizar groot was
Zelf heb ik idd de indruk dat 9 van de 10 mensen die roepen dat iets imba is, zelf geen flikker snappen van het spel zelf of rts games in het algemeen. Iets wat nu zwaar "imba" is, is over een week misschien waardeloos als de goede counter erop gevonden is. In feite roepen veel mensen, als ze iets imba vinden, hetzelfde als "omg omg, Predators zijn imba!!oneone" terwijl ze alleen rifleman squads maken.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:43:
ik vraag me af of de mensen die roepen dat iets unbalanced is of overpowered een beetje zelfrelativerend vermogen hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door Wmm op 11-06-2007 22:52 ]
Ja maar die heb je dan al betaald, dus je hebt 5000 credits op de bank nodig. Als je slechts 100 credits hebt kun je al de signal transmitter bouwen, en na een tijdje is die wel af. Voor het mothership heb je in 1 keer 5000 nodig, hence my pointWmm schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:25:
[...]
8000 Credits eigenlijk, die Signal Transmitter moet klaar staan in je build queue en die kost 3000.
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 11-06-2007 22:50 ]
Ik heb de changelog niet bij de hand maar ik dacht dat er in stond dat deze veel sterker was gewordenWmm schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:44:
[...]
In patch 1.05 is dat mothership toch ook niet aangepast? In alle vorige patches kon het ook al zo. Enige wat aangepast is volgens mij is dat je niet meer je eigen units kunt beschieten, door wormhole kunt sturen naar tegenstander en zo z'n base opblazen.
=
edit
via cnc3.nl:
· Moederschip: aanvalskracht is verhoogd met 100%. Het Catalyst-kanon veroorzaakt nu een snellere en grotere kettingreactie. Schade aan het moederschip heeft minder impact op de aanvalskracht.
[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 11-06-2007 23:14 ]
Verwijderd
... kost het nog steeds 8.000..oisyn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:49:
[...]
Ja maar die heb je dan al betaald, dus je hebt 5000 credits op de bank nodig. Als je slechts 100 credits hebt kun je al de signal transmitter bouwen, en na een tijdje is die wel af. Voor het mothership heb je in 1 keer 5000 nodig, hence my point
Zie het als een rekenspel als ik voor 20.000 credits aan tanks haal. en jij voor 12.000
En ik maak je nog niet in... tjah dan doe je toch iets verkeerd.
En geld op de bank krijg je ook door torens die je gebouwd hebt, te cancellen... dus volgens jou redenering is die taktiek dan helemaal gratis...
P.s Lol@afkorting imba. kun je die ook dansen?
.... edit: en wat vind de leeuwenkoning eigenlijk van deze afkorting?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 23:20 ]
Verwijderd
btw, als je ziet dat dat moederschip op een bepaalde plek gaat vuren.. verkoop je gewoon gebouwen die daar in de buurt staan als hij begint. Dan is er geen ketting reactie + schade beperkt. En dan rush je die gozer als het vrij vroeg begint want dan heeft hij zo goed als geen leger
klaaaaaaaar
Alsnog de lul: je bent vergeten de infantry van het resultaat van de sell te verplaatsenVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:19:
btw, als je ziet dat dat moederschip op een bepaalde plek gaat vuren.. verkoop je gewoon gebouwen die daar in de buurt staan als hij begint. Dan is er geen ketting reactie + schade beperkt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!