[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:14
al die rush tactics, waarom gaan mensen daar toch voor? Alleen voor de 'win' ? Echt veel lol is er niet aan. ik bedoel, 4 a 5 min per potje?! Een game van 45min is vele malen spannender en leuker.. en geen klik en volgorde wedstrijd. Het RTS principe wordt met rush-tactics totaal verknalt.

Het is toch vele malen gaver om een beiden een base te hebben, en dan elkaar geregeld aan te vallen? Dan is er veel meer sprake van combat, tactieken, ipv een simpele rush-volgorde die werkelijk iedere idioot kan aanhouden als ze willen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tasma op 25-05-2007 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
de taktieken die op de vorige pagina staan zijn denk ik ook niet echt meer van toepassing na de patch 1.05
(gisteren online in cnc chat vernomen dat ie dit weekend uit komt, mar goed kan iedereen zeggen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tasma schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:12:
Een game van 45min is vele malen spannender en leuker..
volgens mij heb je het over supcom.
Dit is arcade style ff vlug knallen in een kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
al die rush tactics, waarom gaan mensen daar toch voor? Alleen voor de 'win' ? Echt veel lol is er niet aan. ik bedoel, 4 a 5 min per potje?! Een game van 45min is vele malen spannender en leuker.. en geen klik en volgorde wedstrijd. Het RTS principe wordt met rush-tactics totaal verknalt.

Het is toch vele malen gaver om een beiden een base te hebben, en dan elkaar geregeld aan te vallen? Dan is er veel meer sprake van combat, tactieken, ipv een simpele rush-volgorde die werkelijk iedere idioot kan aanhouden als ze willen.
Ligt er ook maar aan, steamrollen vind ik dan minstens even lam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:03
Laat ze maar opschieten met die patch, ben die crashes een beetje zat door triestelingen die niet tegen hun verlies kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Tja, ik vind het rushen ook lame. Gebruik het alleen maar tegen een vriend van me, die altijd met GDI zo snel mogelijk mammoth's gaat spammen. En dat is niet leuk als je zelf NOD speelt.
Moet nog eens oefenen om met NOD aanvallen van 15+ mammoth's met rail-guns te kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
TheTMC schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:27:
Tja, ik vind het rushen ook lame. Gebruik het alleen maar tegen een vriend van me, die altijd met GDI zo snel mogelijk mammoth's gaat spammen. En dat is niet leuk als je zelf NOD speelt.
Moet nog eens oefenen om met NOD aanvallen van 15+ mammoth's met rail-guns te kunnen stoppen.
Ore tijdig wegslopen zodat hij iig geen mammoth tanks kan bouwen.
Je kunt zo weinig doen tegen mammoth tanks. Het idee achter het spel is ook dat je zorgt dat je ze niet in je basis krijgt. Daarom wordt de mammoth tank met de patch niet zwakker maar wel trager, en wordt de railgun upgrade lastiger te krijgen. Mammoths moet je door de lucht neerhalen met massale attacks met laser venoms of bij scrin stormriders. De AA van mammoths is niet echt spannend ze schieten die raketten zo traag af dus de tegenstander moet enorm goed microen wil hij daar efficient gebruik van maken

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:44:
[...]

volgens mij heb je het over supcom.
Dit is arcade style ff vlug knallen in een kwartiertje.
supcom ranked games duren ook ongeveer 15 minuten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Daar is CnC3 simpelweg niet de game voor omdat er zoveel resources voorhandig zijn. In CnC1 was tiberium bijvoorbeeld vrij schaars en had je het snel opgeharvest, waardoor je niet van die gigantische legers kon bouwen (en je had natuurlijk altijd maar 1 bouwqueue per categorie, die je dan wel sneller kon laten gaan maar toch is het niet zo effectief als meerdere queues).

Als je in CnC3 afspreekt niet te rushen, dan zit je alleen maar gigantische legers te bouwen omdat je toch zat credits binnenkrijgt, en elkaar ondertussen te bestoken met superweapons. En dan komt het toch een beetje op hetzelfde neer.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Klopt het dat de Scrin maar 4 of 5 missies heeft? ;)

Was er een beetje snel klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
dude88 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:04:
Klopt het dat de Scrin maar 4 of 5 missies heeft? ;)

Was er een beetje snel klaar mee :)
Jah dat klopt, het is een bonus campain, dus niet zo lang en volledig als NOD of GDI, maar een leuk extra'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Ik heb tiberian sun echt grijs gespeeld online en die game was goed gebalanceerd. Ik heb cnc3 nu niet gekocht omdat ik niet echt veel vertrouwen in EA had voor het leveren van een top game. Ik heb het wel ff gespeeld op een andere manier ;) maar de game heb mij niet kunnen overtuigen om hem aan te schaffen voor online play, wat toch de meeste fun is.

Het hele probleem met de rushes begint al met de start credits die veelste hoog zijn en een rush wel heel erg makkelijk maken. In tiberian sun kon je de credits op 2500 zetten zodat je een powerplant + refinery kon bouwen en daarna eerst credits moest binnen halen met je harvester voordat je verder kon bouwen. Het belangrijkste in het begin was de basis van de ander te verkennen en te voorkomen dat de ander die van jou zag. Door de lagere credits en als je de basis van de ander zag kon je bijna elke rush/attack zien aankomen. Tanks reden ook niet zo snel naar de andere kant van de map dus je kon je nog enigzins voorbereiden en als je basis wat verder ontwikkeld was had je de emp cannon voor het lam leggen van groepen tanks.

De dubbele(meerdere) en gescheiden (gebouw defense tanks etc) buildque's en de hoge credits zijn de doodsteek voor cnc3 imo. Verder vind ik de units niet echt bijzonder goed uitgedacht, maar dat valt nog enigzins te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Een "GDI firehawk standoff" modus lijkt me wel vet voor multiplayer. Ik heb net echt een dikke airwar gehad, supervet.. over land kon het spel gewoon niet meer verder :D.

1v1 van 28 minuten :9~

dat krijg je als je allebei een techrush doet en jezelf helemaal inbouwd met sonic emitters :P

[ Voor 43% gewijzigd door Makkelijk op 26-05-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon lame. Geen micro, niks, voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
GDI Tiberium silo's.

Ik was laatst een rustig en leuk potje het spelen waarin niet werd gerushed. Tijdens het base bouwen had ik na een 15-20 minuten of zo een 20-tal harvesters, 8 refiinery's, 4 surveyors, 6 war factory's en een tech center.

Omdat ik geen units het maken was kreeg ik mijn tiberium dus niet op. Ik kwam erachter dat je dus een groot aantal silo's nodig hebt om je tiberium op te kunnen slaan.

Later getest: met 17 silo's kon ik maar 44000 tiberium opslaan.

Stel ik ga nu een wat sneller potje spelen, ik zit in de aanval en het tiberium is niet aan te slepen. Ik heb dus voor elke 2000 tiberium een silo nodig!! (44000-1000)/17=2000

Aangezien 20 harvesters meer tiberium oogsten dan wat je kunt spenderen aan units moet je dus een hoop silo's hebben.

Ik zie dus nergens in jullie bouwvolgordes het bouwen van silo's terugkomen?? Heeft dat een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
Nou, het is een beetje zonde om Tiberium niet om te zetten in unit's, he, het is immers 'oorlog'. Vandaar dat Tiberium niet wordt opgeslagen bij de meeste users, ik geloof dat een Refinery zo'n 2500 op kon slaan? (kan ook 1500 oid zijn)

Daarnaast was het vermogen van de silo's in Tiberian Sun ook 2000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
De reden is dat het beter is je geld uit te geven. Als jij echt 20 harvesters hebt (moet wel een enorm turtle potje zijn) dan moet je je productie mee laten schalen en dus 10 productie gebouwen hebben die non-stop units produceren.

Als je shift ingedrukt houd dan queue je meteen 5 units tegelijk. Zo kun je makkelijk 30 units in de queue zetten en hoef je een tijdje geen aandacht aan dat productiegebouw te geven.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Precies,toen ik hier in de kelder een lan-party had deden we af en toe ook een potje spelen,die duurde soms wel 60/70 min,dat is gewoon veel leuker dan een dikke rush.
Veel meer spanning inderdaad.

Helaas verloor ik elke keer want ik ben nogal slecht in het spel,ik bouw altijd de verkeerde dingen. :| :9

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Count schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:43:
Als je shift ingedrukt houd dan queue je meteen 5 units tegelijk. Zo kun je makkelijk 30 units in de queue zetten en hoef je een tijdje geen aandacht aan dat productiegebouw te geven.
Kijk, goede hint, ga ik meteen uittesten :)

Ga me ook eens een sneltoetslijstje opzoeken. Ik wil van afstand units kunnen maken, dus niet eerst naar de base, war factory selecteren en dan units maken. Als je de sneltoetsen onder de knie hebt dan heb je een grote voorsprong op degene die de sneltoetsen niet gebruiken.
davidsmit schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:36:
Nou, het is een beetje zonde om Tiberium niet om te zetten in unit's, he, het is immers 'oorlog'. Vandaar dat Tiberium niet wordt opgeslagen bij de meeste users, ik geloof dat een Refinery zo'n 2500 op kon slaan? (kan ook 1500 oid zijn)
Een refinery kan dus ook opslaan? Wist ik niet. Meer refinerys bouwe dus hahah.

In een normaal spel maak ik mijn tiberium ook op. Maar als je een 15 minuten het vechten bent en je que is leeg dan is het fijn als je een grote buffer hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door ---RRR--- op 26-05-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
---RRR--- schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:53:
[...]

Kijk, goede hint, ga ik meteen uittesten :)

Ga me ook eens een sneltoetslijstje opzoeken. Ik wil van afstand units kunnen maken, dus niet eerst naar de base, war factory selecteren en dan units maken. Als je de sneltoetsen onder de knie hebt dan heb je een grote voorsprong op degene die de sneltoetsen niet gebruiken.
Euh, je hebt tabbladen? Je hoeft hoe dan ook niet terug naar je base. Die tabbladen kun je met de muis selecteren dus sneltoetsen heb je er niet voor nodig (hoewel het wel sneller gaat ja).

Iemand hier zei dat ie 4 surveyors had: die dingen moet je gelijk weer verkopen zodra je er een ander gebouw neer gezet hebt, ze zijn dan nutteloos. Hoewel het geld dat je terug krijgt het verschil niet zal geven in die potjes van 28 minuten waar jullie het over hebben.

Trouwens, als je silo's moet bouwen is dat juist een teken dat je meer warfactories, barracks of airfields moet bouwen ipv silo's om je geld kwijt te raken.

[ Voor 8% gewijzigd door Wmm op 26-05-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Weet iemand toevallig hoe ik bepaalde units van een geselecteerde groep kan selecteren dus mijn engineers uit een groep van engineers, infantery, tank? kon het zo niet vinden in het boekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:23

xdc

iceme schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:50:
Weet iemand toevallig hoe ik bepaalde units van een geselecteerde groep kan selecteren dus mijn engineers uit een groep van engineers, infantery, tank? kon het zo niet vinden in het boekje
dubbelklik op unit , dan pakt hij alle die units bv tanks , uit de gehele groep verschillende units.

bedoel je dat ?

dus een grote groep verschillende units , en daarvan wil je alleen engineers hebben?
dubbelklik op 1 engineer. en hij selecteert dan alle engineers

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Dat kan met dubbelklik, maar dat is irritant imo. Er is een sneltoets voor, standaard is dat de E - R of T ofzo (moet je maar ff opzoeken). Ik heb vrijwel al die keys veranderd dus ik weet niet wat het standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
HAAHAH ik had net een leuke tactiek bedacht :9
We gingen 15 mins niet aanvallen (niet rushen enzo) daarna wel.
(online dus)

Dus ik met NOD allemaal stealth tanks bouwen en die allemaal midden in de base van hem geploft :9

Op een gegevenoment was mijn Allie ook al aangevallen dus ik opende ookmaar de aanval :P
Heb niet gewonnen maar vond het wel lache hoe die enorme groep mammoth tanks, die bezig waren met een aanval op mijn base ineens super snel omdraaide :P

Ik wou dat ik zijn gezicht had kunnen zien :*)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
En hij had niet 1 pitbull? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die patch laat wel op zich wachten...
express of gewoon nog niet klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen om het rushen tegen te gaan een optie erin zetten dat je de eerste 5 min niet mag aanvallen ofzo. Lijkt me wel leuk, of gewoon dat je in kunt stellen wanneer je pas mag aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dan moeten alle maps denk ik ook aangepast worden zodat je gewoon in bepaalde gebieden geen kills mag maken de eerste X minuten..
Dus dat is best lastig.

Anders stuur je een pitbull ofzo in de basis van de tegenstander, gaat hij daar op schieten gaat hij af omdat hij aanviel 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 28-05-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:23:
Dan moeten alle maps denk ik ook aangepast worden zodat je gewoon in bepaalde gebieden geen kills mag maken de eerste X minuten..
Dus dat is best lastig.

Anders stuur je een pitbull ofzo in de basis van de tegenstander, gaat hij daar op schieten gaat hij af omdat hij aanviel 8)7
Nee gewoon dat je nog niet kunt aanvallen je kunt wel bijv de basis in rijden enzo, maar aanvallen kun je niet, zal bijv leuk zijn dat je base defence dan wel die niet aanvallende units kan aanvallen zodat de tegenstander zijn hele leger niet in jouw basis zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:11:
Ze kunnen om het rushen tegen te gaan een optie erin zetten dat je de eerste 5 min niet mag aanvallen ofzo. Lijkt me wel leuk, of gewoon dat je in kunt stellen wanneer je pas mag aanvallen.
dat lijkt mij beetje lame. Echt een optie voor de "GDI, en ik spam alleen mammoth's" spelers. Dit sel is gewoon niet gemaakt om pas na x aantal minuten te kunnen aanvallen. Als dit er in zou zitten da moeten ze nodig de balance aanpassen en zo worden de beginunits ook waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:39:
[...]

dat lijkt mij beetje lame. Echt een optie voor de "GDI, en ik spam alleen mammoth's" spelers. Dit sel is gewoon niet gemaakt om pas na x aantal minuten te kunnen aanvallen. Als dit er in zou zitten da moeten ze nodig de balance aanpassen en zo worden de beginunits ook waardeloos.
Dan stel je de tijd toch in op 2 min? Dit spel is er wel op gemaakt om niet meteen aan te vallen, anders hadden ze wel alleen scrops en predators in de game gedaan. Ik vind een dergelijke optie die je aan of uit kan zetten echt een must voor mensen die niet gerushed willen worden, als je dat toch niet wil dan zet je de optie toch gewoon weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
ik vroeg me af of cnc3 oof multi processors ondersteund. maw heeft een multicore systeem voordeel. Mijn huidige athlon 2700 laat me soms wel een in de steek en ik wil weten of ik een goede investering doe

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elgringo schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:07:
ik vroeg me af of cnc3 oof multi processors ondersteund. maw heeft een multicore systeem voordeel. Mijn huidige athlon 2700 laat me soms wel een in de steek en ik wil weten of ik een goede investering doe
Ik gok dat C&C3 er niets mee doet, omdat de ze de oudere Generals engine gebruikt hebben en je engines niet zomaar om kan bouwen naar een multicore iets. <aar het spel kan het zo te zien ook prima af met een enkele core. Het is vooral grafisch wat zwaarder

Maar omdat je investeringen voor de langere termijn doet en niet voor slechts één spel is kan het zeker geen kwaad. Steeds meer spellen maken er gebruik van en er bestaat best een kans dat we in de toekomst spellen krijgen die alleen maar werken op een dual/multicore processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
elgringo schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:07:
windows heeft iets gedaan met hun cpu scheduling, waardoor alle intensieve programma's er wel een beetje baat bij hebben. Maar het spel zelf heeft geen echte ondersteuning voor multicore, maar doet het prima op mijn 1,8ghz opteron systeem (alhoewel ik 4 cores heb, gebruikt het er toch maar 1 echt goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:38:
[...]

Ik gok dat C&C3 er niets mee doet, omdat de ze de oudere Generals engine gebruikt hebben en je engines niet zomaar om kan bouwen naar een multicore iets. <aar het spel kan het zo te zien ook prima af met een enkele core. Het is vooral grafisch wat zwaarder

Maar omdat je investeringen voor de langere termijn doet en niet voor slechts één spel is kan het zeker geen kwaad. Steeds meer spellen maken er gebruik van en er bestaat best een kans dat we in de toekomst spellen krijgen die alleen maar werken op een dual/multicore processor.
Ik wil sowieso multicore omdat ik voornamelijk ook programmeer en dat compilen van grote applicaties duurt toch wat lang. Als cnc3 multicore zou ondersteuning zou ik ipv 4x1 bijv 2x1.5 nemen (1 en 1.5 is een rel kloksnelheid).

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:51
had net wel iets leuk, een hard tegenstander(skirmisch uiteraard), en een easy dicht in de buurt. Floep easy overnemen, en met zowel NOD als GDI techniek de tegenstander bestoken. :) Alleen is een hard tegenstander in het begin lastig, hij blijft veel plaagstoten uitdelen, maar als ik hem eenmaal aanval met +30 mamoets of die krengen van de NOD dan is het eigenlijk geen wedstrijd meer. kan ik beter een andere tegenstander namen ipv balanced, of is een brutal met een handicap een goed idee? (een brutal kan ik niet verslaan als ik geen hard naast een plaats waar ie zich tegen moet verdedigen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
ik had het al eerder gevraagd. maarja hoe zit het dus met die zogenaamde nieuwe mappen die er allemaal zouden komen?
als ik online ga kijken zie ik nog steeds dezelfde saaie futloze, symmetrische poepmappen
worden er dan echt geen nieuwe maps in de multiplayer geintegreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:55:
ik had het al eerder gevraagd. maarja hoe zit het dus met die zogenaamde nieuwe mappen die er allemaal zouden komen?
als ik online ga kijken zie ik nog steeds dezelfde saaie futloze, symmetrische poepmappen
Die krijg je in patch 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de patch krijgt het spel hopelijk ook wat meer diepgang, en worden ook andere units gebouwd. Je ziet bijvoorbeeld ook niemand met stealth tanks sneaky een basis aan vallen, of met een commando gebouwen uitschakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
CNC3.nl houdt komende vrijdag overigens weer een nieuw toernooi (1vs1).
Het is alleen bedoeld voor Nederlanders en er kunnen maximaal 32 spelers meedoen in een double elimination formaat. Dus voor de personen die graag mee willen doen: http://www.cnc3.nl/index.php?page=nieuws&id=25.

Je moet overigens in een clan zitten om mee te kunnen doen, anders levert het wat problemen op. Uiteraard mag je gewoon in een 1 mans clan zitten en die kun je makkelijk genoeg aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Nee :+

Was echt zo'n mammoth spammer!

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
xdc schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:07:
[...]

dubbelklik op unit , dan pakt hij alle die units bv tanks , uit de gehele groep verschillende units.

bedoel je dat ?
Dat is precies wat ik bedoel! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Is er eigenlijk al een GoT clan?

en wat duurt de patch lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Thrills33ka schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:55:
Wat is er mis met symmetrie?

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Count schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Niks mis mee op wedstrijd niveau, maar voor de recreatieve speler word het nogal saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
262 Maps download
Graag niet hotlinken, mirrors natuurlijk altijd welkom. Als de datatraffic uit de hand loopt gaat ie weer offline. Enjoy.

Btw. Wat zijn nou goede strats in FFA met 3 of meer personen? En ook 1v1 werkt scorps spammen lang niet altijd.

[ Voor 138% gewijzigd door Ilya op 29-05-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:13:
Is er eigenlijk al een GoT clan?

en wat duurt de patch lang
nee geen animo voor.plus het gros turtled er graag op los in no rush games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:29:
[...]

nee geen animo voor.plus het gros turtled er graag op los in no rush games
Hij bestaat wel (check). Niet alle members zijn daar gejoined. Komt ook omdat we er niets mee doen. We zijn alleen van oorsprong een Generals/Zero Hour clan en zijn gewoon doorgegaan met CNC3. Hoewel we dus niet spelen. Eigenlijk spelen alleen Janus en ik van de originele clan en hebben we [GoT] aangemaakt op CNC3.nl om te voorkomen dat de naam en tag gejat zou worden door "grappige" ventjes die dat soort dingen leuk vinden (we zijn daar bekend en in onze actieve tijd met Generals / Zero Hour zijn we vaker zo gelamed :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Ilya schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:14:
262 Maps download
Graag niet hotlinken, mirrors natuurlijk altijd welkom. Als de datatraffic uit de hand loopt gaat ie weer offline. Enjoy.

Btw. Wat zijn nou goede strats in FFA met 3 of meer personen? En ook 1v1 werkt scorps spammen lang niet altijd.
Ze staan er nu allemaal dubbel in :S?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeforce
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ilya schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:14:
262 Maps download
bedankt voor de maps, zal me weer een tijdje zoet houden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Razor.Timo schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:06:
[...]

Ze staan er nu allemaal dubbel in :S?

Mja.. ik zal ff kijken :?

Ze staan niet dubbel in mn map, behalve een paar , kzie zo alleen twilight flame. Als je MapCache.ini verwijderdt en dan een skirmish probeert te starten maakt hij een nieuwe MapCache.ini aan. Dit duurt ff een paar seconden maar dan staan alle maps er als het goed is maar 1x, behalve als ze meerdere keren in /Maps staan dan.

[ Voor 46% gewijzigd door Ilya op 30-05-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Count schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:46:
[...]

niet echt realistisch...
wel goed dat het eerlijk is, maar het hoeft niet als 2 druppels water in 2 delen gedeeld te zijn...
vandaag ook nog 3 potjes gedaan, 1tje easy gewonnen, 1tje verloren door een camper met vliegtuigen (GDI) en nog eentje maar net gewonnen van een of andere noob die me nog bijna ownde ondanks dat ik een 3 x zo hoge resources income had....nja ik heb ook lang niet gespeeld das te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Ilya schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:21:
[...]

Mja.. ik zal ff kijken :?

Ze staan niet dubbel in mn map, behalve een paar , kzie zo alleen twilight flame. Als je MapCache.ini verwijderdt en dan een skirmish probeert te starten maakt hij een nieuwe MapCache.ini aan. Dit duurt ff een paar seconden maar dan staan alle maps er als het goed is maar 1x, behalve als ze meerdere keren in /Maps staan dan.
Ahja, nu staan ze er inderdaad nog maar 1x in :) Bedankt voor de maps iig! _/-\o_

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de maps een beetje kwalitatief? Je komt soms maps tegen die gewoon echt zo lelijk zijn dat je net zo goed C&C 1 kunt gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

CnC1 is anders best bot, ik heb 'm een paar weken terug weer eens uitgespeeld :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:47:
Zijn de maps een beetje kwalitatief? Je komt soms maps tegen die gewoon echt zo lelijk zijn dat je net zo goed C&C 1 kunt gaan spelen.
Liever een lelijke map die goed in elkaar zit, dan een map die supermooi is, maar niet leuk om te spelen.

Maar wat ik er zo van gezien heb, zijn de maps wel redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een bekende probleem bij het beginnen van een GDI campaign dat als het eerste level moet beginnen en er twee vliegtuigjes aan komen en op het moment van het landen inzetten het spel crasht? Op zo'n manier dat het geluid wel doorloopt maar het beeld bevriest?? Een reset is vervolgens de enige optie..

Heb hem net geupdatet naar 1.04 maar het probleem blijft...
Ik draai XP met een Ati Radeon X850 XT PE kaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hoe krijg ik die maps nu actief in de skirmish? ik gooi ze in de map /docs en settings/C&C3/maps/ maar ze komen niet tevoorschijn, welke stap mis ik nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:47:
Tja verschilt per map, sommige zijn 'officieel' (bestbuy en pre-order extra maps), maar de meeste zijn custom en dan hangt het er maar van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
C:\Documents and Settings[username]\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps
Daar horen ze in. Iedere nieuwe CNC3 map moet wel in een aparte map. Dus als de map "Coole map" heet maak je dus een nieuwe map met die naam en plaats je de bestanden van die CNC map daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
iemand enig idee hoe het zit met het LOTR bonus level? In de PcGameplay review staat er dat als je alle missies op hard uitspeelt je een bonus level krijgt waarbij je tegen sauron kan spelen. Bij mij dus niet helaas.. Moet ik soms ook alle bonus objectives halen?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

1 april grap ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Wmm schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:24:
[...]

Daar horen ze in. Iedere nieuwe CNC3 map moet wel in een aparte map. Dus als de map "Coole map" heet maak je dus een nieuwe map met die naam en plaats je de bestanden van die CNC map daarin.
ah, ik had ze in de map waar ook replays profiles en screenshots instaan gezet, probleem gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch delayed
1st week of june
prolly early in the week possible later in the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
De patch is inderdaad uitgesteld. Voor de geïnteresseerden:klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
.oisyn schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:30:
CnC1 is anders best bot, ik heb 'm een paar weken terug weer eens uitgespeeld :P
doet ie het bij jou goed onder xp? bij mij crashed ie om de haverklap
mar goed heb nu virtual machine geinstalleerd en ik ga daar mar win98 op installeren :P
kan ik em daarmee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeforce
  • Niet online
De Gesnaakte schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:33:
[...]

doet ie het bij jou goed onder xp? bij mij crashed ie om de haverklap
mar goed heb nu virtual machine geinstalleerd en ik ga daar mar win98 op installeren :P
kan ik em daarmee spelen
de first decade versie werkt sowieso in XP en scheelt je misschien weer wat gerommel met VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Strikeforce schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:02:
[...]

de first decade versie werkt sowieso in XP en scheelt je misschien weer wat gerommel met VM
die heb ik dus,
ik heb de oldschool dos versie ook mar dat terzijde
onder de first decade krijg ik bij erg veel levels (vooral de grotere) een exception error en de game bevriest dan
dit is een andere error als die je krijgt als je te ver bovenin de map loopt.
mar je antwoord maakt mij iig duidelijk dat het aan me eigen config ligt :) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

1st decade werkt hier ook gewoon prima idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Hier helaas ook constant c&c1 crashes met first decade op xp, en dat terwijl ik hem gekocht had voor c&c1...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
hoe lang hebben jullie erover gedaan om zowel nod, gdi en scrin campaign uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

6 meter 70. Waarom is dat interessant? Je kan natuurlijk ook beginnen met posten hoe lang je er zelf over gedaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
ik heb geen idee hoe lang ik erover aan het doen ben.ik wilde weten of mensen het makkelijk/moeilijk vinden, bij mij verschilt het nogal per level namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Overall gezien vond ik het vrij makkelijk - er waren wel een paar levels waarbij ik gewoon overnieuw ben begonnen omdat het niet helemaal lekker ging, maar dan weet je wat er komen gaat en dan kun je er gewoon op voorbereiden. Ik heb alles op hard gespeeld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Ik ben een enorme n00b want ik krijg de eerste Scrin missie niet voor elkaar. Ze pakken steeds mijn harvesters waardoor ik op den duur zonder geld zit. :$

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Radagast2005 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:40:
Ik ben een enorme n00b want ik krijg de eerste Scrin missie niet voor elkaar. Ze pakken steeds mijn harvesters waardoor ik op den duur zonder geld zit. :$
Ik heb die missie gisteren gedaan en vond hem ook vrij lastig in het begin. Ik heb uiteindelijk een forward base bij het tiberium field gebouwd met veel verdediging.

Ik ben sowieso iemand die van veel verdediging houd met gebouwen ipv eenheden want al dat micromanagen gaat me soms tegen staan :P Dus dan maar af en toe met de repair der overheen :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb C&C sinds gister (nou ja, sinds gister legaal :P) en ik ben op zoek naar een andere uber-noob om online een beetje tegen elkaar te oefenen! Bak er nog niets van namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Gimbooze schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:26:
Heb C&C sinds gister (nou ja, sinds gister legaal :P) en ik ben op zoek naar een andere uber-noob om online een beetje tegen elkaar te oefenen! Bak er nog niets van namelijk :P
Dan kan je beter tegen mensen gaan spelen die beter zijn, anders leer je nog niets. Het meeste leer ik van mensen die me verslaan, als ik de replay bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ilya schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:51:
[...]

Dan kan je beter tegen mensen gaan spelen die beter zijn, anders leer je nog niets. Het meeste leer ik van mensen die me verslaan, als ik de replay bekijk.
Mjah, dat is ook wel zo, maar als ik naar m'n RTS verleden kijk (weekje wc3 :')) hield ik ook al snel op omdat ik gewoon geen schijn van kans had :P Dan is het niet echt leuk en heb ik er al snel niet zoveel zin meer in eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Als je automatch speelt wordt je wel redelijk goed gematched tegen spelers van je eigen niveau. Dus ik zou gewoon dat doen. Moet je overigens niet "widen search" gebruiken want dan matched ie je tegen iedereen en kun je dus net zo goed tegen de nr 1 uitkomen (als die de automatch zouden gebruiken om ladder games te spelen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 20:25

WR.

Is er eigenlijk nog een NL lobby om in te spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door WR. op 02-06-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toernooi begint zo iemand nog last minute meedoen?

geen idee of het kan www.cnc3.nl

2 wedstrijden gewonnen
en daarna 1tje kansloos verloren op een rare map :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 12-09 13:26
Wat is een goede strategie / start om met GDI een brutal steamroler Scrin te verslaan?
Mijn huidige tactiek is om een +/- 10 rocket infantery te bouwen en met behulp van een paar anti-infanterie turrets de begin aanvallen van de AI te weerstaan. Ondertussen bouw ik een techcenter en begin ik met het produceren van Mamoet tanks en de upgrade... hiermee hou ik het een tijdje vol, maar aan aanvallen kom ik helemaal niet toe...ik ben enkel bezig de golven tegenstanders uit te schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Ik heb nu ook eindelijk C&C 3, maar dan wel op de Xbox. Mijn vraag gaat over de Liquid Tibirian Bomb (als dat ding zo heet). Die bom die je eens in de 6 minuten zou kunnen gebruiken. Mijn online tegenstander gebruikte die gewoon tegen mij, maar ik krijg dat ding niet gemaakt. Wat moet ik doen (bouwen) om de beschikking over zo'n bom te krijgen?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
davhor schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:33:
Ik heb nu ook eindelijk C&C 3, maar dan wel op de Xbox. Mijn vraag gaat over de Liquid Tibirian Bomb (als dat ding zo heet). Die bom die je eens in de 6 minuten zou kunnen gebruiken. Mijn online tegenstander gebruikte die gewoon tegen mij, maar ik krijg dat ding niet gemaakt. Wat moet ik doen (bouwen) om de beschikking over zo'n bom te krijgen?
een chemical factory (zo'n gebouw met een doodshoofdje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
chrisO schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:23:
Wat is een goede strategie / start om met GDI een brutal steamroler Scrin te verslaan?
Mijn huidige tactiek is om een +/- 10 rocket infantery te bouwen en met behulp van een paar anti-infanterie turrets de begin aanvallen van de AI te weerstaan. Ondertussen bouw ik een techcenter en begin ik met het produceren van Mamoet tanks en de upgrade... hiermee hou ik het een tijdje vol, maar aan aanvallen kom ik helemaal niet toe...ik ben enkel bezig de golven tegenstanders uit te schakelen...
ik denk dat je iig de grond units het beste tegenkan houden met sonic emitters
en dan zou ik wat pittbuls bouwe voor aa
mar ik moet zeggen dat ik eigelijk nooit tegen brutals speel dus ik weet nie of je op tijd kan zijn met de sonic emitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Iemand al gelukt om een goeie degelijke map te maken met die mapeditor van de officiele site? Wat een rampenplaneditor is dat zeg. Misschien heeft er iemand een tutorial voor noobs like me?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze bij NOD er nog een super tank bij moeten doen, Nod heeft helenmaal geen echte sterke tanks zelfs de avatar niet. Mij lijkt een apocalypse tank wel leuk waarbij je ook nog 8 mannetjes in kan zetten met 2 van die dikke kanonnen erop. Dan heb je ook fatsoenlijk tegen offencief voor de mammoth tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:51:
Iemand al gelukt om een goeie degelijke map te maken met die mapeditor van de officiele site? Wat een rampenplaneditor is dat zeg. Misschien heeft er iemand een tutorial voor noobs like me?
Het is gewoon geen programma om lekker mee te spelen zoals met sc1 en ra95
Uit jou tekst maak ik ook op dat je er maar ook gewoon niet aan moet beginnen.
Tis meer voor de die hard mappen maker gok ik zo
Ik wil een casual map maker :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:35
Wat is het nut trouwens van een mothership ?
volgens mij is dat ding veel te traag in multiplayer om ook maar 1 schot te lossen.
Maar die rift vind ik dan wel weer cool gemaakt van de scrin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik had gister 2 potjes gespeeld (uiteraard allebei verloren :P), en bij het laatste potje ging die vent heel veel refineries builden. Is de income met 4 refineries nou veel hoger dan met 4 harvesters en 1 refinery?

Speelde die potjes gister met GDI (NOD en Scrin campaigns nog niet gespeeld dus weet niet echt hoe ze in elkaar zitten). Probeer dan gewoon zo snel mogelijk Mammoth Tanks met Railgun upgrade te bouwen en daar lekker mee aanvallen. Lukt alleen nog niet zo goed omdat ik gewoon nog niet alles doorheb, hoe ik m'n income goed hoog kan krijgen etc.
Beste is gewoon met een surveyor vlakbij een tiberium field gaan staan en zo snel mogelijk daar ook een refinery met een aantal harvesters gooien lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

Rhapsody

In Metal We Trust

Gimbooze schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:58:
Ik had gister 2 potjes gespeeld (uiteraard allebei verloren :P), en bij het laatste potje ging die vent heel veel refineries builden. Is de income met 4 refineries nou veel hoger dan met 4 harvesters en 1 refinery?

Speelde die potjes gister met GDI (NOD en Scrin campaigns nog niet gespeeld dus weet niet echt hoe ze in elkaar zitten). Probeer dan gewoon zo snel mogelijk Mammoth Tanks met Railgun upgrade te bouwen en daar lekker mee aanvallen. Lukt alleen nog niet zo goed omdat ik gewoon nog niet alles doorheb, hoe ik m'n income goed hoog kan krijgen etc.
Beste is gewoon met een surveyor vlakbij een tiberium field gaan staan en zo snel mogelijk daar ook een refinery met een aantal harvesters gooien lijkt me?
Denk dat het income wel hoger is, omdat er geen queue is voor de harvesters.
Ik doe meestal 2 harvesters per refinery, heel soms 3.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Voordeel is ook dat een ref tiberium op kan slaan, hierdoor heb je wat minder silo's nodig. Als het veld groot genoeg is, bouw ik er altijd 3 refinerys tegenaan, totdat het veld op is. Hierna 2 vd 3 verkopen, en doorgaan bij een ander veld.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Rainmaker schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:03:
Voordeel is ook dat een ref tiberium op kan slaan, hierdoor heb je wat minder silo's nodig. Als het veld groot genoeg is, bouw ik er altijd 3 refinerys tegenaan, totdat het veld op is. Hierna 2 vd 3 verkopen, en doorgaan bij een ander veld.
Als je tiberium kan opsparen is dat een teken dat je niet aan het bouwen bent ;).

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik heb vandaag 2 keer gewonnen, yay :P Er zijn nog grotere nubs dan ik blijkbaar!
Btw, de eerste keer dat ik won kapte die gast er mee, kon dus niet z'n hele base destroyen maar won wel, ik kreeg er alleen geen win bij bij m'n stats, hoe kan dat? De tweede keer kapte een ander er ook mee voor ik z'n base kapot had en toen kreeg ik wel een win o0

Wat is blauwe tiberium trouwens? Kan het niet zo 1, 2, 3 vinden (zal wel niet goed zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeforce
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:31:
Ik vind dat ze bij NOD er nog een super tank bij moeten doen, Nod heeft helenmaal geen echte sterke tanks zelfs de avatar niet. Mij lijkt een apocalypse tank wel leuk waarbij je ook nog 8 mannetjes in kan zetten met 2 van die dikke kanonnen erop. Dan heb je ook fatsoenlijk tegen offencief voor de mammoth tank.
Ik denk dat de kracht van NOD juist is dat ze sneaky, snel en in grotere getalen kunnen aanvallen. NOD een (bijna) even sterke tank als de Mammoth te geven zou IMO de gevarieerdheid van de factions verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:26:
Ik heb vandaag 2 keer gewonnen, yay :P Er zijn nog grotere nubs dan ik blijkbaar!
Btw, de eerste keer dat ik won kapte die gast er mee, kon dus niet z'n hele base destroyen maar won wel, ik kreeg er alleen geen win bij bij m'n stats, hoe kan dat? De tweede keer kapte een ander er ook mee voor ik z'n base kapot had en toen kreeg ik wel een win o0

Wat is blauwe tiberium trouwens? Kan het niet zo 1, 2, 3 vinden (zal wel niet goed zoeken)
blauw is dubbel zijn geld waard. Vind je bijvoorbeeld in redzone rampage.
En de stats bij EA zijn al tijden een ramp. Of met vertraging, of helemaal niet, of je bent gdc't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Als alles goed gaat is de patch er donderdag.

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede zaak dat de patch eraan komt. Deze verandert wel de balans van de game, dus ik ben benieuwd over hoe het gespeeld gaat worden. Nu is het vooral tankspammen en snel expanderen naar je buitenvelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:31:
Vind ik niet, GDI is heel duidelijk sterk met de mammoth MK III die heel veel aan kan(ground en air), gisteren ook weer mee gespeeld, en als je er 10 hebt, kun je bijna alles aan;) Hun andere eenheden zijn dan zwakker. NOD is heel duidelijk op de stealth en hit en run manier opgebouwd, en daar moet je gewoon van houden en mee kunnen spelen, en volgens mij heeft NOD hier ook veel meer potentie, GDI kun je meteen mee spelen, terwijl met NOD ben je steeds aan het balanceren tussen verschillende units om het goed te krijgen, maar als je dit eenmaal oged hebt, gaat het ook als een banaan!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!