Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.667 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Grozno schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:29:
Hier nog piepols die een 48-hour gold trial hebben willen?

Heb er nog 3 :)
Als je er mij een zou willen DM`en? _/-\o_

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

graag!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 11:06
Ik wil opzich ook wel pinball FX hebben, best leuk, maar heb geen credit card, hoe kom je aan zo'n prepaid kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kopen in een Dixons, Mediamarkt, Intertoys, etc. etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:05

Wom

SCIxX schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:24:
Ik wil opzich ook wel pinball FX hebben, best leuk, maar heb geen credit card, hoe kom je aan zo'n prepaid kaart?
Dynabite heeft ze, net als Vobis en nog een aantal van die ketens. Verder zijn ze ook in de meeste webshops wel te vinden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 15-06 11:06
Ah ok, thanks, toch wel leuk spelletje voor 12.50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-06 12:57

Grozno

acts without consequence!

offtopic:
Je mail staat op slot en je DM staat niet aan

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik blijf de eerste kast de beste vinden. Van die andere twee snap ik te weinig (nog) :P
De tweede (extreme geloof ik), vind ik su-per-ir-ri-tant. Als je in de twee holes in het midden van de kast wilt schieten, en dat gaat mis, komt die bal zó hard terug dat ik hem vaak kwijt ben :(

Maar zo goed als ik met de real-life versie van StarTrek Next Generation was, zo slecht ben ik nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 15:17

spaceboy

Op grote hoogte

Grappig dat hier wel wat pinballers zijn. Wat is jullie highscore? (met die 1e kast) Ik had gister in een lepe bui opeens 430 miljoen. Maar ik denk niet dat ik dat gauw inhaal. Zo goed ben ik niet. :'(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
* Muthas gaat Pinball FX maar is kopen, heb toch nog punten liggen, en misschien lok ik m'n pa hiermee ook is achter de 360 ;)

Is kijken of er ik een beetje goed in ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Gister pinball gespeeld maar de flippers hadden bijhoorlijke 'lag' leek het. Als je drukt duurt het nog even voordat de flipper beweeegt. Vroeger veel geflipperd maar kan me niet herinneren dat het in het echt ook zo lang duurt tussen drukken en de flip. Iemand anders dit ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SeamusXanthus schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:20:
Gister pinball gespeeld maar de flippers hadden bijhoorlijke 'lag' leek het. Als je drukt duurt het nog even voordat de flipper beweeegt. Vroeger veel geflipperd maar kan me niet herinneren dat het in het echt ook zo lang duurt tussen drukken en de flip. Iemand anders dit ook opgevallen?
Laf hoor. Je eigen onkunde goedpraten met een slechte technische implementatie. Steek je hand in eigen boezem en doe als ik: "IK SUCK!". Zeg het me maar na... "IK SUCK!" :D

meer seriously: nee is mij niet opgevallen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Eeeh nee.
Wel een paar keer gehad dat het leek of de kast op tilt ging, maar dat niet was. En dat laatste weet ik zeker omdat ik nog ball saved en zo kreeg. Maar mijn flippers deden helemaal niks meer.
Maar lag? Neh, nog niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik speelde bij iemand anders (omdat mijn eigen xbox voor de 3e(!) maal stuk is) en hij demonstreerde het ook door hard de trigger in te drukken. Je hoorde dan de klik van de controller en je zag voor mijn gevoel 1 of 2 tiende van een seconde later pas de beweging op het beeld. Of het moet aan zijn TV liggen natuurlijk maar bij andere games heb ik er niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Het kan volgens mij ook inderdaad aan de tv liggen. LCD?
Volgens mij barst het van de TFT schermen die inputlag vertonen, 50-60 ms. Bijvoorbeeld Samsung 215TW was het volgens mij. Ok, das geen tv, maar denk dat het principe hetzelfde is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:40:
Eeeh nee.
Wel een paar keer gehad dat het leek of de kast op tilt ging, maar dat niet was. En dat laatste weet ik zeker omdat ik nog ball saved en zo kreeg. Maar mijn flippers deden helemaal niks meer.
Maar lag? Neh, nog niet gemerkt.
Dat is een modus op de 2de kast :)

Haal je die wel: Veel punten
Haal je die niet: Weg bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Oooooooooh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59

DoctorV64

Cosmopoliet

Yes eindelijk Guitar Hero II !!! Vanavond maar een checken als mijn gasten de deur uit zijn :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Als iemand mij nog zou kunnen voorzien van een 48-uurs Gold trial code, dan hou ik me aanbevolen!

Mijn DM-box staat open. Alvast vriendelijk bedankt! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat heb jij weinig punten op die eerste kast :P

* PWM heeft weer eeven zijn best gedaan, en staat weer bovenaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 17:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Tot mijn verbazing is er op dit forum maar weinig (niks?) te vinden over de nieuwe NBA street, homecourt genaamd. Ik heb hem van de week gekocht en ben er al een behoorlijk eindje mee op weg (geloof ik :p). Ook online is het leuk, al wordt ik nogal vaak ingemaakt. Niemand hier die dit spel gekocht heeft?

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

:*) * Format-C wil er ook wel 1 als je er nog hebt.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
weet iemand of er bij de Xbox 360 Wireless Accessoire Pack ook de batterijen/accus voor de controlers zelf inbegrepen zijn?
Of zit er alleen de quickcharger zonder batterijen bij?

Het punt is dat ik al genoeg controlers heb en ik zou alleen een quickcharger + accus en de remote controler willen hebben.
De pack is gewoon een leuke combi-aanbieding maar als dat betekent dat ik daarnaast alsnog losse accus voor de joysticks erbij moet kopen, is het voor mij handiger om alleen de remote controler, quickcharger en de losse accus apart te kopen.

graag advies

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
PWM schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:46:
[...]

Wat heb jij weinig punten op die eerste kast :P

* PWM heeft weer eeven zijn best gedaan, en staat weer bovenaan :+
Ik zag het ja.. Das wel het echte pinball gevoel. Spelen spelen spelen, yes, ik sta bovenaan.
Paar uur later, hmmmm.. verdomme :P

* UltraSub moet de modussen nog doorkrijgen, maar het komt...
Rustig aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

ZakHooi schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:27:
weet iemand of er bij de Xbox 360 Wireless Accessoire Pack ook de batterijen/accus voor de controlers zelf inbegrepen zijn?
Of zit er alleen de quickcharger zonder batterijen bij?

Het punt is dat ik al genoeg controlers heb en ik zou alleen een quickcharger + accus en de remote controler willen hebben.
De pack is gewoon een leuke combi-aanbieding maar als dat betekent dat ik daarnaast alsnog losse accus voor de joysticks erbij moet kopen, is het voor mij handiger om alleen de remote controler, quickcharger en de losse accus apart te kopen.

graag advies

bedankt
Er zit 1 accu bij.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:40:
Ik blijf de eerste kast de beste vinden. Van die andere twee snap ik te weinig (nog) :P
De tweede (extreme geloof ik), vind ik su-per-ir-ri-tant. Als je in de twee holes in het midden van de kast wilt schieten, en dat gaat mis, komt die bal zó hard terug dat ik hem vaak kwijt ben :(

Maar zo goed als ik met de real-life versie van StarTrek Next Generation was, zo slecht ben ik nu :(
Eerste kast vind ik ook het beste, snap alleen nog bijna niks van die opdrachten dus zorg er eigenlijk alleen maar voor dat die bal in de kast blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
spiderman 3 is wel goed, heerlijk door de stad slingeren :)

Alleen het ene moment ziet her eruit als een xbox 1 titel en het volgende moment ziet er wel weer zeer goed uit

[ Voor 49% gewijzigd door evilpin0 op 30-04-2007 11:22 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb 't al eerder gevraagd, maar volgens mij ben ik de enige sneuerd die Luxor 2 speelt: HOEVEEL levels zijn er eigenlijk? Ben nu in level 9-3 (dat is volgens mij level 65 ofzo?). Maar het begint me te vervelen. Of komt er gewoon nooit een einde aan? :)

Ik MOET en zal die achievement points halen voor op z'n minst uitspelen op Easy notabene. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
Geweldig dat spiderman 3 alleen dat slingeren is moeilijk om goed te aimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
-ko- schreef op maandag 30 april 2007 @ 02:45:
Tot mijn verbazing is er op dit forum maar weinig (niks?) te vinden over de nieuwe NBA street, homecourt genaamd. Ik heb hem van de week gekocht en ben er al een behoorlijk eindje mee op weg (geloof ik :p). Ook online is het leuk, al wordt ik nogal vaak ingemaakt. Niemand hier die dit spel gekocht heeft?
Om de één of andere reden kan ik maar niet online ermee. Er b lijft staan dat ik op de server gesigned moet zijn en op xboxlive meot zijn terwijl ik dat allang ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PacinoAllstars schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:50:
[...]

Om de één of andere reden kan ik maar niet online ermee. Er b lijft staan dat ik op de server gesigned moet zijn en op xboxlive meot zijn terwijl ik dat allang ben :(
Is een EA game en die hebben daar vaker problemen mee. Je moet het zoeken in de firewall settings van wat ik begrepen heb, maar ik denk dat er hier wel mensen zijn die je specifieker kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:20
spaceboy schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:46:
Heb 't al eerder gevraagd, maar volgens mij ben ik de enige sneuerd die Luxor 2 speelt: HOEVEEL levels zijn er eigenlijk? Ben nu in level 9-3 (dat is volgens mij level 65 ofzo?). Maar het begint me te vervelen. Of komt er gewoon nooit een einde aan? :)

Ik MOET en zal die achievement points halen voor op z'n minst uitspelen op Easy notabene. 8)
Nope, je bent niet de enige sneuerd, maar ik ben nog niet eens zo ver als jij; level 7-2 :) Ik spel meestal 1 of 2 levels op een avond en dan ben ik er wel weer zat van. Als het goed is zijn er 88 levels. Hoe dat is opgebouwd weet ik dan eigenlijk weer niet.. Maar om 'gewoon een spelletje te doen' is er eigenlijk niet zoveel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
spaceboy schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:46:

Ik heb hetzelfde, speel elke avond een paar rondjes, maar het einde is nog niet in zicht. Die map scrolled langzaam naar links ..... Zit ook bij 9 nogwat ...

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Begin mijn Xbox te missen. zit alweer een paar dagen in Zwitserland voor mijn werk. Morgen naar huis, gelijk effe GHII ....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Heb laatst Forza 1 aangeschaft, en dit is nu zo'n beetje de enige game die ik op mn 360 speel op het moment :P.

Ben er helemaal wild van! Kan daarom ook echt niet wachten op Forza 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 216382 schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:48:
Heb laatst Forza 1 aangeschaft, en dit is nu zo'n beetje de enige game die ik op mn 360 speel op het moment :P.

Ben er helemaal wild van! Kan daarom ook echt niet wachten op Forza 2 :9
Ik ben ook terug begonnen met Forza om ze direct door te kunnen stromen naar Forza 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Druk me GHII Verdorie wat is het best lastig zeg. Maar het is zeker lachen en genieten als je het lukt.

Laatst ook nog Dead Rising uit de budget bak gehaald. Veel humor er mee :D Alleen er zit best irritante Slachtoffers tussen.

Pinball FX is zeker een lekkere Pinball spel om mee te spelen. Alleen ik moet hem nog ff unlocken tot Full Game.

En zo blijf je maar lekker bezig ;)

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Roely schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:08:
[...]

Ik heb hetzelfde, speel elke avond een paar rondjes, maar het einde is nog niet in zicht. Die map scrolled langzaam naar links ..... Zit ook bij 9 nogwat ...
Grappig dat het wel herkenbaar is. Ik ben trouwens al 1x een leven kwijtgeraakt! (in level 8-nog wat), heel soms als je pech hebt gaat het best snel.

Trouwens, er is 1 achievement die je krijgt als je in "een level" 100% accuratesse haalt. Die heb ik pas een keer (expres, haha) gehaald, maar geen achievement. Moet je daar iets speciaals anders voor doen ofzo?

Als er 88 levels zijn... hmm... volgens mij zitten er 7 of 8 per stage. (en dan nog een bonus level, wat gewoon simpel button smashen is, heb ze allemaal nog op 100%) Dus dan is het einde in zicht (al zie ik 'm ook nog niet op die scrollende map).

Affijn, ik ga nog maar 's een leveltje ballen schieten. :)

Edit... zooooo level 10-1 ben ik nu. Die laatste paar zijn toch best lastig. Weer een keer dood gegaan, meestal in die takkelevels dat er 2 strengen tegelijkertijd komen.

[ Voor 8% gewijzigd door spaceboy op 01-05-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Jeuj over 2 weken een 360 halen :D Was minder dan 399 bij de mediamarkt... weet niet precies meer hoeveel. Zit nog te twijfelen tussen ombouwen of niet... echt vette games ga ik zeker wel kopen (GTA), maar anderen wil ik eerst even op proef... al kan je ook demo's downloaden.

Ga nog eens nadenken erover... ik weet dat jullie anti illegaal zijn :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

Mja, ik zou persoonlijk ook bang zijn voor mijn garantie, zeker als je ziet hoeveel er kapot gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
weet iemand wanneer forza 2 uitkomt :p kan ook niet wachten

eindelijk weer een echt racegame op de 360 na tdu wat eigenlijk ook niet echt een "race" game was naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennahz schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:31:
Jeuj over 2 weken een 360 halen :D Was minder dan 399 bij de mediamarkt... weet niet precies meer hoeveel. Zit nog te twijfelen tussen ombouwen of niet... echt vette games ga ik zeker wel kopen (GTA), maar anderen wil ik eerst even op proef... al kan je ook demo's downloaden.

Naja Xboxlive is voor mij heel belangrijk, en er kan een moment komen dat je gebanned word op XBL en dan ben je die 60 euro wel mooi kwijt, en ook je friends list natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Dat is het hem juist... ik heb helemaal niks met online gamen... speel liever single :) De reden waarom ik juist een next-gen console wil is omdat ik geen zin heb om telkens m'n PC te moeten upgraden om de nieuwste games te kunnen spelen.

Echt super games ga ik echt wel kopen, maar gewoon spelletjes voor af-en-toe betaal ik geen € 60,- voor al heb ik er ook al een aantal gezien voor bijv € 30,-. Moeilijke keuze. Denk dat ik hem eerst orgineel laat en kijk of de spellen wat betaalbaar blijven.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik laat hem expres voor Live origineel. Ik wil namelijk wel gewoon online kunnen. De mogelijkheid om demo's te downloaden vind ik erg vet, kan je toch even proeven van een spel. Zo heb ik al een paar miskopen voorkomen (FYI, Ik vond de demo van GRAW2 erg slecht spelen, net als rainbow six vegas, ben dus blij dat ik die niet gekocht heb). Met deze functie heb ik geen reden meer om de 360 om te bouwen.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

MeNTaL_TO

The future is not set

Dennahz schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:31:

Heb de mijne (360 Gears of War pakket) 2de hands gescored voor 280 euro de 29ste. Wilde wat games gaan huren bij de Videoland om te kijken welke ik allemaal wilde hebben, verhuren ze niets meer.
En leuk dat je demo's kan downloaden, maar damn, dat gaat me een portie langzaam (chello 20 Mb lijkt me niet echt het probleem).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dennahz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 01:18:
Dat is het hem juist... ik heb helemaal niks met online gamen... speel liever single :) De reden waarom ik juist een next-gen console wil is omdat ik geen zin heb om telkens m'n PC te moeten upgraden om de nieuwste games te kunnen spelen.

Echt super games ga ik echt wel kopen, maar gewoon spelletjes voor af-en-toe betaal ik geen € 60,- voor al heb ik er ook al een aantal gezien voor bijv € 30,-. Moeilijke keuze. Denk dat ik hem eerst orgineel laat en kijk of de spellen wat betaalbaar blijven.
Van bijna alle spellen zijn er ook demo's te downloaden :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
spaceboy schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:16:
[...]
Trouwens, er is 1 achievement die je krijgt als je in "een level" 100% accuratesse haalt. Die heb ik pas een keer (expres, haha) gehaald, maar geen achievement. Moet je daar iets speciaals anders voor doen ofzo?

[...]

Edit... zooooo level 10-1 ben ik nu. Die laatste paar zijn toch best lastig. Weer een keer dood gegaan, meestal in die takkelevels dat er 2 strengen tegelijkertijd komen.
Ik heb die achievement in practice mode gehaald op het eerste level. Inderdaad, ook gewoon op gespeeld.

En dat is iets waar ik wel al een beetje tegen op kijk. Ik heb gisteren 7-3 gespeeld en ik ging al bijna dood. Nu heb ik wel 16 levens ofzo staan door al die muntjes, maar dit is nog maar easy.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Oh sweet saturday...

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Mijn oude kastje stond leeg in een hoekje van mijn kamer, en het tv-tje dat erop stond is verbannen naar een uithoek van de garage.
Nu pronkt er een gloednieuw tv meubel, die in volle trots mijn nieuwe 40" LCD HDtv mag dragen.
Ik zou het graag omschrijven voor iedereen die hier geen ervaring mee heeft, maar dat is niet goed mogelijk...het lijkt wel een droom... _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~ _/-\o_

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 19:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Weltschmerz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:38:
Oh sweet saturday...

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Mijn oude kastje stond leeg in een hoekje van mijn kamer, en het tv-tje dat erop stond is verbannen naar een uithoek van de garage.
Nu pronkt er een gloednieuw tv meubel, die in volle trots mijn nieuwe 40" LCD HDtv mag dragen.
Ik zou het graag omschrijven voor iedereen die hier geen ervaring mee heeft, maar dat is niet goed mogelijk...het lijkt wel een droom... _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~ _/-\o_
Dat vraagt om pics!!!!

Met een xbox game geladen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Michael Knight schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:54:
[...]

Dat vraagt om pics!!!!

Met een xbox game geladen ;)
Hehe, zal eens kijken of ik wat kan regelen, ben niet zo'n goede fotograaf en weet niet of ik thuis een camera heb liggen. Maar zal eens kijken wat ik kan doen ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Dennahz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 01:18:

Voor 55 euro bij www.gcshop.nl halen, uitspelen en na 2 weken voor 40 euro op Marktplaats zetten. Werkt beter, niet funest voor je garantie en je besteelt geen gamedevelopers.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 07:34:
[...]

Heb de mijne (360 Gears of War pakket) 2de hands gescored voor 280 euro de 29ste. Wilde wat games gaan huren bij de Videoland om te kijken welke ik allemaal wilde hebben, verhuren ze niets meer.
En leuk dat je demo's kan downloaden, maar damn, dat gaat me een portie langzaam (chello 20 Mb lijkt me niet echt het probleem).
Wat is langzaam? Anders even de goede poorten forwarden naar je xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Morgen Catan :)

Ben benieuwd, ik zag dat het spel helaas bestaat uit alleen de standaard set :(

Maar toch, kunnen we hier denk ik wel lol mee beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 12:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

EDF2017, wat een briljante game _/-\o_

Rond 20:00 even geprobeerd en zat om 2:30 nog te spelen. Echt een heerlijk no nonsense spel, gewoon alles opblazen wat beweegt en als het niet beweegt kan het ook kapot.

De robots (Hectors) zijn mijn favoriete enemies. De ontploffing die ze geven wanneer ze eindelijk eens omvallen, geweldig gewoon. En het aantal enemies wat er in beeld is, D3 geeft geen reet om al het gezeik over triple anamorphic AA en framerates. Gewoon 80 gunships, 15 hectors en een bigass Fortress in beeld, diashow ftw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iemand al hulp gevonden voor Pinball FX?

Ik wil alles uit die kasten trekken, maar zit soms al snel vast :)

Bij die Agents kast, heb je 30 seconden "to meet the Agent". Geen idee waar dat zou moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heb ik gisteren ook al naar gezocht, zeg maar een soort walkthrough van de kasten.

Twee irritante dingetjes:
1. Statistics in een game. Bij reallife kasten kun je door de bal vast te leggen en te houden, na een tijdje statistics zien, waar je doorheen kunt lopen met de andere flipper. Op die manier kun je bijvoorbeeld zien: 3 orbits. 1 more needed to complete super bumpers. Enz.
2. Bij de eerste kast staat de 'LCD' van de kast zeer irritant in beeld, precies in de aanloop naar de bovenste flipper. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
curry684 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:48:
[...]

Voor 55 euro bij www.gcshop.nl halen, uitspelen en na 2 weken voor 40 euro op Marktplaats zetten. Werkt beter, niet funest voor je garantie en je besteelt geen gamedevelopers.
nog makkelijker koop ze gelijk tweedehands en koop ze dan ook weer door voor diezelfde prijs

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

-ko- schreef op maandag 30 april 2007 @ 02:45:
Hela hola! Ik heb Homecourt vorige week gekocht en zit nu op level15 in de homecourt-challenge. Heb 'em nog niet online gespeeld. Vindt het een goede game hoewel ik niet denk dat ik een volgende versie ga kopen. Er zit tussen deze en het vorige deel te weinig vernieuwing de gameplay. Never change a winning recepy wellicht, maar goed. Vindt de opties van de Homecourt challenge ook een beetje mager, omdat er niet echt dingen aan je homecourt gecustomized kunnen worden enzo.Grafisch natuurlijk wel het bommetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 12-06 09:26
PWM schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:07:
Bij die Agents kast, heb je 30 seconden "to meet the Agent". Geen idee waar dat zou moeten zitten.
Als je Meet him ziet moet je het lampje aan de rechter of linkerkant boven de bumpers onderin proberen te raken. Er is telkens 1 lampje aan. Wanneer je dat lampje raakt krijg je 5mln punten.

Echt een geweldig spel dat Pinball. Inmiddels heb ik 8 van de 12 achievements binnen. Hoe ik er precies aan kom weet ik niet, maar ik begin wel steeds beter door te krijgen hoe je veel punten kunt krijgen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

M@cer schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:52:
[...]

Als je Meet him ziet moet je het lampje aan de rechter of linkerkant boven de bumpers onderin proberen te raken. Er is telkens 1 lampje aan. Wanneer je dat lampje raakt krijg je 5mln punten.

Echt een geweldig spel dat Pinball. Inmiddels heb ik 8 van de 12 achievements binnen. Hoe ik er precies aan kom weet ik niet, maar ik begin wel steeds beter door te krijgen hoe je veel punten kunt krijgen.
Ik vermaak me ook meer dan prima met het spel. Jammer dat alle reviews uitgaan van een mager 6je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
PWM schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:57:
[...]

Ik vermaak me ook meer dan prima met het spel. Jammer dat alle reviews uitgaan van een mager 6je.
Daarom lees ik reviews altijd tot het punt waarop de schrijver het nodig vindt zijn mening te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:55

S2S

http://www.majornelson.co...coming-this-thursday.aspx

9 Mei 4 Gears of War mappen :o
It’s the ‘Hidden Fronts’ map pack and it’s dropping this Thursday, May 3, at 9 a.m. GMT

The map pack is 800 points in which you’ll get four new multiplayer maps:

Bullet Marsh: In this Kryll-infested swamp, an old generator still powers the area lights. A few stray bullets could easily knock out the generator, leaving combatants to fend for themselves against the Kryll.

Garden: This overgrown and crumbling conservatory still has a working fertilization and pesticide system. This system can pose a serious hazard to anyone who ventures into the greenhouse without first venting the air.

Process: Teams must fight for control of this subterranean Imulsion processing plant, still active despite the cessation of the Pendulum wars.

Subway: Timgad's Central Subway station used to serve as a central hub for commuters. Now the tunnels are crawling with Locust.

You can grab the pack this Thursday for 800 points or wait until Sept. 3, 2007 when all four maps will be available for free.
En 3 september al gratis, maar daar ga ik niet op wachten ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

S2S schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:19:
http://www.majornelson.co...coming-this-thursday.aspx

9 Mei 4 Gears of War mappen :o

[...]

En 3 september al gratis, maar daar ga ik niet op wachten ;)
3 mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 06-06 12:59
grrr aanstaande maandag xbox update. Zit ik natuurlijk de hele middag tegen een update aan te kijken net nu ik op maandagmiddag ziek thuis lig.

Er komt ook DLC voor Crackdown aan. 1 free en 1 premium. In de free version zitten ook de laatste 100 GP. Verder laten ze weten dat het spel 2 multiplayer blijft

[ Voor 36% gewijzigd door MeneerKrab op 01-05-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Crackdown voor de scherpe prijs van € 22. Is de Aziatische uitgave, maar is regio-vrij en heeft Engelse schermteksten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186250

Microsoft heeft nu in samenwerking met Xboxhome.nl een leuke aktie, ruil je oude xbox of PS2 in en je krijgt 100 euro korkting bij aanschaf van een xbox 360 premium. Dit hebben ze in amerika ook gedaan met best buy enzo. Wel leuke aktie, zeker dat je de PS2 kan inruilen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 186250 op 01-05-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

GBI schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:30:
grrr aanstaande maandag xbox update. Zit ik natuurlijk de hele middag tegen een update aan te kijken net nu ik op maandagmiddag ziek thuis lig.

Er komt ook DLC voor Crackdown aan. 1 free en 1 premium. In de free version zitten ook de laatste 100 GP. Verder laten ze weten dat het spel 2 multiplayer blijft
ik wacht toch mooi een weekje af met die update totdat het inderdaad echt werkt en niet een paar bugs ofzo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 186250 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:11:
Microsoft heeft nu in samenwerking met Xboxhome.nl een leuke aktie, ruil je oude xbox of PS2 in en je krijgt 100 euro korkting bij aanschaf van een xbox 360 premium. Dit hebben ze in amerika ook gedaan met best buy enzo. Wel leuke aktie, zeker dat je de PS2 kan inruilen :)
kan ik daar m'n Wii niet inruilen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NiaX schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:13:
[...]

kan ik daar m'n Wii niet inruilen? :p
Of je verkoopt je Wii voor 250/300 en koopt daarmee een 360 ;), of hou je van verlies? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186250

Die wii kan je makkelijk verkopen voor 400 euro, hij is nog steeds nergens te verkrijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 19:59
Anoniem: 184536 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:56:
[...]

ik wacht toch mooi een weekje af met die update totdat het inderdaad echt werkt en niet een paar bugs ofzo heeft.
Als je die update annuleert, kan je dan nog op live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:56:
[...]

Ga er maar vanuit dat er geen bugs inzitten :)

( ook geen bunny's)
TranceSetter schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:20:
[...]

Nee

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 01-05-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TranceSetter schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:20:
[...]

Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:33
iemand hier ervaring met Matroska files afspelen op je 360?

heb TVersity geprobeerd, maar dat is echt troep...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

PWM schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:57:
[...]

Een 6 is meer dan genoeg voor dit spel waar ik ook al best wat lol mee heb gehad.

Vroeger toen ik op school zat he, toen was een 6 nog genoeg om je VWO-diploma mee te kunnen halen. En alleen, maar dan ook echt alleen in de gameswereld is men met dank aan die rukkers van IGN ervan overtuigd geraakt dat een 6 een slecht cijfer is.

Kom op, een twee is een kutcijfer, of een drie. Een 6 is gewoon 'gemiddeld' oftewel niet uitgesproken kut, niet uitgesproken goed, maar best vermakelijk voor een tijdje. Exact wat jullie hier omschrijven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:

Enlighten me, wat zijn Matroska files? Ik heb wel ervaring met Transcode360 en met VLC360 (waarvan ik de laatste nu gebruik, die heeft minder mooie subtitles, maar is veel stabieler).

Edit: Luxor 2 update, heb net level 10-2 uitgespeeld. Kostte me 2 levens. Ben ik nu zo slecht, of is dit echt lastig? :D

[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 01-05-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
curry684 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:16:
[...]

Een 6 is meer dan genoeg voor dit spel waar ik ook al best wat lol mee heb gehad.

Vroeger toen ik op school zat he, toen was een 6 nog genoeg om je VWO-diploma mee te kunnen halen. En alleen, maar dan ook echt alleen in de gameswereld is men met dank aan die rukkers van IGN ervan overtuigd geraakt dat een 6 een slecht cijfer is.

Kom op, een twee is een kutcijfer, of een drie. Een 6 is gewoon 'gemiddeld' oftewel niet uitgesproken kut, niet uitgesproken goed, maar best vermakelijk voor een tijdje. Exact wat jullie hier omschrijven dus.
Ik begrijp wat je bedoeld, ware het niet dat de meeste reviews slechtere games hogere scores geven. En dus is het in hun ogen wel een slecht punt. Als iedere reviewsite standaard voor een redelijke game een 6 zou gaan geven zou je redenering kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:16:
[...]

En laat nou uitgerekend IGN Pinball FX een 6 geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Zojuist eventjes gebeld met Microsoft in verband met mijn krassen veroorzakende Xbox 360. Kreeg ik ook nog de zelfde dame aan de lijn als de vorige keer. En de vorige keer was ik zeg maar niet echt vrolijk aan de lijn :) Haha, ik herkende de dame al aan haar stem... Maar ik dacht, "zeg maar niks". O-)

Maar goed, deze keer is het van beide kanten uit allemaal zeer goed en netjes verlopen! Mijn console word één dezer dagen opgehaald door UPS. En ik hoef daarnaast ook geen accesoires zoals de harde schijf mee te leveren. Das zeker ook mooi meegenomen natuurlijk. Zo kan het dus blijkbaar ook bij Microsoft!

Al met al begin ik alweer wat blijer te worden van het woord Microsoft. Met dank aan de dames en heren van het programma Kassa, en een hele partij lotgenoten, lijkt er uiteindelijk toch nog een eind te komen aan deze problemen. Erg fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:

lol, werkt perfect hoor hier TVersity en mkv files... hoezo is het troep? Het is veel geduld en leeswerk, maar als het werkt, dan werkt het als een trein.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:26:
Zojuist eventjes gebeld met Microsoft in verband met mijn krassen veroorzakende Xbox 360. Kreeg ik ook nog de zelfde dame aan de lijn als de vorige keer. En de vorige keer was ik zeg maar niet echt vrolijk aan de lijn :) Haha, ik herkende de dame al aan haar stem... Maar ik dacht, "zeg maar niks". O-)

Maar goed, deze keer is het van beide kanten uit allemaal zeer goed en netjes verlopen! Mijn console word één dezer dagen opgehaald door UPS. En ik hoef daarnaast ook geen accesoires zoals de harde schijf mee te leveren. Das zeker ook mooi meegenomen natuurlijk. Zo kan het dus blijkbaar ook bij Microsoft!

Al met al begin ik alweer wat blijer te worden van het woord Microsoft. Met dank aan de dames en heren van het programma Kassa, en een hele partij lotgenoten, lijkt er uiteindelijk toch nog een eind te komen aan deze problemen. Erg fijn! :)
Je had ff een nieuwe game of controller moeten eisen, werkt ook nog }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-06 18:49
Hier ook TVersity en MKV aan de gang. Alhoewel ik moet zeggen dat het erg veel resources (en i heb een high-end machine) in neemt, een xvid / divx is veel sneller. Keymessage voor TVerstiy is eigenlijk dat je moet zorgen dat de MKV op je PC in WMP10/11 is af te spelen, dan kan TVerstiy het omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

UltraSub schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:53:
[...]
Ik begrijp wat je bedoeld, ware het niet dat de meeste reviews slechtere games hogere scores geven. En dus is het in hun ogen wel een slecht punt. Als iedere reviewsite standaard voor een redelijke game een 6 zou gaan geven zou je redenering kloppen.
Maar dan is mijn wedervraag, als iemand die hier een aandeel in heeft: moeten wij bij Xboxic spellen dus hogere punten geven omdat we dan in de IGN-schaal meedoen omdat IGN nu eenmaal de grootste is, of moeten wij gewoon bij onze zelfgekozen schaal blijven die 10 punten telt van 1 t/m 10 die we ook alle 10 wensen te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:33
The Source schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:45:
Hier ook TVersity en MKV aan de gang. Alhoewel ik moet zeggen dat het erg veel resources (en i heb een high-end machine) in neemt, een xvid / divx is veel sneller. Keymessage voor TVerstiy is eigenlijk dat je moet zorgen dat de MKV op je PC in WMP10/11 is af te spelen, dan kan TVerstiy het omzetten.
ik kan mkv met vanalles afspelen maar TVersity weigerde eerst echt

nu na een hoop geklooi werkt het dan, ware het niet dat mijn pc het blijkbaar niet aankan

heb een 720p file; maar om de 10sec hangt het beeld een paar seconden vast

PC is een AMD64 3500+, 2gb ram, xp pro

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
zo even wat friends request gedaan hier.

Heb met crackdown bijna alle gangs uitgeroeid. Nog een paar van de Shai-Gen en dan lekker aan kloten met het spel. Als iemand eens wil co-oppen, ik zoek nog een gewillig slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

GBI schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:43:
zo even wat friends request gedaan hier.

Heb met crackdown bijna alle gangs uitgeroeid. Nog een paar van de Shai-Gen en dan lekker aan kloten met het spel. Als iemand eens wil co-oppen, ik zoek nog een gewillig slachtoffer.
Het lijkt mij leuk om samen alles uit te spelen. Ik heb inmiddels zo'n beetje alles al uitgeroeid.
Voeg mij maar toe: xxEvilTurkeyxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Anoniem: 15142 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:55:
[...]

Hela hola! Ik heb Homecourt vorige week gekocht en zit nu op level15 in de homecourt-challenge. Heb 'em nog niet online gespeeld. Vindt het een goede game hoewel ik niet denk dat ik een volgende versie ga kopen. Er zit tussen deze en het vorige deel te weinig vernieuwing de gameplay. Never change a winning recepy wellicht, maar goed. Vindt de opties van de Homecourt challenge ook een beetje mager, omdat er niet echt dingen aan je homecourt gecustomized kunnen worden enzo.Grafisch natuurlijk wel het bommetje!
Precies de reden waarom ik NBA Street 3 op de xbox niet gekocht heb, niet echt vernieuwend.

In vergelijking met NBA Street 2 vond ik homecourt wel vernieuwend en tegelijkertijd ook nostalgisch en daarom heb ik hem, mede voor het online b-ballen, gekocht. Ik was alleen toch minder goed dan ik dacht :')

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:44:
[...]

Het lijkt mij leuk om samen alles uit te spelen. Ik heb inmiddels zo'n beetje alles al uitgeroeid.
Voeg mij maar toe: xxEvilTurkeyxx
invite gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
echt zo jammer, ik begon met spiderman 3, echt een vette game. Maar nu ik ver ben wordt het gewoon TE moeilijk, echt zoveel gedeeltes 20x overnieuw gedaan dat ik maar ben afgehaakt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
curry684 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:29:
[...]

Maar dan is mijn wedervraag, als iemand die hier een aandeel in heeft: moeten wij bij Xboxic spellen dus hogere punten geven omdat we dan in de IGN-schaal meedoen omdat IGN nu eenmaal de grootste is, of moeten wij gewoon bij onze zelfgekozen schaal blijven die 10 punten telt van 1 t/m 10 die we ook alle 10 wensen te gebruiken?
Goede wedervraag. Kan hier helaas geen antwoord op geven.
Feit is wel dat als je "je eigen schaal" gaat hanteren, je altijd lager zult zitten als de meerderheid. Waarbij het dus kan voorkomen dat je niet serieus genomen zult worden. Eigenlijk wel k*t op deze manier dus. Mooi verpest door de grote sites. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

evilpin0 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:50:
echt zo jammer, ik begon met spiderman 3, echt een vette game. Maar nu ik ver ben wordt het gewoon TE moeilijk, echt zoveel gedeeltes 20x overnieuw gedaan dat ik maar ben afgehaakt.
Zonde is dat he? Dat verpest echt een game met terugwerkende kracht. Heb nu hetzelfde met de XBLA van Luxor 2. Net 2x doodgegaan in level 10-5. En dan zie ik dat je tot minstens level 14-.. moet om 'm uit te spelen. Ik ga het nu maar vast bij voorbaat opgeven. Toch zure nasmaak.
En dan zie je dat er lui zijn in de leaderboards die nog 5x zoveel punten hebben als ik. Zucht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 02:42

Royz

Kleurenblind!!

Hoe vinden jullie de nieuwe C&C spelen? En belangrjik om dan ook te weten: waren jullie al fan van de C&C serie? Wanneer komt het spel uit? Ik ben namelijk een fan van de serie en wil weten of deze game daarop voortborduurd of een nieuwe weg inslaat.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
spaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:28:
[...]

Enlighten me, wat zijn Matroska files? Ik heb wel ervaring met Transcode360 en met VLC360 (waarvan ik de laatste nu gebruik, die heeft minder mooie subtitles, maar is veel stabieler).

Edit: Luxor 2 update, heb net level 10-2 uitgespeeld. Kostte me 2 levens. Ben ik nu zo slecht, of is dit echt lastig? :D
Uhm, ik heb ook level 10-2 uitgespeeld, en dat zonder leven te verliezen. Zit nu op 20 levens, waarvan ik er een van verspeeld heb, maar het wordt inderdaad steeds lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Royz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:09:
Hoe vinden jullie de nieuwe C&C spelen? En belangrjik om dan ook te weten: waren jullie al fan van de C&C serie? Wanneer komt het spel uit? Ik ben namelijk een fan van de serie en wil weten of deze game daarop voortborduurd of een nieuwe weg inslaat.
Ik zou zeggen download de demo en kom er zelf achter.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Royz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:09:
Ik heb de demo van C&C3 gespeeld. Alhoewel ik zeker fan ben van C&C laat ik de XBOX versie aan me voorbij gaan. Ik vind het niet zo lekker speelbaar als op de PC.

Deze twijfels had ik ook bij shooters die ik lekker op de PC kan spelen, en nu ook gewoon goed met een XBOX controller. Misschien iets meer oefening.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Gunner schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Ik heb de demo van C&C3 gespeeld. Alhoewel ik zeker fan ben van C&C laat ik de XBOX versie aan me voorbij gaan. Ik vind het niet zo lekker speelbaar als op de PC.

Deze twijfels had ik ook bij shooters die ik lekker op de PC kan spelen, en nu ook gewoon goed met een XBOX controller. Misschien iets meer oefening.
Ik verbaas me juist hoe goed ze de controls hebben aangepast, ik denk juist dat je een hoop commando's sneller kunt doen nu met de controller. Alleen een subselectie maken van alle units die je op scherm hebt staan is moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 02:42

Royz

Kleurenblind!!

sekeroglan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Ik zou zeggen download de demo en kom er zelf achter.
Oglum ik heb tijdelijk even geen gold... ik vraag het niet voor niks natuurlijk :)
Gunner schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Is het concept wel hetzelfde? Wat is er veranderd tov bijvoorbeeld Generals?

[ Voor 49% gewijzigd door Royz op 02-05-2007 12:04 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je die demo dan nog niet downloaden? Meestal 2 weken nadat die uit is kun je hem toch downloaden?

Of issie nog geen 2 week uit :?

Ik vind de demo trouwens geweldig en ga de hele game zeker weten halen _O_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 02-05-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Royz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:03:
[...]

Oglum ik heb tijdelijk even geen gold... ik vraag het niet voor niks natuurlijk :)

[...]

Is het concept wel hetzelfde? Wat is er veranderd tov bijvoorbeeld Generals?
Ik moet zeggen dat ik Generals niet gespeeld heb :$

Echt de classic C&C alleen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Royz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:03:
[...]

Heb ook geen Gold en de demo gewoon afgelopen weekend gedownload... :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.