Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.655 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben toen ik GH2 uit de doos haalde gelijk op expert begonnen :p
Zooo moeilijk is het niet mensen ?

Moet er wel bij vermelden dat ik deel één ook al had gespeeld, maar daar stoomde ik ook zo door naar expert mode. Misschien is het dan toch een voordeel als je IRL ook gitaar speelt ? Of zijn er ook niet-gitaristen die expert trekken hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Rafe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:49:
Ik moet er nog 4 songs halen op 5 sterren in medium, en ik zit vast op Woman op hard. Probeer die eens voor de grap, ik ga elke keer snoeihard af bij de solo met al die hammer-ons en pull-offs.
Vanavond ingetikt :Y)

Al 6.7 miljoen of zo career score :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Rafe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:49:
Ik moet er nog 4 songs halen op 5 sterren in medium, en ik zit vast op Woman op hard. Probeer die eens voor de grap, ik ga elke keer snoeihard af bij de solo met al die hammer-ons en pull-offs.
Ik heb Woman net gehaald op hard maar ik ben er ook een behoorlijke tijd op blijven hangen. Die eindsolo is echt dodelijk...Vraag het me niet om em nog een keer uit te spelen want ik had op het eind behoorlijk mazzel voor mijn gevoel (en gelukkig nog starpower om het ergste deel door te komen). Die hamer-ons lukken me wel redelijk maar ik heb nog behoorlijk veel moeite met de pull-offs.

Maar het blijft een heerlijke game. Ik vermaak mij er voorlopig nog wel mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

.KeN. schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:02:
Ik ben toen ik GH2 uit de doos haalde gelijk op expert begonnen :p
Zooo moeilijk is het niet mensen ?

Moet er wel bij vermelden dat ik deel één ook al had gespeeld, maar daar stoomde ik ook zo door naar expert mode. Misschien is het dan toch een voordeel als je IRL ook gitaar speelt ? Of zijn er ook niet-gitaristen die expert trekken hier ?
Hehe, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik zelf geen gitaar speel, en dat mijn vingers af en toe niet naar mijn hoofd luisteren, op langzamere modes kan ik dat nog compenseren, maar op hard wordt het lastiger, ik haal de nummers wel, maar lastig, en het klinkt nergens naar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:25
nou vanavond dus 5 uur lang de nieuwe maps gespeeld van gears of war;

1 map is te donker
1 map is te klein
meerdere maps kan de xbox niet aan; alles hapert en stottert
en dan heb je nog een map waar ik altijd de weg kwijt raak

conclusie: niet kopen

helaas kan ik em niet op marktplaats zetten :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:40

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:12:
nou vanavond dus 5 uur lang de nieuwe maps gespeeld van gears of war;

1 map is te donker
1 map is te klein
meerdere maps kan de xbox niet aan; alles hapert en stottert
en dan heb je nog een map waar ik altijd de weg kwijt raak

conclusie: niet kopen

helaas kan ik em niet op marktplaats zetten :D
Hoe bedoel je meerdere maps kan de xbox niet aan? Te grote maps ofzo?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:34
uchiha tijntje schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:38:
[...]

Hoe bedoel je meerdere maps kan de xbox niet aan? Groter maps ofzo?
Merk ik ook wel eens, maar dan bij PGR3. Die heeft daar ook wel eens last van -net als driver 2 op de playstation 1 dat had- denk dat nu al tegen de grens van het kunnen van de xbox aangehikt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

sander-sp schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:43:
[...]

Hehe, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik zelf geen gitaar speel, en dat mijn vingers af en toe niet naar mijn hoofd luisteren [...]
Oh.. maak je geen zorgen, daar heb ik (helaas) ook last van hoor :D
Ik denk dat ik gewoon veel voordeel heb dankzij de vele uren die ik in deel één heb gestoken.
En > 10 jaar in bandjes + aardig wat optredens zal ook wel meehelpen.

Desondanks zit ik nog steeds keihard vast bij het de na laatste venue.. Furious Fretwork :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:45

BM

Moderator Spielerij
Maksvr schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:49:
[...]

Merk ik ook wel eens, maar dan bij PGR3. Die heeft daar ook wel eens last van -net als driver 2 op de playstation 1 dat had- denk dat nu al tegen de grens van het kunnen van de xbox aangehikt wordt...
Denk dat dat nog wel zal meevallen. Er zijn natuurlijk 1000-en-1 redenen te bedenken waarom een map niet soepel zou lopen. Dat hoeft niet te betekenen dat de grens al bereikt is van wat de 360 kan.

Dat hoop ik althans ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
sander-sp schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:43:
[...]

Hehe, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik zelf geen gitaar speel, en dat mijn vingers af en toe niet naar mijn hoofd luisteren, op langzamere modes kan ik dat nog compenseren, maar op hard wordt het lastiger, ik haal de nummers wel, maar lastig, en het klinkt nergens naar. :P
Haha ik heb precis hetzelfde. Gister had ik op easy 99% 5 Sterren Op medium valt het me ook wel mee. Maar mijn vingers moet nog iets sneller reageren. Kwestie van oefenen moet het wel goed komen.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:25
uchiha tijntje schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:38:
[...]

Hoe bedoel je meerdere maps kan de xbox niet aan? Te grote maps ofzo?
Er zijn een paar van de nieuwe maps, die in ieder geval in split screen, te veel vragen van de 360 en als er dan iemand een smoke grenade gooit dropt de framerate soms zelfs onder de 10fps volgens mij.

Het leuke is; nieuwe bugs; gister liep ik rond als geweer... mijn character was niet zichtbaar.
Ik heb ook bij anderen dit gezien... iemands kop werd eraf geschoten en plots zie ik een geweer langszweven.

Nog iets: ik zaag iemand, de animatie begint waarbij de andere persoon zo begint te spartelen. Opeens uit het niets ben ik dood, en loopt hij verder.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2007 08:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:27
Maksvr schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:49:
[...]

Ik denk eerder dat er op het moment van schrijven tegenaan werd gehikt wat de developers met hun alpha en beta dev kits konden maken. Ik las ergens (geen idee of het waar is) dat Gears het eerste spel was dat echt van alle 3 de cores gebruik maakte. Op den duur ontdekken programmeurs vaak shortcuts, ze raken behendiger met de dev tools, krijgen betere dev tools en weten meer van de nukken van de machine zodat ze er met onlogische dingen omheen gaan werken waardoor ze meer performance krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 03:25

Blaasvis

Cidora \o/

is dat niet gewoon een flink stukje lag ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

over guitar hero: ZO moeilijk is het toch niet, mensen? Speel maar eens Guitar Hero 1, de hammer-ons en pullofs waren daar nog frustrerend moeilijk, het vingerwerk is er echt veel leuker op geworden in deel 2 op ps2 (en dus ook 360 vermoed ik)

(al blijft misirlou een bitch om te spelen)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 04-05-2007 08:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 10:29
Verkoop je hem toevallig in de buurt van Rotterdam? ik ben namelijk van plan om GH2 binnenkort te gaan halen. Het leek me eerst niet zo boeiend (hoewel ik spelen zoals dance dance revolution altijd wel geinig vond), maar na alle lovende teksten hier op het forum ben ik toch overgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En tijd voor het volgende deel alweer: Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
curry684 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:16:
[...]

Vanavond ingetikt :Y)

Al 6.7 miljoen of zo career score :)
Woman is inderdaad moeilijk, wel Life Wasted uit de zelfde catagorie gehaald. Ben toch nog aan het oefenen op medium om alles op 5 sterren te halen, echter in de laatste twee blokken zitten moeilijke nummers. Bovendien bevat het laatste blok nummers die me niet echt aanspreken. Free Bird daarintegen is weer werelds, maar lastig.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Boeboe schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 08:53:
over guitar hero: ZO moeilijk is het toch niet, mensen? Speel maar eens Guitar Hero 1, de hammer-ons en pullofs waren daar nog frustrerend moeilijk, het vingerwerk is er echt veel leuker op geworden in deel 2 op ps2 (en dus ook 360 vermoed ik)

(al blijft misirlou een bitch om te spelen)
Misirlou was nou net een nummer wat ik in Medium vrij snel aan de vijf sterren had .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.