Trouwens, vraagje over pinball FX, kun je ook de maximum highscore van alle spelers zien? Dus wie echt het hoogste heeft, alleen van mn friendlists is zo matig.
Hoe kan ik in Catan een ander bord selecteren? Ik kom op screenshots allemaal verschillende stijlen tegen.
JaSCIxX schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:01:
Trouwens, vraagje over pinball FX, kun je ook de maximum highscore van alle spelers zien? Dus wie echt het hoogste heeft, alleen van mn friendlists is zo matig.
Hey, ik had een vraag over de prijs van een XBOX360, ik heb de premium met hdd gezien voor 350 euro en ik vroeg me af of deze in Duitsland goedkoper zou zijn. Nou ben ik op zoek naar een Duitse vergelijkingssite a la kieskeurig.nl of vergelijk.nl, so far nog niks gevonden (krijg een heleboel NLse en Franse links op Duitse google
. Kan me iemand aan zo'n site helpen, of anders een site waar deze goedkoper is dan 350 euro (niet in NL, heb ik al gezocht).
En dan had ik nog een vraag: mijn tv (een 15 inch LCD) heeft een responsetijd van 16ms, kan ik daar fatsoenlijk mee gamen of wordt het dan wazig? (nog niet gezocht, maar als ik toch bezig ben
)
En dan had ik nog een vraag: mijn tv (een 15 inch LCD) heeft een responsetijd van 16ms, kan ik daar fatsoenlijk mee gamen of wordt het dan wazig? (nog niet gezocht, maar als ik toch bezig ben
Sorry, dit zal misschien niet al te behulpzaam zijn maar; 15"? Zie je dan überhaubt wel of iets wazig wordt?Pirate-Bozz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:33:
En dan had ik nog een vraag: mijn tv (een 15 inch LCD) heeft een responsetijd van 16ms, kan ik daar fatsoenlijk mee gamen of wordt het dan wazig? (nog niet gezocht, maar als ik toch bezig ben)

&
www.guenstiger.dePirate-Bozz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:33:
Hey, ik had een vraag over de prijs van een XBOX360, ik heb de premium met hdd gezien voor 350 euro en ik vroeg me af of deze in Duitsland goedkoper zou zijn. Nou ben ik op zoek naar een Duitse vergelijkingssite a la kieskeurig.nl of vergelijk.nl, so far nog niks gevonden (krijg een heleboel NLse en Franse links op Duitse google. Kan me iemand aan zo'n site helpen, of anders een site waar deze goedkoper is dan 350 euro (niet in NL, heb ik al gezocht).
Zo hé, Bark at the moon van Ozzy is zelfs op easy al pittig genoeg...
Kramp in me klauwen!
Kramp in me klauwen!
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Waar heb je het over?Grozno schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:18:
Kramp in me klauwen!
Elect a clown, expect a circus.
Hehe. Mietje.Grozno schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:18:
Kramp in me klauwen!
En ik dacht dat IK slecht was. Maar je hebt 'n punt. Op medium heb ik 'm ook nog niet. Ik twijfel nog om die add-on pack 3 ook te kopen (1 en 2 heb ik wel). Moeite waard?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
'Over die Guitar Hero je weet toch.'
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
misschien een rare vraag maar kan je op een xbox 360 uit duitsland spellen spelen uit nederland? in verband met redio beveiliging
Forwarden kan en hoeft hier niet, Chello (adsl) zette de speedtouch 716 gewoon in bridging stand.Anoniem: 54100 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:57:
[...]
Wat is langzaam? Anders even de goede poorten forwarden naar je xbox
En langzaam, 5 minuten over 38 MB (een gratis auto voor pgr3).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Regio´s zijn niet locked per land hoor; PAL is PAL.amoi schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:29:
misschien een rare vraag maar kan je op een xbox 360 uit duitsland spellen spelen uit nederland? in verband met redio beveiliging
je zult wel gelijk hebben, maar ik meende dat games regio locked waren, maar als dat wel het geval is zitten nl en d in de zelfde regio?Ace schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:38:
[...]
Regio´s zijn niet locked per land hoor; PAL is PAL.
Als je van de muziek houdt wel, 3 is met incubus toch?spaceboy schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:22:
[...]
Hehe. Mietje.
En ik dacht dat IK slecht was. Maar je hebt 'n punt. Op medium heb ik 'm ook nog niet. Ik twijfel nog om die add-on pack 3 ook te kopen (1 en 2 heb ik wel). Moeite waard?
Niet helemaal mijn ding, maar wel de moeite waard
Heb op easy inmiddels alles op 5 sterren, aantal ook goud.
Medium gaat tot nu toe ook goed, 75% op 5 ongeveer, 14 nummers gedaan denk ik.
Haha, als student op m'n kamertje merk ik daar weinig van, zit net een meter van de tv. Hij zal ook wel regelmatig naar beneden gebracht worden om mijn huisgenoten te pwnenWeltschmerz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:39:
[...]
Sorry, dit zal misschien niet al te behulpzaam zijn maar; 15"? Zie je dan überhaubt wel of iets wazig wordt?
Ze moeten trouwens The Atomic Bitchwax
en Danko Jones
eens een keer in GHII stoppen
Ben druk mee aan het oefenen man tis wel erg leuk om mee bezig te zijn. Heb op easy al 2 goud behaald. (aangezien ik hem net heb 2 dagen om precies te zijn) Blijft het machtig om te doen. Maar sommige stukken zijn toch verdomd lastig moet ik bekennen (al moet ik ook bekennen dat ik nooit echt eerder een gitaar of wat dan ook heb aangeraaktGrozno schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:42:
[...]
Heb op easy inmiddels alles op 5 sterren, aantal ook goud.
Medium gaat tot nu toe ook goed, 75% op 5 ongeveer, 14 nummers gedaan denk ik.
Hebben jullie het ook dat je vingers niet meer echt willen communiceren omdat sommige stukken zo snel achtereen komen.
But i will practice to get on medium.
Altijd blijven lachen
Ik ga hem halen bij de Mediamarkt in Leeuwarden voor €366,-. (Morgen nog eens informeren hoeduur hij is in Roeselare, Belgie) Zit je iig niet met gekloot dat je helemaal naar Duitsland oid moet voor garantie.
Ja, daar heb je wel een punt in. Hoe zat het nou met die XBOXes die krassen maakten op de speldvds?Dennahz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:24:
Ik ga hem halen bij de Mediamarkt in Leeuwarden voor €366,-. (Morgen nog eens informeren hoeduur hij is in Roeselare, Belgie) Zit je iig niet met gekloot dat je helemaal naar Duitsland oid moet voor garantie.
Was dat een oplage of was dat alle xboxes?
Heel Europa zit in dezelfde regio. De enige drie regio's die bestaan zijn NTSC-U/C (Verenigde Staten + Canada), NTSC-J (Japan + Oost-Azië) en PAL (Europa + Australië). Alle andere landen die de wereld rijk is vallen ook onder één van deze drie regio's, maar dat lijstje heb ik niet zo direct paraatamoi schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:41:
[...]
je zult wel gelijk hebben, maar ik meende dat games regio locked waren, maar als dat wel het geval is zitten nl en d in de zelfde regio?
Dat was alleen met een bepaalde drive, die volgens mij al een tijdje niet meer in nieuwe consoles gebruikt is.Pirate-Bozz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:33:
[...]
Ja, daar heb je wel een punt in. Hoe zat het nou met die XBOXes die krassen maakten op de speldvds?
Was dat een oplage of was dat alle xboxes?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Niet helemaalAce schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:38:
[...]
Regio´s zijn niet locked per land hoor; PAL is PAL.
Ook binnen een PAL of NTSC regio kunnen weer regio's zitten
met deze informatie haal ik een xbox 360 premium uit duitsland vor Dreihunder euro (€300) danke schön vor die infoDevil N schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:35:
[...]
Heel Europa zit in dezelfde regio. De enige drie regio's die bestaan zijn NTSC-U/C (Verenigde Staten + Canada), NTSC-J (Japan + Oost-Azië) en PAL (Europa + Australië). Alle andere landen die de wereld rijk is vallen ook onder één van deze drie regio's, maar dat lijstje heb ik niet zo direct paraat
waar haal je die dan?amoi schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:16:
[...]
met deze informatie haal ik een xbox 360 premium uit duitsland vor Dreihunder euro (€300) danke schön vor die info
bij de mediamarkten hier in de buurt geld die 299 prijs niet meer
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik probeer nu zojuist de demo van Catan te downloaden, maar die is dus mooi nergens te vinden? 
De full version en een theme (oid) staan gewoon in het lijstje om te downen, maar een trial is nergens te bekennen.
Meer mensen die dit hebben?
Edit:
Schijnt dus te kloppen. Demo is er om wat voor reden dan ook vanaf gehaald
De full version en een theme (oid) staan gewoon in het lijstje om te downen, maar een trial is nergens te bekennen.
Edit:
Schijnt dus te kloppen. Demo is er om wat voor reden dan ook vanaf gehaald
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 02-05-2007 21:16 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb de full gedownload, zonder de demo te bekijken verder, maar ik zag wel de demo staan.BM schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:08:
Ik probeer nu zojuist de demo van Catan te downloaden, maar die is dus mooi nergens te vinden?
Heb even gekeken: Catan is XBLA game nummer 15 voor mij
Als je nieuw bent op Xbox 360, probeer Outpost Kaloki eens, topspel.
Hier ook geen demo.
Gewoon meteen gekocht. Op zich wel aardig, had er alleen grafisch iets meer van verwacht (meen ergens 3D gezien te hebben op een screenie)
/edit
Uiteraard spreek ik hier over Catan.
Gewoon meteen gekocht. Op zich wel aardig, had er alleen grafisch iets meer van verwacht (meen ergens 3D gezien te hebben op een screenie)
/edit
[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 02-05-2007 21:45 ]
Yes, dat mis ik dus ookUltraSub schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:45:
Hier ook geen demo.
Staat op bijna alle screenies. Verder speelt het trouwens errug goed.

Er is nog een veel mooiere dan deze, maar deze kom ik ook niet tegen.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 02-05-2007 21:47 ]
Hmpff... dan zullen we die straks wel kunnen kopen 
Net zoals alle uitbreidingen wss...
Net zoals alle uitbreidingen wss...
[ Voor 25% gewijzigd door UltraSub op 02-05-2007 21:53 ]
Onder het Settings menu kun je een andere Skin kiezen. De standaard skin (pion icoontje) geeft het saaie platte bord, de andere skin (hoofd icoontje) is het 3D Living World bord.UltraSub schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:45:
Hier ook geen demo.
/edit
Ow, dat had ik al gekozen...
Meldtie me dat ik dan geen nummertjes te zien krijg. Ik denk, dat moet ik niet hebben. Dus weer terug gezet zonder te kijken..
Dus we lopen te vroeg te schelden?
Meldtie me dat ik dan geen nummertjes te zien krijg. Ik denk, dat moet ik niet hebben. Dus weer terug gezet zonder te kijken..
eindelijk spidey 3 uitgespeelt, zaten veel frusterende momenten in maar uiteindelijk een zeer leuke ervaring. Lang geleden dat ik een echt goede SP game op de xbox gespeelt heb (speel alleen maar sp games op console).
Eart defense force 2017 maar een kansje geven, zag er niet bepaald veel belovend uit.
Eart defense force 2017 maar een kansje geven, zag er niet bepaald veel belovend uit.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
We zeurden te vroegUltraSub schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:10:
Ow, dat had ik al gekozen...
Aan de andere kant, is die optie wel een beetje vreemd aangegeven.
is die al uit hier?evilpin0 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:37:
Pes6 is verlaagd naar 29,-, voor degene die hem nog niet heeft 
Oblivion 39,-. Dus incl. uitbreiding een koopje. Jammer dat ik die game niet leuk vind
Ik heb het overigens over Bol.com, die heeft meestal dezelfde prijzen als Retail. Lord of the Rings, Battle for middle Earth is er 24,-. Genoeg games dus voor de budget gamer
28x 360 games onder de 39,-, 20 zelfs voor 29,- of lager. Ik heb zelf even Splinter Cell Double Agent besteld voor 39,-.
Dead Rising kost er weer 80,-. Rare gasten daar
Oblivion 39,-. Dus incl. uitbreiding een koopje. Jammer dat ik die game niet leuk vind
Ik heb het overigens over Bol.com, die heeft meestal dezelfde prijzen als Retail. Lord of the Rings, Battle for middle Earth is er 24,-. Genoeg games dus voor de budget gamer
28x 360 games onder de 39,-, 20 zelfs voor 29,- of lager. Ik heb zelf even Splinter Cell Double Agent besteld voor 39,-.
[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 02-05-2007 23:23 ]
op usenet

wordt er niet warm of koud van, toch 7 missies achter elkaar gespeelt, dus voor een budgedt titel kan die ermee door.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
www.xplorers.nlPWM schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:45:
[...]
Yes, dat mis ik dus ook
Staat op bijna alle screenies. Verder speelt het trouwens errug goed.
[afbeelding]
Er is nog een veel mooiere dan deze, maar deze kom ik ook niet tegen.
online java based catan
bij bol.com bestel ik geen games meer, die zijn veel te duur. Alles bij bol is duurder dan in de winkel. Dit zijn mijn bevindingen althans.
Gisteravond nog wat vaags, ben ik crackdown aan het spelen start het spel weer opnieuw op.
Na een tijdje weer gespeeld te hebben hoor ik een klap en valt mijn xbox uit. Niet meer aan te krijgen. Was mijn adapter tussen de muur en tvmeubel gevallen en was de stekker uit de adapter gegaan
Die dingen zitten wel heel erg los.
Gisteravond nog wat vaags, ben ik crackdown aan het spelen start het spel weer opnieuw op.
Na een tijdje weer gespeeld te hebben hoor ik een klap en valt mijn xbox uit. Niet meer aan te krijgen. Was mijn adapter tussen de muur en tvmeubel gevallen en was de stekker uit de adapter gegaan

Die dingen zitten wel heel erg los.
[ Voor 54% gewijzigd door MeneerKrab op 03-05-2007 08:22 ]
Gister PES6 besteld idd voor 29,99PWM schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:13:
Pes6 is verlaagd naar 29,-, voor degene die hem nog niet heeft
Maar sommige zijn idd duurder dan in de winkel dus. En PES6 was over al rond de 50 euro
Vandaag verwacht ik dus de postbode. Dus ben benieuwd.:9
Soms moet je idd goed rond kijken zoals ik het heb gedaan.
Nog een Tip: Fuzion Frenzy 20 euro bij Saturn
Altijd blijven lachen
Inderdaad, de GFX vallen erg tegen, en zoals eerder gemeld ik heb ook problemen met de erg kleine teksten op mijn SD tv.UltraSub schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:45:
Hier ook geen demo.
/edit
Maar heb er nog geen spijt van , wel een leuk spelletje...
Snap ook nog niet alle regels. Klopt het dat je geen settlement kunt bouwen als er een willekeurige settlement dichterbij als 2 spaces staat? Ik dacht dat het alleen om je eigen settlement ging?
maar hoe duur is die dan bij mediamarkt in deutchland?Phusebox schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:20:
[...]
waar haal je die dan?
bij de mediamarkten hier in de buurt geld die 299 prijs niet meer
anders ga ik zo verder deutchland in er zijn er toch meer als 150 in deutch land
Zitten die uitbreidingen NotN én SI daarbij inbegrepen? Of bedoel je dat het, als je het samen zou kopen, dan een koopje zou zijn voor totaal iets van 80 euro?PWM schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:13:
[...]
[...]
Want voor 39 euro Oblivion + NotN én SI, dat is lekkerrrrrrrrrrr
&
Weltschmerz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:25:
[...]
Zitten die uitbreidingen NotN én SI daarbij inbegrepen? Of bedoel je dat het, als je het samen zou kopen, dan een koopje zou zijn voor totaal iets van 80 euro?
Want voor 39 euro Oblivion + NotN én SI, dat is lekkerrrrrrrrrrr
Ik bedoelde meer:
39,- voor de game + 24,- voor de uitbreiding is een koopje
399 met pgr3 en kameo + extra controlleramoi schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:11:
[...]
maar hoe duur is die dan bij mediamarkt in deutchland?
anders ga ik zo verder deutchland in er zijn er toch meer als 150 in deutch land
geen 299 acties meer
Anoniem: 200529
koop gwn 2ehands, ik kocht mn 360 met GeOW R6:V GRAW en PGR3 met nog 1 jaar garantie voor 350 euro!
Yup, dat klopt. Een dorp kun je alleen bouwen als de afstand minimaal 2 straatlengtes is tot een willekeurig ander dorp.it0 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:00:
[...]
Inderdaad, de GFX vallen erg tegen, en zoals eerder gemeld ik heb ook problemen met de erg kleine teksten op mijn SD tv.
Maar heb er nog geen spijt van , wel een leuk spelletje...
Snap ook nog niet alle regels. Klopt het dat je geen settlement kunt bouwen als er een willekeurige settlement dichterbij als 2 spaces staat? Ik dacht dat het alleen om je eigen settlement ging?
alleen is garantie niet overdraagbaarAnoniem: 200529 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:52:
koop gwn 2ehands, ik kocht mn 360 met GeOW R6:V GRAW en PGR3 met nog 1 jaar garantie voor 350 euro!
overigens iemand al de maps van Gears gespot?
Uit het algemeen budgettopic gequote:
Dus hij is al goedkoper te vinden dan voor 39- euro. Ik ben nog steeds van plan om hem aan te schaffen, maar ik moet alleen nog een manier regelen om de uitbreidingen te bemachtigenWeltschmerz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:00:
Oblivion (Xbox360) voor 32.99 € bij Q-Games volgens mij (een webwinkel). Heeft iemand ehm nog goedkoper gezien ergens?

&
Anoniem: 91635
3d is te krijgen via help & options => settings => skin veranderenUltraSub schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:45:
Hier ook geen demo.
/edit
Anoniem: 216382
Hoezo op naam dan, mijn 360 staat helemaal op niemands naamPhusebox schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:02:
[...]
alleen is garantie niet overdraagbaardus als ie niet op jouw naam geregd staat bij MS dan krijg je geen garantie
Hoezo is dat moeilijk?Weltschmerz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:08:
Uit het algemeen budgettopic gequote:
[...]
Dus hij is al goedkoper te vinden dan voor 39- euro. Ik ben nog steeds van plan om hem aan te schaffen, maar ik moet alleen nog een manier regelen om de uitbreidingen te bemachtigen
Punten kaartje kopen. Als je geen Internet in de buurt hebt, gewoon even aan een kabel ergens hangen, binnen halen, en je bent klaar.
Hallo,
Ik ben in bezit van het volgende:
Experiabox van KPN (internet&bellen)
Hierop aangesloten
XBOX 360 met harddisk (LAN)
1 pc met (Wifi)
1 laptop met (Wifi)
Mijn pc staat op zolder en de laptop in de woonkamer. De laatste tijd maakt mijn vriendin veel foto's die ze vervolgens of op de pc wilt opslaan of op de laptop om zo e.e.a. te bewerken. Er ontstaan veel dubbele foto's op de pc en/of laptop. Regelmatig sluiten we de camera aan op de xbox 360 om zo via de televisie de foto's en/of filmpjes die op de camera staan te bekijken.
Om dubbele opslag te voorkomen wil ik een externe harddisk aanschaffen en deze te koppelen aan de experiabox m.b.v. USB. Ik heb begrepen uit een andere posting ( [KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 9 ) dat je een externe Harddisk aan de experiabox kon aansluiten en deze te gebruiken als fileserver.
Deze externe schijf moet in mijn situatie dan fungeren als eerste opslagmedium voor foto's en vanaf de pc of laptop te benaderen zijn. Zo voorkom ik dubbele opslag en ben ik flexibel in het bekijken of overhalen van de foto's naar het gewenste apparaat, bovendien kan ik de schijf overal meenemen. Back-up maken we op dvd's, dit even ter info
Nu is mijn vraag het volgende m.b.t. de XBOX 360:
Kan ik op één of andere manier de externe harde schijf benaderen via de xbox 360 (beiden dus aangesloten op de experiabox) om zo alsnog de foto's en/of filmpjes te bekijken via de televisie? Kijk was het een pc geweest dan was het geen probleem en kon ik mediacenter installeren
Wie ow Wie kan mij helpen. Ik heb diverse postings bekeken en ook mijnheer Google om raad gevraagd, helaas ben ik deze situatie nog niet tegengekomen, of hebik deze over het hoofd gezien.
Alvast bedankt!
Ik ben in bezit van het volgende:
Experiabox van KPN (internet&bellen)
Hierop aangesloten
XBOX 360 met harddisk (LAN)
1 pc met (Wifi)
1 laptop met (Wifi)
Mijn pc staat op zolder en de laptop in de woonkamer. De laatste tijd maakt mijn vriendin veel foto's die ze vervolgens of op de pc wilt opslaan of op de laptop om zo e.e.a. te bewerken. Er ontstaan veel dubbele foto's op de pc en/of laptop. Regelmatig sluiten we de camera aan op de xbox 360 om zo via de televisie de foto's en/of filmpjes die op de camera staan te bekijken.
Om dubbele opslag te voorkomen wil ik een externe harddisk aanschaffen en deze te koppelen aan de experiabox m.b.v. USB. Ik heb begrepen uit een andere posting ( [KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 9 ) dat je een externe Harddisk aan de experiabox kon aansluiten en deze te gebruiken als fileserver.
Deze externe schijf moet in mijn situatie dan fungeren als eerste opslagmedium voor foto's en vanaf de pc of laptop te benaderen zijn. Zo voorkom ik dubbele opslag en ben ik flexibel in het bekijken of overhalen van de foto's naar het gewenste apparaat, bovendien kan ik de schijf overal meenemen. Back-up maken we op dvd's, dit even ter info
Kan ik op één of andere manier de externe harde schijf benaderen via de xbox 360 (beiden dus aangesloten op de experiabox) om zo alsnog de foto's en/of filmpjes te bekijken via de televisie? Kijk was het een pc geweest dan was het geen probleem en kon ik mediacenter installeren
Wie ow Wie kan mij helpen. Ik heb diverse postings bekeken en ook mijnheer Google om raad gevraagd, helaas ben ik deze situatie nog niet tegengekomen, of hebik deze over het hoofd gezien.
Alvast bedankt!
als je nu een fatsoenlijke router hadda_denstar schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:48:
nee ik denk dat het niet gaat met de experia box (correct me if i'm wrong), maar de router die ik heb kan namelijk een op usb aangesloten harde schijf sharen met de 360 dmv een media-center functie in te schakelen op de router
Bedankt voor je reactie
Ik ga maar eens uitzoeken of de experiabox het ook kan. Welke (modem)router heb je ?
En dan hoef je alleen binnen de xbox 360 de share-map op te zoeken via mediaconnect?Phusebox schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:16:
maar de router die ik heb kan namelijk een op usb aangesloten harde schijf sharen met de 360 dmv een media-center functie in te schakelen op de router
Ik ga maar eens uitzoeken of de experiabox het ook kan. Welke (modem)router heb je ?
asus wl500g premiumda_denstar schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:06:
Bedankt voor je reactie
[...]
En dan hoef je alleen binnen de xbox 360 de share-map op te zoeken via mediaconnect?
Volgens de wet hangt garantie aan het product, niet aan de persoon. Je hebt dus gewoon garantie als je een XBOX360 tweedehands koopt.
Wat betreft het sharen blijf ik de xbox maar een raar ding vinden, op een of andere manier vind mijn xbox mijn PC (met WMP11) maar niet. Hangen gewoon met z'n tweeen aan dezelfde router (PC via WLAN, xbox via kabel), in WMP aangegeven dat media geshared moet worden, maar geen resultaat.
Alle poorten open gezet in de router, maar werken ho-maar. Erg vreemd, erg jammer.. toch maar eens kijken of ik m'n router (Belkin 54g) maar niet moet vervangen door een ander
[ Voor 44% gewijzigd door dizzytal op 03-05-2007 12:49 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Crackdown Weekly Special @ Play-Asia.. € 22
Alleraardigst prijsje dacht ik zo.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1iiv.html
Alleraardigst prijsje dacht ik zo.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1iiv.html
Anoniem: 216382
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de EB dit kan...da_denstar schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:06:
Bedankt voor je reactie
[...]
En dan hoef je alleen binnen de xbox 360 de share-map op te zoeken via mediaconnect?
Heb je ook in WMP11 aangegeven dat de 360 toegang mag?dizzytal schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:45:
[...]
Volgens de wet hangt garantie aan het product, niet aan de persoon. Je hebt dus gewoon garantie als je een XBOX360 tweedehands koopt.
Wat betreft het sharen blijf ik de xbox maar een raar ding vinden, op een of andere manier vind mijn xbox mijn PC (met WMP11) maar niet. Hangen gewoon met z'n tweeen aan dezelfde router (PC via WLAN, xbox via kabel), in WMP aangegeven dat media geshared moet worden, maar geen resultaat.
Alle poorten open gezet in de router, maar werken ho-maar. Erg vreemd, erg jammer.. toch maar eens kijken of ik m'n router (Belkin 54g) maar niet moet vervangen door een ander
Dat is nu het vreemde, ik kan in WMP11 aangeven media delen, maar dan komt in dat vak daaronder mn XBOX niet te staan. Een kameraad zei dat 't een minuut of 10 kan duren, maar ook al wacht ik een dag dan nog geen XBOXGrozno schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:08:
Heb je ook in WMP11 aangegeven dat de 360 toegang mag?
Jawel, maar als ik aan geef media delen, dan komt die xbox er niet in te staan. Ook niet als ik aanvink alle nieuwe apparaten en pc's automagisch toegang geven.Grozno schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:47:
Dus dit krijg je helemaal niet? (klikbaar)
Mijn xbox heeft wel gewoon verbinding met Live!, maar ik kan op een of andere manier geen media delen. Pingen naar IP van xbox werkt ook niet, vandaar dat ik het dus zocht in de router, maar als ik ping naar mn Wii doet die het wel.
Xbox staat ook niet in mn 'netwerk' overzicht van McAfee SecCenter (langleve XS4All
Ik heb zelf een probleem met mn xdoos 360. het zit namelijk zo; als ik online wil spelen (GoW PeS6 Halo2) maakt niet uit welke game, dan disconnect ie standaard na ongeveer vijf minuten, ook vind het spel in die vijf minuten bijna geen enkele game en kan ik zelf ook geen game maken, ik moet dus verplicht ongeveer vijf minuten wachten op die disconnect. daarna loopt alles echter, nadat ik gereconnect heb, weer vlekkeloos en kan ik naar hartelust voetballen of mensen doden.
weet iemand waar dit aan ligt? mn xbox zegt dat mn firewall open is, en verder zijn er ook geen problemen bij de diagnostics. mn xbox hangt echter wel achter een router, ligt dat daar misschien aan? lijkt me opzich niet, want op de pc heb ik het probleem nooit.
weet iemand waar dit aan ligt? mn xbox zegt dat mn firewall open is, en verder zijn er ook geen problemen bij de diagnostics. mn xbox hangt echter wel achter een router, ligt dat daar misschien aan? lijkt me opzich niet, want op de pc heb ik het probleem nooit.
aangezien ik vanavond plannen heb om met een vriend te gaan Gears-en met de nieuwe maps vroeg ik me af of ze nu ook echt beschikbaar zijn?
De Moeilijkste graad in Catan is echt een farce.
Ik sta aan goede cijfers, de computers aan matige en slechte. Achter elkaar wordt er 11, 12, 2 en 3 gegooid, de cijfers waar zij aan staan. Ruilen met elkaar doen ze de hele tijd, maar met mij helemaal niet.
Zo kan ik ook een moeilijkheids graad inbouwen
wat een onzin./
Ik sta aan goede cijfers, de computers aan matige en slechte. Achter elkaar wordt er 11, 12, 2 en 3 gegooid, de cijfers waar zij aan staan. Ruilen met elkaar doen ze de hele tijd, maar met mij helemaal niet.
Zo kan ik ook een moeilijkheids graad inbouwen
hee dat is onze trademark-zin als we Gears zitten te spelen en er weer allerlei bugs en glitches ervoor zorgen dat we verliezen
zoals de torque-bow-pijl-in-je-aars-maar-toch-gewoon-door-kunnen-spelen bug
"WAT EEN ONZIN!!!"
Vanavond weer eens de gitaar uit de doos pakken en proberen alle songs op medium op 5 sterren niveau te krijgen. Hebn er inmiddels een stuk of 15 op dit niveau, maar sommige zijn echt lastig ....
Blijft lol
Blijft lol
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Ik heb het spel eergisteren gekochtRoely schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:15:
Vanavond weer eens de gitaar uit de doos pakken en proberen alle songs op medium op 5 sterren niveau te krijgen. Hebn er inmiddels een stuk of 15 op dit niveau, maar sommige zijn echt lastig ....
Blijft lol

Maar ik ga binnenkort ook maar eens co-open met een vriend van me. Lijkt me wel geinig. We hebben dat al eens geprobeerd maar toen had ik het spel nog niet en zat ik dus met de controller te jammen... Dat ging niet altijd even geweldig
Gamertag: VAS taijyn
Ik moet er nog 4 songs halen op 5 sterren in medium, en ik zit vast op Woman op hard. Probeer die eens voor de grap, ik ga elke keer snoeihard af bij de solo met al die hammer-ons en pull-offs.
En verder moet ik nog eens verder gaan met Test Drive Unlimited (wel leuk maar ik vond R6: Vegas leuker toen ik hem net kocht), R6: Vegas online gaan spelen om wat leuke meuk te unlocken, Dead Rising ga ik wel spelen zodra ik de letters kan lezen (aka wanneer ik een HDTV koop), en Ninja Gaiden is gewoon erg moeilijk. Zucht, een gamersleven gaat niet over rozen
.
En verder moet ik nog eens verder gaan met Test Drive Unlimited (wel leuk maar ik vond R6: Vegas leuker toen ik hem net kocht), R6: Vegas online gaan spelen om wat leuke meuk te unlocken, Dead Rising ga ik wel spelen zodra ik de letters kan lezen (aka wanneer ik een HDTV koop), en Ninja Gaiden is gewoon erg moeilijk. Zucht, een gamersleven gaat niet over rozen
Map pack van Gears is binnen, zometeen een uitgebreide test doen
Anoniem: 200529
De 360 is 3 maanden oud, zijn oude was kapot > Reparatie, dus hij is niet geregistreerd!Phusebox schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:02:
[...]
alleen is garantie niet overdraagbaardus als ie niet op jouw naam geregd staat bij MS dan krijg je geen garantie
Nieuwe mappack "Player's Pack Red Edition" voor R6 Vegas is binnen.
3 nieuwe maps en 2 gamemodes erbij:
-Assassination-
Where one player on each team is designated the VIP and the other players on his team must protect him while trying to kill the opposing teams VIP.
-Conquest-
Is similar to Halo’s territories where each team needs to control three specific locations in order to win. Sounds like “conquest” to me, so I guess that wouldn’t be too far of a stretch to make.
Ik vind Marshalling Yard en de Redux versie van Killhouse super!!!
3 nieuwe maps en 2 gamemodes erbij:
-Assassination-
Where one player on each team is designated the VIP and the other players on his team must protect him while trying to kill the opposing teams VIP.
-Conquest-
Is similar to Halo’s territories where each team needs to control three specific locations in order to win. Sounds like “conquest” to me, so I guess that wouldn’t be too far of a stretch to make.
Ik vind Marshalling Yard en de Redux versie van Killhouse super!!!
Jawel, die nieuwe is automatisch ook op zijn naam geregistreerd. Is bij mijn 4 (...Anoniem: 200529 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:34:
[...]
De 360 is 3 maanden oud, zijn oude was kapot > Reparatie, dus hij is niet geregistreerd!
Ok, ik geef de pijp aan Maarten. Luxor 2 is exit. Ik ben tot level 11-1 gekomen. Had nog 12 levens, maar heb me kapot laten gaan. Irritant teringspel.
Maar goed, ik sta in de alltime high toch op een respectabele 1500e plek ofzo. 
Trouwens, Gears of War, heb je daar nog wat aan als je NIET Gold hebt? Is dat echt online de moeite? Ik heb 'm coop uitgespeeld en denk erover 'm te verkopen, al voelt dat als hoogverraad.
Trouwens, Gears of War, heb je daar nog wat aan als je NIET Gold hebt? Is dat echt online de moeite? Ik heb 'm coop uitgespeeld en denk erover 'm te verkopen, al voelt dat als hoogverraad.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Sja, ik heb hem op casual uitgespeeld, online doet me niks, ben ik veel te slecht voor. 
Verkoop? Sja, kweenie... Krijg het niet over mijn hart. Je omschrijft het goed. Hoogverraad is het woord volgens mij
Verkoop? Sja, kweenie... Krijg het niet over mijn hart. Je omschrijft het goed. Hoogverraad is het woord volgens mij
Damn, das idd irritant!PWM schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:23:
De Moeilijkste graad in Catan is echt een farce.
Zo kan ik ook een moeilijkheids graad inbouwenwat een onzin./
Wat-een-onzin!!
Ik kan ook geen bal van GoW, maar ik speel altijd met dezelfde mensen en dan is het echt fun hoor. Niet van die zeikerds als je eens een kill jat, gewoon relaxed potje knallen en ouwehoeren. Ik vind het primaUltraSub schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:41:
Sja, ik heb hem op casual uitgespeeld, online doet me niks, ben ik veel te slecht voor.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik verkoop Guitar Hero, Ik heb er twee weken veel plezier aan beleefd, maar nu heb ik mijn top wel bereikt zonder veel oefenen. Dat is voor mij alles makkelijk op 4 sterren met medium. Ik heb niet echt veel zin om me gek te gaan oefenen om een nummer op hard te halen. Top spel, maar voor mij van korte duur.Rafe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:49:
Ik moet er nog 4 songs halen op 5 sterren in medium, en ik zit vast op Woman op hard. Probeer die eens voor de grap, ik ga elke keer snoeihard af bij de solo met al die hammer-ons en pull-offs.
En verder moet ik nog eens verder gaan met Test Drive Unlimited (wel leuk maar ik vond R6: Vegas leuker toen ik hem net kocht), R6: Vegas online gaan spelen om wat leuke meuk te unlocken, Dead Rising ga ik wel spelen zodra ik de letters kan lezen (aka wanneer ik een HDTV koop), en Ninja Gaiden is gewoon erg moeilijk. Zucht, een gamersleven gaat niet over rozen.
Ik ben toen ik GH2 uit de doos haalde gelijk op expert begonnen 
Zooo moeilijk is het niet mensen ?
Moet er wel bij vermelden dat ik deel één ook al had gespeeld, maar daar stoomde ik ook zo door naar expert mode. Misschien is het dan toch een voordeel als je IRL ook gitaar speelt ? Of zijn er ook niet-gitaristen die expert trekken hier ?
Moet er wel bij vermelden dat ik deel één ook al had gespeeld, maar daar stoomde ik ook zo door naar expert mode. Misschien is het dan toch een voordeel als je IRL ook gitaar speelt ? Of zijn er ook niet-gitaristen die expert trekken hier ?
Vanavond ingetiktRafe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:49:
Al 6.7 miljoen of zo career score
Anoniem: 134612
Ik heb Woman net gehaald op hard maar ik ben er ook een behoorlijke tijd op blijven hangen. Die eindsolo is echt dodelijk...Vraag het me niet om em nog een keer uit te spelen want ik had op het eind behoorlijk mazzel voor mijn gevoel (en gelukkig nog starpower om het ergste deel door te komen). Die hamer-ons lukken me wel redelijk maar ik heb nog behoorlijk veel moeite met de pull-offs.Rafe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:49:
Maar het blijft een heerlijke game. Ik vermaak mij er voorlopig nog wel mee
Hehe, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik zelf geen gitaar speel, en dat mijn vingers af en toe niet naar mijn hoofd luisteren, op langzamere modes kan ik dat nog compenseren, maar op hard wordt het lastiger, ik haal de nummers wel, maar lastig, en het klinkt nergens naar..KeN. schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:02:
Ik ben toen ik GH2 uit de doos haalde gelijk op expert begonnen
nou vanavond dus 5 uur lang de nieuwe maps gespeeld van gears of war;
1 map is te donker
1 map is te klein
meerdere maps kan de xbox niet aan; alles hapert en stottert
en dan heb je nog een map waar ik altijd de weg kwijt raak
conclusie: niet kopen
helaas kan ik em niet op marktplaats zetten
1 map is te donker
1 map is te klein
Hoe bedoel je meerdere maps kan de xbox niet aan? Te grote maps ofzo?Phusebox schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:12:
nou vanavond dus 5 uur lang de nieuwe maps gespeeld van gears of war;
1 map is te donker
1 map is te klein
Gamertag: VAS taijyn
Merk ik ook wel eens, maar dan bij PGR3. Die heeft daar ook wel eens last van -net als driver 2 op de playstation 1 dat had- denk dat nu al tegen de grens van het kunnen van de xbox aangehikt wordt...uchiha tijntje schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:38:
[...]
Hoe bedoel je meerdere maps kan de xbox niet aan? Groter maps ofzo?
Oh.. maak je geen zorgen, daar heb ik (helaas) ook last van hoorsander-sp schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:43:
[...]
Hehe, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik zelf geen gitaar speel, en dat mijn vingers af en toe niet naar mijn hoofd luisteren [...]
Ik denk dat ik gewoon veel voordeel heb dankzij de vele uren die ik in deel één heb gestoken.
En > 10 jaar in bandjes + aardig wat optredens zal ook wel meehelpen.
Desondanks zit ik nog steeds keihard vast bij het de na laatste venue.. Furious Fretwork

Denk dat dat nog wel zal meevallen. Er zijn natuurlijk 1000-en-1 redenen te bedenken waarom een map niet soepel zou lopen. Dat hoeft niet te betekenen dat de grens al bereikt is van wat de 360 kan.Maksvr schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:49:
[...]
Merk ik ook wel eens, maar dan bij PGR3. Die heeft daar ook wel eens last van -net als driver 2 op de playstation 1 dat had- denk dat nu al tegen de grens van het kunnen van de xbox aangehikt wordt...
Dat hoop ik althans
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Haha ik heb precis hetzelfde. Gister had ik op easy 99% 5 Sterren Op medium valt het me ook wel mee. Maar mijn vingers moet nog iets sneller reageren. Kwestie van oefenen moet het wel goed komen.sander-sp schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:43:
[...]
Hehe, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik zelf geen gitaar speel, en dat mijn vingers af en toe niet naar mijn hoofd luisteren, op langzamere modes kan ik dat nog compenseren, maar op hard wordt het lastiger, ik haal de nummers wel, maar lastig, en het klinkt nergens naar.
Altijd blijven lachen
Er zijn een paar van de nieuwe maps, die in ieder geval in split screen, te veel vragen van de 360 en als er dan iemand een smoke grenade gooit dropt de framerate soms zelfs onder de 10fps volgens mij.uchiha tijntje schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:38:
[...]
Hoe bedoel je meerdere maps kan de xbox niet aan? Te grote maps ofzo?
Het leuke is; nieuwe bugs; gister liep ik rond als geweer... mijn character was niet zichtbaar.
Ik heb ook bij anderen dit gezien... iemands kop werd eraf geschoten en plots zie ik een geweer langszweven.
Nog iets: ik zaag iemand, de animatie begint waarbij de andere persoon zo begint te spartelen. Opeens uit het niets ben ik dood, en loopt hij verder.
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2007 08:43 ]
Ik denk eerder dat er op het moment van schrijven tegenaan werd gehikt wat de developers met hun alpha en beta dev kits konden maken. Ik las ergens (geen idee of het waar is) dat Gears het eerste spel was dat echt van alle 3 de cores gebruik maakte. Op den duur ontdekken programmeurs vaak shortcuts, ze raken behendiger met de dev tools, krijgen betere dev tools en weten meer van de nukken van de machine zodat ze er met onlogische dingen omheen gaan werken waardoor ze meer performance krijgen.Maksvr schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:49:
[...]
Merk ik ook wel eens, maar dan bij PGR3. Die heeft daar ook wel eens last van -net als driver 2 op de playstation 1 dat had- denk dat nu al tegen de grens van het kunnen van de xbox aangehikt wordt...
is dat niet gewoon een flink stukje lag ?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
over guitar hero: ZO moeilijk is het toch niet, mensen? Speel maar eens Guitar Hero 1, de hammer-ons en pullofs waren daar nog frustrerend moeilijk, het vingerwerk is er echt veel leuker op geworden in deel 2 op ps2 (en dus ook 360 vermoed ik)
(al blijft misirlou een bitch om te spelen)
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 04-05-2007 08:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verkoop je hem toevallig in de buurt van Rotterdam? ik ben namelijk van plan om GH2 binnenkort te gaan halen. Het leek me eerst niet zo boeiend (hoewel ik spelen zoals dance dance revolution altijd wel geinig vond), maar na alle lovende teksten hier op het forum ben ik toch overgehaald.
En tijd voor het volgende deel alweer: Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34
Woman is inderdaad moeilijk, wel Life Wasted uit de zelfde catagorie gehaald. Ben toch nog aan het oefenen op medium om alles op 5 sterren te halen, echter in de laatste twee blokken zitten moeilijke nummers. Bovendien bevat het laatste blok nummers die me niet echt aanspreken. Free Bird daarintegen is weer werelds, maar lastig.curry684 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:16:
[...]
Vanavond ingetikt
Al 6.7 miljoen of zo career score
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Misirlou was nou net een nummer wat ik in Medium vrij snel aan de vijf sterren had .....Boeboe schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 08:53:
over guitar hero: ZO moeilijk is het toch niet, mensen? Speel maar eens Guitar Hero 1, de hammer-ons en pullofs waren daar nog frustrerend moeilijk, het vingerwerk is er echt veel leuker op geworden in deel 2 op ps2 (en dus ook 360 vermoed ik)
Dit topic is gesloten.