Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Maksvr schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:59:
klik
klik2

Minuut geleden met mijn telefoon gemaakt (K750i) met veel last van tegenlicht. Laatste foto is gemaakt vanaf ongeveer 3 meter (halverwege de kamer).
offtopic:
Ja onze hond ligt altijd zo
Die heb ik ook :)

De game mode geeft een lagere respone tijd? ALleen bij Kameo moest die echt aan want dat spel was echt te vel voor me ogen anders :) Verder heb ik game mode altijd uit, veel spellen hebben te donkere stukjes anders vindt ik

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137262

Hmmm die v-sync blijkt het ook niet te zijn. iemand anders nog suggesties wat dit kan zijn?
Muthas schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:39:
[...]

Hoort zo, echt waar :/

Nog meer mensen die de C&C demo vet vonden? Ik wel, vind het fijn spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:44

Grozno

acts without consequence!

Maksvr schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:59:
[...]

offtopic:
Ja onze hond ligt altijd zo
offtopic:
Stabij toch?

[ Voor 70% gewijzigd door Grozno op 25-04-2007 11:10 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:25
offtopic:
Een hondenkenner zie ik :+? Ja en ze is 4 jaar oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

offtopic:
We hebben zelf een hij van 7
;)

Net ff een zootje nummers voor GHII gedownload...

Motörhead FTW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Ik wil vandaag eigenlijk een leuke game voor m'n 360 kopen...

Is er nog iets leuks te krijgen?

( jullie hebben het hier teveel over HDTV's imo, maak daar een eigen topic voor joh ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Anoniem: 216382 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:41:
Ik wil vandaag eigenlijk een leuke game voor m'n 360 kopen...

Is er nog iets leuks te krijgen?

( jullie hebben het hier teveel over HDTV's imo, maak daar een eigen topic voor joh ;) )
Ik ben blij dat ze het hier veel over HDTV's hebben, want hier gaat het over gamen op de 360 ivm HDTV's. Ik zelf was aan het twijfelen over 2 types samsung, en heb daarom meerdere keren het Samsung LCD topic geraadpleegd. Tot mijn teleurstelling kreeg ik daar of nutteloze reacties, of reacties die niet in gingen op mijn vraag, maar over digitale cameras aansluiten op tvs etc begonnen. Neen, zolang het hier over games ivm hdtvs gaat vind ik het persoon ontopic.

Ik kan vanaf zaterdag weer beginnen met Dead Rising! Dan gaat mijn crappy tv zonder RGB van het tv meubeltje af, komt er een nieuw tv meubel, en een samsung LE37s81b (da's dus een 37")...ja dat wordt lekker lekker lekker... :9~

Oh, en GEARS OF WAR gaat dan helemaal kapot gespeeld worden weer 8)

Post scriptum - Welke games heb je liggen? Dan weten we namelijk wat we alvast niet hoeven te noemen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Weltschmerz op 25-04-2007 14:02 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Niet ontopic imo.
Paar posts moet kunnen, maar inmiddels wordt het zoiets als de neverending cable story.

Iemand die Pinball al heeft gespeeld?
Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 15:17

spaceboy

Op grote hoogte

Grozno schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:21:
offtopic:
We hebben zelf een hij van 7
;)

Net ff een zootje nummers voor GHII gedownload...

Motörhead FTW!!!
Is dat 1 van de expansion packs? Ik heb 1 en 2 al gekocht. Duur man. Maar killer queen is wel ok, net als Ace of Spades.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

is er een exacte datum bekend van de nieuwe dash update? ik had ergens gelezen begin mei maar wil t wel weten eig :)

divx op je xbox roeleert gewoon en om nou weer een gemodde xbox1 te kopen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

mindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:55:
is er een exacte datum bekend van de nieuwe dash update? ik had ergens gelezen begin mei maar wil t wel weten eig :)
Die datum is vanaf het begin af aan al bekend geweest en is erg makkelijk terug te vinden op vrijwel alle gamessites over de Xbox 360.
Er zit geen DiVX ondersteuning in de nieuwe update. De update heeft maar beperkte ondersteuning voor MPEG4-2 waardoor DiVX niet zal werken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

MetroidPrime schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:00:Er zit geen DiVX ondersteuning in de nieuwe update. De update heeft maar beperkte ondersteuning voor MPEG4-2 waardoor DiVX niet zal werken.
Is dit zeker? Dat zou wel erg jammer zijn. Heb je een bron? Ik lees veel verschillende berichten. De ene website zegt dat er mpeg 4 part 2 nodig is, en dat wordt het. Dan zou het kunnen. Op andere websites lees ik nogsteeds dat het niet zal kunnen...

7 mei

[ Voor 24% gewijzigd door SaN op 25-04-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

MetroidPrime schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:00:
[...]

Die datum is vanaf het begin af aan al bekend geweest en is erg makkelijk terug te vinden op vrijwel alle gamessites over de Xbox 360.

[...]

Er zit geen DiVX ondersteuning in de nieuwe update. De update heeft maar beperkte ondersteuning voor MPEG4-2 waardoor DiVX niet zal werken.
wel de moeite doen om dat te melden maar een datum kon er niet vanaf? ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:00:
[...]

:')
mindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]

wel de moeite doen om dat te melden maar een datum kon er niet vanaf? ;)
7 Mei dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529

Even een waarschuwing tov de Elite:
Er zijn nu al berichten uit america over de Elite met de 3 Red Lights. De Elite is dus niet veiliger dan de Gewone 360.
En nog ff een vraagje:
Ik heb tijdelijk mijn 360 op een HCS aangesloten middels een optische kabel:
http://www.smarthome.com/images/851031side.jpg

Ik krijg binnenkort een nieuwe pc en wil me 360 daar op gebruiken Er zit een Creative T7900 op aangesloten en in de PC een XtremeMusic. Enig idee of ik de 360 hierop kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:37:
Even een waarschuwing tov de Elite:
Er zijn nu al berichten uit amerika over de Elite met de 3 Red Lights. De Elite is dus niet veiliger dan de Gewone 360.
En nog ff een vraagje:
Ik heb tijdelijk mijn 360 op een HCS aangesloten middels een optische kabel:
http://www.smarthome.com/images/851031side.jpg

Ik krijg binnenkort een nieuwe pc en wil me 360 daar op gebruiken Er zit een Creative T7900 op aangesloten en in de PC een XtremeMusic. Enig idee of ik de 360 hierop kan aansluiten?
Natuurlijk is de Elite 360 niet "veiliger" er zitten nog steeds dezelfde problemen in, er zit ook geen 65mm processor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Weet iemand toevallig of "Overlord" al uit is? Lijkt me namelijk echt een geweldig melig spel en ik heb er al een aantal advertenties voor zien staan, maar nog nergens zien liggen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weltschmerz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:47:
Weet iemand toevallig of "Overlord" al uit is? Lijkt me namelijk echt een geweldig melig spel en ik heb er al een aantal advertenties voor zien staan, maar nog nergens zien liggen...
Volgens mij is die nog niet uit, check anders even www.tothegame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

sander-sp schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:10:
[...]

Is dit zeker? Dat zou wel erg jammer zijn. Heb je een bron? Ik lees veel verschillende berichten. De ene website zegt dat er mpeg 4 part 2 nodig is, en dat wordt het. Dan zou het kunnen. Op andere websites lees ik nogsteeds dat het niet zal kunnen...

7 mei
MPEG 4 Part 2 bestaat uit verschillende profielen. De Xbox 360 gaat 1 profiel(simple profile) uit MPEG4-2 ondersteunen, maar DiVX gebruikt juist een heel ander profiel(advanced simple profile). Hierdoor kan de Xbox 360 geen DiVX afspelen met de nieuwe update. Ik geloof dat alleen Quicktime van het simple profile gebruik maakt.

In de Major Nelson podcast is er trouwens door een van de ontwerpers van de dashboard update letterlijk gezegd dat het hier niet om DiVX ondersteuning gaat, maar dat die er misschien wel ooit in de toekomst zal komen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pinball FX is echt, echt heel erg goed als je van Pinball houdt :)

Ik ben nogal Pinball fan, en was er vroeger ook best goed in. De bewegingen van de ball zijn top, het klopt allemaal precies. De trucjes die ik deed op een echt kast, zoals het opwippen van de bal en dat soort dingen werken ook gewoon in het spel. Alles klopt tot op de puntjes :)

Overigens vind ik zelf de kast van de demo de beste van de 3. Als je die dus niks vind, is de rest dus ook niks :)

Prima kasten verder, maar de demo kast staat bovenaan.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 25-04-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529

Ik krijg binnenkort een nieuwe pc en wil me 360 daar op gebruiken Er zit een Creative T7900 op aangesloten en in de PC een XtremeMusic. Enig idee of ik de 360 hierop kan aansluiten? Ik heb iets gelezen over de speakers analoog aansluiten op de kaart en dan de kaart digitaal met de 360? kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:58:
Pinball FX is echt, echt heel erg goed als je van Pinball houdt :)

Ik ben nogal Pinball fan, en was er vroeger ook best goed in. De bewegingen van de ball zijn top, het klopt allemaal precies. De trucjes die ik deed op een echt kast, zoals het opwippen van de bal en dat soort dingen werken ook gewoon in het spel. Alles klopt tot op de puntjes :)

Overigens vind ik zelf de kast van de demo de beste van de 3. Als je die dus niks vind, is de rest dus ook niks :)

Prima kasten verder, maar de demo kast staat bovenaan.
Owja shit die Pinball wilde ik ook nog wel halen, hoe duur is die?

Wacht maar 3 kasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
Anoniem: 216382 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:09:
[...]

Owja shit die Pinball wilde ik ook nog wel halen, hoe duur is die?

Wacht maar 3 kasten?
Alst goed is 800 punten,
En ja in de Demo zie je idd maar 3 kasten :S 1 kan je in de demo spelen en de 2 andere niet, dus in totaal idd maar denk 3 kasten!
Overgens wel ongelovelijk verslavend dit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 20:00
Ik heb even een vraagje betreft een scherm en 360 aansluiting. Ik ben namelijk van plan een Apple Cinema Display 20" of 23" te kopen. Is het mogelijk om daar de 360 op aan te sluiten en heeft het eventueel invloed op de FPS/AA? Hoe zou dit draaien? Iemand toevallig ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50
Onno_Devine schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:29:
[...]

Alst goed is 800 punten,
En ja in de Demo zie je idd maar 3 kasten :S 1 kan je in de demo spelen en de 2 andere niet, dus in totaal idd maar denk 3 kasten!
hmm in mijn eerste game binnen 3 minuten geloof ik de maximum score die je mag halen in de demo (10.000.000 +)

erg korte demo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
Dekay schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:35:
Ik heb even een vraagje betreft een scherm en 360 aansluiting. Ik ben namelijk van plan een Apple Cinema Display 20" of 23" te kopen. Is het mogelijk om daar de 360 op aan te sluiten en heeft het eventueel invloed op de FPS/AA? Hoe zou dit draaien? Iemand toevallig ervaring? :)
Waarom zou de monitor een verschil maken qua FPS/AA? Die Xbox 360 maakt het echt niet uit wat eraan hangt hoor, of het nou een 10" zwartwit-tvtje is of een 100" monster-LCD-scherm is. De console rekent in principe alles op een interne resolutie uit (720p) waarna de hardware-scaler er het juiste signaal van maakt. Dat betekent dus dat de framerate en beeldkwaliteit vast staan en dit los staat van het outputmedium.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 25-04-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Onno_Devine schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:29:
[...]

Alst goed is 800 punten,
Heb 'm ook net maar gelijk besteld. Speelt erg lekker. De eerste 20 gamerpoints zijn na 3 minuten spelen ook al binnen. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 20:00
ymmv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:57:
[...]

Waarom zou de monitor een verschil maken qua FPS/AA? Die Xbox 360 maakt het echt niet uit wat eraan hangt hoor, of het nou een 10" zwartwit-tvtje is of een 100" monster-LCD-scherm is. De console rekent in principe alles op een interne resolutie uit (720p) waarna de hardware-scaler er het juiste signaal van maakt. Dat betekent dus dat de framerate en beeldkwaliteit vast staan en dit los staat van het outputmedium.
Oke, dat is mooi. Bedankt voor je reactie. Dus het is mogelijk een 360 aan de ACD te hangen? Dit ziet er dus even mooi uit als op een LCD tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ik heb iets ondekt om me aan te ergeren :P

De drive van mij Xbox is wel stil, maar als ik een DVD zit te kijken of als ie staat de downloaden hoor ik de fans zachtjes ratelen.
Op den duur gaat dat echt irriteren, toch maar eens kijken of ik daar een oplossing voor kan vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door Grozno op 25-04-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:57:
[...]

Heb 'm ook net maar gelijk besteld. Speelt erg lekker. De eerste 20 gamerpoints zijn na 3 minuten spelen ook al binnen. ;)
gottlieb pinball op de wii en psp is leuker, meerdere kasten ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:25:
[...]

gottlieb pinball op de wii en psp is leuker, meerdere kasten ook
Ik heb geprobeerd die 2 games in mijn 360 te stoppen, maar het werkte niet :(

3 kasten is inderdaad niet heel veel, maar ik heb van de eerste 2 wel heel heel erg veel plezier :) Voor het eerst in tijden dat ik juichend uit mijn stoel opsprong toen iets lukte ;)

Ook vind ik de Leaderboards voor zo'n spel echt leuk :) Pinball gaat toch om de hoogste score.

EDIT:

Even Gottlieb opgezocht. Je hebt het nu over een spel van 39,99 tegen een XBLA spel van 9,-. Als ik de reviews lees, is Gottlieb niet echt een fantastische koop, en ziet het er 3x minder uit :?

Het heeft wat meer tafels (mag ook wel voor die 30,- extra), waarvan ze zeker niet allemaal top zijn.

Als ik het zo lees is Pinball FX een goede koop. Als het goed is komen er straks meer tafels (wss 400 punten), en dan heb ik aan de XBLA versie een hoop meer lol, en een betere koop.

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 25-04-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik raak wel steeds benieuwder naar Two Worlds. IGN heeft hierover een kleine preview geschreven. Ik heb pas Oblivion uitgespeeld en nu ik deze verhalen lees krijg ik steeds meer zin om nog een keer een zo'n groot vrij avontuur aan te gaan :).

En het is altijd fijn als ontwikkelaars het over een opvolger hebben van een spel dat nog niet eens in Europa uit is :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Zijn er al resultaten geboekt door mensen die last hadden van de beruchte krassende 360's?

Mijne ga ik morgen eens voor bellen. Ik heb maar eventjes een weekje gewacht met bellen, om eens te kijken of er ook daadwerkelijk iets gedaan zou worden aan de problemen. Maar tot nu toe nog niet echt iets van vernomen.

Eens kijken wat Microsoft deze keer weer voor antwoord klaar heeft... Ik hoop toch een fatsoenlijk antwoord, want anders gaat 'ie toch onder de grote hamer! En daarmee bedoel ik niet het veilingshamertje van eBay of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
mindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:55:

7 MEI ...

Sorry, was veels te laat met mijn post. Maar eindelijk een vraag waarvan ik het antwoord wist, dus in mijjn blinde enthiousiasme snel de reply ingrdrukt ....... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Roely op 26-04-2007 08:55 . Reden: Excuus melding toegevoegd, en typo's daarna (nee, niet het woord enthiousiasme) ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Anoniem: 216382 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:54:
[...]

Volgens mij is die nog niet uit, check anders even www.tothegame.com
Dat zou ik natuurlijk ook doen als ik op het internet kon. Hier op het werk is echter alles geblockt behalve tweakers (thank the gods). Vandaar dat ik het hier even vroeg, aangezien mensen hier misschien al info erover hadden, of Overlord in de winkel hadden zien liggen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Pinball FX zag er goed uit, alleen op een 4:3 CRT scherm word alles wel vrij wazig. Ik wacht met aanschaf van dit spel totdat ik een HD display heb. Dat andere spel even geprobeert, eet nogiets, niet echt mijn ding. 'Cult' graphics en puzzelen maar. Kan best een leuk spel zijn, maar niet voor mij weggelegt.

Moet de komende dagen naar het buitenland voor het werk, dus geen Xbox voor mij..... Ik hoop dat ik mijn kunsten op Guitar Hero niet vergeet .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Sjeez, net ff Pinball FX binnen gehaald en gespeeld. Meteen maar aangeschaft.
Nu nog een HDTV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217166

Anoniem: 91628 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 03:09:
Zijn er al resultaten geboekt door mensen die last hadden van de beruchte krassende 360's?

Mijne ga ik morgen eens voor bellen. Ik heb maar eventjes een weekje gewacht met bellen, om eens te kijken of er ook daadwerkelijk iets gedaan zou worden aan de problemen. Maar tot nu toe nog niet echt iets van vernomen.

Eens kijken wat Microsoft deze keer weer voor antwoord klaar heeft... Ik hoop toch een fatsoenlijk antwoord, want anders gaat 'ie toch onder de grote hamer! En daarmee bedoel ik niet het veilingshamertje van eBay of zo.
Ja, de mijne is al opgehaald ivm krassen op een spel
nadeel is alleen dat ie 3 weken weg is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:21
Anoniem: 91628 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 03:09:

De X360 van een maat van mij wordt een dezer dagen opgehaald door UPS. Wat ik ook erg waardeerde was dat hij alles eraf mocht halen, zelfs zijn HDD, zodat hij iig zijn savegames nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:54

S2S

MiramarVTM schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:33:
[...]

De X360 van een maat van mij wordt een dezer dagen opgehaald door UPS. Wat ik ook erg waardeerde was dat hij alles eraf mocht halen, zelfs zijn HDD, zodat hij iig zijn savegames nog heeft.
Al zou die gast (ms callcenter) zeggen dat je de HDD moet meesturen dan deed ik het nog niet.

Heb ik trouwens ook niet gedaan, eerst testen of HDD werkt bij vriend zo ja, geen HDD meesturen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 14-06 19:44
Dekay schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:01:
[...]

Oke, dat is mooi. Bedankt voor je reactie. Dus het is mogelijk een 360 aan de ACD te hangen? Dit ziet er dus even mooi uit als op een LCD tv?
Eh nee! Een ACD icm. met een Xbox360 zou ik zeker afraden. Waarom? Op de eerste plaats heeft een ACD géén VGA input (en helemaal geen component ingang) en ten tweede bieden ze niet de ideale resolutie voor een Xbox 360. Als ik het goed herinner was er in een van de vorige topics iemand met een ACD en een x360 en die kreeg het niet (goed) aan de praat...

Als je echt op zoek bent naar een monitor en geen LCD tv neem er dan een met zowel DVI als VGA input.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 13:09
Weltschmerz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:28:
[...]

Dat zou ik natuurlijk ook doen als ik op het internet kon. Hier op het werk is echter alles geblockt behalve tweakers (thank the gods). Vandaar dat ik het hier even vroeg, aangezien mensen hier misschien al info erover hadden, of Overlord in de winkel hadden zien liggen.
UK RELEASE: Q3 2007 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: Q3 2007 (Upcoming) | US RELEASE: Q3 2007 (Upcoming)

Ligt dus nog niet in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
GBI schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:40:
[...]

UK RELEASE: Q3 2007 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: Q3 2007 (Upcoming) | US RELEASE: Q3 2007 (Upcoming)

Ligt dus nog niet in de winkel
Nee ik had vanmorgen toevallig ook nog ergens een advertentie in een gamesmagazine gelezen, daar staat "Juli 2007" bij.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

edit: verkeerd topic :o

[ Voor 85% gewijzigd door Slasher op 26-04-2007 13:31 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
misschien moet je even het nokia topic gebruiken ;)

klier net verwijderen als ik je ga quoten

[ Voor 10% gewijzigd door MeneerKrab op 26-04-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Een vraagje over een achievement van Rainbow Six: Vegas.

Ik en iemand anders hebben samen geprobeerd om de achievement: Special Operations:
Play all maps of every Adversarial game mode te halen. Nu hebben we ons inziens alle maps gespeeld in alle modi aangezien we een vrij systematische aanpak hadden. Maar we hebben hem niet.

Nu vroeg ik me af of er misschien een bekende bug in deze achievement zit aangezien er diverse achievement bugs in Rainbow Six zitten (splitscreen terrorist hunt... en de singleplayer realistic mode..) Of kun je deze achievement alleen halen door ook alle modi op alle maps te winnen? Of hoeft dat niet?

Ook vroeg ik me af of je deze achievement kunt halen in splitscreen mode. Want om nu weer alles weer coöp te gaan doen is niet heel tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weltschmerz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:28:
[...]

Hehe bij mij op werk is ook alles behalve tweakers geblokt...toeval? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Anoniem: 216382 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:51:
[...]

Hehe bij mij op werk is ook alles behalve tweakers geblokt...toeval? ;)
Ligt er denk ik aan bij wat voor bedrijf je werkt :P Maar bij ons wordt op het intranet het nieuws via Tweakers gelinkt. Krijg je met electronica zooi 8)7

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weltschmerz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:28:
[...]

Ligt er denk ik aan bij wat voor bedrijf je werkt :P Maar bij ons wordt op het intranet het nieuws via Tweakers gelinkt. Krijg je met electronica zooi 8)7
Ahh okay, denk dat we niet bij hetzelfde bedrijf werken dan hehe :P. Anyway gister Shivering Isles en Forza 1 ( Xbox ) gekocht, Forza bevalt me wel, alleen de muziek niet -_-. Erg kut aangezien je dat 360 dashboard niet kan gebruiken bij Xbox games.

En ik zit nog steeds met het probleem dat ik via Marktplaats.nl wss ben opgelicht voor Street Fighter AC ( Xbox ), en dat de nieuwe Breakdown ( Xbox ) die ik heb gekocht niet op PAL werkt ( hij start wel op, maar zodra je ingame op een knop drukt loopt de 360 vast :') ).

Kutxbox soms toch ook he :D.

Shivering Isles ( Oblivion ) is wel errug vet, heb me kapot gelachen gister door de humor :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 216382 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:49:
[...]

Ahh okay, denk dat we niet bij hetzelfde bedrijf werken dan hehe :P. Anyway gister Shivering Isles en Forza 1 ( Xbox ) gekocht, Forza bevalt me wel, alleen de muziek niet -_-. Erg kut aangezien je dat 360 dashboard niet kan gebruiken bij Xbox games.

En ik zit nog steeds met het probleem dat ik via Marktplaats.nl wss ben opgelicht voor Street Fighter AC ( Xbox ), en dat de nieuwe Breakdown ( Xbox ) die ik heb gekocht niet op PAL werkt ( hij start wel op, maar zodra je ingame op een knop drukt loopt de 360 vast :') ).

Kutxbox soms toch ook he :D.

Shivering Isles ( Oblivion ) is wel errug vet, heb me kapot gelachen gister door de humor :D _O_
Volgens mij als je eerst je eigen muziek kiest in de Dash en dan een Xbox game start heb je je eigen muziek achter de game. (net getest werkt idd met Xbox1 games)

:btw net Gears gefinished op insane, helemaal alleen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:38:
[...]

Volgens mij als je eerst je eigen muziek kiest in de Dash en dan een Xbox game start heb je je eigen muziek achter de game. (net getest werkt idd met Xbox1 games)
Dat is gek, de vorige keer dat ik dat probeerde werd de soundtrack gestopt toen het spel begon. Is dit sinds de laatste update zo of kon dat al eerder? Wordt de muziek van het spel uitgeschakeld of blijft die ook op de achtergrond meespelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 15:27
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:45:
Een vraagje over een achievement van Rainbow Six: Vegas.

Ik en iemand anders hebben samen geprobeerd om de achievement: Special Operations:
Play all maps of every Adversarial game mode te halen. Nu hebben we ons inziens alle maps gespeeld in alle modi aangezien we een vrij systematische aanpak hadden. Maar we hebben hem niet.

Nu vroeg ik me af of er misschien een bekende bug in deze achievement zit aangezien er diverse achievement bugs in Rainbow Six zitten (splitscreen terrorist hunt... en de singleplayer realistic mode..) Of kun je deze achievement alleen halen door ook alle modi op alle maps te winnen? Of hoeft dat niet?

Ook vroeg ik me af of je deze achievement kunt halen in splitscreen mode. Want om nu weer alles weer coöp te gaan doen is niet heel tof. :)
Zou gewoon moeten werken.
gaat niet in splitscreen en zal je echt via live moeten doen.
Zelf heb ik alles via ranked matches gedaan maar de simpelste manier is natuurlijk om per spelmodus (oude,niet de nieuwe) een game van 3 minuten aan te maken, alle mappen in te stellen.
Dan loop je er zo doorheen want na he eerste spel gaat ie automtiscsh over naar de volgende map.

is natuurlijk gewoon ordinair boosten maar dat maakt mij niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

superlex schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:01:
[...]

Zou gewoon moeten werken.
gaat niet in splitscreen en zal je echt via live moeten doen.
Zelf heb ik alles via ranked matches gedaan maar de simpelste manier is natuurlijk om per spelmodus (oude,niet de nieuwe) een game van 3 minuten aan te maken, alle mappen in te stellen.
Dan loop je er zo doorheen want na he eerste spel gaat ie automtiscsh over naar de volgende map.

is natuurlijk gewoon ordinair boosten maar dat maakt mij niet uit :)
Dat hebben wij dus ook gedaan :). Maar denk dat ie een map ofzo niet heeft gepakt dan. Kunnen we weer alles van voor af aan gaan proberen... Snap niet dat games niet vaker een statistic lijstje hebben zoals lost planet of TDU, zodat je kunt zien wat je al hebt gehad etc. Zou een stuk makkelijker zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:51:
[...]

Dat is gek, de vorige keer dat ik dat probeerde werd de soundtrack gestopt toen het spel begon. Is dit sinds de laatste update zo of kon dat al eerder? Wordt de muziek van het spel uitgeschakeld of blijft die ook op de achtergrond meespelen?
Volgens mij is dit 1 of 2 updates terug mogelijk gemaakt. Ik heb verder er niet opgelet of de game muziek uit ging of aan bleef. (dacht uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:52:
[...]

Volgens mij is dit 1 of 2 updates terug mogelijk gemaakt. Ik heb verder er niet opgelet of de game muziek uit ging of aan bleef. (dacht uit)
Vreemd, ik dacht dat ik het na de vorige update een keer geprobeerd had en dat het niet werkte. Over 2,5 week maar weer eens proberen zodra ik mijn 360 terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

S2S schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:38:
:btw net Gears gefinished op insane, helemaal alleen 8)
Crapperdecrap. Props! _/-\o_
Morgen gaan we (in coop mode) verder met act 4. Er zitten wel nasty stukken bij waar we op Casual en hard gewoon doorheen konden raggen. Toch zijn er ook makkelijke stukken. De grote spin aan het eind van act 3 was echt een koekie en daar hadden we maar 2 pogingen voor nodig op Insane. Als je 't trucje eenmaal weet...

Net trouwens m'n eerst 4-sterren gehaald op Hard met GH2. Jah... ik ben niet ZO goed, maar ik was retetrots op mezelf. Op een gegeven moment kom je echt in zo'n YEAH-ROCK-ON-BRING-IT-stemming als je bezig bent en het lukt 'n beetje. Net of je echt muziek maakt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 16-06 15:26
Wel gaaf dat Pinball op Live Arcade trouwens. De eerste tafel is inderdaad de vetste, en tot nu toe sta ik in mijn hele vriendenlijst op nummer 1 bij die tafel.

Iets van 214 miljoen geloof ik. Nog niet zo heel slecht voor een tweede potje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Dekay schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:35:
Gaat niet werken; xbox 360 ondersteund niet dvi-d; wat de ACD nodig heeft.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is er ergens een handleiding te vinden voor Pinball FX?

Ik wil graag weten wat je per missie moet doen. Het flitst even langs, maar als je net bezig bent je bal te redden, is dat niet te doen :)

De help bij elke kast is te summier om het goed te doen

EDIT:

Dit is trouwens de website:

http://www.pinballfx.com/

Ik hoop dat er een hele stapel nieuwe tafels komt :)

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 27-04-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:46:
Is er ergens een handleiding te vinden voor Pinball FX?

Ik wil graag weten wat je per missie moet doen. Het flitst even langs, maar als je net bezig bent je bal te redden, is dat niet te doen :)

De help bij elke kast is te summier om het goed te doen

EDIT:

Dit is trouwens de website:

http://www.pinballfx.com/

Ik hoop dat er een hele stapel nieuwe tafels komt :)
Ik had hem waarschijnlijk wel gekocht maar ik vind 3 tafels wel erg mager -_-. Microtransactions FTL :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184156

Ik heb een 'probleem' met mijn xbox360 , heb gezocht op google maar kon niets vinden.
Het volgende probleem doet zich voor: als ik een spel in de xboxlade leg en vervolgens op de close knop van de xbox zelf druk gaat de dvd lade dicht maar komt soms bijna direct er weer uit.
dit herhaalt zich 3x of soms vaker voordat de xbox het spel pakt. en begint met spelen.

Iemand enig idee met tips? of dezelfde problemen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 184156 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:23:
Ik heb een 'probleem' met mijn xbox360 , heb gezocht op google maar kon niets vinden.
Het volgende probleem doet zich voor: als ik een spel in de xboxlade leg en vervolgens op de close knop van de xbox zelf druk gaat de dvd lade dicht maar komt soms bijna direct er weer uit.
dit herhaalt zich 3x of soms vaker voordat de xbox het spel pakt. en begint met spelen.

Iemand enig idee met tips? of dezelfde problemen gehad?
Heb je je box horizontaal of verticaal staan? Met andere woorden, als hij verticaal staat, zet hem eens horizontaal en kijk eens of het probleem zich nog voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:29:
[...]

Heb je je box horizontaal of verticaal staan? Met andere woorden, als hij verticaal staat, zet hem eens horizontaal en kijk eens of het probleem zich nog voordoet.
Hij staat horizontaal, altijd al zo gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Doe je wel de goeie kant boven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:34:
Doe je wel de goeie kant boven? :+
uhmm |:( vrijdagse kantoorhumor

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 216382 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:17:
[...]

Ik had hem waarschijnlijk wel gekocht maar ik vind 3 tafels wel erg mager -_-. Microtransactions FTL :/
Ach, als je kijkt naar het voorgenoemde Wii en PSP spel valt het ook wel weer mee :)

Dat spel heeft dus 11 kasten in SD formaat voor 40,-. Dan is Pinball FX wat dat betreft een betere aankoop ;)

Ik kijk liever naar het plezier wat ik er aan beleef, en dat is een hele hoop in dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:40:
[...]

Ach, als je kijkt naar het voorgenoemde Wii en PSP spel valt het ook wel weer mee :)

Dat spel heeft dus 11 kasten in SD formaat voor 40,-. Dan is Pinball FX wat dat betreft een betere aankoop ;)

Ik kijk liever naar het plezier wat ik er aan beleef, en dat is een hele hoop in dit geval ;)
Nou dat is mooi :P. Maar toch ga ik hem niet kopen voor 800 punten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Pinbal FX is wel lachen, samen worms HD zon beetje enigste spellen die wat geld waar zijn op live arcade imo.

Alleen als ze bij pinball ook nog geld gaan vragen voor extra kasten vindt ik het flash. Maarja ben al veel gewend van MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

evilpin0 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:14:
Pinbal FX is wel lachen, samen worms HD zon beetje enigste spellen die wat geld waar zijn op live arcade imo.

Alleen als ze bij pinball ook nog geld gaan vragen voor extra kasten vindt ik het flash. Maarja ben al veel gewend van MS
Enige XBLA die je vergeet die zijn geld ECHT waard is: Castlevania. Zeer verslavend en daar heb ik elke MS punt wel ruimschoots aan plezier mee terugbeleefd. :-)

Trouwens, wat ik me afvraag: is er op internet (of in "het echte leven") een plek waar je vrij goedkoop 2ehands games kunt kopen of wellicht zelfs uitgespeelde games kunt ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
spaceboy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:27:
[...]

Enige XBLA die je vergeet die zijn geld ECHT waard is: Castlevania. Zeer verslavend en daar heb ik elke MS punt wel ruimschoots aan plezier mee terugbeleefd. :-)

Trouwens, wat ik me afvraag: is er op internet (of in "het echte leven") een plek waar je vrij goedkoop 2ehands games kunt kopen of wellicht zelfs uitgespeelde games kunt ruilen?
op internet: marktplaats. Hier heb ik al een aantal games vandaan gehaald. Kosten niet zoveel en je kan ze meestal bij je in de buurt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

[...]

Er zijn verschillende winkels waar gewoon 2e hands games in- en verkocht worden. In Groningen zou je bijvoorbeeld terecht kunnen bij Dimension Plus of Nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:40:
[...]

of gratis voor de pc future pinball downloaden, met ongeveer 100 of meer (orginele) tafels
en dan in combinatie met een trackIR apparaat is het helemaal geweldig :D
om maar iets te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
In die demo van pinball FX zit een maximum score, wat flauw zeg, was ik net zo lekker op dreef. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Zelfs bij FRS kun je games 'terugverkopen' aan de winkel.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 16-06 15:26
SCIxX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:53:
In die demo van pinball FX zit een maximum score, wat flauw zeg, was ik net zo lekker op dreef. :(
Maximum score van 10 mil.... dat stelt niets voor (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik snap niet dat jullie pinballFX zo geweldig vinden... Die bal physix deugt voor geen meter... voelt gewoon niet echt aan. Niet eens realtistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Darth Malak schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:11:
Ik snap niet dat jullie pinballFX zo geweldig vinden... Die bal physix deugt voor geen meter... voelt gewoon niet echt aan. Niet eens realtistisch
:?

Wel eens pinball gespeeld :+

Ik heb op elke Pinball kast gespeeld die er te krijgen is :)

2 maanden terug was ik in de US, waar 100 kasten opgesteld stonden, van de nieuwste (helaas weinig meer), tot de alleroudste kasten die er zijn. Ik ben zeer bedreven in het spelletje pinball, en kan blind elke kast aan. Als er 1 ding goed, nee, als er 1 ding fantastisch voor elkaar is in Pinball FX, zijn het de bal physics.

Elke truc die ik ken in het echte Pinball, werkt vlekkeloos in Pinball FX, alles klopt.

Het enige probleem is het beperkte aantal kasten van 3 (more to come). Hoewel ik eerst dacht dat er 2 niet goed waren, ben ik nu inmiddels redelijk bedreven in die kasten, en zijn die best leuk om te spelen :)
Van mijn friendslist (waaronder veel Gotters, heb je mij nog niet, meld mij even aan), sta ik gelukkig bovenaan in beide 3 kasten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 27-04-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Jaa! Call of Duty 3 uitgespeeld op Veteran! Veel bloed, zweet en tranen gelaten... Vooral zweet in deze dagen.. ;)

Wat een irritante game is dat soms zeg :). Ik heb echt meer Duitsers neergeknald dan er in WWII meevochten :+ Tevens dacht ik zelf ook dat het Duitse leger veel te jonge jongens en veel te oude mannen in dienst had... Heb ik in deze game niet veel van gemerkt.... in line of fire betekende hetzelfde als geraakt worden :).

Dit kan in mijn lijstje met Lost Planet op extreme difficulty, GoW op insane, Rainbow 6 op realistic. 8)

Nu mag Forza helemaal komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:16

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Balen.. Mn launch xbox360 is sinds vandaag niet meer. Hij was vandeweek al een paar keer vastgelopen met rare artifacs in beeld en sinds vandaag de beruchte 3 rooie ringen.

Ga microsoft maar bellen. Hoop dat ie nog in de garantie valt... (is dat 2 jaar?)

[ Voor 3% gewijzigd door Danfoss op 27-04-2007 23:37 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Danfoss schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:24:

Ga microsoft maar bellen. Hoop dat ie nog in de garantie valt... (is dat 2 jaar?)
Jeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

PWM schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:56:
[...]

:?

Wel eens pinball gespeeld :+

Ik heb op elke Pinball kast gespeeld die er te krijgen is :)

2 maanden terug was ik in de US, waar 100 kasten opgesteld stonden, van de nieuwste (helaas weinig meer), tot de alleroudste kasten die er zijn. Ik ben zeer bedreven in het spelletje pinball, en kan blind elke kast aan. Als er 1 ding goed, nee, als er 1 ding fantastisch voor elkaar is in Pinball FX, zijn het de bal physics.

Elke truc die ik ken in het echte Pinball, werkt vlekkeloos in Pinball FX, alles klopt.

Het enige probleem is het beperkte aantal kasten van 3 (more to come). Hoewel ik eerst dacht dat er 2 niet goed waren, ben ik nu inmiddels redelijk bedreven in die kasten, en zijn die best leuk om te spelen :)
Van mijn friendslist (waaronder veel Gotters, heb je mij nog niet, meld mij even aan), sta ik gelukkig bovenaan in beide 3 kasten ;)
uh... okay.... misschien heb ik het verkeerd gezien! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:14:

van MS? de developer/publisher bepaald dit hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Yah, gisteren GoW op insane uitgespeeld (coop), zat 1 lastig stuk bij waar we 2 uur over gedaan hebben voor we bij 't volgende checkpoint waren. Verder eigenlijk nieteens TE lastig. Al was Raam best pittig. 12 torquebow-pijlen waren niet genoeg. :)

Anyway, iemand een tip voor een gave co-op experience? We denken aan Lost Planet. Of Rainbow Six Vegas (al zijn we iets minder gecharmeerd van het sneaky-ik-moet-voorzichtig-zijn gebeuren)? Iemand die GoW wil ruilen voor een ander spel? (hij is krasloos, zelfs nog met 24-hour-gold-trial)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

spaceboy schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:17:
Yah, gisteren GoW op insane uitgespeeld (coop), zat 1 lastig stuk bij waar we 2 uur over gedaan hebben voor we bij 't volgende checkpoint waren. Verder eigenlijk nieteens TE lastig. Al was Raam best pittig. 12 torquebow-pijlen waren niet genoeg. :)
In welk gedeelte zat je vast? Einde van act 3 (waar je volgens mij voor eerste keer die vijanden tegenkomt met de torque bow?) of Act 4 als je in dat huis zit en een aantal aanvallen moet afweren van de locust inclusief de Boomer :) Deze vond ik namelijk wel lastig op insane, zeker omdat ik Insane niet co-op heb gespeeld en Dom niet veel bijdroeg aan het vermoorden van de locust :P
spaceboy schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:17:
Anyway, iemand een tip voor een gave co-op experience? We denken aan Lost Planet. Of Rainbow Six Vegas (al zijn we iets minder gecharmeerd van het sneaky-ik-moet-voorzichtig-zijn gebeuren)? Iemand die GoW wil ruilen voor een ander spel? (hij is krasloos, zelfs nog met 24-hour-gold-trial)
In Lost Planet zit geen co-op? Heb het in ieder geval nog niet kunnen vinden ;).
Rainbow Six Co-op is wel erg cool. Zeker als je samen beetje tactisch kunt spelen kun je echte leuke ambushes opzetten :P
Maar ik zit inderdaad ook nog te wachten tot nieuwe leuke co-op games. Maar ff wachten op army of two dus :), en wie weet zit er in Mass Effect ook een co-op mode? Geen idee eigenlijk. Zou wel stoer zijn..

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-04-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 14-06 19:44
Ik ben benieuwd wanneer Marvel Ultimate Alliance Gold gaat uitkomen, er is sprake van een 'gold' versie waar de extra characters inzitten die je los op marketplace kunt krijgen. Als deze 'gold' edition goedkoper is dan de normale prijs (29,95? :) ) dan wordt dat de volgende game die ik ga halen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:25
Even snel een vraag tussendoor, gaan mijn dvd's kapot als ik mijn xbox recht op (verticaal) zet? Dat past bij mij beter naast de tv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Maksvr schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:03:
Even snel een vraag tussendoor, gaan mijn dvd's kapot als ik mijn xbox recht op (verticaal) zet? Dat past bij mij beter naast de tv :+
Je DVD's gaan alleen kapot als je de console kantelt tijdens het spelen of wanneer je een TSST drive hebt met een ontwerpfout.

Ik zou het alleen wel persoonlijk afraden. De Xbox 360 staat niet echt stabiel als de console rechtop staat, het kleinste tikje zou de console al kunnen laten omvallen. Microsoft had IMHO toch wel een kleine standaard kunnen ontwerpen zodat de console wel stabiel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 216382 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:06:
[...]

van MS? de developer/publisher bepaald dit hoor :')
onzin, epic mog van MS geen eens gratis content erop zetten en ik weet zeker dat ms het niet toestaat games totaal gratis aan te bieden via arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:18
Hallo, ik heb sinds kort Call of Duty 3 in mijn bezit, maar het spel blijft maar vastlopen als je het speelt via live, soms na 2 minutens soms pas na een kwartier maar het loopt altijd vast. Iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

evilpin0 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:27:
[...]

onzin, epic mog van MS geen eens gratis content erop zetten en ik weet zeker dat ms het niet toestaat games totaal gratis aan te bieden via arcade
Hij heeft gelijk hoor. De uitgever van een spel bepaalt hoe duur de dlc gaat worden. Kijk maar eens wie de uitgever van Gears of War is. HINT: Epic is niet de uitgever van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 16-06 21:46
TranceSetter schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:11:
Wel gaaf dat Pinball op Live Arcade trouwens. De eerste tafel is inderdaad de vetste, en tot nu toe sta ik in mijn hele vriendenlijst op nummer 1 bij die tafel.

Iets van 214 miljoen geloof ik. Nog niet zo heel slecht voor een tweede potje >:)
Ik zat zo rond de 70 miljoen na een paar potjes, ging mijn vrouw ook even spelen... 400 miljoen 8)7

Ze heeft me wel op de 500ste plek neer gezet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

SCIxX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:53:
Daarom noemen ze het ook wel een 'demo' en niet een 'full game'.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
curry684 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:23:
[...]

Daarom noemen ze het ook wel een 'demo' en niet een 'full game'.
Bedankt slimme jongen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Heb gisteren een scart splitter gekocht. Helemaal RGB compatible, 3 way. Nu is het rare alleen dat als ik mijn xbox aaanzet de tv niet meteen naar het av kanaal gaat. hij gaat ook niet automatisch over op 16:9. Het vreemde is dat mijn dvd speler het wel doet via de scartsplitter. Ik geloof dat de beeldkwaliteit gewoon hetzelfde is, het geluid is alleen iets zachter. Iemand enig idee waardoor dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Werkt de splitter zonder enige knop oid? Dan kan het zo zijn dat alles simpel doorgesoldeerd is. Het ene auto-switch signaal wordt dan genegeerd doordat er een ander apparaat (dvd speler) staat aangesloten dat hier ook gebruik van maakt. Doorsolderen op één lijn zorgt ook voor zwakkere audio :)

Een andere reden kan zijn, dat de splitter geen volledige bedrading heeft (wel pinnen, maar niet aangesloten).

Misschien een foto?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ja, ik wil wel een foto maken, maar ik denk niet dat daar heel veel op te zien is? Ik heb het net nog even getest, maar het is nog vreemder. Als alleen de xbox er in zit springt hij wel automatisch over naar het goede net, maar zodra ik de scart van de dvd speler er in stop (dvd speler zonder stroom) springt de tv weer van scart (av) af naar een gewone televisiezender.

De splitter is trouwens inderdaad automatisch, ik hoef dus niet op knopjes te drukken oid. Het is een Bandridge 3 way scart splitter. ik heb er 23 euro voor betaald.

edit: DEZE

[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 28-04-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Hier nog piepols die een 48-hour gold trial hebben willen?

Heb er nog 3 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Grozno op 29-04-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Laatst online: 13:11
Ik zag op amazon.com de 120 gb HDD voor de xbox 360 staan, maar past deze nu wel of niet in een europese xbox 360?

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Nog niet denk ik, misschien dat support wordt toegevoegd in de komende dash-update

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.