Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

nexhil schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:41:
[...]

maak anders een foto... dan checken we em even :)
Effe snel gemaakt met me telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmoomwodqew-DSC00457.JPG

Spel werkt (nog?) wel op de xbox....

[ Voor 5% gewijzigd door D467 op 23-04-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Filmpje van Two Worlds. Alleen niet zo'n goede kwaliteit.

Klik

Misschien dat iemand een betere link weet met wat hogere kwaliteit. Heeft iemand trouwens een idee of er een definitieve release date is van Two Worlds..(Definitief is natuurlijk ook maar relatief gezien Mass Effect...)

Vind het wel teleurstellend dat Mass Effect is uitgesteld. Het enige spel waar ik dan nog naar uit kan kijken voor de maanden, mei, juni en juli is Forza 2 volgens mij.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
estorino schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:45:
Zijn er hier mensen die Marvel Ultimate Alliance hebben? Lijkt me eigelijk best gaaf en de reviews zijn ook redelijk positief te noemen. En je kan het volgens mij met zijn 2en spelen op 1 scherm zonder splitscreen.
Yup, erg leuke game hoor, zeker als je met zijn 2en speelt.

Baal zelf ook enorm dat mass effect is uitgestelt (als het waar is tenminste, bioware zegt nog steeds niks :X ). Nu komt er gewoon geen dikke game uit tot september (ik geef niks om forza), en dan komt er opeens een lading van AAA games uit dat je niet meer weet wat je moet kiezen. Jammer dat het niet wat meer verspreid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
D467 schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:17:
[...]

[afbeelding]

ehm da's echt geen kras hoor :X

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 21:19
[...]

[afbeelding]

Dat is ook zo bij al mijn spellen, en die doen het ook, is volgens mij het lijntje met data ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
op xboxic staat o.a. dit over pgr4:

"More polygons on drivers, because of… it’s secret for a while "

hmm, goh, misschien live cam ondersteuning? (as in: je eigen gezicht op je bestuurder)

haha of ragdol physics, zodat ze mij meteen kunnen strepen als potential buyer

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcelG schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:57:
[...]
Ehm..ik neem aan dat dat grappig bedoeld is....mijn surround staat namelijk wél redelijk hard, en nog hoor ik 'm loeien.
Als ik de deuren van de kast dicht doe, dan hoor ik 'm eventjes niet, maar na 5 minuten is het zo heet in de kast dat de fan nóg harder gaat, omdat het in de kast dan begint te lijken op een hetelucht-oven....da's dus ook geen oplossing gok ik.

[...]
Dus, deze verpatsen en een nieuwe kopen ? Of 'gewoon' een andere drive (laten) inbouwen ?
ik heb het idee dat sommige mensen of de verkeerde versie hebben of zich enorm aanstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:50:
[...]

ik heb het idee dat sommige mensen of de verkeerde versie hebben of zich enorm aanstellen
ik weet het niet hoor maar als ik game staat het geluid op een redelijk volume, niet keihard, maar normaal

dan hoor ik de360 toch echt wel keihard "blazen" of wat het ook mag zijn, zelfs de tafel trilt een beetje als ie gaat laden enzo

dit is een 360 van dec. 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Laatst online: 08:06
[...]

[afbeelding]

Die valt nog wel mee. Mijn maat had laatst [deze]

Deze foto is overigens niet van zijn game, maar de krassen zijn wel vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:21
Damn bij Heavy Weapon, (al eerder gevraagt, toen deed ik wat fout waar ik achter kwam) maar nu doe ik alles goed naar mijn weten.

Cannon Happy
Complete 11 missions without Nukes or reinforcements.

Ik heb geen nukes gebruikt, en ben ook niet dood gegaan, jawel dood, maar dan level weeropnieuw starten.
Nu ben ik bij level 12, geen Achievement :| Je mag toch wel die ene laser straal gebruiken? die heb ik wel gebruikt..
Damn zoveel moeite gedaan bij level 9, en dan nog geen G. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:05
Bij mij ging het goed, ik heb het wel in één sessie gedaan, misschien is dat het verschil?
Zoals jij het omschrijft zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Goed m'n Xbox is nu definitief dood. Het is iets in de GPU, daar ben ik zeker van. Met behulp van deze link (link mag wat mij betreft in de startpost! erg handig!) ben ik een heel eind gekomen. Kreeg veel de 0100 en later de 0102 waar de laatste idd duidt op de GPU. Ook heb ik de towel trick getest, maar zonder succes.

Nou moet hij terug naar de fabriek, maar nou resten mij twee vragen:

1) just to be sure, je krijgt 2 jaar garantie he? ik heb niks geks gedaan, geen Jolt cola l33ntn3ss gesp1lld dus ik neem aan dat dit soort problemen daar onder vallen ;)
2) voor diegenen die hun xbox ooit opgestuurd hebben (of diegenen die het weten) hoe lang duurt dat proces ongeveer dat je je 360 kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16

Sagat

Is pappa x2!

hrmph :( Nou was ik toch heel erg van plan na mijn vakantie (+- eind mei) een 360 te kopen. Maar door die geluids verhalen zie ik het al een stuk minder zitten......is de elite op dat gebied ook verbeterd, of is het echt alleen een andere buitenkant, grotere HD en HDMI?

* Sagat doet zelfs is zoeken voor de verandering

hmmmmmm http://www.gamespot.com/news/6148098.html ,tsja.......wellicht toch maar ff wachten.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ja 2 jaar garantie. Ik kan mijzelf nu zolangzamerhand reparatie expert gaan noemen want vanavond is mijn 360 voor de 3e keer overleden. Ik ga proberen een nieuwe te eisen, heb geen enkel vertrouwen meer in de reparatiedienst.

Je bent hem waarschijnlijk niet te lang kwijt (10 werkdagen of zo denk ik) maar dat kunnen ze telefonisch vertellen. Het viel mij steeds mee in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Woensdag weer 2 XBLA games :)

Lekker Pinballen _/-\o_

De tweede game is Eets Chowdown, en daar heeft Games.fok al een review van:

http://www.games.fok.nl/review.php?reviewid=16778

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sagat schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:18:
hrmph :( Nou was ik toch heel erg van plan na mijn vakantie (+- eind mei) een 360 te kopen. Maar door die geluids verhalen zie ik het al een stuk minder zitten......is de elite op dat gebied ook verbeterd, of is het echt alleen een andere buitenkant, grotere HD en HDMI?

hmmmmmm http://www.gamespot.com/news/6148098.html ,tsja.......wellicht toch maar ff wachten.......
Ik vind het geluid zelf erg meevallen, ik heb er dus al drie gehad, waardonder de launch versie. Geen last van bij gemiddeld geluid. Wel als je er op gaat letten trouwens! Zo hoor ik nu ineens mijn PC nu ik dit schrijf, terwijl hij me de hele avond nog niet is opgevallen :)

Een nieuwe zal waarschijnlijk toch al vrij stil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11:21
Sagat schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:18:

Ik heb ook helemaal geen problemen met het geluid, terwijl ik toch een release 360 heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:19:

Lekker Pinballen _/-\o_

Pinball is chill man *O*

Wordt gelijk m'n eerste XBLA game die ik koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:46

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:50:
[...]ik heb het idee dat sommige mensen of de verkeerde versie hebben of zich enorm aanstellen
Aanstellen? Het is verdorie een aparaat wat je in je huiskamer bij je TV neer moet zetten, en met n optisch digitale hogekwaliteitsverbinding verbindt aan je Dolby Digital (bekend van de noise reduction!) 5.1 versterker. Dan mag je toch op z'n minst verwachten dat dat aparaat een enigszins acceptabel geluidsniveau produceert. En herrie is bij mij niet het geluidsniveau van de vibrator van de buurvrouw. Herrie is geluid dat er voor zorgt dat je GoW op -30dB tot -25dB moet spelen, in plaats van -55dB waarop ik normaal TV kijk en naar muziek luister.
Misschien dat ik zo duidelijker ben in m'n omschrijving van 'opstijgende helicopter' etc.
Phusebox schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:01:
[...]ik weet het niet hoor maar als ik game staat het geluid op een redelijk volume, niet keihard, maar normaal

dan hoor ik de360 toch echt wel keihard "blazen" of wat het ook mag zijn, zelfs de tafel trilt een beetje als ie gaat laden enzo

Ok...Ik ben dus tóch niet de enige. Gelukkig.

Ik merk trouwens dat ie bij de ouwe XBOX games nóg meer herrie maakt, dus waarschijnlijk komt de meeste herrie van de drive af, en niet van de fans.

Offtopic : ben jij toevallig dezelfde phusebox die van de week in het WDS topic op oxle postte ? Just curious.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcelG op 23-04-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Super game, zeker als je een beetje van de superhelden houdt! :) Ik heb hem een maand geleden ofzo uitgespeeld en ben toen begonnen op de zwaarste moeilijkheidsgraad. Wacht alleen ff op de nieuwe Marvel downloads... :)

Ik ben verre van een shoot-em up/bash soort game (meer RPG/FPS/RTS) maar deze game had voor mij echt de X-factor! :)
DeepSeven schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:04:
[...]

Yup, erg leuke game hoor, zeker als je met zijn 2en speelt.

Baal zelf ook enorm dat mass effect is uitgestelt (als het waar is tenminste, bioware zegt nog steeds niks :X ). Nu komt er gewoon geen dikke game uit tot september (ik geef niks om forza), en dan komt er opeens een lading van AAA games uit dat je niet meer weet wat je moet kiezen. Jammer dat het niet wat meer verspreid is.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 23-04-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat is geen kras... Die is er altijd al geweest...

Een kras is veel smaller.. En zoals al eerder gezegd, een kras kun je voelen.
[...]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcelG schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:57:
[...]
Aanstellen? Het is verdorie een aparaat wat je in je huiskamer bij je TV neer moet zetten, en met n optisch digitale hogekwaliteitsverbinding verbindt aan je Dolby Digital (bekend van de noise reduction!) 5.1 versterker. Dan mag je toch op z'n minst verwachten dat dat aparaat een enigszins acceptabel geluidsniveau produceert. En herrie is bij mij niet het geluidsniveau van de vibrator van de buurvrouw. Herrie is geluid dat er voor zorgt dat je GoW op -30dB tot -25dB moet spelen, in plaats van -55dB waarop ik normaal TV kijk en naar muziek luister.
Misschien dat ik zo duidelijker ben in m'n omschrijving van 'opstijgende helicopter' etc.

[...]

Ik merk trouwens dat ie bij de ouwe XBOX games nóg meer herrie maakt, dus waarschijnlijk komt de meeste herrie van de drive af, en niet van de fans.

Offtopic : ben jij toevallig dezelfde phusebox die van de week in het WDS topic op oxle postte ? Just curious.
mijn playstation 2 v3 maakt meer lawaai. Als je er op gaat letten kan je alles horen. Zolang ik er niet op let heb ik er geen last van, maar zodra ik dat wel doe jah dan hoor ik hem wel. En als je er dan ook nog aan gaat ergeren is maakt het apparaat helemaal veel lawaai. Dat is hetzelfde als wanneer jij bijvoorbeeld een krasje op je auto hebt. Een normale voorbijganger zal het niet bijzonder vinden, maar omdat jij het weet en je er van baalt vind jij dat krasje 10 keer zo erger dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MarcelG schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:57:
[...]

[...]

offtopic:
ja dat ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:18

nexhil

BAM!

apNia schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:07:
Goed m'n Xbox is nu definitief dood. Het is iets in de GPU, daar ben ik zeker van. Met behulp van deze link (link mag wat mij betreft in de startpost! erg handig!) ben ik een heel eind gekomen. Kreeg veel de 0100 en later de 0102 waar de laatste idd duidt op de GPU. Ook heb ik de towel trick getest, maar zonder succes.

Nou moet hij terug naar de fabriek, maar nou resten mij twee vragen:

1) just to be sure, je krijgt 2 jaar garantie he? ik heb niks geks gedaan, geen Jolt cola l33ntn3ss gesp1lld dus ik neem aan dat dit soort problemen daar onder vallen ;)
2) voor diegenen die hun xbox ooit opgestuurd hebben (of diegenen die het weten) hoe lang duurt dat proces ongeveer dat je je 360 kwijt bent?
Ik was mijne 2 weken kwijt (10 werkdagen) aan de telefoon zeiden ze dat het max 15 werkdagen ging duren.

[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 24-04-2007 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 jaar garantie ja, ik heb daar ooit eens over gebeld met microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:46

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:14:
[...]
mijn playstation 2 v3 maakt meer lawaai. Als je er op gaat letten kan je alles horen. Zolang ik er niet op let heb ik er geen last van, maar zodra ik dat wel doe jah dan hoor ik hem wel. En als je er dan ook nog aan gaat ergeren is maakt het apparaat helemaal veel lawaai. Dat is hetzelfde als wanneer jij bijvoorbeeld een krasje op je auto hebt. Een normale voorbijganger zal het niet bijzonder vinden, maar omdat jij het weet en je er van baalt vind jij dat krasje 10 keer zo erger dan hem.
Ben ik met je eens ; daarom komt vanavond Yosh langs om 'n second opinion te geven over de herrie. Ben benieuwd wat hij vindt. Hij heeft een release 360, dus..... 8)
offtopic:
grappig ; wat is het nederlansche internet toch een kleine wereld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:58
Phusebox schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:01:
[...]

ik weet het niet hoor maar als ik game staat het geluid op een redelijk volume, niet keihard, maar normaal

Ik heb ook een xbox van het eerste uur. Ik heb dat trillen opgelost door de kabel van me Vision onder de XBOX door te leggen, dan trilt hij al stukken minder. Maar blazen doet hij nog steeds enorm.

Maar ach, dat is denk ik de kwaal van early adopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:43
Marvel U.A. heb ik gewoon nog nooit zien liggen in de winkels 8)7
Toch maar eens gaan zoeken, ik neem aan dat het niet zo duur is tegenwoordig, en er zit een offline co-op in of niet?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
PWM schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:19:

Lekker Pinballen _/-\o_

Waar halen jullie deze info vandaan?
Fok is afgeschermd hier op het werk, dus daar kan ik ook al niks uit halen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Ok, gisteren dan toch maar Guitar Hero 2 gekocht. Mijn eerste indruk is zeer goed, en ik heb dan ook meteen de hele tour gedaan op easy. Dit ging goed (volgens mij) alles een beetje tussen de 93% en 95%. Nu begon ik alleen aan medium, maar dat ging echt helemaal niet. Ik heb een aantal keer geoefend op het eerste nummer, en het beste wat ik er uit kreeg was 60%. Bagger slecht dus. Zou dit betekenen dat ik er gewoon niet geschikt voor ben, of is dit een normaal proces? Ik vond het een beetje zonde omdat ik er op easy zo veel plezier in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Zitten jullie met het mooie weer van de laatste dagen wel achter jullie xbox'jes ?
Ik had er helemaal geen zin in. enige game die ik de laatste tijd nog speel is enchanted arms :9~

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik ben genaaid door microsoft,
en door mijzelf, met m;n te goede vertrouwen.

Ik dacht leuk een poosje een gold account op live te nemen.
Een maandje online gamen voor 9,95 leek me wel wat.
Ik had geen zin om een code te kopen in de winkel, dus gewoon met credit card.
3 maanden later zag ik dat ik nog steeds gold was.
Credit card overzicht erbij.. en jaa hoor, ze blijven maar lekker afschrijven.
Stelletje smiechten.

En ja. als je gaat zoeken...
Het staat in de kleine letters, dat het automatisch verlengd wordt tot je belt om het af te zeggen.
Maar wat mij betreft pure misleiding als je kan kiezen tussen 1 maand, 3 maanden of 1 jaar. dat je dan met 1 maand alsnog voor onbeperkt kiest. Wat maakt de keuze dan nog uit, als je het zelf moet opzeggen :S.

Zo dat moest ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Als je meteen al voor een jaar kiest is het goedkoper, ik denk dat dat de reden is die Microsoft je zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:36:
damn ik ben genaaid door microsoft,
en door mijzelf, met m;n te goede vertrouwen.

Ik dacht leuk een poosje een gold account op live te nemen.
Een maandje online gamen voor 9,95 leek me wel wat.
Ik had geen zin om een code te kopen in de winkel, dus gewoon met credit card.
3 maanden later zag ik dat ik nog steeds gold was.
Credit card overzicht erbij.. en jaa hoor, ze blijven maar lekker afschrijven.
Stelletje smiechten.

En ja. als je gaat zoeken...
Het staat in de kleine letters, dat het automatisch verlengd wordt tot je belt om het af te zeggen.
Maar wat mij betreft pure misleiding als je kan kiezen tussen 1 maand, 3 maanden of 1 jaar. dat je dan met 1 maand alsnog voor onbeperkt kiest. Wat maakt de keuze dan nog uit, als je het zelf moet opzeggen :S.

Zo dat moest ik even kwijt.
En daarbij komt deze handeling vrij veel voor. Zoals je zelf al meld stond het in de kleine lettertjes, met andere woorden, je heb het niet goed gelezen. Ik snap dat het vervelend is, maar je kunt moeilijk de schuld bij MS leggen. Ik heb een keer 64 euro betaald voor een half jaar WoW (64 euro is dat volgens mij?, weet het niet zeker meer) terwijl ik al lang geen internet meer had, maar ja, dat krijg je als je het vergeet te beeindigen... ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Heeft iemand C&C 3 al gespeeld op de 360?? Ziet er erg goed uit...speelt ook (boven verwachting) makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
TheVMaster schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:13:
Heeft iemand C&C 3 al gespeeld op de 360?? Ziet er erg goed uit...speelt ook (boven verwachting) makkelijk :+
Het viel mij juist zeer tegen. Ja voor op een console speelt het goed, maar mijn paar jaar oude pc doet het grafisch al beter in dit spel en na jaren dit soort spellen met de muis te spelen is dit toch een te grote overstap voormij.

Wacht nu op de Forza2 demo.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Beste Failed to convert to string from variant type 1,

U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 1 maand is geannuleerd op dinsdag 24 april 2007.

Als je vragen hebt over deze annulering of als je je abonnement opnieuw wilt activeren, ga je naar www.xbox.com/support of bel je met de Xbox-klantenservice op 0800 023 3894.

Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services.

Het Xbox Live-team.
dit betekend toch gewoon dat ik geen live gold meer heb???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Beste Failed to convert to string from variant type 1,
_o_

Ik zou me daar niet door aangesproken voelen hoor :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Kopen de meeste van jullie de Microsoft Points via XBLA (creditcard) of via een prepaidcard bij de Dixons ofzo?

Tot nu heb ik de punten alleen nog maar in de Dixons gezien. Even googlen gaf aan dat er nog een paar webshops waren maar die zijn duurder 26,99 voor 2100 points, terwijl de Dixons 2100 points voor 24,99 verkoopt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb er een die zeker niet van het eerste uur is en die maakt ontzettend veel herrie (january 2007).

Dus dat van early adopters gaat hier zeker niet op.
AvanCade schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 08:05:
[...]

Ik heb ook een xbox van het eerste uur. Ik heb dat trillen opgelost door de kabel van me Vision onder de XBOX door te leggen, dan trilt hij al stukken minder. Maar blazen doet hij nog steeds enorm.

Maar ach, dat is denk ik de kwaal van early adopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Koop ze gewoon via mijn xbox met m'n creditcard.
Nitai schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:10:
Kopen de meeste van jullie de Microsoft Points via XBLA (creditcard) of via een prepaidcard bij de Dixons ofzo?

Tot nu heb ik de punten alleen nog maar in de Dixons gezien. Even googlen gaf aan dat er nog een paar webshops waren maar die zijn duurder 26,99 voor 2100 points, terwijl de Dixons 2100 points voor 24,99 verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:54:
2 jaar garantie ja, ik heb daar ooit eens over gebeld met microsoft.
Hmm, in de boekjes staat 1 kalenderjaar. Is het een soort coulance regeling ofzo?

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nitai schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:10:

Bart Smit heeft ze ook. Net als de E-Plaza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe Boi, Oe Boi...

GHII is geweldig _/-\o_
Kan er nog geen zak van, eerste 5 nummers 5 sterren (op easy) :P

Ik vind t vooral nog lastig om de gitaar te tilten en dan nog normaal door te spelen, zo heb ik al aardig wat star-power verprutst...

btw. wel gaaf dat je er stickers bij krijgt, weet alleen niet waar ik ze kwijt moet :?

/me rocks on!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 00:02

Armada

-Wat wil je weten?-

SYQ schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:27:
[...]

dit betekend toch gewoon dat ik geen live gold meer heb???
Nee, die smiechten blijven gewoon van je prepaid card afschrijven... :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:08:
Oe Boi, Oe Boi...

GHII is geweldig _/-\o_

Ik vind t vooral nog lastig om de gitaar te tilten en dan nog normaal door te spelen, zo heb ik al aardig wat star-power verprutst...

btw. wel gaaf dat je er stickers bij krijgt, weet alleen niet waar ik ze kwijt moet :?

* SaN rocks on!!!
5 sterren is niet slecht toch :+ Moest je het daarvoor meerdere keren doen, of had je alles in 1 keer op 5 sterren? Ik had alles op 4 sterren met 1 keer proberen. Medium al geprobeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door SaN op 24-04-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:08:
Oe Boi, Oe Boi...

GHII is geweldig _/-\o_

* SeamusXanthus rocks on!!!
Komt wel goed, dat had ik in het begin ook allemaal. Al spelende kwam ik zo tot song 9 op Hard. Dan wordt het snel moeilijk ineens. Nu moet ik echt practice mode gaan doen. Voor star-power: doe je gitaar langzaam omhoog tillen ipv een snelle ruk. Dat is makkelijk in het begin vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:36:
[...]
5 sterren is niet slecht toch :+ Moest je het daarvoor meerdere keren doen, of had je alles in 1 keer op 5 sterren? Ik had alles op 4 sterren met 1 keer proberen. Medium al geprobeerd?
Had er wel 4 a 5 pogingen voor nodig per nummer, maar ik begin het onder de knie te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier een raar euvel. Als ik Saint row speel. dan zie ik bui alle auto's welke normale ruiten hebben allemaal stipjes, of beter gezegt een soort rasterscherm?! bij geblindeerde ruiten is dit niet en bij andere objecten ook niet enkel bij auto's. Ik speel de game op 720P op een lcd scherm welke ook 720P ondersteund (zelfs 1080P). Het geheel is via component middels een vga verloop aangesloten maar met behoudt van het component signaal.

Wie weet wat er gaande kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ok, dan zitten we waarschijnlijk een beetje op hetzelfde niveau :). Had je medium al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 14:56
TheVMaster schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:13:
Jep hierzo!
1e demo playtrough: Damn wat een misbaksel van een game, speelt voor geen meter!
2e playtrough : Hmm, controls zijn best ok!
3e playtrough : Damn dit is goed gedaan, speelt super ,enkel moeilijk micro managen.

T'is ff door de zure appel heen bijten maar dan is het echt tof om te doen.
Alleen zuigen de gfx beetje op een SD TV, ik raak steeds m'n orca's kwijt :o .

Uiteindelijk toch nog ff wachten en gewoon aanschaffen, evenals toch maar een HD teeveetje mischien, vakantiegeld enzo. Iemand intersse in een sd breedbeeld 100hz? :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 24-04-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl ik aan het wachten was op de download van C&C 3 heb ik oblivion er maar weer eens ingeduwd. Ik had deze game 35 uur gespeelt en had het er toen mee gehad. Maar damn deze game nodigd echt weer uit om uren en uren te spelen terwijl ik bijna niet met de verhaallijn bezig ben ik vind die andere questen veel te leuk.

weet iemand of je gewoon verder kan spelen als je het spel uitgespeelt hebt?
en kun je daarna ook gewoon shivering isles spelen of moet je dan over nieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
SeamusXanthus schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:01:
[...]

Komt wel goed, dat had ik in het begin ook allemaal. Al spelende kwam ik zo tot song 9 op Hard. Dan wordt het snel moeilijk ineens. Nu moet ik echt practice mode gaan doen. Voor star-power: doe je gitaar langzaam omhoog tillen ipv een snelle ruk. Dat is makkelijk in het begin vond ik.
Same for me, song 9 op Hard is echt een stuk lastiger !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

calvin schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:18:
[...]

Hmm, in de boekjes staat 1 kalenderjaar. Is het een soort coulance regeling ofzo?
Volgens europese wetten hoor je op zulke apparaten 2 jaar garantie te krijgen.
In amerika niet, hebben wij ff geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik lees trouwens veel over die musicpacks voor GH II, hoe kom je daar aan? Ik zal er vast wel heel erg overheen kijken, maargoed. Ik heb trouwens wel gezien dat je nummers kunt kopen in die shop in de game zelf. Dat is het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Je bedoelt die entry in de shop waar 'Downloads' en '$$$ Real Money $$$' bij staan?

Nee, daar kun je vast geen downloadable music kopen ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Die packs waren gratis geloof ik... edit: ok laat maar, heb het gevonden, ze kosten dus ongeveer 5,80 per pack. beetje jammer, zeker omdat ze ook al in GH 1 gezeten hebben.

[ Voor 66% gewijzigd door SaN op 24-04-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

sander-sp schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:33:
Die packs waren gratis geloof ik...
Nope, 400 punten voor 3 nummers dacht ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mutatie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:26:
[...]

T'is ff door de zure appel heen bijten maar dan is het echt tof om te doen.
Alleen zuigen de gfx beetje op een SD TV, ik raak steeds m'n orca's kwijt :o .

Uiteindelijk toch nog ff wachten en gewoon aanschaffen, evenals toch maar een HD teeveetje mischien, vakantiegeld enzo. Iemand intersse in een sd breedbeeld 100hz? :P .
nofi, maar ik kan niet zo goed tegen het "graphics op SD" gedoe....

De beredenering klopt gewoon niet. Fotorealisme is zelfs op een gewone SD nog lang niet gehaald.. Het feit dat iets er niet uitziet op een gewone tv heeft meer te maken met het programmeerwerk dan de televisie/CRT Er moet voor het systeem(resolutie) geprogrammeerd worden.. (en er word door bepaalde devs gewoon geen rekening meer gehouden met CRT gebruikers)

De 360 kan HD graphics tevoorschijn toveren...fijn, jaggies op een hogere resolutie...meer is het niet: De stap naar 'echte' next-gen (realistischere graphics) hangt niet van het scherm af.. Een foto ziet er op een tv ook mooier uit dan de huidige generatie SD/HD games. Waarom is er dan een beter scherm/hogere resolutie nodig voor consolegames? Haal eerst alles uit het huige systeem :)

Een dure koopvideo (VHS ja :P ) ziet er op een gewone tv beter uit dan op een HDTV... gek he?! Moet ik dan zeggen dat 'vhs graphics' zuigen op een HD? Nee, het VHS en de SD tv`s zijn namelijk op elkaar afgestemd... zolang dingen op elkaar afgestemd worden, hoeven gfx niet te zuigen..

Hopelijk snap je wat ik bedoel (men stapt over naar een neiuw systeem, zonder het vorige optimaal benut te hebben), niets persoonlijks hoor! :)

Voor de duidelijkheid: Ik maak zelf de overstap naar HD voor de films. Daarbij is het maximale al uit de pal/ntsc/756*512 standaard gehaald :) Mooier kan niet op SD met film... met games echter wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 24-04-2007 14:52 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:26:
Ok, dan zitten we waarschijnlijk een beetje op hetzelfde niveau :). Had je medium al geprobeerd
Net ff gedaan. 't Voelt natuurlijker (ofzo) omdat je meer fretten gebruikt, maar t is wel omschakelen vanaf easy :(

Ik merk trouwens ook dat het help als ik nummers als ken, Monkey Wrench en Hush bijvoorbeeld in een keer op * * * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Michael Knight schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:48:
[...]

Ik vondt de xbox er zo kots lelijk uitzien op me gewoon breedbeeld dat ik een hd heb gekocht, of het programmeer werk is of niet verandert er niks aan dat het er niet uit ziet.

Hij heeft gewoon gelijk, op een non-hd zijn sommige spellen amper speelbaar omdat je geen ruk ziet.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke spellen zijn dat, want ik heb er nog geen last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
[...]

*verhaal*
Ok, geef je volledig gelijk, behalve dat een HD TV qua realisme mischien niet mooier beeld geeft maar wel op een andere manier, scherpte en duidelijkheid :)
Gamen op m'n PC is ook iets lekkerder qua resoluties, daar wil je ook niet op 640*480 gamen.

Ach, t'is een hobby, mag soms wel wat kosten vind ik :*)

[ Voor 71% gewijzigd door Mutatie op 24-04-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat je ook zegt, een 360 (en PS3) komt pas echt op zn recht op een HDTV. Een normaal CRT scherm heeft een dusdanig lage resolutie dat erop gamen altijd waziger zal zijn dan op een HD-TV, waarvan de resolutie een aantal maal hoger ligt.

Spil is gewoon die hogere resolutie. Net als wat Mutatie zegt, je zet je PC ook niet in 640x480 als je games kan spelen in 1280x720, of zelfs 1920x1080. Dat ziet er gewoon slechter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Deze zomer ga ik ook shoppen, op zoek naar een LCD / Plasma tv. Ben er nog niet uit wat het gaat worden. Wel weet ik dat hij minstens 96 cm moet zijn. Mijn vrouw wilt Ambilight, wat mij ook leuk lijkt. Ik weet alleen nog neit of het full HD moet worden en wellicht plasma, want die zijn qua prijs / formaat ook aantrekkelijk geworden.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

De beredenering klopt gewoon niet. Fotorealisme is zelfs op een gewone SD nog lang niet gehaald.. Het feit dat iets er niet uitziet op een gewone tv heeft meer te maken met het programmeerwerk dan de televisie/CRT Er moet voor het systeem(resolutie) geprogrammeerd worden.. (en er word door bepaalde devs gewoon geen rekening meer gehouden met CRT gebruikers)

De 360 kan HD graphics tevoorschijn toveren...fijn, jaggies op een hogere resolutie...meer is het niet: De stap naar 'echte' next-gen (realistischere graphics) hangt niet van het scherm af.. Een foto ziet er op een tv ook mooier uit dan de huidige generatie SD/HD games. Waarom is er dan een beter scherm/hogere resolutie nodig voor consolegames? Haal eerst alles uit het huige systeem :)

Een dure koopvideo (VHS ja :P ) ziet er op een gewone tv beter uit dan op een HDTV... gek he?! Moet ik dan zeggen dat 'vhs graphics' zuigen op een HD? Nee, het VHS en de SD tv`s zijn namelijk op elkaar afgestemd... zolang dingen op elkaar afgestemd worden, hoeven gfx niet te zuigen..

Hopelijk snap je wat ik bedoel (men stapt over naar een neiuw systeem, zonder het vorige optimaal benut te hebben), niets persoonlijks hoor! :)

Voor de duidelijkheid: Ik maak zelf de overstap naar HD voor de films. Daarbij is het maximale al uit de pal/ntsc/756*512 standaard gehaald :) Mooier kan niet op SD met film... met games echter wel ;)
uiteraard zijn realistische graphics net zo goed mogelijk op een SD als een HD tv, maar op een HD tv zul je veel meer details zien

de hd-tv's zijn een feit, en als microsoft en sony dan waren hangen op SD en geen HD resoluties ondersteund hadden dan krijg je dus ge-upscaled beeld wat nog lelijker is

vandaar dus o.a. de overstap naar HD voordat SD echt fotorealistisch is

overigens is fotorealisme niet alleen afhankelijk van graphics, maar ook physics e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:25:
heb hier een raar euvel. Als ik Saint row speel. dan zie ik bui alle auto's welke normale ruiten hebben allemaal stipjes, of beter gezegt een soort rasterscherm?! bij geblindeerde ruiten is dit niet en bij andere objecten ook niet enkel bij auto's. Ik speel de game op 720P op een lcd scherm welke ook 720P ondersteund (zelfs 1080P). Het geheel is via component middels een vga verloop aangesloten maar met behoudt van het component signaal.

Wie weet wat er gaande kan zijn ?
Hoort zo, echt waar :/

Nog meer mensen die de C&C demo vet vonden? Ik wel, vind het fijn spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Muthas schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:39:
[...]

Hoort zo, echt waar :/

Nog meer mensen die de C&C demo vet vonden? Ik wel, vind het fijn spelen :)
Hoort dat zo als je je setup hebt aangesloten zoals hij?
Ik heb in Saints Row daar geen last van, op 720P met Component (maar dus geen verloop naar VGA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een normale tv heb ik het euvel niet en zie je glans/weerspiegeling. ook als ik hem via normale vga aansluit of op scart heb ik hetzelfde euvel op mn hd-scherm. Dus ik zou zeggen ligt niet echt aan het signaal? kantoch niks met die v-sync te maken hebben? het vreemde is ook dat het enkel met dat doorzichtige glas in auto's is en nergens anders. blijkbaar zijn er meer mensen met dit euvel.
Exorcist schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:42:
[...]

Hoort dat zo als je je setup hebt aangesloten zoals hij?
Ik heb in Saints Row daar geen last van, op 720P met Component (maar dus geen verloop naar VGA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:03:
lotr, onleesbaar. Onmogelijk een partij te slecteren want want je ziet aleen wat kleurtjes.
Dead Rising, kon het alleen lezen als ik me neus op het beeld zat.

Zullen er nog wel meer zijn.. :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

spaceboy

Op grote hoogte

evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:48:
[...]

lotr, onleesbaar. Onmogelijk een partij te slecteren want want je ziet aleen wat kleurtjes.

Dan heb je wel een kuttv. Ik heb ook een CRT (oke, een 82" Loewe, dus niet een 37cm YamaChama merk), maar Dead Rising is prima te lezen. Ook van 4 meter afstand.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met wat voor kabel was dat aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:32:
overigens is fotorealisme niet alleen afhankelijk van graphics, maar ook physics e.d.
Errr? En ik wil juist wel zover gaan dat fotorealisme alleen maar afhankelijk van graphics is.
Als je het over cinematografische realiteit hebt, ja, dan kijk je verder dan de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

spaceboy schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:57:
[...]

Dan heb je wel een kuttv. Ik heb ook een CRT (oke, een 82" Loewe, dus niet een 37cm YamaChama merk), maar Dead Rising is prima te lezen. Ook van 4 meter afstand.
Nee, ik denk dat hij eerder een normale TV heeft. Ik kan een 82" Loewe niet een doorsnee model noemen. Bovendien moeten we ook geen dingen door elkaar heen gaan halen. Er zijn een beperkt aantal CRT's die HD resoluties kunnen weergeven. Het gaat dus om de tegenstelling SD/HD, niet LCD/plasma/CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ik vraag waarschijnlijk weer naar iets dat niet (meer) bestaat :z maarja wie weet;

Zijn er stuurtjes voor de Xbox 360 met analoge flippers achter het stuur, die ook nog eens in te stellen zijn als gas en rem?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Armada schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:16:
[...]

Nee, ik denk dat hij eerder een normale TV heeft. Ik kan een 82" Loewe niet een doorsnee model noemen. Bovendien moeten we ook geen dingen door elkaar heen gaan halen. Er zijn een beperkt aantal CRT's die HD resoluties kunnen weergeven. Het gaat dus om de tegenstelling SD/HD, niet LCD/plasma/CRT.
Lijkt me 82Cm, want 2.10 lijkt me wat groot voor een CRT TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:35:
[...]

Nope, 400 punten voor 3 nummers dacht ik.
500 punten, das 2 euro per nummer....en ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat ze maar 1 dollar per nummer zouder kosten
uiteraard in nederland niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:08:
[...]

Volgens europese wetten hoor je op zulke apparaten 2 jaar garantie te krijgen.
In amerika niet, hebben wij ff geluk!
Nou, niet helemaal. Maar je hebt wel recht op een deugdelijk product. Zie ook http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578 voor hoe 't nou echt zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
[...]

heb een 55 cm tv'tje
dead rising idd
maar ook graw is amper leesbaar
fightnight round3 idem

moest echt met m'n neus op de tv zitten om te zien welk knopje ze nu bedoelen
en zelfs dan zie je het niet altijd en moet je gewoon proberen (met name de triggers en buttons) de a,b,x,y knoppen kan je herkennen aan kleur.
maar bij die andere is het vaak lastig te lezen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zojuist de C&C 3 demo gespeeld en de tekst is volledig onleesbaar op mijn Philips 100hz breedbeeld TV. Jammer dat ze zelfs voor consoles alleen nog maar games maken voor LCD schermen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jazzVL schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:55:
[...]

heb een 55 cm tv'tje
dead rising idd
maar ook graw is amper leesbaar
fightnight round3 idem

moest echt met m'n neus op de tv zitten om te zien welk knopje ze nu bedoelen
en zelfs dan zie je het niet altijd en moet je gewoon proberen (met name de triggers en buttons) de a,b,x,y knoppen kan je herkennen aan kleur.
maar bij die andere is het vaak lastig te lezen
RGB kabel gebruiken, mits je TV dit ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, RGB-scart of S-video zijn beide 1.000.000.000 keer beter dan Composiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hohoho heb vandaag in een winkel (was aant kwijlen op hd'tjes :9~ ) een leuke aanbieding gehad..
32" Samsung LCD voor 550...
Daar gaat C&C3 zooo lekker op spelen. Kan alleen geen beslissing maken en moet wel morgen beslist hebben haha :| .

Mensen, haal me over! :P

BTW,
M'n zusje met een krassende 360 krijgt nu ineens alles nieuw van MS. Mooi geregeld lijkt me :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Mutatie op 24-04-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Onze economie draait niet op mensen die twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Oke, ik ga je overhalen denk ik :P
Ik heb zelf ook een 32" Samsung LCD en ik ben er echt tevreden over :*)
Het gaat hier om model LE32T5.
Eenigste nadeel van de HDMI-aansluitingen van veel HD-Ready tv's is dat het een dvi ingang heeft.
Maar opzich ook niet erg, dat HDMI gebeuren zie ik niet zo zitten, en k gebruik veel mn laptop op mn scherm voor een beetje lollig internetten en msn-en, en het ziet er goed en duidelijk uit.

Overgens vond ik Samsung het 1 na beste beeld hebben. Alleen een JVC van dezelde klassen was mooier, maar wel + 300 euro erbij.
Als je hetzelfde model als mij hebt, voor 550 zou ik hem zeker nemen. Ik heb hem een jaar geleden met geluk voor 800 kunnen krijgen, hij was normaal 1600 toendertijd.

Maar DeepSeven heeft wel gelijk, niet hals over kop, wel doen als je het geld hebt liggen :D

[quote]Mutatie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:44:
Hohoho heb vandaag in een winkel (was aant kwijlen op hd'tjes :9~ ) een leuke aanbieding gehad..
Daar gaat C&C3 zooo lekker op spelen. Kan alleen geen beslissing maken en moet wel morgen beslist hebben haha :| .

[ Voor 4% gewijzigd door DJKroon op 24-04-2007 23:05 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

spaceboy

Op grote hoogte

wimpie007 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:40:
[...]

Lijkt me 82Cm, want 2.10 lijkt me wat groot voor een CRT TV!
Good point! Als Loewe 210cm tv's zou hebben zou ik ze waarschijnlijk ook niet kunnen betalen. Ik vond deze drie jaar geleden al best eh... duur. (ok, die DR+ (hd recording) kostte ook weer 300 extra, maar toch... 2 netto maandsalarissen aan 1 tv is best veel) ;-) (resultaat is wel dat ik de letters van Dead Rising kan lezen, haha)

Edit: zojuist Act 3 on Insane uitgespeeld (GoW). We zijn trots op onszelf. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door spaceboy op 24-04-2007 23:03 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Mutatie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:44:

BTW,
M'n zusje met een krassende 360 krijgt nu ineens alles nieuw van MS. Mooi geregeld lijkt me :*)
Een hdtv is naar mijn mening echt het geld waard als je het er voor over hebt. Maar ik zou niet hals over kop een hdtv kopen of op een aanbieding ingaan, zo'n ding heb je wel een tijdje en dan kun je het beter even goed doen en iets meer uitgeven dan over een half jaar spijt hebben. Maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk, ik ben persoonlijk een perfectionist als het aankomt op kopen van dure electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
DJKroon schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:59:
Oke, ik ga je overhalen denk ik :P
Ik heb zelf ook een 32" Samsung LCD en ik ben er echt tevreden over :*)
Het gaat hier om model LE32T5.
Eenigste nadeel van de HDMI-aansluitingen van veel HD-Ready tv's is dat het een dvi ingang heeft.
Maar opzich ook niet erg, dat HDMI gebeuren zie ik niet zo zitten, en k gebruik veel mn laptop op mn scherm voor een beetje lollig internetten en msn-en, en het ziet er goed en duidelijk uit.

Overgens vond ik Samsung het 1 na beste beeld hebben. Alleen een JVC van dezelde klassen was mooier, maar wel + 300 euro erbij.
Als je hetzelfde model als mij hebt, voor 550 zou ik hem zeker nemen. Ik heb hem een jaar geleden met geluk voor 800 kunnen krijgen, hij was normaal 1600 toendertijd.

Maar DeepSeven heeft wel gelijk, niet hals over kop, wel doen als je het geld hebt liggen :D
Ik denk wel dat het een ander model is, stom dat ik het model nummer niet weet 8)7
Hij had wel een HDMI aansluiting.

De goedkoopste in de Pricewatch is 640 en da's in ieder geval een ander model. De eerste goedkoopste die erop lijkt kost alsnog 200 meer dan de aanbieding....

Was in ieder geval zo'n model.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmegastore.nl/catalog/images/imagecache/le32r71b.jpg

Damn mij dat ik geen type nummer heb onthouden.. :o

Maargoed, wat mij dwars zit is dat het eerste jaar de HD "functie" van zo'n tv enkel voor de 360 gebruikt gaat worden.
Het geld heb ik ervoor maar het ontbreekt me een beetje aan praktische redenen hehe, mooi issie sowiso :+

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 24-04-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Lol, precies dezelfde.
Kijk maar is op de doos, hdmi staat er niet op, wel iets als HDMI capatable DVI with HDCP.
Eigenlijk alleen omvormertje erop en klaar, maar hdmi is ook voor 1080p gemaakt, en hd-ready is 1080i :> En ik denk dat er daarom die verschil dr nog in zit.

Voor de rest heb je dit aan aansluitingen: 2x scart(1xRGB), 1x composiet, 1x component, S-Video, VGA en DVI met HDCP.

Ik heb btw een kamer van 4 bij 2 meter, en mn tv staat 2 meter van me af en dat is geweldig oog-beeldvullend ;)
En als je denkt dat je alleen 360 er aan hebt hangen, je pc dr aan hangen is opzich ook wel geweldig!

Iemand btw idee wanneer Forza 2 demo uit komt?

[ Voor 12% gewijzigd door DJKroon op 24-04-2007 23:24 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dat is de LE32R71, erg goed scherm. 550 is goedkoop en van samsung schermpjes krijg je geen spijt. Als je de xbox een beetje gebruikt krijg je hier absoluut geen spijt van, ik gebruik ook alleen maar hd dankzij mn xbox360 (en omgebouwde xbox met component kabel), en heb er nooit een moment spijt van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DJKroon schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:21:
men had beloofd april, maar de release is naar achter gechoven dus de demo waarschijnlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Army of Two.. valt me nu even in.
Daar zit ik toch ook wel met smart op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Laatst online: 08:06
DJKroon schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:21:
Lol, precies dezelfde.
Kijk maar is op de doos, hdmi staat er niet op, wel iets als HDMI capatable DVI with HDCP.
Eigenlijk alleen omvormertje erop en klaar, maar hdmi is ook voor 1080p gemaakt, en hd-ready is 1080i :> En ik denk dat er daarom die verschil dr nog in zit.

Voor de rest heb je dit aan aansluitingen: 2x scart(1xRGB), 1x composiet, 1x component, S-Video, VGA en DVI met HDCP.

Ik heb btw een kamer van 4 bij 2 meter, en mn tv staat 2 meter van me af en dat is geweldig oog-beeldvullend ;)
En als je denkt dat je alleen 360 er aan hebt hangen, je pc dr aan hangen is opzich ook wel geweldig!

Een maat van mij heeft een LG 26LC2R, en daar zit echt zo'n HDMI connector op. Scherm is overigens hd ready, dus niet full hd ofzo. We hebben zijn X360 aangesloten via component, en 1080i pikte hij nog, maar bij 1080p was het geen beeld.

Ik ga overigens hetzelfde scherm kopen. Ik speel nu op een 82 cm breedbeeld sd scherm (vreemd, bij mij waren de letters in C&C 3 wel perfect te lezen?) en nu ik het bij hem gezien heb op 720p MOET ik ook een hd scherm hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij op het werk hebben we een LE32R71 en een LE26R71 staan zodat mensen spellen kunnen proberen.

Geven erg netjes beeld :) Voor € 550,- zou ik 'm niet laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Mutatie ik heb hetzelfde scherm (LE32R71), ik wil je wel even "overhalen". Hij geeft echt geweldig beeld, zelfs met een coax kabeltje is het beeld van een afstand nog best te doen. Verder beschikt ie over een HDMI, VGA en component aansluiting voor HD weergave (uiteraard is ie hd ready -720p-). Leukste is nog wel de speciale game-modus die hij heeft, dan wordt het beeld wat donkerder maar gaat de responsetijd omhoog. Tuurlijk heb je betere tv's maar voor deze prijsklasse is hij uniek.

Ik ga het dus precies andersom doen trouwens, omdat deze tv zo mooi is koop ik er een xbox bij :+

@ Dennis, 1080i is "minder mooi" dan 720p dus als je een hdready tv hebt kan hij zowel 1080i als 720p

[ Voor 8% gewijzigd door Maks op 25-04-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:03:
'k moet ook zeggen dat het hier ook wel meevalt. Sommige teksten zijn in sommige games wat minder goed leesbaar (op een SD BB), maar om nu te zeggen dat het zo erg is dat ik gelijk een HD scherm moet kopen...neuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met composiet had ik dat wel eens, maar composiet vraagt ook om een klap in z'n gezicht :P

RGB-scart en S-video lossen die problemen voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maksvr schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:57:
Mutatie ik heb hetzelfde scherm (LE32R71), ik wil je wel even "overhalen". Hij geeft echt geweldig beeld, zelfs met een coax kabeltje is het beeld van een afstand nog best te doen. Verder beschikt ie over een HDMI, VGA en component aansluiting voor HD weergave (uiteraard is ie hd ready -720p-). Leukste is nog wel de speciale game-modus die hij heeft, dan wordt het beeld wat donkerder maar gaat de responsetijd omhoog. Tuurlijk heb je betere tv's maar voor deze prijsklasse is hij uniek.

Ik ga het dus precies andersom doen trouwens, omdat deze tv zo mooi is koop ik er een xbox bij :+

@ Dennis, 1080i is "minder mooi" dan 720p dus als je een hdready tv hebt kan hij zowel 1080i als 720p
Hoe groot is dit scherm dan? Zou iemand een pic kunnen hosten op tweakers zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
klik
klik2

Minuut geleden met mijn telefoon gemaakt (K750i) met veel last van tegenlicht. Laatste foto is gemaakt vanaf ongeveer 3 meter (halverwege de kamer).
offtopic:
Ja onze hond ligt altijd zo
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.