Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Mutatie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:20:
Ok, heb wat vaags.

Ik heb m'n 360 terug van garantie, een andere. Nu heb ik weer ff m'n games goed gespeeld en deze lijkt veel beter te zijn. In GRAW hebben de textures nu meer diepte (shaders??), en in GoW lijken de textures ook iets mooier en zijn vooral de schaduwen op characters mooier. Eerst waren het onrustige ruwe schaduwen, ze waren een beetje kris kras gestreept ##, nu zij ze zachter en vloeiender.... Alles weer aangesloten op dezelfde setup.

Wasda?? Kan me niet voorstellen dat het aan updates oid. ligt. En een hardware foutje lijkt me een hardware failure te moeten zijn.

Vind het echt superraarrrr maar wel relaxed..
hmm ik heb mijn 360 via vga aangesloten, en bij mij zijn de schaduwen ook erg onrustig bij GoW, flikkeren, strepen

Ik dacht dat het spel gewoon crap was :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
sander-sp schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:29:
Nu wel je advanced scart kabel in je rgb scartingang van je pc gestopt?
Nope, speel gewoon op een SD breedbeeld tv, en ja, gebruik al RGB scarts sinds de PS1. Alles is verder excact hetzelfde aangesloten, goede ingang op tv (1 van 2 scart aansluitingen is RGB). Ik snap er echt niks van.
Ik had vanaf het begin (launchday) al af en toe last van bv flikkeringen van fakkels in Kameo waar niemand van had gehoord. (weet nog niet of het normaal is/was en heb die game niet meer).

Ondertussen ook beeld-instellingen van m'n tv gechecked en daar ligt het ook niet aan.

@Phusebox

Hoe... kun.. je... :'( >:) GoW ruleert _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Zijn hier nog meer mensen die toevallig Luxor 2 (XBLA) spelen? Het is een simpel takke-spelletje, maar ik heb me wel tot doel gesteld 't uit te spelen. Echter, hoeveel levels zijn er? 8)7 Ik ben ondertussen bij stage 7 aangekomen en volgens mij zitten er ongeveer 6 a 7 levels in een stage? Gelukkig kun je saven... :)

(m'n laatst gehaalde rank is Donkey Washer... I feel honored) 8)

[ Voor 9% gewijzigd door spaceboy op 18-04-2007 10:49 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mutatie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:33:
[...]
@Phusebox

Hoe... kun.. je... :'( >:) GoW ruleert _/-\o_
haha het is wel een aardig spel hoor, maar ik suck er gewoon in

en sinds die laatste update is het alleen maar erger geworden. De boomshot zou verbeterd zijn, daarom schiet ik ook soms dwars door mensen heen zeker?

of kogels van je sniper waarvan je de baan gewoon door het hoofd ziet gaan maar er gebeurt niets

er zitten zoveeeel bugs en glitches in deze game he, dat heeft het voor mij verpest
anders was het echt een top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:19:
de nieuwe rayman zou verboden moeten worden! Als je hemt uitspeelt heb je gewoon RSI, jezus het eerste spel waar ik echt last heb van vermoeide vingers bij sommige mini games!

VIndt het wel grappig verder om tussen door te spelen :)
Heb 'm eergisteren ook aangeschaft en ben er zwaar in teleurgesteld, prima dat het gepoort is van de Wii, maar die controls werken gewoon echt niet...een controller is voor sommige dingen gewoon niet gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Walkman schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:58:
[...]

Heb 'm eergisteren ook aangeschaft en ben er zwaar in teleurgesteld, prima dat het gepoort is van de Wii, maar die controls werken gewoon echt niet...een controller is voor sommige dingen gewoon niet gemaakt....
Ik had gehoopt op een platform game en niet een mini game verzameling, op de wii komt dit spel idd veel beter tot zijn recht.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

evilpin0 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:18:
[...]

Ik had gehoopt op een platform game en niet een mini game verzameling, op de wii komt dit spel idd veel beter tot zijn recht.
Toen ik de titel Rayman hoorde had ik 'm al bijna besteld. Na de eerste review wist ik genoeg. Minigames: screw it. Ik wil een platformer met Rayman (en vooral Globox, my hero!) :), a la Hoodlum Havoc ofzo.

Vanavond weer verder met Gears of War insane. COME GET SOME! 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja ik, maar ik heb geen idee hoeveel levels.... ben er eigenlijk op level 3 ofzo mee gekapt... kwam er achter dat Zuma eigenlijjk veel leuker is maar om die ook nog aan te schaffen... |:(
spaceboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:48:
Zijn hier nog meer mensen die toevallig Luxor 2 (XBLA) spelen? Het is een simpel takke-spelletje, maar ik heb me wel tot doel gesteld 't uit te spelen. Echter, hoeveel levels zijn er? 8)7 Ik ben ondertussen bij stage 7 aangekomen en volgens mij zitten er ongeveer 6 a 7 levels in een stage? Gelukkig kun je saven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
spaceboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:48:

Jup, ik heb 'm ook gekocht. Ben bij stage 4-6 ofzo, waar het allemaal weer opnieuw begint :/

Alleen speel ik maar 1 of 2 levels per keer, en dan hou ik er weer mee op, dus gaat het niet zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:33:
[...]

hmm ik heb mijn 360 via vga aangesloten, en bij mij zijn de schaduwen ook erg onrustig bij GoW, flikkeren, strepen

Ik dacht dat het spel gewoon crap was :)
Er zijn problemen met het weergeven van VGA met het spelen van GoW.
Het is al een langer bekend probleem van GoW en misschien gepatched in de laatste update van GoW.

Ik speel het op m'n 32" LCD-TV, en kan je zeggen dat GoW er kwijlend goed uitziet!! Zeker met Act3 bij de mijnen...die regen!!
Alleen vind het scherm nu te klein, wil helemaal in de actie zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

DingieM schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:58:
[...]

Er zijn problemen met het weergeven van VGA met het spelen van GoW.
Het is al een langer bekend probleem van GoW en misschien gepatched in de laatste update van GoW.

Ik speel het op m'n 32" LCD-TV, en kan je zeggen dat GoW er kwijlend goed uitziet!! Zeker met Act3 bij de mijnen...die regen!!
Alleen vind het scherm nu te klein, wil helemaal in de actie zitten!
In de laatste GoW patch zijn inderdaad een hele reeks aan vga gerelateerde zaken aangepakt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gears of war is echtwel een van de best uitziende console games (die al gereleased zijn).

Ik was gisteren een beetje aan het surfen en kwam de nieuwe pics van Heavenly Sword voor de ps3 tegen, ik had echt zoveel verwacht van deze game en ik vind hem er echt helemaal niet goed uitzien.

Wat dat betreft zien xbox360 games er momenteel veel en veel beter uit :)

Natuurlijk zullen er in de toekomst games uitkomen die er nog beter uit zullen zien maar dat is nog ver in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:54:
Gears of war is echtwel een van de best uitziende console games (die al gereleased zijn).

Ik was gisteren een beetje aan het surfen en kwam de nieuwe pics van Heavenly Sword voor de ps3 tegen, ik had echt zoveel verwacht van deze game en ik vind hem er echt helemaal niet goed uitzien.

Wat dat betreft zien xbox360 games er momenteel veel en veel beter uit :)

Natuurlijk zullen er in de toekomst games uitkomen die er nog beter uit zullen zien maar dat is nog ver in de toekomst.
mwah... too human?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar die komt ook op de xbox360, ik bedoelde games die er beter uit zullen gaan zien op de ps3 :) en dat zal (volgens mij) nog erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:00:
[...]

Ja maar die komt ook op de xbox360, ik bedoelde games die er beter uit zullen gaan zien op de ps3 :) en dat zal (volgens mij) nog erg lang duren.
nou ja als je het per genre bekijkt...

tot nu toe is F1:CE de racegame met de mooiste graphics in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Jaaa, zoo vet!!
Earth's history, Gods, Humans, Technology.
Gister nog een 5 pagina lange preview over gelezen. Als de gameplay goed zit is dat echt een knaller :D

http://xbox360.ign.com/articles/781/781085p1.html

Klein nadeeltje, trilogie, wachten en betalen. Zoals veel games worden aangepakt op de 360, GoW, Mass Effect, Too Human. K'heb het gevoel dat ik geen complete games meer koop op de xbox :|
Maar GoW doet dat tot nu toe redelijk, hij is alleen heel kort maar wel goed gedaan..

[ Voor 44% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mutatie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:46:
[...]

Jaaa, zoo vet!!
Earth's history, Gods, Humans, Technology.
Gister nog een 5 pagina lange preview over gelezen. Als de gameplay goed zit is dat echt een knaller :D

http://xbox360.ign.com/articles/781/781085p1.html

Klein nadeeltje, trilogie, wachten en betalen. Zoals veel games worden aangepakt op de 360, GoW, Mass Effect, Too Human. K'heb het gevoel dat ik geen complete games meer koop op de xbox :|
Maar GoW doet dat tot nu toe redelijk, hij is alleen heel kort maar wel goed gedaan..
ach alle spellen die het goed doen qua verkoopcijfers krijgen een vervolg

zij kondigen het alleen nu van tevoren aan
zelfde geldt voor sport-spellen, ik vraag me dan altijd af: hadden ze dat niet al 5 jaar geleden erin kunnen verwerken

(gameplay elementen heb ik het dan over)

met films hetzelfde, veel films zijn gewoon hetzelfde verhaal, alleen met een iets ander jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:20:
[...]

nou ja als je het per genre bekijkt...

tot nu toe is F1:CE de racegame met de mooiste graphics in mijn ogen
F1 CE vind ik zelf ook de mooiste ps3 game, omdat ik ook echt een race freak ben maar vind hem eigenlijk ook zeker niet beter uitzien dan project gotham racing 3.

Ik heb zelf een ps3 gehad en gelijk weer verkocht omdat ik de launch games erg slecht vond en beter linux op een oude k7 athlon kan installeren omdat dat nog sneller werkt dan linux op de ps3 :)

Natuurlijk had ik gewoon wat geduld moeten hebben omdat er binnenkort wel wat betere games uit zullen komen maar heb hem gewoon weggedaan omdat er binnenkort nog betere games op de xbox360 uit zullen komen.

De xbox360 is gewoon een goede console met alles dat je nodig hebt, als dit een ps3 topic zou zijn zouden mensen nu gaan schreeuwen. .maar de ps3 heeft extra en dat extra enz enz enz.. maar dat heb ik allemaal niet nodig.

Ik heb de xbox360 met een netwerk kabel op mijn router, dus ik hoef geen wireless te hebben, ik kijk mijn films via de pc op mijn lcd tv dus hoef de dvd drive van de xbox360 niet eens te gebruiken voor films, ,laat staan gaan huilen over hd kwaliteit games die mogelijk zijn met de ps3 en waar je bij de xbox360 een extra hddvd drive voor moet kopen, wat dit betreft had ik wel liever een apparaat gehad met alles erin,, ben persoonlijk tegen extra dingen die je aan je console moet hangen.

De joystick van de xbox360 is perfect, MET RUMBLE! en fijne knoppen, voelt gelukkig ook niet zo goedkoop aan als de ps3 controller die gaat kraken als je er een beetje op drukt en er licht aanvoelt.

Om speciaal voor folding@home een ps3 te kopen... nee.. folding kan ook op de pc en is in mijn ogen niet populairder geworden door de ps3.

Dus ik had liever een ps3 gehad zonder 60gb hd, 30gb was genoeg geweest, zonder wireless ingebouwd en de bluray drive had eigenlijk ook niet gehoeven, als deze dingen ervoor zouden zorgen dat de ps3 ook 400 euro koste dan zou ik hem nooit weggedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
De 360 joypad is inderdaad fijn, maar de d-pad is net zoveel waard als een zak stront! Ga eens bv Streetfighter proberen, wat nu als dadelijk Virtua Fighter 5 uitkomt??
Doe me dan maar een zonder rumble en met krakende geluiden, met analoge knoppen en een werkende d-pad. ;)
Gameplay draait het toch om?

Ik snap het hele test programma van MS niet, doen ze dat op basis scholen of bejaarden centrums ofzo? Bijna alles wat mis kan gaan gaat mis hehe, patches die consoles slopen, controllers die deels niet werken, uisterven van launch consoles, drives die krassen maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:18:
De 360 joypad is inderdaad fijn, maar de d-pad is net zoveel waard als een zak stront! Ga eens bv Streetfighter proberen, wat nu als dadelijk Virtua Fighter 5 uitkomt??
Doe me dan maar een zonder rumble en met krakende geluiden, met analoge knoppen en een werkende d-pad. ;)

Ik hou zelf helemaal niet van Beat'm ups maar ik weet wel dat als ik daarvan zou houden.. dat ik deze games toch met een arcade joystick zou spelen :)

Gameplay daar draait het inderdaad om, dus ik zou gaan voor een arcade joystick zodat de gameplay hoog blijft :)

Ga alstublieft niet beginnen over dingen die fout kunnen gaan tijdens en na een launch van een console want volgens mij gaat het nog steeds mis met Sony.

Maar van de ene kant heb je wel gelijk, volgens mij hebben ze zoveel geld dat het ze gewoon niet interesseert.. en over het algemeen vallen de defecten wel mee van de xbox360.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Ik snap het hele test programma van MS niet, doen ze dat op basis scholen of bejaarden centrums ofzo? Bijna alles wat mis kan gaan gaat mis hehe, patches die consoles slopen, controllers die deels niet werken, uisterven van launch consoles, drives die krassen maken.
de d-pad is inderdaad wat minder, maar ik heb t gevoel dat je er meer op uit bent om MS te bashen

elke consoles heeft voors en tegens; punt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de xbox360 naast een wii ga zetten vind ik dat Nintendo echt goed werk heeft geleverd, natuurlijk zal ik gewoon blijven met mijn xbox360 maar de wii wil ik er graag naast hebben staan.

Nintendo heeft met de wii echt supergoede keuzes gemaakt, ze hebben een bestaand produkt heel erg aantrekkelijk gemaakt door een remote.

Vind het echt geweldig.

De wii is eigenlijk niks meer dan 2 cubes, of 1.5, maar de nieuwe uiterlijk en de remote doen het ehm.

De hele HD era valt dus helemaal weg met de WII en dat vind ik vet van Nintendo, dit betekend dat veel mensen gewoon helemaal geen fuck geven om games met een hogere resolutie en dat het meer draait om gewoon lol te hebben.

Ik verwacht echt heel veel van de wii, programmeurs hoeven niet te laten zien van,, kijk eens wat wij kunnen,, ze hoeven alleen maar dingen te vinden die leuk zijn om te doen met de remote. Ze gaan echt gewoon een hele nieuwe rage ontwikkelen met sportspellen, daarlijk visspellen, en wie weet wat nog meer.

En dit is ook waarom ik respect heb voor nintendo, terwijl Sony en Microsoft aan het bedenken waren hoe ze meer kracht en beeldkwaliteit uit hun machines kon halen heeft Nintendo zich helemaal verdiept in side aspects die gamen leuker maken, en dat is (volgens mij) veel belangrijker als,, hee ik heb bluray, hee ik heb wireless, hee ik heb een zwarte shiny uiterlijk enz enz enz.

Dus WII360 is het voor mij, kosten samen net zoveel als een ps3 :) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ownage eindelijk heb ik een account hier op GoT :D. pwnage

Heb gister Earth Defence Force 2017 aangeschaft bij de Dimension Plus, geimporteerd uit de UK, erg vette game :)

Lol, er zijn genoeg modificaties te maken aan je d-pad zoals het "sanden" ervan ( zoek maar op google ) waardoor fighters en andere games PRIMA te spelen zijn met het d-pad van de 360 :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:28:
[...]

de d-pad is inderdaad wat minder, maar ik heb t gevoel dat je er meer op uit bent om MS te bashen

elke consoles heeft voors en tegens; punt uit
Wat minder.. absoluut waardeloos in gameplay, enkel menu's werken een beetje ermee.

Nee, ben echt niet aan het bashen, excuus als het erop lijkt, het zijn gewoon feiten.
Ik sta erg neutraal tegenover beide machines en bekijk de voor en nadelen van beide kanten en vind dat de nadelen ook bekend mogen zijn. Ik hoop gewoon dat deze dingen goed worden aangepakt. Ik heb alleen niet teveel meer te zeuren over bv. Sony, ze hebben erg hard en veel gelogen en het apparaat is duur maar verder kan ik erg weinig op de PS3 aanmerken, het werkt gewoon goed (tot nu toe).
Ik vind het alleen jammer dat het zo loopt met de 360, ik ben zelf gewoon tegen al die minpunten aangelopen en breng die minpunten af en toe mee naar dit forum als gebruikers ervaring.
Als je ze goed leest zie je ook dat het geen uit de duim verzonnen dingen zijn.
Ik ben bv. helemaal waus van de Virtua Fighter serie maar kan me echt niet voorstellen dat die speelbaar wordt op de standaard 360 joypad, op de PS2/3 joypad speelt het goddelijk.

Over dat testen van MS, sorry voor de vergelijkingen maar ik snap het werkelijk niet! Iemand anders wel?

Wacht nu op C&C3 _/-\o_

@ MMaRsu
hmm, interessant, zal eens checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:41:
[...]

Wat minder.. absoluut waardeloos in gameplay, enkel menu's werken een beetje ermee.

Nee, ben echt niet aan het bashen, excuus als het erop lijkt, het zijn gewoon feiten.
Ik sta erg neutraal tegenover beide machines en bekijk de voor en nadelen van beide kanten. Ik hoop gewoon dat deze dingen goed worden aangepakt. Ik heb alleen niet teveel meer te zeuren over bv. Sony, ze hebben erg hard en veel gelogen en het apparaat is duur maar verder kan ik erg weinig op de PS3 aanmerken, het werkt gewoon goed (tot nu toe).
Ik vind het alleen jammer dat het zo loopt met de 360, ik ben zelf gewoon tegen al die minpunten aangelopen en breng die minpunten af en toe mee naar dit forum als gebruikers ervaring.
Als je ze goed leest zie je ook dat het geen uit de duim verzonnen dingen.
Ik ben bv. helmaal waus van de Virtua Fighter serie maar kan me echt niet voorstellen dat die speelbaar wordt op de standaard 360 joypad, op de PS2/3 joypad speelt het goddelijk.

Over dat testen van MS, sorry voor de vergelijkingen maar ik snap het werkelijk niet! Iemand anders wel?

Wacht nu op C&C3 _/-\o_

@ MMaRsu
hmm, interessant, zal eens checken :)
Sorry kerel maar je zegt dat die beat'm ups moeilijk te spelen zijn door de slechte dpad maar je zit te wachten op C&C op de xbox360? sjonge jonge hee.

Dat is juist een spel die helemaal niet te spelen is op een console, die moet je met muis en keyboard spelen, of wil je die ook met je dpad gaan spelen? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke, ik ben om. Na de lovende reviews heb ik Guitar Hero ook maar gekocht. Toch best wel dikke lol. Zelfs in je eentje. Ik heb wel een tijdje Boom Boom Rocket gespeeld, maar this beats it. Je krijgt zo'n lekker "YEAH ROCK ON!" gevoel als je dit speelt. Ik kan er nog weinig van (de allereerste song die ik speelde op medium -ik dacht "doen we even"- ging ik af na 30 seconden). Maar I'm getting better.

Super spel! M'n eerste 20 gamer points zijn alweer verdiend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het er zeker mee eens dat de standaard d-pad ronduit kut is, maar er bestaan enkele modificaties die voor tweakers hier zeker niet moeilijk uit te voeren zijn, dit maakt het echt een stuk prettiger om arcade games & fighters te spelen :).

Ik wacht nog steeds op de backwards compatability van Street Fighter Anniversary Collection :(. Dat is echt 1 van de weinige Xbox games die ik dolgraag weer zou willen spelen, heb daar online echt nachtenlang tegen gasten uit Amerika zitten gamen <3.

Verder zou ik Oddworld : Strangers Wrath nog een keer willen spelen, western games zijn sowieso top en dit was dan ook echt een topgame...

Heb laatst ook Halo2 aangeschaft, vind Halo eigenlijk niks maar had zin in een beetje knallen :P. Vind het verhaal niet echt boeiend, ook de binnenlevels zijn echt slaapverwekkend, steeds dezelfde gangen ed. Verder vind ik het wel episch qua muziek en filmpjes, en de buitenlevels zijn ook top. Online multiplayer heb ik nog niet echt gespeeld, wel een beetje maar werd best erg geownt daarin, snap niet dat anderen mij zo snel kunnen fraggen terwijl ik hun ook op hun kop schiet ( dan gaat shield toch sneller down? ).

En tja dan Earth Defence Force 2017, echt een topgame. Kan nu geen screens e.d opzoeken omdat ik op werk zit, maar het is echt een supertoffe game. De eerste paar stages zijn redelijk saai, maar op het moment dat die fucking robots de aarde proberen over te nemen komt de game echt los! Je kan de hele stad ook verwoesten met je rocket launcher, pure fun :D.
spaceboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:45:
Oke, ik ben om. Na de lovende reviews heb ik Guitar Hero ook maar gekocht. Toch best wel dikke lol. Zelfs in je eentje. Ik heb wel een tijdje Boom Boom Rocket gespeeld, maar this beats it. Je krijgt zo'n lekker "YEAH ROCK ON!" gevoel als je dit speelt. Ik kan er nog weinig van (de allereerste song die ik speelde op medium -ik dacht "doen we even"- ging ik af na 30 seconden). Maar I'm getting better.

Super spel! M'n eerste 20 gamer points zijn alweer verdiend. :D
Zit er echt nou alleen maar rock in die game? Lijkt me opzich logisch, hou wel van sommige rock namelijk Audioslave, Offspring, System of a Down en Rage Against The Machine, maar voor de rest ben ik niet zo'n metalgast, luister zelf veel naar hiphop...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:45:
[...]

Sorry kerel maar je zegt dat die beat'm ups moeilijk te spelen zijn door de slechte dpad maar je zit te wachten op C&C op de xbox360? sjonge jonge hee.

Dat is juist een spel die helemaal niet te spelen is op een console, die moet je met muis en keyboard spelen, of wil je die ook met je dpad gaan spelen? 8)7 8)7 8)7
Hallo sjaakie :P , ik ben niet zo rijk, m'n pc trekt het niet en ben al fan van de serie sinds deeltje 1 Battle for middle earth werkte lekker en C&C3 schijnt nog beter te werken.
Dit zijn gewoon rot posts, slaat nergens op. De control scheme is erg goed ontvangen en werkt goed, niet zo als op de PC, anders maar het werkt, ben je bekend met goede fighters? Dat werkt gewoon NIET!

@ Ict-sale hieronder

Sempron 2300, Geforce 6600, 768 Ram... :|
Ik denk dat ik veel meer plezier ga hebben op de 360. Als de demo tegen gaat vallen kan ik altijd nog zie wat ik doe.
Een goede PC komt wel wanneer DX 10 standaard as hell is, over een jaartje ofzo.
Tsja, ben voor erg veel genres in, als ze maar erg goed zijn ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja ik was dit helemaal vergeten te melden in mijn eerdere posts.

De backwards compatibility is op de xbox360 echtwel toppie, gouwe ouwe zijn gewoon goed te spelen en als ze niet te spelen zijn dan kan je met de volgende update of iets wel betere ondersteuning verwachten.

Ik heb respect voor dat de Ps2 erg veel games had maar dat hiervan een erg kleine deel het doet zonder problemen op de Ps3 vind ik echt absurt.

Ik dacht juist mijn tijd tot nieuwe games te kunnen vullen met games als metal gear solid 3 en gran turismo 4 enz.. MAAR NEE.

Dit vond en vind ik nog steeds erg jammer. er waren zoveel goeie games op de ps2 maar ze zullen op korte termijn niet werken op de Ps3.

@Mutatie.

Ik heb Command & Conquer 3 gespeeld op mijn athlon k8 3000 + Ati x300 videokaart, slechtere pc kan tegenwoordig haast niet meer. En heel vreemd maar waar.. het werkte gewoon goed op 1280x1024, de kunst zit hem in het verlagen van de verschillende detaills. :*) O-)

Ik geloof je wel dat het met beat', ups niet goed werkt hoor maar dat is voor mij echt geen rede om te zeggen dat de joypad slecht is, misschien omdat ik de joypad niet gebruik voor die genre games.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:51:
Ohja ik was dit helemaal vergeten te melden in mijn eerdere posts.

De backwards compatibility is op de xbox360 echtwel toppie, gouwe ouwe zijn gewoon goed te spelen en als ze niet te spelen zijn dan kan je met de volgende update of iets wel betere ondersteuning verwachten.

Ik heb respect voor dat de Ps2 erg veel games had maar dat hiervan een erg kleine deel het doet zonder problemen op de Ps3 vind ik echt absurt.

Ik dacht juist mijn tijd tot nieuwe games te kunnen vullen met games als metal gear solid 3 en gran turismo 4 enz.. MAAR NEE.

Dit vond en vind ik nog steeds erg jammer. er waren zoveel goeie games op de ps2 maar ze zullen op korte termijn niet werken op de Ps3.

@Mutatie.

Ik heb Command & Conquer 3 gespeeld op mijn athlon k8 3000 + Ati x300 videokaart, slechtere pc kan tegenwoordig haast niet meer. En heel vreemd maar waar.. het werkte gewoon goed op 1280x1024, de kunst zit hem in het verlagen van de verschillende detaills. :*) O-)
Nou ik kan je vertellen er zijn echt nog genoeg mensen die wachten op bepaalde games die backwards compatible worden bij de 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:54:
[...]

Nou ik kan je vertellen er zijn echt nog genoeg mensen die wachten op bepaalde games die backwards compatible worden bij de 360!
Ja maar dat kan je toch ook zeggen over de nog grotere aantal mensen die zitten te wachten op de backwards compatibility voor de Ps3?

In mijn post had ik het over mijn ervaring met de backwards compatibility van de Ps3 en die is niet positief, jij of mensen die jij kent hebben dus geen positieve ervaring met de backwards compatibility van de xbox360, ik vind deze wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00

@Mutatie.

Ik heb Command & Conquer 3 gespeeld op mijn athlon k8 3000 + Ati x300 videokaart, slechtere pc kan tegenwoordig haast niet meer.
*kuch* Heeft nog steeds een Pentium 3, 450 MHz met GeForce2GTS 32mb en 320 mbram*kuch*

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:35:
Als ik de xbox360 naast een wii ga zetten vind ik dat Nintendo echt goed werk heeft geleverd, natuurlijk zal ik gewoon blijven met mijn xbox360 maar de wii wil ik er graag naast hebben staan.

Nintendo heeft met de wii echt supergoede keuzes gemaakt, ze hebben een bestaand produkt heel erg aantrekkelijk gemaakt door een remote.

Vind het echt geweldig.

De wii is eigenlijk niks meer dan 2 cubes, of 1.5, maar de nieuwe uiterlijk en de remote doen het ehm.

De hele HD era valt dus helemaal weg met de WII en dat vind ik vet van Nintendo, dit betekend dat veel mensen gewoon helemaal geen fuck geven om games met een hogere resolutie en dat het meer draait om gewoon lol te hebben.

Ik verwacht echt heel veel van de wii, programmeurs hoeven niet te laten zien van,, kijk eens wat wij kunnen,, ze hoeven alleen maar dingen te vinden die leuk zijn om te doen met de remote. Ze gaan echt gewoon een hele nieuwe rage ontwikkelen met sportspellen, daarlijk visspellen, en wie weet wat nog meer.

En dit is ook waarom ik respect heb voor nintendo, terwijl Sony en Microsoft aan het bedenken waren hoe ze meer kracht en beeldkwaliteit uit hun machines kon halen heeft Nintendo zich helemaal verdiept in side aspects die gamen leuker maken, en dat is (volgens mij) veel belangrijker als,, hee ik heb bluray, hee ik heb wireless, hee ik heb een zwarte shiny uiterlijk enz enz enz.

Dus WII360 is het voor mij, kosten samen net zoveel als een ps3 :) lol
Ik ken welgeteld 1 iemand met een Wii, en wel 60 mensen die een Wii wil(de) hebben. Ik denk persoonlijk dat het een leuk apparaat is, maar dat de hele HD wegvalt? Dat mensen daar niets om geven omdat de gameplay zo geweldig is? Dat ontwikkelaars nu leuke dingen kunnen gaan verzinnen?
Ja, dat heb ik allemaal eerder gehoord bij de Nintendo DS. Zeker, er zijn leuke spellen, en het is vermakelijk, maar tot nu toe ken ik -niemand- die de Wii heeft sinds de launch, en er ook echt helemaal verzadigt mee is. De meeste mensen zien het als een hebbedingetje, spelen erop, willen er een kopen en a) kopen een Wii, spelen er met wat vrienden op en na een tijdje hebben ze het wel weer gezien.
b) kopen er (nog) geen en vergeten het uiteindelijk, omdat het toch leuker leek dan het bleek te zijn...

Echt revolutionaire dingen zou ik met de remote niet kunnen bedenken. Ja, kookspellen, visspellen, sexspellen, sportspellen. Daar zou je leuke dingen mee kunnen doen op de Wii. Maar vrijwel IEDEREEN vergeet dat de next-gen kracht van de PS3 en Xbox360 niet alleen zorgt voor betere graphics, dit vind ik meer een bijkomstigheid. Nee, het is de kunstmatige intelligentie, de rekenkracht van al het grafisch geweld, hoeveelheid eenheden, realisme en dergelijke, dat geeft de PS3 en Xbox360 een overhand op de Wii.
Sportspellen zijn vet met de remote, maar je zult geen gevoel van realisme kunnen kweken zonder die graphics, ook al is je gameplay nog zo werkelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Weltschmerz op 18-04-2007 15:12 . Reden: Typo ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:03:
[...]

*kuch* Heeft nog steeds een Pentium 3, 450 MHz met GeForce2GTS 32mb en 320 mbram*kuch*
Oeh, dit is heel erg ernstig. sorry, ik wilde je niet beledigen met mijn post.

Hierbij mijn excuses voor diegene met nog een P3 computer, alles dat hoger is kan het nog enigszins bijhouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:11:
[...]

Oeh, dit is heel erg ernstig. sorry, ik wilde je niet beledigen met mijn post.

Hierbij mijn excuses voor diegene met nog een P3 computer, alles dat hoger is kan het nog enigszins bijhouden. :)
Hehehe, nee ik vind het wel jammer dat ik al die RTS-en niet mee kan draaien. Dat is eigenlijk wel het enige wat ik mis op m'n 360, en wat ik er ook nooit op zal spelen.

Trouwens, is er een Myst deel op de 360? Of is er een voor gepland?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:11:
[...]

Ik ken welgeteld 1 iemand met een Wii, en wel 60 mensen die een Wii wil(de) hebben. Ik denk persoonlijk dat het een leuk apparaat is, maar dat de hele HD wegvalt? Dat mensen daar niets om geven omdat de gameplay zo geweldig is? Dat ontwikkelaars nu leuke dingen kunnen gaan verzinnen?
Ja, dat heb ik allemaal eerder gehoord bij de Nintendo DS. Zeker, er zijn leuke spellen, en het is vermakelijk, maar tot nu toe ken ik -niemand- die de Wii heeft sinds de launch, en er ook echt helemaal verzadigt mee is. De meeste mensen zien het als een hebbedingetje, spelen erop, willen er een kopen en a) kopen een Wii, spelen er met wat vrienden op en na een tijdje hebben ze het wel weer gezien.
b) kopen er (nog) geen en vergeten het uiteindelijk, omdat het toch leuker leek dan het bleek te zijn...

Echt revolutionaire dingen zou ik met de remote niet kunnen bedenken. Ja, kookspellen, visspellen, sexspellen, sportspellen. Daar zou je leuke dingen mee kunnen doen op de Wii. Maar vrijwel IEDEREEN vergeet dat de next-gen kracht van de PS3 en Xbox360 niet alleen zorgt voor betere graphics, dit vind ik meer een bijkomstigheid. Nee, het is de kunstmatige intelligentie, de rekenkracht van al het grafisch geweld, hoeveelheid eenheden, realisme en dergelijke, dat geeft de PS3 en Xbox360 een overhand op de Wii.
Sportspellen zijn vet met de remote, maar je zult geen gevoel van realisme kunnen kweken zonder die graphics, ook al is je gameplay nog zo werkelijk.
Je hebt gelijk, ik vind het trouwens leuk,, sexspellen op de wii met de remote, lol, hier kan je een hoop bij verzinnen. ik in ieder geval wel met mijn extreem wijde fantasie.

Maar je hebt volkomen gelijk maar je ziet wat over het hoofd, ik bedoel voor het publiek dat kiest voor de wii gaat het juist niet om dat je met de slimste ai speelt en alles er super shiny uitziet. het gaat om het fun gehalte.

Ik hoorde laatst van mijn Duitse collega, die helemaal niet van games houdt, dat ie bij de mediamarkt of saturn in duitsland op een wii gespeeld had met zijn vrienden en dat het hem zo goed bevallen is dat hij er eentje gaat kopen zodat ie tijdens de weekenden met zijn vrienden icm bier, de wii zijn leuke weekenden naar het niveau van super weekenden kan verhogen.

Dat vond ik echt geweldig te horen van iemand die niks om games enz geeft, van de andere kant zette dat me wel aan het denken. de wii haalt gewoon mensen die normaal gesproken in het weekend een potje kaarten, over ook andere (type) games te spelen.

Wel lache dat dat ding dat zomaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:18:
[...]

Je hebt gelijks, ik vind het trouwens leuk,, sexspellen op de wii met de remote, lol, hier kan je een hoop bij verzinnen. ik in ieder geval wel met mijn extreem wijde fantasie.
Ja dat had ik dus ook, kun je echt een hoop mee verzinnen, maar ik denk niet dat Nintendo dat toe zou staan. Zou wel echt een geweldige markt zijn overigens...
Maar je hebt volkomen gelijk maar je ziet wat over het hoofd, ik bedoel voor het publiek dat kiest voor de wii gaat het juist niet om dat je met de slimste ai speelt en alles er super shiny uitziet. het gaat om het fun gehalte.
Ik hoorde laatst van mijn Duitse collega, die helemaal niet van games houdt, dat ie bij de mediamarkt of saturn in duitsland op een wii gespeeld had met zijn vrienden en dat het hem zo goed bevallen is dat hij er eentje gaat kopen zodat ie tijdens de weekenden met zijn vrienden icm bier, de wii zijn leuke weekenden naar het niveau van super weekenden kan verhogen.

Dat vond ik echt geweldig te horen van iemand die niks om games enz geeft, van de andere kant zette dat me wel aan het denken. de wii haalt gewoon mensen die normaal gesproken in het weekend een potje kaarten, over ook andere (typen) games te spelen.

Wel lache dat dat ding dat zomaar doet.
Dat had mijn broer dus ook, vandaar punt A. Mensen kopen het, zijn er even content mee, en vergeten het uiteindelijk weer. Ze kopen een apparaat van 250 euro, met wat spellen, maar zullen er relatief weinig mee doen.
Ik zeg niet dat dit slecht is, maar ik denk dat de Wii voornamelijk door het "NIEUW!!!" gehalte een beetje te hoog de hemel in wordt geprezen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Als Nintendo ECHT slim was geweest hadden ze die Wii-mote gewoon voor de Cube uitgebracht.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

HMmm, ik dacht juist dat deze ondersteuning steeds minder en minder zou gaan worden. Als de console ouder wordt, zal het steeds minder interessant worden om dit uit te breiden. Je wilt liever dat je klanten nieuwe spellen kopen en 100% krijg je toch nooit...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:21:
[...]

Ja dat had ik dus ook, kun je echt een hoop mee verzinnen, maar ik denk niet dat Nintendo dat toe zou staan. Zou wel echt een geweldige markt zijn overigens...

[...]

Dat had mijn broer dus ook, vandaar punt A. Mensen kopen het, zijn er even content mee, en vergeten het uiteindelijk weer. Ze kopen een apparaat van 250 euro, met wat spellen, maar zullen er relatief weinig mee doen.
Ik zeg niet dat dit slecht is, maar ik denk dat de Wii voornamelijk door het "NIEUW!!!" gehalte een beetje te hoog de hemel in wordt geprezen...
Maar dat NIEUW gehalte is niet alleen bij de wii hoor want ik had dat dus precies met de PS3 maar de WII zou ik wel houden.

Het klinkt heel stom en gay maar Nintendo games spreken mij aan omdat het in vergelijking met de meeste xbox360 en ps3 games spellen zijn voor kinderen.

Ik hou daar gewoon van en als dat te combineren is met een remote... shit hee.. gewoon geniaal.

Met zelda ocarina of time, toen ik voor het eerst mijn hengel uitgooide om de grootste vis te vangen, gooide ik bijna mijn joypad weg, toen dacht ik al.. hier moeten ze wat anders voor verzinnen want dit werkt niet echt.

En nu komen ze met een apparaat waarmee dat gewoon supergoed gaat, natuurlijk wel een paar jaar later maar nu zullen ze daar echt vette games voor gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:25:
Als Nintendo ECHT slim was geweest hadden ze die Wii-mote gewoon voor de Cube uitgebracht.
Lol nee..de Wii is meer dan alleen een gamecube, dit ding word ook heel anders gemarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:30:
[...]

Lol nee..de Wii is meer dan alleen een gamecube, dit ding word ook heel anders gemarket.
Het is dus superdom om de wiimote uit te brengen voor de cube, nu verkopen ze superveel consoles dankzij de wii-mote.

Volgens mij best goed over nagedacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:30:
[...]

Tsja, ik denk dat vrijwel iedere Cube bezitter het dan wel had aangedurft, nu zijn het echt alleen non-gamers of nintendo-freaks die de Wii aanschaffen heb ik het idee.

Vind het iig belachelijk om te zien dat de Cube vaak nog betere graphics laat zien dan de Wii, en om dan 300 pleuro uit te geven voor een nieuwe apparaat, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:33:
[...]

Tsja, ik denk dat vrijwel iedere Cube bezitter het dan wel had aangedurft, nu zijn het echt alleen non-gamers of nintendo-freaks die de Wii aanschaffen heb ik het idee.

Vind het iig belachelijk om te zien dat de Cube vaak nog betere graphics laat zien dan de Wii, en om dan 300 pleuro uit te geven voor een nieuwe apparaat, meh.
Shit nu heb ik door mijn vergelijking van de wii een hele wii golf opgewekt in de xbox360 topic.

Sorry mods. was niet mijn bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:33:
[...]

Hier moet ik gewoon op reageren, de cube vaak nog betere graphics dan de WII? jij vergelijkt zelda op de cube met cooking mama op de wii ofzo.

Bij games als cooking mama en wario nogwat enz spelen goeie graphics geen rol, het gaat om de fun gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zullen we anders verder gaan in het Wii topic ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:39:
Zullen we anders verder gaan in het Wii topic ? ;)
haha. maar laten we verder gaan over de xbox360.

Het is gewoon een geslaagde console met goede games en ook erg goed ogende games.

Natuurlijk ligt het erg goed ogen van games volledig aan de programmeurs maar de mogelijkheden van een console spelen hier ook een grote rol bij.

De komst van de Elite vind ik geen reden om een mijn xbox360 te verkopen en te gaan voor de elite, nee zeker niet.

ze mogen wel het een en ander veranderen in het menu en op live.

Een internet browser is welkom en ondersteuning voor divx is welkom, ook mogen ze best remakes van de oude police quests/ space quests enz uitbrengen op live arcade :) dat zou geweldig zijn man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ben echt benieuwd wanneer de Forza2 demo komt... dat spel kijk ik echt al lang naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:45:
ben echt benieuwd wanneer de Forza2 demo komt... dat spel kijk ik echt al lang naar uit
Ja zekers, Forza 2 heeft de juiste inhoud om een goede race game te gaan worden.

Maar las laatst ook al iets over Project Gotham 4, aan het eind van dit jaar ofzo. Als dat zo is dan geef ik mijn xbox360 zodra ik daarlijk thuis ben een dikke hug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:52
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:45:
Echt, anders ik wel! Hachiroku ftw!
Werd gezegd dat die in april zal uitkomen, dan moet die in ieder geval dus voor het einde van volgende week wel te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik ook :D heb gister me MS wireless wheel gekregen. Alleen ik merkte dat er wat speling op het stuur zat als ik er kracht op zet. Is dat normaal ? Had namelijk het idee dat dat niet hoort en dat je een stuur alleen maar kan draaien :D

Ik moet er even bij zeggen dat hij 2e hands is. Dus misschien is hij niet meer in orde.

[ Voor 16% gewijzigd door Astennu op 18-04-2007 17:10 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oversightt
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06-2007
als je de xbox opstart wat zie je dan

krijg je dan een beraublad met pictogramma ofzo net zo als windows

welk besturings systeem is standaart geinstalleert

welke windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
oversightt schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:30:
als je de xbox opstart wat zie je dan

krijg je dan een beraublad met pictogramma ofzo net zo als windows

welk besturings systeem is standaart geinstalleert

welke windows
Je maakt een grapje, toch?

toch?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oversightt
BM schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:31:
[...]

Je maakt een grapje, toch?

toch?
ik moet eerlijk zeggen dat ik nnog nooit op een xbox heb gespeelt
zelfs nog nooit een aangeraakt ik ben bij de pc blijven hangen

nooit gespeelt op zoon xbox nintendo of playstation

voel me nu ontzettent oud :/ :/ :/ :/ :/

[ Voor 18% gewijzigd door oversightt op 18-04-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

oversightt schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:32:
[...]

Als je het niet weet moet je het vragen, en dat doe je nu. Als je de Xbox 360 opstart zonder een game in de drive zal hij naar een soort van uitgebreid menu gaan. Zie onderstaande screen.

Afbeeldingslocatie: http://www.winsupersite.com/images/reviews/xbox360_xbl_01.jpg

Daar kun je op heel eenvoudige manier navigeren naar allerlei content en instellingen. Een soortgelijk systeem wordt tegenwoordig gebruikt door alle moderne consoles.

// Hier kun je vinden wat je zo allemaal terug kan vinden in het Xbox 360 dashboard.

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 18-04-2007 17:37 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oversightt
Wom schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:35:
[...]

Als je het niet weet moet je het vragen, en dat doe je nu. Als je de Xbox 360 opstart zonder een game in de drive zal hij naar een soort van uitgebreid menu gaan. Zie onderstaande screen.

[afbeelding]

Daar kun je op heel eenvoudige manier navigeren naar allerlei content en instellingen. Een soortgelijk systeem wordt tegenwoordig gebruikt door alle moderne consoles.

// Hier kun je vinden wat je zo allemaal terug kan vinden in het Xbox 360 dashboard.
oke bedankt

ziet er erg leuk uit

mompelt iets over een 360 als verjaardags cadeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 19:45
Hmpf vandaag een mail dat mijn 3 maandne Xbox Live Gold is afgelopen, maar wou eig vanaaf nog met een m8 online ff potje PDZ doen..
Heeft iemand toevallig nog een 48 uurs trail die die niet gebruikt? zoja kan die gene hem naar me toe PB'en? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Anders moetk tot morgen wachten en weer een kaartje kopen.. Alvast bedankt:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
[...]

Dat maakt het wat duidelijker :)

Zoals hierboven ook al gezegt, maakt elke console gebruik van een eigen, custom Operating System. Al kan de PS3 ook Linux draaien, maar dat is dan weer niet voor de spellen (geloof ik).
Windows op de console zit er niet in, al geloof ik dat de Xbox 1 een aangepaste Windows 2000 kernel gebruikte, maar zeker ben ik daar niet van.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oversightt
BM schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:42:
[...]

Dat maakt het wat duidelijker :)

Zoals hierboven ook al gezegt, maakt elke console gebruik van een eigen, custom Operating System. Al kan de PS3 ook Linux draaien, maar dat is dan weer niet voor de spellen (geloof ik).
Windows op de console zit er niet in, al geloof ik dat de Xbox 1 een aangepaste Windows 2000 kernel gebruikte, maar zeker ben ik daar niet van.
. Het besturingssysteem van de Xbox is gebaseerd op de Windows NT-kernel en DirectX.
van wiki

dan is het besturingssysteem van de xbox toch gebaseert op de windows fammilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Tja, maar wil je weten hoe het eruit ziet, kan je het beste op sites als Youtube kijken en zoeken naar "Xbox 360 Dashboard"
Krijg je filmpjes zoals:
http://www.youtube.com/watch?v=jypCivKDqGc

http://www.youtube.com/watch?v=9MGSSH8ByQc

Zoals je ziet, verschillende kleuren en afbeeldingen, je kan ook anmenlijk voor verschillende thema`s kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Laatst online: 12-09 23:03
Onno_Devine schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:41:
Hmpf vandaag een mail dat mijn 3 maandne Xbox Live Gold is afgelopen, maar wou eig vanaaf nog met een m8 online ff potje PDZ doen..
Heeft iemand toevallig nog een 48 uurs trail die die niet gebruikt? zoja kan die gene hem naar me toe PB'en? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Anders moetk tot morgen wachten en weer een kaartje kopen.. Alvast bedankt:) _/-\o_
Heb je er 2 toe gestuurd, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
MiramarVTM schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:58:
[...]

Heb je er 2 toe gestuurd, veel plezier!
Bedankt! kan ik vanaaf toch nog online gamen! bedankt man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Kan er iemand ook toevallig 48 hours trails opsturen naar mij?

BVB dank.

PS: De 360 is gewoon een super gewelidige console waar ik al meer uren op heb zitten dan op de PS2.

(3mnd in bezit)

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
deze wil ik wel hebben, weet niet of die al bekend is bij jullie
2 topics doorzocht en niks gevonden, kwam foto tegen in een retro gamer magazine
wel erg retrocool

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y27/nnndoh/madcatz.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
Beetje Old school maar wel lachen als het echt uit komt dan >:) ;) ;)

[ Voor 36% gewijzigd door PeterMCSE op 18-04-2007 18:23 . Reden: ;) ]

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, vanmiddag even een spelletje Ghost recon en plotseling viel alles uit en er branden 3 rode lampjes. Even googlen leert mij dat hij dus "naar de klote is" en ik hem op moet sturen :( .

Vervelend maar niks aan te doen. Nu is mijn vraag of ik nou eerst moet bellen met het repair center of kan ik het ding met vermelding wat er stuk is meteen sturen? Ook lees ik veel verschillende tijdsduren, wat is ongeveer het gemiddelde?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bellen naar xbox klantenservice, die sturen je pakketlabels waarmee je de ups kan bellen welke vervolgens je xbox op komt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

PeterMCSE schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:14:
Kan er iemand ook toevallig 48 hours trails opsturen naar mij?

BVB dank.

PS: De 360 is gewoon een super gewelidige console waar ik al meer uren op heb zitten dan op de PS2.

(3mnd in bezit)
Ik heb nog ene 48 hr trial, iemand hebben?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
[...]

Je schrijft zelfs in het oud-Nederlandsch ;)

* Schweino neemt poster niet zo heel serieus, zeker niet na het bekijken van zijn post history

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 18-04-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
VonFoX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:13:
[...]

Ik heb nog ene 48 hr trial, iemand hebben?
Nou Graag email adres staat open.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

PeterMCSE schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:44:
[...]

Nou Graag email adres staat open.
Tis onderweg :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 11:46
Zodra er meer 48 urige trails zijn, hou ik me ook aanbevolen :P

Maargoed, ik heb gister, na 5 werkdagen mijn nieuwe hardeschijf binnen gekregen. Ik vind het wel een mooie termijn. En hij werkt weer als vanouds (voor hoelang?:P)

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

nnndoh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:20:
deze wil ik wel hebben, weet niet of die al bekend is bij jullie
2 topics doorzocht en niks gevonden, kwam foto tegen in een retro gamer magazine
wel erg retrocool

[afbeelding]
Die's al beetje oud hoor ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 17:17
Ik heb hier nog drie trial codes liggen .
voor de liefhebber .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
nogmaals bedankt door jouw on ik ff paar dingen unlocken in TDU :D

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
den777 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:16:
Ik heb hier nog drie trial codes liggen .
voor de liefhebber .
Ik zou er wel een willen. ( Astennu91(AT)hotmail(Punt)com

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
Astennu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:19:
[...]

Ik zou er wel een willen. ( Astennu91(AT)hotmail(Punt)com
ok is goed heb hem verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag er ook een naar westervoort77 @ gmail.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
sorry maar zijn allemaal . al weg. maar als ik er weer 1 heb ben je de eerste die hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
kheb ook nog ergens een 48uur trial liggen thuis. Ben nu net gearriveerd op mijn werk dus kan hem ff niet voor je opzoeken.

Vanavond als ik thuis kom ligt crackdown op de mat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
Kan hier geen aparte topic over gemaakt worden zoals men die in diverse forums doen.

Bijvoorbeeld Xbox Live 48 Trial Gold membership of iets dergelijke. Dan blijft er meer plek over voor een Discussie over de 360?!?

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Zullen we een appart topic openen voor 48 uurs trail codes, is nogal een levendige (ruil) handel.

Ik zal ze in het vervolg bewaren, want tot nu toe heb ik ze weggegooid. Ik weet shame, shame shame

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
PeterMCSE schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:03:
Kan hier geen aparte topic over gemaakt worden zoals men die in diverse forums doen.

Bijvoorbeeld Xbox Live 48 Trial Gold membership of iets dergelijke. Dan blijft er meer plek over voor een Discussie over de 360?!?
Oeps, ik was iets te laat.

En ook ik ben in afwachting van Forza 2 (demo) .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren heb ik Worms aangeschaft, nooit gedacht dat ik ooit nog iets van xbox live zou kopen want ik vindt het een groot pot nat (serieus wie gaat er nou betalen voor oude shit, of: wie heeft er het lef oude shit aan te bieden voor geld) maarja toch val ik hieronder want ik heb worms gekocht en het is nog steeds fun fun fun.

En in HD :9~ :9~

Ik hou wel van lekker rustige spelletjes die je languit op de bank (kan met elk spel natuurlijk maar bij snelle spelen ben je geneigdt er goed voor te gaan zitten) kan spelen en niet de hele tijd je concentratie vereisen.

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 19-04-2007 09:32 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Roely schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:05:
Zullen we een appart topic openen voor 48 uurs trail codes, is nogal een levendige (ruil) handel.

Ik zal ze in het vervolg bewaren, want tot nu toe heb ik ze weggegooid. Ik weet shame, shame shame
Volgens mij valt het allemaal nogal mee, het is dat er net tien berichtjes langskomen, maar verder leidt dit tot weinig vervuiling.

Ff on-topic, ik zie dat er inruilacties zijn in Amerika (zolang de voorraad strekt) naar de Elite toe. Zijn mensen hier dan bereid om dat te doen?
Als ik even het rekensommetje maak, ik zag dat je voor een premium 250 kreeg (laten we er maar EUR van maken, net zoals met de adviesprijs altijd gedaan wordt en de Elite is 480 EUR, dan zou je 230 EUR betalen voor de nieuwe versie (nogmaals, zolang de voorraad strekt en je kon niet pre-orderen). Als ik dan kijk naar de retailprijs van de grotere HD, EUR 180, dan heb je dus voor EUR 50 een Elite. Dat lijkt me geen verkeerde prijs, je moet echter wel een grotere HD willen (maar aangezien de videomarketplace er aan zit te komen en er uitbreidingen uitkomen voor spellen die al 1 GB beslaan (Shivering Isles), lijkt me het geen overbodige luxe.
Moeten ze alleen de actie wel naar Europa laten komen...

[ Voor 3% gewijzigd door Armada op 19-04-2007 09:48 . Reden: Linkie ingevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Armada schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:46:
[...]

Volgens mij valt het allemaal nogal mee, het is dat er net tien berichtjes langskomen, maar verder leidt dit tot weinig vervuiling.

Ff on-topic, ik zie dat er inruilacties zijn in Amerika (zolang de voorraad strekt) naar de Elite toe. Zijn mensen hier dan bereid om dat te doen?
Als ik even het rekensommetje maak, ik zag dat je voor een premium 250 kreeg (laten we er maar EUR van maken, net zoals met de adviesprijs altijd gedaan wordt en de Elite is 480 EUR, dan zou je 230 EUR betalen voor de nieuwe versie (nogmaals, zolang de voorraad strekt en je kon niet pre-orderen). Als ik dan kijk naar de retailprijs van de grotere HD, EUR 180, dan heb je dus voor EUR 50 een Elite. Dat lijkt me geen verkeerde prijs, je moet echter wel een grotere HD willen (maar aangezien de videomarketplace er aan zit te komen en er uitbreidingen uitkomen voor spellen die al 1 GB beslaan (Shivering Isles), lijkt me het geen overbodige luxe.
lijkt mij een goeie deal, mooie zwarte xbox, hdmi, en een grotere schijf die ik idd toch best wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:46:
[...]

Ik hoop dat zoiets in NL ook zal komen maar denk niet dat dat zal komen, tenzij microsoft deze actie zelf gaat promoten.

Ik zie het al voor me, koop nu je 2de handse xbox360 bij de bartsmit en intertoys, nee niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:25:
[...]

Ik hoop dat zoiets in NL ook zal komen maar denk niet dat dat zal komen, tenzij microsoft deze actie zelf gaat promoten.

Ik zie het al voor me, koop nu je 2de handse xbox360 bij de bartsmit en intertoys, nee niet echt.
Ik denk dat deze actie ook wel vanuit MS gecoördineerd wordt. Redelijk kansloos voor een winkelketen op eigen houtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik zou het wel doen. Maar ik moet eerst een oplossing vinden om al me savegames over te zetten. Denk ook niet dat me vriendin blij is als hij Viva Pinata tuin weg is. ( In totaal had ik 250 MB aan opslag van games op de HD staan toevallig gister gekeken. Dit zijn alleen maar save games en 3 auto's voor PGR3 maar dat was maar 75 mb van de 250. )

Weet iemand trouwens hoe je die extra auto's die je voor PGR3 download kan gebruiken ? Heb gister de Aston Martin Vantage S gedownload maar kan em nergens in het spel vinden.

Ik zag ook dat je in totaal 24 nieuw auto;s kan krijgen maar kost wel 800 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Wacht even op Forza 2 demo, zitten 24 auto's in en is gratis ...... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Hey jongens, even een vraagje tussen door,

ik heb dus een HD TV van Philips, en een xbox 360 aangeschaft, maar als ik die component kabels op de HD aansluiting aanbreng, dan heb ik geen sound :S en er zit maar 1 input voor AUDIO L/R dus beetje vreemd, is hier een oplossing voor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Roely schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:38:
Wacht even op Forza 2 demo, zitten 24 auto's in en is gratis ...... ;-)
Inderdaad wel erg veel voor een demo :p maar kan het niet erg vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

m_grondijs schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:49:

ik heb dus een HD TV van Philips, en een xbox 360 aangeschaft, maar als ik die component kabels op de HD aansluiting aanbreng, dan heb ik geen sound :S en er zit maar 1 input voor AUDIO L/R dus beetje vreemd, is hier een oplossing voor ???
Ik heb ook een Philips LCD, ik gebruik 5 kabels van de composiet kabel. ik heb de RGB kabels erin zoals het logisch is en de witte/rode van het geluid erboven in gedaan. Ook heb ik de digitale coax uitgang van de TV in een Decoder zitten.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_grondijs schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:49:

Het is normaal dat als je alleen de component kabels aansluit je geen geluid hebt, daaorm zit er ook nog een rode en witte kabel aan deze kabel.

De rode en witte kabel moet je gewoon in de audio in van je tv steken.

Het is mogelijk dat je daar al een dvd speler of iets in hebt zitten, dan zou ik als ik jouw was een scart blokje kopen waar je de gele, witte en rode draden van de dvd speler in kan steken en deze vervolgens in een scart aansluiting van je tv te steken, en voila.. klaar. probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
jaaa dat snap ik ook wel ;)

ik heb ook die rode en witte in de scart geplugged: PROBLEEM --> op het ene kaneel beeld zonder geluid, op het andere kanaal geluid zonder beeld

dus ergens zit er iets mis...

mijn vraag: kan ik dan die rode en witte niet ergens in die component pluggen, ik zie wel maar 1 ingang hiervoor dus beetje wierd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_grondijs schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:10:

ik heb ook die rode en witte in de scart geplugged: PROBLEEM --> op het ene kaneel beeld zonder geluid, op het andere kanaal geluid zonder beeld

mijn vraag: kan ik dan die rode en witte niet ergens in die component pluggen, ik zie wel maar 1 ingang hiervoor dus beetje wierd...
kan je een foto laten zien van de aansluitingen op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

m_grondijs schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:10:

M'n broertje heeft ook een HD TV van Philips. Als het goed is heb je een omkadering (AV4?) om de aansluitingen :) Deze is horizontaal, je sluit ook de rode en witte aan en er blijft als het goed is een gele over.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
nou er zitten dus 6 ingangetjes, R/G/B en daar precies onder ( niet erlangs ) zonder kleuren nog 3 ingangen, waarvan er 1 Audio L/R en nog 2 andere ingangetjes waarvan ik niet zeker weet waar ze voor zijn,

is er misschien een converter of iets dergelijks die R/W naar 1 ingang omzet ofzo, want dat zou het misschien op kunnen lossen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
handleiding van je tv misschien raadplegen?
Vertel anders ff welk type je hebt of stel je vraag in audio/video/hifi.

Kwam de demo van C&C3 vandaag uit?

[ Voor 14% gewijzigd door MeneerKrab op 19-04-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_grondijs schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:29:
nou er zitten dus 6 ingangetjes, R/G/B en daar precies onder ( niet erlangs ) zonder kleuren nog 3 ingangen, waarvan er 1 Audio L/R en nog 2 andere ingangetjes waarvan ik niet zeker weet waar ze voor zijn,

is er misschien een converter of iets dergelijks die R/W naar 1 ingang omzet ofzo, want dat zou het misschien op kunnen lossen...!
Zo'n kabel zou echtwel ergens te koop zijn, en anders zeker zelf te maken, maar ik weet niet watvoor een gevolg dat zou hebben als je beide apparaten tegelijk aanzet en het geluid naar deze ingang stuurt. Op eigen risico dus :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.