Ik ben het er zeker mee eens dat de standaard d-pad ronduit kut is, maar er bestaan enkele modificaties die voor tweakers hier zeker niet moeilijk uit te voeren zijn, dit maakt het echt een stuk prettiger om arcade games & fighters te spelen

.
Ik wacht nog steeds op de backwards compatability van Street Fighter Anniversary Collection

. Dat is echt 1 van de weinige Xbox games die ik dolgraag weer zou willen spelen, heb daar online echt nachtenlang tegen gasten uit Amerika zitten gamen

.
Verder zou ik Oddworld : Strangers Wrath nog een keer willen spelen, western games zijn sowieso top en dit was dan ook echt een topgame...
Heb laatst ook Halo2 aangeschaft, vind Halo eigenlijk niks maar had zin in een beetje knallen

. Vind het verhaal niet echt boeiend, ook de binnenlevels zijn echt slaapverwekkend, steeds dezelfde gangen ed. Verder vind ik het wel episch qua muziek en filmpjes, en de buitenlevels zijn ook top. Online multiplayer heb ik nog niet echt gespeeld, wel een beetje maar werd best erg geownt daarin, snap niet dat anderen mij zo snel kunnen fraggen terwijl ik hun ook op hun kop schiet ( dan gaat shield toch sneller down? ).
En tja dan Earth Defence Force 2017, echt een topgame. Kan nu geen screens e.d opzoeken omdat ik op werk zit, maar het is echt een supertoffe game. De eerste paar stages zijn redelijk saai, maar op het moment dat die fucking robots de aarde proberen over te nemen komt de game echt los! Je kan de hele stad ook verwoesten met je rocket launcher, pure fun

.
spaceboy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:45:
Oke, ik ben om. Na de lovende reviews heb ik Guitar Hero ook maar gekocht. Toch best wel dikke lol. Zelfs in je eentje. Ik heb wel een tijdje Boom Boom Rocket gespeeld, maar this beats it. Je krijgt zo'n lekker "YEAH ROCK ON!" gevoel als je dit speelt. Ik kan er nog weinig van (de allereerste song die ik speelde op medium -ik dacht "doen we even"- ging ik af na 30 seconden). Maar I'm getting better.
Super spel! M'n eerste 20 gamer points zijn alweer verdiend.

Zit er echt nou alleen maar rock in die game? Lijkt me opzich logisch, hou wel van sommige rock namelijk Audioslave, Offspring, System of a Down en Rage Against The Machine, maar voor de rest ben ik niet zo'n metalgast, luister zelf veel naar hiphop...
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 18-04-2007 14:49
]