Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:09:
Ik ook :D heb gister me MS wireless wheel gekregen. Alleen ik merkte dat er wat speling op het stuur zat als ik er kracht op zet. Is dat normaal ? Had namelijk het idee dat dat niet hoort en dat je een stuur alleen maar kan draaien :D

Ik moet er even bij zeggen dat hij 2e hands is. Dus misschien is hij niet meer in orde.
Is normaal, is ook op andere fora te lezen =) Ik had zelf ook zoiets van "muh?", maar t is helaas gewoon zo. Lekker doorraggen dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Vaak kan je in moderne tv's ergens in een sub ver weg bijna onvindbaar menuutje instellen welke audio input bij welk beeld hoort en welke beeld input je gebruikt..

Een tulpstekker voor audio (meestal rood of wit dus) kan altijd maar 1 kanaals geluid bevatten. De caoxiale plug lijkt enorm veel op een tulp plug, maar is zwart. Steek hier een tulpplug met bijbehorend signaal in, en je hoort niets. Steek je echter een digitaal coaxiaal signaal in die plug, en je hebt 5.1 geluid. De Xbox echter heeft geen coxiale digitale audio uitgang, enkel een optische digitale uitgang, naast de normale tulp stereo pluggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Roely op 19-04-2007 14:43 . Reden: typo's : coAxiaal ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Als vandaag C&C demo te downloaden is, dan zal ik weinig slapen vannacht. Ookal dat stomme mini golf spelletje gekocht, simpel, maar leuk (wel veel bugjes)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Roely schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:13:
Vaak kan je in moderne tv's ergens in een sub ver weg bijna onvindbaar menuutje instellen welke audio input bij welk beeld hoort en welke beeld input je gebruikt..

Een tulpstekker voor audio (meestal rood of wit dus) kan altijd maar 1 kanaals geluid bevatten. De coxxiale plug lijkt enorm veel op een tulp plug, maar is zwart. Steek hier een tulpplug met bijbehorend signaal in, en je hoort niets. Steek je echter een digitaal coxiaal signaal in die plug, en je hebt 5.1 geluid. De Xbox echter heeft geen coxiale digitale audio uitgang, enkel een optische digitale uitgang, naast de normale tulp stereo pluggen.
Dus als ik het goed begrijp werkt die Audio output van xbox niet op mijn component maar alleen op mijn scart, en zou ik dus alleen geluid hebben als ik een S-video kabel koop of een Optische kabel met een Versterker+speaker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_grondijs schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:55:
[...]

Dus als ik het goed begrijp werkt die Audio output van xbox niet op mijn component maar alleen op mijn scart, en zou ik dus alleen geluid hebben als ik een S-video kabel koop of een Optische kabel met een Versterker+speaker ?
Zou je aub even willen zoeken naar een foto van deze aansluitingen op je tv dan wordt meteen duidelijk wat je tv kan en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
jaaa dat is een goed id, ik zit nu op mn werk dus kan niet op alle sites, ik ga zodra ik thuis ben even een foto maken van mijn tv aansluitingen en dan upload ik m wel op de forum ;)

hehe, greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:42:
Goed, vanmiddag even een spelletje Ghost recon en plotseling viel alles uit en er branden 3 rode lampjes. Even googlen leert mij dat hij dus "naar de klote is" en ik hem op moet sturen :( .

Vervelend maar niks aan te doen. Nu is mijn vraag of ik nou eerst moet bellen met het repair center of kan ik het ding met vermelding wat er stuk is meteen sturen? Ook lees ik veel verschillende tijdsduren, wat is ongeveer het gemiddelde?

Alvast bedankt
(Even een self-quote, anders word het zo onduidelijk).

Dat was dus gistermiddag, vandaag nog even gekeken naar me xbox en hij reageerde dus ook niet meer op de aan/uit knop. Toen herinnerde ik me dat je hem ook aan kon doen via de live knop op je controller en VOILA het ding ging aan. Net even twee uurtjes ghost en nergens last van. Zelf vind ik het ongelooflijk aangezien er overal staat dat je het ding op moet sturen en er geen andere oplossingen zijn.

Nu ben ik wel bang dat ik hem misschien verder stuk maak door door te spelen na de rode lampjes. Iemand anders dit ooit meegemaakt en misschien wat advies :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik wil niet lullig zijn; maar Forza 2 is uitgesteld naar 8 juni :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Phusebox schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:41:
Yup, en de demo is ook uitgesteld, deze komt pas begin mei nu :(

Komt schijnbaar door het certificatieproces van Microsoft. Zuur, maar het is niet anders helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 19-04-2007 19:17 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Er staat een BC update online, wel ff downloaden en op discje branden ;)

http://www.microsoft.com/...4bca845577&DisplayLang=en

Er staat august 2006, maar de file is van April 2007.

Panzer Dragoon Orta en Phantom Dust werken nu.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 19-04-2007 19:56 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

S2S schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:55:
Er staat een BC update online, wel ff downloaden en op discje branden ;)

http://www.microsoft.com/...4bca845577&DisplayLang=en

Er staat august 2006, maar de file is van April 2007.

Panzer Dragoon Orta en Phantom Dust werken nu.
Waar is een complete lijst met games??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

spaceboy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:04:
[...]

Waar is een complete lijst met games??
http://www.xbox.com/en-US...ompatibilitygameslist.htm

;)

Staat trouwens ook in de startpost vermeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 19-04-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah ok. Ik had die lijst wel 's gezien, maar wist die "NEW" dingetjes niet. Helaas, nog STEEDS geen SSX On Tour. Takkezooi.

ps. Net m'n eerste nummer op Guitar Hero op Hard gespeeld (Heart Shaped Box), denk niet dat ik ooit aan Expert toe ga komen.

[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 19-04-2007 21:14 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik heb 'm net wel gespeeld tho, en hij is goed onderweg ;)

Beta build van deze week nog: leek strak 60fps te lopen, en afgezien van wat aliasingproblemen lijkt het redelijk finished.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Volg de 360 topics nu al een tijdje om dat ik opzich wel geïnteresseerd ben in een console. (Ben zat van het upgraden pc en heb verscheidene consoles gehad die allemaal goed bevielen; MegaDrive/DC/PS2/Cube) Maar wat me nogal dwars zit is het grote aantal berichten van stervende 360s en dan niet alleen die van de launch maar ook series geproduceerd eind '06. Momenteel loopt er een topic in SG waarin iemand al 5x heeft lopen leuren met zijn 360, dat is weinig vertier natuurlijk...

Mijn vraag aan de heren 360 kenners hier ;) is eigenlijk of het aanschaffen van het apparaat nu wel zo verstandig is. Misschien is het beter om te wachten tot eind '07 ivm nieuwe series (andere dvd drives)? Voor de duidelijkheid, ik ben van plan een 2e hands 360 te kopen. Momenteel worden die aangeboden van rond eind '06 (wel met bon en garantie dus).

Even recapitulerend: 360 laatste tijd veel negatief nieuws, is aanschaffen verstandig of wachten tot eind '07 voor recentere series. :) Waarom 2ehands: financieel veel aantrekkelijker (alles erbij met bon en garantie met als snel 100e+ 'korting').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Vind jij het 100 euro waard dat je niet weet wat er zoal met het ding gebeurd is in de tussentijd? For all you know ligt degene die je koopt al op sterven?

Ik zou lekker een leuke deal shoppen zoals MM e.d. ze regelmatig hebben, en een nieuwe nemen met wat gratisch accessoires of games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:20:
[...]

Ik heb 'm net wel gespeeld tho, en hij is goed onderweg ;)

Beta build van deze week nog: leek strak 60fps te lopen, en afgezien van wat aliasingproblemen lijkt het redelijk finished.
oeh lucky you... stuur mij ook es zo'n devbox en dan ga ik wel mooie kritische reviews schrijven voor jullie

(altijd al willen doen, ooit eentje geschreven en gepubliceerd in Mean Machines Sega, voor de mensen die dat nog kennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Geen devkit hier, was op bezoek bij MS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
kixor schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:28:
Verhaal over xboxen die uitvallen en 2ehands aanschaf...
Je hoort natuurlijk ook sneller berichten van gebruikers waarbij het mis gaat, als het goed gaat hoor je niks. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk wel zo is dat het er teveel zijn die uitvallen. Die van mij werkt echter nog steeds prima (is er een van 02-06).
Als tip wil ik je wel meegeven dat het 3x verstandiger is een 360 in de winkel te scoren voor een mooie prijs aangezien er wel eens verhalen de ronde gaan dat het met de garantie niet altijd even lekker loopt bij tweedehands.

[ Voor 44% gewijzigd door yorroy op 19-04-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:24:
Geen devkit hier, was op bezoek bij MS :)
hmm als je ooit nog reviewers zoekt , ik hou me aanbevolen

kun je me als nr. 4213719 op de lijst zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:39:
[...]

Dan doe ik de Halo 3 review wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Phusebox schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:39:
[...]

We hebben alleen geen dedicated reviewers ;) We werken met algemene schrijvers, die mogen reviewen zolang ze hun deel van algemene nieuwswerk netjes doen :)

En PWM is een Halo fanboy, no way :P Ik doe H3 wel zelf, lekker hele wereld over me heen krijgen wegens een 4.

* curry684 rent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

curry684 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:43:
[...]

We hebben alleen geen dedicated reviewers ;) We werken met algemene schrijvers, die mogen reviewen zolang ze hun deel van algemene nieuwswerk netjes doen :)

En PWM is een Halo fanboy, no way :P Ik doe H3 wel zelf, lekker hele wereld over me heen krijgen wegens een 4.

* curry684 rent :+
Ach, ik zou Zelda ook een 5 geven, dus ik ren wel achter je aan dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wom schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:45:
[...]

Ach, ik zou Zelda ook een 5 geven, dus ik ren wel achter je aan dan :P
Zelda? Is dat die nicht in een malliot?

Master Chief would own him :+

Maar inderdaad, Halo 3 zou op dit moment een 9,85 krijgen. Wellicht nog wat hoger bij de final :*)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 19-04-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:47:
[...]

Zelda? Is dat die nicht in een malliot?

Master Chief would own him :+

Maar inderdaad, Halo 3 zou op dit moment een 9,85 krijgen. Wellicht nog wat hoger bij de final :*)
Zelfs cell-shaded Link (zelda is de princess; cultuurbarbaar!) zou Master Chiefs ass kicken

Halo; bah jumpfest, daar hou ik dus echt niet van. Halo 3 is voor mij de Least Anticipated Game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Phusebox schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:57:
[...]

Halo; bah jumpfest, daar hou ik dus echt niet van. Halo 3 is voor mij de Least Anticipated Game...
Voornamelijk door de multiplayer dan? Want in singleplayer heb je dat jumpfest natuurlijk zelf in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:57:
[...]

Zelfs cell-shaded Link (zelda is de princess; cultuurbarbaar!) zou Master Chiefs ass kicken

Afbeeldingslocatie: http://bishounen.info/link/link04.jpg

Tegen

Afbeeldingslocatie: http://www.elbakin.net/plume/xmedia/film/news/halo/master_chief.jpg

Pff, 2 vingers in de neus

DISCLAIMER:

Ik heb niks tegen Zelfa, noch Link :+ Vind alleen geen ruk aan het spel :) Maar da's persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wom schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:59:
[...]

Voornamelijk door de multiplayer dan? Want in singleplayer heb je dat jumpfest natuurlijk zelf in de hand :)
Singleplayer experiences zijn voor mij met de huidige generatie ondergeschikt aan multiplayer.

Ik game vrijwel nooit alleen of offline, tenzij een game echt goed is.

Halo 1 en 2 heb ik nooit langer dan 2 uur gespeeld in singeplayer, vond er gewoon niks aan. Slap verhaal, sprak me gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Afbeeldingslocatie: http://www.ridingsun.com/files/haloKitty75a.JPGVSAfbeeldingslocatie: http://www.wekko.fi/peliwekko/tloz_tp_images/Link_ZTP.jpg

PS: helaas zit Master Chief niet in de nieuwe Super Smash Brothers, dan hadden we het uit kunnen vechten :)

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 19-04-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik speel alleen worms via xbox live, al die kleuters die erdoor heen gillen en altijd wel irritaties zoals gasten die weer vage instelling aanzetten of andere gelame.

Nee als ik een game op de xbox speel zijn het altijd sp games :)

Eneh, halo was wel top,(bijna) elke fps liefhebber zal het hier mee eens zijn, zelf ik ga dit spel op xbox live wel ff (proberen) te ownen. Zelda was leuk maar heb er nog nooit eentje uitgespeelt. Verlies er altijd intresse in. En dat terwijl ik wel ook een groot rpg liefhebber ben, maar zelda vindt ik veel te liniear.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik heb Zelda op de Wii welzeker 30 minuten uitgehouden voordat ik gillend terugrende naar Oblivion :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb pijn in mijn hand van te veel Guitar Hero 2. Maar ik moet doorspelen! /verslaafd

Ipv Master Chief vs Zelda heb ik hier wel Master Chief vs Samus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 01:30
Over de laatste posts..
Dit is denk ik wel het grootste verschil tussen die 360 gamers onderscheidt van "traditionele" console gamers (waaronder ik :P )

360 moet allemaal stoer zijn.
Multiplayer is da bomb!
Multiplayer is da bomb ook al is die slechter dan de SP.
Als het geen multiplayer heeft is het niks.
Oi..dat ziet er anders uit, daar waag ik me niet aan, nogal narrow minded :X .

Nu wil ik niet zeggen dat dat slechte punten zijn opzich (behalve die laatste mischien :P ) en mischien wil MS zich juist onderscheiden op deze manier door hieraan vast te houden maar werkt dat op de lange termijn? Tot nu toe was er enkel de 360 deze generatie en het gaat nog steeds lekker. Nu komt Sony weer kijken met een heel andere game aanpak en ben erg benieuwd hoe dat afloopt :)
De PS2 had vanaf bijna het begin een behoorlijke variatie aan games en is mischien wel de succesvolste console ooit geworden.
Het jammere van die druk (van gamers en MS) is dat juist door die druk op multiplayer de single player gewoon minder ontwikkeltijd krijgt dan het vaak had kunnen gebruiken terwijl ontwikkelkosten stijgen.
En dat vind ik persoonlijk best jammer aangezien de 360 een mooie console is.
Gelukkig komt er nog een Blue Dragon en een Lost Odyssey die nogal uitsteken qua stijl maar weet zo een twee drie niet nog wat anders op te noemen die buiten het bekende 360 plaatje uitsteken.
Just my 2cents!
Dit is in het algemeen bedoeld allemaal nergens persoonlijk, vind het interesant hoe dat werkt allemaal, console successen e.d. ;)

Ben benieuwd hoe jullie het zien, om een wereldconsole te worden zal er toch een grotere variatie aan stijlen moeten komen, zowel visueel als Sp, MP verhoudingen aangezien een van de twee steeds zal lijden?
Devs lijken minder los te gaan tot nu toe...
Too human kan kick ass worden maar ook weer een trilogie... leuk maar weer niet het gevoel dat het een complete game gaat worden.

PS, Link kicks Master Chief's ass anytime, anywhere.. even without tights!

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 20-04-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mutatie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:25:

Ben benieuwd hoe jullie het zien, om een wereldconsole te worden zal er toch een grotere variatie aan stijlen moeten komen, zowel visueel als Sp, MP verhoudingen aangezien een van de twee steeds zal lijden?
Too human kan kick ass worden maar ook weer een trilogie... leuk maar weer niet het gevoel dat het een complete game gaat worden.
Maar honestly. Zit jij er op te wachten? Of, beter nog: zitten veel mensen erop te wachten? Ik had voor de Xbox360 een Cube en dat was ook m'n eerste console. In eerste instantie was ik echt happy met m'n Cube: Windwaker was fantastisch, Mario Sunshine een verademing, ik heb genoten van Metroid Prime. Die eerste 2 zijn natuurlijk best "anders" cq. vernieuwend. En nu doet de Wii weer hetzelfde met die Sports en sowieso qua controllers.

Maar als je mij vraagt: wil je je cube terug? Dan zeg ik toch echt nee. Ik vind het heerlijk om ongecompliceerd te knallen in Gears of War, sinds kort af en toe effe op de gitaar in GH2 raggen en verder wat Kameo, Dead Rising (is toch wel beetje "anders"?) en Table Tennis. Afgewisseld met wat simpele games op XBLA en mij hoor je niet klagen. Een gaaf racespel (Forza 2 anyone?) zou nog leuk zijn, maar verder ben ik tevreden. Voor mij hoeven de ontwerpers niet "nog meer los" te gaan. Gewoon beter worden in wat ze doen. Dus kom maar op met 'n Unreal Tournament 3, Gears of War 2, Test Drive Unlimited 2, etc....

(of begrijp ik je vraag niet goed en raaskal ik nu?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

wow.....te veel info....

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
spaceboy schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:36:
[...]

(of begrijp ik je vraag niet goed en raaskal ik nu?) ;)
Nee hoor :)

Kweenie of die vraag verkeerd te begrijpen is, ben gewoon ook erg benieuwd wat voor aanbod buiten je eigen voorkeur men zou willen zien en wat men zelf graag zou zien.

Ik zit er zelf wel op te wachten en eerlijk gezegd ga ik uiteindelijk wel voor een PS3 als de huidige lijn zich voortzet. Absoluut niet omdat ik bevooroordeeld zou zijn of wil bashen wat absoluut niet het geval is. (tja, blijft concurrentie :*) )
Maar als ik er zo over denk zullen er vele anderen zijn die hetzelfde idee hebben (deel van de markt dus).

Zou toch mooi zijn als we het over meer dan bestaande of aangekondigde games kunnen hebben.
Wat kan anders, wat zou nodig kunnen zijn enz.

@Denko
Whaha als alleen die zin jou al lamslaat, wat kan Link Master Chief dan wel niet aandoen >:) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 20-04-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eens ff Def Jam Icon en Hitman inruilen tegen een paar Xbox games die ik al erg lang weer wilde spelen...

Street Fighter Anniversary Collection HERE I COME :D

Hier even de complete lijst met nieuwe games die BC zijn.

# Breakdown™ New
# Call of Duty® 2: Big Red One New
# Call of Duty® 3 New
# Cars New
# Crash Bandicoot 5: Wrath of Cortex New
# Dai Senryaku VII: Modern Military Tactics™ New
# FIFA Soccer 2007 New
# Full Spectrum Warrior™ New
# Guilty Gear Isuka New
# JSRF: Jet Set Radio Future New
# MechAssault® 2: Lone Wolf New
# Mercenaries™ New
# NASCAR 2006: Total Team Control New
# NFL Fever 2004 New
# Oddworld: Munch's Oddysee New
# Panzer Dragoon ORTA™ New
# Phantom Dust™ New
# Reservoir Dogs New
# Return To Castle Wolfenstein New
# RugbyLeague 2 New
# Sonic Riders™ New
# Soul Calibur 2 Updated
# Star Wars Republic Commando™ New
# Street Fighter® Anniversary Collection New
# The King of Fighters Neowave New
# The King of Fighters™ 2002 & 2003 New
# Tiger Woods PGA TOUR® 07 New
# Tony Hawk's Underground New
# Ultra Bust-A-Move New
# Unreal Championship 2: The Liandri Conflict New
# Xiaolin Showdown New

Bolded wil ik nog halen :9

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Heeft iemand hier het filmpje van Master Chief versus Samus (Metroid) al gezien? Is echt vet gemaakt...duurt ongeveer 10 minuten. Echt, die gast die daar de tijd voor heeft genomen... _/-\o_
Het is overigens wel vrij japans, het einde in ieder geval, maar dat zie je vanzelf.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:12:
Vandaag eens ff Def Jam Icon en Hitman inruilen tegen een paar Xbox games die ik al erg lang weer wilde spelen...

Street Fighter Anniversary Collection HERE I COME :D

# Breakdown™ New
# Call of Duty® 2: Big Red One New
# Call of Duty® 3 New
# Cars New
# Crash Bandicoot 5: Wrath of Cortex New
# Dai Senryaku VII: Modern Military Tactics™ New
# FIFA Soccer 2007 New
# Full Spectrum Warrior™ New
# Guilty Gear Isuka New

# JSRF: Jet Set Radio Future New <<< Oh mijn goden wat heb ik dat spel veel gespeeld....zo'n vette muziek erin, zo'n coole stijl, en zo vet moeilijke stukken. Heerlijk spel. Daar mag van mij een nieuwe op de 360 voor komen.
[...]

[ Voor 29% gewijzigd door Weltschmerz op 20-04-2007 08:31 . Reden: Geordend ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zit er nu eigenlijk nog een prijs verlaging aan te komen? Ik dacht dat daar toen sprake van was bij de release van de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:31:
zit er nu eigenlijk nog een prijs verlaging aan te komen? Ik dacht dat daar toen sprake van was bij de release van de ps3?
Ik denk dat de Ps3 het zo slecht doet, overal behalve Europa waar het ding nog redelijk goed verkoopt, maar ik denk niet dat ze de prijs gaan verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

NiaX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:31:
Nog niks van bekend. Ik denk dat men eerst de Elite helemaal op stoom wil hebben voordat men eventueel een prijsverlaging gaat doorvoeren. Ik verwacht dan ook eigenlijk dat de Core er wel eens uit kan gaan als de premium in prijs verlaagt, deze wordt dan automatisch aantrekkelijker aangezien de prijs van losse hardware niet omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Grmmpgdsfsdrwe Whaaa retgregkfgjkl krewrtg !!!!!

Meer kan ik er niet uitbrengen met dit slechte nieuws.

ps jij bent NIET lullig, maar het is LULLIG en grmphh whaaaah oefpoeasewr #$&#%@#$^#$!@#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Rafe schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:06:
Ik heb pijn in mijn hand van te veel Guitar Hero 2. Maar ik moet doorspelen! /verslaafd

Ben net van Medium naar Hard gegaan, en de eerste vijf uit kunnen tokkelen met 3 sterren. Op easy heb ik voor alle nummers 5 sterren, op medium probeer ik dat ook, voor de eerste 10 nummers is dat geen probleem, maar voor de rest kom ik vaak niet verder dan de 4 sterren.

Hard gaat toch een tikkie sneller, mmar het is na wat (veel :-)) oefening denk ik wel te doen. Aan expert denk ik nog maar even niet, en die filmpjes op youtube kijk ik ook niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Roely schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:09:
[...]

Grmmpgdsfsdrwe Whaaa retgregkfgjkl krewrtg !!!!!

Meer kan ik er niet uitbrengen met dit slechte nieuws.

ps jij bent NIET lullig, maar het is LULLIG en grmphh whaaaah oefpoeasewr #$&#%@#$^#$!@#!
Om de pijn te verzachten:

Forza Motorsport 2 GDC 07 Demo part 1 of 4
Forza Motorsport 2 GDC 07 Demo part 2 of 4
Forza Motorsport 2 GDC 07 Demo part 3 of 4
Forza Motorsport 2 GDC 07 Demo part 4 of 4

Ik had ze ook al in het forza 2 topic gepost, maar ze zijn zeker de moeite waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

evilpin0 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:13:
Zelda was leuk maar heb er nog nooit eentje uitgespeelt. Verlies er altijd intresse in. En dat terwijl ik wel ook een groot rpg liefhebber ben, maar zelda vindt ik veel te liniear.
Ik vind Zelda altijd geweldig, koop hem, speel ermee, maar na dungeon 4 of zo dan heb ik het ook wel gezien. Er komen wel steeds nieuwe soorten puzzels, maar het voelt allemaal hetzelfde aan. Zonde, Windwaker niet uitgespeeld. Dus ook niet meer Twilight Princess gekocht. De enige die ik wel uitgespeeld heb, is Link to the Past op de SNES, maar dat was in een tijd dat ik minder geld en dus keuzes had in spellen. Dan ga je toch meer spelen met de spellen die je dan wel hebt...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Over de laatste posts..
Dit is denk ik wel het grootste verschil tussen die 360 gamers onderscheidt van "traditionele" console gamers (waaronder ik :P )

Multiplayer is da bomb!

Nu wil ik niet zeggen dat dat slechte punten zijn opzich (behalve die laatste mischien :P ) en mischien wil MS zich juist onderscheiden op deze manier door hieraan vast te houden maar werkt dat op de lange termijn? Tot nu toe was er enkel de 360 deze generatie en het gaat nog steeds lekker. Nu komt Sony weer kijken met een heel andere game aanpak en ben erg benieuwd hoe dat afloopt :)
De PS2 had vanaf bijna het begin een behoorlijke variatie aan games en is mischien wel de succesvolste console ooit geworden.
Het jammere van die druk (van gamers en MS) is dat juist door die druk op multiplayer de single player gewoon minder ontwikkeltijd krijgt dan het vaak had kunnen gebruiken terwijl ontwikkelkosten stijgen.
En dat vind ik persoonlijk best jammer aangezien de 360 een mooie console is.
Gelukkig komt er nog een Blue Dragon en een Lost Odyssey die nogal uitsteken qua stijl maar weet zo een twee drie niet nog wat anders op te noemen die buiten het bekende 360 plaatje uitsteken.
Just my 2cents!
Dit is in het algemeen bedoeld allemaal nergens persoonlijk, vind het interesant hoe dat werkt allemaal, console successen e.d. ;)

Ik vind het juist narrow-minded om te zeggen dat '360 gamers' alleen op multi-player kicken en dat het stoer moet zijn.
*harkt Viva Pinata tuin nog eens aan*

En game-aanpak tussen 360 en PS anders? Nah, developers komen met voorstellen om spellen te maken, MS wijst geen projecten toe die ze intern verzinnen (op Halo na, misschien). Het enige wat je wel ziet is dat MS minder snel in iets riskants zal investeren. Zie ook LittleBigPlanet, wat voortkomt uit het team van Ragdoll Kung-Fu. Die mogelijkheden moet je zien, maar komen denk ik ook voort uit de Japanse orientatie van Sony.

Voor wat betreft SP vs. multi-player ik heb niet het gevoel dat MP een dusdanige focus krijgt dat de SP afgeraffeld wordt. Wel is MP nu een volwaardige component _bovenop_ de SP, in plaats van een 'tack-on'. Dat sommige de development tijd voor MP als 'gestolen' zien van de SP ontwikkeltijd is denk ik onterecht. Als SP bij een spel alle aandacht verdient, dan krijgt het dat ook, zie Oblivion.

Mijn mening is dat er geen generatie consoles is geweest die zo weinig onderscheidend was (ik wil het hier beperken tot MS en Sony). Zie het wegvallen van allerlei exclusives en alle vergelijkbare on-line opties. Alleen de interne studio's maken het verschil en dat zijn er nogal wat in het geval van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Mutatie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:46:
[...]

Ik zit er zelf wel op te wachten en eerlijk gezegd ga ik uiteindelijk wel voor een PS3 als de huidige lijn zich voortzet. Absoluut niet omdat ik bevooroordeeld zou zijn of wil bashen wat absoluut niet het geval is. (tja, blijft concurrentie :*) )
Maar als ik er zo over denk zullen er vele anderen zijn die hetzelfde idee hebben (deel van de markt dus).
Als je je zienswijze onderbouwt, dan zal niemand je een basher vinden. En er zijn altijd een paar mensen die lange tenen hebben, och *shrug*.

De console-concurrentie (de term 'wars' laat het allemaal mooier lijken dan het daadwerkelijk is, 'aan welke kant sta jij?' Met geen enkel ander product te zien.. 'Douwe Egberts koffie' 'Nee, Max Havelaar, basher!!') is inderdaad interessant. Maar ik hoop dat Sony niet te veel grond gaat verliezen. Het bedrijf is in hoge mate afhankelijk van de PS-resultaten, aangezien de consumer electronics afdelingen het niet fantastisch doen. En ik weet niet, maar bij het vooruitzicht van de Spring-update voor de 360 bekroop mij een eng gevoel met het opleggen van de MSN integratie. Misschien is het een feature die iedereen hier wil, maar van mij hoeft dat echt niet en hadden ze een aantal van de andere 1600 openstaande ' tickets' (bron: podcast MajorNelson) op mogen pakken. Ik huiver bij de gedachte wanneer MS dominantie zou bereiken in de markt. Misschien onterecht en ik vind MS producten prima, maar ze zijn een moloch die niet van zijn plaats komt zonder concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:36:
[...]
Ik denk dat de Ps3 het zo slecht doet, overal behalve Europa waar het ding nog redelijk goed verkoopt, maar ik denk niet dat ze de prijs gaan verlagen.
Ik heb juist het idee dat de PS3 eerst in prijs zal wegzakken. In het PS3 topic zag ik 539 EUR bij de Mediamarkt in RDam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Over de laatste posts..

Multiplayer is da bomb!
Weltschmerz heeft geen internet op zijn kamer. Weltschmerz speelt behalve de sporadische co-op ook geen multiplayer. Weltschmerz speelt meer dan de helft van zijn leven al op consoles. Weltschmerz heeft toch ook echt een Xbox 360...
"Oi..dat ziet er anders uit, daar waag ik me niet aan, nogal narrow minded :X ." Juist, Weltschmerz en narrowminded...

En daarbij, grappig dat je hier mensen over 1 kam scheert, en dan wel zegt dat anderen narrowminded zijn...beetje vreemd...en niet lekker...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Rafe schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:06:
Erg strak filmpje, het eind is ook echt _/-\o_

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Weltschmerz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:06:
[...]
Weltschmerz heeft geen internet op zijn kamer. Weltschmerz speelt behalve de sporadische co-op ook geen multiplayer. Weltschmerz speelt meer dan de helft van zijn leven al op consoles. Weltschmerz heeft toch ook echt een Xbox 360...
"Oi..dat ziet er anders uit, daar waag ik me niet aan, nogal narrow minded :X ." Juist, Weltschmerz en narrowminded...

En daarbij, grappig dat je hier mensen over 1 kam scheert, en dan wel zegt dat anderen narrowminded zijn...beetje vreemd...en niet lekker...
* Armada vindt mensen eng die in de derde persoon over zichzelf spreken.
Anyhoe, fantastisch voorbeeld van iemand met lange tenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Houden jullie eens op met Link bashen ;)

Hey maar mijn Xbox blijft te pas en te onpas hangen. Nou heb ik deze twee linkjes gevind en moet ik dat nog even thuis uitchecken. Maar ik hoor steeds over het branden van LEDjes. Waar mogen die zitten en wat kan je daar uit ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

apNia schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:22:
Maar ik hoor steeds over het branden van LEDjes. Waar mogen die zitten en wat kan je daar uit ophalen?
Als je die nog niet gevonden hebt, dan zou ik hem eens uit de doos halen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 15:44

Hey maar mijn Xbox blijft te pas en te onpas hangen. Nou heb ik deze twee linkjes gevind en moet ik dat nog even thuis uitchecken. Maar ik hoor steeds over het branden van LEDjes. Waar mogen die zitten en wat kan je daar uit ophalen?
Bij de aan/uit knop als daar 3 rode lampjes gaan branden is de xbox dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hmm zal daar eens op letten, want die staat altijd om een hoekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeeeeeeeen ik kan echt niet wachten totdat ik SF3 kan spelen vandaag woot woot :D. Samen met Breakdown O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Je bedoelt de Ring of Doom? ;)

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/xbox-360-hardware/360warranty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ring of death was 't toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:12:
lap tekst en:

Wat is BC nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

BM

Moderator Spielerij
Backwards Compatibility.

Oude xbox games die je ook op je 360 kunt spelen dus.

[ Voor 47% gewijzigd door BM op 20-04-2007 11:11 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of Before Christ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Eeeh...
SF3 :?
Breakdown?

* UltraSub iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

UltraSub schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:32:
Eeeh...
Breakdown?

* UltraSub iets gemist?
Breakdown is een first person game van Namco welke erg origineel was van opzet. Alleen niet echt een commercieel succes geworden geloof ik. Street Fighter kent iedereen wel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
BM schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:10:
[...]

Backwards Compatibility.

Oude xbox games die je ook op je 360 kunt spelen dus.
haha thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Armada schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:16:
[...]

* Armada vindt mensen eng die in de derde persoon over zichzelf spreken.
Anyhoe, fantastisch voorbeeld van iemand met lange tenen.
Tof, Armada vind zichzelf eng ;)
Neuh ik heb niet echt lange tenen, af en toe alleen. Maar ik wilde er gewoon even graag op reageren omdat ik vaak merk dat mensen heel erg meningloos aan het generaliseren zijn. Persoonlijk vind ik namelijk dat de PS2 nogal meer van het generale gamer publiek trok, in plaats van de Xbox zoals Mutation schreef, maar daarin verschillen we dan gewoon van mening denk ik. Vond de manier van uiten alleen nergens voor nodig :)

Nog maar acht dagen en ik kan eindelijk HD gamen. Dan ga ik al mijn 360 games nog maar een keertje opnieuw uitspelen. :9~

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Wom schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:35:
[...]

Breakdown is een first person game van Namco welke erg origineel was van opzet. Alleen niet echt een commercieel succes geworden geloof ik. Street Fighter kent iedereen wel denk ik?
Breakdown was toch die game met al dat breken van mensen? Waarbij je zo al je moves met je armen echt in beeld zag? Dat spel zag er vrij apart uit, ik heb het echter nooit gespeeld... :/

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe update al uit trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Nu te lezen op NU.nl :

"Snoop Dogg treedt niet op zonder Xbox "

Hij was natuurlijk al eerder te zien iin een of ander wazig filmpje wat ik op Xbox Live had gevonden. Ging over Hip Hop Gaming ofzo ...... zal wel te oud zijn :O (geboren in 1969)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:32:
Eeeh...
Breakdown?

* UltraSub iets gemist?
Oke ik kan helaas geen plaatjes checken hier op mn werk, maar ik weet wel dat Breakdown een xbox game is, firstperson met een hoop gevechten, sci fi en tijdreizen. Gehoord dat die errug vet is.

SF3 is natuurlijk Street Fighter 3 : Third Strike. Deze zit in de anniversary collection voor de Xbox en hiermee is online te spelen. Ook deze game Street Fighter 2 en zit de anime film erin. Het online gamen van SF3 is gaming heaven <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:57:
Is de nieuwe update al uit trouwens?
The Spring update is scheduled for release May 7th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Armada schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:47:
[...]

Ik vind het juist narrow-minded om te zeggen dat '360 gamers' alleen op multi-player kicken en dat het stoer moet zijn.
*harkt Viva Pinata tuin nog eens aan*

En game-aanpak tussen 360 en PS anders? Nah, developers komen met voorstellen om spellen te maken, MS wijst geen projecten toe die ze intern verzinnen (op Halo na, misschien). Het enige wat je wel ziet is dat MS minder snel in iets riskants zal investeren. Zie ook LittleBigPlanet, wat voortkomt uit het team van Ragdoll Kung-Fu. Die mogelijkheden moet je zien, maar komen denk ik ook voort uit de Japanse orientatie van Sony.

Voor wat betreft SP vs. multi-player ik heb niet het gevoel dat MP een dusdanige focus krijgt dat de SP afgeraffeld wordt. Wel is MP nu een volwaardige component _bovenop_ de SP, in plaats van een 'tack-on'. Dat sommige de development tijd voor MP als 'gestolen' zien van de SP ontwikkeltijd is denk ik onterecht. Als SP bij een spel alle aandacht verdient, dan krijgt het dat ook, zie Oblivion.

Mijn mening is dat er geen generatie consoles is geweest die zo weinig onderscheidend was (ik wil het hier beperken tot MS en Sony). Zie het wegvallen van allerlei exclusives en alle vergelijkbare on-line opties. Alleen de interne studio's maken het verschil en dat zijn er nogal wat in het geval van Sony.
T'is niet persoonlijk bedoeld, ik heb niks op jullie mening maar neem nu net bv Viva Pinata. Die game is heel erg goed en toch scoort die niet zo goed in de verkopen. Overal reacties van OMG kiddy, dat speel je toch niet.. (niet alleen hier hoor ;) )
Ik bedoel ook het algemene beeld.Mischien lijkt het over 1 kam scheren maar zo bedoel ik het niet, in ieder geval niet op de verkeerde manier. Ik weet donders goed dat, vooral hier, men ook veel verder kijkt dan het bekende.

Over ontwikkeltijd,
Neem bv GoW, denk ik wel de beste 360 game, maar de SP is maar 9-11 uur lang en heeft weinig variatie in gameplay, dat terwijl Cliffy B zoveel ideen heeft gehad om erin te stoppen en die ideen waren echt leip zoals bv. minigames ala God of War en meer gepuzzel, stealth elementen enz. Uiteindelijk is het een klein stukje (maar knettergoede) gameplay geworden.
Er is zoveel geschrapt uit tijdsgebrek en nu wordt het een trilogie, ds beetje bij beetje de SP verzamelen en erg veel betalen en wachten (en ja, dat werkt, vooral vanuit bedrijfs oogpunt, ik zal elk deeltje gaan aanschaffen).
Stel dat die game een lange opbouw had qua story en weapons en wat meer variatie had en een duur van tegen 20 uur. (een soortgelijke opbouw als in MGS) Als het nu al soms een 10 scoort wat als dat er allemaal goed gedaan inzat?
(zoals beweerd was, en de devs graag wilden)
Volgens mij waren ze het laatse jaar anderhalf jaar van de ontwikkeltijdenkel bezig met multiplayer fiksen, Er werdt in December 2005 beweerd dat de game vooral heel zwaar op SP zou leunen wat uiteindelijk minstens 50/50 is geworden.
Nu is dat natuurlijk absoluut niet erg als je van multiplayer houdt ;)

Je hebt trouwens ook wel gelijk, het lijkt nu (of gaat nu) mischien weer wat meer op de SNES en Megadrive verhouding (lijken).
Wat wel mooi is natuurlijk alleen was ik toendertijd voor Ninendo en lijkt de 360 meer op Sega :P

Maargoed, hokjes plaatsen is een menselijke manier van doen/overleven :P
Ik deed het alleen ff met opzet, niet tegen iemand persoonlijk.
Alsof marketing zich op per individuen richt. ;)

Whaha nu moet ik wel m'n joypad modden :+
Streetfighter anniversary = BC geworden *O* *O* *O*
Eindelijk ook eens SF3 in huis halen :Y
Weltschmerz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:55:
[...]

Tof, Armada vind zichzelf eng ;)
Neuh ik heb niet echt lange tenen, af en toe alleen. Maar ik wilde er gewoon even graag op reageren omdat ik vaak merk dat mensen heel erg meningloos aan het generaliseren zijn. Persoonlijk vind ik namelijk dat de PS2 nogal meer van het generale gamer publiek trok, in plaats van de Xbox zoals Mutation schreef, maar daarin verschillen we dan gewoon van mening denk ik. Vond de manier van uiten alleen nergens voor nodig :)

Nog maar acht dagen en ik kan eindelijk HD gamen. Dan ga ik al mijn 360 games nog maar een keertje opnieuw uitspelen. :9~
Excuus als je je aangesproken voelt, ik probeerde duidelijk te maken dat dat niet de bedoeling was, da's alleen nogal lastig wanneer het om consoles gaat ;)

Het ging me ook voor een deel over de markt, de PS2 had heel erg veel mainstream maar ook de meest originele games.
Daar zou ik ook graag ruimte voor zien op de 360 die tot nu toe erg mainstream gericht is.

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 20-04-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Roely schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:16:
[...]

Ben net van Medium naar Hard gegaan, en de eerste vijf uit kunnen tokkelen met 3 sterren. Op easy heb ik voor alle nummers 5 sterren, op medium probeer ik dat ook, voor de eerste 10 nummers is dat geen probleem, maar voor de rest kom ik vaak niet verder dan de 4 sterren.

Hard gaat toch een tikkie sneller, mmar het is na wat (veel :-)) oefening denk ik wel te doen. Aan expert denk ik nog maar even niet, en die filmpjes op youtube kijk ik ook niet meer.....
Alleen sectie 7 en 8 moet ik nog op 5 sterren krijgen op medium, de naam furious fretwork doet z'n naam wel eer aan in ieder geval :P. Op hard heb ik inmiddels ook de eerste sectie met 3 sterren uitgespeeld maar het is op sommige momenten aan starpower te danken dat ik het heb gehaald :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Mutatie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:07:
Volgens mij waren ze het laatse jaar anderhalf jaar van de ontwikkeltijdenkel bezig met multiplayer fiksen, Er werdt in December 2005 beweerd dat de game vooral heel zwaar op SP zou leunen wat uiteindelijk minstens 50/50 is geworden.
Nu is dat natuurlijk absoluut niet erg als je van multiplayer houdt ;)

Je hebt trouwens ook wel gelijk, het lijkt nu (of gaat nu) mischien weer wat meer op de SNES en Megadrive verhouding (lijken).
Wat wel mooi is natuurlijk alleen was ik toendertijd voor Ninendo en lijkt de 360 meer op Sega :P
Ik denk dat je wilt reageren op wat ik typ, maar je hebt het niet echt gelezen.
1) ik geef aan dat er volgens mij helemaal geen tijd genomen wordt van de SP-ontwikkeltijd om MP te ontwikkelen. Dus het spel was domweg eerder uitgekomen, niet verder uitgebreid omdat men dan ineens het MP deel aan tijd 'overhad'.
2) Ik zeg juist dat er nog nooit een generatie zo weinig onderscheidend was. Maw: 1 pot nat. Bij het SNES/Megadrive tijdperk waren ze juist heel anders. Mario, Sonic, Zelda, Ecco. Zelfs de cross platform waren onderscheidend (MK1: argh! geen bloed bij de SNES?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Mutatie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:07:
[...]

Neem bv GoW, denk ik wel de beste 360 game, maar de SP is maar 9-11 uur lang en heeft weinig variatie in gameplay, dat terwijl Cliffy B zoveel ideen heeft gehad om erin te stoppen en die ideen waren echt leip zoals bv. minigames ala God of War en meer gepuzzel, stealth elementen enz. Uiteindelijk is het een klein stukje (maar knettergoede) gameplay geworden.
Er is zoveel geschrapt uit tijdsgebrek en nu wordt het een trilogie
Gears is geen trilogie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
?? Ok.. waren die berichten allemaal BS? Of gaan ze gewoon een serie maken? Stoppen doen ze toch niet.. Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Armada schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat je wilt reageren op wat ik typ, maar je hebt het niet echt gelezen.
1) ik geef aan dat er volgens mij helemaal geen tijd genomen wordt van de SP-ontwikkeltijd om MP te ontwikkelen. Dus het spel was domweg eerder uitgekomen, niet verder uitgebreid omdat men dan ineens het MP deel aan tijd 'overhad'.
2) Ik zeg juist dat er nog nooit een generatie zo weinig onderscheidend was. Maw: 1 pot nat. Bij het SNES/Megadrive tijdperk waren ze juist heel anders. Mario, Sonic, Zelda, Ecco. Zelfs de cross platform waren onderscheidend (MK1: argh! geen bloed bij de SNES?).
Ik probeer duidelijk te maken dat naar mijn idee dat juist wel het geval is, hoe kan dat anders dan. Multiplayer erbij stoppen kost geld, tijd en ontwikkeling. Wat allemaal in zou SP worden gestopt (ttenzij ze iets willen afraffelen) met als bewijsvoering :P bv Oblivion, MGS, Okami enz. Kan me niet voorstellen dat wanneer die games multiplayer hadden gehad de Sp er niet onder zou lijden (of visa versa)

Snap ik, mijn idee erover is dat sinds de PS1 er juist veel onderscheidt was, N64 was nogal heel anders dan PS1 en nu inderdaad in verhouding mischien minder onderscheidt lijkt te gaan komen, maar ben, zoals ik eerder zei, werleijk heel erg beniuewd hoe het zal gaan qua aanbod en ontwikkleingen in games aanbod.
Xbox was ook behoorlijk anders dan de PS2. Tot nu toe lagen de SNES en Megadrive juist het dichts bij elkaar qua games aanbod, op beide consoles allerlei verschillende maar veel wel dezelfde type games.

De planning voor GoW is volgens mij heel lang maart 2006 geweest, paar maand ervoor werdt dat gewijzigd.

[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 20-04-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Misschien spuit 11, maar wel met een bron. Mag je zelf kiezen welke je het meest betrouwbaar vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch niet helemaal. ze stoppen niet bij 3 namelijk..
http://www.xboxic.com/news/2042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:02:
[...]

toch niet helemaal. ze stoppen niet bij 3 namelijk..
http://www.xboxic.com/news/2042
En ik vond 1 al teveel :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond 1 juist veel te weinig. had van mij nog wel wat uren single player in gemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Rafe schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:15:
[...]

Alleen sectie 7 en 8 moet ik nog op 5 sterren krijgen op medium, de naam furious fretwork doet z'n naam wel eer aan in ieder geval :P. Op hard heb ik inmiddels ook de eerste sectie met 3 sterren uitgespeeld maar het is op sommige momenten aan starpower te danken dat ik het heb gehaald :$.
Het op vijf sterren krijgen van alles boven de derde sectie op medium vind ik best lastig. Daarintegen had ik hard de eerste sectie vrij snel door, niet dankzij de startpower. Het eerste nummer van de tweede sectie failde echter jammerlijk.

Toch maar even wat meer 5 ster rankings op easy halen, dan wordt hard vanzelf eenvoudiger, zo heb ik het ook gedaan met de switch van easy naar medium.

Ik kreeg af en toe de indruk dat iedereen op dit forum binnen no time nummers op Hard op vijf sterren goud uitspeelde, maar gelukkig ben ik niet de enige die met veel oefenen geleidelijk vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
:*) :*) :*) :*) C&C TW Demo nu te downloaden van de marketplace :9~ :9~ :9~

Ik stop maar eens met werken denk ik en lekker naar huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Grr, net PES6 besteld bij Bol.com (en binnen gekregen ;) ) voor €59,99, is hij nu bij Nedgame.com €29,99!!! Hij was eerst €44,99 bij Nedgame, maar vond t voor €15 euro niet de moeite waard om langer op de verzending te wachten (bij vooruitbetaling). Bummer voor mij, misschien prettig voor de mensen die PES6 voor een prikkie willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Exorcist schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:00:
Grr, net PES6 besteld bij Bol.com (en binnen gekregen ;) ) voor €59,99, is hij nu bij Nedgame.com €29,99!!! Hij was eerst €44,99 bij Nedgame, maar vond t voor €15 euro niet de moeite waard om langer op de verzending te wachten (bij vooruitbetaling). Bummer voor mij, misschien prettig voor de mensen die PES6 voor een prikkie willen hebben.
Balen dat het al zo snel is, maar een gerustelling, elk spel wat je koopt beland vroeg of laat in de budgetbak .....

Gewoon veel plezier aan beleven

PES6 kopen, MASTERCARD, PES6 spelen, ONBETAALBAAR 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Exorcist schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:00:
Heb je bij internetbestellingen niet het recht alles binnen 7 dagen te mogen terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

yorroy schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:37:
[...]

Heb je bij internetbestellingen niet het recht alles binnen 7 dagen te mogen terugsturen?
Jawel, maar ik heb t nu eenmaal daar besteld, plus dat ik geen zin heb om terug te sturen, en opnieuw ergens te bestellen. Wilde m voor dit weekend hebben, aangezien er vanavond een maat komt om ff te gamen. :)
Roely schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:26:
[...]

Balen dat het al zo snel is, maar een gerustelling, elk spel wat je koopt beland vroeg of laat in de budgetbak .....

Gewoon veel plezier aan beleven

PES6 kopen, MASTERCARD, PES6 spelen, ONBETAALBAAR 8)
True :+

[ Voor 28% gewijzigd door Exorcist op 20-04-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hoe is C&C3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:01
Kutzooi, kom ik er net achter dat bij de nieuwe BC update Star Wars Republic Commando zit *O*

Blijkt dat speel niet te werken als je 360 op VGA aangesloten zit -O-

Zat ik echt op te wachten! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben meer mensen in de gaten dat C&C 3 te downen is. De 360 staat nu bijna 2.5 uur aan maar pas 30% binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:52:
Volgens mij hebben meer mensen in de gaten dat C&C 3 te downen is. De 360 staat nu bijna 2.5 uur aan maar pas 30% binnen.
25% hier. Heb het maar afgebroken en probeer later nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de monster madness demo ook al gespeeld?

Echt humor, alhoewel de besturing ff wennen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:33:
Iemand de monster madness demo ook al gespeeld?

Echt humor, alhoewel de besturing ff wennen is...
Hoe speelt het in verhouding tot Zombies Ate My Neighbours?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live is brak vanavond, constant disconnects en kan dan niet meer inloggen. Krijg ook steeds alleen failed bij live, met vage status codes. Overbelast door die demo ofzo?? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:23:
Live is brak vanavond, constant disconnects en kan dan niet meer inloggen. Krijg ook steeds alleen failed bij live, met vage status codes. Overbelast door die demo ofzo?? :s
Geen problemen hier, ook niet bij vrienden (met wie ik speel :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Live heeft hier ook perfect gewerkt... niet toevallig een torrent aanstaan? ;)

Goh, met die nieuwe BC update kan ik ook Tony Hawk`s Underground 1 spelen...nou joy.. Ik zit al eeuwen te wachten op Burnout Revenge...maar die ziet er met upscaling/filterje precies hetzelfde uit als de 360 versie, misschien dat die daarom niet op de BC lijst komt.. :(

Maar weer eens de zwarte doos aansluiten dan :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

I am ready to join the dark side.....again :P

Ja ik wil weer een x-box halen, hoewel ik op mijn x-box 1 niet echt super veel gespeeld heb. Maar dat geeft niet, want als ik er wel op speel heb ik er zeer veel plezier mee.

Verder zou ik willen bijdragen aan de flamerwarvoerders (hoewel ik de laatste paar pagina's van dit forum echt super vond, goed onderbouwd en met respect voor elkaar gesproken _/-\o_ ):
Speel games die je leuk vind ongeacht het platform. Er is geen een platform te noemen waarop echt alleen maar bagger is uitgekomen. Hoewel bij sommigen de teller natuurlijk echt bij een paar top games stopt (degene die voor de jaguar en 3do 10 TOP games per console kan opnoemen krijgt een drankje naar keuze als het niet meer dan 5 eur kost :P)

Mijn vraag is echter of er al iets bekend is van de nederlandse release van de 360 elite? Ik hoorde in een spellenwinkel dat het pas volgend jaar gaat worden voor Europa? In dat geval neem ik gewoon wel een standaard premiumpje. Prijsverlangingen en/of aangekondigde nieuw bundel info hoor ik uiteraard ook graag.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ah damn.. Heb vannacht maar eens even goed de C&C3 demo gechecked en het is eigenlijk gewoon een heel andere game geworden puur door de besturing.
Mischien moet ik nog wat meer oefenen maar precies spelen is er amper bij.
Op de PS1 leek C&C nog op C&C qua controls (heel anders wel maar in de verte leek het erop) maar dit gaat wel heel anders, point &drag is er niet eens bij en dat mis ik behoorlijk.
Ik ga het nog wel een paar keer proberen maar ben bang dat het wachten voor niks is geweest.
Op een SD TV lijken de gfx meer overeen te komen met de PC settings op laag, framedrops en best veel last van tearing, ook zijn de teksten amper leesbaar.
-O-

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 21-04-2007 13:12 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.