Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik zou zeggen dat dit alles het illegaal kopieren en spelen van xbox 360 games wel erg bevorderd zo.... MS moet dit gewoon goed afhandelen en games vergoeden. Punt. Een andere oplossing is geen oplossing.

Probleem is alleen dat men maar moet bewijzen dat de xbox stabiel stond en niet verplaatst is wat dus onmogelijk is. Want anders heb ik ook wat minder medelijden. Het staat n.l. met grote letters in de handleiding dat dit niet gedaan moet worden.

Okay, stom dat ze zo gevoelig zijn maar goed.. Ze maken er al wel melding van.. Daarom des te vreemder dat het zo lang heeft geduurd dat met reageerde.
Mutatie schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:27:
[...]

Ik snap niet zo heel goed waarom MS zo hard verdedigd wordt daar het probleem daadwerkelijk aanwezig is.
M'n zus is in de afgelopen weken 200 euro aan games kwijtgeraakt (ja stabiel geplaats en alles), ruzie gehad in de winkel die niks vervangt of vergoed (lang leve Dixons) en MS die het probleem ontkent(de).
Wil je zeggen dat ze pech heeft en het maar moet laten zitten?
Ik ben in ieder geval blij dat er zoiets als Kassa is, ondanks kijkcijfer trekkerij e.d. is dat programma voor zover ik weet de enige die kan helpen op grotere schaal (hoewel, in d'r eentje kwam ze ook nergens).

Mijn 360 komt in de loop van de week terug en als ik zo'n dwarsbomende drive terug krijg bel ik direct weer op, ik kan het niet betalen om om de zoveel uur de game opnieuw aan te schaffen en wil geeneens het risico lopen ook maar 1 van m'n games kwijt te raken, of is dat de bedoeling (winst maken op games?? :P )
MS's reputatie is bij mij in ieder geval al geschaad en dus komt de PS3 de 360 vervangen wanneer de games en de prijs goed zijn.Ik zal niet de enige zijn en dat is mischien jammer voor de marktpositie of reputatie van MS maar ze hebben daar zelf voor gezorgd met alle problemen bij elkaar). Het voelt voor mij in ieder geval absoluut niet meer als een degelijk product.

MS hoort jouw of de winkels gewoon te helpen met dit probleem, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

mca2 schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:13:
[...]

Rustig rustig ;) Wat is nou het probleem? Er zijn een aantal mensen die last hebben van krassen op hun schijfjes. En in plaat van dat deze mensen door Microsoft worden afgewimpeld, heeft de 'specifieke hetze' van Kassa ervoor gezorgd dat deze mensen nu serieus worden behandeld. Wat is daar nu mis aan?
Dat ik mail van m'n zus kreeg "dat de Xbox 360 krassen veroorzaakt" omdat Kassa voor de kijkcijfers graag doet alsof "dat aantal mensen" representatief is voor de andere 10 miljoen boxes? Ik vind de manier waarop ze het doen echt weerzinwekkend. Als ik morgen eenzelfde hetze tegen buitenlanders start omdat 1 neger een vechtpartij is gestart is het land te klein en sta ik voor de rechter. Kassa mag blijkbaar wel eindeloos generaliseren en problemen in het belachelijke trekken, onderwijl ongestraft grove publicitaire schade aanrichtend aan bedrijven.
En tenzij je slaapt onder een Xbox360 dekbed of je putopties Microsoft hebt, dan zal die 'wanstaltige misinformatie en populistisch geneuzel voor de kijkcijfers' jou toch niks doen?
Neuj in mijn branche ben ik juist gebaat bij zoveel mogelijk media-aandacht voor MS, positief of negatief. Kun je nagaan ;)
Mutatie schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:27:
[...]

Ik snap niet zo heel goed waarom MS zo hard verdedigd wordt daar het probleem daadwerkelijk aanwezig is.
Ik verdedig MS helemaal niet. Ik heb nergens gezegd dat ze niet verantwoordelijk zijn voor schade veroorzaakt door hun hardware. Om het voorbeeld hierboven verder door te trekken: je bent onzinnig bezig als je die ene neger niet voor de rechter zet omdat hij allochtoon is. Maar dat kan ook zonder de voorpagina's van de kranten er iedere week bij te willen trekken toch?
M'n zus is in de afgelopen weken 200 euro aan games kwijtgeraakt (ja stabiel geplaats en alles), ruzie gehad in de winkel die niks vervangt of vergoed (lang leve Dixons) en MS die het probleem ontkent(de).
Wil je zeggen dat ze pech heeft en het maar moet laten zitten?
Nee, maar het zou al helpen als Kassa ook daar eens volledige informatie had verschaft: namelijk dat je bij iedere importeur voor kostprijs en verzendkosten een nieuwe disc kunt krijgen als je kunt bewijzen dat je reeds een licentie hebt gekocht. Voor nog geen tientje dus een nieuwe schijf.

Ja, dat is volstrekt secundair aan dat de 360 het niet mag veroorzaken, maar van primair belang voor de goede voorlichting aan het publiek. Kassa vind het echter veel leuker en aantrekkelijker om publiek van de daken te schreeuwen dat je voor 60 euro een nieuwe game moet kopen, want 10 euro schade haal je geen voorpagina's mee.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Stealth2000 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:18:
[...]

Hier begon het bij mij mee. Na 3 keer begon het rode LED verhaal. Inmiddels is mijn xbox opgehaald door UPS. Hoop voor jou dat het iets in de trent van een warmte probleem is. Of... Al geprobeerd te switchen tussen staand / liggend ?
Nou vandaag is mijn xbox opgehaald.
Balen, is al de 2e keer dat ie retour gaat.
Overigens ging het nog wel binnen de garantie (microsoft hanteert 2 jaar garantie, dat zou betekenen dat alle repairs nog binnen de garantie vallen omdat de 360 nog geen 2 jaar uit is. Uitgezonderd gevallen waarbij de gebruiker verwijtbaar is natuurlijk).

Volgens de helpdesk duurt het 15 werkdagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst van de kapotte xbox 360.
Tevens heb ik melding gemaakt van het andere probleem dat ik heb: de wireless headset en wireless controller willen/kunnen niet samen in 1 quadrant fungeren, de controler is daarbij dominant en 'dwingt' de headset naar een ander quadrant te gaan.
Als reactie op dit probleem is mij een nieuwe wireless controler toegezegd.
Waarschijnlijk zal ik die eerder ontvangen dan de console.
Er werd mij ook meegedeeld dat ik ook nu weer ween refurbed console krijg (daar baal ik dus van, hoe lang zal deze het volhouden?) en pas als deze kapot gaat (dus de 3e keer!!) wordt het verhaal anders en kan ik een nieuwe krijgen.
Dit is de policy die gehanteerd wordt, zo werd mij verteld door de helpdesk.

Al met al balen dus!!!! 3 weken geen XBOX360!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Curry... wat maak jij je druk zeg....

In het geval van MS heb ik geen enkel medelijden met e.v.t. merkschade (betwijfel of dat uberhaupt zo is) want ze waren al tijdens de release van de problemen op de hoogte en hebben in al die tijd de klant afgewimpeld.

Soms moet je het wat van de daken afschreeuwen om de aandacht te krijgen als andere middelen niet werken. Dat geldt dus bijna voor alle kassa gevallen waar problemen aan de kaak gesteld worden. Bijna alle "slachtoffers" in programma's als kassa hebben al ruimschoots te mogelijkheid gekregen professioneel met de incidenten om te gaan. Het is vooral aan hunzelf te wijten dat ze dit over zich afroepen.

En verder: het is amusement!!! kassa wordt gemaakt om ook zo veel mogelijk kijkers te trekken.

[ Voor 15% gewijzigd door Darth Malak op 16-04-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Darth Malak schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:04:
Curry... wat maak jij je druk zeg....
Het ridiculiseren van iemand die het niet 100% met je eens is is een hele foute discussietechniek ;)

Ik maak me niet druk, ik tracht de overdreven antipathie te nivelleren door misinformatie aan te vullen tot vollediger inzicht.
In het geval van MS heb ik geen enkel medelijden met e.v.t. merkschade (betwijfel of dat uberhaupt zo is) want ze waren al tijdens de release van de problemen op de hoogte en hebben in al die tijd de klant afgewimpeld.
Niet zo vreemd, omdat redelijk snel bleek dat alle concrete gevallen tijdens de launchperiode veroorzaakt waren door mensen die dachten dat je de 360 wel even kon verplaatsen en kantelen tijdens het gamen om te kijken hoe ie leuker naast de TV stond. Een basiswet van de natuurkunde stelt dat een roterend lichaam alles zal doen om op z'n huidige plaats te blijven, en gezien de snelheid waarmee een 12-speed DVD draait daar doet een rubbertje om de lens niets tegen.
En verder: het is amusement!!! kassa wordt gemaakt om ook zo veel mogelijk kijkers te trekken.
En het is dus juist deze instelling waar ik tegen ageer :) Ze moeten oftewel betrouwbaar zijn en volledig inzicht in situaties geven, oftewel er eerlijk voor uitkomen dat ze amusement maken en weinig pretentie hebben tot het zijn van een echte consumentenautoriteit als de Consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Sommige bedrijven kunnen discs ook krasvrij maken, www.noscratch.nl bv. Kent iemand ook zo'n bedrijf in rotterdam, waar je dus even langs kan gaan met je disc? Ik heb namelijk een game geruild met iemand, en daar zitten krassen op. (hij durfde zelfs nog aan mij te vragen of mijn disc wel gaaf was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Rotterdam niet, maar wel in Doetinchem en Groningen, Dimension Plus doet het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

curry684 schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:59:
[...]

Dat ik mail van m'n zus kreeg "dat de Xbox 360 krassen veroorzaakt" omdat Kassa voor de kijkcijfers graag doet alsof "dat aantal mensen" representatief is voor de andere 10 miljoen boxes? Ik vind de manier waarop ze het doen echt weerzinwekkend. Als ik morgen eenzelfde hetze tegen buitenlanders start omdat 1 neger een vechtpartij is gestart is het land te klein en sta ik voor de rechter. Kassa mag blijkbaar wel eindeloos generaliseren en problemen in het belachelijke trekken, onderwijl ongestraft grove publicitaire schade aanrichtend aan bedrijven.
Door de weerzinwekkende houding van Microsoft tegenover dit probleem hebben ze dit alleen over zichzelf afgeroepen. Door de klanten de schuld te geven van een ontwerpfout van een bepaald type drive zorgt Microsoft er juist voor dat mensen naar programma's als Kassa stappen. Als Microsoft geen deugdelijk produkt aflevert en dan de schuld daarvan op de klanten afschuift, dan is de enige manier om er voor te zorgen dat het bedrijf doet wat het hoort te doen het bedrijf publiekelijk aan de schandpaal te nagelen of naar de rechter te stappen.

Kassa heeft overigens duidelijk gesteld dat het probleem kan voorkomen bij Xbox 360 consoles met een TSST drive en uit de tests kwam naar voren dat niet alle consoles er last van hadden, zo erg was Kassa dus helemaal niet bezig. Kassa is overigens niet het enige programma dat hier aandacht aan besteed. De BBC is voor een toekomstige aflevering van het programma Watchdog ook onderzoek aan het doen naar meerdere verschillende problemen met de Xbox 360.
curry684 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:12:
Niet zo vreemd, omdat redelijk snel bleek dat alle concrete gevallen tijdens de launchperiode veroorzaakt waren door mensen die dachten dat je de 360 wel even kon verplaatsen en kantelen tijdens het gamen om te kijken hoe ie leuker naast de TV stond. Een basiswet van de natuurkunde stelt dat een roterend lichaam alles zal doen om op z'n huidige plaats te blijven, en gezien de snelheid waarmee een 12-speed DVD draait daar doet een rubbertje om de lens niets tegen.
Zo'n rubbertje rond de lens zal waarschijnlijk wel een enorm verschil uitmaken. Ik heb per ongeluk een Wii omgegooid terwijl er een draaiende DVD in zat. De DVD heb ik er meteen uitgehaald, maar er zat geen enkel krasje op, de DVD was nog zo goed als nieuw. Als dat in de Wii kan, dan kan dat in de Xbox 360 ook. Al is het wel dom om de console te kantelen terwijl er in de handleiding staat dat je het niet moet doen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Stel je krijg geen garantie van MS op beschadigde spellen, bouw hem dan om. Heb dit probleem ook al een paar gehad dat disc beschadigde, met clone cd kon ik er echter alsnog een perfecte image van maken en op dvd dl branden.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:31:
[...]

Hoewel ik geen enkele conclusie heb gezien waarbij ik met zekerheid kan zeggen dat ze gelijk hebben, wil het nog niet zeggen dat dan alle 360 consoles fouten bevatten. Dit is gewoon een foute batch en die moet inderdaad vervangen worden.

Bovendien is het inderdaad jammer dat er zoveel klachten over zijn, maar er wordt de laatste tijd sterk overdreven (sony fanboys?) over de problemen met de 360. Ik heb verder nog geen problemen (360 is uit december 2005), dus denk ik dat het allemaal wel meevalt.
Jouw conclusie is ook een beetje vreemd.... Ik heb geen problemen dus het valt allemaal wel mee? Das minstends net zo vreemd als iemand die zegt dat ALLE xboxen kapot zijn omdat die van hem dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:59:
[...]

[...]

Neuj in mijn branche ben ik juist gebaat bij zoveel mogelijk media-aandacht voor MS, positief of negatief. Kun je nagaan ;)

[...]

Ik verdedig MS helemaal niet. Ik heb nergens gezegd dat ze niet verantwoordelijk zijn voor schade veroorzaakt door hun hardware. Om het voorbeeld hierboven verder door te trekken: je bent onzinnig bezig als je die ene neger niet voor de rechter zet omdat hij allochtoon is. Maar dat kan ook zonder de voorpagina's van de kranten er iedere week bij te willen trekken toch?

[...]

Nee, maar het zou al helpen als Kassa ook daar eens volledige informatie had verschaft: namelijk dat je bij iedere importeur voor kostprijs en verzendkosten een nieuwe disc kunt krijgen als je kunt bewijzen dat je reeds een licentie hebt gekocht. Voor nog geen tientje dus een nieuwe schijf.

Ja, dat is volstrekt secundair aan dat de 360 het niet mag veroorzaken, maar van primair belang voor de goede voorlichting aan het publiek. Kassa vind het echter veel leuker en aantrekkelijker om publiek van de daken te schreeuwen dat je voor 60 euro een nieuwe game moet kopen, want 10 euro schade haal je geen voorpagina's mee.
Helemaal mee eens Curry...'k heb afgelopen zaterdag vol verbasing naar Kassa zitten kijken. Wat een generalisering!!

Stel het zijn er idd 1000. Wat is nu 1000 op de 100.000 die er in NL verkocht zijn (hoeveel zijn er eigenlijk verkocht in NL?).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zeker net een cursus discussietechnieken gehad!!??? O-)

Anyway, ik zeg niet dat ik het eens ben met het feit dat kassa onvolledig is maar helaas leven we in een verdorven wereld waar programma's als kassa de zaken lekker kunnen aandikken... Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ze bij een zuiver commerciele omroep dit porgramma hadden gemaakt.

En de basiswetten van de natuurkunde zijn me helaas na 23 jaar sinds de laatste les ontschoten! :+
curry684 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:12:
[...]

Het ridiculiseren van iemand die het niet 100% met je eens is is een hele foute discussietechniek ;)

Ik maak me niet druk, ik tracht de overdreven antipathie te nivelleren door misinformatie aan te vullen tot vollediger inzicht.

[...]

[...]

En het is dus juist deze instelling waar ik tegen ageer :) Ze moeten oftewel betrouwbaar zijn en volledig inzicht in situaties geven, oftewel er eerlijk voor uitkomen dat ze amusement maken en weinig pretentie hebben tot het zijn van een echte consumentenautoriteit als de Consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel ander probleem. Mijn Xbox 360 maakt een specifiek geluid als ie opstart, alleen wanneer er al een game inzit, en bij het verwisselen van een game..Bij opstarten console zal de game niet automatisch starten (wat prima en zo bedoeld is), maar spint op, en de DVD drive stopt dan met flink wat geratel. Het lijkt er op dat er twee (plastic ?) tandwieltjes speling hebben en van elkaar afgehaald worden. Dat vind ik minder prima.

Ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen, en ik heb het sinds eind december/januari ( 2e - refurbished - xbox, ter vervanging van mijn met de "Ring of Death" gezegende 1e). De 360's bij vrienden maken het geluid niet.

Discs krassen niet voor zover ik kan zien, er komt ook (nog?) geen plastic uit de drive. Kent Iemand dit probleem en heb je dat probleem bij Microsoft aangemeld ?

Het wordt steeds een klein beetje luider. Ik heb zo'n vermoeden dat als ik deze week bel, dat ik dan of heel lang aan de lijn moet hangen, en/of dat het probleem door NL-helpdesk niet serieus genomen wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:51:
[...]

Helemaal mee eens Curry...'k heb afgelopen zaterdag vol verbasing naar Kassa zitten kijken. Wat een generalisering!!

Stel het zijn er idd 1000. Wat is nu 1000 op de 100.000 die er in NL verkocht zijn (hoeveel zijn er eigenlijk verkocht in NL?).....
Het zijn 1000 bij Kassa bekende klachten. Wie zegt mij dat er niet meer zijn ? Mijn klacht ( zie hierboven ) zit er (nog) niet bij.

Wees realistisch, ik ben zelf een bezitter van een 360, maar heb nu (weer) een probleem. Ik verwacht dat het opgelost wordt. De vraag is hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ZakHooi schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:01:
[...]
Er werd mij ook meegedeeld dat ik ook nu weer ween refurbed console krijg (daar baal ik dus van, hoe lang zal deze het volhouden?) en pas als deze kapot gaat (dus de 3e keer!!) wordt het verhaal anders en kan ik een nieuwe krijgen.
Dit is de policy die gehanteerd wordt, zo werd mij verteld door de helpdesk.

Al met al balen dus!!!! 3 weken geen XBOX360!!
Grr, waarom heb ik dan al 3 keer een refurbished ontvangen, en werdt er tegen mij gedaan of dat het uitgesloten was dat ik een nieuwe zou krijgen nadat ik had medegedeeld geen vertrouwen meer te hebben in refurbished consoles (3 kapotte in 1 maand). :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik vind sowieso het refurbished idee zeer verderfelijk...

Ik koop voor 400+ euro een nieuw apparaat.. Gaat na een 2 weken kapot en ik krijg er een tweede hands apparaat voor terug wat god mag het weten hoelang al gebruikt is en niemand weet hoe lang dat ding technisch gezien nog mee kan gaan.

Ik hoop dat er eens europese wetgeving komt op dit gebied. Dat de amerikanen hier kennelijk genoegen mee nemen okay maar daar betaal je aanzienlijk minder voor electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Darth Malak schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:07:
refurbished wil niets meer en niets minder zeggen dat er een apparaat kapot is gegaan, meestal DOA's, die gerepareerd zijn.

In de consumenten wet staat dat het apparaat gemaakt moet worden of een equivalent geleverd moet worden, dat doen ze gewoon. Op een refurbished apparaat zit normaal gesproken dezelfde garantie als op een "nieuwe"

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
even een vraagje, ik heb hier ergens gelezen dat je bij een tweedehand xbox360 geen garantie hebt, omdat deze alleen voor de eerste eigenaar geld, dit kan toch helemaal niet?
het lijkt me dat er gewoon 1 jr garantie op de console zit, als je over de kassabon beschikt.
mensen hier ervaring met de aanschaf van een tweedehands 360?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzl schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:04:
even een vraagje, ik heb hier ergens gelezen dat je bij een tweedehand xbox360 geen garantie hebt, omdat deze alleen voor de eerste eigenaar geld, dit kan toch helemaal niet?
het lijkt me dat er gewoon 1 jr garantie op de console zit, als je over de kassabon beschikt.
Ik heb dat ook al eens gelezen, maar volgens mij klopt daar weinig van. Ten eerste heb ik nog niet gehoord dat iemand een kassabon moest opsturen naar MS, en ten tweede al was dat zo, mijn kassabon staat niet op naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:05:
[...]
Ik heb dat ook al eens gelezen, maar volgens mij klopt daar weinig van. Ten eerste heb ik nog niet gehoord dat iemand een kassabon moest opsturen naar MS, en ten tweede al was dat zo, mijn kassabon staat niet op naam...
Precies, hoe moet MS nou weten dat het om een 2e hands exemplaar gaat...?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:48
Ok, heb vandaag m'n xbox terug gehad. M'n launchday console was kaduuk gegaan. Ik weet niet hoe je ziet of het een refurbished is, ik denk het wel maar alles lijkt nieuw. 3 weken geduurd.

Er zit een "oldskool" Hitachi LG drive in en manufacturing date is 11-24 2006.
Ik geloof dat het hetzelfde type drive is die ik had, lawaaierig maar geen kans op krassen...toch?

Hoe zit het met kans op 3lights of death bij consoles gemaakt uit die tijd?
En ik neem aan dat de garantie gewoon doorloopt vanaf aankoop, niet opnieuw ofzo?

Jep ben beetje huiverig geworden, excuus.
Alvast bedankt
:)

@ Curry, ik snap wat je bedoeld maar ik ben allang blij dat het probleem aan de kaak is gesteld, beter iets als niks vind ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Mutatie op 16-04-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
ik vond het ook al een raar verhaal, het had iets met online registratie van de xbox te maken. maar dan nog vraag ik me af of het mag, garantietermijn is garantietermijn lijkt me.
maar aangezien de toon in dit forum niet al te positief is over de kwaliteit van de 360, wil ik hierin liever geen risico lopen. klopt het dat MS 2 jaar garantie geeft?
---
2 jr garantie, mutatie beantwoord dat net voor me :)
--

[ Voor 8% gewijzigd door mazzl op 16-04-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:22
Ik ben ook van plan om een xbox360 te gaan halen en te gaan gebruiken op mijn tft scherm :)
Heeft er hier iemand ervaring met een acer tft scherm icm een xbox 360... ?

Ik ben dus vanplan om op de dvi aansluiting de computer aan te sluiten, en op de vga aansluiting de xbox 360. Maar ik heb geen idee of dit gaat werken :?

Ik heb momenteel een acer1951Cs 4 ms scherm :)
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 14:52
sander-sp schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:15:
Sommige bedrijven kunnen discs ook krasvrij maken, www.noscratch.nl bv. Kent iemand ook zo'n bedrijf in rotterdam, waar je dus even langs kan gaan met je disc? Ik heb namelijk een game geruild met iemand, en daar zitten krassen op. (hij durfde zelfs nog aan mij te vragen of mijn disc wel gaaf was...)
Ja ik weet er één, wa sooit bij mijn tante, en zag een videotheek achtig iets met games op de hoek, en daar eens pel voor ooit nog mijn Gamecube gekocht.
En daar zit dit stickertje nog op:

MM Store Rotterdam

Waar het allemaal zit, geen idee, maar als het goed is doen zij dit ook, alsk jou was zouk wel eerst bellen, maar dacht dat ze dit deden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Nano2009 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:36:
Ik ben ook van plan om een xbox360 te gaan halen en te gaan gebruiken op mijn tft scherm :)
Heeft er hier iemand ervaring met een acer tft scherm icm een xbox 360... ?

Ik ben dus vanplan om op de dvi aansluiting de computer aan te sluiten, en op de vga aansluiting de xbox 360. Maar ik heb geen idee of dit gaat werken :?

Ik heb momenteel een acer1951Cs 4 ms scherm :)
Alvast bedankt :)
Werkt perfect hoor...'k heb het hier ook wel eens zo aangesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bedankt, ik heb ze een mailtje gestuurd. Volgens mij zit dat op de oude dijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Phusebox schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:11:
[...]

weet je 't zeker? ik heb de game, maar het speelt echt voor geen meter, alsof je met een volgeladen winkelkarretje met 250km u rijdt.
Zou ik vind het weg gedrag best goed ( van meerdere auto's ) of heb je het nu alleen over die 2 lexus auto's ?

Want Ik vond TDU tenminste realistischer dan NFS dat slaat pas nergens op. En op 250 KMh kun je ook niet ff snel een scherpe bocht maken lukt je in het echt ook niet. Maar Forza 2 gaat in dit opzicht nog beter worden want dat is echt een race sim.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Mutatie schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:15:
Ok, heb vandaag m'n xbox terug gehad. M'n launchday console was kaduuk gegaan. Ik weet niet hoe je ziet of het een refurbished is, ik denk het wel maar alles lijkt nieuw. 3 weken geduurd.

Er zit een "oldskool" Hitachi LG drive in en manufacturing date is 11-24 2006.
Ik geloof dat het hetzelfde type drive is die ik had, lawaaierig maar geen kans op krassen...toch?

Hoe zit het met kans op 3lights of death bij consoles gemaakt uit die tijd?
En ik neem aan dat de garantie gewoon doorloopt vanaf aankoop, niet opnieuw ofzo?

Jep ben beetje huiverig geworden, excuus.
Alvast bedankt
:)

@ Curry, ik snap wat je bedoeld maar ik ben allang blij dat het probleem aan de kaak is gesteld, beter iets als niks vind ik.
Wanneer het repaircentre je (refurbished) console terug stuurt, krijg je dan een notificatie email of zo (liefst met een trackingnummer).
Wel zo handig om een indicatie te hebben wanneer je paraat moet staan bij de voordeur zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:00:
[...]

Werkt perfect hoor...'k heb het hier ook wel eens zo aangesloten ;)
Bedoel je dan dat je het op je PC aansluit, en die het weer doorstuurt naar de TFR monitor?
Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
volgens mij pc naar de dvi ingang op de monitor, en xbox360 naar de vga ingang op de monitor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

ZakHooi schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:59:
[...]

Wanneer het repaircentre je (refurbished) console terug stuurt, krijg je dan een notificatie email of zo (liefst met een trackingnummer).
Wel zo handig om een indicatie te hebben wanneer je paraat moet staan bij de voordeur zeg maar.
Je krijgt idd een berichtje van support met een tracking kode van UPS, tenminste, dat was bij mij het geval.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Darth Malak schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:07:

Ik koop voor 400+ euro een nieuw apparaat.. Gaat na een 2 weken kapot en ik krijg er een tweede hands apparaat voor terug wat god mag het weten hoelang al gebruikt is en niemand weet hoe lang dat ding technisch gezien nog mee kan gaan.

Ik hoop dat er eens europese wetgeving komt op dit gebied. Dat de amerikanen hier kennelijk genoegen mee nemen okay maar daar betaal je aanzienlijk minder voor electronica.
Die wetgeving is er al, de 'consumentenwet' in normaal nederlands. Die wet zegt dat wanneer je een product koopt en door gebreken bv voldoet het niet aan de verwachtingen die je van het product mag verwachten gezien prijs/merk etc. dan mag je een NIEUWE eisen. Je hoeft dus nooit genoegen te nemen met refurbished spul dat ouder is dan je ingeleverde console. Het nadeel is echter: je kunt het alleen voor de rechter hard maken en dat kost tijd/geld etc.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:21:
[...]

Zou ik vind het weg gedrag best goed ( van meerdere auto's ) of heb je het nu alleen over die 2 lexus auto's ?

Want Ik vond TDU tenminste realistischer dan NFS dat slaat pas nergens op. En op 250 KMh kun je ook niet ff snel een scherpe bocht maken lukt je in het echt ook niet. Maar Forza 2 gaat in dit opzicht nog beter worden want dat is echt een race sim.
Het is echt wel mogelijk om met 250 aan je stuur te trekken, of je het overleeft dat is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:24:
[...]

Die wetgeving is er al, de 'consumentenwet' in normaal nederlands. Die wet zegt dat wanneer je een product koopt en door gebreken bv voldoet het niet aan de verwachtingen die je van het product mag verwachten gezien prijs/merk etc. dan mag je een NIEUWE eisen. Je hoeft dus nooit genoegen te nemen met refurbished spul dat ouder is dan je ingeleverde console. Het nadeel is echter: je kunt het alleen voor de rechter hard maken en dat kost tijd/geld etc.
Onzin. Je hebt inderdaad recht op een deugdelijk product, maar er staat in geen enkele wet dat je daadwerkelijk een _nieuw_ exemplaar moet krijgen als het niet aan je verwachtingen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Denk dat het wel moeilijk is objectief te blijven bij dit onderwerp. Wanneer mijn xbox360 meerdere malen stuk gegaan zou zijn zou ik ook gal spuwen erop, echter wanneer je iemand bent die al gelange tijd een xbox360 zonder problemen hebt kijk je er snel anders tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:36:
[...]

Het zijn 1000 bij Kassa bekende klachten. Wie zegt mij dat er niet meer zijn ? Mijn klacht ( zie hierboven ) zit er (nog) niet bij.
Het gaat om 1000 klachten :) Niet 1000 personen.

3 discs van 1 persoon, zijn dus 3 klachten. Bij deze klachten zitten ook de mensen die de Xbox wel een schop hebben gegeven, gedraaid tijdens spelen etc.

Het is een hele creatieve manier van Journalistiek die Kassa er op na houdt. Ik gok dat het gaat om zo'n 100, maximaal 200 personen die de klachten hebben. Dat zijn er overigens 200 teveel, en het is rete vervelend als je bij die groep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
het gaat toch om xbox360 units. Dus niet om disks of personen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

djmantri schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:47:
het gaat toch om xbox360 units. Dus niet om disks of personen?
Nee, Kassa telt "het aantal klachten". Niet het aantal units, niet het aantal personen, niet het aantal ECHTE klachten, gewoon, het aantal wat binnenkomt, waarbij sommige mensen het 5x doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik ben er uit. Ik kan een DVD met DTS geluid rippen naar .wmv formaat wat de Xbox 360 aankan (zonder trancode of tvversity o.i.d.)
Echter het is wel veel werk. Met het prg DVD-WMV kan je een (buiten een volledige DVD op goede kwaliteit met 2 kanaals, of dolby pl geluid omzetten) .dts bestand maken van het geluid. Dit kan weer met DaudioK omgezet worden naar een .AC3 bestand. Dan kan je met DVD-WMV het geheel weer omzetten naar WMV formaat. Resultaat, een WMV bestand met 5.1 geluid !

Eerst moet je de VOB files op de PC zetten. Voor een clip van 4 minuten duurt dat 2 minuten
Extracten van DTS duurt 2 minuten, omzetten naar AC3 ook. Decoden naar WMV 35 minuten. Kan je nagaan wat een hele DVD duurt. e.e.a. is natuurlijk afhankelijk van de snelheid van je PC.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen met het werkend krijgen van mijn netwerk tussen 360 en PC??? Heb nu al 2 uur lopen zoeken op dit forum, maar er is zo fucking veel getypt over netwerk PC 360 etc etc dat ik door de (kabel)bomen het bos niet meer zie.....en ik het nog steeds niet werkend heb 8)7

Wellicht is er een create network for dummies guide :?

Anyway...alle hulp is welkom. 2 problemen. Situatie als volgt: heb ouderwets kabels getrokken.
1) 360 en PC allebei op router aangesloten, router op kabelmodem. Xbox Live werkt prima, alleen als ik Live geweest ben, werkt daarna verbinding PC - Internet niet meer |:( na via de setup van de router verbinding te 'renewen' werkt het weer wel :? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?????

2) Krijg geen netwerk gecreëerd tussen PC en 360 (lan leds van router zijn overigens keurig groen). Wordt een beetje wanhopig......

zou mooi zijn als jullie -in zeer basic termen en stapjes- mij hierdoor heen kunnen slepen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja wellicht nog belangrijk voor vorige post± om de zoveel seconden/minuten krijg ik heel kort even de mededeling dat netwerkabel unplugged is......terwijl internet het gewoon blijft doen en ik ook gewoon online kan gamen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand tips voor als de 360 hangt? Ik heb nooit hangers, en vandaag ineens 5 voor m'n kiezen gehad, waarvan 4 in Gears of War en eentje toen ik m'n 360 opstartte (welke naar mijn inzicht het meeste zorgen baat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Roely schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:17:
Ik ben er uit. Ik kan een DVD met DTS geluid rippen naar .wmv formaat wat de Xbox 360 aankan (zonder trancode of tvversity o.i.d.)
Echter het is wel veel werk. Met het prg DVD-WMV kan je een (buiten een volledige DVD op goede kwaliteit met 2 kanaals, of dolby pl geluid omzetten) .dts bestand maken van het geluid. Dit kan weer met DaudioK omgezet worden naar een .AC3 bestand. Dan kan je met DVD-WMV het geheel weer omzetten naar WMV formaat. Resultaat, een WMV bestand met 5.1 geluid !

Eerst moet je de VOB files op de PC zetten. Voor een clip van 4 minuten duurt dat 2 minuten
Extracten van DTS duurt 2 minuten, omzetten naar AC3 ook. Decoden naar WMV 35 minuten. Kan je nagaan wat een hele DVD duurt. e.e.a. is natuurlijk afhankelijk van de snelheid van je PC.
Maar waarom niet gewoon de dvd in je 360 stoppen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:05
sander-sp schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:40:
[...]

Maar waarom niet gewoon de dvd in je 360 stoppen dan?
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af, maar er zal ongetwijfeld een hele logische theorie achter zitten.
apNia schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:55:
Iemand tips voor als de 360 hangt? Ik heb nooit hangers, en vandaag ineens 5 voor m'n kiezen gehad, waarvan 4 in Gears of War en eentje toen ik m'n 360 opstartte (welke naar mijn inzicht het meeste zorgen baat).
Mijn XBox kan ik sinds vrijdag niet eens meer opstarten zonder een vastloper te krijgen, en na een reboot krijg ik gelijk 3 rode knipperende ledjes.
Ik ben bang dat het met de hogere temperatuur van de laatste paar dagen te maken heeft.

[ Voor 50% gewijzigd door Marco op 16-04-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 13-09 19:58
PWM schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:27:
[...]

Het gaat om 1000 klachten :) Niet 1000 personen.

3 discs van 1 persoon, zijn dus 3 klachten. Bij deze klachten zitten ook de mensen die de Xbox wel een schop hebben gegeven, gedraaid tijdens spelen etc.

Het is een hele creatieve manier van Journalistiek die Kassa er op na houdt. Ik gok dat het gaat om zo'n 100, maximaal 200 personen die de klachten hebben. Dat zijn er overigens 200 teveel, en het is rete vervelend als je bij die groep zit.
Heeft Microsoft hier niks tegen in verweer gebracht? Even daargelaten of er daadwerkelijk al productiefouten zouden zijn, als je op zon manier gaat tellen ben je natuurlijk goed verkeerd bezig. Er is al eerder ergens op het forum geklaagd over methodes van dit soort consumentenprogramma's, dit is gewoon zaken helemaal uit zn verband brengen om negatieve publiciteit te creëren en zo je gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Sja als MS er wel iets tegen in verweer brengt zijn ze weer de grote boze multinational die klachten bagatelliseert en afwimpelt omdat ze er door hun grootte toch niets om hoeven geven. Wat ze ook doen, ze zijn de boeman, en daar heeft Kassa ze heel bewust doelmatig heen gemanouvreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:44:
[...]

Heeft Microsoft hier niks tegen in verweer gebracht? Even daargelaten of er daadwerkelijk al productiefouten zouden zijn, als je op zon manier gaat tellen ben je natuurlijk goed verkeerd bezig. Er is al eerder ergens op het forum geklaagd over methodes van dit soort consumentenprogramma's, dit is gewoon zaken helemaal uit zn verband brengen om negatieve publiciteit te creëren en zo je gelijk te krijgen.
Ik kan het moeilijk geloven dat zo'n marketing koning als Microsoft dit over z'n kant zou laten gaan als er niets van waar is. Ook Microsoft is erg goed in het manipuleren van zaken.
Ik vind het vrij normaal en niet meer dan redelijk als je verwacht dat een huis-tuin-en-keuken apparaat van 400 euro gewoon goed werkt en dit de eerstkomende paar jaar blijft doen.

Kassa zal de boel wellicht een beetje aandikken om zodoende de aandacht beter op dit probleem te vestigen. Microsoft hóeft niet en zal nooit toegeven als ze er onderuit zouden kunnen komen.
Ik vind dit persoonlijk gewoon een gevecht tussen 2 partijen die qua marketing en macht niet voor elkaar onderdoen, vergelijkbaar met een high profile rechtszaak. Het trekt wel veel aandacht, maar ik zie geen enkel voordeel voor danwel Kassa als Microsoft..

Wees blij dat je als consument niet alleen staan als zo'n reus als microsoft tegenover je staat bij problemen met je product!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 13-09 19:58
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:02:
[...]

Ik kan het moeilijk geloven dat zo'n marketing koning als Microsoft dit over z'n kant zou laten gaan als er niets van waar is. Ook Microsoft is erg goed in het manipuleren van zaken.
Ik vind het vrij normaal en niet meer dan redelijk als je verwacht dat een huis-tuin-en-keuken apparaat van 400 euro gewoon goed werkt en dit de eerstkomende paar jaar blijft doen.

Kassa zal de boel wellicht een beetje aandikken om zodoende de aandacht beter op dit probleem te vestigen. Microsoft hóeft niet en zal nooit toegeven als ze er onderuit zouden kunnen komen.
Ik vind dit persoonlijk gewoon een gevecht tussen 2 partijen die qua marketing en macht niet voor elkaar onderdoen, vergelijkbaar met een high profile rechtszaak. Het trekt wel veel aandacht, maar ik zie geen enkel voordeel voor danwel Kassa als Microsoft..

Wees blij dat je als consument niet alleen staan als zo'n reus als microsoft tegenover je staat bij problemen met je product!
Ik ook niet, daarom vind ik het zo vreemd. Begrijp me niet verkeerd, een apparaat dat schijfjes kapot maakt door een productiefout mag zeer zeker niet afgedaan worden als gebruikersfouten en daar zal Microsoft ook verantwoording voor moeten nemen. Waar het mij om gaat is of het 'onafhankelijke' onderzoek van Kassa wel goed is uitgevoerd en de conclusies die ze trekken wel de juiste zijn. Ik las hier ook over krassen van buiten naar binnen op de spellen wat gewoon gebruikersfouten zijn en niet door de xbox veroorzaakt kunnen worden als je dan ook nog klachten per schijf gaat tellen dan ben je je eigen resultaten aan het verknoeien en kan je onjuiste conclusies trekken waar een je een bedrijf in een kwaad daglicht zet. Microsoft is een hele grote jongen dus daar zal niemand daar wakker liggen, maar ik neem aan dat de meeste de zaak Exota kennen? Dat is de keerzijde van zoiets, het blijft een spelletje van iets zoeken en willen vinden (sensatie en kijkcijfers) en natuurlijk het blijven verkopen van zoveel mogelijk apparaten.

Komt misschien erg pro Microsoft over, maar zo is het niet bedoeld. En als ik ze er met krassen uithaal of hij werkt niet meer nou dan heb ik er ook goed de balen van ze en wil ik het goed en liefst snel opgelost hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

curry684 schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:01:
Sja als MS er wel iets tegen in verweer brengt zijn ze weer de grote boze multinational die klachten bagatelliseert en afwimpelt omdat ze er door hun grootte toch niets om hoeven geven. Wat ze ook doen, ze zijn de boeman, en daar heeft Kassa ze heel bewust doelmatig heen gemanouvreerd.
Het feit blijft dat als Microsoft de zaak van het begin af aan goed had aangepakt en de defecte consoles aan een grondig onderzoek had onderworpen, Kassa Microsoft nooit in een "boeman" positie had kunnen "manouvreren". Dat heeft Microsoft toch echt aan zichzelf te danken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik weet echt wel wat refurbished betekent.. volgens mij zeg ik dat in mijn vorige post al..

Ik betaal 400,= euro voor een NIEUW apparaat. Ik betaal geen 400 euro voor een 2de hands apparaat dat misschien nog wel 2 jaar garantie heeft maar dan misschien al aan het einde van zijn leven is omdat ik geen flauw idee heb hoe oud dat ding was en hoe lang dat ding al in de lucht is geweest. Dat er misschien nog 1 1/2 jaar garantie op geldt zal me worst wezen.

Snap je nu een beetje wat ik bedoel? 8)
calvin schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:41:
[...]

refurbished wil niets meer en niets minder zeggen dat er een apparaat kapot is gegaan, meestal DOA's, die gerepareerd zijn.

In de consumenten wet staat dat het apparaat gemaakt moet worden of een equivalent geleverd moet worden, dat doen ze gewoon. Op een refurbished apparaat zit normaal gesproken dezelfde garantie als op een "nieuwe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
IMO is het refurbishen van apparaten het zo goed als nieuw maken van apparaten. Lees: niet van nieuw te onderscheiden. Dit is zoals het normaal werkt bij de grote organisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb hem ook weer teruggekregen na de rooie ring, maar het is dat er een Manufacturer Release Date op staat van mid 2006, anders had ik gedacht dat hij gewoon nieuw was. Waarschijnlijk doen ze er netjes een nieuwe casing omheen (of misschien was hij nog wel netjes).
Ik hoop dat er ook geen verwarring meer is over de garantietermijn die gehanteerd wordt door MS (2 jaar), als je de helpdesk belt, dan kunnen ze je precies vertellen tot wanneer jouw garantie loopt (mijne tot januari 2008).
Overigens denk ik wel dat het nu allemaal makkelijk gaat met de twee jaar garantie, maar er zal wel een nieuwe golf van discussie komen wanneer de eerste machines uit die garantie gaan lopen. Als die kapot gaan en MS gaat hier geld voor vragen (buitenproportioneel, een stukje vervoerskosten is te verwachten*), dan zullen de discussies gaan oplaaien over de verwachte levensduur van een console. Hierbij leeft bij mij wel het idee dat er veel 360's in verhouding kapotgaan en als dat het geval is, heb je dan niet al een goed uitgangspunt om toch nog vervanging buiten de termijn te eisen? Ook als je ziet hoeveel PS3-en er kapot gaan, wat toch een redelijk vergelijkbare uitval zou moeten hebben (zo niet meer met de ingebouwde voeding).

* ik zit me eigenlijk te bedenken dat ik het hier ook niet helemaal mee eens ben. MS zorgt voor de opzet van het servicekanaal zoals het er nu is, dus zij zijn ook verantwoordelijk voor het vervoer. En als je een deugdelijk systeem levert, dan is dit hele garantiecircus ook niet nodig.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:44
ik heb gisteren tijdens het spelen van Oblivion een read error gehad. heb de xbox nu een maand dit is pas de eerste keer dat het gebeurd. Ik heb de schijf eruit gehaald en er weer in gedaan en het werkte gewoon weer. Is dit iets wat vaker voorkomt of hoef ik me geen zorgen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Read errors komen af en toe wel is voor, geen reden om je zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:20:
Wie kan me helpen met het werkend krijgen van mijn netwerk tussen 360 en PC??? Heb nu al 2 uur lopen zoeken op dit forum, maar er is zo fucking veel getypt over netwerk PC 360 etc etc dat ik door de (kabel)bomen het bos niet meer zie.....en ik het nog steeds niet werkend heb 8)7

Wellicht is er een create network for dummies guide :?

Anyway...alle hulp is welkom. 2 problemen. Situatie als volgt: heb ouderwets kabels getrokken.
1) 360 en PC allebei op router aangesloten, router op kabelmodem. Xbox Live werkt prima, alleen als ik Live geweest ben, werkt daarna verbinding PC - Internet niet meer |:( na via de setup van de router verbinding te 'renewen' werkt het weer wel :? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?????

2) Krijg geen netwerk gecreëerd tussen PC en 360 (lan leds van router zijn overigens keurig groen). Wordt een beetje wanhopig......

zou mooi zijn als jullie -in zeer basic termen en stapjes- mij hierdoor heen kunnen slepen. Thanks!
Iemand enige tip????? Ik kan wel muziek/plaatjes via xbox van PC halen (360 herkent dus wel PC). Echter op de PC kan ik nergens de 360 vinden..wel als ik in Mediaplayer aangeef dat ik library wil sharen, dan kan ik daar de 360 selecteren...dus ze zijn wel connected :?

Of mis ik iets en is de 360 niet te zien/gebruiken als een willekeurige netwerk-pc????

Alle hulp is zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
mazzl schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:04:
Vreemd genoeg kreeg ik dat inderdaad te horen toen ik de microsoft helpdesk belde om mijn 360 te laten maken. Er werd gevraagd naar het registratienummer op de xbox. Nadat ik deze door had gegeven werd me nogmaals om mijn naam gevraagd en daaruit bleek dat de xbox al geregistreerd was op naam van de vorige eigenaar. Ik begin nu eigenlijk te twijfelen of de xbox al langer dan een jaar terug was gekocht of dat ik geen garantie kreeg omdat ik 2de eigenaar ben. Ik denk eigenlijk het eerste...

* Stealth2000 gaat thuis nog even het bonnetje controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Greekmaster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:22:
ik heb gisteren tijdens het spelen van Oblivion een read error gehad. heb de xbox nu een maand dit is pas de eerste keer dat het gebeurd. Ik heb de schijf eruit gehaald en er weer in gedaan en het werkte gewoon weer. Is dit iets wat vaker voorkomt of hoef ik me geen zorgen te maken
Oblivion is er lichtelijk gevoelig voor, vaak gehoorde klacht. Ik heb het ook een aantal keer gehad en uiteindelijk gewoon 1000/1000 gescoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Stealth2000 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:53:
[...]

Vreemd genoeg kreeg ik dat inderdaad te horen toen ik de microsoft helpdesk belde om mijn 360 te laten maken. Er werd gevraagd naar het registratienummer op de xbox. Nadat ik deze door had gegeven werd me nogmaals om mijn naam gevraagd en daaruit bleek dat de xbox al geregistreerd was op naam van de vorige eigenaar. Ik begin nu eigenlijk te twijfelen of de xbox al langer dan een jaar terug was gekocht of dat ik geen garantie kreeg omdat ik 2de eigenaar ben. Ik denk eigenlijk het eerste...

* Stealth2000 gaat thuis nog even het bonnetje controleren...
Zou mooi genaaid zijn dan als je geen garantie krijgt omdat hij niet op jou naam staat. Gelukkig heb ik gewoon een nieuwe gekocht en staat hij op mijn naam :).

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Dit is inderdaad ook bekend. Ik snap niet dat Microsoft dit kan doen, het lijkt me dat er garantie zit op het product, maakt toch niet uit wie het product heeft? Je zou kunnen vragen of degene van wie je de xbox hebt gekocht hem wil opsturen en aannemen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Marco schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:44:
[...]

Mijn XBox kan ik sinds vrijdag niet eens meer opstarten zonder een vastloper te krijgen, en na een reboot krijg ik gelijk 3 rode knipperende ledjes.
Ik ben bang dat het met de hogere temperatuur van de laatste paar dagen te maken heeft.
Is de 360 zo gevoelig voor hitte dan? dat is goed debiel.. krijg je toch dat PC idee waar je met een fan op je console moet gaan zitten waaieren. Dat wordt lachen dan van de zomer (jajajaja ik moet dan naar buiten, ik weet 't)
Wist niet dat de 360 zo gevoelig is voor hitte :(

welke 3 ledjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is er iets bekend over de Halo 3 beta? Wanneer hij komt bijvoorbeeld (edit: 16 mei), of hoe lang het duurt voordat de demo er komt na de exclusieve beta is uitgekomen?

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 17-04-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:44:
[...]

Iemand enige tip????? Ik kan wel muziek/plaatjes via xbox van PC halen (360 herkent dus wel PC). Echter op de PC kan ik nergens de 360 vinden..wel als ik in Mediaplayer aangeef dat ik library wil sharen, dan kan ik daar de 360 selecteren...dus ze zijn wel connected :?

Of mis ik iets en is de 360 niet te zien/gebruiken als een willekeurige netwerk-pc????

Alle hulp is zeer welkom!
Ik zit hier op m'n werk, dus moet uit m'n hoofd. Maar volgens mij kun je de 360 ook niet zien vanaf je pc. Je maakt vanaf je 360 connectie met een Media Center. Heb je trouwens Vista of XP MCE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:17:
[...]

Zou mooi genaaid zijn dan als je geen garantie krijgt omdat hij niet op jou naam staat. Gelukkig heb ik gewoon een nieuwe gekocht en staat hij op mijn naam :).
Erg leip, ik kan me de registratie procedure niet herinneren maar pakt ie dan gewoon de eerste persoon die een profiel aanmaakt en die hangt daat ding permanent aan die persoon ofzo? Vaag systeem, zeker omdat dat ding voor multiuser gemaakt is? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Nee, je registreert hem online, of als je hem opstuurt ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
sander-sp schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:02:
Nee, je registreert hem online, of als je hem opstuurt ter reparatie.
Bij aankoop bij Media Markt moest ik een compleet formulier invullen met naam adres en dergelijke, dan thuis een profiel aangemaakt (dus met hotmail account) bijna anderhalf jaar later 360 kapot, sevicelijn gebeld en sta ik geregistreerd in Frankrijk?? 8)7

Hoe zit het eigenlijk met lights of death problemen met consoles uit eind 2006? Zijn ze veel beter geworden dan de eerste ladingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik ga over een paar weken dan eindelijk een LCD HDTV kopen. Ik wil een Samsung, en nu had ik ergens vernomen dat er op sommige types een apart gamekanaal zit? Kan iemand dit bevestigen?
En heeft er iemand nog tips of wat voor andere dingen ik zou moeten letten bij de aankoop?
(Ik ga waarschijnlijk voor een 32" of een 37") :P

Edit: Ik heb een budget van 700 tot 1000 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Weltschmerz op 17-04-2007 12:55 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:56:
[...]

Ik zit hier op m'n werk, dus moet uit m'n hoofd. Maar volgens mij kun je de 360 ook niet zien vanaf je pc. Je maakt vanaf je 360 connectie met een Media Center. Heb je trouwens Vista of XP MCE?
XP Home (geen Vista of MCE). Ik weet dat ik dan i.p. geen video's kan streamen (wel via transcode 360 o.i.d.?). Heb MP 11 gedowload en in library sharen aangezet, zoals gezegd ziet hij mijn 360 hier iig wel.

Maar als je hem nergens in het netwerk ziet (zoals je een andere pc zou zien) dan zou dat een hoop verklaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:37:
[...]

XP Home (geen Vista of MCE). Ik weet dat ik dan i.p. geen video's kan streamen (wel via transcode 360 o.i.d.?). Heb MP 11 gedowload en in library sharen aangezet, zoals gezegd ziet hij mijn 360 hier iig wel.

Maar als je hem nergens in het netwerk ziet (zoals je een andere pc zou zien) dan zou dat een hoop verklaren!
Aha! Dat verklaart al heel wat. Met MCE of Vista heb je standaard meer opties/mogelijkheden. Jij kiest dan natuurlijk ook voor "view movies" -> "on computer" ofzo? Ik ga altijd naar Media Center. Ik stream m'n divx met T360, maar of dat ook met XP Home kan? Geen idee. Lijkt me haast niet.

Maar heb je dat probleem met een vernaggelde pc-internet verbinding nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
@Stealth2000
gokje...
je hebt een refurbished xbox gekocht, dus de productiedatum ligt verder weg. bij registratie van de eerste gebruiker is de productiedatum genomen van zijn eerste console voor de garantietermijn, die vervalt bij jou? en jij hebt nu verlopen garantie op een kapotte ge-refurbishte xbox?

of zou dit niet mogen? het lijkt mij een zeer onfrisse zaak, het is maar een gokje hoor, ik ken jou en je xbox natuurlijk niet ;)

maar dit zijn wel dingen waar ik "even" achter wil komen voordat ik een 2e hands xbox ga kopen.
(als ik dat doe, misschien toch maar gewoon nieuw anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren wat lopen proberen. heb nu een internet gateway? gecreërd en eea lijkt het nu te doen (zowel Live access met 360 als internet access voor PC). Maar ik dacht dat met een router een gateway niet nodig was????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Weltschmerz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:33:
Ik ga over een paar weken dan eindelijk een LCD HDTV kopen. Ik wil een Samsung, en nu had ik ergens vernomen dat er op sommige types een apart gamekanaal zit? Kan iemand dit bevestigen?
En heeft er iemand nog tips of wat voor andere dingen ik zou moeten letten bij de aankoop?
(Ik ga waarschijnlijk voor een 32" of een 37") :P

Edit: Ik heb een budget van 700 tot 1000 euro.
Ik heb een samsung 32inch met de "game mode" het ziet er hierdoor iets donderde uit zodat de kleuren wat beter tot hun recht komen, verder verloosbaar je kan het zelf ook instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

is er voor 1000 euro niet al een mooie 42 inch te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
sander-sp schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:03:
is er voor 1000 euro niet al een mooie 42 inch te vinden?
Zover ik heb gevonden niet. En daarbij vind ik 37" al een van een _/-\o_ omvang... :P
Maar mij gaat het voornamelijk om de beeld en tv kwaliteit, aangezien ik wel gewoon een goed apparaat wil. Ik zie soms tussen 37" tvs al 500 euro verschil zitten, en dan vraag ik me af wat daar dan precies zo verschillend aan is. Ik hoop dat iemand me daar meer over kan vertellen.

Waarom ik dit trouwens in dit topic vraag: Samsung tv's hebben een gamemode, en aangezien ik de tv voornamelijk voor mijn games ga gebruiken wil ik graag meningen hebben van mensen die gamen, én ook verstand hebben van tvs.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dan lijkt me dat je dit even in het juiste topic moet vragen en niet in een xbox 360 topic... vragen over tv's van tv experts zijn ergens anders te vinden.
Weltschmerz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
[...]

Waarom ik dit trouwens in dit topic vraag: Samsung tv's hebben een gamemode, en aangezien ik de tv voornamelijk voor mijn games ga gebruiken wil ik graag meningen hebben van mensen die gamen, én ook verstand hebben van tvs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Darth Malak schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:35:
Dan lijkt me dat je dit even in het juiste topic moet vragen en niet in een xbox 360 topic... vragen over tv's van tv experts zijn ergens anders te vinden.

[...]
Ja dat ga ik zeker doen ja, maar zoals je zelf al quote: wil ik de mening hebben van mensen met een xbox360 die hier op gamen. ;)
Maar ik zal eens bij de TV experts mijn probleem voorleggen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
HDTV reviews zijn er zat, kijk maar op avforums.com

ik zou niet voor zo'n goedkope (ik noem maar wat) Mirai gaan. Voor € 800-900,- heb je een hele degelijke Sony/Samsung/Toshiba 32" scherm. Een Full-HD scherm kost je minimaal al € 1600,- kijk verder niet alleen naar scherm size, ook naar resolutie, aansluitingen etc.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Weltschmerz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
[...]

Zover ik heb gevonden niet. En daarbij vind ik 37" al een van een _/-\o_ omvang... :P
Maar mij gaat het voornamelijk om de beeld en tv kwaliteit, aangezien ik wel gewoon een goed apparaat wil. Ik zie soms tussen 37" tvs al 500 euro verschil zitten, en dan vraag ik me af wat daar dan precies zo verschillend aan is. Ik hoop dat iemand me daar meer over kan vertellen.

Heb zelf de LE40F71 en het xbox beeld hierop is werkelijk briljant. Gamemode moet je niet veel van voorstellen. Weet niet meer precies wat het doet maar toen ik me er nog mee bezig hield bleek het niet veel bijzonders. Ik gebruik gamemode niet. Met Component zijn beeld en de kleuren fantastisch, met VGA duidelijk minder (fletser). Dure TV was het wel (eind vorig jaar 1800, weet niet hoe duur nu). Maar wel FullHD (alleen belangrijk als je dicht bij de TV zit). Verder zit het verschil vaak in de details, zo ben ik erg tevreden met zwartwaardes en de helderheid van kleuren. Bij de 'goedkope' tv's zal dat net even minder zijn. Of dan werkt Component niet op 1080p. Misschien het meest belangrijk voor mij is dat de TV nul komma nul reflecteert zodat ik ook op de zonnige dag kan gamen (weet niet of dat specifiek mijn TV is of dat dat algemeen is bij LCD TV's)
Ik kan deze Samsung zeker aanraden om te gamen, maar til vooral niet te zwaar aan de gamemode term. Ik weet alleen niet hoe duur hij nu is (wil ik denk ik ook niet weten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds een maandje een lg 32lc25r voor 629,- werkt perfect en ook genoeg contrast. eerst kon ik nooit gamen met een raam open vanwege reflectie nu wel. een lcd is echt een goede investering als je optimale wil genieten van de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
De Game mode stelt inderdaad niets voor.

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 17-04-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sander-sp schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:45:
Is er iets bekend over de Halo 3 beta? Wanneer hij komt bijvoorbeeld (edit: 16 mei), of hoe lang het duurt voordat de demo er komt na de exclusieve beta is uitgekomen?
Het grote Halo 3 topic

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Bedankt voor de reacties!!

Ik ga nog even speuren maar ik denk dat ik voor de LE37S71B of de LE37S81B ga.
De LE40F71 kost nu tussen de 1400 en 1600 euro zover ik zag, en dat vind ik toch echt even teveel. ;)

Ik kan niet wachten tot ik er een thuis heb staan waar ik fatsoenlijk op kan gamen. Mijn oude tv is zo slecht dat hij van een Advanced scartcable geen gebruik kan maken, en de teksten bij Dead Rising en zelfs Crackdown zijn nauwlijks leesbaar. Volgens mij gaat het dus echt een wereld van verschil worden. _/-\o_ :D

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
kijk even in het Grote Samsung topic hier op tweakers.. daar worden de verschillen uitgelegd tussen de verschillende series van samsung tv's. De "S" lijn is de budget serie iig. R is mainstream

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:56:
[...]

Ja dat ga ik zeker doen ja, maar zoals je zelf al quote: wil ik de mening hebben van mensen met een xbox360 die hier op gamen. ;)
Maar ik zal eens bij de TV experts mijn probleem voorleggen.
Ik heb de xbox 360 aan een samsung LE27S71 hangen. 'k Heb die "game mode" even geprobeerd, en vond het er niet echt mooi uitzien. Denk dat dit eerder een marketingterm is, maar niet echt een functie waarvoor je specifiek samsung moet kopen. 'k Ben verder wel zeer blij met mijn aankoop! Ik heb mijn xbox wel aangesloten via VGA omdat dvd's dan upgescaled worden naar 720p. Het beetje fletser zijn van de kleuren kan je vlug corrigeren met de instellingen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Wiseguy1983 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:34:
kijk even in het Grote Samsung topic hier op tweakers.. daar worden de verschillen uitgelegd tussen de verschillende series van samsung tv's. De "S" lijn is de budget serie iig. R is mainstream
Hmhm, daar had ik ook al gepost maar nog niet veel reacties gekregen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmm crap, koop ik een nieuwe router van 100 euro omdat ik denk, het zal wel aan dat oude ding van mij liggen, werkt WPA nog niet op de xbox360... zucht

dat ze daar maar es een update voor maken, weer 100 euro weggegooid

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk de xbox360 op een oude crt tv nog best te doen, ik bedoel hij ziet er op een oude tv nog steeds goed uit echter zul je in sommige spellen problemen ondervinden met het lezen van stukken tekst.

Als je het goed wilt doen moet je hem combineren met een hd (ready) tv, ik heb Samsung le32n71b en zou eigenlijk niks anders meer willen hebben (natuurlijk wel een true hd tv een keer).

Deze tv gebruik ik niet alleen voor de xbox360 maar ook voor mijn pc waarbij hij gewoon via de vga aangesloten zit op 1360x768 en dat werkt geweldig met games, soms zit er ik zelfs aan te denken de xbox360 eruit te doen omdat ik op deze manier veel meer schik heb met de pc.

Maar vind de xbox360 toch de ultieme console, volgens mij kan de ps3 en de wii er ook zeker niet aan tippen, de ps3 zal over een tijdje wel goeie games krijgen maar voor die paar exclusives zou ik geen 600 euro neerleggen, Microsoft heeft erg slim gespeeld met de xbox360 en hoop dat ze zo doorgaan.

Ik wens iedereen hier ook erg veel gameplezier met hun xbox360! hou hem gewoon, verkoop hem niet voor een ps3, daar zul je veel spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:21:
hmm crap, koop ik een nieuwe router van 100 euro omdat ik denk, het zal wel aan dat oude ding van mij liggen, werkt WPA nog niet op de xbox360... zucht

dat ze daar maar es een update voor maken, weer 100 euro weggegooid
Waar heb je het over?
WPA werkt prima met een Linksys Linksys WRT54G
67 EUR

[ Voor 7% gewijzigd door Armada op 17-04-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:37:
[...]

Waar heb je het over?
WPA werkt prima met een Linksys WRT54G
ja met een linksys, maar die heb ik dus niet
en mijn router (asus wl500gp nu) ondersteund WPA en WPA2 ... nieuwste firmware geinstalleerd en alles , maar mijn xbox zegt vrolijk dat ie geen netwerk vind... zucht

maar die linksys heeft geen usb poorten en dat heb ik wel nodig, en geen bandwidth management

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 17-04-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:29:
Maar vind de xbox360 toch de ultieme console, volgens mij kan de ps3 en de wii er ook zeker niet aan tippen, de ps3 zal over een tijdje wel goeie games krijgen maar voor die paar exclusives zou ik geen 600 euro neerleggen, Microsoft heeft erg slim gespeeld met de xbox360 en hoop dat ze zo doorgaan.

Ik wens iedereen hier ook erg veel gameplezier met hun xbox360! hou hem gewoon, verkoop hem niet voor een ps3, daar zul je veel spijt van krijgen.
Jammer he dat je ze gewoon niet alledrie kunt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crawl NL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:32:
[...]

Jammer he dat je ze gewoon niet alledrie kunt hebben :P
why not :D

hehe, tja je moet er wat voor over hebben... ik heb gewoon een geestelijke afwijking sinds mijn 12e wat betreft consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 07:54:
[...]

hehe, tja je moet er wat voor over hebben... ik heb gewoon een geestelijke afwijking sinds mijn 12e wat betreft consoles
Ik noem het gewoon een hobby en daar mag je best wat geld aan uitgeven...heb ze ook alledrie en ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten het is alleen dat fanboyisme waar ik me zo aan erger de laatste tijd....stel je zelf voor dat een Sony of Microsoft het zou zouden opgeven en de consolemarkt zouden verlaten, daar zou je toch niet aan moeten denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
de nieuwe rayman zou verboden moeten worden! Als je hemt uitspeelt heb je gewoon RSI, jezus het eerste spel waar ik echt last heb van vermoeide vingers bij sommige mini games!

VIndt het wel grappig verder om tussen door te spelen :)

Ik heb btw een probleem vaak met de dvd speler van de xbox 360, soms gaat die niet open omdat die blijft happeren. Dan moet ik weer licht geweld combineren met hem op ze kop en op ze zijkant te houden. Soms wordt ik er hele gek van ben ik 5 min bezig dat ding open te doen :(

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Als het zonder een dvd er in is wel, maar dan hoef je hem alleen een beetje omhoog te duwen met je vingers. Zo extreem heb ik het nog nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 07:54:
[...]

Die afwijking heb ik dus ook, maar ik wil het voor deze generatie beperkt houden. Vorige generatie ook alles gekocht en ze krijgen geen van allen de aandacht die het verdiend. Hell, ik ben gisteravond nog bezig geweest met Oblivion (net weer opgepakt) en mijn eerste achievement was van Maart 2006, dus het was hoog tijd (in een maf moment heb ik dan wel weer Knights of Nine gekocht, ik kon me nog beheersen bij Shivering Isles :+ ). Daarnaast heb ik ook nog FF12 liggen, Kameo en Saints Row.
De pest is dat ik ook maar goede/leuke nieuwe spellen blijf kopen, terwijl ik qua uitspelen bij alle spelen zo'n beetje op 30% blijf hangen. Dus ook al heb ik dit allemaal liggen, Blue Dragon en Mass Effect gaan natuurlijk direct de collectie in. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik ook nog een PS3 zou hebben staan waar ik dan weer FF, Ratchet & Clank, downloadable PSN games, etc. etc. voor moet gaan kopen.
Gewoon een chronisch tijdtekort, waarschijnlijk als ik pas met pensioen ben weer genoeg tijd om dit allemaal door te spelen. Ach, waar is die VWO/uni-tijd gebleven? :')
Bovendien wordt het wel een zooitje in de TV-kast met al die snoeren...

Anyhoe, was jij niet degene die alleen de F1 licentie als reden voor de PS3? En dat dat net te weinig was om zoiets verantwoord te krijgen voor zijn vriendin? Of haal ik nu mensen door elkaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig gister voor de eerste keer gehad dat een lege dvd-lade niet opengaat. Je hoort hem klikken en dan moet je ff zacht tegen de lade duwen en dan gaat hij open. De 360 staat verticaal.

Gister ook aan Crackdown begonnen. Aparte game, maar ik vind hem wel vet, vooral de Basejump-achievement dat je vanaf de top van de Agency Tower in het water springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:32:
[...]

Anyhoe, was jij niet degene die alleen de F1 licentie als reden voor de PS3? En dat dat net te weinig was om zoiets verantwoord te krijgen voor zijn vriendin? Of haal ik nu mensen door elkaar? :P
jep dat was ik :D

nou heb er goedkoop een kunnen kopen en mijn ps2 kunnen verkopen, dus hij kostte me nog maar 325 euro... en mijn vriendin dus toch weten te overtuigen

qua kabels valt het tegenwoordig gelukkig mee, voedingskabel + av kabel... rest is draadloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:56:
[...]

jep dat was ik :D

nou heb er goedkoop een kunnen kopen en mijn ps2 kunnen verkopen, dus hij kostte me nog maar 325 euro... en mijn vriendin dus toch weten te overtuigen

qua kabels valt het tegenwoordig gelukkig mee, voedingskabel + av kabel... rest is draadloos
Ach, ik hoorde al dat er een enkeling overvallen was. :P
En nu is de gewetensvraag: heb je hem voor iets anders dan F1 gekocht en had je niet net zo goed dan kunnen wachten tot een aankomende prijsdaling? Maw: ben je niet gewoon hebberig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:05:
[...]

Ach, ik hoorde al dat er een enkeling overvallen was. :P
En nu is de gewetensvraag: heb je hem voor iets anders dan F1 gekocht en had je niet net zo goed dan kunnen wachten tot een aankomende prijsdaling? Maw: ben je niet gewoon hebberig? :)
nou voorlopig is alleen F1 uit, ik dacht eerst over Resistance maar de demo is echt crap

GT:HD is wel mooi meegenomen, maar uiteraard ook niet veel meer dan een demo
BluRay is ook een reden geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 18-04-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ok, heb wat vaags.

Ik heb m'n 360 terug van garantie, een andere. Nu heb ik weer ff m'n games goed gespeeld en deze lijkt veel beter te zijn. In GRAW hebben de textures nu meer diepte (shaders??), en in GoW lijken de textures ook iets mooier en zijn vooral de schaduwen op characters mooier. Eerst waren het onrustige ruwe schaduwen, ze waren een beetje kris kras gestreept ##, nu zij ze zachter en vloeiender.... Alles weer aangesloten op dezelfde setup.

Wasda?? Kan me niet voorstellen dat het aan updates oid. ligt. En een hardware foutje lijkt me een hardware failure te moeten zijn.

Vind het echt superraarrrr maar wel relaxed..

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Nu wel je advanced scart kabel in de rgb scartingang van je tv gestopt?

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 18-04-2007 10:32 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.