Ik zou zeggen dat dit alles het illegaal kopieren en spelen van xbox 360 games wel erg bevorderd zo.... MS moet dit gewoon goed afhandelen en games vergoeden. Punt. Een andere oplossing is geen oplossing.
Probleem is alleen dat men maar moet bewijzen dat de xbox stabiel stond en niet verplaatst is wat dus onmogelijk is. Want anders heb ik ook wat minder medelijden. Het staat n.l. met grote letters in de handleiding dat dit niet gedaan moet worden.
Okay, stom dat ze zo gevoelig zijn maar goed.. Ze maken er al wel melding van.. Daarom des te vreemder dat het zo lang heeft geduurd dat met reageerde.
Probleem is alleen dat men maar moet bewijzen dat de xbox stabiel stond en niet verplaatst is wat dus onmogelijk is. Want anders heb ik ook wat minder medelijden. Het staat n.l. met grote letters in de handleiding dat dit niet gedaan moet worden.
Okay, stom dat ze zo gevoelig zijn maar goed.. Ze maken er al wel melding van.. Daarom des te vreemder dat het zo lang heeft geduurd dat met reageerde.
Mutatie schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:27:
[...]
Ik snap niet zo heel goed waarom MS zo hard verdedigd wordt daar het probleem daadwerkelijk aanwezig is.
M'n zus is in de afgelopen weken 200 euro aan games kwijtgeraakt (ja stabiel geplaats en alles), ruzie gehad in de winkel die niks vervangt of vergoed (lang leve Dixons) en MS die het probleem ontkent(de).
Wil je zeggen dat ze pech heeft en het maar moet laten zitten?
Ik ben in ieder geval blij dat er zoiets als Kassa is, ondanks kijkcijfer trekkerij e.d. is dat programma voor zover ik weet de enige die kan helpen op grotere schaal (hoewel, in d'r eentje kwam ze ook nergens).
Mijn 360 komt in de loop van de week terug en als ik zo'n dwarsbomende drive terug krijg bel ik direct weer op, ik kan het niet betalen om om de zoveel uur de game opnieuw aan te schaffen en wil geeneens het risico lopen ook maar 1 van m'n games kwijt te raken, of is dat de bedoeling (winst maken op games??)
MS's reputatie is bij mij in ieder geval al geschaad en dus komt de PS3 de 360 vervangen wanneer de games en de prijs goed zijn.Ik zal niet de enige zijn en dat is mischien jammer voor de marktpositie of reputatie van MS maar ze hebben daar zelf voor gezorgd met alle problemen bij elkaar). Het voelt voor mij in ieder geval absoluut niet meer als een degelijk product.
MS hoort jouw of de winkels gewoon te helpen met dit probleem, niet?