Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Anoniem: 184536 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:43:
Zou GH2 ook leuk zijn zonder gitaar??? ik het spel goedkoop krijgen maar zonder gitaar.
Ik denk het niet, ik zag in de handleiding wel de equivalenten op een normale controller staan (hoofdzakelijk de bumper en trigger knoppen geloof ik) maar een normale controller haalt naar mijn mening heel het effect weg. Boom Boom Rocket (XBLA) is dan waarschijnlijk nog voordeliger en leuker (Hoewel ik aan BBR geen r**t aanvond)

Ik zou het niet doen, ik denk dat je het niet vaak gaat spelen ZONDER gitaar en dus, hoe goedkoop dan ook, het weggegooid geld is.

Effe Offtopic :
Vorige week was het goede vrijdag, nu vrijdag de dertiende ... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Roely op 13-04-2007 11:31 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:11:
[...]

weet je 't zeker? ik heb de game, maar het speelt echt voor geen meter, alsof je met een volgeladen winkelkarretje met 250km u rijdt.
Dat gevoel had ik inderdaad met de demo, maar ik dacht dat dat verholpen was aangezien zoveel mensen positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hoi allen,

Ikzelf zou ook graag GH2 willen kopen, kost deze nog steeds 77 euro bij de MM of zijn er nog andere aanbiedingen?

En hoe zit het met de problemen van die whammy bar?
Kan je aan de buitenkant zien ofdat je de verkeerde hebt?

Alvast bedankt!

Edit:

Ik las ook iets van dat de ring of death bij het spel voorkomt!

[ Voor 13% gewijzigd door henkyyyyyyy op 13-04-2007 12:21 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik lees net bij de MM : Xbox 360 CORE met Wireless Expansion Pack voor 297 Euro.

Als je dan de HD voor 100 euro er bij koopt heb je dus een iets betere deal dan de PREMIUM voor 399 Euro .....

Bovedien:Dead Rising, The God Father, NBA Live 07, Prey, NFS Most Wanted en World Series of Poker 2007 Edition voor 28 Euro p.s.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 11:36
Wom schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:26:
[...]

Ik niet, en in mijn kennissenkring ken ik ook niemand welke een defecte X360 heeft gehad. En dan spreek ik toch over een console of 10 met gespreide aankoopdata.

Ben wel eens benieuwd wat Microsoft gaat doen. Ik weet niet hoeveel Xboxxen er verkocht zijn in Nederland, maar 1000 vind ik toch best veel eigenlijk. Tevens is het natuurlijk ook geen goede reclame voor Microsoft.
Ik heb ongeveer 20 real-life vrienden in mijn frienslist staan.
Daarvan hebben er 9 hun 360 al retour moeten sturen met 3 "lights of death".
En dan hebben we het nog net over de 360 kapot retour komen, want er is er één die al 4x een 360 heeft opgestuurd voordat hij een echte nieuwe kreeg.

Van die 20 vrienden zijn er 5 die last hebben van krassen, en eentje waarbij de 360 read errors geeft in de verticale stand en gewoon lees in de horizontale.

Hoe fijn ik de 360 ook vind, de betrouwbaarheid laat het toch wat afweten.
Maar zelf heb ik nog geen probleem gehad.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:14
Roely schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:07:
Ik lees net bij de MM : Xbox 360 CORE met Wireless Expansion Pack voor 297 Euro.

Als je dan de HD voor 100 euro er bij koopt heb je dus een iets betere deal dan de PREMIUM voor 399 Euro .....

Bovedien:Dead Rising, The God Father, NBA Live 07, Prey, NFS Most Wanted en World Series of Poker 2007 Edition voor 28 Euro p.s.
Vergeet niet dat de Premium nog wat andere voordelen heeft mbt de Core:
- Componentbekabeling
- Headset
- zilveren DVD-lade :+
- 1 maand Xbox Live Gold
- Draadloze controller (Die zit dan natuurlijk in de WEP)

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 13-04-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik wilde Battlefield 2 : Modern Combat kopen voor de 360. Ik kan hem hier echter nergens nieuw vinden alleen bij een gameshop 2ehands voor veel te veel geld. Ik vroeg me wel af hoe het online zit; is dat nog wel drukbevolkt genoeg voor leuke games? Heb ik zo een beetje mn twijfels over als je de game al bijna nergens kunt krijgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

yorroy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:21:
[...]

- Componentbekabeling
- Headset
- 1 maand Xbox Live Gold
Die 1 maand gold is toch standaard, en dus ook voor de core edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:36:
Ik vroeg me wel af hoe het online zit; is dat nog wel drukbevolkt genoeg voor leuke games?
http://www.360voice.com/game.asp?game=Battlefield+2%3A+MC

Je moet dus weten dat er dus tussen de 15.000 en 18.000 users op zitten.

En dan moet je ook eens een GOW vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

[...]

- Componentbekabeling
- Headset
- 1 maand Xbox Live Gold
Daarnaast is het super size pack bij MM in zoetermeer 399,-

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
[...]

- Componentbekabeling
- Headset
- 1 maand Xbox Live Gold
Inderdaad, headset vergeten ... En natuurlijk die onweerstaanbare chromen DVD lade, kan iedereen op afstand zien dat je een PREMIUM hebt, en niet een poor mans CORE version ..... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:00:
Hoi allen,

Ikzelf zou ook graag GH2 willen kopen, kost deze nog steeds 77 euro bij de MM of zijn er nog andere aanbiedingen?
gister bij de MM Ede GH2 voor 77 gekocht. Let wel: ik weet niet of er nog meer zijn (de mijne kwam van 'achter' omdat ze net binnen waren). En in andere vestigingen is hij wellicht duurder omdat de landelijke actie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

GH2 controller issues zijn niet hardwaregerelateerd, en er komt een patch aan voor de problemen met de whammy. Kreeg kwartier geleden officiele bevestiging van Activision :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
oke thnx , dan ga ik zo ff kijken bij de MM in rdam.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:46:
oke thnx , dan ga ik zo ff kijken bij de MM in rdam.
Het zijn lokale vestigingen dus de prijs bij de ene is niet altijd gelijk aan die van de ander maar je kunt het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:17

SaN

Neemt microsoft xboxen terug waarvan de disc drive niet open gaat zonder dvd er in? Ik heb er zo een terug gekregen na mijn vorige reparatie. Hij maakt af en toe ook echt ongelofelijke herrie (niet de standaard herrie) Vooral met cod2. Ik denk dat ik hem nog wel een tijdje hou, misschien als de benq drives wat meer standaard geworden zijn dat ik hem is opstuur, dan kan ik die ook is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
curry684 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:22:
GH2 controller issues zijn niet hardwaregerelateerd, en er komt een patch aan voor de problemen met de whammy. Kreeg kwartier geleden officiele bevestiging van Activision :)
THX, ik had dit wel verwacht. De Whammy bar komt niet helemaal terug, dit kan je softwarematig opossen door een drempel waarde in te stellen.

Blij dat ik nog niet teruggegaan ben met mijn gitaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sweet.. net een subtiel GH-shirt besteld @ Penny Arcade:

Afbeeldingslocatie: http://site.pennyarcademerch.com/images/hero_photo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:42

Grozno

acts without consequence!

Oe, die is nice... Maar nu heb jij 'm al }) :P

offtopic:
Inmiddels is ook mijn Tobo wit

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
sander-sp schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:47:
Neemt microsoft xboxen terug waarvan de disc drive niet open gaat zonder dvd er in? Ik heb er zo een terug gekregen na mijn vorige reparatie. Hij maakt af en toe ook echt ongelofelijke herrie (niet de standaard herrie) Vooral met cod2. Ik denk dat ik hem nog wel een tijdje hou, misschien als de benq drives wat meer standaard geworden zijn dat ik hem is opstuur, dan kan ik die ook is proberen :)
Hoe kan je er een DVD in doen als tie niet open gaat ??? |:(

Een DVD lade die niet open gaat als er geen disc inzit is dus gewoon kapot, dus kan je hem retourneren aan MS.
MS staat er trouwens toch niet bekend om goed werkende Xbox'en ter vervanging van defecte Xbox'en op te sturen.

And pleasssseeee, start de hele BenQ / Samsung / Hitachi drive discussie niet opnieuw !
bovendien is de kans groot dat je weer een 'ruil' xbox krijgt met een niet BenQ drive erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
SeamusXanthus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:04:
[...]

Het zijn lokale vestigingen dus de prijs bij de ene is niet altijd gelijk aan die van de ander maar je kunt het proberen.
Bij Bol.com is tie nog (GHII) 99,99 Euro, dus zeker de moeite waard om bij MM te koekeloeren .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Hier is ie op voorraad voor €89,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
In de Guitar Hero Track Pack 2 zit o.a. Frankenstein as made famous by The Edgar Winter Group. Dit deuntje zal bij veel gamers bekend klinken. Dit is namelijk een van de tunes van Forza Motorsport. Bij Forza is deze tune echter geremixed bij JunkieXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik speel nu ook met mijn guitar hero gitaar op de pc met het programmaatje frets on fire, ook wel leuk

en roely als antwoord op je eerdere vraag of gitaristen die een beetje handig zijn met een echt gitaar guitar hero op expert mode makkelijk kunnen spelen? ik in ieder geval niet :D ik zit momenteel op 'hard' en dat lukt me nog net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:39
Welke arcade games zijn "echt" aan te raden, om binnen te halen als je van 1vs1 en/of coop gaming houdt? Ik dacht zelf aan Worms, maar welke raden jullie mij nog meer aan om te proberen?

En welke sp arcade games zijn echt "must have"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Stefmeister schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:29:
Welke arcade games zijn "echt" aan te raden, om binnen te halen als je van 1vs1 en/of coop gaming houdt? Ik dacht zelf aan Worms, maar welke raden jullie mij nog meer aan om te proberen?

Of anders ga je de games downloaden, lijkt mij de beste manier om te beoordelen of je ze leuk vind of niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 20:41

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb samen met een maat een avond veel plezier beleefd aan coop Assault Heroes. Voor een review, zie hier: http://xbox360.ign.com/articles/750/750694p1.html

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 13:39
Anoniem: 64887 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:53:
[...]

Of anders ga je de games downloaden, lijkt mij de beste manier om te beoordelen of je ze leuk vind of niet. ;)
hehe, jaja dat ben ik uiteraard ook van plan, maar ik ben pas sinds kort in het bezit van een 360 en de lijst van arcade games demo's is een beetje te groot om alles te checken. Ik ben dus geintresseerd in een paar "toppers" om die even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ben net even met Boom Boom Rocket bezig geweest, lache spelletje wel. Lekker simpel!

Eerst kon ik er geen donder van, maar toen heb ik de pijltjes naar letters veranderd en dat scheelde een boel. Van bijna alles mis naar eentje mis :)

Met crackdown even orbs wezen hunten, zit nu op 396 agility orbs (zonder guide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:26
haha iedereen helemaal gek van GH hier. :D

Zou op de 360 nog wel een mooie RPG willen zien, jammer dat final fantasy niet op de xbox komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:18
SCIxX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:29:
haha iedereen helemaal gek van GH hier. :D
Niet iedereen ;)
Zou op de 360 nog wel een mooie RPG willen zien, jammer dat final fantasy niet op de xbox komt.
Blue Dragon in Augustus.. nuff said :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Grozno schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:12:
Ben net even met Boom Boom Rocket bezig geweest, lache spelletje wel. Lekker simpel!

Eerst kon ik er geen donder van, maar toen heb ik de pijltjes naar letters veranderd en dat scheelde een boel. Van bijna alles mis naar eentje mis :)

Met crackdown even orbs wezen hunten, zit nu op 396 agility orbs (zonder guide).
Ik heb er nu 479 orbs en vind het jammer dat er precies 500 hiervan zijn. Nu moet ik wel zo'n guide gebruiken om ze te vinden. Geen idee hoeveel tijd mij dit gaat kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:38:
[...]

Niet iedereen ;)

[...]

Blue Dragon in Augustus.. nuff said :*)
Volgens mij heb ik daar wat screenies al van opgezocht, de kinderlijke graphics trekken me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:00:
En hoe zit het met de problemen van die whammy bar?
Kan je aan de buitenkant zien ofdat je de verkeerde hebt?
Op de doos kan je het serienummer checken. Eindigt die op 55 of 65 dan is de kans groot dat hiij een mankement heeft geloof ik. Je kunt het ook aan de "gitaar" zelf zien. Als de rj11 port (telefoon kabel ingang) direct naast de kabel zit die naar de xbox gaat is het foute boel...

Maargoed, binnenkort gelukkig een patch. Ik heb namelijk ook zo'n probleem gitaar

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 13-04-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 13:01

Heavy Weapon is een must have vindt ik, het is ook de enige XBLA game die ik atm heb, met de rest kan ik me nog wel vermaken met de trail versies :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Onno_Devine schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:39:
[...]

Heavy Weapon is een must have vindt ik, het is ook de enige XBLA game die ik atm heb, met de rest kan ik me nog wel vermaken met de trail versies :P _/-\o_
heavy weapon heb ik ook. Die is echt geniaal. Zeker de 4 man online war-party. dikke chaos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:16
Boom Boom Rocket!! Ben eerste van de wereld in Rave New World Easy (Endurance), qua Endurance. 13.48!! Tenminste als de eerste twee van het leaderboard vals gespeeld hebben want daar ga ik eigenlijk van uit. WHOHOOOO 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 11:36
SCIxX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:29:
Het is algemeen bekend dat de 360 de RPG console voor 2007 is.

Er komen dit jaar nog een redelijk aantal RPG's voor de 360 uit, voor de PS3 moet je tot midden 2008 wachten tot de eerste next-gen RPG's.

Blue-dragon
Mass-Effect
Bio-shock
Eternal Sonata
Lost Odissey
The Precursors
2 Worlds

Allemaal nog gepland voor dit jaar, genoeg RPG's dus.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Zo, ik heb weer ff wat tags toegevoegd :)

Nog nog een nieuw live abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-06 18:10
Goed, ik heb nu dus de ring of death... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Roely schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:03:
[...]

Hoe kan je er een DVD in doen als tie niet open gaat ??? |:(

Een DVD lade die niet open gaat als er geen disc inzit is dus gewoon kapot, dus kan je hem retourneren aan MS.
MS staat er trouwens toch niet bekend om goed werkende Xbox'en ter vervanging van defecte Xbox'en op te sturen.

And pleasssseeee, start de hele BenQ / Samsung / Hitachi drive discussie niet opnieuw !
bovendien is de kans groot dat je weer een 'ruil' xbox krijgt met een niet BenQ drive erin.
Mja, als je er nog nooit van gehoord hebt, laat het dan lekker zitten :| Het is een redelijk bekend probleem, je moet even aan de drive zitten voordat ie open gaat als er geen dvd in zit. Ik was alleen benieuwd of iemand hem voor deze reden al is met succes terug gestuurd heeft.

Ik start geen discussie, ik geef alleen aan dat als er iemand is die hem om deze reden met succes heeft geretourneerd, ik net zo lang kan wachten als ik wil met terug sturen. Die kans is nu inderdaad heel groot, maar misschien over een half jaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ik kan je vertellen dat er geen pijl op te trekken is wat voor drive je terug krijgt, dat gebeurd at random zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 09:20
sander-sp schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:22:
[...]

Mja, als je er nog nooit van gehoord hebt, laat het dan lekker zitten :| Het is een redelijk bekend probleem, je moet even aan de drive zitten voordat ie open gaat als er geen dvd in zit. Ik was alleen benieuwd of iemand hem voor deze reden al is met succes terug gestuurd heeft.

Ik start geen discussie, ik geef alleen aan dat als er iemand is die hem om deze reden met succes heeft geretourneerd, ik net zo lang kan wachten als ik wil met terug sturen. Die kans is nu inderdaad heel groot, maar misschien over een half jaar niet meer.
Is dit alleen als ie rechtop staat? Ik denk namelijk dat de dvd net genoeg gewicht heeft om de lade ergens niet achter te laten haken. Zonder disc zit die lade net ietsje meer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:22:
[...]

Er komen dit jaar nog een redelijk aantal RPG's voor de 360 uit, voor de PS3 moet je tot midden 2008 wachten tot de eerste next-gen RPG's.

Blue-dragon
Mass-Effect
Bio-shock
Eternal Sonata
Lost Odissey
The Precursors
2 Worlds

Damn, jammer dat ik niet van RPG's hou :+

Ik ga weer Duitsers schieten in CoD3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
yzf1kr schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:22:
[...]

Blue-dragon
Mass-Effect
Bio-shock
Eternal Sonata
Lost Odissey
The Precursors
2 Worlds

Meeste zien er uit als RPG's die niet helemaal naar mijn smaak zijn, maar Lost Oddyssey vind
ik er wel erg interessant uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111152

net toch ook maar guitar hero 2 aangeschaft
bij de FRS 89 eurie

ik kan je vertellen dat ik er niks van bak haha
ik snap er niks van ik game al zo lang ik kan maar dit .................?

misschien een beetje meer oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215973

Als er mensen een potje cod3 of gow zijn, voeg me toe @ live: Exploit22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Stefmeister schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:10:
[...]

hehe, jaja dat ben ik uiteraard ook van plan, maar ik ben pas sinds kort in het bezit van een 360 en de lijst van arcade games demo's is een beetje te groot om alles te checken. Ik ben dus geintresseerd in een paar "toppers" om die even te proberen.
• Heavy Weapon
• Geometry Wars
• Outpost Kaloki X
• Cloning Clyde
• Mutant Storm Reloaded
Anoniem: 111152 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:59:
net toch ook maar guitar hero 2 aangeschaft
bij de FRS 89 eurie

ik kan je vertellen dat ik er niks van bak haha
ik snap er niks van ik game al zo lang ik kan maar dit .................?

misschien een beetje meer oefenen
Yep, meer oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 26-06 20:41

spaceboy

Op grote hoogte

frankpaul1 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:06:
Boom Boom Rocket!! Ben eerste van de wereld in Rave New World Easy (Endurance), qua Endurance. 13.48!! Tenminste als de eerste twee van het leaderboard vals gespeeld hebben want daar ga ik eigenlijk van uit. WHOHOOOO 8)
Haha. Patser! :)
Proficiat. Ik kom nooit hoger dan iets van 400 op de leaderboards per dag.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 21:01
PWM schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:17:
[...]

Dat gevoel had ik inderdaad met de demo, maar ik dacht dat dat verholpen was aangezien zoveel mensen positief zijn.
TDU is de beste race-game die ik heb op de xbox360 en ik heb al 4 weken niets anders gespeeld!
Ik was (!) fan van NFSU en heb deel 1,2, most wanted en carbon, maar ik vind TDU veel realistischer rijden. Alleen is het on-line gedeelte minder goed. Gewoon kopen dat spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Jeej!

Ik heb hem dan eindelijk gekocht! Me eerste console weer sinds de N64 hehe.
Mijn 360 aangesloten op 2de aansluiting van me pc tft, best handig nu kan ik met 1 druk op me scherm switchen tussen mijn pc en 360.
Ik was van te voren wel een beetje huiverig dat het tegen zou vallen met het beeld op het tft scherm maar ik ben zeer tevreden!
Ik stond echt te kijken hoe uitgebreid xbox live wel niet is, echt super!

En ach ja balkjes je wend eraan :P

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/3112/pict0029ih6.th.jpg

PS: zijn er nog must do's? nu ik de bezitter ben van de 360?

[ Voor 27% gewijzigd door Rj- op 14-04-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Nee, wel do not's!

Leg die 360 horizontaal als GoW je lief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004

S2S

Too Human in IGN weekly.
What shots die ik samen met iemand anders op een forum heb uigezocht:
Afbeeldingslocatie: http://ugli.quickshareit.com/share/picture5a4823.png

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/9931/bscap0109sx3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/176/bscap0105lx2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/8333/bscap0106kv5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tangerine.quickshareit.com/share/picture4830b4.png

Afbeeldingslocatie: http://kumquat.quickshareit.com/share/picture22f694.png

Afbeeldingslocatie: http://kumquat.quickshareit.com/share/vlcsnap457935038d10.png

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/1518/bscap0095bf0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/9279/bscap0099ws4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/9765/bscap0101vx5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/4811/bscap0103pd2.jpg

erg vet

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 14-04-2007 11:47 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Grozno schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:33:
Nee, wel do not's!

Leg die 360 horizontaal als GoW je lief is...
Hehe er zit nog geneen krasje op en toch echt wel meer als 5 uur gespeelt :P.
Maar idd voorkomen is beter als genezen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Hier al uuuuren gespeeld, verticaal. Geen krassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

Vandaag stond zelfs een artikel in de krant dat vanavond in kassa gelult gaat worden over de 360. Ik ben erg benieuwd wat ms hieraan gaat doen. als ze blijven ontkennen gaan ze toch echt boze klant krijgen en verliezen. Is dit eigenlijk alleen een probleem in NL of zijn er meer landen met kras problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Echt heel shandalig dit, ik kan gewoon nergens vinden hoe ik xbox live kan opzeggen. De billing site heeft maar 1 faq hiervan en daarbij wordt je doorgelinked naar de live website, waar ik naar lang zoeken alleen kon vinden hoe ik me abbo update en dingen kan kopen. De annuleer service knop lijkt wel verstopt te zitten...

Weet waar je het wel kan opzeggen?

edit: je moet dus een special nr hiervoor bellen....alsof het niet via een web from kan. Ze hopen waarschijnlijk dat voor sommige luie mensen dit een te grote stap is :(

ms :O :/ :X

kan niet eens met me mobiel bellen.. lekker

@hieronder, thx daar staan wel een nr die mobiel bereikbaar is

Haha: fout bij verbinding...schaldig. MS maakt het je makkelijk te betalen en maakt het een hell als je niet meer wilt betalen

[ Voor 37% gewijzigd door evilpin0 op 14-04-2007 13:58 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
evilpin0 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:48:
Echt heel shandalig dit, ik kan gewoon nergens vinden hoe ik xbox live kan opzeggen. De billing site heeft maar 1 faq hiervan en daarbij wordt je doorgelinked naar de live website, waar ik naar lang zoeken alleen kon vinden hoe ik me abbo update en dingen kan kopen. De annuleer service knop lijkt wel verstopt te zitten...

Creditcard abbo opzeggen bedoel je? Daar is geen knop voor, je moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:20
er zijn dus nog mensen die heavy weapon spelen. Heb het al een tijdje weer niet gedaan. iemand zin om vanavond wat af te knallen (ff mijn tijd verbeteren van 17min), add me maar: Biesterbosch

Ben nu ook begonnen aan Kameo, is wel een leuk spel.

Gisteravond mp gedaan met Lost Planet, was 5:30 toen ik in mijn bed ging. Leuke groep mensen waar ik mee speelde en die hielden mij een beetje wakker.

[ Voor 4% gewijzigd door MeneerKrab op 14-04-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

evilpin0 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:48:

edit: je moet dus een special nr hiervoor bellen....alsof het niet via een web from kan. Ze hopen waarschijnlijk dat voor sommige luie mensen dit een te grote stap is :(

ms :O :/ :X

kan niet eens met me mobiel bellen.. lekker

@hieronder, thx daar staan wel een nr die mobiel bereikbaar is

Haha: fout bij verbinding...schaldig. MS maakt het je makkelijk te betalen en maakt het een hell als je niet meer wilt betalen
Ik heb 30 seconden gezocht om erachter te komen dat je even moet bellen. Gek dat je er zo lang over doet.

1 fout bij de verbinding, en het is meteen mis? Denk eens aan je bloedruk. Bellen is nog gewoon gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

OK dan !!!! Hier heb ik al zolang op gehoopt. Super Puzzle Fighter II komt op XBLA _/-\o_
With the help of Udon Entertainment, Capcom plans to bring Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix [insert additional adjectives] to next-generation consoles and the PC this fall boasting newly created 1080p HD graphics, several new game modes, improved game balance, new stage backgrounds, and online play
Online play O+
Beste puzzel spel ooit gemaakt...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 14-04-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Microsoft geeft fout in Xbox toe lees voor
Uitgegeven: 14 april 2007 19:26
Laatst gewijzigd: 14 april 2007 19:59

AMSTERDAM - Na meer dan duizend klachten van Xbox-360 gebruikers, heeft Microsoft zaterdagavond toegegeven dat er een fout zit in de spelcomputer. Dat gebeurde in het programma Kassa. De fout heeft tot gevolg dat cd's en dvd's die in de speler draaien worden beschadigd.

Volgens een persverklaring van Microsoft kan de Xbox-360 de krassen veroorzaken. Aanvankelijk ontkende het bedrijf schuldig te zijn aan de beschadiging. Maandenlang hield Microsoft vol dat de gamers zelf verantwoordelijk zijn voor krassen op de schijfjes.

Stootkussentjes

Na onderzoek van de Xbox-360 werd vastgesteld dat de krassen ontstaan door het ontbreken van stootkussentjes bij de lens. Uit gegevens van Kassa zou blijken dat het wereldwijd om een serie van ongeveer 1 à 2 miljoen Xboxen gaat.

In de uitzending van het consumentenprogramma Kassa beloofde Microsoft hulp te bieden aan gebruikers die klachten hebben in de vorm van reparatie. Het is echter niet mogelijk een nieuwe spelcomputer te krijgen.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met de xboxen die ze terug krijgen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 13:01
Wel heel overdreven post, je kan opzeggen wanneer je wilt.
Het is een 0800 nummer, dus gratis, wat wil je nog meer? tja dat er een tussen persoon moet zijn is niet al te handig, maar aan de telefoon werdt mij ook uitgelegt waarom dit was.
Gewoon het bel menu door lopen, krijg je iemand aan de lijn, die wilt wat dingen weten, die zet het in werking, en kreeg meteen al een mail! super hoor.

En overgens: of +31 202036606 als je mobiel belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
sander-sp schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:49:
[...]
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met de xboxen die ze terug krijgen dan...
Terugsturen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 24-06 16:21
en ja hoor de losse gitaren beginnen te komen:

Guitar Hero II™ Xbox 360 X-plorer Controller is de naam :)

http://www.redoctane.com/gh-xbox360.html

dual :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Misschien heeft iemand hier nog wat aan:

http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=3227123
Leslie versus Microsoft en BOL.com
Advocaat Richard de Lange startte namens één van de gedupeerde gamers de procedure om een kort geding aan te spannen tegen zowel Microsoft als BOL.com. Leslie had zijn xbox namelijk bij deze winkel gekocht. Zover kwam het niet, want BOL.com reageerde direct met een coulanceregeling en gaf Leslie zowel een nieuwe Xbox, als nieuwe spellen. Daarmee erkent de winkelketen geen aansprakelijkheid, maar biedt wél een oplossing die geldt voor álle mensen die hun Xbox en spellen bij BOL.com hebben gekocht.

Garantie?
Helaas gedragen niet alle winkeliers zich zo voorbeeldig als Bol.com. De meesten lossen het niet zelf op, maar verwijzen naar de helpdesk van Microsoft. Daarmee handelen ze dus niet volgens het consumentenrecht, waarin staat dat je als consument terecht moet kunnen bij de winkel waar je je product hebt gekocht. De eerste zes maanden hoef je zelfs niet eens te bewijzen waar de fout ligt. Als een defect binnen 6 maanden optreedt, is het aannemelijk dat het om een fabrieksfout gaat. De consument hoeft niet te bewijzen dat het artikel normaal gebruikt is (dat heet `een wettelijk vermoeden`). De winkelier moet het kosteloos repareren of vervangen voor een ander exemplaar en als dat niet mogelijk is geld teruggeven.

Hoe gaan winkels om met krassen?
Bij de Bijenkorf, Intertoys en de Music Store krijgen klanten een nieuwe Xbox of hun geld terug, als ie binnen 30 dagen na aankoop kapot gaat. Is het langer dan een maand geleden, dan wordt ie keurig door de winkel opgestuurd naar Microsoft. Ook kunnen spellen kosteloos geruild kunnen worden als ze door de Xbox bekrast zijn. De uitgebreide lijst reacties kunt u onderin dit artikel aanklikken.

De Kassa Krassen Test
Ondanks de duizend klachten, en de vele berichten hierover op internet, hield Microsoft vast aan haar verklaring: “indien stabiel geplaatst kan de Xbox geen krassen veroorzaken op discs”. En dus ging Kassa aan de slag: gedurende drie dagen testten we met negen gamers eerst in een laboratoriumsituatie*, en later in een huiskamersetting**, de krasbestendigheid van de Xbox. Met als resultaat dat zelfs wanneer de Xbox stabiel geplaatst is, deze wel degelijk (cirkelvormige) krassen veroorzaakt op meerdere spellen

Uit de gegevens die bij Kassa bekend zijn, blijkt dat de problemen zich vooral voordoen bij Xboxen die eind vorig jaar zijn geproduceerd, met de beruchte TSST-drive. We stuurden Microsoft daarom een lijst met specifieke vragen, waarop we graag antwoord willen. Op deze vragen kregen we geen antwoord. Wel kwam het bedrijf uiteindelijk met een verklaring. En die is opmerkelijk:

Verklaring Microsoft
Aangezien we niet betrokken zijn geweest bij het experiment van Kassa en weinig inzicht hebben in de methoden die zijn toegepast, is het niet mogelijk in detail te reageren op de bevindingen. Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan. Echter, wij hebben geen indicatie dat de bevindingen uit de test van Kassa zich op grote schaal voordoen.

Uiteraard is het belangrijk voor ons dat onze klanten de best mogelijke game ervaring hebben en deze testresultaten nemen we dus zeer serieus. Xbox bezitters die menen dat hun discs op dezelfde manier zijn bekrast als aangegeven door Kassa, kunnen het beste contact met ons opnemen. We zullen dan de console onderzoeken en indien nodig repareren naar volledig werkende staat. Bovendien zullen wij de Xbox bezitters informeren hoe zij vervangende discs kunnen verkrijgen mochten zij die nodig hebben.

Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt. Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
De belangrijkste zin uit de verklaring van Microsoft is natuurlijk deze:

“Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.”

Dat betekent dus dat Microsoft nu eindelijk voor het eerst toegeeft dat het apparaat, bij regelmatig gebruik, wel degelijk krassen kan veroorzaken. Verder belooft het bedrijf alle Xbox bezitters met het krasprobleem te zullen helpen, en dat geldt voor zowel de spelletjes als de Xboxen zelf. Wij zijn erg benieuwd hoe Microsoft dit afhandelt. Hou ons op de hoogte via het speciale mailadres: xbox@vara.nl

* Studio 3, Mediapark Hilversum, betonnen vloer (20 cm dik), met een maximale belasting van 1000 kilo per m2, de vloer is helemaal separaat gefundeerd. Xboxen staan verdeeld over drie tafels met houten tafelblad van ca. 3 cm dik, 4 ijzeren poten met platte rubberen noppen aan onderkant. Xboxen zijn allemaal liggend geplaatst, dit zou de meest stabiele positie zijn volgens Microsoft. Voor de volledigheid zijn de Xboxen ook in staande positie getest. Waterpas gebruikt bij plaatsen; Gamers zaten in banken vóór het rood/witte lint, zodat er geen contact mogelijk is tijdens het gamen. Alles is natuurlijk vastgelegd op camera.

** redactieruimte Vara net3 gebouw, met een normale, niet separaat gefundeerde vloer en aan één zijde ramen (noordzijde van het gebouw). Opnieuw in zowel liggende als staande positie geplaatst op houten tafels en gamers in banken vóór een rood/witte lint.
Is toch wel moedig om een fout te erkennen. Nu hopen dat de reparaties goed verlopen.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Er is een auto update voor GHII binnen vandaag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Weet er iemand of er plekken zijn waar je games kunt huren (liefst nog op zondag en in de buurt van Den Bosch :P?). Vrienden hebben vandaag een XBOX 360 gewonnen maar helaasch wel zonder games. En hoewel we ons vandaag ook 6 uur vermaakt ehbben met demo's.... is een complete game toch leuker ;)
Videotheken lijken ze niet te hebben en veel betere ideeen heb ik (en google :P) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Vincent7 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:41:
Misschien heeft iemand hier nog wat aan:

http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=3227123

[...]

Is toch wel moedig om een fout te erkennen. Nu hopen dat de reparaties goed verlopen.
Moedig :X Eerder laf na eerst proberen te liegen:
Ondanks de duizend klachten, en de vele berichten hierover op internet, hield Microsoft vast aan haar verklaring: “indien stabiel geplaatst kan de Xbox geen krassen veroorzaken op discs”.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-04-2007 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Van t weekend Def Jam Icon gekocht. Opzich wel een leuke game alleen had ik de story mode uit in nog geen 5 uurtjes. Dat is een beetje jammer.

Gelukkig heb ik em via marktplaats weten te vinden voor maar 30 eu ipv 65

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Laatst online: 16-04 20:40
Vaak gevraagde vragen? Ik vraag meestal geen vragen, ik stel ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 26-06 09:24
Jammer genoeg is mijn Xbox er gisteren mee gekapt.. Ik heb hem sinds launchdate en eigenlijk nog nooit 1 enkel probleem mee gehad. Maar sinds gisteren geeft m'n Xbox jammer genoeg geen beeld meer.

De Xbox gaat gewoon aan en ik hoor wel het geluid, maar het beeld blijft gewoon zwart. Gisteren de helpdesk gebeld en ik werd daar zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze komen hem ophalen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 21:01
Rj- schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:25:
[...]

Hehe er zit nog geneen krasje op en toch echt wel meer als 5 uur gespeelt :P.
Maar idd voorkomen is beter als genezen! :+
Mijn xbox360 staat al vanaf het begin vertikaal, en ik speel behoorlijk veel. Nog nooit krassen, problemen of rings.
Het enige was dat Carbon regelmatig mn xbox liet vastlopen, maar toen ik de cd heb geruild was het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Heeft iemand ervaring met het rippen van een DVD naar WMV formaat met 5.1 geluid. Ben al een weekje aan het stoeien met allerlei prg's maar zonder succes. ALs ik namelijk gedaan heb kan ik het streamen op mijn Xbox, zonder media centre, want die heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Hallelujah! Morgen ga ik eens op m'n gemak met Microsoft bellen in verband met mijn krassende Xbox 360. Echt een zegen dat ze er eindelijk eens wat aan gaan doen! Natuurlijk zal ik hier eventjes laten weten hoe de boel is afgehandeld. En dat zal ik daarnaast ook eventjes aan Kassa laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ben benieuwd wat Microsoft nu eigenlijk wil zeggen met zo`n statement...

Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.

De conclusie die Kassa! trekt is naar mijn mening onjuist.
De juiste interpretatie bij deze zin is: GEBRUIKERSSLIJTAGE..

Disc`s krijgen na verloop van tijd krassen ja...gebruikerssporen zijn dat.
Auto`s krijgen ook krassen door 'regelmatig' gebruik.

Microsoft zegt echter niets over krassen, gemaakt door de XBOX360 zelf.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Michael Knight schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:39:
Ben benieuwd wat Microsoft nu eigenlijk wil zeggen met zo`n statement...

Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.

De conclusie die Kassa! trekt is naar mijn mening onjuist.
De juiste interpretatie bij deze zin is: GEBRUIKERSSLIJTAGE..

Disc`s krijgen na verloop van tijd krassen ja...gebruikerssporen zijn dat.
Auto`s krijgen ook krassen door 'regelmatig' gebruik.

Microsoft zegt echter niets over krassen, gemaakt door de XBOX360 zelf.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, immers op deze manier erkennen ze nog steeds niet dat bij bepaalde types drives de krassen door de xbox worden veroorzaakt. Ze trekken in feite nog steeds niet de volledige verantwoordelijkheid naar zich toe en wordt vergoeding/vervanging van discs of xbox door hun (mogelijk) als coulance naar buiten gebracht. (disclaimer: let op, dit is een aanname mijnerzijds :+ )
Ben benieuwd hoe het vervolg van deze Kassa aktie verloopt en naar de eerste berichten van gedupeerden die na deze laatste MS verklaring bij support aankloppen.
Goede actie trouwens van Bol.com _/-\o_

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
hmm.. sterk punt.
Als dat idd het statement van MS is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb me gisteren echt kapot zitten ergeren aan die uitzending van Kassa gisteren.
De krassen die zij hadden geproduceerd tijdens hun testsessies waren overduidelijk NIET met de draairichting met, maar gebruikers krassen dwars over de discs.
Elke statement van Microsoft wordt uit zijn verband getrokken en in hun nadeel uitgelegd.. (zie Michale Knight bovenaan deze pagina).

Deze onzin mag van mij snel stoppen.

NB. (!!!) Ik ben geen MS fanboy of wat.. Ben met Nintendo opgegroeid.
Waar ik alleen slecht tegen kan is dat MS zwart wordt gemaakt zonder dat dit degelijk is onderzocht / onderbouwd. Tuurlijk zullen ze dingen aandikken om zo een reactie van Microsoft uit te lokken, maar ik heb er alle begrip voor dat Microsoft niet in gaat op deze walgelijke praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

.KeN. schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:06:
Ik heb me gisteren echt kapot zitten ergeren aan die uitzending van Kassa gisteren.
De krassen die zij hadden geproduceerd tijdens hun testsessies waren overduidelijk NIET met de draairichting met, maar gebruikers krassen dwars over de discs.
Elke statement van Microsoft wordt uit zijn verband getrokken en in hun nadeel uitgelegd.. (zie Michale Knight bovenaan deze pagina).

Deze onzin mag van mij snel stoppen.

Waar ik alleen slecht tegen kan is dat MS zwart wordt gemaakt zonder dat dit degelijk is onderzocht / onderbouwd. Tuurlijk zullen ze dingen aandikken om zo een reactie van Microsoft uit te lokken, maar ik heb er alle begrip voor dat Microsoft niet in gaat op deze walgelijke praktijken.
Overigens zijn de krassen uit de uitzending van gisteren van hetzelfde soort als die ik heb op mijn 360... die cirkels heb ik 'real life' nog nooit gezien, wel weer bij de XBOX 1... die had het namelijk ook bij de eerste paar revisies.

Wil ik meteen aangeven dat mijn eerste PS1 spel uit 1995 nog krasloos is. Ik ben verschrikkelijk zuinig op mijn spullen. ('ziekelijk',zo noemen mijn vrienden het: "poets jij iedere dag jouw consoles/auto/rekenmachine? etc..)
Mijn krassen komen dus echt niet door foutief gebruik of 'spontane vernielzucht' :>
(Heb zelfs alle doosjes nagekeken op zandkorreltjes, zo erg zocht ik de fout bij mezelf..)

Het is nu even wachten op de daadwerkelijke gevolgen van deze uitzending. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Michael Knight op 15-04-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Michael Knight schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:14:
[...]

Overigens zijn de krassen uit de uitzending van gisteren van hetzelfde soort als die ik heb op mijn 360... die cirkels heb ik 'real life' nog nooit gezien, wel weer bij de XBOX 1... die had het namelijk ook bij de eerste paar revisies.

Wil ik meteen aangeven dat mijn eerste PS1 spel uit 1995 nog krasloos is. Ik ben verschrikkelijk zuinig op mijn spullen. ('ziekelijk',zo noemen mijn vrienden het: "poets jij iedere dag jouw consoles/auto/rekenmachine? etc..)
Mijn krassen komen dus echt niet door foutief gebruik of 'spontane vernielzucht' :>
(Heb zelfs alle doosjes nagekeken op zandkorreltjes, zo erg zocht ik de fout bij mezelf..)

Het is nu even wachten op de daadwerkelijke gevolgen van deze uitzending. O-)
Dat kan best, maar hoe wil jij krassen dwars over de disc verklaren? De disc draait continu. Enigste wat ik kan bedenken is een fout bij het opspinnen, maar dat lijkt me sterk - als Kassa dat nu ook is bekijkt.
tweaker2001962 schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:00:
[...]

Daar ben ik ook erg benieuwd naar, immers op deze manier erkennen ze nog steeds niet dat bij bepaalde types drives de krassen door de xbox worden veroorzaakt. Ze trekken in feite nog steeds niet de volledige verantwoordelijkheid naar zich toe en wordt vergoeding/vervanging van discs of xbox door hun (mogelijk) als coulance naar buiten gebracht. (disclaimer: let op, dit is een aanname mijnerzijds :+ )
Ben benieuwd hoe het vervolg van deze Kassa aktie verloopt en naar de eerste berichten van gedupeerden die na deze laatste MS verklaring bij support aankloppen.
Denk dat voordat ze een betere verklaring naar buiten gooien eerst een heel team erop zetten die kijken wat verstandig is om te zeggen en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

.KeN. schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:06:

Vind jij dit dan niet voldoende onderzoek?
* Studio 3, Mediapark Hilversum, betonnen vloer (20 cm dik), met een maximale belasting van 1000 kilo per m2, de vloer is helemaal separaat gefundeerd. Xboxen staan verdeeld over drie tafels met houten tafelblad van ca. 3 cm dik, 4 ijzeren poten met platte rubberen noppen aan onderkant. Xboxen zijn allemaal liggend geplaatst, dit zou de meest stabiele positie zijn volgens Microsoft. Voor de volledigheid zijn de Xboxen ook in staande positie getest. Waterpas gebruikt bij plaatsen; Gamers zaten in banken vóór het rood/witte lint, zodat er geen contact mogelijk is tijdens het gamen. Alles is natuurlijk vastgelegd op camera.

** redactieruimte Vara net3 gebouw, met een normale, niet separaat gefundeerde vloer en aan één zijde ramen (noordzijde van het gebouw). Opnieuw in zowel liggende als staande positie geplaatst op houten tafels en gamers in banken vóór een rood/witte lint.
Op het bericht hier op T.net wordt er door iemand gezegd dat TNO het onderzoek heeft uitgevoerd. Lijkt me toch wel een partij van deskundige mensen. Bovendien gaat het vooral om EEN type drive, en MS geeft ook toe dat deze drives makkelijk krassen kunnen veroorzaken. Alles lijkt toch wel onderbouwd.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Ik ga dus een deze weken zo een 360 halen, maar ik heb een beetje een probleem met mijn scherm.
Ik heb 2 Samsung 930BF's op mijn bureau, waarvan 1 niet gebruikt.
Als ik zo een VGA kabel haal, heb ik dan op die monitor goed HD beeld? Is de kwaliteit een beetje fijn?
Of valt hier niet veel over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Als jij de juiste native resolutie kunt instellen op je box, zul je perfect beeld hebben op die Samsung! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Is dat een heel erg gedoe dan? Om de resolutie gewoon op 1280x1024 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Had hier TFT aangesloten op de 360 en bij het aanzetten van de 360 ging de TFT automagisch op 1280x1024.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vincent7 schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:08:
[...]
[...]
Zoals ik al zei heb ik de bewuste uitzending zelf ook gezien.
Ze zijn niet geslaagd dezelfde krassen te reproduceren met hun 'onderzoek'.
De enige resultaten die ze hadden waren krassen dwars over de discs itt de ronde ringen waar het ze in feite om te doen was.

Beide statements die Microsoft naar buiten heeft gebracht kloppen.
Tuurlijk is het mogelijk dat er bij normaal gebruik krassen kunnen komen op discs.
Ik heb genoeg mensen gezien die hun disc behandelen zodat dat prima kan gebeuren.

Zelf heb ik ook de bewuste drive en heb geen last van krassen.
De enige persoon die ik IRL ken en deze krassen wel heeft heeft zijn 360 dan ook op de grond staan op een niet al te stabiele vloer. Daar kan ik me dan ook goed voorstellen hoe dat is veroorzaakt.
En dat brengt me bij de eerste statement van Microsoft: "Een stabiel geplaatste xbox kan geen (ronde: red ;)) krassen veroorzaken". Klopt ook als een spreekwoordelijke bus.

Maar goed. Iedereen denkt er het zijne van, en ik laat het hier maar bij.
Ik kan alleen slecht tegen deze 'razzia' van Kassa waarbij elke uitlating van MS dusdanig wordt uitgelegd op een manier die voor Kassa het meest gunstig is. Power of the media huh..
Ben erg benieuwd waar het schip zal stranden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Mjah afgezien van de vraagtekens bij deze specifieke hetze betrap ik Kassa altijd als ik het per ongeluk zie op wanstaltige misinformatie en populistisch geneuzel voor de kijkcijfers. Directies voor schut voor de camera is een hoger doel dan consumenten helpen bij dat programma.

Microsoft is nu afaics gewoon maar toeschietelijk omdat de mediahype van Kassa schadelijker is dan even een paar 360's cq. wat games vervangen, maar Meurders en co grijpen het graag aan om ook nog even ostentatief door te trappen alsof ze eindelijk wel een keer correcte informatie verschaffen. Zodra ik ze een keer bij de wekelijkse incassoperikelen correcte uitleg zie verschaffen ipv dat ze op hoge poten directiekamers binnen stappen ga ik het programma wellicht weer vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00

Flipm0de

geen

Ik heb ook van dat soort krassen als ze bij kassa hadden, heb ze wel alleen bij Saints Row, is ook het enige spel dat af en toe vastloopt en 'lijkt' krassende geluiden te maken. mijn box staat voor de zekerheid altijd horizontaal op een stevig kastje. Daar kan het niet aan liggen iig.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
argh is er een patch voor gh2 om de whammybar te fixen komen er nu klachten dat door de patch de hele xbox vast loopt met 3 red light of death enz. lkkr dan heb net vandaag die patch geinstalleerd iemand een idee hoe je die weer kan verwijderen?

http://forums.xbox.com/Sh...geIndex=3&PostID=11717177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:35
Vincent7 schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:08:
[...]
[...]

Op het bericht hier op T.net wordt er door iemand gezegd dat TNO het onderzoek heeft uitgevoerd. Lijkt me toch wel een partij van deskundige mensen. Bovendien gaat het vooral om EEN type drive, en MS geeft ook toe dat deze drives makkelijk krassen kunnen veroorzaken. Alles lijkt toch wel onderbouwd.
Hoewel ik geen enkele conclusie heb gezien waarbij ik met zekerheid kan zeggen dat ze gelijk hebben, wil het nog niet zeggen dat dan alle 360 consoles fouten bevatten. Dit is gewoon een foute batch en die moet inderdaad vervangen worden.

Bovendien is het inderdaad jammer dat er zoveel klachten over zijn, maar er wordt de laatste tijd sterk overdreven (sony fanboys?) over de problemen met de 360. Ik heb verder nog geen problemen (360 is uit december 2005), dus denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Altijd goed om het kras verhaal wereldkundig te maken. Digg het daarom hier!

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

djmantri schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:31:
[...]

Hoewel ik geen enkele conclusie heb gezien waarbij ik met zekerheid kan zeggen dat ze gelijk hebben, wil het nog niet zeggen dat dan alle 360 consoles fouten bevatten. Dit is gewoon een foute batch en die moet inderdaad vervangen worden.

Bovendien is het inderdaad jammer dat er zoveel klachten over zijn, maar er wordt de laatste tijd sterk overdreven (sony fanboys?) over de problemen met de 360. Ik heb verder nog geen problemen (360 is uit december 2005), dus denk ik dat het allemaal wel meevalt.
Stel je eens voor dat er echt een serieus probleem was met machines van 400 euro die schijfjes van 70 euro onherroepelijk om zeep zouden helpen.

Ik blijf me toch afvragen waarom een of ander onbenullig programma van de Nederlandse publieke omroep daar vervolgens na anderhalf jaar achter moet komen, en niet een echte consumentenautoriteit in een groter land, en zeg maar 'ergens voordat er 15 miljoen verkocht zijn'.

Het hele verhaal blijft me gewoon bullshit klinken, tis net zoiets als de Enkhuizer Courant die morgen ineens wel kernwapens in Irak vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
NeSs schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:05:
argh is er een patch voor gh2 om de whammybar te fixen komen er nu klachten dat door de patch de hele xbox vast loopt met 3 red light of death enz. lkkr dan heb net vandaag die patch geinstalleerd iemand een idee hoe je die weer kan verwijderen?

http://forums.xbox.com/Sh...geIndex=3&PostID=11717177
Niet zo snel bang worden ..... Internet is een vreemd medium. Als iemand na de patch een 'ring of death' krijgt, kan dat puur toeval zijn. Vervolgens post hij dit op internet en er zijn er nog of stuk of tien, dit alles op 10 miljoen verkochte Xbox 360's. De post op het internet wordt vervolgens door alle nieuwssite's overgenomen en vervolgens loopt iedere Xbox 360 stuk op GHII. GHII is op dit moment een van de meest gespeelde spelen. Typisch van een spelcomputer is dat de schijf uren achterelkaar in de speler zit, en dat de console dus ook uren achter elkaar staat te draaien. De kans dat hij kapot gaat is altijd aanwezig, helaas is die kans voor een Xbox 360 naar mijn mening iets te groot, maar dit ligt zelden aan het spel wat in de console zit.

Ikzelf heb de patch voor GHII ook geinstalleerd, en hij werkt prima. Ik heb een 'probleem' gitaar, maar ondervind nu geen problemen meer. Gister nog heerlijk 5+ uur gespeeld.

De patch kan je niet verwijderen volgens mij, misschien bij de console management en bij je harddisk. Ik kon me herinnenren dat ik daar ooit wat updates had zien staan. Zit nu op mijn werk dus kan ik het niet nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 25-06 23:48
curry684 schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:48:
Mjah afgezien van de vraagtekens bij deze specifieke hetze betrap ik Kassa altijd als ik het per ongeluk zie op wanstaltige misinformatie en populistisch geneuzel voor de kijkcijfers. Directies voor schut voor de camera is een hoger doel dan consumenten helpen bij dat programma.

Microsoft is nu afaics gewoon maar toeschietelijk omdat de mediahype van Kassa schadelijker is dan even een paar 360's cq. wat games vervangen, maar Meurders en co grijpen het graag aan om ook nog even ostentatief door te trappen alsof ze eindelijk wel een keer correcte informatie verschaffen. Zodra ik ze een keer bij de wekelijkse incassoperikelen correcte uitleg zie verschaffen ipv dat ze op hoge poten directiekamers binnen stappen ga ik het programma wellicht weer vertrouwen.
Rustig rustig ;) Wat is nou het probleem? Er zijn een aantal mensen die last hebben van krassen op hun schijfjes. En in plaat van dat deze mensen door Microsoft worden afgewimpeld, heeft de 'specifieke hetze' van Kassa ervoor gezorgd dat deze mensen nu serieus worden behandeld. Wat is daar nu mis aan?

En tenzij je slaapt onder een Xbox360 dekbed of je putopties Microsoft hebt, dan zal die 'wanstaltige misinformatie en populistisch geneuzel voor de kijkcijfers' jou toch niks doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Heeft iemand al de nieuwe rayman gespeelt? Heb hem thuis liggen, wordt eindelijk weer eens xboxen voor mij, weinig nieuwe spellen uitgekomen afgelopen peridode

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
mca2 schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:13:
[...]

Rustig rustig ;) Wat is nou het probleem? Er zijn een aantal mensen die last hebben van krassen op hun schijfjes. En in plaat van dat deze mensen door Microsoft worden afgewimpeld, heeft de 'specifieke hetze' van Kassa ervoor gezorgd dat deze mensen nu serieus worden behandeld. Wat is daar nu mis aan?

En tenzij je slaapt onder een Xbox360 dekbed of je putopties Microsoft hebt, dan zal die 'wanstaltige misinformatie en populistisch geneuzel voor de kijkcijfers' jou toch niks doen?
Naar mijn mening is Kassa vaak (en Tros Radar evenzo) populistisch bezig. Het is een schande dat de consument door de grote fabriek benadeeld wordt. Kassa zal de verantwoordelijke directeur van het grote stoute bedrijf eens aanspreken en aan de schandpaal nagelen.

Nu zijn de 'grote' bedrijven, zoals MS, maar ook energie bedrijven, telecom bedrijven en banken b.v. niet altijd fair naar hun klanten toe. Ook daar word op uitgekiende wijze de consument bespeelt door 'marketing'. Dat op een evenzo 'gemene' wijze de grote bedrijven een tegenwicht word geboden is niets mis mee. Je pakt de grote bedrijven op hun zwakste punt, en dat is 'imago'.

Een groot bedrijf maakt reklame over hoe fantastisch hun product wel niet is, daarbij niet de nadelen vermeldend, dit is geen liegen

Kassa verteld hoe groot het probleem dan wel niet is, daarbij niet alles vermeldend, dit is ook geen liegen.

Feit is, dat als je als Xbox gebruiker last hebt van dit probleem, ook al ben je de enige op de hele wereld, en MS komt je niet tegemoet, dan wordt je onrecht aangedaan. Een van je rechten is om dit via Kassa of Radar te spelen, zodat je wel je gelijk krijgt.

Je zal maar een krassende Xbox hebben, dan ben je toch blij met Kassa, populistisch of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 22:11
curry684 schreef op maandag 16 april 2007 @ 01:14:
[...]

Stel je eens voor dat er echt een serieus probleem was met machines van 400 euro die schijfjes van 70 euro onherroepelijk om zeep zouden helpen.

Ik blijf me toch afvragen waarom een of ander onbenullig programma van de Nederlandse publieke omroep daar vervolgens na anderhalf jaar achter moet komen, en niet een echte consumentenautoriteit in een groter land, en zeg maar 'ergens voordat er 15 miljoen verkocht zijn'.

Het hele verhaal blijft me gewoon bullshit klinken, tis net zoiets als de Enkhuizer Courant die morgen ineens wel kernwapens in Irak vindt.
Ik snap niet zo heel goed waarom MS zo hard verdedigd wordt daar het probleem daadwerkelijk aanwezig is.
M'n zus is in de afgelopen weken 200 euro aan games kwijtgeraakt (ja stabiel geplaats en alles), ruzie gehad in de winkel die niks vervangt of vergoed (lang leve Dixons) en MS die het probleem ontkent(de).
Wil je zeggen dat ze pech heeft en het maar moet laten zitten?
Ik ben in ieder geval blij dat er zoiets als Kassa is, ondanks kijkcijfer trekkerij e.d. is dat programma voor zover ik weet de enige die kan helpen op grotere schaal (hoewel, in d'r eentje kwam ze ook nergens).

Mijn 360 komt in de loop van de week terug en als ik zo'n dwarsbomende drive terug krijg bel ik direct weer op, ik kan het niet betalen om om de zoveel uur de game opnieuw aan te schaffen en wil geeneens het risico lopen ook maar 1 van m'n games kwijt te raken, of is dat de bedoeling (winst maken op games?? :P )
MS's reputatie is bij mij in ieder geval al geschaad en dus komt de PS3 de 360 vervangen wanneer de games en de prijs goed zijn.Ik zal niet de enige zijn en dat is mischien jammer voor de marktpositie of reputatie van MS maar ze hebben daar zelf voor gezorgd met alle problemen bij elkaar). Het voelt voor mij in ieder geval absoluut niet meer als een degelijk product.

MS hoort jouw of de winkels gewoon te helpen met dit probleem, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik heb ook een bekraste game. Was er al mee naar de winkel maar.... helaas.
Dit is nu al een paar maanden geleden, gaat MS hier toch nog iets aan doen?
Is toch weer 60 euro naar de haaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
DasHMauL schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:35:
Ik heb ook een bekraste game. Was er al mee naar de winkel maar.... helaas.
Dit is nu al een paar maanden geleden, gaat MS hier toch nog iets aan doen?
Is toch weer 60 euro naar de haaien....
niet naar winkel toe omdat er krassen opzitten, maar omdat "hij het niet doet", en niet weg gaan zonder dat ze een werkend product leveren :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.