Hebben jullie mij nog gemist
Mijn hemel wat gaat dit deel weer hard zeg..
Drie dagen toeren in Luxemburg zitten erop
Laatste dag zat ik echter wel in de bus en stond de motor op de trailer
Ik ben eraf gestuiterd
Dus chevy, nieuwe pic voor in de TS:

Of in lagere resolutie maar toch met meer gevoel voor drama:
Heb zelf godzijdank helemaal niets, afgezien van spierpijn als een malle, een verzwikte enkel en twee schaaf/schuur/brandwonden.
Goeie les dus voor de 'stevige schoenen ridders'; ook met stevige laarzen kan je al verzwikken.. wil niet weten welke kant mn tenen op hadden gestaan als ik gympies aan had gehad.
Had net mn verse helm a 400E op mn kop (S1) en die heeft zn werk uitstekend gedaan; ben niet out geweest, niet draaierig, niets. Helm ziet er op de krassen na nog keurig uit. Maar hij ligt wel in de grijze bak.. heb mijn lesje geleerd mbt risico's nemen.
Had mn leren pakkie aan trouwens.. de twee wondjes die ik heb zijn gewoon van de wrijving tussen huid en leer.. velletje eraf. Ook hier; wil niet weten hoe het was geweest met een spijkerbroekie.
Hoe is het gebeurt? Klassieker..
Knijpende bocht, voor de ervaring een tikkeltje te enthousiast erin.. je de pleuris schrikken.. naar de berm kijken ("Goh, die komt dichtbij") en vervolgens je afvragen wat al dat zand en die bladeren in je helm doen. Maar ik lag zand te eten voordat ik me kon dwingen de goed ekant op te kijken... jezus wat ging het snel zeg.
Kortom: voelde me een hele bink daar in luxemburg, totdat ik een hele goede les leerde waar ik godzijdank enkel voor hoef te betalen met centen
Dus.. mocht er iemand nog hebben liggen voor mn brommer:
een km-teller
een toerenteller
een stuur (liefst lekker breed)
een kleppendeksel
een ontstekinsdeksel (ronde alu kapje rechts aan blok)
en een lamp incl kap, glas en oren...
Ik houd mij warm aanbevolen.
Kan overigens niet wachten om er weer op te kruipen hoor.. maar ben nog steeds enorm pissig op mezelf. Vooral omdat ik dus niet snel genoeg was/niet getraind genoeg om die reflexen af te weren. Ik heb het wel eens eerder gehad bij een knijpende bocht in NL, dat ik schrok.. maar toen kon ik het wel.. dit ging gewoon net even te snel.. maar had een verdomd snel engeltje bij me.
Ben langs een houten vangrail gevlogen en langs een rotsblok geschoven.. motor kopte de rots.