[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.658 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:11:
Even een vraagje:

Ben van plan nieuw systeem aan te schaffen:

AMD x2 4000+
1GB
X1950Pro 256MB

Moet ik daarmee MoH:A goed kunnen spelen?
1GB lijkt mij een beetje weinig, ga anders een naar CSL

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Even een off-topic vraagje... Ik kan van een kennis een 6600 SLI setup overnemen. Type weet ik nog niet.

Maar mijn vraag is meer, zou ik met die setup redelijk tot goed MOHA kunnens spelen? Ik kan namelijk alleen vinden dat een 6600GT de minimale eis is. Maar iemand ervaring met een 6600 SLI setup?

Ik weet dat dit vrij weinig informatie is, maar ik moet snel antwoorden, anders gaat hij ze op internet zetten. Een kennis van hem heeft er ook interesse in namelijk... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Acid__Burn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:25:
Even een off-topic vraagje... Ik kan van een kennis een 6600 SLI setup overnemen. Type weet ik nog niet.

Maar mijn vraag is meer, zou ik met die setup redelijk tot goed MOHA kunnens spelen? Ik kan namelijk alleen vinden dat een 6600GT de minimale eis is. Maar iemand ervaring met een 6600 SLI setup?

Ik weet dat dit vrij weinig informatie is, maar ik moet snel antwoorden, anders gaat hij ze op internet zetten. Een kennis van hem heeft er ook interesse in namelijk... :$
Misschien kan je nu op LOW met een acceptabele (lees: 30+/- FPS) spelen ipv 10-20 FPS :P? Zoieso zijn de minimale systeemvereisten om over te huilen in de praktijk. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:04:
gevoel van die hotspots heb ik idd ook. als je idd aardig wat "presure" op de vijand uitvoert en ze als het waren naar achteren drijft dan stoppen de reinforcments op een bepaald punt. Als je vanaf een afstandje gaat zitten schieten kan het echt eeuwen duren.
Ja idd, je wordt in feite gewoon gedwongen om te gaan rushen, anders ben je met kerst nog bezig volgens mij. Beetje jammer idd. Ik hou juist meer van het wat subtielere werk, maar dat werkt hier niet zo lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remmertjuh schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:16:
[...]

1GB lijkt mij een beetje weinig, ga anders een naar CSL
Mijn geheugen gebruik tijdens MOHA zit tussen de 800MB en 900MB.

Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/7841/memmohagn8.png

Of kijk ik naar verkeerde getal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:37:
[...]

Mijn geheugen gebruik tijdens MOHA zit tussen de 800MB en 900MB.

[afbeelding]

Of kijk ik naar verkeerde getal?
Hoezo kijk je niet gewoon bij processes en vergelijk je het daarmee? Dan kan je zo wel ongeveer afleiden wat het slurpt, want ik neem aan dat je ook nog andere (geheugen slurpende) processen op de achtergrond draait. ;)

Maar zo rond de 600-900 MB slurpt het spel dedicated ja.

[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 11-09-2007 19:42 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
MensionXL schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:32:
[...]

Misschien kan je nu op LOW met een acceptabele (lees: 30+/- FPS) spelen ipv 10-20 FPS :P? Zoieso zijn de minimale systeemvereisten om over te huilen in de praktijk. ;)
Hoe speelt het met jouw HD2900XT dan? Speelt dat vloeiend en op hoog? Thanx voor react trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:41:
Hoezo kijk je niet gewoon bij processes en vergelijk je het daarmee? Dan kan je zo wel ongeveer afleiden wat het slurpt, want ik neem aan dat je ook nog andere (geheugen slurpende) processen op de achtergrond draait. ;)

Maar zo rond de 600-900 MB slurpt het spel dedicated ja.
Daar geeft hij amper meer als 500MB aan voor MOHA alleen dan.

Maargoed, dit bevestigd mijn punt dat 1gig toch wel genoeg is, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Acid__Burn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:45:
[...]

Hoe speelt het met jouw HD2900XT dan? Speelt dat vloeiend en op hoog? Thanx voor react trouwens ;)
Hier speelt het prima met alles op z'n hoogst @ 1680x1050 en 16X AF. Ik schat zo'n 70FPS continu maar dat weet ik niet zeker; ik heb het nooit gemeten en het ligt ook puur aan het stukje waar je je bevindt. ;) (iig speelt het vloeiend)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:46:
[...]

Daar geeft hij amper meer als 500MB aan voor MOHA alleen dan.

Maargoed, dit bevestigd mijn punt dat 1gig toch wel genoeg is, niet?
Jazeker :)

[ Voor 33% gewijzigd door MensionXL op 11-09-2007 19:50 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

'even' vanmiddag uitgespeeld. in 5 uurtjes. Vond het wel erg magertjes kwa speelduur. Gevechten zijn niet meer zo statisch als eerst en de upgrades zijn leuk (hoewel ze elke keer hetzelfde zijn. recoil/extra clip/zoom)
Die 'uber' nazi zijn echt extreem irritant
spoiler:
vol magazijn erop en hopen dat je niet hoef te reloaden

[This space is for rent]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Achterlijke game, elke keer als je dood gaat kan je weer van voor af aan beginnen. Ik speelde Bioshock ook zonder die Vita Chambers, dit is hetzelfde idee.

Er is ook zo'n achterlijk stukje in de game waar je voor een houten (?) doos zit terwijl er zo'n Super Elite Storm Trooper Über Nazi op je staat te schieten, links en rechts komen ook nog nazi's rond rennen, dus waar de fuck moet je heen. Je rent, wordt in je rug door meneer SESTUN volgepompt. Je bukt, en je bent te laat en er staan 5 nazis om je heen.

Soms heb je mazzel want de AI van deze game is zo achterlijk. He een Americaan, laat ik hem neer knuppelen met me gun, what the fuck? Ik zou niet eens weten hoe ik moet knuppelen, maar dat is ook niet nodig want je loopt toch altijd met 300+ ammo rond.

Oh ja, geweldig systeem dat je HP balkje weer vol loopt, maar waarom liggen er dan health pakketjes?
Wat een bout game, ik speel het dan op Expert voor de uitdaging maar na 20 x 10 minuten een kamer te clearen zodat je door kan lopen naar beneden waar een SESTUN door een muur heen schiet waardoor je dood gaat... fuck off.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

helemaal overnieuw? neejhoor zodra je een checkpoint gehad hebt kunje er voor kiezen om ergens anders te landen... of had je nog niet uitgevonden hoe je de parachute moe besturen?

en health loopt vol? neej er loopt maar 1 balkje vol dit is een systeem om het tactische spelen (hey laat ik even schuilen) te stimuleren.

dat "achterlijke" stukje waar jij het over hebt had ik weinig moeite mee, heb ik maar 2x hoeven spelen. kwestie van goed zijn, juiste wapens gebruiken en raak schieten.

dat knuppelen doen ze alleen als ze erg dichtbij zijn. dat jij te stom bent om te weten hoe dat moet betekend nog niet dat het achterlijk is, je zou het eens moeten proberen is soms erg effectief (vooral met een mes op je wapen)

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 12-09-2007 08:14 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

knuppelen is sneller dan een magazijn op iemand legen als ie dichtbij staat :D ook vaag genoeg gedaan bv in de trainyard. super nazi schieten soms wel door dingen heen ja, behoorlijk irritant. Laatste missie ben ik denk 3 keer doodgegaan, 1x toen ik in bij de apc was en 6 man naar binnen kwam stormen en 2x als je moet vluchten (1x verkeerde kant op 8)7 en de andere keer verrast worden door 4 uber nazi krengen :P

[This space is for rent]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Chaoss schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:08:
helemaal overnieuw? neejhoor zodra je een checkpoint gehad hebt kunje er voor kiezen om ergens anders te landen... of had je nog niet uitgevonden hoe je de parachute moe besturen?
Ja, helemaal overnieuwe vanaf je checkpoint en dat is nogal irritant als je een stukje hebt wat nogal moeilijk is om te spelen.
en health loopt vol? neej er loopt maar 1 balkje vol dit is een systeem om het tactische spelen (hey laat ik even schuilen) te stimuleren.
Wat voor nut heeft dat dan? Tactisch spelen? Welnee, het is gewoon bijna cheaten. Als je gaat tactisch spelen dan kijk je voor dat je ergens heen gaat en of er de kans is dat je wordt beschoten.
dat "achterlijke" stukje waar jij het over hebt had ik weinig moeite mee, heb ik maar 2x hoeven spelen. kwestie van goed zijn, juiste wapens gebruiken en raak schieten.
Dus jij beweert dat jij die Elite Storm Nazi vanachter je houten doosje hebt neergeschoten? Nou dat kan gewoon niet.
dat knuppelen doen ze alleen als ze erg dichtbij zijn. dat jij te stom bent om te weten hoe dat moet betekend nog niet dat het achterlijk is, je zou het eens moeten proberen is soms erg effectief (vooral met een mes op je wapen)
Dat knuppelen doen ze vaak genoeg als ze aan de overkant van de kamer zijn. En ik te stom? Nee ik neem er gewoon niet de moeite voor om uit te zoeken hoe dat moet, staat dat bij de controls? Een headshot is nog altijd beter dan een but van een gun in het gezicht en daar ben ik wel goed in.

Ps, volgende keer niet zo flamerig posten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:34:
Het onrealistische bij het respawen is, bijvoorbeeld bij de brug is er een respawnpunt bovenaan in het huisje net je voor de brug oploopt. Als je samen met teammates net bent opgeschoven tot vlak bij de tank en je sterft als enige (op een moment dat er nog maar 2 Duitsertjes over zijn) dan respawn je terug in dat huisje. Na die 5 sec is de brug ineens al terug helemaal ingenomen door Duitsers tot vlak bij het huisje. Alsof al je teammates samen met jou zijn gestorven of de huidige positie geen 10sec lang konden verdedigen en de Duitsers kweken als konijnen binnen de 0.5sec en superatleten zijn en die 100m in 5sec kunnen sprinten.
als je vlak bij de tank bent en je gaat dood respawn je op de brug.

Overigens kan je prima afwachten en blijven knallen op Duitsers want het is helemaal niet zo dat ze blijven komen. Ja, soms duurt het wel even voordat ze op zijn :)

Hoe krijgt iemand hier AF aan? Want dat las ik net: 16x AF, maar volgens mij is die settting er helemaal niet? Of vanuit catalyst control center gedaan?

Verwijderd

Even een vraagje:

AMD x2 4000+
1GB
X1950Pro 256MB

Nup, hoogstens op de laagste resolutie en instellingen :P
Man daar kan je zelft Bioshock redelijk chill op spelen, dus ik ga uit van wel, en anders koop je een xbox!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een vraagje:

AMD x2 4000+
1GB
X1950Pro 256MB

Waarom nu nog een DX9 kaart kopen? En zover ik weet zijn de dual core cpu's van Intel een stuk beter! En 2 GB geheugen is tegenwoordig ook wel nodig voor games.

Nee, dit systeem nu kopen is een slechte zet.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

MrVegeta schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:39:
[...]

Ja, helemaal overnieuwe vanaf je checkpoint en dat is nogal irritant als je een stukje hebt wat nogal moeilijk is om te spelen.
Maar je weet wel ongeveer wat je kunt verwachten en je er dus op voorbereiden, waarmee ik op het volgende stukje kom:
Wat voor nut heeft dat dan? Tactisch spelen? Welnee, het is gewoon bijna cheaten. Als je gaat tactisch spelen dan kijk je voor dat je ergens heen gaat en of er de kans is dat je wordt beschoten.
Natuurlijk bevorderd het tactisch spelen. Als je ergens naar binnenstormt worden die 4 balkjes zo weggeschoten. Ga je rustig kijken, en pak je de moffen kamer voor kamer, dan doe je veel langer met die 4 balkjes en haal je het dus wél.
Dus jij beweert dat jij die Elite Storm Nazi vanachter je houten doosje hebt neergeschoten? Nou dat kan gewoon niet.
Dat kan dus wél, want dat heb ik gedaan in die missie. De eerste keer met een snipergeweer, de tweede keer met een BAR. Gewoon slim spelen.
Dat knuppelen doen ze vaak genoeg als ze aan de overkant van de kamer zijn. En ik te stom? Nee ik neem er gewoon niet de moeite voor om uit te zoeken hoe dat moet, staat dat bij de controls? Een headshot is nog altijd beter dan een but van een gun in het gezicht en daar ben ik wel goed in.
Je bent echter wel te "stom" om de moeite te nemen om de controls door te kijken, en gaat dan hier lopen klagen :z
Ps, volgende keer niet zo flamerig posten.
_O-
Ik krijg het gevoel dat je je frustraties hier post omdat je het niet kon winnen, en dus maar non-argumenten aanhaalt om het spel af te kraken. Prima als je een spel niet bevalt, maar doe het dan wel met steekhoudende argumenten, zoals de graphics glitches in de latere levels of de soms wat vreemde AI.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

overignes gister ff weer de market garden missie gespeeld, (dit keer met 5.1 geluid ;) sniper geweer genomen en gebruik gemaakt van de spatie om adem in te houden... werkt best goed :P je vizier blijft dan bijna stilstaan en je kunt lekker gericht headshots maken.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
idd die nazi kan je gewoon afschieten als je achter je houten doosje zit :) beetje links leanend op zijn hoofd inknallen en dan kei hard weg rennen (zo had ik het gedaan). Als dan eenmaal de 2de nazi komt kan je afstand zat houden en is het appeltje eitje.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd

Ik vind de demo soms wel een beetje buggy, soldaten die 5 keer achter elkaar ''Somebody find a flank'' schreeuwen komt een beetje slordig over, desalniettemin is de besteling al verstuurd en heb ik tenminste wat te doen zondag..
En die Elite Storm Super Uber Turbo Nazi soldaten waar ik hier over lees, zijn dat een soort van mechanische troepen in de trant van de Wolfenstein 3d eindbaas ''Mech Adolf''?

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee, dat zijn
spoiler:
"gewone" elitetroepen, dus zwart pak, gasmasker op en een heel sterk machinegeweer. Niks buitenaardse toestanden ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Michaelg
spoiler:
idd het zijn gewoon soldaatjes maar dan met een MG-42 op hun schouder (ala rambo:P)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dat gasmasker is trouwens ook echt nuttig :+

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze hebben trouwens ook oneindige ammo en hoeven niet te herladen, zoals de duitsers ze vroeger ook hadden.

Anyway, ik heb het nu uitgespeeld, draak van een spel op momenten en op andere momenten was het geweldig. Ik vond het grafisch er erg goed uitzien, geluid was ook prima. Team maatjes, ach daar heb ik bijna niets aan gehad behalve dat ze nogal vaak voor mijn loop gingen staan.
Arfman schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:58:
Ik krijg het gevoel dat je je frustraties hier post omdat je het niet kon winnen, en dus maar non-argumenten aanhaalt om het spel af te kraken. Prima als je een spel niet bevalt, maar doe het dan wel met steekhoudende argumenten, zoals de graphics glitches in de latere levels of de soms wat vreemde AI.
Nou ik heb nu het spel op Expert uitgespeeld, mag ik dan nu wel klagen over de soms wat erg vreemde gameplay?
Je bent echter wel te "stom" om de moeite te nemen om de controls door te kijken, en gaat dan hier lopen klagen :z
Wie zegt dat ik te stom ben om opzoek te gaan naar de "F" knop? Ik loop daar ook helemaal niet over te klagen dat ik het niet deed/kan, ik klaagde over het feit dat de Nazi's wel erg enthousiast op me af kwamen rennen terwijl ik met een SG43 (oid) gereed stond om ze neer te knallen.
Natuurlijk bevorderd het tactisch spelen. Als je ergens naar binnenstormt worden die 4 balkjes zo weggeschoten. Ga je rustig kijken, en pak je de moffen kamer voor kamer, dan doe je veel langer met die 4 balkjes en haal je het dus wél.
Je snapt me niet helemaal, kijk natuurlijk is het logisch dat je een game als deze niet ala Rambo gaat spelen, dat heb ik niet gedaan en dat zal ik niet lukken. Het is juist gaaf om stukje voor stukje voor uit te komen. Maar goed dat er om de 3 meter wel een aantal (houten?) dozen staan opgesteld om achter te schuilen.

Maar dat heeft niets te maken met dat dat ene balkje van de 4 weer vol loopt, dat snap ik gewoon niet. Wat voor meerwaarde heeft dat? Als je bijna dood bent, 1/10e van je laatste balkje ga je juist veel intensiever spelen, maar nu loopt het ding weer vol kan je weer even scouten en schieten, als je wordt geraakt maakt het toch niets uit.
Maar je weet wel ongeveer wat je kunt verwachten en je er dus op voorbereiden, waarmee ik op het volgende stukje kom:
Ja, na een paar keer weet je wel wat je te wachten staat als je steeds op dat checkpoint eindigt en dat scheelt wel, opzich is het ook wel leuk om een andere taktiek te gebruiken, ene keer rustig snipend proberen andere keer rushend van schuilplek naar schuilplek.

Nu hoef ik niet weer verbeterd etc door iemand te worden, dus laat het hier maar bij.

[ Voor 98% gewijzigd door MrVegeta op 12-09-2007 12:28 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

MrVegeta schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:19:
Nou ik heb nu het spel op Expert uitgespeeld, mag ik dan nu wel klagen over de soms wat erg vreemde gameplay?
Over gameplay mag je altijd "klagen", want dat ben ik wel met je eens op sommige momenten.
Wie zegt dat ik te stom ben om opzoek te gaan naar de "F" knop? Ik loop daar ook helemaal niet over te klagen dat ik het niet deed/kan, ik klaagde over het feit dat de Nazi's wel erg enthousiast op me af kwamen rennen terwijl ik met een SG43 (oid) gereed stond om ze neer te knallen.
Je zegt "ow dat knuppelen, ja dat ga ik natuurlijk niet uitzoeken, stond dat bij de controls?"
Da's nogal een vreemde opmerking, hence the "stom" (mind the ")
Maar dat heeft niets te maken met dat dat ene balkje van de 4 weer vol loopt, dat snap ik gewoon niet. Wat voor meerwaarde heeft dat? Als je bijna dood bent, 1/10e van je laatste balkje ga je juist veel intensiever spelen, maar nu loopt het ding weer vol kan je weer even scouten en schieten, als je wordt geraakt maakt het toch niets uit.
Ze lopen alle 4 weer vol, als je tenminste de Duitsers de kans niet geeft om 1 balkje helemaal leeg te schieten, want dan begint het volgende balkje en krijg je die eerste alleen weer vol met een healthpack. Het nut hiervan is dat mensen (ik in ieder geval wel) het tactischer gaan spelen, iets waartoe je ook "gedwongen" wordt gezien de opbouw van de latere levels.
Nu hoef ik niet weer verbeterd etc door iemand te worden, dus laat het hier maar bij.
Ja hallo 8)7
Zo werkt het natuurlijk niet op een forum :z

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Arfman schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:02:
Over gameplay mag je altijd "klagen", want dat ben ik wel met je eens op sommige momenten.

Je zegt "ow dat knuppelen, ja dat ga ik natuurlijk niet uitzoeken, stond dat bij de controls?"
Da's nogal een vreemde opmerking, hence the "stom" (mind the ")
"Nee ik neem er gewoon niet de moeite voor om uit te zoeken hoe dat moet,"
Dat heb ik gezegt ;).
Ze lopen alle 4 weer vol, als je tenminste de Duitsers de kans niet geeft om 1 balkje helemaal leeg te schieten, want dan begint het volgende balkje en krijg je die eerste alleen weer vol met een healthpack.
Ja alle balkjes lopen weer vol, maar niet van de 1e naar de 4e, daar snap ik het nut niet van.
Het nut hiervan is dat mensen (ik in ieder geval wel) het tactischer gaan spelen, iets waartoe je ook "gedwongen" wordt gezien de opbouw van de latere levels.
Nee juist niet, doordat je niet snel dood kan kan je maar risico's nemen tijdens het spelen. Ik bedoelde trouwens niet verbeteren maar gewoon het feit dat we het oneens zijn over dingen, ik vind dit en jij vindt dat :p.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 12-09-2007 13:08 ]

• rabor
  • Laatst online: 23-07 00:46
Chaoss schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:02:
dat gasmasker is trouwens ook echt nuttig :+
Ckers.. omdat die MG42 zo zwaar is beslaan de glazen en daarom lopen ze zo langzaam.. ;)
MrVegeta schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:19:
Ze hebben trouwens ook oneindige ammo en hoeven niet te herladen, zoals de duitsers ze vroeger ook hadden.
Ze reloaden wel, & dan zijn ze ook even op hun zwakst..

Kepi_nl

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

met de G43 zijn ze sowiezo wel te verslaan... zorg datje een vol magazijn hebt. richt op hun borst, trekker overhalen wapen zal door de trugslag omhoog richting hun gezicht gaan, daar moetje hem houden tot je magazijn leeg is, lukt je dit niet ff trekker loslaten en opnieuw aimen... maar als je stopt met lood in hun gezicht pompen krijgen ze de kans op terug te schieten.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Michaelg schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:51:
spoiler:
idd het zijn gewoon soldaatjes maar dan met een MG-42 op hun schouder (ala rambo:P)
En ze hebben 2 headshots van een shotgun nodig @ close range

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:50:
[...]

En ze hebben 2 headshots van een shotgun nodig @ close range
Ben blij dat het tenminste nog een beetje realistisch is..

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Net de SP uitgespeeld, maar wat bizar kort! 6 missies en je bent alweer klaar.

Overigens: die Elite troepen gewoon met willekeurig SMG op hoofd blijven mikken, dan zijn ze echt zo dood en schieten ze amper terug.

Spel was wel vermakelijk, alleen dat parachuteren heeft geen enkele functie in de game.

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kurios schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:06:
Net de SP uitgespeeld, maar wat bizar kort! 6 missies en je bent alweer klaar.

Overigens: die Elite troepen gewoon met willekeurig SMG op hoofd blijven mikken, dan zijn ze echt zo dood en schieten ze amper terug.

Spel was wel vermakelijk, alleen dat parachuteren heeft geen enkele functie in de game.
Ben nog bij de laatste missie, had geen zin om het in 1x achter elkaar uit te spelen en dan zo'n gevoel te krijgen van: Zo dat was kort :P!

Ik vond dat parachuteren juist vet, hoort ook een beetje bij de titel he ;) Maar je ziet de inmens grote omgeving en nog best gedetailleerd ook, bijv. bij market garden. Ik heb op een aantal plaatsen in dit spel wel ff stil gestaan en even genoten van de mooie graphics. Even scroll lock s'je en hoppa weer een mooie screenie voor mn profile ;)

• Kurios
  • Niet online
Tuurllijk is het wat nieuws en het ziet er best leuk uit om vanuit de lucht in het level terecht te komen. In tegenstelling wat de makers beweren heeft het geen enkele functie binnen de game.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:21
Kurios schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:59:
Tuurllijk is het wat nieuws en het ziet er best leuk uit om vanuit de lucht in het level terecht te komen. In tegenstelling wat de makers beweren heeft het geen enkele functie binnen de game.
Pardon? De slagen die je vecht zijn ECHT hoor :( tuurlijk hebben de airdrops wel degelijk een functie: achter vijandelijke linies droppen en daar 1 en ander doen: de ene keer zal het saboteren zijn, de andere keer een complete stad ''securen''.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:18
peakaboo schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:09:
[...]

Maar je ziet de inmens grote omgeving en nog best gedetailleerd ook, bijv. bij market garden.
Inmens groot? :| De gemiddelde map van Call of Duty 2 was nog groter... En leg ter vergelijking de (nog te releasen) WW2 shooter Brothers in Arms: Hell's Highway er eens naast...

Ik vind de maps bijzonder klein, bij Nijmegen heb je alleen die weg om die kerk met 1 zeistraatje, en later nog een stukje van de brug (inclusief trap omhoog) 8)7
Ik heb op een aantal plaatsen in dit spel wel ff stil gestaan en even genoten van de mooie graphics.
Om je te ergeren aan alle overbelichte stukken die heel slecht afgewerkt zijn en die afschuwelijke alliasing in die map :')

• Jorn1986
Ja maar jij hebt ook geen 24'' monitor met een 1920x1200 resolutie... dan ziet het er wel beter uit dan op jouw 17'' schermpje.

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

leonpwner1 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:33:
[...]

Inmens groot? :| De gemiddelde map van Call of Duty 2 was nog groter... En leg ter vergelijking de (nog te releasen) WW2 shooter Brothers in Arms: Hell's Highway er eens naast...

Ik vind de maps bijzonder klein, bij Nijmegen heb je alleen die weg om die kerk met 1 zeistraatje, en later nog een stukje van de brug (inclusief trap omhoog) 8)7

[...]

Om je te ergeren aan alle overbelichte stukken die heel slecht afgewerkt zijn en die afschuwelijke alliasing in die map :')
Misschien bedoeld hij dat je veel ziet van de omgeving? (Lees: niet dat je daar ook kan lopen.)
Jij hebt de Band Of Brothers, die nog uit moet komen, dus al gespeeld ofzo? :P
Jorn1986 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:44:
Ja maar jij hebt ook geen 24'' monitor met een 1920x1200 resolutie... dan ziet het er wel beter uit dan op jouw 17'' schermpje.
Wat hebben we op dit topic aan die opmerking?
Jorn1986 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:33:
[...]

Pardon? De slagen die je vecht zijn ECHT hoor :( tuurlijk hebben de airdrops wel degelijk een functie: achter vijandelijke linies droppen en daar 1 en ander doen: de ene keer zal het saboteren zijn, de andere keer een complete stad ''securen''.
Je bedoeld dat de slagen waargebeurd zijn?
De airdrops hebben misschien wel een functie (Ik krijg niet echt het gevoel dat het hier zo bijzonder is omdat ik achter vijandelijke linies drop, het spel lijkt nog steeds erg op de andere WO2 shooters.) maar ik vind niet dat het spel zich hierdoor nou zo bijzonder maakt t.o.v. andere spellen.

Ik heb het na één keer uitspelen wel weer gezien en dit spel viel mij bijzonder tegen.

Iemand zei hier nog iets over die Elite Nazi met die MG42?
Nou ik vind dat ook een behoorlijke tegenvaller in dit spel in ieder geval...
Ik had echt zoiets van: "Die gast hoort in Return To Castle Wolfenstein thuis ofzo."

[ Voor 52% gewijzigd door HugoBoss1985 op 12-09-2007 19:54 ]

• Jorn1986
HugoBoss1985 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:47:
Wat hebben we op dit topic aan die opmerking?
Aan mensen die lopen te schreeuwen dat het spel er zo slecht uit ziet hebben we ook niks.

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Jorn1986 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:53:
[...]

Aan mensen die lopen te schreeuwen dat het spel er zo slecht uit ziet hebben we ook niks.
Ik ben het overigens met hem eens en ik heb geen 17" inch "monitortje" :P
Hij heeft het trouwens alleen over DIE map.

Maarja de antialiasing is over slecht... want er is geen antialiasing! :D

Ik had bij de eerste briefing ook een raar gevoel. Zo van "Die airborne gasten poetsten de metalen onderdelen op hun uitrusting zeker om extra op tevallen voor de moffen? :P "

[ Voor 34% gewijzigd door HugoBoss1985 op 12-09-2007 20:00 ]

• Avalaxy
Eh en wat is je punt? Het scherm is groter ja. So what? De resolutie is ook groter...

Imho dus geen vergelijking, de DPI zal niet of nauwelijk verschillen...

• Jorn1986
HugoBoss1985 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:55:
[...]

Ik ben het overigens met hem eens en ik heb geen 17" inch "monitortje" :P
Vind het best meevallen... jullie hebben wel erg hoge eisen aan een shooter. Er zijn nog steeds games die met slechtere graphics dan MoH Airborne uitgebracht worden. Ik vind de cinematische graphics érg mooi persoonlijk, alsof je in een serie als Band of Brothers aan het meekijken bent.

En leef je eens in de gameplay in dan alleen maar naar de graphics te kijken... Crysis krijgt bijvoorbeeld top-of-the-bill graphics, maar maakt dat Crysis opeens een goede game? Ik denk persoonlijk van niet (het is zowiezo niet mijn type spel, geef mij maar wat realistischers).

Gameplay BOVEN graphics, altijd! De meest leuke games zijn de games die NIET de beste graphics hebben. America's Army bijvoorbeeld ziet er echt niet supermooi uit, maar leuk is het wel!

En over die nazi elite troops: ben het helemaal met je eens :) , wat onrealistisch.

• Avalaxy
Jorn1986 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:01:
[...]

Gameplay BOVEN graphics, altijd! De meest leuke games zijn de games die NIET de beste graphics hebben. America's Army bijvoorbeeld ziet er echt niet supermooi uit, maar leuk is het wel!

En over die nazi elite troops: ben het helemaal met je eens :) , wat onrealistisch.
Ook op het gebied van gameplay valt er genoeg af te kraken :P Imho voelt het zéér repetitief aan, en elke kill die ik maakt lijkt hetzelfde te zijn :? Het voelt gewoon allemaal zo... déjà vu achtig.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Helaas, maar een hogere resolutie maakt textures niet mooier als ze al op een native resolutie worden weergegeven. ;) (Hierbij bedoel ik dus: hetzelfde spel zal niet mooier worden door op een hoge resolutie te spelen. Natuurlijk kan je dan zeggen: Ja! Meer pixels! Maar boven je native kan je niet komen maar dat is altijd scherp en dus zal jouw - nogal ondoordachte - opmerking totaal niet opgaan)
Jorn1986 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:53:
[...]
Wat is er mis met kritiek?
HugoBoss1985 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:47:
Misschien bedoeld bedoelt hij dat je veel ziet van de omgeving? (Lees: niet dat je daar ook kan lopen.)
Jij hebt de Band Of Brothers, die nog uit moet komen, dus al gespeeld ofzo? :P
Waar zie je hem dat zeggen? Het is wel duidelijk dat Hell's Highway veel beter uitgewerkt zal zijn dan MOH:A, net als Crysis.
Je bedoeld dat de slagen waargebeurd zijn?
De airdrops hebben misschien wel een functie (Ik krijg niet echt het gevoel dat het hier zo bijzonder is omdat ik achter vijandelijke linies drop, het spel lijkt nog steeds erg op de andere WO2 shooters.) maar ik vind niet dat het spel zich hierdoor nou zo bijzonder maakt t.o.v. andere spellen.
Idd, na 2 dagen een paar uur gespeeld te hebben, heb ik ook niet echt meer de gedachte van ff lekker MOH:A spelen ofzo :P Dan neig ik eerder naar de vorige versie; MOH:AAS. :)

[ Voor 7% gewijzigd door MensionXL op 12-09-2007 20:07 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Tja ik vind het spel eigenlijk grafisch erg mooi hoor, maarja het zijn de kleine dingetjes waar ik dan over ga zitten zeiken.
Motion blur is wel mooi gedaan!

Maarja over de gameplay ben ik nou ook niet echt positief.
Toen de demo er nog was, vond ik het wel cool... veel vrijheid enzo.

Maarja nu vind ik echt dat het nog erg lineair is allemaal.
De effecten en geluiden zijn wel realistisch, behalve dat een mof soms een paar meter de lucht in schiet...

Van Crysis weet ik alleen dat het erg mooi word, maar ik denk dat al die super krachten me niet zo interesseren.
Van de andere kant vind ik Bioshock dan wel weer leuk, grafisch en qua gameplay.

Maarja ik zeg al lang "Crysis, ik zie het wel..."

Ben wel benieuwd uiteraard.
MensionXL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:03:
[...]

Helaas, maar een hogere resolutie maakt textures niet mooier als ze al op een native resolutie worden weergegeven. ;) (Hierbij bedoel ik dus: hetzelfde spel zal niet mooier worden door op een hoge resolutie te spelen. Natuurlijk kan je dan zeggen: Ja! Meer pixels! Maar boven je native kan je niet komen maar dat is altijd scherp en dus zal jouw - nogal ondoordachte - opmerking totaal niet opgaan)

[...]

Wat is er mis met kritiek?

[...]

Waar zie je hem dat zeggen? Het is wel duidelijk dat Hell's Highway veel beter uitgewerkt zal zijn dan MOH:A, net als Crysis.

[...]

Idd, na 2 dagen een paar uur gespeeld te hebben, heb ik ook niet echt meer de gedachte van ff lekker MOH:A spelen ofzo :P Dan neig ik eerder naar de vorige versie; MOH:AAS. :)
Ik zie hem dat niet zeggen, maar hij wekt de illusie dat hij dat spel al een keer heeft gespeeld in de toekomst.
Je kunt IMO geen bestaand spel vergelijken met een spel wat nog niet uit is, zeker niet als het daarover gaat.

helikopterrr helikopter :P

Wat ik van Hell's Highway heb gezien was zeker niet mis en ik denk inderdaad dat het een betere game gaat worden dan Airborne.

Volgens mij heb ik qua MOH Airborne meer tijd besteed aan de demo dan aan het spel zelf... het kan me gewoon niet meer boeien.

[ Voor 60% gewijzigd door HugoBoss1985 op 12-09-2007 20:16 ]

• Jorn1986
Nee is niks mis mee hoor... maar ik vind dit spel zelf dus ook niet perfect hoor, mijn plussen en minnen:

+ de historische WW2 slagen mooi in beeld gebracht
+ ik vond de graphics wel mooi, de textures waren inderdaad wat minder, de effecten vond ik spetterend
+ je kon je eigen drop-plek bepalen, of evt. een speciaal daarvoor gemaakte drop-plek ontdekken (wat nog wel grappige taferelen kon opleveren)
+ Er zat muziek van artiesten in uit die tijd, vond het wel een sfeertje geven
+ de upgrades van de wapens

- realisme in de game
- de ''nazi elite troopers''
- ik geloof dat de ''hitbox'' van mannetjes een beetje raar ingesteld was... heb meerdere keren in de game gelooft dat ik een dikke headshot had geschoten, maar de ''hitbox'' dus blijkbaar beweerde van niet.
- heb de muziek gemist waar je als gamer min of meer aan gehecht aan raakte na het spelen van MOHAA + Spearhead + Breakthrough.
- domme AI -> die gaan gewoon vol in het vuur van de MG42's lopen 8)7

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Iedereen met 'specs' vragen, kan naar www.canirunit.com op deze site kun je controleren of je laptop/pc genoeg power heeft om de game te draaien.

Ikzelf draai hem op 'med' dan is het te doen, en op 'low' gaat het wat vlotter. Heb me verder nog niet echt verdiept wat nou 1 fps meer oplevert, want ik knal er gewoon lekker op los....ben bij missie Nijnmegen en speel morgen pas verder anders heb ik hem te snel rond. Want missies heb je best snel geregeld...gewoon elke missie met dezelfde gun spelen totdat ie helemaal is geupgrade.

Kan iemand mij vertellen hoe je een betere landing kan maken, ik doe eigenlijk nooit iets specials of hoeft dat ook niet ?

De startpost mag eigenlijk ook wel wat beter...maargoed, dat is niet aan mij.

* Vroeger liepen er ook genoeg idioten rechtstreeks het vuurgevecht in ;)
* Dat HeadShot verhaal heb ik ook, ben CSS gewent...en aim hier zeker een serie kogels rechtstreeks zon lelijke kop in en ventje staat er nog...
* De game zit idd vol met 'rariteiten', maar dit komt omdat je je in een vrije wereld bevindt, de maker kan nooit een script schrijven van hoe het verloopt omdat elk potje weer in principe wat anders is. Vind het al met al toch heel toch bedacht en gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door NeoMe op 12-09-2007 20:33 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Jorn1986
NeoMe schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:30:

Kan iemand mij vertellen hoe je een betere landing kan maken, ik doe eigenlijk nooit iets specials of hoeft dat ook niet ?
Vlak voordat je de grond zou raken even op de spatiebalk drukken, zodat je geen botched landing meer maakt (net zoals in het echt). :)

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke, ja daar ging het mij om...leek me wel zo handig dat er iets was maar kon er nog niet echt achterkomen...

* Je hebt in de game echt het gevoel dat je aan het vechten bent, heb ik in andere games nog nooit zo ervaren...
* Zitten wel meerdere punten in die dienen als soort van 'hotzone' als je die betreedt, dan komen er nieuwe vijanden etc...indien je daar niet zou lopen zouden ze er niet zijn.
* Waar ze soms vandaan komen is mij tevens ook geheel onduidelijk :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Je hebt in de game echt het gevoel dat je aan het vechten bent, heb ik in andere games nog nooit zo ervaren...
Dat vind ik juist niet.

Ik bedoel je knalt er een paar af en als je niet verder gaat dan blijven die mannetjes maar komen.
Dus wat doe je? Afknallen, doorrennen en verhip! Daar komen weer wat mannetjes uit het niets!!

Wat een verrassing! :{

Ik had dit gevoel bij bv CoD2 veel meer. Daar rende ook mannetjes van mijn kant gewoon mee terwijl ik hier vaak in mn uppie rond loop en dat ik de rest kwijt ben die dan ergens god weet waar in cover zitten terwijl er daar allang geen vijanden meer zijn.

Nee, de AI van CoD kwam op mij in ieder geval een stuk beter over, evenals het gevoel hebben dat ik ook echt in een fiks gevecht zat.

:)

• Jorn1986
vosss schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:01:
[...]

Dat vind ik juist niet.

Ik bedoel je knalt er een paar af en als je niet verder gaat dan blijven die mannetjes maar komen.
Dus wat doe je? Afknallen, doorrennen en verhip! Daar komen weer wat mannetjes uit het niets!!

Wat een verrassing! :{

Ik had dit gevoel bij bv CoD2 veel meer. Daar rende ook mannetjes van mijn kant gewoon mee terwijl ik hier vaak in mn uppie rond loop en dat ik de rest kwijt ben die dan ergens god weet waar in cover zitten terwijl er daar allang geen vijanden meer zijn.

Nee, de AI van CoD kwam op mij in ieder geval een stuk beter over, evenals het gevoel hebben dat ik ook echt in een fiks gevecht zat.

:)
Je moet je daarbij wel realiseren dat het bij MoH Airborne minder scripted is (meer vrijheid, meerdere manieren van uitspelen van een level), bij Call of Duty was het scripted dus kreeg je inderdaad vaak dat je teammates wel mee gingen (hoewel daar ook de nodige bugs in zaten...).

[ Voor 64% gewijzigd door Jorn1986 op 12-09-2007 22:10 ]

Verwijderd

Heb Mohaa Airborne vandaag gekocht en geinstalleerd op mijn laptop die een maand oud is namelijk de Acer Aspire 7720G met intel dual core 2ghz 800mhz 4mb L2Cache en een videokaart van Ati de Radion 2300 HD 1024MB
De pc bevat ook 2GB DDR2

Toen ik het spel opstartte reageerde mijn muis sloom en in het spel ging het ook enorm traag
Mijn instellingen stonden op low allemaal en mijn resolutie op 800x600
Is dit spel dan zoveel te zwaar voor mijn pc of is deze laptop echt niet zwaar genoeg?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

www.canirunit.com :) zegt vaak al genoeg maar hoeft niet percee doorslaggevend te zijn.
Want site herkend niet alle drivers/hardware componenten.

Ik zat zelf net 2 streepjes boven minimum, speel hem soms op 'low' soms op 'med' Nivdea staat op Preformance :)

[ Voor 53% gewijzigd door NeoMe op 12-09-2007 23:13 ]

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:10:
www.canirunit.com :) zegt vaak al genoeg maar hoeft niet percee doorslaggevend te zijn.
Want site herkend niet alle drivers/hardware componenten.

Ik zat zelf net 2 streepjes boven minimum, speel hem soms op 'low' soms op 'med' Nivdea staat op Preformance :)
Ongelofelijk maar waar ik haal een positieve score

CPU
Recommended: Pentium D/Athlon X2
You Have: 2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7300 @ 2.00GHz PASS
CPU Speed
Recommended: 3.8 GHz
You Have: 1.99 GHz Performance Rated at 4.94 GHz PASS
System RAM
Recommended: 1 GB
You Have: 2.0 GB PASS
Operating System
Recommended: Windows Vista
You Have: Microsoft Windows Vista Home Edition (Build 6000) PASS
Video Card
Recommended: 256 MB NVIDIA GeForce 7800+ / ATI Radeon X1800 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.
You Have: ATI Mobility Radeon HD 2300 (ATI Radeon Graphics Processor (0x7210)) PASS
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 256.0 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0

Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 7.14.10.496 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.
DirectX Version
Recommended: 9.0c (included)
You Have: 10.0 PASS
Sound Card
Recommended: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio PASS
Sound Card Driver Version
Your driver version number is: 6.0.1.5413 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.
Free Disk Space
Recommended: 9.1 GB
You Have: 133.9 GB PASS
DVD
Recommended: 8X speed DVD-ROM. This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-ROM, DVD-RW and virtual drives.
You Have: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N ATA Device PASS, but the Speed could NOT be analyzed.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Prima toch...staan super veel titels...dus hoef je je nooit meer af te vragen of je iets wel of niet kunt draaien :)

[ Voor 231% gewijzigd door NeoMe op 12-09-2007 23:21 ]

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:17:
Prima toch...staan super veel titels...dus hoef je je nooit meer af te vragen of je iets wel of niet kunt draaien :)
Dat is inderdaad een zeer handige site maar waarom draait mijn spel dan zo sloom

• NeoMe

NeoMe

#Addict

De game draait bij mij wel goed, alleen het Game-Menu is idd wat aan de slome kant, komt ook omdat het animatie is, en de muis voelt ook slomer aan...

• Michaelg
wat lief :D ik heb overal volledig aantal streepjes ( behalve bij OS... en draai vista HP) :P

Verwijderd

Heb het spel gekocht de gameplay vind ik wel lekker gaan. Ziet er verder ook netjes uit, omgeving enzo, Soldaat beweegt ook redelijk realisties zoals afvuren laden scope ezv. En het is niet te makkelijk op normaal

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 07:43 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

De graphics zijn gewoon goed, omgevingen zien er prachtig uit, wapens zien er goed uit, andere units zien er prima uit.

Toen ik aan het spelen was zei zelfs mijn vrouw "goh dat ziet er wel echt uit"....en zo is het ook :P

Technisch gezien is het misschien wel niet perfect door het ontbreken van AA, maar de uitstraling, sfeer en realisme van de graphics zijn prima.

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met de online gameplay. zijn het leuke maps? is er veel te beleven online? das toch een beetje waar dit spel heen moet gaan..

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
die map in nijmegen lijkt mij wel een vette map voor multiplayer, of niet?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, zijn er al mensen die dit spel op Live spelen? Met hoeveel mensen kan dit tegelijk en hoe zijn de maps?

Heeft deze game trouwens ook een 4player splitscreen multiplayer?

Verwijderd

Lol ik zal me ff aanmelden voor multiplayer een ff kijken hoe dat is. Heb het spel nu een dag dus dat word ook wel tijd

Verwijderd

Nou ik koop geen spellen meer voordat ik ze op een andere manier eerst heb kunnen spelen. Wat een baggerproduct is dit.

AI=slecht
Graphics=dus dit is unreal engine 3? lelijk
Besturing=je kan niet eens al mijn knoppen in mijn favo instelling zetten
Gameply=is die er? Run and gun, het is 1 en al arcade

Leuk voor 25 euro, maar voor wat ik er heb voor betaald is dit echt een arcade shooter in een WO 2 jasje.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Hmm wel erg uiteenlopende meningen hier.. Het is wellicht handig om aan te geven welke versie men heeft gespeeld bij het kraken dan wel aanraden van dit spel? Aangezien PC gamers misschien wel andere eisen stellen aan shooters dan console mensen (ivm andere games waarmee ze het vergelijken etc.). Misschien kunnen sommige mensen het op hun crappy pc niet optimaal draaien waardoor niet lekker speelt/lelijk is etc.

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik heb het spel nu één dagje en speel het op mijn laptop. Heb een Asus G2S-7R024C met daarin de 8600M GT (256 mb). speel het spel op medium. Op high wil het wel een een schokkerige bedoeling worden.

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook een dag, het ziet er allemaal mooi uit, en het speeld leuk.
Ik vind alleen 2 dingen jammer.
1 Dat je er maar met 12 mensen in de multiplayer in kan.
2 ik word er steeds uitgegooit door punkbuster, is dat bij jullie ook zo?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Meten jullie de FPS met Fraps, of doen jullie dit/kan dit ook ingame?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@mart ini
Arcade shooter ? zet de moeilijksheidgraad is even op zn hoogst en maak er een filmpje van want dat wil ik je wel even zien doen dan.

Heb zelf de demo gespeelt en vind het spel geen 60 waard (xbox 360) wacht wel tot ie daalt naar 30- dan haal ik hem wel maar voor nu hou ik het nog even op bioshock en Forza 2
reviews zeggen 6 grote levels als dat level van de demo 1 groot level is dan is een standaart race in Forza 2 een lemans 24 namaak

Verwijderd

Brothers in Arms is geen arcade, GRAW is geen arcade. Deze medal of honor was weer een over de top arcade. Arcade kan leuk zijn, kijk naar de cod serie. Die was leuk om te doen. Daar zat nog een verhaal in en was minder arcade. Bij dit spel heb je geen grijntje verstand of tactiek nodig. Het spel is zo ingedeeld dat elke nitwit het begrijpt en er binnen een dag of 2 klaar mee is. Healthpacks en ammunitie lagen overal verspreid. De vijanden je medesoldaten spawnen alsof er een groot blik wordt opgengetrokken etc. Ik heb geen enkele keer gekeken wat mijn opdrachten waren. Gewoon op je kompas kijken welke kant je op moet en je ziet vanzelf de vijanden opdoemen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 17:28 ]

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ik vraag me af in hoeverre er extra missies beschikbaar komen (is er uberhaupt een leveleditor beschikbaar?), want de speeltijd is zo wel erg kort..

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Om ook maar eens een 'bijdrage' te leveren aan de meningen over het al dan niet waarderen van dit spel;
ik ben er behoorlijk over te spreken! Het kan echter niet tippen aan de feel en gameplay- plezier van de eerste, MOHAA, maar het maakt met de grafieken en de motion blur een hoop goed voor mij. Ook vind ik dat het met de moeilijkheidsgraad goed zit; op medium is het zelfs al geen simpele arcade- walkthrough'.

Jammere is wel de korte speelduur van de single player, ben gisterenavond begonnen en nu al op de helft (uurtje of anderhalf). Temeer daar ik nu al weet dat ik niet echt de tijd heb om echt 'into' de multiplayer te gaan geraken. Met Team Fortress II en, belangrijker nog, mijn tweede kleine, voor de deur.

Maar zeker geen miskoop en het geeft me weer een goede reden om de aanschaf van mijn HD2900XT te verantwoorden naar moeders de vrouw...

PC gameplay geen multiplatform!

Verwijderd

krakbracket schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:40:
Maar zeker geen miskoop en het geeft me weer een goede reden om de aanschaf van mijn HD2900XT te verantwoorden naar moeders de vrouw...
I feel your pain :P

on-topic: Leuke shooter! Het viel me eigenlijk wel mee, ik had slechter verwacht. Qua actie zit het wel goed en zit er genoeg variatie in. Tactics zijn bij dit soort spellen natuurlijk ver te zoeken. Dan kun je beter Brothers in Arms gaan spelen (of Hidden & Dangerous).

Je moet MoH: Airborne niet op easy spelen anders is het te snel voorbij. En mis eigenlijk ook een boel fun, zoals de weapon upgrades (stg.44 full for teh win).

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
kan iemand mij vertellen waarom deze site http://www.canirunit.com aangeeft dat mijn videokaart niet geschikt is, terwijl hij daaronder overal groene vinkjes zet?
Ik heb een XFX Geforce 6600 256mb.

Afbeeldingslocatie: http://i203.photobucket.com/albums/aa84/mauricewal/voorbeeld.jpg?t=1189708009

Het spel loopt verder niet echt lekker. heel veel muislag.
AMD athlon 3200 processor.
1 gig geheugen werkgeheugen
er komt nog 1 gig aan. Ben benieuwd of dat verandering gaat brengen.

Of is me videokaart toch een out of date?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Bij thuis komst vanavond trof ik mijn kopie van bol.com aan (xbox360) even mee bezig geweest, moet helaas spelen op mijn oude beeldbuis tv, ziet er niet echt mooi uit als je hd gewend bent.
Voor wie het boeit. Er zijn 46 achievments waarvan 18 voor de multiplayer.
De eerste 3 had ik al te pakken voordat ik ook maar 1 level gespeeld had.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
madmaus schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:27:
kan iemand mij vertellen waarom deze site http://www.canirunit.com aangeeft dat mijn videokaart niet geschikt is, terwijl hij daaronder overal groene vinkjes zet?
Ik heb een XFX Geforce 6600 256mb.

[afbeelding]

Het spel loopt verder niet echt lekker. heel veel muislag.
AMD athlon 3200 processor.
1 gig geheugen werkgeheugen
er komt nog 1 gig aan. Ben benieuwd of dat verandering gaat brengen.

Of is me videokaart toch een out of date?
De 6600 non-GT die je hebt is gewoon een stuk langzamer dan een 6600 GT.
Wat muislag betreft, daar werd al eerder over gesproken in dit topic, inclusief mogelijke oplossingen.
Je kunt evt. ook nog kijken of op een lagere resolutie spelen wat helpt.
Persoonlijk zou ik niet te veel geld uit gaan geven/upgraden alleen voor dit spel, niet de moeite waard: te saai & te scripted

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eindelijk tijd gehad om te spelen, dus ik me voorbereid op de ergste kartels, scripted n00bs, bugs en gameplay..

Nee, dat was het ergste nog niet.. Het ergste is een of andere geforceerde mouse smoothing, waardoor je het idee hebt dat je character constant halfdronken/duizelig is. Bah, dat schiet niet lekker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onlangs ook nog wat bugs gehad, één dervan vond ik wel grappig, twee keren tegengekomen:
Afbeeldingslocatie: http://img184.imageshack.us/img184/9969/mohabugmx3.th.jpg

die twee bleven daar gewoon 'hangen' :P

edit: wat ik ook jammer vond was de zeer hoge ingame sensitivity, heb hem namelijk op het allerminste moeten zetten, en dan nog de dpi van m'n muis moeten verlagen, en nog stond hij te hoog :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een leuk spel, beetje jammer dat ie nog niet helemaal af is... :(
animatie glitches, geluids glitches, vijanden die door muren/objecten proberen te schieten.
Hopelijk gaan ze dit snel met een update veranderen, je zou bijna denken dat het een EA spel is..
Verder kudos voor het licht donker verschil bij schijnwerpers/koplampen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:41:
die twee bleven daar gewoon 'hangen' :P
lol bij die missie had ik het inderdaad ook een paar keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TheZeroorez schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:27:
Het ergste is een of andere geforceerde mouse smoothing, waardoor je het idee hebt dat je character constant halfdronken/duizelig is. Bah, dat schiet niet lekker :/
Kun je wat aan doen. Even setup draaien en Post-Processing off zetten. En eventueel ingame bij de gameplay settings sprint effects off zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bobnofski schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:03:
[...]

Kun je wat aan doen. Even setup draaien en Post-Processing off zetten. En eventueel ingame bij de gameplay settings sprint effects off zetten.
...En waarom geven ze dit alles dan weer andere namen dan normaal? :|

Maargoed, hardstikke bedankt, ik ga vanavond misschien nog eens spelen, als het met de tijd uitkomt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook maar is het nu een dx 9 of 10 game ?
en hie kan ik weten dat hij bij mij onder dx9 of 10 draai ?

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TheZeroorez schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:56:
[...]
...En waarom geven ze dit alles dan weer andere namen dan normaal? :|
Geen flauw idee maar bedenk wel dat Post-Processing meer doet dan alleen het aimen aanpassen, o.a. HDR en het scherpstellen van het vizier van de sniperrifle schakel je ook uit. Maar raar genoeg vind ik dat toch lekkerder spelen want qua feel & look is het nu net CoD2.

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:59:
Ik heb het spel ook maar is het nu een dx 9 of 10 game ?
en hie kan ik weten dat hij bij mij onder dx9 of 10 draai ?
Doet het met alletwee hoor.
Had je overigens ook met de search kunnen vinden in dit topic.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Inmiddels is duidelijk hoe bizar slecht de dedicated server zal zijn in de komende patch: http://forum.i3d.net/mult...patch-details-bekend.html

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Heb de game nu twee dagen voor op de PC. Leuke game en goed doordacht met de drops die je kunt maken. Echter, ik heb last van verschillende issues met graphics en physics. Soms zie je voeten door muren heen, en als ze dan dood gaan zie je een lange grijze streep naar hun lijk lopen vanaf de muur. Daarnaast liep de game al twee of drie keer vast. Erg jammer.

Denk dat ik wacht op de patch en hoop dat deze issues worden opgelost.

Verder veel los over de game. Mooie graphics en leuke vlotte gameplay.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ben nu bij de laaste missie en het bevalt me nog steeds goed. Wel heb ik ondertussen twee random vastlopers gehad, onder mijn, over het algemeen, zeer stabiele Vista 64bit.
Ook valt het me op dat er regelmatig wat kleine bugs in de textures zitten, maar dit is niet echt storend.
Ik vind de levels leuk gedaan, zeker voor een speler zoals ik die graag voorzichtig rondsluipt. Het op de vijand afstormen met een mg is niet echt aan te raden. Zeker niet bij die (bastard-) elite nazi storm troopers- gasten. Doet wel weer erg aan Wolfenstein denken...

Hierdoor merk je wel dat de MOH- reeks van het realisme uit het begin met Allied Assault aan het afstappen is. Ik weet nog dat dat spel gepromoot werd als een super realistische WOII shooter die tot stand was gekomen in nauwe samenwerking met veteranen. (Ik kreeg bij de FR-shop er toen zelfs de video van private Ryan bij.)
Maar goed; het blijft een aardige shooter en zeker met de gimmick om alle wapen upgrades te halen ben ik nog wel even zoet!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DaMorpheus schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:17:
Inmiddels is duidelijk hoe bizar slecht de dedicated server zal zijn in de komende patch: http://forum.i3d.net/mult...patch-details-bekend.html
Dit kon de game wel eens de nek omdraaien ! Hoe kunnen ze dit zo verprutsen ? Ze weten toch wel hoe je een dedicated exe maakt, of kunnen ze niet overweg met de unreal engine ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:08:
[...]

Doet het met alletwee hoor.
Had je overigens ook met de search kunnen vinden in dit topic.
OOO ik weet niet hoe search werkt :X
Maar je kunt het niet instellen, Dus als je vista hebt en een dx10 ondersteunende vi-kaart hebt draait hij uitzichzelf onder dx 10 ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Infinity Ward lacht al stilletjes...... EA verziekt Bf2, stopt de ondersteuning daarvoor, brengt 2142 op de markt, slaat niet aan, andere reeks dan: MoH:A, ook geen goeie multiplayer.... Ik wacht wel op CoD4

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! Heb eergister ook Airborne gekocht. Installatie verliep soepel en de eerste campain ook. Het probleem nu is: na de briefing voor de 2e campain (avalanche?) herstart mijn computer. Hebben meerdere mensen dit probleem gehad en belangrijker: wat is er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:54:
Help! Heb eergister ook Airborne gekocht. Installatie verliep soepel en de eerste campain ook. Het probleem nu is: na de briefing voor de 2e campain (avalanche?) herstart mijn computer. Hebben meerdere mensen dit probleem gehad en belangrijker: wat is er aan te doen?
Video driver updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zo, uitgespeeld.

Is inderdaad erg kort. Ik weet dat het bij elke game gezegd wordt, maar inderdaad, hier is het écht kort..

Heb zelf geen last gehad van die rare lampen op halftracks in Italië zoals de screenshot hier in het topic, en op een systeem met 2,8GHz E6320, 2GB, 7900GT (540/820) is het op 1280*1024 alles high maar PP uit (bijna) overal vloeiend te spelen.

Ik vond het spel op normal niet moeilijk, maar vind het niet de moeite waard om het nog eens op difficult te spelen...

De enige keer dat ik echt even slikte is toen ik in Essen ineens samen met één ander (stom) maatje stond, zo ongeveer zonder ammo, tegenover ~10 Nazi Storm Elite mannetjes. M'n pistool had pas één upgrade, dus was nog erg slecht. Dus even opnieuw gestart, en heel veel ammo gespaard/verzameld, en het lukte zo.
In de laatste missie is het trouwens nogal een doolhof; vervelend..

Oja, één bug ontdekt.. Bij een van de trappetjes aan de houten steigers bij de tower kun je omhoog blijven klimmen, als je zónder te rennen en omhoog kijkend de trap op gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste level ben ik nu mee bezig, hierin kun je wel goed zien dat de drops wel degelijk uitmaken voor het verloop van 't spel.
Ben nu van bovenaf begonnen en dan is ie wel goed te doen, denk dat als je beneden aan begint je het een stuk lastiger zal hebben. Speel ook op Normaal maar echt pittig is het niet nee.
Wel jammer dat het maar weinig missies zijn, maar ik vind ze wel goed uitgewerkt. Nijmegen was lachen om te doen. Ben benieuwd of er ook nog een expansion komt met extra levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Spel inmiddels uitgespeeld, heb er twee avondjes over gedaan...ik vond de game wel te makkelijk...levels zijn wel large/medium...maar de objectives zijn gewoon te simpel. Beetje spray & pray gebeuren...Die elite knal je ook met een volle clip neer, ff headshotje of 2, 3 en ze vallen om.

Had meer van de singleplayer modus verwacht, maargoed dat mocht dus niet zo zijn.
Verder stikt de game van de bugs, mannetjes zie zweven, door muren schieten, etc etc...het meeste is al een keer genoemd. Tevens een headshot op het hoofd werkt niet altijd, blijkbaar zijn de vectors niet goed ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 17-09-2007 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Spelletje nu een tijdje op PC draaien, werkt prima op een x2 3800+ en 6600GT silenced. Niet alles aangezet qua graphics, maar ik heb iig nog niks gezien van al die rare problemen die overal genoemd worden... Gelukkig maar!

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ben nog een paar missies aan het herspelen, puur voor de fun en om alle wapens te upgraden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Inderdaad, na het installen van neie driver doet ie 't gewoon.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste