Hehe, zou kunnen (A)
Lijkt me ookwishmasterUT2k4 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:20:
Hehe, zou kunnen (A)
Ik had meteen in het eerste leven een bug. Ik zat ergens bij een trapje en wou de hoek omgaan, maar ik zat klem. Ik kon bukken, springen... maar lopen, ho maar.
Verwijderd
Same here... Single player zat goed in elkaar op een paar ai probleempjes na. Multiplayer was huilen, maar ik las ook dat er een mp-patch aan zit te komen.Nog ff wachten dus en dan met volle servers knallen op destroyed villageEl Snorro schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:14:
Gvd na het uitspelen van de minder legale versie toch maar het origneel gekocht voor de multiplayer, wat blijkt?
Is die enorm brak door het ontbreken van dedicated servers![]()
Wat een brakke rotzooi weer van EA zeg, terwijl ik de single player juist wel heel degelijk en leuk vond.
Oh en bij mij met met AMD64x2 3800+ met 2gig mem en een x1950xt kaart draait ie zonder problemen.
Probleempje:
Medal of Honor draaide prima, afgezien van wat vage bugs deed het spel het goed, bijna uitgespeeld, ik ben net voorbij een checkpoint in de flaktower, en ineens hangt mijn hele systeem, echt vast zeg maar.
ik reset de boel, wil weer verder spelen: spel start op, intro filmpje start, maar op het moment dat dat filmpje komt waar het vliegtuig langs komt (het menu zeg maar, en dus ook het deel waar 3d rendering start) knalt het spel terug naar windows met de melding dat moha.exe mist ofzo..... dat heb ik toch net aangeklikt of niet dan?
goed, ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, dit haalde niets uit.
specs:
Q6600 proc
2 gb ram
8800GTS 320mb
163.xxxx WHQL certified nvidia drivers (meest recente)
Vista Ultimate
iemand een idee waar dit aan ligt?
Medal of Honor draaide prima, afgezien van wat vage bugs deed het spel het goed, bijna uitgespeeld, ik ben net voorbij een checkpoint in de flaktower, en ineens hangt mijn hele systeem, echt vast zeg maar.
ik reset de boel, wil weer verder spelen: spel start op, intro filmpje start, maar op het moment dat dat filmpje komt waar het vliegtuig langs komt (het menu zeg maar, en dus ook het deel waar 3d rendering start) knalt het spel terug naar windows met de melding dat moha.exe mist ofzo..... dat heb ik toch net aangeklikt of niet dan?
goed, ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, dit haalde niets uit.
specs:
Q6600 proc
2 gb ram
8800GTS 320mb
163.xxxx WHQL certified nvidia drivers (meest recente)
Vista Ultimate
iemand een idee waar dit aan ligt?
Laat me raden.. Je hebt niet de originele exe, en ook geen firewall die iets tegengehouden heeft?
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er al een updateje is geweest, of een homecall
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er al een updateje is geweest, of een homecall
Is er trouwens iets te zeggen over dedicated linux server bestanden? Komen die ook nog of heeft EA alleen het Windows platform voor ogen?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik vroeg het al eerder.. geen antwoord op gekregen helaasch.. Google biedt ook geen uitkomst..leonpwner1 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:15:
[...]
Ik vind het niet zwaar, alles op highest met een 7950gt. Ik denk dat jij DX10 uit moet zetten, dan heb je waarschijnlijk veel meer FPS.
Hoe zet je DX10 uit in deze game?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vind het belachelijk dat je voor een game van meer als 35 euro, in 4 uurtjes uitspeeld.
En mp Zuigt.
En mp Zuigt.
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
MP komt een patch voor uit. Dit zou dus opgelost moeten worden.Pepperana schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:34:
Ik vind het belachelijk dat je voor een game van meer als 35 euro, in 4 uurtjes uitspeeld.
En mp Zuigt.
Maar voor de rest ben ik het (helaas) wel met je eens...
Dat patchen van EA kennen we onderhand wel. Het zal me hogelijk verbazen als dit spel qua MP ooit nog van de grond komt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik neem aan van wel. Als dat niet zo is denk ik dat EA een groot probleem heeft. Waarschijnlijk koopt niemand dan nog een spel. Kan wel even duren voordat ze dit doorhebben, maar verwacht wel dat er een hele MP-scene komt. Ze zullen wel moeten...Arfman schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:20:
Dat patchen van EA kennen we onderhand wel. Het zal me hogelijk verbazen als dit spel qua MP ooit nog van de grond komt.
Ze moeten helemaal niks. De initiele salesrush is al bezig en duurt nog wel een tijdje. Dan verdwijnt het spel in de EA doofpot. Misschien komt er, met heel veel geluk, een halfbakken dedicated server waar vervolgens niets meer aan gedaan wordt.
Zo is het altijd gegaan bij EA, en zo zal het ook wel blijven.
Zo is het altijd gegaan bij EA, en zo zal het ook wel blijven.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik heb dit spel nu een paar keer gedaan maar het speelt gewoon niet goed.
Dit spel wordt ook niet een veel gespeelde online shooter zoals cod2 denk ik.
Cod4 wordt geen ww2 shooter dus mischien dat Bia dan cod2 gaat opvolgen als de meest gespeelde ww2 shooter van dit moment
Dit spel wordt ook niet een veel gespeelde online shooter zoals cod2 denk ik.
Cod4 wordt geen ww2 shooter dus mischien dat Bia dan cod2 gaat opvolgen als de meest gespeelde ww2 shooter van dit moment
ja ik heb een firewall, en ja ik draai niet de originele exe, de versie is daarintegen wel volledig legaal, maar ik heb geen zin om altijd de cds te moeten wisselen met de hoeveelheid games die ik speel.TheZeroorez schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:33:
Laat me raden.. Je hebt niet de originele exe, en ook geen firewall die iets tegengehouden heeft?
maar ook met de originele dvd zonder de gehackte exe werkt het niet.
patches zijn er niet.
en het lijkt me niet dat mijn systeem bevriest en het complete spel in de soep loopt na een homecall...
[ Voor 8% gewijzigd door HKS-Skyline op 24-09-2007 14:19 ]
Toch maar weer even over het spel: in de Flakturm gaat het er heftig aan toe. Die Nazi Storm Elite zijn binnen redelijk irritant.
Die mg42 van de Nazi Storm Elite doet me denken aan de eerste M60 versie in Battlefield Vietnam. Als je daarmee lag was het met korte salvo's ook net een geweer (qua nauwkeurigheid). Deze mg42 kunnen ze vanuit de losse pols afschieten alsof het ding op een affuit staat... Dat zuigt toch echt
spoiler:
Ik moet alleen nog naar de control room op de derde verdieping, maar daar zitten van die Nazi Storm Elite. Soms kun je ze met tweemaal een sniperkogeltje in het koppie raken, soms zitten ze je dik af te maken. En die vervelende zwarte soldaatjes blijven maar komen. Als je dood gaat, en je landt op de toren, kom je ook weer gerespawnde nazi's tegen. Je wordt daar wel handig in btw, storm nu in één keer die ruimte rond en leg ze allemaal om. Dat lijkt ook wel een beetje de beste tactiek, net zoals bij BiA (zuiggame, altijd je vijanden vanaf de flanken aanvallen). Even dekking zoeken en goed mikken brengt je meestal niet verder. Doorrennen en je clip legen werkt beter :x
Die mg42 van de Nazi Storm Elite doet me denken aan de eerste M60 versie in Battlefield Vietnam. Als je daarmee lag was het met korte salvo's ook net een geweer (qua nauwkeurigheid). Deze mg42 kunnen ze vanuit de losse pols afschieten alsof het ding op een affuit staat... Dat zuigt toch echt
Ik vind die NAzi Storm Elite ook weer iets van het goede. Erg jammer dat ze zo overpowered zijn. Je kunt ze op zich wel gewoon snel uitschakelen door ze geen kans te geven om terug te schieten.
Waar ik trouwens nu aan dacht is dat ze kwa afwisseling van de ventjes ook niet echt veel gedaan hebben. Doordat ze 10 verschillende sterktes hebben gedaan heb je ook maar 10 verschillende tegenstanders. Erg jammer. Ze hebben namelijk niet eens een ander gezicht erop geplakt ofzo.
Maar goed, vanavond ook maar es uitspelen
Waar ik trouwens nu aan dacht is dat ze kwa afwisseling van de ventjes ook niet echt veel gedaan hebben. Doordat ze 10 verschillende sterktes hebben gedaan heb je ook maar 10 verschillende tegenstanders. Erg jammer. Ze hebben namelijk niet eens een ander gezicht erop geplakt ofzo.
Maar goed, vanavond ook maar es uitspelen
Heb het een tijd gespeeld. Ik vind het een topgame, want:
a) de wapens schieten lekker. Hehe, is dat nou zo moeilijk? Het sprayed/recoiled meer dan genoeg en je kan er als je gecontrolleerd ermee schiet heel nauwkeurig mee richten.
b) de AI is pittig. Noem het wat je wilt, maar die gasten zijn best okee. Het lijkt echt of ze samenwerken soms. Tuurlijk is het scripted en bagger AI, but it works. Heb al genoeg dingen meegemaakt dat ik zei 'wow, nice!'.
c) ik vind het uit een vliegtuig springen gewoon leuk! Het is een mega gimmick, maar ik vind het wel toegevoegde waarde.
En toch goed ondanks:
a) alles is niet even mooi. AA? Glimmende shit? Maar goed, het is mooi genoeg en zolang de sfeer goed is. In Arnhem huis voor huis leegschieten: Ge-wel-dig. De sfeer overtuigd 100%.
b) respawnende vijanden. Mega irritant. Ik schiet een gast weg bij een mg, dan moet er niet 5 seconden later een nieuwe vijand verschijnen. Zo schiet het niet op. Dood is dood. Want als mijn mannetjes dood zijn, duurt het een hele tijd voor ze erweer zijn. Niet dat je wat aan ze hebt, maar toch.
Eén keer had ik het in een kamer met 1 ingang. Iedereen dood in die kamer, ik sta te mikken op de deur, word ik van achteren neergebashed door een nieuw gespawnde vijand. Riiiiiiiight. Maar goed, uitzondering dan maar.
a) de wapens schieten lekker. Hehe, is dat nou zo moeilijk? Het sprayed/recoiled meer dan genoeg en je kan er als je gecontrolleerd ermee schiet heel nauwkeurig mee richten.
b) de AI is pittig. Noem het wat je wilt, maar die gasten zijn best okee. Het lijkt echt of ze samenwerken soms. Tuurlijk is het scripted en bagger AI, but it works. Heb al genoeg dingen meegemaakt dat ik zei 'wow, nice!'.
c) ik vind het uit een vliegtuig springen gewoon leuk! Het is een mega gimmick, maar ik vind het wel toegevoegde waarde.
En toch goed ondanks:
a) alles is niet even mooi. AA? Glimmende shit? Maar goed, het is mooi genoeg en zolang de sfeer goed is. In Arnhem huis voor huis leegschieten: Ge-wel-dig. De sfeer overtuigd 100%.
b) respawnende vijanden. Mega irritant. Ik schiet een gast weg bij een mg, dan moet er niet 5 seconden later een nieuwe vijand verschijnen. Zo schiet het niet op. Dood is dood. Want als mijn mannetjes dood zijn, duurt het een hele tijd voor ze erweer zijn. Niet dat je wat aan ze hebt, maar toch.
Eén keer had ik het in een kamer met 1 ingang. Iedereen dood in die kamer, ik sta te mikken op de deur, word ik van achteren neergebashed door een nieuw gespawnde vijand. Riiiiiiiight. Maar goed, uitzondering dan maar.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:54:

Het is Nijmegen en de map lijkt in geen velden of wegen op Nijmegen. De Sint Stevenskerk is in puin gebombardeerd op 22 februari 1944. De 82e landde op 17 september 1944. Ook lijkt geen een gebouw op iets van de grote markt of de begijnhuisjes rond de kerk.Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:54:
Zo ook de bunkers op de stranden, die met de openingen direct naar het strand staan. Haha, dat deden de duitser nou net niet. Altijd parrallel aan het strand.
De reden waarom ik dit zeg is omdat er allerlei bla bla filmpjes van EA zijn over hoe goed dit en dat is nagebouwd en hoe authentiek alles is. Sure, maak eerst maar eens een scrollmenu wat scrollt of een LAN functionaliteit die gewoon niet aanwezig is.
Kortom, bijzonder slecht doordacht van EA, wederom money before matter.
Hmm, niet authentiek dus. Had wel een mate van geschiedvervalsing verwacht, omdat die mappen samengekrompen moeten zijn vanwege het jumpen, maar dat is dan wel erg.
Oh well, je kan ook niet van amerikanen verwachten dat ze weten hoe de rest van de wereld eruit ziet. Gelukkig overtuigd het wel, maar dan weet ik dat.
Oh well, je kan ook niet van amerikanen verwachten dat ze weten hoe de rest van de wereld eruit ziet. Gelukkig overtuigd het wel, maar dan weet ik dat.
Tsja ... Het hele mp gedeelte ziet eruit alsof ik een game uit 1996 speel. Dat is schijnbaar dé standaard bij EAVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:57:
Dat viel mij ook op is er helemaal geen optie om via LAN te spelen?

Het is gewoon erg jammer dat zo'n

Verwijderd
Is de single player uitgebreid of is het meer een multiplayer game? Ik heb zopas de demo gespeeld en hij bevalt me wel.
Verwijderd
Als je de demo missie hebt uitgespeeld dan komt er in het ''echte'' spel nog een stukje bij..Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:34:
Is de single player uitgebreid of is het meer een multiplayer game? Ik heb zopas de demo gespeeld en hij bevalt me wel.
Doe dat 6 keer en dat is het spel, je kan in een dag of 2 makelijk door de singleplayer heen gaan..
Verwijderd
Ok, dan weet ik genoeg. Ik ben niet zo'n MP-fanaat.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:37:
[...]
Als je de demo missie hebt uitgespeeld dan komt er in het ''echte'' spel nog een stukje bij..
Doe dat 6 keer en dat is het spel, je kan in een dag of 2 makelijk door de singleplayer heen gaan..
Verwijderd
Gewoon kopen en binnen de termijn weer ruilen voor een ander spel..Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:43:
[...]
Ok, dan weet ik genoeg. Ik ben niet zo'n MP-fanaat.
Pff, download m dan. Dan zadel je tenminste niet iemand anders op met een tweedehands spel, terwijl je voor niks wilt spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:47:
[...]
Gewoon kopen en binnen de termijn weer ruilen voor een ander spel..
Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:58:
[...]
Pff, download m dan. Dan zadel je tenminste niet iemand anders op met een tweedehands spel, terwijl je voor niks wilt spelen.

*knip*
dit is niet bepaald netjes
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 25-09-2007 17:51 ]
*eerste reactie maar even weggeknipt, ik verlaag me niet tot jouw niveau*jap85 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:03:
[...]
Zadel op?? Degene is juist blij met een tweedehands spel omdat ie m goedkoper koopt maar toch een legale versie heeft. Je verplicht niemand toch om tweedehands te kopen? *knip
Kunnen we weer normaal met elkaar omgaan?
Alsof die winkel niet dat spel verkoopt aan de volgende persoon. Ze gaan m zeker niet 1 week na uitkomst al in de tweedehandsbak gooien

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 25-09-2007 17:51 ]
De game blijft overigens ook gewoon precies hetzelfde anders, ookal heeft iemand anders m al gespeeld.Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:29:
[...]
*eerste reactie maar even weggeknipt, ik verlaag me niet tot jouw niveau*
Kunnen we weer normaal met elkaar omgaan?
Alsof die winkel niet dat spel verkoopt aan de volgende persoon. Ze gaan m zeker niet 1 week na uitkomst al in de tweedehandsbak gooien
Het enige waar je tegen zou kunnen zijn is dat de cdkey al een keer gebruikt is.
Ik heb er veel geld voor betaald. Dan wil je tenminste een nieuw spel, onbeduimeld boekje, CD zonder vingerafdrukken en/of krassen en een CD-key die niet uitgelekt is. Wie weet wat mijn voorganger met mijn CD-key gaat doen.Kurios schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:52:
[...]
De game blijft overigens ook gewoon precies hetzelfde anders, ookal heeft iemand anders m al gespeeld.
Het enige waar je tegen zou kunnen zijn is dat de cdkey al een keer gebruikt is.
Maar dat kunnen we allemaal negeren. Wat erger is: men vind het maar okee dat iemand een spel gratis speelt. En degene na hem met een niet-nieuw spel opzadelt. Ik vind dat erger dan een spel downloaden.
Spel downloaden = spel gratis spelen (niet eens online)
Spel "kopen" en terugbrengen = spel gratis spelen (wel online) EN iemand benadelen.
Heb ik het nog niets eens over de extra kosten voor de winkel, maar dat is mierenneuken.
Enniewee, als men het wel een nette manier van dingen doen vind, FINE. Maar ga niet doen alsof ik afwijkende normen en waarden heb. Ongelooflijk, de wereld op zijn kop hier

Dit bedoel ik trouwens algemeen, geen persoonlijke aanval op Kurios
edit:
Laat ook maar. Ontopic: MoH:A, vet spel zeg! Wat vinden jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door Twhomp op 25-09-2007 17:06 ]
irritant?breekbrood schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:43:
Toch maar weer even over het spel: in de Flakturm gaat het er heftig aan toe. Die Nazi Storm Elite zijn binnen redelijk irritant.
spoiler:
simpelweg dekking zoeken, zoomen, mikken, 2 a 3 schoten im kopf, dekking, zoomen, mikken, 2 a 3 schoten im kopf en hij is dood... Op expert ja.
Liefst met een Sturmgewehr of een Bar, die twee zijn uberkrachtig en loepzuiver in bursts.
Er staat je dan nog een leuke verrassing te wachten in de kelder van de Flakturm
spoiler:
maar daar kan je gewoon langsrennen..... 

Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat de default secondary fire knop is? Ik schiet nu al de bonusgranaten maar als een gek af om weer bij een normaal schot te komen...
Iets dat ik trouwens minder geslaagd vindt aan de upgrades (die ik overigens in zn algemeenheid wel geslaagd vindt), is de upgrades van sommige wapens naar een scope. Ik vind ze namelijk nauwkeuriger zonder die scope die eerst moet scherpstellen. Kost je gauw een seconde per schot meer, daarnaast zijn gescope-te wapens meer aan het wiebelen (door ademhaling ofzo?)
[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-09-2007 17:17 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb er echt mee in mijn handen gestaan, maar toch even gewacht om wat reviews af te wachten.
De demo was echt geweldig en hoopte op LAN MP oid, enige reden waarom ik MOHA niet gekocht heb is omdat er geen LAN MP inzit.
Wat hiervoor de reden is... als iemand hier een goede reden heeft deel die met me.. ik snap het niet...
De demo was echt geweldig en hoopte op LAN MP oid, enige reden waarom ik MOHA niet gekocht heb is omdat er geen LAN MP inzit.
Wat hiervoor de reden is... als iemand hier een goede reden heeft deel die met me.. ik snap het niet...
[ Voor 97% gewijzigd door prutser001 op 25-09-2007 17:23 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Op de xbox 360 is het de rechter pretpook indrukken in controller layout 3..AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:16:
[...]
Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat de default secondary fire knop is? Ik schiet nu al de bonusgranaten maar als een gek af om weer bij een normaal schot te komen...
Iets dat ik trouwens minder geslaagd vindt aan de upgrades (die ik overigens in zn algemeenheid wel geslaagd vindt), is de upgrades van sommige wapens naar een scope. Ik vind ze namelijk nauwkeuriger zonder die scope die eerst moet scherpstellen. Kost je gauw een seconde per schot meer, daarnaast zijn gescope-te wapens meer aan het wiebelen (door ademhaling ofzo?)
En idd, een G43 is veel beter zonder scope..
Ik hoop dat EA snel komt met die dedicated server patch en de rest van de oplossingen.
Want ik heb nu een een 1u server op de kop getikt die in redbus amsterdam kan hangen in het rack van de zaak waar ik nu werk, maar dan moet EA wel MEEWERKEN
Want ik heb nu een een 1u server op de kop getikt die in redbus amsterdam kan hangen in het rack van de zaak waar ik nu werk, maar dan moet EA wel MEEWERKEN
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
rushwerk he... Gewoon gepruts, net zoals de patch nog niet uit is. Eerst de 17e, toen de 24e, en nu ....?prutser001 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:16:
Ik heb er echt mee in mijn handen gestaan, maar toch even gewacht om wat reviews af te wachten.
Heb het spel origineel gekocht in thailand (dus met doossie, boekie, key etc, EA zegel erop alles) voor 12,50 eurie.... 50 eurie wassie me niet waard geweest. Vind hem grafisch echt dik oke, maar veeels te kort. Daar had ik never 50 voor willen neerleggen. Dat je voor 6 missies zoveel moet betalen is ronduit belachelijk vind ik. Want voordat je het doorhebt zit je zowat aan het einde van het spel.
Nogmaals, hij is erg mooi, geluid is erg goed, flinke chaos gevoel in het spel. Maar vind hem verder erg tgenvallen. Zoooo jammer, dat tegenwoordig merendeel van de games zo kort zijn. Kan me nog herrinneren van vele oude spellen dat je iets van 15 - 25 levels moest spelen!! Blij dat ik hem in thailand gekocht heb. (12,50 is daar zelfde als hier 50 eurie zeg maar).
Online nog niet geprobeerd. Maar verwacht er niet teveel van als ik het zo hoor.
Nogmaals, hij is erg mooi, geluid is erg goed, flinke chaos gevoel in het spel. Maar vind hem verder erg tgenvallen. Zoooo jammer, dat tegenwoordig merendeel van de games zo kort zijn. Kan me nog herrinneren van vele oude spellen dat je iets van 15 - 25 levels moest spelen!! Blij dat ik hem in thailand gekocht heb. (12,50 is daar zelfde als hier 50 eurie zeg maar).
Online nog niet geprobeerd. Maar verwacht er niet teveel van als ik het zo hoor.
De patch is weer vertraagd volgens medalofhonor.nl
edit:
HE???

En als ik wil connecten krijg ik wél de melding:
The server has a different version of the game, please upgrade you version
Wat een enorme BAGGER ZooiAirborne patch vertraagd 26-09-07 15:03:26
Community Manager Blackhat heeft aangegeven dat de kans kleiner is geworden dat de patch voor Airborne deze week vrij komt. De reden voor de vertraging is dat er tijdens het testen meer bugs zijn gevonden. Het is niet bekend wanneer de patch vrij komt.
Blackhat geeft aan dat er ook buiten de multiplayer problemen zijn. Zo komt het voor dat het spel vast loopt bij het level Varsity (en waarschijnlijk ook bij Avalanche). Deze fouten zullen hoogstwaarschijnlijk (officiële bevestiging moet nog komen) in de aankomende patch verholpen worden.
edit:
HE???

En als ik wil connecten krijg ik wél de melding:
The server has a different version of the game, please upgrade you version
[ Voor 12% gewijzigd door El Snorro op 26-09-2007 18:30 ]
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Dan heb je dus die patch nodig...
Zullen wel de testservers van EA zijn.
drama
Zullen wel de testservers van EA zijn.
drama
Kepi_nl
wat zijn eigenlijk die objectives die je per level moet halen, heb ooit bij t 1e level 1 vd 5 gehad, ivm upgrades opn gestart ben in level 4 en bij geen van allen wat gehaald, overal 0 vd 5, terwijl de sterren vol stonden andere keren weer niet, dus wat zijn de objectives en wat bepaald hoeveel sterren je voor een missie krijgt?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Die 1 v/d 5 staan voor de aantal skill drops die je al gemaakt hebt in die bepaalde missies (aangegeven met parachutes die er wat bijhangen), gewoon op die plaats landen en dan krijg je de melding skill drops complete.
Dat van de sterren weet ik ook niet goed, hoe ze het aantal sterren bepalen.
Dat van de sterren weet ik ook niet goed, hoe ze het aantal sterren bepalen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Heeft er iemand anders een probleem met de install ?
zodra ik autorun of welke setup dan ook pak van mn MOH:A disk Reboot mn PC spontaan.
ook als ik het op mijn oude 2.8 ht probeer krijg ik het zelfde effect..
overigens staat mn firewall dus gewoon uit..
zodra ik autorun of welke setup dan ook pak van mn MOH:A disk Reboot mn PC spontaan.
ook als ik het op mijn oude 2.8 ht probeer krijg ik het zelfde effect..
overigens staat mn firewall dus gewoon uit..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 13:49 ]
Ik moet zeggen dat de looks zeer ok zijn van het spel en dat het lekker speelt op de enorme mouse lag die ik heb na. Hebben meer mensen last van deze mouselag ? Ik speel op windows Vista en denk erover om ook even te teste op XP of die hier ook last van heeft.
Verwijderd
EASetup.exe draaien dus
anyway je hoeft de helpdesk niet te bellen...
dan krijg je en dom kutje aan de lijn die niet eens weet dat ik met "machine" mijn uber pc bedoel
anyway je hoeft de helpdesk niet te bellen...
dan krijg je en dom kutje aan de lijn die niet eens weet dat ik met "machine" mijn uber pc bedoel
Hallo mensen
Ik heb problemen met het installeren van MohA
Ik had het spel eerst gedownload om te kijken of het wat was, Die instal werkte gewoon, Ik had trouwens ook al problemen met de demo instal, Hij gaf toen elke keer aan dat Cabinet xx corrupt is and cannot be used.
Nou heb ik dus het officiele spel gekocht, want ik wou toch wel graag online. Dus heb ik een verse install gedaan van XP zelfs, want pc was een beetje brak. Dus ik nu klaar met alles, Ik denk ik ga MohA ff installeren, krijg ik weer hetzelfde gezeik. Zegt ie weer Cabinet 1,6 of wat dan ook, is corrupt and cannot be used. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt
Ik heb problemen met het installeren van MohA
Ik had het spel eerst gedownload om te kijken of het wat was, Die instal werkte gewoon, Ik had trouwens ook al problemen met de demo instal, Hij gaf toen elke keer aan dat Cabinet xx corrupt is and cannot be used.
Nou heb ik dus het officiele spel gekocht, want ik wou toch wel graag online. Dus heb ik een verse install gedaan van XP zelfs, want pc was een beetje brak. Dus ik nu klaar met alles, Ik denk ik ga MohA ff installeren, krijg ik weer hetzelfde gezeik. Zegt ie weer Cabinet 1,6 of wat dan ook, is corrupt and cannot be used. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Corrupt cabinet file errors krijg je meestal doordat tijdens het downloaden van grote bestanden de netwerk- of internetverbinding even is weggevallen.
Dus als je dit spel online hebt gekocht & gedownload, dan moet je het even opnieuw binnenhalen..
Dus als je dit spel online hebt gekocht & gedownload, dan moet je het even opnieuw binnenhalen..
Kepi_nl
nee weetje wat het is.
Ik heb gewoon in de winkel het spel gekocht:O
En ik zit nu de heletijd met het probleem met Cabinet 1, al gelijk bij de eerst, Nu zeiden ze op een ander forum dat het kan zijn omdat hij geen dual layer kan lezen, of iets anders flauws, en dat je maar moet proberen om het naar de HDD te kopieren, dus daar ben ik nu bezig, Want de gedownloade Iso, deed het wel goed:S mja
Ik heb gewoon in de winkel het spel gekocht:O
En ik zit nu de heletijd met het probleem met Cabinet 1, al gelijk bij de eerst, Nu zeiden ze op een ander forum dat het kan zijn omdat hij geen dual layer kan lezen, of iets anders flauws, en dat je maar moet proberen om het naar de HDD te kopieren, dus daar ben ik nu bezig, Want de gedownloade Iso, deed het wel goed:S mja
Word ik expert met de springfield sniper, krijg ik er een granaatwerper op. Heel leuk, maar hoe krijg ik dit ding er weer af? Ben ik druk aan het schieten, moet ik eersr alle granaten wegschieten voordat ik verder kan 
Granaattoets (G) of van wapen wisselen werkt niet, alternate fire ook niet.

Je moet secondary fire ofzo doen, moet je even bij Controls kijken.MadMarky schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:56:
Word ik expert met de springfield sniper, krijg ik er een granaatwerper op. Heel leuk, maar hoe krijg ik dit ding er weer af? Ben ik druk aan het schieten, moet ik eersr alle granaten wegschieten voordat ik verder kan
Ik denk dat het Z of X is...
[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 29-09-2007 17:56 ]
Middelste muisknop / scroll-wieltje klikken..
Kepi_nl
Verwijderd
Ik vind het spel qua levels veel te beperkt en op een paar kritieke punten erg onrealistisch.
Met name het droppen boven dorpen, steden, industriegebieden e.d stoort mij als fan van realistische WO2 shooters zeer. Droppings boven steden, dorpen e.d werden zo veel mogelijk vermeden omdat het veel te gevaarlijk was, een onbedoelde uitzondering daar gelaten. Er werd een dropzone gekozen, soms kilometers ver van het uiteindelijke doel, daar werd je gedropt, en dan heb ik het nog niet eens over para's die soms mijlen van de voor hun bedoelde drop-zone terecht kwamen . Vandaar moesten de para's soms nog kilometers door vijandelijk gebied trekken, voordat ze hun uiteindelijke doel hadden bereikt. Ze moesten zich over het algemeen naar hun doel toe vechten en werden er in de meeste gevallen zeker niet boven op gedropt.
Als een dergelijk verhaallijn was gevolgd (dus van dropzone tot uiteindelijk doelwit met als afwisseling en dropping die volkomen uit koers was of per ongeluk in een dorpje terecht kwam) was het spel ten eerste veel uitgebreider geweest met meer missies en 'targets of oppurtunity' of sub-missies zo je wilt, die je op je weg naar je hoofddoel was tegengekomen. Ten tweede was het spel denk ik ook veel realistischer geweest en had het een veel beter beeld gegegeven van hoe het nou moet zijn geweest bij de para's.
Met name het droppen boven dorpen, steden, industriegebieden e.d stoort mij als fan van realistische WO2 shooters zeer. Droppings boven steden, dorpen e.d werden zo veel mogelijk vermeden omdat het veel te gevaarlijk was, een onbedoelde uitzondering daar gelaten. Er werd een dropzone gekozen, soms kilometers ver van het uiteindelijke doel, daar werd je gedropt, en dan heb ik het nog niet eens over para's die soms mijlen van de voor hun bedoelde drop-zone terecht kwamen . Vandaar moesten de para's soms nog kilometers door vijandelijk gebied trekken, voordat ze hun uiteindelijke doel hadden bereikt. Ze moesten zich over het algemeen naar hun doel toe vechten en werden er in de meeste gevallen zeker niet boven op gedropt.
Als een dergelijk verhaallijn was gevolgd (dus van dropzone tot uiteindelijk doelwit met als afwisseling en dropping die volkomen uit koers was of per ongeluk in een dorpje terecht kwam) was het spel ten eerste veel uitgebreider geweest met meer missies en 'targets of oppurtunity' of sub-missies zo je wilt, die je op je weg naar je hoofddoel was tegengekomen. Ten tweede was het spel denk ik ook veel realistischer geweest en had het een veel beter beeld gegegeven van hoe het nou moet zijn geweest bij de para's.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 21:49 ]
@sorrowman: je brengt een hele andere kijk op het spel op deze manier... maar als je naar de films kijkt, dan is dát ook vaak hetgeen wat men wilt zien... en MoH Airborne is gewoon veel afgeleid uit films: veel spectakel, iets minder richting realistisch.
Mooiste WW2 serie: Band of Brothers, en daarin zit wel veel realisme.
Vond je Band of Brothers gaaf, dan vond je Call of Duty ook gaaf, omdat bijv. Carentan 1:1 overeen kwam tussen Call of Duty en BoB.
Mooiste WW2 serie: Band of Brothers, en daarin zit wel veel realisme.
Vond je Band of Brothers gaaf, dan vond je Call of Duty ook gaaf, omdat bijv. Carentan 1:1 overeen kwam tussen Call of Duty en BoB.
[ Voor 17% gewijzigd door Jorn1986 op 01-10-2007 21:46 ]
Verwijderd
indd, Band Of Brother en Call Of Duty kan ik zeker wel waarderen. Band Of Brothers laat indd mooi zien hoe het een groep para's vergaat, daar is goed over nagedacht. Ik moet wel bekennen dat ik CoD niet uitgeplozen wat betreft historische correctheid, maar het spel is zeker goed te pruimen omdat er in ieder geval geen dingen in zitten die echt niet hadden gekund.
Maar wat ik er pas echt een goed voorbeeld van vind is de Brothers In Arms serie. Die vond ik geweldig. Hoewel daar geen film ofzo van gemaakt is en het ook niet 100% First-Person-Shooter is (vanwege het squad gebeuren), is BiA natuurlijk bijna letterlijk, zo'n beetje missie na missie als je de boeken er op na slaat, een historisch verantwoorde vertaling van datgene wat bepaalde eenheden hebben meegemaakt. En daar zit meer dan genoeg actie en spectakel in. En daarbij de fatastische gameplay met die squads e.d. zodat je er toch nog je eigen draai aan kan geven. Kan dan ook niet wachten op Hells Highway.
Bottom line is volgens mij dat een historisch verantwoorde en realistische verhaallijn een spectaculaire game allerminst in de weg hoeft te staan, en daar is BiA naar mijn mening een heel goed voorbeeld van.
Maar indd, zoals je al aangeeft zijn er mensen (EA) die daar anders over denken, hoewel ze het wel kunnen IMHO. Pacific Assault vond ik dus vanuit historisch oogpunt behoorlijk goed en ook spectaculair genoeg met de strijd op Guadalcanal, strunen door je jungle terwijl de jappen uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen en de Invasie van Tarawa (waar het spel begint en eindigd) waar het op de stranden echt hard tegen hard ging
Maar wat ik er pas echt een goed voorbeeld van vind is de Brothers In Arms serie. Die vond ik geweldig. Hoewel daar geen film ofzo van gemaakt is en het ook niet 100% First-Person-Shooter is (vanwege het squad gebeuren), is BiA natuurlijk bijna letterlijk, zo'n beetje missie na missie als je de boeken er op na slaat, een historisch verantwoorde vertaling van datgene wat bepaalde eenheden hebben meegemaakt. En daar zit meer dan genoeg actie en spectakel in. En daarbij de fatastische gameplay met die squads e.d. zodat je er toch nog je eigen draai aan kan geven. Kan dan ook niet wachten op Hells Highway.
Bottom line is volgens mij dat een historisch verantwoorde en realistische verhaallijn een spectaculaire game allerminst in de weg hoeft te staan, en daar is BiA naar mijn mening een heel goed voorbeeld van.
Maar indd, zoals je al aangeeft zijn er mensen (EA) die daar anders over denken, hoewel ze het wel kunnen IMHO. Pacific Assault vond ik dus vanuit historisch oogpunt behoorlijk goed en ook spectaculair genoeg met de strijd op Guadalcanal, strunen door je jungle terwijl de jappen uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen en de Invasie van Tarawa (waar het spel begint en eindigd) waar het op de stranden echt hard tegen hard ging
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 22:20 ]
Persoonlijk zie ik het niet zitten om 4 KM van een dorpje gedropt te worden om dan vervolgens uren te lopen voordat je wat actie zag (wat in het echt nogal eens gebeurde). Dit blijft natuurlijk een (actie)spel, IMHO is het niet fair om EA hiervoor te bekritiseren.
Je kunt het ook gewoon zo verpakken dat je iets minder moet lopen (1KM?) en ondertussen gewoon wat random objecten zoals wat huisjes, outpost, luchtafweergeschut, etc. met wat secundaire objectives eraan vastgeplakt, en dat je na 15~20 minuten spelen bij de stad/het gebied aankomt waar je primary objectives liggen. Maar om EA hierom te bekritiseren is denk ik inderdaad flauw, want het was duidelijk hun intentie om een arcade shooter te maken.Arfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:32:
Persoonlijk zie ik het niet zitten om 4 KM van een dorpje gedropt te worden om dan vervolgens uren te lopen voordat je wat actie zag (wat in het echt nogal eens gebeurde). Dit blijft natuurlijk een (actie)spel, IMHO is het niet fair om EA hiervoor te bekritiseren.
Maar dat neemt niet weg dat ik het een lomp spel blijf vinden (

Verwijderd
Wie zegt dat je die 4 KM uit je neus zit te vretenArfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:32:
Om even bij MoH:Airborne te blijven. Neem de Nijmegen Missie. De troepen die dat deel van de missie moesten uitvoeren hoefden allerminst ver te lopen voordat ze actie zagen. De Dropzone (bij Groesbeek) werd vanaf het begin zwaar bestookt vanuit het Reichswald en er werden meerdere aanvallen op ondernomen. De Duitsers hadden zich ook bij Grave goed verschanst en wisten zelfs op de 2e dag vd operatie de Dropzone daar in de buurt in te nemen, uiteraard moest die weer heroverd worden. In Nijmegen zelf kwamen ze een Panzer Divisie van de Waffen SS tegen. En de gevechten aldaar duurde maarliefst 4 dagen voordat er schot in de zaak kwam, huis-tot-huis, Stalingrad in het klein, meer dan zat actie. De para's zijn uiteindelijk in gammelle canvas bootjes de rivier overgestoken om zo de brug vanaf twee kanten in te kunnen nemen, leuke twist in de verhaallijn denk je niet. Meer dan genoeg stof om de actie bij Nijmegen in het spel flink uit te breiden
Wat ik maar wil zeggen is dat ik voor dit spel meer dan zat mogelijkheden had gezien om het aantal missies flink uit te breiden, het realistischer te maken en dat alles zonder dat je die zgn. 4km uit je neus zit te vreten en het toch zeker een meer dan 'action packed' game in 'arcade stijl' zou blijven.Ik denk dat met een beetje meer werk het spel voor zoveel meer mensen een aansprekende game was geworden. De mensen die puur voor de 'action' gaan zitten goed, maar ook de mensen die van een historische correctheid houden kunnen er mee uit de voeten. Ik ben er van overtuigd dat het EA met een beetje meer studie ook zeker was gelukt. Dus ik neem het EA wel kwalijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 23:06 ]
Onzin om het EA kwalijk te nemen. Als het hun doelstelling was geweest om een zo realistisch mogelijke game uit te brengen, die alles wat zich in WO 2 afspeelde moest reconstrueren, DAN had je ze het kwalijk kunnen nemen. Ten eerste was dat hun doelstelling niet en ten tweede denk ik dat een dergelijk uitgebreid level een flinke kluif zou worden voor zelfs de meeste krachtige PC die er op het moment is.
Ik ga het Sega toch ook niet kwalijk nemen dat Sega Rally zo onrealistisch is als de pest?
Ik ga het Sega toch ook niet kwalijk nemen dat Sega Rally zo onrealistisch is als de pest?
Nee, maar er zit toch wel een redelijk verschil tussen een schietspel gebaseerd, en niet zo'n beetje ook (zelfde locaties, etc.) en een rally-spelletje dat gemaakt is als arcadeArfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:27:

Maargoed, ik vind het inderdaad wat nep vaak, maar 100% realisme gaat ook te ver, dan is het niet leuk meer om te spelen.
@onder: ORLY? mja, toch vind ik een rallytoernooi iets anders dan een oorlog, maargoed, offtopic idd
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 02-10-2007 16:01 ]
Nee hoor. Sega Rally speelt zich af in het World Rally Championship, in landen en proeven die ook in het WRC zitten. Exact hetzelfdeTheZeroorez schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:09:
[...]
Nee, maar er zit toch wel een redelijk verschil tussen een schietspel gebaseerd, en niet zo'n beetje ook (zelfde locaties, etc.) en een rally-spelletje dat gemaakt is als arcade
Maargoed, da's allemaal offtopic.
Wanneer komt die ()*)* patch nou eens uit? Iemand al meer nieuws hierover? Uitstel en nog eens uitstel. Ik wil kunnen LANNEN en een aantal zeer belachelijke bugs als clippen en in de MP moet opgelost worden.
Patch is klaar en in test, voor zover ik het kon lezen op EA forums.
Shit zeg! Ik zit nu in Nijmegen in het begin zeg maar. Nu rijdt er een tank telkens rondjes en die moet ik als enige nog uitschakelen. Kan iemand me vertellen waar de panserschreck ligt?
Ik zoek me de pleuris en kan hem niet vinden!
Bij de plek die het sterretje aangeeft liggen alleen hand grenades (en staat een MG-42). Het andere sterretje is de tank die rondjes rijdt! HELP!
Edit:
* Sabotage Bridge Demolitions Equipment
o Disable Explosives Plunger
o Disable Radio Equipment
* Secure Town of Nijmegan
o Collect Gammon Grenades
o Knock out Roving Tiger Tank
o Clear MG Nests (3)
* Clear Resistance and Assemble with Airborne
* Knockout Tiger Tank
* Assemble With Airborne at Bridge Surface
* Clear and Secure Bridge
o Knockout Tiger Tank
Edit; ik heb het al:
Ik zoek me de pleuris en kan hem niet vinden!
Bij de plek die het sterretje aangeeft liggen alleen hand grenades (en staat een MG-42). Het andere sterretje is de tank die rondjes rijdt! HELP!
Edit:
* Sabotage Bridge Demolitions Equipment
o Disable Explosives Plunger
o Disable Radio Equipment
* Secure Town of Nijmegan
o Collect Gammon Grenades
o Knock out Roving Tiger Tank
o Clear MG Nests (3)
* Clear Resistance and Assemble with Airborne
* Knockout Tiger Tank
* Assemble With Airborne at Bridge Surface
* Clear and Secure Bridge
o Knockout Tiger Tank
Edit; ik heb het al:
spoiler:
Gammon Grenades.
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 02-10-2007 20:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik heb het spel van de week geinstalled onder Vista. Ik heb onwijs veel problemen met het spelen. Hij blijft vast lopen met het opstarten van de game telkens als de level geladen is krijg ik een foutmelding.
1e melding:
Pure virtual function being called while application was running (GIsRunning = = 1).
2e melding:
Runtime error!
verwijst naar exe bestand
R6025
pure virtual function call.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
1e melding:
Pure virtual function being called while application was running (GIsRunning = = 1).
2e melding:
Runtime error!
verwijst naar exe bestand
R6025
pure virtual function call.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
[ Voor 23% gewijzigd door Arjan81 op 03-10-2007 15:29 ]
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
hier loopt ie als dikke stront door een trechter
x2 3800+ met een 1900XT is toch wel goed genoeg om hem MINSTENS op LOW te draaien.. zelfs dat werkt niet ?
x2 3800+ met een 1900XT is toch wel goed genoeg om hem MINSTENS op LOW te draaien.. zelfs dat werkt niet ?
Ik ga hem vanavond op mijn xp partitie zetten. Moet het toch ff uitspelen.warchaser schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:12:
hier loopt ie als dikke stront door een trechter
EDIT: Zelfs onder XP loopt hij gelijk vast. Wat een drama spel zeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan81 op 03-10-2007 22:19 ]
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Hij stotterde bij mij. Zie specs onderin.
Ik heb hem voor de 360 gehaald. Ik moest en zou hem spelen en ik moet zeggen na 2 of 3 levels speelt het nog erg lekker ook op de 360.
Ik heb hem voor de 360 gehaald. Ik moest en zou hem spelen en ik moet zeggen na 2 of 3 levels speelt het nog erg lekker ook op de 360.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Heb em net (eindelijk) kunnen spelen. Tenminste... Ben gisteravond begonnen, en heb in totaal een uurtje of 4 / 5 gespeeld. Heb em dus nu al uitgespeeld. Vind dit toch echt een tegenvaller. Denk dat EA de kans niet laat liggen om een add-on te maken...
Heb multiplayer nog niet geprobeerd, maar SP vind ik op zich niet verkeerd. Het is heel erg wennen met schieten. Waar EA vroeger zo'n makkelijke manier maakte om te schieten vond ik dit toch ietsje lastiger om aan te wennen. Wapenupgrades zijn over het algemeen wel leuk, maar zitten ook een paar missers tussen helaas. Waarom in vredesnaam een grenade op je sniper rifle?!?!?! Ook de scope die licht geeft vind ik een misser.
Al met al toch geen verkeerde game, maar jammer van de missers. Vond het einde ook wel wat abrupt helaas. Dus toch nog een vervolg...?
Heb multiplayer nog niet geprobeerd, maar SP vind ik op zich niet verkeerd. Het is heel erg wennen met schieten. Waar EA vroeger zo'n makkelijke manier maakte om te schieten vond ik dit toch ietsje lastiger om aan te wennen. Wapenupgrades zijn over het algemeen wel leuk, maar zitten ook een paar missers tussen helaas. Waarom in vredesnaam een grenade op je sniper rifle?!?!?! Ook de scope die licht geeft vind ik een misser.
Al met al toch geen verkeerde game, maar jammer van de missers. Vond het einde ook wel wat abrupt helaas. Dus toch nog een vervolg...?
Ligt denk ik aan de engine, draai de bioshock demo maar eens.Arjan81 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:23:
[...]
Ik ga hem vanavond op mijn xp partitie zetten. Moet het toch ff uitspelen.
EDIT: Zelfs onder XP loopt hij gelijk vast. Wat een drama spel zeg.
Ik heb een of andere rare bug. Spel geinstalleerd bij mijn ouders. Loopt soepel, maar als ik ingame ben blijf mijn Muis naar links sliden en kan ik dus niet spelen
(Logitech MX 510 met SetPoint installed).

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2007 19:48 ]
Verwijderd
Je moet je joystick muis of toetsenbord er even uit halen als je in het spel zit en als het goed is doet ie het weer.GandalfTheGrey schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:47:
Ik heb een of andere rare bug. Spel geinstalleerd bij mijn ouders. Loopt soepel, maar als ik ingame ben blijf mijn Muis naar links sliden en kan ik dus niet spelen(Logitech MX 510 met SetPoint installed).
OMG
Bedankt super het werkt nu. Gamepad zat er nog in van PES.
[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2007 23:45 ]
De 1.1 update is uit zo te zien
Iemand al geLANNED oid ?
Ligt het aan mij of is het zo dat als ik een online match quit, dat ik dan weer eerst weer moet wachten op die stomme vliegtuigenfilmpje, en dan weer opnieuw multiplayer moet kiezen ?
Als dat zo is vind ik dat wel erg stom .. Dat je niet gewoon weer terugkomt in de serverlist ... Of ben ik nou echt zo stom ? ...
Als dat zo is vind ik dat wel erg stom .. Dat je niet gewoon weer terugkomt in de serverlist ... Of ben ik nou echt zo stom ? ...

Verwijderd
This een aardige game, na 3uurtjes al in het laaste level beland
vind 10levels toch wel erg mager en de levels stellen amper tegenstand dus je wandeld er zo doorheen
bugs zitten er ook zat in.
Maar ik lees dat sommigen problemen hebben met performance met dit spel,
zelf draai ik op een P4 3.0@3.4 met een X1950PRO 512MB AGP met settings op medium en de laagste framedrop komt op 23Fps ,oke dit is dan wel DirectX 9.0 en SM 3.0
Verder multiplayer is wel oke , alleen scrollen in de serverlijst is gewoon bagger en bij verlaten van een game sta je weer in het hoofdmenu.
Vind een hoop poen 45eurie's en maar 10levels dat goed is voor 4 uurtjes fun
dus ik vind Call of Duty 2 toch wel een stukje beter ook al zijn de levels daar ook niet echt moeilijk.
vind 10levels toch wel erg mager en de levels stellen amper tegenstand dus je wandeld er zo doorheen
zelf draai ik op een P4 3.0@3.4 met een X1950PRO 512MB AGP met settings op medium en de laagste framedrop komt op 23Fps ,oke dit is dan wel DirectX 9.0 en SM 3.0
Verder multiplayer is wel oke , alleen scrollen in de serverlijst is gewoon bagger en bij verlaten van een game sta je weer in het hoofdmenu.
Vind een hoop poen 45eurie's en maar 10levels dat goed is voor 4 uurtjes fun
Ben het met je eens. Maar 10 levels? Heb jij een andere versie soms?Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:06:
This een aardige game, na 3uurtjes al in het laaste level beland
Vind een hoop poen 45eurie's en maar 10levels dat goed is voor 4 uurtjes fundus ik vind Call of Duty 2 toch wel een stukje beter ook al zijn de levels daar ook niet echt moeilijk.
Het zijn ook maar 6 levels. Maar heel kort (3 a 4 uurtjes plezier, voordat je het spel uitgespeeld hebt), bugs, e.d. Helaas. Wacht op de add-on van EA...
Verwijderd
Idd 6 opdrachtjes om het zomaar te noemen en de tegenstand is 10levelAcid__Burn schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:17:
[...]
Ben het met je eens. Maar 10 levels? Heb jij een andere versie soms?
Het zijn ook maar 6 levels. Maar heel kort (3 a 4 uurtjes plezier, voordat je het spel uitgespeeld hebt), bugs, e.d. Helaas. Wacht op de add-on van EA...
Beetje verkeerd uitgedrukt in mijn vorrige post ;-)
En laten we het hopen op een Add-on met wat meer aktie ,anders geef ik dit spel niet meer dan een 6- voor net aan voldoende.
Ik heb het spel toch maar gehaald (ondanks de tegen vallende demo) en ik moet zeggen het ziet er wel heel mooi uit en het speelt beter als de demo, iig zonder vertraging enzo.
Maar het is wel ontzettend wennen, ik speel er niet echt vlotjes door heen, maar toch een aanrader dit spel.
Maar het is wel ontzettend wennen, ik speel er niet echt vlotjes door heen, maar toch een aanrader dit spel.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Weet iemand een foefje om AA te forceren, want als ik het via mn Nvidia controlepanel probeer gebeurt er niets??!
Verwijderd
Vandaag de SP uitgespeelt van MoH:A, niet in 1 dag natuurlijk. 1,5 tot 2 weken over gedaan denk ik.
Vond het wel grappig, maar de MP lijkt me niks. Ik werd echt stront ziek van die mobiele MG42's. Een "grote" granaat en ze waren nog niet dood. Op het einde kreeg ik het door dat als je ze met je Stg44 of ander automatisch geweer de hele tijd raakte schoten ze niet meer terug, maar duurde het wel even tot ze dood waren.
Vind het een leuk opgezette game, maar niet zo speciaal. Heb de WOII wel gezien in games na de eerdere Medal of Honor's, Call of Duty's.
Kort maar krachtig: Niet speciaal, wel aardig.
@ MrVegeta, ik heb de eerste regel al voor je ge-edit hoor.
Vond het wel grappig, maar de MP lijkt me niks. Ik werd echt stront ziek van die mobiele MG42's. Een "grote" granaat en ze waren nog niet dood. Op het einde kreeg ik het door dat als je ze met je Stg44 of ander automatisch geweer de hele tijd raakte schoten ze niet meer terug, maar duurde het wel even tot ze dood waren.
Vind het een leuk opgezette game, maar niet zo speciaal. Heb de WOII wel gezien in games na de eerdere Medal of Honor's, Call of Duty's.
Kort maar krachtig: Niet speciaal, wel aardig.
@ MrVegeta, ik heb de eerste regel al voor je ge-edit hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 17:45 ]
Klink als een one night stand maar die duren over het algemeen langer dan deze game.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
weet iemand hoeveel ruimte je nodig hebt voor die patch?
hier zegt ie dat er te weinig ruimte is terwijl er 2gb vrij is..patch is toch maar 90mb
hier zegt ie dat er te weinig ruimte is terwijl er 2gb vrij is..patch is toch maar 90mb
Ik heb precies hetzelfde probleem ... weet ook niet zo goed wat het veroorzaakt ... maar wel balen, in verband met servers inkomen bij multiplay ...kadooosh schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:18:
weet iemand hoeveel ruimte je nodig hebt voor die patch?
Als het me lukt, post ik het hier zeker ....
Het is zonde van de game eigenlijk.
De game is nu al dood gewoon, er zijn niet zoveel mensen online aan het gamen.
het Spel had gewoon een goede potentie, alleen EA heeft het verneukt door gewoon niet naar de community te luisteren, UT3 engine daar kun je echt leuke dingen mee doen. Er hadden meer MP maps moeten zijn. En ze hadden de game waarschijnlijk wat beter moet tweaken. want er zijn zat mensen die het niet zo super draaien. terwijl UT3 demo perfect draait, en Gears of War draait ook als een zonnetje. Erg zonde
het Spel had gewoon een goede potentie, alleen EA heeft het verneukt door gewoon niet naar de community te luisteren, UT3 engine daar kun je echt leuke dingen mee doen. Er hadden meer MP maps moeten zijn. En ze hadden de game waarschijnlijk wat beter moet tweaken. want er zijn zat mensen die het niet zo super draaien. terwijl UT3 demo perfect draait, en Gears of War draait ook als een zonnetje. Erg zonde
Hmmm
Heb sinds kort nu ook dit spel, maar net na de briefing van missie 2 start mijn computer opnieuw op.
Bug?
Heb sinds kort nu ook dit spel, maar net na de briefing van missie 2 start mijn computer opnieuw op.
Bug?
Als het echt niet anders kan.....
De U3 engine was nog niet eens af, sterker nog, nu nog steeds niet helemaal. Online PC multiplayer was een geporte versie van de xbox360 game, extreem slecht. Misschien spelen 50 man deze game nog online, bij andere spellen kan dit ruim boven de 20.000 gelijktijdig liggen.Kuhr89 schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:34:
Het is zonde van de game eigenlijk.
Airborne was veel en veels te vroeg uitgebracht, vol met bugs.
Heeft iemand hier een oplossing voor?ChevyVanDude schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:33:
Hmmm
Bug?
Als het echt niet anders kan.....
Ik heb toch doorgezet met moh airborne en op een gegeven moment kwam het gevoel voor de controlles enzo. En toen speelde het best lekker.
maar nu zit ik in die laatste missie met die toren, maar dat is echt een ramp, ik land altijd benden (in navolging van diverse walktroughs) en probeer dan omhoog, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Die normale ventjes ala, maar die zware super ventjes zijn echt erg...
Ik begin meestal met een rifle, shotgun en pistol, de rifle wissel ik om voor een bazooka, en ik heb 8 van die zware bommen. Maar ik zit vrij snel zonder die spullen en ik kom gewoon niet boven.
maar nu zit ik in die laatste missie met die toren, maar dat is echt een ramp, ik land altijd benden (in navolging van diverse walktroughs) en probeer dan omhoog, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Die normale ventjes ala, maar die zware super ventjes zijn echt erg...
Ik begin meestal met een rifle, shotgun en pistol, de rifle wissel ik om voor een bazooka, en ik heb 8 van die zware bommen. Maar ik zit vrij snel zonder die spullen en ik kom gewoon niet boven.

Ik ben boven begonnen en in 1 keer die hele toren ontdaan van Duitsers 
Voordeel als je boven begint is namelijk dat een hogere positie gewoon beter is om enemies af te knallen.
Voordeel als je boven begint is namelijk dat een hogere positie gewoon beter is om enemies af te knallen.
Mm ok, maar de gewone duitsers zijn niet zo'n punt, wel die heftige level 10 ventjes pfff. 
Ik heb ook elke keer weer levens en ammo nodig alleen ja, waar staan die stomme kisten... Ken er 2, eentje bovenaan bij de groene rook en beneden bij zo'n zelfde groene rook in een huisje, verder nergens volgens mij....

Ik heb ook elke keer weer levens en ammo nodig alleen ja, waar staan die stomme kisten... Ken er 2, eentje bovenaan bij de groene rook en beneden bij zo'n zelfde groene rook in een huisje, verder nergens volgens mij....
Yeah! Ben door die missie heen haha. 
Wat een rot missie eigenlijk, heel moeilijk...
Trouwens die sterren, waar slaand die op? En die wings, die verlies je toch als je dood gaat?
Wat een rot missie eigenlijk, heel moeilijk...
Trouwens die sterren, waar slaand die op? En die wings, die verlies je toch als je dood gaat?
Voor zover ik weet is deze niet in coop te spelen helaas. Ken het ook niet op de PS3, maar als jij het zegt geloof ik het directjhead22 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:57:
Is de PC versie van dit spel in coop modus te spelen? Of is dat alleen bij de PS3?
Wauw, zijn er nog mensen die het spelen?
Patch 1.2 en 1.3 zijn inmiddels ook uit. 1.2 is 1,3 GB en de update van 1.2 naar 1.3 is 1,0 GB...
Downloads hier: ftp://largedownloads.ea.c.../Medal_of_Honor_Airborne/
Info hier: http://www.ea.com/moh/airborne/community_downloads.jsp
Patch 1.2 en 1.3 zijn inmiddels ook uit. 1.2 is 1,3 GB en de update van 1.2 naar 1.3 is 1,0 GB...
Speel het eigenlijk niet meer, en waarschijnlijk zijn de door jou geposte links de oorzaak. Patch 1.2 en 1.3 samen zijn bijna net zo groot als een gameCascade schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:25:
Wauw, zijn er nog mensen die het spelen?
Patch 1.2 en 1.3 zijn inmiddels ook uit. 1.2 is 1,3 GB en de update van 1.2 naar 1.3 is 1,0 GB...Downloads hier: ftp://largedownloads.ea.c.../Medal_of_Honor_Airborne/

Ze hebben nog steeds een hoop goed te maken, en dat is dus 1 van de redenen dat ik gestopt ben met spelen. Ook al doet dat mijn MOH-hart zeer
Is er eigenlijk al een patch-achtig iets om het op een LAN-party-zonder-internet te kunnen spelen? Toch raar dat je met officiele versies per se online moet zijn voor een LAN-party?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'