[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.650 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Medal of Honor: Airborne:
Neem plaats in de kisten van Boyd Travers, soldaat eerste klasse bij de 82ste Airborne Divisie en ga de strijd aan in missie door heel Europa.

Van het rotsachtige begin in Sicillië tot de oorlogs overwinning in Duitsland, elke missie begint diep achter de vijandelijke linies met een intense en volledig interactieve luchtdropping.

De mogelijkheid om je eigen startpunt te bepalen veranderd de manier waarop een missie gespeeld moet worden drastisch. Bekijk de complete landingszone uit de lucht en bepaal dan door te sturen met je parachute je uiteindelijke landingsplek. Eenmaal geland is het zaak om goed het terrein te verkennen.

Een groot scala aan aan wapens die ook tijdens de echte missies gebruikt werden, met elke z'n eigen karakteristieken, staat uiteraard tot je beschikking om je weg naar de overwinning te banen.

De producenten hebben bij het maken van de levels hulp gezocht bij meerdere experts om het terrein in de levels zo autentiek en historisch accuraat te maken om de WWII Airborne beleving groot mogelijk te maken.
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/775/775635/medal-of-honor-airborne-20070323052035074.jpg

Binnenkort komt deze nieuwe MoH game al uit! MoH Airborne zal zowel voor de PC als XBOX360 uitkomen.
Releasedatum onbekend

Frustratie en onwetendheid onder de sitebezoekers. Het is wel te merken aan de binnenkomende vragen over e-mail en comments. De grote vraag die momenteel heerst is overduidelijk: ‘Wanneer ligt Medal of Honor: Airborne in de winkels!?’ Ook wij van de redactie hebben geen antwoord om deze vraag, dus was het hoogste tijd om op onderzoek te gaan.

Ontwikkelaar Electronic Arts heeft tot op het heden nog niets over de releasedatum kwijtgegeven. De richtlijn van de game is nog steeds het eerste kwartaal van 2007; dat zou betekenen dat het spel binnen een ruime maand uit zou moeten komen. Een gebrek aan binnenkomende video´s en screenshots doet dit niet vermoeden, maar het EA- kamp geeft geen krimp over de huidige ontwikkelingsstadium van de game. Op de officiële releaselijst van Electronic Arts blijft ‘To Be Announced’ (‘moet nog worden aangekondigd’) nog altijd staan.

Releasedata schieten voorbij op het Internet. Tussen de zinnen van artikelen door is het de verwachting dat Electronic Arts het weer niet gaat halen. Eerder werd Airborne namelijk vertraagd. Al in mei vorig jaar werd aangekondigd dat het spel pas in het eerste kwartaal van 2007 zal uitkomen.

Speculaties lijken voort te komen uit onwetendheid, en lijkt augustus opeens de nieuwe planning te zijn. Of heeft het gamemagazine PC gameplay gelijk dat de release tijdens het 2e kwartaal van 2007 zal plaatsvinden? Óf is het PlaystationMagazine dat met de release tijdens het 3e kwartaal 2007 de feiten heeft?

Nee, een releasedatum is nog niet bekend. Wanneer Electronic Arts spreekt, zal dat duidelijk in de media komen.Voor nu? Afwachten tot dat verlossende moment. En nee, we hebben ook geen idee hoe lang dat kan gaan duren.

http://www.medalofhonor.nl/index.php?id=140
Links:Tot slot:
Volgende week vrijdag (20 april) is een exclusieve preview en demonstratie van MoH Airborne in Amsterdam.
EA Games wilt hier ook graag enkele Nederlandse MoH spelers bij: lees meer.
Onder andere zal Patrick Gilmore van de partij zijn, dus het belooft een spannende avond te worden!

Startpost WIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx voor TS.
Concept klinkt leuk, en ben benieuwd naar deze singleplayer , al moet ik zeggen dat ik bijna nooit een sp uitspeel en meestal stop ik al na uurtje behalve Halflie 2 dan ,maar jezelf ergens droppen en dan het spel te vervolgen is een leuk idee. Eerste telg voor van deze serie MOHAA heeft mij erg kunnen boeien en heb daarna de draad verder opgepakt me de COD reeks en dan alleen voor de PC .
Mijn intresse is meer naar het online gedeelte want heb nu COD2 iets teveel online gespeeld en zie wel wat in een nieuwe online WOII hit ,maar gezien de latere uitgaves van MOH ik dacht dat die Paccific Assault heette en online een naar m.i. een algeheel onsuccesvolle hit was ( slecht uitgewerkte mp ) hoop ik dat ze dit keer een betere game zullen brengen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

He he.. eindelijk.. ik was wel weer toe aan nieuwe WO II shooter.. Misschien toch maar een nieuwe videokaart kopen dan.. kan niet wachten :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Jaaaaaa, nieuwe MoH:AA, de beste WW2 shooter en imho zelfs de beste shooter ooit.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

oioioioioi..dit nieuws is niet goed voor mij :P

nou ben zelfs ik geneigd om weer een upgrade van mijn pc (na 4,5 jaar :+ ) te overwegen :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop niet dat dit spel zo'n drama word als Pasific Assault, dat was een regelrechte flop :)

Er word gespeculeerd dat het een beetje een combinatie word van CoD en MoH: Allied Assault, zou echt de ultieme combinatie zijn als dit zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Op deze game zit ik ook al een tijdje te wachten, vraag me ook af waarom EA het zo stil heeft laten worden rond deze game.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
MaNiC_MiNd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:54:
Op deze game zit ik ook al een tijdje te wachten, vraag me ook af waarom EA het zo stil heeft laten worden rond deze game.
Hoge verwachtingen zijn niet altijd goed. Daarbij was EA meer bezig met de succesvolle Battlefield serie.

Niemand die volgende week vrijdag mee wilt naar Amsterdam om Airborne te previewen/spelen? Inclusief extragratis presentatie van de producer (dezelfde als van de orginele MoH:AA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik wil heus wel mee .
Baadt het niet dan schaadt het niet.
Sppel nu trouwens veel cod online en ben begonnen met online te gamen door moh.
Tot mijn vriendin`s groote verdriet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik ben heel erg benieuwd wat dit gaat worden. Pasific Assault was een drama, maar de voorgangers hebben mij urenlang bezig kunnen houden.
Wel hoop ik dat het wat minder lineair qua opzet is dan de voorgaande titels. Het stukje tekst in TS lijkt veel belovend maar zegt nog niet zo heel veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nu CoD3 niet voor de pc veschijnt zit ik hier behoorlijk op te wachten. Ben met WO2 shooters begonnen door DoD en via CoD en CoD:UO naar CoD2 gerolt en ik start nog regelmatig een potje CoD2 MP op.
Kan je BTW je screenie in de TS aanpassen, dat rode kader :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:40
DaMorpheus schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:12:
[...]

Daarbij was EA meer bezig met de succesvolle Battlefield serie.
Met de expansions ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik had laatst op een site gelezen dat Airborne pas rond kerst in de winkels zou moeten liggen. ik kan de bron niet meer vinden. :'(
Was diep teleurgesteld dat EA de game nog eens een jaar uitstelde, ik hoop dat de game nog mooier gaat worden dan de trailer ons liet zien (gezien DX10 enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 11:40
OCTiMod schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:54:
Ik had laatst op een site gelezen dat Airborne pas rond kerst in de winkels zou moeten liggen. ik kan de bron niet meer vinden. :'(
Was diep teleurgesteld dat EA de game nog eens een jaar uitstelde, ik hoop dat de game nog mooier gaat worden dan de trailer ons liet zien (gezien DX10 enzo)
Wat EA zou moeten doen: een groteschalige beta test met goede bugreport functie :P Kunnen ze gelijk wat nuttigs doen in al die tijd. Meestal releasen ze een spel als de cover voor het DVD hoesje af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

leonpwner1 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:56:
[...]

Wat EA zou moeten doen: een groteschalige beta test met goede bugreport functie :P Kunnen ze gelijk wat nuttigs doen in al die tijd. Meestal releasen ze een spel als de cover voor het DVD hoesje af is.
ik wilde net zeggen, je kent EA's reputatie hè?
hoop dat ze d'r wat moois van maken, zit te wachten op MOHAA part 2 aan gepast aan de nieuwe standaarden, dat spel was gewoon zo verschrikkelijk goed... alleen die eeuwige strijd tegen cheaters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Nu online
EA neemt het idd niet nauw met de release datum van games en dan komen ze ook vaak met een zero day patch... :|

Betatest VOOR de release zou een hele goede optie zijn (denk aan zo'n 10.000 testers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pacific Assault was geen succes , ik denk dat misschien toen het grote gedeelt van MOHAA ontwikkelaars verkaste is naar Activision(COD) ze niet the Knowhow hebben om
een betere game af te leveren ??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er zal vast wel een demo uitkomen voor de Xbox, die ga ik zeker checken dan!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mohaa heeft gewoon geen naam meer, men had een andere titel moeten bedenken. Originele mohaa heeft EA verziekt door bugs en cheaters hun gang te laten gaan en de vervolgdelen zijn het installeren niet waard.

Eén groot log gecompileerde applicatie die er op screenshots heel mooi uitziet maar heel erg slecht geoptimaliseerd is voor systemen anders dan high-end, tenminste dat waren de delen na de originele mohaa en ik verwacht niet veel anders met deze titel.
Screenshots zien er iig 'log' en lelijk uit. Denk de screenshot uit de startpost eens in bij daglicht, hou je niets meer over van de sfeer/grafische pracht. Zal ook gelijk de reden zijn dat er voornamelijk alleen maar concept art en screenshots bij nacht te vinden zijn om mensen lekker te maken.

Zal me niets verbazen als er een ranking systeem in zal komen, kunnen we lekker klagen over statspadders, ingame ads niet te vergeten etc. en EA kan lekker 'anoniem' je gedrag bijhouden :P nee dank je. En met dit alles wil ik daar voor betaalt worden ipv betaalt te ergeren aan een dergelijke game, ik trap er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je bent er anders aardig ingetrapt met BF2 ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Dat het na (of tijdens) MOHAA slechter is geworden is omdat bijna het hele zooitje naar COD1 was gegaan. Maar zo te zien hebben ze er nu wat meer power achter gezet en denk ik dat het wel beter zal gaan. Al moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat de meeste MOH games voor de consoles zijn uitgekomen, want je merkt heel snel dat je de muis mist :>

BF2 is trouwens geen slechte game, hij was alleen niet helemaal bugvrij. Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet speelbaar was.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
^^ Dusch, wie gaat er volgende week mee om Airborne te spelen bij EA? En lastige vragen te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:43:
^^ Dusch, wie gaat er volgende week mee om Airborne te spelen bij EA? En lastige vragen te stellen :P
Kan niet die dag , had er wel een beetje oren naar want lijkt me op zich leuk om te doen , had wel wat vragen kunnen verzinnen namelijk . Er staat volgende week vrijdag maar niet hoe laat geloof ik , het zal wel niet s'ochtends zijn want dan alleen zou ik kunnen < woon in amsterdam .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Nee, het is rond 8 uur 's avonds.
Als je niet mee gaat maar wel vragen hebt, plemp ze neer, dan zullen we ze zeker stellen! :)

[ Voor 59% gewijzigd door Stewie! op 13-04-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ik heb me opgegeven..wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

-bump-
Ik heb de uitnodiging binnen...morgen om 1900uur zit ik bij EA!
Als jullie nog dringende vragen hebben: shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gezegd dat ik hier wat vragen zou droppen , door drukte is vergetelheid is dat er nog niet van gekomen en probeer dat alsnog , mocht dat dus niet lukken , ecxusé. En dan veel plezier en we horen hier wel wat jullie meemaken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:28

rapture

Zelfs daar netwerken?

Voor Forgotten Hope (Battlefield 1942 mod) spelers is er weinig nieuws aan het concept, simpelweg omdat Forgotten Hope het meest complete (multiplayer) WOII-shooter is. Op mappen zoals Sicilië, Kreta,... kan je transportvliegtuigen besturen, je team stapt aanboord en hoopt dat de piloot normaal vliegt. Zolang de achterdeur open staat kan je eruit springen, parachute open doen en je staat op de gewenste lokatie voor zover de teamwork goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Vanavond de preview, ik hoop dat iedereen die gaat een leuk (foto)verslagje post! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mxxx
  • Laatst online: 13-09 19:15
Eindelijk 8)

PA zuigte maar AA pwnde dus ik hoop dat deze net zo goed wordt als AA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:18
Woei ik ga ook vanavond,
weet iemand misschien tot hoelaat het ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie gezien en te vertellen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Wauw de graphics zijn geweldig, maar hoe zit de gameplay t.o.v. vorige delen van Medal of Honor? Wordt het qua gameplay hetzelfde als Allied Assault of wordt het totaal anders?

Ik neem aan dat je bij dit deel alle tijd gewoon weer bij de Amerikanen zit? Of kan je ook een verdedigingsmissie als ''mof'' spelen?

Als je bijv. kijkt naar MoH Allied Assault en dat vergelijkt met Pacific Assault dan kan je al een hoop verschillen zien (Pacific Assault vond ik persoonlijk een slecht deel). Ik hoop dat Airborne weer een waardige opvolger wordt en niet een ''slappe'' opvolger met slechte gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, het was erg indrukwekkend gisteravond, morgen hoop ik de tijd te vinden om een fatsoenlijke impressie te schrijven...... nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
hey Ed_L: zou je een paar screenshots kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Je mocht geen foto's maken, was er zelf ook (crewmember van www.mohairborne.nl).

http://img247.imageshack.us/img247/7905/crewsb2.jpg

Op ons forums staan een hoop vragen beantwoord omtrend Airborne, neem eens een kijkje :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 12:09 . Reden: Maak in het vervolg thumbnails, 430kb is te groot om inline te posten ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:51:

Op ons forums staan een hoop vragen beantwoord omtrend Airborne, neem eens een kijkje :)
Heb wat zit speuren op het forum maar kon niet echt veel van Airborne vinden /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
http://www.medalofhonor.nl/ en dan linkerkant info van het spel. De ingame screenshots vind je in de laatste tig posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Jorn1986 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:41:
Ik neem aan dat je bij dit deel alle tijd gewoon weer bij de Amerikanen zit? Of kan je ook een verdedigingsmissie als ''mof'' spelen?
Bedoel je de lame KingTigers in Forgotten Hope, daarmee kan je ongestraft aan de lopende band geallieerde tanks overhoop schieten. 50/1 kill/death-verhouding is geen uitzondering op Ardennen-offensief-mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rapture schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:42:
[...]
Bedoel je de lame KingTigers in Forgotten Hope, daarmee kan je ongestraft aan de lopende band geallieerde tanks overhoop schieten. 50/1 kill/death-verhouding is geen uitzondering op Ardennen-offensief-mappen.
lame :+ Grappig dat je het zo verwoord. Kunnen de duitsers er wat aan doen dat ze de beste tanks hadden _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Angeloonie schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:43:
lame :+ Grappig dat je het zo verwoord. Kunnen de duitsers er wat aan doen dat ze de beste tanks hadden _O-
Over 10 Tiger tank commanders had over 100 kills on their account, including: Kurt Knispel with 168 kills, Otto Carius with 150+ kills, Johannes Bölter with 139+ kills, and Michael Wittmann with 138 kills. http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_I#Combat_history
"Too lame for games" zeg ik weleens over bepaalde wapens, deze worden in games normaal gezien sterk afgezwakt om het spel te balanceren.

[ Voor 29% gewijzigd door rapture op 22-04-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rapture schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:56:
[...]
"Too lame for games" zeg ik weleens over bepaalde wapens, deze worden in games normaal gezien sterk afgezwakt om het spel te balanceren.
Dat is inderdaad wat anders :P Ach ja, van de achterkant zijn alle tanks kwetsbaar, ook de Tiger II.

(speel overigens sinds kort Forgotten Hope over Hamachi met een vriend en bots :+ Best vet :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
rapture schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:42:
[...]
Ach, in het "eggie" hadden Tiger II's een 10:1 kill-death ratio, en werden uiteindelijk de meeste Tiger II's door hun eigen crew opgeblazen omdat ze mechanische problemen kregen. Tis maar net hoe realitisch je het wilt hebben.

Ik heb maar 1 hoop voor dit spel, en dat is dat het gewoon weer een PC-game wordt, ipv een el-cheapo console-port (zoals bijv. Brothers In Arms) zoals zo veel spellen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Miles Teg schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:06:
Ach, in het "eggie" hadden Tiger II's een 10:1 kill-death ratio, en werden uiteindelijk de meeste Tiger II's door hun eigen crew opgeblazen omdat ze mechanische problemen kregen. Tis maar net hoe realitisch je het wilt hebben.
Gemiddeldes en highscores niet verwarren, 50/1 komt weinig in Forgetten Hope voor. Net zoals de top10-Tiger-commandanten met meer dan 100 tankkills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:18
Vuurvoske schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:51:
Je mocht geen foto's maken, was er zelf ook (crewmember van www.mohairborne.nl).

http://img247.imageshack.us/img247/7905/crewsb2.jpg

Die foto heb ik gemaakt O+
Er komt ook nog een verslagje van vrijdag avond door ons, site staat in mn sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Gaat dit spel op de PC gebruikmaken van DirectX10 of wordt het gewoon DX9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Het was een kleine vergaderruimte aan de rand van een Amsterdamse kantoorterrein dat uitkomst bood voor de instromende pers voor een exclusieve preview en demonstratie van Medal of Honor: Airborne. De harde stem van Patrick Gilmore komt nog maar net boven het explosiegeweld van de boxen uit. Een monitor vertoont spectaculaire beelden van de nieuwe game. Ondertussen worden de vragen afgevuurd op de executive producer en stapelt de kennis over de game op. Nog geen talloze minuten later schuift de eerste enthousiasteling aan voor een potje Airborne.

Het mag duidelijk zijn. Medal of Honor: Airborne draait om de sprong vanuit het vliegtuig. Elke missie begint met een sprong uit een c-47 en van daaruit bepaal je je verdere verloop van de missie. Zo land je de ene keer op een dak en spring je een andere keer ineens een hevig vuurgevecht. En dat zorgt voor de broodnodige variatie. Hoe Call of Duty nog kan worden bestempeld als een lang pad, herken je bij Airborne slechts na enkele potjes van hetzelfde level pas enige contouren van het level. De missie staat vast vanuit het vliegtuig - zoals het vernietigen van enkele installaties - maar de weg naar voltooiing ligt in jou handen. Dat die formule goed werkt, werd duidelijk bij de zoveelste gamer die achter de monitor aanschoof. Telkens weer werden nieuwe kamers, gangen en omgevingen ontdekt.

In de twee uur durende demonstratie en preview van Medal of Honor: Airborne werd Gilmore tevens aan een stevig vragenvuur blootgesteld. Interessante feitjes werden onthuld. Zo blijkt een vette grafische kaart niet nodig te zijn voor Airborne. Het ondersteunt Direct X9 en Direct X10 en zal ook op Windows Vista te bespelen zijn, hoewel fouten kunnen voor komen, aldus Gilmore. Feitjes als het niet voorkomen van voortuigen in de game, levels die niet authentiek zijn nagemaakt, en het upgraden van wapens en extra functies bij het verkrijgen naar mate de het aantal gedode vijanden zijn bijzaak. Het antwoord op de vraag wanneer Airborne in de winkel zou liggen, deed ons alle goed.

Na enkele video-opnames en vragen keren de eerste mensen als huiswaarts. Wij zien uit naar de strijd met de andere games als Call of Duty en Brothers in Arms. Wijzelf gingen met een goede gedachte van de game weg. Medal of Honor: Airborne wordt namelijk vet, heel erg vet.

bron: www.medalofhonor.nl

DirectX 9 en 10 en Vista compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Laatst online: 12-09 16:33
Begrijp ik het goed, is dit een Compleet nieuwe game of een Ad-on waarvoor je al een oudere versie van MoH moet hebben?

Groeten Léon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Compleet nieuwe game.

Maar wanneer komt ie nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

djmantri schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:39:
Compleet nieuwe game.

Maar wanneer komt ie nou dan?
Anders lees je de TS :z Daar staat een duidelijk bericht in dat het gewoon nog niet bekend is. 2007 iig, maar wanneer weet men niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

vuurvoske, die trui haha. Mooi patchwork, gooide zeker wel hoge ogen daar of niet?

maar oi oi oi dit kost me ook weer te veel tijd... Hopelijk blazen ze de boel af.

mmm doe toch maar niet ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:43:
[...]
Anders lees je de TS :z Daar staat een duidelijk bericht in dat het gewoon nog niet bekend is. 2007 iig, maar wanneer weet men niet.
Nee snap ik, maar DaMorpheus zei: "Het antwoord op de vraag wanneer Airborne in de winkel zou liggen, deed ons alle goed. "

Dus ik denk, hij weet het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ja, maar de rest mag 't niet weten van EA: http://www.medalofhonor.nl/index.php?id=160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3ddie schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:30:
[...]

Die foto heb ik gemaakt O+
Er komt ook nog een verslagje van vrijdag avond door ons, site staat in mn sig ;)
EEj is dat verslagje datgeen wat DaMorpheus geplaats heeft of kunnen we nog meer horen wat er ongeveer te verwachten staat , komt er een demo MP en Sp bijv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee artikels gevonden , preview en Amerikaanse releasedate .

Releasedate Amerikaanse versie 28 augustus , bron -Gamersnet . http://www.gamersnet.nl/n...f_honor_airborne_onthuld/

preview /asjemenou kan het niet meer vinden , misschien later .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Die trailer ziet er wel heel gaaf uit. Als het zo mooi wordt als er wordt beloofd kan dit wel eens een upgrade van de computer betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
31 augustus zal de game in de Nederlandse winkels liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Jazzper schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:45:
vuurvoske, die trui haha. Mooi patchwork, gooide zeker wel hoge ogen daar of niet?

maar oi oi oi dit kost me ook weer te veel tijd... Hopelijk blazen ze de boel af.

mmm doe toch maar niet ;)
Ik heb die ooit zo gekocht bij de coolcat :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Er is een nieuwe trailer: KLIK

en: KLIK :)

En de release date is door EA gegeven: Medal of Honor Airborne™
August 28th, 2007

Voor Amerika, voor Europa weet ik niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Jorn1986 op 02-05-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfeervolle trailer weer , en je zag af en toe een beetje hoe het ingame eruitziet , mij benieuwen of de het schietwerk van de wapens lekker uitgewerkt is , geen kopie van COD2 danwel want dat zou alleen meer van hetzelfde worden m.i. Ben benieuwd naar de Multiplayer en had gedacht dat daar wel al wat info over zou zijn of er bijv. een mp demo komt . Hadden ze ook uitgebracht bij de vorige delen alleen was ik wel afgeknapt op de PA demo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamersnet.nl/n..._medal_of_honor_airborne/

Trailer te zien , bron Gamersnet , ziet er best uit alleen toch wel weer snelle gameplay in de SP lijkt mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HimmelHund
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06-2023
Streaming Airborne Muziek

Verder zijn er een aantal nieuwe screens te zien: heb ze gepost op onze clansite:
http://www.opaclan.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm release op mn verjaardag, dat vind ik nog eens aardig van EA :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Yeah :D
Weer een nieuwe MoH game, kan niet wachten :P
Die screens zien er ook behoorlijk veel belovend uit moet ik zeggen, wauwie :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ooit ergens in PC gameplay gelezen te hebben dat je jezelf met team kon droppen ergens midden in een grote map maar dan wel in de beboste bossen of in niemandsland , en dan dus op zoek gaan naar Germanen , zoals ik nu toch van de trailers gezien heb is dat je gedropt wordt boven de vijand en meteen aan de slag moet met pijn doenenende geweldadig en lood werpende voorwerpen . Iets van tactische omsingelingen of route te bepalen lijkt me een leuke invulling van deze game .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

In de PC Gameplay van deze maand staat een hele interview met een van de mensen achter MoH: Airborne. Als ik dit allemaal zo lees gaat de game echt ontzettend gaaf worden. Ook de trailers die ik gezien hebben doen mij veel genoegen. Volgens de website van EA komt de game in augustus dit jaar op de markt. Dat wordt pre-orderen :D

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De minimale systeemeisen zijn inmiddels bekend:

Operating System Windows XP SP2
Processor2.8 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2800+
Memory
1 GB RAM
Video Card NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

Operating System Windows Vista
Processor3.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64 3800+
Memory 1GB RAM
Video Card NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

Best pittig nog vind ik, maar met een 3500+ 2gb ram en een x1950pro moet het nog redelijk speelbaar zijn lijkt me :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
Oh, fijn, ik wist de minimale systeem specificaties nog niet, bedankt.

Ik heb nu een E4400 @ 2,7 Ghz, X1950 pro, en 1 GB ram, dus moet ook best lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:08

Phydomir

Dennis

Hopelijk kunnen ze hier weer een beetje de sfeer en speelbaarheid van MoH:AA in brengen. Want eigenlijk is alles wat daarna uitgekomen is in de MoH reeks is eigenlijk best belabberd. Vooral de online gedeeltes zijn daarna nooit meer in de buurt gekomen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
Nee klopt, als je nu bekijkt dat MoH: AA nog altijd een redelijk populair spel is, en nog steeds een van de grootste spellen op Clanbase is, dan is het online gedeelte gewoon goed. Helaas is het inmiddels zo ver ver****** door de cheaters dat het steeds minder leuk wordt. Maar ik hoop dat ze gewoon alle MoH: AA maps in MoH: A stoppen en dan met vernieuwde graphics en de up te graden wapens, als de gameplay maar voor het grootste deel gelijk blijft. Wat ik van het leanen zag, leek dat best nog wel op MoH:AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

StanPC schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:46:
Maar ik hoop dat ze gewoon alle MoH: AA maps in MoH: A stoppen en dan met vernieuwde graphics en de up te graden wapens
V2 in next-gen graphics :9~

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Phydomir schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:54:
[...]

V2 in next-gen graphics :9~
oei >:) MOH:AA (S) is de beste FPS game in mijn ogen. Zou wel cool zijn. 8)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Omaha beach met de bug dat je onder de map kan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiri
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-02-2023
V2 O+ De bridge en natuurlijk Remagen Perfecte maps ... Hoop ze allemaal terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Euhm ja, wordt allemaal erg moeilijk, aangezien je in ieder level een drop-in krijgt (althans, dat had ik gelezen). Ik zie de allies al gedropt worden in Stalingrad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Joss schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:17:
Euhm ja, wordt allemaal erg moeilijk, aangezien je in ieder level een drop-in krijgt (althans, dat had ik gelezen). Ik zie de allies al gedropt worden in Stalingrad :9
Gewoon een veld eromheen waar je op kan landen en dan alleen maar de stad in kan. Zie het zo voor me.

Mochten ze de maps van MoH:AA hierin stoppen, dan koop ik er blind 2: 1 om te spelen, 1 om ze te steunen. Wat een topgame zou dat worden zeg. Zo ontzettend, belachelijk lang MoH:AA gespeeld. _/-\o_

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Twhomp schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:30:
[...]

Gewoon een veld eromheen waar je op kan landen en dan alleen maar de stad in kan. Zie het zo voor me.

Mochten ze de maps van MoH:AA hierin stoppen, dan koop ik er blind 2: 1 om te spelen, 1 om ze te steunen. Wat een topgame zou dat worden zeg. Zo ontzettend, belachelijk lang MoH:AA gespeeld. _/-\o_
idd :P Laten we het hopen :o op RA2 na is MOH:AA het meest gespeelde spel van mij.

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 17-07-2007 20:37 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Is dit weer zo 'n expansion pack of een stand-alone versie?

Het is me even niet duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kurvers schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:00:

Totaal nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kurvers schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:00:

Stand-alone. Tis een compleet nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
De game is 1 week uitgesteld en komt 6 september uit: http://www.medalofhonor.nl/index.php?id=200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
in MOH kun je geen voertuigen besturen toch?

http://www.gametrailers.com/player/21702.html
http://www.gametrailers.com/player/21693.html

:9~

dat ziet er wel erg vet uit hoor:) denk dat als de gameplay vet is dat ik deze toch wel ga aanschaffen om online te spelen:) In dat 2e filmpje lijkt het wel een echte film van lage kwaliteit dan:)

[ Voor 77% gewijzigd door FireFoz op 03-08-2007 10:30 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Ik kan niet wachten tot de game uitkomt.

Maar er is toch al een beta beschikbaar in Amerika...? Zijn er mensen die deze al hebben? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
FireFoz schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:24:
in MOH kun je geen voertuigen besturen toch?

http://www.gametrailers.com/player/21702.html
http://www.gametrailers.com/player/21693.html

:9~

dat ziet er wel erg vet uit hoor:) denk dat als de gameplay vet is dat ik deze toch wel ga aanschaffen om online te spelen:) In dat 2e filmpje lijkt het wel een echte film van lage kwaliteit dan:)
of ze laten het is een keertje van een pc zien. Dat trage gedoe op die console controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
PainkillA schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:09:
[...]

of ze laten het is een keertje van een pc zien. Dat trage gedoe op die console controllers.
Ja, ik ben/was van mening dat shooters niet op de console te spelen waren. Daar ben ik met "Gears Of War" op terug gekomen.

Voornamelijk omdat deze shooter speciaal gemaakt was voor de console, en niet een directe port was van een PC game. Maar ik zal nooit een console-shooter fanaat worden. Zeker niet met games als MOH e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ben begonnen met online gamen door MoH:AA, heb ik 4 jaar lang gespeeld in diverse clans, op een gegeven moment te druk gekregen met school, dus daarna nooit meer gespeeld....ben benieuwd of deze MoH me weer 4 jaar bezig kan houden...

edit: die kerel die speelt op die trailers heeft volgens mij niet vaak FPS games gespeeld, wat een ongelooflijke noobish gameplay zeg

[ Voor 22% gewijzigd door Guumuus op 05-08-2007 18:05 ]

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Guumuus schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:58:
edit: die kerel die speelt op die trailers heeft volgens mij niet vaak FPS games gespeeld, wat een ongelooflijke noobish gameplay zeg
Tis ook allemaal fotage van de 360 versie. Daar op aimen gaat sowieso een stuk houteriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Ben ik hier de enige die echt het MoH:AA gevoel weer bij krijgt? :9~
Volgens mij is de lean animatie zelfs hetzelfde als in MoH:AA _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door -Mike- op 05-08-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

B1gk1ller schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:10:
Ben ik hier de enige die echt het MoH:AA gevoel weer bij krijgt? :9~
Volgens mij is de lean animatie zelfs hetzelfde als in MoH:AA _/-\o_
Nope, me too. Dit wordt de eerste MOH die ik ga kopen na AA. Iedere MoH tot nu toe kwam niet eens in de buurt van AA. Maar als ik dit zo zie heb ik er echt zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Guumuus schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:58:
ben begonnen met online gamen door MoH:AA, heb ik 4 jaar lang gespeeld in diverse clans, op een gegeven moment te druk gekregen met school, dus daarna nooit meer gespeeld....ben benieuwd of deze MoH me weer 4 jaar bezig kan houden...
Voor mij hetzelfde verhaal. Heel lang online gespeeld, maar op een gegeven moment mee gestopt. Waren te veel servers (lees: n00bie servers), waar je werd gekicked als je beter was. Daarom ben ik toen gestopt.

Maar hoop dat dit spel me weer online krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Acid__Burn schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:38:
Ik kan niet wachten tot de game uitkomt.

Maar er is toch al een beta beschikbaar in Amerika...? Zijn er mensen die deze al hebben? O-)
Het internet in Amerika werkt precies hetzelfde als hier hoor :P?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MensionXL schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:00:
[...]

Het internet in Amerika werkt precies hetzelfde als hier hoor :P?
Jep... I know... Maar kan deze niet vinden op de "normale" sites. Misschien dat iemand nieuwsgroepen gebruikt, en kan kijken of de Beta hier al te vinden is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nog een leuk video interview:

http://www.gametrailers.com/player/23322.html

Rond 4:15 zie je trouwens en map die wat mij betreft heel veel op Remagen lijkt uit AA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Phydomir schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:45:
Nog een leuk video interview:

http://www.gametrailers.com/player/23322.html

Rond 4:15 zie je trouwens en map die wat mij betreft heel veel op Remagen lijkt uit AA :D
Dat is niet bepaald nieuws :P The Hunt, Remagen en Destoyed Village zijn drie maps die uit MoH:AA zijn afgestoft en in MoH:AB zijn gestopt. Als we de previews mogen geloven zijn er in totaal slechts zes MP maps. De drie bovengenoemden en 3 maps afkomstig uit de SP-campagne. Bij 1m30s zie je overigens ook Remagen.

Ik maak me ook heel erg zorgen om het ontbreken van de klassieke Objective/Search and Destroy. Als het klopt dat alleen team deathmatch of objective (Capture the Flag style in MoH:AB ;( ) gespeeld kan worden, dan zie ik het namelijk somber in :|

Edit: En ik hoop dat deze quote van het interview over de XBOX versie ging:
"So we support 12 players, 6 on 6."

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 08-08-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:10:
[...]
Ik maak me ook heel erg zorgen om het ontbreken van de klassieke Objective/Search and Destroy. Als het klopt dat alleen team deathmatch of objective (Capture the Flag style in MoH:AB ;( ) gespeeld kan worden, dan zie ik het namelijk somber in :|
Hoop dat er dan een nieuwe MP mode bijkomt. Search and Destroy was altijd wel grappig. Vooral online :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Joss schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:10:
[...]

Dat is niet bepaald nieuws :P The Hunt, Remagen en Destoyed Village zijn drie maps die uit MoH:AA zijn afgestoft en in MoH:AB zijn gestopt. Als we de previews mogen geloven zijn er in totaal slechts zes MP maps. De drie bovengenoemden en 3 maps afkomstig uit de SP-campagne.
Ah, ik ben weer eens lekker bij de tijd :+

En ik vind het ook jammer dat er geen normale Objective meer in zit. Maar goed, we hebben altijd nog CoD 4 en ET:QW voor het online gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Phydomir schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:25:
[...]
En ik vind het ook jammer dat er geen normale Objective meer in zit. Maar goed, we hebben altijd nog CoD 4 en ET:QW voor het online gebeuren :D
Ja, mara ik wil met MOH:A ook wel online gaan spelen eigenlijk... Daar koop ik een game voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Dit spel moet toch wel vrij snel komen? Wanneer komt er een keer een demo uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jorn1986 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:03:
Dit spel moet toch wel vrij snel komen? Wanneer komt er een keer een demo uit?
Data die zijn genoemd: 29 augustus, 4 september, 11 september.

Wat de demo betreft:
31 july 2007
Get Ready to Get Airborne!
You heard it here first, Medal of Honor Airborne will be releasing a single player demo in the coming weeks for the PC and Xbox 360. More details are coming soon, so stay tuned!
EA.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:11:
[...]
Wat de demo betreft:
31 july 2007
Get Ready to Get Airborne!
You heard it here first, Medal of Honor Airborne will be releasing a single player demo in the coming weeks for the PC and Xbox 360. More details are coming soon, so stay tuned!
EA.com
Klopt. Je kan je ook abboneren op een e-mail newsletter, dan ben je de eerste die hoord dat de demo uit is. Varwacht de demo aankomende week of de week daarop eigenlijk. Meestal willen ze tetsen met de demo, zodat ze uit de RTM versie nog wat bugs kunnen halen.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste