[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.651 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Eerste multiplayer-ingame-beelden: http://www.gametrailers.com/player/23347.html

Wel leuk al die bekende mappen, maar het lijkt net alsof de IQ steeds een stukje achteruit gaat naarmate de releasedatum dichterbij komt...

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
rabor schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:28:
(...) maar het lijkt net alsof de IQ steeds een stukje achteruit gaat naarmate de releasedatum dichterbij komt...
Ik vind dat op zich nog wel meevallen. Dit is natuurlijk een MP trailer, dus dat zijn spelers die je ziet. Maar alle SP filmpjes die ik gezien heb vind ik wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Klopt, bedoel ik. SP ziet er super uit, maar MP lijkt wat in te boeten qua gfx.., of ze hebben gewoon een barrel van een systeem staan..

Maargoed, ik had het spel eind mei al gekocht (pre-order) en ik ga het echt niet omdraaien.. ;)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
rabor schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:18:
Klopt, bedoel ik. SP ziet er super uit, maar MP lijkt wat in te boeten qua gfx.., of ze hebben gewoon een barrel van een systeem staan..

Maargoed, ik had het spel eind mei al gekocht (pre-order) en ik ga het echt niet omdraaien.. ;)
Volgensmij zijn de filmpjes (gezien het wapengedrag) afkomstig van de XBOX360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:20:
[...]

Volgensmij zijn de filmpjes (gezien het wapengedrag) afkomstig van de XBOX360 versie.
Ok dan, geen reden om me druk te maken dus.. ;)

Volgens Amazon.co.uk ligt'ie uiterlijk 11 september in de bus (what's in a number..)..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
rabor schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:52:
[...]
Ok dan, geen reden om me druk te maken dus.. ;)

Volgens Amazon.co.uk ligt'ie uiterlijk 11 september in de bus (what's in a number..)..
Damn... En wij hier maar wachten... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
we leven nu op 13 augustus en over iets minder als een maand komt het spel al uit.
Word het niet eens tijd voor die demo :( .

Ik ben ook echt benieuwd of EA beter omgaat met de support/updates/maps etc als dat ze dat deden met Allied Assault..

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Ehm... ligt het aan mij of gaat er hier iets fout...? Hoe bedoel je 2 hele dagen? Dan krijg je hem...? Spel staat daar op 13-09-2007 (over exact een maand vandaag). En het spel is nog niet RTM. Dus lijkt me eigenlijk heel sterk. Of ik begrijp je verkeerd... -O-
Michaelg schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:05:
we leven nu op 13 augustus en over iets minder als een maand komt het spel al uit.
Word het niet eens tijd voor die demo :( .

Ik ben ook echt benieuwd of EA beter omgaat met de support/updates/maps etc als dat ze dat deden met Allied Assault..
En wat ik al eerder zei: verwacht deze week of uiterlijk volgende week. Kunnen ze nog wat bugs fixen e.d.

[ Voor 33% gewijzigd door Acid__Burn op 13-08-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Acid__Burn schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:53:
[...]

Ehm... ligt het aan mij of gaat er hier iets fout...? Hoe bedoel je 2 hele dagen? Dan krijg je hem...? Spel staat daar op 13-09-2007 (over exact een maand vandaag). En het spel is nog niet RTM. Dus lijkt me eigenlijk heel sterk. Of ik begrijp je verkeerd... -O-
Ik dacht dat je het had over verschil us en eu 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Yup, NL release is (blijkbaar) 13 september, UK-release 7 september, & volgens Amazon's laatste mailtje heb ik hem tussen de 7e en uiterlijk 11 september in huis - dus 2 dagen eerder..

Maargoed, wanneer ik 's ochtends iets bij Amazon.co.uk bestel, heb ik het vaak al de volgende dag in huis.. (24-48 uur), dus ik reken op de 8e uiterlijk 9 september - als de releasedatum klopt dan..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
rabor schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:25:
[...]
Yup, NL release is (blijkbaar) 13 september, UK-release 7 september, & volgens Amazon's laatste mailtje heb ik hem tussen de 7e en uiterlijk 11 september in huis - dus 2 dagen eerder..

Maargoed, wanneer ik 's ochtends iets bij Amazon.co.uk bestel, heb ik het vaak al de volgende dag in huis.. (24-48 uur), dus ik reken op de 8e uiterlijk 9 september - als de releasedatum klopt dan..
Zou geweldig zijn!

* zoekt in blinde paniek z'n slaapzak *

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
In de trailer vind ik de rookwolken bij explosies e.d. erg cheap :S Lijkt net een verfpot die uit elkaar knapt.. Waarom zo lelijk? De rest ziet er vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
peakaboo schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:14:
In de trailer vind ik de rookwolken bij explosies e.d. erg cheap :S Lijkt net een verfpot die uit elkaar knapt.. Waarom zo lelijk? De rest ziet er vet uit.
Kan je nagaan dat ze erg trots zijn op deze zelf gecreeërde explosies :') Ik vind ze ook maar matigjes, lijkt wel of ze stilstaan ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:42:
[...]

Kan je nagaan dat ze erg trots zijn op deze zelf gecreeërde explosies :') Ik vind ze ook maar matigjes, lijkt wel of ze stilstaan ofzo :/
Mannen, mannen, mannen toch... Waarom genieten jullie niet van al het moois dat de rest van het spel heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Acid__Burn schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:33:
[...]

Mannen, mannen, mannen toch... Waarom genieten jullie niet van al het moois dat de rest van het spel heeft :*)
Dat zeg ik toch? De rest ziet er goed uit. Alleen wat ook al werd gezegd, het lijkt wel of het stilstaat + dat het er niet uitziet die explosies en dat leid mij gewoon af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
peakaboo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Dat zeg ik toch? De rest ziet er goed uit. Alleen wat ook al werd gezegd, het lijkt wel of het stilstaat + dat het er niet uitziet die explosies en dat leid mij gewoon af :).
Ja, dat ben ik wel een heel klein beetje met je eens :'(.

Maar goed, ik verheug me daarom niet minder op de game :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Laatste nieuwtje:

MEDAL OF HONOR AIRBORNE DEMO COMING AUGUST 23
FOR PC AND XBOX 360

Get ready to get airborne! On August 23, parachute into combat with EA’s demo release of Medal of Honor Airborne™ for the PC and Xbox 360™ videogame and entertainment system. The Xbox 360 demo will be available on Xbox LIVE™* Marketplace and the PC version will be available on the official Medal of Honor™ website.

Demo Mission: Operation Husky
A joint allied operation into the island of Sicily, Operation Husky follows Boyd Travers and the 82nd Airborne on their first combat jump on July 11, 1943. After securing and sabotaging four anti-aircraft guns, Boyd is sent to rendezvous with a group of Airborne paratroopers at the edge of the village. Here, they run into the German Heer army, who is attempting to recapture the village from the Airborne. Boyd must push to the end of this small hamlet, eliminating Germans along the way, then find a sniper rifle and eliminate the German commander. He’s successful, but not before the commander has successfully called in reinforcements.

About Medal of Honor Airborne
Medal of Honor Airborne is set to redefine the series and will change the way shooters are played. For the first time in a first person shooter, players airdrop into combat and land anywhere in an open battlefield. Conflict on the ground offers unprecedented tactical choice in vertical, open battlefields with a wealth of attack routes and flanking opportunities. Medal of Honor Airborne is the newest installment in EA’s critically acclaimed Medal of Honor franchise, credited with pioneering the WWII FPS genre when it debuted in 1999. Developed at EA Los Angeles under the EA™ brand, Medal of Honor Airborne will be available September 4, 2007 for the Xbox 360 system and PC and in November for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system.

*Online play requires Internet connection. Xbox LIVE online play also requires subscription to Xbox LIVE service.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:32
Kijk eens aan, dat is goed nieuws! Ben benieuwd of ik er net zo verslaafd aan raak als ik aan de MP van Spearhead was.

[ Voor 4% gewijzigd door Paul Hewson op 14-08-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ola nog maar 8 daagjes dus. Eindelijk eens zien wat het spel nou te bieden heeft.
Mag hopen dat EA het spel blijft updaten en dat er meer MP maps uitkomen dan dat bij Allied Assault het geval was.
Als ze het dit keer goed doen, en Airborne geeft dezelfde goede gameplay als in AA, dan komt het helemaal goed en heb ik mijn MP spel gevonden :D

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

rabor schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:21:
Laatste nieuwtje:

FOR PC AND XBOX 360

Get ready to get airborne! On August 23, parachute into combat with EA’s demo release of Medal of Honor Airborne™ for the PC and Xbox 360™ videogame and entertainment system. The Xbox 360 demo will be available on Xbox LIVE™* Marketplace and the PC version will be available on the official Medal of Honor™ website.

A joint allied operation into the island of Sicily, Operation Husky follows Boyd Travers and the 82nd Airborne on their first combat jump on July 11, 1943. After securing and sabotaging four anti-aircraft guns, Boyd is sent to rendezvous with a group of Airborne paratroopers at the edge of the village. Here, they run into the German Heer army, who is attempting to recapture the village from the Airborne. Boyd must push to the end of this small hamlet, eliminating Germans along the way, then find a sniper rifle and eliminate the German commander. He’s successful, but not before the commander has successfully called in reinforcements.

Medal of Honor Airborne is set to redefine the series and will change the way shooters are played. For the first time in a first person shooter, players airdrop into combat and land anywhere in an open battlefield. Conflict on the ground offers unprecedented tactical choice in vertical, open battlefields with a wealth of attack routes and flanking opportunities. Medal of Honor Airborne is the newest installment in EA’s critically acclaimed Medal of Honor franchise, credited with pioneering the WWII FPS genre when it debuted in 1999. Developed at EA Los Angeles under the EA™ brand, Medal of Honor Airborne will be available September 4, 2007 for the Xbox 360 system and PC and in November for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system.

*Online play requires Internet connection. Xbox LIVE online play also requires subscription to Xbox LIVE service.
Lol, las verkeerd.
Da's mooi, kunnen we kijken of het wat is.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerAce_NL op 15-08-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
rabor schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:21:
Laatste nieuwtje:

FOR PC AND XBOX 360

Woohoo!!! Party!!! Geweldig, het aftellen is dus begonnen!!!

* belt in blinde paniek naar z'n werk om vrij te vragen *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lol, voor een demo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Yes, zeker wel :*)

Ik ben er zo 1 die deze demo 25x gaat spelen, vanuit allerlei hoeken. Je kan immers zelf het spelverloop bepalen door de plek waar je land. En de verschillende wapens uittesten natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ghehe precies, en zolang er geen MP demo komt (ik denk aan stalingrad...Allied Assault), moeten we het maar doen met deze SP demo...

Damn ik heb net een weekendje geboekt in het Kurhaus te scheveningen, even kijken of dit onder de annuleringsverzekering valt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:11:
Ghehe precies, en zolang er geen MP demo komt (ik denk aan stalingrad...Allied Assault), moeten we het maar doen met deze SP demo...

Damn ik heb net een weekendje geboekt in het Kurhaus te scheveningen, even kijken of dit onder de annuleringsverzekering valt ^^
Goh Michaelg, wat zie je er slecht uit... Het is net of je een been gebroken hebt, of is het nou een griepje...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Acid__Burn schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:27:
[...]

Goh Michaelg, wat zie je er slecht uit... Het is net of je een been gebroken hebt, of is het nou een griepje...? O-)
denk een griepje...ik voel me echt zoooo beroerd :P

mja nee dan maar even het weekend geen Airborne spelen.... (ga erheen met een leuke vriendin dus ik treur niet heel erg hard)

Daarna heb ik nog 2 weken vakantie dus dat word flink spelen. :D

Het aftellen kan beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:59:
[...]

denk een griepje...ik voel me echt zoooo beroerd :P

mja nee dan maar even het weekend geen Airborne spelen.... (ga erheen met een leuke vriendin dus ik treur niet heel erg hard)

Daarna heb ik nog 2 weken vakantie dus dat word flink spelen. :D

Het aftellen kan beginnen :*)
Ja, dat maakt wel een hoop goed natuurlijk.

Maar zeker aftellen. Nog 8 dagen en dan is het feest *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb echt hoge verwachtingen van dit spel, ben erg benieuwd naar de demo

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Slasher schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:00:
Ik heb echt hoge verwachtingen van dit spel, ben erg benieuwd naar de demo
Zeker. Hopelijk is de SP demo tevens een MP demo (voor bijvoorbeeld 1 map o.i.d.). Zou onnodig zijn om hier 2 demo's voor uit te brengen IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Acid__Burn schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

Zeker. Hopelijk is de SP demo tevens een MP demo (voor bijvoorbeeld 1 map o.i.d.). Zou onnodig zijn om hier 2 demo's voor uit te brengen IMO.
Gebeurde met MoH:AA ook, sterker nog, 3 demo's :) The Hunt was ook een add-on demo zeg maar.

Edit: Nieuwe MP preview

Belangrijke quote hier uit
New content
An expansive and inclusive new content plan was also revealed for Airborne. Although we can not go into specifics yet, we saw work on new game types, which sound like they are going to be extremely fun. Other content included new multiplayer maps and also plans for new weapons as well.

This content is not finalized and will most likely not be available at launch, but is planned to be rolled out in waves over the first month or so.
Goed, dit stelt mij dus weer een beetje gerust, ondanks dat deze nieuwe content dus een week geleden nog niet klaar was...

[ Voor 51% gewijzigd door Joss op 15-08-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:16:
[...]

Gebeurde met MoH:AA ook, sterker nog, 3 demo's :) The Hunt was ook een add-on demo zeg maar.

Edit: Nieuwe MP preview

Belangrijke quote hier uit

[...]

Goed, dit stelt mij dus weer een beetje gerust, ondanks dat deze nieuwe content dus een week geleden nog niet klaar was...
Dude... Sweet!!! Klinkt steeds beter. Vooral de nieuwe wapens e.d. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Is het nog steeds 15 augustus? Of zijn we heel toevallig niet door de tijd heen gevlogen naar de 24ste.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Acid__Burn schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:48:

Dude... Sweet!!! Klinkt steeds beter. Vooral de nieuwe wapens e.d. *O*
Hehe _O-

Je kunt er bijna wel vanuit gaan dat ze Airborne net zo gaan uitmelken als AA > SH > BT..

Ik gok ook dat er vrij snel patches voor online-uitbreidingen & een builder zullen komen. Ik hoop alleen dat ze nu een keer iets hebben gevonden tegen de cheatertjes.. maar dat zal wel niet.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
rabor schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:55:
[...]
Ik hoop alleen dat ze nu een keer iets hebben gevonden tegen de cheatertjes.. maar dat zal wel niet.
Volgens mij had ik ergens gelezen/gehoord dat er gewoon punkbuster in zit gebakken toch ?

En btw, sinds waneer hebben ze AA uitgemolken ?
Ze hebben na patch 1.11 helemaal geen ene kloot meer gedaan aan dat spel, wat echt enorm jammer is want tot op de dag van vandaag blijft het een leuk spel maar met wel teveel beperkingen door EA.

Dus ik hoop graag dat ze Airborne gaan uitmelken met patches en updates en de hele mikmak, zodat er maps en wapens blijven bijkomen.

[ Voor 38% gewijzigd door Michaelg op 15-08-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:03:
[...]
En btw, sinds waneer hebben ze AA uitgemolken ?
Met add-ons Spearhead & Breakthrough?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
sorry dat is inderdaad waar :P

Helaas kon ik de gameplay van die add-ons niet echt waarderen(voor mij was het een compleet ander spel geworden). Ik doelde dus gewoon op map addons, en wapen addons ipv het spel zelf te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:21:
sorry dat is inderdaad waar :P

Helaas kon ik de gameplay van die add-ons niet echt waarderen(voor mij was het een compleet ander spel geworden). Ik doelde dus gewoon op map addons, en wapen addons ipv het spel zelf te veranderen.
Zo hebben een hoop "oude" spelers het ervaren helaas. Ik heb ze wel allemaal gespeeld, maar de meeste ook niet met plezier. Was toch een soort mini-mod op de oude versie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

rabor schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:55:
[...]
Hehe _O-

Je kunt er bijna wel vanuit gaan dat ze Airborne net zo gaan uitmelken als AA > SP > BT..

Ik gok ook dat er vrij snel patches voor online-uitbreidingen & een builder zullen komen. Ik hoop alleen dat ze nu een keer iets hebben gevonden tegen de cheatertjes.. maar dat zal wel niet.
Punkbuster en DMW staat in de reviews....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Acid__Burn schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:37:
[...]

Zo hebben een hoop "oude" spelers het ervaren helaas. Ik heb ze wel allemaal gespeeld, maar de meeste ook niet met plezier. Was toch een soort mini-mod op de oude versie :'(
Mja ik snap het niet helemaal van EA, ik bedoel zo'n groot suc6 was spearhead niet. Dus dan kun je als maker van een spel toch wel nagaan dat mensen de stijl van AA erg waardeerde. Als je dan verder gaat boorduren op AA ipv die andere ruk games .

Als ze als argument gaan geven dat AA te weinig geld in het laatje bracht dan denk ik bij mezelf : tja als je een gedownload spel online perfect kunt spelen, dan is de stap om het spel te kopen toch stukken groter als waneer je het niet online kunt spelen met een cracked versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

Mja ik snap het niet helemaal van EA, ik bedoel zo'n groot suc6 was spearhead niet. Dus dan kun je als maker van een spel toch wel nagaan dat mensen de stijl van AA erg waardeerde. Als je dan verder gaat boorduren op AA ipv die andere ruk games .

Als ze als argument gaan geven dat AA te weinig geld in het laatje bracht dan denk ik bij mezelf : tja als je een gedownload spel online perfect kunt spelen, dan is de stap om het spel te kopen toch stukken groter als waneer je het niet online kunt spelen met een cracked versie.
Ja, maar dat lag niet aan EA. Er zijn natuurlijk altijd mensen die een hacked server kunnen gebruiken om online te spelen. In dit geval dus ook. Alleen waren er meer gehackte servers dan originele d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Erm? bij mohaa heb je geen last van hacked of Originele servers. Als ze het gewoon hadden gedaan zoals bijv bij BF2 oid, dat je je moest reggen om online te kunnen spelen had het spel veel meer kunnen verdienen, en was de stap om het spel goed bij te houden stukken kleiner geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:32
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

Wat is dan het verschil tussen AA en Spearhead? Enigste verschil was toch dat je in Spearhead kon leanen en in AA niet? Bedoel dan verschillen in de multi player, single player heb ik zelf maar 1 keer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Je kon niet meer leanen/lopen in spearhead.
Wapens schieten anders, nades waren anders. Gameplay was dus gewoon aangepast. Iets wat naar mijn mening bij een addon nou niet echt de bedoeling kan/moet zijn bij een goed lopend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:09:
Je kon niet meer leanen/lopen in spearhead.
Wapens schieten anders, nades waren anders. Gameplay was dus gewoon aangepast. Iets wat naar mijn mening bij een addon nou niet echt de bedoeling kan/moet zijn bij een goed lopend spel.
Klopt. Een add-on betekend extra elementen. Geen wijziging van bestaande elementen. Dus extra wapens, mooiere effecten, nieuwe maps, nieuwe karakters (nou wordt dat in MOH moeilijk, omdat zo'n beetje alles erin zat). Maar dat viel erg tegen inderdaad.

Why change a winning team? (op dat moment althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
nja niet alleen op dat moment, als je kijkt op bijv clanbase hoeveel het spel nog word gespeeld...echt enorm veel.

Jammer genoeg zijn er al heel veel spelers afgehaakt in de loop der jaren vanwege het grote cheatgehalte.
Als ik baas zou zijn van EA en ik zie dat mijn game mooi word gebruikt door hax0rs, dan zorg ik voor een addon/update waarin een GOEDE anitcheat zit ipv dat brakke dmw.

Gelukkig zijn er nog slimme mensen bij EA die dat kennelijk hebben gemerkt en daarom Allied Assaut als basis hebben gebruikt voor Airborne. En gelukkig dit keer wel met goede anti-cheat en hopelijk een betere support.

ik hou mijn vingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Paul Hewson schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:43:

Wat is dan het verschil tussen AA en Spearhead? Enigste verschil was toch dat je in Spearhead kon leanen en in AA niet? Bedoel dan verschillen in de multi player, single player heb ik zelf maar 1 keer gespeeld.
Klopt, Spearhead en Breakthrough zijn niets anders dan een paar extra mappen & uniforms, plus het ziet er wat frisser/afgewerkter uit, maar voor de rest was de MP-gameplay exact hetzelfde.
Bij SP & BT kun je trouwens prima leunen tijdens het lopen, bij AA was dat nog een mod die op veel servers uit stond.. (100% zeker.. ik speel het nog bijna dagelijks - Képi_Blanc|||NL)

De meeste reviews indertijd vonden het concept na Spearhead eigenlijk al compleet uitgekauwd omdat het bij MP te weinig toevoegde, daarna kreeg Breakthrough superslechte reviews omdat het nog meer van hetzelfde was en in MP helemaal niets meer toevoegde.. ondanks dat ze MOH veel stabieler hebben gemaakt.

Maar zo zie je.. achteraf is het nog steeds 1 van de allerbeste fpshooters, en daarom speciaal voor ons nu de ultieme uitvoering ;)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
rabor schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:26:
[...]
Klopt, Spearhead en Breakthrough zijn niets anders dan een paar extra mappen & uniforms, plus het ziet er wat frisser/afgewerkter uit, maar voor de rest was de MP-gameplay exact hetzelfde.
Bij SP & BT kun je trouwens prima leunen tijdens het lopen, bij AA was dat nog een mod die op veel servers uit stond.. (100% zeker... ik speel het nog bijna dagelijks - Képi_Blanc|||NL)

De meeste reviews indertijd vonden het concept na Spearhead eigenlijk al compleet uitgekauwd omdat het bij MP te weinig toevoegde, daarna kreeg Breakthrough superslechte reviews omdat het nog meer van hetzelfde was en in MP helemaal niets meer toevoegde.. ondanks dat ze AA veel stabieler hebben gemaakt.

Maar zo zie je.. achteraf is het nog steeds 1 van de allerbeste fpshooters, en daarom speciaal voor ons nu de ultieme uitvoering ;)
Nou ja... nieuw... Volgens mij (correct me if i'm wrong) om maps die op internet werden gebruikt. Deze maps zijn door MOHAA fans in elkaar gezet, en door EA opgepoetst. Deze zijn toen in de add-ons gekomen (SH en B).

De uniformen hebben ze bij mijn weten wel zelf gemoddeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Leanen een mod in mohaa ? Nog nooit anders geweest hoor.
Van begin af aan gespeeld en nu sinds 2 maand weer uit de kast gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
KillerAce_NL schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:26:
[...]

Leanen een mod in mohaa ? Nog nooit anders geweest hoor.
Van begin af aan gespeeld en nu sinds 2 maand weer uit de kast gehaald.
Er zijn nog genoeg AA-servers waar je niet kan leanen tijdens het rennen/lopen.. en dat is een instelling aan de server-kant... |:( super-irritant..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ik heb het spel zojuist gespeeld bij EA op kantoor, zal zodirect wat pics posten :)
XBOX360 versie is trouwens erg leuk maar het schieten blijft arcade, de PC versie is wat moeilijker en verrassend goed in de singe player. De AI is goed uitgewerkt op kleine bugs na, maar het was dan ook nog niet de final die we speelden. Je teammates zijn er handig, de tegenstander is erg slim in het gebruik van muurtjes en deuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
DaMorpheus schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:22:
Ik heb het spel zojuist gespeeld bij EA op kantoor, zal zodirect wat pics posten :)
XBOX360 versie is trouwens erg leuk maar het schieten blijft arcade, de PC versie is wat moeilijker en verrassend goed in de singe player. De AI is goed uitgewerkt op kleine bugs na, maar het was dan ook nog niet de final die we speelden. Je teammates zijn er handig, de tegenstander is erg slim in het gebruik van muurtjes en deuren. :)
vertel meer vertel meer:D ik hang aan je lippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Met 11 foto's + stukje preview: http://forum.i3d.net/alge...moh-airborne-preview.html
Helaas mogen we nog geen ingame screenshots en filmpjes posten, maar die komen er aan zodra EA groen licht geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Kewl.. :')

Heb je nog iets van het config-scherm meegekregen? resoluties ed?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

rabor schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:03:
[...]
Er zijn nog genoeg AA-servers waar je niet kan leanen tijdens het rennen/lopen.. en dat is een instelling aan de server-kant... |:( super-irritant..
Je kunt het uitzetten ja, heeft niks met mod te maken. De game is uitgebreid qua instellen, zo hoort dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik ben vanmiddag ook naar EA geweest om MoH te spelen, was erg cool :D Een volledig verslag is hier te vinden: http://www.moh-airborne.nl/Index-.php?pagina-id=16

Ik heb niet echt naar de settings gekeken van het spel, ik weet wel dat de graphics op low stonden omdat de computers niet veel meer aankonden, resolutie heb ik niet naar gekeken, het zag er alsnog erg goed uit! We mochten helaas geen screenshots, foto's of video's maken.

Over dat leanen, dit kan in Airborne niet meer, je kan alleen leanen als je inzoomt, dit werkt dan met A en D ook kan je opstaan en gaan liggen als je inzoomt, erg handig voor cover. (dit was zo in SP, weet niet hoe het in MP is). Als er nog vragen zijn, brand los :P

• Michaelg
3ddie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:27:

Over dat leanen, dit kan in Airborne niet meer, je kan alleen leanen als je inzoomt, dit werkt dan met A en D Als er nog vragen zijn, brand los :P
in de single player van MOH:AA kon je inderdaad ook niet lopend leanen zoals dit wel kon in de MP.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat zat er voor hardware in die pc's dan ??
Alles op low, bij EA zelf, dat klinkt niet goed.

• Acid__Burn
3ddie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:27:
Ik ben vanmiddag ook naar EA geweest om MoH te spelen, was erg cool :D Een volledig verslag is hier te vinden: http://www.moh-airborne.nl/Index-.php?pagina-id=16

Ik heb niet echt naar de settings gekeken van het spel, ik weet wel dat de graphics op low stonden omdat de computers niet veel meer aankonden, resolutie heb ik niet naar gekeken, het zag er alsnog erg goed uit! We mochten helaas geen screenshots, foto's of video's maken.

Over dat leanen, dit kan in Airborne niet meer, je kan alleen leanen als je inzoomt, dit werkt dan met A en D ook kan je opstaan en gaan liggen als je inzoomt, erg handig voor cover. (dit was zo in SP, weet niet hoe het in MP is). Als er nog vragen zijn, brand los :P
Damn... Volgende keer een plekje verloten om mee te mogen naar EA? O-)

• Michaelg
Nog maar 7 nachtjes slapen :D

Verwijderd

Vervelend wel dat je die wakkere 7 dagen dan nog moet doorkomen ! Heb je wel nog wat te doen dan ?

• Acid__Burn
Het valt me tegen dat we niet iets van een timer hebben. Een klok die afteld naar de 23e :+

• Joss
Welles!

http://www.ea.com/moh/airborne/_swf/countdown-standalone.swf

Edit: OK, die werkt niet zonder de javascript file :P
Dan maar hier kieken: http://www.ea.com/moh/airborne/index.jsp

[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 16-08-2007 16:20 ]

• Acid__Burn
Whahaha, ROFL. Je kon er op wachten natuurlijk _O-

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Voor de topicstarter: de minimale systeemeisen, voor Vista & XP

Operating System
Windows XP SP2
Processor
2.8 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2800+
Memory
1GB RAM
Video Card
NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

Operating System
Windows Vista
Processor
3.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64 3800+
Memory
1GB RAM
Video Card
NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 16-08-2007 16:34 ]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat een rare system specs ??
De 6600GT is veel sneller als een 1300 PRO. Niet echt te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Wat ik raar vind is dat je voor Vista zo'n veel snellere processor nodig hebt. Ik heb hier zelf een 2800+ in zitten. Gelukkig heb ik dan weer wel een GF6800 GE en 2 GB RAM, dus dat moet wel lukken op low denk ik? (anders is het helaas pindakaas)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
djmantri schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 02:36:
Wat ik raar vind is dat je voor Vista zo'n veel snellere processor nodig hebt. Ik heb hier zelf een 2800+ in zitten. Gelukkig heb ik dan weer wel een GF6800 GE en 2 GB RAM, dus dat moet wel lukken op low denk ik? (anders is het helaas pindakaas)
Ja, ik hoop het voor je. Helaas zal het bij mij moeilijk worden. M'n pc zal het zonder moeite draaien, maar VGA niet: X800 GTO. Maar weet niet wat een goede aanschaf is op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Hmm, die minimum specs zijn wel erg laag voor een game die over een maandje uit gaat komen. Denk ook niet dat het met die specs "lekker" loopt.

Verder de vraag waarom je een veel snellere proc nodig hebt als je het draait onder Vista.
Vista zelf draait altijd. Tijdens iedere applicatie, tijdens ieder proces, en dus ook tijdens iedere game. Vista is een stuk krachtiger als XP, en daarom moet er een zwaardere proc in de pc zitten als je wilt gamen onder Vista.

Wat op dit moment een goede aanschaf is voor een VGA kaartje is denk ik een middeklasser. Dus denk aan een 8600 kaartje als je niet heel veel geld nu wilt uitgeven aan een videokaart.
In november komt de 9xxx serie uit van Nvidia en zullen de prijzen van de 8800 serie een stuk dalen.

Omdat de huidige DX10 kaarten niet DX10.1 ondersteunen zou ik dus pas in november/later een nieuwe generatie kaart aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:49:
Wat op dit moment een goede aanschaf is voor een VGA kaartje is denk ik een middeklasser. Dus denk aan een 8600 kaartje als je niet heel veel geld nu wilt uitgeven aan een videokaart.
In november komt de 9xxx serie uit van Nvidia en zullen de prijzen van de 8800 serie een stuk dalen.

Omdat de huidige DX10 kaarten niet DX10.1 ondersteunen zou ik dus pas in november/later een nieuwe generatie kaart aanschaffen.
Ok, dus jij raadt een medium kaart aan uit de 8xxx-serie? Lijkt me op zich geen slechte keuze. De vraag is alleen, is het verstandig om deze nu al te kopen, of te wachten op de 9xxx-serie (zoals je zelf zegt word de 8xxx-serie dan goedkoper). Ga wel eens even rondsnuffelen op verschillende sites. Gaat mij er voornamelijk om dat ik ook deze spellen kan spelen straks:
- MOH:A
- COD4
- UT3
- Crysis
- Far Cry 2
- NFS Pro Street

[Edit]:
Michaelg, wat voor kaart raad je zelf aan? Als ik op Alternate zoek, krijg ik 28 resultaten. Dan kan ik wel kiezen voor de duurste, maar zo werkt het niet altijd :P

[ Voor 8% gewijzigd door Acid__Burn op 17-08-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Momenteel zou ik zelf gaan voor een 8600GTS. Is rond de €200,- maar dan heb je wel een kaart die zeer behoorlijk presteerd. Echter. Aangezien die meeste echt goede games ( :+ ) pas rond november uit komen en rond die tijd ook de 9 serie van Nvidia op de markt komt kan je beter daar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Inderdaad, zelf zou ik wachten met kopen en spaar die 200 euro die je nu zou uitgeven lekker uit voor een 9000 serie. Dan koop je in November gewoon een echt goede 9000 serie kaart en ben je klaar voor de games die uit zijn gekomen en gaan uitkomen...

1 nadeel dan... tot november moet je het doen met ultra low settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:18:
Inderdaad, zelf zou ik wachten met kopen en spaar die 200 euro die je nu zou uitgeven lekker uit voor een 9000 serie. Dan koop je in November gewoon een echt goede 9000 serie kaart en ben je klaar voor de games die uit zijn gekomen en gaan uitkomen...

Mwa... dat valt best mee. Voorlopig werkt het nog wel even. Maar is er al wat bekend over de 9xxx-serie van Nvidia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:18:

Een Sparkle 8600GTS, die zeer goed uit de test komt, is er al voor 154,-.
Wel leuke kaart, net ff wat reviews gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
KillerAce_NL schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

Een Sparkle 8600GTS, die zeer goed uit de test komt, is er al voor 154,-.
Wel leuke kaart, net ff wat reviews gelezen.
Ja precies, en dan doe je daar gewoon een half jaar mee ofzow, en koop je daarna een goede vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:19:
[...]

Ja precies, en dan doe je daar gewoon een half jaar mee ofzow, en koop je daarna een goede vervanging.
Op zicht niet eens zo'n heel slecht plan. Maar misschien wacht ik wel even tot de 9xxx-serie van Nvidia uitkomt. Koop ik of een leuke 9xxx kaart, of een goedkoper geworden 8xxx kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach joh, je kunt de X800 verkopen voor 45,- Dan kost het je 110,-. Dan verkoop je over een half jaar je 8600 voor 100,-.
Heeft het je 10,- gekost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
:) Precies, heb je een half jaar toch nog lekker kunnen gamen voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
KillerAce_NL schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:04:
Ach joh, je kunt de X800 verkopen voor 45,- Dan kost het je 110,-. Dan verkoop je over een half jaar je 8600 voor 100,-.
Heeft het je 10,- gekost ;)
10 euri...? Dat ding is antiek man, moet toch veel meer opbrengen *O*.

Maar zo had ik het nog niet bekeken. Misschien doe ik het zo wel ja... Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zo doe ik het ook vaak ;)
Koop meestal medium kaarten, voor mijn gevoel meer value for money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
KillerAce_NL schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:23:
Zo doe ik het ook vaak ;)
Koop meestal medium kaarten, voor mijn gevoel meer value for money.
Ja, dat is op zich nog niet eens zo'n slecht idee. Ik koop/kocht altijd high-end kaarten vanwege mijn game pc, maar dit is op zich ook niet eens zo'n slecht idee. Zal eens rond gaan kijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
trouwens...nog maar 6 nachtjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Woehoe!!! Nog maar 6 nachtjes, en dan hebben we de demo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ur damn right :D

kan ik donderdag nacht mooi lang doorspelen...en dan vrijdag middag naar scheveningen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:14:
ur damn right :D

kan ik donderdag nacht mooi lang doorspelen...en dan vrijdag middag naar scheveningen... :P
Haha, zal bij mij ook wel zoiets worden. Maar dan 's morgens gelijk door naar m'n werk :9.

En wat is er voor bijzonders in Scheveningen te doen op die vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 12-09 20:58
oei wist helemaal niet dat de demo al zo snel zou uitkomen. Zelf denk ik dat hij wel goed draait op 2 x een 2900XT maar nu nog niet in crossfire ( 1 bridge kapot bij aankomst :'( ).

Voor de rest de game ziet er wel heel ziek uit, maar is deze game nou wel of niet DX10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
speeder1988 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:32:
oei wist helemaal niet dat de demo al zo snel zou uitkomen. Zelf denk ik dat hij wel goed draait op 2 x een 2900XT maar nu nog niet in crossfire ( 1 bridge kapot bij aankomst :'( ).

Voor de rest de game ziet er wel heel ziek uit, maar is deze game nou wel of niet DX10?
Nee. Dit spel is (voor zover ik weet) nog DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Acid__Burn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

En wat is er voor bijzonders in Scheveningen te doen op die vrijdag?
dan ga ik weekendje naar het Kurhaus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:49:
[...]

dan ga ik weekendje naar het Kurhaus :P
Damn... Sommige mensen hebben alle geluk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Sommige mensen hebben iets beloofd aan een vriendin :P en die schuld ga ik dan aflossen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:26:
Sommige mensen hebben iets beloofd aan een vriendin :P en die schuld ga ik dan aflossen ^^
Haha, dan zal je wel moeten ja. Ik wens je alvast veel plezier...

Kwam er dit weekend achter dat ik volgend weekend ook niet thuis ben. Moet een weekendje Amsterdam doen. Moet naar een forum meeting... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ghehe

het is te hopen dat de demo dan al vroeg online staat :P anders kan het wel eens zijn dat ik hem nog helemaal niet kan spelen voor het weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:25:
ghehe

het is te hopen dat de demo dan al vroeg online staat :P anders kan het wel eens zijn dat ik hem nog helemaal niet kan spelen voor het weekend :(
Dat hoop ik wel. Hoop dat de demo donderdag morgen, of vroeg in de middag (rekening houdend met amerikaanse tijd) online staat. Dan kan ik donderdagmiddag (hopelijk eerder weg), donderdag avond en vrijdag avond nog even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
subtiel schopje

Nog maar 2 dagen!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Acid__Burn schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:34:
subtiel schopje

Nog maar 2 dagen!!! :*)
Jij kan je echt niet inhouden hé :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen na het bekijken van trailers en screenshots, dat ik dit niet echt next gen vind.

Lijkt meer op call od duty 2 met iets beter graphics en betere gameplay.

Vergelijk is met trailer/demo van call of duty 4, kwa grahics en evironment en algehele gameplay is cod 4 superieur in elk opzicht.
Call of duty 4 is dan wel niet in de ww2 setting maar alles is zoveel beter op bijna alle punten dat ik me afvraag waarom mensen deze game zo zitten optehemelen.

Ga m wel kopen maar ben niet zo onder de indruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
3ddie schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:15:
[...]
Jij kan je echt niet inhouden hé :9
Nee, een echte die-hard fan ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:31:
Ik moet eerlijk zeggen na het bekijken van trailers en screenshots, dat ik dit niet echt next gen vind.

Lijkt meer op call od duty 2 met iets beter graphics en betere gameplay.

Vergelijk is met trailer/demo van call of duty 4, kwa grahics en evironment en algehele gameplay is cod 4 superieur in elk opzicht.
Call of duty 4 is dan wel niet in de ww2 setting maar alles is zoveel beter op bijna alle punten dat ik me afvraag waarom mensen deze game zo zitten optehemelen.

Ga m wel kopen maar ben niet zo onder de indruk...
Dan snap ik ook niet dat je em gaat kopen. Als je het niks vind het is het zonde van je geld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat ik het zonde van me geld vind, aangezien ik genoeg geld heb om te laten rollen,
ik vind m kwa graphics toch tegenvallen, had er alleen meer van verwacht.
Donderdag komt de demo uit, maar ik weet nu al dat kwa graphics het gewoon niet in de buurt komt als de echte next gen fps`ers zoals cod4 en bia:hells highway, crysis....

Neemt niet weg dat het een toffe game is, maar kwa graphics vind ik m tegenvallen. thats my only point.

Maarja, de graphics van MOH zijn nooit zo denderend geweest, dus was dit ook wel enigzins te verwachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:53:
Ik zeg niet dat ik het zonde van me geld vind, aangezien ik genoeg geld heb om te laten rollen,
ik vind m kwa graphics toch tegenvallen, had er alleen meer van verwacht.
Donderdag komt de demo uit, maar ik weet nu al dat kwa graphics het gewoon niet in de buurt komt als de echte next gen fps`ers zoals cod4 en bia:hells highway, crysis....

Neemt niet weg dat het een toffe game is, maar kwa graphics vind ik m tegenvallen. thats my only point.

Maarja, de graphics van MOH zijn nooit zo denderend geweest, dus was dit ook wel enigzins te verwachten. ;)
Klopt. De MOH-serie heeft altijd meer aandacht besteed aan de gameplay dan de grafische kant. Maar dat is niet erg. Voor de echte die-hard fan (lees: me :)) is dat niet erg. Het gaat juist om de gameplay, en het online gedeelte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Acid__Burn schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:40:
[...]

Klopt. De MOH-serie heeft altijd meer aandacht besteed aan de gameplay dan de grafische kant. Maar dat is niet erg. Voor de echte die-hard fan (lees: me :)) is dat niet erg. Het gaat juist om de gameplay, en het online gedeelte!
Helemaal mee eens! :) Komt trouwens de vertrouwde map: V2 erin? :9~ En hoe zit het met de rest van de bekende maps van vorige delen? (Heb er wat over gelezen een tijdje terug in dit topic en verder nooit meer wat van gehoord)

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste