[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 16.657 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:58:
[...]
Thanks! Inderdaad, na het installen van neie driver doet ie 't gewoon.
Is meestal een driver issue. Maar blij dat het opgelost is. Kan je gelijk vertellen hoe je de rest van de game vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Als MOH fan sinds de eerste versie, is dit toch weer schrikken. Wat doen die nazi strom elite in de flakturm? Ff een mg42 aan de heup houden? En dan die dual 88mm ... hahah wat een nepperij. Dan de multiplay. ea wanneer ga je nou eens leren dat een scrollmenu moet kunnnen scrollen. Zelfs de slider beetpakken en naar beneden bewegen gaat niet, nee je mag maar 1 regel tegelijk scrollen en dan moet je wel op pijltje omhoog of omlaag drukken. Jammer jammer jammer, dat wordt weer wachten op de eerste reeks patches. Ook wanneer je een mp game stopt, dan moet je eerst die verdraaide animatie gaan kijken en word je gewoon in het hoofdmenu gepleurt. Ook leuk dat je settings zoals bij de inlog en filters iedere keer vergeten worden. Knap staaltje programmeren!

Laten we over het clippen van allerlei onderdelen maar niet hebben.

Positief vind ik de middelste maps, zoals market en varsity. Jammer dat je deze dus niet mp kan spelen. De AI is ook best ok, evenals het geluid.Hmm kortom 45 euro voor 5 uurtjes door een game rennen en dan houdt het weer ff op.

Misschien dat ik er overheen kijk? Maar iemand er al achter hoe je LAN kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Dispenzer schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:18:
Als MOH fan sinds de eerste versie, is dit toch weer schrikken. Wat doen die nazi strom elite in de flakturm? Ff een mg42 aan de heup houden? En dan die dual 88mm ... hahah wat een nepperij.
Als je al sinds de eerste versie (die was dus voor de PS1) fan bent dan moet je wel wat nepperij gewend zijn. In de tweede versie (Underground ook voor de PS1) moest je uiteindelijk tegen half gemuteerde honden vechten die ook konden schieten..

Ook in European Assault voor de PS2 had je trouwens een soort ubersturmbahnfuhrernazis die wat meer konden hebben dan een gemiddeld mens..

Zelf heb ik er niet zoveel problemen mee, het is uberhaubt al niet zo realistisch dus.. tenzij ze maar niet gaan overdrijven.

Zijn er al mensen die deze game op XBOX live spelen? Ben wel benieuwd of deze MP de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend even twee potjes unranked en free 4 all gespeeld op live, al ben ik zelf niet zo een multiplayer speler, ik vond het erg vermakelijk.

BTW nog een aparte bug/glitch tegengekomen..
MoH:A
Ik zag het vanaf een afstandje en dacht eerst dat ik het verkeerd zag..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
[b][message=28744833,noline]ulekai schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:03
[afbeelding]
Link werkt niet ;)

Voor de rest eindelijk weer eens wat positieve reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Er zijn geloof ik 6 mappen, waar je megasnel doorheen huppelt. Je zou in principe moeten beginnen op hard, anders is er al geen uitdaging...ga het spel nu maar weer opnieuw uitspelen om ff die wapens te kijken wanneer ze zijn geupgrade...

Als je in principe met een sgt & een sniper rondwandelt, kun je elk level makkelijk halen. Zelfs met je pistol geupgrade naar level 3 kun je de eerste paar levels uitspelen...zonder smg's etc.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 17-09-2007 16:00 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Acolyte57 schreef op maandag 17 september 2007 @ 02:57:
Spelletje nu een tijdje op PC draaien, werkt prima op een x2 3800+ en 6600GT silenced. Niet alles aangezet qua graphics, maar ik heb iig nog niks gezien van al die rare problemen die overal genoemd worden... Gelukkig maar!
Ik snap er niets van, welke resolutie draai je dan?
Ik draai nu 1280x1024 alles op low.. ik heb op sommige stukken echt een fps van 10 ofzo..
8600GT
2GB RAM
E6600

Is het voor die kaart dan echt teveel gevraagd?
Zal het vanavond nog even proberen op 1024x768 maar dat wil ik eigenlijk niet ivm het spelen op een breedbeeld

edit:
Net even geprobeerd, het maakt niet uit wat ik doe.. 1680x1050 high of 1024x768 low.. het spel blijft bagger draaien.. dan maar wachten op de patch, misschien dat dat iets oplost.. of even XP installeren.. denk dat dat het meeste wel oplost :P

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 17-09-2007 17:40 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
St@m schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:01:
[...]

Ik draai nu 1280x1024 alles op low.. ik heb op sommige stukken echt een fps van 10 ofzo..
8600GT
2GB RAM
E6600

Is het voor die kaart dan echt teveel gevraagd?
Zal het vanavond nog even proberen op 1024x768 maar dat wil ik eigenlijk niet ivm het spelen op een breedbeeld

edit:
Net even geprobeerd, het maakt niet uit wat ik doe.. 1680x1050 high of 1024x768 low.. het spel blijft bagger draaien.. dan maar wachten op de patch, misschien dat dat iets oplost.. of even XP installeren.. denk dat dat het meeste wel oplost :P
Je draait hem zeker met de 8600 in DirectX 10 op Vista? Draai hem eens op DirectX9, waarschijnlijk heb je dan wat meer fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Zo, ook gespeeld. Wel leuk, vermakelijk, maar niet erg speciaal.

Erg arcade. Stomme dingen:
spoiler:
- snipermannetjes hebben altijd een reflecterende lens. Maakt niet uit hoe of waar.
- de ueber storm soldat, belachelijk, had even het idee in Bloodrayne of in RtCW beland te zijn.
- de AI weet altijd precies waar jij bent.
- mannetjes staan vaak (altijd?) op vaste plekken, niet goed voor replayability.
- een Flakturm zo groot als een wolkenkrabber? please. Ze kunnen wel groot zijn, maar zo groot nou ook weer niet. http://commons.wikimedia....der_Flakturm_Augarten.jpg

Verder wel leuk om te spelen.

Weet iemand trouwens hoe je de censuur eruit sloopt? De Europese versie (o.a. die uit de UK) heeft geen hakenkruizen en SS symbolen. Is dit te patchen met de 'assets' van de Amerikaanse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
spoiler:
Valt wel mee hoor, ik weet niet waar de Flak Tower in het spel precies stond, maar ik denk dat dit toch echt wel wat verdiepingen bevat :P
De scene versie is trouwens zonder censuur. Wel vreemd eigenlijk, dat het ipv de Amerikaanse versie is die gecensureerd is, ineens de Europeese is 8)7

@onder:
spoiler:
Da's NOGAL overdone ja. Ik zag er twee, dus ging in een hoekje zitten om een hele clip PsG .44 op elk leeg te schieten, toen ik er nog 25 zag. Toen heb ik m'n commando 'run run!' maar opgevolgd :+

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 17-09-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die toren is in de game (laatste level) dus echt wel een stuk hoger dan in 't echt. :D
Overigens, dat laatste stuk van dat level had voor mij niet gehoeven, vind 't er niet bij horen en ben er dus ook met tegenzin doorheen aan het worstelen voor de laatste cut-scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel zit echt vol met visuele bugs; en die vijanden zien je echt altijd en raken je door muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Zo, censuur opgelost. Nadeel is: je hebt de Amerikaanse versie nodig. Kopieer alles in UnrealEngine3\MOHAGame\CookedPC dat eindigt op _LOC_HRD.xxx van Amerikaanse naar Europese versie en "Bob's you uncle". Maarja, dat heb je al de volledige Amerikaanse versie dus wat is het nut? :')

De Europese versie is gelijk voor Duitsland waar nogal graag in games gesneden wordt, dus vandaar. De NL versie was dan weer half-gecensureerd, geloof ik. Ik hoop niet dat dit standaard wordt voor alle EA spellen want dit vind ik persoonlijk erg storend. Zal nog een keer een spel kopen, voortaan importeren uit de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Wildfire

Joy to the world!

Cascade schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:17:
Zo, censuur opgelost. Nadeel is: je hebt de Amerikaanse versie nodig. Kopieer alles in UnrealEngine3\MOHAGame\CookedPC dat eindigt op _LOC_HRD.xxx van Amerikaanse naar Europese versie en "Bob's you uncle". Maarja, dat heb je al de volledige Amerikaanse versie dus wat is het nut? :')

De Europese versie is gelijk voor Duitsland waar nogal graag in games gesneden wordt, dus vandaar. De NL versie was dan weer half-gecensureerd, geloof ik. Ik hoop niet dat dit standaard wordt voor alle EA spellen want dit vind ik persoonlijk erg storend. Zal nog een keer een spel kopen, voortaan importeren uit de VS?
Dat is grote onzin van EA zeg... een spel dat zich in WO II afspeelt en je Nazi's moet afknallen, maar dan nergens hakenkruizen een SS-symbolen? :?

Trouwens, leuke "bug" in de installer: ze gaan er blijkbaar vanuit dat je geen Ageia PhysX kaart hebt - of geen recente PhysX software. Heb je die wel, dan hangt de installer van Airborne omdat de PhysX installer een foutmelding geeft dat je eerst de oudere software moet verwijderen... kwam ik dus zojuist achter. Mafketels bij EA... geez. Zometeen na installatie maar meteen de nieuwste PhysX software er weer opzetten.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
Rare jongens die Duitsers...

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/raregastendieDuitsers.jpg

mag op zich nog wel een patch overheen...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey! Dat lijkt wel die gast uit Men in Black. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Censuur is niet vreemd in Medal of Honor games, er is al geen spatje bloed te zien vanaf MOHAA. Laat nou eens de rauwe realiteit van oorlog zien ipv een 'point and click' spelletje. Maar nee, niet bij MOH en niet bij EA, die gaan immers voor een zo groot mogelijke markt. Vind dat wel jammer.

MOHA installeert trouwens ook PunkBuster als service. Beetje irritant dat er weer een stuk software staat te draaien terwijl je niks meer met dat spel doet. services.msc -> PunkBuster -> Stop -> Manual

[ Voor 27% gewijzigd door Cascade op 17-09-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan had je idd ook de rondvliegende lichaamsonderdelen wel moeten zien bij een goeie explosie.
Overigens, dat je achter een dunne wand van een huis kan schuilen in Nijmegen als er een tank op dat huis loopt te knallen is natuurlijk ook weer een afdoener.

Ben benieuwd naar de eerste DX10 WWII game, gezien de verschillen van Crysis tussen DX9 en DX10 (waarin je bij deze laatste wel bomen, etc kan verrot knallen) lijkt me dat wel een goeie toevoeging aan een spel zoals Medal Of Honor.
Stel je voor, loop je door een huis heen te schuilen, knalt een tank de onderkant van dat huis helemaal verrot en stort dat in terwijl je er nog inloopt. Of een stapel zandzakken die langzaam 'lek' wordt geschoten. (als ik deze post over 10 jaar terug lees, vraag ik me vast af waarom ik dat destijds zo bijzonder vond) ;)

Die service heb ik trouwens niet op mijn pc staan (Vista x64)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:35:
Overigens, dat je achter een dunne wand van een huis kan schuilen in Nijmegen als er een tank op dat huis loopt te knallen is natuurlijk ook weer een afdoener.
Zoals in CoD4 hoef je niet overal te verwachten, maar enige vorm van 'soorten' muren zou wel leuk zijn ja :P
Ben benieuwd naar de eerste DX10 WWII game, gezien de verschillen van Crysis tussen DX9 en DX10 (waarin je bij deze laatste wel bomen, etc kan verrot knallen) lijkt me dat wel een goeie toevoeging aan een spel zoals Medal Of Honor.
Da's meer luiheid van de Crysis makers, of het contract dat ze met Microsoft/nVidia/ATi hebben dan een 'extra iets dat alleen door DX10 kan' hoor :P Het enige dat DX10 toevoegt, op SM4.0 na, is een weer iets gemakkelijkere en ook iets efficiëntere manier van werken tussen het spel en de drivers, wat ook voor de devvers weer gemakkelijker is. Om een boom kapt te schieten, is echt geen DX10 nodig :P

Die PB service (PnkBstrA.exe geloof ik) is trouwens niet iets van MoH specifiek, maar van PunkBuster in het algemeen. Het stukje wan-software (want dat is het toch, aangezien het voor de meeste games niet werkt, performance slurpt en irritant update.. is nog erger geworden dan het al was, door vanaf het starten van een game tot het afsluiten van de PC een 25MB-slurpende service te laten draaien.. :/

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 17-09-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Hmmm, W.O. II mod voor Crysis??? d:)b

Punkbuster hier op XP Pro, het werd overigens wel netjes gevraagd tijdens installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Jorn1986 schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:56:
[...]

Je draait hem zeker met de 8600 in DirectX 10 op Vista? Draai hem eens op DirectX9, waarschijnlijk heb je dan wat meer fps.
En hoe doen we dat? Kan de optie niet vinden eigenlijk..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Nog steeds draait het spel hier niet lekker. :s

Alles op High (V-Sync uitgevinkt, Post-Processing Effects op Full, op Off loopt iets beter)
Resolutie 1280 x 1024 (1680 x 1080 is nog iets minder)
Videokaartdrivers Nvidia versie 163.69 beta (hiervoor 162.22 geprobeerd, driver crash)
Windows Vista (32 bit) (clean install)

Toch zie ik mensen met een GeForce 7900 GTO/GTX hem op full draaien.

Zie sig voor specificaties.

Dat wordt wachten op de eerste patch, denk ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Dispenzer schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:18:
En dan die dual 88mm ... hahah wat een nepperij.
Dat zijn ook geen 88's maar de 12.8 cm FlaK 40 Zwilling.. Plaatjes..

"The heaviest gun used was the 128mm. It could fire 10 rounds per minute to 35,000 feet. The 128 had two barrels on a common traverse and elevating mounting. The 128 was used on giant Flak towers erected in the main German cities." (Bron)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

rabor schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:33:
[...]

Dat zijn ook geen 88's maar de 12.8 cm FlaK 40 Zwilling.. Plaatjes..

"The heaviest gun used was the 128mm. It could fire 10 rounds per minute to 35,000 feet. The 128 had two barrels on a common traverse and elevating mounting. The 128 was used on giant Flak towers erected in the main German cities." (Bron)
Ok dan, dank je voor de info!

Iemand er al achter hoe je LAN games op kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Dispenzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:56:
[...]

Ok dan, dank je voor de info!

Iemand er al achter hoe je LAN games op kan zetten?
np..

In de loop van de volgende week komt de 1e patch, en daar zit ook de LAN-functionaliteit in (bron).

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom het spel fokking erg hapert terwijl ik en redelijk systeem heb:

P4 2,4 ghz
2 GB RAM
512 MB ATI Radeon 1650x PRO
250 gb HD

Ik heb alles op low staan EN de resolutie op zijn laagst : 800 bij 600... :S

IS dit mogenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Geen dual-core en low-end GPU. Dat is je reden.

Op mijn 6800 unlocked raait ie ook voor geen meter hoor, net als bioshock.
Upgrade nodig, helaas ff geen geld voor een 1950 pro (97.- maar !). ;(

[ Voor 5% gewijzigd door KillerAce_NL op 18-09-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:07:
Ik snap niet waarom het spel fokking erg hapert terwijl ik en redelijk systeem heb:

P4 2,4 ghz
2 GB RAM
250 gb HD

IS dit mogenlijk
Nou zo redelijk vind ik dat systeem niet, een Pentium 4 2.4 GHz is erg traag voor de moderne toepassingen. Zelfs 3500+ processors vallen tegenwoordig onder 'behoorlijk traag', terwijl die al bijna 2x zo snel is als die P4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Cascade schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:17:
Zo, censuur opgelost. Nadeel is: je hebt de Amerikaanse versie nodig. Kopieer alles in UnrealEngine3\MOHAGame\CookedPC dat eindigt op _LOC_HRD.xxx van Amerikaanse naar Europese versie en "Bob's you uncle".

[..]
In mijn map zie ik geen enkel bestand dat eindigt op _LOC_HRD.xxx. Dus om welke bestanden gaat het?

-- Edit: bedoel je dat deze bestanden wel in de Amerikaanse versie zitten maar niet in de Nederlandse? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 18-09-2007 21:23 ]

• Cascade
Wildfire schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:17:
[...]

In mijn map zie ik geen enkel bestand dat eindigt op _LOC_HRD.xxx. Dus om welke bestanden gaat het?

-- Edit: bedoel je dat deze bestanden wel in de Amerikaanse versie zitten maar niet in de Nederlandse? :)
Yup. Nou weet ik niet of de NL versie nog weer anders is dan de UK / EU versie...

Verwijderd

*rommel* :p)

IS dit mogenlijk
Het spel laat mijn systeem, core2duo 6750 @ 3Ghz, 2G ram en 8800GTS, ook best wel puffen hoor.
Beide cores staan constant op 100% te 'zweten'.
Draait wel als een tierelier.

Dus dat het bij jou langs geen meter loopt is begrijpelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 15:42 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:40:
[...]

Het spel laat mijn systeem, core2duo 6750 @ 3Ghz, 2G ram en 8800GTS, ook best wel puffen hoor.
Beide cores staan constant op 100% te 'zweten'.
Draait wel als een tierelier.

Dus dat het bij jou langs geen meter loopt is begrijpelijk.
Mar toch is het vreemd dat er in de post boven hem wordt gezegd dat het goed draait op een pc met mindere specs en een 6600GT. En op 1024 zou er op die machine een goeie fps uit moeten komen, wat nu blijkbaar niet het geval is.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Wat de een "prima" vindt, vindt de ander "onspeelbaar".

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• TheZeroorez
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:12:
Wat de een "prima" vindt, vindt de ander "onspeelbaar".
Toch doe je iets fout als je het met die specs niet lekker kunt spelen. Hier op 2,8GHz E6320, 2GB, 7900GT (540/820) draait het op 1280*1024 alles max enorm goed, heb maar een stuk of drie drops gehad in totaal.

On-line zou ik het lager zetten, natuurlijk, maar als alle drivers/OS/etc. goed zijn kan ik me niet voorstellen dat het op de specs uit die quote niet lekker loopt :X

Oh, en dat 100%-gebruik is niets nieuws hoor, doen games altijd (of ze gebruiken 50, als ze maar een threadje hebben).

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 19-09-2007 16:50 ]

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

St@m schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:01:
1024, hoger dan dat moet ik idd ook niet proberen. Maar ik heb niet alles op low staan ofzo, als ie het zwaar heeft dropt de framerate wel maar niet vaak genoeg dat ik er echt last van heb.

Either way is dit toch het laatste PC spel dat ik met deze setup ga spelen, heb nu eindelijk een 360 :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop het spel kom thuis stop het erin en vervolgens crash mijn pc so hard moest m uit zetten.
Bij mijn werk pctje dee ij precies het zelfde..

Heb ik iets gemist ? :P

Ben m nu ant instaleeren na een reboot met de dvd erin autorun doet iets zeer vaags...

Ah na 15 minuten is de instal klaar en er staat nog nix op mijn pc.
Na het weer probeeren te starten van de setup crashed mijn pc weer.
DVD -> microwave en de doos leg op straat had het EA logotje niet gezien stom...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Gvd na het uitspelen van de minder legale versie toch maar het origneel gekocht voor de multiplayer, wat blijkt?
Is die enorm brak door het ontbreken van dedicated servers :X :X
Wat een brakke rotzooi weer van EA zeg, terwijl ik de single player juist wel heel degelijk en leuk vond.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Als het goed is komt komende week de MP-patch en worden de eerste dedicated servers opgestart..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
rabor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:28:
Als het goed is komt komende week de MP-patch en worden de eerste dedicated servers opgestart..
Heb net op een redelijke 8 man's server gespeeld, ging wel goed..
Mijn mohaa gevoelens (intense TDM's etc) kwamen nog niet helemaal boven maar ik had er toch lol in, en dat heb ik lang in veel games niet gehad..
Toch blij dat ik m orgineel heb :)
Nu maar snel die dedicated zooi uitbrengen, Foei EA! :r

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:19:
Koop het spel kom thuis stop het erin en vervolgens crash mijn pc so hard moest m uit zetten.
Bij mijn werk pctje dee ij precies het zelfde..

Heb ik iets gemist ? :P

Ben m nu ant instaleeren na een reboot met de dvd erin autorun doet iets zeer vaags...

Ah na 15 minuten is de instal klaar en er staat nog nix op mijn pc.
Na het weer probeeren te starten van de setup crashed mijn pc weer.
DVD -> microwave en de doos leg op straat had het EA logotje niet gezien stom...
Dat is al vaker langsgeweest, XP firewall issue.

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Huh?? ik lees net dat de toren de laatste level is. Dang ik ben net met dat level bezig. het heeft mij wel 2 dagen 2 x 3 uur gekost om daar te komen... Het was al redelijk simpel, en ook zo kort? Ik had hem beter kunnen downloaden dan kopen. 50 ballen voor 2 à 3 dagen plezier.
Jammer.
:|

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• BAS80

P4 2,4 ghz
2 GB RAM
250 gb HD

IS dit mogenlijk
ik heb zelf een 4400+ Dual core 8600GT DX10 500GB HD 2gig ram, en hij draait 9redelijk) soepel op medium met af en toe FPS drops naar 15. Het is een ff*cking zware game. terwijl ik Bioschock op full details draai met 40-50 FPS...

Het is dus mogenlijk......

• Avalaxy
BAS80 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:13:
[...]

ik heb zelf een 4400+ Dual core 8600GT DX10 500GB HD 2gig ram, en hij draait 9redelijk) soepel op medium met af en toe FPS drops naar 15. Het is een ff*cking zware game. terwijl ik Bioschock op full details draai met 40-50 FPS...

Het is dus mogenlijk......
Ik vind het niet zwaar, alles op highest met een 7950gt. Ik denk dat jij DX10 uit moet zetten, dan heb je waarschijnlijk veel meer FPS.

• BAS80
leonpwner1 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:15:
[...]

Ik vind het niet zwaar, alles op highest met een 7950gt. Ik denk dat jij DX10 uit moet zetten, dan heb je waarschijnlijk veel meer FPS.
Dat idee had ik ook al maar voor een game die ik ik 2 a 3 dagen uitspeel ga ik niet downgraden. als ik met een andere game wel met DX10 in full details met een flinke fps kan knallen. :)

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Te vette game, heb um in ongeveer +/- 4 uur uitgespeeld.

Vreemd dat "iedereen" zit te zeuren over veel bugs, ik heb maar 1 bug kunnen vinden. Er werd namelijk op mij geschoten, en die kogel bleef "haken" nadat hij mij geraakt had, toen ik naar achteren liep, zag ik de kogel zitten, maar niet in mijn lichaam, maar ergens in de lucht.

Wat ook jammer is dat er zo weinig levels zijn.

Verwijderd

waarschijnlijk heb je um te snel uitgespeelt om bugs te zien ;)

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Hehe, zou kunnen (A)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Lijkt me ook :)

Ik had meteen in het eerste leven een bug. Ik zat ergens bij een trapje en wou de hoek omgaan, maar ik zat klem. Ik kon bukken, springen... maar lopen, ho maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Snorro schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:14:
Gvd na het uitspelen van de minder legale versie toch maar het origneel gekocht voor de multiplayer, wat blijkt?
Is die enorm brak door het ontbreken van dedicated servers :X :X
Wat een brakke rotzooi weer van EA zeg, terwijl ik de single player juist wel heel degelijk en leuk vond.
Same here... Single player zat goed in elkaar op een paar ai probleempjes na. Multiplayer was huilen, maar ik las ook dat er een mp-patch aan zit te komen.Nog ff wachten dus en dan met volle servers knallen op destroyed village :D

Oh en bij mij met met AMD64x2 3800+ met 2gig mem en een x1950xt kaart draait ie zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Probleempje:

Medal of Honor draaide prima, afgezien van wat vage bugs deed het spel het goed, bijna uitgespeeld, ik ben net voorbij een checkpoint in de flaktower, en ineens hangt mijn hele systeem, echt vast zeg maar.
ik reset de boel, wil weer verder spelen: spel start op, intro filmpje start, maar op het moment dat dat filmpje komt waar het vliegtuig langs komt (het menu zeg maar, en dus ook het deel waar 3d rendering start) knalt het spel terug naar windows met de melding dat moha.exe mist ofzo..... dat heb ik toch net aangeklikt of niet dan?

goed, ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, dit haalde niets uit.

specs:

Q6600 proc
2 gb ram
8800GTS 320mb

163.xxxx WHQL certified nvidia drivers (meest recente)
Vista Ultimate

iemand een idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Laat me raden.. Je hebt niet de originele exe, en ook geen firewall die iets tegengehouden heeft?

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er al een updateje is geweest, of een homecall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

Is er trouwens iets te zeggen over dedicated linux server bestanden? Komen die ook nog of heeft EA alleen het Windows platform voor ogen?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

leonpwner1 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:15:
[...]

Ik vroeg het al eerder.. geen antwoord op gekregen helaasch.. Google biedt ook geen uitkomst..
Hoe zet je DX10 uit in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik vind het belachelijk dat je voor een game van meer als 35 euro, in 4 uurtjes uitspeeld.
En mp Zuigt.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Pepperana schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:34:
Ik vind het belachelijk dat je voor een game van meer als 35 euro, in 4 uurtjes uitspeeld.
En mp Zuigt.
MP komt een patch voor uit. Dit zou dus opgelost moeten worden.

Maar voor de rest ben ik het (helaas) wel met je eens... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat patchen van EA kennen we onderhand wel. Het zal me hogelijk verbazen als dit spel qua MP ooit nog van de grond komt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Arfman schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:20:
Dat patchen van EA kennen we onderhand wel. Het zal me hogelijk verbazen als dit spel qua MP ooit nog van de grond komt.
Ik neem aan van wel. Als dat niet zo is denk ik dat EA een groot probleem heeft. Waarschijnlijk koopt niemand dan nog een spel. Kan wel even duren voordat ze dit doorhebben, maar verwacht wel dat er een hele MP-scene komt. Ze zullen wel moeten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ze moeten helemaal niks. De initiele salesrush is al bezig en duurt nog wel een tijdje. Dan verdwijnt het spel in de EA doofpot. Misschien komt er, met heel veel geluk, een halfbakken dedicated server waar vervolgens niets meer aan gedaan wordt.
Zo is het altijd gegaan bij EA, en zo zal het ook wel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

Martinspire

Awesomeness

Grote kans dat de meeste mensen ook gewoon geen MOH gaan spelen, maar overstappen naar COD4

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu een paar keer gedaan maar het speelt gewoon niet goed.
Dit spel wordt ook niet een veel gespeelde online shooter zoals cod2 denk ik.
Cod4 wordt geen ww2 shooter dus mischien dat Bia dan cod2 gaat opvolgen als de meest gespeelde ww2 shooter van dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

TheZeroorez schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:33:
Laat me raden.. Je hebt niet de originele exe, en ook geen firewall die iets tegengehouden heeft?

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er al een updateje is geweest, of een homecall ;)
ja ik heb een firewall, en ja ik draai niet de originele exe, de versie is daarintegen wel volledig legaal, maar ik heb geen zin om altijd de cds te moeten wisselen met de hoeveelheid games die ik speel.
maar ook met de originele dvd zonder de gehackte exe werkt het niet.
patches zijn er niet.

en het lijkt me niet dat mijn systeem bevriest en het complete spel in de soep loopt na een homecall...

[ Voor 8% gewijzigd door HKS-Skyline op 24-09-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Toch maar weer even over het spel: in de Flakturm gaat het er heftig aan toe. Die Nazi Storm Elite zijn binnen redelijk irritant.

spoiler:
Ik moet alleen nog naar de control room op de derde verdieping, maar daar zitten van die Nazi Storm Elite. Soms kun je ze met tweemaal een sniperkogeltje in het koppie raken, soms zitten ze je dik af te maken. En die vervelende zwarte soldaatjes blijven maar komen. Als je dood gaat, en je landt op de toren, kom je ook weer gerespawnde nazi's tegen. Je wordt daar wel handig in btw, storm nu in één keer die ruimte rond en leg ze allemaal om. Dat lijkt ook wel een beetje de beste tactiek, net zoals bij BiA (zuiggame, altijd je vijanden vanaf de flanken aanvallen). Even dekking zoeken en goed mikken brengt je meestal niet verder. Doorrennen en je clip legen werkt beter :x

Die mg42 van de Nazi Storm Elite doet me denken aan de eerste M60 versie in Battlefield Vietnam. Als je daarmee lag was het met korte salvo's ook net een geweer (qua nauwkeurigheid). Deze mg42 kunnen ze vanuit de losse pols afschieten alsof het ding op een affuit staat... Dat zuigt toch echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

Martinspire

Awesomeness

Ik vind die NAzi Storm Elite ook weer iets van het goede. Erg jammer dat ze zo overpowered zijn. Je kunt ze op zich wel gewoon snel uitschakelen door ze geen kans te geven om terug te schieten.

Waar ik trouwens nu aan dacht is dat ze kwa afwisseling van de ventjes ook niet echt veel gedaan hebben. Doordat ze 10 verschillende sterktes hebben gedaan heb je ook maar 10 verschillende tegenstanders. Erg jammer. Ze hebben namelijk niet eens een ander gezicht erop geplakt ofzo.

Maar goed, vanavond ook maar es uitspelen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Heb het een tijd gespeeld. Ik vind het een topgame, want:

a) de wapens schieten lekker. Hehe, is dat nou zo moeilijk? Het sprayed/recoiled meer dan genoeg en je kan er als je gecontrolleerd ermee schiet heel nauwkeurig mee richten.

b) de AI is pittig. Noem het wat je wilt, maar die gasten zijn best okee. Het lijkt echt of ze samenwerken soms. Tuurlijk is het scripted en bagger AI, but it works. Heb al genoeg dingen meegemaakt dat ik zei 'wow, nice!'.

c) ik vind het uit een vliegtuig springen gewoon leuk! Het is een mega gimmick, maar ik vind het wel toegevoegde waarde.

En toch goed ondanks:

a) alles is niet even mooi. AA? Glimmende shit? Maar goed, het is mooi genoeg en zolang de sfeer goed is. In Arnhem huis voor huis leegschieten: Ge-wel-dig. De sfeer overtuigd 100%.

b) respawnende vijanden. Mega irritant. Ik schiet een gast weg bij een mg, dan moet er niet 5 seconden later een nieuwe vijand verschijnen. Zo schiet het niet op. Dood is dood. Want als mijn mannetjes dood zijn, duurt het een hele tijd voor ze erweer zijn. Niet dat je wat aan ze hebt, maar toch.

Eén keer had ik het in een kamer met 1 ingang. Iedereen dood in die kamer, ik sta te mikken op de deur, word ik van achteren neergebashed door een nieuw gespawnde vijand. Riiiiiiiight. Maar goed, uitzondering dan maar.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:54:
Eén keer had ik het in een kamer met 1 ingang. Iedereen dood in die kamer, ik sta te mikken op de deur, word ik van achteren neergebashed door een nieuw gespawnde vijand. Riiiiiiiight. Maar goed, uitzondering dan maar.
_/-\o_ Dat heb ik dus een paar keer gehad en dan is de lol eraf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:54:

a) alles is niet even mooi. AA? Glimmende shit? Maar goed, het is mooi genoeg en zolang de sfeer goed is. In Arnhem huis voor huis leegschieten: Ge-wel-dig. De sfeer overtuigd 100%.
Het is Nijmegen en de map lijkt in geen velden of wegen op Nijmegen. De Sint Stevenskerk is in puin gebombardeerd op 22 februari 1944. De 82e landde op 17 september 1944. Ook lijkt geen een gebouw op iets van de grote markt of de begijnhuisjes rond de kerk.

Zo ook de bunkers op de stranden, die met de openingen direct naar het strand staan. Haha, dat deden de duitser nou net niet. Altijd parrallel aan het strand.

De reden waarom ik dit zeg is omdat er allerlei bla bla filmpjes van EA zijn over hoe goed dit en dat is nagebouwd en hoe authentiek alles is. Sure, maak eerst maar eens een scrollmenu wat scrollt of een LAN functionaliteit die gewoon niet aanwezig is.

Kortom, bijzonder slecht doordacht van EA, wederom money before matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, niet authentiek dus. Had wel een mate van geschiedvervalsing verwacht, omdat die mappen samengekrompen moeten zijn vanwege het jumpen, maar dat is dan wel erg.

Oh well, je kan ook niet van amerikanen verwachten dat ze weten hoe de rest van de wereld eruit ziet. Gelukkig overtuigd het wel, maar dan weet ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat viel mij ook op is er helemaal geen optie om via LAN te spelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:57:
Dat viel mij ook op is er helemaal geen optie om via LAN te spelen? :/
Tsja ... Het hele mp gedeelte ziet eruit alsof ik een game uit 1996 speel. Dat is schijnbaar dé standaard bij EA 8)7

Het is gewoon erg jammer dat zo'n :9~ :P spel, tot |:( is vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de single player uitgebreid of is het meer een multiplayer game? Ik heb zopas de demo gespeeld en hij bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:34:
Is de single player uitgebreid of is het meer een multiplayer game? Ik heb zopas de demo gespeeld en hij bevalt me wel.
Als je de demo missie hebt uitgespeeld dan komt er in het ''echte'' spel nog een stukje bij..
Doe dat 6 keer en dat is het spel, je kan in een dag of 2 makelijk door de singleplayer heen gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:37:
[...]

Als je de demo missie hebt uitgespeeld dan komt er in het ''echte'' spel nog een stukje bij..
Doe dat 6 keer en dat is het spel, je kan in een dag of 2 makelijk door de singleplayer heen gaan..
Ok, dan weet ik genoeg. Ik ben niet zo'n MP-fanaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:43:
[...]
Ok, dan weet ik genoeg. Ik ben niet zo'n MP-fanaat.
Gewoon kopen en binnen de termijn weer ruilen voor een ander spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:47:
[...]

Gewoon kopen en binnen de termijn weer ruilen voor een ander spel..
Pff, download m dan. Dan zadel je tenminste niet iemand anders op met een tweedehands spel, terwijl je voor niks wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:58:
[...]

Pff, download m dan. Dan zadel je tenminste niet iemand anders op met een tweedehands spel, terwijl je voor niks wilt spelen.
8)7 Zadel op?? Degene is juist blij met een tweedehands spel omdat ie m goedkoper koopt maar toch een legale versie heeft. Je verplicht niemand toch om tweedehands te kopen?
*knip*
dit is niet bepaald netjes ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 25-09-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

jap85 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:03:
[...]

8)7 Zadel op?? Degene is juist blij met een tweedehands spel omdat ie m goedkoper koopt maar toch een legale versie heeft. Je verplicht niemand toch om tweedehands te kopen? *knip
*eerste reactie maar even weggeknipt, ik verlaag me niet tot jouw niveau*

Kunnen we weer normaal met elkaar omgaan?

Alsof die winkel niet dat spel verkoopt aan de volgende persoon. Ze gaan m zeker niet 1 week na uitkomst al in de tweedehandsbak gooien 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 25-09-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Twhomp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:29:
[...]

*eerste reactie maar even weggeknipt, ik verlaag me niet tot jouw niveau*

Kunnen we weer normaal met elkaar omgaan?

Alsof die winkel niet dat spel verkoopt aan de volgende persoon. Ze gaan m zeker niet 1 week na uitkomst al in de tweedehandsbak gooien 8)7
De game blijft overigens ook gewoon precies hetzelfde anders, ookal heeft iemand anders m al gespeeld.
Het enige waar je tegen zou kunnen zijn is dat de cdkey al een keer gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Kurios schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:52:
[...]

De game blijft overigens ook gewoon precies hetzelfde anders, ookal heeft iemand anders m al gespeeld.
Het enige waar je tegen zou kunnen zijn is dat de cdkey al een keer gebruikt is.
Ik heb er veel geld voor betaald. Dan wil je tenminste een nieuw spel, onbeduimeld boekje, CD zonder vingerafdrukken en/of krassen en een CD-key die niet uitgelekt is. Wie weet wat mijn voorganger met mijn CD-key gaat doen.

Maar dat kunnen we allemaal negeren. Wat erger is: men vind het maar okee dat iemand een spel gratis speelt. En degene na hem met een niet-nieuw spel opzadelt. Ik vind dat erger dan een spel downloaden.

Spel downloaden = spel gratis spelen (niet eens online)
Spel "kopen" en terugbrengen = spel gratis spelen (wel online) EN iemand benadelen.

Heb ik het nog niets eens over de extra kosten voor de winkel, maar dat is mierenneuken.

Enniewee, als men het wel een nette manier van dingen doen vind, FINE. Maar ga niet doen alsof ik afwijkende normen en waarden heb. Ongelooflijk, de wereld op zijn kop hier :/
Dit bedoel ik trouwens algemeen, geen persoonlijke aanval op Kurios

edit:
Laat ook maar. Ontopic: MoH:A, vet spel zeg! Wat vinden jullie? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Twhomp op 25-09-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, de koper beslist toch zelf wat hij wel en niet koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

breekbrood schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:43:
Toch maar weer even over het spel: in de Flakturm gaat het er heftig aan toe. Die Nazi Storm Elite zijn binnen redelijk irritant.
irritant?
spoiler:
simpelweg dekking zoeken, zoomen, mikken, 2 a 3 schoten im kopf, dekking, zoomen, mikken, 2 a 3 schoten im kopf en hij is dood... Op expert ja.

Liefst met een Sturmgewehr of een Bar, die twee zijn uberkrachtig en loepzuiver in bursts.

Er staat je dan nog een leuke verrassing te wachten in de kelder van de Flakturm :+
spoiler:
maar daar kan je gewoon langsrennen..... O-)

Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat de default secondary fire knop is? Ik schiet nu al de bonusgranaten maar als een gek af om weer bij een normaal schot te komen...

Iets dat ik trouwens minder geslaagd vindt aan de upgrades (die ik overigens in zn algemeenheid wel geslaagd vindt), is de upgrades van sommige wapens naar een scope. Ik vind ze namelijk nauwkeuriger zonder die scope die eerst moet scherpstellen. Kost je gauw een seconde per schot meer, daarnaast zijn gescope-te wapens meer aan het wiebelen (door ademhaling ofzo?)

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-09-2007 17:17 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb er echt mee in mijn handen gestaan, maar toch even gewacht om wat reviews af te wachten.
De demo was echt geweldig en hoopte op LAN MP oid, enige reden waarom ik MOHA niet gekocht heb is omdat er geen LAN MP inzit.

Wat hiervoor de reden is... als iemand hier een goede reden heeft deel die met me.. ik snap het niet...

[ Voor 97% gewijzigd door prutser001 op 25-09-2007 17:23 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:16:
[...]

Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat de default secondary fire knop is? Ik schiet nu al de bonusgranaten maar als een gek af om weer bij een normaal schot te komen...

Iets dat ik trouwens minder geslaagd vindt aan de upgrades (die ik overigens in zn algemeenheid wel geslaagd vindt), is de upgrades van sommige wapens naar een scope. Ik vind ze namelijk nauwkeuriger zonder die scope die eerst moet scherpstellen. Kost je gauw een seconde per schot meer, daarnaast zijn gescope-te wapens meer aan het wiebelen (door ademhaling ofzo?)
Op de xbox 360 is het de rechter pretpook indrukken in controller layout 3..
En idd, een G43 is veel beter zonder scope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
Modbreak:Graag weer ontopic en het genozel over 2e hands kopen / downloaden achterwege laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Ik hoop dat EA snel komt met die dedicated server patch en de rest van de oplossingen.
Want ik heb nu een een 1u server op de kop getikt die in redbus amsterdam kan hangen in het rack van de zaak waar ik nu werk, maar dan moet EA wel MEEWERKEN :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

prutser001 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:16:
Ik heb er echt mee in mijn handen gestaan, maar toch even gewacht om wat reviews af te wachten.
De demo was echt geweldig en hoopte op LAN MP oid, enige reden waarom ik MOHA niet gekocht heb is omdat er geen LAN MP inzit.

Wat hiervoor de reden is... als iemand hier een goede reden heeft deel die met me.. ik snap het niet...
rushwerk he... Gewoon gepruts, net zoals de patch nog niet uit is. Eerst de 17e, toen de 24e, en nu ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Heb het spel origineel gekocht in thailand (dus met doossie, boekie, key etc, EA zegel erop alles) voor 12,50 eurie.... 50 eurie wassie me niet waard geweest. Vind hem grafisch echt dik oke, maar veeels te kort. Daar had ik never 50 voor willen neerleggen. Dat je voor 6 missies zoveel moet betalen is ronduit belachelijk vind ik. Want voordat je het doorhebt zit je zowat aan het einde van het spel.

Nogmaals, hij is erg mooi, geluid is erg goed, flinke chaos gevoel in het spel. Maar vind hem verder erg tgenvallen. Zoooo jammer, dat tegenwoordig merendeel van de games zo kort zijn. Kan me nog herrinneren van vele oude spellen dat je iets van 15 - 25 levels moest spelen!! Blij dat ik hem in thailand gekocht heb. (12,50 is daar zelfde als hier 50 eurie zeg maar).

Online nog niet geprobeerd. Maar verwacht er niet teveel van als ik het zo hoor.

• El Snorro
De patch is weer vertraagd volgens medalofhonor.nl
Airborne patch vertraagd 26-09-07 15:03:26

Community Manager Blackhat heeft aangegeven dat de kans kleiner is geworden dat de patch voor Airborne deze week vrij komt. De reden voor de vertraging is dat er tijdens het testen meer bugs zijn gevonden. Het is niet bekend wanneer de patch vrij komt.

Blackhat geeft aan dat er ook buiten de multiplayer problemen zijn. Zo komt het voor dat het spel vast loopt bij het level Varsity (en waarschijnlijk ook bij Avalanche). Deze fouten zullen hoogstwaarschijnlijk (officiële bevestiging moet nog komen) in de aankomende patch verholpen worden.
Wat een enorme BAGGER Zooi

edit:
HE???

Afbeeldingslocatie: http://i166.photobucket.com/albums/u82/ElSnorro/server.jpg

En als ik wil connecten krijg ik wél de melding:
The server has a different version of the game, please upgrade you version :S

[ Voor 12% gewijzigd door El Snorro op 26-09-2007 18:30 ]

• rabor
Dan heb je dus die patch nodig... ;(

Zullen wel de testservers van EA zijn.

drama

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wat zijn eigenlijk die objectives die je per level moet halen, heb ooit bij t 1e level 1 vd 5 gehad, ivm upgrades opn gestart ben in level 4 en bij geen van allen wat gehaald, overal 0 vd 5, terwijl de sterren vol stonden andere keren weer niet, dus wat zijn de objectives en wat bepaald hoeveel sterren je voor een missie krijgt?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Die 1 v/d 5 staan voor de aantal skill drops die je al gemaakt hebt in die bepaalde missies (aangegeven met parachutes die er wat bijhangen), gewoon op die plaats landen en dan krijg je de melding skill drops complete.

Dat van de sterren weet ik ook niet goed, hoe ze het aantal sterren bepalen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand anders een probleem met de install ?
zodra ik autorun of welke setup dan ook pak van mn MOH:A disk Reboot mn PC spontaan.

ook als ik het op mijn oude 2.8 ht probeer krijg ik het zelfde effect..

overigens staat mn firewall dus gewoon uit..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik moet zeggen dat de looks zeer ok zijn van het spel en dat het lekker speelt op de enorme mouse lag die ik heb na. Hebben meer mensen last van deze mouselag ? Ik speel op windows Vista en denk erover om ook even te teste op XP of die hier ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EASetup.exe draaien dus

anyway je hoeft de helpdesk niet te bellen...
dan krijg je en dom kutje aan de lijn die niet eens weet dat ik met "machine" mijn uber pc bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Hallo mensen

Ik heb problemen met het installeren van MohA
Ik had het spel eerst gedownload om te kijken of het wat was, Die instal werkte gewoon, Ik had trouwens ook al problemen met de demo instal, Hij gaf toen elke keer aan dat Cabinet xx corrupt is and cannot be used.
Nou heb ik dus het officiele spel gekocht, want ik wou toch wel graag online. Dus heb ik een verse install gedaan van XP zelfs, want pc was een beetje brak. Dus ik nu klaar met alles, Ik denk ik ga MohA ff installeren, krijg ik weer hetzelfde gezeik. Zegt ie weer Cabinet 1,6 of wat dan ook, is corrupt and cannot be used. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Corrupt cabinet file errors krijg je meestal doordat tijdens het downloaden van grote bestanden de netwerk- of internetverbinding even is weggevallen.

Dus als je dit spel online hebt gekocht & gedownload, dan moet je het even opnieuw binnenhalen..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
nee weetje wat het is.

Ik heb gewoon in de winkel het spel gekocht:O
En ik zit nu de heletijd met het probleem met Cabinet 1, al gelijk bij de eerst, Nu zeiden ze op een ander forum dat het kan zijn omdat hij geen dual layer kan lezen, of iets anders flauws, en dat je maar moet proberen om het naar de HDD te kopieren, dus daar ben ik nu bezig, Want de gedownloade Iso, deed het wel goed:S mja

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Word ik expert met de springfield sniper, krijg ik er een granaatwerper op. Heel leuk, maar hoe krijg ik dit ding er weer af? Ben ik druk aan het schieten, moet ik eersr alle granaten wegschieten voordat ik verder kan :X
Granaattoets (G) of van wapen wisselen werkt niet, alternate fire ook niet.

🖥️ | 🚗

• Avalaxy
MadMarky schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:56:
Word ik expert met de springfield sniper, krijg ik er een granaatwerper op. Heel leuk, maar hoe krijg ik dit ding er weer af? Ben ik druk aan het schieten, moet ik eersr alle granaten wegschieten voordat ik verder kan :X
Granaattoets (G) of van wapen wisselen werkt niet, alternate fire ook niet.
Je moet secondary fire ofzo doen, moet je even bij Controls kijken.

Ik denk dat het Z of X is...

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 29-09-2007 17:56 ]

• rabor
Middelste muisknop / scroll-wieltje klikken..

Kepi_nl

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Rechter muisknop doet niks, maar klikken met het scrollwiel werkt idd :)

🖥️ | 🚗

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste