[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.665 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:02
KillerAce_NL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:45:
[...]

Tja, dat afkraken van jou kennen we nu wel. Waarom post je nog in deze thread ?
Lijkt me trouwens een driver probleem bij je, want de reflectie op de scope is totaal vernaggeld.
Het is geen driver probleem van hem, ook bij een nVidia kaart ziet de lightning er afschuwelijk uit :')

En ik post nog in deze thread om het spel af te kunnen kraken, lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

KillerAce_NL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:45:
[...]

Tja, dat afkraken van jou kennen we nu wel. Waarom post je nog in deze thread ? thread?
Lijkt me trouwens een driver probleem bij je, want de reflectie op de scope is totaal vernaggeld.
Wat is jouw probleem? :? Waar zie je mij iets afkraken? Ik laat alleen zien hoe het eruit ziet; dat jij het intepreteert als afkraken, dat is wat anders :P En ik zeg toch: prachtige?

En het is wel degelijk lightning :P

Ga lekker anders lopen *knip modden ofzo? :X

Verder: Iets met EA en geld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 09-09-2007 12:24 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe je bij de tank in arnhem een bazooka kan vinden. Er staat op de map wel een kruisje maar als ik daar kijk zie ik een groene box (waar je ammo enzo uit haalt) maar die kan ik niet openen.

Weet iemand waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 14-10 19:34
je hebt geen bazooka nodig, je hebt een gammo granaat en die moet je op die tank gooien :) (dus ff switchen tussen je verschillende granaten)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
leonpwner1 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:07:
[...]

Het is geen driver probleem van hem, ook bij een nVidia kaart ziet de lightning er afschuwelijk uit :')

En ik post nog in deze thread om het spel af te kunnen kraken, lijkt me duidelijk :)
1 woord, puber :z

Erm...ik heb het spel uitgespeeld en nooit last gehad van de "afschuwelijke lightning" met mijn nvidia kaart. Ik had ook gehoopt dat de MoH:AA feeling weer terug zou komen maar dat heeft EA niet voor elkaar gekregen...erg jammer. Er zitten inderdaad nog vrij veel bugs in en hopelijk word dit binnenkort nog gefikst zo niet jammer en dan verdwijnt de game de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 19:49
MensionXL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:30:
[...]

Prachtige lightning :')

[afbeelding]

(Let op de lampen :'))
Hoe kun je zonder fraps een screentje maken?

Dat ziet er bij mij trouwens allemaal wel een stukje beter uit....

[ Voor 3% gewijzigd door rabor op 08-09-2007 23:30 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals altijd, 'Prt Scr' :?

Verder is er wellicht een optie voor screens; nog niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
feep schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:18:
Weet iemand hoe je bij de tank in arnhem een bazooka kan vinden. Er staat op de map wel een kruisje maar als ik daar kijk zie ik een groene box (waar je ammo enzo uit haalt) maar die kan ik niet openen.

Weet iemand waardoor dit komt?
Nijmegen:) met die uber vette bommen dus idd :)

Dr zitten trouwens nog best wel wat bugs in...
ik had de volgende al gehad:

- vast gezeten in een muur
- diverse keren gehad dat een dode enemy in de lucht hing
- niet kunnen reloaden
- keertje gehad dat ik een promotie kreeg met mn handgranaten. de tijd gaan dan in slowmotion, maar het cooken van de grenades niet... ik ging er van uit van wel, dus ik was dood:P

[ Voor 31% gewijzigd door FireFoz op 08-09-2007 23:34 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb et eerste level zojuist gehaald gehaald. Vette game, ik vind em leuker als bioshock :)

Hopen dat UT nog beter word op de UT engine :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:14
Ga hem misschien halen voor de xbox360, maar ben er nog niet helemaal over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Ook leuk, zit ik midden in de Nijmegen missie, komt het beeld niet meer van de blurmodus af.. speelt niet echt makkelijk zi

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

rabor schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:19:
[...]
Hoe kun je zonder fraps een screentje maken?

Dat ziet er bij mij trouwens allemaal wel een stukje beter uit....
Met Print Screen gemaakt. Maar het kan niet dat het er bij jou beter uit ziet, alle settings staan op z'n hoogst :P (Tenzij er een driver issue is, maar daar is zoals Leonpwner1 al zegt, geen sprake van.) Maar waarschijnlijk verkijk je je op de jpg compressie; die is keihard in Paint. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2007 11:18 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. vanaf het Market Garden level gaat het niveau wel een stukje achteruit: door muren heen schietende soldaten, zwevende soldaten, "vuurlijnen" die blijven hangen etc. Daar had ik in de levels ervoor helemaal geen last van.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al uitgespeeld, ik vond hem vrij kort? Ik heb er 1 avond en 1 morgen over gedaan, ongeveer 6 a 7 uurtjes volgens mij.
Verder ziet het er prachtig uit, heb 1440X900 met alles op high tussen de 5 en 20 fps ;(
Achja, ik ga hem eens op de moeilijkste stand uit spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:09:
Ik heb hem al uitgespeeld, ik vond hem vrij kort? Ik heb er 1 avond en 1 morgen over gedaan, ongeveer 6 a 7 uurtjes volgens mij.
Verder ziet het er prachtig uit, heb 1440X900 met alles op high tussen de 5 en 20 fps ;(
Achja, ik ga hem eens op de moeilijkste stand uit spelen
Probeer het eens op die ándere manier uit te spelen, dan zie je het opeens van een hele andere kant en ga je het de 2e keer net zo leuk vinden als de 1ste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
moet zeggen dat ik op expert toch bij veel levels echt moeite heb gehad en dat het nooit in 1x goed is gegaan. Je moet echt een plek vinden waar je goed kan landen en vanuit daar verder werken.

Soms als je ergens anders land kom je er gewoon niet uit. (Op expert dan). Vooral laatste 2 levels is echt niet makkelijk. En hulde aan diegene die een level op expert in 1x kan uitspelen:P(behalve demo map:P die was makkelijk)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
MensionXL schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:12:
[...]

Met Print Screen gemaakt. Maar het kan niet dat het er bij jou beter uit ziet, alle settings staan op z'n hoogst :P (Tenzij er een driver issue is, maar daar is zoals Leonpwner1 al zegt, geen sprake van.) Maar waarschijnlijk verkijk je je op de jpg compressie; die is keihard in Paint. ;)
bij mij zien die lampen er dus echt niet zo uit he. (ook alles op high 1680*1050).
Dus geen idee waarom het er bij jouw zo lelijk uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
expert is zeker pittig! ik speel op medium (geloof ik :?) maar dat is ook best lastig. zit nu in het 1-na-laatste level in die grote toren en ik moet nu weg zien te komen, maar dan loop je ergens een hoekje om staan er in eens 4 van die uber-ventjes mte die dikke machine geweren :S das toch knap lastig... vooral als je nog maar 1 health-streepje hebt :P
Ik vind die wel een beetje overpowered hoor, je moet die lui wel 10 keer in hun torso raken voordat ze een keertje dood zijn....had ik liever een paar gehad die beter konden vechten (schuilen enzo) ipv zo lomp als een robot op je af komen lopen...beetje nep.

Ook had ik het leuker gevonden wanneer je iemand bijvoorbeeld in zn been schiet dat ie dan valt maar nog niet dood is en dus nog wel kan schieten, dat is veel toffer:)

Wat ook bijzonder gaar is is hoe sommige ventjes weg vliegen als je ze dood schiet:P Zo'n ubergast pomp je 9 kogels in en hij gaat geen cm naar achter, en bij de 10e als ie dood gaat vliegt ie 5 meter de lucht in :D

- edit - oh was toch het laatste level:P uitgespeeld...had idd nog wel een missie verwacht. het einde is wel aardig gedaan vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door FireFoz op 09-09-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

cheiron schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:05:
Hmm.. vanaf het Market Garden level gaat het niveau wel een stukje achteruit: door muren heen schietende soldaten, zwevende soldaten, "vuurlijnen" die blijven hangen etc. Daar had ik in de levels ervoor helemaal geen last van.
in Market Garden had ik ook een paar keer dat ik langs een muurtje schoot alleen de pc vond van niet en dan kreeg ik een kogelgat te zien dat alleen wel voor 75% NIET op de muur zat maar in de lucht zwoof zweefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
die elite lui zijn idd erg lastig, maar die dikke granaten doen wonderen ;)

op expert moet je die lui nog vaker raken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziezo uitgespeeld.
Toch verschillend van MOHAA. Daar speelde je meestel op jezelf als een beetje een geheim agent achter de vijandelijke linie. Hier is het gewoon altijd samen met andere poppetjes van een divisie van airborne.
Muziek is vrijwel hetzelfde als in MOHAA. AI ook, had dus doorheen al die jaren wel wat verbeterd mogen zijn.
Grafics zijn goed, het effect van de granaten is deels wel en deels niet geslaagd: het uiteenspatten en de strepen puin/aarde/stof die daarbij door de lucht getrokken worden zijn netjes. Spijtig alleen dat het zo traag gaat alsof het on slow motion is. Daarbij lost alles ook op in de lucht alsof het gewoon rook is, ik zie niets het traject van een boog omschrijven en brokstukjes neervallen. Als ze dat hadden aangepast en het slow-motion effect hadden weggewerkt, dan waren die ontploffingen heel geslaagd geweest.
Verder inderdaad wat bugjes, maar gelukkig niets dat de voortgang van het spel verhinderde. Heb 1x een poppetje gehad dat gewoon statisch bleef staan als je erop schoot of rond ging dansen, maakte niet uit. Dan melee attack en hij viel met een pijnkreet dood neer. Ook een paar keer gehad dat ik de explosives plaatste, wegliep, maar vervolgens ontplofte er niets. Terug gaan kijken stond daar weer gewoon een rood markerding waar je de explosives kunt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:16

HugoBoss1985

Xenotech

Al met al vind ik dit spel niet erg gepolijst overkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Sorry, maar die gasten in het zwart met de machinegeweren zijn voor mij een dramatisch dieptepunt in het spel. Echt totaal debiel bedacht. Doe een WW2 shooter, of een fantasy shooter, maar dit is echt debiel gedaan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
cheiron schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:15:
Sorry, maar die gasten in het zwart met de machinegeweren zijn voor mij een dramatisch dieptepunt in het spel. Echt totaal debiel bedacht. Doe een WW2 shooter, of een fantasy shooter, maar dit is echt debiel gedaan.
Dat vond ik ook toen ik ze voor het eerst zag, maar nu ik het spel heb uitgespeeld kan ik er alleen nog maar met lof over spreken! Ik vind deze game echt gaaf en ben van plan hem nog een 2e keer uit te spelen, maar dan op een andere manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 14-10 19:49
Ik speel op 1680X1050, alles maximaal, gemiddeld (ongeveer) 95-105FPS, maar wanneer ik de kaart terugklok (alles nog steeds op max), dan gaat dus wel de IQ wat achteruit.. minder details etc.

Dus wat dat betreft heeft EA heel veel energie gestopt in een engine die zich blijkbaar grafisch afstelt op een systeem & behoorlijk vette SP mappen. Vooral Neptune, Market Garden & Varsity vind ik supermappen (ook bovenop de Flakturm is het wel leuk toeven),

maaarr,

ik heb vanmorgen ook een uurtje of 2 online-MP gespeeld, & dat viel me zo zwaar tegen dat ik het spel bijna op marktplaats had gezet..

Maargoed, de MP-patch moet nog komen, dus ik hoop echt dat er na de patch wat te sleutelen valt aan de besturing (lean), een beter vizier, betere mappen, beter alles, want zoals ik het nu heb gezien is het behoorlijk mislukt & voel ik me flink genaaid. Het speelt gewoon voor geen meter, ik bedoel dan speelt Day of Defeat Source 10x beter (waar Airborne trouwens een regelrecht - slap - aftreksel van is, gegoten in een sentimenteel ($EA$) MOH:AA jasje).

The Hunt, Destroyed Village & Remagen zijn dan opzich best wel aardig; je kan overal doorheen lopen & op klimmen, maar het komt nogal geknutseld & druk over. Maarja, daar valt dan nog wel aan te wennen of te modden, maar, het belangrijkste is toch dat je een (iets verbeterde) interface a la MOH:AA/SH/BT of BF2 verwacht, en niet dat lamme console gevoel..

Ik ben trouwens gewoon begonnen met spelen op Expert & ben de 1e 2 mappen zonder dood te gaan doorgekomen, maar daarna werd het wel een beetje lastiger, maar wel leuk.
Alleen Flakturm werd op een gegeven moment ook wel een beetje eentonig met al die Axis Terminators.. Ik heb hem dus ook nog niet helemaal uitgespeeld, want na 6 uur spelen had ik het wel ff met met die Elite maniacs gehad. Ik moet dus nog die onstekingskabel het riool involgen, hoop wel dat'ie dan klaar is..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Heej mensen top spel :) maaar ik zat ff te klooien met wat instellingen toen zag ik dit ineens bij de setup.exe...

Weet iemand hoe dit kan::
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/he.PNG

hebben meer mensen dit?
Gegevens:
Corsair TWIN2X Pro, 2x512Mb DDR2, PC2-54
Corsair TWIN2X Pro, 2x1GB DDR2, PC2-54

In totaal dus 3 GB over 4 banken verdeeld...

Alvast thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:40:
Heej mensen top spel :) maaar ik zat ff te klooien met wat instellingen toen zag ik dit ineens bij de setup.exe...

Weet iemand hoe dit kan::
[afbeelding]

hebben meer mensen dit?
Gegevens:
Corsair TWIN2X Pro, 2x512Mb DDR2, PC2-54
Corsair TWIN2X Pro, 2x1GB DDR2, PC2-54

In totaal dus 3 GB over 4 banken verdeeld...

Alvast thx ;)
2GB beperking per applicatie in een 32bits OS?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:57

Format-C

Tracing Rays

Ik vind de engine behoorlijk k*t. De game stottert all over the place en dat terwijl ik met V-Sync aan op 1680x1050 gewoon constant 60FPS trek en er niet onder kom.

Op zich wel een leuk en mooi spel, maar hij loopt zo slecht met 60FPS dat ik hem eerst maar weer van mijn PC afknikker. Ik heb nog geen enkele FPS game gespeeld die zo brak draaide eigenlijk. Er moet wel iets goed fout zitten in het programmeerwerk...

Stotterzooi... :(

Edit; systeem zie onderin. ;) T zou aan mijn Quad kunnen liggen natuurlijk... EA wist vast nog niet dat er mensen zijn die zo'n ding hebben. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 09-09-2007 17:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:54:
Ik vind de engine behoorlijk k*t. De game stottert all over the place en dat terwijl ik met V-Sync aan op 1680x1050 gewoon constant 60FPS trek en er niet onder kom.

Op zich wel een leuk en mooi spel, maar hij loopt zo slecht met 60FPS dat ik hem eerst maar weer van mijn PC afknikker. Ik heb nog geen enkele FPS game gespeeld die zo brak draaide eigenlijk. Er moet wel iets goed fout zitten in het programmeerwerk...

Edit; systeem zie onderin. ;) T zou aan mijn Quad kunnen liggen natuurlijk... EA wist vast nog niet dat er mensen zijn die zo'n ding hebben. :+
:? 1600*1200 alles max & zondr Vsync heb ik hier nog niet onder 90 fps zijn gaan bijna.
Soms eens 45 tijdens parachute landing maar dat is het.
Zeer vloeiend , zeer goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Ik kan het spel dus voor geen meter spelen he... ik heb echt alles al geprobeerd (bijna alles) :

-X-fi geluidskaart eruit getrokken.
-Andere drivers (163.44 beta schijnt toch t meest gebruikt te worden).
-overclock terug clocken.
-met Nhancer wat dingen uitgeprobeerd...verandert wel wat maar geen doorslaggevende resultaten.

ik heb een E6400, 2gig ddr800, 7900GTO.
Ik geloof er niks van dat mijn systeem het niet trekt want bioshock loopt al stukken beter.
Vriend van me heeft t zelfde systeem, 1 gig ram, en een X1950pro.. die heeft totaal geen framedrops met MOH:A. Nou denk ik zelf dat er bij het nvidia control panel 1 of andere speciale Lightning aanstaat ofzo waardoor t voor geen meter loopt, maar ik heb echt alles geprobeerd.
Het is echt wanneer ik een kant op kijk waar het een beetje druk is dan dropt de framerate enorm. Terwijl ik in andere delen..(vooral waar muren omheen staan) gewoon dikke FPS heb. Nou zijn er meer mensen op andere forums met de 78/7900 series waar het ook wazig loopt. Maar dit is gewoon niet te spelen, ik ben nu in mission 3 en als ik dan van boven over dat strand hang dan loopt t echt voor geen meter.
Je kan ook bijna geen settings aanpassen met dit spel...hij bekijkt zelf wel wat hij goed vind voor je systeem.. volgens mij stelt ie het gewoon verkeerd in. Ook op Low is het nogsteeds niet je-van-het.

maargoed ik kan er wel uren over door praten, ik hoop dat er een patch ofzo komt.

[ Voor 7% gewijzigd door eldeegee op 09-09-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
rabor schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:58:
Ik moet dus nog die onstekingskabel het riool involgen, hoop wel dat'ie dan klaar is..
spoiler:
je krijgt daar in die basement nog ''a hell of a fight'', daarna kan je aan het einde de zaak opblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:00:
[...]

:? 1600*1200 alles max & zondr Vsync heb ik hier nog niet onder 90 fps zijn gaan bijna.
Soms eens 45 tijdens parachute landing maar dat is het.
Zeer vloeiend , zeer goed !
Zonder V-Sync trekt mijn PC dat ook wel, uiteraard... ;) Maar goed. Ik koop hem wel voor de 360 als ik die terug heb. :)

Edit; ik zal zo nog eens wat oudere drivers proberen en mijn Bioshock drivers eraf gooien. De demo liep wel lekker op 1920x1200 dus zou de full ook goed moeten kunnen draaien lijkt mij. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 09-09-2007 18:13 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:07:
spoiler:
je krijgt daar in die basement nog ''a hell of a fight'', daarna kan je aan het einde de zaak opblazen ;)
spoiler:
Of je kan gewoon een sprintje trekken zoals ik heb gedaan. Wist wel niet dat het de laatste vijanden zijn in het spel, anders had ik ook nog even wat lood gepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 20:24
Die COLT handgun is echt cool :). Lekker op expert door een level heenjagen met een geupgrade colt :P. Het spel is wel wat aan de korte kant maar de levels zijn ontzettend mooi gemaakt, vooral der flakturm ziet er mooi uit als je aan de para naarbeneden zweeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Uitgespeeld zeer kort spel :! maar goed :)
Het spel is niet kut hoor en die egine al hellemaal niet kijk als jij ze zaakjes niet op orde hebt dan vind je der nix aan... maar hier het ik ook een e6600, 3gb , 7900GTO kheb ongeveer 60FPS..

en het spel bioshock draait ook gewoon normaal zelfde engine... dus maak je eigen spullen eerst goed voordat je een spel de grond in trapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342

Wat voor hdd heb je? en wat voor indeling heb je van je schijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

^_______________________________-

[ Voor 199% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2007 19:57 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:53:
Uitgespeeld zeer kort spel :! maar goed :)
Het spel is niet kut hoor en die egine al hellemaal niet kijk als jij ze zaakjes niet op orde hebt dan vind je der nix aan... maar hier het ik ook een e6600, 3gb , 7900GTO kheb ongeveer 60FPS..

en het spel bioshock draait ook gewoon normaal zelfde engine... dus maak je eigen spullen eerst goed voordat je een spel de grond in trapt ;)
:')

Dus nu wil je beweren dat het door onze hardware komt dat het spel zo lelijk is, geen AA ondersteunt, extreem vol met bugs zit en dat het zo kort is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
leonpwner1 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:56:
[...]

:')

Dus nu wil je beweren dat het door onze hardware komt dat het spel zo lelijk is, geen AA ondersteunt, extreem vol met bugs zit en dat het zo kort is?
Kweet niet hoor maar zo lelijk is het spel niet :! .. en wrom zou je AA ondersteuning willen het is al mooi genoeg...

Bugs zitten er cker in maar goed dat zit in bijna elk spel geloof ik

En dat ie kort is tja net als bioshock veel tijd gestoken in de graphisc sound en overige extra's en de levels korter gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:00:
[...]

Kweet niet hoor maar zo lelijk is het spel niet :! ..
Te subjectief, zo mooi vind ik het spel ook niet.
en wrom zou je AA ondersteuning willen het is al mooi genoeg...
Omdat ik kartels zie en ik meer op de kartels let dan op de moffen die ik eigenlijk moet doden? :X

En geen AA ondersteunen is zoooo... 1995? :?
Bugs zitten er cker in maar goed dat zit in bijna elk spel geloof ik
Idd, bugloos bestaat niet.
En dat ie kort is tja net als bioshock veel tijd gestoken in de graphisc sound en overige extra's en de levels korter gehouden.
Onzin, mapmakers werken toch ook niet aan de graphics waardoor ze prioriteiten moeten stellen? Daar zijn gewoon gespecialiseerde teams voor geselecteerd. :)

Draait hier perfect op m'n C2Q @ 3GHz.

[ Voor 31% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2007 20:07 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Mwa kweet niet je hebt deadlines he bij et maken van een spel....

maar wat als je nou nog AA der bij had gehad dan hou je 15 frames over? et spel trekt op mijn cpu al 100% en me vid kaart heeft et ook beste druk dus ik denk dat ze et weg gelaten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:08:
Mwa kweet niet je hebt deadlines he bij et maken van een spel....

maar wat als je nou nog AA der bij had gehad dan hou je 15 frames over? et spel trekt op mijn cpu al 100% en me vid kaart heeft et ook beste druk dus ik denk dat ze et weg gelaten hebben..
Want alleen jij bestaat in deze wereld? 8)7

En iedereen heeft dezelfde PC als jij? :? Hell no :X

Ik speel nu met 80FPS+ en daar zou dan dus nog wel wat AA-loss vanaf kunnen wat mij betreft.
En er is ook nog zoiets als kiezen; dan kan je zelf bepalen of je AA wilt of niet. ;)

En schrijf is normaal, het is hier geen MSN :P

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2007 20:12 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:53:

:w

KLIK.

-Misschien ligt het aan Vista 64-bit...

Maar wat LeonPwner en Mension XL zeggen ben ik het echt wel mee eens. Anno 2007 wil ik gewoon AA! :o Ik heb hier een systeem dat HDR+AA en DX10 kan, en dat wil ik dan ook graag zien. Ik erger me hartstikke dood aan gamedevelopers die het gewoon vertikken wat beter hun best te doen. SM3 + AA videokaarten bestaan nu al meer dan een jaar. Het begint tijd te worden dat die devs wakkerworden. AA kan je ook ZELF uitzetten als je het niet wil of niet genoeg FPS hebt. Alleen wordt het nu voor je bepaald dat het maar uit MOET staan. Daar hou ik niet van. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lessy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 18:22
Heb hm zojuist al uitgespeeld :\
Gisteravond begonnen en zojuist laatste level gehaald... 7 uur speeltijd ofzo.. maja ;)

Spel loopt wel vloeiend en ziet er super strak uit met de hoogste graphics en op een resolutie van 2560*1600 (30" dell monitor) :D!!

(Intel C2D 6750 (@3,6ghz), asus 8800GTX en 2gb Geil RAM) op Vista 32bit.

[ Voor 15% gewijzigd door Lessy op 09-09-2007 20:15 ]

Suicide is just a way of telling GOD, "You can't fire me, I QUIT!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het spel is meer frustrerend dan 'leuk' als je het mij vraagt. Het wordt erg snel saai en soms is het extreem makkelijk of extreem moeilijk. Zodra je je bajonet hebt op je shotgun ben je vaak onsterfelijk tegen de normale soldaatjes en is het niet zo moeilijk 8 ventjes achter elkaar de pan in te hakken, en dan kom je soms op stukken waar je meer dan 20 minuten vast zit, enorm irritant.

Ik zit nu bij het laatste level en telkens als je dood bent moet weer een heel parcours afleggen wat je net ook al had gedaan en ik werd er helemaal gek van. Leuk voor even maar als het spel meer levels gehad zou hebben zou ik m'n monitor door het raam gooien van frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
hahaha mwa je snapt toch wat ik schrijf ... maar het is idd ook erg irritant dat je het hele stuk opnieuw moet afleggen als je dood bent gegaan maar het went :) ik hoop dat er in Unreal Tournament 3 wel AA zit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:29:
ik hoop dat er in Unreal Tournament 3 wel AA zit dan :)
Want?
Zer0cool12342 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:00:
Kweet niet hoor maar zo lelijk is het spel niet :! .. en wrom zou je AA ondersteuning willen het is al mooi genoeg...
7(8)7

[ Voor 32% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2007 20:37 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vanmiddag aangekomen in het laatste level.
spoiler:
Op een gegeven moment moest ik ingenieurs vinden in een ammo dump, maar ik kon het echt nergens vinden

En door al het rondlopen en rennen werd ik gewoon fysiek misselijk. Lang geleden dat ik dat had :D

Al met al mijn mening van de game:
- Kort
- Vanaf de elite troopers niet leuk meer (mening..)
- Aantal zaken matig uitgewerkt
- Beetje buggy
+ Erg mooi, met name van hoge punten een stad bekijken. Ook eerste keer dat ik zulke grote ruimtes zie in de Unreal3 engine
+ Speelt lekker weg
+ Wapenupgrades zijn leuk gedaan
+ Lekker WW2 sfeertje (tot de elitetroopers weer)

Al met al leuk en ok, maar niet voor 60 Euro

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:45
Ik ben de 360 versie van het spel aan het spelen en ben nu op de brug bij Nijmegen. Ik vind het sniperen erg cool, al ben ik wel heel benieuwd hoe dat op de PC in zijn werk gaat. Wanneer je bij de 360 versie je schiet-trigger een stukje indrukt dan houd je je adem in, maar hoe werkt dat op de PC?

Verder vind ik het een leuk spel, maar merk ik wel dat ik ondertussen de MoH (en CoD) serie een beetje zat begin te worden. Tenminste, de 2e wereld oorlog heb ik nu een keer of 10 uitgevochten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
sorted.bits schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:50:
Verder vind ik het een leuk spel, maar merk ik wel dat ik ondertussen de MoH (en CoD) serie een beetje zat begin te worden. Tenminste, de 2e wereld oorlog heb ik nu een keer of 10 uitgevochten :P
Cod 4 is geen wo2 meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 06:45
Nope, en naar CoD 4 kijk ik dus erg uit ;) want de manier van spelen vind ik bij die games erg leuk, alleen de setting begint te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 20:59
cheiron schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:50:
Vanmiddag aangekomen in het laatste level.
spoiler:
Op een gegeven moment moest ik ingenieurs vinden in een ammo dump, maar ik kon het echt nergens vinden

En door al het rondlopen en rennen werd ik gewoon fysiek misselijk. Lang geleden dat ik dat had :D

Al met al mijn mening van de game:
- Kort
- Vanaf de elite troopers niet leuk meer (mening..)
- Aantal zaken matig uitgewerkt
- Beetje buggy
+ Erg mooi, met name van hoge punten een stad bekijken. Ook eerste keer dat ik zulke grote ruimtes zie in de Unreal3 engine
+ Speelt lekker weg
+ Wapenupgrades zijn leuk gedaan
+ Lekker WW2 sfeertje (tot de elitetroopers weer)

spoiler:
Je hebt in die vergaderzaal de lift gemist, hij zit rechts achter een muurtje, deze lift brengt je naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eldeegee schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:03:
Ik kan het spel dus voor geen meter spelen he... ik heb echt alles al geprobeerd (bijna alles) :

-X-fi geluidskaart eruit getrokken.
-Andere drivers (163.44 beta schijnt toch t meest gebruikt te worden).
-overclock terug clocken.
-met Nhancer wat dingen uitgeprobeerd...verandert wel wat maar geen doorslaggevende resultaten.

ik heb een E6400, 2gig ddr800, 7900GTO.
Ik geloof er niks van dat mijn systeem het niet trekt want bioshock loopt al stukken beter.
Vriend van me heeft t zelfde systeem, 1 gig ram, en een X1950pro.. die heeft totaal geen framedrops met MOH:A. Nou denk ik zelf dat er bij het nvidia control panel 1 of andere speciale Lightning aanstaat ofzo waardoor t voor geen meter loopt, maar ik heb echt alles geprobeerd.
Het is echt wanneer ik een kant op kijk waar het een beetje druk is dan dropt de framerate enorm. Terwijl ik in andere delen..(vooral waar muren omheen staan) gewoon dikke FPS heb. Nou zijn er meer mensen op andere forums met de 78/7900 series waar het ook wazig loopt. Maar dit is gewoon niet te spelen, ik ben nu in mission 3 en als ik dan van boven over dat strand hang dan loopt t echt voor geen meter.
Je kan ook bijna geen settings aanpassen met dit spel...hij bekijkt zelf wel wat hij goed vind voor je systeem.. volgens mij stelt ie het gewoon verkeerd in. Ook op Low is het nogsteeds niet je-van-het.

maargoed ik kan er wel uren over door praten, ik hoop dat er een patch ofzo komt.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Systeem: X2 4200 processor, 3 gig aan geheugen, 7800 GT videokaart en het draaid gewoon voor geen fuck. Zelfs op 1024, en alles op medium draaid et nog zo traag als dikke stront. Volgensmij gewoon een probleem van de 7xxx serie:S Ik heb ook de nieuwste drivers gedownload en verder is mn pc gewoon schoon dus voor mij ook een raadsel waarom et zo kut draaid. Gelukkig beschik ik over een xbox360 waar et er na mijn idee beter uit zien dan dat je de game op de pc speeld op 1280x1024 (zonder AA, waar is de AA optie by the way) aangezien het dan op de pc nog een grote kartel zooi is.

Als iemand trouwens een oplossing heeft voor de framerate problemen, we horen het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:16:
Het spel is meer frustrerend dan 'leuk' als je het mij vraagt. Het wordt erg snel saai en soms is het extreem makkelijk of extreem moeilijk. Zodra je je bajonet hebt op je shotgun ben je vaak onsterfelijk tegen de normale soldaatjes en is het niet zo moeilijk 8 ventjes achter elkaar de pan in te hakken, en dan kom je soms op stukken waar je meer dan 20 minuten vast zit, enorm irritant.

Ik zit nu bij het laatste level en telkens als je dood bent moet weer een heel parcours afleggen wat je net ook al had gedaan en ik werd er helemaal gek van. Leuk voor even maar als het spel meer levels gehad zou hebben zou ik m'n monitor door het raam gooien van frustratie.
Ik sluit me hier volledig bij aan, het spel kan heel erg frustrerend zij. Je zit soms echt een hele tijd vast op een bepaald irri stukje en de andere keer beuk je zo door de objectives heen. Gelukkig heb ik een rush truukje uitgevonden wat nog wel eens wil helpen, gewoon als een gek op de objective afstormen en wat vijanden voorbij rennen, vooral makkelijk als je een bommetje ergens moet plaatsen (moeten er geen 10 snipers om je heen staan :+ )

Verder vind ik de de gfx behoorlijk goed, vooral het 2e lvl ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
@ een paar mensen op pagina 26;

Wees blj dat je 't spel zo snel kan uitspelen. Kan je het dezelfde dag terug naar de winkel brengen :+
Maar jullie hebben wel gelijk.. Waar is de tijd dat we langer dan een week aan het schiete kunnen in een shooter? Denk aan half life 1, bijna na 2 weken nog niet uitgespeeld.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
timcooijmans schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:03:
[...]

spoiler:
Je hebt in die vergaderzaal de lift gemist, hij zit rechts achter een muurtje, deze lift brengt je naar beneden
Ah! Ik al weer helemaal naar beneden gelopen.. grr.. morgen maar eens proberen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
rickyy schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:25:
Wees blj dat je 't spel zo snel kan uitspelen. Kan je het dezelfde dag terug naar de winkel brengen :+
Dan moet 'ie nog in de seal zitten, of niet? Ik koop niet zo vaak games, laat staan met de intentie ze terug te brengen nadat ik ze uitgespeeld heb...
Maar jullie hebben wel gelijk.. Waar is de tijd dat we langer dan een week aan het schiete kunnen in een shooter? Denk aan half life 1, bijna na 2 weken nog niet uitgespeeld.
Dit hoor ik al jaren. Toch zijn er nog steeds 'lange' games, denk aan FarCry (ondertussen ook al wel weer oud, maar er is zo weinig nieuws geweest nog :P ). Ook is on-line tegenwoordig natuurlijk beter dan vroeger, dus dat zal mee spelen, net als het feit dat je on-line het spel bijna MOET kopen, en de personen die veel offline spelen vaak toch minder geld in het laatje brengen bij EA.

Oja, HL in 2 weken? Prutser! Ik heb het zelf nooit gespeeld, en in die vid is ook wat aan elkaar geknipt denk ik, maargoed.. :o In MoH zul je het hem niet na doen, al is het maar omdat je niet zo kunt rennen en hoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Het valt me zwaar tegen ... je kan bijna geen instellingen veranderen.... je kan niet "saven" wanneer je wil.

De eerste MoHa was echt top ..... dit is maar een slap aftreksel van het geheel .... de gameplay is echt lachwekkend :) .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zag ik nou snipers met één of andere gloed op hun wapen? Dat is wel erg suf dan kan je ze nogal makkelijk spotte!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 11:48
cheiron schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:50:
Waar heb je he gekocht dan? Ik heb hem in bestelling staan voor 39,99 bij een webshop.
Issie voor die prijs wel leuk? ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb hem gister uitgespeeld, en op zich vind ik het best een redelijk goed spel... ok buiten de veel te korte Singe player want het is idd met gemak binnen 4-5 uur op easy uit te spelen. Gewoon idioot dat je daar 40-50 euro voor zou betalen....

maar verder
- Grafics zijn goed (iig wel op 1680 alles high)
- geluid is goed, klinkt realistisch veel onderscheid tussen de wapens... echter krijg ik 5.1 geluid NIET werkend :(
- Gameplay is goed: droppen waar je wilt, dus lvl beginnen waar je wilt. zelf de wapens uitkiezen waar je mee start. redelijke vrijheid en het spel heeft nog enig sinds een herspeelbaarheids factor.

Verder ook geen last van irritante stukjes, natuurlijk zitten er pittig of zelfs moeilijke stukjes tussen, maar met de juiste tactiek en wapens is alles te doen...ik heb liever dat de moeilijkheidsgraad wat schommelt dan dat het constant gemakkelijk of constant moeilijk is.

en jah soms ga je dood, alhoewel je met voorzichtig spelen een heel eind komt!, en dan moetje opnieuw droppen, maargoed je hebt checkpoints tussen door als je een checkpoint hebt gehaald kunje vaak handiger ergens aders landen zodat je niet een stuk overnieuw hoeft te lopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2007 08:37 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
MrVegeta schreef op maandag 10 september 2007 @ 02:35:
Zag ik nou snipers met één of andere gloed op hun wapen? Dat is wel erg suf dan kan je ze nogal makkelijk spotte!
Ze geven bij mij licht. Ik vermoed dat ze wilden bereiken dat de licht weerkaatst van de scope zodat je ze sneller spot, maar bij mij lijkt het alsof de sniper licht geeft..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
cheiron schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:42:
[...]

Ze geven bij mij licht. Ik vermoed dat ze wilden bereiken dat de licht weerkaatst van de scope zodat je ze sneller spot, maar bij mij lijkt het alsof de sniper licht geeft..
ja, is een beetje overdreven, zo vaak gebeurde dat nou ook weer niet
dat adem in houden is er niet op de pc, tenzji daar een speciale toets voor zit..

ergens voorbij rushen werkt idd wel goed. zodra je een beetje door loopt landen daar ook meteen weer nieuwe allies waardoor je redelijk makkelijk tot een overwinning komt.

Enige waar ik echt een probleem had was op die flaktoren op de 1e ring waar je al die AA-guns moest uitschakelen... daar had ik de laatste nog niet gedaan en ik kwam er maar niet langs. Je moet dan langs zo'n terminator figuur en langs een sser met een panzerschrek...als je die laatste dus niet ziet ben je zo dood, want bij 1 schot bij je al dood.
Super irritant was dat, ben je er bijna ga je weer dood. Maarja, ik vind dat dat het ook wel weer leuk houdt, leuker dan wanneer je overal zo maar kunt doorlopen...

maar zoals gezegt, ik had dan liever wat slimmeren AI dan van die terminators...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

rickyy schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:25:
@ een paar mensen op pagina 26;

Iso's kan je niet terugbrengen >:)
Chaoss schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:28:
- geluid is goed, klinkt realistisch veel onderscheid tussen de wapens... echter krijg ik 5.1 geluid NIET werkend :(
Heb je het in je OS en MOH:A setup ingesteld?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MensionXL schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:45:
[...]

Iso's kan je niet terugbrengen >:)

[...]

Heb je het in je OS en MOH:A setup ingesteld?
yup in os werkt prima, zowel op 5.1 als 7.1 (zonder zijspeakers) in Bioshock werkt het 5.1 geluid perfect! gebruik een logitech Z5500 digital met directe input (dus gewoon via 3 stekkertjes) als ik de test in MOHA start heb ik stereo geluid, achter hoor ik niets.

verder kunje in MOHA toch niets instellen kwa geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Chaoss schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:22:
[...]

yup in os werkt prima, zowel op 5.1 als 7.1 (zonder zijspeakers) in Bioshock werkt het 5.1 geluid perfect! gebruik een logitech Z5500 digital met directe input (dus gewoon via 3 stekkertjes) als ik de test in MOHA start heb ik stereo geluid, achter hoor ik niets.

verder kunje in MOHA toch niets instellen kwa geluid?
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/r.pack/got/moha.png

In je start menu onder de MOH:A map staat "Medal of Honor Airborne Setup", daarin kan je het instellen. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

oh vanavond ff kijken :+ ben benieuwd... gaak hem nog maar eens uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
FireFoz schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:40:
[...]

ja, is een beetje overdreven, zo vaak gebeurde dat nou ook weer niet
dat adem in houden is er niet op de pc, tenzji daar een speciale toets voor zit..
spacebar :) dan hou je je adem in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb het spel al anderhalf maal uitgespeeld zonder die kennis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:19:
[...]

Lol, same here. Ik kon de eerste keer zelfs niet inzoomen omdat mijn ingestelde key (scrollwheel) niet werkte. Pas toen ik alle keys terug naar default zette kon ik inzoomen. Jawel, met mn scrollwheel.

Eigenlijk vind ik het hele spel wel ok trouwens, op het laatste level + een beetje van het eennalaatste level na. De rest zit best goed in elkaar.

Ben nu alle wapenupgrades aan het halen, en wat special jumps aan het doen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:| Idd heb ik ook nooit gebruikt met mun sniper :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ghehe ik kwam er ook pas ena laatste level achter:P zonder adem in te houwe gaat het ook prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Iemand een idee waar je rating per level op gebaseerd is?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

[...]

Idd hier ook :') Ik heb zelfs nog gekeken onder 'Controlls' maar daar zag ik het niet staan :o

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Die lichtgevende scope van enemy snipers werkt ook erg dom, 90% van de tijd gaat het licht door muren heen, dan is er ook niks meer aan. Bovendien heb ik regelmatig dat ik wordt neergeschoten door een ijzeren paneel of muur door een sniper, de baan van de kogel is zichtbaar door stof in de lucht ofzo, en je ziet duidelijk dat het door de muur heengaat. Erg slordig, moderne spellen horen dit soort bugs niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Roflcopter, ik stond in een huisje te schieten, schieten ze gewoon door de (stenen) muur heen :')

En het is erg lastig om dood te gaan op normal, ik liep expres iedereen neer te bashen ipv te schieten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem niet installeren, hij geeft de volgende melding aan op het eind van de install:

Mohab setup wizard ended prematurely because of an error. Your systems has not been modified to install this program at a later time, run setup wizard again.

click to finish ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik zit vast in nijmegen.
Daar moet je die tigertank opruimen.
Ik heb al 80 van die bommen geschoten maar hij blijft het doen.
Is er een truukje?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
gewoon goed mikken:P hou die bom vast tot ie snel gaat tikken, en dan op hem gooien
probeer hem anders zo dicht mogelijk bij de tracks te gooien of de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Lol het is gelukt
spoiler:
je hebt ook nog speciale granaten. die doen het werkje wel

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:37:
Lol, same here. Ik kon de eerste keer zelfs niet inzoomen omdat mijn ingestelde key (scrollwheel)
niet werkte. Pas toen ik alle keys terug naar default zette kon ik inzoomen. Jawel, met mn scrollwheel.
En wederom iets waarvan pas de kennis tot mij komt na anderhalf 1 3/4 maal het spel gespeeld te hebben. _/-\o_

Nog zo'n dingen waar ik nog niet achter ben gekomen? Iemand? :D
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:08:
Ik kan hem niet installeren, hij geeft de volgende melding aan op het eind van de install:

Mohab setup wizard ended prematurely because of an error. Your systems has not been modified to install this program at a later time, run setup wizard again.

click to finish ....
1) Probeer eens te installen met Windows Firewall enabled (als dat nog niet was).
2) Probeer eerst een recentere versie van dat Ageia software gedoe dan de versie die standaard op de disc staat te installeren en dan de game installeren (als je vista hebt, bij Xp weet ik het niet).

-> zijn zaken die zijn blijven hangen bij het lezen over het spel, proberen waard. Je bent allenszins niet de enige met het probleem, heb nog al mensen hetzelfde weten omschrijven.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-10 19:44
demo fixes misschien helpen deze ook in fullgame

http://planetmedalofhonor...p?act=printnews&id=141562

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

spoiler:
Holy smoke, wat een gevecht op het laatst :o .. wou zo graag de ending zien dat ik een sprintje heb getrokken door dat riool, mooi excuus om de game nog een keer te spelen :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

snap dat niet heh van die mensen die dat laatste stukje dan gaan rushen :+

tis nog neit eens veel moeite ook, zorg datje een stash granaten bij je hebt en je bent zo van die 5 terminators af, gewoon eens tukje terug lokken dat ze in een zo smal mogleijk stukje riool komen te srtaan, 2 granaten onder hun poten en eventueel afmaken met machinegeweer en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Iemand al een idee hoe je je sniper rifle weer normaal kan gebruiken na 3 upgrades, wanneer je dus granaten afschiet? Ik schiet nu maar als een gek al die krengen weg, want ik heb er niets aan....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:19:
Iemand al een idee hoe je je sniper rifle weer normaal kan gebruiken na 3 upgrades, wanneer je dus granaten afschiet? Ik schiet nu maar als een gek al die krengen weg, want ik heb er niets aan....
op je scroll knop drukken. als je een pc hebt dan.
Dan veranderd hij terug naar sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

[quote]Chaoss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:09:
spoiler:
snap dat niet heh van die mensen die dat laatste stukje dan gaan rushen :+

tis nog neit eens veel moeite ook, zorg datje een stash granaten bij je hebt en je bent zo van die 5 terminators af, gewoon eens tukje terug lokken dat ze in een zo smal mogleijk stukje riool komen te srtaan, 2 granaten onder hun poten en eventueel afmaken met machinegeweer en klaar.
[/quote]

spoiler:
Ik wist niet dat je rustig aan kon doen, ik was in de veronderstelling dat die bom elk moment kon ontploffen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij, of zijn er bepaalde 'hotspots' in het spel, dat als je die voorbij bent er geen nieuwe vijanden meer spawnen?

Bijv, de 2e missie, met in de ruine: daar moet je een fuel depot opblazen.
Blijf je bij de ingang staan/zitten om die gasten 1 voor 1 af te knallen dan blijven ze komen.
Loop je bruut dat gebied binnen, schiet je er een paar dood en vervolgens die tanks dan zijn blijven de duitsers weg. Raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gevoel van die hotspots heb ik idd ook. als je idd aardig wat "presure" op de vijand uitvoert en ze als het waren naar achteren drijft dan stoppen de reinforcments op een bepaald punt. Als je vanaf een afstandje gaat zitten schieten kan het echt eeuwen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 21:46
Dat is altijd zo geweest bij zowel Call of Duy als MoH. Super sad. Zelfde geld voor je teammates, als jij ze niet ophaalt blijven ze gewoon staan op de plek waar ze op je staan te wachten. Erg zielig dus.

Ik irriteer me er ook aan dat de vijandelijke soldaten bijna altijd alleen maar op jouw schieten ipv ook de AI eens te raken. Alsof dat geen vijanden zijn.

Wel aardige spelletje trouwens, alleen veels te kort. Het landen op die special places laat zich ook nogal nauw besturen. Soms lijkt het wel alsof het op een cm afhangt

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, had gehoopt dat dit met die nieuwe engine eruit zou zijn. Wel zonde hoor.
Zouden ze daar nou niet nog met een patch voor komen? Want de rest maken ze zo realistisch mogelijk en dan laten ze dit weer achterwege. Er waren in WWII ook geen unlimited duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

WOW, echt super vette game !
Heb net het eerste level gespeeld en ging best goed ( alles op MED, aangezien ik op Laptop speel, zie Ondertitel )

Loopt lekker, soms wel rare gameplay kwa lopen/schieten enzo...maar dat gaat nog wel wennen.
Lekker veel actie, meer spray & pray dan Taktiek :) maargoed...echt een lekkere shooter :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 06:14

St@m

@ Your Service

Gisteravond even begonnen met spelen.. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het allemaal wat stroopachtig loopt.. zelfs op low settings 1280x1024..
E6600
8600GT
2GB RAM
Samsung 226BW
(Vista)

Verder mis ik het "om het hoekje kijken" Misschien heb ik eroverheen gelezen in de settings.. maar ik kan het echt niet vinden.
Ook mis ik de F5 save functie. Ik ben nu nog een beetje zoekende over hoe alles precies werkt, en ik ben pas 1 checkpoint tegengekomen.. nu moet ik dus iedere keer weer daar beginnen.. beetje jammer.

Ik geef het vanavond nog 1 kans.. en anders.. koop ik hem niet.. :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:12:
Verder mis ik het "om het hoekje kijken"
Als je je bukt en dan scope view doet (of hoe je het ook noemt, niet alle wapens hebben scope) en dan met je strafe left/right, forward en backward toetsen kan je in 4 richtingen "leanen". Is de enige manier waarvan ik weet dat je het kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-10 10:59

Goner

What can I do you for ?

Yep! Een quicksave (of meer checkpoints) zou heel fijn zijn ...
Ik was al een flink eind en dan kan ik weer opnieuw die kist uit ... niet echt leuk.
Moet even wennen aan hoe het eruit ziet en loopt, heb alleen maar Call of Duty en heel veel Stalker gespeeld de laatste tijd.

(waar zit die ene checkpoint ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het onrealistische bij het respawen is, bijvoorbeeld bij de brug is er een respawnpunt bovenaan in het huisje net je voor de brug oploopt. Als je samen met teammates net bent opgeschoven tot vlak bij de tank en je sterft als enige (op een moment dat er nog maar 2 Duitsertjes over zijn) dan respawn je terug in dat huisje. Na die 5 sec is de brug ineens al terug helemaal ingenomen door Duitsers tot vlak bij het huisje. Alsof al je teammates samen met jou zijn gestorven of de huidige positie geen 10sec lang konden verdedigen en de Duitsers kweken als konijnen binnen de 0.5sec en superatleten zijn en die 100m in 5sec kunnen sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik denk datje het eerder moet zien alsof je teruggaat in de tijd, jij en je team beginnen vanaf en bepaald punt overnieuw omdat je dood bent gegaan, het spel gaat niet door terwijl jij dood bent.

magoed men kan wel miepen dat dit niet realistisch is maar, doodgaan tijdens een oorlog en respawnen is sowiezo niet realistisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Chaoss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:44:

magoed men kan wel miepen dat dit niet realistisch is maar, doodgaan tijdens een oorlog en respawnen is sowiezo niet realistisch :+
niet? damn hoe kwam die duitsers dan aan zo'n groot leger... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

Ben van plan nieuw systeem aan te schaffen:

AMD x2 4000+
1GB
X1950Pro 256MB

Moet ik daarmee MoH:A goed kunnen spelen?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste