Ik kan het spel dus voor geen meter spelen he... ik heb echt alles al geprobeerd (bijna alles) :
-X-fi geluidskaart eruit getrokken.
-Andere drivers (163.44 beta schijnt toch t meest gebruikt te worden).
-overclock terug clocken.
-met Nhancer wat dingen uitgeprobeerd...verandert wel wat maar geen doorslaggevende resultaten.
ik heb een E6400, 2gig ddr800, 7900GTO.
Ik geloof er niks van dat mijn systeem het niet trekt want bioshock loopt al stukken beter.
Vriend van me heeft t zelfde systeem, 1 gig ram, en een X1950pro.. die heeft totaal geen framedrops met MOH:A. Nou denk ik zelf dat er bij het nvidia control panel 1 of andere speciale Lightning aanstaat ofzo waardoor t voor geen meter loopt, maar ik heb echt alles geprobeerd.
Het is echt wanneer ik een kant op kijk waar het een beetje druk is dan dropt de framerate enorm. Terwijl ik in andere delen..(vooral waar muren omheen staan) gewoon dikke FPS heb. Nou zijn er meer mensen op andere forums met de 78/7900 series waar het ook wazig loopt. Maar dit is gewoon niet te spelen, ik ben nu in mission 3 en als ik dan van boven over dat strand hang dan loopt t echt voor geen meter.
Je kan ook bijna geen settings aanpassen met dit spel...hij bekijkt zelf wel wat hij goed vind voor je systeem.. volgens mij stelt ie het gewoon verkeerd in. Ook op Low is het nogsteeds niet je-van-het.
maargoed ik kan er wel uren over door praten, ik hoop dat er een patch ofzo komt.
[
Voor 7% gewijzigd door
eldeegee op 09-09-2007 18:11
]