Net de demo gedaan.
Kan niks anders zeggen dan heerlijke game.
Kan niks anders zeggen dan heerlijke game.
Verwijderd
Liet me de foutmelding zien, een .dll file van ati, heb dus de CCC gereinstalled en het werkt nu! Als stront door een trechter helaas... Dan maar op de desktoprabor schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:47:
[...]
> Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen > vinkje weghalen bij De computer automatisch opnieuw opstarten.
[ Voor 33% gewijzigd door prutser001 op 02-09-2007 23:05 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
De timer staat nogsteeds op 1 dag, hoewel er op de website 4september staat.3ddie schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:10:
Airborne is een tijdje terug verlaat naar 13 september, dus morgen naar frs rijden heeft niet zo'n zin.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 8% gewijzigd door rabor op 02-09-2007 23:44 ]
Kepi_nl
Mjah prom, vond je het niet irritant dat als je rond keek dat je alles in een kleine blur zag?PromWarMachine schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:53:
De vorige versie van MoH heb ik niet veel gespeeld. Volgens mij alleen de demo en daarna was ik het helemaal zat. Nu heb ik tegen beter weten in toch de demo maar gedownload, al was het alleen maar om het spektakel op de hoogste settings te kunnen aanschouwen. Nou, daar heb ik geen spijt van gehad. Heb de demo in een ruk(je) uitgespeeld en ben zeer benieuwd naar de full!
Ik vind het een beetje spelen zoals CoD2. Niet dat ik dat heel veel gespeeld heb, maar dat vond ik wel leuk.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Is hij in de VS nu al beschikbaar danrabor schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:24:
US release 4 september, UK release 7 september, Nederland (& de rest van Europa) 13 september..
Maaar, als je hem in de UK haalt bij Amazon.co.uk dan wordt hij op de 5e verstuurd, & dan heb je hem misschien al de 6e, & anders op de 7e of uiterlijk 8 september..
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Verwijderd
x360Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:36:
Volgens mij is ie uit ja aan de torrents te zien.
Nog niets genuked hoor, en inmiddels is 'ie al zo'n 3 uur oud, dus dat zit wel snorFikkieHo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:58:
um, torrents zeggen niks ..lala, fake torrent...
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=275652&tstart=0iig hij komt morgen pas officeel uit volgens xfire. dus mensen in us krijgen hem waarschijnlijk deze week denk ik..
[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 05-09-2007 20:05 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
ik zie geen eens een officiele releases hoor?TheZeroorez schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:54:
Inderdaad, x360.
Volgens EA zijn ze trouwens ook vandaag geshipped in de US, het was een 'national release'. Check de forums maar via ea.com/moh
* FireFoz can't wait for dev.
[...]
Nog niets genuked hoor, en inmiddels is 'ie al zo'n 3 uur oud, dus dat zit wel snor
Maargoed, verder ga ik hier liever niet op in
[...]
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=275652&tstart=0
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Kepi_nl
Verwijderd
denk het niet. want ik het wel zekers dat het echt is. ff weer terug in game MOH airborneFikkieHo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:58:
um, torrents zeggen niks ..lala, fake torrent... iig hij komt morgen pas officeel uit volgens xfire. dus mensen in us krijgen hem waarschijnlijk deze week denk ik..
... not as I do.
Met de jump-key (spacebar als default) flare je de parachute. Om een echt perfecte landing te krijgen moet je onder een bepaalde hoek vooruit landen, dan kan je inderdaad meteen doorlopen.GoldenSample schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:19:
ff een domme vraag, wat is die flare key ingodsnaam voor tijdens het landen zodat ik niet keihard neer val?
Kepi_nl
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Na aanleiding van mijn originele post:Gepost door Quasti op 04-09-2007 16:07
@dtchgmr: Wat voor PC heb jij? En heb je wel meer gespeeld van het spel dan alleen de demo? Ik denk het niet .... en ik denk dat je een slechte PC hebt ofzo, want bij mij heb ik wel degelijk anti- aliasing en behoorlijk mooie graphics....
Is er nog wat veranderd aan de final waardoor mijn bovengenoemde argumenten niet meer van toepassing zijn op het spel?Gepost door dtchgmr op 01-09-2007 21:09
Ik vind het een enorm kutspel. Waarom?:
- De AI vind ik helemaal niet goed, ze zijn dom, zitten maar een beetje te schieten en dat was het. Ze werken niet samen, ze flanken niet, maken amper gebruik van het terrein, etc. FEAR van een paar jaar geleden is imho beter qua AI.
- De graphics vind ik zwaar ondermaats. Zo heeft het spel geen Anti-Alliasing, want ik sowieso vreemd vind anno 2007, maar de effecten van bijvoorbeeld granaten zijn ook gewoon extreem lelijk. Als ik de graphics en effecten vergelijk met Call of Duty 2 van een aantal jaar geleden dan vind ik laatstgenoemde toch veel mooier. Bovendien ondersteunt dat AA... Ook is de reflectie van lampen in water extreem lelijk (allemaal blokjes/cirkeltjes) en is dat water op de straten wel erg nep en 'overdone'...
- Missies zijn veel te kort, de demo missie had ik binnen 10 minuten uitgespeeld. Het volledige spel zal maar 5 missies hebben, dus ongeveer 1 uur gameplay...
- Je gaat te moeilijk dood: soms liep ik recht op een MG42 af terwijl deze op mij schoot, en toch ging ik niet dood. Ook is er een lame autoheal systeem.
Tja dat was het zo'n beetje. Vergelijk de graphics maar eens met Crysis dat volgende maand uitkomt... Imho kun je niet zulke rotzooi uitbrengen anno 2007 in de tijd van DirectX10...
Bovendien vind ik die cutscenes zoals die briefing in het begin en dat stukje in het vliegtuig gaar, en de parachuutsprong stelt echt niets voor. Binnen enkele seconden ben je al op de grond, en alles ziet er heel erg lelijk uit als je uit het vliegtuig springt. Het gebied om het 'speelbare gebied' heen is zeer lelijk, en je ziet duidelijk de afscherming van het 'speelbare gebied' waardoor alles heel nep overkomt. Erg jammer, aangezien dit de belangrijkste feature van dit spel is.
Kortom; EA heeft weer eens crap afgeleverd. Doe mij maar Brothers in Arms: Hell's Highway...
Verwijderd
Verwijderd
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Gelukkig dank ik deze info ook , ik vond het ook zeer lastig met de PC demo en dat is nu juist het belangrijke voor mij van een goede shooters , cod is echt de king op dat gebied maar hoop dat er nieuwe shooters komen die daar op 1 of andere manier een nieuwe wending aan kunnen geven , MOH Airborne voelt niet prettig en de instellingen kunnen daar weinig in veranderen , dat heb IK in de demo dan ondervonden .Bij MOH Paciffic Assault had ik dat gevoel al na 3, nee ik lieg, 8 seconden ook al en dat hebben ze goed doorgezet in deze nieuwe telg . Helaas ben ik bang dat het geen multiplayer festijn zal worden voor de PC althans en dat vind ik jammer natuurlijk . Het lijkt mij toch wel een wijs besluit om juist de MP een goede insteek te geven kwa besturing voor de PC liefhebbers omdat juist daar veel gamers zullen zijn die het spel dan alleen maar downloaden voor de SP en de MP links laten liggen omdat het simpelweg geen grootheid zal worden .Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:46:
"Weapons can be tough to aim thanks to recoil and poor hit detection" (uit gamespot review. Ik dacht al dat ik er niks van bakte met die demo maar het ligt dus niet ALLEEN aan mezelf.. Jammer
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Verwijderd
Deze oplossing is al eerder gepost in dit forum...Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:29:
heb een oplossing gevonden voor het 100% cpu usage.
Als je de demo op start dan moet je je usb muis en keyboard er uit halen en er weer in doen dan loopt alls soepel
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Volgens mij wel, en het is ook weer eens niet backwards compatibleChaoss schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:29:
gebruikt dit spel eigenlijk SM 3.0?
[ Voor 13% gewijzigd door HaterFrame op 07-09-2007 12:45 ]
I am the great Cornholio!
heb ik ook...zelfde specs maar dan 2gb geheugeh.Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:15:
Ik speelde het spel en ervaar dus het volgende: Ik had het idee dat je als je loopt het net lijkt alsof je licht haperd maar ik heb de instellingen op een gegeven moment laag gezet en toen zat het er nog in. Nou vroeg ik me af of iemand dat ook heeft ervaren? Hoort dit in het spel of is het een gevolg van bijvoorbeeld Win Vista 64?
Mijn specs staan hieronder, maar kort: ik heb een 8800GTS 640MB, 4 GB geheugen en een C2Q6600.Volgens het spel kon alles op full/high en res op 1280x1024, die heb ik dan wel naar 1600x1050 gezet ivm breedbeeld. Volgens de FPS counter zit ik minimaal op 30 en maximaal zonder Vsync rond de 85 frames. Dus lijkt me het geen performance probleem te zijn maar meer een 'feature'. Het spel loopt verder subliem, de npc's en je maatjes bewegen allemaal snel zonder haperingen.
Ik ben benieuwd of dat in het spel hoort en anderen dat dus ook ervaren.
Bedankt alvast voor jullie ervaringen
Ik heb met de volledige versie er geen last van. Het zou kunnen liggen aan 64bit, maar toch lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk. Heb je misschien nog een virusscanner O.i.d. nog aan staan?Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:15:
Ik speelde het spel en ervaar dus het volgende: Ik had het idee dat je als je loopt het net lijkt alsof je licht haperd maar ik heb de instellingen op een gegeven moment laag gezet en toen zat het er nog in. Nou vroeg ik me af of iemand dat ook heeft ervaren? Hoort dit in het spel of is het een gevolg van bijvoorbeeld Win Vista 64?
Mijn specs staan hieronder, maar kort: ik heb een 8800GTS 640MB, 4 GB geheugen en een C2Q6600.Volgens het spel kon alles op full/high en res op 1280x1024, die heb ik dan wel naar 1600x1050 gezet ivm breedbeeld. Volgens de FPS counter zit ik minimaal op 30 en maximaal zonder Vsync rond de 85 frames. Dus lijkt me het geen performance probleem te zijn maar meer een 'feature'. Het spel loopt verder subliem, de npc's en je maatjes bewegen allemaal snel zonder haperingen.
dan snap ik dat gezeur over het missen van AA niet echt... de meeste SM 3.0 spellen hebben toch geen AA?...iig niet op nvidia kaarten.MetaFrame schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:45:
[...]
Volgens mij wel, en het is ook weer eens niet backwards compatibleWat dus in houd dat je het met een X800 wel weer kan vergeten
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Vaag, in de demo spawnde ze niet opnieuw, tenzij je dood was en nog geen autosave had gehad dmv een objective te halen.Chakotay schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:37:
Wat ik erg jammer vind aan dit spel, is dat je echt vooruit moet blijven gaan in de levels om te voorkomen dat er maar nieuwe poppetjes blijven spawnen. Je kan wel heel mooi op en dak laden en alles wat beweegt afschieten met een rifle, maar zolang je niet naar voren gaat blijven ze maar komen... Niet bijzonder nuttig.
Bioshock heeft wel AA onder windows xp en draait nota bene op dezelfde engine.Chaoss schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:03:
[...]
dan snap ik dat gezeur over het missen van AA niet echt... de meeste SM 3.0 spellen hebben toch geen AA?...iig niet op nvidia kaarten.
[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-09-2007 14:41 ]
dat stoorde mij in COD2 ook al. heb je geniale tactiek bedacht maar het komt uiteindelijk altijd weer op storm the front uitChakotay schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:37:
Wat ik erg jammer vind aan dit spel, is dat je echt vooruit moet blijven gaan in de levels om te voorkomen dat er maar nieuwe poppetjes blijven spawnen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Heb ik ook,Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:15:
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat doen games altijd.cheiron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:39:
Is het eigenlijk normaal dat hij constant 100% cpu pakt?
Bij mij niet. Geen enkele andere game die ik speel (Stalker, Rainbow 6 vegas, Bioshock, Pes6, Supreme Commander, Company of Heroes, etc etc) doet constant 100% vanaf opstarten tot afsluiten
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat doen ze wel hoorcheiron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:48:
[...]
Bij mij niet. Geen enkele andere game die ik speel (Stalker, Rainbow 6 vegas, Bioshock, Pes6, Supreme Commander, Company of Heroes, etc etc) doet constant 100% vanaf opstarten tot afsluiten
Verwijderd
cheiron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:39:
Is het eigenlijk normaal dat hij constant 100% cpu pakt?
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:29:
heb een oplossing gevonden voor het 100% cpu usage.
Als je de demo op start dan moet je je usb muis en keyboard er uit halen en er weer in doen dan loopt alls soepel
Sorry, had ik even moeten zeggen: dit heb ik geprobeerd, maar hij geeft toch nog 100%
Flickr PSN ID= cheironnl
Hann1BaL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:33:
Ok, ik was eerst best positief over het spel, maar moet het toch even bijstellen.
Je moet een Storm Elite trooper namelijk neerschieten alsof het een tank is. Oftewel die gaat veel lastiger dood dan andere units en dat vind ik wel een beetje erg nep en onrealistisch. Voor de rest ziet het er naar uit dat de game erg kort is. (en dan blijven we natuurlijk nog met de klachten over AA zitten)
[ Voor 11% gewijzigd door Jorn1986 op 07-09-2007 21:13 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 07-09-2007 22:16 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
wrm een thommy?Jorn1986 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:10:
[...]
spoiler:Ik zit nu op het einde van de trainyard, en er zitten er dus een stuk of 3... heb maar 3 granaten, 70 kogels automatisch met een Thompson en een sniper rifle met 100 kogels. Hoe kom ik daar door? Het lijkt wel een suicide missie waarin je in je 1tje bent overgelaten aan hun... en ik lijk er ook niet uit te kunnen om terug te trekken... wie weet hoe ik er door kom? Overigens wel érg onrealistisch om die Storm Elite Trooper zo ontzettend sterk te maken... lijkt wel een stalen man waarin alleen het hoofd enig effect lijkt te hebben...
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Jorn1986 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:10:
[...]
spoiler:Ik zit nu op het einde van de trainyard, en er zitten er dus een stuk of 3... heb maar 3 granaten, 70 kogels automatisch met een Thompson en een sniper rifle met 100 kogels. Hoe kom ik daar door? Het lijkt wel een suicide missie waarin je in je 1tje bent overgelaten aan hun... en ik lijk er ook niet uit te kunnen om terug te trekken... wie weet hoe ik er door kom? Overigens wel érg onrealistisch om die Storm Elite Trooper zo ontzettend sterk te maken... lijkt wel een stalen man waarin alleen het hoofd enig effect lijkt te hebben...
Anyway... ik vind het idee van deze game zeker wel gaaf... maar hadden ze net zo goed als uitbreiding van Medal of Honor Allied Assault kunnen uitbrengen IMO. De game is gewoon erg kort, óf het laatste level moet nog erg lang worden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
FireFoz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:54:
[...]
heb ik ook...zelfde specs maar dan 2gb geheugeh.
Hm dat is wazig allebei dus ook een Q6600 en dit 'probleem'Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:09:
[...]
Heb ik ook,
C2Q6600 met 2GB en SLI 7900GTO
Ja wel aan staan, ik ga het even testen you never know, maar het lijkt me sterk met die FPS die ik haal en de machine die ik heb... ik gebruik trouwens avira dat is een erg lichte vscannerSideSwipe schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:56:
[...]
Ik heb met de volledige versie er geen last van. Het zou kunnen liggen aan 64bit, maar toch lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk. Heb je misschien nog een virusscanner O.i.d. nog aan staan?
[ Voor 31% gewijzigd door Ghost(NL) op 08-09-2007 00:10 ]
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
Ook ik heb dit.Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:15:
[ Voor 3% gewijzigd door Lrod op 08-09-2007 03:45 ]
[ Voor 25% gewijzigd door EnderQ op 08-09-2007 03:58 ]
Ok dus het heeft niets te maken met de C2Q aangezien jij een C2D hebt.Lrod schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 03:41:
[...]
Ook ik heb dit.
Specs: E6600, 7900gt, 4GB, Vista x64
Ik denk dat het aan vista x64 ligt aangezien die niet supported is volgens EA.
Ik gebruik mijn onboard Intel HD Audio, dus geen X-Fi voor mij. Dus dat is het niet. De 4 GB ook niet want MrHomeBoy heeft 2GB. Dan zal het waarschijnlijker zijn dat het zoals Lrod ook al dacht Vista 64 zijn, maar dat is vaag, want waarom zou dat uitmakenEnderQ schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 03:49:
hhmm hier hetzelfde demo licht haperig 8800gts 640 vista 64 4Gb hebben jullie x-fi dat zou het nog kunnen zijn ism 4gb misschien. Ik zal mij onboard audio eens gebruiken. of de boot.ini op max 3000MB zetten.
Er is niets mis met het geluid maar misschien is het puur de 4GB.
Vista 64 niet supported omg kan ik weer een extra OS installeren....
KPN - Vodafone Ziggo Partner
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
sorryPhydomir schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:41:
Heb het inmiddels voor elkaar dat het wel redelijk soepel loopt en zonder mouselag (wat kwam door vsynch). Echter vind ik het nog steeds een beetje teleurstellend. Wat ik zo ontzettend nep vind is dat die duitsers maar blijven komen totdat je een stap verder zet. Net als in CoD2, heel erg jammer.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
WinXP x64 is ook gewoon supported, Vista x64 alleen niet.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:09:
het draait hier anders perfect op high
ik vind het een masterlijk spel , maja dat zal wel aan mij liggen
WindowsXP 64BiT SP2
Asus P5K
Intel C2D E6300 Allendale (@333Mhz)
2x 1GB Corsair DDR2 667 XMS2 CL4
Sapphire X1950XT
Verwijderd
Maar het werkt hier wel onder Vista X64.Lrod schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:20:
[...]
WinXP x64 is ook gewoon supported, Vista x64 alleen niet.
5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X
Je mist er niks aan hoorInfinityG35 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:44:
Kansloos dat dit spel ook geen SM2.0 ondersteund. Jammer jongens, weer een klant minder.
Zo mooi ziet het er nu ook weer niet uit
Prachtige lightningFireFoz schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:14:
die gamma bombs zijn wel echt de shit zegwat ontploffen die hard, echt zo vet:)
Tja, dat afkraken van jou kennen we nu wel. Waarom post je nog in deze thread ?MensionXL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:30:
[...]
Prachtige lighting
[afbeelding]
(Let op de lampen)
Hoeft helemaal niks compatible gemaakt te worden. Unreal Engine ondersteunt gewoon SM2.0.TheZeroorez schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:02:
Kansloos? Ik kan me voorstellen dat er best wat uurtjes gaan zitten in het backwards-compatible maken van het spel, als SM3 goed gebruikt is. En aangezien de nVidia 5-serie toch nooit lekker dit spel gaat draaien, en ATi bij de xYYY serie zelf zo enorm stom geweest is om er nog geen 3.0 ondersteuning in te gooien.. (en jij om het te kopen)
Hoe dat licht op de grond valt is nog wel mooi te noemen, maar de lampen zelf .......MensionXL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:30:
[...]
Prachtige lightning
[afbeelding]
(Let op de lampen)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq