[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.655 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de demo gedaan.
Kan niks anders zeggen dan heerlijke game. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:47:
[...]
> Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen > vinkje weghalen bij De computer automatisch opnieuw opstarten.
Liet me de foutmelding zien, een .dll file van ati, heb dus de CCC gereinstalled en het werkt nu! Als stront door een trechter helaas... Dan maar op de desktop :)

OK, on topic nu:
De game is wel interessant, het geeft je redelijke vrijheid, maar aangezien het een klein level is valt dit tegen. Het rpg gedeelte is erg goed, een shooter die goed naar je hand te zetten is. De sfeer is okay, de omgeving is best mooi.

Jammer van de AI, die zuigt ballen. Misschien maar ff de mod proberen, hopelijk helpt het.
Als de game op het makkelijke niveau gespeeld wordt, geeft het waarschijnlijk niet lang genoeg gameplay, alles op moeilijk zetten moet het in ieder geval met een uurtje of 2/3 rekken nietwaar?
Ben zeer benieuwd naar de MP, maar ik vrees toch dat het een iso'tje downloaden wordt, hij zal het kopen net niet waard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

MP zal Punkbuster hebben, dus ga er maar vanuit dat je geen MP kunt spelen met een warez versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou als het goed is moet hij morgen of overmorgen in de winkels liggen, ik heb erover gedacht om hem te pre-orderen maar ik denk dat het morgen even langs de FRS rij :)

http://www.ea.com/moh/airborne/index.jsp

[ Voor 33% gewijzigd door prutser001 op 02-09-2007 23:05 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 23:35
Airborne is een tijdje terug verlaat naar 13 september, dus morgen naar frs rijden heeft niet zo'n zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

3ddie schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:10:
Airborne is een tijdje terug verlaat naar 13 september, dus morgen naar frs rijden heeft niet zo'n zin.
De timer staat nogsteeds op 1 dag, hoewel er op de website 4september staat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
US release 4 september, UK release 7 september, Nederland (& de rest van Europa) 13 september..

Maaar, als je hem in de UK haalt bij Amazon.co.uk dan wordt hij op de 5e verstuurd, & dan heb je hem misschien al de 6e, & anders op de 7e of uiterlijk 8 september..

[ Voor 8% gewijzigd door rabor op 02-09-2007 23:44 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

De vorige versie van MoH heb ik niet veel gespeeld. Volgens mij alleen de demo en daarna was ik het helemaal zat. Nu heb ik tegen beter weten in toch de demo maar gedownload, al was het alleen maar om het spektakel op de hoogste settings te kunnen aanschouwen. Nou, daar heb ik geen spijt van gehad. Heb de demo in een ruk(je) uitgespeeld en ben zeer benieuwd naar de full!

Ik vind het een beetje spelen zoals CoD2. Niet dat ik dat heel veel gespeeld heb, maar dat vond ik wel leuk.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

beetje jammer dat het alleen op een 6800GT niet op 1680X1050 echt lekker te spelen is.. zal het nu echt zo moeilijk zijn om even wat tijd er in te steken dat het veel lichter te draaien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PromWarMachine schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:53:
De vorige versie van MoH heb ik niet veel gespeeld. Volgens mij alleen de demo en daarna was ik het helemaal zat. Nu heb ik tegen beter weten in toch de demo maar gedownload, al was het alleen maar om het spektakel op de hoogste settings te kunnen aanschouwen. Nou, daar heb ik geen spijt van gehad. Heb de demo in een ruk(je) uitgespeeld en ben zeer benieuwd naar de full!

Ik vind het een beetje spelen zoals CoD2. Niet dat ik dat heel veel gespeeld heb, maar dat vond ik wel leuk.
Mjah prom, vond je het niet irritant dat als je rond keek dat je alles in een kleine blur zag?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
rabor schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:24:
US release 4 september, UK release 7 september, Nederland (& de rest van Europa) 13 september..

Maaar, als je hem in de UK haalt bij Amazon.co.uk dan wordt hij op de 5e verstuurd, & dan heb je hem misschien al de 6e, & anders op de 7e of uiterlijk 8 september..
Is hij in de VS nu al beschikbaar dan :? Dacht dat het 9 september was...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is ie uit ja aan de torrents te zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:36:
Volgens mij is ie uit ja aan de torrents te zien. ;)
x360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad, x360.

Volgens EA zijn ze trouwens ook vandaag geshipped in de US, het was een 'national release'. Check de forums maar via ea.com/moh :)

* TheZeroorez can't wait for dev.
FikkieHo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:58:
um, torrents zeggen niks ..lala, fake torrent...
Nog niets genuked hoor, en inmiddels is 'ie al zo'n 3 uur oud, dus dat zit wel snor ;)

Maargoed, verder ga ik hier liever niet op in :Y)
iig hij komt morgen pas officeel uit volgens xfire. dus mensen in us krijgen hem waarschijnlijk deze week denk ik..
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=275652&tstart=0

[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 05-09-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

um, torrents zeggen niks ..lala, fake torrent... iig hij komt morgen pas officeel uit volgens xfire. dus mensen in us krijgen hem waarschijnlijk deze week denk ik..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Met een beetje mazzel heb ik 'em morgen.., anders overmorgen:

Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/25123/2005200558608966039_th.jpg :*)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zie van de filmpjes en merk van de demo is dat er een flinke arcade saus over het spel is gegoten. AI is gewoon slecht, als een duitser wordt neergeschoten schiet zijn maatje niet terug, de HUD is totaal ingericht op mensen die voor de 1e keer een shooter spelen. Je ziet zelfs de vijanden op de radar......triest. Daar gaat de gameplay.

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
TheZeroorez schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:54:
Inderdaad, x360.

Volgens EA zijn ze trouwens ook vandaag geshipped in de US, het was een 'national release'. Check de forums maar via ea.com/moh :)

* FireFoz can't wait for dev.

[...]
Nog niets genuked hoor, en inmiddels is 'ie al zo'n 3 uur oud, dus dat zit wel snor ;)

Maargoed, verder ga ik hier liever niet op in :Y)

[...]
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=275652&tstart=0
ik zie geen eens een officiele releases hoor?

Hoop wel dat ie vandaag in de winkel ligt, kunnen we dit weekend mooit spelen:) Iemand al ergens langs geweest in NL of gebeld?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• rabor
NL release is pas volgende week.. dus hij ligt pas 13 september in de winkel..

Kepi_nl

Verwijderd

Heb ook net de demo gespeeld op PC.

Weer een slachtoffer van console-itis, grafisch ziet het er knap uit, maar de gameplay vind ik maar matig.

Het voelt meer aan als een arcadegame, veel te statische environment , lijken verdwijnen snel , en dat demo level zag er ook helemaal niet uit als een dorp waar een hevig gevecht aan de gang is.

Dat starten met parachute is een leuk idee, maar dat kan de gameplay niet redden vind ik.

Ik koop het misschien omdat het mij om geld toch niet te doen is en misschien een dagje voor afleiding zorgt terwijl ik wacht op de toppers van laatste kwartaal van dit jaar.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik verwacht hem vandaag binnen te krijgen,

Ik ben benieuwd; de demo vond ik iig best goed :)

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
FikkieHo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:58:
um, torrents zeggen niks ..lala, fake torrent... iig hij komt morgen pas officeel uit volgens xfire. dus mensen in us krijgen hem waarschijnlijk deze week denk ik..
denk het niet. want ik het wel zekers dat het echt is. ff weer terug in game MOH airborne :+

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

WTF, geen LAN play in Airborne ? Willen ze de game de nek omdraaien ofzo ?
http://www.gamedaily.com/.../review/4920/1739/?page=2
3 modes maar, hmmm ik hoop toch dat EA belofte houdt en snel MP add-ons uitbreng via een update !!
Anders kon deze game wel eens een kort leven beschoren zijn.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:02

Clush

Do as I say...

hm... en ik dacht toch zeker te weten dat co-op er ook in zou zitten. als dat allemaal waar blijkt te zijn laat ik dit spel denk ik voor wat het is.

... not as I do.

• TheZeroorez
  • Niet online
Is het niet zo dat 'ie gewoon als je on-line kiest ook LAN servers ziet?
En ja EA had updates beloofd, omdat het afgeraffeld is.. :P

* TheZeroorez gaat vanavond spelen, misschien.

Verwijderd

Modbreak:Spielerij - Algemene policy :N

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 06-09-2007 22:49 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ff een domme vraag, wat is die flare key ingodsnaam voor tijdens het landen zodat ik niet keihard neer val?

Verwijderd

@Goldensample

je moet in een voorwaartse beweging landen dus w indrukken als je land

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
GoldenSample schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:19:
ff een domme vraag, wat is die flare key ingodsnaam voor tijdens het landen zodat ik niet keihard neer val?
Met de jump-key (spacebar als default) flare je de parachute. Om een echt perfecte landing te krijgen moet je onder een bepaalde hoek vooruit landen, dan kan je inderdaad meteen doorlopen.

• rabor
Wat betreft MP:

Dus tot 17/18 september zijn er nog geen online servers? Of heeft EA alvast een paar publieke servers?

Nee, er zullen wel servers zijn maar dit zijn lisned servers. Dus servers die mensen zelf thuis starten, & net zoals je bij spearhead kunt een spel starten. (Een lisned server is een server waarbij je eerst het spel opstart en daarna de server maar hiervoor moet de server wel windows xp of vista als besturings systeem hebben en een video kaart die het spel ondersteund.)

De dedicated server komt met de patch die de 17e uitkomt, alle servers die voor die tijd online zijn zijn dus lisned servers, ik heb wat jongens uit mijn oude clan gesproken .:MASTER:. Clan USA die zijn al Airborne aan het spelen omdat hij daar al uit is sinds vandaag en die zeggen dat er wel al gepatchde servers zijn, maar dat je daar nog niet kan spelen omdat je zelf de patch nog niet hebt en die komt dus de 17de.

Kepi_nl

Verwijderd

Listened bedoel je?

• Renegade!
Ik ga hem misschien ook dit weekend hebben. Hopelijk wordt de MP degelijk want bij veel gamers gaat het toch wel daarover bij dit spel.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:40
Zit er in de final wél anti-alliasing? Iemand op planet.nl zei namelijk dat er wel degelijk AA in het spel zat, maar dit heb ik in de demo nergens kunnen vinden onder settings, en ook forceren met de drivers werkte niet.
Gepost door Quasti op 04-09-2007 16:07
@dtchgmr: Wat voor PC heb jij? En heb je wel meer gespeeld van het spel dan alleen de demo? Ik denk het niet .... en ik denk dat je een slechte PC hebt ofzo, want bij mij heb ik wel degelijk anti- aliasing en behoorlijk mooie graphics....
Na aanleiding van mijn originele post:
Gepost door dtchgmr op 01-09-2007 21:09
Ik vind het een enorm kutspel. Waarom?:

- De AI vind ik helemaal niet goed, ze zijn dom, zitten maar een beetje te schieten en dat was het. Ze werken niet samen, ze flanken niet, maken amper gebruik van het terrein, etc. FEAR van een paar jaar geleden is imho beter qua AI.

- De graphics vind ik zwaar ondermaats. Zo heeft het spel geen Anti-Alliasing, want ik sowieso vreemd vind anno 2007, maar de effecten van bijvoorbeeld granaten zijn ook gewoon extreem lelijk. Als ik de graphics en effecten vergelijk met Call of Duty 2 van een aantal jaar geleden dan vind ik laatstgenoemde toch veel mooier. Bovendien ondersteunt dat AA... Ook is de reflectie van lampen in water extreem lelijk (allemaal blokjes/cirkeltjes) en is dat water op de straten wel erg nep en 'overdone'...

- Missies zijn veel te kort, de demo missie had ik binnen 10 minuten uitgespeeld. Het volledige spel zal maar 5 missies hebben, dus ongeveer 1 uur gameplay...

- Je gaat te moeilijk dood: soms liep ik recht op een MG42 af terwijl deze op mij schoot, en toch ging ik niet dood. Ook is er een lame autoheal systeem.

Tja dat was het zo'n beetje. Vergelijk de graphics maar eens met Crysis dat volgende maand uitkomt... Imho kun je niet zulke rotzooi uitbrengen anno 2007 in de tijd van DirectX10...
Bovendien vind ik die cutscenes zoals die briefing in het begin en dat stukje in het vliegtuig gaar, en de parachuutsprong stelt echt niets voor. Binnen enkele seconden ben je al op de grond, en alles ziet er heel erg lelijk uit als je uit het vliegtuig springt. Het gebied om het 'speelbare gebied' heen is zeer lelijk, en je ziet duidelijk de afscherming van het 'speelbare gebied' waardoor alles heel nep overkomt. Erg jammer, aangezien dit de belangrijkste feature van dit spel is.

Kortom; EA heeft weer eens crap afgeleverd. Doe mij maar Brothers in Arms: Hell's Highway...
Is er nog wat veranderd aan de final waardoor mijn bovengenoemde argumenten niet meer van toepassing zijn op het spel?

Verwijderd

"Weapons can be tough to aim thanks to recoil and poor hit detection" (uit gamespot review. Ik dacht al dat ik er niks van bakte met die demo maar het ligt dus niet ALLEEN aan mezelf.. Jammer :(

Verwijderd

Jazeker,

Het loopt nu op mijn 2x 7900GTO SLI setje..EN! :D:D De muislag is zo goed als weg :) er valt eindelijk te aimen :P
Ik heb zojuist de missie van de demo uitgespeeld, het is de eerste missie van de full version. ik ben net geland bij de volgende missie maar die bewaar ik tot morgen :)

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Mjah ik moet zeggen dat ik niet echt te spreken ben over het geheel .
Ben er vrij nuchter aan begonnen omdat ik de voorgaande versies ook niet mijn style vond.
Nu eenmaal gespeeld lijkt het meer op een Cod look a like dan iets anders . Of is cod een look a like van moh ?
Anyways vond hem te buggy , normaal let ik daar helemaal niet op , maar dit waren dingen waarvan ik d8 mjah zonde van het spel .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:46:
"Weapons can be tough to aim thanks to recoil and poor hit detection" (uit gamespot review. Ik dacht al dat ik er niks van bakte met die demo maar het ligt dus niet ALLEEN aan mezelf.. Jammer :(
Gelukkig dank ik deze info ook , ik vond het ook zeer lastig met de PC demo en dat is nu juist het belangrijke voor mij van een goede shooters , cod is echt de king op dat gebied maar hoop dat er nieuwe shooters komen die daar op 1 of andere manier een nieuwe wending aan kunnen geven , MOH Airborne voelt niet prettig en de instellingen kunnen daar weinig in veranderen , dat heb IK in de demo dan ondervonden .Bij MOH Paciffic Assault had ik dat gevoel al na 3, nee ik lieg, 8 seconden ook al en dat hebben ze goed doorgezet in deze nieuwe telg . Helaas ben ik bang dat het geen multiplayer festijn zal worden voor de PC althans en dat vind ik jammer natuurlijk . Het lijkt mij toch wel een wijs besluit om juist de MP een goede insteek te geven kwa besturing voor de PC liefhebbers omdat juist daar veel gamers zullen zijn die het spel dan alleen maar downloaden voor de SP en de MP links laten liggen omdat het simpelweg geen grootheid zal worden .

Verwijderd

iemand al een oplossing voor het probleem dat demo 100% cpu gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Everything EA touches turns to shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik vind deze MoH beter dan de eerdere moet ik zeggen. Ik ben zeer te spreken over de SP. Het is druk, je bent omsingeld. Geeft toch een soort van "stress" zeg maar. De bewegingen van de units vind ik netjes gefixt. Alleen ik mis de AA en AF opties op de pc. Het had er dus beter uit kunnen zien.

Alleen ik zit ergens vast in Nijmegen. Ik moet daar een tank uit de weg ruimen en een zootje MG42s, maar ik zou niet weten waar ik de benodigde wapens kan vinden om de tank uit te schakelen.. Iemand een idee hoe ik dat moet doen? Alleen ik en de tank zijn nog over. De rest is compleet gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Ja ik heb em ook en ik vind het wel een leuke gameplay alleen je heb echt het idee dat je alles alleen doet want ik heb het gevoel dat je TeamMaten geen ruk doen maarja:)

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een oplossing gevonden voor het 100% cpu usage.

Als je de demo op start dan moet je je usb muis en keyboard er uit halen en er weer in doen dan loopt alls soepel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:29:

Als je de demo op start dan moet je je usb muis en keyboard er uit halen en er weer in doen dan loopt alls soepel :X
Deze oplossing is al eerder gepost in dit forum... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ok, ik was eerst best positief over het spel, maar moet het toch even bijstellen.

Je moet een Storm Elite trooper namelijk neerschieten alsof het een tank is. Oftewel die gaat veel lastiger dood dan andere units en dat vind ik wel een beetje erg nep en onrealistisch. Voor de rest ziet het er naar uit dat de game erg kort is. (en dan blijven we natuurlijk nog met de klachten over AA zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik moet zeggen dat ik SP zeer vermakelijk vind. Het heeft wel z'n problemen, maargoed. Ik heb al een paar keer vast gezeten in de omgeving en kwam alleen los door mijzelf op te blazen. Jammer, maar mag de pret niet drukken :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 20:16
Iemand al een winkel gevonden die hem heeft?
Dixons gaf aan 7 september maar ze hebben nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik speelde het spel en ervaar dus het volgende: Ik had het idee dat je als je loopt het net lijkt alsof je licht haperd maar ik heb de instellingen op een gegeven moment laag gezet en toen zat het er nog in. Nou vroeg ik me af of iemand dat ook heeft ervaren? Hoort dit in het spel of is het een gevolg van bijvoorbeeld Win Vista 64?

Mijn specs staan hieronder, maar kort: ik heb een 8800GTS 640MB, 4 GB geheugen en een C2Q6600.Volgens het spel kon alles op full/high en res op 1280x1024, die heb ik dan wel naar 1600x1050 gezet ivm breedbeeld. Volgens de FPS counter zit ik minimaal op 30 en maximaal zonder Vsync rond de 85 frames. Dus lijkt me het geen performance probleem te zijn maar meer een 'feature'. Het spel loopt verder subliem, de npc's en je maatjes bewegen allemaal snel zonder haperingen.

Ik ben benieuwd of dat in het spel hoort en anderen dat dus ook ervaren.

Bedankt alvast voor jullie ervaringen :Y)

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

gebruikt dit spel eigenlijk SM 3.0?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Chaoss schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:29:
gebruikt dit spel eigenlijk SM 3.0?
Volgens mij wel, en het is ook weer eens niet backwards compatible :X Wat dus in houd dat je het met een X800 wel weer kan vergeten :/

[ Voor 13% gewijzigd door HaterFrame op 07-09-2007 12:45 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:15:
Ik speelde het spel en ervaar dus het volgende: Ik had het idee dat je als je loopt het net lijkt alsof je licht haperd maar ik heb de instellingen op een gegeven moment laag gezet en toen zat het er nog in. Nou vroeg ik me af of iemand dat ook heeft ervaren? Hoort dit in het spel of is het een gevolg van bijvoorbeeld Win Vista 64?

Mijn specs staan hieronder, maar kort: ik heb een 8800GTS 640MB, 4 GB geheugen en een C2Q6600.Volgens het spel kon alles op full/high en res op 1280x1024, die heb ik dan wel naar 1600x1050 gezet ivm breedbeeld. Volgens de FPS counter zit ik minimaal op 30 en maximaal zonder Vsync rond de 85 frames. Dus lijkt me het geen performance probleem te zijn maar meer een 'feature'. Het spel loopt verder subliem, de npc's en je maatjes bewegen allemaal snel zonder haperingen.

heb ik ook...zelfde specs maar dan 2gb geheugeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb met de volledige versie er geen last van. Het zou kunnen liggen aan 64bit, maar toch lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk. Heb je misschien nog een virusscanner O.i.d. nog aan staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

MetaFrame schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:45:
[...]

Volgens mij wel, en het is ook weer eens niet backwards compatible :X Wat dus in houd dat je het met een X800 wel weer kan vergeten :/
dan snap ik dat gezeur over het missen van AA niet echt... de meeste SM 3.0 spellen hebben toch geen AA?...iig niet op nvidia kaarten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53

Chakotay

Lick here to continue

Wat ik erg jammer vind aan dit spel, is dat je echt vooruit moet blijven gaan in de levels om te voorkomen dat er maar nieuwe poppetjes blijven spawnen. Je kan wel heel mooi op en dak laden en alles wat beweegt afschieten met een rifle, maar zolang je niet naar voren gaat blijven ze maar komen... Niet bijzonder nuttig.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:03

HugoBoss1985

Xenotech

Chakotay schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:37:
Wat ik erg jammer vind aan dit spel, is dat je echt vooruit moet blijven gaan in de levels om te voorkomen dat er maar nieuwe poppetjes blijven spawnen. Je kan wel heel mooi op en dak laden en alles wat beweegt afschieten met een rifle, maar zolang je niet naar voren gaat blijven ze maar komen... Niet bijzonder nuttig.
Vaag, in de demo spawnde ze niet opnieuw, tenzij je dood was en nog geen autosave had gehad dmv een objective te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Chaoss schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:03:
[...]

dan snap ik dat gezeur over het missen van AA niet echt... de meeste SM 3.0 spellen hebben toch geen AA?...iig niet op nvidia kaarten.
Bioshock heeft wel AA onder windows xp en draait nota bene op dezelfde engine.

Edit: Was niet de bedoeling om 2 posts neer te zetten!

[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-09-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Chakotay schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:37:
Wat ik erg jammer vind aan dit spel, is dat je echt vooruit moet blijven gaan in de levels om te voorkomen dat er maar nieuwe poppetjes blijven spawnen.
dat stoorde mij in COD2 ook al. heb je geniale tactiek bedacht maar het komt uiteindelijk altijd weer op storm the front uit ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmz, da's jammer ja. Daardoor heb ik in CoD2 vooral in de eerste levels weleens flink vast gezeten.

Jammer dat die teammates zelf niet wat initiatief nemen, en ze blijven spawnen ja.

* TheZeroorez van het weekend spelen gaat, hoop eigenlijk... NU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
ben nu in het 3de level, en moet zeggen dat het best lastig is op sommige punten. (op expert dan)

Vind het wel enorm leuk en speelt lekker weg. Je team m8's zijn af en toe niet de slimste maar vooruit dan maar:P.

Vind het wel vet als ik paar l33te snipor kills heb gemaakt dat me team m8's beginnen te juichen. :P

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook,

C2Q6600 met 2GB en SLI 7900GTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 15:54
Is het eigenlijk normaal dat hij constant 100% cpu pakt?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
cheiron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:39:
Dat doen games altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bij mij niet. Geen enkele andere game die ik speel (Stalker, Rainbow 6 vegas, Bioshock, Pes6, Supreme Commander, Company of Heroes, etc etc) doet constant 100% vanaf opstarten tot afsluiten

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
cheiron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:48:
[...]

Bij mij niet. Geen enkele andere game die ik speel (Stalker, Rainbow 6 vegas, Bioshock, Pes6, Supreme Commander, Company of Heroes, etc etc) doet constant 100% vanaf opstarten tot afsluiten
Dat doen ze wel hoor :P tenzij jij een multi-core processor hebt en het spel single-threaded is, maar geloof me: SupCom lust je CPU rauw hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:39:
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:29:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Sorry, had ik even moeten zeggen: dit heb ik geprobeerd, maar hij geeft toch nog 100%

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
Hann1BaL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:33:
Ok, ik was eerst best positief over het spel, maar moet het toch even bijstellen.

Je moet een Storm Elite trooper namelijk neerschieten alsof het een tank is. Oftewel die gaat veel lastiger dood dan andere units en dat vind ik wel een beetje erg nep en onrealistisch. Voor de rest ziet het er naar uit dat de game erg kort is. (en dan blijven we natuurlijk nog met de klachten over AA zitten)
spoiler:
Ik zit nu op het einde van de trainyard, en er zitten er dus een stuk of 3... heb maar 3 granaten, 70 kogels automatisch met een Thompson en een sniper rifle met 100 kogels. Hoe kom ik daar door? Het lijkt wel een suicide missie waarin je in je 1tje bent overgelaten aan hun... en ik lijk er ook niet uit te kunnen om terug te trekken... wie weet hoe ik er door kom? Overigens wel érg onrealistisch om die Storm Elite Trooper zo ontzettend sterk te maken... lijkt wel een stalen man waarin alleen het hoofd enig effect lijkt te hebben...

Anyway... ik vind het idee van deze game zeker wel gaaf... maar hadden ze net zo goed als uitbreiding van Medal of Honor Allied Assault kunnen uitbrengen IMO. De game is gewoon erg kort, óf het laatste level moet nog erg lang worden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Jorn1986 op 07-09-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Net de full geprobeerd en nog steeds geen ondersteuning voor mijn 9750GX2. Bij de set-up ziet MoH:A maar de helft van m'n kaart, dus geen SLi, en het loopt echt voor geen meter. Te daarbij de mouselag die ik ervaar wat weer resulteerd in barstende koppijn na nog geen 5 minuten spelen en het is duidelijk dat Airborne een gemiste kans is.

Zonde, maar ga toch eens kijken of ik het een en ander kan tweaken.

[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 07-09-2007 22:16 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Jorn1986 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:10:
[...]

spoiler:
Ik zit nu op het einde van de trainyard, en er zitten er dus een stuk of 3... heb maar 3 granaten, 70 kogels automatisch met een Thompson en een sniper rifle met 100 kogels. Hoe kom ik daar door? Het lijkt wel een suicide missie waarin je in je 1tje bent overgelaten aan hun... en ik lijk er ook niet uit te kunnen om terug te trekken... wie weet hoe ik er door kom? Overigens wel érg onrealistisch om die Storm Elite Trooper zo ontzettend sterk te maken... lijkt wel een stalen man waarin alleen het hoofd enig effect lijkt te hebben...
wrm een thommy?:P pak een stg. Ben inmiddels voorbij dit level na veel geschreeuw/muis gegooi. Laatste lvl zitten ze er weer in..jeeeeeeeej

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Jorn1986 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:10:
[...]

spoiler:

Anyway... ik vind het idee van deze game zeker wel gaaf... maar hadden ze net zo goed als uitbreiding van Medal of Honor Allied Assault kunnen uitbrengen IMO. De game is gewoon erg kort, óf het laatste level moet nog erg lang worden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
spoiler:
Succes straks in de latere levels.... Daar komen ze nog veel meer

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
FireFoz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:54:
[...]

heb ik ook...zelfde specs maar dan 2gb geheugeh.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:09:
[...]

Heb ik ook,

C2Q6600 met 2GB en SLI 7900GTO
Hm dat is wazig allebei dus ook een Q6600 en dit 'probleem' :| dat is interessant, ik ben benieuwd of er mensen zijn met een dual core of single core die dit ook hebben, want dat is wel apart. Videokaart valt sowieso af omdat mrhomeboy een andere grafische opstelling heeft. Wat voor OS gebruiken jullie, ook Vista 64 ?
SideSwipe schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:56:
[...]

Ik heb met de volledige versie er geen last van. Het zou kunnen liggen aan 64bit, maar toch lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk. Heb je misschien nog een virusscanner O.i.d. nog aan staan? :)
Ja wel aan staan, ik ga het even testen you never know, maar het lijkt me sterk met die FPS die ik haal en de machine die ik heb... ik gebruik trouwens avira dat is een erg lichte vscanner :Y)

Edit:

Nou ja dat maakte dus niet uit, maar wat wel apart is dat de taskmanager er als volgt uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/094302a7041969cfa5a984b3407e43be/thumb.jpg

Oftewel de 4de core op max en de rest op de helft :| dat is apart, want volgens de taskmanager trekt MoHA maar +- 50 % CPU Power. Hebben jullie dat ook ?

Edit 2:

Ben dus even verder gegaan met rommelen en heb de process explorer even erbij gehaald, er zijn dus 2 threads die elk +- 25% trekken. Ik heb toen voor de grap eens de affinity van het hele process naar 3, naar 2 en uiteindelijk 1 core gebracht maar dat maakte op zich niet zo veel uit, op 1 core leek het iets minder maar was het er toch dus dat kan ook aan mij hebben gelegen. Apart, misschien hoort het wel als je een C2Q hebt ofzo, zo van meer power dus meer realisme ofzo. Ik meende ergens gezien te hebben dat de Unreal3 engine die er in zit multi core kon ondersteunen dus misschien hebben ze daar wat mee gedaan :?

[ Voor 31% gewijzigd door Ghost(NL) op 08-09-2007 00:10 ]

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik zit een beetje met een dubbel gevoel over het spel.

tot dusver mijn plussen en minnen:

Plussen:
- Duitsers neerschieten :P
- Het rennen vind ik gaaf gedaan
- Het uit het vliegtuig springen vind ik wel tof. Ook dat je zelf kan sturen waar je ergens land. Als dat ver naast een groene rookpluim is breekt echt de hel los. Zo kan je in principe elk level opnieuw spelen en gewoon ergens anders beginnen. :)
- De upgrades van je wapens zijn wel aardig.

Minnen:
- Behoorlijk kort, en dat is een understatement.
- Geen AA, wat is dat toch met die o zo geweldige Unreal Engine? Mijn pc zou het makkelijk trekken en het zou er daardoor een stuk beter uitzien :(
- De AI is ronduit slecht.
- De bewegingen van de AI zijn ook slecht. Als je vanachter aankomt en ze staan met de rug naar je toe staan ze ineens recht naar je toe, soms draaien ze nog een keer een kwartslag plotseling om weer in 1 frame terug te draaien naar jou.
- De granaten....... komop zeg, dat ziet kan anno 2007 echt niet meer. Dat is wel zooo lelijk en slecht gemaakt. Die in COD2 waren vele malen mooier gemaakt, vooral ook de rook was daar veel toffer.
- Hetzelfde geld eik ook voor de ontploffingen.

Al met al een hoop minpunten en niet zo heel erg veel pluspunten.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, behalve dat (ondanks ik al in het laatste level zit) ht me toch heeft weten te boeien :)

Nouja, leuk spelletje, graphics op sommige punten gewoon ronduit slecht (en dan durfde mensen te zeggen dat S.T.A.L.K.E.R. er outdated uitzag!! :D ).
Ik zou hem niet nog een keer kopen iig.

Nu wachten we gewoon weer op de nieuwe COD en op Crysis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod

Ook ik heb dit.

Specs: E6600, 7900gt, 4GB, Vista x64

Ik denk dat het aan vista x64 ligt aangezien die niet supported is volgens EA. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Lrod op 08-09-2007 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Laatst online: 13-09 18:12
hhmm hier hetzelfde demo licht haperig 8800gts 640 vista 64 4Gb hebben jullie x-fi dat zou het nog kunnen zijn ism 4gb misschien. Ik zal mij onboard audio eens gebruiken. of de boot.ini op max 3000MB zetten.

Er is niets mis met het geluid maar misschien is het puur de 4GB.

Vista 64 niet supported omg kan ik weer een extra OS installeren....

[ Voor 25% gewijzigd door EnderQ op 08-09-2007 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Lrod schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 03:41:
[...]

Ook ik heb dit.

Specs: E6600, 7900gt, 4GB, Vista x64

Ik denk dat het aan vista x64 ligt aangezien die niet supported is volgens EA. :(
Ok dus het heeft niets te maken met de C2Q aangezien jij een C2D hebt.
EnderQ schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 03:49:
hhmm hier hetzelfde demo licht haperig 8800gts 640 vista 64 4Gb hebben jullie x-fi dat zou het nog kunnen zijn ism 4gb misschien. Ik zal mij onboard audio eens gebruiken. of de boot.ini op max 3000MB zetten.

Er is niets mis met het geluid maar misschien is het puur de 4GB.

Vista 64 niet supported omg kan ik weer een extra OS installeren....
Ik gebruik mijn onboard Intel HD Audio, dus geen X-Fi voor mij. Dus dat is het niet. De 4 GB ook niet want MrHomeBoy heeft 2GB. Dan zal het waarschijnlijker zijn dat het zoals Lrod ook al dacht Vista 64 zijn, maar dat is vaag, want waarom zou dat uitmaken :? Want de machines die jullie hebben opnoemen zijn stuk voor stuk high performance machines die het makkelijk trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

het draait hier anders perfect op high

ik vind het een masterlijk spel , maja dat zal wel aan mij liggen

WindowsXP 64BiT SP2
Asus P5K
Intel C2D E6300 Allendale (@333Mhz)
2x 1GB Corsair DDR2 667 XMS2 CL4
Sapphire X1950XT

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Weet er al iemand iets van de MP? En zo ja, is het een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Heb het inmiddels voor elkaar dat het wel redelijk soepel loopt en zonder mouselag (wat kwam door vsynch). Echter vind ik het nog steeds een beetje teleurstellend. Wat ik zo ontzettend nep vind is dat die duitsers maar blijven komen totdat je een stap verder zet. Net als in CoD2, heel erg jammer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Ik vind het ook vet, het draait hier ook gewoon goed.

Windows XP 32bits...

Specs @ Hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draait Vista 32bit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:48
Phydomir schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:41:
Heb het inmiddels voor elkaar dat het wel redelijk soepel loopt en zonder mouselag (wat kwam door vsynch). Echter vind ik het nog steeds een beetje teleurstellend. Wat ik zo ontzettend nep vind is dat die duitsers maar blijven komen totdat je een stap verder zet. Net als in CoD2, heel erg jammer.
sorry :( zo zijn we nou eenmaal :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:09:
het draait hier anders perfect op high

ik vind het een masterlijk spel , maja dat zal wel aan mij liggen

WindowsXP 64BiT SP2
Asus P5K
Intel C2D E6300 Allendale (@333Mhz)
2x 1GB Corsair DDR2 667 XMS2 CL4
Sapphire X1950XT
WinXP x64 is ook gewoon supported, Vista x64 alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
't werd tijd...

Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/25862/2000295991373850687_th.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik ben nu in nijmegen, moet zeggen dat dat er wel leuk uit ziet:) lijkt me wel een vet level voor multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of hij soepel gaat lopen ? Mijn processor is wat minder.. Wat denken jullie???

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/6heh1l2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat gaat zeker hoor. Je moet alleen niet te hoge eisen stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
vraagje,

weet iemand al de commands voor in MP van map te wisselen ?? en dan doel ik vooral op de mapnamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Zijn er al files om een ded. linux mp server op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lees het topic en MOH sites eens: NEE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Lrod schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:20:
[...]

WinXP x64 is ook gewoon supported, Vista x64 alleen niet.
Maar het werkt hier wel onder Vista X64. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
zo uitgespeeld op expert..

leuk spelletje al was het redelijk kort:P en wat zijn die elite troops op het eind echt te sterk..koste me meerdere pogingen om daar doorheen te komen (zovieso laatste lvl was echt lastig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
Kansloos dat dit spel ook geen SM2.0 ondersteund. Jammer jongens, weer een klant minder.

Zo mooi ziet het er nu ook weer niet uit O-)

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
InfinityG35 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:44:
Kansloos dat dit spel ook geen SM2.0 ondersteund. Jammer jongens, weer een klant minder.

Zo mooi ziet het er nu ook weer niet uit O-)
Je mist er niks aan hoor ;) En idd, mooi is het zeker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kansloos? Ik kan me voorstellen dat er best wat uurtjes gaan zitten in het backwards-compatible maken van het spel, als SM3 goed gebruikt is. En aangezien de nVidia 5-serie toch nooit lekker dit spel gaat draaien, en ATi bij de xYYY serie zelf zo enorm stom geweest is om er nog geen 3.0 ondersteuning in te gooien.. (en jij om het te kopen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
die gamma bombs zijn wel echt de shit zeg :D wat ontploffen die hard, echt zo vet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

FireFoz schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:14:
die gamma bombs zijn wel echt de shit zeg :D wat ontploffen die hard, echt zo vet:)
Prachtige lightning :')

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/7553/roflcopterda1.jpg

(Let op de lampen :'))

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hebben jullie ook last van het feit dat er niet gesaved wordt :? Ik zit in dat level met die fabriek (na market garden), en moet steeds helemaal opnieuw beginnen...lekker vaag
in MG werd er wel gesaved...
ook als ik handmatig "save last checkpoint" doe en ik ga dood, begint ie weer helemaal bij het begin (uit het vliegtuig springen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
hij slaat alleeen de objectives op die je al gedaan heb. Dus gewoon uit het vliegtuig springen doe je nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

MensionXL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:30:
[...]

Prachtige lighting :')

[afbeelding]

Tja, dat afkraken van jou kennen we nu wel. Waarom post je nog in deze thread ?
Lijkt me trouwens een driver probleem bij je, want de reflectie op de scope is totaal vernaggeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TheZeroorez schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:02:
Kansloos? Ik kan me voorstellen dat er best wat uurtjes gaan zitten in het backwards-compatible maken van het spel, als SM3 goed gebruikt is. En aangezien de nVidia 5-serie toch nooit lekker dit spel gaat draaien, en ATi bij de xYYY serie zelf zo enorm stom geweest is om er nog geen 3.0 ondersteuning in te gooien.. (en jij om het te kopen) ;)
Hoeft helemaal niks compatible gemaakt te worden. Unreal Engine ondersteunt gewoon SM2.0.
Dit haden ze vanaf de start zo kunnen implementeren.
B.t.w. BIO-shock fans zijn al bezig om BS sm2.0 te geven ;)
Maar goed als je kaart geen SM3 heeft, is ie waarschijnlijk ook niet snel genoeg voor deze game.
6xxx series hebben het al moeilijk met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

MensionXL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:30:
[...]

Prachtige lightning :')

[afbeelding]

Hoe dat licht op de grond valt is nog wel mooi te noemen, maar de lampen zelf ....... 8)7

Zeker volumetric light density vergeten ofzo :P

Maar goed, ik ga niet klagen over de gfx. Ik vind het spel meer van hetzelfde.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste