[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Twhomp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:11:
[...]

Ik ben bang dat het heel erg subjectief is. Ik vond FEAR een mooi en spannend spel, maar goede AI? Dat ben ik het niet met je eens. Die NPC's vond ik heel erg makkelijk afschieten en er was nog veel meer scripted. Wat wel goed was aan FEAR is dat de scripted events telkens achter een deur ofzo, iig uit het zicht, plaatsvond. Maar telkens als er een soldaat over een hekje sprong, dacht ik: aaah, daar gaan we weer.

Ik vind MoHA wel mooi genoeg trouwens. Gelukkig geen bloom of filter over het beeld of gekke effectjes tijdens het spelen. Het enige is eigenlijk de bullettime als je een upgrade krijgt, maar dat is best goed uitgewerkt.

De gameplay van MoHA vind ik juist geweldig. Lange tijd dat ik zo lekker gespeeld heb. Eindelijk weer een intuïtieve shooter.

Tuurlijk, het is van EA en EA is evil. Maar ik beschouw het zeker als nextgen. En ik gebruik Anti Aliasing toch nooit ;)
Dat elke vijand in steeds een bankje/tafel omschopte en erachter schuilde kwam omdat ook die AI z'n limieten had. De AI die de ontwikkelaar in eerste instantie had vergde gewoon teveel cpu geheugen dat bijna geen enkele pc het spel ook maar enigszins kon draaien. Daarom hebben ze prioriteiten moeten stellen en hebben ze de AI een soort waypoint systeem gegeven. If bankje = schop ofzoiets. En uiteindelijk viel dat in de eindversie gewoon heel hard op, maarja alsnog heeft FEAR een zeer nette AI als ik kijk naar 80% van de andere games. Hoewel ik je wel gelijk geef, want zeker niet elke persoon zou een tafeltje omschoppen voor dekking, eerder wegrennen naar de volgende kamer en vanuit daar schieten. Maarja elke tegenstander een eigen persoonlijk geven is bijna onmogelijk te doen, zelfs tegenwoordig. Ze kunnen het wel, maar het vergt zoveel rekenkracht. Enigste spel waar ik dit heb gezien is Republic: The Revolution, daar had elke poppetje een eigen persoonlijkheid en deed zijn eigen dingen. Maar zelfs daar als je uitzoomde ging dat verloren en bewogen de poppetjes zich als groepen.

/Niet helemaal Airborne ontopic

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog steeds iemand last van muis lag?

Als ik de muis naar links beweeg gaat het beeld een kwart seconde later pas naar links...heel erg storend.
Controls naar default zetten heeft niet geholpen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik las een stukje 'ergens' over het enablen van AA in Bioshock d.m.v. Bioshock.exe naar Oblivion.exe, dit heb ik niet getest maar voor sommige werkte dat wel.
Aangezien MoH:a en Bioshock beide op de unreal3.0 engine/techniek gebasseerd zijn dacht ik 'kom laat ik het eens proberen met MoH:a'.

Helaas krijg ik het zo niet aan de praat, maar er gebeurt wel wat.
Als ik AA op 2x zet dan blijft het beeld zwart (wel menu knoppen en balken onder en boven)
Als AA op 4x staat keeg ik een beetje distorted beeld maar is het ook niet helemaal.
Hetzelfde geldt voor 6x AA.

Nou vraag ik me af of het toch niet gewoon mogelijk is zoals bij Oblivion door 'driver tweaks' want het spel reageert er wel op.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Ikzelf met mijn onderstaande specs in link draai 1280*1024 full open en het draaid goed in de demo. FPS heb ik (nog) niet gemeten maar loopt gewoon soepel.

het spel zelf vind ik mooi en goed, echter in ben de CoD serie gewent en dus is de besturing erg anders en moet je er erg aan wennen. Toch na de eerste keer de missie te hebben uitgespeeld begin je er aan te wennen. Nu nog maar een keer spelen maar dan ergens anders landen. Vind het een erg goed concept, alleen op casual wel erg makkelijk.

* Griffin moet de keuze tussen MOH:A en CoD4 gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Griffin schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:16:
Ikzelf met mijn onderstaande specs in link draai 1280*1024 full open en het draaid goed in de demo. FPS heb ik (nog) niet gemeten maar loopt gewoon soepel.

het spel zelf vind ik mooi en goed, echter in ben de CoD serie gewent en dus is de besturing erg anders en moet je er erg aan wennen. Toch na de eerste keer de missie te hebben uitgespeeld begin je er aan te wennen. Nu nog maar een keer spelen maar dan ergens anders landen. Vind het een erg goed concept, alleen op casual wel erg makkelijk.

* Griffin moet de keuze tussen MOH:A en CoD4 gaan maken
Gebruik de AI mod, dan is hij bijna moeilijker dan standaard op expert stand :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
Twhomp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:11:
[...]

Ik vind MoHA wel mooi genoeg trouwens. Gelukkig geen bloom of filter over het beeld of gekke effectjes tijdens het spelen.
Ik had alleen in een cutscene (dat je de laatste AA gun vernietigt) dat de knopen van alle characters "licht"gaven.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik me bij dit spel toch echt mateloos aan irriteer is zoals eerder genoemd het verdwijnen van de tegenstanders nadat je ze hebt omgebracht.
Als ik door een verdediging heen breek en ik bestook een MG-nest met granaten op afstand en alles is uitgeroeid, ga ik kijken en en enige wat er dan nog ligt zijn wat kistjes met grenade ammo,healthpack of wapens!
En dit allemaal is een tijdsbestek van 20 seconden ofzo.

Bij COD2 weet ik nog dat je het aantal lijken dat blijft liggen kon instellen (mijn pc kon het aan, dus aantal: insane 8) )
Jammer dat ze bij dit spel niet zoiets geïmplementeerd hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wellicht dat dat nog komt in de volledige versie, zou in ieder geval wel gewenst zijn, ook voor mij!

Gister trouwens de demo uitgespeeld, en ik vind het echt gewoon briljant. Het schuilen en GoW-style rennen (1st person though ;) ) en dan dat CoD-style aimen, echt te goed! Kan niet wachten tot ik de volledige versie in handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik heb de demo ook al 2 keer gespeeld, moet zeggen dat ik hem wel erg mooi vindt. Toch hapert de demo nogal wanneer er veel AI soldaatjes rond lopen.

Mijn systeem is toch niet echt traag te noemen:
Core 2 Duo E6600
Geforce 8800 GTS 320
2gb Ram

Is er trouwens een manier om aim-down-the-sight te toggelen in plaats van de rechtermuisknop telkens in te moeten drukken? In Call of Duty games kan dit wel en dat vind ik toch wel heel wat relaxter.

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-08-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC hier:
Vond de demo echt überboring.
Leek wel alsof ik een console-game zat te spelen:
- Het zag er niet echt boeiend uit
- AI was lame (zoals hierboven al genoemd)
- Het voelt allemaal niet echt/nep
- Glimmende knopen op m'n pakje, midden in een oorlogsgebied :|

Beetje kansloos als je al gelijk van het begin een game helemaal kapot moet modden om hem een beetje degelijk te maken.
Hoop dat Resisantance & liberation (duurt alleen nog wel ff) en COD4 beter worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb em net op mn 360 gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het best vond tegenvallen. Ik had met CoD3 veel meer fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Toch heb ik met deze game (en Rainbow Six Vegas) behoorlijke fps problemen. In bepaalde gedeelten van de levels blijft deze steken op 30fps. Of ik alles nou op hoog of laag instel. Mijn muis 1 cm verplaatsen en hij springt van 60 naar 30 ook al gebeurt er verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm is een Ati Readeon X800 niet ondersteund? :/
Die melding krijg ik namelijk :X

Zal de drivers eens updaten

[ Voor 42% gewijzigd door HaterFrame op 26-08-2007 15:30 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

MetaFrame schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:28:
Hmmm is een Ati Readeon X800 niet ondersteund? :/
Die melding krijg ik namelijk :X

Zal de drivers eens updaten
Je moet een SM3.0 kaart hebben, dus vanaf x1x00 series.

-

Het enige dat ik beetje mis is het geschreeuw van je 'maten', net even COD2 gespeeld en dat geschreeuw om je heen geeft het net even wat meer.

Hierboven werden een paar opmerkingen gemaakt over de AI, als je de AI mod gebruikt wordt het spel ineens een stuk intressanter, waar je op 'expert' eigenlijk gewoon kon doorlopen kun je op casual + AI mod niet zomaar 'ala' rambo stijl door het level heen walsen. Het eerste verschil dat je zult zien is dat ze met granaten gooien en uit dekking schieten i.p.v. gewoon te gaan staan en een beetje aanklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kheb nu 2x die torrent geprobeerd te downlaoden gaat perfect met ongeveer 1mb/s maar beide keren stopte hij op 99,8% :( :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

prutser001 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:44:
[...]

Je moet een SM3.0 kaart hebben, dus vanaf x1x00 series.

-

Het enige dat ik beetje mis is het geschreeuw van je 'maten', net even COD2 gespeeld en dat geschreeuw om je heen geeft het net even wat meer.

Hierboven werden een paar opmerkingen gemaakt over de AI, als je de AI mod gebruikt wordt het spel ineens een stuk intressanter, waar je op 'expert' eigenlijk gewoon kon doorlopen kun je op casual + AI mod niet zomaar 'ala' rambo stijl door het level heen walsen. Het eerste verschil dat je zult zien is dat ze met granaten gooien en uit dekking schieten i.p.v. gewoon te gaan staan en een beetje aanklooien.
Pfff laat maar dan, t leek me een leuke game maar als ze em niet backwards compatible kunnen maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dat ligt vooralsnog aan de mensen die de engine geproduceert hebben en niet de game-developers zelf MetaFrame... En ik weet dat 2K momenteel werkt aan een patch die SM2.0 zou implementeren, dus wellicht dat er voor deze game ook nog zoiets aan zit te komen.

Echter denk ik ook dat de kaarten met SM2.0b deze game niet echt lekker zullen trekken, het zal mij benieuwen in elk geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Zal straks de mod eens uitproberen ben benieuwd B)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MoHa ziet er wel goed uit, helaas geen AA, het spel zelf kan wel wat worden alleen de wapens klinken gewoon ruk, daarnaast is er auto heal of iets degelijks want dan ben je bijna dood en dan opeens weer 3/4de health, GEEN healthkit gepakt!. Ook de nade indicators zijn bagger, lijkt wel of alle games hetzelfde worden.

CoD2

Health regeneration
Nade indicator

MoHa

Health regeneration
Nade indicator

Deze dingen zorgen ervoor dat ik de game niet haal, O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
FaTaLeKe schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:14:
daarnaast is er auto heal of iets degelijks want dan ben je bijna dood en dan opeens weer 3/4de health, GEEN healthkit gepakt!.
Onzin, je krijgt maximaal 24% leven terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

En daarbij: MoH:AA was ook alleen met leuk met de realism mod die 95% van de servers draaide (okee, ik overdijf, maar het was wel de standaard). Dus sloop die autoheal eruit en die nadeindicator en stop er die realism mod in van hierboven en imho is dit een topper :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Hmm.. net gespeeld. Niet onder de indruk. Voor mij is het gewoon de zoveelste standaard shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister spel toch kunnen downloaden en spelen, jammer dat het voor een demo wel extreem kort is. 1300mb downloaden voor 15-20 min spelen :X

spel opzich bevalt me wel, grafisch ok maar geen hoogvlieger, maar de actie is wel lekker intens, het zelf uit het vliegtuig springen en de parachute besturen is ook een grappige nieuwigheid.

ondanks dat het grafisch geen uitmuntend spel is, had ik toch last van framedrops/ hangers, speel het spel op 1680x1050 met alles op high logisch dat het dan zwaar draait maar in andere spellen heb ik hier geen problemen mee.

Eerlijk gezegt is dit voor mij echt zo'n spel om te downloaden "uche" vervolgens uit te spelen en dan nooit meer aan te raken, ben niet echt een online speler maar hou wel van WO II games,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:31

zwelgh

-**-

Ik heb de pc demo nu 4x gespeeld, 3x op 'normal' en 1x op 'hard'. Super demo! Dit is voor het eerst in zo'n 8 jaar dat ik een single player demo van een spel vaker dan 1x speel (vorige was Half Life 1!).

Ik vind dat het allemaal lekkerder speelt en soepeler loopt dan CoD2. Grafisch is een best te pruimen, mooier dan CoD2. Dat spel heb ik ook nooit helemaal uitgespeeld omdat het teveel scripted was en totaal geen vrijheid had. Airborne brengt dat beetje vrijheid weer terug, dat heb ik (lang) moeten missen bij shooters.

Voor mij waarschijnlijk de shooter van 2007. Als de multiplayer ook goed is (zoals bij MoHAA, die heb ik grijs gespeeld), ga ik 'm reserveren voor de pc.

[ Voor 7% gewijzigd door zwelgh op 27-08-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kvon het nog vrij scripted anders, je temmates blijven op vaste punten op je wachten, kheb het zelf ook meerdere keren gespeeld maar vijanden hebben ook steeds dezelfde positie, En de route dieje moet afleggen ligt ook 100%vast, je kan hier en daar door een huisje ipv over de weg maar daar houd het ook mee op.

de demo gaf mij geen gevoel van vrijheid, maar daar heb ik ook nooit moeite mee,.. het is gewoon een beetje een eigenschap van cinematic games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gister geprobeerd op m'n P4/3.2Ghz/6800GTO/1Gb en op medium/low/low wil ie best lekker draaien, op volle steegjes en bij dropping na dan.

AI was ronduit slecht, paar keer om je heen rennen en paar schotjes. Groene zones zijn wel duidelijk, maar ik mis nog 'n soort mapview (TAB zoals in BF2); heb ik die optie ergens gemist?
Na hoop afknallen na het landen bij die lampen was ik echt zoekende - wat nu? Nergens mannetjes meer, waarheen, waarvoor? Af en toe doken die teambotjes in je buurt op, soms niets te zien.

Jammer dat het geen multiplayerdemo is; ben nu niet zeker of ik 'm wil spelen of niet. Grafisch soms erg mooi, maar zoals steegje met dat regen/druppeleffect op de stenen zie je een duidelijk vierkant. Wel leuk dat je op gezette plekken daken op kunt.

Misschien teveel gewend aan BF2, maar vizier, terugslag, herlaadsnel/traagheid zijn 'te' realistisch om er leuk op los te knallen. Vrees zo echt voor hoop gecamp en gesniper vanaf daken.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nog iemand het gevoel gehad van duizeligheid tijdens het spelen? Ik heb nu een 22 inch, en draaide dus 1680 X 1050 maar werd er serieus duizelig van... Maybe settings ofzo?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Donnie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:09:
Nog iemand het gevoel gehad van duizeligheid tijdens het spelen? Ik heb nu een 22 inch, en draaide dus 1680 X 1050 maar werd er serieus duizelig van... Maybe settings ofzo?
ik speel ook die resolutie op een 22", geen last van duizeligheid,

maar dus wel af en toe irritante framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Chaoss schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:32:
kvon het nog vrij scripted anders, je temmates blijven op vaste punten op je wachten, kheb het zelf ook meerdere keren gespeeld maar vijanden hebben ook steeds dezelfde positie, En de route dieje moet afleggen ligt ook 100%vast, je kan hier en daar door een huisje ipv over de weg maar daar houd het ook mee op.

de demo gaf mij geen gevoel van vrijheid, maar daar heb ik ook nooit moeite mee,.. het is gewoon een beetje een eigenschap van cinematic games.
Ik vond de vrijheid juist er goed. Ik heb de demo nu een keer of 6 gespeeld, waarbij ik 2 keer het hele level door ben gelopen. Een hoop kelders en achterafkamertjes met Italianen en vaak meerdere wegen om bij een "barricade" aan te komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Donnie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:09:
heb de demo nu net gedaan en moet er ook ff van bijkomen;
draai 1440*900 op een 19" widescreen @70 Hertz en wordt er ook een beetje 'deuzig' van!
Bij Bioshock, niet helemaal te vergelijken, maar wel duidelijk dezelfde engine, heb ik hier geen last van.

Vind hem verder wel heel mooi, behalve als je naar de dorpjes in de diepte kijkt,
en leuk spelen, vooral het 'realistische' gedrag van je wapens.
Maar vraag me hierdoor wel af hoe het met de gameplay online zal zijn...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hoe zit het nu met de irewards? wanneer krijg je die precies? na een x aantal rake schoten of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Chaoss schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:17:
hoe zit het nu met de irewards? wanneer krijg je die precies? na een x aantal rake schoten of...?
Volgens mij (correct me if i'm wrong) moet je punten verzamelen. Door idd headshots e.d. te maken verzamel je punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ik vind de demo een beetje tegenvallen. Vooral de AI is heel matig en dan met name je team genoten. Heb echt het idee dat ik alles zelf moet doen en totaal geen hulp krijg. Ook de AI van de vijanden zoals je heel mooi in een aantal flimpjes zal ben ik niet tegen gekomen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:17:
Ik weet niet of je nu medals of upgrades bedoelt maar:
Je wapen rechtsonder in beeld word geleidelijk aan gevuld met een blauwe kleur.
Als hij helemaal vol is heb je een upgrade (+bullettime >:) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:18:
[...]

Ik weet niet of je nu medals of upgrades bedoelt maar:
Je wapen rechtsonder in beeld word geleidelijk aan gevuld met een blauwe kleur.
Als hij helemaal vol is heb je een upgrade (+bullettime >:) )
euh vandaar die blauwe kleur, dacht dat het wapen damage oid was O-) de upgrades zijn wel grapsig, had gister 2 upgrades voor m'n tomson, eentje om de recoil tegenn te gaan, dat scheelt echt een hoop en daarna eentje voor mee firepower oid, weet niet psies wat het was maar het mondingsvuur veranderde ook ineens van kleur (meer oranje ipv geel).

die bullettime is ook erg gaaf, jammer dat het me regelmatig gebeurde nadat ik een gebied of kamer net leeg geschoten had, sta je dan met je bullettime zonder vijanden.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 28-08-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Inderdaad, het moment van de bullettime is niet zo handig vaak. Ik vraag mij ook af of het zo als bullettime bedoeld is: ik zie namelijk echt geen donder in die bullettime doordat alles mega-vaag is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de demo afgelopen weekend ook een aantal keer uitgespeeld. Ik speel met volgende config:

E6600 3.2Ghz
X1950XTX 695@1100 ( Catalyst 7.8 )
Samsung BW226@1680x1050
High Detail

Heb wel die optie uitgezet dat als je loopt het beeld wat "wazig" wordt, weet de naam er niet meer van :-)

Het spel draait vrij behoorlijk al merk ik hier en daar wel framedrops, ik heb er vooral last van als ik iron-sight gebruik. Dan kan ik moeilijk nauwkeurig mikken, omdat de muis precies last heeft van lag. Hopelijk draait de final versie nog wat vlotter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dan is je wapen aan het veranderen, focus je je niet zo op de transition van de oude naar de upgrade zeg maar... Tenminste dat denk ik.

Overigens: Jammer dat mn graka niet werkt met deze game want vond het er super tof uitzien...

Maar eens gaan sparen voor een nieuwe pc dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC Gameplay heeft voor mij weer eens een niet lekker voldaan-KL@3$te review geplaats op sommige belangrijke m.i punten , hoeveel uur is de gameplay , 5 missies hebben ze het over , heb ik nu al missie 1 al gespeeld? dus nog 4 van die andere korte drop missies en dan is dat het ? Dat zal ik jammer vinden als ik denk dat ze het zo bedoelen als ik het zo moet begrijpen , euuuh , jaa .De multiplayer waar ze altijd zo lekker verrot kort in zijn heeft als gamemodes teammatch(regular en Airboren , Airborne wordt je gedropt met je team en andere partij /c.q. TEGENPARTIJ zal moeten verdedigen -klinkt leuk maar als je dan ook leest dat er alleen nog objective hebt dus geen DM of CTF of voor de andere liefhebbers search & destroy met de opmerking dat enkele mappen van de singleplayer er tussen zullen zitten met daarbij nog wat origenele Allied Assault mappen met wat wijzigingen dan klinkt dat alllemaal wat kort kwa mogelijkheden .

Ook nog gaven ze aan dat de systeemeisen erg hoog waren en dat kan ik beamen met me 1900XT /amd 3500 64 bits , 2 gig PC want loopt niet echt lekker hoe ik het al ingesteld en ingesteld en .. heb probeer te hebben . Geluiden zijn ook meer dat goed !, tja over welke geluiden hebbben ze het dan , misschien is het in totaal wel leuk en aardig maar de wapens zijn niet echt speciaal of eerlijk gezegd niet goed EN dat vind ik een belangrijk gemis , wapens knallen lekker in een goede game hedendaagse verwachting zou ik willen noemen .

Al met al ik ga deze game wel kopen maar ik denk dat ze een grote communitiy mis zullen lopen, ik denk dat omdat het een verkoop game is geworden en niet een volledige afgestelde game is voor de freaks , en freaks weten een MP game ook nog eens groot te maken met gevolg .

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Is jouw post in het Engels geschreven en daarna door Babelfish gehaald? Hij is maar moeilijk te lezen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
cheiron schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:18:
Is jouw post in het Engels geschreven en daarna door Babelfish gehaald? Hij is maar moeilijk te lezen.
Babelfish is volgens mij nog slechter te lezen. Maar ben het met je eens. Teguhpartei...? ;(

Maar goed, als het waar is wat hij zegt, dan zijn het maar 5 missies...? Ik kan me herinneren dat het in MOH:AA veel meer missies waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

no way dat die demo 1 missie is... als dat zo zou zijn dan is de hele game binnen 2 uren uit te spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:33:
no way dat die demo 1 missie is... als dat zo zou zijn dan is de hele game binnen 2 uren uit te spelen,
Ik weet dat ik nogal wat chaotish misschien mijn opmerkingen geplaatst heb maar buiten de tegenpartij ben ik waarschijnlijk duidelijk genoeg geweest over .

- hoeveel uren gameplay als er maar 5 misies zijn ?
- Multplayer zal een paar SP missie mnappen hebben plus wat oude bekenden van Allied Ass.!
- Mult.pl. heeft 2 gamemodes maar geen DM en CTF , persoonlijk een gemis .
_ eisen voor PC erg/te hoog .
-Gaat een misser worden voor de community die daarbij een belangrijke factor is om een spel te verkopen vanwege de multiplayer

Koop de pcgameplay al een tijdeje wanneer er games behandeld (gereviewed worden) die me interesseren , maar elke keer wordt de multiplayer heeeel kort besproken en dit keer ben ik het ook niet eens met de opmerkingen over de geluiden die als goed over beter gezegd indrukwekkend genoemd worden , geluiden van wapens zijn echt lekker om te horen ALS ze goed zijn , en dat zijn ze NIET . mijn Inzs. . COD heeft een goede besturing en dat heeft deze game ook niet naar mijn gevoel , ik hoopte ook niet op een COD look alike maar dit speelt ook niet al te best .

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat het maar 5 missies zouden zijn.
Zouden ze niet Campaigns bedoelen.

bijv..
Landing Italie- 5 missies
Landing Frankrijk - 5 missies
Etc...

Vind trouwens maar weinig info over de inhoud van die game...en de release is toch redelijk dichtbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Pyrus

Hardknock life

Het lijkt me vrij duidelijk dat de demo niet 1 missie is, want:
spoiler:
Die gast waar je heen bent gegaan om te versterken stuurt het flipje dat met je meegekomen is terug voor meer versterkingen en zegt tegen jou dat je moet vechten en dat je goed moet oppassen want het zijn Duitsers die wel kunnen vechten itt de Italianen

offtopic:
Nee, serieus er is geen touw aan je posts vast te knopen. Ook die tweede niet.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:31:
Kan me niet voorstellen dat het maar 5 missies zouden zijn.
Zouden ze niet Campaigns bedoelen.

bijv..
Landing Italie- 5 missies
Landing Frankrijk - 5 missies
Etc...

Vind trouwens maar weinig info over de inhoud van die game...en de release is toch redelijk dichtbij..
Dat hoop ik dan maar, MAAR wat krijen we na een dropping , waarschijnlijk na de objectives gecompleet te hebben kunnen we dan een liniare game verwachten , alleen voor de weet om wat te =verwachten , PC gameplay zegt aleen iets over 5 missies maar verder niks , Gameply uren
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Tja,ik denk dat je de missies wel een beetje kunt vergelijken met Pacific assault.(laatste die ik heb gedaan)..vermoed ik.

En ..er zijn maar weing shooters,waar je langer dan 10 uur gameplay hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Ik heb de demo even gedownload vandaag en gespeeld op mijn antieke systeem. Ik kreeg na het korte filmpje als eerste last van een stotter bug alsin 1 fps per 5 seconde ofzo.. Na wat zoekwerk blijkt dat op te lossen door mijn usb keyboard eruit te trekken als het spel start en er weer in te doen (schijnt ook voor de muis te kunnen gelden, maar die heb ik @ ps2). Dit hoeft gelukkig maar 1x per windows sessie, maar toch..

Het spel is goedspeelbaar op mijn XP3000+ met 7600gt 20~40 FPS @ 1024 medium settings (high text. detail). Niet gek voor zo'n oud beest toch 8)

Ik vond de demo goed speelbaar en erg mooi gemaakt, maar toch een beetje dat gevoel van dat heb ik al 10x gedaan in andere MOHAA, COD etcetera. Ik zou hem ook niet kopen, hoewel ik de intro met dat vliegtuig/dropping en de wapen upgrades erg leuk gevonden vind.

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:35
Er zitten maar 5 (of 6, ben niet helemaal zeker) missies in het spel, Operation Husky is de eerste, wat je in de demo speelt is nog niet eens de helft. Als je eenmaal die duitsers tegenkomt (einde van de demo) moet je een weg door hun heen vechten naar 2 snipers, die moet je verdedigen tegen nog meer duitsers. Hierna komt er weer versterking van jou kant en speel je de missie uit. (ik weet niet precies meer hoe de missie ging heb hem niet helemaal gespeeld).
Hierna ga je naar operation Avalance, wat weer een nieuwe airdrop is. Het zijn dus ook maar 5 missies, inderdaad vrij kort...
Ik weet dit doordat ik het spel pas bij EA heb gespeeld, in die 3 uurtjes was er al iemand bij de 3e missie, dusja veel meer dan 5 á 10 uur zal je er denk ik niet aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ben nog die airborne demo aan het downloaden, duurt lang, maar ik kan niet wachten :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
3ddie schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:58:
Er zitten maar 5 (of 6, ben niet helemaal zeker) missies in het spel, Operation Husky is de eerste, wat je in de demo speelt is nog niet eens de helft. Als je eenmaal die duitsers tegenkomt (einde van de demo) moet je een weg door hun heen vechten naar 2 snipers, die moet je verdedigen tegen nog meer duitsers. Hierna komt er weer versterking van jou kant en speel je de missie uit. (ik weet niet precies meer hoe de missie ging heb hem niet helemaal gespeeld).
Hierna ga je naar operation Avalance, wat weer een nieuwe airdrop is. Het zijn dus ook maar 5 missies, inderdaad vrij kort...
d:)b Bedankt voor de info..Nu weten we iig al iets meer.
Ik weet dit doordat ik het spel pas bij EA heb gespeeld, in die 3 uurtjes was er al iemand bij de 3e missie, dusja veel meer dan 5 á 10 uur zal je er denk ik niet aan besteden.
Da's toch wel jammer.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Vind het zeker jammer. Had het wel wat langer verwacht... Maar goed, ik verwacht wel dat er nog een uitbreiding komt (betaald of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Voor mij hoeft zo'n lange singleplayer toch niet, voor een goed singleplayer avontuur speel ik wel andere games. Het is natuurlijk leuk om een keer door te spelen maar ik vind het belangrijker dat de multiplayer goed is uitgewerkt zodat die lang leuk blijft :)

Ik wacht trouwens op een PS3 demo, heb het nu nog niet kunnen spelen.. Vraag me af of die komt, maar het duurt toch nog 2 maanden voor ie op de ps3 komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nouhja ik heb leiver een goeie en uitgebreide single player,

imho moet een spel wat zoveel kost minimaal 15 uren singleplayer plezier hebben, multiplayer heeft voor mij een lagere prioriteit, nu weet ik dat ik deze game waarschijnlijk binnen 7 uren uit ga spelen... tjah dan wordt het voor mij isootje downloaden ipv kopen. want 50 euro betalen voor 6-7 speeluren is imho absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel bijna de singlpalayer niet of in ieder geval nooit uit , niet leuk genoeg maar had na het spelen van deze demo toch best een leuk gevoel . PC gameplay geeft erg weinig info hierover dus wacht het alnog af wat het zal zijn kwa uren , maar als het inderdaad maar 5 droppings zijn en ik dus al 1/5 deel als gespeeld heb dan is dat m.i. veels te kort . Ook erg jammer en een gemiste kans dat de PCgameplay de multiplayer nauwelijks behandeld , veel gamers zitten namelijk liever te wachten op die informatie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:54:
Speel bijna de singlpalayer niet of in ieder geval nooit uit , niet leuk genoeg maar had na het spelen van deze demo toch best een leuk gevoel . PC gameplay geeft erg weinig info hierover dus wacht het alnog af wat het zal zijn kwa uren , maar als het inderdaad maar 5 droppings zijn en ik dus al 1/5 deel als gespeeld heb dan is dat m.i. veels te kort . Ook erg jammer en een gemiste kans dat de PCgameplay de multiplayer nauwelijks behandeld , veel gamers zitten namelijk liever te wachten op die informatie .
het "level" is in de demo nog niet afgelopen he...dit is 1 dropping, maar die duurt wel lang. dat is de hele missie. het eindigt nu als je wat verder in het dorp bent, maar misschien duurt het dan nog wel een uur voordat je bij de volgende drop komt.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Als je de sniper-rifle wil testen kan dat nu ook...

Ga naar de poort waar je op het eind in de demo moet verzamelen (die nu dus nog dichtgetimmerd is) > type in de console: "ghost" (zonder "") > enter, en dan nog een keertje ghost > enter.
Zoals je kunt zien kun je nu overal doorheen vliegen - net zoals in de spectator-modus in AA.
Als je aan de andere kant van de dichtgetimmerde poort bent kun je weer "ghost" intoetsen, en dan kun je daar lopen. Volg dan het pad (eerst linksaf, rechtdoor, rechtsaf) tot je op het 'pleintje' komt met dat prikkeldraad. Rechts daarvan zie je in het beneden-raam een MG42, daar ga je naar binnen, en dan ligt op de 1e verdieping het sniper-geweer..
Als je daarna gekilled zou worden hou je dus gewoon je sniper-geweer..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe activeer ik de console?

1) Klik met de rechtermuisknop op het Airborne Demo pictogram en selecteer Eigenschappen.

2) Ga naar het tabblad Snelkoppeling, en ga dan naar de Doel regel.

3) De regel hoort te eindigen op \MOHADemo.exe" (inclusief het " teken). Voeg een spatie toe achter het " teken en type dan: -enableconsole

4) De regel hoort er dan nu ongeveer zo uit te zien ( het begin van de regel kan afwijken, dit hangt af van waar je de game geinstalleerd hebt): "C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne Demo\UnrealEngine3\Binaries\MOHADemo.exe" -enableconsole

5) Klik op Toepassen, en dan op OK

6) Start de Demo.

7) Wanneer je aan het spelen bent, druk dan op de tilde toets (~) om de console weer te geven.

Typ tijdens het spelen het volgende in:

Ghost = No Clip Mode
Behindview 1 = 3rd person
Behindview 0 = First person
God = You get the idea u NOOB..
Slomo 1.0 = Regular Gamespeed
Slomo .5 = Half gamespeed, ultra cool slow motion action!
Slomo # = Put in your own number (1000.0 - .10000)

Leuke dingen op uit te voeren:

- Open tijdens de 'Briefing' de console en typ 'ghost' eenmaal in. Typ het daarna nogmaals in om het uit te schakelen en nu heb je de mogelijkheid om door de kamer heen te lopen! Maak je geen zorgen wanneer je uit de map valt, want je valt snel weer terug in de kamer. Maar het opstarten van de missie zal niet meer lukken. (niet leuk)

-Explore the map...If you explore the map you'll realize just how fun it will be in multiplayer, and some neat stuff you didn't find before. Haven't found hidden weapons though.

-Awesome again! When you're still in the plane, open console type in ghost and then ghost again to turn it off and youll be out of the plane....wait till you have to jump and you'll no longer be over Husky but over all the open map land! Really spooky.

Full console command list:

ALLAMMO - Gives full ammo for all weapons
ALLWEAPONS - Gives you all weapons
FLY - You can fly around
GHOST - Noclip through walls
GOD - Nob mode
LOADED - Gives all weapons, ammo, and 100 adrenaline
WALK - You stop flying

Player \\ Bot Commands:

ADD BOTS [number] - Adds the specified number of bots
BEHINDVIEW 1 - Changes to third person view
BEHINDVIEW 0 - Changes to first person view
DISCONNECT - Disconnect from current server
EXIT - Quits the game
KILLBOTS - Gets rid of all bots
OPEN [IP address] - Connect to a specific server IP
OPEN [mapname] - Opens specified map
QUIT - Quits the game
RECONNECT - Reconnect to the current server
SWITCHLEVEL [mapname] - Switches to the specified level
SWITCHTEAM - Switch your player\'s team
SUICIDE - Kills yourself
TEAMSAY [text] - Displays your message in team chat
PLAYERSONLY - Freezes \\ pauses the bots
SAY [text] - Displays your message in global chat
SETNAME [playername] - Changes your player name

Statistics:

MEM STAT - Displays Windows memory usage
STAT ALL - Shows all stats
STAT AUDIO - Shows audio stats
STAT FPS - Displays your frames per second
STAT GAME - Displays game stats
STAT HARDWARE - Shows hardware stats
STAT NET - Shows network game play stats
STAT NONE - Turns off all stats
STAT RENDER - Displays rendering statistics

Demo Commands:

DEMOPLAY [demoname] - Plays the specified demo
DEMOREC [demoname] - Records a demo using the demoname you type
STOPDEMO - Stop recording a demo

Admin Commands:

ADMIN SWITCHLEVEL [mapname?game=gametype?mutator=mutator] - Changes the current level to the specified level, game type and mutators
ADMIN [command] - Performs the specified command
ADMINLOGIN [password] - Logs the admininstrator onto the server using the specified password
ADMINLOGOUT - Logs the administrator off the server.
ADMIN SET UWeb.Webserver bEnabled True - Enables the remote admin webserver (after level change)
ADMIN SET UWeb.Webserver bEnabled False - Disables the remote admin webserver (after level change)
KICK [playername] - Kicks the specified player from the server
KICKBAN [playername] - Kicks and bans the specified player from the server using their IP address. To unban the player, edit the server.ini or use the web admin interface

Other Commands:

BRIGHTNESS [number] - Changes the brightness level to the specified number
CDTRACK [number] - Plays the specified CD track number
CONFIGHASH - Displays configuration info
CONTRAST [number] - Changes the contrast level to the specified number
DEBUG CRASH - Test crashes the game with an error
DEBUG EATMEM - Tests memory allocation until full
DEBUG GPF - Test crashes the game with a general protection fault error
DEBUG RECURSE - Test crashes the game by infinite recursion
DUMPCACHE - Displays the memory gcache contents
EXEC [filename] - Executes a file in the UT2003 /system/ directory by default
FLUSH - Flushes all caches and relights
FOV [number] - Changes the field of view to the specified number
GAMMA [number] - Changes the gamma level to the specified number
GETCOLORDEPTHS - Displays the maximum color depth supported by your hardware
GETCURRENTCOLORDEPTHS - Displays your current color depth
GETCURRENTRES - Displays your current resolution
GETCURRENTTICKRATE - Displays your current tick rate
GETMAXTICKRATE - Displays the maximum allowed tick rate
MUSICORDER [number] - Change to a certain track in the song (0=ambient, 1=action, 2=suspense)
NETSPEED [number] - Sets the net speed, default is 10000
OBJ CLASSES - Displays a list of object classes
OBJ GARBAGE - Collects and purges objects no longer in use
OBJ HASH - Displays object hashing statistics
OBJ LINKERS - Displays a list of active linkers
PAUSESOUNDS - Pauses all sounds
PREFERENCES - Opens advanced settings
RELAUNCH - Relaunches the engine
REPORT - Copies a report of the current game to clipboard
SET [class variable value] - Sets a specified class and specified variable with the specified value
SETSENSITIVITY [number] - Sets the mouse sensitivity to the specified number
SETRES [WxHxD] - Sets your screen resolution to the specified width, height, and color depth
SLOMO 1 - Sets the speed of the game back to normal real time speed
SLOMO 2 - Sets speed to double. Increase number to go faster
SLOMO .5 - Sets speed to half. Decrease number to go slower
SOCKETS - Displays a list of sockets in use
TOGGLEFULLSCREEN - Toggles fullscreen mode
TYPE [text] - Displays the specified text on the console
UNPAUSESOUNDS - Un-pauses all sounds

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Net die demo even gespeeld, zag er allemaal heel mooi uit, alleen die controls waren vreselijk, het bewegen en alles ging ook niet fijn, dusja...
Ik twijfel nog, vind het niet echt een wauw gevoel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: Jezus wat een kut muislag.. mn cursor beweegd pas een halve seconde nadat ik mn muis beweeg!

2: Kutgame doet helemaal niks.. wanneer ik in het menu zit en het spel wil starten dan blijft het scherm zwart en hoor ik wel wat geluid. Als ik terug ga naar windows krijg ik een Video driver crashed, recovered successfully melding.

Win Vista 32bit
C2Q6600
2x 7900GTO SLI
162.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Drivers geupdate?

En idd, wat jij zegt van de muislag heb ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driver is dus de laatste.

ik heb SLI disabled en het draait nu.. alleen nog steeds muislag.. ik hoop niet dat dat zo hoort? want het aimt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:32
Heb hier hetzelfde, Spel is redelijk onspeelbaar daardoor. Heb alles al eens op low gezet maar niets mag helpen

Specs
D930 3.0ghz
2GB
X1950pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Check je cpu-usage maar eens, die zal wel 100% zijn.

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
SmoothTweaker schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:42:
Heb hier hetzelfde, Spel is redelijk onspeelbaar daardoor. Heb alles al eens op low gezet maar niets mag helpen

Specs
D930 3.0ghz
2GB
X1950pro
Ik had ook last van muis lag toen ik met een 7800GT speelde, met standaard settings. Nu ik men 8800GTS heb is het compleet weg dus lag het toch aan de fps...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verdorie zeg, is die demo hier in het duits. Bij iemand anders ook? Ik heb nochtans overal engels gekozen :P

Achja, zowel de Allies als Axis die duits praten, het is eens wat anders :D

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
KillerAce_NL schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:37:
Check je cpu-usage maar eens, die zal wel 100% zijn.
Ik heb ook 100% CPU hoe kan dat eigenlijk>?

E6600
8800GTS
2GB G.E.I.L

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja ik ook, en ik heb een core 2 duo 4400, 2 gig ddr2 667 mhz ram, xfx 8600gts, 300 gig schijfruimte over etc...
Hoe kan dat dan?

Verwijderd

Nou sorry hoor, maar als MOHAA fan lijkt dit toch echt te veel op COD ;(...beetje jammer imo. Verder wel leuke game zeker met die mods, maar nogmaals niet de gameplay van MOHAA die voor mij toch de beste ooit is.

En waarom wordt die cheat stuff toch steeds weer geïmplementeerd. Daar gaan we weer...chamskins wambots etc. kunnen weer ontwikkeld worden...Bouw die zooi nou toch eens een keertje dicht...Ach zal wel aan mij liggen :? ...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

xenonNn schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 03:23:
[...]

Ik heb ook 100% CPU hoe kan dat eigenlijk>?

E6600
8800GTS
2GB G.E.I.L
Geen idee, ik heb het ook. Zoveel cpu power heeft de game helemaal niet nodig. EA is op de hoogte. Misschien kunnen ze het fixen.

@poster boven me: Je snapt er helemaal niks van he ? Singleplayer cheats hebben helemaal maar dan ook helemaal niks met chams of andere cheats te maken.
De final zal Punkbuster hebben, niet waterdicht maar oke, het heeft iets. Cudos to EA.
Ga nou niet de singleplayer vergelijken met de MP van MOH:AA. Dat is appels en peren vergelijken.
MOH:AA MP was ook heel anders als de SP.

• TheZeroorez
  • Niet online
Ehm, op single-core gebruiken games ook al jaren 100%, ongeacht je CPU. Wanneer het spel twee cores ondersteunt, zal het dat dus ook doen?

Ik zie het probleem niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:01:
[...]

Geen idee, ik heb het ook. Zoveel cpu power heeft de game helemaal niet nodig. EA is op de hoogte. Misschien kunnen ze het fixen.

@poster boven me: Je snapt er helemaal niks van he ? Singleplayer cheats hebben helemaal maar dan ook helemaal niks met chams of andere cheats te maken.
De final zal Punkbuster hebben, niet waterdicht maar oke, het heeft iets. Cudos to EA.
Ga nou niet de singleplayer vergelijken met de MP van MOH:AA. Dat is appels en peren vergelijken.
MOH:AA MP was ook heel anders als de SP.
:? :O OK...Je snapt er ook helemaal niks van he...Ik heb voor de rest helemaal niet beweerd dat SP cheats iets met chams of andere troep te maken heeft...but never mind.
En wil jij mij gaan vertellen dat Airborne MP WEL MOHAA like wordt?? 8)7 Again never mind jij snapt er niks van he!!
Als SP op COD lijkt dan gaat MP niet ineens op MOHAA lijken. Dus ik weet absoluut niet waar JIJ het over hebt vriend.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mja, opzich het is wel een tof spel, maar de demo was voor mij niet al zoiets van wauw wat een gaaf spel, ik denk ook voor een deel omdat het niet lekker speelde enzo.
Ik wacht wel op cod4 :)

* Joopieboy zegt gedag :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schieten is weer een niet je van HET schiet lekker richten gevoel , en buiten de gamep+ay is dat errug belangrijnk,PPP

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:49:
Als we ECHT eerlijk zijn dan weten alle pC hardsnobsssuckers liefhebberss ookgoed] dat dit niks is ,maar wel leuk.PUNTO voor ff SP,en
Abn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedraag je :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 02-09-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ja daarom vraag ik of je dat bericht in ABN wil typen.

Ontopic: Ik had toch meer verwacht van deze game de demo valt mij zwaar tegen.

B1gk1ller hoopt stiekem dat de full een stuk beter word/is

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 02-09-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ten4: doe ff normaal man, ga niet die msn taal hier neer dumpen.
Hier word van je verwacht dat je normaal antwoord geeft, in algemeen beschaafd nederlands, en voordat je je bericht verzendt alles nog eens doorleest en bekijkt op spellingsfouten.

*knip*
Dit soort zaken een volgende keer achterwege laten a.u.b.

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 02-09-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Reageer ontopic, of reageer niet...

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 02-09-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zie hierboven...

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 02-09-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe valt de demo te bespelen met een x24400, 2g ram en een x1950 pro?
ik het niet testen om dat ik nog wacht op een nieuwe koeler voor
mijn videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
waarschijnlijk wel op high, vriend van me speelde met een x1800xl en een 3700+ al op high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:52:
hoe valt de demo te bespelen met een x24400, 2g ram en een x1950 pro?
ik het niet testen om dat ik nog wacht op een nieuwe koeler voor
mijn videokaart
Highest.

Maar verwacht maar niet teveel van highest, want het doet me meer denken aan call of duty op lowest met overdone reflecties :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het is dan ook een demo, en nog niet de hele game. Ook heb je met sommige settings (vaak iets te enthousiast dingen aanvinken) gare reflecties in spellen, zeker wanneer je videokaart dit allemaal niet zo lekker kan, of wanneer de engine deze effecten liever niet tegelijk doet.

Qua screenshots zie ik trouwens ook weinig CoD lowest eraan..

Oja, en kap eens met die trieste smiley en dat offtopic gelul hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheZeroorez schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:59:
Het is dan ook een demo, en nog niet de hele game. Ook heb je met sommige settings (vaak iets te enthousiast dingen aanvinken) gare reflecties in spellen, zeker wanneer je videokaart dit allemaal niet zo lekker kan, of wanneer de engine deze effecten liever niet tegelijk doet.
Wat een onzin, de final gaat echt niet mooier zijn dan de demo hoor.
Qua screenshots zie ik trouwens ook weinig CoD lowest eraan..
Vergelijk CoD2 op DirectX7 dan maar eens met dit spel.
Oja, en kap eens met die trieste smiley en dat offtopic gelul hier.
Sorry hoor, baas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Weet iemand hoe de IN-GAME missies worden? Wordt het op basis van tijd: een airdrop uitspelen, op naar de volgende drop met een andere squad, of wordt het: je zit in een squad, missie na missie chronologisch als DIE squad, en later weer terug in de tijd en met een ander team meerdere missies doen?

Ik weet dat alle missies echt gebeurd zijn enzo, maar zijn de mannen ook met echte namen? Zijn er ook Veteranen die in cut-scenes vertellen hoe en wat er gebeurde?

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 31-08-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

leonpwner1 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:03:
[...]

Wat een onzin, de final gaat echt niet mooier zijn dan de demo hoor.

[...]

Vergelijk CoD2 op DirectX7 dan maar eens met dit spel.

[...]

Sorry hoor, baas :/
Wat een onzin zeg. Heb COD2 ook gaar gespeeld, ziet er op dx7 echt niet mooier uit als MOH:A.
Vanwege mijn crappy videokaart (6800NU, unlocked), kan ik deze game maar op 800x600 spelen met alles op low. Ziet er nog goed uit, behalve de briefing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik zat nog ff te denken, het zou toch wel een farce zijn als Market Garden / de slag om Arnhem er niet in zou zitten, aangezien dat (nog steeds) de grootste para-drop ooit is :D

-edit- of anders de landing bij Bruneval, aangezien dat de eerste landing was van de geallieerden :) De allereerste was al in Nederland geloof ik tijdens de inval van de Duiters maar jammer genoeg zijn we weer geallieerden...

[ Voor 39% gewijzigd door FireFoz op 31-08-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
FireFoz schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:30:
ik zat nog ff te denken, het zou toch wel een farce zijn als Market Garden / de slag om Arnhem er niet in zou zitten, aangezien dat (nog steeds) de grootste para-drop ooit is :D
Wees maar niet bang :P Hij zit erin, heb erg zin om die missie te gaan spelen. Nog 2 weekjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees alleen dat het niet de grootste air drop ooit was...
Dat was operation Varsity, een air drop in Duitsland. Daar werd alleen niet zoveel
gevochten als bij Operation Market Garden, wat een strategische blunder was van de geallieerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
mmm volgensmij wel hoor:)
Zie ook:

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Varsity
This was the single largest airborne drop in history, and is used at West Point as "the" example of how an airborne operation should be executed.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Market-Garden
Market would be the largest airborne operation in history, delivering over 34,600 men of the 101st, 82nd, 1st Airborne Divisions and the Polish Brigade. 14,589 troops were landed by glider and 20,011 by parachute. Gliders also brought in 1,736 vehicles and 263 artillery pieces. 3,342 tons of ammunition and other supplies were brought in by glider and parachute drop.[3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:39:
Daar werd alleen niet zoveel
gevochten als bij Operation Market Garden, wat een strategische blunder was van de geallieerden.
Een combinatie van strategische fouten, verkeerde inlichtingen en heel veel pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zozeer verkeerde inlichten, maar inlichtingen die die door de Nederlandse ondergrondse werden aangeleverd, werden aan de kant geschoven.

Zo wees men de Geallieerden erop dat er 2 complete, en met de nodige gevechtservaring uit Normandië, SS Pantserdivisies in de omgeving lagen, maar daar werd helaas niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:46:
Niet zozeer verkeerde inlichten, maar inlichtingen die die door de Nederlandse ondergrondse werden aangeleverd, werden aan de kant geschoven.

Zo wees men de Geallieerden erop dat er 2 complete, en met de nodige gevechtservaring uit Normandië, SS Pantserdivisies in de omgeving lagen, maar daar werd helaas niks mee gedaan.
Klopt. Er werd vanuit gegaan dat dit alleen om oude(re) mannen ging, en om jonge jongens/mannen van de HitlerJugend. Helaas was dit niet waar. Tevens is het leger gestopt met de opmars bij de grens België - Nederland. Hierdoor bleef de beloofde "tank support" uit.

Heeft de geallieerde een hoop manschappen gekost, en een langere tijd om de oorlog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik vond het schieten enzo eigenlijk niet zo fantastisch. Ook het inzoomen/uitzoomen en rennen geeft een heel verwarrend effect. Ik vond de vijandelijke poppetjes wat onrustig. Moeilijk te omschrijven... Desondanks vond ik het er wel goed uit zien en ik ben een sucker voor WO2 games dus ik denk dat ik hem wel ga halen, maar ik verwacht wel dat CoD4 wat meer in mijn straatje zal zijn ookal hebben ze het WO2 theme verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik denk dat beide games wel fun zullen worden. Vond eht alleen zo raar dat EA de nadruk totaal op de SP legde en pas na previews en commentaar uit de community wat met MP ging doen. Ik hoop dat dat goed komt. Meestal als de MP niet "out of the box" meteen goed werkt, dan bloedt de game dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje...

Als ik de demo op m'n laptop wil starten krijg ik steeds een blue-screen, en gaat ie rebooten. Kan dit aan mijn specs liggen, dat ze niet toereikend zijn?

Acer Aspire 5672WLMI
T2300 @ 1.66Ghz ( <twijfelachtig)
ATI Mobility Radeon X1400 512mb
1GB DDR2

Ik weet, het is geen superpakket, maar een blue-screen is me toch te veel van het goede...
Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Op een 6600GT/XP 3200+/1GB is het net een diashow met alles op low, geen aanrader :(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:04:
ff een vraagje...

Als ik de demo op m'n laptop wil starten krijg ik steeds een blue-screen, en gaat ie rebooten. Kan dit aan mijn specs liggen, dat ze niet toereikend zijn?

Acer Aspire 5672WLMI
T2300 @ 1.66Ghz ( <twijfelachtig)
ATI Mobility Radeon X1400 512mb
1GB DDR2

Ik weet, het is geen superpakket, maar een blue-screen is me toch te veel van het goede...
Any ideas?
De systeemeisen gelden voor Windows XP en Windows Vista:

* Operating System
Windows XP SP2
Processor
2.8 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2800+
Memory
1GB RAM
Video Card
NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

* Operating System
Windows Vista
Processor
3.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64 3800+
Memory
1GB RAM
Video Card
NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

Dat zijn de eisen en je videokaart is net op het randje dus dat zal het grootste probleem zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Een BSOD geeft meestal wel aan waar het fout gaat. Misschien is het simpel op te lossen.

Als het BSOD te snel verdwijnt om te kunnen lezen, dan moet je even "automatisch herstarten" uitschakelen.

> Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen > vinkje weghalen bij De computer automatisch opnieuw opstarten.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Modbreak:Technische problemen en vragen horen _niet_ in dit topic thuis. Hiervoor hebben we Spielerij - Problemen & Vragen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste