[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.653 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Vind de graphics tegenvallen, zoals verwacht.

Voor de SP ga ik m iig niet kopen, MP daarintegen lijkt me wel gaaf.

Verwijderd

En wat kosten die PhysX kaartjes ? en wat valt daarmee te behalen in games die het ondersteunen?
Mischien domme vraag maar ben nieuwschierig of zo'n kaartje wel de moeite waard is.
Ik heb nog geen filmpje gezien of bij iemand gezien hoe dat er uitziet in een game.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
oke, kheb even een aantal keer de demo gespeeld en moet zeggen dat ik wel te spreken ben over de gameplay, maar eerdere berichten dat het op AA leek vind ik absoluut niet.

Het is gaaf om te zien dat je op verschillende manieren het level kan betreden en dat het ook echt wel uitmaakt waar je land. Ook de manier van landen maakt uit(space bar vlak voor landen is echt super). Je kan dan sneller je wapen trekken en dus sneller in actie komen.
In het begin is het heel even wennen aan dat je shift moet indrukken tijdens aim down the sight om te lopen. (doe je dit niet, dan lean je), wat daarintegen wel enorm vet is omdatje dan kan schuilen achter zandzakken en dergelijke, doormiddel van aim down de sight te combineren met naar voren en naar achter lopen(dan zak je omhoog/omlaag) en kan je dus lekker snel dekking zoeken als je moet reloaden oid.

Verder zijn de weapons upgrade erg gaaf en merk je ook echt goed het verschil(vooral de vermindering in recoil is echt super).

De AI is niet heel geweldig maar wel een verbetering vind ik tov AA. Ze rennen echt terug naar hun troepen als ze het niet kunnen trekken, en bijvoorbeeld door ramen springen om je zo te rushen is erg gaaf om te zien.

Grafisch is het allemaal prima in orde en loopt het lekker(verwacht geen crysis beelden want dat is het gewoon niet). Voor de meeste gamers is gameplay toch het belangrijkst en dat zit prima.
Al met al een goede demo en heb nog steeds erg veel zin in de full version (met name MP).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Ik sluit me bij Michaelg aan, alleen vond ik de graphics wel érg druk op je scherm, je kon niet even rustig kijken of je kreeg zoiets van: moet dat mannetje nou weer zóveel meebewegen? Als ik in het echt rondkijk dan kijk ik wel wat rustiger dan deze militair doet rond. Maar voor de rest: erg gaaf allemaal, ben benieuwd naar de full game, en hoop dat ze de slagen chronologisch laten afspelen in de game.

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
De game werkt bij mij wel degelijk onder Vista 64 bit :)

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:05:
En wat kosten die PhysX kaartjes ? en wat valt daarmee te behalen in games die het ondersteunen?
Mischien domme vraag maar ben nieuwschierig of zo'n kaartje wel de moeite waard is.
Ik heb nog geen filmpje gezien of bij iemand gezien hoe dat er uitziet in een game.
Er zijn 2 verschillende PhysX kaarten:
1 BFG PhysX Accelerator € 139,-
2 Asus PhysX P1 GRAW Edition € 145,-
(prijzen gebaseerd op Alternate site

Erg veel verschil zit er bij mijn weten niet in. Bij de Asus krijg je er 1 spel bij (Ghost Recon Advanced Warfare), en een demo van Cell Factor (de volledige versie is gratis te downloaden).

Voordelen:
De PhysX kaart neem het grootste deel van je grafische berekeningen over. Hierdoor werkt je pc sneller, en heeft je grafische kaart het minder zwaar.

Om dit te testen zou je de MOH:A demo moeten installeren. Die installeert ook iets van Ageia. Dat programma moet je openen, en klik op het 2e tabje. Daar kan je 3 filmpjes starten. Daar kan je ongeveer zien wat een PhysX card overneem van je pc. Die worden nu gerenderd door je VGA, maar die worden dan overgenomen door een PhysX.

Dus voor MOH:A heb je echt wat aan een PhysX. De explosies zijn mooier, vuur wordt mooier, enzovoort. Het zou het spel nog beter moeten maken dan dat het nu is. Overigens worden alle spellen die draaien op de Unreal 3 Engine ondersteund.

Kijk voor verdere info op de site van Ageia.

Zijn er al ervaringen van mensen met een PhysX en MOH:A?

[Edit]:
htf99 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:54:
De game werkt bij mij wel degelijk onder Vista 64 bit :)
Klopt. In de release notes die je ziet na install van de demo staat ook dat Vista gewoon ondersteund word.

[ Voor 8% gewijzigd door Acid__Burn op 23-08-2007 20:02 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Net even de demo gestart alleen heb last van een soort van mouse-lag. Hierdoor wordt ik zelfs een beetje misselijk omdat m'n bewegingen op het scherm achterlopen op wat ik met m'n muis doe. Meer mensen die hier last van hebben?

Speel met een G5 muis en heb alle software daarvan al uitgeschakeld maar dat mag niet helpen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Vuurvoske schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:02:
Wat een sletten bij EA, ondersteund die kutdemo geen 64bits. BAH BAH ik zit in de crew van mohairborne.nl FFS. Kan het spel niet eens spelen. Tjonge jonge dit is echt te triest voor woorden van EA.
werkt gewoon op x64 hoor

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:38:
Ik heb hem net gespeeld..nou ja, een poging tot want wat blijkt: ingame heeft m'n muis(MX518) een afwijking naar links waardoor ik dus alleen maar rondjes draai :/
Heb met de instellingen gepruts en geen resultaat.
Zo maar eens m'n oude razor proberen maar ik ben bang dat het probleem software matig is.
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

Ohja, ondanks de misselijk makende rondjes ziet het er erg mooi uit ;)
Ik heb exact heztzelfde. Bij andere games is er geen probleem en heb ook gezocht naar een oplossing maar helaas geen resultaat Ik heb een gewone optische muis.

Iemand misschien een idee?

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Ja ik had dit ook. Vrij simpel op te lossen. Ga naar controls en click op 'Use defaults'. Nadat ik dit heb gedaan deed hij weer normaal. Ik gebruik ook een mx518.

[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 23-08-2007 22:56 ]

Verwijderd

De demo vind ik weer niets aan. Het is weer een WO 2 shooter die op rails loopt. Dat je nu kan 'uitkiezen' waar je begint in het level maakt niets uit. AI is erg slecht en de upgrades merk ik niets van, gewoon de sprayen met je gun en iedereen is dood.

• migeye
Pred87 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:55:
Ja ik had dit ook. Vrij simpel op te lossen. Ga naar controls en click op 'Use defaults'. Nadat ik dit heb gedaan deed hij weer normaal. Ik gebruik ook een mx518.
Helaas geen resultaat :'(

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Is een bug
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=269090&tstart=0

Ze zeggen daar op het forum dat je je extra usb apparaten eraf moet halen oid..
btw mijn dl bij i3d gaat maar met 85 kb/s ?

[ Voor 21% gewijzigd door Pallas op 23-08-2007 23:14 . Reden: extra inf ]

• migeye
Pallas schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:12:
[...]

Is een bug
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=269090&tstart=0

Ze zeggen daar op het forum dat je je extra usb apparaten eraf moet halen oid..
Thnx, het uitpluggen van mijn usb joystick was de oplossing

Verwijderd

Ik noem dit nu niet echt slecht en de gameplay is volgens mijn smaak echt heel mooi gedaan . Denk gewoon dat het voor ieder persoon een kwestie is van smaak of die het mooi vind of niet .

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/7442/screenshot00010ie8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/4700/screenshot00011qc1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galien
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-05-2024
ondersteund deze de ppu? ik wist het heel niet ik heb een ppu is er misschien iemand zonder ppu die een screen kan plaatsen van ontploffingen dan zal ik ook een screen maken met ppu

hij loopt wel lekker de demo maar de ai van mijn eigenmannetjes zijn soms wel irritant als ze dwars door je vuur heen lopen

Martijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
net ook de demo uitgespeelt...vond het wel een leuke game:) zoals vanouds had ik wel weer een beetje het verhaal gevoel. en idd, het is weer ww2, maar dat vind ik juist leuk:) ww2 heeft zo veel sfeer, ik heb er zo veel docu's over gezien en er is zo veel gebeurt, daar kun je uren games over maken.

ik heb ook een bug ontdekt; als je aan het reloaden bent kun je nog steeds schieten :+ (niet ingezoomed)
eigen mannetjes zijn soms idd irritant...verder wel goede gameplay. wss ga ik deze wel kopen en online spelen:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galien
hier de screens

Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd97/fiestaupdate/mohademo3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd97/fiestaupdate/mohademo4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd97/fiestaupdate/mohademo1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd97/fiestaupdate/mohademo2.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door galien op 24-08-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ppu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
heb trouwens nog een "bug" achtig iets

als je een primary wapen een tommie neemt en als second een rifle he..en je loopt dan over een MP40 van de tegenstander..dan krijg je de vraag of je dat wapen wilt wisselen met je huidige wapen he, maar je pakt niet de kogels op die je zou kunnen gebruiken voor je Thommie.

Als je als primary een thomson kiest, als second een MP40..en je loopt dan over diezelfde kogels..dan worden ze wel opgepakt als SMG bullets en worden ze gewoon toegevoegt voor je thompson...

Makkelijk voor als je houdt van de thompson maar te weinig ammo kan vinden (wat ik dus had).

[ Voor 8% gewijzigd door Michaelg op 24-08-2007 01:36 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Physics Processing Unit (oftewel een uitbreidingskaartje met een Ageia PhysX chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Damn... Dit wordt toch duidelijke en PhysX-card kopen _/-\o_

Thanx voor de screens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:02:
Vind de graphics tegenvallen, zoals verwacht.

Voor de SP ga ik m iig niet kopen, MP daarintegen lijkt me wel gaaf.
Als je al verwacht dat ze niet zo mooi zouden zijn, hoe kan het dan tegenvallen :>

Ik zal moeten wachten op de ps3 versie in november ofzo, mijn laptopje gaat deze niet lekker draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Heeft iemand MoHA al geprobeerd onder Vista met DX10? Hoe ziet dat er uit? Draait het lekker of veel framedrops?

[ Voor 20% gewijzigd door Jorn1986 op 24-08-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nou, ik melde gisteren dat ik een soort mouse-lag had maar het blijkt gewoon een lage framerate te zijn aangezien de demo geen SLI ondersteund |:(
Zit ik hier met m'n 7950GX2 en werkt ie maar voor de helft. Go EA!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galien
hij blijft mooi kheb hem al 4 keer gespeeld vanuit andere posities elkekeer weer

hier nog een bugje had een mg42 vast en op het zelfde moment pakt een ventje ook de mg42 dus zaten we met z'n 2en erachter :Z

Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd97/fiestaupdate/bugje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Phydomir schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:20:
Nou, ik melde gisteren dat ik een soort mouse-lag had maar het blijkt gewoon een lage framerate te zijn aangezien de demo geen SLI ondersteund |:(
Zit ik hier met m'n 7950GX2 en werkt ie maar voor de helft. Go EA!
:/

Je zou moeten weten dat nVidia degene is die de SLi profielen in de drivers moet stoppen, en niet EA! Er zal binnenkort vast wel een nV driver zijn die wel airborne ondersteunt met SLi. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 24-08-2007 11:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
migeye schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:35:
[...]

Thnx, het uitpluggen van mijn usb joystick was de oplossing
Vreemd.. ik heb hier van alles aan de usb hangen inclusief een joystick maar heb die niet hoeven disconnecten. Nouja het zal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jorn1986 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:14:
Heeft iemand MoHA al geprobeerd onder Vista met DX10? Hoe ziet dat er uit? Draait het lekker of veel framedrops?
Heeft mijn zoon gisteren getest op een Xeon 3040 (C²D E6300) configuratie. Met een 8600GTS en 2GB werkgeheugen en een res. van 1680x1050 was er geen klagen. Grafische instellingen gelaten zoals ze oorspronkelijk waren nadat de bovenstaande resolutie gekozen was. Spel draait soepel en geen (opvallende) frame_drops.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een ergerlijk probleem. Ik draai op een Intel core 2 duo E6700, Radeon X1950XTX, 2 gig DDR2 geheugen en een X-fi Fatal1ty soundcard.
Zodra ik de game opstart en ik krijg het intro filmpje te zien met de voorbij vliegende vliegtuigen dan word ik getracteerd op ongeveer 1 frame per 5 seconde. Ik zie dus letterlijk mn beeld volledige stil staan en om de zoveel seconde schieten de vliegtuigen een stukje naar voren. Ik heb mn audio en videodrivers al geupdate maar dit mocht niet baten. Verder dacht ik aan een probleem met de ondersteuning van Dual Core dus besloot ik een poging te wagen door de game op slechts 1 core te laten draaien. Ook dit hielp niet.
Ik ben zo'n beetje ten einde raad en dacht laat ik nu maar eens hulp van de echte profs inroepen :+

Alvast bedankt als jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Welke videoinstellingen heb je aan staan? heb je hem soms op z'n aller-aller-aller-hoogst ingesteld? Dan kan ik het wel begrijpen dat ie maar 0,2 fps geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoezo dat? hier draaiet ie ook op full,met een e6420 2gb 8800gts 320mb,zo zwaar is het spel nou ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij geeft bij mij in de setup al standaard aan alles op high, maar zelfs als ik alles op low zet en alles uit met een res van 800x600 krijg ik alsnog hetzelfde probleem. en, wth, je maakt mij niet wijs dat mijn systeem het niet aankan, ik speel de bioshock demo eveneens alles op high en aan en draait als een zonnetje. Dus dit probleem vind ik gewoon ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Als ik om me heen kijkt dan wordt het blurry ,iemand dit ook?
vista 64 bit

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
btw voor de oude garde MOH gamers onder ons:

wat vinden we van het leanen icm aimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hoe staan je driver instellingen?

Ik had AA forced in Catalyst en toen moest mijn 1900xtx ook behoorlijk zweten.
Hoewel niet zo erg,als jij schrijft.
Heb ze nu op application settings gezet en dat scheelt toch veel.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:36:
Hij geeft bij mij in de setup al standaard aan alles op high, maar zelfs als ik alles op low zet en alles uit met een res van 800x600 krijg ik alsnog hetzelfde probleem. en, wth, je maakt mij niet wijs dat mijn systeem het niet aankan, ik speel de bioshock demo eveneens alles op high en aan en draait als een zonnetje. Dus dit probleem vind ik gewoon ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
hmm 2 games waarin ik geinteresseerd ben, en 2 topics die vol staan met prutsverhalen over hoe de game wel of niet loopt op welke config. Wat ben ik blij met mn xbox360, geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen SLI support :| dan draait het echt super als het maar op 1 van de 2 7900GTO's draait op 1680x1050 alles op high

C2Q6600
2GB
2x 7900GTO 512mb (maar gebruikt er maar 1 dus)
WinXP x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Erg mooi, ben nooit echt fan geweest van de eerdere MOH titels, maar deze vindt ik echt geweldig.

Wat me wel opviel dat het op mijn 2de systeem beter leek te draaien,
3700+/2gb/x1900xt-Vista, maar toen ik wat beter ging kijken leek het alsof er popups in de diepte zaten, ramen e.d. die pas later verschenen.
Dit heb ik dan weer niet op deze pc (zie sig) ben erg onder de indruk eerst al Bioshock en nu MOH:A.

Zit nu te twijfelen welke te halen, ben meer een WW2 shooter fan, en aangezien COD4 wat meer 'bijtijds' wordt zie ik MOH:A als een soort COD3.

Over de gameplay ben ik ook zeer te spreken, dat aimen+leanen is echt super, ook het schieten is leuk en de 'bonus' die je krijgt als je een 'X' aantal kills hebt is super.
Het hele landen en naar combat is geweldig, beginnen waar je wilt, geen 'uitgestippelde' route, het geeft een beetje dat 'band of brothers' gevoel. Het enige dat ik mis is 'Krauts in the open'.

Het enige nadeel dat ik kan melden was dat bij een aantal vrienden van me bij zowel Bioshock als MOH:A hun systeem liet rebooten/bsod (winxp), het viel me op dat dit iets te maken had met Nvidia, aangezien ze allemaal een Nvidia kaart hebben.
Ik heb zelf helemaal geen probleem gehad met Bioshock of MOH:A, installeren en spelen.

Ben wel blij dat ik geen nieuwe videokaart hoef te halen om van deze pareltjes te mogen genieten.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

RappieRappie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

:/

Je zou moeten weten dat nVidia degene is die de SLi profielen in de drivers moet stoppen, en niet EA! Er zal binnenkort vast wel een nV driver zijn die wel airborne ondersteunt met SLi. :)
Hmmz, wel vreemd dat de set-up van de game daar al aangeeft dat ie maar 512MB geheugen ziet. Hij ziet dus al maar de helft van de kaart. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Als ik al deze reacties zie, voel ik me wel kl*te dat ik het niet kan spelen. Moet m'n VGA vervangen... Maar zie hier allemaal verschillende kaarten voorbij schieten, en weet nog steeds niet welke ik moet gaaf halen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Acid__Burn schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:13:
Als ik al deze reacties zie, voel ik me wel kl*te dat ik het niet kan spelen. Moet m'n VGA vervangen... Maar zie hier allemaal verschillende kaarten voorbij schieten, en weet nog steeds niet welke ik moet gaaf halen :'(
Ik ga pas een nieuwe kopen als ze DX10.1 ondersteunen, dus mogelijk een 2950Pro.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
prutser001 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:30:
[...]

Ik ga pas een nieuwe kopen als ze DX10.1 ondersteunen, dus mogelijk een 2950Pro.
Ja, maar ik heb NU een nieuwe VGA nodig. Ik kan de demo niet eens spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ghehe ren naar de winkel, pak een 8600 kaartje (a 150 euro), en done:d

daarna kan je sparen voor een G9 :D en ben je komende jaar weer voorzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Bullus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:36:
Als ik om me heen kijkt dan wordt het blurry ,iemand dit ook?
vista 64 bit
Ja dit heb ik ook , en ik game gewoon op een CRT dus Ghosting kan het niet zijn.

HD2900 XT
E6600
32 Bits XP PRO sp2

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

dreameater schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:35:
[...]

Ja dit heb ik ook , en ik game gewoon op een CRT dus Ghosting kan het niet zijn.

HD2900 XT
E6600
32 Bits XP PRO sp2
Staat gewoon bij options, 'motion' blur, met rennen enzo, is geen bug hoort er gewoon bij, ik vindt het wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:42

Clush

Do as I say...

Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:10:

Het zuigt. Als dat in de volledige versie niet anders kan zie ik het somber in voor dit spel.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Clush schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:56:
[...]

Het zuigt. Als dat in de volledige versie niet anders kan zie ik het somber in voor dit spel.
Je kan nog steeds lopen door shift in te drukken he, maar wat een combinatie moet je dan vasthouden als je wilt schieten:
- "RMB" voor ironsight
- "LMB" om te schieten
- "SHIFT" om te kunnen lopen
- "D" om naar rechts te gaan

Het gaat wel, maar echt natuurlijk is het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:31:
ghehe ren naar de winkel, pak een 8600 kaartje (a 150 euro), en done:d

daarna kan je sparen voor een G9 :D en ben je komende jaar weer voorzien :D
Het hele punt is dus, dat ik voor MOH:A geen complete lijst kan vinden met ondersteunde videokaarten. Ditzelfde geldt voor COD4... Die wil ik beide spelen, en om nou een VGA te kopen voor 4 maanden, en weer een nieuwe moeten kopen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Joss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Je kan nog steeds lopen door shift in te drukken he, maar wat een combinatie moet je dan vasthouden als je wilt schieten:
- "RMB" voor ironsight
- "LMB" om te schieten
- "SHIFT" om te kunnen lopen
- "D" om naar rechts te gaan

Het gaat wel, maar echt natuurlijk is het niet :X
mja het is gewoon kwestie van wennen...heb de demo nou ong 10x gespeeld ofzow:P en moet zeggen dat ik het echt HEERLIJK vind. Vooral dat je ook nog kan bukken achter muurtjes en dan sneaky er bovenuit kan komen is gewoon enorm vet..Tja dat de toetsen combinatie nou niet echt super makkelijk is....daar leef ik wel mee (je moet me eens AA zien spelen :P is ook vrij debiele houding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
weet iemand of je in de multiplayer ook verschillende classes hebt zoals medic, engineer etc? of ben je dan allemaal hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Acid__Burn schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:20:
[...]

Het hele punt is dus, dat ik voor MOH:A geen complete lijst kan vinden met ondersteunde videokaarten. Ditzelfde geldt voor COD4... Die wil ik beide spelen, en om nou een VGA te kopen voor 4 maanden, en weer een nieuwe moeten kopen... :'(
:P ghehe tja,....
ik heb hier een 8800 GTS 640mb versie...icm een Q6600, 4gb ram, samsung 500gb hdd...en alles loopt gewoon super (vista 32bit). En tja in november komen de nieuwe kaarten en procs weer uit...maar zo blijf je bezig en kan je beter nooit iets kopen omdat het allemaal weer sneller en beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:10:

Eerlijk gezegd vind ik het op de oude manier beter, maar er valt ook denk ik nog niet zoveel over te zeggen want in alle voorafgaande MOH's waren de controls van SP & MP verschillend.. Dus misschien dat dit in MP wel kan worden gebruikt, wie weet.

Maar het leanen + aimen op zich is wel te doen, 't is ook gewoon nog een kwestie van wennen. Ik heb zonet een Airborne-profiel aangemaakt voor m'n gamepad (N52) en dat speelt ook meteen een stuk prettiger.

Maar de game op zich vind ik eerlijk gezegd een grafisch-opgepoetste Day of Defeat.. Zeker als je naar het MP-gedeelte kijkt, waarin het objective-gameplay ook gebaseerd is op het veroveren van de vlaggen van de tegenstanders.

Info over MP (Bron: theshootingidiots.com):

----------------------------------------------------------------------------------
De TSI Roadmap voor 2007
----------------------------------------------------------------------------------
Onze servers zullen in de toekomst zijn

Alpha : 84.244.189.36 Mohaa.Spearhead Freezetag modded maps
Bravo : 84.244.189.50 Mohaa.Spearhead Freezetag custom maps
Charlie : 84.244.189.51 Moh.Airborne TDM Airborne
Delta : 84.244.189.52 Moh.Airborne OBJ Airborne

welke upgrades voor het wapensysteem en eventuele mods, dat is nog onzeker maar TDM airborne voor de charlie server en OBJ Airborne zal voorlopige gametypes zijn.

Aan onze Spearhead servers verandert niks TSI clan zal altijd 2 Spearhead servers in de lucht houden. MoH Airborne is iets wat wij erbij gaan doen en onze Alpha server loopt als een trein mede dankzij al onze bezoekers van onze servers
Airborne: er is nog niet veel bekend over de server kant van het spel.
wat we wel weten is

-Geen global stats door EA at launch (systeem ala BFT2 Ranked servers)
tijdens de lauch van airborne heeft EA er voor gekozen het geplande ranking systeem uit te schakelen als gevolg van de negatieve reactie van de MoH community wereldwijd toen men hoorde dat EA TOCH HET BEFAAMDE RANKING SYSTEEM ALA BFT2 wilde toevoegen aan MoH Airborne. Omdat dit dus niet bij de launch aanwezig zal zijn hebben server admins de optie om de server te configureren met alle weapon upgrades aan of uit.(alles of niets) EA heeft noch bekend of ontkent dat het ranking systeem in volgende patches aanwezig zal zijn.

-Dedicated server at launch
dit is mooi want nu kunnen wij dus zelf servers gaan hosten net als cod2 en de spearhead servers wat wel jammer is dat het hele spel moet upgeload worden naar de ded 7.6 gig dus een ritje amsterdam staat bij mij spoedig voor de deur lol

-Player slots
12/16 player support at launch let wel op dit is console port info dus xbox 360 en ps3 de pc versie heeft hopenlijk meer player support hopenlijk 20/24 players.

-Anti cheat
Pb (punkbuster) out of the box als Anti cheat heeft Airborne punkbuster on board met hooks of DMW dit wil zeggen dat airborne ook ondersteund gaat worden door DMW.

-De mappen
6 multiplayer mappen waarvan er 3 remakes zijn van de original Allied Assault mappen The hunt Remhagen en Destroyer village de andere 3 zijn singleplayer mappen. Operation Husky Operation Avalanche en Neptune.

-De game types: er zijn er 3
TDM-Airborne dit is TDM Maar de geallieerden springen vanuit een C47 en parachuteren naar de plek in de map en ja je kan je parachute sturen naar elke gewenst punt in de map of zelfs op een speler landen de duitser spawnen op de grond.

TDM dit is gewoon TDM met spawnpunten in de map zoals de meeste MP games dit hebben.

OBJ-Airborne ook hier staat weer dat geallieerden springen vanuit een C47 en parachuteren de duitser spawnen op de grond.waarbij een 3 vlaggen spawnen in de map en als team moet je alle vlaggen veroveren je kan 2 vlaggen met 1 speler veroveren maar de laatse vlag moet je met 2 mede spelers veroveren.

OBJ in deze game is geen search en destroy objective zoals we dat kennen van allied assault en de andere moh release,s
het is een soort van BFT2 Capture the flag of Cod Domination mode
mischien in eventuele patches komen er meer mappen en gametpes maar voorlopig is dit het.

Voor verdere info over de Multiplayer of de Singleplayer hieronder wat goede links van reviews. get ready to get Airborne Cause TSI is ready but are you?

http://www.fpsadmin.com/forum/showthread.php?t=12960
http://planetmedalofhonor...ew=Articles.Detail&id=209
FireFoz schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:41:
weet iemand of je in de multiplayer ook verschillende classes hebt zoals medic, engineer etc? of ben je dan allemaal hetzelfde?
Geen idee.. Waarschijnlijk hebben ze wel weer allerlei uniformen, maar of daar ook verschillende skillsets aan vastzitten is nog een verrassing..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Ik kan het hele spel niet eens spelen, het EA filmpje gaat soepel, maar als de vliegtuigen beginnen....1 fp10s ofzo ..........

Ik heb net de nieuwste driver voor mn VGA kaart gedownload maar helpt ook niets.

C2D E6600
MSI P6N-FI SLI
2 GB Kingston 667 DDR2
7900GTO 512 MB
Windows Vista 32 bit.

zelfs niet op 800x600 8)7

Iemand?

[ Voor 4% gewijzigd door Christiano007 op 24-08-2007 15:43 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:49:
[...]

:P ghehe tja,....
ik heb hier een 8800 GTS 640mb versie...icm een Q6600, 4gb ram, samsung 500gb hdd...en alles loopt gewoon super (vista 32bit). En tja in november komen de nieuwe kaarten en procs weer uit...maar zo blijf je bezig en kan je beter nooit iets kopen omdat het allemaal weer sneller en beter word.
Dat klopt. Maar wil nu een medium kaart kopen waar ik een half jaar tot een jaar mee kan doen. Als de nieuwe serie wat goedkoper wordt wil ik er daar 1 van gaan halen. Maar wil nu voorlopig MOH:A en COD4 kunnen spelen. Crysis e.d. daar koop ik toch een andere kaart voor. Dan ga ik waarschijnlijk ook over op een Quad Core processor.
rabor schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:17:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik het op de oude manier beter, maar er valt ook denk ik nog niet zoveel over te zeggen want in alle voorafgaande MOH's waren de controls van SP & MP verschillend.. Dus misschien dat dit in MP wel kan worden gebruikt, wie weet.

[...]

http://www.fpsadmin.com/forum/showthread.php?t=12960
http://planetmedalofhonor...ew=Articles.Detail&id=209
Damn... Bedankt voor de informatie. Het spel klinkt steeds mooier, ook al heb ik het nog niet gespeeld. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

hm mn blikveld blijft naar links bewegen, iemand een tip? Vrij onspeelbaar op deze manier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:59
Bever! schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:45:
hm mn blikveld blijft naar links bewegen, iemand een tip? Vrij onspeelbaar op deze manier :(
check ff of je joysticks of stuurtjes aan je pc hebt hangen. zo ja, trek die er eens uit en probeer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Pfftt, tuurlijk de demo werkt weer is niet onder Vista x64 !. Krijg een melding dat mijn 8800GTS 320mb een niet ondersteunde kaart is :P.....lol.
Dan maar weer installeren onder XP ( Dual Boot ftw ! :+ )

Het geluid en de sfeer van de game zijn top !, en het schieten is waanzinnig..., paar keer met mijn M1 Garand vluchtende italiaanen in de rug geschoten en ze vallen zeer realistisch neer !. Deed me denken aan Band of Brothers... Top game.

Nu nog op x64 laten draaien, ik wil ook Motion Blur !!!!!

Edit: Net Bioshock gekocht .... 8)7 omg zo veT ! draait als een tiet op DX10 ! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Fusion_XT op 24-08-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
prutser001 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:53:
[...]

Staat gewoon bij options, 'motion' blur, met rennen enzo, is geen bug hoort er gewoon bij, ik vindt het wel wat hebben.
Oh dacht al,zal het eens ff checken. Vindt het trouwens niks met de blur aan.Is niet realistisch vind ik dan.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bullus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

Oh dacht al,zal het eens ff checken. Vindt het trouwens niks met de blur aan.Is niet realistisch vind ik dan.
Is juist realistisch. Zie jij dingen scherp als je je hoofd (snel) draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Christiano007 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:22:
Ik kan het hele spel niet eens spelen, het EA filmpje gaat soepel, maar als de vliegtuigen beginnen....1 fp10s ofzo ..........

Ik heb net de nieuwste driver voor mn VGA kaart gedownload maar helpt ook niets.

C2D E6600
MSI P6N-FI SLI
2 GB Kingston 667 DDR2
7900GTO 512 MB
Windows Vista 32 bit.

zelfs niet op 800x600 8)7

Iemand?
had ik ook heb bij vista die aero (thema) uit gezet en toen was de game wel speelbaar bij mij.
specs komen aardig overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Joss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:08:
[...]

Is juist realistisch. Zie jij dingen scherp als je je hoofd (snel) draait?
Ja ,jij niet dan?

Ook al kijk je langzamer rond,hij blurt dan nog.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

harryvos schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:32:
[...]

had ik ook heb bij vista die aero (thema) uit gezet en toen was de game wel speelbaar bij mij.
specs komen aardig overeen.
Nope helpt niet, helaas.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Oef :9

Demo net gespeeld op m'n A64 3200+, 6600GT SLI. Zag er niet uit (1024x768, low, low, off), maar damn wat vet :D Draaide niet heel soepel, maar was wel speelbaar.

Binnenkort met de 8800GTX nog een keer spelen :D Vond het zeer zeker MoH waardig _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mag hopen dat je ook iets aan je CPU gaat doen voordat je een 8800GTX aanschaft?

Verder ga ik denk ik even de demo leechen dalijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Wow de eerste MoH die echt goed op mij over komt... Wat een toffe demo!
Draai op 1280*1024 High (Alles op het hoogste) met :

X2 5000+
2 Gig ram
7900GS OC

Erg gaaf ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheZeroorez schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:28:
Mag hopen dat je ook iets aan je CPU gaat doen voordat je een 8800GTX aanschaft?

Verder ga ik denk ik even de demo leechen dalijk :P
Zie ook: Angeloonie in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

:P Rest van de PC komt dus later :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
@ rabor. Je kan het toch ook gewoon naar je server toe downloaden?

Ikzelf niet niet echt te wachten om 7.6gb tegaan uploaden :O en ook niet om maar amsterdam te moeten.

Weet jij ook waar ik dan eventueel kan downloaden?

Ik zal wellicht 3 Publics up zetten.

Man kan niet wachten!

en Phydomir, je Weet ons te vinden he! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ikbengoofy op 24-08-2007 19:09 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21:52
Tziet er leuk uit, maar COD2 speelt toch veel fijner, zit zelf te wachten op COD4. Vind dat alles een beetje te blurry wordt, maar dit is gelukkig uit te zetten.

Goed speelbaar @ 1680*1050 met alles op high.

http://siteslicing.com/screen.jpg

Ook al sta je stil en je ziet iets van dichtbij lijkt er wel een waas over te hangen.

Dat heen en weer leunen is echt wennen, dus dat je niet kan lopen als je je vizier omlaag hebt, ook dat ie terugspringt als je rechtermuisknop loslaat is een groot verschil met COD2.

[ Voor 35% gewijzigd door ZpAz op 24-08-2007 19:33 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Wat een ontieglijk lelijk spel zeg, geen AA :') En die textures etc. in de 'verte' :')

En wat een bugs, niet normaal.. Mannetjes die 5 meter wegvliegen, textures die spontaan afgelopen zijn, de reflectie in water ziet er ook al belachelijk 'overdone' uit, en als je naar de lichtbron kijkt zie je allemaal lelijke cirkeltjes :')

De gameplay vind ik overigens ook bagger, slechte recoil, te groot wapen in je beeld, wapens zijn te scheef, leanen is 'raar' tov andere MOH spellen en je gaat niet snel genoeg dood, zelfs niet als je een tijdje door een MG42 beschoten wordt.

Kortom, voorlopig nog maar niet releasen, eerst bugs oplossen! Maar EA kennende is dit waarschijnlijk meer als grap bedoeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zijn de smilies nu uitverkocht? Jesus man... wat een mooie recensie van deze game! Hierdoor krijg ik ook echt zin om de demo te gaan spelen! Maar ok, dit is jou mening, al komt die wat ongenuanceerd over Leopwner1 :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nou goed, volgende keer zal ik het wat beter ondersteunen met argumenten en met screenshots waar mogelijk :P Imho moet er gewoon nog heel veel aan het spel gebeuren omdat het bugged is, er vooral veel grafische bugs zijn (artifactjes, textures die heel slecht op elkaar overlopen, lichtbronnen die gewoon lelijk zijn), en zijn de graphics imho gewoon gedateerd. Erg jammer.

Maargoed, het idee van vrij landen is daarentegen wél leuk, en als ze het nog wat op zien te poetsen kan het nog wat worden, vooral voor mensen die graphics niet belangrijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Net de demo uitgespeeld: _O_

Eindelijk weer een spel wat als "vanouds" schiet. Heheeee. Dat duurde lang. Dat leanen: ach, dat went wel. Verder: top. Erg over te spreken :)

Kom maar op met de full: die koop ik nu al :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

leonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:38:
De gameplay vind ik overigens ook bagger, slechte recoil, te groot wapen in je beeld, wapens zijn te scheef, leanen is 'raar' tov andere MOH spellen en je gaat niet snel genoeg dood, zelfs niet als je een tijdje door een MG42 beschoten wordt.
recoil wordt beter mbv upgrades, te groot wapen in beeld is zeiken om te zeiken, leanen is idd bagger, en je gaat echt wel snel genoeg dood. moet je alleen niet op easy spelen... maar als echt pwner doe je dat natuurlijk ook niet. 8)7 .

er zitten inderdaad een paar ongepolijste dingetjes in de graphics (zeg nou zelf, zijn die dingen die jij opnoemt nou echt zo erg?), maar om daarmee het hele spel af te branden is belachelijk, en komt eerder over als anti-EA-fanboyisme.

op mijn systeem ziet het er trouwens alles behalve gedateerd uit.

oh ja: :')

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

leonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:01:
Nou goed, volgende keer zal ik het wat beter ondersteunen met argumenten en met screenshots waar mogelijk :P Imho moet er gewoon nog heel veel aan het spel gebeuren omdat het bugged is, er vooral veel grafische bugs zijn (artifactjes, textures die heel slecht op elkaar overlopen, lichtbronnen die gewoon lelijk zijn), en zijn de graphics imho gewoon gedateerd. Erg jammer.

Maargoed, het idee van vrij landen is daarentegen wél leuk, en als ze het nog wat op zien te poetsen kan het nog wat worden, vooral voor mensen die graphics niet belangrijk vinden.
Dat is beter ;) Ik heb de demo net gespeeld, en vind hem btw ook erg gaaf hoor! MOHAA gevoel is toch wel terug vind ik....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik heb het level nu een paar keer gespeeld, en ik vraag me af of de team-balance wel goed is met de airborne levels. de axis kunnen zo namelijk niet echt een goede linie vormen...
er zitten idd wel veel bugs in. na het level een aantal keer achter elkaar gespeeld te hebben vind ik de AI eigenlijk ook maar bar slecht. vaak zitten ze ergens achter gedoken en doen ze niks, alleen een beetje zitten.
mss dat multiplayer wel beter is, maar dat weet ik dus zo niet. jammer dat je dat niet kunt testen voordat je hem koopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
FireFoz schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:19:
mss dat multiplayer wel beter is, maar dat weet ik dus zo niet. jammer dat je dat niet kunt testen voordat je hem koopt..
De MoH reeks heeft een traditie van MP demo's, maar het ziet er idd uit dat deze gebroken wordt... Of iig lijkt het erop dat er geen MP demo meer voor de release verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik vind het wel jammer dat dingen niet kapot gaan, je hebt kogelgaten (zelfde als die in de muur) in bijvoorbeeld gordijnen. Lijkt me goed voor actie/beleving/realisme als dingen kapot geschoten kunnen worden.

Ergens zat ik ook half "vast" in de muur, weer opnieuw beginnen. Leuk is trouwens proberen steeds op een andere plek te landen, en dan op hele andere volgorde kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Clush schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

te groot wapen in beeld is zeiken om te zeiken
Hmm, als je inzoomt niet hoor, bij andere games is dit toch minder. Ik kan gewoon niet fatsoenlijk mikken zo, vooral niet door die recoil. Met een geweer gaat het nog, al is die ook vrij scheef.
en je gaat echt wel snel genoeg dood. moet je alleen niet op easy spelen... maar als echt pwner doe je dat natuurlijk ook niet. 8)7 .
Speel niet op easy maar gewoon hard, ben nog nooit dood gegaan, ondanks dat ik zelfs een paar keer door een MG42-straal ben gelopen.
maar om daarmee het hele spel af te branden is belachelijk, en komt eerder over als anti-EA-fanboyisme.
Tsja, call of duty van 2~3 jaar geleden vind ik er STUKKEN mooier uitzien... Bovendien heeft dat tenminste AA.
Ik speel het met alles op high, soepel, en het ziet er wel degelijk gedateerd uit als je je bedenkt dat Call of Duty 2 van een paar jaar oud veel mooier is. Bovendien: geen anti-alliasing anno 2007 in het tijdperk van DirectX10, dat noem ik nou echt :') :') :') En ooit in een plas water gekeken naar die lichtbron? Zijn je die lelijke cirkeltjes niet opgevallen? Nee? En ooit buiten het speelbare gebied gekeken? Niet gezien hoe afschuwelijk lelijk dat is afgewerkt? Tsja, textures gaan opzich nog, maar er zit weinig detail in... Je kunt het zien als afzeikerij, maar zulke prut afleveren in deze tijd kán gewoon niet imho. Battlefield 2 ziet er ook stukken mooier uit, en leg het spel eens naar Crysis die volgende maand uit komt...
EA :')
Lelijke graphics anno 2007 :')
:') smileys :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijster
  • Laatst online: 04-09 05:58
Hmm, de demo van MOH Airborne wil bij mij niets eens installeren. Of ik krijg een General Protection Fault (allerlei filename unknown) of mijn pc loopt vast.

Mijn system specs:

Core2Duo E6600
Asus P5W DH Deluxe
Asus Nvidia EN8800GTX
Windows XP Pro SP2

Wie heeft dit ook gehad?

Gr
Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zet eens als je hiders/mounters/emulators uit, zoals daemon tools, yasu, alcohol, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kreeg bij het installeren ook 2x een BSOD :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
ikbengoofy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:43:
@ rabor. Je kan het toch ook gewoon naar je server toe downloaden?

Ikzelf niet niet echt te wachten om 7.6gb tegaan uploaden :O en ook niet om maar amsterdam te moeten.

Weet jij ook waar ik dan eventueel kan downloaden?

Ik zal wellicht 3 Publics up zetten.
Ik heb echt geen idee hoe of wat.. (Ctrl-C > Ctrl-V ;))

Maar hoe meer servers hoe beter denk ik.. er zal in het begin wel erg veel toeloop zijn.

Nog 2 weekjes..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
nog een slecht punt vind ik overigens dat de lijken van de enemies enorm snel verdwijnen. soms capture ik in mn eentje zo'n hele AA-gun inc bemanning, en als ik dan na de laatste dood gemaakt te hebben de ammo wil collecten ligt alleen het laatste mannetje er nog en de rest is weg :/ erg slecht..en dat terwijl ik ze allemaal binnen 1 minuut dood heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

FireFoz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:43:
nog een slecht punt vind ik overigens dat de lijken van de enemies enorm snel verdwijnen. soms capture ik in mn eentje zo'n hele AA-gun inc bemanning, en als ik dan na de laatste dood gemaakt te hebben de ammo wil collecten ligt alleen het laatste mannetje er nog en de rest is weg :/ erg slecht..en dat terwijl ik ze allemaal binnen 1 minuut dood heb.
Heb er niet echt op gelet, maar die ammo blijft toch wel liggen? Wel suf dat die lijken zo snel moeten verdwijnen: tegenwoordig kan een beetje PC heus wel 10 lijkjes aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk easy, auto-heal is ook erg lame. En ze hadden het wel mooier mogen maken. Het loopt gewoon 85fps avg @ 1680x1050 met alles max. Is dat nou next gen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik denk trouwens dat ze de graphics wat hebben teruggedraaid om de demo niet monsterlijk groot te laten zijn. AA uit is op zich wel slecht, maar kun je forceren...

Daarbij komt dat de graphics nog helemaal niet zo slecht zijn. Ga gewoon meer aandacht aan de gameplay besteden. Denk dat ie het daarbij wel aflegt op COD...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Hier een AI mod

What this mod does is convert all enemy AI within the demo to Elite SS German AI.
What does this mean?
4. Enemies work more as a team and react to your movements faster.

Installation Instructions:
1. Download the .zip file.
2. In the zip file contains the original and elite AI files.
3. Choose which one you want, then extract the DefaultAI.ini file to...

C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne Demo\UnrealEngine3\MOHAGame\ Config

bron:
http://planetmedalofhonor...w=MoHABFiles.Detail&id=47

Hier te downloaden
http://rapidshare.com/files/50984031/AirborneAIMod.zip

Heb het zelf nog niet geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 25-08-2007 06:40 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
djmantri schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:03:
Ik denk trouwens dat ze de graphics wat hebben teruggedraaid om de demo niet monsterlijk groot te laten zijn. AA uit is op zich wel slecht, maar kun je forceren...

Daarbij komt dat de graphics nog helemaal niet zo slecht zijn. Ga gewoon meer aandacht aan de gameplay besteden. Denk dat ie het daarbij wel aflegt op COD...
Ik denk niet dat het toevoegen van AA of wat bump/parallax/etc. maps nou zoveel ruimte kost. Hadden ze beter die talloze filmpjes weg kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
die mod lijkt hier iig niet te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bullus schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 06:39:
Hier een AI mod

What this mod does is convert all enemy AI within the demo to Elite SS German AI.
What does this mean?
4. Enemies work more as a team and react to your movements faster.

Installation Instructions:
1. Download the .zip file.
2. In the zip file contains the original and elite AI files.
3. Choose which one you want, then extract the DefaultAI.ini file to...

C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne Demo\UnrealEngine3\MOHAGame\ Config

bron:
http://planetmedalofhonor...w=MoHABFiles.Detail&id=47

Hier te downloaden
http://rapidshare.com/files/50984031/AirborneAIMod.zip

Heb het zelf nog niet geprobeerd.
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!

Nou tenminste een echt 'oorlogs' gevoel, voordat ik dit toegepast had kon je eigenlijk op expert gewoon doorlopen zonder 'moeite', met deze 'mod' heb ik nu toch vaak terug gemoeten omdat ik bekogeld werdt met granaten, en niet alleen ik de AI is lijkt agressiever aan beide kanten.
Met deze mod lijkt het wat chaotischer en dat is goed :)
En hij werkt zekerweten, ik heb hiervoor nog nooit een granaat mijn kant op zien komen.

Iemand al gelukt om alle 3 de 'specials' te unlocken op een wapen? ik heb alleen Garand-m1 gebruikt maar krijg hem maximaal half vol aan het einde, ondanks dat ik zoveel mogelijk headshots probeer te maken. Wissel ik tussen Thomson en Garand dan heb ik wel per wapen 2 upgrades, 3de 'disabled'? (Een manier om alle upgrades te halen is om 1 wapen te gebruiken, 1 AA gun uit te schakelen, doodgaan, en op naar volgende, op deze manier kun je 3 wapens tot 3upgrades krijgen, beetje flauw:X)

Ik hoop dat ze de AI nog wat verbeteren met de release deze mod maakt het in ieder geval een stuk intressanter.

[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 25-08-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
prutser001 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:55:
[...]
Iemand al gelukt om alle 3 de 'specials' te unlocken op een wapen? ik heb alleen Garand-m1 gebruikt maar krijg hem maximaal half vol aan het einde, ondanks dat ik zoveel mogelijk headshots probeer te maken. Wissel ik tussen Thomson en Garand dan heb ik wel per wapen 2 upgrades, 3de 'disabled'? (Een manier om alle upgrades te halen is om 1 wapen te gebruiken, 1 AA gun uit te schakelen, doodgaan, en op naar volgende, op deze manier kun je 3 wapens tot 3upgrades krijgen, beetje flauw:X)
Ik heb alle wapens geupgrade (zonder vals te spelen) behalve de granaat dan :P Headshots en bashes tellen zwaarder mee om een upgrade te krijgen, dat je het ff weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21:52
Clush schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

recoil wordt beter mbv upgrades, te groot wapen in beeld is zeiken om te zeiken, leanen is idd bagger, en je gaat echt wel snel genoeg dood. moet je alleen niet op easy spelen... maar als echt pwner doe je dat natuurlijk ook niet. 8)7 .

er zitten inderdaad een paar ongepolijste dingetjes in de graphics (zeg nou zelf, zijn die dingen die jij opnoemt nou echt zo erg?), maar om daarmee het hele spel af te branden is belachelijk, en komt eerder over als anti-EA-fanboyisme.

Je gaat echt niet snel genoeg af in dat spel, je kan met je ogen dicht de demo op de moeilijkste graad uitspelen, als je even om een hoekje staat komt er ook niemand op je af oid, ze blijven zelf allemaal op excact dezelfde plek staan, schieten, terug leunen herladen, en weer schieten.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Die AI-mod maakt het idd een stuk leuker..

Nog 2 mods:

MOH: Airborne Realism Mod

Is a realism mod which alters the game, making the damage more catered to realism-oriented players. The player can expect to be killed in one to three shots by any weapon, and if not is extremely lucky. The enemy also shares the same damage system. Everyone in this mod will die from only a few bullets.

Instructions to install:

Extract files to desktop, then back-up your original config folder, located in your root medal of honor directory folder as the subdirectory UnrealEngine3/MOHAGame/Config < Back this config folder up incase something goes wrong. After it is backed up, move the UnrealEngine3 folder within the folder you extracted to desktop (Medal of Honor Airborne RMDK) to the root directory of medal of honor airborne. This root directory is usually placed after you click on electronic arts in programfiles, so place it within the medal of honor airborne directory, and say yes to merge/replace with the unrealengine3 folder. Feel free to tinker with the config folder's multiple ini files at your own risk of screwing the game up. I only edited the AI and Weapons config ini, nothing more, but of course many many more modifications can result, up to including a mod where you can float with no gravity in slow motion.

Bron:
http://planetmedalofhonor...BFiles.Detail&id=49#Files

Download:
http://www.megaupload.com/?d=5PRPFQMK

========================================================================

Airborne Demo Upgrade Mod

This mod lets you play around with all three weapon upgrades, including the K98/M1 grenade launchers. You don't need to back anything up besides the config file because it does nothing but change how many points you need to get all upgrades so it won't corrupt your demo.

Bron:
http://planetmedalofhonor...w=MoHABFiles.Detail&id=46

Download:
http://www.megaupload.com/?d=6I00Z2ZT

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

ZpAz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:26:
[...]

Je gaat echt niet snel genoeg af in dat spel, je kan met je ogen dicht de demo op de moeilijkste graad uitspelen, als je even om een hoekje staat komt er ook niemand op je af oid, ze blijven zelf allemaal op excact dezelfde plek staan, schieten, terug leunen herladen, en weer schieten.
Dat is niet precies wat ik bedoel. 1-2 seconden MG-vuur overleef je echt niet. Het probleem is meer dat dat italiaanse cannon fodder het niet presteert om jou zelfs voor zo'n korte tijd te beschieten. Ik weet niet hoe het zit met de elite-tegenstanders, maar het zou best eens kunnen dat de volledige onmacht van die italianen om je om te leggen een gewone designkeuze is geweest.

Ik ga zo iig die mod even proberen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Clush schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:19:
[...]

Dat is niet precies wat ik bedoel. 1-2 seconden MG-vuur overleef je echt niet. Het probleem is meer dat dat italiaanse cannon fodder het niet presteert om jou zelfs voor zo'n korte tijd te beschieten. Ik weet niet hoe het zit met de elite-tegenstanders, maar het zou best eens kunnen dat de volledige onmacht van die italianen om je om te leggen een gewone designkeuze is geweest.

Ik ga zo iig die mod even proberen.
Ik heb hem al geprobeerd, niet veel verschil gemerkt. AI is en blijft crap imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

leonpwner1 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:33:
[...]

Ik heb hem al geprobeerd, niet veel verschil gemerkt. AI is en blijft crap imho.
Ik merkte wel heel erg veel verschil. De italianen zijn gewoon de stumperds van de hele vijand-line-up. Dat zie je notabene tijdens een loadingscreen nog voorbijkomen 8)7
En aan het einde van de demo wordt zelfs gezegd dat de duitsers wel kunnen vechten.

Na die mod spelen de italianen qua AI als duitsers. Dat merkte ik zeker. Natuurlijk zal de beste AI nooit beter zijn dan echte spelers (hoewel, online lopen een zooi slechte spelers rond, nog slechter dan bots), maar daar gaat het toch niet om? De AI is goed genoeg, mooie scripted events en ik heb al genoeg leuke spontane dingen meegemaakt met tegenstanders. Voor single player vind ik dit één van de beste AI-en die ik heb meegemaakt.

Maar ach, blijft altijd een standaard afzeikpunt, de AI. ELKE shooter die ooit uitgekomen is, heeft "kut AI, boehoe". Deal with it :)

Is er trouwens een shooter met NPC's met goede AI? Ik durf te wedden van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Twhomp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:55:
[...]

Is er trouwens een shooter met NPC's met goede AI? Ik durf te wedden van niet.
Allang. Ik kan op het moment niet echt concrete voorbeelden noemen, maar F.E.A.R. van een aantal jaartjes geleden bijvoorbeeld was al vrij geavanceerd. Ik snap EA echt niet hoor... Eerst games afleveren met mooie graphics en redelijk goede gameplay, en dan ineens met zoiets als dit komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

leonpwner1 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:00:
[...]

Allang. Ik kan op het moment niet echt concrete voorbeelden noemen, maar F.E.A.R. van een aantal jaartjes geleden bijvoorbeeld was al vrij geavanceerd. Ik snap EA echt niet hoor... Eerst games afleveren met mooie graphics en redelijk goede gameplay, en dan ineens met zoiets als dit komen...
Ik ben bang dat het heel erg subjectief is. Ik vond FEAR een mooi en spannend spel, maar goede AI? Dat ben ik het niet met je eens. Die NPC's vond ik heel erg makkelijk afschieten en er was nog veel meer scripted. Wat wel goed was aan FEAR is dat de scripted events telkens achter een deur ofzo, iig uit het zicht, plaatsvond. Maar telkens als er een soldaat over een hekje sprong, dacht ik: aaah, daar gaan we weer.

Ik vind MoHA wel mooi genoeg trouwens. Gelukkig geen bloom of filter over het beeld of gekke effectjes tijdens het spelen. Het enige is eigenlijk de bullettime als je een upgrade krijgt, maar dat is best goed uitgewerkt.

De gameplay van MoHA vind ik juist geweldig. Lange tijd dat ik zo lekker gespeeld heb. Eindelijk weer een intuïtieve shooter.

Tuurlijk, het is van EA en EA is evil. Maar ik beschouw het zeker als nextgen. En ik gebruik Anti Aliasing toch nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
lijkt me nogal logisch dat die italianen met opzet zo slecht zijn:) dat waren ze irl ook:) De SS troepen zijn de die-hards met een zeer hoog moraal, die waren irl ook de sterkste tegenstander die je maar kon hebben. Met die mod hebben ze gewoon de specs van de SSers aan de italianen gekoppeld.
In de single player kom je wss aan het begin veel italianen e.d. tegen en aan het einde veel SSers.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste