Vind de graphics tegenvallen, zoals verwacht.
Voor de SP ga ik m iig niet kopen, MP daarintegen lijkt me wel gaaf.
Verwijderd
Verwijderd
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Er zijn 2 verschillende PhysX kaarten:Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:05:
En wat kosten die PhysX kaartjes ? en wat valt daarmee te behalen in games die het ondersteunen?
Mischien domme vraag maar ben nieuwschierig of zo'n kaartje wel de moeite waard is.
Ik heb nog geen filmpje gezien of bij iemand gezien hoe dat er uitziet in een game.
Klopt. In de release notes die je ziet na install van de demo staat ook dat Vista gewoon ondersteund word.htf99 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:54:
De game werkt bij mij wel degelijk onder Vista 64 bit
[ Voor 8% gewijzigd door Acid__Burn op 23-08-2007 20:02 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
werkt gewoon op x64 hoorVuurvoske schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:02:
Wat een sletten bij EA, ondersteund die kutdemo geen 64bits. BAH BAH ik zit in de crew van mohairborne.nl FFS. Kan het spel niet eens spelen. Tjonge jonge dit is echt te triest voor woorden van EA.
Ik heb exact heztzelfde. Bij andere games is er geen probleem en heb ook gezocht naar een oplossing maar helaas geen resultaat Ik heb een gewone optische muis.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:38:
Ik heb hem net gespeeld..nou ja, een poging tot want wat blijkt: ingame heeft m'n muis(MX518) een afwijking naar links waardoor ik dus alleen maar rondjes draai![]()
Heb met de instellingen gepruts en geen resultaat.
Zo maar eens m'n oude razor proberen maar ik ben bang dat het probleem software matig is.
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Ohja, ondanks de misselijk makende rondjes ziet het er erg mooi uit
[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 23-08-2007 22:56 ]
Verwijderd
Helaas geen resultaatPred87 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:55:
Ja ik had dit ook. Vrij simpel op te lossen. Ga naar controls en click op 'Use defaults'. Nadat ik dit heb gedaan deed hij weer normaal. Ik gebruik ook een mx518.
Is een bug
[ Voor 21% gewijzigd door Pallas op 23-08-2007 23:14 . Reden: extra inf ]
Thnx, het uitpluggen van mijn usb joystick was de oplossingPallas schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:12:
[...]
Is een bug
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=269090&tstart=0
Ze zeggen daar op het forum dat je je extra usb apparaten eraf moet halen oid..
Leef lekker in het nu, er is niks anders
[ Voor 8% gewijzigd door Michaelg op 24-08-2007 01:36 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Damn... Dit wordt toch duidelijke en PhysX-card kopengalien schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:01:
hier de screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je al verwacht dat ze niet zo mooi zouden zijn, hoe kan het dan tegenvallenVerwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:02:
Vind de graphics tegenvallen, zoals verwacht.
[ Voor 20% gewijzigd door Jorn1986 op 24-08-2007 09:14 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Phydomir schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:20:
Nou, ik melde gisteren dat ik een soort mouse-lag had maar het blijkt gewoon een lage framerate te zijn aangezien de demo geen SLI ondersteund![]()
Zit ik hier met m'n 7950GX2 en werkt ie maar voor de helft. Go EA!
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 24-08-2007 11:18 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Vreemd.. ik heb hier van alles aan de usb hangen inclusief een joystick maar heb die niet hoeven disconnecten. Nouja het zal welmigeye schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:35:
[...]
Thnx, het uitpluggen van mijn usb joystick was de oplossing
Heeft mijn zoon gisteren getest op een Xeon 3040 (C²D E6300) configuratie. Met een 8600GTS en 2GB werkgeheugen en een res. van 1680x1050 was er geen klagen. Grafische instellingen gelaten zoals ze oorspronkelijk waren nadat de bovenstaande resolutie gekozen was. Spel draait soepel en geen (opvallende) frame_drops.Jorn1986 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:14:
Heeft iemand MoHA al geprobeerd onder Vista met DX10? Hoe ziet dat er uit? Draait het lekker of veel framedrops?
Testing, one, two ...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
|2600k|Asus 290|
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:36:
Hij geeft bij mij in de setup al standaard aan alles op high, maar zelfs als ik alles op low zet en alles uit met een res van 800x600 krijg ik alsnog hetzelfde probleem. en, wth, je maakt mij niet wijs dat mijn systeem het niet aankan, ik speel de bioshock demo eveneens alles op high en aan en draait als een zonnetje. Dus dit probleem vind ik gewoon ergerlijk.
Verwijderd
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hmmz, wel vreemd dat de set-up van de game daar al aangeeft dat ie maar 512MB geheugen ziet. Hij ziet dus al maar de helft van de kaart.RappieRappie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:12:
[...]
![]()
Je zou moeten weten dat nVidia degene is die de SLi profielen in de drivers moet stoppen, en niet EA! Er zal binnenkort vast wel een nV driver zijn die wel airborne ondersteunt met SLi.
Ik ga pas een nieuwe kopen als ze DX10.1 ondersteunen, dus mogelijk een 2950Pro.Acid__Burn schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:13:
Als ik al deze reacties zie, voel ik me wel kl*te dat ik het niet kan spelen. Moet m'n VGA vervangen... Maar zie hier allemaal verschillende kaarten voorbij schieten, en weet nog steeds niet welke ik moet gaaf halen
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ja, maar ik heb NU een nieuwe VGA nodig. Ik kan de demo niet eens spelenprutser001 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:30:
[...]
Ik ga pas een nieuwe kopen als ze DX10.1 ondersteunen, dus mogelijk een 2950Pro.
Ja dit heb ik ook , en ik game gewoon op een CRT dus Ghosting kan het niet zijn.Bullus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:36:
Als ik om me heen kijkt dan wordt het blurry ,iemand dit ook?
vista 64 bit
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Staat gewoon bij options, 'motion' blur, met rennen enzo, is geen bug hoort er gewoon bij, ik vindt het wel wat hebben.dreameater schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:35:
[...]
Ja dit heb ik ook , en ik game gewoon op een CRT dus Ghosting kan het niet zijn.
HD2900 XT
E6600
32 Bits XP PRO sp2
Het zuigt. Als dat in de volledige versie niet anders kan zie ik het somber in voor dit spel.Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:10:
btw voor de oude garde MOH gamers onder ons:
wat vinden we van het leanen icm aimen?
... not as I do.
Je kan nog steeds lopen door shift in te drukken he, maar wat een combinatie moet je dan vasthouden als je wilt schieten:Clush schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:56:
[...]
Het zuigt. Als dat in de volledige versie niet anders kan zie ik het somber in voor dit spel.
Het hele punt is dus, dat ik voor MOH:A geen complete lijst kan vinden met ondersteunde videokaarten. Ditzelfde geldt voor COD4... Die wil ik beide spelen, en om nou een VGA te kopen voor 4 maanden, en weer een nieuwe moeten kopen...Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:31:
ghehe ren naar de winkel, pak een 8600 kaartje (a 150 euro), en done:d
daarna kan je sparen voor een G9en ben je komende jaar weer voorzien
mja het is gewoon kwestie van wennen...heb de demo nou ong 10x gespeeld ofzow:P en moet zeggen dat ik het echt HEERLIJK vind. Vooral dat je ook nog kan bukken achter muurtjes en dan sneaky er bovenuit kan komen is gewoon enorm vet..Tja dat de toetsen combinatie nou niet echt super makkelijk is....daar leef ik wel mee (je moet me eens AA zien spelenJoss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:13:
[...]
Je kan nog steeds lopen door shift in te drukken he, maar wat een combinatie moet je dan vasthouden als je wilt schieten:
- "RMB" voor ironsight
- "LMB" om te schieten
- "SHIFT" om te kunnen lopen
- "D" om naar rechts te gaan
Het gaat wel, maar echt natuurlijk is het niet
Acid__Burn schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:20:
[...]
Het hele punt is dus, dat ik voor MOH:A geen complete lijst kan vinden met ondersteunde videokaarten. Ditzelfde geldt voor COD4... Die wil ik beide spelen, en om nou een VGA te kopen voor 4 maanden, en weer een nieuwe moeten kopen...
Eerlijk gezegd vind ik het op de oude manier beter, maar er valt ook denk ik nog niet zoveel over te zeggen want in alle voorafgaande MOH's waren de controls van SP & MP verschillend.. Dus misschien dat dit in MP wel kan worden gebruikt, wie weet.Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:10:
btw voor de oude garde MOH gamers onder ons:
wat vinden we van het leanen icm aimen?
Geen idee.. Waarschijnlijk hebben ze wel weer allerlei uniformen, maar of daar ook verschillende skillsets aan vastzitten is nog een verrassing..FireFoz schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:41:
weet iemand of je in de multiplayer ook verschillende classes hebt zoals medic, engineer etc? of ben je dan allemaal hetzelfde?
Kepi_nl
[ Voor 4% gewijzigd door Christiano007 op 24-08-2007 15:43 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dat klopt. Maar wil nu een medium kaart kopen waar ik een half jaar tot een jaar mee kan doen. Als de nieuwe serie wat goedkoper wordt wil ik er daar 1 van gaan halen. Maar wil nu voorlopig MOH:A en COD4 kunnen spelen. Crysis e.d. daar koop ik toch een andere kaart voor. Dan ga ik waarschijnlijk ook over op een Quad Core processor.Michaelg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:49:
[...]
ghehe tja,....
ik heb hier een 8800 GTS 640mb versie...icm een Q6600, 4gb ram, samsung 500gb hdd...en alles loopt gewoon super (vista 32bit). En tja in november komen de nieuwe kaarten en procs weer uit...maar zo blijf je bezig en kan je beter nooit iets kopen omdat het allemaal weer sneller en beter word.
Damn... Bedankt voor de informatie. Het spel klinkt steeds mooier, ook al heb ik het nog niet gespeeld.rabor schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:17:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik het op de oude manier beter, maar er valt ook denk ik nog niet zoveel over te zeggen want in alle voorafgaande MOH's waren de controls van SP & MP verschillend.. Dus misschien dat dit in MP wel kan worden gebruikt, wie weet.
[...]
http://www.fpsadmin.com/forum/showthread.php?t=12960
http://planetmedalofhonor...ew=Articles.Detail&id=209
check ff of je joysticks of stuurtjes aan je pc hebt hangen. zo ja, trek die er eens uit en probeer opnieuwBever! schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:45:
hm mn blikveld blijft naar links bewegen, iemand een tip? Vrij onspeelbaar op deze manier
[ Voor 8% gewijzigd door Fusion_XT op 24-08-2007 16:00 ]
Oh dacht al,zal het eens ff checken. Vindt het trouwens niks met de blur aan.Is niet realistisch vind ik dan.prutser001 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:53:
[...]
Staat gewoon bij options, 'motion' blur, met rennen enzo, is geen bug hoort er gewoon bij, ik vindt het wel wat hebben.
|2600k|Asus 290|
Is juist realistisch. Zie jij dingen scherp als je je hoofd (snel) draait?Bullus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:01:
[...]
Oh dacht al,zal het eens ff checken. Vindt het trouwens niks met de blur aan.Is niet realistisch vind ik dan.
had ik ook heb bij vista die aero (thema) uit gezet en toen was de game wel speelbaar bij mij.Christiano007 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:22:
Ik kan het hele spel niet eens spelen, het EA filmpje gaat soepel, maar als de vliegtuigen beginnen....1 fp10s ofzo ..........
Ik heb net de nieuwste driver voor mn VGA kaart gedownload maar helpt ook niets.
C2D E6600
MSI P6N-FI SLI
2 GB Kingston 667 DDR2
7900GTO 512 MB
Windows Vista 32 bit.
zelfs niet op 800x600![]()
Iemand?
Ja ,jij niet dan?Joss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:08:
[...]
Is juist realistisch. Zie jij dingen scherp als je je hoofd (snel) draait?
|2600k|Asus 290|
Nope helpt niet, helaas.harryvos schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:32:
[...]
had ik ook heb bij vista die aero (thema) uit gezet en toen was de game wel speelbaar bij mij.
specs komen aardig overeen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zie ook: Angeloonie in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."TheZeroorez schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:28:
Mag hopen dat je ook iets aan je CPU gaat doen voordat je een 8800GTX aanschaft?
Verder ga ik denk ik even de demo leechen dalijk
[ Voor 19% gewijzigd door ikbengoofy op 24-08-2007 19:09 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
[ Voor 35% gewijzigd door ZpAz op 24-08-2007 19:33 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
recoil wordt beter mbv upgrades, te groot wapen in beeld is zeiken om te zeiken, leanen is idd bagger, en je gaat echt wel snel genoeg dood. moet je alleen niet op easy spelen... maar als echt pwner doe je dat natuurlijk ook niet.leonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:38:
De gameplay vind ik overigens ook bagger, slechte recoil, te groot wapen in je beeld, wapens zijn te scheef, leanen is 'raar' tov andere MOH spellen en je gaat niet snel genoeg dood, zelfs niet als je een tijdje door een MG42 beschoten wordt.
... not as I do.
Dat is beterleonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:01:
Nou goed, volgende keer zal ik het wat beter ondersteunen met argumenten en met screenshots waar mogelijkImho moet er gewoon nog heel veel aan het spel gebeuren omdat het bugged is, er vooral veel grafische bugs zijn (artifactjes, textures die heel slecht op elkaar overlopen, lichtbronnen die gewoon lelijk zijn), en zijn de graphics imho gewoon gedateerd. Erg jammer.
Maargoed, het idee van vrij landen is daarentegen wél leuk, en als ze het nog wat op zien te poetsen kan het nog wat worden, vooral voor mensen die graphics niet belangrijk vinden.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
De MoH reeks heeft een traditie van MP demo's, maar het ziet er idd uit dat deze gebroken wordt... Of iig lijkt het erop dat er geen MP demo meer voor de release verschijnt.FireFoz schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:19:
mss dat multiplayer wel beter is, maar dat weet ik dus zo niet. jammer dat je dat niet kunt testen voordat je hem koopt..
Hmm, als je inzoomt niet hoor, bij andere games is dit toch minder. Ik kan gewoon niet fatsoenlijk mikken zo, vooral niet door die recoil. Met een geweer gaat het nog, al is die ook vrij scheef.Clush schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:32:
[...]
te groot wapen in beeld is zeiken om te zeiken
Speel niet op easy maar gewoon hard, ben nog nooit dood gegaan, ondanks dat ik zelfs een paar keer door een MG42-straal ben gelopen.en je gaat echt wel snel genoeg dood. moet je alleen niet op easy spelen... maar als echt pwner doe je dat natuurlijk ook niet..
Tsja, call of duty van 2~3 jaar geleden vind ik er STUKKEN mooier uitzien... Bovendien heeft dat tenminste AA.maar om daarmee het hele spel af te branden is belachelijk, en komt eerder over als anti-EA-fanboyisme.
Ik speel het met alles op high, soepel, en het ziet er wel degelijk gedateerd uit als je je bedenkt dat Call of Duty 2 van een paar jaar oud veel mooier is. Bovendien: geen anti-alliasing anno 2007 in het tijdperk van DirectX10, dat noem ik nou echtop mijn systeem ziet het er trouwens alles behalve gedateerd uit.
EAoh ja:
Ik heb echt geen idee hoe of wat.. (Ctrl-C > Ctrl-Vikbengoofy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:43:
@ rabor. Je kan het toch ook gewoon naar je server toe downloaden?
Ikzelf niet niet echt te wachten om 7.6gb tegaan uploadenen ook niet om maar amsterdam te moeten.
Weet jij ook waar ik dan eventueel kan downloaden?
Ik zal wellicht 3 Publics up zetten.
Kepi_nl
Heb er niet echt op gelet, maar die ammo blijft toch wel liggen? Wel suf dat die lijken zo snel moeten verdwijnen: tegenwoordig kan een beetje PC heus wel 10 lijkjes aanFireFoz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:43:
nog een slecht punt vind ik overigens dat de lijken van de enemies enorm snel verdwijnen. soms capture ik in mn eentje zo'n hele AA-gun inc bemanning, en als ik dan na de laatste dood gemaakt te hebben de ammo wil collecten ligt alleen het laatste mannetje er nog en de rest is wegerg slecht..en dat terwijl ik ze allemaal binnen 1 minuut dood heb.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 25-08-2007 06:40 ]
|2600k|Asus 290|
Ik denk niet dat het toevoegen van AA of wat bump/parallax/etc. maps nou zoveel ruimte kost. Hadden ze beter die talloze filmpjes weg kunnen laten.djmantri schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:03:
Ik denk trouwens dat ze de graphics wat hebben teruggedraaid om de demo niet monsterlijk groot te laten zijn. AA uit is op zich wel slecht, maar kun je forceren...
Daarbij komt dat de graphics nog helemaal niet zo slecht zijn. Ga gewoon meer aandacht aan de gameplay besteden. Denk dat ie het daarbij wel aflegt op COD...
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!Bullus schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 06:39:
Hier een AI mod
What this mod does is convert all enemy AI within the demo to Elite SS German AI.
What does this mean?
4. Enemies work more as a team and react to your movements faster.
Installation Instructions:
1. Download the .zip file.
2. In the zip file contains the original and elite AI files.
3. Choose which one you want, then extract the DefaultAI.ini file to...
C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne Demo\UnrealEngine3\MOHAGame\ Config
bron:
http://planetmedalofhonor...w=MoHABFiles.Detail&id=47
Hier te downloaden
http://rapidshare.com/files/50984031/AirborneAIMod.zip
Heb het zelf nog niet geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 25-08-2007 13:29 ]
Ik heb alle wapens geupgrade (zonder vals te spelen) behalve de granaat danprutser001 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:55:
[...]
Iemand al gelukt om alle 3 de 'specials' te unlocken op een wapen? ik heb alleen Garand-m1 gebruikt maar krijg hem maximaal half vol aan het einde, ondanks dat ik zoveel mogelijk headshots probeer te maken. Wissel ik tussen Thomson en Garand dan heb ik wel per wapen 2 upgrades, 3de 'disabled'? (Een manier om alle upgrades te halen is om 1 wapen te gebruiken, 1 AA gun uit te schakelen, doodgaan, en op naar volgende, op deze manier kun je 3 wapens tot 3upgrades krijgen, beetje flauw:X)
Je gaat echt niet snel genoeg af in dat spel, je kan met je ogen dicht de demo op de moeilijkste graad uitspelen, als je even om een hoekje staat komt er ook niemand op je af oid, ze blijven zelf allemaal op excact dezelfde plek staan, schieten, terug leunen herladen, en weer schieten.Clush schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:32:
[...]
recoil wordt beter mbv upgrades, te groot wapen in beeld is zeiken om te zeiken, leanen is idd bagger, en je gaat echt wel snel genoeg dood. moet je alleen niet op easy spelen... maar als echt pwner doe je dat natuurlijk ook niet..
er zitten inderdaad een paar ongepolijste dingetjes in de graphics (zeg nou zelf, zijn die dingen die jij opnoemt nou echt zo erg?), maar om daarmee het hele spel af te branden is belachelijk, en komt eerder over als anti-EA-fanboyisme.
op mijn systeem ziet het er trouwens alles behalve gedateerd uit.
oh ja:
Kepi_nl
Dat is niet precies wat ik bedoel. 1-2 seconden MG-vuur overleef je echt niet. Het probleem is meer dat dat italiaanse cannon fodder het niet presteert om jou zelfs voor zo'n korte tijd te beschieten. Ik weet niet hoe het zit met de elite-tegenstanders, maar het zou best eens kunnen dat de volledige onmacht van die italianen om je om te leggen een gewone designkeuze is geweest.ZpAz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:26:
[...]
Je gaat echt niet snel genoeg af in dat spel, je kan met je ogen dicht de demo op de moeilijkste graad uitspelen, als je even om een hoekje staat komt er ook niemand op je af oid, ze blijven zelf allemaal op excact dezelfde plek staan, schieten, terug leunen herladen, en weer schieten.
... not as I do.
Ik heb hem al geprobeerd, niet veel verschil gemerkt. AI is en blijft crap imho.Clush schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:19:
[...]
Dat is niet precies wat ik bedoel. 1-2 seconden MG-vuur overleef je echt niet. Het probleem is meer dat dat italiaanse cannon fodder het niet presteert om jou zelfs voor zo'n korte tijd te beschieten. Ik weet niet hoe het zit met de elite-tegenstanders, maar het zou best eens kunnen dat de volledige onmacht van die italianen om je om te leggen een gewone designkeuze is geweest.
Ik ga zo iig die mod even proberen.
Ik merkte wel heel erg veel verschil. De italianen zijn gewoon de stumperds van de hele vijand-line-up. Dat zie je notabene tijdens een loadingscreen nog voorbijkomenleonpwner1 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:33:
[...]
Ik heb hem al geprobeerd, niet veel verschil gemerkt. AI is en blijft crap imho.
Allang. Ik kan op het moment niet echt concrete voorbeelden noemen, maar F.E.A.R. van een aantal jaartjes geleden bijvoorbeeld was al vrij geavanceerd. Ik snap EA echt niet hoor... Eerst games afleveren met mooie graphics en redelijk goede gameplay, en dan ineens met zoiets als dit komen...Twhomp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:55:
[...]
Is er trouwens een shooter met NPC's met goede AI? Ik durf te wedden van niet.
Ik ben bang dat het heel erg subjectief is. Ik vond FEAR een mooi en spannend spel, maar goede AI? Dat ben ik het niet met je eens. Die NPC's vond ik heel erg makkelijk afschieten en er was nog veel meer scripted. Wat wel goed was aan FEAR is dat de scripted events telkens achter een deur ofzo, iig uit het zicht, plaatsvond. Maar telkens als er een soldaat over een hekje sprong, dacht ik: aaah, daar gaan we weer.leonpwner1 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:00:
[...]
Allang. Ik kan op het moment niet echt concrete voorbeelden noemen, maar F.E.A.R. van een aantal jaartjes geleden bijvoorbeeld was al vrij geavanceerd. Ik snap EA echt niet hoor... Eerst games afleveren met mooie graphics en redelijk goede gameplay, en dan ineens met zoiets als dit komen...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq