Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Weet iemand hoe je de N95 in de auto kan aansluiten en met wat?

Ik ging vandaag ermee op stap in de auto, en na een uur was ie leeg. Beetje jammer weer, maar verder werkt alles perfect tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:12:
[...]

Niet besteld, gewoon de Bel Company in Leeuwarden binnengelopen. En 5 minuten later was het geregeld.

Edit: Hoe zit dat eigenlijk met die GPS, ik sta 5 minuten in de tuin met die telefoon boven mijn hoofd te zwaaien maar GPS bereik vinden ho maar. Doe ik iets fout of duurt het gewoon erg lang voordat het GPS signaal opgepikt wordt.
Het probleem is dat de GPS je heel moeilijk kan vinden als je op 1 plek blijft staan.

Je zult zien dat als je in de auto stapt en een blokje om rijd, je wel een signaal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:35:
[...]

Als dit waar is dan blijf ik zeker weten bij T-mobile
beste knny,

De voorwaarden van Eindeloos online (hi) gelden ook voor PIT (pocket internet totaal plus, T-mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:50:
[...]

beste knny,

De voorwaarden van Eindeloos online (hi) gelden ook voor PIT (pocket internet totaal plus, T-mobile).
Behalve dan dat er niet staat vermeld over het niet mogen: koppelen aan de laptop, gebruiken icm voip, en 10% >gemiddelde.

Ik heb nu eigenlijk een beetje een bitter nasmaakje van zo'n leuke actie, 24KB naar beneden is genoeg om met winamp een AAC+ stream van shoutcast binnen te halen, maar nu is eigenlijk in het midden gelaten of het wel of niet kan zonder extra kosten. Stel dat we youtube wel werkend krijgen, wordt er dan aangegeven of we zullen gaan moeten betalen? Ik ben er ook zeker van dat ik het heb zien werken op de n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:21:
[...]

beste Boerik,

Graag wil ik u op herinneren dat het niet de bedoeling is om Eindeloos online te combineren met het laptop gebruik. Hiermee riskeert u een boete dat kan oplopen tot enkele honderden Euro's. Ik verwijs u daarom graag om de fair-use policy eens goed door te nemen.

met vriendelijke groet,

KayT

*ps: U kunt eventueel gebruik maken van Hotspots van KPN.
Toevallig KPN medewerker?.. Hoe wil KPN dat controleren dan, je maakt immers gebruik van GPRS via de N95. Of daar een laptop achter zit lijkt me lastig controleren.

Ik wacht momenteel op Vodafone met onbeperkt mobiel i-net. De KPN optie is te beperkt, VOIP beperking weegt het zwaarst in mijn beslissing.

Edge van telfort spreekt mij momenteel het meest aan (wel eind mei uitgefaseerd)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:50:
[...]

beste knny,

Moet je de voorwaarden toch iets beter doornemen imho.

Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

[ Voor 17% gewijzigd door Chutney op 21-04-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauw8 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:48:
Weet iemand hoe je de N95 in de auto kan aansluiten en met wat?
Hoeft niet zo duur te zijn: simpele telefoonhouder (heb zelf de combo HH-12 en CR-39) en autolader DC-4 (of LCH-12 met een CA-44 adapter).
Of je moet een uitgebreide inbouwset gaan aanschaffen, maar zelf heb ik liever zo weinig mogelijk zaken vastgeschroefd in de auto zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

dus dat betekent dat je geen voip software mag gebruiken :(?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
HH-12, CR-39, DC-4, LCH-12, CA-44??

je weet er blijkbaar veel van, maar waar gaat dit over? Ik naam aan 1 specifiek merk?

welk merk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:04:
[...]

Hoeft niet zo duur te zijn: simpele telefoonhouder (heb zelf de combo HH-12 en CR-39) en autolader DC-4 (of LCH-12 met een CA-44 adapter).
Of je moet een uitgebreide inbouwset gaan aanschaffen, maar zelf heb ik liever zo weinig mogelijk zaken vastgeschroefd in de auto zitten...
En welke is het meest geschikt voor de N95? (Een houder heb ik al, alleen nog een autolader dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Chutney schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:01:
[...]

Toevallig KPN medewerker?.. Hoe wil KPN dat controleren dan, je maakt immers gebruik van GPRS via de N95. Of daar een laptop achter zit lijkt me lastig controleren.

Ik wacht momenteel op Vodafone met onbeperkt mobiel i-net. De KPN optie is te beperkt, VOIP beperking weegt het zwaarst in mijn beslissing.

Edge van telfort spreekt mij momenteel het meest aan (wel eind mei uitgefaseerd)

[...]

beste Chutney,

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om aan die praktijken niet mee te werken. Er zijn namelijk andere mogelijkheden om met de laptop op het net te komen, denk daarbij aan Orange PC-kaarten en T-mobile PC-kaarten. T-mobile ondersteunt bovendien het gebruik van HSDPA.
KPN kijkt naar het totaal verbruik van DATA.
verbruik <1GB Groen
ongeveer 1GB Oranje
verbruik >1GB Red

Groetjes KayT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:16:
[quote]Chutney schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:01:
[...]

[...]

beste Chutney,

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om aan die praktijken niet mee te werken. Er zijn namelijk andere mogelijkheden om met de laptop op het net te komen, denk daarbij aan Orange PC-kaarten en T-mobile PC-kaarten. T-mobile ondersteunt bovendien het gebruik van HSDPA.
KPN kijkt naar het totaal verbruik van DATA.
verbruik <1GB Groen
ongeveer 1GB Oranje
verbruik >1GB Red

Groetjes KayT
En hoe zit het dan met het streaming? Hoe kunnen we dan streaming binnenhalen en wordt daarvoor gewaarschuwd vooraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauw8 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:15:
[...]

En welke is het meest geschikt voor de N95? (Een houder heb ik al, alleen nog een autolader dus...)
zit er dan geen autolader in de doos????pas die van de n80 niet op de n95???

de lader van de n80 past die op de n95????

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Chutney schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:01:
[...]

[...]

Moet je de voorwaarden toch iets beter doornemen imho.

Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic
Ik gebruik het elke dag en overal in Nederland. Soms wel 1/2 gig per maand.
Heb al hele mp3 cd's in de trein gedownload met 52kb/sec _/-\o_

Heb nog nooit wat van T-mobile gehoord en zij zeggen gewoon dat het niet te controleren valt. Ga maar eens radio streamen op je mobiel dan gaan de MB's ook hard

[ Voor 9% gewijzigd door knny op 21-04-2007 22:28 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:20:
[...]

En hoe zit het dan met het streaming? Hoe kunnen we dan streaming binnenhalen en wordt daarvoor gewaarschuwd vooraf?
beste Boerik,

Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht. Moge dit duidelijk zijn.

Groetjes KayT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:25:
[...]

Ik gebruik het elke dag en overal in Nederland. Soms wel 1/2 gig per maand.
Heb al hele mp3 cd's in de trein gedownload met 52kb/sec _/-\o_

Heb nog nooit wat van T-mobile gehoord en zij zeggen gewoon dat het niet te controleren valt. Ga maar eens radio streamen op je mobiel dan gaan de MB's ook hard
beste Knny,

wat voor abonnement heeft u op dit moment, als ik het weten mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:29:
[...]

beste Knny,

wat voor abonnement heeft u op dit moment, als ik het weten mag.
Ik heb een T-Mobile FLEX 25 + PIT (9,50) (heb nog de oude snelheid denk ik ;))die bijna aan zijn einde zit met 3 weken zegmaar dan wil ik over naar een andere provider of verlengen bij T-mobile.

Maar ben bang als ik ga verlengen bij T-mobile met N95 dat ik gecapped wordt @64k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
[...]

beste Boerik,

Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht. Moge dit duidelijk zijn.

Groetjes KayT
Daarom.. er zitten te veel haken en ogen imho aan het KPN eindeloos mobiel gebeuren. De overige providers belemmeren dit niet, waardoor je optimaal gebruik kunt maken van de mogelijkheden die de N95 bied.

Eindeloos is in dit geval zeer relatief, eerder iets aan de misleidende kant zelfs. Lees trouwens de faq, je groet te veel dat heeft men hier op GoT liever niet.

Dit is trouwens erg offtopic, kunnen verder gaan in deze thread; Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ja vind ik een goed plan...

Heb nog wel een artikel over Vodafone hun onbperkt BLOX, die helemaal niet onbeperkt blijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

beste Boerik,

Groetjes KayT
Dat staat inderdaad in de FUP, maar ik snap niet hoe dat gemeten wordt (dat het niet onder normaal browsen wordt gerekend) en wat er onder de streaming valt. Dus de vraag valt youtube hieronder lijkt me dan logisch aangezien het hier om gewone webpages gaat.
Ook vind ik het onduidelijk of Shoutcast er nou uberhaupt mogelijk is, en zo ja of dat er dan ook onder valt. Ik vind het namelijk zeer vervelend als dit niet zo blijkt te zijn, nadat mij zowel in de T4telecom als de Belcompany is verteld dat dit beiden niet onder die FUP zou vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

nou dat artikel wil ik wel zien, want ik wilde die net aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
DaannO schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:07:
Heb vandaag met de final kunne spelen en hij valt erg tegen! Even kort samengevat:

Negatief:
• De sand is gewoon lelijk.
• De sand heeft een productie fout met het schuifmechanisme, dus dat zit los.
• De camera werk soms wel en soms niet. Ook een bug!
• De musicplayer aankrijgen met de schuiver is een hele uitdaging.
• Sand voelt erg `plastic` aan!

Positief:
• Symbian is wat sneller geworden
• Goede camera!
• Navigatie

Hij viel me dus erg tegen en dat is erg jammer. Desondanks is er erg veel vraag naar, en dat is best logisch. Maar geen toestel voor mij!

Ik zal straks nog even foto`s plaatsen. :)
deze productiefout is bij alle sand telefoons die uitgegeven zijn? of is het soms.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Voor mensen die YouTube willen gebruiken, gebruik TinyTube. www.tinytube.net

[ Voor 3% gewijzigd door Razer op 21-04-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:33:
[...]

Ik heb een T-Mobile FLEX 25 + PIT (9,50) (heb nog de oude snelheid denk ik ;))die bijna aan zijn einde zit met 3 weken zegmaar dan wil ik over naar een andere provider of verlengen bij T-mobile.

Maar ben bang als ik ga verlengen bij T-mobile met N95 dat ik gecapped wordt @64k 8)7
Beste Knny,

Bij T-mobile heb je met Pocket internet Totaal een limiet een TOP! snelheid van 64k (GPRS/UMTS). Deze snelheid zal blijven gelden als je je contract heeft vernieuwd.

Het is trouwens niet verstandig om over te stappen naar een ander netwerk. Met T-mobile ontvang je namelijk meer toestelkorting met vernieuwingen. Dus als je nu overstapt naar een Hi abonnement, kan je de toestelkorting over een jaar wel vergeten.
Bovendien krijg je nu bij een vernieuwing met PIT 4 maanden (1jarig) 50% korting of 12 maanden (2 jarig) 50% korting op de PIT kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
joon schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:39:
[...]

deze productiefout is bij alle sand telefoons die uitgegeven zijn? of is het soms.. ?
Bij de meest geloof ik. Het is nog even afwachten wat Nokia ermee doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:38:
[...]

Dat staat inderdaad in de FUP, maar ik snap niet hoe dat gemeten wordt (dat het niet onder normaal browsen wordt gerekend) en wat er onder de streaming valt. Dus de vraag valt youtube hieronder lijkt me dan logisch aangezien het hier om gewone webpages gaat.
Ook vind ik het onduidelijk of Shoutcast er nou uberhaupt mogelijk is, en zo ja of dat er dan ook onder valt. Ik vind het namelijk zeer vervelend als dit niet zo blijkt te zijn, nadat mij zowel in de T4telecom als de Belcompany is verteld dat dit beiden niet onder die FUP zou vallen!
Over welke belcompany en T4telecom praten we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:49:
[...]

Beste Knny,

Bij T-mobile heb je met Pocket internet Totaal een limiet een TOP! snelheid van 64k (GPRS/UMTS). Deze snelheid zal blijven gelden als je je contract heeft vernieuwd.

Het is trouwens niet verstandig om over te stappen naar een ander netwerk. Met T-mobile ontvang je namelijk meer toestelkorting met vernieuwingen. Dus als je nu overstapt naar een Hi abonnement, kan je de toestelkorting over een jaar wel vergeten.
Bovendien krijg je nu bij een vernieuwing met PIT 4 maanden (1jarig) 50% korting of 12 maanden (2 jarig) 50% korting op de PIT kosten.
Klopt Kayt86,

Werk zelf bij Belcompany ;)
Maar het wordt nu voor veel mensen gewoon heel onduidelijk en wij worden als retailers gewoon slecht voorgelicht over wat de eigenlijke mogelijkheden nou zijn. Bij T-mobile hebben ze geen beperkingen zover ik weet. Wat er bij KPN nou precies wel mag en wat een ruime fair use policy is etc. Krijg er namelijk veel vragen over van klanten.

Ik zit nog in de oude datasnelheid geloof ik. Dat betekent dat ze mij op UMTS niet geknepen hebben. Ik ga het volgende week wel even testen in een HSDPA toestel en kijken welke snelheid ik dan behaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Libbz schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:13:
HH-12, CR-39, DC-4, LCH-12, CA-44??

je weet er blijkbaar veel van, maar waar gaat dit over? Ik naam aan 1 specifiek merk?

welk merk??
Nokia...
De HH-12 is een arm met zuignap die je op de voorruit vastzet, de CR-39 is een bijna universele houder (die 2 worden bij ons als set geleverd); DC-4 is zo'n lader die in de sigarettenaansteker van de auto gaat, met een kabeltje naar de telefoon (de LCH-12 ook, maar die heeft een grotere plug die dus niet rechtstreeks in de N95 past.) De CA-44 is een verloopstukje van het "oude" model lader naar de telefoons met nieuwe aansluiting.
(Wij hebben thuis momenteel een 6680, E60 -die gebruiken dezelfde laders- en N95 in gebruik. Met zo'n adapter hoef je niet een stapel verschillende laders in je tas of auto te hebben, je gebruikt gewoon het "oude model" lader (3,5 mm stekkertje) met eventueel het verloopstuk naar 2 mm stekkertje.
De N80 gebruikt geloof ik dezelfde laders als de N95 (o.a. de 6103 trouwens ook :P )

Hier nog een thumbnail van een plaatje, vanmiddag met de N95 gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jrborg/21042007048a.jpg

Dezelfde foto als 1024 x 768, en full size.

Het is geen super spiegelreflex, maar voor foto's op internet (verklein ze meestal tot 640 x 480) vindt ik het mooi genoeg... En de leukste / spontaanste plaatjes maak je tenslotte vaak met de camera die je bij je hebt, niet het supertoestel wat thuis in de kast ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:55:
[...]

Klopt Kayt86,

Maar het wordt nu voor veel mensen gewoon heel onduidelijk en wij worden als retailers gewoon slecht voorgelicht over wat de eigenlijke mogelijkheden nou zijn. Bij T-mobile hebben ze geen beperkingen zover ik weet. Wat er bij KPN nou precies wel mag en wat een ruime fair use policy is etc. Krijg er namelijk veel vragen over van klanten.

Ik zit nog in de oude datasnelheid geloof ik. Dat betekent dat ze mij op UMTS niet geknepen hebben. Ik ga het volgende week wel even testen in een HSDPA toestel en kijken welke snelheid ik dan behaal.
08008106 blijven stalken dan maar heh :p Zijn een aantal die niks weten, en een aantal die alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:52:
[...]

Over welke belcompany en T4telecom praten we?
Ik denk dat dat niet terzake doet. Ik heb gewoon (en ik denk meerdere Eindeloos (potentiele) gebruikers) serieuze vragen na de aanschaf van het betreffende abbo. Dit komt niet door onvoorzichtigheid in de aanschaf, integendeel.
Maar nog steeds is mij niet duidelijk hoe het bijgehouden wordt qua streaming en of het van te voren aangekondigd wordt dat je gaat betalen, en hoe Hi weet dat het om streaming ging en niet om gewoon data van een site.
Nog steeds ik mij ook niet duidelijk wat er nou precies onder de streaming valt en dit kan ik ook nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:02:
[...]

08008106 blijven stalken dan maar heh :p Zijn een aantal die niks weten, en een aantal die alles weten.
8) Haha een medecollega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heehe neej,

wel een concurrent HAHA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:06:
[...]

Ik denk dat dat niet terzake doet. Ik heb gewoon (en ik denk meerdere Eindeloos (potentiele) gebruikers) serieuze vragen na de aanschaf van het betreffende abbo. Dit komt niet door onvoorzichtigheid in de aanschaf, integendeel.
Maar nog steeds is mij niet duidelijk hoe het bijgehouden wordt qua streaming en of het van te voren aangekondigd wordt dat je gaat betalen, en hoe Hi weet dat het om streaming ging en niet om gewoon data van een site.
Nog steeds ik mij ook niet duidelijk wat er nou precies onder de streaming valt en dit kan ik ook nergens terug vinden.
Streaming = continu van data verkeer
Webbrowsing = discrete data verkeer

Dit is traceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:55:
[...]

Klopt Kayt86,

Die vragen waren zo te beantwoorden via een paar klikken.
Daar had je zelf ook achter kunnen komen.

2. Met Surf & Mail Totaal is het u helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:

- Voice-over-IP en aanverwante toepassingen;
- Applicaties die e-mail automatisch afleveren op uw mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
- een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding.

De fairuse policy is te vind je hier: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1802632

Er liep hier ook al een topic over met alles omtrent data via de mobiele telefoon
Topic vind je hier: http://gathering.tweakers...212785/0//algemene%2Cdata

[ Voor 9% gewijzigd door Ghia op 21-04-2007 23:38 ]

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
kan iemand ff ergens een image van de bijgeleverde cd uploaden?

Mijn dvdburner doet t niet meer :-( dus ik kan de cd niet installeren.

bvd

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:41
Voel me nu wel flink genaaid...
Heb de N95 besteld bij telecom.nu, KPN Mobiel 30 2 jaar voor 362 euro. Er staat op de site niets over Surf&Mail Totaal, maar dit kan je ook los bestellen door ff de klantenservice van KPN te bellen. Dat doe ik wel dacht ik dus...
Blijkt dus als je hetzelfde pakket bestelt bij de Belcompany, je het toestel voor 199 euro gratis thuis krijgt gestuurd...Scheelt gewoon dik 160 euro..

Probleem is dat ik het contract voor KPN al ondertekend heb en teruggestuurd, ben dus bang dat ik eraan vast zit... :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropsen schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:46:
Heb de N95 besteld bij telecom.nu, KPN Mobiel 30 2 jaar voor 362 euro. Er staat op de site niets over Surf&Mail Totaal, maar dit kan je ook los bestellen door ff de klantenservice van KPN te bellen. Dat doe ik wel dacht ik dus...
Blijkt dus als je hetzelfde pakket bestelt bij de Belcompany, je het toestel voor 199 euro gratis thuis krijgt gestuurd...Scheelt gewoon dik 160 euro..

Probleem is dat ik het contract voor KPN al ondertekend heb en teruggestuurd, ben dus bang dat ik eraan vast zit... :'( :'( :'(
ik zou ze erover bellen. €362 lijkt me sowieso een fors bedrag voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-03 18:16

Flotto

Graag gedaan!

Heeft iemand al geprobeerd of Route 66 met externe bluetooth GPS op de N95 werkt?
Kan een Europa set overnemen voor 70 euro. Dat lijkt me een betere mogelijkheid dan gaan betalen voor de gesproken navigatie. Ben van plan om 'm ook in mijn auto te gaan gebruiken.

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Laatst online: 01:41
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:49:
[...]

ik zou ze erover bellen. €362 lijkt me sowieso een fors bedrag voor 2 jaar.
Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
AlexanderOnline schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:47:
[...]

Maar hoe werkt dat nou? Internet is in landscape modus, maar hoe typ je dan? Of zit er een onscreen toetsenbordje op? Ik vind het een intressante foon maar ik vraag me af of hij handig is voor inet/msn gebruik af en toe.
via T9 of bluetooth toestenbord...

was trouwens best omslachtig om die aan te zetten als je nooit met symbian hebt gewerkt.. zijn wel 4 dingen waar je iets met de bluetooth toestenbord kan instellen... Echt werkend doet ie pas onder opties kantoor

A2DP ofzo die protocol via bluetooth headstets werkt super goed

[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 22-04-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:30:
Hallo iedereen,

Ik heb naar mijn winkel gebeld, in België. En daar kwamen ze mij te vertellen dat de gsm nog een maand zou wegblijven ! Maar dat wij in België een versie krijgen met voorgeinstaleerd TOMTOM .. Dus niet via GPRS , heeft nog iemand daar weet van??

In de BelCompany is de N95 wel al binnen, maar daar konden ze mij niks zeggen over voorgeinstaleerde TOMTOM..

Groeten Jens
Niemand van gehoord.. Heb het toch van betrouwbare bron (winkel waar 'k al paar jaar heel wat gsm/foto materiaal heb gekocht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Laatst online: 09-06 23:30
ik vond en vind jouw zin "voorgeinstaleerd TOMTOM .. Dus niet via GPRS" een beetje vreemd, maar ik denk dat ik weet wat jij bedoeld.
Ik weet 99% zeker dat er niet zo'n versie komt en al helemaal niet volgende maand al. het blijft hetzelfde apparaat dus je kan net zo goed nu kopen dan te wachten tot er uberhaupt zoiets komt.
Je betrouwbare bron is trouwens absoluut niet betrouwbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:58:
[...]

Nokia...
De HH-12 is een arm met zuignap die je op de voorruit vastzet, de CR-39 is een bijna universele houder (die 2 worden bij ons als set geleverd); DC-4 is zo'n lader die in de sigarettenaansteker van de auto gaat, met een kabeltje naar de telefoon (de LCH-12 ook, maar die heeft een grotere plug die dus niet rechtstreeks in de N95 past.) De CA-44 is een verloopstukje van het "oude" model lader naar de telefoons met nieuwe aansluiting.
(Wij hebben thuis momenteel een 6680, E60 -die gebruiken dezelfde laders- en N95 in gebruik. Met zo'n adapter hoef je niet een stapel verschillende laders in je tas of auto te hebben, je gebruikt gewoon het "oude model" lader (3,5 mm stekkertje) met eventueel het verloopstuk naar 2 mm stekkertje.
De N80 gebruikt geloof ik dezelfde laders als de N95 (o.a. de 6103 trouwens ook :P )

Hier nog een thumbnail van een plaatje, vanmiddag met de N95 gemaakt:

[afbeelding]

Dezelfde foto als 1024 x 768, en full size.

Het is geen super spiegelreflex, maar voor foto's op internet (verklein ze meestal tot 640 x 480) vindt ik het mooi genoeg... En de leukste / spontaanste plaatjes maak je tenslotte vaak met de camera die je bij je hebt, niet het supertoestel wat thuis in de kast ligt ;)
MacJohn jij hebt blijkbaar verstand van carkits, dus stel ik deze vraag maar even aan jou. Ik heb in mijn huidige auto al een ingebouwde carkit zitten voor de Nokia 6310. Als ik daar telefoon op krijg, gaat het geluid ook via de boxen van mijn Seat Leon sound system. Is er een verloopstuk, waarmee ik de N95 kan gaan gebruiken?? Dan laat ik dus alles zitten, alleen moet er dan een andere houder/oplaadstukje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar je bent door telecom.nu echt hard genaaid! Ik zou gewoon proberen nog van dat contract af te komen. Als je hardnekkig doet en zij het nog niet afgesloten hebben, kunnen ze het contract vernietigen!

Good luck!

Trouwens, waarom had je uberhaupt bij telecom.nu besteld. Stap gewoon een winkel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 07:39:
[...]

MacJohn jij hebt blijkbaar verstand van carkits, dus stel ik deze vraag maar even aan jou. Ik heb in mijn huidige auto al een ingebouwde carkit zitten voor de Nokia 6310. Als ik daar telefoon op krijg, gaat het geluid ook via de boxen van mijn Seat Leon sound system. Is er een verloopstuk, waarmee ik de N95 kan gaan gebruiken?? Dan laat ik dus alles zitten, alleen moet er dan een andere houder/oplaadstukje op.
Dit verloopstuk bestaat wel voor de 6230, maar nog niet voor de N95. Waarschijnlijk zal dit ook niet komen omdat ze Bluetooth als carkit aan het introduceren zijn en dus de rest overbodig maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 01:58:
[...]

Niemand van gehoord.. Heb het toch van betrouwbare bron (winkel waar 'k al paar jaar heel wat gsm/foto materiaal heb gekocht )
Het zou niet logisch zijn als er een voorgeinstalleerde tom tom zou zijn voor de N95. Dit zou dus betekenen dat Nokia zijn eigen navigatie software niet wil promoten en daarmee automatisch is verslagen door de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las zojuist op een andere site dat het berekenen van een route nogal traag gaat. Hebben jullie die ervaring ook? Ik vraag me ook af of dat ligt aan het toestel of aan de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 09:30:
[...]

Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar je bent door telecom.nu echt hard genaaid!
Het is gigantisch off-topic, maar tegenwoordig kun je op tig sites zien wat een toestel gaat kosten incl. abo. Op basis daarvan heeft de betreffende gebruiker een contract afgesloten neem ik aan. Hij was natuurlijk vrij om dat ergens anders te doen, maar dat heeft 'ie niet gedaan. Ik snap dan ook niet zo goed hoe je er achteraf moeilijk over kunt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
opera mini werkt stukken beter dan de standaart browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 09:30:
[...]

Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar je bent door telecom.nu echt hard genaaid! Ik zou gewoon proberen nog van dat contract af te komen. Als je hardnekkig doet en zij het nog niet afgesloten hebben, kunnen ze het contract vernietigen!

Good luck!

Trouwens, waarom had je uberhaupt bij telecom.nu besteld. Stap gewoon een winkel binnen.
Je kan kpn contracten altijd nog binnen een aantal dagen annuleren zonder enige reden. Dit kunnen wij ook in de winkel en dat moet telecom.nu ook kunnen!!! Kan gewoon in dat MOL systeem van hun. Ik zou gewoon telecom bellen. Vertel ze maar over dat systeem. Ik weet het 100% zeker. Heb het laatst nog moeten doen bij een klant.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Niet online
Valt het niet onder koop op afstand en dus de zeven dagen bedenk tijd?

Anyway, ik kan niet wachten tot ik mn vakantiegeld krijg, want dan zal ook ik de N95 gaan halen. Nou ben ik helemaal niet op de hoogte van de mogelijkheden van het symbian besturingssysteem, maar ik vroeg me af of het mogelijk is je smsjes over te zetten naar je pc?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan hier nu echt niet een 2de topic voor geopend worden? daar al die berichten over Abbo's etc kan je door het bos de bomen nietmeer zien...het is een ramp om iets terug te vinden enz...dit is een Nokia N95 topic...en dus eigelijk niet over abbo's etc (no offence...maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:36:
kan hier nu echt niet een 2de topic voor geopend worden? daar al die berichten over Abbo's etc kan je door het bos de bomen nietmeer zien...het is een ramp om iets terug te vinden enz...dit is een Nokia N95 topic...en dus eigelijk niet over abbo's etc (no offence...maar toch...)
Tot 3 dagen geleden was dat het enige waar over geluld kon worden, afgezien van speculaties over de werking van het toestel. Toen was het wat mij betreft ook allemaal relevant, omdat het er om ging hoe je het beste/voordeligste aan de N95 kunt komen en het in veel mindere mate over 'algemene' zaken als PIT ging.

Maar ik ben het met je eens dat een topic over het toestel zelf een toevoeging zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josiph
  • Laatst online: 08-02-2023
weet iemand of de n95 via de (volgens mij) standaard usb connector kan worden opgeladen (bijvoorbeeld via je pc) ik heb namelijk nog een 12v auto aansluiting met een usb connector erop dan zou ik de n95 hiermee in de auto makkelijk op kunnen laden zonder een nieuwe adapter te kopen
(doe ik nu met mn mda compact ook nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josiph schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:54:
weet iemand of de n95 via de (volgens mij) standaard usb connector kan worden opgeladen (bijvoorbeeld via je pc) ik heb namelijk nog een 12v auto aansluiting met een usb connector erop dan zou ik de n95 hiermee in de auto makkelijk op kunnen laden zonder een nieuwe adapter te kopen
volgens mij niet...ik heb hem al meermaals gebruikt terwijl hij aan de PC gekoppeld was en toch ging de baterij leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie van de prijzen voor het navigeren? ik vind ze erg vreemd liggen...
voor belgie:

3jaar: 69.99euro
1jaar: 59.99euro
30dagen: 7.99euro
7dagen: 6euro

vrij duur ook voor alleen belgie...vind ik toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josiph
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:57:
[...]

volgens mij niet...ik heb hem al meermaals gebruikt terwijl hij aan de PC gekoppeld was en toch ging de baterij leeg...
hmm dat is wel minder ik vond dat echt ideaal omdat bijna iedereen wel zon kabeltje thuis heeft liggen en het dan ook erg makkelijk zou zijn om je n95 op te laden :P
maar ja mag de pret niet drukken dinsdag ligt ie op de mat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piellekes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 14:46

Piellekes

Sensuàl!

krijgen veel mensen m nog van telecom.nu? of hebben zij al verstuurd?

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josiph schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:14:
[...]

hmm dat is wel minder ik vond dat echt ideaal omdat bijna iedereen wel zon kabeltje thuis heeft liggen en het dan ook erg makkelijk zou zijn om je n95 op te laden :P
ik heb een Nokia Autolader gekocht....origineel van Nokia dus, en die koste 14euro...niet erg veel dus, en een ander merk had je al voor 9euro...valt dus allemaal heel erg goed mee vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josiph
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:18:
[...]

ik heb een Nokia Autolader gekocht....origineel van Nokia dus, en die koste 14euro...niet erg veel dus, en een ander merk had je al voor 9euro...valt dus allemaal heel erg goed mee vind ik
ja dat is idd niet veel nee dan doe ik dat ook maar :+

ik heb het ook bij telecom.nu besteld ik zit net bij de 2e zending deze komt maandag binnen en ligt dinsdag op mn mat als t goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het videocentrum. Ik deed precies hetzelfde als op dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=u5foQsiz828 Instaleren van nieuwe service, maar als ik dan via mijn routerverbinding wil maken valt de Nokia constant uit. Ik heb het ook geprobeerd via umts, dan pakt ie hm gewoon en kan ik video's kijken van youtube. (overigens geen waarschuwing dat ik dan ga betalen....

Hoe zat dat precies met een abbo van KPN ontbinden binnen een paar dagen? Ik betaal het geld wel veel liever bij voor een T-mobile abbo zodat ik me nergens zorgen over hoef te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
Iemand toevallig nog in een t-mobile shop geweest is waar het koopzondag is en de n95 op voorraad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:42:
Iemand toevallig nog in een t-mobile shop geweest is waar het koopzondag is en de n95 op voorraad ?
die zult niet op voorraad zijn, omdat T-mobile later in de maand met zijn eigen versie van N95 komt.

*excuses, ik heb zojuist gehoord dat enkele T-mobile-shops in Nederland het wel op voorraad hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:22:
Ik heb een probleem met het videocentrum. Ik deed precies hetzelfde als op dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=u5foQsiz828 Instaleren van nieuwe service, maar als ik dan via mijn routerverbinding wil maken valt de Nokia constant uit. Ik heb het ook geprobeerd via umts, dan pakt ie hm gewoon en kan ik video's kijken van youtube. (overigens geen waarschuwing dat ik dan ga betalen....

Hoe zat dat precies met een abbo van KPN ontbinden binnen een paar dagen? Ik betaal het geld wel veel liever bij voor een T-mobile abbo zodat ik me nergens zorgen over hoef te maken.
Beste Boerik,

KPN hanteert een annuleringstermijn van 48 uur. Het is vaak ietswat lastiger als je nummerbehoud heeft aangevraagd.
Verder moet je uiteraard kijken naar de toestelkorting die je bij T-mobile zou krijgen. Deze zou misschien lager uitkomen dan bij KPN HI/KPN mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josiph schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:14:
[...]

dit is zeer spijtig van nokia want mijn htc tynt kan dat wel allemaal.en dat zou voor een toestel van 700€ zeker moeten gaan.nu wil ik nog eens horen of de" interne gps wel het van het is.want naar mijn mening werkt een bleutooth gps muis nog het beste

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
iemand een idee of de t-mobile winkel in de kalverstraat de n95 heeft (zou wel willen bellen, maar geen enkele t-mobile winkel heeft een openbaar nummer en klantenservice is dicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel verwachten jullie dat TomTom een fix uitbrengt voor de N95? Vind het namelijk behoorlijk waardeloos dat TomTom niet communiceert met de interne GPS van de N95...

Bovenstaande klinkt misschien overdreven, maar TomTom 6 i.c.m. interne GPS is voor mij de reden om wel of niet voor de N95 te kiezen. Gaat dit namelijk nooit werken, dan kan ik net zo goed mijn N73 houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Koop op afstand geldt hier inderdaad, toestel weigeren, of contact opnemen met telecom.nu om te cancellen.
Dropsen schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de GPS uitgeprobeerd.... ik verwachte niet veel vanwege de verhalen over lange locktijden etc, maar dat viel echt reuze mee! Ik stond net buiten en had in 2 seconden een lock en vond echt zo de straat waarin ik woon. Dit deed ik door de optie weergeven>satteliet info aan te klikken. Maar zelfs nu heb ik nog een lock terwijl ik gewoon binnen op mijn kamer zit. Ik heb constant 3-4 sattelieten als zwart balkje en de telefoon ligt niet eens in de vensterbank, maar onder mijn crt monitor.

Hoop dat ie straks ook zo goed werkt met Tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:56:
[...]

Beste Boerik,

KPN hanteert een annuleringstermijn van 48 uur. Het is vaak ietswat lastiger als je nummerbehoud heeft aangevraagd.
Verder moet je uiteraard kijken naar de toestelkorting die je bij T-mobile zou krijgen. Deze zou misschien lager uitkomen dan bij KPN HI/KPN mobiel.
48 uur na tekendatum.....
Heb precies hetzelfde probleem gehad. In dit geval via 2call. Order gecanceled. Toestel ergens anders gehaald. Maar wat blijkt? Toestel werd 's avond ALSNOG verstuurd. Provider gebeld, maar het mocht helaas niet meer baten. 48 uur gingen al in nadat ik getekend had.
Dus zit nu vast aan een extra abonnement wat totaal niet de bedoeling was. Dus mensen let op met wat je doet via internet... En vooral met 2call...

Het contract was direct nadat ik de benodigde papieren had gefaxt direct aangemaakt. Maar dit nieuwe abonnement was nog niet actief/aangesloten. Het was voor hun een kwestie van 1 druk op de knop en de hele aansluiting was verwijdert. Normaal gesproken antwoorden ze tijdens openingstijden binnen een half uurtje, maar in dit geval GEK GENOEG kreeg ik geen antwoord op de annulering... Ik kan hier maar een conclusie uit trekken.... Maar ze zijn ook zeker nog niet klaar met mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:02:
Ik heb zojuist de GPS uitgeprobeerd.... ik verwachte niet veel vanwege de verhalen over lange locktijden etc, maar dat viel echt reuze mee! Ik stond net buiten en had in 2 seconden een lock en vond echt zo de straat waarin ik woon. Dit deed ik door de optie weergeven>satteliet info aan te klikken. Maar zelfs nu heb ik nog een lock terwijl ik gewoon binnen op mijn kamer zit. Ik heb constant 3-4 sattelieten als zwart balkje en de telefoon ligt niet eens in de vensterbank, maar onder mijn crt monitor.

Ik krijg GPS helemaal niet werkende. Als ik kies voor GPS-positie krijg ik continue de melding dat er geen GPS-verbinding beschikbaar is. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA...die barcode lezer is gewoon SUPER :p :p...ik heb net mijn eigen barcode gemaakt...

allemaal...INSCANNE! dat werkt zelfs vanaf het computerscherm ;)

BARCODE:
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=ThaBoy%20RoCkZ%20with%20his%20new%20Nokia%20N95...from%20Belgium%20for%20www.Tweakers.net%20HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:02:

3-4 sattelieten noem ik niet echt een fix. Vanaf 6-7 wordt het een beetje nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:14:
HAHA...die barcode lezer is gewoon SUPER :p :p...ik heb net mijn eigen barcode gemaakt...

allemaal...INSCANNE! dat werkt zelfs vanaf het computerscherm ;)

BARCODE:
[afbeelding]
'ThaBoy RockZ with his new Nokia N95...from Belgium for www.Tweakers.net HAHA'
Dit is de eerste barcode die het toestel pakt :)

Zijn dit de enige soorten barcodes die het toestel pakt? Want EAN-codes kreeg ik niet te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:14:
[...]

3-4 sattelieten noem ik niet echt een fix. Vanaf 6-7 wordt het een beetje nauwkeurig.
Hij heeft 3-4 sattalieten binnen, buiten zullen het er vast meer zijn geweest. Hier bij mij werkte GPS ook perfect. Eerste keer duurde het 2 minuutjes. Daarna signaal binnen 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:20:
[...]

'ThaBoy RockZ with his new Nokia N95...from Belgium for www.Tweakers.net HAHA'
Dit is de eerste barcode die het toestel pakt :)

Zijn dit de enige soorten barcodes die het toestel pakt? Want EAN-codes kreeg ik niet te pakken..
normaal zou hij ook gewone (inc EAN) barcodes moeten lezen, maar ik ben er ook nogmaar net mee bezig...in gewone barcodes kan natuurlijk wel niet zoveel informatie...in die speciale kunnen bijna 300tekens...hij herkent zelfs telefoon nummers en URLs...ik vind het geweldig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:25:
[...]

normaal zou hij ook gewone (inc EAN) barcodes moeten lezen, maar ik ben er ook nogmaar net mee bezig...in gewone barcodes kan natuurlijk wel niet zoveel informatie...in die speciale kunnen bijna 300tekens...hij herkent zelfs telefoon nummers en URLs...ik vind het geweldig :p
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.startabo.nl%20Nieuwe%20vorm%20van%20SPAM%20%3A-D

Echt een heerlijk toestel :-D

Ik kom trouwens op internet veel software tegen voor het Symbian besturingssysteem, alleen kost (bijna) alles wel geld. Weet jij toevallig waar ik veel van dit soort software kosteloos kan downen? Bij de software market (via het toestel zelf) kost IM (o.a. MSN) zelfs iets van 15 eurie's.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:32:
[...]

[afbeelding]

Ik kom trouwens op internet veel software tegen voor het Symbian besturingssysteem, alleen kost (bijna) alles wel geld. Weet jij toevallig waar ik veel van dit soort software kosteloos kan downen? Bij de software market (via het toestel zelf) kost IM (o.a. MSN) zelfs iets van 15 eurie's.....
HAHA....spammen ist verboten :p :p :p...werkt goed he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:32:
[...]

[afbeelding]

er is ook veel freeware te vinden hoor...
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=9058300
op deze site is trouwens ook ene hele goede versie van msn te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josiph schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:54:
Dit moet je wel apart kopen, maar houdt wel je sigarettenaansteker beschikbaar voor iets anders: http://www.smartphoneshop...00-usb-charger-cable.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij t-mobile was ik 4,95 kwijt voor een autoplader. Dit kan dus niet echt het probleem zijn.

Ik krijg hem alleen nog niet gesynchroniseerd met mijn parrot carkit. Dat vind ik wel heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:19:
Bij t-mobile was ik 4,95 kwijt voor een autoplader. Dit kan dus niet echt het probleem zijn.

Ik krijg hem alleen nog niet gesynchroniseerd met mijn parrot carkit. Dat vind ik wel heel vervelend.
Welke Parrot carkit heb je? Ik wilde er namelijk net eentje bestellen (de 3100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks325
  • Laatst online: 17-08-2024
Weet iemand al prijzen van het toestel bij verlenging van een T-Mobile abo in de shop? Zit er over te denken om nog ff in de auto te springen richting Rotterdam.... De site van T-Mobile ligt eruit, voor onderhoud... misschien komen de prijzen erop.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 20:21

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Hee ik heb hem ook binnen.
gps idd lange lock tijd (2min) bij mij heel vaak 3 tot 4 sat's maar in eens WAP 5 sat's en hij gaf perfect aan waar ik me begaf.

Camera is ook beter dan verwacht (ook de macro en nacht stand is perfect)
heb hem ook aan mijn parrot ck3400 carkit gehangen eerlijk gezegt niet gekeken of mijn tel nummer in de carkit zaten maar volgens mij wel

wlan met wep ook binnen een paar seconden aan de gang gekregen.

het eenigse probleem dat ik heb is met mijn I-Tech Virtual Laser Keyboard op hun site staan wel bluetooth drivers voor een symbian OS series_60 alleen de tel pikt deze niet :|

Ook heb ik al een paar keer gehad dat er tewijnig geheugen vrij was om bijv de camera te starten probeer je het dan nog een keer doet i het wel :S

Ik had hem trouwens donderdag bij GSMtrack besteld. zaterdag binnen gekregen.
en toen ik de doos openmaakte zat er ook nog een cado bon in van €25,- terwijl de tel zelf met verzendkosten een €674 koste. ook was het 1gb kaartje aanwezig. PERFECT dus.

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr-Beamer schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:37:
Hee ik heb hem ook binnen.
gps idd lange lock tijd (2min) bij mij heel vaak 3 tot 4 sat's maar in eens WAP 5 sat's en hij gaf perfect aan waar ik me begaf.
Hoe heb jij GPS aan de praat gekregen? Heb al van alles geprobeert maar het wil niet lukken...
Mr-Beamer schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:37:
Ook heb ik al een paar keer gehad dat er tewijnig geheugen vrij was om bijv de camera te starten probeer je het dan nog een keer doet i het wel :S
Komt omdat er te veel applicatie's openstaan. Als je in het menu bent en bij de logootjes staan blauwe pijltjes/rondjes dan staat deze app. nog aan. Als je klaart ben met iets altijd toepassing sluiten via opties --> afsluiten. Volgens mij moetie het dan gewoon doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sparks325 schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:36:
Weet iemand al prijzen van het toestel bij verlenging van een T-Mobile abo in de shop? Zit er over te denken om nog ff in de auto te springen richting Rotterdam.... De site van T-Mobile ligt eruit, voor onderhoud... misschien komen de prijzen erop.... :P
Yep, gisteren bij T-mobile geweest. De laaste net voor mijn neus weggekaapt 8)7
bij verlenging van Flex 30 voor 2 jaar komt de prijs op € 209,95 dus das best aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 20:21

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:49:
[...]
Hoe heb jij GPS aan de praat gekregen? Heb al van alles geprobeert maar het wil niet lukken...
[...]
Gewoon geduld hebben :P (wachten duurt lang)

Ik heb wel de funcktie "opbasis van netwrk" uitgeschakeld ik weet alleen niet of dit verschil maakte
(te vinden in menu-instrumenten-gps ggvns-opties-instell.positiebepaling)

Ook moet je in het begin een actieve verbinding hebben met het internet (ik heb het met wlan gedaan)
Komt omdat er te veel applicatie's openstaan. Als je in het menu bent en bij de logootjes staan blauwe pijltjes/rondjes dan staat deze app. nog aan. Als je klaart ben met iets altijd toepassing sluiten via opties --> afsluiten. Volgens mij moetie het dan gewoon doen.
als je de menu knop lang ingedrukt houd zie je een ALT-TAP menutje
daar kan je ook zien wat er open staan en kan je er naar toe gaan

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
JAAAAAAAAAAAAA ik heb ook de Nokia N95 na eindeloos wachten!
Eerder dan verwacht dankzij een vriend die deze gedeeltelijk heeft voorgeschoten voor mij en deze heeft opgehaald.
Dus sinds zaterdag ben ik de trotse eigenaar van dit mega apparaat.

Merk wel dat veel 60V3 software niet (lekker) meer draait.
De gratis Bantumi werkt niet bijvoorbeeld.
Heel vervelend.
SkyForce is niet langer full screen.
Ook de 240x320 versie niet.
Snif.

En lopend een GPS fiks krijgen?
Vergeet het maar!
Heb bijna 4 a 5 min gelopen met dat ding.
Argh!
Dus nog geen (positieve) GPS ervaring met de N95.
Snif.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:12:
[...]

Een veel snellere processor ?

Dit is wat NSysinfo over mijn N95 te vertellen heeft:

[afbeelding]

Als ik me niet vergis, dezelfde processor als mijn E60.
Vraag me niet wát ze er aan veranderd hebben, maar het voelt wel sneller, ja. :)
Ben na 3 dagen nog steeds behoorlijk onder de indruk van dit ding O+
Dat programma is scheef!
Er zit een super hippe nieuwe 330 Mhz processor in van Texas Instruments.
Geloof mij nou maar!
De specs zijn hier al meerdere malen voorbij gekomen en ik kan je garanderen dat er geen crappy 213 Mhz proc meer in zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van jullie misschien hoe je de mappen voor smart2go op een andere manier in je telefoon krijgt? Elke keer als ik Nokia maps probeer op te starten krijg ik de error om een foutenrapport te versturen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Transfer gaat trouwens heel erg traag via de USB op Vista.
Lastig als je veel muziek zit over te gooien.
Duurt erg lang zo allemaal... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan testen of 4GB nu wel of niet werkt? Sandisk zegt van wel, Nokia van niet.. ik zou dit wel graag willen weten.

Wat ik eigenlijks nog als enige toevoeging graag had willen zien overigens is een soort van trackbal/muisknopje waardoor surfen net ff wat fijner gaat. (HTC P3300). Touchscreen zou ook erg tof zijn geweest. Met die vierpuntstoets gaat het niet echt gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:35:
[...]

Welke Parrot carkit heb je? Ik wilde er namelijk net eentje bestellen (de 3100).
De 3100 ;-)

Wel een perfect carkitt dus zeker een aanrader!

Ik verwacht dat het met een software update verholpen moet zijn. I let you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplader is trouwens knap klein! Was 'm vanochtend kwijt.....zat ie in de was, zegt genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:23:
Weet een van jullie misschien hoe je de mappen voor smart2go op een andere manier in je telefoon krijgt? Elke keer als ik Nokia maps probeer op te starten krijg ik de error om een foutenrapport te versturen.... :(
Dat probleem heb ik dus ook.. ik denk dat het een foute versie is die op die site staat :?

Trouwens vandaag voor t eerst GPS rijdend uitgeprobeerd, waarbij ik dus de kaarten nog niet op mn N95 had staan omdat dat Nokia maps niet werkt. De fix neemt een aantal minuten in beslag en vervolgens kan je via een aantal (omslachtig) stappen je navigatie starten. Echter als je van de route afwijkt duurd het gewoon weer veel te lang voordat hij een nieuwe heeft en moet je weer al die stappen doorlopen 8)7 Bovendien liet hij me het laatste stukje verkeerd rijden terwijl ik (achteraf gezien) al bijna bij de sportvereniging was waar ik moest zijn..

Niet zo tevreden dus, na deze 7 dagen die ik van BC cadeau heb gekregen pak ik mijn TT met MPV M500 weer en dan is het wachten op die 6.03 van TT..

Verwend TomTom-gebruikert? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen eens 7 dagen GPS proberen omdat mijn code ongeldig is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:22:
ik kan geen eens 7 dagen GPS proberen omdat mijn code ongeldig is :?
kies je wel voor west-europa (en niet voor benelux)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij ga ik morgen toch echt terugsturen.... Het euvel met de 'loszittende' slidel
(ja, ik heb de Sand uitvoering...) vind ik toch echt niet acceptabel. Het voelt net aan alsof er wat schroefjes los zitten in dat apparaat.

Voor de rest vind ik het toestel in het echt nog 10x mooier dan in al die unbox & review video's
+ foto's bij elkaar..!! Echt top..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadloos internetten kan de gezondheid schaden

Draadloos internetten is tegenwoordig overal ingeburgerd. Want wat is gemakkelijker dan ook buiten kantoor of werkkamer via een hotspot online te kunnen gaan? De Independent on Sunday ontdekte echter de keerzijde van de medaille: draadloos internetten zou bij jongeren gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken.

Alarmbel
Het 'Health Protection Agency', dat in Groot-Brittannië optreedt als 'gezondheidswaakhond' heeft de alarmbel geluid en vraagt een officieel onderzoek naar de gevaren van het wijdverspreide gebruik van draadloze communicatienetwerken op schole

Mogelijk schadelijke effecten
Sir William Stewart, hoofd van dat Health Protection Agency, wil dat leerlingen worden onderzocht op de mogelijke schadelijke effecten van de netwerken, omdat die straling verspreiden. Ook de Brtse leerkrachtenvakbond, die zo'n 35.000 leden telt, richt deze week een oproep tot staatssecretaris Alan Johnson om een officieel onderzoek in te stellen.

Gevaarlijk
Want hoewel het Britse ministerie van Onderwijs Wifi nog prijst als een 'magisch systeem' omdat het de mogelijkheid schept computers te gebruiken zonder dat die op het telefoonnet zijn aangesloten, laten wetenschappers in verschillende landen steeds luidere waarschuwingen horen. Her en der zijn draadloze internetverbindingen op lagere scholen al verboden, zoals al in de Oostenrijkse provincie Salzburg, waar dokter Gerd Oberfeld, het hoofd van de provinciale milieu- en gezondheidsdienst, de Wifi-verbindingen onverbloemd 'gevaarlijk' noemt.

Onvoldoende feitenmateriaal
Professor Olle Johansson, van het prestigieuze Zweedse Karolinska Institut, houdt nog een slag om de arm en zegt dat 'we nog niet voldoende feitenmateriaal hebben om onvoorwaardelijk "stop" te zeggen'. Maar hij wijst er wel op dat "duizenden artikelen in vakbladen sinds enkele jaren wijzen op de risico's de verbonden zijn aan het gebruik van draadloze verbindingen".

Razendsnelle ontwikkeling
De waarschuwingen komen terwijl de groei van het aantal Wifi hotspots razendsnel stijgt en zowel hotelgasten als koffiedrinkers in een wegrestaurant langs die weg op het inernet kunnen surfen. In veel Europese landen gaat het hier om een technologische ontwikkeling die nog sneller verloopt dan de opkomst van de GSM. Er is trouwens nog een raakvlak tussen die twee voorbeelden van de rol die communicatietechnologie speelt in de hedendaagse samenleving.

Mobieltjes
Want over het gebruik van 'mobieltjes', vooral door jongeren, doen ook al gezondheidswaarschuwingen de ronde, zeker nu de meest recente onderzoeken de bezorgdheid over het gebruik van GSM's lijken te bevestigen. En net als bij het nieuwe 'Wifi-alarm' is het Sir William Stewart die de noodklok luidt omdat de straling die beide systemen veroorzaken kanker en voortijdige seniliteit zou kunnen veroorzaken. (belga/hln)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Laatst online: 05-09 01:47
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:44:
[...]

Uuhmz nou nee, in een latere post staat dus van niet. Ik ben momenteel zelf bezig met te proberen of ik youtube opkom, dat lukt wel via KPNmobiel (die vind ie) maar hij zegt dat ik geen java heb of niet heb aanstaan, erg lastig. Er zitten echt ontzettend veel functies op en ik verdwaal in de menus zo ongeveer.

Ik houd jullie op de hoogte (weet iemand misschien eigenlijk hoe je youtube aan de praat krijgt met de n95)?
check http://pda.t-mobile.nl en zoek dan ergens daar bij video of media Tini Tube, deze is ook van YouTube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds gisteren dit leuke toestel enkel een import toestel heb ondertussen al veel dingen geprobeerd was wel even wennen aan de gps maar voor de rest heb ik er toch geen problemen over zelfs niet dat ik hem in het engels heb ik weet in belgie is hij nog moeilijk te krijgen en ik was niet van plan om er dik 800 euro voor te betalen maar ben vrij goedkoop uitgeweest voor 450 euro en ook al komt het toestel uit engeland ben er tevreden mee en leuke ervan is de meeste software die ik ge bruikte op mijn n80 werkt ook op dit toestel _/-\o_

nu hopen dat we binnenkort dezelfde tarieven krijgen in belgie als in nederland voor gsm gebruik

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:19:
heb sinds gisteren dit leuke toestel enkel een import toestel heb ondertussen al veel dingen geprobeerd was wel even wennen aan de gps maar voor de rest heb ik er toch geen problemen over zelfs niet dat ik hem in het engels heb ik weet in belgie is hij nog moeilijk te krijgen en ik was niet van plan om er dik 800 euro voor te betalen maar ben vrij goedkoop uitgeweest voor 450 euro en ook al komt het toestel uit engeland ben er tevreden mee en leuke ervan is de meeste software die ik ge bruikte op mijn n80 werkt ook op dit toestel _/-\o_

nu hopen dat we binnenkort dezelfde tarieven krijgen in belgie als in nederland voor gsm gebruik
kan je deze dan niet updaten naar het nederlands???en waar besteld???
Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.