Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Kan iemand een reviewtje schrijven met pics enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een fijne dag allemaal .......veel speelgenot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 02:43:
Ik heb een probleem het toestel vind wel mijn draadloze verbinding maar als ik er gebruik van wil maken geeft het toestel een foutmelding dat de gateway niet reageert weten jullie wat het is maar de draadloze verbinding die hij oppikt van de buren doet ie het wel?
Beveiligd? Slecht bereik. Koop gewoon een routertje of usb stickie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Helaas, mijn cam van m'n N95 is gesneuveld, net terug geweest naar de Belcompany, krijg dinsdag een nieuwe.. Perfect geregeld van hun dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
hoe zit het met het gps signaal...en vooral de cold fix en hot fix...tis erg teleurstellend dat Nokia hier gebruik maakt van qualcom ipv sirfstar...in de meeste reviews over de 2 gps chipsets komt de sirfstar ver boven de qualcom uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de meegeleverde headset al gebruikt? Wanneer ik een inkomende oproep krijg is het niet mogelijk met behulp van de Audio Adapter (AD-43) het gesprek aan te nemen zodat ik alsnog de telefoon zelf moet gebruiken om op te nemen.
Doe ik iets fout, of is dit simpelweg een defect!?

Verder heb ik niets dan lof over deze telefoon. Met name de kwaliteit van het scherm is fantastisch, er zit een soort van color-shine laag op. Erg mooi! De camera werkt ook een stuk sneller dan de N73. Desalniettemin vind ik het schuifsysteem van de camera van de N73 handiger in gebruik dan die van de N95.

Ook nog een opmerking over videocalls.
Het is met de N95 lastiger omschakelen van de front-camera naar de echte camera.
Bij de N73 was het een kwestie van het schuifje naar beneden schuiven, dan werd daarmee de camera automatisch geactiveerd.
Bij de N95 gebeurt er niets wanneer ik het kleine (priegel)schuifje opzij klik. Misschien is het een instelling ergens........ !?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Toen ik gisteren mn telefoon ging halen by BC., wisten ze daar overigens ook niets van de headset actie. Maar na een belletje werd geregeld dat ik em nagestuurd kreeg. :)

Overigens type ik dit bericht nu vanaf mn N95! :D

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 21-04-2007 10:38 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:29:
[...]

Mag ik vragen waar je hem hebt besteld?
Niet besteld, gewoon de Bel Company in Leeuwarden binnengelopen. En 5 minuten later was het geregeld.

Edit: Hoe zit dat eigenlijk met die GPS, ik sta 5 minuten in de tuin met die telefoon boven mijn hoofd te zwaaien maar GPS bereik vinden ho maar. Doe ik iets fout of duurt het gewoon erg lang voordat het GPS signaal opgepikt wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:12:
[...]

Niet besteld, gewoon de Bel Company in Leeuwarden binnengelopen. En 5 minuten later was het geregeld.

Edit: Hoe zit dat eigenlijk met die GPS, ik sta 5 minuten in de tuin met die telefoon boven mijn hoofd te zwaaien maar GPS bereik vinden ho maar. Doe ik iets fout of duurt het gewoon erg lang voordat het GPS signaal opgepikt wordt.
Owh, dan moet ik er zelf misschien ook maar eens even gaan kijken. (Woon zelf ook in Leeuwarden).

Ben er alleen nog niet uit wat ik ga doen, haal ik in Juli ook de N95 (Abbo loopt in oktober af) of neem ik toch een jaartje een sim-only? (Heb nu de k800i).

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren bij Belcompany Groningen een geprobeerd te bemachtigen, maar daar moest ik pinnen (0,01), maar ben m'n pincode al een paar jaar kwijt, dus dat werd niets. Bovendien ben ik midden in verhuizing, dus zo'n nieuw speeltje helpt dan ook niet echt.

Maar kon het vanochtend toch niet laten om toch even Mediamarkt te proberen en daar toch maar de laatste gekocht.

Hij is wel super hoor! En die gegevensoverdracht functie...SUPER gewoon! Bluetooth toetsenbordje erbij zoeken nog en dan kan de laptop opzich wel de deur uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Toestel lijkt me ook wel wat. Maar kan ik als ik dit toestel heb (met mobiel internet) ook een programma installeren om mijn pc thuis te bedienen ('remote pc' of hoe noem je zo'n programma)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:06:
[...]

Beveiligd? Slecht bereik. Koop gewoon een routertje of usb stickie.
mijn netwerk is beveiligd maar ik tik wel mijn hex code in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim1981 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:23:
Toestel lijkt me ook wel wat. Maar kan ik als ik dit toestel heb (met mobiel internet) ook een programma installeren om mijn pc thuis te bedienen ('remote pc' of hoe noem je zo'n programma)?
Er zijn wat J2ME toepassingen waarmee dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:18:
gisteren bij Belcompany Groningen een geprobeerd te bemachtigen, maar daar moest ik pinnen (0,01), maar ben m'n pincode al een paar jaar kwijt, dus dat werd niets. Bovendien ben ik midden in verhuizing, dus zo'n nieuw speeltje helpt dan ook niet echt.

Maar kon het vanochtend toch niet laten om toch even Mediamarkt te proberen en daar toch maar de laatste gekocht.

Hij is wel super hoor! En die gegevensoverdracht functie...SUPER gewoon! Bluetooth toetsenbordje erbij zoeken nog en dan kan de laptop opzich wel de deur uit!
Die laptop vervangen door een n95? Ga dan voor de e90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:18:

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=113775 €102,95
sallandautomatisering €105,74
obcs €113.76

heb em icm de n93, werkt perfect! moest alleen ff zoeken naar software voor tobo daar er alleen mmc kaartje bijzat.... linkje

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 21-04-2007 13:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het koppelen van de N95 via USB aan, bijvoorbeeld een laptop?

Zodra ik dat doe krijg ik onophoudelijk zo'n windows ballonetje met de melding nieuwe hardware gevonden "Nokia N95" en "Nokia Windows Portable Device Driver"

Ook al haal ik de USB kabel los dan nog blijven die meldingen komen, alleen reboot zorgt ervoor dat meldingen verdwijnen, pc suite al geupdated, opnieuw geinstalleerd enz. Maar probleem blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:15:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het koppelen van de N95 via USB aan, bijvoorbeeld een laptop?

Zodra ik dat doe krijg ik onophoudelijk zo'n windows ballonetje met de melding nieuwe hardware gevonden "Nokia N95" en "Nokia Windows Portable Device Driver"

Ook al haal ik de USB kabel los dan nog blijven die meldingen komen, alleen reboot zorgt ervoor dat meldingen verdwijnen, pc suite al geupdated, opnieuw geinstalleerd enz. Maar probleem blijft...
Dit had ik wel met mijn N80, nog geen oplossing voor gevonden helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
bartgrefte schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:00:
[...]
heb em icm de n93, werkt perfect! moest alleen ff zoeken naar software voor tobo daar er alleen mmc kaartje bijzat.... linkje
Bij de N80 kon je die software gewoon via de telefoon downloaden. Via "Downloaden" dacht ik. Wellicht dat dat bij jouw N93 ook kon en dat het bij de N95 ook zo zal gaan. :)
ococ schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 02:43:
Ik heb een probleem het toestel vind wel mijn draadloze verbinding maar als ik er gebruik van wil maken geeft het toestel een foutmelding dat de gateway niet reageert weten jullie wat het is maar de draadloze verbinding die hij oppikt van de buren doet ie het wel?
Ik had het bij mijn N80 bij mijn router ook. Ik heb toen mijn N80 een statisch IP gegeven en gateway/dns/etc ingevuld in mijn N80. Toen werkte het wel gewoon. DUs probeer dat eens.

[ Voor 37% gewijzigd door DoubleD1980 op 21-04-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
De N95 net ook maar even gehaald bij de BelCompany! Hij voelt echt super aan! Slider is ook perfect. Nu eerst maar eens opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne heeft vertraging. Blijkbaar heeft de telefoonboer alleen maar het zandkleur binnen. "De zilvere kan momenteel nog niet geleverd worden." 8)7

Intussen dan maar een vraagje: kan de N95 met VPN-verbindingen overweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joon schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 01:48:
ik heb mn n95 ook opgepikt bij belcompany vandaag, toen ik thuiskwam ben ik er natuurlijk meteen mee aan de slag gegaan.
wat mij opviel na een tijdje is dat de linkerkant van de slider een beetje op-en-neer wipt waardoor je een klikkend geluid krijgt als je een knopje indrukt op de slider, hebben meer mensen dit euvel? ik zit er nl aan te denken om terug te gaan naar de belcompany.
Ik heb dat 'euvel' idd ook. Speling in de slider.... Voor een toestel van 700+ euro vind ik dat toch niet helemaal op z'n plaats...maar ben bang dat dit bij een 'eerste batch' toestel hoort. Die van mij is overigens 'made in Finland'.

Voor de rest: erg indrukwekkend toestel..!! Prachtig scherm, snel + die features GPS, 5MP camera, HSDPA internet...echt TOP..!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Mm er komt bij mij wel een hoge toon van het scherm af. Als je aan het bellen bent is dit wel een beetje irritant. Het is een hele hoge pieptoon. Niet super storend aanwezig, maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:15:

Merkwaardig.
Je hebt de nieuwste Nokia PC Suite geinstalleerd zeg je ?
Heb ik ook, en zowel mijn laptopje op het werk als de desktop thuis waren na een paar minuten klaar met die meldingen, en sindsdien werkt alles gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:57
Ik vind het toestel momenteel iets aan de dure kant. Ik blijf nog even wachten tot de volgende maand is ingegaan. Heb geen bronnen maar ik vermoed dat ze dan wel een prijsverlaging zullen voeren, ookal is het maar een kleinbeetje, nog een week kan ik wel wachten.

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Razer schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:58:
Mm er komt bij mij wel een hoge toon van het scherm af. Als je aan het bellen bent is dit wel een beetje irritant. Het is een hele hoge pieptoon. Niet super storend aanwezig, maar wel jammer.
Daar heb ik wel meer mensen over gehoord. Terugbrengen, want dat hoort niet.
Heb de mijne gisteren gehaald en ben er super tevreden over. Kreeg er ook gewoon een Nokia headset bij, zonder mankeren. Prima service van de Belcompany nadat ze me gisteren ook al belden (zoals beloofd) wanneer de N95 binnen zou komen.

GPS vind ik ook wat aan de trage kant, maar heb gelukkig een navigatie in de auto, dus ben er niet van afhankelijk. WLAN configureren (met WPA) was een fluitje van een cent. Key intikken en surfen! Radio is ook geweldig, maar de settings van de zenders zie je kunt downloaden zijn een zooitje. Er klopt niks van. Niet doen dus.....

Verder niks dan lof over dit ding. Wil alleen nog wel een goede bescherming hebben voor dit stukje techniek. Zijn er al mensen met ervaring met de clear case of een andere hoes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Weet iemand wat hij los bij de Media Markt kost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Ybox schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:26:
Dat zal van vestiging tot vestiging (kunnen) verschillen, want de franchisenemers kunnen in principe hun eigen prijzen bepalen. ik verwacht niet dat ie daar onder de 700 euro te krijgen is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanochtend langs de BC geweest. Ben aan het twijfelen om 'm daar te gaan halen; dacht dat ie via internet goedkoper te krijgen was, maar kan dat nergens vinden :-S. Bij BC €330,- bij een Hi25 abbo en vervolgens nog €100,- korting wanneer je er Hi eindeloos bij neemt... is wel een aantrekkelijke aanbieding... Ik volg dit topic al een tijdje, en het is me opgevallen dat veel mensen 'm nemen icm met PIT... ik vraag me af wat de voordelen van PIT zijn t.o.v. Hi eindeloos... Bij Hi heb je te doen met 'n FUP? (fair use policy) ... en voor de rest nog nadelen van Hi? Had gelezen iets met VOIP en iets met streaming? wellicht dat iemand mij kan overtuigen waarom ik juist PIT moet nemen of Hi eindeloos... :-S Als k 'm met PIT ga nemen denk k dat k 'm bestel bij telecom.nu... €300,- icm Flex 25 en PIT... is dus wel iets duurder dan de Hi-aanbieding bij BC...

edit:
thnx voor je antw abductor; wat ik er uit begrijp is dat er niet echt 'n verschil zit tussen PIT en Hi eindeloos en dat je met beide geen extra kosten hebt voor video streaming? BTW wat valt er onder videostreaming eigenlijk? Is dat bv wanneer je op You-tube of in de dumpert van GS video's gaat bekijken? of valt het bekijken van video's op internet gewoon onder data-verbruik?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:10:
[...]

Merkwaardig.
Heb ik ook, en zowel mijn laptopje op het werk als de desktop thuis waren na een paar minuten klaar met die meldingen, en sindsdien werkt alles gewoon...
Yep aller nieuwste versie, en nu blijkt het zelfde probleem zich ook voor te doen als ik connectie maak via een bluetooth USB stick. Grrrrr, echt zeer irritant dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 05-08 02:15
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:36:
... Had gelezen iets met VOIP en iets met streaming? wellicht dat iemand mij kan overtuigen waarom ik juist PIT moet nemen of Hi eindeloos... :-S Als k 'm met PIT ga nemen denk k dat k 'm bestel bij telecom.nu... €300,- icm Flex 25 en PIT... is dus wel iets duurder dan de Hi-aanbieding bij BC...
PIT is 64kbps (GPRS) = alleen streaming audio
Eindeloos is 128kbps (UMTS) = ook streaming video (afhankelijk van bitrate, kan dus lastig worden)
PIT+ is 192kbps (UMTS) = streaming audio en video
Check de UMTS-dekking van beide netwerken in jouw regio en je weet welke je moet nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb nog een klein vraagje:
Is het nodig (om het toestel goed te gebruiken) om een datapakket erbij te nemen? Heb je bijvoorbeeld een internet connectie nodig om te kunnen navigeren (ik weet dat er wifi opzit, maar dat zul je ook niet altijd kunnen gebruiken)?
Of heb je gewoon echt genoeg aan het toestel met een standaard abonnement?

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abductor schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:55:
[...]

PIT is 64kbps (GPRS) = alleen streaming audio
Eindeloos is 128kbps (UMTS) = ook streaming video (afhankelijk van bitrate, kan dus lastig worden)
PIT+ is 192kbps (UMTS) = streaming audio en video
Check de UMTS-dekking van beide netwerken in jouw regio en je weet welke je moet nemen. ;)
En als je dan bijvoorbeeld Eindeloos neemt en je zit niet in UMTS-gebied, schakelt die dan naar GPRS met lagere snelheid? Ik zit namelijk vaak in de trein naar Groningen, en juist in de trein wil ik het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de data uit mijn i-Mate sp5m kan overzetten naar die bloedmooie nokia n95? Bluetooth heb ik werkend gekregen, alleen de n95 stuurt geen bericht met het overdrachtprogramma'tje naar de i-mate. Ik zie ook geen mogelijkheid om de hele hap vanuit de i-mate naar de sim en dan naar de n95 te kopieren. Dit lijkt me wel een specifiek moeilijke kwestie, maar misschien heeft iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben even opzoek gegaan op de Hi-site en heb het een en ander kunnen vinden over Hi eindeloos... helaas niet erg positief:

4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

bron: http://www.hi.nl/web/show/id=62423 en vervolgens op 'fair use policy' klikken...

ik ben erg benieuwd wat audio en video streaming inhoudt (is audio streaming zo iets als dat je via je mobiel naar de radio luistert? en is video streaming het bekijken van filmpjes op internet?) en hoe dit met PIT is geregeld? worden er dan geen extra kosten in rekening gebracht voor audio en video streaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-03 18:16

Flotto

Graag gedaan!

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb zojuist bij de Belcompany de N95 aangeschaft. Prachtig apparaat zeg. En hardstikke leuk forum.
Wil hem ook gaan gebruiken om samen met de GPS topografische kaarten te gaan gebruiken, ben benieuwd of dat lukt en zal jullie op de hoogte houden.
Vraagje: ik had al eerder gelezen dat ik er bij BC een bluetooth headset bij zou krijgen. Ze wisten in de winkel van niets en ik kan het nu ook niet meer op hun site zien. Weet iemand daar wat van?
Flotto

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Flotto schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:30:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb zojuist bij de Belcompany de N95 aangeschaft. Prachtig apparaat zeg. En hardstikke leuk forum.
Wil hem ook gaan gebruiken om samen met de GPS topografische kaarten te gaan gebruiken, ben benieuwd of dat lukt en zal jullie op de hoogte houden.
Vraagje: ik had al eerder gelezen dat ik er bij BC een bluetooth headset bij zou krijgen. Ze wisten in de winkel van niets en ik kan het nu ook niet meer op hun site zien. Weet iemand daar wat van?
Flotto
Bluetoothset kreeg je enkelt als je hem via internet besteld had voor de 20e of zo!.

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje bij het installeren van Nokia PC Suite. Ik krijg een melding m.b.t. Windows Installer. Heb de nieuwe Windows Installer geinstalleerd (pc opnieuw opsgestart) en vervolgens opnieuw geprobeerd Nokia PC Suite te installeren. Helaas, ook nu weer dezelfde melding.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Het duurt trouwens wel erg lang voordat de GPS gegevens gevonden zijn. Na bijna 10 minuten heb ik het eerst maar opgegeven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Ybox schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:26:
699 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 05-08 02:15
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:10:
[...]

En als je dan bijvoorbeeld Eindeloos neemt en je zit niet in UMTS-gebied, schakelt die dan naar GPRS met lagere snelheid? Ik zit namelijk vaak in de trein naar Groningen, en juist in de trein wil ik het gebruiken.
Bij gebrek aan UMTS-dekking pakt' ie automatisch GPRS... werkt aardig in de trein :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een lichte speling in de slider (Sand) -- zijn er ook toestellen op de markt die dit NIET hebben (oftewel, als ik die van mij terugstuur, krijg ik dan wel een betere???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto

Flotto

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:56:
Hier ook een lichte speling in de slider (Sand) -- zijn er ook toestellen op de markt die dit NIET hebben (oftewel, als ik die van mij terugstuur, krijg ik dan wel een betere???)
Die van mij (ook Sand) heeft geen speling.
Flotto

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:10:
[...]

Merkwaardig.
eens windows updaten helpt ook al :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik trailers vandaan kan halen die ik wel kan afspelen met m'n Nokia N95...Want vele bestandstypen ondersteunt ie niet :S... Of kun je er ook quicktime op installeren..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je koopt een telefoon particulier, wel nog met garantie erop. En dan krijg je de orange versie (dus met wegehaalde functies zoals hier http://www.nokian95.nl/videos.htm (onderste filmvak, onderste filmpje).
Heb je dan recht om deze telefoon gratis 'clean' te laten maken, dus geen orange variant meer? Of zou je dit zelf kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem in de MediaMarkt gekocht (Hasselt) = 789euro

Mijn mening is dat de GPS software sucked...ik wou hem als echte GPS in de auto gebruiken maar als je niet betaald mag je dat dus al vergeten, ik wacht nu dus vol ongeduld op een update van TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:56:
Ik heb gisteren ook de Sand thuisbezorgd gekregen, er zit een lichte speling in, maar die is te verwaarlozen, totaal niet vergelijkbaar met mijn N80 die ik heb gehad.

Eerste bevindingen;

Service van BC is echt perfect alles is volgens afspraak gegaan, keurigt thuisbezorgd op tijd en gebeld wanneer ik gebeld zou moeten worden, ook wel eens een complimentje waard. Toestelverzekering overzetten was even lastig vanwege de 3 maanden opzegtermijn, maar dat wilde ze mij in de winkel compenseren met een accesoire tot €15, dat is dus de reislader geworden ;)
Ik heb hem dus voor €250 via internet bij Bc besteld, inc. BT headset en 1 Gb MicroSD i.c.m. verlenging van T-mobile flex 40 + PIT + sms-verdubbelaar

Verder vind ik de GPS-fix (koud en warm) te lang duren, even in je auto springen en wegrijden zit er met deze FW nog niet in lijkt mij.. Werkelijk navigeren heb ik nog niet gedaan, ik zal de gratis 7 dagen voucher van BC asap eens uitproberen, maar het programma op zich zag er helder en gelikt uit!

Openen en vervolgens opstarten van de camera kan soms een aantal seconden duren, maar hiermee heb ik dan alle negatieve punten verder wel gehad! Foto's en vooral ook filmpjes zijn werkelijk schitterend en uitkomst straks voor op vakantie 8) Ook de tv-out is een pareltje werkt perfect op TV, al heb ik voor mij de praktische waarde nog niet uit kunnen vinden, maar misschien straks na de vakantie met alle foto's en filmpjes :9~

Het menu werkt razendsnel, processor is hiervoor snel genoeg zeker als je een N80 bent gewend, de opties in de menu's zijn velen malen uitgebreider dan bij de N80, zeker in de media player is e.e.a. uitgebreid voor wat betreft de speellijsten bijvoorbeeld.. De batterij is voldoende, als je hem intensief gebruikt kan je er echt wel het einde van je dag mee halen, zodat hij de volgende dag weer springlevend op je nachtkastje op je ligt te wachten ;)

Meegeleverde headset is prima, al kan je natuurlijk met een aparte headset er stukken meer uit halen, want mijn headset van de N80 vond ik nog beter klinken.. De audio kwaliteit via de speakers vind ik nog een beetje schel maar misschien moet ik dit nog wat fine-tunen. Telefoneren over de speakers werkt trouwens wel perfect en ik ben veel beter te verstaan dan toen ik met mijn N80 over de mic. sprak. Meegeleverde BT headset van Nokia (BH-2020) is ook prima en in een piep geinstalleerd, geluid is helder.

Ten slotte het scherm dat is echt een verademing vind ik, stukken beter dan de N80, ook al had die een hogere resolutie.. In de landscape mode werkt het allemaal erg fijn en omschakelen naar normaal gaat ook snel. Internetten gaat trouwens ook als n tiet, lekker icm PIT

Weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat al je gemaakte foto's en video's in 1 map komen en niet per maand in subsubsub (zucht :z ) mappen komen?

* Gaat maar weer eens verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is te hopen dat TomTom snel een fix uitbrengt zodat TomTom 6 goed werkt met de interne GPS van de N95. Zolang dit niet voor elkaar is, zie ik nog geen reden om mijn N73 de deur uit te doen.

Mocht deze fix echter wel komen, dan haal ik hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Iemand enig idee hoe ik op het "Today" scherm bijv. alle afspraken van de komende week laten zien? En kan ik nog meer dingen op het "Today" scherm kwijt ipv allen WLAN-scanner en de afspraken? Ben Windows Mobile gewend waar dit eenvoudig te customizen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:43:
ik heb hem in de MediaMarkt gekocht (Hasselt) = 789euro

Mijn mening is dat de GPS software sucked...ik wou hem als echte GPS in de auto gebruiken maar als je niet betaald mag je dat dus al vergeten, ik wacht nu dus vol ongeduld op een update van TomTom
Dat had je moeten weten voordat je hem kochte...

Vraagje aan de eigenaars met speling op het schuifmechanisme, kan je de speling uitdrukken in bv mm? Misschien hebben alle toestellen het wel, alleen is de ene kritischer over wat geen speling is dan de andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de sportieve N95 bezitters:

http://n95blog.com/nokia-n95-user-review-in-german/

Ik heb Sport Tracker zojuist op mijn telefoon geinstalleerd, zal het binnenkort tijdens mijn wekelijkse racefiets tocht testen. Vooral je afgelegde route exporteren naar Google Earth lijkt me heel gaaf.

Ik zal het resultaat laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een speling aan 1 kant en dat is +/-0.5mm...ik klaag er niet over, is helemaal ok voor mij :)

"dat had ik moeten weten voor ik hem kocht"? wel, het leek erop dat je kon navigeren ZONDER stem maar dat blijkt zelfs niet te werken...je kan een route laten uitstippelen en jezelf laten zien op een kaartje maar hij toont je niet echt "de weg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
--MeAngry-- schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:36:
Overigens type ik dit bericht nu vanaf mn N95! :D
Maar hoe werkt dat nou? Internet is in landscape modus, maar hoe typ je dan? Of zit er een onscreen toetsenbordje op? Ik vind het een intressante foon maar ik vraag me af of hij handig is voor inet/msn gebruik af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderOnline schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:47:
[...]

Maar hoe werkt dat nou? Internet is in landscape modus, maar hoe typ je dan? Of zit er een onscreen toetsenbordje op? Ik vind het een intressante foon maar ik vraag me af of hij handig is voor inet/msn gebruik af en toe.
Alle functies kunnen zowel op normaal beeld als in landscape mode, dus zodra je het webadres in hebt getikt kan je switchen naar landscape, zo je wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
bluetooth toetsenbord erop aansluiten en gaan met de banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb naar mijn winkel gebeld, in België. En daar kwamen ze mij te vertellen dat de gsm nog een maand zou wegblijven ! Maar dat wij in België een versie krijgen met voorgeinstaleerd TOMTOM .. Dus niet via GPRS , heeft nog iemand daar weet van??

In de BelCompany is de N95 wel al binnen, maar daar konden ze mij niks zeggen over voorgeinstaleerde TOMTOM..

Groeten Jens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:26
Het enige nadeel bij Eindeloos online is dat je het niet mag gebruiken icm je laptop wat ik nu met PIT heel veel doe ;)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:30:
Hallo iedereen,

Ik heb naar mijn winkel gebeld, in België. En daar kwamen ze mij te vertellen dat de gsm nog een maand zou wegblijven ! Maar dat wij in België een versie krijgen met voorgeinstaleerd TOMTOM .. Dus niet via GPRS , heeft nog iemand daar weet van??

In de BelCompany is de N95 wel al binnen, maar daar konden ze mij niks zeggen over voorgeinstaleerde TOMTOM..

Groeten Jens
In hasselt is hij al in iedere gsm winkel te krijgen...ik ben gisteren overal es binnegelopen en heb hem uiteindelijk in de MediaMarkt gekocht...van een versie met TomTom heb ik nog niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hm vanmiddag ook gehaald bij Belcompany. Nieuw abbo, de actie van Hi 30+eindeloos sms(6maand) en Eindeloos internet (24maand). Kzag eerst op tegen de FUP maar uiteindelijk werd ik toch overtuigd omdat je eigenlijk nog steeds alles er mee kan doen en de snelheid een stuk beter is. Ik kon nog na sluitingstijd want de verkoper vond het ontzettend leuk om nog zn laatste de deur uit te doen. Hij ligt nu aan de lader voor de komende 10 uur helaas.

Wat betreft de speling, ik denk dat het nog geen eens een halve milimeter is, je merkt het wel omdat je het weet, maar ik vind het niet hinderlijk (nog niet in gebruik gehad natuurlijk). Ik vind het echt een ontzettend stevig aanvoelend toestel, veel beter dan mijn vorige V800.

Ik zal morgen wel wat bevindingen van gebruik plaatsen (alhoewel ik niet een vervent reviewer ben)
knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:38:
Het enige nadeel bij Eindeloos online is dat je het niet mag gebruiken icm je laptop wat ik nu met PIT heel veel doe ;)
Dat was dus voor mij ook reden om eerst te twijfelen, maar ze zeiden dat dit onmogelijk te controleren was via een bluetoothbrug of datakabel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Razer schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:23:
Iemand enig idee hoe ik op het "Today" scherm bijv. alle afspraken van de komende week laten zien? En kan ik nog meer dingen op het "Today" scherm kwijt ipv allen WLAN-scanner en de afspraken? Ben Windows Mobile gewend waar dit eenvoudig te customizen was :)
Iemand? Had op mijn WM5 device altijd de afspraken voor de komende week op mijn scherm. Zo vergeet ik tenminste niks, heb er niet zoveel aan om alleen de volgende afspraak te zien.... Heb alle opties doorgezocht nog niks gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto

Flotto

Graag gedaan!

Weet iemand hoe je andere functies dan klok en bericht kan toewijzen aan de selectietoetsen rechts en links (in de aanvangsstand)?

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Razer schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:06:
[...]

Iemand? Had op mijn WM5 device altijd de afspraken voor de komende week op mijn scherm. Zo vergeet ik tenminste niks, heb er niet zoveel aan om alleen de volgende afspraak te zien.... Heb alle opties doorgezocht nog niks gevonden helaas.
Hmm dat zou idd wel zeer handig zijn, dat doe ik namelijk ook met m'n Ipaq nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Zojuist 10 binnen gekregen in de T-Mobile shop Leeuwarden... Vanaf maandag volgens mij in de verkeer.... Wel een coel ding :D

Hoe zit dat trouwens met die licentiecode voor de navigatie-kaarten? Waar te koop?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotto schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:07:
Weet iemand hoe je andere functies dan klok en bericht kan toewijzen aan de selectietoetsen rechts en links (in de aanvangsstand)?
Die zoek ik ook nog, hij staat niet meer waar hij bij de N80 stond :/

Heeft iemand trouwens al geprobeerd om de Smart2go te installeren van nokia.com/maps, bij mij krijg ik dan een 'update fout' op mn tel..? Zonder dat programma kan je dus geen kaarten installeren op je N95..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
Flaterik schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:12:
Zojuist 10 binnen gekregen in de T-Mobile shop Leeuwarden... Vanaf maandag volgens mij in de verkeer.... Wel een coel ding :D

Hoe zit dat trouwens met die licentiecode voor de navigatie-kaarten? Waar te koop?
Je bedoelt de t-mobile versie?
nice you make my day if it's true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:43:

Dat was dus voor mij ook reden om eerst te twijfelen, maar ze zeiden dat dit onmogelijk te controleren was via een bluetoothbrug of datakabel.
Ook als je aan een gig komt per maand dan? En hoe zit het met het blokkeren van streaming audio dan? Radio mag dus wel?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
Kan iemand mij vertellen waar ik ergens een overzicht krijg van PIT aanbieders? (Heb nu een hi abbo, maar kan het daar niet vinden).

En trouwens, als ik een bluetooth verbinding maak van mijn telefoon naar laptop, kunnen ze dat toch nooit controleren (Als ik dan vervolgens ga internetten in de trein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb vandaag met de final kunne spelen en hij valt erg tegen! Even kort samengevat:

Negatief:
• De sand is gewoon lelijk.
• De sand heeft een productie fout met het schuifmechanisme, dus dat zit los.
• De camera werk soms wel en soms niet. Ook een bug!
• De musicplayer aankrijgen met de schuiver is een hele uitdaging.
• Sand voelt erg `plastic` aan!

Positief:
• Symbian is wat sneller geworden
• Goede camera!
• Navigatie

Hij viel me dus erg tegen en dat is erg jammer. Desondanks is er erg veel vraag naar, en dat is best logisch. Maar geen toestel voor mij!

Ik zal straks nog even foto`s plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Laatst online: 05-09 01:47
Flaterik schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:12:

Je kan kijken op www.nokia.com/maps en op je toestel onder extra's bij kaarten zie je ook de prijzen...
bv 70 euro 3 jaar benelux en 100 euro 3 jaar west europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Flotto schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:02:
[...]

Die van mij (ook Sand) heeft geen speling.
Flotto
Ik heb ook een heel klein beetje speling, als hij in de media stand staat rechtsonder... meeste toestellen denk ik rechts...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:56:
[...]

Ook als je aan een gig komt per maand dan? En hoe zit het met het blokkeren van streaming audio dan? Radio mag dus wel?:S
Nou wat mij werd verteld, (ik weet niet of ik dat hier posten mag of niet omdat het ingaat tegen de FUP) is dat je gewoon je simlockvrije N95 kan gebruiken als inbelmodem en via datakabel en bluetooth kan koppelen en dat er geen limiet is gesteld omdat men bij Hi geen idee heeft hoeveel er per maand gebruikt gaat worden. De medewerker van T4telecom vertelde mij dat zij een vertegenwoordiger over de vloerhadden gehad en dat die had verteld dat de Eindeloos-data abbo's onbeperkt zijn maar dat er over een tijdje naar de 10% grens zal worden gekeken.
Toen ik vroeg of dat een belemmering was voor het elke dag gebruiken van:
- Shoutcast radio
- Youtube
- Msn
- emails met bijlagen /webpages
Zei die t4telecom verkoper dat dat geen problemen opleveren zou moeten voor mobielgebruik. Maar stel dat je je telefoon 24/7 aan de laptop hebt met filmsdownloaden zou je welproblemen krijgen... Maarja dat zei die verkoper ook, thuis connect je gewoon met je router en bovendien zou het behoorlijk lang duren om zelfs een GB vol te maken op een telefoon.. (alhoewel ik daar niet helemaal zeker van ben, khoop dat er gewoon een meter opzit die alles van GPRS bijhoudt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
DaannO schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:07:
Heb vandaag met de final kunne spelen en hij valt erg tegen! Even kort samengevat:

Negatief:
• Sand voelt er `plastic` aan!

Positief:
• Goede camera!
• Navigatie

Waarom zou Sand een productie fout hebben dan en plump niet?*-) allebij zelfde versies toch...?Camera van een plump heb ik vandaag juist teruggezien, als er een bug in de camera zit, probeer dan eerst je geheugenkaart te formatteren (helpt vaak, niet altijd) maakt natuurlijk wel een backup, anders ben je je bijgeleverde kaarten kwijt(a)

Hij viel me dus erg tegen en dat is erg jammer. Desondanks is er erg veel vraag naar, en dat is best logisch. Maar geen toestel voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:13:
[...]

Nou wat mij werd verteld, (ik weet niet of ik dat hier posten mag of niet omdat het ingaat tegen de FUP) is dat je gewoon je simlockvrije N95 kan gebruiken als inbelmodem en via datakabel en bluetooth kan koppelen en dat er geen limiet is gesteld omdat men bij Hi geen idee heeft hoeveel er per maand gebruikt gaat worden. De medewerker van T4telecom vertelde mij dat zij een vertegenwoordiger over de vloerhadden gehad en dat die had verteld dat de Eindeloos-data abbo's onbeperkt zijn maar dat er over een tijdje naar de 10% grens zal worden gekeken.
Toen ik vroeg of dat een belemmering was voor het elke dag gebruiken van:
- Shoutcast radio
- Youtube
- Msn
- emails met bijlagen /webpages
Zei die t4telecom verkoper dat dat geen problemen opleveren zou moeten voor mobielgebruik. Maar stel dat je je telefoon 24/7 aan de laptop hebt met filmsdownloaden zou je welproblemen krijgen... Maarja dat zei die verkoper ook, thuis connect je gewoon met je router en bovendien zou het behoorlijk lang duren om zelfs een GB vol te maken op een telefoon.. (alhoewel ik daar niet helemaal zeker van ben, khoop dat er gewoon een meter opzit die alles van GPRS bijhoudt)
De voorwaarden staan allemaal hier genoemd: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic :)
Waarom zou Sand een productie fout hebben dan en plump niet?*-) allebij zelfde versies toch...?Camera van een plump heb ik vandaag juist teruggezien, als er een bug in de camera zit, probeer dan eerst je geheugenkaart te formatteren (helpt vaak, niet altijd) maakt natuurlijk wel een backup, anders ben je je bijgeleverde kaarten kwijt(a)
Zijn 2 aparte productielijnen. Als je ze even naast elkaar legt, dan zie je gelijk al het verschil. En dat je de mem moet formatteren is toch wel een bug. :)

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 21-04-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negatief:

Positief:
• Goede camera!
• Navigatie

review, gebaseerd op 1 toestel??? Trouwens, wat jij lelijk vind, vinden anderen leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:15:
[...]

review, gebaseerd op 1 toestel??? Trouwens, wat jij lelijk vind, vinden anderen leuk....
Zoals genoemd is dat gebaseerd op de Sand & Plum. Ik vertel dus ook niet wat iemand ervan moet vinden, maar wat ik ervan vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Niks mis met mijn Sand versie 8)
Heb er vandaag twee gehad, beide Sand, nergens last van. Alleen bij de eerste versie een kleine piep uit het scherm. Deze omgeruild voor een nieuwe.

[ Voor 33% gewijzigd door Razer op 21-04-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
DaannO schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:15:
[...]

De voorwaarden staan allemaal hier genoemd: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic :)

[...]

Zijn 2 aparte productielijnen. Als je ze even naast elkaar legt, dan zie je gelijk al het verschil. En dat je de mem moet formatteren is toch wel een bug. :)
Ik heb ze vandaag meerdere malen naast elkaar gelegd, maar dan stuit ik toch wel op dezelfde fouten, camera kwaliteit redelijk gelijk! alles dus ja als jij wat verschillen weet hoor ik het natuurlijk graag. Ook alle toestellen die ik heb gezien (aardig wat) zijn allemaal Made in Finland, ik weet niet wat daarmee was? (zowel plump als sand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De beloofde foto`s:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/43ea82983007d36f11a4a4bcec4589f1/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/10b139b70c35fdc6ac8b88cf6f8e6374/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fe6c166f27c49f6796a679b6860ee9bb/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2cacb969a294e11a9e4c38dad6c8c50e/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
philippevk schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:48:
[...]

Je bedoelt de t-mobile versie?
nice you make my day if it's true
Neehoor... De eerste levering is zonder simlock en zonder T-Mobile software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:43:
Nou ik heb hm vanmiddag ook gehaald bij Belcompany. Nieuw abbo, de actie van Hi 30+eindeloos sms(6maand) en Eindeloos internet (24maand). Kzag eerst op tegen de FUP maar uiteindelijk werd ik toch overtuigd omdat je eigenlijk nog steeds alles er mee kan doen en de snelheid een stuk beter is. Ik kon nog na sluitingstijd want de verkoper vond het ontzettend leuk om nog zn laatste de deur uit te doen. Hij ligt nu aan de lader voor de komende 10 uur helaas.

Wat betreft de speling, ik denk dat het nog geen eens een halve milimeter is, je merkt het wel omdat je het weet, maar ik vind het niet hinderlijk (nog niet in gebruik gehad natuurlijk). Ik vind het echt een ontzettend stevig aanvoelend toestel, veel beter dan mijn vorige V800.

Ik zal morgen wel wat bevindingen van gebruik plaatsen (alhoewel ik niet een vervent reviewer ben)

[...]

dus kan je dan je vaste internetlijn opzeggen als je via deze weg kan internetten???dat bespaart toch een 40€ maandelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks325
  • Laatst online: 17-08-2024
Is er ook al bekent wat voor kleur de T-Mobile versie heeft? Of zijn alle twee de kleuren leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negatief:

Positief:
• Goede camera!
• Navigatie

geef maar aan mij dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:38:
[...]

dus kan je dan je vaste internetlijn opzeggen als je via deze weg kan internetten???dat bespaart toch een 40€ maandelijks
Uuhmz nou nee, in een latere post staat dus van niet. Ik ben momenteel zelf bezig met te proberen of ik youtube opkom, dat lukt wel via KPNmobiel (die vind ie) maar hij zegt dat ik geen java heb of niet heb aanstaan, erg lastig. Er zitten echt ontzettend veel functies op en ik verdwaal in de menus zo ongeveer.

Ik houd jullie op de hoogte (weet iemand misschien eigenlijk hoe je youtube aan de praat krijgt met de n95)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees overal Belcompany. Anyways, Ik heb hem ook gehaald met een Flex 30 + PIT voor 1 jaartje niet bij Belcompany, maar bij Telecombinatie Monditel. Ik heb hem voor een heel zacht prijsje gekregen.
Tot nu toe ben ik toch de goedkoopste uit van iedereen hier, denk ik. :p
Zeer tevreden over het toestel btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx O-)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist es even gekeken naar internetten via de n95 op je laptop, via de datakabel gaat dit idd gewoon heel makkelijk: aansluiten, op je laptop aanklikken verbinden met internet en er begint een metertje te lopen. Ik schijn hier 3g ontvangst te hebben en het tellertje stond op 480kbps ...

nog steeds geen geluk met youtube... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
sparks325 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:44:
Is er ook al bekent wat voor kleur de T-Mobile versie heeft? Of zijn alle twee de kleuren leverbaar?
op dit moment alleen de Sand versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:56:
[...]

Ik heb dat 'euvel' idd ook. Speling in de slider.... Voor een toestel van 700+ euro vind ik dat toch niet helemaal op z'n plaats...maar ben bang dat dit bij een 'eerste batch' toestel hoort. Die van mij is overigens 'made in Finland'.

Voor de rest: erg indrukwekkend toestel..!! Prachtig scherm, snel + die features GPS, 5MP camera, HSDPA internet...echt TOP..!! _/-\o_
Vandaag belcompany aan de lijn gehad, ze zeiden dat ik ermee terug kon komen zodat hun het zelf konden zien. hij zei dat ik vandaag niet langs kon komen ivm dat iets met de verzekering niet op zaterdagen kan geregeld worden (?) dus word het maandag.
Hopelijk erkennen ze het probleem en word mn toestel omgeruilt.

Wat ik overgens jammer vind is dat de telefoon een flashplayer heeft maar dat deze niet in de browser zit, wat is het idee hierachter?

[ Voor 7% gewijzigd door joon op 21-04-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:56:
Ik heb zojuist es even gekeken naar internetten via de n95 op je laptop, via de datakabel gaat dit idd gewoon heel makkelijk: aansluiten, op je laptop aanklikken verbinden met internet en er begint een metertje te lopen. Ik schijn hier 3g ontvangst te hebben en het tellertje stond op 480kbps ...

Dan blijf ik toch liever bij T-mobile zonder gezeur dat niks mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:01:
[...]

Dan blijf ik toch liever bij T-mobile zonder gezeur dat niks mag ;)
Nou dat ligt niet aan het abbo, van net verbinden lukte ook wel. Maar net als hierboven al gezegd wordt, de java doet het niet in de browser.... Als je kijkt bij toepassingen staat er dat Java en iets als EMCN ofzoiets wel enabled zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mumbly schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:15:
[...]

Verder niks dan lof over dit ding. Wil alleen nog wel een goede bescherming hebben voor dit stukje techniek. Zijn er al mensen met ervaring met de clear case of een andere hoes ofzo?
Ik heb de leren hoes speciaal voor de N95 van het merk: "Noreve" Te bestellen voor 39 euro bij smartphoneshop.nl

Ben er zeer tevreden over...zeer stijlvolle, elegante en vooral praktische hoes! Enige nadeel is dat er geen opening is voor de 3,5 mm headphoneaansluiting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotto schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:07:
Instellingen --> Algemeen --> Persoonlijk -->Standby Modus --> Snelkoppelingen --> Daar kun je de linker en rechter toetsen instellen. :)

De snelkoppelingen boven in het scherm kun je op dezelfde manier naar eigen smaak indelen, maar kies dan voor "Toep. actief standby" i.p.v. "Snelkopp."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de BC (internet) bestellers! Mijn meegeleverde bluetooth headset, betreft een BH-202 en niet de beloofde BH-600! Zag dit te laat! Weet iemand of er veel verschil in zit? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:56:

beste Boerik,

Graag wil ik u op herinneren dat het niet de bedoeling is om Eindeloos online te combineren met het laptop gebruik. Hiermee riskeert u een boete dat kan oplopen tot enkele honderden Euro's. Ik verwijs u daarom graag om de fair-use policy eens goed door te nemen.

met vriendelijke groet,

KayT

*ps: U kunt eventueel gebruik maken van Hotspots van KPN.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:19:
Voor de BC (internet) bestellers! Mijn meegeleverde bluetooth headset, betreft een BH-202 en niet de beloofde BH-600! Zag dit te laat! Weet iemand of er veel verschil in zit? :O
Beste Quapapet,

De inkoop prijs van BH-600 ligt iets hoger dan de BH-202.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:19:
kijk ff op smarphone .nl daat kan je de verschillen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:21:
[...]

beste Boerik,

Graag wil ik u op herinneren dat het niet de bedoeling is om Eindeloos online te combineren met het laptop gebruik. Hiermee riskeert u een boete dat kan oplopen tot enkele honderden Euro's. Ik verwijs u daarom graag om de fair-use policy eens goed door te nemen.

met vriendelijke groet,

KayT
Mijn fout, alhoewel ik erbij wil zeggen dat het kwaad al geschied was door puur alle knoppen van de nokiasuite uit te proberen. Het zal nu dus niet meer gebeuren aangezien ik liever via ons huisabbo internet.

Maar omdat u er nogal wat vanaf wist kunt u dan wellicht ook duidelijkheid verschaffen over het al dan niet luisteren van Shoutcast streams en kijken naar youtube? In de winkel werd namelijk verteld dat dit er wel mogelijk was met het browsen over internet (de reden dat ik voor deze aanbieding ben gegaan).

(edit: wel mogelijk was ipv niet mogelijk)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:21:
[...]

beste Boerik,

met vriendelijke groet,

KayT

*ps: U kunt eventueel gebruik maken van Hotspots van KPN.
Als dit waar is dan blijf ik zeker weten bij T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indd, Youtube krijg ik ook niet werkend... Als ik filmpjes wil bekijke geeft ie indd iets aan van java... Weet iemand hoe je dit kunt oplossen...?? (want ik heb eens ergens een filmpje gezien dat de nokia n95 wel de filmpjes van youtube kon afspele...)

En is het trouwens ook mogelijk om quicktime erop te installeren...aangezien ik veel trailers niet kan afspelen omdat realplayer deze niet ondersteunt.... want de meeste trailers zijn allemaal voor quicktime bestemd, en ik wil tog wel kunne geniete van dat mooie schermpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:30:
[...]

Mijn fout, alhoewel ik erbij wil zeggen dat het kwaad al geschied was door puur alle knoppen van de nokiasuite uit te proberen. Het zal nu dus niet meer gebeuren aangezien ik liever via ons huisabbo internet.

Maar omdat u er nogal wat vanaf wist kunt u dan wellicht ook duidelijkheid verschaffen over het al dan niet luisteren van Shoutcast streams en kijken naar youtube? In de winkel werd namelijk verteld dat dit er wel mogelijk was met het browsen over internet (de reden dat ik voor deze aanbieding ben gegaan).

(edit: wel mogelijk was ipv niet mogelijk)
De Maximale snelheid van eindeloos online (192kbps), heeft zijn beperkingen. Het lijkt mij daarom niet reeel om hiermee audio te kunnen streamen. Voor zover ik bekend ben met Youtube is het niet mogelijk om op de N95 filmpjes te kunnen bekijken. De java die de N95 heeft is simpelweg niet compatible met youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:40:
Indd, Youtube krijg ik ook niet werkend... Als ik filmpjes wil bekijke geeft ie indd iets aan van java... Weet iemand hoe je dit kunt oplossen...?? (want ik heb eens ergens een filmpje gezien dat de nokia n95 wel de filmpjes van youtube kon afspele...)

En is het trouwens ook mogelijk om quicktime erop te installeren...aangezien ik veel trailers niet kan afspelen omdat realplayer deze niet ondersteunt.... want de meeste trailers zijn allemaal voor quicktime bestemd, en ik wil tog wel kunne geniete van dat mooie schermpje :D
kijk es of je quiktime for mobile vind??

http://www.apple.com/quicktime/technologies/3gpp/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 21:48 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.