Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word niet heel erg snel chago maar nu is dat toch wel aardig het geval.

Ik heb een tijdje geleden T-mobile aan de telefoon gehad en zij gaven aan dat ik vanaf 10 april mijn contract kon verlengen. Perfect natuurlijk want dat klopt precies met de N95.

Alles vandaag ingevuld en doorgestuurd naar de smartphoneshop. Dit zou ervoor zorgen dat ik het toestel morgen in mijn bezit zou hebben.

Krijg ik net een bericht van de smartphoneshop dat de verlenging nog niet mogelijk is. Blijkt dat T-mobile zelf de abonnementen kan verlengen vanaf 4 maanden voor het einde en externe dealers slechts 3 maanden!

Het vervelende is dat T-mobile zelf het toestel nog niet kan leveren....!

Trouwens wel super service van de smartshop. Alles snel geregeld en geld terug op creditcard gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gewoon de winkel ingelopen om te vragen of hij er was, en ja hoor, ze hadden 't nog maar 5 minuten binnen en meteen al gekocht door mij :)
er waren 6 binnengekomen waarvan 5 gereserveerd dus die ene was voor mij heheh
ik was trouwens de 1e in almelo
nou nog ff kijke hoe alles in elkaar zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:14
Iemand ervaring met de KPN surf en mail onbeperkt. Zit nog steeds te twijvelen tussen tmobile pit of kpn met onbeperkt internet en de telfortm maximaal online abbo
. Wie kan me overhalen

[ Voor 11% gewijzigd door Pascall_1 op 20-04-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ga ik even lekker spelen met dit toestel... dat is het voordeeltje van werken in een gsmshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Nou lui, ik heb hem hoor :D. Echt zooo super gaaf, mijn Sandisk microsd Ultra II draait er perfect op. ;)
Ik plaats later wel ervaringen! Slide mechanisme is overigens niks mis mee!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:08:
Morgen ga ik even lekker spelen met dit toestel... dat is het voordeeltje van werken in een gsmshop. :)
Wat is 't voordeel ervan dat je daar werkt? :p Niets lijkt me.. vele anderen spelen er ook al mee, onder andere ik, vandaag al :P

[ Voor 49% gewijzigd door T.Struik op 20-04-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:00:

Ik heb een tijdje geleden T-mobile aan de telefoon gehad en zij gaven aan dat ik vanaf 10 april mijn contract kon verlengen. Perfect natuurlijk want dat klopt precies met de N95.

Alles vandaag ingevuld en doorgestuurd naar de smartphoneshop. Dit zou ervoor zorgen dat ik het toestel morgen in mijn bezit zou hebben.

Krijg ik net een bericht van de smartphoneshop dat de verlenging nog niet mogelijk is. Blijkt dat T-mobile zelf de abonnementen kan verlengen vanaf 4 maanden voor het einde en externe dealers slechts 3 maanden!

Trouwens wel super service van de smartshop. Alles snel geregeld en geld terug op creditcard gezet.
Wauw mijn aanvraag hadden ze nog niet verwerkt (zeiden ze na een belletje) :(
Kheb hem overigens pas dinsdag of woensdag zeiden (normale gang van zaken meldde ze ook)
Ik wilde m wel ophalen maar dat ging niet zeiden ze. Beetje jammer (heb het over smartphoneshop)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Een vriend van me had gisteren via internet besteld ( BC ) en heeft hem net al opgehaald 8)7
Amazing phone tough :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:06:
Iemand ervaring met de KPN surf en mail onbeperkt. Zit nog steeds te twijvelen tussen tmobile pit of kpn met onbeperkt internet en de telfortm maximaal online abbo
. Wie kan me overhalen
Wat mij verteld is bij de bc is dat het internet van KPN 128Kbs is en T Mobile 64Kbs, de verkoper bij de bc had zelf T Mobile waar wou maar al te graag KPN hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:13:
[...]

Wat mij verteld is bij de bc is dat het internet van KPN 128Kbs is en T Mobile 64Kbs, de verkoper bij de bc had zelf T Mobile waar wou maar al te graag KPN hebben.
was't verschil in prijs dan of andere voorwaarden? datalimiet enzo (/eventueel)?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cendris_Fisher schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:09:
Nou lui, ik heb hem hoor :D. Echt zooo super gaaf, mijn Sandisk microsd Ultra II draait er perfect op. ;)
Ik plaats later wel ervaringen! Slide mechanisme is overigens niks mis mee!

[...]

Wat is 't voordeel ervan dat je daar werkt? :p Niets lijkt me.. vele anderen spelen er ook al mee, onder andere ik, vandaag al :P
Ja maar die moeten hem lappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:16:
[...]

Ja maar die moeten hem lappen :P
Maar dan mag je hem gelukkig ook mee naar huis nemen :P

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:13:
[...]

Je hebt voor T-Mobile 2 abo. vormen:
Pocket Internet: 64 kbps
Pocket Internet Totaal: 192 kbps

KPN heeft er ook 2, de beste daarvan is Eindeloos Online; en die gaat tot 128 kbps..

Gelukkig heb ik PIT (=Pocket Internet Totaal) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje off-topic:

Voor de mensen die wachten op de levering van hun N95..

Rembourszendingen die gepland staan voor zaterdag worden pas op maandag bezorgd.
Als de zending gepland staat voor de eerste zending direct na het weekend vindt dit op dinsdag plaats. Op maandag worden namelijk alleen eerder aangeboden zendingen of dus de rembourszendingen aangeboden. Omdat dit vaak om een klein aantal gaat kun je er op rekenen dat je voor de middag meestal je pakket binnen hebt! ;) :)

Trouwens, heeft iemand, die de N95 al binnen heeft, TomTom kunnen testen met de interne GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Libbz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:15:
belzaak zegt helemaal niksss over de levertijd, staat nog steeds op eind apriL!
no worries, dit vandaag verkregen via onze lieve helpdesk medewerkster ^^
Beste J. Reijmer,

Wij hebben vandaag de Nokia N95 binnen gekregen en versturen uw bestelling
vandaag. Zodra uw pakket is gescand bij TNT Post kunt u uw pakket volgen via het
TPG logo in uw bestelstatus.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

Wendy Edens
BELZAAK.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48

Ik heb hetzelfde, maar t-mobile zegt er zelf bij dat 4 maanden alleen bij hun kan (tenminste bij mij). Moet dus daarom tot maandag wachten.
T-mobile krijgt hun versies op 27 april binnen en vanaf 25 april weten ze de prijzen is mij verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Damn, die koerier van bc schiet niet op (of ik ben ongeduldig)
Wat voor kleur auto rijdt ie in, ga ik naar buiten zitten turen of ie al komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net bericht van MediaMarkt Hasselt dat ze binnen zijn...prijzen konden ze me via mail niet geven (? raar...:s) maar ik ga hem vanavond of morgenvoormiddag halen :D HAHAAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
Helaas zit er bij mij een ruis in de audio jack en in de bel speaker :(, vooral die in de belspeaker is irri, snerpend ding]

[ Voor 27% gewijzigd door T.Struik op 20-04-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:34:
Damn, die koerier van bc schiet niet op (of ik ben ongeduldig)
Wat voor kleur auto rijdt ie in, ga ik naar buiten zitten turen of ie al komt 8)7
Hetzelfde bij mij....als 'ie niet komt, wordt ik gek!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maar snel naar hasselt................neem de trappen da gaat sneller......

passen de batterijen van een n80 ook in een n95??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
yassine schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:13:
Een vriend van me had gisteren via internet besteld ( BC ) en heeft hem net al opgehaald 8)7
Amazing phone tough :*)
Een vriend van mij ook.
En dankzij mij wist hij over de N95 en vond het sneu dat hij hem al vanmiddag ging ophalen ik nog een weekje of langer moet wachten.
Dit omdat ik pas vanaf de 24ste dat ding kan bestellen (salaris) / ergens meteen kan kopen.
Dus...
Hij heeft BC gebeld en haalt er vanavond gewoon 2 alsof het niks is / niks kost.
Morgen betaal ik hem alvast een deel en de rest wanneer ik mijn salaris heb.
Wat een toffe peer!
Van je vrienden moet je het hebben en zo lang ken ik hem niet eens nog haha!
Dus morgen zitten wij allebei te spelen, testen, installeren, configureren en weet ik wat allemaal.
This weekend is Nokia N95 weekend! Woohoo! Me so happy! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cendris_Fisher schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:41:
Helaas zit er bij mij een ruis in de audio jack en in de bel speaker :(, vooral die in de belspeaker is irri, snerpend ding]
terug ermee zou ik zeggen want voor 660€ mag da ni waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:25:
[...]

Je hebt voor T-Mobile 2 abo. vormen:
Pocket Internet: 64 kbps
Pocket Internet Totaal: 192 kbps
Bijna goed: de eerste heet "Pocket Internet Totaal" en de tweede "Pocket Internet Totaal Plus".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

[happystuitermodus]
Jahaaa, eindelijk kwam daar de koerier. Ik heb em, wat een geil ding zeg.
[/happystuitermodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb ik dat altijd....bc geeft een "window" van 3 uur om af te leveren. Die zijn bijna verstreken, dus ik heb maar even gebeld. Zij bellen vervolgens rechtstreeks met de koerier (chauffeur) en hij zal er over 20 minuten zijn!! :9

Tot zover het verzoek dat de koerier een half uur van tevoren zou bellen !...Ik weet het, er zijn ergere dingen...ik mag niet zeiken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop maar voor de koerier dat er nergens een film wordt gemaakt voor.... een blik op de weg.
mot die dan zeggen maar ze willen allemaal hun n95 op tijd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er niet dat er veel kinderziektes in dit toestel zitten?
Ben ook benieuwd of hij kan draaien met tomtom met de interne gps ontvanger
Hoe de kwaliteit van de foto's is in vergelijken tot een foto toestel
Hoe de kwaliteit van de muziek is met koptelefoon en door de speakers
En natuurlijk hoe hij fuctioneerd als telefoon.

Want dit zij voor mij de belangrijkste punten waaraan deze telefoon zou moeten voldoen.
Ik hoor graag de ervaringen van de eerste gebruikers.
Maar verwacht zelf dat er nog wel het een en ander aan dit toestel verbeterd moet worden.
Daarom koop ik hem zelf liever iets later.

Groetjes en veel succes iedereen met zijn nieuwe speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben me nog steeds niet gebeld :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

philippevk schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:34:
[...]

Ik heb hetzelfde, maar t-mobile zegt er zelf bij dat 4 maanden alleen bij hun kan (tenminste bij mij). Moet dus daarom tot maandag wachten.
T-mobile krijgt hun versies op 27 april binnen en vanaf 25 april weten ze de prijzen is mij verteld
Hehe altijd leuk verschillende info. Ik hoorde weer dat ze op 1 mei meer wisten.

Wat wellicht wel het geval is, is dat er een Tmobile branded uitkomt die welilcht iets goedkoper wordt, dus tot 1 mei overleef ik het ook nog wel (kan Tomtom mooi een fix voor die interne GPS uitbrengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:33:
no worries, dit vandaag verkregen via onze lieve helpdesk medewerkster ^^
Is bij jou de bestelstatus dan ook al ge-update?? Bij mij namelijk nog niet.

Ik heb ze vanmiddag ook even een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang het nog zou gaan duren, maar daar heb ik ook nog niks op gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
helaas, geen bevestiging gehad van 2Call dat mijn order verzonden is. Zoals eerder vermeld kregen
ze een kleine hoeveelheid vandaag binnen en stiekem hoopte ik dat bij die kleine hoeveelheid zit
aangezien ik redelijk vroeg een bestelling had geplaatst. Ik had nog telefonisch contact opgenomen
en gevraagd of de mijne vandaag verstuurd zou worden maar de medewerker aan de lijn durfde me
geen concreet antwoord te geven. Afwachten of je in de middag nog een bevestigingsmail krijgt werd mij medegedeeld. Als het correct is krijgen ze morgen nog een partij binnen (volgens de medewerker) die alle pre-orders zou kunnen voorzien. Die gaan dan maandag de deur uit. Dus nog een weekend zonder N95 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
Blindfold schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:21:
[...]

Hehe altijd leuk verschillende info. Ik hoorde weer dat ze op 1 mei meer wisten.

Wat wellicht wel het geval is, is dat er een Tmobile branded uitkomt die welilcht iets goedkoper wordt, dus tot 1 mei overleef ik het ook nog wel (kan Tomtom mooi een fix voor die interne GPS uitbrengen).
Het gaat hier uiteraard om een t-mobile versie, ze verkopen niets anders. in de UK en D is die al uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* De koerier was er!! Eerste indruk...GAAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ze hebben het in het geval van UMTS bij dit toestel trouwens over een usim-kaart ipv een sim-kaart. Kan iemand me het verschil daartussen uitleggen?! Heb nml nog een BEN sim-kaart, maar dat was in het geval van m'n N70 nooit een probleem (dus waarom nu wel dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bon changes lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
WoutF schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:53:
Zijn er al ervaringen met de video playback functie? Een grote reden voor mij om deze telefoon te kopen is dat ik voor lange treinreizen wat TV shows kan converteren en kijken. Ik hoopte dat al met mijn huidige telefoon te kunnen (6230i) maar die's duidelijk van een generatie te vroeg.
Aangezien ze uitgeleverd worden zou ik het heel tof vinden als iemand voor mij zou willen proberen om wat video materiaal om te zetten en af te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Laatst online: 09-06 23:30
is inderdaad wel een vette feature, maar je kan ze toch gewoon als MP4 op je foon zetten en dan werkt het toch gewooN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder door anderen is gevraagd: zouden de mensen die de phone al hebben, willen proberen of de nieuwste TomTom werkt met de interne GPS ontvanger? Dit bepaalt voor mij of ik er een ga kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
Libbz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:43:
is inderdaad wel een vette feature, maar je kan ze toch gewoon als MP4 op je foon zetten en dan werkt het toch gewooN?
Jup ;) Net geprobeerd, hoewel ik het al zeker wist.. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:44:
Zoals al eerder door anderen is gevraagd: zouden de mensen die de phone al hebben, willen proberen of de nieuwste TomTom werkt met de interne GPS ontvanger? Dit bepaalt voor mij of ik er een ga kopen!
Ehm, zoals reeds eerder genoemd in dit topic (m'n foon ligt nml nog aan de lader) werkt TT niet met de interne GPS, maar is het wachten tot daar een update voor komt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Woei, ik heb de mijne een uurtje geleden ook kunnen ophalen bij de BC. :) Ze waren verrast dat ik zo snel na het telefoontje aan kwam crossen. :P Ik ben er zelf voor op m'n werk tussenuit gegaan... O-)

Heb er wel dus nog niet veel mee kunnen spelen, maar dat komt vanavond en van het weekend wel. :) Eerste indruk is in ieder geval goed, ik heb een Made by Finland model dat gewoon op stil gaat met #, dus of er nu echt verschil zit tussen verschillende modellen...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een domme vraag maar ik krijg mijn Internet niet aan de praat.

Krijg de melding

Packet-ggvns: Autorisatie mislukt.

Edit: KPN gebeld en die melden dat er een storing zou zijn voor het aanmelden van GPRS, WAP enz.

Hmm lekker is dat, heb ik eindelijk een telefoon die kan Internetten, ligt KPN dwars..

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20-04-2007 - 17:28 Bestelling verzonden via TNT Post op 20-04-2007
20-04-2007 - 17:28 Uw bestelling is onder rembours verzonden, u dient aan de postbode € 309.40 te betalen om het pakket in ontvangst te nemen.
Mijn bestelstatus is eindelijk ge-update. Ben benieuwd of ik hem morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:34:
[...]

Die krijg je morgen niet, want rembourslevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:34:
[...]

om je van het wachten af te helpen, rembourszendingen worden niet in het weekend gedaan. Dus zal wel maandag worden. Helaas pindakaas ... wil je ook niet teleurstellen maar wachten voor niks is ook geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:29:
helaas, geen bevestiging gehad van 2Call dat mijn order verzonden is. Zoals eerder vermeld kregen
ze een kleine hoeveelheid vandaag binnen en stiekem hoopte ik dat bij die kleine hoeveelheid zit
aangezien ik redelijk vroeg een bestelling had geplaatst. Ik had nog telefonisch contact opgenomen
en gevraagd of de mijne vandaag verstuurd zou worden maar de medewerker aan de lijn durfde me
geen concreet antwoord te geven. Afwachten of je in de middag nog een bevestigingsmail krijgt werd mij medegedeeld. Als het correct is krijgen ze morgen nog een partij binnen (volgens de medewerker) die alle pre-orders zou kunnen voorzien. Die gaan dan maandag de deur uit. Dus nog een weekend zonder N95 :(
Vaag? Ik heb hem gister bij 2Call besteld en kreeg net al een mailtje dat de telefoon verzonden was.
Misschien had ik mazzel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Laatst online: 05-09 01:47
T-Mobile heeft als enigste zelf altijd pincodes, deze vind je onder de kraslaag op je welkomsbrief/envelop
DoubleD1980 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:29:
[...]

12345 is de blokkeringscode. Ik neem aan dat je het over de pincode van je simkaart hebt? Daarvoor zou je dus even de papieren die je van je provider hebt gekregen moeten bekijken.

[...]

Nope.. dat was vroeger wel zo maar de laatste tijd echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://smartphone.direqt.be/product/38144

ja in belgie is die ook uit jier bestelbaar maar aan de dure kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Lastig inderdaad! T-Mobile krijgt hem als het goed is rond de 27e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
KPN Eindeloos online met HI 30 bundel bij Belcompany is ie nog 199 wel geinige aanbieding kpn heb je netwerkzekerheid iig en grootste umts dekking
Pascall_1 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:06:
. Wie kan me overhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gistermiddag nog snel besteld via Belcompany, vanmorgen om half 11 werd ie al bezorgd,
egt een te vet toestel. Met de slider heb ik nergens last van. En hij is made in Finland.

Ik heb de Deep plum versie, besteld met KPN Hi 25 2 jaar + eindeloos online, voor 229 euro.

Op de site van BC staat dat niet goed vermeld, maar als je die eindeloos online erbij neemt of onbeperkt surf en mail van Kpn Mobiel, dan krijg je nog is 100 euro korting op je toestel, vandaar dat de prijs zo laag is uitgevallen :).

Verder had ik geen last van storing via internet, hij kon alleen de ns-site niet vinden, voorderest doet alles het prima. Vooral het scherm en de foto's zien er zeer fraai uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:03:
[...]

Vaag? Ik heb hem gister bij 2Call besteld en kreeg net al een mailtje dat de telefoon verzonden was.
Misschien had ik mazzel..
hmmm .. rare praktijken dan. Ik verwacht toch wie het eerst komt wie het eerst maalt in zo'n geval. Hoe laat kreeg je je mailtje ? en welke kleur heb je besteld ?

hmmm ik zie nu meerdere mensen die een bevestigingsmail hebben gehad van 2call. Blijkbaar is het random want ik heb niks ontvangen .... waaarom krijg ik niks :'(

[ Voor 19% gewijzigd door dcell op 20-04-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
Nickienick schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:26:
T-Mobile heeft als enigste zelf altijd pincodes, deze vind je onder de kraslaag op je welkomsbrief/envelop
[...]
Ah ok..wist niet dat zij de enige waren. Is wel mijn huidige provider en daar kreeg ik dus ook idd geen standaard code. Wist je trouwens dat je meerdere reacties in één post kunt plaatsen? Dan hoef je niet drie posts achter elkaar te maken.. ;)

Zojuist een mailtje gehad van 2call.nl. Ik zal dus ook maandag de beschikking hebben over de N95! :D
Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 1337 ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TNT Post en zal binnen 2 werkdagen onder rembours bij u afgeleverd worden. Rembourszendingen worden niet in het weekend afgeleverd door TNT Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn vriendin overgehaald een nieuw abbo te nemen, en dat ze de N95 er bij moest kiezen. Het resterende bedrag heb ik dus betaald. De foto's en filmpjes zijn super.. nu eerst een nachtje aan de oplader en morgen verder alles uitzoeken. Voor het eerst sinds 4 jaar weer een nokia. Leuk ook die barcode-lezer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 20:21

Mr-Beamer

And what shall I improve today

zo das snel gister avond besteld en nu...

Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden
*O* JOEHOE *O* morgen spelen

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DoubleD1980 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:03:
[...]

Ah ok..wist niet dat zij de enige waren. Is wel mijn huidige provider en daar kreeg ik dus ook idd geen standaard code. Wist je trouwens dat je meerdere reacties in één post kunt plaatsen? Dan hoef je niet drie posts achter elkaar te maken.. ;)

Zojuist een mailtje gehad van 2call.nl. Ik zal dus ook maandag de beschikking hebben over de N95! :D

[...]
ehm mag ik weer vragen hoe laat je een bevestigingsmail hebt gehad ? en eventueel wanneer je de N95 had geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
dcell schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:24:
[...]

ehm mag ik weer vragen hoe laat je een bevestigingsmail hebt gehad ? en eventueel wanneer je de N95 had geplaatst :)
De bevestiging is om 18:11 gekomen. 12 februari had ik hem besteld. Op de site is de status van de bestelling ook bijgewerkt. Hij staat daar nu op afgehandeld. Dus mocht je geen mail hebben gekregen, kan je het aan de status op de site zien of er al iets onderweg is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkaan gisteren voor 21:00 bij smartphoneshop besteld en sinds vanmiddag in huis. Geweldig! Nu lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB HEMMM!

Zojuist in de MediaMarkt te Hasselt:
789euro met 1GB kaartje erbij, ik heb de Sandcolor gekozen

wat me nu wel opviel was dat er geen Nederlandse taal te kiezen was...moet ik hier nu voor terug gaan of kan ik zelf de software erop zetten?

SUPER toestel in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:01:
wat me nu wel opviel was dat er geen Nederlandse taal te kiezen was...moet ik hier nu voor terug gaan of kan ik zelf de software erop zetten?
Het kan wel zelf maar dat mag je hier niet bespreken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:05:
[...]

Het kan wel zelf maar dat mag je hier niet bespreken.. ;)
Je mag je NOKIA tegenwoordig toch zelf updaten?

maar in ieder geval vind ik het vreemd dat ze hem hier verkopen zonder Nederlandse taal, morgen loop ik toch even binnen hoor...

Engels is op zich geen enkel probleem voor mij hoor...maar toch...

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja!
Gek he?
Ze laten de nieuwe Series 60V3 op een 200 nog wat megahertz core draaien.
En dat gaat traag ja.
Zelfs op mijn N91 met iets lagere schermresolutie vergeleken met de N73 is het niet altijd even snel te noemen.
De Nokia N95 heeft echter een veel snellere processor inc. een vernieuwde CPU architectuur.
Dat gaat allemaal een stuk rapper.
Een veel snellere processor ?

Dit is wat NSysinfo over mijn N95 te vertellen heeft:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jrborg/Noorwegen/Scrsh0002.jpg

Als ik me niet vergis, dezelfde processor als mijn E60.
Vraag me niet wát ze er aan veranderd hebben, maar het voelt wel sneller, ja. :)
Ben na 3 dagen nog steeds behoorlijk onder de indruk van dit ding O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
IK HEB HEMMM!

Dan heb je dus een import versie. En waarom niet naar de bc gegaan voor 730. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:12:
[...]
Je mag je NOKIA tegenwoordig toch zelf updaten?
Klopt.. maar officieel mag je dus niet de "landencode" gaan veranderen op je telefoon zodat je een andere taal kan gebruiken dan de taal waarmee hij origineel mee geleverd kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:12:
[...]

Dan heb je dus een import versie. En waarom niet naar de bc gegaan voor 730. :?
Sorry mannekes...mijn fout...door mijn OVER enthousiasme was ik helemaal MIS...er zit wel degelijk NEDERLANDS in het toestel :) mijn fout...

ok, nu ga ik lekker verder spelen...doei hehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB HEMMM!

waarom niet naar media markt in maastricht gegaan???daar is die goedkoper ga ik morgen es kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:32:
[...]

waarom niet naar media markt in maastricht gegaan???daar is die goedkoper ga ik morgen es kijken
Ik weet het, maar ik had een kadeaubon ter waarde van 200euro die ik enkel in Hasselt kon gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Zojuist getipt door maat van net voordat ik nieuw toestel wilde halen :)

Lees allemaal positieve berichten over beschikbaar zijn van de N95 maar weet iemand of dat ook bij KPN zelf al zo is of wanneer hun hem in assortiment hebben?

Moet echt een waanzinnig toestel zijn dus wil eigenlijk niet lang moeten w88 :)

:update:
Ow en iemand enig idee wat verschil is tussen Sand en Deep Plum? Lijkt me iets met kleuren combi, kan er nie echt veel over terug vinden

[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 20-04-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemSiegel
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-08 18:21
Ik heb hem ook net binnen, en het is inderdaad een super apparaat. Het enige wat ik niet werkend krijg is de AD-43 Remote Control die erbij geleverd wordt. Als ik hem inplug wordt er netjes gevraagd waar ik hem voor wil gebruiken maar als ik dan "Headset" selecteer werkt hij niet. De Hoofdtelefoon zelf werkt wel maar de bediening op de AD-43 doet het niet, niet in audio-applicaties of tijdens gesprekken. Overigens doet de ingebouwde microfoon (ik neem aan dat dat gaatje op de AD-43 de mic is) het ook niet.

Iemand enig idee of ik iets verkeerd doe? Heb alle instellingen bekeken maar heb nix kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makayama heeft ook een converter om DVD's op o.a. je N95 te kunnen bekijken, misschien een leuke link voor de startpost ?

Edit: Fring is sinds vandaag ook beschikbaar voor de N95 _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JochemSiegel schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:13:
Ik heb hem ook net binnen, en het is inderdaad een super apparaat. Het enige wat ik niet werkend krijg is de AD-43 Remote Control die erbij geleverd wordt. Als ik hem inplug wordt er netjes gevraagd waar ik hem voor wil gebruiken maar als ik dan "Headset" selecteer werkt hij niet. De Hoofdtelefoon zelf werkt wel maar de bediening op de AD-43 doet het niet, niet in audio-applicaties of tijdens gesprekken. Overigens doet de ingebouwde microfoon (ik neem aan dat dat gaatje op de AD-43 de mic is) het ook niet.

Iemand enig idee of ik iets verkeerd doe? Heb alle instellingen bekeken maar heb nix kunnen vinden.

Alvast bedankt!
raar, bij mij werkte hij dadelijk...gewoon inpluggen en wanneer ik op de PLAY toets druk start de muziek speler en alles werkt
herstart het toestel eens...probeer es opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een super "ladertje"...zooo enorm klein :D amper groter dan een stopcontact :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen!

Helemaal leuk om alles te ontdekken....en wat zit er veel op zeg......

Een vraagje voor diegene die 'm ook al hebben:
Zien jullie ook in het slider gedeelte van opzij de verlichting van het display en het bedieningspaneeltje doorschijnen door het kleine gleufje dat er rondom zit?
Zou dat gleufje niet een stofnest worden en misschien stof op het display brengen?

Ik hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:47:

Zien jullie ook in het slider gedeelte van opzij de verlichting van het display en het bedieningspaneeltje doorschijnen door het kleine gleufje dat er rondom zit?
Ja, maar denk eigenlijk niet dat dat zo'n groot probleem zal zijn...
En anders laat ik 'm wel opsturen voor een nieuw deksel o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het internetten op de N95 een beetje makkelijk? Lukt het bovendien een beetje om naast GPRS ook via WLAN te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:12:
Is het internetten op de N95 een beetje makkelijk? Lukt het bovendien een beetje om naast GPRS ook via WLAN te verbinden?
Ja gaat helemaal super! Je kunt met opstarten van webbrowser kiezen met welke netwerk je wilt verbinden, een lijst met alle WLAN verbindingen in de buurt wordt dan zichtbaar. Verbinding met WLAN thuis gaat prima. Je kunt zelf aangeven welk netwerk je wilt selecteren en je thuisnetwerk als basis netwerk instellen.
Je kunt tijdens het internetten wisselen tussen verschillende pagina's die je achter elkaar bezocht hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:12:
ik heb daarnet op mijn hotspot verbonen en dat ging enorm vlot...surfen ging vlot...is natuurlijk een klein keypad maar als je een bluetooth keyboardje hebt zal dit nog veel beter gaan natuurlijk.

De mogelijkheid om het scherm horizontaal te gebruiken is wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tijdje geleden heeft iemand een link geplaatst van een GPS software fabrikant waarvan de software ook al op de N95 zou werken...weet iemand nog over welke software het ging? ik kan het maar niet vinden...

EDIT: heb het al gevonden...SORRY:
http://www.navigon.com/site/nl/nl/mobile_navigation/cellphone/symbianphone/compatibility;jsessionid=F05F3324233E5C6C9BD6E0D412E2B4E2

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:21:
Yep, toestel is binnen, 189 euro i.c.m. KPN30 2jaar abbo. Now it's playtime :)
Mag ik vragen waar je hem hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze topic al een poosje (vanaf het begin dus). Als ik de enthousiasme zie van een ieder, maakt mij dat ook enthousiast :-) Morgen moet ik er dan ook maar aan geloven, haha.

Heb 'm vandaag wel al even bekeken. wat me opviel: hij is inderdaad kleiner dan je zou denken en ontzettend licht. Mja, morgen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:00:
[...]

hmmm .. rare praktijken dan. Ik verwacht toch wie het eerst komt wie het eerst maalt in zo'n geval. Hoe laat kreeg je je mailtje ? en welke kleur heb je besteld ?

hmmm ik zie nu meerdere mensen die een bevestigingsmail hebben gehad van 2call. Blijkbaar is het random want ik heb niks ontvangen .... waaarom krijg ik niks :'(
Ik had ook nog geen mailtje gehad, vanmiddag gebelt om 15:30, hij lag klaar om verzonden te worden, maar ik kon hem ook ophalen... >:)
Ben toen toch maar even naar den haag gereden en bij 2call (phoneshop) opgehaald.
:9 :*) :D
Ik had hem voor de "goedkopere" prijs besteld...(zonder 1 gig micro SD), prijs bleef gewoon het zelfde...alleen zat er dus geen kaartje in ;(

maar pvd wat een mooi toestel... _/-\o_

Geen klinken van het schuifmechanisme..:) (made in finland)
en moest echt kijken naar het "licht" wat doorschijnt aan de zijkant.. :/ was me nog niet eens opgevallen..is nagenoeg nix..

Ga snel verder spellen.....

ps weet iemand een tooltje om over netwerkshares te browsen? om zo muziek en videos af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DoubleD1980 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:27:
[...]

De bevestiging is om 18:11 gekomen. 12 februari had ik hem besteld. Op de site is de status van de bestelling ook bijgewerkt. Hij staat daar nu op afgehandeld. Dus mocht je geen mail hebben gekregen, kan je het aan de status op de site zien of er al iets onderweg is! :)
helaas voor mij zal ik toch moeten wachten maar bedankt in ieder geval voor je reply. Iedereen die hem nu heeft kan hem lekker testen dan weet ik wat ik ga tegenkomen als ik hem heb :)

[ Voor 52% gewijzigd door dcell op 20-04-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

@ moderator kan topic drie gestart worden voor bezitters?
wel graag deel 2 openhouden voor abonnementen-gezwets-en levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:07:
goed idee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015
RobertRedCap schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:07:
Topic 3 kun je gewoon zelf starten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
Ik, als trotse bezitter van een N95, zit met een probleem. Als ik de klepjes voor de lens weghaal dmv de schuif/draaiknop, waarmee je automatisch de camera activeert, zou de camera moeten starten. Dit ging 3 á 4 keer goed. Nu echter niet meer :|. Zodra ik de activeringsknop draai vertraagd de telefoon en lijkt vast te lopen, ik krijg geen beeld van de camera op het display. Ik heb al meerdere malen de telefoon opnieuw opgestart.. Iemand een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Cendris_Fisher schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:51:
Ik, als trotse bezitter van een N95, zit met een probleem. Als ik de klepjes voor de lens weghaal dmv de schuif/draaiknop, waarmee je automatisch de camera activeert, zou de camera moeten starten. Dit ging 3 á 4 keer goed. Nu echter niet meer :|. Zodra ik de activeringsknop draai vertraagd de telefoon en lijkt vast te lopen, ik krijg geen beeld van de camera op het display. Ik heb al meerdere malen de telefoon opnieuw opgestart.. Iemand een oplossing? :?
Even de tel opnieuw opstarten en kijken of het dan weer werkt. Anders kan het een software bug zijn of HW-matig. Maar probeer eerst dit even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het connecten via Wlan. Hij vind het SID wel maar hij kan er niet mee verbinden. Ik heb geen beveiliging ingesteld op m'n Wifi. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een avondje pielen werkt het nog niet al te soepel. Ik ga er vanuit dat dit voornamelijk komt doordat ik de afgelopen jaren met een sony ericsson heb gebeld. Ik druk nu nog te vaak op de verkeerde knop waardoor ik de boel opeens allemaal kwijt ben. Daarnaast is het nogal irritant dat de screensaver er al na 3 seconden opklapt. Met de toetsenblokkering aan licht er niet duidelijk iets op waardoor ik weet waarom het ding weinig beweging vertoond. Misschien is het een kwestie van wennen of nog even aanpassen, ik ben gewend dat de telefoon mij duidelijk en precies aangeeft wat ik moet doen om hem goed te kunnen bedienen. Afbeeldingslocatie: http://www.dolledingo.nl/loser.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Net even de GPS getest. Het navigeren zelf dat deed ie niet, dat moet je weer aanschaffen enzo, maar ik kan wel een route plannen. De GPS is best nauwkeurig en de kaartjes zien er mooi uit.

Alleen heb ik geen houder in m'n auto om dat ding op te zetten. Hoe kom ik aan zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

lauw8 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:16:
Net even de GPS getest. Het navigeren zelf dat deed ie niet, dat moet je weer aanschaffen enzo, maar ik kan wel een route plannen. De GPS is best nauwkeurig en de kaartjes zien er mooi uit.

Alleen heb ik geen houder in m'n auto om dat ding op te zetten. Hoe kom ik aan zoiets?
Halfords? kwee nie wilde gok 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

lauw8 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:16:

ach je koopt zo'n ouder die je aan het ruit plakt bij smarphoneshop.nl of iets dergelijks werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

geen ouder maar houder natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Nou is het wachten op TomTom/Route66/Navigon wanneer de interne GPS gevonden kan worden. Ben benieuwd wanneer deze update komt of wanneer iemand iets knutselt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Teruggaan en voor 729,99 (incl 1 GB kaart en 7 dagen navigatie) bij Belcompany halen:)
IK HEB HEMMM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:58:
Op de site van BC staat dat niet goed vermeld, maar als je die eindeloos online erbij neemt of onbeperkt surf en mail van Kpn Mobiel, dan krijg je nog is 100 euro korting op je toestel, vandaar dat de prijs zo laag is uitgevallen :).
Het staat zelfs helemaal niet vermeld... :? is die actie nu al verlopen? Zo nee dan doe ik 't meteen :)

Edit:
Als je tot bijna op het eind van het bestelproces doorloopt wordt de 100 euro pas afgetrokken. Leuke aanbieding!

[ Voor 11% gewijzigd door Mfpower op 21-04-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Bestel dan maar want die actie is blijvend;) Op eindeloos online van hi/kpn
Mfpower schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:33:
[...]

Het staat zelfs helemaal niet vermeld... :? is die actie nu al verlopen? Zo nee dan doe ik 't meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Nickienick schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:36:
Bestel dan maar want die actie is blijvend;) Op eindeloos online van hi/kpn
[...]
Quote's plaats jij structureel onder jouw eigen bericht. Dat is volgens de faq niet de bedoeling. Het leest daarnaast ook erg hinderlijk wanneer de overige users het bericht er onder plaatsen. Neem de faq eens door op je gemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
ik heb mn n95 ook opgepikt bij belcompany vandaag, toen ik thuiskwam ben ik er natuurlijk meteen mee aan de slag gegaan.
wat mij opviel na een tijdje is dat de linkerkant van de slider een beetje op-en-neer wipt waardoor je een klikkend geluid krijgt als je een knopje indrukt op de slider, hebben meer mensen dit euvel? ik zit er nl aan te denken om terug te gaan naar de belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik heb een probleem het toestel vind wel mijn draadloze verbinding maar als ik er gebruik van wil maken geeft het toestel een foutmelding dat de gateway niet reageert weten jullie wat het is maar de draadloze verbinding die hij oppikt van de buren doet ie het wel?
Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.