Ok, nu dit toestel ook daadwerkelijk te koop is: kan iemand mij zeggen of er ook iets van functionaliteit is waarbij je de afgelegde route in GPS data kunt opslaan? Op de E70 was dit het programma Navigator van Nokia, daarmee kon je bijvoorbeeld je wandel of fietsroute naderhand uitlezen en zo bewerken voor google earth of een hoogte profieltje van maken. Weet iemand of dit nog kan of dat er bepaalde software is die dit doet? (Ik heb iets dergelijks nog niet teruggevonden in navigatiepakketten voor de auto namelijk).
Gisteren MCC nog gebelt en gesproken met de voorraad afdeling en hoofdkantoor Belcompany(a) zeiden beide we moeten wachten of Nokia morgen uitlevert, waar we hoogstwaarschijnlijk wel vanuit kunnen gaan?
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:21:
[...]
MCC heeft ze al een week op voorraad maar ze hebben dat niet op de site gezet idd.
Ze zijn dus al lang geleverd aan mcc. Verder is dit een non-discussie en heeft het weinig zin om verder te gaan.Nickienick schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:25:
Gisteren MCC nog gebelt en gesproken met de voorraad afdeling en hoofdkantoor Belcompany(a) zeiden beide we moeten wachten of Nokia morgen uitlevert, waar we hoogstwaarschijnlijk wel vanuit kunnen gaan?
[...]
Wat ik me nu bedenk, morgen wordt ie afgeleverd bij mij door BC, maar is ie wel simlock vrij?
Ik ga er wel vanuit, maar heb er niks over gehoord of gelezen...!
Ja, hij is sim vrij.lauw8 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:28:
Wat ik me nu bedenk, morgen wordt ie afgeleverd bij mij door BC, maar is ie wel simlock vrij?
Das waar:) we stoppen wel:) Ga je m kopen trouwens?
Het gaat hard...alleen Sand uitvoering is nog op voorrad, maar niet meer icm alle accessoires. Deep Plumb is al tijdelijk uitverkocht. 2 uur geleden was alles nog op voorraadPiellekes schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:54:
voor mensen die geen geduld hebben:
Geachte heer van Rijthoven,
De Nokia N95 Sand is weer leverbaar. Bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur met creditcard, iDeal of rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.
Plaats uw bestelling via deze link:
http://www.smartphoneshop.nl/product/38145
Terwijl Sand mij toch mooier lijkt?*-) En je er ook niet zoveel op zult zien?
sl1200 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:33:
[...]
Het gaat hard...alleen Sand uitvoering is nog op voorrad, maar niet meer icm alle accessoires. Deep Plumb is al tijdelijk uitverkocht. 2 uur geleden was alles nog op voorraad
Nickienick schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:33:
Das waar:) we stoppen wel:) Ga je m kopen trouwens?
[...]
offtopic:
Heb nu de N73 en heb sinds dien een btje een teleurstellend beeld gekregen van Symbian. Veel te traag voor mij. Ik ga voor de Trinty en 6300 misschien.
Heb nu de N73 en heb sinds dien een btje een teleurstellend beeld gekregen van Symbian. Veel te traag voor mij. Ik ga voor de Trinty en 6300 misschien.
Ok ook geinig:) N73 was idd wel wat traag ja:) k heb die vorige week verkocht voor deze:P de kleur twijfel ik al1 nog over*-) denk toch Sand
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:35:
[...]
offtopic:
Verwijderd
Toestel besteld bij 2call nu blijkt'ie bij mij in de winkel nog goedkoper te zijn.
Scheelt me bijna 50 euro. Hopen dat het toestel morgen binnen is. Dan moet ik mijn order bij 2call maar annuleren.
Omdat ik een verzekering heb afgesloten zal het toestel zaterdag trouwens ook niet bezorgd kunnen worden. Die 13 euro (admin.kosten) moeten betaald worden aan de bezorger, en aangezien zendingen onder rembrours niet op een zaterdag afgeleverd kunnen worden zal het waarschijnlijk maandag of dinsdag worden....
Toestel trouwens vandaag in m'n hand gehad (van een klant). Wat een juweeltje
Omdat ik een verzekering heb afgesloten zal het toestel zaterdag trouwens ook niet bezorgd kunnen worden. Die 13 euro (admin.kosten) moeten betaald worden aan de bezorger, en aangezien zendingen onder rembrours niet op een zaterdag afgeleverd kunnen worden zal het waarschijnlijk maandag of dinsdag worden....
morgen binnen bij 2call of morgen binnen bij jou ?Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:17:
Toestel besteld bij 2call nu blijkt'ie bij mij in de winkel nog goedkoper te zijn.Scheelt me bijna 50 euro. Hopen dat het toestel morgen binnen is. Dan moet ik mijn order bij 2call maar annuleren.
edit : nvm.
[ Voor 9% gewijzigd door dcell op 20-04-2007 07:49 ]
Welke winkel is 50 euro goedkoper ?.. gaat het hier om een los toestel of met abbo?Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:17:
Toestel besteld bij 2call nu blijkt'ie bij mij in de winkel nog goedkoper te zijn.Scheelt me bijna 50 euro. Hopen dat het toestel morgen binnen is. Dan moet ik mijn order bij 2call maar annuleren.
Verwijderd
Abonnement bij 2call. Vodafone basis 27,50 euro 2 jaar, met een bijbetaling van 275 euro (nu verandert naar 300 euroChutney schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:25:
[...]
Welke winkel is 50 euro goedkoper ?.. gaat het hier om een los toestel of met abbo?
Deze prijzen gelden bij VCP trouwens ook bij verlengingen.
Ik bedoel natuurlijk bij mij in de winkel. Dan kan ik hem bij 2call cancellen en gewoon hier nemen. Klinkt raar dat ik hem bij de 'concurrent' heb besteld, maar ik was dus in de veronderstelling dat prijzen op internet minder zouden zijn dan in de winkel. Dit bleek achteraf dus een kromme denkfout van mijdcell schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:20:
[...]
morgen binnen bij 2call of morgen binnen bij jou ?
edit : nvm. Als de N95 morgen bij jou binnen is dan hoef je natuurlijk ook niet te cancellen.
Verwijderd
Trinity (P3600 ?) en 6300... Interessante keuze.offtopic:
Een PDA met telefoonfunctie, GPS etc., en een vreselijk leuke, beetje fancy "gewone" GSM ?
Kan me daar op zich ook nog wel wat bij voorstellen.
Mijn N95 is trouwens een stuk sneller dan de N73 van een collega, maar dat is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoeveel programma's je tegelijk open hebt staan etc.
Maar met WM is dat niet anders...
Heb kortgeleden mijn K-JAM juist verkocht omdat dat ding mij te langzaam, en te weinig logisch was.
De S710 en TyTN bijvoorbeeld, zijn trouwens door de bank genomen ook niet zulke snelheidsmonsters in de menu's...
Het Symbian 3rd. ed. OS is voor mij krachtig genoeg, en een stuk gebruiksvriendelijker.
Maar goed, dat hangt natuurlijk van je eisen, en je smaak af...
Dat komt door de prijsverhoging @ 2call.nl. Voorheen waren de prijzen zonder de 1GB microSD en nu 28 euro verhoogd en met een 1GB microSD kaartje.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:44:
[...]
Abonnement bij 2call. Vodafone basis 27,50 euro 2 jaar, met een bijbetaling van 275 euro (nu verandert naar 300 euro). Bij Vodafone City Point betaal je maar 249 euro bij... En bij VCP ook 12 maanden lang +/- 7 euro korting op abo.kosten. En daarbij kan er meestal ook nog 'iets' van de prijs af
![]()
Deze prijzen gelden bij VCP trouwens ook bij verlengingen.
Iemand al bericht gehad van 2call of zij ook willen dat je gaat bijbetalen? Paar dagen geleden hadden mensen die bij andere winkels besteld hadden nl een mailtje/telefoontje gehad waarin gevraagd werd of ze even 25/30 euro wilden bijbetalen.Chutney schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:56:
[...]
Dat komt door de prijsverhoging @ 2call.nl. Voorheen waren de prijzen zonder de 1GB microSD en nu 28 euro verhoogd en met een 1GB microSD kaartje.
Misschien een stomme vraag maar gelden de prijzen op de site van BelCompany i.c.m. verlenging ook gewoon in de winkels?
Verwijderd
Nee nog niets van gehoord. Gister wel gemaild over de verwachte leverdatum. Toen had men het nog over twee weken.DoubleD1980 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:06:
[...]
Iemand al bericht gehad van 2call of zij ook willen dat je gaat bijbetalen? Paar dagen geleden hadden mensen die bij andere winkels besteld hadden nl een mailtje/telefoontje gehad waarin gevraagd werd of ze even 25/30 euro wilden bijbetalen.
Zal wel een foutje zijn.... Hoop ik
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 00:26 . Reden: Tekst was weggevallen. ]
Verwijderd
Zag net op www.smartphoneworld.nl dat ze de N95 Sand op voorraad hebben. Eindelijk, ik denk dat ik hem gelijk maar ga bestellen.
Verwijderd
De conclusie van allaboutsymbian!
http://www.allaboutsymbia...ia_N95-The_Conclusion.php
Eens kijken of we dezelfde conclusies gaan trekken de komende weken!
Wat tips voor degenen die hem al hebben.
http://3lib.ukonline.co.uk/tipsn95.htm
Zo, die allaboutsymbian site heb ik ook weer gehad!
Eens kijken of we dezelfde conclusies gaan trekken de komende weken!
Wat tips voor degenen die hem al hebben.
http://3lib.ukonline.co.uk/tipsn95.htm
Zo, die allaboutsymbian site heb ik ook weer gehad!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 08:50 ]
Ja!DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:35:
offtopic:
Gek he?
Ze laten de nieuwe Series 60V3 op een 200 nog wat megahertz core draaien.
En dat gaat traag ja.
Zelfs op mijn N91 met iets lagere schermresolutie vergeleken met de N73 is het niet altijd even snel te noemen.
De Nokia N95 heeft echter een veel snellere processor inc. een vernieuwde CPU architectuur.
Dat gaat allemaal een stuk rapper.
Ik heb een filmpje op YouTube gezien van iemand die puur door de interface wandeld en de GUI even onder stress zet.
Petje af hoor!
Veel sneller en prettiger dan een N91 of een N73 met Series 60v3.
Hoe dan ook, veel plezier met je alternatief! Je hebt vast zonder twijfel hier goed over nagedacht!
Voor me: Symbian for life!

geen bericht gehad dat ik moet bijbetalen, wel net een mailtje gehad dat ze verwachten er een x aantal vandaag binnen te krijgen en die worden gebruikt voor de openstaande orders.DoubleD1980 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:06:
[...]
Iemand al bericht gehad van 2call of zij ook willen dat je gaat bijbetalen? Paar dagen geleden hadden mensen die bij andere winkels besteld hadden nl een mailtje/telefoontje gehad waarin gevraagd werd of ze even 25/30 euro wilden bijbetalen.
"helaas is het aantal niet genoeg" werd mij ook nog gemeld. Dus als je vroeg hebt besteld zou je misschien morgen of anders volgende week al je N95 hebben.
toevoeging : ik zie net dat de beschikbaarheidsstatus bij 2call van "beschikbaar april/mei" naar "direct beschikbaar binnen 5 werkdagen" is veranderd.
[ Voor 13% gewijzigd door dcell op 20-04-2007 10:24 ]
Waar is de smart2go software te downloaden voor de N95?
Op www.smart2go.com staan alleen versies voor de N93 enzo.
Op www.smart2go.com staan alleen versies voor de N93 enzo.
Vandaag nog even gebeld met BC Rotterdam. Die hadden hem ook nog niet binnen. (zou vandaag binnen moeten komen)
vervolgens ff gebeld met de internet shop, die zeiden dat ze hem gisteren hadden ontvangen en alle BC zouden hem vandaag binnen moeten krijgen.
Vind het wel vreemd dat bijvoorbeeld PDASHOP hem al wel op voorraad heeft!.
Daarnaast gaf iemand anders gisteren al aan dat er bij een BC filiaal het toestel al binnen zou zijn.
.
vervolgens ff gebeld met de internet shop, die zeiden dat ze hem gisteren hadden ontvangen en alle BC zouden hem vandaag binnen moeten krijgen.
Daarnaast gaf iemand anders gisteren al aan dat er bij een BC filiaal het toestel al binnen zou zijn.
.
[ Voor 5% gewijzigd door rjbenning op 20-04-2007 09:37 ]
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
de 8ste die hier over begint. Diegene die dat zei werkte zelf bij BC dus zou hij het wel weten. En al zou hij de boel bij elkaar belazeren dan krijgen ze hem alsnog vandaag, net zoals alle vestigingen van BC.rjbenning schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:25:
Vandaag nog even gebeld met BC Rotterdam. Die hadden hem ook nog niet binnen. (zou vandaag binnen moeten komen)
Vraag me af of hier geen vies spelltje wordt gespeeld.
Ik zou zeggen hou nou eens op over het gelul over de levertijd en dergelijken, en begin maar eens met over de telefoon te lullen.
Eigenlijk is het nu/morgen zo ongeveer de tijd om deel 3 te starten gezien de ervaringen nu vermeld gaan worden
Verwijderd
Ik geloof ook wel dat de meesten onder ons hem deze of volgende week wel heeft! Als je hem hebt, laat je bevindingen horen!!!
Nee, het is zeker geen vies spelletje. Het verschil met een webshop is dat zij het toestel direct van de leverancier krijgen. En bij de BC filialen komt daar nog hun hoofdkantoor tussen. Een extra tussenstap dus.rjbenning schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:25:
.
Daarom is er ook een kans dat je hem eerder hebt als je hem laat thuisbezorgen, want dat gaat ook vanuit het hoofdkantoor. Maar tegelijk als ze naar jou thuis worden verzonden worden ze ook naar de filialen verzonden.
Tesla Model Y RWD (2024)
Zo krijg net een email van Salland Automatisering dat hij klaarligt, dus ik ga hem nu ophalen
ben net gebeld door de bc ga hem nu halen.
Verwijderd
Geachte klant,
Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk binnen 2 werkdagen door TNT post bij u aangeboden worden. Een exact tijdstip van deze levering kunnen wij u niet geven, maar in 99% van alle gevallen wordt het pakket bezorgd door de normale postbode van TNT.
U dient een bedrag van € 680,50 contant aan de postbode te betalen.
Met vriendelijke groet,
GSMtrack.nl
Postbus 90
5750 AB Deurne
Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44
info@gsmtrack.nl
mooi
Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk binnen 2 werkdagen door TNT post bij u aangeboden worden. Een exact tijdstip van deze levering kunnen wij u niet geven, maar in 99% van alle gevallen wordt het pakket bezorgd door de normale postbode van TNT.
U dient een bedrag van € 680,50 contant aan de postbode te betalen.
Met vriendelijke groet,
GSMtrack.nl
Postbus 90
5750 AB Deurne
Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44
info@gsmtrack.nl
mooi
Wat mij betreft mag er een Topic geopend worden "ervaringen met de Nokia N95". aangezien sommige mensen hem al gaan krijgen.
gaan krijgen jah je zegt het goedrjbenning schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:17:
Wat mij betreft mag er een Topic geopend worden "ervaringen met de Nokia N95". aangezien sommige mensen hem al gaan krijgen.
we krijgen nu nog eerst 2 of 3 pagina's vol met berichten dat ze hem mogen halen, verzonden is of verzonden gaat worden.
Daarna een nieuw topic lijkt mij een strak plan. Ook wat uitgebreider dan deze nu, maar dat laat ik aan de starters over;)
Verwijderd
Goedemorgen,
Vandaag hebben we een zeer kleine hoeveelheid binnen, waarmee uw order niet
verzonden kan worden.
Zaterdag komt (volgens de leverancier) een grote levering binnen.
Met vriendelijke groeten,
Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-363.53.43
Fax : 070-392.55.02
Email info@2call.nl
Denk dat ik m'n order dan toch maar moet gaan annuleren....
verzonden kan worden.
Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Email info@2call.nl
WAHOO!!!!!!! de eerste 10 zijn binnen hier....
eerste indruk: lekker licht... zeker niet te dik. Schitterend scherm (ondanks dat mijn N80 een hogere resolutie heeft) slider werkt goed. made in finland en sand kleur. Ik zal straks meer laten weten!!!
eerste indruk: lekker licht... zeker niet te dik. Schitterend scherm (ondanks dat mijn N80 een hogere resolutie heeft) slider werkt goed. made in finland en sand kleur. Ik zal straks meer laten weten!!!
[tromgeroffel]
De belcompany internetshop heeft ze vandaag ook binnengekregen en gaat vandaag alle orders uitleveren
[/tromgeroffel]
De belcompany internetshop heeft ze vandaag ook binnengekregen en gaat vandaag alle orders uitleveren
[/tromgeroffel]
[ Voor 4% gewijzigd door robertwebbe op 20-04-2007 10:27 ]
Belcompany Bergen op Zoom heeft ze in ieder geval binnen, jammer dat ik even geen geld over heb
Ik ga zo werken bij de Belcompany en eens zien of we ze binnne gekregen hebben
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
op welke datum heb je ongeveer besteld ?Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:24:
Goedemorgen,
verzonden kan worden.
Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Email info@2call.nl
ehm order aangemaakt begin februari en pas begin maart had ik alles opgestuurd en betaald. Kon niet eerder verlengen dan maart vandaar dat er een maand tussen zit. Wilde eigenlijk niet zo vroeg bestellen maar ivm met die 3-maanden verlengregeling van Orange waarbij je zo'n beetje gedwongen wordt om precies 3 maanden van te voren te verlengen anders schuift je einddatum op, moest ik wel.
Welke BC is dat?.ococ schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:11:
ben net gebeld door de bc ga hem nu halen.
Ja deze prijzen zijn exact hetzelfde, anders kan je een beroep doen op de website, krijg je het ook voor elkaar;) Toestel is nu op voorraad bij alle winkels als het goed is!
YinLin schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:10:
Misschien een stomme vraag maar gelden de prijzen op de site van BelCompany i.c.m. verlenging ook gewoon in de winkels?
Ik heb m hoor:D 1x Sand voor mezelf en nog 1x Plump voor een vriend! Geweldig toestel gewoon!:P (Belcompany Castricum)
WIe maakt de eerste review ?
Met nuttige dingen om te weten, die in andere reviews niet aan bod zijn gekomen ?
Met nuttige dingen om te weten, die in andere reviews niet aan bod zijn gekomen ?
Kunnen we een standaard punten lijstje aanhouden waar elke reviewer zich aan kan houden? Om zo het overzicht te bewaren. Iets van combinatie met welk abbo/prijs/winkel zou ook wel handig zijn voor de toekomstige kopersRMX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:52:
WIe maakt de eerste review ?
Verwijderd
?? Dus een n80 heeft een hogere resolutie dan de spiksplinter nieuwe versie van Nokia.gewonecolalight schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:25:
WAHOO!!!!!!! de eerste 10 zijn binnen hier....
Wat is dat nou weer voor iets raars? Ik dacht dat deze telefoon alles zo nieuw mogelijk had.
Dat was voor mij ook het enige nadeel ten opzichte van de N80, maar het is gelukkig geen nadeel geworden!!! ziet er heel mooi uit.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:12:
[...]
?? Dus een n80 heeft een hogere resolutie dan de spiksplinter nieuwe versie van Nokia.
Wat is dat nou weer voor iets raars? Ik dacht dat deze telefoon alles zo nieuw mogelijk had.
In de doos ook bijgeleverd een 1Gb geheugenkaart en een voucher om 7 dagen gratis navigatie uit te proberen. Heb even zitten spelen en ik moet zeggen dat het platform een iets ander uiterlijk gekregen heeft ten opzichte van de N80. Iets volwassener.
Ook de gemaakte foto's zien er goed uit. De "flitser" lijkt feller dan die van de N80.
Verder kan ik nog niet veel zeggen behalve dat het toch wel een supervet toestel is!!!
Dit is al vaak besproken, maar nog een maal om duidelijkheid te verschaffen:Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:12:
[...]
?? Dus een n80 heeft een hogere resolutie dan de spiksplinter nieuwe versie van Nokia.
N80 display: 352x416 pixels
N95 display: 240x320 pixels
Reden:
1. 240x320 is een standaard resolutie voor een display, namelijk QVGA. De volgende standaard is 640x480, VGA.
2. Hoe hoger de resolutie hoe korter de batterij mee zal gaan. De N95 heeft al niet zo'n super batterij dus de lagere resolutie is een groot voordeel.
omdat die hogere resolutie ook gigantisch veel batterij zuipt, en niet echt levensnoodzakelijk isVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:12:
[...]
Ok, dan maar even een lijstje met vragen:
Misschien dat een van jullie zin heeft om ze te beantwoorden ?
1: GPS meningen wisselen elkaar af op Internet. Sommige landen zijn de kaarten slecht (als in, alleen hoofwegen), soms duurt de fix lang. Hoe staat dat met NL ?
2: Tv-Out.. Voor mij een belangrijke functie ivm TFT scherm in de Auto. (Internet, Navigatie in de Auto => goedkope oplossing).. Hoe bevalt deze tot nu toe ?
3: Enige problemen ? Losse slider etc ?
4: Hoe lang duurt het opstarten van de camera tot en met een foto nemen ?
Tweakers, nog meer vragen ? Vul hem aan..
Misschien dat een van jullie zin heeft om ze te beantwoorden ?
1: GPS meningen wisselen elkaar af op Internet. Sommige landen zijn de kaarten slecht (als in, alleen hoofwegen), soms duurt de fix lang. Hoe staat dat met NL ?
2: Tv-Out.. Voor mij een belangrijke functie ivm TFT scherm in de Auto. (Internet, Navigatie in de Auto => goedkope oplossing).. Hoe bevalt deze tot nu toe ?
3: Enige problemen ? Losse slider etc ?
4: Hoe lang duurt het opstarten van de camera tot en met een foto nemen ?
Tweakers, nog meer vragen ? Vul hem aan..
Zijn er al ervaringen met de video playback functie? Een grote reden voor mij om deze telefoon te kopen is dat ik voor lange treinreizen wat TV shows kan converteren en kijken. Ik hoopte dat al met mijn huidige telefoon te kunnen (6230i) maar die's duidelijk van een generatie te vroeg.
Verwijderd
Kon 'm niet zo gauw vinden hier tussen alle posts, maar een leuke "verdict" door aas.
Jammer dat ik nog altijd een week moet wachten op m'n toestel
Jammer dat ik nog altijd een week moet wachten op m'n toestel
Zo meld me hier ook maar eens ff. Zit te popelen tot de koerier straks op m'n werk m'n N95 over de balie komt smijten! Wachten tot ergens tussen half 3 en half 6... Damn wat duurt dat lang
Whoohoo, zojuist gebeld door telecom.nu dat mijn N95 binnen is. Kreeg gelijk de vraag voorgelegd of ik de 1Gb kaart erbij wilde en dat ik daarvoor 30 euro meer moest betalen. Heb dat maar gedaan, ik kan met 1Gb voorlopig wel vooruit.
Nu nog ff hopen dat ze morgen ook gewoon bezorgen, dan ligt ie morgen op de mat, anders maandag
Nu nog ff hopen dat ze morgen ook gewoon bezorgen, dan ligt ie morgen op de mat, anders maandag
Hmm voor 30 euro krijg je een 2 GB kaart?.. ik weet het niet hoor maar vind die actie van 30 euro voor 1 GB wel iets overpricedTumtum schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:09:
Whoohoo, zojuist gebeld door telecom.nu dat mijn N95 binnen is. Kreeg gelijk de vraag voorgelegd of ik de 1Gb kaart erbij wilde en dat ik daarvoor 30 euro meer moest betalen. Heb dat maar gedaan, ik kan met 1Gb voorlopig wel vooruit.
Volgens mij is dat een of andere rare stunt... in mijn doos zit ie standaard... niks bij hoeven betalen!Chutney schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:16:
[...]
Hmm voor 30 euro krijg je een 2 GB kaart?.. ik weet het niet hoor maar vind die actie van 30 euro voor 1 GB wel iets overpriced
en jij kocht hem waar? prijs?gewonecolalight schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:18:
[...]
Volgens mij is dat een of andere rare stunt... in mijn doos zit ie standaard... niks bij hoeven betalen!
http://www.typhone.nl
daar werk ik. vandaag binnengekregen. zit gewoon 1Gb bij zonder dat er bijbetaald hoeft te worden.
€670... gelukkig voor mij iets minder
[ Voor 7% gewijzigd door gewonecolalight op 20-04-2007 12:24 ]
Heb hem gehaalt bc beverwijk vind de plum toch iets mooier dan de sand. Zit standaard een 1gb kaart bij.
Nette prijs zeker.. enkel op de site staat nergens duidelijk vermeld dat er 1 GB bij zit.. gaat het hier om een officieel NL toestel of geimporteerde N95?gewonecolalight schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:23:
[...]
http://www.typhone.nl
daar werk ik. vandaag binnengekregen. zit gewoon 1Gb bij zonder dat er bijbetaald hoeft te worden.
€670... gelukkig voor mij iets minder
Officieel NL. Nederlandse handleiding en van onze gewone nederlandse leverancier. Staat nog niet op de site omdat we dat tot vandaag niet wisten!Chutney schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:40:
[...]
Nette prijs zeker.. enkel op de site staat nergens duidelijk vermeld dat er 1 GB bij zit.. gaat het hier om een officieel NL toestel of geimporteerde N95?
Ik heb in mijn dorpje eindelijk een telecomzaakje genaamd The Phone House.
Heel tevreden over.
Vandaag gebeld door ze dat hij op vooraad is.
Toen herinnerde ik mij dat er al iets over 800 euro werd gemeld i.c.m The Phone House.
Maar ze zijn echt helemaal de kluts kwijt met hun belachelijke 799 euro!
Heb ook gezegd dat ze deze niet voor mij hoeven vast te houden.
Die vrouw helemaal beduusd enzo haha.
Je kom zeg.
800 euro terwijl je de N95 voor 100 euro of meer goedkoper kan scoren.
Wat een afknapper!
Wie kan mij een goede webshop aanraden?
Ik zie er meerdere in het topic maar voel mij altijd wat onveilig met webshops.
Dadelijk zit ik er 2 weken op te wachten ofzo.
Heel tevreden over.
Vandaag gebeld door ze dat hij op vooraad is.
Toen herinnerde ik mij dat er al iets over 800 euro werd gemeld i.c.m The Phone House.
Maar ze zijn echt helemaal de kluts kwijt met hun belachelijke 799 euro!
Heb ook gezegd dat ze deze niet voor mij hoeven vast te houden.
Die vrouw helemaal beduusd enzo haha.
Je kom zeg.
800 euro terwijl je de N95 voor 100 euro of meer goedkoper kan scoren.
Wat een afknapper!
Wie kan mij een goede webshop aanraden?
Ik zie er meerdere in het topic maar voel mij altijd wat onveilig met webshops.
Dadelijk zit ik er 2 weken op te wachten ofzo.
De N95 zag ik vanmiddag bij de BC liggen voor € 199 i.c.m. een 2-jarig Hi €30-abonnement met Eindeloos Online.ococ schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:46:
ga naar een bc
Ja met verlening t-mobile flex 40 + pit moest 260 bij betalen. Maar super toestel ligt nu aan de lader.
Waarom is ie op de site dan geen 200€ met hetzelfde abo?rclahsen schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:51:
[...]
De N95 zag ik vanmiddag bij de BC liggen voor € 199 i.c.m. een 2-jarig Hi €30-abonnement met Eindeloos Online.
Doen ze dat vaker bij BC, andere aanbiedingen online dan in de winkel?
Over precies 29 minutenLibbz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:53:
heeft iemand hem al?
BC heeft nu volgens mij dezelfde aanbieding qua prijs online en in de winkel, ik ook T-mobile €40 + PIT en N95 voor 260 (online krijg je dan nog een BT headset)
ik had hem 10 uur vanmorgen via de belcompany koerier serviceLibbz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:53:
heeft iemand hem al?
Ben nog aan het wachten op diezelfde koerier....Mau_Maus schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:16:
[...]
ik had hem 10 uur vanmorgen via de belcompany koerier servicemet die headset en 1gb kaart.. geweldig ding!
Hoe lang moest het kreng ong. aan de lader?
Verwijderd
Ben zojuist ook bij bc geweest idd KPN30 2 jaar met toestelprijs 200,-, hadden er vanochtend reeds 3 verkocht.
Maatje van mij werkt bij T for Telefom gun hem de verkoop eigelijk wel maar volgens mij kunnen zei niet tippen aan de prijs van bc. Ben nog in afwachting van een sms'je, blijkt de bc goedkoper te zijn dan de T dan ben ik over 15 minuten de trotste eigenaar van een N95.
Maatje van mij werkt bij T for Telefom gun hem de verkoop eigelijk wel maar volgens mij kunnen zei niet tippen aan de prijs van bc. Ben nog in afwachting van een sms'je, blijkt de bc goedkoper te zijn dan de T dan ben ik over 15 minuten de trotste eigenaar van een N95.
Heb hem zojuist ook opgehaald bij de BC. Wou net uit de winkel gaan toen ik me realiseerde dat ik er ook een headset bij zou krijgen. Dame v.d winkel wist van niets!. Ik aangegeven dat het op de website staat. Zij kijken op de website is het dus weggehaald.
Toen ging ze bellen met het hoofdkantoor. Ach fijn na een langverhaal klopt het inderdaad dat ik een headset zou krijgen. Ben zojuist nog door het Hoofdkantoor gebeld dat zij de headset nar mijlaten opsturen. Al met al toch netjes geregeld. Laten we eerlijk zijn die Headset mag van mij later komen..maar ik moest en zou dat toestel hebben
Het is dus een Deep plum en in het echt is ie nog mooier. Voor alle andere BC klanten die het gaan afhalen....vergeet die headset niet...je weet maar nooit.
Toen ging ze bellen met het hoofdkantoor. Ach fijn na een langverhaal klopt het inderdaad dat ik een headset zou krijgen. Ben zojuist nog door het Hoofdkantoor gebeld dat zij de headset nar mijlaten opsturen. Al met al toch netjes geregeld. Laten we eerlijk zijn die Headset mag van mij later komen..maar ik moest en zou dat toestel hebben
Het is dus een Deep plum en in het echt is ie nog mooier. Voor alle andere BC klanten die het gaan afhalen....vergeet die headset niet...je weet maar nooit.
N95 in the pocket. Net gebracht door een koerier van BC.
Hij is kleiner dan verwacht, camera start een beetje langzaam op. Slider zit niet echt goed vast lijkt het, maar dat is denk ik wel oke. Geluid en scherm heel goed.
Kortom, best tevreden...en ik heb nog lang niet alles uitgeprobeerd!
Hij is kleiner dan verwacht, camera start een beetje langzaam op. Slider zit niet echt goed vast lijkt het, maar dat is denk ik wel oke. Geluid en scherm heel goed.
Kortom, best tevreden...en ik heb nog lang niet alles uitgeprobeerd!
Euhm ja headset alleen als je via internet hebt besteld he... voor de 20ste... bij zon MAX winkel... sta je op een wachtlijst gewoon in de winkel of je haalt met geluk vandaag in de winkel... dan krijg je geen headset bij..rjbenning schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:27:
Heb hem zojuist ook opgehaald bij de BC. Wou net uit de winkel gaan toen ik me realiseerde dat ik er ook een headset bij zou krijgen. Dame v.d winkel wist van niets!. Ik aangegeven dat het op de website staat. Zij kijken op de website is het dus weggehaald.
Toen ging ze bellen met het hoofdkantoor. Ach fijn na een langverhaal klopt het inderdaad dat ik een headset zou krijgen. Ben zojuist nog door het Hoofdkantoor gebeld dat zij de headset nar mijlaten opsturen. Al met al toch netjes geregeld. Laten we eerlijk zijn die Headset mag van mij later komen..maar ik moest en zou dat toestel hebben![]()
kreng?Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:21:
[...]
Ben nog aan het wachten op diezelfde koerier....
Hoe lang moest het kreng ong. aan de lader?

Euhm ja headset alleen als je via internet hebt besteld he... voor de 20ste... bij zon MAX winkel... sta je op een wachtlijst gewoon in de winkel of je haalt met geluk vandaag in de winkel... dan krijg je geen headset bij..
Ja ik heb hem besteld via internet en wel voor de 20e!.
Was bijkbaar de 1e keer dat je ze via een winkel kon afhalen (dat zei men tegen mij)..vandaar dat het fout ging.
Vind enkelt wel dat dat het bestel systeem van de BC beter kan. Zo kreeg ik een melding dat mijn order verwerkt is (toen ik hem via internet besteld) maar in de mail wordt nergens gesproken over wat ik dan besteld heb!.
Maar niet geklaagt,... het is keurig opgelost en ik ben goed geholpen.
Ja ik heb hem besteld via internet en wel voor de 20e!.
Was bijkbaar de 1e keer dat je ze via een winkel kon afhalen (dat zei men tegen mij)..vandaar dat het fout ging.
Vind enkelt wel dat dat het bestel systeem van de BC beter kan. Zo kreeg ik een melding dat mijn order verwerkt is (toen ik hem via internet besteld) maar in de mail wordt nergens gesproken over wat ik dan besteld heb!.
Maar niet geklaagt,... het is keurig opgelost en ik ben goed geholpen.
Ik heb 12 februari besteld icm verlenging van T-Mobile Flex. Volgens mij was dat ook de eerste datum dat ze hem online hadden staan. Heb toen in ieder geval elke dag wel paar keer gekeken of hij er al bij stond. (Don't judge me!
Hoop dus eigenlijk wel dat ik bij de eerste batch toestellen zit!
Thnx, krijg nu al de neiging om ze te gaan bellen waar ze blijvenMau_Maus schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:35:
kreng?haha heb hem half uurtje opgeladen en toen snel naar mijn werk... maar wel 7 strepen... mijn levering was tussen 8:24 en 11:24 en had dus om 10 uur... je moet jouw tijdsvestek van 3 uur gewoon afwachten en als het veel later wordt even bellen waar ze blijven

Het is 30 euro voor 2 gb bij de BC 1 GB is 18 euro
Chutney schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:16:
[...]
Hmm voor 30 euro krijg je een 2 GB kaart?.. ik weet het niet hoor maar vind die actie van 30 euro voor 1 GB wel iets overpriced
Verwijderd
zal mij benieuwen of ze mij ook gaan bellen vandaag, Heb m besteld bij Bakkerdijk (grote telecom winkel hier in alkmaar)
iemand het branded t-mobile toestel al binnen ?
mvg Mike
iemand het branded t-mobile toestel al binnen ?
mvg Mike
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 14:07 ]
Verwijderd
heb net de koerier van BC aan de deur gehad. heb de N95 Sand besteld
Echt een heel mooi toestel (zeker als je eerst een 6630 had) MAAR: de bescherming van het scherm is inderdaad matig te noemen. Als je het scherm aanraakt krijg je hetzelfde effect als bij een TFT schermpje. En voor hen die het willen weten; made in Finland.
Menu gaat wel lekker snel, nu even kijken wat hij verder nog kan ;-)
@ RULER-NRG: ik heb hem al... nu jij nog
Echt een heel mooi toestel (zeker als je eerst een 6630 had) MAAR: de bescherming van het scherm is inderdaad matig te noemen. Als je het scherm aanraakt krijg je hetzelfde effect als bij een TFT schermpje. En voor hen die het willen weten; made in Finland.
Menu gaat wel lekker snel, nu even kijken wat hij verder nog kan ;-)
@ RULER-NRG: ik heb hem al... nu jij nog
aparte tijd.. dat is een tijdsbestek van 4 uur.. dacht dat iedereen een tijdsbestek had van 3 uurVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:58:
Koerier van BC komt tussen 13.00 en 17.00!!!Wat duurt het lang!!!
Heeft iemand de N95 al binnen die hem bij telecom.nu heeft besteld?
[ Voor 10% gewijzigd door Dropsen op 20-04-2007 14:15 ]
Lijkt me sterk, wordt altijd na het weekend..Dropsen schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:15:
Rembours gebeurt nooit op Zaterdag toch ?
Verwijderd
net een mailtje gehad... ze worden vandaag verstuurd. Voor zover ik kon zien op de website van TNT post komen ze dan inderdaad pas maandag binnen omdat het om een rembours verzending gaat.Dropsen schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:15:
Ik hoop dat ie maandag lekker vroeg komt... In de middag naar school toe om afstudeerscriptie in te leveren. Dan wordt het nog later voordat ik hem in mijn handen heb
Verwijderd
Heb de n95 zojuist ontvangen van Smartphoneshop.nl. Prima in orde. Maar.... weet iemand welke pincode ik moet invoeren? In het boekjes taat 12345 maar die geeft een fout.
Verwijderd
nieuwe simkaart is toch altijd 0000 en die 12345 waar jij het over heb is de beveiligings code... toch?Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:25:
Heb de n95 zojuist ontvangen van Smartphoneshop.nl. Prima in orde. Maar.... weet iemand welke pincode ik moet invoeren? In het boekjes taat 12345 maar die geeft een fout.

12345 is de blokkeringscode. Ik neem aan dat je het over de pincode van je simkaart hebt? Daarvoor zou je dus even de papieren die je van je provider hebt gekregen moeten bekijken.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:25:
Nope.. dat was vroeger wel zo maar de laatste tijd echt niet meer.
[ Voor 19% gewijzigd door DoubleD1980 op 20-04-2007 14:31 ]
Volgens mij ook, en dan met de indeling 8.35 - 11.35, 11.35 - 14.35 en 14.35 - 17.35Mau_Maus schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:14:
[...]
aparte tijd.. dat is een tijdsbestek van 4 uur.. dacht dat iedereen een tijdsbestek had van 3 uur
Verwijderd
Thanks. Ik begreep nu dat het om de code van de sim ging en niet die v/d telefoon. Gelukt.
Verwijderd
bij mij kwam ie tussen 12.45 en 15.45...Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:31:
[...]
Volgens mij ook, en dan met de indeling 8.35 - 11.35, 11.35 - 14.35 en 14.35 - 17.35
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 14:46 ]
Verwijderd
die mot ook nog even bij mij langskomen heee dus maar ff wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:58:
Koerier van BC komt tussen 13.00 en 17.00!!!Wat duurt het lang!!!

Verwijderd
das jouw pin van de kaart hoorVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:25:
Dit topic is gesloten.