Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.816 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België wordt hij stilaan leverbaar: http://www.sergevandermaesen.be/ heeft hem bvb al.
edit: net die site wat beter gelezen: hij wordt dus wss nog niet verkocht, maar het is alvast een stap vooruit!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes,

Heb sinds eregisteren de N95 Graphite kunnen bemachtigen,weliswaar de Engelse import.
(Made in Finland).
Als eerste sta ik toch versteld wat ze allemaal in deze gadget kunnen proppen.

De snelste phone die ooit gehad heb,ook qua applicaties tegelijkertijd naast elkaar draaiend.
Foto's zijn van (zeer)goede kwaliteit zonder echt te overdrijven,geldt tevens ook voor de videomode.
Heb wel gemerkt als je teveel filmpjes/foto's in je galery hebt wordt hij enigzins trager met opvragen/starten van de film/foto's.

GPS is naar mijn inziens redelijk traag met fixen en loopt niet altijd synchroon met de navigatie.
Ben er ook nog niet helemaal uit hoe alles werkt met de navigatie.

MP3speler is respectabel zowel headphone als speakers,qua geluid en volume.

Bellen is goed,alleen met de kiestoon heb ik wat ruis.
Zodra de verbinding tot stand is.....ruisvrij en aan beide kanten zeer goed te verstaan!
Zelfs goed en duidelijk via de speakers(Handsfree) te verstaan aan beide kanten,Sjappoo!!

Moet wel wennen aan Symbianbesturing,heb altijd WindowsMobile gehad zoals Qtek 8060/8020/S200 en de Mio a701(GPS stukken sneller/nauwkeuriger!)
Nog een kantekening..de slider zit toch meer speling op dan ik verwacht had...jammer.

Koop trouwens (nog) geen N95 NL,kans is groot dat het een geimporteerde betreft met N80software.
Dan werkt hij een stuk trager en niet alle software/applicaties werken naar behoren.
Dus wees gewaarschuwd als je deze phone via een particulier koopt.(ook garantie vervalt)
Omdat de NL versie NIET voor volgende week uitgeleverd mag worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:35:
...
Dus wees gewaarschuwd als je deze phone via een particulier koopt.(ook garantie vervalt)
Kan je dan ook niet zeggen waar je dat hebt gehoord dan? bedoel donderdag (morgen) is de officiele start van de verkoop voor de pers... daarna vrijdag is ie voor verkoop... misschien mondjesmaat, maar hijs wel gelanceerd dan.. en dat las ik op:

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=16b0352
Plaatje uitnodiging via de site doet het bij mij niet, maar als je hem opslaat kan je hem wel openen..

lees ook:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1742b12

misschien niet 100% maar vind het wel het meest logisch en betrouwbaar.. ook omdat belcompany nog steeds 20 april heeft staan

[ Voor 52% gewijzigd door Mau_Maus op 18-04-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou best kunnen,bedoel alleen te zeggen dat als je deze phone koopt via bijv.Marktplaats dat het een versie kan zijn van Engelse/Aziatische brandmerken met N80 NL Firmware.

Duidelijk moge het zijn dat als de N95 op de reguliere markt/Phoneshops gekocht wordt dat het dan een genuine NL versie betreft..en zoals ik al zie..kan er een dag naast zitten,sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:51:
Zou best kunnen,bedoel alleen te zeggen dat als je deze phone koopt via bijv.Marktplaats dat het een versie kan zijn van Engelse/Aziatische brandmerken met N80 NL Firmware.

Duidelijk moge het zijn dat als de N95 op de reguliere markt/Phoneshops gekocht wordt dat het dan een genuine NL versie betreft..en zoals ik al zie..kan er een dag naast zitten,sorry.
Haha boeie al had je wel gelijk prima.. maar dan wil ik graag weten hoe mensen op die gedachtes komen ;) en ja idd je moet sowieso via 'goede' winkels kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Zo er is weer een gerucht over nieuwe firmware die binnenkort uitkomt :
Firmware version 11.0.025

Iemand meer info ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ybox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:03:
Zo er is weer een gerucht over nieuwe firmware die binnenkort uitkomt :
Firmware version 11.0.025

Iemand meer info ??
waar las je dat gerucht? of waar gehoord? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015
Mau_Maus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:07:
[...]

Zijn geruchten de nieuwe trend in dit topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
Mau_Maus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:07:
[...]

ik meen dat iemand het poste op het forum van mobile-review maar diegene heeft er verder geen changelog bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algebeld.nl

telfort 300 minuten = 33,- euro
mobiel internet (1gb) = 09.50 euro
300 smsjes = 15,- euro

57,5 euro per maand

Nokia N95 kost dan 143,- euro!!!!
Overigens hebben de smsjes hier geen meerwaarde in.
Mocht je deze niet nodig hebben verandert er niets aan de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 01:23:
algebeld.nl

telfort 300 minuten = 33,- euro
mobiel internet (1gb) = 09.50 euro
300 smsjes = 15,- euro

57,5 euro per maand

Nokia N95 kost dan 143,- euro!!!!
Overigens hebben de smsjes hier geen meerwaarde in.
Mocht je deze niet nodig hebben verandert er niets aan de prijs...
Dat is wel voor een twee jarig abbo, 57,5 x 24 maanden + 143 euro = 1523 euro voor 2 jaar bellen en het toestel. Iets wat veel imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:52:
[...]

Dat is wel voor een twee jarig abbo, 57,5 x 24 maanden + 143 euro = 1523 euro voor 2 jaar bellen en het toestel. Iets wat veel imho :)
Inderdaad. Als je T-Mobile Flex 30 neemt (vergelijkbaar abo) en PIT dan betaal je in 2 jaar tijd 1314 euro, en da's dan nog op basis van een 1-jarig contract ook. Bij 2-jarig nog goedkoper dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:49:
Oh nee he? krijgt telecom.nu hem later? :'(
Yep! Ik ook telefonisch contact gehad! Nog heel even wachten dus. Hoewel, ze wisten alleen te vertellen dat ze het slechts van een aantal andere bedrijven hadden gehoord, maar nog niet officieel...
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:56:
[...]

Inderdaad. Als je T-Mobile Flex 30 neemt (vergelijkbaar abo) en PIT dan betaal je in 2 jaar tijd 1314 euro, en da's dan nog op basis van een 1-jarig contract ook. Bij 2-jarig nog goedkoper dus.
Sorry voor de niet in abonnement geinteresseerde mensen!
Ik kwam zelfs, bij verlenging, goedkoper uit wanneer ik voor 1 jaar abon / PIT / SMS bundel koos + 1 jaar Sim only / PIT / SMS i.p.v. 2 jaar abon / PIT / SMS! Ik heb hierbij de korting meegenomen van de zogenaamde Web n Walk weken... (Die 50% voor 4mnd (bij 1 jaar) of 12 mnd (bij 2 jaar)) Respectievelijk: 1311e t.o.v. 1402e. Geen groot verschil, maar opmerkelijk dat 1 jr goedkoper is. Nu weet ik niet zeker of je PIT en sms-bundels ook bij SIM only mogelijk zijn en even duur zijn. Anders dan zou ik het nog even moeten herberekenen.

Zijn er nog meer mensen met N95 ervaringen???

Nu blijkt dus dat er iets te veel speling op de slider zit. Is de speling ook echt storend?

Is de navigatie volgens jullie ook bruikbaar genoeg zonder de voice instructies om te gebruiken in de auto?

De rest van de mogelijke probleempjes uit de reviews blijken dus wel mee te vallen... Nog even wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Koop trouwens (nog) geen N95 NL,kans is groot dat het een geimporteerde betreft met N80software.
Dan werkt hij een stuk trager en niet alle software/applicaties werken naar behoren.
Ik denk niet dat het mogelijk is om N80 software op de N95 te zetten. De hardwareconfiguratie van beide toestellen is compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Als de extra ruimte in de slider een structureel probleem is bij de N95, vind ik zeker met de prijs in gedachten dat Nokia wel meer moeite had kunnen steken in de testfase van het product.

Daarom rustig afwachten en zien wat de grote groep aan gebruikers als ervaring zal melden.

2call.nl levert hem nu uit met 1GB MicroSD, de prijs is van 663 euro naar 688 gestegen. 25 euro voor 1GB is wel overdreven duur. Dit is de eerste shop waarbij ik deze aanpassing zie.

[ Voor 30% gewijzigd door Chutney op 19-04-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telecom.nu vraagt 30 euro meer voor een 1gb kaart in het pakket! Wel zit er dan "nokia software" op. Ik denk dus dat er de maps van benelux op staan... Maargoed, die zijn ook, met wat geduld, te downloaden via www.smart2go.nl... Of weet iemand wat er dan op deze kaart staat??? Anders is 25e of 30e wel te duur voor 1 GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hallo luitjes,
Technische onmogelijk!
Elke Nokia heeft tegenwoordig 25 maanden garantie voor toestellen die binnen de EU (plus uitzonderingen) gekocht zijn. Of je `m particulier of zakelijk koop, hem nieuw of 10-de hands. 25 maanden is en blijft, zelfs zonder kassabon!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:03:
Telecom.nu vraagt 30 euro meer voor een 1gb kaart in het pakket! Wel zit er dan "nokia software" op. Ik denk dus dat er de maps van benelux op staan... Maargoed, die zijn ook, met wat geduld, te downloaden via www.smart2go.nl... Of weet iemand wat er dan op deze kaart staat??? Anders is 25e of 30e wel te duur voor 1 GB...
stond al ergens eerder vermeld in dit topic dat op de bijgeleverde kaart idd de kaarten van de benelux opstaan en (zoals altijd) zullen er ook wel weer het een en ander aan softwarematige prutteltjes opstaan. Dus is 30 euro nog niet eens zo'n gekke prijs.

Speling in het schuifmechanisme is toch wel bagger. Ik hoor nooit mensen met een samsung klagen over speling, en bij nokia hoor je dat toch steeds weer. Heb nou bijna een jaar mijn N80 en daar zit toch wel behoorlijk veel speling in, niet dat ik het vervelend of hinderlijk vind maar toch.

Een puntje waar nokia toch nog wat aan moet gaan doen dus!

Voor mij nog een maandje wachten voordat ik mag verlengen.

Wat mij overgens opgevallis is dat de prijzen van het toestel i.c.m een abbo nog uiteenlopen bij verschillende webshops. Dus ga ze allemaal na als je wilt bestellen kan je 100+ euro schelen in sommige gevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Jarnoootje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:11:
[...]

Speling in het schuifmechanisme is toch wel bagger. Ik hoor nooit mensen met een samsung klagen over speling, en bij nokia hoor je dat toch steeds weer. Heb nou bijna een jaar mijn N80 en daar zit toch wel behoorlijk veel speling in, niet dat ik het vervelend of hinderlijk vind maar toch.

Een puntje waar nokia toch nog wat aan moet gaan doen dus!
Vertel ik een paar pagina's geleden dat er een aantal reeksen er last van hebben haast geen reactie. En nu wordt er moord en brand gescheeuwd |:(
De speling is sporarisch, veel mensen zeggen dat het schuif meganisme beter is dan de N80. Speling is zelf ook te verhelpen (beetje tweaken) hoewel ik dat niet zou aanraden met een toestel van 700 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Ginz schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:08:

Elke Nokia heeft tegenwoordig 25 maanden garantie voor toestellen die binnen de EU (plus uitzonderingen) gekocht zijn. Of je `m particulier of zakelijk koop, hem nieuw of 10-de hands. 25 maanden is en blijft, zelfs zonder kassabon!
Klopt 2 jaar garantie.

Vroeger ging periode in op het moment dat Nokia tel uitleverde, dus als tel een jaar in winkel heeft gestaan heb je nog maar 1 jaar garantie, weet niet of dit nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Jarnoootje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:11:
[...]

tekst

Wat mij overgens opgevallis is dat de prijzen van het toestel i.c.m een abbo nog uiteenlopen bij verschillende webshops. Dus ga ze allemaal na als je wilt bestellen kan je 100+ euro schelen in sommige gevallen!
Daarom is het ook leuk/handig om dit tweede deel lekker vol te spammen met de beste aanbiedingen :+
Voor de rest kun je toch niet echt ergens over discussieren zolang er maar twee mensen zijn die het toestel hebben. Kortom zet de abo-discussie voort! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Ybox schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:26:
[...]

Vertel ik een paar pagina's geleden dat er een aantal reeksen er last van hebben haast geen reactie. En nu wordt er moord en brand gescheeuwd |:(
De speling is sporarisch, veel mensen zeggen dat het schuif meganisme beter is dan de N80. Speling is zelf ook te verhelpen (beetje tweaken) hoewel ik dat niet zou aanraden met een toestel van 700 euro
moord en brand is overdreven, als je verder leest staat er ook dat ik er bij de N80 geen problemen mee heb dat er speling inzit. Echter vind ik het wel een beetje kwalijk van nokia dat het er nogsteeds wel (al is het sporarisch) speling in zit. Ik snap niet dat samsung het wel goed krijgt en je daar niets over hoort en bij nokia wel.

Als het schuifmechanisme beter is dan bij de N80 ben ik allang tevreden, maar eentje zonder speling zou toch wel beter geweest zijn.

Als het net zoals bij de N80 gaat; in het begin beetje speling maar naarmate de telefoon ouder wordt en meer 'schuift' de speling steeds groter wordt kan dat nog wel een probleem worden.

Echter zie ik het nu nog niet als een probleem om deze telefoon wel al dan niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Schijnt dat de eerste levering uitgesteld is tot de week van 1 mei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
RMX schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:38:
waar komt die informatie nou weer vandaan!?!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
RMX schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:38:
uuuh bron?

misschien dat je dit topic niet gevolgd hebt, maar overal wordt al vermeld dat de telefoons vandaag/morgen afgeleverd worden @ de shops en dat ze al (inmiddels dus niet meer) bij de distributeur liggen.

Dus waar je dit vandaan tovert?

als je het mij vraag is het bangmakerij :P

//edit: alweer te laat zag ik :D

[ Voor 3% gewijzigd door Jarnoootje op 19-04-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewonecolalight schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:41:
[...]

waar komt die informatie nou weer vandaan!?!?!?!?!?
Telecom.nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Ik heb goed nieuws

gsmtrack.nl heeft hem op voorraad, helaas alleen Deep Plum.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:57:
Ik heb goed nieuws

Link
Net besteld via rembours... € 680,50 incl rembours / btw

Ik moest gewoon even de knoop doorhakken. Werd helemaal gek van dat wachten :) nu is die besteld en kan / mag ik niet meer zeuren :) Krijg net een bevestiging dat hij maandag of dinsdag op de mat valt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Dan heb je niet goed opgelet...
Heb die man net ff aan de telefoon gehad en zijn verhaal was echt anders, ten eerste zei hij dat 2 van de 5 leveranciers beweerden dat de telefoon wat later kwam en ten tweede speelden er nog andere factoren mee, jij knipt er een stukje uit en post het hier....
kenniani schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:57:
Ik heb goed nieuws

Link
Ook even naar toe gebeld net, de prijs is daar namelijk Eur 302,- (tov van Eur 213,- bij bv telecom.nu)
Ik belde dus om te vragen of het toestel niet goedkoper werd als ik web'n walk van 9,50 per maand erbij zou nemen, maar dat was raar genoeg niet zo...het bleef die prijs.

Dan kan ik dus beter bij telecom.nu verlengen, Flex 25 met web'n walk erbij (2 jaar) met Eur 213,- bijbetalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nasty Nate schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:25:
[...]

Dan heb je niet goed opgelet...
Heb die man net ff aan de telefoon gehad en zijn verhaal was echt anders, ten eerste zei hij dat 2 van de 5 leveranciers beweerden dat de telefoon wat later kwam en ten tweede speelden er nog andere factoren mee, jij knipt er een stukje uit en post het hier....

[...]

Ook even naar toe gebeld net, de prijs is daar namelijk Eur 302,- (tov van Eur 213,- bij bv telecom.nu)
Ik belde dus om te vragen of het toestel niet goedkoper werd als ik web'n walk van 9,50 per maand erbij zou nemen, maar dat was raar genoeg niet zo...het bleef die prijs.

Dan kan ik dus beter bij telecom.nu verlengen, Flex 25 met web'n walk erbij (2 jaar) met Eur 213,- bijbetalen....
hoe is het hele verhaal dan ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:56:
[...]

Alleen is telfort tegenwoordig van Kpn en dus overal goed bereik. En weet niet hoe t-mobile met dekking zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
Beste GSMtrack.nl gebruiker,
U hebt aangegeven dat u op de hoogte gehouden wilt worden als de Nokia N-95 verkrijgbaar is. Bij deze willen wij u dan ook melden dat het toestel vanf nu direct uit voorraad leverbaar is bij GSMtrack.nl!
Met vriendelijke groet,
www.GSMtrack.nl
Hij is daar dus vanaf vandaag inderdaad op voorraad. Het is nu denk ik gewoon ff wachten totdat alle (web)shops zijn bevoorraad. Dat zal bij de een iets langer duren dan bij de ander als ik het hier zo lees.Met name telecom.nu schijnt wat problemen te hebben met de levering. Beetje jammer, maar ik wacht geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist gebeld naar Belcompany leuven :

volgende week dinsdag of vrijdag komt hij pas binnen prijs => 789€
ze hebben geen idee wat er in het pakket zit, laat staan of hij made by nokia / made in finland is!
kortom ze weten niks en de prijs ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tumtum schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:32:
[...]

Hij is daar dus vanaf vandaag inderdaad op voorraad. Het is nu denk ik gewoon ff wachten totdat alle (web)shops zijn bevoorraad. Dat zal bij de een iets langer duren dan bij de ander als ik het hier zo lees.Met name telecom.nu schijnt wat problemen te hebben met de levering. Beetje jammer, maar ik wacht geduldig.
Waarom zou je wachten? GSMTrack heeft helemaal niet zon verkeerde prijs vind ik?! wat laat je nog wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een e-mail ontvangen van Telecom.nu, waar ik heb aangedrongen omdat ik hem voor 3 mei wil hebben (aangezien ik dan op vakantie ga). Gister het contract verstuurd, en nu net het volgende mailtje ontvangen:

Geachte heer XXX,

We hebben de melding vanuit een leverancier gekregen dat de eerste uitlevering van de Nokia N95 wederom is uitgesteld tot de week van 1 mei. We wachten nu nog op de bevestiging van de andere leveranciers of dit daadwerkelijk zo is.

We willen niet je vakantie in gevaar brengen. J Zodra we meer info hebben mailen we direct.

Met vriendelijke groet,

Eli de Hond

Telecom.nu

Nu maar even kijken wat ik te horen krijg, anders kan ik hem beter in de winkel kopen bij bv. gsm-shop voor 40 eu duurder... helaas. Ik vraag me trouwens af of ik m'n order dan kan cancellen?? Nu maar ff mailtje terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:34:

ze hebben geen idee wat er in het pakket zit, laat staan of hij made by nokia / made in finland is!
Bestel je hem toch via Belcompany.nl dan heb je hem morgen voor 730 en gratis thuisbezorgd, snap het probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
[...]

Waarom zou je wachten? GSMTrack heeft helemaal niet zon verkeerde prijs vind ik?! wat laat je nog wachten?
Ik wacht op meldingen over de slider.. en wil hem zelf nog een keer in m'n handen gehad hebben eer ik hem bestel. En als laaste nog op TomTom of Navigon, zodra die kunnen communiceren met de interne GPS!

Nog twee puntjes om te wachten dus voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:39:
[...]

Ik wacht op meldingen over de slider.. en wil hem zelf nog een keer in m'n handen gehad hebben eer ik hem bestel. En als laaste nog op TomTom of Navigon, zodra die kunnen communiceren met de interne GPS!

Nog twee puntjes om te wachten dus voor mij.
heerlijk helder heine... euh chutney! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop hem in de MediaMarkt (omdat ik daar een kadeaubon heb van 250euro), maar als hij inderdaad ook daar 789euro kost dan ga ik serieus passen voor dit toestel...dat is een tikkeltje teveel.

en kom hier nu niet uitkramen dat "als je zoveel wil geven aan een gsm dan maakt die laatste 50euro toch nietmeer....want naar mijn mening moet je ergens een grens trekken, en die grens van mij ligt op 720euro...punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
JaJa Nieuwe firmware komt echt binnenkort :
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/4850/screenshotdd8.jpg
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp ook helemaal niet waarom Bc niet meer moeite doet om de prijs laag te houden terwijl ze een laagste prijs garantie hebben! (die ze waarschijnlijk niet gaan nakomen...)

http://www.belcompany.be/...dfhjsdfzthj9tz4&PArShop=1

(zie onderaan)

soit ... we zien wel! deze laatste week wachten kan er ook nog wel bij zeker :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
[...]

Omdat ik al een bestelling heb staan bij telecom.nu. Anders was ik waarschijnlijk ook wel overgegaan naar gsmtrack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:05:
[...]

Net besteld via rembours... € 680,50 incl rembours / btw

Ik moest gewoon even de knoop doorhakken. Werd helemaal gek van dat wachten :) nu is die besteld en kan / mag ik niet meer zeuren :) Krijg net een bevestiging dat hij maandag of dinsdag op de mat valt.
leg dan toch maar even iets op die mat een kussentje b.v. anders valt die stuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dan kan je hem beter bestellen bij gsmtrack .nl dan is die met levering nig goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:34:
[...]

leg dan toch maar even iets op die mat een kussentje b.v. anders valt die stuk :*)
ik blijf gewoon met de laptop achter de deur zitten totdat ik hem heb.

*Jimmy Boy schakelt wireless in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een stikker op de bus:

JA de n95 NEE niet in de brievenbus, gelieve aan te bellen!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Net Belcompany aan de lijn gehad voor afspraak koerier... De afspraak die wordt gemaakt per koerier is puur op dag. Pas vanaf 9 uur ' s avonds weet je ongeveer hoe laat ze komen (tijdsbestek van 3 uur). Te bekijken op: www.aflevertijd.nl. Nou ik heb dus morgen (vrijdag) gezegt. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yupz ik ben ook netjes gebeld, kon kiezen uit vrijdag en zaterdag, dus nou dan weet je t wel :9

Dat wordt lekker spelen morgen! Hopen dat het n goeie versie is (heb de Sand besteld)

Vint t toch wel aardig voor elkaar zo, N80 voor 210 verkocht, deze voor 250 gekocht, dus 40 tientjes voor 1 jaar en 60 euri in de maand met PIM

Tot zover prima service van BC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Dit is wat er nu op de BelCompany site vermeld staat.
verwachte leverdatum:
OP VOORRAAD

Was eerder nog 20 april, maar blijkbaar zijn de toestellen binnen nu. Zal morgen wel binnenstromen in de winkels. En nu maar afwachten of ik ook netjes gebeld wordt morgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, dit was een antwoord wat ik vanmorgen kreeg voordat ik gebeld werd:

Goedemorgen,

De N95 wordt vandaag geleverd. U zult het pakket morgen of zaterdag ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Internet Sales

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Ik zie net dat MCC ze vandaag binnen heeft.... Betekent dat wij em morgen binnenkrijgen...nog net voor het weekend dus :) supervet!!! zal ik vannacht niet kunnen slapen denk ik :P

*edit* En mail van mobicall gekregen... hebben ze ook vandaag binnen... dus ook morgen hier 8)

[ Voor 21% gewijzigd door gewonecolalight op 19-04-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Weet trouwens al iemand of de achtercover + batterijklepje makkelijk los te halen is? dat las ik ergens dat dat wel makkelijk moest zijn... Ik heb namelijk een andere cover... en vroeg me af of dat problemen kan geven met de garantie... dat van garantie had iemand anders ookal gevraagt maar zag nog geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is ook op voorraad bij de Phonehouse (Deep Plum), morgen of overmorgen in de winkels verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag ook gebeld door Belcompany, komen hem morgen afleveren. Phonehouse Tilburg belde mij ook, zij hebben er morgen 10 op voorraad...

@ RULERRNG: ik zei toch dat ik hem deze week zou ontvangen?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Ook op de Nokia site is de status niet meer "binnenkort beschikbaar", na lang wachten is de N95 eindelijk beschikbaar in Nederland:
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:47:
Toestel is ook op voorraad bij de Phonehouse (Deep Plum), morgen of overmorgen in de winkels verwacht ik.
Njah phonehouse heeft wel ziekelijke prijzen imho? 800 euro.. dan bestel ik hem wel liever via het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Heeft iemand hem ook al in de winkel zien liggen, of moeten we echt wachten tot morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem maandag, ben er helaas morgen en t weekend niet !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een mail van hoofdzetel Belcompany (Belgie)...hij is "reserveerbaar" op hun site...er staat nog geen prijs bij en ook geen datum wanneer hij in de rekken zou liggen hier...zoooo ver ligt Nederland toch niet dacht ik? je zou dan ook denken dat een BeNeLux uitvoering in alledrie landen op dezelfde dag zou gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 28-08 14:42
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:52:
Ik ben vandaag ook gebeld door Belcompany, komen hem morgen afleveren. Phonehouse Tilburg belde mij ook, zij hebben er morgen 10 op voorraad...

@ RULERRNG: ik zei toch dat ik hem deze week zou ontvangen?! 8)7
Damn you! :) ik denk dat ik hem dus ook morgen of zaterdag in mijn handen heb.

Heb jij hem eerder ? laat ffe weten wat je er van vind

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:56:
[...]

Njah phonehouse heeft wel ziekelijke prijzen imho? 800 euro.. dan bestel ik hem wel liever via het net
Laagste Prijs Garantie icm abonnement (mits de concurrent het toestel ook echt ook echt op voorraad heeft uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:53:
Yupz ik ben ook netjes gebeld, kon kiezen uit vrijdag en zaterdag, dus nou dan weet je t wel :9

Dat wordt lekker spelen morgen! Hopen dat het n goeie versie is (heb de Sand besteld)

Vint t toch wel aardig voor elkaar zo, N80 voor 210 verkocht, deze voor 250 gekocht, dus 40 tientjes voor 1 jaar en 60 euri in de maand met PIM

Tot zover prima service van BC ;)
PIM wat is dat? En welke provider? Vind wel goede aanbieding zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
ja ziet er goed uit, maar ik heb nog niets gehoord van Belzaak. Iemand al contact gehad met deze toko?

Lijkt mij dat zij hem ook morgen binnenkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Waarom is Nokia zo stom om dat ding op vrijdag te releasen.
Kies dan een maandag ofzo.
Nu moet iedereen wachtten, terwijl ze weten dat het toestel onderweg is. Waaronder ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
RMX schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:14:
Waarom is Nokia zo stom om dat ding op vrijdag te releasen.
Kies dan een maandag ofzo.
Nu moet iedereen wachtten, terwijl ze weten dat het toestel onderweg is. Waaronder ik :(
Hij is vandaag (donderdag) officieel gereleased.... dat ie pas vanaf morgen verkocht wordt ligt meer aan de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die bij Telecom.nu hebben besteld (wat er veel zijn denk ik, aangezien ie daar goedkoop is en zonder 1GB zodat je 2GB zelf kan aanschaffen - voor de meerwaarde die je moet betalen voor een 1 GB kaartje erbij - wat ik dus al heb gedaan n.a.v. 'n goeie tip op dit forum :P)

Net weer een mailtje gehad van Telecom.nu:

Beste XXX,

De eerste N95’s zijn naar ons onderweg!

Met vriendelijke groet,

Eli de Hond

Telecom.nu

Dus ons bang gemaakt voor niks :/

Volgende week kan je hem dus verwachten als je bij Telecom.nu heb besteld :9~ (stond in een volgend mailtje wat ik niet weer ga kopiëren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:10:
[...]

PIM wat is dat? En welke provider? Vind wel goede aanbieding zo te lezen.
PIT bedoel ik, van T-mobile (verlenging 1 jaar met flex 40, PIT en sms verd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
quote: Nokia Store Antwerpen
Beste,

Voorlopig hebben wij nog geen officiële datum gekregen. We verwachten de N95
in de loop van volgende week, ten laatste de week daarop in de winkel, daar
wij reeds een demo-toestel mochten ontvangen.

MVG,

Nokia Store
Antwerpen

----- Original Message -----
From: ***
To: Nokia Shop<***>
Sent: Thursday, April 19, 2007 4:07 PM
Subject: N95

> Beste,
>
> zal de N95, net zoals in Nederland, ook bij jullie beschikbaar zijn op
> vrijdag 20 April 2007, of op een latere datum?
>
> mvg,
Nog meer off-topic, heeft iemand ervaringen mbt terugvorderingen van voorschotten bij deze winkel? Weet nog steeds geen prijs, ze halen de launch waarschijnlijk niet én ik vermoed dat het toch duurder zal zijn als bv smartphoneshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 20:21

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Mr-Beamer heeft hem ook besteld kon niet langer wachten. :9~

Ik heb hem bij gsmtrack besteld.
Eerst even gebeld of ze mij konden vertelen waar de Tel vandaan komt maar het enigste wat ze wisten is dat het een NL toestel was.
Ze geven als levertijd 3 tot 4 werken dagen aan. *O*

Ook nog even naar de belcompany gebeld, als ik hem daar besteld had kon hij maandag binnen zijn maar ik moest zeker rekening houden met dinsdag wegens de zeer grote vraag naar het toestel.
(allemaal tweakers :P )
Hij was overigens nog niet fysiek aanwezig bij hun maar de koerier kon elk moment langs komen.

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr-Beamer schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:31:
Mr-Beamer heeft hem ook besteld kon niet langer wachten. :9~

Ik heb hem bij gsmtrack besteld.
Eerst even gebeld of ze mij konden vertelen waar de Tel vandaan komt maar het enigste wat ze wisten is dat het een NL toestel was.
Ze geven als levertijd 3 tot 4 werken dagen aan. *O*

Ook nog even naar de belcompany gebeld, als ik hem daar besteld had kon hij maandag binnen zijn maar ik moest zeker rekening houden met dinsdag wegens de zeer grote vraag naar het toestel.
(allemaal tweakers :P )
Hij was overigens nog niet fysiek aanwezig bij hun maar de koerier kon elk moment langs komen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 11-09 23:25
Iemand toevallig contact gehad met 2call.nl of zij de N95 ook al op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DoubleD1980 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:25:
Iemand toevallig contact gehad met 2call.nl of zij de N95 ook al op voorraad hebben?
had net rond half 6 toen ik van mijn werk kwam een mailtje gestuurd naar 2call. Zal morgen wel een antwoord krijgen ... als ik meer weet dan laat ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piellekes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 14:46

Piellekes

Sensuàl!

voor mensen die geen geduld hebben:

Geachte heer van Rijthoven,

De Nokia N95 Sand is weer leverbaar. Bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur met creditcard, iDeal of rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.

Plaats uw bestelling via deze link:

http://www.smartphoneshop.nl/product/38145

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Laatst online: 09-06 23:30
nu zulk nieuws van belzaak en ik ben blij. iemand al nieuws hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04 08:53
De Belcompany in Heerlen heeft ze vandaag binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
TheGHunter schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:28:
En wie zegt dat/bron? Want géén één bc heeft ze vandaag, allemaal morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
Cendris_Fisher schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:37:
[...]

En wie zegt dat/bron? Want géén één bc heeft ze vandaag, allemaal morgen..
Ik werk daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:34
TheGHunter schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:28:
Geniaal! Morgen na school maar even bij de BC in Heerlen langslopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Razer schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:48:
[...]

Geniaal! Morgen na school maar even bij de BC in Heerlen langslopen 8)
Als je hem in de winkel haalt krijg je geen headset wel 1gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:53:
[...]

Als je hem in de winkel haalt krijg je geen headset wel 1gb
Klopt als een bus....had ik ook al gevraagd! Werd vanmiddag gebeld...(besteld bij BC voor 729)...morgen komt de koerier met de hoofdprijs!!! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Laatst online: 05-09 01:47
Hoe kan het dat BC Heerlen hem wel heeft en geen andere BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickienick schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:01:
Misschien omdat het dichter bij Belgie ligt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
Nickienick schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:01:
geen idee, soms krijgen we nieuwe toestellen een week later dan andere filialen en soms krijgen we ze eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

gh wat zal ik balen als jullie hem morgen wel hebben en mijn leverancier heeft hem nog niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Ok vreemd, ik werk in Castricum, maar daar schijnen we m morgen pas te krijgen:( hoeveel stuks hebben jullie gehad? en welke kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Besteld bij coolblue :*)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Ok...maar de Leverancier ligt niet dicht bij Belgie, maar dichter bij Castricum juist?*-)
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:04:
[...]

Misschien omdat het dichter bij Belgie ligt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BC heerlen heeft ze nog niet gekregen en als dat wel zo was dan had BC ruzie met Nokia gehad omdat ze hem hebben verkocht voordat het van Nokia mocht. Contractueel vastgelegd enz..

Overigens zit er dus 1gb micro bij waarvan 100mb gereserveerd is voor Benelux. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
I Think So Either:) Maar hoe weet je dat 100 MB is gereserveerd ervan?
Belcompany mag m wel vanaf morgen gaan verkopen...
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:39:
BC heerlen heeft ze nog niet gekregen en als dat wel zo was dan had BC ruzie met Nokia gehad omdat ze hem hebben verkocht voordat het van Nokia mocht. Contractueel vastgelegd enz..

Overigens zit er dus 1gb micro bij waarvan 100mb gereserveerd is voor Benelux. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Spannend hoor :P morgen tussen 8:24 en 11:24 heb ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:39:

:') Ik geef hier alleen info, ik ga toch niet zitten liegen over iets waar ik totaal geen belang in heb.

Binnenhebben is overigens niet verkopen, ze liggen gewoon achter.

[ Voor 17% gewijzigd door TheGHunter op 19-04-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
www.aflevertijd.nl ckr?;)
Mau_Maus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:55:
Spannend hoor :P morgen tussen 8:24 en 11:24 heb ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jup. En jouw indicatie tijd?

[ Voor 8% gewijzigd door Mau_Maus op 19-04-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TheGHunter schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:56:
[...]

:') Ik geef hier alleen info, ik ga toch niet zitten liegen over iets waar ik totaal geen belang in heb.

Binnenhebben is overigens niet verkopen, ze liggen gewoon achter.
Non-discussie :)

[ Voor 25% gewijzigd door DaannO op 19-04-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Levering Proassist:) Uur of 10/half 11?:P I hope
Mau_Maus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:58:
[...]

Jup. En jouw indicatie tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
Gisteren had MCC Nederland en heel belcompany nog 0 toestellen*-) maarja t kan altijd:)
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:18:
[...]

Proassist heeft vandaag niks van Nokia geleverd en MCC heeft ze al een week op voorraad maar mocht ze pas vanaf vandaag distribueren.

In de nieuwe folder van bc staat dat 100mb voor Benelux is gereserveerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nickienick schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:20:
Gisteren had MCC Nederland en heel belcompany nog 0 toestellen*-) maarja t kan altijd:)
[...]
Non-discussie :)

[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 19-04-2007 22:28 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.