Yep! Ik ook telefonisch contact gehad! Nog heel even wachten dus. Hoewel, ze wisten alleen te vertellen dat ze het slechts van een aantal andere bedrijven hadden gehoord, maar nog niet officieel...
Sorry voor de niet in abonnement geinteresseerde mensen!
Ik kwam zelfs, bij verlenging, goedkoper uit wanneer ik voor 1 jaar abon / PIT / SMS bundel koos + 1 jaar Sim only / PIT / SMS i.p.v. 2 jaar abon / PIT / SMS! Ik heb hierbij de korting meegenomen van de zogenaamde Web n Walk weken... (Die 50% voor 4mnd (bij 1 jaar) of 12 mnd (bij 2 jaar)) Respectievelijk: 1311e t.o.v. 1402e. Geen groot verschil, maar opmerkelijk dat 1 jr goedkoper is. Nu weet ik niet zeker of je PIT en sms-bundels ook bij SIM only mogelijk zijn en even duur zijn. Anders dan zou ik het nog even moeten herberekenen.
Zijn er nog meer mensen met N95 ervaringen???
Nu blijkt dus dat er iets te veel speling op de slider zit. Is de speling ook echt storend?
Is de navigatie volgens jullie ook bruikbaar genoeg zonder de voice instructies om te gebruiken in de auto?
De rest van de mogelijke probleempjes uit de reviews blijken dus wel mee te vallen... Nog even wachten!!!