Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.815 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Momenteel heb ik nog een Qtek 9090... maar die windows software vind ik niets (waarschijnlijk ook omdat het mij nooit is gelukt om dat toestel softwarematig te updaten, maar goed :P )

Ik vraag me nu af of dit een logische keuze zou zijn als ik iets soortgelijks wil hebben als de Qtek 9090, maar dan stukken stabieler en uiteraard met betere performance.

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piellekes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 14:46

Piellekes

Sensuàl!

vanmiddag in mediamarkt utrecht ff de n80 van dichtbij bekenen, shiiiit dat schermpje is toch wel heel strak hoor! maar ik kan me voorstellen dat zo'n hoge resolutie praktisch geen meerwaarde biedt, (tenzij je zo'n oud gameboy vergrootglas verbouwt en erop monteert ;)
ik zeg: 320x200 @ 2,6" = prima!

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Razer schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:09:
[...]

Ik vraag me ook af waar ik dat kan zien, dan kan ik nog mooi van te voren kijken voor dat ik er één in de winkel uitzoek.
dus GERTJE????????.....

staat het op de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kregen we op het werk eindelijk een partij (lees: ca. 4000) N95's binnen (werk bij een Noorse importeur / distributeur).
Vandaag zijn we begonnen met verzending naar onze klanten, dus vanaf vanmiddag / morgen ligt de telefoon hier in de winkels (dan o.a. ook leverbaar bij Komplett.no voor NOK 6495,--) .
Zelf heb ik me natuurlijk ook verzekerd van ééntje, een "sand", "made in Finland".
Er zit hier geen geheugenkaart bij, dus ook gelijk maar een SanDisk 2GB Micro SD kaartje meegenomen.

Zal kijken of ik in het weekend een uitgebreide review (met foto's en screenshots) kan schrijven, ben momenteel nog bezig om alle gegevens van mijn E60 over te zetten (gaat wel volautomatisch, ik ben zeer onder de indruk van de configuratie-assistent) _/-\o_

Wordt vervolgd...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:03:
[...]

dus GERTJE????????.....

staat het op de doos?
Nu heet ik geen Gertje, maar... ja, het staat inderdaad op de doos (op het etiket waar o.a. ook het modelnr. en IMEI-nummer op staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:11:
Gisteren kregen we op het werk eindelijk een partij (lees: ca. 4000) N95's binnen (werk bij een Noorse importeur / distributeur).
Vandaag zijn we begonnen met verzending naar onze klanten, dus vanaf vanmiddag / morgen ligt de telefoon hier in de winkels (dan o.a. ook leverbaar bij Komplett.no voor NOK 6495,--) .
Zelf heb ik me natuurlijk ook verzekerd van ééntje, een "sand", "made in Finland".
Er zit hier geen geheugenkaart bij, dus ook gelijk maar een SanDisk 2GB Micro SD kaartje meegenomen.

Zal kijken of ik in het weekend een uitgebreide review (met foto's en screenshots) kan schrijven, ben momenteel nog bezig om alle gegevens van mijn E60 over te zetten (gaat wel volautomatisch, ik ben zeer onder de indruk van de configuratie-assistent) _/-\o_

Wordt vervolgd...
;)
De Benelux distributeur heeft ze inmiddels ook op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:01
Goed nieuws allemaal, hopen op volgende week! Ik hoop ook dat de GPS een beetje werkt door mijn voorruit van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
RobertRedCap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:21:
[...]

Kan ik op de doos zien waar de nokia gemaakt is? dan kan ik nog duidelijk zien welke nokia krijg
Ybox in "Nokia N95 topic - deel 1"

Het komt allemaal van een forum af het maar is dus wel duidelijk dat er sommige veel problemen hebben (5 stuks , 1 goed e.d) veelal komen ze dan uit finland. Het is dus afwachten hoe het uitpakt dat is het enige wat we kunnen doen.
Weet wel dat het consumenten recht in je voordeel staat en dat een leverancier een deugelijk product moet leveren. Het krijgen van je recht is soms wat lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:25:
[...]

Ybox in "Nokia N95 topic - deel 1"

Het komt allemaal van een forum af het maar is dus wel duidelijk dat er sommige veel problemen hebben (5 stuks , 1 goed e.d) veelal komen ze dan uit finland. Het is dus afwachten hoe het uitpakt dat is het enige wat we kunnen doen.
Weet wel dat het consumenten recht in je voordeel staat en dat een leverancier een deugelijk product moet leveren. Het krijgen van je recht is soms wat lastig ;)
Ik begrijp dat "made in Finland"...en dan kennelijk betreft dat meestal de "sand"versie...wel eens voor problemen zou kunnen zorgen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
Super dank je wel ik wacht weer rustig af en kijken of ik nou is die extra punten kan verzilveren in de tmobile shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De N95 wordt trouwens geleverd met Benelux maar zonder stemmen. Als je stemmen wilt en extra kaarten dan moet je hiervoor betalen per regio. Prijzen moeten nog volgen.

En TomTom gaat dus zeker niet werken het is dus even wachten op een workaround. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig idee over een bijgeleverde micro-sd kaart en eventueel een bijgeleverde case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:41:
De N95 wordt trouwens geleverd met Benelux maar zonder stemmen. Als je stemmen wilt en extra kaarten dan moet je hiervoor betalen per regio. Prijzen moeten nog volgen.

En TomTom gaat dus zeker niet werken het is dus even wachten op een workaround. :)
Euhm hoe weet je dat al zeker dan? had je hem al met 6.03 geprobeerd dan? daarmee kon je toch een interne gps aanspreken? dacht dat je zoiets dacht en dat je dat pas zeker kon weten als dat getest was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:48:
enig idee over een bijgeleverde micro-sd kaart en eventueel een bijgeleverde case?
1gb in Nederland dus en case geeft Nokia er bijna nooit bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:50:
[...]

1gb in Nederland dus en case geeft Nokia er bijna nooit bij. :)
zou wel mogen anders bij een toestel van 700+ euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:52:
[...]

Ja, en jij denkt zeker dat productie en R&D niets kost? :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
[...]

HTC doet dat overigens wel. Maar daar hebben de toestellen relatief grote schermen. Echter is het scherm van de N95 ook niet klein dus het zou wel logisch zijn. Maar assesoires is gewoon een andere inkomstenbron van producenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:24:
Goed nieuws allemaal, hopen op volgende week! Ik hoop ook dat de GPS een beetje werkt door mijn voorruit van de auto.
dat geeft geen problemen tenzij je een Franse auto hebt, die hebben veelal zon/warmtewerend glas en dat wil wel eens tegenwerken. Ik heb een duitse bak en dat gaat prima met de n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:16:
[...]

Dus dus dus dus dat betekend dat ie misschien donderdag al in NL is ?? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:41:

anders dan de mijn engelse versie: die heeft alle landen inclusief nederlandse! stemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:49:
[...]

Euhm hoe weet je dat al zeker dan? had je hem al met 6.03 geprobeerd dan? daarmee kon je toch een interne gps aanspreken? dacht dat je zoiets dacht en dat je dat pas zeker kon weten als dat getest was :)
Joehoe Daanno? :P Dat had je toch een keer gepost zoiets? Of heb ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mau_Maus schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:09:
[...]

Joehoe Daanno? :P Dat had je toch een keer gepost zoiets? Of heb ik dat fout?
Tis hier geen chatbox waar iedereen constant naar een bepaald topic zit te loeren hoor. ;) Kicken mag pas na 24 uur.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:16:
[...]

De benelux distributeur heeft ze inmiddels al een week liggen, echter moesten hun van Nokia wachten tot aankomende week.

Dit geld voor provitel, mobicall en mcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:15:
[...]

Tis hier geen chatbox waar iedereen constant naar een bepaald topic zit te loeren hoor. ;) Kicken mag pas na 24 uur.
Jaja snap ik, maar zag dat ie al op posts erna wel had gereageerd.. dus dacht: misschien keek ie erover heen... vandaar... 1000x excuses ok?:P zo beter ;) zal het noooooit meer doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
[...]

Nou van mij hoeft zo'n hoesje er niet bij te zitten. Ga zo'n lelijk ding toch niet gebruiken en dan zou het alleen maar onnodig de prijs opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:23:
[...]

Nou van mij hoeft zo'n hoesje er niet bij te zitten. Ga zo'n lelijk ding toch niet gebruiken en dan zou het alleen maar onnodig de prijs opdrijven.
Een beetje bescherming kan nooit geen kwaad bij een toestel van +/- 700 euri's... Ik heb inmiddels deze hoes voor dit toestel.

Een aantal mensen in deze topic hebben het over een warm graphite cover. Als ik deze aanschaf hoe zet ik deze er dan op, zonder dat de garantie op het toestel vervalt? Kan ik dit zelf heel gemakkelijk doen, of......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vanmiddag even in sneek bij The Phonehouse, daar konden ze mij met zekerheid zeggen dat ze m mrgn (dus woensdag 18 april) in de winkel hadden liggen...

enig idee of ik de nokia n95 kan aansluiten op mijn touchscreen lcd scherm in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:56:
enig idee of ik de nokia n95 kan aansluiten op mijn touchscreen lcd scherm in de auto?
Als dat scherm composite aansluitingen heeft wel. Maar of het touchgedeelte zal werken betwijfel ik.

[ Voor 9% gewijzigd door DoubleD1980 op 18-04-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 01:15:
[...]

Als dat scherm composite aansluitingen heeft wel. Maar of het touchgedeelte zal werken betwijfel ik.
100% zeker dat het niet werkt, N95 heeft geen ingang voor HUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
Toch nog een kleine vraag hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:56:
was vanmiddag even in sneek bij The Phonehouse, daar konden ze mij met zekerheid zeggen dat ze m mrgn (dus woensdag 18 april) in de winkel hadden liggen...
Dan heeft the belcompany hem dus ook vandaag? Of niet?
Want dan kan ik morgen of vrijdag hem verwachten :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guidosda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:37:
[...]

Toch nog een kleine vraag hoe weet je dit?
Typefout van mijn kant: "Van Nokia" moet "Van T-Mobile" zijn. Doet verder niets af aan de informatie overigens, die komt van de zakelijke informatiedesk van T-Mobile (mailtje sturen doet wonderen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:47:
[...]

Typefout van mijn kant: "Van Nokia" moet "Van T-Mobile" zijn. Doet verder niets af aan de informatie overigens, die komt van de zakelijke informatiedesk van T-Mobile (mailtje sturen doet wonderen ;)).
ik had ze aan de lijn maar zeiden tegen mij agustus.
want ze ging het navragen belde me terug.

ik wacht het wel af maar volgens mij zijn er weinig die er een met een simlock willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Voor de mensen die hun eigen N95 van papier willen maken.

http://www.smartphoneshop...?id=45596&productid=38145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guidosda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:00:

ik had ze aan de lijn maar zeiden tegen mij agustus.
want ze ging het navragen belde me terug.

ik wacht het wel af maar volgens mij zijn er weinig die er een met een simlock willen.
Het lijkt me sterk dat iedereen 'm vanaf volgende week verkoopt en T-Mobile zelf pas in augustus. Dan lijkt begin mei me realistischer.

Maar begrijp ik uit jouw opmerking dat de toestellen die van T-Mobile komen een simlock hebben, terwijl de andere aanbieders (zoals telecom.nu, bc, etc) toestellen zonder simlock leveren voor dezelfde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
als je van een provider een toestel komt met hun logo er op zit er meestal een sim lock op.
waar door toestel goedkoper is in sommige gevallen.en je hebt de software van de provider er op.

zonder sim lock zoals jij de winkel noemt zijn sim lock vrij en heb je ook geen logo van de provider er op.
en de echte nokia software.

begrijp je wat ik bedoel?
ik wil tmobile omdat ik dat mijn extra punten die ik heb is kan verzilveren want dat kan tegenwoordig in de tmobile shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
uhm... ok...

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/4317/dsc00003mp4.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door fanSte op 18-04-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guidosda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:03:

begrijp je wat ik bedoel?
ik wil tmobile omdat ik dat mijn extra punten die ik heb is kan verzilveren want dat kan tegenwoordig in de tmobile shops.
Slim van T-mobile! Het werkt. Meestal komen de toestellen met simlock van de providers een aantal weken later. Ze testen het toestel en de software die erop komt en brengen hem dan pas uit. Augustus lijkt me wat overdreven, maar het zal nog wel even duren. (nadruk op DENK IK!)
:D

Heb hem op internet besteld. Zijn er al mensen die hem in een winkel gespot hebben (BC of phonehouse?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:10:
[...]

Slim van T-mobile! Het werkt. Meestal komen de toestellen met simlock van de providers een aantal weken later. Ze testen het toestel en de software die erop komt en brengen hem dan pas uit. Augustus lijkt me wat overdreven, maar het zal nog wel even duren. (nadruk op DENK IK!)

[...]

:D

Heb hem op internet besteld. Zijn er al mensen die hem in een winkel gespot hebben (BC of phonehouse?)
Ik meen ergens te hebben gelezen dat de software hetzelfde was bij de Tmobile versie en dat er alleen Simlock op zat.
Aangezien ik toch al Tmobile heb, maakt die Simlock me ook niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:10:Heb hem op internet besteld. Zijn er al mensen die hem in een winkel gespot hebben (BC of phonehouse?)
Ik heb inmiddels van diverse BC filialen begrepen dat zij de eerste vrijdag binnen krijgen in de winkel. De mensen die zich op de lijst hebben laten zetten voor dit toestel zullen dan een belletje krijgen. Ik ben benieuwd! Zou wel tof zijn als ik van het weekend dat ding eindelijk in mijn handen heb..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit heb ik ook gedaan wat een dikke telefoon of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:41:
[...]

dit heb ik ook gedaan wat een dikke telefoon of niet??
Valt wel mee? Mijn Samsung D600 (ook een slide telefoon) is iets dikker en dat is niet vervelend. En daarbij is het een smartphone waar gewoon veel techniek in zit (en dus ruimte voor nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Blindfold schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:33:
[...]

Ik meen ergens te hebben gelezen dat de software hetzelfde was bij de Tmobile versie en dat er alleen Simlock op zat.
Aangezien ik toch al Tmobile heb, maakt die Simlock me ook niets uit.
Als dat waar is maakt inderdaad de simlock mij ook niet uit. Als er weer een T-mobile fixt menu inzit en dergelijke zie ik het niet zitten. Wil uiterraard wel de totale functionaliteit van de telefoon houden en niet de door T-mobile uitgekozen dingen wel behouden.

Overgens las ik ergens dat alleen op het klepje aan de achterkant T-mobile stond, die is zo te vervangen maar is dat inmiddels al door meerdere mensen bevestigd? zal wel afwachten worden tot hij in nederland leverbaar is.

Is het ook mogelijk om op je T-mobile gelockte N95 de originele software te zetten (door middel van updaten via I-net) of kan het alleen maar de (meestal) verneukte versies van T-mobile erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Jarnoootje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:51:
[...]

Is het ook mogelijk om op je T-mobile gelockte N95 de originele software te zetten (door middel van updaten via I-net) of kan het alleen maar de (meestal) verneukte versies van T-mobile erop?
Ik denk dat de tijd dit zal gaan uitwijzen, het is namelijk ook nog niet bekend welke providers een N95 aanleveren met een aangepaste firmware.

Wel zie je dit vaak bij T-Mobile en af en toe bij Vodafone. Misschien handig om een overzicht te maken, zodra bekend is welke providers een toestel met aangepaste firmware aanleveren.

Ik zie dat namelijk niet zitten, dat is ook een reden waarom ik overweeg het toestel los te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
Chutney schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:57:
[...]

Ik zie dat namelijk niet zitten, dat is ook een reden waarom ik overweeg het toestel los te kopen.
Waarom los kopen... je hoeft echt geen provider toestel te nemen... sluit een abbo af bij een webwinkel o.i.d. (typhone.nl heeft ze zeker weten simlock vrij) en je krijgt em simlock vrij.
hier bestaan volgens mij nog steeds veel misverstanden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:01
Je kunt van de branded software af door je product code van de N95 te veranderen en hierna een update te draaien met NSU. Maar ik neem aan dat dit hier verder niet besproken mag worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
gewonecolalight schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:08:
[...]

Waarom los kopen... je hoeft echt geen provider toestel te nemen... sluit een abbo af bij een webwinkel o.i.d. (typhone.nl heeft ze zeker weten simlock vrij) en je krijgt em simlock vrij.
hier bestaan volgens mij nog steeds veel misverstanden over.
Bij een webshop krijg ja ALTIJD een simlockvrije telefoon. Aangezien natuurlijk de shops natuurlijk nooit van te voren kunnen weten hoeveel van welke provider ze gaan verkopen.

Echter als de T-mobile versie (die nog met veel meer korting te bestellen zal zijn dan de simlockvrije versie) met de originele software alleen met hier en daar t-mobile op de covers is dat natuurlijk ook wel aantrekkelijk!

even afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Razer schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:11:
Je kunt van de branded software af door je product code van de N95 te veranderen en hierna een update te draaien met NSU. Maar ik neem aan dat dit hier verder niet besproken mag worden....
zal idd wel niet mogen aangezien dit illigaal is. Vervalt dan trouwens ook niet je garantie/verzekering? dat zou namlijk vrij zuur zijn op een toestel van ruim 700 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Iemand een idee wanneer er dummy's in de telecom winkels zullen liggen? Ik wil hem eerst in mijn handen gehad hebben zodat ik een indruk heb van de grootte en uiterlijk. Van internetfoto's krijg ik dat idee niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Mocht je alvast willen weten hoe een en ander werkt met de N95, dan hierbij een linkje naar de manual van dit mooie stukje techniek.....

http://www.portablegear.n...ngen/nokia-n95_engels.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Jarnoootje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:15:
[...]

zal idd wel niet mogen aangezien dit illigaal is. Vervalt dan trouwens ook niet je garantie/verzekering? dat zou namlijk vrij zuur zijn op een toestel van ruim 700 euro!
Waarom zou dit niet mogen... iemand met een nokia mag zelf zijn software updaten. Of het nou een simlock heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
mumbly schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:23:
Mocht je alvast willen weten hoe een en ander werkt met de N95, dan hierbij een linkje naar de manual van dit mooie stukje techniek.....

http://www.portablegear.n...ngen/nokia-n95_engels.pdf
Was er een maand geleden ook al in het nederlands
Vic Vega schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:58:
voor degenen (zoals ik) die nog niet de n95 in handen heeft gekregen om ff er mee te spelen, heeft nokia een demo pagina geopend ;) :

http://europe.nokia.com/A4323683

en hier alvast de handleiding van de n95:
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N95-1_UG_nl.pdf (rechtsklik als je wilt opslaan: 2.419 kB)

voorlopig moeten we het hiermee doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wat verschillen die mensen op het my-symbian-forum hadden geplaatst , tussen de 2 versies ; made in Finland en made by Nokia :

Don't listen to Mandar, he's retarded up the butt. He's just trying to scare you guys.

-Well if you've read my other post, you know that the battery is very decent. I could go two days without a single charge with regular use.

-the speakers are very loud and they produce very high quality music (the best I've ever heard coming from a phone). Mandar, you need earing aids.

-The camera is amazing....Mandar you need glasses.

-There are very little bugs in the FW.

Mik3, the reason why you can't switch it to silent mode while holding # is because you have the "made in finland" model. I have two N95, one APAC and the other EURO. Here is what i've found so far between the two....

EURO MODEL "made in finland"
-Unable to switch to silent mode while holding #
-Able to disable the camera shutter noise if you turn the warning tones off
-Built quality is better than APAC model.

APAC MODEL "made by nokia"
-Able to switch to silent mode while holding #
-Unable to disable the camera shutter noise
-Built quality is good but inferior to EURO model.

Back to top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:44:
-Unable to switch to silent mode while holding #
Vind dit wel heel jammer gebruikte het dagelijks op mijn N80, het is eigenlijk switchen tussen de eerste 2 profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
shutter sound off? dat is toch verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
kenniani schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:53:
[...]

Vind dit wel heel jammer gebruikte het dagelijks op mijn N80, het is eigenlijk switchen tussen de eerste 2 profielen.
Dat is zo weer te fixen met een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm net OPNIEUW bij BC besteld. Had ik vorige week al gedaan, maar ik hoorde maar niets van mijn "aangevinkte" filiaal alwaar ik hem zou afhalen. BC Hurksestraat Eindhoven. Deze heb ik gebeld, maar men had slechts 2 (!?) :? orders binnen gekregen sinds maandag. Die van mij zat er niet bij. :(

Vervolgens gebeld met BC webshop. Verklaring van hen: "We hebben problemen met de orders waarbij gekozen is voor afhalen in een filiaal." De mijne was niet ( goed ) doorgezonden. Ze heeft 'm gecancelled en ik heb nu opnieuw besteld...MET BEZORGING THUIS! :|

Voor de BC-bestellers....'t is maar dat jullie het weten....anders wordt je misschien onnodig teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:03:
[...]

dus GERTJE????????.....

staat het op de doos?
Jup, er staat netjes op de sticker met streepjescode "Made in Finland".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:16:
Heb 'm net OPNIEUW bij BC besteld. Had ik vorige week al gedaan, maar ik hoorde maar niets van mijn "aangevinkte" filiaal alwaar ik hem zou afhalen. BC Hurksestraat Eindhoven. Deze heb ik gebeld, maar men had slechts 2 (!?) :? orders binnen gekregen sinds maandag. Die van mij zat er niet bij. :(

Vervolgens gebeld met BC webshop. Verklaring van hen: "We hebben problemen met de orders waarbij gekozen is voor afhalen in een filiaal." De mijne was niet ( goed ) doorgezonden. Ze heeft 'm gecancelled en ik heb nu opnieuw besteld...MET BEZORGING THUIS! :|

Voor de BC-bestellers....'t is maar dat jullie het weten....anders wordt je misschien onnodig teleurgesteld.
Dit had ik dus ook. En je hoort helemaal niets. Heb het maandag weer opnieuw gedaan.
en tevens gebeld om te vragen of de order nu wel goed was binnegekomen, wat door hun bevestigd werd.

Vindt dit wel kwalijk.

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:16:

Ja, ik ben een van die 2, gelukkig ben ik al gemaild door het filiaal, dus komt goed :) (Hoop ik :P)
Ben benieuwd wanneer ze de toestellen binnen hebben...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:35:
Gertje!!! (of iemand anders die de Nokia N95 al in zijn of haar bezit heeft!)

Ik heb een verzoekje.
In de demo scene heeft een groepje coders een demo geschreven voor de N93.
Deze maakt tevens gebruik van OpenGL oftewel hardware rendering daar dit ook al in de N93 zit.
Vraagje aan jou: zou jij deze demo eens willen installeren op de N95 en kijken of deze draait?

KLIKKA!

Ooit was er ook een demo voor de allereerste Nokia smartphone: de 7650.
Zo jammer dat deze niet op nieuwere smartphones meer draaide.
Dat is pas echt een strakke demo!
Nog steeds!
Aikaspektri heette deze... :'(
Net geïnstalleerd. De demo werkt wel, maar is er duidelijk niet voor gemaakt. Graphics zijn korrelig en distorted. Wellicht dat er een nieuwe versie wordt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:24:
[...]

Ja, ik ben een van die 2, gelukkig ben ik al gemaild door het filiaal, dus komt goed :) (Hoop ik :P)
Ben benieuwd wanneer ze de toestellen binnen hebben...
Tenzij je het echt zeker weet zou ik zeker een telefoontje wagen! ;) Ik ben er na de gesprekken in ieder geval wel achter gekomen dat aanstaande vrijdag toch wel moet lukken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
kenniani schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:28:
[...]

Was er een maand geleden ook al in het nederlands

[...]
OK.... dat heb ik dan weer gemist....
Maar dank je! Zal hem meteen even meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 17:40
Iemand al ervaring met abbo van telfort. Zijn nu tijdelijke acties met een abbo van maximaal online. I.p.v 34,50 voor 9,50 per maand voor gehele contract periode. Aangezien telfort nu van kpn is geworden heb je ook overal ontvangst. Mischien goede alternatief vor T mobile PIT en de nokia kost dan ook nog eens maar 143 euro. Hebt dan een data limiet van 1gb maar dat is ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:27:
Net geïnstalleerd. De demo werkt wel, maar is er duidelijk niet voor gemaakt. Graphics zijn korrelig en distorted. Wellicht dat er een nieuwe versie wordt gemaakt?
Thanks Gertje!
You're the man!
Tja vreemd.
Bij mij dus ook.
Maar mijn N91 heeft natuurlijk geen N93/N95 hardware dus dat snapte ik wel.
Maar dat jij geen gelikte OpenGL graphics hebt bij die demo is wat vreemd.
Hapert het ook?
Mijn N91 heeft er zwaar moeite mee met sommige scenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:11:
Iemand al ervaring met abbo van telfort. Zijn nu tijdelijke acties met een abbo van maximaal online. I.p.v 34,50 voor 9,50 per maand voor gehele contract periode. Aangezien telfort nu van kpn is geworden heb je ook overal ontvangst. Mischien goede alternatief vor T mobile PIT en de nokia kost dan ook nog eens maar 143 euro. Hebt dan een data limiet van 1gb maar dat is ruim voldoende.
143 euro? Maar dan wel met een flink abo, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
Abbo van 33 euro. 300 minuten + maximaal online van 9,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Pascall_1 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:26:
probleem bij telfort is dat het bepaalde abbo alleen is voor bellen. Alles wat je daarbuiten doet (sms / mms) betaal je dan extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Pascall_1 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:26:
Heya.. Pascall_1, waar heb jij deze aanbieding/combinatie gezien? Bij welke wbshop is dat?

Twjifel tussen een los toestel en een telfort/edge aanbieding combinatie nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:19:
[...]

Thanks Gertje!
You're the man!
Tja vreemd.
Bij mij dus ook.
Maar mijn N91 heeft natuurlijk geen N93/N95 hardware dus dat snapte ik wel.
Maar dat jij geen gelikte OpenGL graphics hebt bij die demo is wat vreemd.
Hapert het ook?
Mijn N91 heeft er zwaar moeite mee met sommige scenes.
Ik weet niet hoe het er uit zou moeten zien, maar dit zou ik niet zien als een demo van de mogelijkheden van de graphics. ;). Het hapert overigens niet echt, maar het ziet eruit als een verkeerd geëncodeerde divx zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:53:
Ik weet niet hoe het er uit zou moeten zien, maar dit zou ik niet zien als een demo van de mogelijkheden van de graphics. ;). Het hapert overigens niet echt, maar het ziet eruit als een verkeerd geëncodeerde divx zeg maar.
Er is bijvoorbeeld een scene met een stukje "water" waar kringen in komen en een soort van witte toeter uitspuit.
Althans dat is op de non real-time video op het internet te zien.
Bij mij is die scene helemaal wit omdat dit pure OpenGL is.
En de scene door de gang van het ruimteschip of wat het ook is bestaat uit textures die blokkerig zijn i.p.v mooi gefiltered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:50:
[...]

wat voegt dit toe aan t topic?
dit is het antwoord op een eerder gestelde vraag. Die van die cheapass telfort actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
gewonecolalight schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:24:
[...]

Waarom zou dit niet mogen... iemand met een nokia mag zelf zijn software updaten. Of het nou een simlock heeft of niet.
Zelf de software uploaden is niet het probleem, maar het aanpassen van regionummers is zeker niet toegestaan. Een reden hier voor is dat met bijvoorbeeld een telcomprofider is afgesproeken om bepaalde functionaliteiten uit te zetten zoals voip en mogelijk gratis extra software extra te leveren. De licentie die jij krijgt op jouw device is apparaat en regio verbonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit al gevonden?

http://www.allaboutsymbia...are/item/Mobile_GMaps.php

Met de nadruk op:
Directions: New! Get step-by-step directions between two points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie, Nederlanders, hebben toch wat aan de hand met jullie koppelverkoop zenne...ik ben blij dat dit in Belgie al een tijdje verboden is...de helft van dit topic gaat over providers, abbo's, verlengingen enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Bruins3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:18:
[...]

Zelf de software uploaden is niet het probleem, maar het aanpassen van regionummers is zeker niet toegestaan. Een reden hier voor is dat met bijvoorbeeld een telcomprofider is afgesproeken om bepaalde functionaliteiten uit te zetten zoals voip en mogelijk gratis extra software extra te leveren. De licentie die jij krijgt op jouw device is apparaat en regio verbonen.
Met andere woorden.... Simlock toestellen zijn niet zomaar te updaten via NSU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
gewonecolalight schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:25:
[...]

Met andere woorden.... Simlock toestellen zijn niet zomaar te updaten via NSU?
in principe niet, ik weet alleen niet of je via NSU ook de provider-branded fw kan krijgen.
Als je met een neem maar een voorbeeld Vodafone-branded toestel aan komt bij een Nokia servicepoint dan zullen ze het toestel niet flashen met generieke fw maar met de provider-branded variant (indien beschikbaar). Simlock blijft er dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij BC besteld. En ik neem dus aan dat zij hem 20 april naar mij versturen (vrijdag).
Moet ik hem dan zaterdag of maandag verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:35:
Ik heb hem bij BC besteld. En ik neem dus aan dat zij hem 20 april naar mij versturen (vrijdag).
Als ik het goed begrepen heb op de site en van de klantenservice dan wordt er op adres niet in het weekend geleverd. Dus als die vrijdag verkocht mag worden dan leveren ze hem op vrijdag... en anders maandag enz.. op werkdagen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Ik werd net gebeld door BC over mijn bestelling, en die vertelde mij dat ze zaterdag ook een koerier langs kunnen laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
lauw8 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:49:
Ik werd net gebeld door BC over mijn bestelling, en die vertelde mij dat ze zaterdag ook een koerier langs kunnen laten komen.
Ohw wat voor bestelling had je dan? Thuis afleveren? Want ik heb ook online besteld en betaald en op adres.. dan mogen ze mij ook wel bellen voor een afspraak...

maar goed msishcien nu speciaal wel op zaterdag.. tegen mij zeiden ze dat weekend niet kon.. en na je bestelling stond het ook op de site dat altijd het weekend wordt overgeslagen voor levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:38:
[...]

Als ik het goed begrepen heb op de site en van de klantenservice dan wordt er op adres niet in het weekend geleverd. Dus als die vrijdag verkocht mag worden dan leveren ze hem op vrijdag... en anders maandag enz.. op werkdagen dus :)
Bedankt voor je antwoord, dat komt dus goed uit. Want vrijdag en maandag ben ik thuis. In het weekend niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:35:
tot mijn spijt moet ik je mededelen dat je hem dan pas dinsdag hebt.. O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:50:
[...]

tot mijn spijt moet ik je mededelen dat je hem dan pas dinsdag hebt.. O-) O-)
En dat baseer je op...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:25:
Jullie, Nederlanders, hebben toch wat aan de hand met jullie koppelverkoop zenne...ik ben blij dat dit in Belgie al een tijdje verboden is...de helft van dit topic gaat over providers, abbo's, verlengingen enz...
Liever koppelverkoop dan dat ik voor een abonnement van nog geen 300 minuten ruim 60 euro per maand zou moeten betalen... En dan nog eens een los toestel kopen. Mij niet gezien daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:05:
[...]

Liever koppelverkoop dan dat ik voor een abonnement van nog geen 300 minuten ruim 60 euro per maand zou moeten betalen... En dan nog eens een los toestel kopen. Mij niet gezien daar :X
Dat is het punt niet.
Het gaat erom dat het aantal N95-gerelateerde posts (en dus geen gezeik over prijzen, abonnementen, levertijden) in deze topic waarschijnlijk op 1 pagina past. Erg leuk om te lezen dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
[...]

Dat is het punt niet.
Het gaat erom dat het aantal N95-gerelateerde posts (en dus geen gezeik over prijzen, abonnementen, levertijden) in deze topic waarschijnlijk op 1 pagina past. Erg leuk om te lezen dit...
Niemand verplicht je dit topic te lezen. Er zullen vast wel wat Vlaamse forums zijn waar alleen over het toestel zelf wordt gepraat ;)
Nogmaals; liever een aantal posts meer of minder dan dat ik in totaal ruim 2200 euro zou moeten betalen voor een abo + toestel. Terwijl het hetzelfde hier in NL voor minder dan 900 euro kan. Lang leve ('zogenaamde') koppelverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ach das gewoon voorpret.
Als het allemaal een beetje kalmeert beginnen we gewoon deel III met alle wel relevante zaken.
Ik ben wel benieuwd naar de prijsontwikkeling op korte termijn van de N95 in combinatie met allerlei abbos.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:13:
[...]

Niemand verplicht je dit topic te lezen. Er zullen vast wel wat Vlaamse forums zijn waar alleen over het toestel zelf wordt gepraat ;)
Nogmaals; liever een aantal posts meer of minder dan dat ik in totaal ruim 2200 euro zou moeten betalen voor een abo + toestel. Terwijl het hetzelfde hier in NL voor minder dan 900 euro kan. Lang leve ('zogenaamde') koppelverkoop.
2200euro? ge kunt overdrijven zenne...toestel kost +/-750euro en ik betaal +/-30euro per maand aan mijn provider (all in) dus valt dat zeker wel mee...mijn toestel is teminste niet aangepast etc...

maar inderdaad, dit was mijn punt niet...de titel over van dit topic is duidelijk...als jullie over abbo's willen praten open dan een ander topic, dat leest makkelijker en overzichtelijker hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
dcell schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:31:
[...]

in principe niet, ik weet alleen niet of je via NSU ook de provider-branded fw kan krijgen.
Als je met een neem maar een voorbeeld Vodafone-branded toestel aan komt bij een Nokia servicepoint dan zullen ze het toestel niet flashen met generieke fw maar met de provider-branded variant (indien beschikbaar). Simlock blijft er dan op.
ja dat zou kunnen ik moet zeggen heb vaker toestelen gehad van de provider zelf en zoals je weet is het legaal je simlock er af te halen.

als die er af is kan je hem gewoon update met nokia software zelf.
je mag alleen niet je imei nummer aanpassen.
voor de rest is het toestel van jou en mag je er mee doen wat je wilt.
ik weet dat vroeg in de nokia store in amsterdam ze hem daar zo flashte voor hun software.

misschien heb je er wat aan in je beslissing.
Ik neem in ieder geval een tmobile lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net te horen dat de levering van de distributeur (of Nokia?) aan (sommige?) shops is uitgesteld. Iemand die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
voor de gene die het leuk vinden hier nog iets over morgen voor de pers :

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/4713/fromfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:58:
Ik kreeg net te horen dat de levering van de distributeur (of Nokia?) aan (sommige?) shops is uitgesteld. Iemand die dat kan bevestigen?
Hoorde ik vandaag in amsterdam ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
[...]

Dat is het punt niet.
Vermakelijk inderdaad, maar het kan nog erger, onze oosterburen spreken over minderjarige Zwitsers die een N95 willen aanschaffen en het al dan niet verantwoord zijn van de aankoop van een N95:

http://www.telefon-treff.de/showthread.php?s=&threadid=278560&perpage=15&pagenumber=222

Een van de posters suggereert zelfs dat Nokia "acteurs" in dit forum inzet ter overbrugging, ik ben blij dat het wachten op m'n N95 door deze "soaps" draagbaar wordt gehouden, bedankt Nokia! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Humm van wie heb je dat dan gehoord? (bron)

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BC heeft nog steeds 20 april staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjbenning schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:15:
[...]

Humm van wie heb je dat dan gehoord? (bron)
Telecom.nu (via iemand die daar besteld heeft, die werd gebeld).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh nee he? krijgt telecom.nu hem later? :'(
Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.