[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 16:46 ]
Verwijderd
vette telefoon..vooral de GPS optie.
zijn er meer telefoons die al ingebouwde GPS hebben?
Verwijderd
Vanochtend was ik even bij BC in Groningen om een starterspakketje te halen en ik dacht: "gelijk even vragen naar n95 voor deze week". Dus zij kijken in de computer en zien ze inderdaad dat hij voor deze week gepland staat. De dag wisten ze niet, maar ze zeiden dat hij vrijdag nog niet in het bestand stond.
Ook zij zullen een training hebben vertelden ze, maar dat was pas in mei.
Ook zij zullen een training hebben vertelden ze, maar dat was pas in mei.
Beschikbaar alleen PDA modellen met gsm functie:Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:02:
vette telefoon..vooral de GPS optie.
De Hp iPaq's meeste wel, modelletjes van eTen en HTC ook bijna allemaal wel. En een van de latere Blackberry's
Voor de nog te verschijnen modellen:
Nokia E90, 6110 Navigator
Motorola scala aan modellen
Siemens meen ik ook een model langs te hebben zien komen. (dit is m -> P51)
samsung blijft opvallende afwezige in de series, vind ik dan.....
Voortaan een TR doen ipv reageren op warez-requests; scheelt mij weer wat edit- / removewerk
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 16:48 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Volgens mijn BC contact duurt het nog een week voordat daar de N95 binnenkomt.
Losse prijs (zoals ook op de site te zien is) € 729,99.
Losse prijs (zoals ook op de site te zien is) € 729,99.
Verwijderd
Als je genoeg geld hebt voor zo'n telefoon, koop dan ook gewoon de originele abbo of maak gebruik van wat er *GRATIS* bij geleverd wordt. Beetje sneu om hier om cracks etc. te vragen.
Ikzelf kan niet wachten, zou 'm op de 27ste-28ste ergens moeten krijgen pas. En ik ben zeer benieuwd naar wat voor een navigatie mogelijkheden Navigon gaat brengen ^^ ziet er erg mooi uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 16:50 ]
Verwijderd
Ik weet niet voor hoe ver het waar is maar dit vond ik in mijn email:
ik had mij op verschillende websites ingeschreven en deze is de eerste. De mijne staat in bestelling bij telecom.nu dus ik heb hier verder niks aan...Beste heer/dame,
Je hebt aangegeven een mail te willen ontvangen wanneer de Nokia N95 multimedia leverbaar is.
De telefoon is nu leverbaar, klik hier voor de beste aanbieding i.c.m. deze telefoon.
Let op! omdat je je hebt ingeschreven voor deze mailing, betaal je geen verzendkosten bij je bestelling indien je met iDeal betaalt!
Met vriendelijke groet,
Team Gsmeasy
De grote leveranciers krijgen em deze week binnen, (mobicall, MCC) dus we kunnen er zeker vanuit gaan dat ie vanaf komende maandag zo'n beetje overal verkrijgbaar is.
Beetje offtopic:
Maar dat truphone is wel interessant. Kunnen je abo kosten flink mee omlaag. Heeft iemand ervaring met truphone? Wat betaal je precies per minuut als je belt naar een andere gsm die geen truphone heeft?
Maar dat truphone is wel interessant. Kunnen je abo kosten flink mee omlaag. Heeft iemand ervaring met truphone? Wat betaal je precies per minuut als je belt naar een andere gsm die geen truphone heeft?
Heb ze even geMSNt, nee hoor niet op voorraad, liet ze mail zien. O ja sorry krijg net een mail binnen dat hij deze week binnen komt. Niet op voorraad maar wel beschikbaar dus.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:00:
Ik weet niet voor hoe ver het waar is maar dit vond ik in mijn email:
[...]
ik had mij op verschillende websites ingeschreven en deze is de eerste. De mijne staat in bestelling bij telecom.nu dus ik heb hier verder niks aan...
als iedereen de prachtige speculaties voor zich houd, Dan zijn we niet bij deel 3 voordat de telefoon daadwerkelijk komt
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Ondertussen zijn het geen speculaties meer... vanaf volgende week is ie echt leverbaarRuler-Nrg schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:09:
als iedereen de prachtige speculaties voor zich houd, Dan zijn we niet bij deel 3 voordat de telefoon daadwerkelijk komt
lol ja ik denk het ookgewonecolalight schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:17:
[...]
Ondertussen zijn het geen speculaties meer... vanaf volgende week is ie echt leverbaar
ik had vandaag contact met een vriend uit engeland. Die heeft de telefoon nu een week. En is er zeer tevreden over. Hij vind vooral de helderheid van het scherm, en de menu snelheid zeer goed
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
Ik heb nu de 6680, en dat menu is enorm traag (net zoals de hele telefoon eigelijk) dus ik hoop ook dat de N95 het qua snelheid beter zal doen...
Volgende week...jah...volgende week...fingers crossed...please let it be true!
Volgende week...jah...volgende week...fingers crossed...please let it be true!
Luitjes,
Velen mopperen nogal over de batterylife van de N95. Is het dan niet mogelijk om deze batterij te vervangen voor een krachterigere, als die er is/uitkomt?
Velen mopperen nogal over de batterylife van de N95. Is het dan niet mogelijk om deze batterij te vervangen voor een krachterigere, als die er is/uitkomt?
Tsja denk dat dat punt voorlopig in toekomstige modellen nog wel aanblijft. Heb in de tijd van de N80 denk 5 verschillende batterijen tijden lang gebruikt de een met een nog hogere capaciteit dan de ander, maar uiteindelijk gaf de origineel meegeleverde batterij constant de beste resultaten. Heb er dus niet echt veel vertrouwen in dat er een krachtigere batterij beschikbaar komt.....Cendris_Fisher schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:42:
Luitjes,
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Ik weet niet of dit off topic is hier, maar ik ben ook voornemens dit toestel te kopen en vroeg me af of je er iets mee opschiet je contract direct bij je provider te verlengen (in mijn geval T-mobile) of dat het voordeliger is om dit via een andere leverancier te doen?
Denk dat je dat zelf moet uitrekenen. Soms is 't voordeliger om sim-only te verlengen en het toestel los te kopen (check de pricewatch in dat geval!).Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:55:
Ik weet niet of dit off topic is hier, maar ik ben ook voornemens dit toestel te kopen en vroeg me af of je er iets mee opschiet je contract direct bij je provider te verlengen (in mijn geval T-mobile) of dat het voordeliger is om dit via een andere leverancier te doen?
[ Voor 3% gewijzigd door RoelJewel op 16-04-2007 16:01 ]
misschien een rare vraag maar waarom besteld iedereen de n95 bij BC?
ik heb even gekeken en met een verlenging van mijn 2 jarig T-mobile Relax 200 abbo kost ie daar € 349,95
terwijl hij bij telecom.nu met dat zelfde abbo maar € 243,- kost
ik kan ook echt niet wachten tot ik hem heb maar om nou ruim €100,- meer te gaan betalen om hem "misschien" een week eerder te hebben vind ik nogal duur
greetz Josiph
ik heb even gekeken en met een verlenging van mijn 2 jarig T-mobile Relax 200 abbo kost ie daar € 349,95
terwijl hij bij telecom.nu met dat zelfde abbo maar € 243,- kost
ik kan ook echt niet wachten tot ik hem heb maar om nou ruim €100,- meer te gaan betalen om hem "misschien" een week eerder te hebben vind ik nogal duur

greetz Josiph
heb hem bij belzaak besteld. Nog niets van een status update gehoord ofzo, dus blijft het daar vooralsnog 26 april.
Als je Web 'n' Walk erbij neemt is het inderdaad het beste om bij telecom.nu te bestellen, is trouwens al besproken, en hoe kom je erbij dat iedereen besteld bij BC.josiph schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:39:
terwijl hij bij telecom.nu met dat zelfde abbo maar € 243,- kost![]()
ik kan ook echt niet wachten tot ik hem heb maar om nou ruim €100,- meer te gaan betalen om hem "misschien" een week eerder te hebben vind ik nogal duur![]()
greetz Josiph
[ Voor 3% gewijzigd door kenniani op 16-04-2007 18:19 ]
nou ik dacht bel ook maar is met tmobile tegen mij hebben ze gezegt dat hij in augustus te verkrijgen is ander die toevallig ook met tmobile hebben gebeld of ze wat anders hebben gehoord?
Op mijn beurt snap ik ook niet waarom iedereen zegt dat bij telecom.nu hij het goedkoopste is, want er zijn nog een paar goedkopere te vinden.kenniani schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:19:
[...]
Als je Web 'n' Walk erbij neemt is het inderdaad het beste om bij telecom.nu te bestellen, is trouwens al besproken, en hoe kom je erbij dat iedereen besteld bij BC.
Verwijderd
En nu staat ook deel 2 alweer vol met 325 reacties over levertijden, kleuren etc. etc. Waarom is deel 1 niet open gebleven voor dit soort dingen en was deel 2 pas geopend als het toestel in de winkel ligt?
@Bouncer
helemaal gelijk nu hoop ik dat topic deel 3 gaat over de mensen die een n95 bezitten. nog even 1 week lullen over levertijd en dan heeft iedereen een n95.
dan kunnen we in del 3 praten over tweaken en installeren.
helemaal gelijk nu hoop ik dat topic deel 3 gaat over de mensen die een n95 bezitten. nog even 1 week lullen over levertijd en dan heeft iedereen een n95.
dan kunnen we in del 3 praten over tweaken en installeren.
Let er wel op dat de goedkope N95 toestellen niet altijd een gratis headset en een 1 GB kaartje erbij leveren. BC doet dat dus wel! Ben je alsnog goedkoper uit denk ik zoo...RoelJewel schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:01:
[...]
Denk dat je dat zelf moet uitrekenen. Soms is 't voordeliger om sim-only te verlengen en het toestel los te kopen (check de pricewatch in dat geval!).
Alsof wat jij allemaal hebt geïnstalleerd op je pc gekocht is...Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:01:
[...]
Als je genoeg geld hebt voor zo'n telefoon, koop dan ook gewoon de originele abbo of maak gebruik van wat er *GRATIS* bij geleverd wordt. Beetje sneu om hier om cracks etc. te vragen.
Ikzelf kan niet wachten, zou 'm op de 27ste-28ste ergens moeten krijgen pas. En ik ben zeer benieuwd naar wat voor een navigatie mogelijkheden Navigon gaat brengen ^^ ziet er erg mooi uit.
Het is maar de vraag of je het prijsverschil over hebt voor die 2 zaken. Ikzelf heb geen behoefte aan een headset en 1 GB zal ik nooit gebruiken (min. 2 GB).lauw8 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:15:
[...]
Let er wel op dat de goedkope N95 toestellen niet altijd een gratis headset en een 1 GB kaartje erbij leveren. BC doet dat dus wel! Ben je alsnog goedkoper uit denk ik zoo...
Verwijderd
Nou...niet iedereen bestelt 'm bij BC...ik toevallig wel! De bluetooth headset en de voorgeprogrammeerde 1gb-kaart zijn samen ook goed voor 100 euro, dus het scheelt niet zo erg veel!josiph schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:39:
terwijl hij bij telecom.nu met dat zelfde abbo maar € 243,- kost![]()
ik kan ook echt niet wachten tot ik hem heb maar om nou ruim €100,- meer te gaan betalen om hem "misschien" een week eerder te hebben vind ik nogal duur![]()
greetz Josiph
Verwijderd
Vraagje overigens voor de BC-bestellers! Voor degene die een afhaalfiliaal heeft opgegeven...al bericht gekregen van dat filiaal? Zo ja, hoelang was dat na de bestelling via de site? In de omschrijving staat namelijk dat je door je gekozen filiaal wordt gebeld c.q. gemailed met verdere info over het afhalen e.d.!!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Wat ik hoorde van de klantenservice is als je via internet hebt besteld en wilt ophalen via een filiaal dat het een dag langer duurt... Als je naar je huis laat berengen heb je hem eerder... Wou ook ophalen.. maar die krijgen hem een dag later binnen... zit 1 aflever schakel tussen uitVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:59:
Vraagje overigens voor de BC-bestellers! Voor degene die een afhaalfiliaal heeft opgegeven...al bericht gekregen van dat filiaal? Zo ja, hoelang was dat na de bestelling via de site? In de omschrijving staat namelijk dat je door je gekozen filiaal wordt gebeld c.q. gemailed met verdere info over het afhalen e.d.!!
Alvast bedankt!
klopt inderdaad wat je zegt maar in mijn geval heb ik die al en ik wil graag een 2 GB micro sd of groter dus vandaarVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:54:
[...]
Nou...niet iedereen bestelt 'm bij BC...ik toevallig wel! De bluetooth headset en de voorgeprogrammeerde 1gb-kaart zijn samen ook goed voor 100 euro, dus het scheelt niet zo erg veel!
ik heb hem vandaag besteld bij Telecom.nu en hoorde van de verkoper daar dat ik hem waarschijnlijk dinsdag in de brievenbus heb liggen
hij vertelde ook dat ze wel redelijk grote vooraden verwachten omdat nokia een grootschalige campagne gaat houden als hij eenmaal in de winkels is beland
(sorry voor de eventuele sgrijfvouten
Verwijderd
Dit kopieeerde ik zojuist in het bestelformulier van BC:Mau_Maus schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:06:
[...]
Wat ik hoorde van de klantenservice is als je via internet hebt besteld en wilt ophalen via een filiaal dat het een dag langer duurt... Als je naar je huis laat berengen heb je hem eerder... Wou ook ophalen.. maar die krijgen hem een dag later binnen... zit 1 aflever schakel tussen uit
"Uw bestelling afhalen bij een BelCompany filiaal.
Aanvinken wanneer je kiest voor afhalen in een filiaal.
Kies je niet voor afhalen in filiaal, dan wordt jouw bestelling via onze express levering de volgende dag gratis thuisbezorgd. (Zie leveringsvoorwaarden)"
Dat zou toch moeten betekenen dat ophalen in filiaal een dag sneller is, of kan ik nou gewoon niet meer lezen van ongeduld!?
nee ipv dat het naar de klant verstuurd wordt, wordt het naar die filiaal gestuurd... zoiets vertelde ze mij... het ligt dus niet al in die filialen. en dat het daardoor langer duurdeVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:23:
[...]
Dit kopieeerde ik zojuist in het bestelformulier van BC:
"Uw bestelling afhalen bij een BelCompany filiaal.
Aanvinken wanneer je kiest voor afhalen in een filiaal.
Kies je niet voor afhalen in filiaal, dan wordt jouw bestelling via onze express levering de volgende dag gratis thuisbezorgd. (Zie leveringsvoorwaarden)"
Dat zou toch moeten betekenen dat ophalen in filiaal een dag sneller is, of kan ik nou gewoon niet meer lezen van ongeduld!?
Verwijderd
Dan snap ik het....josiph schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:12:
[...]
klopt inderdaad wat je zegt maar in mijn geval heb ik die al en ik wil graag een 2 GB micro sd of groter dus vandaar
ik heb hem vandaag besteld bij Telecom.nu en hoorde van de verkoper daar dat ik hem waarschijnlijk dinsdag in de brievenbus heb liggendus we zullen zien,
hij vertelde ook dat ze wel redelijk grote vooraden verwachten omdat nokia een grootschalige campagne gaat houden als hij eenmaal in de winkels is beland
(sorry voor de eventuele sgrijfvouten)
Verwijderd
Nou ja....maakt ook eigenlijk niet uit! Die dag kan er nog wel bij!!Mau_Maus schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:25:
[...]
nee ipv dat het naar de klant verstuurd wordt, wordt het naar die filiaal gestuurd... zoiets vertelde ze mij... het ligt dus niet al in die filialen. en dat het daardoor alnger duurde
naja misschien heb je wel meer geluk... als ze vrijdag niet komen (bij de mensen die op huisadres geleverd krijgen) duurt het sowieso tot maandag... want in het weekend leveren ze niet op adressen... misschien dat die winkels wel op zaterdag krijgen als het een dagje later isVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:27:
[...]
Nou ja....maakt ook eigenlijk niet uit! Die dag kan er nog wel bij!!
Ik heb hem uiteindelijk ook maar bij BC besteld, maar nu met Hi Eindeloos online ipv T-mobile PIT. En dan was BC niet veel duurder. Nadeel van BC is alleen dat je geen 5 euro korting krijgt op het maandtarief. Maar dan nog kwam de prijs erg goed naar voren.
Ik ga em overigens ook zelf ophalen, want met bezorging zit ik altijd te kijken met het feit dat er niemand thuis is, en op het werk al die formulieren waar ze mee aankomen invullen vind ik ook niet alles. (Ofja, m'n baas niet denk ik.
)
Ik ga em overigens ook zelf ophalen, want met bezorging zit ik altijd te kijken met het feit dat er niemand thuis is, en op het werk al die formulieren waar ze mee aankomen invullen vind ik ook niet alles. (Ofja, m'n baas niet denk ik.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Voor jou een vraag, voor mij een weet ^^. Anyways, hugs en gewoon de N95 knuffelenlauw8 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:18:
[...]
Alsof wat jij allemaal hebt geïnstalleerd op je pc gekocht is...
Ja krijg toch de...!!!lauw8 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:15:
Let er wel op dat de goedkope N95 toestellen niet altijd een gratis headset en een 1 GB kaartje erbij leveren. BC doet dat dus wel! Ben je alsnog goedkoper uit denk ik zoo...
Ik heb dus weer begrepen dat het Nederlandse toestel gewoon hoe dan ook met de complimenten van Nokia er een 1 GB kaartje bij krijgt.
Vandaar dat hij iets duurder is geworden hier en daar als in helemaal gratis is het niet.
Nu ben ik door jou berichtje weer in de war.
Weet je heel zeker dat er niet bij elke Nokia N95 pakket er een 1 GB kaartje bij zit?
Echt heel erg zeker?

naja op zich zeggen ze dat de koerier je belt voor een aflever moment... en hij heeft alles bij zich.. pin-apparaat enzo--MeAngry-- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 01:07:
Ik heb hem uiteindelijk ook maar bij BC besteld, maar nu met Hi Eindeloos online ipv T-mobile PIT. En dan was BC niet veel duurder. Nadeel van BC is alleen dat je geen 5 euro korting krijgt op het maandtarief. Maar dan nog kwam de prijs erg goed naar voren.
Ik ga em overigens ook zelf ophalen, want met bezorging zit ik altijd te kijken met het feit dat er niemand thuis is, en op het werk al die formulieren waar ze mee aankomen invullen vind ik ook niet alles. (Ofja, m'n baas niet denk ik.)
Ik weet niks zeker, maar ik zei van let erop dat er niet ALTIJD een gratis headset en 1GB kaartje bij zit. Oftewel, check goed wat er meegeleverd wordt als je hem op een site besteld waar die goedkoop is.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:19:
[...]
Ja krijg toch de...!!!
Ik heb dus weer begrepen dat het Nederlandse toestel gewoon hoe dan ook met de complimenten van Nokia er een 1 GB kaartje bij krijgt.
Vandaar dat hij iets duurder is geworden hier en daar als in helemaal gratis is het niet.
Weet je heel zeker dat er niet bij elke Nokia N95 pakket er een 1 GB kaartje bij zit?
Echt heel erg zeker?
En trouwens, iedereen die zegt dat ze niks aan 1GB hebben, en minimaal 2 willen. Je kan toch gewoon een extra kaartje van 1GB bij je hebben en die even omwisselen in je telefoon als die 2GB vol is bijvoorbeeld. Lijkt me even makkelijk als een ander cdtje in je pc te doen, of heb ik dat mis?
moet je wel altijd dat extra kaartje bij je hebben. En die dingen zijn zo klein dat je ze makkelijk kwijt raakt ...lauw8 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:36:
[...]
Ik weet niks zeker, maar ik zei van let erop dat er niet ALTIJD een gratis headset en 1GB kaartje bij zit. Oftewel, check goed wat er meegeleverd wordt als je hem op een site besteld waar die goedkoop is.
En trouwens, iedereen die zegt dat ze niks aan 1GB hebben, en minimaal 2 willen. Je kan toch gewoon een extra kaartje van 1GB bij je hebben en die even omwisselen in je telefoon als die 2GB vol is bijvoorbeeld. Lijkt me even makkelijk als een ander cdtje in je pc te doen, of heb ik dat mis?
Of er staat net op beide kaartjes iets dat je nodig hebt, dat heb ik altijd. Dat is lastig, omdat je maar één kaart tegelijkertijd in de telefoon kunt hebben en ik het teveel moeite vind om eerst het een (van de kaart) naar het telefoongeheugen te kopiëren en om daarna de andere kaart in te voeren.dcell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:38:
[...]
moet je wel altijd dat extra kaartje bij je hebben. En die dingen zijn zo klein dat je ze makkelijk kwijt raakt ...
ehmz pruster ik neem aan dat je het telefoongeheugen op je sim zet of het vaste geheugen van de telefoon, en niet op de flashkaartjes..rclahsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:44:
[...]
Of er staat net op beide kaartjes iets dat je nodig hebt, dat heb ik altijd. Dat is lastig, omdat je maar één kaart tegelijkertijd in de telefoon kunt hebben en ik het teveel moeite vind om eerst het een (van de kaart) naar het telefoongeheugen te kopiëren en om daarna de andere kaart in te voeren.
Welke sites dan?Blindfold schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:23:
[...]
Op mijn beurt snap ik ook niet waarom iedereen zegt dat bij telecom.nu hij het goedkoopste is, want er zijn nog een paar goedkopere te vinden.
En even een klein schopje van mijn eerder gestelde vraag:
Gurneyhck schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:14:
Beetje offtopic:
T-mobile zegt nu dat zij de n95 eind april binnen hebben. later dan de rest dus
Mobiele gesprekken zullen op 0.25cent p/min zitten (net als bijna alle voip aanbieders, gezien de prijzen die ze geven naar andere landen als voorbeeld.) NL landlines zijn gratis en alle andere truphone gebruikers zijn ook gratis (wel tot een x aantal minuten in de maand, 300 meen ik).Gurneyhck schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:14:
Beetje offtopic:
Ervaring met Truphone heb ik niet, nog niet geprobeerd, wel voip gesprekken gevoerd met Voipbuster SIP (wel op de N80 en de E61) en dat werkte perfect (UMTS icm t-mobile pit, maar ook via WiFi)
Mijn ervaring is dat het niet echt je kosten gaat drukken, maar zodra er een soort van universele skype/voipbuster/truphone/TiViphone iets achtige tool komt, zoiets als jabber voor de verschillende messengers dan denk ik dat je wel een goede zet in de voip markt hebt.
In mijn geval is Smartphoneshop.nl goedkoper (op basis van t-mob relax 400, 1jr verlenging, sms150, PIT)
Smartphoneshop.nl : 217eu
2call.nl: 260eu
telecom.nu : 234eu
gsmeasy.nl : 301eu
gsm.nl : 359eu
maar k had m al laatste week maart bij 2call staan, gewoon omdat ik er goede ervaring mee had (3250, n80 ook daar gehaald).
[ Voor 20% gewijzigd door martincm op 17-04-2007 10:36 ]
Verwijderd
Heb zelf nog geen mail terug gehad op deze vraag! Heb hem besteld bij scherp geprijsde telecom.nu, dus kan zijn dat ie daar niet bij zit. Desondankt verkopen ze wel toestellen die bedoeld zijn voor de nederlandse markt (stond op de site), dus indien het in het standaard pakket zit zou het daar dus ook erbij moeten zitten. Zodra ik het weet laat ik het weten!Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:19:
[...]
Ja krijg toch de...!!!
Echt heel erg zeker?
Het maakt me persoonlijk niet zo veel uit omdat ik al een 2GB microSD kaartje heb gekocht! Wilde ik toch wel. Ach, heb ik er 1gb extra bij voor op vakantie ofzo... Nooit erg. Zit ie er niet bij zal ik er ook niet lang mee zitten!
Het viel me inderdaad ook op dat toch veel mensen voor BC kozen, ondanks de hoge prijs. Tsja, ik hoef geen BT-headset en 1GB geheugen erbij te hebben... Dan kies je daar al niet snel voor. Als je nu hard een BT headset nodig hebt of wil hebben, ok... Maar ik geloof dat je die ook wel voordeliger kunt regelen...
Over dik een week kunnen we hopelijk lekker ervaringen uitwisselen!!!
Verwijderd
Het blijkt dat wanneer je web n walk afsluit bij verlenging T-mobile, je bij sommige web-aanbieders dus voordeliger uit bent. In mijn geval was dat dus wel telecom.nu!martincm schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:28:
[...]
In mijn geval is Smartphoneshop.nl goedkoper (op basis van t-mob relax 400, 1jr verlenging, sms150, PIT)
maar k had m al laatste week maart bij 2call staan, gewoon omdat ik er goede ervaring mee had (3250, n80 ook daar gehaald).
Maar denk dat iedereen gewoon zelf de prijzen, pakketten naast elkaar moet zetten in combinatie met recensies van de desbettreffende bedrijven!
Smartphoneshop.nl kom ik op 284, 699-415martincm schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:28:
Link
Ik ga hem halen bij 2call, flex 30 verlenging 1jaar, 325, heb N80 al verkocht voor 225, dus 100 euro bij betalen.
[ Voor 13% gewijzigd door kenniani op 17-04-2007 10:55 ]
Verwijderd
DjRelphHeb zelf nog geen mail terug gehad op deze vraag! Heb hem besteld bij scherp geprijsde telecom.nu, dus kan zijn dat ie daar niet bij zit. Desondankt verkopen ze wel toestellen die bedoeld zijn voor de nederlandse markt (stond op de site), dus indien het in het standaard pakket zit zou het daar dus ook erbij moeten zitten. Zodra ik het weet laat ik het weten!
Ik heb hem ook besteld bij telecom.nu en ik heb ook een mail gestuurd (vorige week ofzo) Er zitten geen extra´s bij hun pakket:
N95 toestel
Videokabel CA-75U
Datakabel DKE-2
Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
Batterij BL-5F
Reislader AC-5
Zo staat het letterlijk op de nokia site, dus ik denk dat ze het zelf ook niet weten.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:10:
[...]
DjRelph
Ik heb hem ook besteld bij telecom.nu en ik heb ook een mail gestuurd (vorige week ofzo) Er zitten geen extra´s bij hun pakket:
N95 toestel
Videokabel CA-75U
Datakabel DKE-2
Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
Batterij BL-5F
Reislader AC-5
Het BC filiaal waar ik m'n N95 kan ophalen als ie er is heeft me net gemaild ter bevestiging van m'n bestelling en geeft nog eens aan dat ze het toestel deze week binnen verwachten, dus ik blijf hoop hebben.
Tesla Model Y RWD (2024)
Stuur Canaria even een DM of e-mail en vraag het haar. Zelf voeg je nu ook niets toe aan het topic...Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:30:
En nu staat ook deel 2 alweer vol met 325 reacties over levertijden, kleuren etc. etc. Waarom is deel 1 niet open gebleven voor dit soort dingen en was deel 2 pas geopend als het toestel in de winkel ligt?
Wat mij betreft mag Deel 3 best volgende week al geopend worden, ook al is het topic dan wellicht nog niet vol...
Het gaat er hier om dat wij warez niet toestaan, zie de policy van GoT.lauw8 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:18:
[...]
Alsof wat jij allemaal hebt geïnstalleerd op je pc gekocht is...
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
DjRelph: Heb van de week een mail gehad van Telecom.nu, er zit een 1 gig kaartje bij, en drm moet er meer betaald worden.
Kan niet w88 tot ik het ding in mn klauwen heb.. (Niet het kaartje, maar de telefoon)
En iemand had het over een grote voorraad bij Telecom.nu ?
Ik sta op Nr. 3, dus gaat goed komen !
Wel weer balen dat het weekend er tussen zit, op Zaterdag geen rembours..
Kan niet w88 tot ik het ding in mn klauwen heb.. (Niet het kaartje, maar de telefoon)
Verwijderd
Dusseh, je weet zeker dat ie in de loop van volgende week door telecom.nu geleverd gaat worden? Ennuh hoeveel meer moet je betalen dan?RMX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:00:
DjRelph: Heb van de week een mail gehad van Telecom.nu, er zit een 1 gig kaartje bij, en drm moet er meer betaald worden.
hij staat nu op € 236 met verlenging flex 40 (btw de Sand is gewoon €1 duurder dan de Deep Plum
Is dit dan de definitieve prijs of wat? Ik lees een beetje tegenstrijdige dingen over Telecom.nu:
wel of geen 1 GB erbij... prijs die wel/niet omhoog gaat/is gegaan??
En ik kreeg het volgende antwoord op 4 april:
Geachte heer xxxx,
Volgens de meest recente informatie is de eerste levering gepland eind april / begin mei.
Dit betekent dat we verwachten de eerste zending rond 2-4 mei te kunnen gaan versturen.
Met vriendelijke groet,
Eli de Hond
Telecom.nu
Maar dat is waarschijnlijk verouderd dus?
Ff een paar knips uit de recente mails:
Zou goed kunnen hoor als hij deze vrijdag in de winkels ligt..
We horen nu trouwens steeds vaker de datum vanaf 20 april. Maar zoals je weet geeft Nokia geen gegarandeerde leverdata, dus we wachten weer “geduldig” af ;-)
En een stukje terug in dit topic staat dat hij miss al dinsdag in huis kan zijn..Morgen volgt er ook nog een mail waarin wordt aangegeven dat Nokia in Nederland alleen de variant met een geheugenkaart van 1 Gb geleverd gaat worden.
Hierdoor zal de toestelprijs omhoog gaan. We zijn nu de nieuwe prijslijsten aan het voorbereiden om zo iedereen nog de keus te kunnen geven.
Zou goed kunnen hoor als hij deze vrijdag in de winkels ligt..
ik heb gisteren nog telefonisch contact gehad met telecom.nu die vertelde me dat ze zaterdag de telefoons binnen krijgen en meteen gaan versturen dan zullen ze dinsdag in de bus liggen met een beetje geluk:)
tevens vertelde hij dat er GEEN 1GB geheugen kaartje bij geleverd word , wil je dit wel dan komt er €40,- bij, vandaar dus dat de prijs van de lage kant is
tevens vertelde hij dat er GEEN 1GB geheugen kaartje bij geleverd word , wil je dit wel dan komt er €40,- bij, vandaar dus dat de prijs van de lage kant is
Waarom wil iedereen hier eigenlijk zo graag T-Mobiole? KPN Mobiel (met vast 5 euro korting op je aboonement gedurende de hele looptijd) biedt sneller internet (128kb/s ipv 64kb/s) en geldigheid van je bundel van 12 maanden ipv 2 maanden. Internet is ook 9,95 euro per maand.
Precies!dcell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:38:
moet je wel altijd dat extra kaartje bij je hebben. En die dingen zijn zo klein dat je ze makkelijk kwijt raakt ...
En dat hoeft van mij niet.
Ik hou het echt wel even uit met 1 GB.
Want ik wil geen 2 GB.
Veel en veel te weinig voor een on the road power user als ik.
Mag ik jullie even er opnieuw aan herinneren dat alleen al het filmen je ruimte flink zal doen laten dalen?
Ik wacht totdat de 4 GB variant leverbaar en betaalbaar word.
En als er nog een 8 GB variant komt die ook in de N95 zou werken ga ik daar tevens serieus over nadenken mocht die tijd (en technologie) komen!
....Het is trouwens wel rustig met de reviews op dit moment moet ik zeggen....
Zit met smart op zoethoudertjes te wachten daar ik pas vanaf 24 april de gelukkige kan zijn.
(Mits het losse toestel te krijgen is overigens.)
[ Voor 13% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 17-04-2007 13:22 ]
Verwijderd
Dit was mijn bericht van telecom.nu gisteren.
Op dit moment is de Nokia N95 nog niet op voorraad! Er gaan nu wisselende verhalen rond op internet. De ene winkel vermeldt leverbaar vanaf 20 april, de andere geeft aan vanaf begin mei.
Zodra wij de telefoon binnen hebben zullen wij hem ook per direct versturen.
Met vriendelijke groet,
Eli de Hond
Telecom.nu
Dus ik hoop dat ze hem inderdaad zaterdag binnen hebben dan! En zoals ik al zei, ik heb al een 2GB kaartje, dus ik vind het niet zo erg dat er geen 1GB kaartje bij zit. En het duurt nog wel even voordat de 4GB betaalbaar is! Indien hij betaalbaar is kan ik altijd nog naar 4GB gaan. Voorlopig dus mijn eigen 2GB kaartje! Is waarschijnlijk prima voor het gebruik dat ik voor ogen heb...
En dan erbij, 40e voor kaartje 1GB! PFFF!!! Is prijzig hoor.
Op dit moment is de Nokia N95 nog niet op voorraad! Er gaan nu wisselende verhalen rond op internet. De ene winkel vermeldt leverbaar vanaf 20 april, de andere geeft aan vanaf begin mei.
Zodra wij de telefoon binnen hebben zullen wij hem ook per direct versturen.
Met vriendelijke groet,
Eli de Hond
Telecom.nu
Dus ik hoop dat ze hem inderdaad zaterdag binnen hebben dan! En zoals ik al zei, ik heb al een 2GB kaartje, dus ik vind het niet zo erg dat er geen 1GB kaartje bij zit. En het duurt nog wel even voordat de 4GB betaalbaar is! Indien hij betaalbaar is kan ik altijd nog naar 4GB gaan. Voorlopig dus mijn eigen 2GB kaartje! Is waarschijnlijk prima voor het gebruik dat ik voor ogen heb...
En dan erbij, 40e voor kaartje 1GB! PFFF!!! Is prijzig hoor.
beetje offtopic maar dat vraag ik me ook wel is af. Iederen op tweakers heeft het over T-Mobile. Jah logisch dat ze goedkoop zijn als je de helft van de tijd niet kunt bellen (no flame, niet over discussieren, kpn heeft simelweg beste net). Ik wil met t-mobile nog niet dood gevonden worden. Heb er mee gebeld en gelukkig liep het contract maar een jaarDropsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:03:
Waarom wil iedereen hier eigenlijk zo graag T-Mobiole? KPN Mobiel (met vast 5 euro korting op je aboonement gedurende de hele looptijd) biedt sneller internet (128kb/s ipv 64kb/s) en geldigheid van je bundel van 12 maanden ipv 2 maanden. Internet is ook 9,95 euro per maand.
mijn plaatstelijke telecomboer verwacht dat ik hem vrijdag kan komen ophalen
[ Voor 5% gewijzigd door thefox154 op 17-04-2007 14:02 ]
Waar ben jij deze actie tegen gekomen, ik heb op de site van 2call gekeken maar daar kon ik niets terug vinden?Dropsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:03:
Gaat het hier om KPN of Hi? en welk type abbo?
Wat dacht je van de toestelkorting? Bij T-Mobile betaal ik zo'n 200 euro minder voor het toestel. Tevens heeft T-Mobile niet zo'n belachelijke FUP als KPN. Ik heb echt geen problemen met T-Mobile.Dropsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:03:
Je betaalt zo'n honderd euro meer voor het toestel, maar daarvoor krijg je oa mijn genoemde punten. Ook betaal je alles uit één bundel. Dus voor 25 euro per maand heb je 220 minuten/220 smsjes. Buitenland enzo gaat daar volgens mij ook uit. Ik sms en bel denk ik evenveel, dus vind ik alles uit één bundel veel aantrekkelijker dan een losse smsbundel erbij kopen. Telecom.nu heeft ook die actie erbij zitten. Kan overigens niks vinden over het internetabonnement van 9,95 euro bij hun.DoubleD1980 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:13:
[...]
Wat dacht je van de toestelkorting? Bij T-Mobile betaal ik zo'n 200 euro minder voor het toestel. Tevens heeft T-Mobile niet zo'n belachelijke FUP als KPN. Ik heb echt geen problemen met T-Mobile.
Als je het over Hi hebt, en daar lijkt het sterk op, dan is dat niet waar. De buitenlandse kosten worden gewoon apart in rekening gebracht. En ik spreek uit ervaringDropsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:18:
[...]
Je betaalt zo'n honderd euro meer voor het toestel, maar daarvoor krijg je oa mijn genoemde punten. Ook betaal je alles uit één bundel. Dus voor 25 euro per maand heb je 220 minuten/220 smsjes. Buitenland enzo gaat daar volgens mij ook uit. Ik sms en bel denk ik evenveel, dus vind ik alles uit één bundel veel aantrekkelijker dan een losse smsbundel erbij kopen. Telecom.nu heeft ook die actie erbij zitten. Kan overigens niks vinden over het internetabonnement van 9,95 euro bij hun.
Nee, KPN Mobiel. Het lijkt er alleen op dat ik via telecom.nu niet icm internet kan bestellen. Heb ik er nog niks aan...Gurneyhck schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:26:
[...]
Als je het over Hi hebt, en daar lijkt het sterk op, dan is dat niet waar. De buitenlandse kosten worden gewoon apart in rekening gebracht. En ik spreek uit ervaring
Edit: volgens de site van KPN kan ik Surf & Mail Totaal (=9,95 euro/maand) activeren door even de klantenservice te bellen.
"Onbeperkt mobiel online voor € 9,95 /mnd
Met Surf & Mail Totaal kun je onbeperkt surfen, mailen en emailen in Nederland voor een vast bedrag van € 9,95 per maand. Surf & Mail Totaal is mogelijk in combinatie met ieder KPN Mobiel en KPN Flexibel abonnement. Downloadsnelheid 128 kbps, uploadsnelheid 64 kbps met een UMTS toestel.
Een nieuwe wallpaper of ringtones downloaden wordt zo een stuk interessanter én sneller."
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1802369
[ Voor 41% gewijzigd door Dropsen op 17-04-2007 14:32 ]
En bij T-Mobile FLEX gaat t niet allemaal uit de bundel? En daar krijg ik toch echt 180 euro meer korting op het toestel.Dropsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:18:
[...]
Je betaalt zo'n honderd euro meer voor het toestel, maar daarvoor krijg je oa mijn genoemde punten. Ook betaal je alles uit één bundel. Dus voor 25 euro per maand heb je 220 minuten/220 smsjes. Buitenland enzo gaat daar volgens mij ook uit. Ik sms en bel denk ik evenveel, dus vind ik alles uit één bundel veel aantrekkelijker dan een losse smsbundel erbij kopen. Telecom.nu heeft ook die actie erbij zitten. Kan overigens niks vinden over het internetabonnement van 9,95 euro bij hun.
Klopt, maar dan heb je voor 25 euro per maand ongeveer 145 belminuten. Dat zijn er 75 minder dan bij KPN voor hetzelfde bedrag.DoubleD1980 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:30:
[...]
En bij T-Mobile FLEX gaat t niet allemaal uit de bundel? En daar krijg ik toch echt 180 euro meer korting op het toestel.
[ Voor 3% gewijzigd door Dropsen op 17-04-2007 14:34 ]
Ik overweeg ook om een heel binnenkort een abonnement bij Hi i.c.m. onbeperkt internet af te sluiten. Het enige waar ik nu nog over twijfel is de genoemde Fair Use Policy (al denk ik niet dat ze daar moeilijk over gaan doen). Verder weet ik niet of het met een dergelijk abonnement ook gebruik te maken van VoIP (dan gaan de MB's namelijk wel hard en kom ik misschien wel nabij de FUP).
Ik wacht dus nog met smart op ervaringen met Hi onbeperkt internet.
Ik wacht dus nog met smart op ervaringen met Hi onbeperkt internet.
Zoals ik het zie staan betaal je bij KPN Mobile 25 16,7 cent per minuut. Bij flex 25 betaal je 17 cent per minuut. Scheelt dus niet echt zo heel veel. Wat ik wel interessant vind, is wat je betaalt als je buiten je bundel gaat bellen. Bij Flex ga je dan minder betalen en bij KPN zo'n 30 cent per minuut. Overigens bel ik niet zo veel maar sms ik meer. En met de sms verdubbelaar van T-Mobile ben ik dan toch echt voordeliger uit dan bij KPN.Dropsen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:33:
[...]
Klopt, maar dan heb je voor 25 euro per maand ongeveer 145 belminuten. Dat zijn er 75 minder dan bij KPN voor hetzelfde bedrag.
Mensen ga het eens weer over de N95 hebben of hoepel anders op uit dit topic!
Klopt had m over t hoofd gezien, had op 24maanden verlenging geklikt. Maar ook ik heb m bij 2Call.nl staan inderdaad... 264eu kost ie me daar, n80 ook inmiddels de deur uit moet 50 tientjes verrekend bijleggen....kenniani schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:51:
[...]
Smartphoneshop.nl kom ik op 284, 699-415
Link
Ik ga hem halen bij 2call, flex 30 verlenging 1jaar, 325, heb N80 al verkocht voor 225, dus 100 euro bij betalen.
/ontopic/
Ik lees niks over de toetsenblokkade, wat wel een euvel(tje) was met de N80. weet iemand of de N95 nu wel automatisch blokkeert/opengaat bij de slide, of is hier nog een aparte handeling voor nodig om hem op slot te zetten ???
/ontopic/
/edit/
Sorry als dit het "volgooien" van het topic is, moest even rechtgezet worden zodoende....
/edit/
[ Voor 19% gewijzigd door martincm op 17-04-2007 14:57 ]
KPN mobiel heeft ook een sms-verdubbelaarDoubleD1980 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:43:
[...]
Zoals ik het zie staan betaal je bij KPN Mobile 25 16,7 cent per minuut. Bij flex 25 betaal je 17 cent per minuut. Scheelt dus niet echt zo heel veel. Wat ik wel interessant vind, is wat je betaalt als je buiten je bundel gaat bellen. Bij Flex ga je dan minder betalen en bij KPN zo'n 30 cent per minuut. Overigens bel ik niet zo veel maar sms ik meer. En met de sms verdubbelaar van T-Mobile ben ik dan toch echt voordeliger uit dan bij KPN.
Ik vind het wel informatief. Ben zelf ook op zoek naar het meest passende abonnement bij dit toestel. Aangezien er zulke grote prijsverschillen op het toestel zijn.Tumtum schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:45:
Mensen ga het eens weer over de N95 hebben of hoepel anders op uit dit topic!
Bij KPN is nu ook dat MobielThuis bellen! Heb nu 5 jaar vodafone gehad maar toestel is te duur met deze provider.
[ Voor 48% gewijzigd door ---RRR--- op 17-04-2007 14:57 ]
Verwijderd
Bij Vodafone City Points niet. Daar betaal je net zo weinig bij het verlengen als dat je een nieuw abonnement neemt---RRR--- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:55:
[...]
Ik vind het wel informatief. Ben zelf ook op zoek naar het meest passende abonnement bij dit toestel. Aangezien er zulke grote prijsverschillen op het toestel zijn.
Bij KPN is nu ook dat MobielThuis bellen! Heb nu 5 jaar vodafone gehad maar toestel is te duur met deze provider.
Ik hoorde pas geleden trouwens dat Vodafone ook met een zogenaamd 'Onbeperkt Internet BloX' met een hele hoge snelheid zou komen... Iemand die weet wat hiervan waar is en wanneer dit dan zou moeten verschijnen?
Ik zit nu ook bij Vodafone, maar dat laatse wat je noemt is de reden dat ik er weg ga. Bij het VCP in Tilburg vertelden ze me dat er zo'n optie aankwam van onbeperkt internet, maar ze wisten nog niet wanneer. Dus daar heb ik niet zoveel aan.
Vergeet niet dat er 5 euro van je abonnementskosten afgaat bij KPN. Je moet dus vergelijken met KPN Mobile 30 (=25 euro per maand) en die zit onder de 14 cent per minuut, wat dus wel degelijk scheelt (ongeveer 75 minuten met Flex 25)DoubleD1980 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:43:
[...]
Zoals ik het zie staan betaal je bij KPN Mobile 25 16,7 cent per minuut. Bij flex 25 betaal je 17 cent per minuut. Scheelt dus niet echt zo heel veel. Wat ik wel interessant vind, is wat je betaalt als je buiten je bundel gaat bellen. Bij Flex ga je dan minder betalen en bij KPN zo'n 30 cent per minuut. Overigens bel ik niet zo veel maar sms ik meer. En met de sms verdubbelaar van T-Mobile ben ik dan toch echt voordeliger uit dan bij KPN.
Verwijderd
Ik heb hem puur bij BC gekocht omdat zij tenminste een datum hebben... sites met "leverbaar vanaf april/mei" kan ik niks mee!! Ik heb hem los gekocht, en heb er wel wat voor over om hem wat eerder te hebben. Wacht immers al lang !
heb al ergens (weet niet meer of het in dit topic is of ergens in een review) gelezen dat het gewoon autolock is.martincm schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:
[...]
blablablabla
/ontopic/[/b]
Ik lees niks over de toetsenblokkade, wat wel een euvel(tje) was met de N80. weet iemand of de N95 nu wel automatisch blokkeert/opengaat bij de slide, of is hier nog een aparte handeling voor nodig om hem op slot te zetten ???
/ontopic/
/edit/
Sorry als dit het "volgooien" van het topic is, moest even rechtgezet worden zodoende....
/edit/
Nu ik er over nadenk stond het in een review! dat je het alom gebruikte autolock voor de N80(i) nu weg kon gooien omdat er nou autolock opzit! zal nog ff kijken of ik de review kan vinden.
De telefoons die het opschrift hebben "made by nokia" hebben de meeste problemen.
De problemen lopen uiteen van ratelende schuifmeganisme tot ruisende speakers.
video
De kleur "sand" is vaak van het type "made by nokia" , "made in china" geeft geen tot veel minder problemen
video
De kleur "sand" is vaak van het type "made by nokia" , "made in china" geeft geen tot veel minder problemen
Pff dat is wel minder nieuws...... Vind die sand toch zeker wel mooier, zodoende heb ik ook voor die gekozen...... na ja we zien het binnenkort welYbox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:51:
De telefoons die het opschrift hebben "made by nokia" hebben de meeste problemen.
video
En hoe weten we of deze ook in Nederland geleverd worden? Of worden beide versies geleverd in Nederland?Ybox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:51:
video
Verwijderd
Van Nokia:guidosda schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:13:
nou ik dacht bel ook maar is met tmobile tegen mij hebben ze gezegt dat hij in augustus te verkrijgen is ander die toevallig ook met tmobile hebben gebeld of ze wat anders hebben gehoord?
U wilt weten wanneer de Nokia N95 via T-Mobile leverbaar zal zijn. Uit onze gegevens blijkt dat de Nokia N95 aan het begin van mei 2007 beschikbaar zal worden via T-Mobile.
Verwijderd
nou ik koop ff de n80 en w8 een half jaartje dan is de n95 mischien tip top in orde want nu zijn er teveel mankementen.....en dat voor 660€
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 17:19 ]
Verwijderd
offtopic (sorry TumTum!)
verlengen T-mobile is toestelprijs erg laag inderdaad. Ik heb zelf ook weinig problemen met T-mobile gehad en ben benieuwd naar de mogelijkheden van PIT! En ik geloof dat iedere provider wel zijn goede en slechte kanten zullen hebben. Het is meestal vooral waar je voor wil betalen! Het is gewoon heel persoonlijk welke provider het beste voor je is! Maar het gaat inderdaad om de N95 en niet om de provider!
nu weer ontopic
Mail terug over pakket N95, inderdaad:
In het pakket wordt de geheugenkaart niet standaard meegeleverd. Wel er komt ook een nieuwe variant op de prijslijst te staan met de 1 Gb geheugenkaart. Deze variant zal dan ongeveer 37 eruo duurder zijn. We kunnen in eerste instantie beide pakketten leveren, naderhand zal alleen die met 1 Gb geheugenkaart leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
Eli de Hond
Telecom.nu
Dus reden verhoging toestelprijs ook duidelijk inderdaad!
1GB kosten 37 euro! Hmmm, NOT! Vind ik dan wel weer extreem! Kun je zelf momenteel 2GB voor kopen!
verlengen T-mobile is toestelprijs erg laag inderdaad. Ik heb zelf ook weinig problemen met T-mobile gehad en ben benieuwd naar de mogelijkheden van PIT! En ik geloof dat iedere provider wel zijn goede en slechte kanten zullen hebben. Het is meestal vooral waar je voor wil betalen! Het is gewoon heel persoonlijk welke provider het beste voor je is! Maar het gaat inderdaad om de N95 en niet om de provider!
nu weer ontopic
Mail terug over pakket N95, inderdaad:
In het pakket wordt de geheugenkaart niet standaard meegeleverd. Wel er komt ook een nieuwe variant op de prijslijst te staan met de 1 Gb geheugenkaart. Deze variant zal dan ongeveer 37 eruo duurder zijn. We kunnen in eerste instantie beide pakketten leveren, naderhand zal alleen die met 1 Gb geheugenkaart leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
Eli de Hond
Telecom.nu
1GB kosten 37 euro! Hmmm, NOT! Vind ik dan wel weer extreem! Kun je zelf momenteel 2GB voor kopen!
Hoop dat ik een goede sand versie in handen krijg dan!Ybox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:51:
video
blijkbaar is niet alleen de kleur "sand"De problemen lopen uiteen van ratelende schuifmeganisme tot ruisende speakers, De kleur "sand" is vaak van het type "made by nokia" en problemen
Ik wacht nog ff af.(serious)
no comment
Waarschijnlijk voert Telecom.nu dan een importversie... In Nederland komt bij mijn weten alleen maar 1 versie uit en dat is de kit met de 1gb geheugenkaart..... De inkoopprijzen bij de distri's zijn dan ook met 19,75€ omhoog gegaan.....
Voor nog minder had ik een 2 gig micro sd ultra IIVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:21:

Ik ben vandaag in Groningen geweest. Daar even bij de Phonehouse, T for Telecom, T-mobile en de Hi winkel binnen gelopen en daar even gevraagd.
Ze wisten mij onafhankelijk van elkaar te vertellen dat de telefoon eind april, begin mei te leveren zal zijn. Bij de Hi vertelden ze me dat hij pas in Juni leverbaar zal zijn, dit omdat KPN/Hi wacht totdat alle kinderziektes eruit zijn.
Ze wisten mij onafhankelijk van elkaar te vertellen dat de telefoon eind april, begin mei te leveren zal zijn. Bij de Hi vertelden ze me dat hij pas in Juni leverbaar zal zijn, dit omdat KPN/Hi wacht totdat alle kinderziektes eruit zijn.
Zo dat is een aparte verpakking moet ik zeggen?.. Of is dat de gebruikelijke doos van de N95
Speciale verpakking voor de bloggers.Chutney schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:43:
[...]
Zo dat is een aparte verpakking moet ik zeggen?.. Of is dat de gebruikelijke doos van de N95
Verwijderd
Dit stond op de site van telecom.nuCinemaskoop schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:43:
Waarschijnlijk voert Telecom.nu dan een importversie... In Nederland komt bij mijn weten alleen maar 1 versie uit en dat is de kit met de 1gb geheugenkaart..... De inkoopprijzen bij de distri's zijn dan ook met 19,75€ omhoog gegaan.....
Kwaliteit:
Telecom.nu verkoopt alleen nederlandse gsm-toestellen met 1 jaar fabrieksgarantie.
Denk dat inkoopprijzen met 19,75 omhoog zijn gegaan, omdat er een 1gb micro SD geheugenkaartje in het pakket zit. Dit zal van te voren niet goed gecommuniceert zijn vanuit Nokia richting zijn verkoopkanalen of is pas sinds kort bekend wat providers in hun pakket willen. (Speculatief!)
De webwinkels die de telefoon verkocht hebben voor een bepaalde (scherpe) prijs, hebben nu de keuzes:
Of de telefoon voor de oude prijs te verkopen zonder 1GB geheugenkaartje en hun prijzen vanaf nu aan te passen op deze verhoging. Aanpassen betekend ook weer wat winstmarge vergroten, ofterwel 37e omhoog!
Hierbij hebben ze de keuze de klant de mogelijkheid te bieden de prijs te betalen incl. het geheugenkaartje, ofterwel een prijsverhoging door te voeren bij klanten die hem voor een lagere prijs hebben besteld! Als eerder vermeld hebben sommige mensen in dit forum deze vraag in de vorm van een mail gehad. Of zelfs als mededeling via de mail gekregen (niet netjes).
Of de klant voor de lage prijs ook dat geheugenkaartje te geven, ondanks de verhoogde inkoopprijs om de vroege koper een dienst te bewijzen
Ik zou het wel weten! Ze houden dat kaartje maar... In principe is het een prima oplossing de klant incl. of excl. 1GB geheugenkaartje te laten betalen! Maar als incl. zo veel duurder is...
Kan ik op de doos zien waar de nokia gemaakt is? dan kan ik nog duidelijk zien welke nokia krijgMartinus schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:24:
[...]
blijkbaar is niet alleen de kleur "sand"
Ik wacht nog ff af.(serious)
Ik vraag me ook af waar ik dat kan zien, dan kan ik nog mooi van te voren kijken voor dat ik er één in de winkel uitzoek.RobertRedCap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:21:
[...]
Kan ik op de doos zien waar de nokia gemaakt is? dan kan ik nog duidelijk zien welke nokia krijg
Verwijderd
"Made by Nokia" werd toch juist gemaakt in China? En "Made in Finland" gewoon in Finland.Ybox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:51:
video
Dit topic is gesloten.