Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.711 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Johnnie5 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:43:
[...]

Is alleen in het Engels.
Nederlands is 6.82.
Mijn 6.83 is toch echt 100% nederlands hoor...

meuktracker: Nokia PC Suite 6.83 release 14 zowel engels als nederlands beschikbaar

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 13-04-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176550

Kan iemand mij toevallig al vertellen hoe het ontvangstbereik van de n95 is. Ik heb op dit moment de N80 en bij deze vind ik het bereik niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Anoniem: 176550 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:01:
Kan iemand mij toevallig al vertellen hoe het ontvangstbereik van de n95 is. Ik heb op dit moment de N80 en bij deze vind ik het bereik niet al te best.
Volgens mij zit je dan in een regio met weinig ontvangst, of foute provider, want ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewonecolalight schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:07:
[...]

Volgens mij zit je dan in een regio met weinig ontvangst, of foute provider, want ik heb nergens last van.
Nee dat is het niet. Als ik hem vergelijk met de gsm van een vriend met dezelfde provider heeft hij beter bereik dan ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 176550 op 13-04-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:52:
[...]

Precies!
Die mensen snap ik ook niet helemaal!

Check dit filmpje maar eens: http://youtube.com/watch?v=IlbckgOnj7E
PSP eat your heart out (en ja ik heb er eentje)! O-)
dit zijn spellen voor de Nieuwe nokia N -gage volgens mij en niet voor de n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 22:28
Juist wel voor de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-07 22:27
Anoniem: 214309 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:46:
[...]

dit zijn spellen voor de Nieuwe nokia N -gage volgens mij en niet voor de n95
de N-Gage wordt niet meer een apart apparaat/telefoon. De nieuwe N-Gage zal een platform worden waarmee je op verschillende Nokia toestellen de N-Gage spellen zal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Net ff langsgeweest bij BC, en het klonk allemaal goed.

Ik ga hem nu maar is bestellen op de website van belcompany..!

[ Voor 8% gewijzigd door lauw8 op 13-04-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9297

Nog een vraagje over de GPS. Ik heb het vorige deel doorgelezen maar ik las wat tegenstrijdigheden over wat nu gratis is en niet.

Dus de kaarten kan je gratis van Internet downloaden. Maar voor het navigeren moet je wel betalen? Of alleen betalen voor navigeren met spraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Dat was bij mij ook een beetje onduidelijk. Maar wat ik vanmiddag bij BC te horen kreeg, is dat het navigeren zelf gratis is, alleen moet je (per jaar) betalen voor een licentie van de software. En dan kan je dus echt navigeren, dus met spraak en alles.
Hoe duur zulke software is weet ik niet, en of zoiets ook gewoon te downloaden en te kraken is weet ik ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
net mailing van belcompany:

Het heeft even geduurd, maar het lange wachten wordt beloond: de Nokia N95 wordt komende week geleverd! En je kunt hem nu als eerste in huis halen, door hem vandaag nog te bestellen op: http://www.belcompany.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 16:28
Anoniem: 209851 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:50:
[...]

Zoals bij www.telecom.nu ??? Daar staan goede prijzen. Nu begreep ik dat het bij T-mobile zogenaamde web n walk weken zijn. Ik zag dit ergens aangeplakt. Geldt deze korting dan dus overal of is dit exclusief bij telecom.nu ??? Bij BC kon ik trouwens nergens PIT aangeven...

Telecom.nu lijkt me namelijk interessanter dan blecompany. BC vraagt wel heel veel voor zijn telefoons. En dan krijg je er een BT-headsetje + 1GB kaart bij... Ik zit zelf niet te wachten op een 1GB kaart, aangezien ik zelf al een 2 GB kaart binnen heb...
Dit is de enige zaak, zover ik heb kunnen vinden, die ook daadwerkelijk een lagere aankoopprijs heeft bij het toevoegen van PIT aan je abonnement. Bijvoorbeeld T-mobile Relax 200 (2 jaar) met PIT voor 268 euro. Lager hem ik hem nog niet gezien (natuurlijk met hoger abo, maar nog niet met deze...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZOO DAN IS DIT ZWAAR VET!!! Nu kan ik helemaal niet meer w8en op de N95! _/-\o_ _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
http://www.belcompany.nl/NL/nokia_n95.htm

kut zooi nou staat er 20 apil ipv 18 april, ik wordt er scheit ziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

hahahahahaha iedereen dik 70 euro meer betalen omdat je hem dan sneller hebt en dan de datum aanpassen hahahahaha

zo zie je maar eerst naar:

http://www.kieskeurig.nl/...AEC5BC12571FC003881DE.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162713

Deze al gezien? Niet goedkoop maar wel op voorraad. En mijn ervaring is dat je bij Expansys binnen een week je items in huis hebt...

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

hahah ja nog zo een (expansis hadden we hier namelijk nog niet gezien... 8)7 ) net als Gertje krijg je een import toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Hallo,ik ben ik niet maar een andere gebruiker

Ik ben inmiddels alweer een week in het bezit van de NOKIA n95i
Prachtig toestel.
Ik Heb TOMTOM erop gezet en deze werkt niet met de interne gps!
Bij het zoeken, zoekt hij naar een externe bleutooth gps en kan die van de Nokia niet vinden.

Ik heb de software van nokia zelf ook gebruikt, ziet er gelikt uit en aardig up to date.
Je moet wel een betalen als je de kaarten wil downloaden(in de vorm van een abbonement) en als je een route wil plannen, dan moet je eerst verbinding maken via gprs.
Ik heb er mee in de auto gereden en ik vond het niet echt overzichtelijk. Het is klein en niet echt goed te zien. De gesproken instrucies zijn wel heel duidelijk. Verder kreeg ik midden op de snelweg dat ik naar rechts moest en dat kon echt niet.

Ik denk dat het wel handig is als je in de stad bent of zo en ergens heen moet wandelen.

Ik ben dus weer over gestapt naar TOMTOM via verbinding met een externe bleutooth gps. Dit werkte prima en draaide erg stabiel op deze telefoon. Op het scherm is het bij deze telefoon zeer duidelijk te zien, ook als de zon erop schijnt. Het stemgeluid is ook fantastisch.

Ik wacht wel op een patch of zo, zodat ie wel kan communiceren met de interne gps.

Verder goed toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 215701 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:59:
Hallo,ik ben ik niet maar een andere gebruiker

Ik ben inmiddels alweer een week in het bezit van de NOKIA n95i
Prachtig toestel.
Ik Heb TOMTOM erop gezet en deze werkt niet met de interne gps!
Bij het zoeken, zoekt hij naar een externe bleutooth gps en kan die van de Nokia niet vinden.

Ik heb de software van nokia zelf ook gebruikt, ziet er gelikt uit en aardig up to date.
Je moet wel een betalen als je de kaarten wil downloaden(in de vorm van een abbonement) en als je een route wil plannen, dan moet je eerst verbinding maken via gprs.
Ik heb er mee in de auto gereden en ik vond het niet echt overzichtelijk. Het is klein en niet echt goed te zien. De gesproken instrucies zijn wel heel duidelijk. Verder kreeg ik midden op de snelweg dat ik naar rechts moest en dat kon echt niet.

Ik denk dat het wel handig is als je in de stad bent of zo en ergens heen moet wandelen.

Ik ben dus weer over gestapt naar TOMTOM via verbinding met een externe bleutooth gps. Dit werkte prima en draaide erg stabiel op deze telefoon. Op het scherm is het bij deze telefoon zeer duidelijk te zien, ook als de zon erop schijnt. Het stemgeluid is ook fantastisch.

Ik wacht wel op een patch of zo, zodat ie wel kan communiceren met de interne gps.

Verder goed toestel.
De n95i? Je zal wel gewoon de n95 bedoelen neem ik aan?

En je hebt toch niet een GPS ontvanger aangeschaft slechts om hem te gebruiken icm de N95? Dat is toch van de zotte als er een ontvanger in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215818

fanste schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:45:

Das lekker dan...
Heb em gister besteld !
Zal wel 27 april worden ipv 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
fanste schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:45:

Waarom? Ze zijn kompleet afhankelijk van Nokia en daar kunnen de Telco`s echt weinig aan doen. Het is dus gewoon geld hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
RobertRedCap schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:49:
hahahahahaha iedereen dik 70 euro meer betalen omdat je hem dan sneller hebt en dan de datum aanpassen hahahahaha

zo zie je maar eerst naar:

Hij is wel misschien 70 euro duurder, maar er zit een headset bij en een 1GB kaartje. Dat is bij elkaar al 70 euro waard. Ook wordt ie gratis opgestuurd. Dat scheelt ook nog euro's.
Wel jammer dat het nu weer 2 dagen later wordt, wat er vanmiddag toen ik hem had besteld nog niet stond, maja ik kon hem 18 of 19 april toch niet in ontvangst nemen want dan ben ik er niet.

En met een KPN Hi abo van 25 euro (175 minuten) is ie maar 330 euro. Lijkt me toch wel een goede deal.

[ Voor 7% gewijzigd door lauw8 op 13-04-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou als je voor die navigatie ook og €€€€ moet gaan betalen dan ga ik toch eens goed erover slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 22:46
Nokia N95 20 april in de winkel of toch niet?

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Dropsen schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:51:
[...]

Dit is de enige zaak, zover ik heb kunnen vinden, die ook daadwerkelijk een lagere aankoopprijs heeft bij het toevoegen van PIT aan je abonnement. Bijvoorbeeld T-mobile Relax 200 (2 jaar) met PIT voor 268 euro. Lager hem ik hem nog niet gezien (natuurlijk met hoger abo, maar nog niet met deze...)
www.smartphonestunts.nl heeft hem met hetzelfde abo voor 229 (wel verlengen).
Algebeld is waar ik m'n N80 heb gehaald voor erg weinig toen hij net uitkwam, maar die heeft geen Tmobile meer :-(
Smartphoneshop.nl heeft vaak ook hele scherpe prijzen (meestal goedkoper dan telecom.nu).

Waarschijnlijk ga ik verlengen Flex 40 1 jaar voor zo'n 250 en dan hoop ik m'n N80 voor 200 euro (met 2gb kaart erin) te kunnen verkopen.

Ik vraag me trouwens af of zo'n Relax 200 de moeite is.

Nu ben je kwijt in 2 jaar: 24,50 (abo) + 9,95 (PIT) * 24 = 826,80 + aanschaf telefoon 270 = €1096

Als je het toestel 1 jaar neemt met bijvoorbeeld Flex 40, dan ben je kwijt:

40 abo + 9,95 (PIT) = 49,95 * 12 = 599,40 + aanschaf telefoon 250 = 849,40 voor 1 jaar.

Het verschil is dan zo'n 250 euro waarmee je dan dat tweede jaar zou moeten overbruggen. Je kunt voor 250 euro makkelijk een Sim only abo regelen (Relax 200 Sim Only kost nu 9 euro pm ofzo)) en je bent niet gebonden aan die 2 jaar, dus als je toestel na een jaar naar de kloten is, dan kan je zelfs een nieuwe nemen.
Of je verkoopt je N95 na 1 jaar voor zo'n 200-300 euro (afhankelijk van de nieuwprijs) en van het geld dat je over hebt koop je de N...(96?)

In andere woorden, voor dezelfde kosten heb je een abo met meer minuten en zit je niet 2 jaar aan je abo/ telefoon vast.

Ik heb hierbij trouwens niet de eventuele Tmobile extra kortingen voor 2 jaar afsluiten berekend, maar ik vraag me af of dit het opeens zoveel voordeliger maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
lauw8 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:53:
[...]

Hij is wel misschien 70 euro duurder, maar er zit een headset bij en een 1GB kaartje. Dat is bij elkaar al 70 euro waard. Ook wordt ie gratis opgestuurd. Dat scheelt ook nog euro's.
Wel jammer dat het nu weer 2 dagen later wordt, wat er vanmiddag toen ik hem had besteld nog niet stond, maja ik kon hem 18 of 19 april toch niet in ontvangst nemen want dan ben ik er niet.

En met een KPN Hi abo van 25 euro (175 minuten) is ie maar 330 euro. Lijkt me toch wel een goede deal.
Volgens mij zit die 1 GB geheugenkaart er al standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Ja precies die geheugen kaart van 1 gb zit er al standaard bij dus je betaald voor een bluetooth headsetsje 70€ (MINIMAAL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

En wat kost een mini-sd kaart van 1 gb tegenwoordig? 10 euro in de pricewatch en 10-15 euro in fysieke winkels.

Geen kont dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

dus nogmaals wil je een goede deal? dan kijk je op:

de goedkoopste n95 koop je voor:
€ 659,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 22:56
Belcompany mag dan wel duurder zijn...maar hun vergoedingen bij verlenging van T-mobile zijn ook wel erg hoog...

Heb em net besteld voor 249,99 bij Belcompany... En een winkel is altijd duurder dan een online shop die voor paar euro hun spullen doorstoten omdat ze verder bijna geen kosten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
170074 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:47:
En wat kost een mini-sd kaart van 1 gb tegenwoordig? 10 euro in de pricewatch en 10-15 euro in fysieke winkels.

Geen kont dus.
Micro SD gaat erin he... voordat daar weer over gezeken wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Mau_Maus schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:03:
[...]

fout van mij, maar goed deze zijn amper duurder (ook 10euro in de pw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 23:37
Mau_Maus schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:03:
[...]

Njah.. gezeken?.. komt gewoon omdat op de Nokia site Mini staat en er Micro in gaat.. slordig @ de Nokia zijde.

Vandaag stond ik toevallig in de BC waar een verkoopdude een presentatie gaf van de nieuwe N95. Hij gaf een complete demo en meteen de kans om het toestel uit te proberen.

Viel me erg mee het gewicht, ik had zwaarder/groter en logger verwacht. Top toestel, ook vertelde hij dat TomTom er prima op werkt (ook met de interne gps).

Hij wist mij te vertellen dat de TV reclames en levering @ winkels gelijk aan elkaar liggen. De 20ste van april moeten ze in de winkels te krijgen zijn. Ga er dan vanuit dat de shops traag zijn.. en je ze ergens eind april (week van de 23ste), begin mei kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oei de flits lamp is gewoon een lampje zoals op mijn tynt dus als je in het duister gaat fotos maken zijn ze van slechte kwaliteit .dus mot ik nog mijn gewone digitale camera meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 07:39:
oei de flits lamp is gewoon een lampje zoals op mijn tynt dus als je in het duister gaat fotos maken zijn ze van slechte kwaliteit .dus mot ik nog mijn gewone digitale camera meenemen.
Dan doe je het toch fout, ik heb een foto gezien die in het donker was gemaakt en zag er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 22:46
Anoniem: 215818 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 09:37:
[...]

Dan doe je het toch fout, ik heb een foto gezien die in het donker was gemaakt en zag er goed uit.
Ligt aan de afstand tussen tel en object.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check deze website.
Ik durf er niks te bestellen maar misschien een van jullie.
Ik geloof nooit dat het kan, zulke lagen prijzen. Volgens mij zijn het oplichters.

http://www.european-electronics.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 10:54
Anoniem: 176550 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:28:
Check deze website.
Ik durf er niks te bestellen maar misschien een van jullie.
Ik geloof nooit dat het kan, zulke lagen prijzen. Volgens mij zijn het oplichters.

http://www.european-electronics.net/
ik heb ze eens gemaild, gevraagd hoe't met betalen zit.. vooraf of dat het ook achteraf kan... zal denk ik wel niet achteraf kunnen maar dan weet je iig genoeg :)

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00
Razor109 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:44:
[...]

ik heb ze eens gemaild, gevraagd hoe't met betalen zit.. vooraf of dat het ook achteraf kan... zal denk ik wel niet achteraf kunnen maar dan weet je iig genoeg :)
http://www.european-electronics.net/terms_of_use.htm :
Agreement

We will only accept an order when the registration form has been successfully completed & submitted. All goods remain the property of European-Electronics or it's suppliers until paid in full.

Contract

The terms of sale apply to all goods supplied by European-Electronics (Registered office: Unit 22 Eckland Lodge Business Park, Desborough rd, Market Harborough, Leicestershire , LE16 8HB )

• By way of clarification, an acknowledgement of your order will be sent to you via e-mail when you place your order, but acceptance of your offer to buy the goods will not take place until after your payment is taken and you receive a confirmation e-mail from us or our payment processor. It is at this point that a binding legal contract is created and any contract is subject to these Terms and Conditions.

• We may change these terms of sale without notice to you in relation to future sales.

• This contract is subject to your statutory rights and right of cancellation within 7 days of delivery.

Payment Terms

Goods will not be delivered until cleared funds are received.

• Payment for all goods and associated delivery charges can be made by any method shown on the European-Electronics website at the time you place your order. Payment shall be due before the delivery date and time for payment shall be a fundamental term of this agreement, any breach of which shall entitle European-Electronics to terminate the contract with immediate effect.
Die prijzen kunnen niet legaal zijn ..... Kan 't me niet voorstellen. Of zouden er nog 300 euro verzendkosten bijkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoelJewel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:50:
[...]

[...]

Die prijzen kunnen niet legaal zijn ..... Kan 't me niet voorstellen. Of zouden er nog 300 euro verzendkosten bijkomen?
Inderdaad, zou er me niet eens goed bij voelen als ik daar bestelde.
Heb em bij belcompany besteld, is misschien wat duurder maar is wel vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176879

Daar zou ik hem zeker niet bestellen!
Maak dan dat geld maar naar mij over, komt het nog goed terecht! ;)
Ik heb hem bij Belcompany besteld, als er iets mee is kan ik zo terug. Ik heb gekozen om hem op te halen, scheelt weer een dag...
Ben alleen benieuwd of het daadwerkelijk de 20e zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
hey jongens, heb nog een vraag.

Bij de N73 als ik naar pda.tmobile.nl surfde kreeg ik mooi het nieuws van Nu.nl rechts te staan in kolom en de rest gewoon netjes in 2 kollommen naast elkaar.
Nu bij de N95 krijg ik het nieuws bovenaan te staan en staan de rest van de kolommen onder elkaar.
Heb van alles geprobeert om dit goed te krijgen , of is dit niet meer mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176879

In de manual zie ik alleen iets staan over minimap en fullscreen weergave maar verder zou ik dat niet weten. Ik heb hem nog niet. Wel de N73 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

mregeling2005 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:30:
hey jongens, heb nog een vraag.

Bij de N73 als ik naar pda.tmobile.nl surfde kreeg ik mooi het nieuws van Nu.nl rechts te staan in kolom en de rest gewoon netjes in 2 kollommen naast elkaar.
Nu bij de N95 krijg ik het nieuws bovenaan te staan en staan de rest van de kolommen onder elkaar.
Heb van alles geprobeert om dit goed te krijgen , of is dit niet meer mogelijk ?
Jawel, bij geavanceerd oid staat een optie om dit in/uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Chutney schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:13:
[...]

Njah.. gezeken?.. komt gewoon omdat op de Nokia site Mini staat en er Micro in gaat.. slordig @ de Nokia zijde.
Klopt hun fout... maar als wij die hier gaan doorzetten.. komt er dus gezeik terwijl het al besproken is en 100% zeker is dat er Micro SD in gaat.

Vandaar die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-07 16:57
Chutney schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:13:
[...]

Vandaag stond ik toevallig in de BC waar een verkoopdude een presentatie gaf van de nieuwe N95. Hij gaf een complete demo en meteen de kans om het toestel uit te proberen.

Viel me erg mee het gewicht, ik had zwaarder/groter en logger verwacht. Top toestel, ook vertelde hij dat TomTom er prima op werkt (ook met de interne gps).
Cool maar bij TT krijgen we het niet voor mekaar :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
Heej mensen goed nieuws... Ik werk zelf bij de t for Telecom en en het is daar zeker dat de N95 Eind week 16 in de winkel zal zijn...

Heb ik weer iets om naar uit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
dbleliev schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:43:
Heej mensen goed nieuws... Ik werk zelf bij de t for Telecom en en het is daar zeker dat de N95 Eind week 16 in de winkel zal zijn...

Heb ik weer iets om naar uit te kijken :)
Bij de Belcompany ook hoor ;). Vrijdag heb ik hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121863

Ideaal!
Als de vriendelijke gsm-verkoop-meneer zijn belofte houdt, krijg ik de eerste die ze binnenkrijgen, en heb ik hem dus hopelijk ook vrijdag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Dit doet me weer denken aan de launch van de Nokia N80, waar ik ook vrolijk aan mee deed. Erg mooi toestel, deze N95, vooral het ingebouwde GPS vind ik een mooie functie. Ik zie ook dat mijn N80 toch nog een mooier schermpje heeft :).

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Goesiman schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:42:
Dit doet me weer denken aan de launch van de Nokia N80, waar ik ook vrolijk aan mee deed. Erg mooi toestel, deze N95, vooral het ingebouwde GPS vind ik een mooie functie. Ik zie ook dat mijn N80 toch nog een mooier schermpje heeft :).
Dat vind ik ook het grootste nadeel. Heb ik eindelijk een cool scherm met de N80, ga ik er qua grootte op vooruit en qua resolutie op achteruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De prijs voor 1 telefoon is 200eur. De telefoon is gloednieuw, internationality garantie 1 jaar, alle accesories. Zij hebben meer talen (Spaans, Nederlands, Chinees, Frans, Engels).Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.

Gr.
dit kreeg ik van deze site dus niets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-07 22:27
Anoniem: 215701 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:35:
De prijs voor 1 telefoon is 200eur. De telefoon is gloednieuw, internationality garantie 1 jaar, alle accesories. Zij hebben meer talen (Spaans, Nederlands, Chinees, Frans, Engels).Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.

Gr.
lijkt me vrij duidelijk dat dit te mooi is om waar te zijn. Overal wordt de N95 verkocht voor 650 euro of meer en zeker nu er nog een "tekort" is, lijkt het me heel erg onwaarschijnlijk dat deze telefoon verkocht wordt voor maar 200 euro ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197239

Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.
Heeft U interesse laat dit dan weten zodat we de volgende stap kunnen bepalen...

Haha wat een Nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja dat is de grap... waarschijnlijk babbelfish of een ander vertaal programma gebruikt.. duhh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024

Gr.
Ja hoor, ik vind mezelf best wel interessant. Vertel de volgende stap maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162713

Anoniem: 197239 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:49:
[...]

Heeft U interesse laat dit dan weten zodat we de volgende stap kunnen bepalen...

Haha wat een Nederlands!
Dat noemen ze fonetisch vertalen (uit het engels wel te verstaan) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:39
besteed aub geen extra aandacht meer aan deze site. Misschien dat er mensen zijn die het toch willen proberen en die dan hun geld kwijt zijn.
Er zijn al talloze sites geweest die produkten aanboden zoals laptops en desktop pc's voor 1/3 van de normale prijs en die ook de boel flink hebben opgelicht. Een n95 kan niet voor 200 euro verkocht worden. Dat is waarschijnlijk nog niet eens de kostprijs. Dus doe mij en andere mensen een lol en laat die oplichters in hun sop gaar koken en besteed er hier geen aandacht aan.
Koop gewoon bij een betrouwbare winkel of een webshop met een thuiswinkel waarborg logo. Dan zit het vrijwel altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
broodjepoep schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:56:
besteed aub geen extra aandacht meer aan deze site. Misschien dat er mensen zijn die het toch willen proberen en die dan hun geld kwijt zijn.
Er zijn al talloze sites geweest die produkten aanboden zoals laptops en desktop pc's voor 1/3 van de normale prijs en die ook de boel flink hebben opgelicht. Een n95 kan niet voor 200 euro verkocht worden. Dat is waarschijnlijk nog niet eens de kostprijs. Dus doe mij en andere mensen een lol en laat die oplichters in hun sop gaar koken en besteed er hier geen aandacht aan.
Koop gewoon bij een betrouwbare winkel of een webshop met een thuiswinkel waarborg logo. Dan zit het vrijwel altijd goed.
Besteed er juist wel aandacht aan. Om diegene die dat niet zo snel doorhebben te beschermen.. danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 15:00
Zal wel dezelfde knurft zijn die op Marktplaats de N95 vele malen voor ongeveer 135 euro aanbiedt....

U bent gewaarschuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:12:
[...]

Besteed er juist wel aandacht aan. Om diegene die dat niet zo snel doorhebben te beschermen.. danku
Mee eens.
Nokia N95 Brandmerk Nieuw € 110,00
De telefoon is merk dat nieuw is met volledige garantie (internationality garantie, 2 jaren).
De telefoon is wereldwijd in alle network`s opengemaakt en is gewerkt.
Ik heb de laagste prijs voor koop het nu !! alstublieft contacteer mij dringend !!
Babelfish vertaling ofzo? Aan een kant ook sneu dat mensen daar intrappen, maar gun die oplichters het niet dus als er iets aan gedaan kan worden is dat alleen maar goed.
Te koop Nokia N95. De telefoon is merk nieuw, opengemaakte, in oorspronkelijke doos met alle accesories en het heeft 2 jaren garantie. Contacteer mij indien u geïnteresseerd bent!
Ook leuk... Misschien een idee om dat soort dingen allemaal aan te melden via die link "in strijd met de regels"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212948

Beste mensen...ik heb 'm zoals sommige anderen zojuist besteld bij BC. Ik begrijp dat ik hem de 20ste kan ophalen bij het filiaal zelf!! _/-\o_ 8)7 Het is zover!!

Ik lees berichten over zeer "goedkope" exemplaren via marktplaats e.d. Mensen, gooi je geld niet weg..geloof het niet voor een bedrag van 135 euro ofzo. Geloof mij..ik haal die oplichters er altijd zo tussenuit. Wees aub verstandig en laat je niet verleiden door het lage bedrag.

Succes iedereen de komende week....'t wordt nu spannend! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

RoelJewel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:15:
Zal wel dezelfde knurft zijn die op Marktplaats de N95 vele malen voor ongeveer 135 euro aanbiedt....

U bent gewaarschuwd :).
klik >:)
De telefoon is merk dat nieuw is met volledige garantie (internationality garantie, 2 jaren).
De telefoon is wereldwijd in alle network`s opengemaakt en is gewerkt.
Ik heb de laagste prijs voor koop het nu !! alstublieft contacteer mij dringend !!

_O-

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
de grap is dat als je iets heel goedkoop aanbiedt, dat er altijd wel mensen zijn die de gok willen wagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 10-07 08:53
ja, dit soort gasten maken in 1 week 10.000 euro. Is echt niet normaal hoeveel mensen hier nog intrappen.

Belcompany kan hem vrijdag leveren.. zeggen ze :D

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212948

Libbz schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:44:
de grap is dat als je iets heel goedkoop aanbiedt, dat er altijd wel mensen zijn die de gok willen wagen....
Juist...en voor iedereen die dit leest...NIET PROBEREN DUS!!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Gisteren toevallig in de buurt van Belcompany Deventer geweest en daar maar eens binnengewandeld. Toestel wordt officieel gereleased op vrijdag 27 april in Nederland. De week erna verwachten de Belcompanies zoetjes aan de eerste toestellen in hun winkels. De verkoper aldaar was vrij pessimistisch over de beschikbaarheid. Hij achtte het vrij reëel dat ieder BC filiaal er bijvoorbeeld maar eentje in de winkel kreeg.

Ach ja, we zullen het zien he :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703

kan die European-Electronics site niet ergens doorgegeven worden? Die hebben zelfs een VeriSign Secured label op hun site en dat geeft mensen toch wel wat vertrouwen...dit kan gewoon niet...:s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

een kleine waarschuwing voor de mensen die de n95 met een abbo kopen en gebruik willen maken van VoIP:
op de Truphone Blog hebben ze een video gezet waar ze 2 verschillende n95 testen. De ene is sim-free, en de ander is gekocht met een Orange-abbo. Deze test hebben ze in Engeland uitgevoerd, maar het is zeer goed mogelijk dat het ook in andere landen hetzelfde van toepassing kan zijn.
Wat is nu het geval: op de sim-free toestel kan je gewoon gebruik maken van VoIP/internet telefonie (standaard functie op de n95). En op de Orange toestel is dit verwijderd. Je kan op de Orange toestel Truphone wel installeren, maar je kan er geen gebruik van maken (disabled). |:(
Advies van de tester: "Als je van plan bent om gebruik te maken van VoIP, en de n95 met abbo koopt, vraag dan voor de zekerheid bij je provider of ze ook sommige functies van de n95 hebben uitgeschakeld!"

bron/video: Truphone Blog

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Laatst online: 13-07 12:46
Anoniem: 136100 schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:25:
Gisteren toevallig in de buurt van Belcompany Deventer geweest en daar maar eens binnengewandeld. Toestel wordt officieel gereleased op vrijdag 27 april in Nederland. De week erna verwachten de Belcompanies zoetjes aan de eerste toestellen in hun winkels. De verkoper aldaar was vrij pessimistisch over de beschikbaarheid. Hij achtte het vrij reëel dat ieder BC filiaal er bijvoorbeeld maar eentje in de winkel kreeg.

Ach ja, we zullen het zien he :Y
Humm hoe zit het dan als je hem besteld heb op de site van BC. Ik ga er vanuit
dat als je daar besteld heb (zoals ik) dat je hem dan vrijdag hebt. Lijkt mij meer dat de week daarop hij bescikbaar is als losse verkoop in de winkels, zoals je verhaal hierboven.

Maar ja ff afwachten dus, er zijn al zoveel cowboy verhalen omtrent de N95

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

rjbenning schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:42:
[...]

dat als je daar besteld heb (zoals ik) dat je hem dan vrijdag hebt. Lijkt mij meer dat de week daarop hij bescikbaar is als losse verkoop in de winkels, zoals je verhaal hierboven.

Ik denk idd ook dat als je hem ge-preorderd (Nederlands woord? :? ) hebt, dat je als eerste aan de beurt bent en hem ook op de release datum kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Vic Vega schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:40:
een kleine waarschuwing voor de mensen die de n95 met een abbo kopen en gebruik willen maken van VoIP:
op de Truphone Blog hebben ze een video gezet waar ze 2 verschillende n95 testen. De ene is sim-free, en de ander is gekocht met een Orange-abbo. Deze test hebben ze in Engeland uitgevoerd, maar het is zeer goed mogelijk dat het ook in andere landen hetzelfde van toepassing kan zijn.
Wat is nu het geval: op de sim-free toestel kan je gewoon gebruik maken van VoIP/internet telefonie (standaard functie op de n95). En op de Orange toestel is dit verwijderd. Je kan op de Orange toestel Truphone wel installeren, maar je kan er geen gebruik van maken (disabled). |:(
Advies van de tester: "Als je van plan bent om gebruik te maken van VoIP, en de n95 met abbo koopt, vraag dan voor de zekerheid bij je provider of ze ook sommige functies van de n95 hebben uitgeschakeld!"

bron/video: Truphone Blog
Hmm, ik vraag me af of het dan nog wel lukt via een extern progje zoals Fring ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:41

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Aan de mensen die hem op de site van Belcompany hebben besteld icm T-Mobile:
Klopt het dat je hier geen T-Mobile PIT kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
rjbenning schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:42:
[...]

Ik zou dit toch wel vreemd vinden. Bedoel ik heb mezelf 2de op een wachtlijst laten zetten (in februari). Dan zouden mensen die hem via internet bestellen eerder zijn? Zou kunne dat ze op die manier worden ingestuwt bij de filialen. Maar wij werd dat niet gemeld. Degene aan de telefon zei dat ze waarschijnlijk wel meer als 2 krijgen die dag en dat ik ervan verzekerd ben... Maarja als iemand mij 100% zeker kan vertellen dat de bestelling via internet sneller is... dan wil ik dat graag horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Blindfold schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:03:
[...]

Hmm, ik vraag me af of het dan nog wel lukt via een extern progje zoals Fring ofzo.
goede vraag, maar lijkt me niet (truephone is volgens mij net als Fring ook gewoon een 3rd party programma).
Als je naar het filmpje kijkt, dan is alles wat met VoIP te maken heeft uitgeschakeld. 8)7
lang leve de telecomaanbieders! :(

edit: daarom moet je bij het aanschaf van je n95 met abbo voor de zekerheid vragen, of ze nog dingen hebben veranderd/verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Vic Vega op 15-04-2007 13:21 ]

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
zoals ik al eerder aangaf heb ik hem ook besteld bij BC van het weekend.
Nu heb ik er voor gekozen om de N95 af teh alen in een filiaal. Zoals je dan ziet zijn er maar een paar filialen beschikbaar waar je ze kan afhalen, te weten: Muiden, Arnhem, Einhoven, Rotterdam, Apeldoorn, Den Haag en Amsterdam.

Ik heb nagzocht dat dit dus MAX Centers zijn. Wat houdt een Max center in:

Quote van de site van BC:

"Alleen de BelCompany-filialen met de meest uitgebreide service en het grootste assortiment mogen zich MaxCenter noemen. Alle MaxCenters beschikken over professionele inbouwfaciliteiten en je profiteert er van unieke inbouwacties"

Hier een link naar de Site: http://www.belcompany.nl/...bouw/inbouw/MaxCenter.htm

Ik vermoed dus dat deze filialen het voorrecht krijgen om als 1e deze toestellen te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nou, ik ben dus naar zo'n 'Maxcenter' geweest (in Eindhoven, Hurksestraat) maar het was voor mij daar niet mogelijk om een pre-order of iets dergelijks te plaatsen. In ieder geval niet icm een abonnement.
Maargoed, als ik via hun site niet met PIT kan bestellen ga ik vrijdag wel langs hun winkel. En hebben ze er dan geen, dan vrees ik dat ik nog maar wat meer geduld moet opbrengen. :/

[ Voor 55% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-04-2007 13:48 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
--MeAngry-- schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:47:
Nou, ik ben dus naar zo'n 'Maxcenter' geweest (in Eindhoven, Hurksestraat) maar het was voor mij daar niet mogelijk om een pre-order of iets dergelijks te plaatsen. In ieder geval niet icm een abonnement.
Maargoed, als ik via hun site niet met PIT kan bestellen ga ik vrijdag wel langs hun winkel. En hebben ze er dan geen, dan vrees ik dat ik nog maar wat meer geduld moet opbrengen. :/
Vreemd. Wanneer ben je daar dan geweest?.

Maar als je via de BC site een pre-order plaatst icm een abonnement kan je toch echt aangeven in welke filiaal je hem wilt afhalen, en dat kan dus ook in het Maxcenter te eindhoven.
Waarschijnlijk kan je de pre-order dus enkelt via de website regelen en niet via de filialen zelf.

Maar goed als je er een kan bestellen icm een PIT abbo dan zou ik zeker de pre-order via de website plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Ik heb op me N95 TruPhone geinstalleert, en het werkt gewoon.
Alleen de kwaliteit van gesprekken is nog niet al te best, maar het werkt.

Je kiest een nummer zoals je ook normaal een nummer zou kiezen, je kiest opties, en dan internettelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

rjbenning schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:58:
[...]

Maar goed als je er een kan bestellen icm een PIT abbo dan zou ik zeker de pre-order via de website plaatsen.
Ja, dat zou ik dus wel willen doen, maar kan ik nergens vinden op hun site. :)
Zou ik niet gewoon zonder PIT kunnen pre-orderen via hun site om het vervolgens in hun winkel gewoon met een PIT abonnement af te sluiten? Ik bedoel, het contract e.d. moet je toch nog eerst in de winkel tekenen. Het gaat er maar om dat ze een telefoon voor mij hebben liggen. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
--MeAngry-- schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:07:
[...]

Ja, dat zou ik dus wel willen doen, maar kan ik nergens vinden op hun site. :)
Zou ik niet gewoon zonder PIT kunnen pre-orderen via hun site om het vervolgens in hun winkel gewoon met een PIT abonnement af te sluiten? Ik bedoel, het contract e.d. moet je toch nog eerst in de winkel tekenen. Het gaat er maar om dat ze een telefoon voor mij hebben liggen. ;)
Ja zou kunnen. Maar waarom bel je ze gewoon niet. Vraag of je via de pre-order ook met PIT kan bestellen. Indien dat kan, dan gewoon via de website de pre-order plaatsen.

Mocht het via de website niet gaan, dan vragen of je bij het afhalen van het toestel PIT gelijk kan afsluiten.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Vic Vega schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:19:
[...]

goede vraag, maar lijkt me niet (truephone is volgens mij net als Fring ook gewoon een 3rd party programma).
Als je naar het filmpje kijkt, dan is alles wat met VoIP te maken heeft uitgeschakeld. 8)7
lang leve de telecomaanbieders! :(

edit: daarom moet je bij het aanschaf van je n95 met abbo voor de zekerheid vragen, of ze nog dingen hebben veranderd/verwijderd
Anders rossen we gewoon de standaard firmware erop, aangezien ik niet aanneem dat het hardwarematig mogelijk is om Voip uit te schakelen.
Komt er trouwens een aparte Tmobile versie in NL? Dat zou hem namelijk meteen weer een stukje goedkoper maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57691

Voip? is dat gratiz bellen, of goedkoper via wifi?

ik ben echt noobie hierin :P wat houdt voip in , hoe werkt t, en wat kost t? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 57691 schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:20:
Voip? is dat gratiz bellen, of goedkoper via wifi?

ik ben echt noobie hierin :P wat houdt voip in , hoe werkt t, en wat kost t? 8)7
Voip is bellen via internet (Voice Over IP). Dit kun je doen met programma's via je computer (Skype, Voipbuster, Internetcalls en nog veel meer). Tarieven varieren per aanbieder, maar bij de meeste kun je voor weinig tot niets bellen naar nummers wereldwijd (naar vaste lijnen is meestal nagenoeg gratis) Sommige smartphones hebben ondersteuning voor bellen via Voip (zoals de N95). Dit kan in de telefoon zelf zitten, of wellicht heb je een programma nodig op de telefoon zoals bijvoorbeeld fring
Afhankelijk van je telefoon en provider kun je dus bellen via Voip. Je hebt uiteindelijk het volgende nodig:
- telefoon met software om Voip gesprekken te kunnen voeren
- account bij een Voip aanbieder
- Via telefoon verbinding tot internet (bijvoorbeeld via UMTS, of Wifi. Let bij UMTS wel op dat je onbeperkt dataverkeer hebt, anders kunnen de kosten nog wel eens gaan oplopen).

Dit is in principe algemene Voip info, dus hoort wellicht niet echt thuis in dit topic, dus als je meer wilt weten, dan zou ik een ander topic zoeken/ openen voor de rest van je vragen.

succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
voip is Voice over IP(internet protocol)

Zo is Skype een VoIP protocol en is ook SIP een VoIP protocol. SIP is vrij en skype is beschermd.

SIP wordt gebruikt door onder andere internetplusbellen en wordt door veel zelfstandige SIP providers aangeboden (Budgetphone enzo).

SIP is dus een manier van VOIP bellen. Dit betekend meestal dat je naar alle vaste telefoonnummers op de wereld erg goedkoop kan bellen, omdat het gesprek bijna geheel over het internet verloopt en alleen het laatste stukkie over de conventionele telefoonlijn loopt. Normaal gesproken betaal je dus ongeveer het lokale telefoontarief (+ een hele kleine marge van de SIP provider)

edit: duss... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:41
mregeling2005 schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:59:
Ik heb op me N95 TruPhone geinstalleert, en het werkt gewoon.
Alleen de kwaliteit van gesprekken is nog niet al te best, maar het werkt.
Vergeet je niet die demo eens te proberen??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje aan de N95 gebruikers die de toestel al hebben... Ik heb gekeken naar de afmetingen maar wat vinden jullie van de dikte??? Is het niet te dik of vinden dit jullie meevallen...
alvast bedankt voor de reacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Iemand al meer informatie of TomTom 6 al werkt op de N95 met de onboard GPS?.. ik ben het nog nergens tegen gekomen.

Hoop overigens wel dat dit mogelijk is.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Chutney schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:18:
Iemand al meer informatie of TomTom 6 al werkt op de N95 met de onboard GPS?.. ik ben het nog nergens tegen gekomen.

Zoals het er nu naar uitziet zal dit voorlopig niet werken. Nokia heeft een software lock op zijn GPS gezet zodat andere progs er geen gebruik van kunnen maken. Het is dus wachten op een deal van TomTom of een andere partij met Nokia. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Chutney schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:18:

Iets beter lezen
Anoniem: 215701 in "Nokia N95 topic - deel 2"

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
Had dit al eeder in deel 1 vermeld maar Navigon is er al mee bezig. Nog even geduld en dan kunnen
we navigeren.

Zie linkje
http://www.navigon.com/si...4233E5C6C9BD6E0D412E2B4E2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
rjbenning schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:10:
[...]

Had dit al eeder in deel 1 vermeld maar Navigon is er al mee bezig. Nog even geduld en dan kunnen
we navigeren.

Zie linkje
http://www.navigon.com/si...4233E5C6C9BD6E0D412E2B4E2
Dat is zeer goed nieuws :Y.. nou route 66 en tomtom nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DaannO schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:20:
[...]

Zoals het er nu naar uitziet zal dit voorlopig niet werken. Nokia heeft een software lock op zijn GPS gezet zodat andere progs er geen gebruik van kunnen maken. Het is dus wachten op een deal van TomTom of een andere partij met Nokia. :)
Waar heb je dat gelezen/gehoord dan? dat van die lock? ik dacht juist te horen, ook van Nokia mensen, dat de benadering van de interne GPS voor iedereen openbaar is...

Ik denk als iedereen TomTom mailt (dus druk uitoefenen) of 1 van die andere routeplanners dat ze dan echt wel gaan testen om het in 1 van de volgende updates te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Net gebelt met T-mobile in de hoop dat ik mijn contract kon verlengen i.c.m. de N95. Maar daar weten ze eigenlijk nog niets over prijzen e.d.

Wel dat hij (waarschijnlijk) volgende week binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
Mooi ik wacht namelijk op de tmobile lock in duitsland is hij nu te verkrijgen.
kijken of ik inderdaad wat extra punten kan inleveren voor de n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
guidosda schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:19:
Mooi ik wacht namelijk op de tmobile lock in duitsland is hij nu te verkrijgen.
kijken of ik inderdaad wat extra punten kan inleveren voor de n95.
lock?.. hebben we het hier over een branded toestel van t-mobile? (aangepaste firmare?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
ja kijk maar op www.tmobile.de en www.tmobile.co.uk

hier een link van een lockt van tmobile:

http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=62607&page=6

staan fotos van het toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door guidosda op 16-04-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
DaannO schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:20:
[...]

Er zit geen softwarelock op de GPS, maar de N95 is de eerste symbian telefoon met GPS. De GPS wordt dus aangestuurd door het symbain besturingssyteem en TomTom, Route66 etc. kunnen hier niet mee om gaan. Ik denk dat er (zeer binnenkort) wel een update komt die de GPS wel kunnen vinden. Er hoeft dus geen deal gemaakt te worden, de GPS is gewoon toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bruins3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:07:
[...]

Er zit geen softwarelock op de GPS, maar de N95 is de eerste symbian telefoon met GPS. De GPS wordt dus aangestuurd door het symbain besturingssyteem en TomTom, Route66 etc. kunnen hier niet mee om gaan. Ik denk dat er (zeer binnenkort) wel een update komt die de GPS wel kunnen vinden. Er hoeft dus geen deal gemaakt te worden, de GPS is gewoon toegankelijk.
TomTom 6.0.3 heeft de optie om voor interne GPS te zoeken. Deze is ook ontworpen voor symbian, dus dat is het probleem niet. Binnenkort vindt erop schiphol een N95 training plaats, dan weet ik meer. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.