Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:46

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Chutney schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:54:
[...]

Waarschijnlijk is niemand hier nog over uit? De meeste review sites geven ook MicroSD, zou het een slordige koffie_flap van Nokia zijn?
Ja, dat is een fout van Nokia (dezelfde fout met de 8800d, die zou ook MicroSD hebben :? )

N95 heeft gewoon MicroSD

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 23:37
Ginz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:04:
[...]

Ja, dat is een fout van Nokia (dezelfde fout met de 8800d, die zou ook MicroSD hebben :? )

N95 heeft gewoon MicroSD
Mijn dank is groot.. even een 2GB kaartje op de kop tikken ergens.

Daarna opzoek naar een abbo i.c.m. de N95 waar deze het goedkoopst te krijgen is. Twijfel nog om dit toestel los te kopen of icm een abbo.

[ Voor 18% gewijzigd door Chutney op 12-04-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 212948 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:20:
[...]
maar goed...zoals al vaker is gezegd...met een portable gameconsole van goedekwaliteit is weer niet te bellen, internetten, navigeren, mp3's afspelen etc. etc. :)
/offtopic/
Met de PSP (toch redelijk goede kwaliteit portable gameconsole) kan je alles wat je daar in je lijstje noemt behalve het bellen...
/offtopic/

Overigens is de 4GB MicroSDHC van Sandisk volgens hen gewoon compatibel met de N95,
http://www.sandisk.com/Co...vice(8461)-Nokia-N95.aspx

[ Voor 15% gewijzigd door martincm op 12-04-2007 11:18 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215763

volg dit topic eigenlijk ook al maanden, erg interessant om alles even van te voren te lezen... nu jullie het hier toch even over die geheugenkaartjes hebben en of er nou wel of niet een 4gb kaartje in kan... zat ff te kijken op de site van sandisk, maar daar staat dus bij sandisk recommends for nokia n95:
SanDisk microSD™ 2GB
SanDisk microSDHC™ 4GB

en nog even over de prijs... deze van 2gb kost bij salland maar 31,- eigenlijk best mooi prijsje toch?

http://www.sallandautomat...productinfo.php?pid=27999

*nog steeds aan het dromen over de n95 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 215763 op 12-04-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 07:44
Anoniem: 215763 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:17:
volg dit topic eigenlijk ook al maanden, erg interessant om alles even van te voren te lezen... nu jullie het hier toch even over die geheugenkaartjes hebben en of er nou wel of niet een 4gb kaartje in kan... zat ff te kijken op de site van sandisk, maar daar staat dus bij sandisk recommends for nokia n95:
SanDisk microSD™ 2GB
SanDisk microSDHC™ 4GB

en nog even over de prijs... deze van 2gb kost bij salland maar 31,- eigenlijk best mooi prijsje toch?

uuuhmz pricewatch (A)? ---> pricewatch: Secure Digital Card Micro 2GB (Sandisk)

maar begint toch steeds interessanter te worden allemaal! we wachten nog even geduldig af, voor mij nog 1 maand voordat ik kan gaan denken aan verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 16:28
Anoniem: 215763 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:17:
SanDisk microSD™ 2GB
SanDisk microSDHC™ 4GB

En die 4 gig kan ik nergens prijzen van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
ff zoeken op het net en je komt op $129.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209851

Dropsen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:02:
[...]

Meestal zijn die erg duur in het begin! (edit) ja dus!!! (edit) Ik zit nu ook nog te twijfelen tussen een 2 gig en een 4 gig kaartje... Momenteel heb ik nog de voorkeur voor een 27,50e 2 gig microSD kaartje... Als ik dan merk dat ik meer ruimte echt nodig heb, dan kan ik alsnog 4 gig kopen als hij wat goedkoper is. Het viel me op dat de maps van nederland (want meer heb ik meestal niet nodig) weinig geheugen kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

martincm schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:06:
Overigens is de 4GB MicroSDHC van Sandisk volgens hen gewoon compatibel met de N95,
http://www.sandisk.com/Co...vice(8461)-Nokia-N95.aspx
OMG, OMG! whohoo!... sorry, moest er even uit ;)
Als dit zo is, dan is dit geweldig nieuws. Vooral als je van plan bent om op hoogste kwaliteit filmpjes te maken. Want dat vreet echt aan geheugen.
Als 1 gig standaard in het n95 pakket zit, dan is dit volgens mij genoeg voor de 1e paar maanden. dan kun je gerust ff wachten todat ze wat meer betaalbaar worden (lager dan €80 ofzo iets).
ps: weet iemand wanneer deze kaartjes op de Ned. markt komen? ik zie ze niet tussen staan bij pricewatch...

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij duurt het nog wel ff voordat ze te koop zijn inderdaad! Maar is goed nieuws voor de toekomst! Voorlopig maar doen met de 1 of 2 gig kaartjes!

Is er nog verschillen tussen de verschillende merken. Ik heb er al 1 gekocht, sandisk... Want ik begreep dat dat wel een goede zou moeten zijn. Maar vroeg me af of andere merken ook prima zouden zijn geweest? Zit daar verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 209851 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:19:
Is er nog verschillen tussen de verschillende merken. Ik heb er al 1 gekocht, sandisk... Want ik begreep dat dat wel een goede zou moeten zijn. Maar vroeg me af of andere merken ook prima zouden zijn geweest? Zit daar verschil in?
In mijn 6600 gebruikte ik een kingston mmc, was prima nooit problemen mee. In mijn 6680 gebruikte ik een rs-dv-mmc van transcend, ook goed maar had hier wel eens dat de kaart ineens niet gelezen werd, pas na een reboot was ie weer zichtbaar. In mijn 3250 heb ik een sandisk microsd gebruikt, gewoon prima, is alleen iets duurder in prijs. In mijn N80 heb ik een transcend miniSD gebruikt, helemaal nooit problemen mee gehad. Dus conclusie ja van SanDisk kan je wel uitgaan, daar te meer dat zij ook als eerste en waarschijnlijk voor een lange tijd als enige 4GB gaan uitbrengen. Je betaald doorgaans wel een fractie meer voor de SanDisk kaarten dan voor andere merken.

1 ding weet ik wel, althans mijn ervaring, de bijgeleverde geheugenkaarten van Nokia zelf, die zijn echt heel fragile en brak. daar had ik dan in de paar dagen (bij alle modellen) dat ik ze gebruikte wel vage problemen mee zoals corruptie, verwijderde bestanden en compatibiliteits issues.....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73007

Komplett.nl:
3 stuks verwacht op voorraad 2007-04-23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Anoniem: 209851 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:19:
Volgens mij duurt het nog wel ff voordat ze te koop zijn inderdaad! Maar is goed nieuws voor de toekomst! Voorlopig maar doen met de 1 of 2 gig kaartjes!

over het algemeen zit er niet heel veel verschil tussen de goede/bekende A-merken. ik gebruik zelf ook altijd Sandisk producten. Deze zijn heel betrouwbaar, heeft goede garantie en is ook goed compatible. De minder bekende/gangbare B-merken zijn vaak minder compatible. Kortom, een goede keus!
edit: martincm was me voor.. ruim voor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 22:28
Ik heb in maart de N95 bestelt en tevens betaald.
Nou krijg ik vandaag een email dat het toestel
22€ duurder is geworden, dus of ik dit nog even wil
bijbetallen.

Mag dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Johnnie5 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:51:
bijbetallen.

Mag dit???
als het een pre-order was lijkt me dat wel gerechtvaardicht. Waarschijnlijk was het een richtprijs die je betaald hebt. Maar dat ze echter om 22 lullige euro's gaan zeuren bij zo'n duur geval vind ik beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 01:10
bijbetallen.

Mag dit???
Lijkt me niet. Je bent samen een koopovereenkomt aangegaan en daarbij een prijs afgesproken. Nu mag de verkopende partij niet de prijs omhoog doen. Anders zou jij ook kunnen zeggen dat je 50 euro minder gaat betalen. Aangezien je het toestel ook al betaald hebt, mocht je er toen vanuit gaan dat het de correcte prijs was. Dit is wel een niet zo fijne situatie voor je overigens. Die 22 euro bij moeten betalen is niet relaxed.. en de koop annuleren en dan je geld terug zien te krijgen lijkt me ook lastig.

Welke winkel was het trouwens?

[ Voor 20% gewijzigd door DoubleD1980 op 12-04-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
http://www.sallandautomatisering.nl

[ Voor 80% gewijzigd door Johnnie5 op 12-04-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Jarnoootje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:53:
[...]

als het een pre-order was lijkt me dat wel gerechtvaardicht. Waarschijnlijk was het een richtprijs die je betaald hebt. Maar dat ze echter om 22 lullige euro's gaan zeuren bij zo'n duur geval vind ik beetje jammer :P
Volgens mij niet! Als de winkel op dat moment het product aanbied in de verkoop tegen die prijs, gaan ze akkoord met die opgave. Met een richtprijs kan je nooit een koop sluiten, de richtprijs is indicatief. Ze zouden dan de prijs kunnen laten zien maar een koopoptie (nog) niet beschikbaar maken. Als ze hem wel beschikbaar maken, dan gaan ze dus akkoord met de voorgestelde verkoopprijs. Als jij op dat moment die prijs hebt betaald, en bevestigd gekregen kunnen ze nooit terugdraaien om meer te laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

martincm schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:03:
[...]

Volgens mij niet! Als de winkel op dat moment het product aanbied in de verkoop tegen die prijs, gaan ze akkoord met die opgave. Met een richtprijs kan je nooit een koop sluiten, de richtprijs is indicatief. Ze zouden dan de prijs kunnen laten zien maar een koopoptie (nog) niet beschikbaar maken. Als ze hem wel beschikbaar maken, dan gaan ze dus akkoord met de voorgestelde verkoopprijs. Als jij op dat moment die prijs hebt betaald, en bevestigd gekregen kunnen ze nooit terugdraaien om meer te laten betalen.
ja, volgens mij ook niet.
Echter, mocht je tijdens de koopovereenkomst samen met de verkoper hebben afgesproken dat de prijs later kan veranderen, dan mogen ze een ander prijs gaan vragen. Ik meen dat ze max. 10%-15% aan de prijs mogen knoeien.
In jouw geval is dit volgens mij geen sprake. Jij hebt een prijs afgesproken met salland, en zij hebben als het goed is de overeenkomst bevestigd voor die prijs.
ps: ben geen jurist ofzo, maar heb een soortgelijk geval gezien op Kassa. Kijk ff anders ook op kassa.vara.nl voor meer info. misschien wordt je daar meer wijzer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Ook op direqt.nl (smartphoneshop.nl etc., alle coolblue formules) is de datum van 27 april teruggezet naar 20 april. Ziet er naar uit dat de N95 er errug snel aan komt, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Dropsen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:02:
[...]

pricewatch: Secure Digital Card 4GB (SanDisk, Ultra II SDHC)

Of is dat die niet? Vind 't anders wel mee vallen ^^

[edit].. nevermind, is geen micro (moet 's leren lezen ^^)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 12-04-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Hyp Hyper schreef op donderdag 12 april 2007 @ 07:51:
[...]

Vooral blijven verwachten dat de foto's van gelijke kwaliteit zijn als van een Cybershot met 5MP. Dan zien we je teleurgestelde reactie hier vanzelf wel verschijnen. ;)
Ga ik niet van uit. Wel dat ie beter is dan de cam van mijn K750.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Iemand had het hier over dat MCC al een voorraad binnen had:
Volgens MCC is de genoemde informatie onjuist. Het is op dit moment niet mogelijk om het toestel in de Nederlandse versie eerder te krijgen.

Morgen volgt er ook nog een mail waarin wordt aangegeven dat Nokia in Nederland alleen de variant met een geheugenkaart van 1 Gb geleverd gaat worden.

Hierdoor zal de toestelprijs omhoog gaan. We zijn nu de nieuwe prijslijsten aan het voorbereiden om zo iedereen nog de keus te kunnen geven.

Volgens onze informatie is zal de eerste uitlevering eind april begin mei zijn, zoals tot nu toe de informatie nog steeds is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
RMX schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:57:
Iemand had het hier over dat MCC al een voorraad binnen had:

[...]
Waar stond dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Verwachte datum volgens BC: 18 april
Prijs: € 729 (los)
Levering met gratis Bluetooth headset en 1 GB geheugen met Beneluxkaarten

Bron: http://www.belcompany.nl/NL/nokia_n95.htm

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 22:46
Stimpy001 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:31:
Verwachte datum volgens BC: 18 april
Prijs: € 729 (los)
Levering met gratis Bluetooth headset en 1 GB geheugen met Beneluxkaarten

Bron: http://www.belcompany.nl/NL/nokia_n95.htm
Kijk dat is nog eens goed nieuws, prijs valt mee is maar ongeveer 60 euro duurder dan webwinkel.

Volgens mij kan je via site niet verlengen, weet iemand of dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Nee, ik zat ook al te kijken of ik verlengen ertussen zag staan.

Wat ik niet snap is dat op die belcompany site staat voucher voor 7 dagen GRATIS Nokia navigatie. Navigeren is toch gratis???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 10:54
lauw8 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:51:
Nee, ik zat ook al te kijken of ik verlengen ertussen zag staan.

Wat ik niet snap is dat op die belcompany site staat voucher voor 7 dagen GRATIS Nokia navigatie. Navigeren is toch gratis???
nee je kunt gratis GPS gebruiken en bekijken op de map waar je je bevindt etc, en volgens mij kan hij ook gratis de route voor je uitstippelen op de kaart.
Maar wanneer je wil dat hij je navigeert dus dmv spraak etc dan moet je een abonnement afsluiten. Is allemaal al besproken in vorige deel dus kun je daar beter ff nalezen.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

In mn mail..

Trouwens vandaag een filmpje gezien dat via de TV-Out gewoon heel de telefoon beschikbaar is.
Dat betekent goedkoop Navigatie in de wagen op mn TFT Scherm..
Super optie !
En dus ook Internet in mn wagen haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 22:56
Heb net de BC lijn gebeld en die leuke actie van hun geldt dus alleen op nieuwe abo's en losse toestellen :(

Verlengen kan dus niet me die speciale actie :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Als de informatie van BC klopt..... dan... dan... dan.... WHAAAAA :D:D:D
Dan duurt het geen week meer!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
In de meeste gevallen zullen een aantal retailers dit toestel zaterdag / maandag binnen krijgen. Er waren wat logistieke problemen bij de leverancier / transporteur.
Ik zou vanaf dinsdag langs de winkel gaan wil je hem hebben, want de leverancier heeft er bepaald niet veel binnen gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 20:42
Hoe zit dat eigenlijk met het hele navigatie gebeuren? Ik zie in de link van belcompany staan dat je dan die 1 GB erbij kreeg met benelux kaarten er op en een voucher voor 7 dagen gratis Nokia navigatie. Wat is dat laatste dan? Gewoon een dienst voor actuele verkeersinformatie en kaartupdates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgerhaai
  • Laatst online: 13-07 15:06
bijbetallen.

Mag dit???
Nee, dit mag niet. Je krijgt ook geen lagere prijs op een product als je hier al een maand op wacht, en dat inmiddels al enkele tientjes is gezakt.
Mijn ervaringen bij salland zijn dat de indicatietijd vaak niet klopt. :( Dus ik hoop voor je dat je hem snel binnen hebt, maar heb zo m'n twijfels.
Lees de reviews maar in de shopsurvey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Werd vandaag gebeld door de winkel waar ik besteld heb,of ik even 28€ wil bijbetalen voor een 1gb kaartje erbij waar de kaarten de benelux opstaan. heb verteld dat ze die kaart mogen houden en dat ik bijbetalen voor een 2gb kaartje.

levertijd: twee weken dus geen nieuws slechts bevestiging. Die belcompany draait weer een dikke marge op de n95.

een bluetooth headsetje kost natuurlijk geen drol inkoop. maar hij is wel 60-70€ duurder dan op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
RobertRedCap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:13:
Werd vandaag gebeld door de winkel waar ik besteld heb,of ik even 28€ wil bijbetalen voor een 1gb kaartje erbij waar de kaarten de benelux opstaan. heb verteld dat ze die kaart mogen houden en dat ik bijbetalen voor een 2gb kaartje.

levertijd: twee weken dus geen nieuws slechts bevestiging. Die belcompany draait weer een dikke marge op de n95.

een bluetooth headsetje kost natuurlijk geen drol inkoop. maar hij is wel 60-70€ duurder dan op het internet.
Welke winkel?
28 euro voor een 1GB kaartje.. Ik vind t nogal.. Voor hetzelfde geld heb je een 2GB kaartje!

[ Voor 7% gewijzigd door DoubleD1980 op 12-04-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

ja dat kaartje wordt gelevert door nokia zelf! niet een extra verkoop dus, doordat nokia de prijs verhoogt verwachten ze dat ik meega. pcsnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik hem voor het eerst via internet ga kopen. Kan vanaf 20e verlengen...

Nu heb ik bij http://www.telecom.nu een mooie aanbieding voor verlenging gezien. Hij is tot 27e geldig, prima dus. Kun je hem nu al bestellen via internet (bedoel dus formulier invullen op internet) zodat ik rond 20e alles rond heb, of moet ik wachten tot de 20e en dan pas via internet bestellen (formulier invullen.) Ik begreep namelijk dat je eerst een aantal dingen toegestuurd krijgt, deze terug moet sturen. Ik kan toch de dingen pas de 20e terug sturen... Of zie ik dat nu verkeerd??

Indien je geen gebruik maakt van de navigate functie krijg je trouwens op deze manier (zie link hieronder) je route in beeld te zien... Op zich prima... Had gehoopt dat je puur en alleen de STEM moest missen, maar ik geloof dat je dus ook het beeld moet missen. Kan zijn dat ik het mis heb... Laat horen als ik het mis heb!!!

Link:
http://www.mobileburn.com...+border%3D%220%22+pos3%3E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Ach ik betaal wel een paar tientjes voor navigatie. of ik zet tomtom erop.

bij pcsnel 670€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215818

Heb em maar besteld via internet bij belcompany... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

[http://www.smartphoneshop.be/product/38641/nokia-n95-deep-plum-%2B-2-gb-microsd.html

hier met een 2gb kaart lijkt me beter dan een 1gb omdat tomtom west europa al meer dan 1 gb vraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een vraagje ..zou ik de nokia n95 ook kunnen gebruiken als gps voor mijn htc tytn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-07 22:27
volgens mij kan je de interne gps van de N95 niet via een extern apparaat benaderen dus dat zal niet lukken.

Ik lees hier trouwens al 2 berichten dat shops om een extra betaling vragen .. hoop niet dat dit een trend wordt voor mensen die een pre-order hebben staan ( en al hebben betaald ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je nu eens teveel had betaalt zouden ze je dan emailen en zeggen je krijg nog geld terug??????
ik las ook dat tomtom nog niet op de nokia95 werk zou een ander navigatie systeem er dan wel op werken route 66 b.v.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 12-04-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

RobertRedCap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:36:
Ach ik betaal wel een paar tientjes voor navigatie. of ik zet tomtom erop.

bij pcsnel 670€
Dat is dus een beetje jammer, voor zover ik heb begrepen gaat TomTom 6 nog niet communiceren met de interne GPS. Het is wachten op een fix hiervoor. Maar correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

nou ik had ook een pre-order én al betaald begin maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Cinemaskoop schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:08:
Heb net de BC lijn gebeld en die leuke actie van hun geldt dus alleen op nieuwe abo's en losse toestellen :(

Verlengen kan dus niet me die speciale actie :-S
Informatie is aangepast, verlenging kan nu ook.

Link

Weet nu niet wat ik moet doen.

Belcompany : tel +65 euro, headset kado a 60 euro, grote kans van levering op 18 april.
Webwinkel: tel -65, waarschijnlijk geen headset, levering onbekend.

Als webwinkel heb ik 2call genomen, heeft gewoon een winkel dus voor garantie maakt het niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga nog niks kopen ik wil dat apparatje eens in mijn handen gehad hebben.ik lees hier teweinig reacties van mensen die hem al in hun bezit hebben .zouden ze in spanje goedkoper zijn?,of daar bij eeen indieer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57691

ik order um bij pdashop, goeie service, heb mun asus umpc er ook laatst bestelt, wel beetje jammer, wordt nu een beetje overbodig met deze foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waw en al een winkel in antwerpen das goed van ze.maar wel 20€ duurder dus moet ik deze toch via nederland bestellen.scheelt weer 1gb kaart

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 12-04-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Anoniem: 57691 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:11:
ik order um bij pdashop, goeie service, heb mun asus umpc er ook laatst bestelt, wel beetje jammer, wordt nu een beetje overbodig met deze foon
Noemen ze een luxeprobleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206023

gi005 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:17:
als je nu eens teveel had betaalt zouden ze je dan emailen en zeggen je krijg nog geld terug??????
ik las ook dat tomtom nog niet op de nokia95 werk zou een ander navigatie systeem er dan wel op werken route 66 b.v.
Als het toestel goedkoper wordt, dan houden ze ook gewoon aan die prijs vast. Ik zag namelijk dat de prijs bij www.belzaak.nl zo'n 30 euro gedaald was en heb vervolgens een mailtje gestuurd met de vraag of ik dan minder hoefde te gaan betalen. (Ik heb hem namelijk al in januari gepre-ordered).
Beste xxxxx,

Helaas hebben wij geen invloed op de productprijs en de netwerkkorting. De provider bepaald aan de hand van het abonnement wat afgesloten wordt de korting die van toepassing is op het product.

Op het moment van uw aanvraag is de hoogte van de korting bepaald voor het toestel en welke netwerkkorting er actief was.

Nu is het geval dat Vodafone op dit moment een hogere korting op de Nokia N95 geeft in combinatie met een abonnement. Ook geeft Vodafone een hogere netwerkkorting op het abonnement deze periode.

Deze kortingen wijzigen maandelijks, het kan zomaar volgende maand een veel lagere korting zijn, waardoor klanten weer meer voor het toestel moeten betalen. Op dat moment blijft uw korting staan en hoeft u niet ineens bij te betalen.

Ik begrijp dat u graag een tegemoetkoming zou willen zien, maar de provider bepaald op het moment van aansluiten de kortingen. Wij kunnen hier helaas niet van afwijken.

De officiële lancering in Nederland voor de N95 staat gepland voor 27 april.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Miranda Rodermond

BELZAAK.nl
Vervolgens heb ik een mail teruggestuurd dat de subsidie van de provider er niks mee te maken had, aangezien de prijs van een los toestel ook met hetzelfde bedrag gedaald was.
Beste xxxxx,

Het klopt dat de prijs voor het toestel zonder abonnement ook omlaag is gegaan. Dit heeft te maken met de prijzen die op dit moment worden gehanteerd. Toen het toestel nog niet leverbaar was, werd deze duurder aangeboden. Nu de levering er aan zit te komen, zijn de prijzen omlaag gegaan.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Miranda Rodermond

BELZAAK.nl
Ik ben het er nog steeds mee oneens, maar ik heb niet zoveel zin om een erorm drama te gaan maken van die 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Anoniem: 206023 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:14:
[...]

Als het toestel goedkoper wordt, dan houden ze ook gewoon aan die prijs vast. Ik zag namelijk dat de prijs bij www.belzaak.nl zo'n 30 euro gedaald was en heb vervolgens een mailtje gestuurd met de vraag of ik dan minder hoefde te gaan betalen. (Ik heb hem namelijk al in januari gepre-ordered).

[...]

Vervolgens heb ik een mail teruggestuurd dat de subsidie van de provider er niks mee te maken had, aangezien de prijs van een los toestel ook met hetzelfde bedrag gedaald was.

[...]

Ik ben het er nog steeds mee oneens, maar ik heb niet zoveel zin om een erorm drama te gaan maken van die 30 euro.
Je bent in januari akkoord gegaan met die prijs dus dat moet je ook betalen. NIet meer dan logisch. Wel vervelend voor jou misschien maar dan had je maar niet in januari moeten pre-orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
Ik vind helaas bij maar weinig webshops de korting van 4,95 op PIT terug... zijn er maar heel weinig die dat er wel bij hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
kenniani schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:50:
[...]

Informatie is aangepast, verlenging kan nu ook.

Link
Ik weet niet waar jij dit ziet hoor...ik zie bij mij alleen voor de actie nieuw abo of los toestel....bij de verlenging krijg ik niet de BT headset enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

ik kreeg ook bericht dat ie €21 duurder zou gaan worden door die 1GB sd erbij, had em nog niet besteld, maar ze hebben de prijs al wel aangepast op hun site, dure onzin zeg, maar kennelijk voor nog niet eerder ge-pre-orderden onvermeidelijk nu...

hier veel close-up pix:

http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=9008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Cinemaskoop schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:39:
[...]

Ik weet niet waar jij dit ziet hoor...ik zie bij mij alleen voor de actie nieuw abo of los toestel....bij de verlenging krijg ik niet de BT headset enzo
Het staat er gewoon onder, als je nieuw abbo neemt staat er ook niet bij dat je headset krijgt, maar die krijg je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Laatst online: 30-09-2024
Anoniem: 206023 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:14:
[...]

[...]

[...]

Ik ben geen jurist, maar ik geloof dat in het consumentenrecht de consument beschermt wordt. De leverancier (belzaak.nl) mag blij zijn dat er toestellen zijn gepre-orderd. Als de prijs toch lager blijkt lijkt het mij meer dan logisch dat het verschil vergoed moet worden. Anders om geld dit echter niet indien er al betaald is. De klant heeft zijn/haar onderdeel van de overeenkomsrt beklonken met de betaling, de leverancier dient te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 00:24
je kunt je toestel na ontvangst terugsturen en opnieuw bestellen...als je hiermee dreigt krijg je waarschijnlijk je 3 tientjes toch wel...het is tenslotte een hoop rompslomp om alles 2 keer te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Heb gelezen op een belgische forum dat de N95 in Bochum ( Duitsland ) los ligt voor 699e
Moet bij de NSP liggen, maar ik kan op de nokia site niet het adres vinden.
Voor mij is het maar een klein eindje rijden daar heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dropsen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:59:
Ik vind helaas bij maar weinig webshops de korting van 4,95 op PIT terug... zijn er maar heel weinig die dat er wel bij hebben staan.
Zoals bij www.telecom.nu ??? Daar staan goede prijzen. Nu begreep ik dat het bij T-mobile zogenaamde web n walk weken zijn. Ik zag dit ergens aangeplakt. Geldt deze korting dan dus overal of is dit exclusief bij telecom.nu ??? Bij BC kon ik trouwens nergens PIT aangeven...

Telecom.nu lijkt me namelijk interessanter dan blecompany. BC vraagt wel heel veel voor zijn telefoons. En dan krijg je er een BT-headsetje + 1GB kaart bij... Ik zit zelf niet te wachten op een 1GB kaart, aangezien ik zelf al een 2 GB kaart binnen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
kenniani schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:06:
[...]

Het staat er gewoon onder, als je nieuw abbo neemt staat er ook niet bij dat je headset krijgt, maar die krijg je wel.
Alleen heb ik gebeld en daar zeiden ze dat het alleen bij nieuw abo en los toestel was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Anoniem: 209851 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:50:
[...]
Telecom.nu lijkt me namelijk interessanter dan blecompany. BC vraagt wel heel veel voor zijn telefoons. En dan krijg je er een BT-headsetje + 1GB kaart bij... Ik zit zelf niet te wachten op een 1GB kaart, aangezien ik zelf al een 2 GB kaart binnen heb...
Telecom.nu: Goede zaak ! Heb mn N95 daar ook besteld, en wordt altijd snel gereageerd op mails. (Niet 2 werkdagen wachtten zoals bij gsm.nl)

En scherpe prijzen.. Trouwens die 1GB kaart zit standaard in het pakket, dus de prijs gaat nog omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
[b][message=27845612,noline]bla bla bal

hier veel close-up pix:

http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=9008
beetje overdreven veel pics moet ik zeggen, veel herhaling van hetzelfde. Maar wel een erg duidelijk beeld van de telefoon!

wat me opvalt is dat het camera'tje aan de voorkant er echt bovenop zit inplaats van er netjes in weggewerkt. Dat kan bij mij nog wel eens snel beschadigen. Verder een telefoon om op te kwijlen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703

Jarnoootje schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:50:
[...]

beetje overdreven veel pics moet ik zeggen, veel herhaling van hetzelfde. Maar wel een erg duidelijk beeld van de telefoon!

wat me opvalt is dat het camera'tje aan de voorkant er echt bovenop zit inplaats van er netjes in weggewerkt. Dat kan bij mij nog wel eens snel beschadigen. Verder een telefoon om op te kwijlen!!!
Ja inderdaad...dat van het voorste cameraatje viel me ook op...lijkt me erg kwetsbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
[...]

Wat me ook opvalt van het scherm... Je ziet toch wel redelijk goed de pixels... iets wat ik met mijn N80 toch niet heb. misschien een beetje jammer, maar toch wil ik em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:34:
Heb gelezen op een belgische forum dat de N95 in Bochum ( Duitsland ) los ligt voor 699e
Moet bij de NSP liggen, maar ik kan op de nokia site niet het adres vinden.
Voor mij is het maar een klein eindje rijden daar heen
Dit is een Nokia Service Point in Bochum wat ik kon vinden

Comshop Kerski
Kurt-Schumacher-Platz 3-7
44787 Bochum

en dat heb ik hiervandaan gehaald;
http://www.inside-handy.de/forum/thread.php?threadid=11175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

gewonecolalight schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:03:
[...]

Wat me ook opvalt van het scherm... Je ziet toch wel redelijk goed de pixels... iets wat ik met mijn N80 toch niet heb. misschien een beetje jammer, maar toch wil ik em.
Ja ik snap echt niet dat ze die resolutie van de N80 niet in alle modellen erna implementeren. Dat vond ik echt een hele vooruitgang..... Maak je zo een top-of-the-bill model waarom dan niet meteen je vooruitgangen uit voorgaande modellen meenemen.....

/edit/
Sorry.......dubbelpost......niet de bedoeling
/edit/

[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 13-04-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:46

Ginz

Trek Superfly 5 powered

martincm schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:13:
[...]

Dit is een Nokia Service Point in Bochum wat ik kon vinden

Comshop Kerski
Kurt-Schumacher-Platz 3-7
44787 Bochum

en dat heb ik hiervandaan gehaald;
http://www.inside-handy.de/forum/thread.php?threadid=11175
In Bochum worden die toestellen ontwikkeld. Daarom liggen ze waarschijnlijk daar al :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:41
martincm schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:21:
Ja ik snap echt niet dat ze die resolutie van de N80 niet in alle modellen erna implementeren. Dat vond ik echt een hele vooruitgang..... Maak je zo een top-of-the-bill model waarom dan niet meteen
Omdat de norm over het algemeen 320x240 is.
Nokia heeft er goed aan gedaan om die norm (weer) op te pakken en aan te houden.
Je hoort anders ook genoeg mensen klagen dat die resolutie veel te hoog is voor sommigen daar bepaalde tekst gewoon veel te klein is om prettig te lezen.
Maar de voornaamste reden is dus het feit dat het ook prettiger is voor developers en cross-platform zooi.

Minder pixels betekend ook minder energie verbruik en CPU power.
En het type scherm kan tevens meer kleuren weergeven en heeft veel meer helderheid dan die van de N80.
Misschien bestaat er dus niet eens een scherm met de resolutie van de N80 EN dus de hogere kleurdiepte die de N95 WEL kan weergeven.
Ook de contrast / helderheid verhouding is veel beter op de N95 vergeleken met het hogere resolutie gebeuren van de N80.
Ik heb liever meer helderheid, contrast en vooral kleurdiepte dan meer pixels!
Het scherm heeft de perfecte maat voor die resolutie.

[ Voor 17% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 13-04-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

http://www.tesa.nl/consumer/products/8870/209978.html

1 zon stickertje op metaal gedeelte en klaar.. zag ik iemand in een ander forum doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Modbreak:Spam! :(

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 18-04-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:17:
[...]

Omdat de norm over het algemeen 320x240 is.
Nokia heeft er goed aan gedaan om die norm (weer) op te pakken en aan te houden.
Je hoort anders ook genoeg mensen klagen dat die resolutie veel te hoog is voor sommigen daar bepaalde tekst gewoon veel te klein is om prettig te lezen.
Maar de voornaamste reden is dus het feit dat het ook prettiger is voor developers en cross-platform zooi.

Minder pixels betekend ook minder energie verbruik en CPU power.
En het type scherm kan tevens meer kleuren weergeven en heeft veel meer helderheid dan die van de N80.
Misschien bestaat er dus niet eens een scherm met de resolutie van de N80 EN dus de hogere kleurdiepte die de N95 WEL kan weergeven.
Ook de contrast / helderheid verhouding is veel beter op de N95 vergeleken met het hogere resolutie gebeuren van de N80.
Ik heb liever meer helderheid, contrast en vooral kleurdiepte dan meer pixels!
Het scherm heeft de perfecte maat voor die resolutie.
Ok duidelijk verhaal! Met die redenering (behalve dat van dat het "de norm" is) kan ik me dan ook wel vinden in de keuze voor de lagere reso.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
IK heb hem !!!

de NL versie.

Ga zo wel foto's maken en een korte review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:41:
IK heb hem !!!

de NL versie.

Ga zo wel foto's maken en een korte review ;)
SUPER! laat ook even weten waar je hem vandaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 103703 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:42:
[...]

SUPER! laat ook even weten waar je hem vandaan hebt :)
Idd, waar heb je m opgedoken :+ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Adresje in Tiel.
Had er 2, en vanavond hoopte die er 5 te hebben.
Hij heeft ze van de groothandel.
Splinternieuw !!

ps, zoek iets waar ik foto's kan uploaden..denk dat mijn homepage zo aan ze max zit met bandbreedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:50:
Adresje in Tiel.
Splinternieuw !!

ps, zoek iets waar ik foto's kan uploaden..denk dat mijn homepage zo aan ze max zit met bandbreedte
try Imageshack......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309

mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:50:
Adresje in Tiel.
Splinternieuw !!

hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Even in het kort alvast :

- Veel sneller als mijn Nokia N73, je zoeft zo het menu door.
- Opvallend licht..., lichter als de N73.
- Mega scherp beeldscherm
- Gps heel even geprobeert en vond 6 sats, maar speel daar zo even mee verder.
- SW Versie : V10.0.018
15-03-2007
RM-159
Nokia N95 (02.01)

http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01321.jpg
http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01322.jpg
http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01325.jpg
http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01324.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door mregeling op 13-04-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Welke winkel in tiel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
ococ schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:04:
Welke winkel in tiel is het.
Geen winkel ;) , check marktplaats maar.
Kan je garanderen dat ie nieuw is, meer plaatjes volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

wat heb je betaald daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

800 zie t al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Prijzig maar wel een primeurtje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
martincm schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:24:
[...]

Prijzig maar wel een primeurtje !
Uhmm met inruilen een heel stuk minder hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

leuke telefoon en topic, 1 opmerking over de startpost. PCSuite is nu bij 6.83 aanbeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:58:
Even in het kort alvast :

- Veel sneller als mijn Nokia N73, je zoeft zo het menu door.
- Opvallend licht..., lichter als de N73.
- Mega scherp beeldscherm
- Gps heel even geprobeert en vond 6 sats, maar speel daar zo even mee verder.
- SW Versie : V10.0.018
15-03-2007
RM-159
Nokia N95 (02.01)

http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01321.jpg
http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01322.jpg
http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01325.jpg
http://i177.photobucket.c...03/mregeling/DSC01324.jpg
Zoo di achterkan is wel m00i! zwart! of zie ik dat verkeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
zie je verkeerd , camera wil niet echt meer doen wat ik wil maar is gewoon beetje rood achtig ? weet nie hoe ze die noemen ? ( deep plum ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:28:
zie je verkeerd , camera wil niet echt meer doen wat ik wil maar is gewoon beetje rood achtig ? weet nie hoe ze die noemen ? ( deep plum ? )
oww okey ik d8 dat het zwart was.. Maar hoe zit het met de garantie? kan je met deze toestel wel terrecht bij nokia service punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stuurde gisteren een mail naar 3 vestigingen van Belcompany in Belgie (hoodzetel, Hasselt, Sint-Truiden)...dit zijn de antwoorden:

Sint-Truiden:
beste,

toestel zal ten vroegste in mei beschikbaar zijn, een preciese datum en prijs kunnen we nog niet geven.
omdat in Nederland met andere prijzen (oa door koppelverkoop) worden gerekend zijn deze niet van toepassing in belgie

mvg
belcompany sint truiden

Hasselt:
Beste

Dit toestel zal beschikbaar zijn vanaf begin mei aan € 769. Wat de accessoires betreft kunnen we nog niet veel zeggen aangezien we zelf nog geen toestellen gezien hebben. Maar aangezien het een N-reeks is zal er waarschijnlijk een datakabel en een headset bijzitten.

Met vriendelijke groeten

Roy

BELCOMPANY HASSELT 1
Grote Markt 5
3500 Hasselt

Hoofdzetel:
Beste,

wat de bijbehorende acc. zijn weten we nog niet precies. Waarschijnlijk sowieso een headset en een 128 MB geheugenkaart.
Het toestel is nu reeds bestelbaar bij ons voor 789euro. Let op, het is zaak van er snel bij te zijn aangezien de voorraad voor België beperkt zal zijn !

mvg,
Toon

Ik vind het erg vreemd dat 3 vestigingen van hetzelfde bedrijf allen iets anders vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:28:
mregeling2005 ............. Je kan tijdens je review ook vast wel even melden hoe het was om die real-time demo in actie te zien, waarvan ik de link al gepost heb in een eerdere post hierboven????
Ik ben echt zeer benieuwd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26384

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:35:
Gertje!!! (of iemand anders die de Nokia N95 al in zijn of haar bezit heeft!)

Ik heb een verzoekje.
In de demo scene heeft een groepje coders een demo geschreven voor de N93.
Deze maakt tevens gebruik van OpenGL oftewel hardware rendering daar dit ook al in de N93 zit.
Vraagje aan jou: zou jij deze demo eens willen installeren op de N95 en kijken of deze draait?

KLIKKA!

Ooit was er ook een demo voor de allereerste Nokia smartphone: de 7650.
Zo jammer dat deze niet op nieuwere smartphones meer draaide.
Dat is pas echt een strakke demo!
Nog steeds!
Aikaspektri heette deze... :'(
Ik zit op mijn werk zonder kabel/bluetooth dus kan het nog niet uitproberen. Zodra ik de gelegenheid heb, zal ik het installeren (tenzij iemand anders eerder is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
Anoniem: 189525 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:28:
leuke telefoon en topic, 1 opmerking over de startpost. PCSuite is nu bij 6.83 aanbeland.
Is alleen in het Engels.
Nederlands is 6.82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ze hebben het nog over roze gloed dus zo goed als een Prototype review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Ybox schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:44:
[...]

Ze hebben het nog over roze gloed dus zo goed als een Prototype review!
Hoeft niet, productie model schijnt van die gloed ook nog last te hebben, dan wel in mindere maten hoor ;).
Anoniem: 209851 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:58:
De foto's in Engeland vertonen erg weinig rode gloed. Hebben ze al stukken verbeterd...
Goed gezegd ;).

Aangezien de batterylife van de N95, hier wat tips om de battery life te vergroten. Misschien al bekend bij sommigen, maar toch:

klik

[ Voor 44% gewijzigd door T.Struik op 13-04-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Hehe, geen zin om een melding te maken. Hun "email/reactie" optie werkt niet :) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De foto's in Engeland vertonen erg weinig rode gloed. Hebben ze al stukken verbeterd... De foto´s die ik gezien heb op mobile-review waren overtuigend goed. Ook vergeleken met enkele SE telefoons en camera's kwamen ze goed uit de bus!

Nog GPS ervaringen van de mensen die nu de telefoon hebben op dit forum? Accu-ervaringen?
Pagina: 1 2 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.