Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Ik ben op zoek naar de volgende combo voor in de auto:

Houder met ingebouwde lader, dus zodra ik hem erin zet moet hij gaan laden. Dit via de 12V sigaretten aansteker.

Ik wil dit monteren via zo'n luchtrooster in de middenconsole en niet via een zuignap op de ruit.

Wat oh wat heb ik nodig? Moet ik nog wachten tot de accessoires beschikbaar komen of kan ik nu al iets kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:13:
[...]

Dat programma is scheef!
Er zit een super hippe nieuwe 330 Mhz processor in van Texas Instruments.
Geloof mij nou maar!
De specs zijn hier al meerdere malen voorbij gekomen en ik kan je garanderen dat er geen crappy 213 Mhz proc meer in zit. ;)
OK, ik wil je graag geloven. :)
Volgens forum.nokia.com heb je trouwens gelijk:
CPU:
Dual CPU
CPU Type: ARM 11
CPU Clock Rate: 332 MHz
3D Graphics HW Accelerator
Hmmm... als het over geheugen e.d. gaat heeft NSysinfo het wel goed. Merkwaardig. :?

Voor de liefhebbers staan mijn eerste indrukken van de N95 nu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Laatst online: 05-09 01:47
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:02:
wat vinden jullie van de prijzen voor het navigeren? ik vind ze erg vreemd liggen...
voor belgie:

3jaar: 69.99euro
1jaar: 59.99euro
30dagen: 7.99euro
7dagen: 6euro

vrij duur ook voor alleen belgie...vind ik toch ...
Vreemd ja! Benelux prijzen zijn dat toch? Ook West-Europa prijzen vind ik zo raar:
3 jaar: 99.99 euro
1 jaar: 89.99 euro
30 dagen 9.99 euro
7 dagen 7.99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Dat is toch heel slim? Niemand kiest nu voor de 7 dagen of 1 jaar variant omdat je voor een paar euro meer veel langer gebruik kunt maken van de service. De service zelf kost Nokia niks en op deze manier halen ze gewoon sneller meer geld binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of je een engelstalig toestel mag of kan updaten naar een andere taal zoals het nederlands denk het eigelijk niet tja geloof dat ik geen reclame mag maken hier voor een winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Laatst online: 05-09 01:47
sparks325 schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:36:
Weet iemand al prijzen van het toestel bij verlenging van een T-Mobile abo in de shop? Zit er over te denken om nog ff in de auto te springen richting Rotterdam.... De site van T-Mobile ligt eruit, voor onderhoud... misschien komen de prijzen erop.... :P
helaas niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers staan mijn eerste indrukken van de N95 nu online.
[/quote]

en wij maar werken om de toetsenbordjes klaar te krijgen op tijd ..en mijn baas geeft ons niets die ga ik morgen eens jouw link laten lezen...groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:40:
[...]

kies je wel voor west-europa (en niet voor benelux)!
dat was het probleem dus, hartstikke bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-03 18:16

Flotto

Graag gedaan!

Eerste indrukken van autorit met GPS. Satellieten waren moeilijk te vinden in de auto. Buiten ging dat beter. Kaarten zijn goed. Op de terugweg helemaal geen satellietontvangst, batterij bijna leeg zal de oorzaak wel zijn. Die batterij is trouwens wel gauw leeg, had de hele nacht aan de lader gehangen.

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoelaat ik een rembours zending op maandag kan verwachten? Rijd de chaffeur 's ochteds al, of begint hij 's middags pas aan zijn route? Kan het nergens vinden op internet.

Morgen ook eindelijk mijn N95. ben heel benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
Volgens mij worden er geen rembourszendingen op maandag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben overstag, ik ga hem morgen bestellen bij GSMtrack.nl. Daar kost hij €674 incl. verzenden en hij is direct uit voorraad leverbaar. Ik ben benieuwd! En heeeeel belangrijk: laat TomTom asjeblieft snel met een fix komen voor de interne GPS. Die betaalde meuk van Nokia hoef ik echt niet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:23:
alleen als ze al eerder zijn aangeboden (vrijdag en dan niemand thuis wordt maandag bezorgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:23:
Jawel, elke werkdag worden de rembours paketten bezorgd. Echter weet ik niet of ik de hele dag thuis moet blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:43:
ik weet niet of je een engelstalig toestel mag of kan updaten naar een andere taal zoals het nederlands denk het eigelijk niet tja geloof dat ik geen reclame mag maken hier voor een winkel
Leestekens. Leer ze, gebruik ze...

En heel dit topic staat vol winkels (BC, Phonehouse,...) Dus je mag zeker zeggen waar je hem gekocht hebt. Maar ik heb zo het gevoel dat het niet echt op een legale wijze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N95 afgelopen zaterdag bij BC gehaald.

Orange 25 euro x 2 jaar + 319,99

Met een beetje handelen kreeg ik gratis een 2GB micro erbij. Heel aardig van BC dus.

Echter de slider heeft speling aan de rechterkant... }:|
Morgen een torx T5 schroevendraaier kopen en dan de stappen volgen van de beste chopsu3i zoals hier beschreven. Dit natuurlijk zonder de garantie te verbreken. Lukt t niet, dan heb ik nog 14 dagen om naar BC terug te gaan en 'm om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotto schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:10:
Eerste indrukken van autorit met GPS. Satellieten waren moeilijk te vinden in de auto. Buiten ging dat beter. Kaarten zijn goed. Op de terugweg helemaal geen satellietontvangst, batterij bijna leeg zal de oorzaak wel zijn. Die batterij is trouwens wel gauw leeg, had de hele nacht aan de lader gehangen.
had je dan geen auto lader bij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Wie kan me het verschil vertellen tussen de betaalde versie en de gratis versie van Nokia Maps?
Is het puur de stemmen of krijg je bij de gratis versie ook geen pijlen in beeld.
(stom, ik had eerst even de gratis versie moeten testen voordat ik de 7 dagen code ingaf :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet wel zeggen dat de accu wel heel erg snel leeg is....
vanmiddag ff msn geinstalleerd, vervolgens gewoon aangelaten en na 2/3 uur was mijn accu alweer leeg...
blijkbaar is het toch wel slim om een extra accu aan te schaffen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
en werkt msn goed en van welke site heb je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de gewone live messenger, tenminste zo heet ie. met geluiden en al
ik zal ff de site opzoeken

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=9058300
daar staat msn messenger gewoon bij ;)
en het werkt zeer goed _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
klein vraagje hierzo, ik wou net even wat op het memorykaartje zetten van mn nokia met de usb kabel, ik zet deze op massaopslag zodat ik niet de hele zoot hoef te installeren en de overdracht gaat maar 600-800kB/s .. heeft nokia nou nóg geen usb2.0 op de telefoontjes gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:34:
[...]

Jawel, elke werkdag worden de rembours paketten bezorgd. Echter weet ik niet of ik de hele dag thuis moet blijven wachten.
1e bezorging____________________2e bezorging
dinsdag________________________woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag______________________donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag______________________vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag_________________________zaterdag overdag (*)
zaterdag_______________________maandag overdag

(*) Rembourszendingen worden bij vergeefse aanbieding op vrijdag niet op zaterdag, maar op maandag bezorgd.

klopt dus niet wat je zegt, en maandag wordt hij dus niet geleverd, mits al eens is aangeboden op zaterdag. Ik heb hetzelfde probleem. Mijn telefoon ligt momenteel in het Distributiecentrum in Katwijk. Ik heb natuurlijk het track&trace nummer, en de faktuur etc. is het misschien mogelijk het pakket daar op te halen?

code:
1
2
3
4
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces____20-04-2007____Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum___________21-04-2007___ Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute____________________21-04-2007____Katwijk Zh , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute____________________21-04-2007____Katwijk Zh , pakkettendistributie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jimmy,

Ik had 't zelfde. Nu keek ik vanochtend en toen werd er vermeld dat ik afgelopen zaterdag niet thuis was. (Hele dag thuis geweest aan 't werk en geen briefje) dus dat zou betekenen dat ze vandaag opnieuw aanleveren (het zou nl. de 2de levering zijn)

Ben benieuwd ^^ (benieuwd, maar niet thuis.. zucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:43:
1. Het is mogelijk om een engels toestel naar een andere taal te updaten
2. Het is illegaal. Je hebt met je toestel een licentie gekocht van het engelstalige bestureingssysteem en hebt geen licentie voor de NL-versie.

Ps. Gewoon ff googelen en forums afgaan. Ik vrees alleen wel dat de garantie vervalt bij het omzetten naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:49:
[...]

ik zou ze erover bellen. €362 lijkt me sowieso een fors bedrag voor 2 jaar.
Het 'probleem' is dat je, alleen via het internet, nog 5,- euro per maand korting krijgt op je abbo ..

€ 362 - € 120 (24*5) = € 242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 20-04-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-04-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 21-04-2007 Sittard , pakkettendistributie
Locatie geadresseerde gesloten: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag 21-04-2007 Sittard , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 23-04-2007 Sittard , pakkettendistributie
Hier zit ik met precies hetzelfde. Volgens TNT zit hij vandaag gewoon in de afleverroute, het zal me eens benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:33:
[...]

klopt dus niet wat je zegt, en maandag wordt hij dus niet geleverd, mits al eens is aangeboden op zaterdag. Ik heb hetzelfde probleem. Mijn telefoon ligt momenteel in het Distributiecentrum in Katwijk. Ik heb natuurlijk het track&trace nummer, en de faktuur etc. is het misschien mogelijk het pakket daar op te halen?
Omdat rembours paketten niet worden geleverd op zaterdag worden deze op deze manier automatisch doorgeschoven naar de maandag.

Dit staat er voor mij op tracktrace.nl:
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 20-04-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-04-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Locatie geadresseerde gesloten: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag 21-04-2007 Sittard , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 23-04-2007 Sittard , pakkettendistributie

Ik neem dus aan dat ik vandaag mijn pakketje kan ontvangen :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 08:41:
[...]

Het 'probleem' is dat je, alleen via het internet, nog 5,- euro per maand korting krijgt op je abbo ..

€ 362 - € 120 (24*5) = € 242
waarom denk je, KPN MOBIEL! IS SUPER EXPENSIVE! €0,30 wanneer je over je bundel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ik weet niet in hoeverre het knippen en plakken van afleverstatus berichten van toegevoegde waarde is aan het topic?

Misschien dat deel 3 gestart kan worden en gebruikers kunnen beginnen aan het schrijven van reviews?

Het linkje van aca, hoe de woobelende slider gemaakt kan worden kan misschien in de TS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Libbz schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:35:
Ik ben op zoek naar de volgende combo voor in de auto:

Houder met ingebouwde lader, dus zodra ik hem erin zet moet hij gaan laden. Dit via de 12V sigaretten aansteker.

Ik wil dit monteren via zo'n luchtrooster in de middenconsole en niet via een zuignap op de ruit.

Wat oh wat heb ik nodig? Moet ik nog wachten tot de accessoires beschikbaar komen of kan ik nu al iets kopen?
Ik ook! Iemand?
skulldigger schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:49:
Wie kan me het verschil vertellen tussen de betaalde versie en de gratis versie van Nokia Maps?
Is het puur de stemmen of krijg je bij de gratis versie ook geen pijlen in beeld.
(stom, ik had eerst even de gratis versie moeten testen voordat ik de 7 dagen code ingaf :S)
Ben ik ook benieuwd naar!
Ik denk dus dat het in deze review wel beantwoord is.
http://www.xs4all.nl/~jrborg/N95.html

Het linkse plaatje geeft dus een routeplanner aan, rechtse navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten die 7 dagen navigatie standaard bij de telefoon of is dit slechts bij enkele aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gebeld met nokia care line in belgie 070707770 heb het dus voorgelegd dat ik een engelstalig toestel heb en of ik er de nederlandse soft op kan laten zetten dit ging dus was geen enkel probleem gewoon bij een nokia service punt langs gaan en ze doen dit voor niks naar het schijnt zijn er veel import toestelen op de markt ook in nederland bij nederlandse gsm operatoren het updaten naar het nederlands kost je dus niks en je garantie vervalt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Ik heb zelf de CR-39 autohouder waar ik voorheen mijn N80 mee gebruikte.
Nu heb ik dan de N95... zit een nadeel aan die houder... op het moment dat je em dichtklemt, dan drukt de houder op een knopje aan de zijkant waardoor weer een heel ander venster wordt geopend... kun je wel direct wegduwen natuurlijk, maar toch wel redelijk irritant. hopelijk komt er een houder speciaal voor de N95 uit een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al 2 keer eerder gevraagd, maar zou je ALSJEBLIEFT wat leestekens en hoofdletters willen gebruiken? Je posts zijn namelijk totaal onleesbaar, tenzij je een minuutje uittrekt om ze te ontcijferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het werd maar eens tijd om mezelf aan te melden.
Een vraag; hebben die gasten van de TPG post een pin apparaat als ze de N95 af komen leveren of moet je contant betalen?
Wat is jullie ervaring?

Ik heb het er nog steeds niet op, om iets via internet te bestellen maar wat ik hier lees, zijn er weinig nare ervaringen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat je contant moet betalen. Ik in ieder geval wel (telecom.nu).

offtopic
Ik hoop dat de TPG medewerkers hun geld wel af kunnen storten, want als ze een aantal van die dure pakketjes onder rembours moeten wegbrengen... Lijkt me best link. Maargoed. Ik heb geen plannen hoor, dus voor mij hoeven ze niet bang te zijn. Hoewel, als ze te laat zijn met brengen... ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:01:
Ik weet niet in hoeverre het knippen en plakken van afleverstatus berichten van toegevoegde waarde is aan het topic?

Misschien dat deel 3 gestart kan worden en gebruikers kunnen beginnen aan het schrijven van reviews?

Het linkje van aca, hoe de woobelende slider gemaakt kan worden kan misschien in de TS ?
Dus? Is toch gewoon leuk. Leer je gelijk een beetje 't post systeem ^^ niks anders dan educatief :-)

Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de SAND versie die ik besteld heb. Mocht deze te veel problemen vertonen dan laat ik 'm omruilen in de PLUM versie. Vind de SAND versie qua looks nou eenmaal meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:00:
ik moet wel zeggen dat de accu wel heel erg snel leeg is....
vanmiddag ff msn geinstalleerd, vervolgens gewoon aangelaten en na 2/3 uur was mijn accu alweer leeg...
blijkbaar is het toch wel slim om een extra accu aan te schaffen :/
Hah!
Das niks!
Gisteren dat ding vol om 5 uur s'middags.
Beetje gefilmd en gespeelt. Nog geen kwartier.
Nachtje op offline gestaan en naar werk met OV gefilmd en video editting gedaan.
Nou met 45 minuten was het gedaan en kreeg ik de befaamde Battery Low melding en piepje.
Maar...
Meteen in de lader dit keer i.p.v goed leeg laten trekken want mijn collega's wilde dit ding zo snel mogelijk zien natuurlijk.
Hooguit 75 minuten in de lader gezeten... VOL!
Dat is dan wel weer relaxed.
joon schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:31:
klein vraagje hierzo, ik wou net even wat op het memorykaartje zetten van mn nokia met de usb kabel, ik zet deze op massaopslag zodat ik niet de hele zoot hoef te installeren en de overdracht gaat maar 600-800kB/s .. heeft nokia nou nóg geen usb2.0 op de telefoontjes gezet?
Je bent niet de enige.
Dit had ik ook met mijn N91 met 4 GB harddisk erin.
Dacht dat het de HDD was die gewoon niet ultra snel was.
Maar met mijn N95 precies hetzelfde: nog geen 1 MB per seconde.
Gebruik jij het standaard 1 GB Nokia MicroSD kaartje dat erbij zat of heb je zelf iets gekocht en erin gestopt?
Zo ja welk merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:55:
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het werd maar eens tijd om mezelf aan te melden.
Een vraag; hebben die gasten van de TPG post een pin apparaat als ze de N95 af komen leveren of moet je contant betalen?
Wat is jullie ervaring?

Ik heb het er nog steeds niet op, om iets via internet te bestellen maar wat ik hier lees, zijn er weinig nare ervaringen, toch?
Als jij in een bos woont, dan zou ik zeggen dat je beter online kunt bestellen. Echter als je gewoon i n een stad zit, zou ik gewoon een telecomwinkel binnenlopen en daar je telefoon halen.
Dan moet je met name niet naar phonehouse/belcompany/t4telecom gaan. Gewoon naar de andere zaakjes, die niet deelnemen aan een HELE grote franchise.
Daar ben je meestal het goedkoopste uit, vaak scheelt het eigenlijk helemaal niets met de prijzen op het internet.
Behalve dat je in de winkel, altijd een contactpunt hebt. Laten we reeel zijn, alle nokia toestellen zijn qua software ruk. Dus als er iets is, dan loop je gewoon naar de winkel en die sturen voor je het op. Dus geen verzendkosten!
Wat ik zelf heel belangrijk vind, is de afhandeling. Dat heb je gewoon niet met een online-shop. Mijn toestel wordt altijd netjes getest voordat ik de winkel uitloop.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:26:
Zitten die 7 dagen navigatie standaard bij de telefoon of is dit slechts bij enkele aanbieders?
Die zit er standaard bij, tenzij de winkelier hetzelf eruit heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is een leuke
GPS Phone tracking http://www.sat-gps-locate.com/

Wil je weten waar iemand is gebruik deze site en hij zegt je waar de persoon is die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:37:
dit is een leuke

Wil je weten waar iemand is gebruik deze site en hij zegt je waar de persoon is die je zoekt.
totaal off-topic, wel lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotto schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:55:
Heeft iemand al geprobeerd of Route 66 met externe bluetooth GPS op de N95 werkt?
Kan een Europa set overnemen voor 70 euro. Dat lijkt me een betere mogelijkheid dan gaan betalen voor de gesproken navigatie. Ben van plan om 'm ook in mijn auto te gaan gebruiken.
Bij mij werkt ie weer perfect. Weliswaar met een externe GPS muis, maar gaat als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:45:
[...]

Bij mij werkt ie weer perfect. Weliswaar met een externe GPS muis, maar gaat als een tierelier!
er is nog geen grote Navigatie-Software fabrikant die zijn software werkende heeft op de ingebouwde GPS van de N95...daar is het dus nog even op wachten maar dat zal wel snel gaan...
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:37:
dit is een leuke

ik heb daar een programmatje voor van Google, kzal straks es even kijken, dat je op de gsm laat zien waar je zit (op een mapje) en als je het insteld kan je op een computer via internet ook zien waar de gsm zich bevind...erg leuk allemaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:57:
[...]

er is nog geen grote Navigatie-Software fabrikant die zijn software werkende heeft op de ingebouwde GPS van de N95...daar is het dus nog even op wachten maar dat zal wel snel gaan...
Dat was dus ook niet de vraag ;-)
Maar ik verwacht ook dat het niet lang zal duren voordat daar een update voor komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:18:
[...]

Dat was dus ook niet de vraag ;-)
Maar ik verwacht ook dat het niet lang zal duren voordat daar een update voor komt!
Het is al eerder aan bod gekomen in dit topic, maar navigon is momenteel bezig om de symbian versie geschikt te maken voor de N95 (waarsch dus ook compatible met de interne GPS).

Hmm dit krantenberichtje doet weer een ander beeld schetsen;
http://forum2.mobile-revi...p?p=554564&postcount=1616

[ Voor 13% gewijzigd door Chutney op 23-04-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tumtum schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:40:
[...]

totaal off-topic, wel lol :D
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Net belletje gepleegd naar KPN wanneer hun hem in het assortiment hebben en die vertelde me dat dit binnen nu en 2 weken zal zijn, iemand die dit bevestigen kan, KPN'er misschien?

Dit vanwege eventuele kortingen die ik alleen via KPN kan krijgen en niet bij verlengen via bv smartphoneshop etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik belde net zojuist voor het eerst met mijn toestel, en ik merkte dat de camera op de voorkant heel vervelend tegen je oor houdt. Ik bedoel niet hoe die qua vorm in je oordrukt, maar het lijkt wel of er wat spanning op staat. Eerst dacht ik dat ik me aanstelde maar mn broertje voelde het ook. (Ik weet dat je een telefoon niet zo moet vasthouden), maar als ik de bovenkant van de camera tegen mn bovenlip houd merk je het zelfs beter.

Kga vanmiddag iig even langs de BC maar is het meer mensen opgevallen tijdens het bellen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015
Yes, hij is bij mij zojuist afgeleverd door de koerier! :D (had besteld bij telecom.nu)

Spelen maarrrrr........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces     20-04-2007      Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum    21-04-2007  Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute     21-04-2007  Katwijk Zh , pakkettendistributie
Locatie geadresseerde gesloten: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag  21-04-2007  Katwijk Zh , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute     21-04-2007  Katwijk Zh , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute     23-04-2007  Katwijk Zh , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg   23-04-2007  Katwijk Zh , pakkettendistributie

chauffeur is unterweghs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piellekes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 14:46

Piellekes

Sensuàl!

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:44:
Ik belde net zojuist voor het eerst met mijn toestel, en ik merkte dat de camera op de voorkant heel vervelend tegen je oor houdt. Ik bedoel niet hoe die qua vorm in je oordrukt, maar het lijkt wel of er wat spanning op staat. Eerst dacht ik dat ik me aanstelde maar mn broertje voelde het ook. (Ik weet dat je een telefoon niet zo moet vasthouden), maar als ik de bovenkant van de camera tegen mn bovenlip houd merk je het zelfs beter.

Kga vanmiddag iig even langs de BC maar is het meer mensen opgevallen tijdens het bellen?
waarschijnlijk zat je telefoon aan de oplader? dat is vrij normaal hoor, dat is de 50Hz wisselspanning van het stopcontact. dat ligt aan het feit dat er geen aarde op de oplader zit (is ook niet nodig)

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor net dat hij ook bij mij thuis is afgeleverd. _/-\o_

Gelukkig zit de helft van de werkdag er al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:09:
[...]

Hoor net dat hij ook bij mij thuis is afgeleverd. _/-\o_

Gelukkig zit de helft van de werkdag er al op.
wedden dat de andere helft minstens evenlang duurt als een hele dag? :p :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zojuist mogen ontvangen van telecom.nu...

Heb meteen mijn simkaartje erin geduwt, meteen het eerste probleem.. :( hij kan de contacten niet kopieeren vanaf mijn simkaart... Heb geen zin omdit handmatig allemaal te gaan invoeren.

Verder prachtig toestel zal er eens mee gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kwam ik erachter dat mijn toestel ineens geen geluid meer doorgeeft naar de "andere kant". Dus even kijken of ze bij de BC mijn probleem kunnen oplossen. Nogal beroerd dat je zo'n mooi toestel hebt en er niet meer mee kan bellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:16:
Ik heb hem zojuist mogen ontvangen van telecom.nu...

Heb meteen mijn simkaartje erin geduwt, meteen het eerste probleem.. :( hij kan de contacten niet kopieeren vanaf mijn simkaart... Heb geen zin omdit handmatig allemaal te gaan invoeren.

Verder prachtig toestel zal er eens mee gaan spelen
Weet je ook waarom dit niet kan? Ik ontvang hem ook woensdag, maar is die optie er niet? of ligt het aan jou simkaartje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Hi all,

Ik heb deze thread tot nu toe gevolgd zonder te reageren. Even nog een klein stukje over het abbo verhaal (I got to say this)
Als ik mijn T-Mobile relax 150 abbo verleng met 2 jaar en PIT erbij neem kost hij mij op dit moment 60 euro :)

B-klant zijn heeft zo zijn voordelen!!!

Helaas heeft T-Mobile op dit moment alleen de Sand kleur, welke ik lelijk vind.

Even wachten nog dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
heb een domeinnaam bestelt met hosting, om een site te maken over de N95.
mochten er mensen zijn die intresse hebben om mee te helpen dan hoor ik dat graag ;)

mregeling AT live.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:39:
[...]

Weet je ook waarom dit niet kan? Ik ontvang hem ook woensdag, maar is die optie er niet? of ligt het aan jou simkaartje ofzo?
Ja hoor die optie is er wel.. en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:39:
[...]

Het blijft gewoon hangen zeg maar, maar heb het al gefixed. Ligt waarschijnlijk wel aan de simkaart. heb ze nu via de pc gekopieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:46:
[...]

Ja hoor die optie is er wel.. en die werkt prima.
Nuttig om dan ook even aan te geven waar jij deze optie wel gevonden hebt, zodat je hem er mee kunt helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:47:
[...]

Nuttig om dan ook even aan te geven waar jij deze optie wel gevonden hebt, zodat je hem er mee kunt helpen?
Jij denkt dat Jay-V die optie zelf nog niet gevonden had? Kom op zeg, die optie zit bij elke telefoon ongeveer wel opdezelfde plaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
wat is nou jullie meningen of de 2 kleuren dan?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:57:
[...]

Jij denkt dat Jay-V die optie zelf nog niet gevonden had? Kom op zeg, die optie zit bij elke telefoon ongeveer wel opdezelfde plaats..
Had die optie inderdaad allang gevonden natuurlijk :). Probleem zat hem erin dat de telefoon de contacten niet deed lezen vanaf mijn sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat tnt post geen tijd indicatie geeft voor zijn rembours zendingen. opzich is dat best wel te realiseren voor ze. ik wacht nog steeds op mijn telefoontje :( maargoed na die maanden wachten kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

ik voor de Sand en dat is maar voor 1 reden, mijn auto interieur is ook Sand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

mregeling2005 schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:44:
heb een domeinnaam bestelt met hosting, om een site te maken over de N95.
mochten er mensen zijn die intresse hebben om mee te helpen dan hoor ik dat graag ;)

mregeling AT live.nl
ga je dan ook alle software verzamelen? lijkt mee een goed plan want alle links in de 2 topics zijn moeilijk terug te vinden. het zijn toch meer dan 100 pagina's.

succes ermee! ik zal hem zeker bezoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorDrakka schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:44:
Hi all,

Ik heb deze thread tot nu toe gevolgd zonder te reageren. Even nog een klein stukje over het abbo verhaal (I got to say this)
Als ik mijn T-Mobile relax 150 abbo verleng met 2 jaar en PIT erbij neem kost hij mij op dit moment 60 euro :)

Even wachten nog dus!
Ik heb T-Mobile zojuist aan de tel gehad en die leveren de N95 pas over 2 weken verder is er over prijzen nog niets bekend. Verder lijkt mij dat een prijs van 60 euro nooit kan kloppen. Gaat het gewoon om een N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
MorDrakka schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:44:
Hi all,

Even wachten nog dus!
Wat houdt B-klant dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Buisness?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben business klant dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Ah, logisch. Ik heb ook een Flex 150, daarom was mijn aandacht meteen getrokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat T-Mobile de Nokia N95 op 1 mei beschikbaar heeft. Maar over de prijzen is helaas nog niets bekend. Maar als er een T-Mobile simlock opzit zal hij wel een stuk lager in prijs zijn maar i.c.m. relax 150 abo voor 60 euro dat lijkt me een beetje te optimistisch. 160 euro zou al aan de lage kant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Big review te vinden @ http://www.symbian-freak.com/ (voor degene die het meer interesseert dan de verkoop&waar-te-halen praatjes :{)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

got it :)

charging battery....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Hier is bekend gemaakt dat er een nieuwe firmware voor de N95 te krijgen is. Ik heb hem nog niet op de Nokia Software Updater zien staan. De changelog is ook nog niet bekend.

Nokia N95 RM-159 V 11.0.026 17-04-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm das vreemd, ik zie ook niks op de update site staan. Hoe komt zo'n iemand dan aan die nieuwe software versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag 20 april de nokia n95. super toestel! ik heb er momenteel tomtom mobile 6.0.1 op staan. doet het perfect, alleen helaas dat het ''nog'' niet werkt met de interne GPS.

Ik heb net TomTom gebeld. die vertelde mij dat ze er nog geen patch of update voor hadden, en dat die er voorlopig ook nog niet zal komen:S

Weet er misschien iemand een mooi programma zodat je televisie kan kijken op je mobiel via WLan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:08:
Ik heb sinds vrijdag 20 april de nokia n95. super toestel! ik heb er momenteel tomtom mobile 6.0.1 op staan. doet het perfect, alleen helaas dat het ''nog'' niet werkt met de interne GPS.

Ik heb net TomTom gebeld. die vertelde mij dat ze er nog geen patch of update voor hadden, en dat die er voorlopig ook nog niet zal komen:S

Weet er misschien iemand een mooi programma zodat je televisie kan kijken op je mobiel via WLan?
Dat lijkt me erg knullig als dat ook lang op zich moet laten wachten weer. Njah misschien iemand die zelf ginaal kan knutselen aan zo'n patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wel een progje waar je xvids kan kijken op je nokia n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:39:
heb wel een progje waar je xvids kan kijken op je nokia n95
Dat zoek ik!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Sjowhan schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:46:
Big review te vinden @ http://www.symbian-freak.com/ (voor degene die het meer interesseert dan de verkoop&waar-te-halen praatjes :{)
Da's een flinke ja. Veel mooie woorden, maar toch ook hier weer sterke kritiek op de batterijduur en de geringe hoeveelheid geheugen. Hoop niet dat Nokia over een paar maanden met een N95i komt met een sterkere batterij en meer geheugen, dat zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi!

Volgens mij zit ik niet op m'n eigen account, maar op die van iemand anders.. Ik ben hier al zo lang niet meer ingelogd geweest. Maargoed, ik moet dit toch even kwijt:

Vandaag bij de T-mobile shop te Enschede mijn Flex 30 verlengt met 1 jr. Flex 25 + P.I.T. i.c.m. de N95, voor 229 euro, een hele nette prijs. Diverse T-mobile shops hebben de toestellen dus zeker op voorraad, niet in grote getalle en enkel in Sand, maargoed, ze zijn er. De toestellen zijn unbranded, en simlockvrij. Enn wat nog het meest interessant voor iedereen hier is lijkt me: losprijs is 560 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Weet je dat heel zeker??? Hoe kunnen ze dat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
lol, ik had hem bij bc besteld. En betaald. Maar ik hoorde maar niks. Dus ik vandaag gebeld. Hadden ze een systeemfout waardoor hun systeem had doorgegeven dat ik een 3410i had besteld :(

Dus ik heb meteen gezegd dat ik mijn order wilde annuleeren omdat vodafone zelf hem zeer goedkoop kon leveren, 230euro i.c.m 35euro per maand 2 jaar. Verlening.

Ze zeggen hem voor eind deze week bij mij op de stoep te gooien, dus daar hoop ik maar op :)

Voor de mensen die hem al hebben:
Wie heeft er mooie/nuttige software. En tweaks beschikbaar?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:54:
...

Voor de mensen die hem al hebben:
Wie heeft er mooie/nuttige software. En tweaks beschikbaar?
ik heb een nieuw topic geopend voor dat, mss handiger?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1214498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:35:
Ik weet dat T-Mobile de Nokia N95 op 1 mei beschikbaar heeft. Maar over de prijzen is helaas nog niets bekend. Maar als er een T-Mobile simlock opzit zal hij wel een stuk lager in prijs zijn maar i.c.m. relax 150 abo voor 60 euro dat lijkt me een beetje te optimistisch. 160 euro zou al aan de lage kant zijn.
Ik ben zaterdag in een T-Mobile winkel geweest, en daar hadden ze 'm al wel liggen. Uiteraard even mee gespeeld.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:53:
Weet je dat heel zeker??? Hoe kunnen ze dat maken?
Ja dat weet ik heel zeker. De verkoper zelf vond het ook al een (te) lage prijs. Vraag verder niet hoe het kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Kan iemand mij vertellen hoe je je Outlook agenda synchroniseert met het Symbian besturingssysteem.
Op mijn QTek met windows mobile 5 gaat dat via activesync.
Wordt er door Nokia gebruik gemaakt van een eigen extern programma ?

Groeten Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Heb sinds gisteren fring op de telefoon gezet en bijna de hele nacht met msn gespeelt op mijn draadloze verbinding "SUPER"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Rob-Pol schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:23:
Kan iemand mij vertellen hoe je je Outlook agenda synchroniseert met het Symbian besturingssysteem.
Op mijn QTek met windows mobile 5 gaat dat via activesync.
Wordt er door Nokia gebruik gemaakt van een eigen extern programma ?

Groeten Rob
Nokia PC Suite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Is het met de Nokia MapLoader ook mogelijk om in één keer gewoon een map van BeneLux er op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:32:
Is het met de Nokia MapLoader ook mogelijk om in één keer gewoon een map van BeneLux er op te zetten?
Je kunt gewoon een aantal land(en) of deelsta(a)t(en) selecteren. Kun je zo zien bij http://www.smart2go.com !

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:38:
[...]

Je kunt gewoon een aantal land(en) of deelsta(a)t(en) selecteren. Kun je zo zien bij http://www.smart2go.com !
Met de MapLoader niet, als ik bijvoorbeeld Europa er op zou willen zetten, moet ik blijkbaar alle landen los installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
Heb net de n5 (Sand) bij de t-mobile shop groningen gekocht
1 jaar flex 30 verlenging
pit
sms
229 bijbetalen
geen simlockversie officieel nokia dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:42:
[...]

Met de MapLoader niet, als ik bijvoorbeeld Europa er op zou willen zetten, moet ik blijkbaar alle landen los installeren.
Nee inderdaad, in 1 keer kan niet, maar BeNeLux is wel te doen met drie keer op een plusje drukken. Maar inderdaad. Kunt ze niet in 1 keer selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:57:
Heb net de n5 (Sand) bij de t-mobile shop groningen gekocht
pit
sms
22 bijbetalen
Bedoel je niet:

Heb net de n95 (Sand) bij de t-mobile shop groningen gekocht
pit
sms
229 bijbetalen

22 e bijbetalen zou wel echt netjes zijn!
Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.