Heb em eindelijk! Ben zeer tevreden! Hij is kleiner dan ik dacht
Verwijderd
Ik denk dat de verkoper de prijs exclusief btw bedoeld heeft. Lijkt me nl. erg vreemd dat heel Nederland de telefoon voor minimaal 660€ verkoopt, alleen bij T-Mobile Enschede is ie 100 euro goedkoper:Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:51:
Hi!
Volgens mij zit ik niet op m'n eigen account, maar op die van iemand anders.. Ik ben hier al zo lang niet meer ingelogd geweest. Maargoed, ik moet dit toch even kwijt:
Vandaag bij de T-mobile shop te Enschede mijn Flex 30 verlengt met 1 jr. Flex 25 + P.I.T. i.c.m. de N95, voor 229 euro, een hele nette prijs. Diverse T-mobile shops hebben de toestellen dus zeker op voorraad, niet in grote getalle en enkel in Sand, maargoed, ze zijn er. De toestellen zijn unbranded, en simlockvrij. Enn wat nog het meest interessant voor iedereen hier is lijkt me: losprijs is 560 euro!!!
560 + 19%btw = 666,40
Verwijderd
Kijk dit zijn goede berichten. Ik ga hem dus bij T-Mobile zelf verlengen want dit scheelt je toch al gauw een paar honderd euro!philippevk schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:57:
Heb net de n5 (Sand) bij de t-mobile shop groningen gekocht
1 jaar flex 30 verlenging
pit
sms
22 bijbetalen
geen simlockversie officieel nokia dus
Verwijderd
Ik heb een probleem met het toepassingsbeheer. Wil de apps die ik niet gebruik verwijderen maar dit lukt dus niet. Zodra ik opties selecteer wordt de telefoon heel langzaam of loopt hij vast.
Ik zou graag de spellen en de welcome app verwijderen..
Zijn er meer mensen met dit probleem?
ik ga hem denk ik maar los kopen hij kost 730 bij ons in de BC en dan gaat er nog 15% korting af 
minus mijn p990 die weggaat voor 250/275 is nog 345 bijbetalen
of het is icm HI 30 1jr + eindeloos online 382 euro betalen
[ Voor 15% gewijzigd door knny op 23-04-2007 16:14 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Ik heb 't toch echt even nagevraagd en de genoemde prijs was inclusief btw. Ook heeft de verkoper de N95 ingescanned op de kassa, en die gaf ook netjes 560 euro. Lijkt me niet dat er in de kassa ex btw prijzen staan..Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:07:
[...]
Ik denk dat de verkoper de prijs exclusief btw bedoeld heeft. Lijkt me nl. erg vreemd dat heel Nederland de telefoon voor minimaal 660€ verkoopt, alleen bij T-Mobile Enschede is ie 100 euro goedkoper:
560 + 19%btw = 666,40
Dan zou ik als ik jou was er 20 gaan inslaan en deze gaan verkopen voor 600 euro op internet. Mooie handel!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:25:
[...]
Ik heb 't toch echt even nagevraagd en de genoemde prijs was inclusief btw. Ook heeft de verkoper de N95 ingescanned op de kassa, en die gaf ook netjes 560 euro. Lijkt me niet dat er in de kassa ex btw prijzen staan..
Verwijderd
oke hier is dus de beloofde xvid spelr voor nokia n95
http://ronaldoo.diinoweb.com/files/
heb hem upgeload zodat iedereen hem kan gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 16:35 ]
Bedankt!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:32:
Is er trouwens een makkelijke manier om te schakelen tussen portrait en landscape mode? Of moet dat altijd door het toestel open te schuiven?
Ik krijg de melding "Could not connect!"Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:32:
edit: Hij doet het nu wel
[ Voor 4% gewijzigd door lauw8 op 23-04-2007 16:42 ]
dit was een bijgeleverd microsd kaartje, staat alleen nokia op.Darkwolf_1982 schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:06:
[...]
[...]
Je bent niet de enige.
Dit had ik ook met mijn N91 met 4 GB harddisk erin.
Dacht dat het de HDD was die gewoon niet ultra snel was.
Maar met mijn N95 precies hetzelfde: nog geen 1 MB per seconde.
Gebruik jij het standaard 1 GB Nokia MicroSD kaartje dat erbij zat of heb je zelf iets gekocht en erin gestopt?
Zo ja welk merk?
heb even gekeken bij usb instellingen kan niets over de overdrachtsnelheid zien.
even wat anders, over die productiefout met de slider die speling en of los zit aan een kant belcompany erkende het probleem toen ik vandaag langsging en verwisselde zo de telefoon zonder problemen!
[ Voor 36% gewijzigd door joon op 23-04-2007 16:47 ]
Verwijderd
Denk toch dat er hier iets recht gezet moet worden bij het standaard paket zit geen memory kaart.
als je er eentje bij krijgt is dit enkel omdat de winkel dit zelf doet.
Want bij die ik heb gekocht zat dus niks heb dan ook zelf een 2 gig kaartje er bij gekocht.
Want bij die ik heb gekocht zat dus niks heb dan ook zelf een 2 gig kaartje er bij gekocht.
Ik weet niet of het klopt of niet, maar mijn slider lijkt ook niet helemaal vast te zitten. Er zit een heel klein beetje speling in, maar is dat normaal of niet?even wat anders, over die productiefout met de slider die speling en of los zit aan een kant belcompany erkende het probleem toen ik vandaag langsging en verwisselde zo de telefoon zonder problemen!
En zit die slider van jou, nadat je hem hebt omgeruild, nu helemaal vast, zonder speling of iets?
Mijn N95 heeft een hele kleine speling, maar valt alleen op als je er op let. Verder totaal niet hinderlijk, dnek dat het nog geen milimeter is.lauw8 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:53:
[...]
Ik weet niet of het klopt of niet, maar mijn slider lijkt ook niet helemaal vast te zitten. Er zit een heel klein beetje speling in, maar is dat normaal of niet?
En zit die slider van jou, nadat je hem hebt omgeruild, nu helemaal vast, zonder speling of iets?
Bij mij zat er standaard 1GB in het pakket... tot nu toe bij alle N95's die we hier binnen gekregen hebben...Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:47:
Denk toch dat er hier iets recht gezet moet worden bij het standaard paket zit geen memory kaart.
er zit nu wel een heel klein beetje speling in maar het is niet hinderlijk meer, bij mij zat ie goed los rond het knoppen gedeelte, iedere keer als je een knopje indrukte ging de slider ook nog eens naar beneden. de verkoper zei dat het inderdaad hinderlijk was en hij pakte een paar dozen om te kijken welke nokia geen speling had, en voila ik heb er een zonder nu.lauw8 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:53:
[...]
Ik weet niet of het klopt of niet, maar mijn slider lijkt ook niet helemaal vast te zitten. Er zit een heel klein beetje speling in, maar is dat normaal of niet?
Verwijderd
Aangezien die kaartjes Nokia-branded zijn lijkt het me dat ze er standaard worden bijgeleverd door Nokia. Het is overigens weer wel zo dat er volgens Nokia.nl geen memory cards in het pakket zitten.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:47:
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 18:04 . Reden: typo ]
T-Mobile N95's zijn gesimlocked volgens mij en daardoor goedkoper
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Bij mij wordt die idd wel erg traag, maar vastlopen doet ie niet. Heb wel het idee dat niet helemaal lekker is wat er gebeurt.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:10:
Ik heb een probleem met het toepassingsbeheer. Wil de apps die ik niet gebruik verwijderen maar dit lukt dus niet. Zodra ik opties selecteer wordt de telefoon heel langzaam of loopt hij vast.
is dit misschien iets?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:22:
Iemand een applicatie voor tv te bekijken op de n95?
http://www.symbiangear.com/product.html?pid=3578,3579,43207
Verwijderd
is het minidisk hetzelfde als in de nokia n80????
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 17:34 ]
Verwijderd
Donderdag gebeld om te vragen of de n95 al binnen was. Antwoord; we verwachten m ieder moment.
Vrijdag maar weer gebeld of ze al iets wisten. Antw; nee is nog niet binnen.
Zaterdag weer bellen. Antw; maandag komt ie.
Vandaag (maandag) weer gebeld. Antw; ow uw toestel is morgen binnen.
ik geloof er eigenlijk weinig van....
Vrijdag maar weer gebeld of ze al iets wisten. Antw; nee is nog niet binnen.
Zaterdag weer bellen. Antw; maandag komt ie.
Vandaag (maandag) weer gebeld. Antw; ow uw toestel is morgen binnen.
ik geloof er eigenlijk weinig van....
nee.. je moet microsd hebben!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:34:
is het minidisk hetzelfde als in de nokia n80????
Vodafone legt uit waarom Wi-Fi uit N95 is verwijderd
Vodafone legt uit waarom Wi-Fi uit N95 is verwijderd printen
Door Gonny van der Zwaag - 2 reactie(s)
In Engeland en de VS wordt de Nokia N95 geleverd zonder Wi-Fi. Die functie zit er standaard wel in, maar is door de operators Orange en Vodafone met opzet uitgeschakeld. Waarom?
Orange en Vodafone hebben beide de Truphone FoIP-functie van de Nokia N95 uitgeschakeld. Aanvankelijk ging het nieuws, dat dit was gedaan om te voorkomen dat mensen gratis gaan bellen, waardoor de operators inkomsten mislopen. In een verklaring geeft Vodafon nu toe, dat ze de software hebben verwijderd, maar om andere redenen: het bedrijf denkt dat VoIP nog niet betrouwbaar genoeg is, om aan klanten aan te bieden. De manier waarop VoIP werkt, waarbij de spraak in pakketjes wordt verstuurd, levert vaak problemen op.
Voordat Vodafone VoIP wil aanbieden, willen ze 'diepgaande testen' uitvoeren, zodat ze de klanten een goede gebruikerservaring kunnen geven, met geïntegreerde afrekenmogelijkheid en klantenservice. Dat is op dit moment nog niet beschikbaar. Verder wil Vodafone graag duidelijk maken dat VoIP niet gratis is, ook niet wanneer je een mobiel netwerk gebruikt waarbij een internetverbinding nodig is.
Kortom, het gaat zogenaamd niet om gemiste inkomsten, maar om het perfectioneren van de technologie. Toch jammer dan Vodafone de klanten dan niet gewoon de keuze laat en erbij zegt dat de technologie nog niet helemaal perfect werkt. Wie toch met VoIP wil bellen, kan altijd bij Fring terecht.
[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 23-04-2007 17:37 ]
Verwijderd
Het is mij inmiddels gelukt, het duurt soms wel 30 sec ofzo voordat het menu naar boven komt...Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:15:
[...]
Bij mij wordt die idd wel erg traag, maar vastlopen doet ie niet. Heb wel het idee dat niet helemaal lekker is wat er gebeurt.
Doe mij maar snel een software update!
Net ook even geïnformeerd bij de lokale Tmobile winkel, en ze zijn idd 560 euroVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:25:
[...]
Ik heb 't toch echt even nagevraagd en de genoemde prijs was inclusief btw. Ook heeft de verkoper de N95 ingescanned op de kassa, en die gaf ook netjes 560 euro. Lijkt me niet dat er in de kassa ex btw prijzen staan..
Fijn ding, weegt minder dan ik verwacht had. Zodra mijn contract afloopt neem ik em met Flex 200 + PIT 1 jaar voor 229
heb hem inderdaad ook net gehaald bij T-Mobile shop, was verbaasd over de prijs.
Los kostie daar maar 559,
dus met 1 Jaar Flex30, met PIT en sms-verdubbelaar maar 279euro voor toestel. Had'm meteen meegenomen.
Sand kleur gekozen (Made in Finland) en meteen de slider en de luidsprekers getest, beide geen problemen dus heb geluk gehad.
dus met 1 Jaar Flex30, met PIT en sms-verdubbelaar maar 279euro voor toestel. Had'm meteen meegenomen.
Sand kleur gekozen (Made in Finland) en meteen de slider en de luidsprekers getest, beide geen problemen dus heb geluk gehad.
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Yups, dat doen ze ;-) En nu zijn al veel operators hun interne netwerken aan het omschakelen naar VoIP (waaronder Vodafone!), dus het is gewoon lariekoek van ze.
Verwijderd
Verwijderd
en wat koste daar een los toestel????Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:04:
[...]
Bedoel je niet:
Heb net de n95 (Sand) bij de t-mobile shop groningen gekocht
1 jaar flex 30 verlenging
pit
sms
220 bijbetalen
geen simlockversie officieel nokia dus
22 e bijbetalen zou wel echt netjes zijn!
Wat wil iedereen 'm perse in de winkel kopen...
Bij 2call.nl (echt 'n hele goede webshop, check alle surveys maar) is die 664,- (inc. 1GB geheugen)
Bij 2call.nl (echt 'n hele goede webshop, check alle surveys maar) is die 664,- (inc. 1GB geheugen)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik zie dat Gizmo voIp wel op mijn nokia n95 is geinstaleerd maar ik kan er nergens het icoontje van vinden.
zijn er nog meer mensen bij wie dit is?
heb het gevonden maar hoe stel ik hiermee een werkend acount in
zijn er nog meer mensen bij wie dit is?
heb het gevonden maar hoe stel ik hiermee een werkend acount in
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 18:36 ]
Hij loopt vast als ik de slide uitschuif met de mediaknoppen tijdens het afspelen van een video.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:32:
Maargoed, ik vind het verder wel een mooi stukje software.
Verwijderd
en dan 100 euro per toestel om officieel de simlock te verwijderen. Hoeveel valt er dan nog te verdienen????Razer schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:27:
[...]
Dan zou ik als ik jou was er 20 gaan inslaan en deze gaan verkopen voor 600 euro op internet. Mooie handel!
Morgen haalik hem op eindelijk,
even een vraag wat staat er op het bijgeleverde sd kaartje?
maps of software of niks?
even een vraag wat staat er op het bijgeleverde sd kaartje?
maps of software of niks?
zit geen simlock op, heb hem ook bij T-Mobile gehaald en heb nu nog mijn vodafone SIM erin voor 2 maanden, ook niks van T-Mobile op toestel of in menu.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:40:
[...]
en dan 100 euro per toestel om officieel de simlock te verwijderen. Hoeveel valt er dan nog te verdienen????
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Ik heb een probleem met het verbinden van de telefoon via USB als massa-opslag apparaat. Mijn laptop (windows xp prof) herkent de telefoon niet, is er daar een oplossing voor?

Verwijderd
fixedVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:16:
waarom kan ik geen verbinding krijgen met mijn wireless thuis.. hij blijft zeuren om de wepkey terwijl ik hem gewoon heb ingevuld.. of moet je echt de phrase invullen? ik heb alleen de generated code uit de phrase opgeslagen.
Hallo medetweakers,
TIP: ik had begrepen dat ROUTE66 wél werkt met ingebouwde GPS.
Hmm, dat gaan we eens uitproberen dan.gram501 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:54:
Hallo medetweakers,
Moet trouwens zeggen dat ik een Made in Finland model heb, maar bij mij zit de slider ook een tikkeltje los in de linker onderhoek, echt storend is het echter niet. Maar iets wat ik veel minder vind is de ongeloofelijk baggere geluidskwaliteit tijdens het bellen en de enorme hoeveelheid ruis bij het gebruik van de oortelefoontjes.
Ik had gehoord dat er wel iets van ruis in zat, maar dit is nog erger dan bij m'n oude K750i. Zijn er meer mensen die dit zo storend ervaren, of ben ik nu zo'n zeikerd?
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik vind de GPS en navigatie in de auto erg tegenvallen. Het duurt veel te lang voordat er satellieten gevonden worden, als ze al gevonden worden (gewoon glas in m'n auto).
Ook is de batterij bij intensief gebruik veel te snel leeg, al na een halve dag.
Omdat ik 'm ook wilde gaan gebruiken voor navigatie bij wandelen en fietsen, dan valt er onderweg dus ook niets op te laden, heb ik een moeilijke beslissing genomen.
Vanmiddag besloten om gebruik te maken van de tevredenheidsgarantie van de Belcompany en ik heb 'm teruggebracht. Goede service! Omdat alles nog in onberispelijke staat was kon ik hem zo teruggeven. Moet wel even wachten voor het geld op mijn rekening gestort wordt.
Zoveel geld hadden ze niet in huis... (los gekocht voor €730).
Eergisteren blij met m'n nieuwe N95 en nu blij dat ik er weer vanaf ben!
Ook is de batterij bij intensief gebruik veel te snel leeg, al na een halve dag.
Omdat ik 'm ook wilde gaan gebruiken voor navigatie bij wandelen en fietsen, dan valt er onderweg dus ook niets op te laden, heb ik een moeilijke beslissing genomen.
Vanmiddag besloten om gebruik te maken van de tevredenheidsgarantie van de Belcompany en ik heb 'm teruggebracht. Goede service! Omdat alles nog in onberispelijke staat was kon ik hem zo teruggeven. Moet wel even wachten voor het geld op mijn rekening gestort wordt.
Flotto
Fijn is dat..
Track&Trace code gekregen: Chauffeur is onderweg..
Ik helemaal blij, dus ik kom thuis van mn werk:
Geen Nokia N95
Dan maar tot morgen wachtten..
Geen Nokia N95
Verwijderd
je moet de batterij wel een keer of 6 helemaal leeg laten en vol laden. Elke nieuwe oplaadbare batterij moet worden "opgevoed". Ik heb nu 3 weken een N95 (engelse) en de batterij valt (voor hetgeen ik met het toestel doe) erg mee. De N93i en de N80 gaven veel eerder de geestFlotto schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:07:
Ik vind de GPS en navigatie in de auto erg tegenvallen. Het duurt veel te lang voordat er satellieten gevonden worden, als ze al gevonden worden (gewoon glas in m'n auto).
Omdat ik 'm ook wilde gaan gebruiken voor navigatie bij wandelen en fietsen, dan valt er onderweg dus ook niets op te laden, heb ik een moeilijke beslissing genomen.![]()
Verwijderd
kan tot half 10 in de avond hoor!RMX schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:11:
Fijn is dat..
Geen Nokia N95![]()
Verwijderd
t-mob van haar geloof gevallen dan? Voorheen gooiden ze er altijd zo'n verleidelijk roze schermpje op met allerlei troepRazor109 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:43:
[...]
zit geen simlock op, heb hem ook bij T-Mobile gehaald en heb nu nog mijn vodafone SIM erin voor 2 maanden, ook niks van T-Mobile op toestel of in menu.
Nou dan is het wel een super deal van T-Mobile, jammer dat ik dit niet 3 dagen eerder wistRazor109 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:43:
[...]
zit geen simlock op, heb hem ook bij T-Mobile gehaald en heb nu nog mijn vodafone SIM erin voor 2 maanden, ook niks van T-Mobile op toestel of in menu.
Oude post, maar hier heb ik ook last van gehad. Het was gelukkig opgelost met een reboot, maar ik hoop niet dat het vaker gebeurd...Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:37:
Vandaag kwam ik erachter dat mijn toestel ineens geen geluid meer doorgeeft naar de "andere kant". Dus even kijken of ze bij de BC mijn probleem kunnen oplossen. Nogal beroerd dat je zo'n mooi toestel hebt en er niet meer mee kan bellen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ook op Maandag ?
Tis wel Rembours, en die doen ze maar beperkt op Maandag..
Laten we het hopen iig!
Reken er maar niet op. Rembours op maandag doen ze alleen als ze vrijdag al een keer zijn geweest en je niet thuis was. Ik moet helaas ook nog een dagje wachtenRMX schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:27:
[...]
Ook op Maandag ?
Tis wel Rembours, en die doen ze maar beperkt op Maandag..
Laten we het hopen iig!
Verwijderd
dan ga ik morgen ook maar snel naar tmobile bah ik haat dat inthans die prijs schommell
ingen
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 19:39 ]
Verwijderd
Lijkt erop ja... Maar de verkoper wist me wel te vertellen dat de gebrande versie, met allerlei 'handige t-mobile functies' er met een week of 2 wel aan zit te komen..Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:13:
[...]
t-mob van haar geloof gevallen dan? Voorheen gooiden ze er altijd zo'n verleidelijk roze schermpje op met allerlei troep
Verwijderd
dit is bij iedere gsm zo ik heb me tytn en die is ook snel leeg. zelfs na 3 uur gebruik.er is maar een oplossing . direct opladen via een een houder .brodit zal er wel een voor maken.ok dan verkoop ik mijn 2gb kaartje maar met men n80.Flotto schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:07:
Omdat ik 'm ook wilde gaan gebruiken voor navigatie bij wandelen en fietsen, dan valt er onderweg dus ook niets op te laden, heb ik een moeilijke beslissing genomen.![]()
Is het trouwens ook mogelijk om een trilsignaal te laten afgaan bij het ontvangen van een SMS-bericht? Ik kan hier geen intelling voor vinden. Als ik een oproep krijgt trilt de telefoon wel, maar bij het ontvangen van een SMS-bericht niet 
Ik neem eigenlijk aan dat hij gewoon hoort te trillen bij binnenkomst van een tekstbericht.
Edit: bij oproepen werkt het trilsignaal ook niet meer ook al staat het aan. Lekker....
Edit2: Hard reset deed wonderen...
Ik neem eigenlijk aan dat hij gewoon hoort te trillen bij binnenkomst van een tekstbericht.
Edit: bij oproepen werkt het trilsignaal ook niet meer ook al staat het aan. Lekker....
[ Voor 31% gewijzigd door Razer op 23-04-2007 20:46 ]
Is bij T-mobile gewoon de telefoon zonder abbo te koop ?
of moet je er ook een abbo bij afnemen ?
of moet je er ook een abbo bij afnemen ?
[ Voor 41% gewijzigd door Ybox op 23-04-2007 20:44 ]
Ik heb hem zaterdag bij t-mobile opgehaald voor 209 euro icm flex 10 1 jr. t-mobile kijkt bij verlengingen alleen naar wat voor klantwaarde je hebt , en berekend aan de hand daarvan je korting,ongeacht wat voor abbo je kiest!
Verwijderd
had ik dat goed gelezen dat er met gebrandmerkte n95 van vodafone niet meer via wlan gewerkt kan worden
Af en toe heeft Symbian een 'reboot' nodig; zowel uit/aanzetten als rebooten via bijvoorbeeld FExplorer (gratis tool) zal flink helpenRazer schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:05:
Is het trouwens ook mogelijk om een trilsignaal te laten afgaan bij het ontvangen van een SMS-bericht? Ik kan hier geen intelling voor vinden. Als ik een oproep krijgt trilt de telefoon wel, maar bij het ontvangen van een SMS-bericht niet

http://specs.tweak.to/5253
Verwijderd
Waar baseren ze die klantwaarde dan op bij T-mobile? Hoe lang je al abonnee bent? Ik hoor dat voor het eerst eigenlijk.
Ik vind het vreemd dat de prijsverschillen zo groot zijn en had T-Mobile nog wel gebeld of ze het wilde laten weten als de prijzen bekend zijn. Niks gehoord en dus de n95 maar ergens anders besteld. Scheelt toch een bedrag van minimaal 50,- en met die klantenkorting zou dat bedrag alleen maar groter worden..
Beetje jammer..
Ik vind het vreemd dat de prijsverschillen zo groot zijn en had T-Mobile nog wel gebeld of ze het wilde laten weten als de prijzen bekend zijn. Niks gehoord en dus de n95 maar ergens anders besteld. Scheelt toch een bedrag van minimaal 50,- en met die klantenkorting zou dat bedrag alleen maar groter worden..
Beetje jammer..
die baseren ze op de laatste pakweg 4/5 maanden. Bel je veel, krijg je meer korting. Met rekeningen van ong 100 per maand ben je een b-klant , wat ik ook ben. A klanten hebben hem dus nog goedkoper!
Verwijderd
Dus als ik het kort samenvat: De Nokia N95 met veel pussen en enkele minnen is los te koop bij T-mobile voor €560,- ?
Vandaag moest mijn vriendin een nieuwe telefoon (nokia n73 of sony ericsson k800i)en ik dus maar mee naar BC om even wat te helpen. Ik zag de n95 in de vitrine en kon hem toch niet laten liggen. (anderen ook niet want het was alweer de laatste) Wel meteen een 2gb Micro sd kaartje erbij geregeld omdat we toch 2 telefoons kwamen halen. Wat zijn die dingen ongelooflijk klein zeg. Dat micro staat ook ergens voor.
Eerste indrukken zijn uiteraard prima, kleiner en veel lichter dan verwacht. Geen speling met de slider, (plum versie) werkt gewoon prima.
Indien ik meer getest heb zal ik dit voor de geinteresseerden wel hier neerzetten.
Eerste indrukken zijn uiteraard prima, kleiner en veel lichter dan verwacht. Geen speling met de slider, (plum versie) werkt gewoon prima.
Indien ik meer getest heb zal ik dit voor de geinteresseerden wel hier neerzetten.
klopt het dat bij de plum versie het shuttergeluid van de camera niet uitgezet kan worden?
het lijkt me logisch dat na een update van de software geen verschil meer kan zijn tussen de plum en sand of wel?
ps welke software staat er op de bijgeleverde 1gb kaart?
het lijkt me logisch dat na een update van de software geen verschil meer kan zijn tussen de plum en sand of wel?
ps welke software staat er op de bijgeleverde 1gb kaart?
Damn unbranded?.. dat is echt een mega actie dan? Waar zit het addertje?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:26:
Dus als ik het kort samenvat: De Nokia N95 met veel pussen en enkele minnen is los te koop bij T-mobile voor €560,- ?
Jammer dat ze enkel de SAND hebben en niet de plum
Ik heb nergens last van. Het geluid op die van mij klinkt heel helder. Zowel met de meegeleverde oordopjes als die van mezelf...--MeAngry-- schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:03:
[...]
Hmm, dat gaan we eens uitproberen dan.
Moet trouwens zeggen dat ik een Made in Finland model heb, maar bij mij zit de slider ook een tikkeltje los in de linker onderhoek, echt storend is het echter niet. Maar iets wat ik veel minder vind is de ongeloofelijk baggere geluidskwaliteit tijdens het bellen en de enorme hoeveelheid ruis bij het gebruik van de oortelefoontjes.
Ik had gehoord dat er wel iets van ruis in zat, maar dit is nog erger dan bij m'n oude K750i. Zijn er meer mensen die dit zo storend ervaren, of ben ik nu zo'n zeikerd?
edit: ik hoor die ruis trouwens wel als ik me oordopjes in heb en blader door de opties. Steeds een korte ruis nadat je een toets hebt ingedrukt. Maar tijdens het afspelen van muziek, heb ik er toch geen last van
[ Voor 11% gewijzigd door lauw8 op 23-04-2007 22:05 ]
Heb de N95 Sand vrijdag opgepikt bij BC.
Na het lezen van teveel reviews lijken veel issues met de slider bijna alleen maar met de Sand versie

Ik heb pas vanavond echt indepth met de N95 kunnen spelen en ik ontdek ook een ruis wanneer je iets afspeelt, op pauze zet en bijv weer even door het menu fietst, ook een apart schel geluid uit de "oorspeaker" wanneer ik download via 3G,PIT Totaal Plus 192Kbps (niet extreem hard maar als je dat via headphones hoort word je ws gek na 5 min)
Iemand een filmpje met dezelfde problemen (slider etc?), is dit een reden om de foon om te wisselen voor een Plum en een Sand cover te regelen of zal de speling niet echt verergeren
Indruk van gsm is zwaar ok (ondanks bugs), opties zijn top en GPS werkt best goed (gebruik gratis versie zonder spraak, lock via combi GPS / GSM binnen 2 min na wegrijden)
Haal met PIT Totaal plus ong 24 kbps netto download speed, is dit ok ?
Cheers!
Verwijderd
Je bent gek als je je P990 wegdoet voor 250 euro. Dat ding kost nieuw echt wel minstens €500,-. Niet doen dus. Trouwens wat doet belcompany eigenlijk met de tweedehandse toestellen?knny schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:10:
ik ga hem denk ik maar los kopen hij kost 730 bij ons in de BC en dan gaat er nog 15% korting af
Verwijderd
Als er nog meer van die T-mobile shops komen, dan kan Belcompany etc alvast zijn koffers inpakken :S!Chutney schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:51:
[...]
Damn unbranded?.. dat is echt een mega actie dan? Waar zit het addertje?Zonder sim-lock en voor maar 560?.. gok dat ze er zo door heen zijn dan
Jammer dat ze enkel de SAND hebben en niet de plum
Belachelijk dat ze bij T-mobile shops meer in staat zijn
De telefoon via de bijgeleverde kabel aansluiten op tv is ook van superkwaliteit! Heb net het demofilmpje wat op het toestel staat via de televisie afgespeeld, super! DVD kwaliteit.
Verdere indruk is ook zeer positief. Moet alleen even wennen aan de nokia optie-layout want ik heb nu 2 jaar een sony ericsson gehad. Zeer groot legio aan opties.. dus dat is wel even zoeken soms.
Verdere indruk is ook zeer positief. Moet alleen even wennen aan de nokia optie-layout want ik heb nu 2 jaar een sony ericsson gehad. Zeer groot legio aan opties.. dus dat is wel even zoeken soms.
Verwijderd
Niet zo zeiken, koop gewoon een tweede batterij. Probleem opgelost.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:48:
[...]
dit is bij iedere gsm zo ik heb me tytn en die is ook snel leeg. zelfs na 3 uur gebruik.er is maar een oplossing . direct opladen via een een houder .brodit zal er wel een voor maken.ok dan verkoop ik mijn 2gb kaartje maar met men n80.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 22:05 ]
Verwijderd
oproepje:
Weet iemand waar je van die stickers kan kopen, die het scherm bescherm. Dan heb ik over stickers die ook makkelijk af te halen zijn, zonder dat er nog rest lijm op het schermpje zit. Ik had er vroeger paar uit Hongkong gehaald. Goede stuff. Echter is de stuff op.
Heeft iemand enig idee, hoe ik mijn N95 (die niet meegeleverd is met een sticker, net als de n70
) kan beschermen tegen krasjes
..hehe
Weet iemand waar je van die stickers kan kopen, die het scherm bescherm. Dan heb ik over stickers die ook makkelijk af te halen zijn, zonder dat er nog rest lijm op het schermpje zit. Ik had er vroeger paar uit Hongkong gehaald. Goede stuff. Echter is de stuff op.
Heeft iemand enig idee, hoe ik mijn N95 (die niet meegeleverd is met een sticker, net als de n70
Verwijderd
Is er al iemand die eerst de N80 had en nu de N95 heeft? Zo ja, is er veel verschil te zien aan het scherm qua resolutie? Heb de N95 nog niet in handen gehad dus kan zelf nog niet vergelijken.
Verwijderd
Hier is niks van waar, rembours zendingen die vrijdag verstuurd zijn worden gewoon op maandag bezorgt. TNT post heeft een "24 uurs" service, eerst volgende werkdag wordt hij aangeboden.DoubleD1980 schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:33:
[...]
Reken er maar niet op. Rembours op maandag doen ze alleen als ze vrijdag al een keer zijn geweest en je niet thuis was. Ik moet helaas ook nog een dagje wachten
Mijn N95 is vrijdag verstuurd door 2call.nl en vandaag is er geen postbode aan de deur geweest. Kan je dat dan misschien verklaren?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:20:
[...]
Hier is niks van waar, rembours zendingen die vrijdag verstuurd zijn worden gewoon op maandag bezorgt. TNT post heeft een "24 uurs" service, eerst volgende werkdag wordt hij aangeboden.

Verwijderd
is dit ding nu wel of niet geschikt voor office applicaties?
Ik wel hem gaan gebruiken om outlook te synchroniseren met de zaak via WiFi /GPRS / UMTS
Ik wel hem gaan gebruiken om outlook te synchroniseren met de zaak via WiFi /GPRS / UMTS
Verwijderd
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.aspVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:09:
oproepje:
Heeft iemand enig idee, hoe ik mijn N95 (die niet meegeleverd is met een sticker, net als de n70) kan beschermen tegen krasjes
..hehe
heb je hier misschien iets aan ? Heb m zelf ook al, nu alleen de n95 nog. Gebruik die van Brando ook voor me PSP. Werkt erg goed.
mvg Mike
[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 22:38 ]
Verwijderd
smartphoneshop.nlVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:09:
oproepje:
Heeft iemand enig idee, hoe ik mijn N95 (die niet meegeleverd is met een sticker, net als de n70) kan beschermen tegen krasjes
..hehe
Verwijderd
jazekersVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:25:
Nou, ik heb die problemen dus met de Deep Plum versiePostMortem schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:54:
[...]
Heb de N95 Sand vrijdag opgepikt bij BC.
Na het lezen van teveel reviews lijken veel issues met de slider bijna alleen maar met de Sand versiecorrect me if i'm wrong...
Ik heb pas vanavond echt indepth met de N95 kunnen spelen en ik ontdek ook een ruis wanneer je iets afspeelt, op pauze zet en bijv weer even door het menu fietst, ook een apart schel geluid uit de "oorspeaker" wanneer ik download via 3G,PIT Totaal Plus 192Kbps (niet extreem hard maar als je dat via headphones hoort word je ws gek na 5 min)
Iemand een filmpje met dezelfde problemen (slider etc?), is dit een reden om de foon om te wisselen voor een Plum en een Sand cover te regelen of zal de speling niet echt verergeren?
Indruk van gsm is zwaar ok (ondanks bugs), opties zijn top en GPS werkt best goed (gebruik gratis versie zonder spraak, lock via combi GPS / GSM binnen 2 min na wegrijden)
Haal met PIT Totaal plus ong 24 kbps netto download speed, is dit ok ?
Cheers!
Ik denk dat ik woensdag toch maar ff langs de belcompany ga en even vraag of ik er eens een ander toetsel naast mag houden, want als ik een betere kan krijgen zonder die problemen, dan al te graag natuurlijk!
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Niet zo zeiken? Jij vindt het normaal dat er bij een toestel van 700 euro geen fatsoenlijke accu af kan?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:04:
[...]
Niet zo zeiken, koop gewoon een tweede batterij. Probleem opgelost.
Dit was ook de reden dat ik mijn 8800 de deur uit heb geschopt. Het kreng kostte destijds 1000 euro nieuw, maar een fatsoenlijke accu ho maar.
Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijke accu in een telefoon te doen?
Maar goed, desalniettemin; overmorgen ben ik de eigenaar van een N95!
Sinds zaterdag de trotse bezitter van de N95 sand. Dit i.c.m met een verlenging bij t-mobile. Koste me uiteindelijk slechts 160e, i.c.m.relax 250min. Dit dankzij mijn redelijke rekeniingen de afgelopen jaren.
Weet iemand hoe ik mijn contactenlijst uit mn qtek 9100 (wizard) kan exporteren naar de N95??
Alvast bedankt en de grt,
Succes ieder met zijn/haar N95
Weet iemand hoe ik mijn contactenlijst uit mn qtek 9100 (wizard) kan exporteren naar de N95??
Verwijderd
In het begin zag ik duidelijk een verschil, maar dit went snel. Het scherm van de N95 is ook erg goed. Maar er is verschil. Ik ben zelf ook best wel kritisch met dit soort dingen, maar ik vind het zeker geen nadeel.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:14:
Is er al iemand die eerst de N80 had en nu de N95 heeft? Zo ja, is er veel verschil te zien aan het scherm qua resolutie? Heb de N95 nog niet in handen gehad dus kan zelf nog niet vergelijken.
Verwijderd
Is dit met een contractverlenging of nieuw contract?Razor109 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:02:
heb hem inderdaad ook net gehaald bij T-Mobile shop, was verbaasd over de prijs.
Verwijderd
Bij de BC hebben ze mijn toestel netjes geruild voor een vers exemplaar. Dus ik ben weer helemaal blij. Van die reboot wist ik niet. Zal ff kijken hoe je een reboot uitvoerd mocht het mij nog een keer overkomen...--MeAngry-- schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:19:
[...]
Oude post, maar hier heb ik ook last van gehad. Het was gelukkig opgelost met een reboot, maar ik hoop niet dat het vaker gebeurd...
Verwijderd
reboot: *#7370#, code 12345Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:59:
[...]
Bij de BC hebben ze mijn toestel netjes geruild voor een vers exemplaar. Dus ik ben weer helemaal blij. Van die reboot wist ik niet. Zal ff kijken hoe je een reboot uitvoerd mocht het mij nog een keer overkomen...
De Wizard synchroniseren met Outlook, en daarna de N95? Niet echt moeilijk tochdannyboy_676 schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:56:
Sinds zaterdag de trotse bezitter van de N95 sand. Dit i.c.m met een verlenging bij t-mobile. Koste me uiteindelijk slechts 160e, i.c.m.relax 250min. Dit dankzij mijn redelijke rekeniingen de afgelopen jaren.
Eerder heeft iemand "jazekers" geantwoord, maar dat is niet helaal waar. Je kan synchroniseren met een kabel en wireless met POP3 en IMAP. Ik denk dat jij wilt synchroniseren met een Outlook Exchange Activesync protocol. Dit is NIET mogelijk. De enige manier om dit te realiseren is het aanschaffen van Roadsync voor $50,-. Gelukkig staat de euro laag, dus dat kan er ook wel bijVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:25:
Ach, al dat gezaag over die accu. Heb mijn N95 nu toch al tijdje. Eerst en vooral, zorg dat die een aantal keer volledig is afgelopen en terug opgeladen, dit hoor je bij elke accu te doen alvorens je iets over haar prestatie kan zeggen.
Als je een hele dag loopt te gps-en, filmpjes bekijke, en alles wat dat ding nog meer kan, JA dan moet je hem elke dag opladen (duh!). Zelf gebruik ik hem gewoon als organiser, telefoon en enkele uurtjes mp3 op een dag, ik doe een week uit zonder opladen. Heb hem nu een week en enkele dagen ofzo.
De menu gaat wel een beetje sloom, als je als een gek begint te tokkelen omdat je de menu's van buiten kent, dan zal ie idd nog trager gaan en mss wel vastlopen. Als je gewoon na een instructie rustig wacht (halve sec ofzo) en ie is uitgevoerd, dan geef je volgende in. Het is wel ff gewoon worden.
Als je een hele dag loopt te gps-en, filmpjes bekijke, en alles wat dat ding nog meer kan, JA dan moet je hem elke dag opladen (duh!). Zelf gebruik ik hem gewoon als organiser, telefoon en enkele uurtjes mp3 op een dag, ik doe een week uit zonder opladen. Heb hem nu een week en enkele dagen ofzo.
De menu gaat wel een beetje sloom, als je als een gek begint te tokkelen omdat je de menu's van buiten kent, dan zal ie idd nog trager gaan en mss wel vastlopen. Als je gewoon na een instructie rustig wacht (halve sec ofzo) en ie is uitgevoerd, dan geef je volgende in. Het is wel ff gewoon worden.
Ik hou je posts in de gaten mbt jouw bezoek aan BC, als ruis en speling verdwenen zijn na omruilen dan ga ik ook ff langs.--MeAngry-- schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:37:
[...]
Nou, ik heb die problemen dus met de Deep Plum versieOftewel, het is niet kleur-gerelateerd, noch maakt het iets uit waar het toestel vandaan komt. (Made by...)
Ik denk dat ik woensdag toch maar ff langs de belcompany ga en even vraag of ik er eens een ander toetsel naast mag houden, want als ik een betere kan krijgen zonder die problemen, dan al te graag natuurlijk!
Verder ben ik opzich heel tevreden over toestel en PIT 3G verbinding, ook batterij is oké gezien gebruik en energie-suckin' hardware (je merkt dat hij na de eerste dagen steeds btje langer meegaat na full charge/discharge)
Wifi werkt als een zonnetje, aantal Hotspots ingestelt en gsm switcht snel van 3G naar WIFI verbinding als je in-range loopt.
De hele dag kunnen surfen, mailen, downloaden, streamen, voipen.... we're doomed
@ John-Hendriks : thnx 4 link, screenprotector gelijk bestelt, geen geen overbodige luxe d8 ik zo

Vind ik ook altijd zo vervelend, koop je een ferrari rijd dat ding 1:5 terwijl mijn VW lupo 1:20 rijdVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:37:
[...]
Niet zo zeiken? Jij vindt het normaal dat er bij een toestel van 700 euro geen fatsoenlijke accu af kan?
Dit was ook de reden dat ik mijn 8800 de deur uit heb geschopt. Het kreng kostte destijds 1000 euro nieuw, maar een fatsoenlijke accu ho maar.
Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijke accu in een telefoon te doen?
Maar goed, desalniettemin; overmorgen ben ik de eigenaar van een N95!

[ Voor 4% gewijzigd door Bruins3 op 23-04-2007 23:13 ]
Verwijderd
zeiken doen we op de wc.dus als ik van brussel naar denhelder rij kom ik zeker niet toe met 2 batterijen.slaapwel groetjes.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:04:
[...]
Niet zo zeiken, koop gewoon een tweede batterij. Probleem opgelost.
Auto oplader?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:18:
[...]
zeiken doen we op de wc.dus als ik van brussel naar denhelder rij kom ik zeker niet toe met 2 batterijen.slaapwel groetjes.
Maar de telefoon heeft veel functies die allemaal ruimte innemen in de telefoon, daarnaast moet er ook nog een accu in. Als je dan een accu neemt die het twee weken kan uithouden moet de telefoon zo groot worden als een vriezer.
Daarom een iets kleinere accu = kleinere N95 = minder capaciteit.
Maar ik denk ook dat in het begin je accu sneller leeg is omdat je (ongemerkt) toch vaak je N95 pakt om even te kijken hoe mooi dat scherm ook al weer was, om even te surfen te mailen of whatever.
Na een tijdje wordt dit allemaal gewoon voor je (moeilijk voor te stellen
En is het nou zo moeilijk om de telefoon elke avond aan de lader te leggen?
--------------------------------------------
Ik heb zelf de N95 bij de BC in mijn handen gehad (trots dat ze waren daar bij de BC dat ze hem hadden liggen, een paar minuten voor mij waren er zelfs medewerkers van de vodafone komen spelen met het nieuwe 'wonder' van Nokia
Maar hij voelt zeker goed aan, en ziet er prachtig uit. Veel kleiner en lichter dat de plaatjes op het internet je doen vermoeden.
Een kandidaat voor de opvolging van mijn huidige 6230i
No Shame, only Fame!
Heej mensen,
Ik ben sinds vanmorgen eingenaar van de N95.. Hij is mooier, lichter en kleiner dan ik had verwacht.. Alles werkt naar behoren en ook geen speling in de slider (Sand). Nu is er alleen één ding.. ik krijg de GPS niet aan de praat.. Hij vind wel satelieten maar die balken die je dan ziet blijven leeg.

(zoals bij het derde balkje dus.. Alleen dan bij alle satelieten!!)
Weet iemand wat ik hiermee moet doen? Of waar dit aan kan liggen?
B.V.D.
Dennis
Ik ben sinds vanmorgen eingenaar van de N95.. Hij is mooier, lichter en kleiner dan ik had verwacht.. Alles werkt naar behoren en ook geen speling in de slider (Sand). Nu is er alleen één ding.. ik krijg de GPS niet aan de praat.. Hij vind wel satelieten maar die balken die je dan ziet blijven leeg.

(zoals bij het derde balkje dus.. Alleen dan bij alle satelieten!!)
Weet iemand wat ik hiermee moet doen? Of waar dit aan kan liggen?
B.V.D.
Dennis
Verwijderd
Nee bel maar eens met tnt ofzo. Ik heb mijn N95 wel ontvangen deze is vrijdag verstuurd door telecom.nu.DoubleD1980 schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:25:
[...]
Mijn N95 is vrijdag verstuurd door 2call.nl en vandaag is er geen postbode aan de deur geweest. Kan je dat dan misschien verklaren?
Kijk ook maar op de site van TNT hier staat ook dat ze gewoon op maandag bezorgen, ook staat hier de uitleg van de 24u service
Dit topic is gesloten.