Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
RobertRedCap schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:36:
[...]

dit komt omdat je teveel applicaties open hebt staan.
Uhhh nee?
Ik weet niet hoe jij tot deze conclussie komt maar ik kan je verzekeren dat deze geheel incorrect is.
Het gebeurt ook als ik niks heb open staan.

Wat ik ook trouwens merk met sommige Symbian applicaties is dat ze alsnog rotzooi in het geheugen achterlaten en dit niet vrij geven.
Soms heb ik al Out Of Memory errors in de Gallery (zonder dat fancy menu op te starten) als ik een filmpje afspeel via TV-out.
Even een complete reboot en weg zijn de memory issues.

Voor iedereen: Tip voor de (video) camera betreft zoomen:
Ik weet zeker dat er mensen zijn die het volgende niet weten en het wellicht handig zullen vinden.
Het is namelijk mogelijk om te zoomen met de pijltjes tijden het filmen / een foto maken!
Zeker met filmen is het wel prettig daar je niet de knoppen boven op je toestel hoeft in te drukken wat ongetwijfeld schokken gaat veroorzaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Jarnoootje schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:12:
[...]

dat had ik vorig jaar ook, maar geloof dat ze die in een brief sturen appart van je telefoon om eventueel misbruik te voorkomen. Verder weet ik het niet meer precies zeker want is alweer een jaartje geleden, maar kan me wel herinneren dat dit appart ging. Misschien even een mailtje naar hun sturen?
Je krijgt het per mail, om idd misbruik te voorkomen. Wazig als hij zijn mailbox niet goed gecheckt heeft :). Goede ervaringen met 2call hier.

Maar om niet te veel offtoipc te gaan :).. lets go on with the N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de mensen met het (Brando) screenprotector probleem: leg je telefoon met het mooie weer vd laatste week gewoon even buiten in de zon. Niet zo lang dat je er een ei op kunt bakken, maar gewoon 5 minuten. Mijn luchtbellen (had 2 behoorlijk grote) zijn helemaal vanzelf, zonder te hoeven duwen weg getrokken. Probeer de protector er in 1 keer goed op te krijgen, heb je er dan wat lucht onder zitten; niet in paniek raken, maar gewoon de protector er op laten zitten. Dan blijft hij het mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:58:
Ik wil graag mij telfoon updaten met de nieuwe software maar dit lukt niet.

Als ik (http://nds1.nokia.com/fil...ftwareUpdaterSetup_en.exe) download, wil dit programma niet opstarten onder Vista.

Kan iemand duidelijk uitleggen hoe ik de telefoon kan upgraden?
Ik heb hetzelfde probleem. Gelukkig had ik nog een XP pc staan, waar het wel op werkt. Probeer anders in VMWare XP te installeren als je weet hoe dat moet, en dan vanuit daar de Nokia Software Updater installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:23:
Nou MOOI IS DAT!!!!

Ik heb gisteren dus een update van mijn firmware gedaan waarna mijn telefoon engels werd.
Zojuist bij Nokia service geweest, blijkt dat het GEEN europees toestel is.....
Heb de shop gebeld en die gaat contact op nemen met de Nokia leverancier.

Er zit dus in Europa GEEN GARATIE op dit toestel, dus wil iedereen even waarschuwen. PAS OP met het bestellen van de N95 nog op dit moment.....

Als je een Product code 0537611 hebt dan heb je sud GEEN EUROPEES toestel en heb je geen garatie op je N95 in Europa. Check dat maar even op je nokia (onder je batterij)

Ik wacht af wat de winkel nu gaat doen, maar wil zeker dit toestel omruilen voor een Nederlands model!!!!

PS, mijn gebruiksaanwijzing is wel in het nederlands en frans.

WORDT VERVOLGD...........
Update.....

Winkel heeft contact met me opgenomen nadat ik dit gemeld had en zij hebben Nokia gebeld.
Het blijkt of een verkeerde zending of dat de nummers verkeerd zijn ingevoerd :S

Iig mijn winkel mag al die telefoons omruilen bij Nokia voor Nederlandse! Dit weekend komen de goede dan kan ik hem omruilen 8) :)

Al met al, PRIMA opgelost!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Ik ben gisteren naar een T mobile shop geweest en daar verwachten ze op 9 mei de volgende lading N95. Helaas weten ze niet of deze lading simlock vrij is.

[ Voor 9% gewijzigd door supersincap op 02-05-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:36:

Iedereen heeft het volgende probleem: "Memory Full" errors bij het afspelen van films als je de Gallery opent vanuit dat mooie menu dan wel niet vrijwel altijd als je het filmpje wilt opstarten direct vanuit de camera modus als je deze net hebt opgenomen.
Autsj! Heel irritant is dat!
(En heel schaamtelijk als je vol trots iemand laat kloten met dat ding en zo'n memory full error voor zijn neus krijgt!)
Dus... als jij dit nog even zou kunnen testen zou dat heel cool zijn en dan ben ik ook meteen over als dit gefixed is! :D
Ik had dat eerst ook en heb het nu niet meer gehad. Inderdaad heel irritant als je vol trots dat ding laat zien... herkenbaar! Maar nieuwe firmware maakt de gallerij sneller en heeft dit probleem denk ik opgelost!
Het ligt inderdaad niet aan alle applicaties die open staan, want ik had alleen de gallerij open staan... (en realplayer dan...)
Yorick81 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:16:
[...]
Ik heb toevallig vanmiddag mijn toestel omgeruild tegen een exemplaar welke niet de speling had, het zat bij mij inderdaad ook meer aan de rechterkant dan links.
Het toestel wat ik nu heb heeft het totaal niet en voelt een stuk solider aan.
De enige speling die er nu nog in zit is die in de slide (van boven naar benede) en dit is heel weinig (lees, stoort me niet echt). (hoor graag van mensen met een ander "goed" toestel die deze speling ook hebben of juist niet)
Deze speling heb ik ook. Ik heb nooit last gehad van enorme speling bij die knoppen, maar wel inderdaad klein beetje naar boven en naar beneden.
Pascall_1 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:44:
Ik heb vandaag ook maar mijn nokia geupdate. Tot mijn verbazing kreeg ik ook de engelse versie ineens. Ik heb mijn telefoon gewoon bij belcompany gehaald achter op stond ook een code 0536065. Maar echter ik kon wel gewoon taal veranderen in nederlands bij instellingen
IK heb dezelfde code en bij mij alles gewoon nederlands gebleven hoor! Maar dit is al bekend... Zal inderdaad een foutje van het programma zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Even een tip voor de mensen die hem bij Tmobile halen.

Via de site krijg je geen extra korting als je PIT erbij neemt, dus als je dit wel van plan bent, dan kun je beter naar een Tmobile Shop, aangezien je daar nog 50 euro extra korting krijgt.
Ook kan je eventueel daar Tmobile Extra punten inleveren en dan krijg je nog meer korting.
Mijn schade was: Tmobile Flex 25 verlenging 1 jaar met PIT en inleveren van bijna 3000 extra punten: €170.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:36:

Via de site krijg je geen extra korting als je PIT erbij neemt, dus als je dit wel van plan bent, dan kun je beter naar een Tmobile Shop, aangezien je daar nog 50 euro extra korting krijgt.
Ook kan je eventueel daar Tmobile Extra punten inleveren en dan krijg je nog meer korting.
Mijn schade was: Tmobile Flex 25 verlenging 1 jaar met PIT en inleveren van bijna 3000 extra punten: €170.-
Dat punten verhaal is ook zo vreemd. Bij de klantenservice (telefoon) vertellen ze mij dat die punten inleveren geen korting op je toestel geeft (dus bij een verlenging). Hier op het forum hoor ik dus allemaal andere dingen. Ik weet niet wat waar is, want T-mobile zegt dus zelf van niet. :?
Slechte zaak, als er mensen niet goed op de hoogte zijn van akties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Laatst online: 27-06 10:10
@Ticker

Als je naar een T mobile shop gaat krijg je voor je punten extra korting (0,02 cent) per punt. Heb het allemaal nagevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:41:
Helaas voor mij 1e probleem.
8)7 Looping melding -windows portable device- en -N95- nieuwe hardware gevonden.
Verder heeft dit invloed op mijn Logitech usb-cordless mouse, setpoint instellingen (toewijzing muisfuncties) kwijt.

Effe gegoogled kwam ik op volgende link
http://discussions.nokia-...=by_date_ascending&page=2

Iemand meer succes geboekt? _/-\o_

pc suite 6.83.14.1
firmware 11.0.026

Ik heb het zelfde probleem, "verbinding met Nokia N95 in niet compatibele modus". De nieuwe hardware wordt gevonden maar kan niet worden geinstalleerd! Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Keep smiling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hun toestel, na de firmware update, plots Engels is LET OP:
ook bij mij kon ik na de firmware update niet kiezen voor NEDERLANDS, dus ik koos gewoon engels. Maar daarna kan je gewoon in de settings van de telefoon toch nog Nederlands kiezen hoor:

ga naar TOOLS-> SETTINGS -> GENERAL -> PERSONALISATIONS -> LANGUAGE -> PHONE LANGUAGE

Kies daar voor Nederlands (zit helemaal onderaan in het lijstje) en na een herstart...VOILA :) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
zijn er meer mensen die na de 7 dagen nog navigatie kunnen gebruiken?
Ik kan het nu dus al 1,5 week ong. Zou het dan toch een licentie zijn voor langer?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Wij zijn de enigen niet met dit probleem!!!!!

meuktracker: Nokia PC Suite 6.83 release 14

[ Voor 19% gewijzigd door Barock op 02-05-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:22:
Ik kan het nu dus al 1,5 week ong. Zou het dan toch een licentie zijn voor langer?
Is dat zo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
wat een onzinnige reactie. geef liever een bijdrage die dit topic een beetje naar een hoger plan tilt
dan dit zinloze gezever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ja inderdaad. Er staat op die voucher gewoon dat de licentie voor 7 dagen is maar het is nu de 10e dag nadat ik hem geactiveerd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
PROBLEEM OPGELOST.

1. verwijder de PC-Suite in zijn geheel.
2. uninstall alle nokia programma's via configuratiescherm/software.
3. reboot.
4. install de cable driver (nokia.nl)
5. sluit de telefoon aan.
6. W XP vindt en installeert de telefoon.
7. reboot.
8. installeer de pc suite weer.

Heb inmiddels de nieuwe firmware! (11.0.026)

Suc6 allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je batterij sparen met je N95?:
Wel, doe het volgende:

Menu > Instellingen > Verbinding > Wireless LAN > Opties > Geavanc.instellingen > Ja > Energieniv. transmissie > Wijzig deze waarde in 10mW ipv 100mW

Dit kan wel tot een halve dag extra batterijcapaciteit opleveren!!

Succes !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:18:
Wel, doe het volgende:

Menu > Instellingen > Verbinding > Wireless LAN > Opties > Geavanc.instellingen > Ja > Energieniv. transmissie > Wijzig deze waarde in 10mW ipv 100mW

Succes !! _/-\o_
Ik kan me dat voorstellen, maar gaat dat niet ten koste van je signaalsterkte? Dus meer packet-loss tijdens wifi-en -> trager?
En...@thaboy, dus ook bereik?

Wat me trouwens wel handig lijkt voor die thuissituatie waarbij je graag WLAN steeds aan wilt hebben (bijv. voor SIP-bellen) is een dockingstation voor je N95. Heb je je toestel even niet nodig, hopla, in de dockingstation en dus aan de lader. Misschien dat dat niet zo goed is voor de duurzaamheid van de accu, maar je hoeft dan tenminste niet steeds te vrezen voor een lege accu als je de deur uit gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door sl1200 op 02-05-2007 11:25 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:18:
Wel, doe het volgende:

Succes !! _/-\o_
ja inderdaad maar je WLAN bereik zal nu ongeveer 10keer minder ver komen ;) (telaat)

trouwens, in het standby menu kan je WLAN uitschakelen, het is dus simpel om de WLAN gewoon enkel aan te zetten wanneer nodig...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
knny schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:10:
Ja inderdaad. Er staat op die voucher gewoon dat de licentie voor 7 dagen is maar het is nu de 10e dag nadat ik hem geactiveerd heb ;)
Misschien is die automatisch verlengd. Anders heb je gewoon geluk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:57:
T-Mobile laat wel lang op zich w8en!!
Gister nog gehaalt in Sneek(T-Mobile shop) :) ze hadden nu pas 4 verkocht

[ Voor 3% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 02-05-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:21:
[...]

ja inderdaad maar je WLAN bereik zal nu ongeveer 10keer minder ver komen ;) (telaat)

trouwens, in het standby menu kan je WLAN uitschakelen, het is dus simpel om de WLAN gewoon enkel aan te zetten wanneer nodig...
Ook bij het WLAN uitschakelen zal het toestel nog blijven zoeken :)
Want als je dit in de wizard uitschakelt en ja gaat dan vervolgens naar Instrumenten > Verb. Beh. dan ga je daar toch nog altijd een lijst vinden met de gevonden draadloze netwerken.

Ik kan het toch iedereen aanraden, mijn bereik lijdt er absoluut niet onder!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

knny schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:10:
Misschien zijn ze sociaal en worden alleen dagen geteld waarop je ook echt de GPS navigatie gebruikt hebt?

Ik ben trouwens gisteren naar de Belcompany geweest, maar daar weigeren ze m'n toestel te ruilen, ook al zit het bovenste deel ondertussen gewoon al helemaal scheef op het onderste deel van de telefoon. :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:31:
[...]

Misschien zijn ze sociaal en worden alleen dagen geteld waarop je ook echt de GPS navigatie gebruikt hebt?

Ik ben trouwens gisteren naar de Belcompany geweest, maar daar weigeren ze m'n toestel te ruilen, ook al zit het bovenste deel ondertussen gewoon al helemaal scheef op het onderste deel van de telefoon. :(
wellicht omdat er volgende week een reparatietool beschikbaar komt. Op zich niet zo ingewikkeld. Cover eraf, met torx schroefjes even los en opnieuw de slider vaststellen, eventueel wat verstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capthook
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09-2022
Mijn pc blijft maar zeuren dat ie nieuwe hardware gevonden heeft.
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c353/capthook1/nokia.jpg
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:36:
[...]

wellicht omdat er volgende week een reparatietool beschikbaar komt. Op zich niet zo ingewikkeld. Cover eraf, met torx schroefjes even los en opnieuw de slider vaststellen, eventueel wat verstellen.
Die komt toch alleen bij de Nokia Service Points beschikbaar? Klopt dat?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Het volgende blijf ik mega irritant vinden en had ik bij mij N91 ook al (mijn eerste S60V3 phone):

Hij zoekt overal op je telefoon naar muziek i.p.v dat je een map kan aangeven.
Dit is zeer hinderlijk daar je grappige geluidjes en ringtones ook in je muziek bibliotheek terecht komen.
Zeer hinderlijk.

Service Pack 1 heeft het trouwens alleen maar erger gemaakt: als je bij je profiel nu je ringtones wilt gaan aanpassen / beluisteren staat daar nu ook je gehele muziek collectie tussen.
Je ziet de bomen door het bos niet meer en zit eindeloos te scrollen en te zoeken.

Met plaatjes trouwens precies hetzelfde verhaal (ook op mijn N91 toen).
Ik heb een applicatie erop staan die een eigen GUI heeft met eigen fonts.
Dit zijn .GIF bestandjes en komen nu ook in mijn Gallery voor.
ARGH!

De enige workaround die ik heb gevonden is om mijn MP3 ringtones te taggen op de telefoon of op de PC met als album naam "Ringtone".
Dan heb je in iedergeval wel overzicht als je je eigen ringtones aan andere mensen wil laten horen en eventueel wilt uitwisselen.

Misschien moet ik Nokia maar eens gaan mailen daarover.
Hoe moeilijk kan het zijn om iets in te bouwen om de Gallery en je Music Player te laten zoeken op een specifieke map i.p.v je hele telefoon inc. het telefoon geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:30:
Ook bij het WLAN uitschakelen zal het toestel nog blijven zoeken :)
Want als je dit in de wizard uitschakelt en ja gaat dan vervolgens naar Instrumenten > Verb. Beh. dan ga je daar toch nog altijd een lijst vinden met de gevonden draadloze netwerken.
Ja maar deze zijn gecached.
Die lijst zal niet updaten als je van locatie wisselt waar andere WIFI netwerken zijn als je WIFI tracking uitstaat.
Wis maar eens het een en ander.
Je zult zien dat ze niet terug komen in de lijst totdat je weer WLAN scans gaat doen op de locatie van de verbindingen die je erin had staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:46:
[...]

Ja maar deze zijn gecached.
Die lijst zal niet updaten als je van locatie wisselt waar andere WIFI netwerken zijn als je WIFI tracking uitstaat.
Wis maar eens het een en ander.
Je zult zien dat ze niet terug komen in de lijst totdat je weer WLAN scans gaat doen op de locatie van de verbindingen die je erin had staan! ;)
Precies, en dan heb je nog dat handige logotje van 4 vierkantjes naast elkaar (rechter bovenhoek van je display) die aangeeft dat je op dat moment een WLAN verbinding zoekt/tot stand hebt gebracht/etc.
Staat dat logotje er niet op je display, is je WLAN inactief. ;)

Voor GPRS/UMTS is dat 3G bovenop 2 pijltjes met tegengestelde richting. Geen pijltjes, maar alleen 3G bijv.? Dan heb je wel verbinding met UMTS netwerk, maar wordt er geen data uitgewisseld.

Is het jullie trouwens opgevallen, dat als je door je plattegronden heen surft soms ook die 2 pijltjes rechtsboven gaan knipperen? Dan zit je buiten het geistalleerde kaartengebied (bijv. ergens in Afrika ofzo) en wordt de betreffende kaart (of update van bestaande) binnengehaald via het netwerk, wat aangegeven wordt met die knipperende pijltjes. knipperen ze niet, dan ben je bv. in het gebied dat al op je geheugenkaartje staat (zoals NL)

[ Voor 30% gewijzigd door sl1200 op 02-05-2007 12:05 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met een toestel van 700 euro ga je toch niet zelf lopen klooien? Voor dat geld verwacht ik een fatsoenlijke service van BC. Overigens deden ze bij de BC in mijn woonplaats absoluut niet moeilijk over omruilen ( BC Deventer). En anders binnenkort naar een NSP, daar fiksen ze hem ook gratis (garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
capthook schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:38:
Mijn pc blijft maar zeuren dat ie nieuwe hardware gevonden heeft.
[afbeelding]
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Zie mijn oplossing op de vorige pagina.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c353/capthook1/nokia.jpg

krijg ik hetvolgende:
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/6163/n95xo2.th.jpg

Hoe kan ik nu die service name oid veranderen zodat hij hem wel detecteerd en dus kan updaten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:10:
na [afbeelding]

krijg ik hetvolgende:
[afbeelding]

Hoe kan ik nu die service name oid veranderen zodat hij hem wel detecteerd en dus kan updaten?!
Ik heb precies hetzelfde alleen met Vista. Ik kan wel gewoon Pcsuite connecten en ook gewoon updaten. Ik dnek dat het te maken heeft met die Synchronisatie. Toen ik m voor t eerst aan de pc hing. Heb ik voor nee gekozen bij "Installeer SyncMMS" o.i.d. op mn N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:10:
na [afbeelding]

krijg ik hetvolgende:
[afbeelding]

Hij is nu aan het updaten eindelijk. Je moet zorgen dat je de autolock e.d. eraf haalt, dit heeft iig bij mij geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:12:
[...]

PROBLEEM OPGELOST.

1. verwijder de PC-Suite in zijn geheel.
2. uninstall alle nokia programma's via configuratiescherm/software.
3. reboot.
4. install de cable driver (nokia.nl)
5. sluit de telefoon aan.
6. W XP vindt en installeert de telefoon.
7. reboot.
8. installeer de pc suite weer.

Heb inmiddels de nieuwe firmware! (11.0.026)

Suc6 allemaal.
Ik had 'm inderdaad ook nog niet aan de praat gekregen. Bedankt voor je bijdrage.
Ik hoop dat het voor mij ook eindelijk eens gaat werken, zodat ik een firmware update kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:36:

Ik heb m besteld bij de t-mobile site met relax 500 toestel is dan 280,- PIT erbij kost toestel 220,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ts_rensuh
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10-2024
Ook net besteld. t-mobile site met relax 200 en PIT voor 1 jaartje(contract verlenging) voor een eenmalig bedrag van 29 euries :9~

CCIE R&S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
ts_rensuh schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:12:
Ook net besteld. t-mobile site met relax 200 en PIT voor 1 jaartje(contract verlenging) voor een eenmalig bedrag van 29 euries :9~
Ik neem aan dat je wel points hebt ingeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ts_rensuh
lbuysers schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:25:
[...]

Ik neem aan dat je wel points hebt ingeleverd?
Neej helemaal geen punten, volgens mij kan je dat ook niet online inleveren

CCIE R&S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
ts_rensuh schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:32:
[...]

Neej helemaal geen punten, volgens mij kan je dat ook niet online inleveren
Hmm, moet ik toch maar eens kijken of ik gaan verlengen ipv een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ts_rensuh schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:12:
heb je zitten afdingen...en zo ja. Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Zakelijk..... Dus wel ex btw.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

nils7 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:45:
@ Robert ik wil je graag PM'en ivm info die hier niet in het forum hoeft te komen en info(a)robertwebbe.nl werkt niet. PM'en ook niet overigens...
robertwebbe at hetemeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ts_rensuh
kmmartins schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:56:
Zakelijk..... Dus wel ex btw.....
:)

CCIE R&S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
De navigatie systemen die nu geschikt zijn voor de N95 zijn en werken met de interne GPS:
- Nav4All: http://www.nav4all.com/si...ndset_nokia_N95.php?m=N95 (is gratis)
- Co-Pilot: http://www.alk.eu.com/copilot/symbian.asp
- Wayfinder: http://www.wayfinder.com/...content=compatible_phones

en binnen een paar weken komt ook Navigon met een geschikte versie.

[ Voor 15% gewijzigd door lauw8 op 02-05-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav4all heb ik ook al geprobeerd, maar krijg het niet werkende met de interne GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:15:
Nav4all heb ik ook al geprobeerd, maar krijg het niet werkende met de interne GPS...
De optie is er wel, en volgens de website zou het ook moeten lukken. Zelf ga ik dit vanavond even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
nav4all heb ik een aantal dagen geleden geprobeerd, werkte ook niet bij mij. Ik weet niet of ze ondertussen al een nieuwe versie hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ik krijg het ook nog niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Iemand al een bureaulader al dan niet met USB tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauw8 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:13:
De navigatie systemen die nu geschikt zijn voor de N95 zijn en werken met de interne GPS:
- Nav4All: http://www.nav4all.com/si...ndset_nokia_N95.php?m=N95 (is gratis)
- Co-Pilot: http://www.alk.eu.com/copilot/symbian.asp
- Wayfinder: http://www.wayfinder.com/...content=compatible_phones

en binnen een paar weken komt ook Navigon met een geschikte versie.
Fijn overzicht, hoop regelmatig een up2date lijst hiervan te krijgen alhoewel ik tomtom toch het fijnste vindt en deze blijf gebruiken met externe GPS.....
Hopen dat tomtom toch met een update komt :o

PS, ik dacht dat tomtom niet in landscape werkte als je de N95 naar boven schuift wordt het scherm niet goed!!! maar.... Als je je N95 al op lanmdscape zet en dan tomtom pas start werkt het wel!!
SUPER want dan zijn de letters van de info rechts onder in tomtom tijdens de navigatie veeeeeel beter leesbaar _/-\o_

( WEL rekening mee houden dat de knop-menu's niet mee draaien dus je moet een kwartslag MEEDENKEN als je een knop in drukt!!! 8)7 )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe zit het nou met die GPS fix?

Als ik via GPS ggvns-> positie kies en dan ruim drie minuten wacht geeft ie op een zeker moment wel een locatie.

Als ik kaarten opstart kan ik wachten tot ik een ons weeg (of in de auto van leiden naar amsterdam rijden) maar dan geeft ie niet vanzelf een GPS fix. Het kan toch niet de bedoeling zijn om iedere keer via GPS ggvns eerst een fix te verkrijgen.

Sowieso vind ik het maar vaag dat die fix zo lang moet duren, als ik bij opties kijk naar satelietstatus staan er wel vrolijk vier balkjes (dus vier satelieten?) maar dan doet ie er alsnog een eeuwigheid over. Er staat dan continu Wachten op GPS.

Betekend dit nou dat mijn gps niet helemaal werkt zoals het zou moeten of hebben meer mensen dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 12:43
Heb net mijn foon ook omgeruild. Omdat speling toch irriteerde, Maar heeft weinig nut gehad. Heb er diverse geprobeerd en allemala hadden de speling, Bij belcompany. Nu ga ik maar wachten op de nokia service points en laat ik hem daar wel repareren. Vind behoorlijk storend. MIjn oude toestel had nog minder speling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:51:
[...]

....
PS, ik dacht dat tomtom niet in landscape werkte als je de N95 naar boven schuift wordt het scherm niet goed!!! maar.... Als je je N95 al op lanmdscape zet en dan tomtom pas start werkt het wel!!
SUPER want dan zijn de letters van de info rechts onder in tomtom tijdens de navigatie veeeeeel beter leesbaar _/-\o_

( WEL rekening mee houden dat de knop-menu's niet mee draaien dus je moet een kwartslag MEEDENKEN als je een knop in drukt!!! 8)7 )
Het probleem is dat de interne GPS ontvanger in het deel van het keypad zit en aangegeven wordt dat je het toestel omhoog moet schuiven voor de interne GPS ontvanger te gebruiken...ik weet dat je nu met een externe muis werkt maar ik spreek nu even over de 'toekomst'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Weet iemand een gratis programma die je N95 kan omtoveren in een webcam???

De trail van Mobiola Web Camera is maar 7 dagen geldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Laatst online: 02-08-2022
skulldigger schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Parallels Desktop for Mac of VMWare Fusion gebruiken
Heb je toevallig ervaring met de werking van pcsuite via Bluetooth onder parallels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
lauw8 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:31:

Ik heb al iets:

http://www.planete-nokia....Attach&type=post&id=23858

http://www.planete-nokia....Attach&type=post&id=23859

maar dit gaat via Bluetooth en niet USB.

[ Voor 4% gewijzigd door lauw8 op 02-05-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een programma kunnen vinden om op de N95 muziek/films af te spelen die op de PC staan? Kan hierover nog erg weinig vinden en ORB vind ik dus echt een NO-GO teveel onnodige troep via vage webservers of upnp wat toch niet fijn werkt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
René20 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:32:
[...]

Heb je toevallig ervaring met de werking van pcsuite via Bluetooth onder parallels?
Nee sorry, ik gebruik PCsuite eigenlijk helemaal niet. Heb het wel geinstalleerd voor evt backup enz. Om mijn agenda te syncen gebruik ik iSync en iCal via bluetooth. Nokia Software Updater werkt iig wel goed, gewoon via de USBkabel, ik draai nu ook de nieuwste fw. Lekker snelle menu's, en volgens mij ook een vlottere gps-fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag TV willen kijken op mijn N95. Maar ik kom eigenlijk niets fatsoenlijks tegen wat op de Realplayer afgespeeld kan worden. Ik gebruik PIT van TMobile, en als ik op pda.t-mobile.nl kijk zie ikwel wat NOS Journaal streams staan, maar die worden allemaal niet ondersteund. Kan ik hier de TCPMP voor gebruiken? Of is dit alleen voor Pocket PC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:22:
ik kan er helemaal geen gebruik van maken maar krijg een melding dat mijn code niet klopt..ra ra hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Laatst online: 24-02-2023
@ DarkWolf;

Ik las in het Symbian topic dat jij ervaring hebt met het draaien van oude DOS games (Monkey Island, Day of the Tentacle enz.) op je Symbian Nokia; nu heb ik een paar vragen;

- Werkt dit ook op de N95?
- Moet je dan ook ScummVM installeren (is dit compatibel met Symbian 3rd ed.) of draait het "zo"

Of heeft iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er een manier is om wmv files af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:04:
Iemand al een programma kunnen vinden om op de N95 muziek/films af te spelen die op de PC staan? Kan hierover nog erg weinig vinden en ORB vind ik dus echt een NO-GO teveel onnodige troep via vage webservers of upnp wat toch niet fijn werkt. ^^
SimpleCenter Home media server iets???
Gebruik het om thuis muziek aan te zetten met mn N95....

http://www.simplecenter.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
skulldigger schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:27:
[...]

Nee sorry, ik gebruik PCsuite eigenlijk helemaal niet. Heb het wel geinstalleerd voor evt backup enz. Om mijn agenda te syncen gebruik ik iSync en iCal via bluetooth. Nokia Software Updater werkt iig wel goed, gewoon via de USBkabel, ik draai nu ook de nieuwste fw. Lekker snelle menu's, en volgens mij ook een vlottere gps-fix.
Kan je mij op weg helpen met hoe te updaten onder mac osx? Of draait die software updater onder parallels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
[...]

Update.....

Winkel heeft contact met me opgenomen nadat ik dit gemeld had en zij hebben Nokia gebeld.
Het blijkt of een verkeerde zending of dat de nummers verkeerd zijn ingevoerd :S

Iig mijn winkel mag al die telefoons omruilen bij Nokia voor Nederlandse! Dit weekend komen de goede dan kan ik hem omruilen 8) :)

Al met al, PRIMA opgelost!!! _/-\o_
Update.....

Werd vandaag alweer gebeld, nieuwe lading toestellen is binnen, kan hem dus gaan omruilen!! Met verzekering van Nokia dat deze echt Nederlands zijn....

Alleen raar, het is GEEN Plump of Sand maar een soort zwart/donker grijs????
Nieuwe kleur, maar vind er nog niets op op internet!!!!

Ga hem snel maar eens omruilen... Hieronder een foto die ik van de winkel per mms heb gekregen om de kleur te bekijken....!!! :P :*)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mlamberts/Afb001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan krijg je dezelfde als ik heb heb hier ook een donker grijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
leuf schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:05:
Hoe zit het nou met die GPS fix?
Als ik via GPS ggvns-> positie kies en dan ruim drie minuten wacht geeft ie op een zeker moment wel een locatie.
Als ik kaarten opstart kan ik wachten tot ik een ons weeg (of in de auto van leiden naar amsterdam rijden) maar dan geeft ie niet vanzelf een GPS fix. Het kan toch niet de bedoeling zijn om iedere keer via GPS ggvns eerst een fix te verkrijgen.
De GPS werkt fantastisch.
Daar is niks mis mee.
Wat jij had moeten doen is gewoon ome Darkwolf's tip gebruiken die hier een paar pagina's terug staat.
Als je namelijk op "GPS Pos" klikt rechts onderin je scherm zodra Maps (kaarten) geladen is zul je zien dat het allemaal veel en veel sneller gaat.
Maps doet dan precies hetzelfde als de applicatie GPS Data.
Geen geswitch tussen applicaties meer nodig dus! ;)
GeneralLee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:17:
@ DarkWolf;

Ik las in het Symbian topic dat jij ervaring hebt met het draaien van oude DOS games (Monkey Island, Day of the Tentacle enz.) op je Symbian Nokia; nu heb ik een paar vragen;
Ik ga het dadelijk testen dus ik kan nog niet zeggen of het werkt.
De ervaringen die ik had waren op mijn N91 en niet op mijn N95.
Wordt vervolgd.
Zie ook mijn antwoord op jou post in het andere topic voor verdere info.

Woeiiiii! De nieuwe firmware is echt geweldig! :9
- Tot nu toe lijkt het allemaal goed af te gaan betreft geheugen management als je plaatjes en video's bekijkt direct na het opnemen ervan.
- Het menu (en de interne applicaties zoals Gallery, Messages ect.) zijn echt BLOED SNEL!
- Het 3D menu start ook een stukje sneller op en...
- ...het 3D menu heeft weer (het opstart) geluid dat ook in de vroegere test firmware zat, alleen moet je dit even zelf aanzetten in de opties! Pimpy!
- App Manager (Applicatie Beheer) start nu razend snel op en reageert sneller dan ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:04:
[...]
Woeiiiii! De nieuwe firmware is echt geweldig! :9
- Tot nu toe lijkt het allemaal goed af te gaan betreft geheugen management als je plaatjes en video's bekijkt direct na het opnemen ervan.
- Het menu (en de interne applicaties zoals Gallery, Messages ect.) zijn echt BLOED SNEL!
- Het 3D menu start ook een stukje sneller op en...
- ...het 3D menu heeft weer (het opstart) geluid dat ook in de vroegere test firmware zat, alleen moet je dit even zelf aanzetten in de opties! Pimpy!
- App Manager (Applicatie Beheer) start nu razend snel op en reageert sneller dan ooit!
Zou je als je dit hebt kunnen vaststellen ook wat kunnen zeggen over de batterijduur? Langer dan één dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Wat mij net opviel tijdens een telefoongesprek is dat er een zachte hoge piep in het toestel zit tijdens het bellen (net zoiets als je soms bij je TV hoort of andere electrische apparaten die stad-by of aan staan).

Hebben meer mensen last van dit verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
weet iemand de oplossing voor het niet kunnen gebruiken van de mass storage. Heb nu alle mogelijke oplossingen doorgelopen. Maar ik kan mn N95 alleen verbinden met pcsuite en update tool. Maploader kan ik niet gebruiken hierdoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga naar instrumenten usb en daar kun je dat instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Yorick81 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:15:
Wat mij net opviel tijdens een telefoongesprek is dat er een zachte hoge piep in het toestel zit tijdens het bellen (net zoiets als je soms bij je TV hoort of andere electrische apparaten die stad-by of aan staan).

Dit geluid komt uit je scherm, hang maar eens op en luister eens naar je scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een trucje om niet alle foto's te laten weergeven in de gallerij! komt nogal slecht uit als je aan iemand een foto wil laten zien en er staan er anderen tussen die niet gezien mogen worden!

ik heb reeds een afzonderlijke map aangemaakt en die buiten de image map geplaats maar toch komen alle foto's zichtbaar! het zou leuk zijn moest dit kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:25:
weet iemand een trucje om niet alle foto's te laten weergeven in de gallerij! komt nogal slecht uit als je aan iemand een foto wil laten zien en er staan er anderen tussen die niet gezien mogen worden!

ik heb reeds een afzonderlijke map aangemaakt en die buiten de image map geplaats maar toch komen alle foto's zichtbaar! het zou leuk zijn moest dit kunnen!
verborgen maken met een file explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Yorick81 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:15:

Yup....zoals al eerder gemeld, komt uit het scherm lijkt wel :-) En als je erop let, heel hinderlijk.

overigens gisteren een Parrot MK-6000 besteld voor ind e auto, is vandaag niet afgeleverd omdat 'geadresseerde onbekend op dit adres' . Nu kan ik eerst lekker weer een aantal dagen wachten voor het terug is bij pda-shop, dan sturen ze m opnieuw. Ik wil m gewoon ophalen bij een distributiecentrum, postbank, of desnoods gewoonb bij pdashop; maar dit gaat niet volgens die helpdesk....%$^&*()!!!!! dat ding heb ik dus niet meer voor volgende week maandag, op zn vroegst!! Bedankt, TNT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:25:

Gewoon je porno collectie inzippen en 'gebruiken' indien nodig :-P

[ Voor 6% gewijzigd door crackanimal op 02-05-2007 19:42 . Reden: achterhaalde info - holloboomer heeft al geantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:30:
[...]

verborgen maken met een file explorer.
ik zie niet hoe je dat doet ... krijg gewoon die optie niet! daarbij ik wil zelf wel aan mijn map kunnen zonder eerst instellingen te moeten wijzigen...
is er geen andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
ik weet niet hoe het komt maar ik heb geen stemmen bij navigatie. Uiteraard heb ik wel een licentie (west europa)

ik heb aan heb begin de complete 1gb kaart naar mijn harde schijf gekopieerd (gewoon alles gesleept in een lege directory) en dat toen allemaal op een 2gb schijfje gezet.

iemand enig idee?

Navigatie zelf werkt supergoed!

[ Voor 3% gewijzigd door Libbz op 02-05-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broodjepoep schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:07:
[...]

wat een onzinnige reactie. geef liever een bijdrage die dit topic een beetje naar een hoger plan tilt
dan dit zinloze gezever.
Echt zinnig was hij niet nee, maar meer enthousiast en geinteresseerd in hoe dit kan komen! Iemand al een idee over het navigatie langer dan 7 dagen verhaal? Is het dus zo dat hij alleen de dagen telt welke je werkelijk gebruik maatk van Navigatie?

Ik heb, in tegenstelling tot het begin, ook na een hele lange tijd pas een fix. Ook als ik op GPS-pos heb gedrukt...

Verder is the phone stukken sneller geworden na de firmware ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:21:
ga naar instrumenten usb en daar kun je dat instellen
Sorry misschien was ik niet volledig maar in Vista krijg ik als ik mass storage kies dat ie het stuurprogramma van de N95 niet kan vinden en dus kan installeren. Ik kan hierdoor maploader niet starten...aangezien er geen andere manier is om de west europa kaart te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:41:
[...]

SimpleCenter Home media server iets???
Gebruik het om thuis muziek aan te zetten met mn N95....

http://www.simplecenter.net/
En ook juist die eraf gegooid. Moet je op je pc installeren. Ik bedoel iets waarmee je op de mobile 't netwerk op kan en simpel weg access op je pc kunt krijgen (explorer) en vandaar iets op kunt starten. Simplecenter is UREN bezig met een database opzetten. Geen tijd en geen zin, helemaal niet als die ook nog eens alles in 1 overzicht gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:56:
[...]

En ook juist die eraf gegooid. Moet je op je pc installeren. Ik bedoel iets waarmee je op de mobile 't netwerk op kan en simpel weg access op je pc kunt krijgen (explorer) en vandaar iets op kunt starten. Simplecenter is UREN bezig met een database opzetten. Geen tijd en geen zin, helemaal niet als die ook nog eens alles in 1 overzicht gooit.
Zoek naar RDC J2ME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:42:
[...]

ik zie niet hoe je dat doet ... krijg gewoon die optie niet! daarbij ik wil zelf wel aan mijn map kunnen zonder eerst instellingen te moeten wijzigen...
is er geen andere mogelijkheid?
X-plorer : file - attributes - hidden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Voor de twijfelaars en/of de fanatieke lezers onder ons: GSMArena heeft nu ook een volledige review gepubliceerd: http://www.gsmarena.com/nokia_n95-review-141.php.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit al een paar uur te klooien met gizmo voip, voor 2e keer account aangemaakt alleen als ik verbinding wil maken met mijn thuis netwerk krijg ik steeds de meldin unable to connect to network, terijl ik wel gewoon het internet op kan met mijn wifi verbinding.. rara hoe kan dit?
tis een simlock vrije toestel uit de tmob winkel, verder geen idee waar dit aan kan liggen..ik zie meerdere netwerken, ook die van mijn thuis.

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
[quote]Darkwolf_1982 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:04:

[...]

Ik ga het dadelijk testen dus ik kan nog niet zeggen of het werkt.
De ervaringen die ik had waren op mijn N91 en niet op mijn N95.
Wordt vervolgd.
Zie ook mijn antwoord op jou post in het andere topic voor verdere info.

Thanx! Had idd je andere post ff gemist; :o Ben idd nieuwsgierig naar de werking op de N95 en wacht ff je ervaringen af. Ben bekend met de site van Scummvm maar haal daaruit alleen dat het op een WinXP draait en niet op Symbian toestellen zoals bijv. de N95. Wacht nogmaals ff af wat je bevindingen zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
GeneralLee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:22:
Thanx! Had idd je andere post ff gemist; :o Ben idd nieuwsgierig naar de werking op de N95 en wacht ff je ervaringen af. Ben bekend met de site van Scummvm maar haal daaruit alleen dat het op een WinXP draait en niet op Symbian toestellen zoals bijv. de N95. Wacht nogmaals ff af wat je bevindingen zijn! :P
Dan kijk je niet goed op die website want ScummVM draait zelfs op de Playstation Portable en de Playstation 2.
Ook de Pocket PC natuurlijk en god weet wat nog meer.
ScummVM is echt overal voor geport, dus ook voor Symbian.

Helaas moet ik mededelen dat het wel werkt, maar het scherm maar 1/4 groot is en tevens ook gedraaid.
Niet echt lekker speelbaar dus.
Heel jammer.
Want ik had Sam & Max draaien op mijn N91 en dat ging vrij traag.
Zeker de intro had steeds even nodig om de volgende sequence van animatie en spraak te laden.
Maar op de Nokia N95!?
WOW!
Het draait helemaal strak zonder haperingen.
Helemaal zoals op de PC!
Dat gaf mij wel even een glimlach en ik hoop dat ze dit probleem snel kunnen verhelpen.
Dit zou namelijk kunnen betekenen dat de Nokia N95 krachtig genoeg is om Full Throttle te kunnen draaien.
Nou dat lijkt mij pas vet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
8)7 Ja... ik zag het net... Had het al gepost in het andere topic... :o Maar goed, de berichten zijn goed zoals ik het hoor!!

Thanx voor het checken, heb ook de volledige classic series kunnen bemachtigen (alles van "die tijd" en ook DOTT en Monkey Island) dus 't is alleen nog ff wachten op m'n N95 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crackanimal schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:38:
[...]

Yup....zoals al eerder gemeld, komt uit het scherm lijkt wel :-) En als je erop let, heel hinderlijk.

overigens gisteren een Parrot MK-6000 besteld voor ind e auto, is vandaag niet afgeleverd omdat 'geadresseerde onbekend op dit adres' . Nu kan ik eerst lekker weer een aantal dagen wachten voor het terug is bij pda-shop, dan sturen ze m opnieuw. Ik wil m gewoon ophalen bij een distributiecentrum, postbank, of desnoods gewoonb bij pdashop; maar dit gaat niet volgens die helpdesk....%$^&*()!!!!! dat ding heb ik dus niet meer voor volgende week maandag, op zn vroegst!! Bedankt, TNT...
ik heb er vandaag een afgeleverd aan een klant, meteen even getest met mijn n95, het geluid was werkelijk subliem, alle toetsen van de carkitwerken(dus ook de muziektoetsen)
de MK6100 gaat asap mn 3200 vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Ik krijg de volgende melding als ik de nokia software updater installeer:

kan de HKEY_LOCAL_MACHINE\software\classes\Msxml2.DOMDocument.4.0\CLSID niet openen. Controleeer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel.

Kan iemand mij hiermee helpen wat ik hieraan kan doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
skulldigger schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:27:
[...]

Heb zojuist via de updater in parallels keurig de firmware update gedaan, werkte keurig.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
Iemand al ervaring met super movie converter?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de functie zit om "geluid op te nemen" van gesprekken, bijvooorbeeld een interview. Ik had op windows mobile een makkelijke "memo" functie hiervoor...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
RSD1982 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:49:
[...]

Sorry misschien was ik niet volledig maar in Vista krijg ik als ik mass storage kies dat ie het stuurprogramma van de N95 niet kan vinden en dus kan installeren. Ik kan hierdoor maploader niet starten...aangezien er geen andere manier is om de west europa kaart te downloaden
Opgelost voor toekomstige gebruikers die dit probleem hebben. Laat Vista even zoeken naar drivers in C:\ en klik onderliggende mappen aan. Alle benodigde drivers worden geinstalleerd.

Echter doet Maploader het bij nog steeds niet. Ik zie een logo van Maploader en vervolgens wordt er mij verteld dit programma werkt niet meer.
Compatibiliteits modus naar Winxp zetten baat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

lauw8 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:31:

ComVu PocketCaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dan moeten ze nog omruilen.dit is klanten service.een apparaat van 729€ moet in orde zijn.punt uit .gebruik dan je garantie bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile heeft me net laten weten dat er 8 mei nieuwe toestellen binnekomen, en dat ik er een zonder speling krijg.

Nou vroeg ik me af als ik de N95 binnen heb, ik laad m gelijk op, ik zet er verder geen bestanden op, en doe gelijk de nieuwe firmware erop, raak ik dan iets kwijt bijvoorbeeld een standaardprogramma?
Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.