Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wie dit ook hget geval is dat ze de engelse update hebben zoek is naar de euro 2 code van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
René20 schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:50:

3) Zijn er mensen die de pc-suite op een intel mac draaien (en dus kunnen updaten?)
Ik gebruik de Nokia Software Updater via Parallels Desktop for Mac en het werkt prima op mijn Macbook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Net ook de update gedaan en de backup teruggezet, ging prima!

Kan iemand me vertellen of het zonder 3rd party apps mogelijk is om een hotmail account te linken aan de N95?
En zijn er anders eventueel shareware programma's die dit mogelijk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik probeer al dagen zip te installeren op de N95. Heb al een paar programma's gevonden en via PC suite op de telefoon gezet maar dan herkent hij het bestand niet? Ik krijg zip er gewoon niet op. Iedere normale telefoonfabrikant zet zip standaard op de telefoon, behalve Nokia dus.

Is het iemand hier wel al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lauryn schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:03:
Ik probeer al dagen zip te installeren op de N95. Heb al een paar programma's gevonden en via PC suite op de telefoon gezet maar dan herkent hij het bestand niet? Ik krijg zip er gewoon niet op. Iedere normale telefoonfabrikant zet zip standaard op de telefoon, behalve Nokia dus.

Is het iemand hier wel al gelukt?
Zip zit er wel standaard op. Ga naar het onderdeel Kantoor, daar staat de zip-applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Nasty Nate schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:53:
Net ook de update gedaan en de backup teruggezet, ging prima!

Kan iemand me vertellen of het zonder 3rd party apps mogelijk is om een hotmail account te linken aan de N95?
En zijn er anders eventueel shareware programma's die dit mogelijk maken?
Hotmail is helaas een vreemde eend in de bijt, en zonder te betalen (abonnement bij hotmail), is er geen mogelijkheid om de hotmail e-mail binnen te krijgen in de telefoon. POP toegang tot hotmail (dus ook hotmail in outlook (express) is niet mogelijk) is helaas alleen weggelegd voor betalende hotmail gebruikers.
Wel kan je via internet surfen naar hotmail.com en dan inloggen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hoe werkt nou die ondersteuning van Windows Media Player met de N95? ik dacht omdat ie albumhoesen kan toevoegen dat als je een cd ript naar je telefoon dat ie dan die hoezen pakt.. maar nee... iemand misschien idee hoe dat werkt? of is de enige ondersteuning aan windows media player dat ie de opslag herkent voor afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:56:
Weet iemand hoe het zit met e-mailen?

Ik heb een e-mail account aangemaakt n.a.v. mijn huidige internet provider (Casema). Mail binnen halen gaat vlekkenloos! Alleen ik krijg het niet voor elkaar om mail te versturen. De N95 blijft staan op "Legt verbinding met mailbox 'naam'. En na een paar minuten komt de melding dat er een time-out is opgetreden.

Iemand enig idee?

(De instelling (SMTP user + Wachtwoord) voor uitgaande mail heb ik meerdere mailen gecheckt en staan zo te zien goed)
Niet alle providers bieden ondersteuning voor het verzenden van mail via hun smtp als je niet via die provider bent aangelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe het zit met MSN-messenger ?? Hij werkt bij mij dus niet en krijg een melding als : "this application is not available outside Asia !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Zo, net terug uit de stad en m'n nieuwe N95 opgehaald (zonder problemen omgeruild overigens).

De speling (bij het indrukken van de knoppen) is nu verdwenen, er zit nog wel een klein beetje speling in de slide (bij open en dicht schuiven) maar dit is niet irritant en zat eigenlijk op alle toestellen. (kan iemand met een goed exemplaar dit bevestigen?)

Nu eerst even nieuwe firmware erop gooien en echt gaan spelen (had hem om irritatie te voorkomen maar links laten liggen totdat ik wel een goed exemplaar had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Iemand ervaring met mac osx op een intel mac?
Syncen via iSync met de Nokia plugin gaat perfect, ook via Bluetooth.

Ik zoek alleen een alternatief om de pc suite onder osx te draaien, dan kan ik ook updaten. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
Iemand na de update ook last van trage afsluitingen van toepassingen>? Zoals Nokia maps e.d. ook terug gaan naar het hoofdscherm duurt gewoon een tijdje

zojuist mn N95 aan pcsuite gehangen en daarna weer een vastloper Start m opnieuw op (de telefoon) accu op 1 streepje na helemaal leeg. Hij was vol. Lekker vaag allemaal

[ Voor 36% gewijzigd door RSD1982 op 01-05-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou MOOI IS DAT!!!!

Ik heb gisteren dus een update van mijn firmware gedaan waarna mijn telefoon engels werd.
Zojuist bij Nokia service geweest, blijkt dat het GEEN europees toestel is.....
Heb de shop gebeld en die gaat contact op nemen met de Nokia leverancier.

Er zit dus in Europa GEEN GARATIE op dit toestel, dus wil iedereen even waarschuwen. PAS OP met het bestellen van de N95 nog op dit moment.....

Als je een Product code 0537611 hebt dan heb je sud GEEN EUROPEES toestel en heb je geen garatie op je N95 in Europa. Check dat maar even op je nokia (onder je batterij)

Ik wacht af wat de winkel nu gaat doen, maar wil zeker dit toestel omruilen voor een Nederlands model!!!!

PS, mijn gebruiksaanwijzing is wel in het nederlands en frans.

WORDT VERVOLGD...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
René20 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:16:
Iemand ervaring met mac osx op een intel mac?
Syncen via iSync met de Nokia plugin gaat perfect, ook via Bluetooth.

Ik zoek alleen een alternatief om de pc suite onder osx te draaien, dan kan ik ook updaten. Iemand enig idee?
Parallels Desktop for Mac of VMWare Fusion gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vraag je toch gewoon even aan de winkel wat de IMEI-code wordt van je phone die jij krijgt..
Vervolgens ga je even naar numberingplans.com om 't te checken! Zo doe ik dat altijd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:26:
Vraag je toch gewoon even aan de winkel wat de IMEI-code wordt van je phone die jij krijgt..
Vervolgens ga je even naar numberingplans.com om 't te checken! Zo doe ik dat altijd :)
Note: This IMEI number seems to be correct, but we do not have any information on this specific handset. Please add the missing information below.

Ja en Dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:33:
[...]
Note: This IMEI number seems to be correct, but we do not have any information on this specific handset. Please add the missing information below.

Dan ben je idd gewoon genaaid ;)

Je zou zoiets moeten zien namelijk:
Afbeeldingslocatie: http://aycu11.webshots.com/image/15490/2002442639455066674_rs.jpg
m'n Qtek S200, die dus uit Europa komt

Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/15982/2002437715057019699_rs.jpg
en m'n SE W880i, die dus ook uit Europa komt

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Mijn N95 is gewoon een Europees model, en hij zegt ook dat het IMEI niet bekend is. Zegt dus niet zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hij zegt dat de IMEI niet bekend is.. :? Je typt in je mobiel in *#06# en je ziet 'm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:33:
[...]

waar hem je die dan gekocht?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:51:
[...]

waar hem je die dan gekocht?????
Ik heb dat ook en de mijne komt van 2call.nl. 0548825 is de productcode. Toestel werd geleverd met Duitse handleiding. Nederlandse taal is wel in te stellen. Overigens nog geen update beschikbaar volgens NSU.

[ Voor 7% gewijzigd door DoubleD1980 op 01-05-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Razer schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:45:
Mijn N95 is gewoon een Europees model, en hij zegt ook dat het IMEI niet bekend is. Zegt dus niet zoveel...
De mijne kan die overigens ook niet vinden, die komt van belcompany, volledig NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daank
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:40

daank

Internet _H3nk

DoubleD1980 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:54:
[...]

Ik heb dat ook en de mijne komt van 2call.nl. 0548825 is de productcode. Toestel werd geleverd met Duitse handleiding. Nederlandse taal is wel in te stellen. Overigens nog geen update beschikbaar volgens NSU.
oei, is goed dat ik dit nog even snel lees, wilde em net gaan bestellen bij 2call.nl

nog maar even wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik lees hier trouwens dingen over VO-IP buster, werkt dit op de N95? En heeft iemand een applicatie installer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Yorick81 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:51:
Ik lees hier trouwens dingen over VO-IP buster, werkt dit op de N95? En heeft iemand een applicatie installer??
Werkt standaard op de N95. Zoek even in dit topic naar een post van robertwebbe. Die heeft precies uitgelegd welke instellingen je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
PC Suite V.6.83 BESCHIKBAAR

Alleen nog op nokia.com maar wel al in het Nederlands.
Met name de verandering in BackUp is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:55:
PC Suite V.6.83 BESCHIKBAAR

Alleen nog op nokia.com maar wel al in het Nederlands.
Met name de verandering in BackUp is perfect!
Heh, die heb ik er al een tijd opstaan hoor, gewoon nederlands! oud nieuws mischien?

PS voor degene die problemen hebben met buitenlandse telefoons.....

PRODUCT CODES N95:

*knip*

HOWTO:

*knip*

Ik doe het niet, wacht eerst af wat mijn winkel gaat doen..!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 02-05-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
DoubleD1980 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:54:
[...]

Werkt standaard op de N95. Zoek even in dit topic naar een post van robertwebbe. Die heeft precies uitgelegd welke instellingen je nodig hebt.
Die post had ik gelezen maar ik ben opzoek naar de source (installer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Yorick81 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:03:
[...]

Die post had ik gelezen maar ik ben opzoek naar de source (installer)
Installer van wat? Er zit een standaard voip-client op je N95 waarmee je kan bellen via voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

DoubleD1980 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Installer van wat? Er zit een standaard voip-client op je N95 waarmee je kan bellen via voipbuster.
misschien bedoelde hij fring ofzo?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
DoubleD1980 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Hmm, ok, was ik in de war denk ik, excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:14
hmm heb al een aantal pogingen gewaagd mijn Brando Screenprotecter goed erop te plakken.. enige conclusie van mij is dat het gewoon een pokke ding is.. ;s lukt me niet hem er zonder luchtbellen goed op te krijgen, en nu bij hergebruik ziet het er steeds slechter uit.
Afwassen gaat goed, maar dan krijg je dat ding dus nooit droog zonder dat je stofdeeltjes erop krijgt.

Verder alles geprobeerd, op badkamer etc.. maar ziet er gewoonweg niet uit.. iemand nog tips?

heb constant zeker 10 - 20 luchtbelletjes

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Bruins3 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:53:
[...]

Ok hier de antwoorden:
1) door *#0000* in te typen krijg je informatie over de firmware
2) via de nokia-site is een programma te downloaden waarmee je de firmware kan updaten (http://nds1.nokia.com/fil...ftwareUpdaterSetup_en.exe)
3) Ik heb een PC, maar heb gehoord dat een mac prima werkt
4) Nee

Succes!
Mijn telefoon wordt door SoftwareUpdater niet gevonden.
Wat moet je instellen na de usb-kabel te hebben aangesloten? Massaopslag? of PC-Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
jwchess schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:04:
[...]

Zip zit er wel standaard op. Ga naar het onderdeel Kantoor, daar staat de zip-applicatie.
Ga er vanavond eens voor zitten. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Mijn telefoon wordt door SoftwareUpdater niet gevonden.
Wat moet je instellen na de usb-kabel te hebben aangesloten? Massaopslag? of PC-Suite?
PC-Suite.... Als het telefoontje rechts onder in windows naast je tijd gekleurd wordt is je foon verbonden en zou ook de Software updater hem moeten zien..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Ok, ik ben tot zover tevreden met mijn N95, maar heb wel volgende vragen en op- of aanmerkingen:

Begrijpt iemand de mapstructuur van je geheugenkaart? Als je N95 synct met je PC middels massaopslag-modus dan kun je je geheugenkaart als apart opslagstation gebruiken. Dit houdt in dat je ook eerst kunt gaan bladeren in de bestaande mappen die al op je 1GB kaartje voorgeinstalleerd waren bij aanschaf van het toestel.
Ik word daar niet echt wijs uit!
Ik heb via de MapLoader van Smart2Go enkele niet-Benelux kaarten geinstalleerd op mijn N95, maar kan geen 1 kaart echt terugvinden waar ze zitten op het geheugenkaartje. Ik ben ernaar gaan zoeken, omdat de accu van mijn N95 tijdens de installatie van 1 van de kaarten leegraakte en de download niet werd afgemaakt. Daarom heb ik maar die download overnieuw gestart (geen resume functie!) maar tot mijn verbazing gaf de MapLoader aan dat de ruimte die met de vorige, mislukte download werd gemoeid, niet werd vrijgegeven en dat ik dus minder vrije ruimte over zou houden dan wanneer de download in 1 keer goed was gegaan. Als ik nou eens wist waar al die bestanden precies naartoe gaan, dan had ik de overbodige kunnen verwijderen. Ik kan overigens ook de verborgen bestanden bekijken (die optie staat bij mij in XP aan)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
heeft iemand de sip proxy adres van JustVoIP? Is een kloon van Betamax ala Voipbuster maar met net iets lagere belkosten voor bepaalde landen. Op google krijg ik het vermoeden dat JustVoip helemaal geen sip-instellingen heeft, i.t.t. andere sip-providers, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Via Fring lukt verder op zich Skypen en MSN-en.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
is het bij jullie ook zo dat iedere keer bij het aansluiten van de USB-kabel tussen je N95 en je PC de drivers overnieuw worden geinstalleerd?
zijn er al mensen die ondertussen de crystal case voor hun N95 hebben ontvangen en in gebruik hebben genomen? Zo ja, hoe werkt die? Kun je sliden, zijn de toetsen open, etc.?
@crackanimal
Je zei dat je Brodit-houder inmiddels op actief staat. Bedoel je dat die binnenkort aan je wordt uitgeleverd? Zo ja, laat ons weten hoe die bevalt, want op de foto ziet die er goed uit!
EDIT: ik zie op hun site nu staan:"Available for delivery May 4th" ;)
Het is hier al eerder gemeld, maar ook bij mij werkt de afstandsbediening van de headset niet! Ik heb wel geluid en dat ding wordt na aansluiten gewoon gepakt door de N95, maar de ab. werkt niet.
Overigens, de geluidskwaliteit valt me tegen in vergelijking met al die andere mobieltjes die ik heb mogen hebben/testen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FM-radiostations worden via internet alvast voor je binnengehaald met naam en al (=reuzehandig), maar vervolgens kraken ze stuk voor stuk! Alleen een enkele radiostation is redelijk helder te ontvangen, de rest bij lange na niet. Finetunen helpt dan wel iets, maar het blijft slecht. Het zou niet aan de locatie moeten liggen, want op diezelfde plek heb ik perfect ontvangst met bijv. mijn Nokia 6230.

[ Voor 22% gewijzigd door sl1200 op 01-05-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:10:
hmm heb al een aantal pogingen gewaagd mijn Brando Screenprotecter goed erop te plakken.. enige conclusie van mij is dat het gewoon een pokke ding is.. ;s lukt me niet hem er zonder luchtbellen goed op te krijgen, en nu bij hergebruik ziet het er steeds slechter uit.
Afwassen gaat goed, maar dan krijg je dat ding dus nooit droog zonder dat je stofdeeltjes erop krijgt.

Verder alles geprobeerd, op badkamer etc.. maar ziet er gewoonweg niet uit.. iemand nog tips?

heb constant zeker 10 - 20 luchtbelletjes
Had precies hetzelfde! Voor mij geen screenprotector meer erop!

Ze zeggen dat je hem droog moet fohnen. Dat werkt inderdaad. Maar dan krijg ik hem er nog niet goed op...

Ik zou zeggen, vertouw de bescherming van Nokia maar...

O ja, voor de mensen die willen msn-en

Check via je mobile browser:
http://mobile.live.com
kies dan de beta versie van msn! Je kunt dan via de browser gewoon msn-en...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand hoe ik de standaard folders in m'n bookmarks kan verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
sl1200 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:25:
Begrijpt iemand de mapstructuur van je geheugenkaart? Als je N95 synct met je PC middels massaopslag-modus dan kun je je geheugenkaart als apart opslagstation gebruiken. Dit houdt in dat je ook eerst kunt gaan bladeren in de bestaande mappen die al op je 1GB kaartje voorgeinstalleerd waren bij aanschaf van het toestel.
Ik word daar niet echt wijs uit!
Ik heb via de MapLoader van Smart2Go enkele niet-Benelux kaarten geinstalleerd op mijn N95, maar kan geen 1 kaart echt terugvinden waar ze zitten op het geheugenkaartje. Ik ben ernaar gaan zoeken, omdat de accu van mijn N95 tijdens de installatie van 1 van de kaarten leegraakte en de download niet werd afgemaakt. Daarom heb ik maar die download overnieuw gestart (geen resume functie!) maar tot mijn verbazing gaf de MapLoader aan dat de ruimte die met de vorige, mislukte download werd gemoeid, niet werd vrijgegeven en dat ik dus minder vrije ruimte over zou houden dan wanneer de download in 1 keer goed was gegaan. Als ik nou eens wist waar al die bestanden precies naartoe gaan, dan had ik de overbodige kunnen verwijderen. Ik kan overigens ook de verborgen bestanden bekijken (die optie staat bij mij in XP aan)
Je kan ook voor de optie "wis alle mappen" oid kiezen. Dan zou hij ze moeten wissen en kan je ze opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:31:
[...]

Had precies hetzelfde! Voor mij geen screenprotector meer erop!

Ze zeggen dat je hem droog moet fohnen. Dat werkt inderdaad. Maar dan krijg ik hem er nog niet goed op...

Ik zou zeggen, vertouw de bescherming van Nokia maar...

O ja, voor de mensen die willen msn-en

Check via je mobile browser:
http://mobile.live.com
kies dan de beta versie van msn! Je kunt dan via de browser gewoon msn-en...
heb nog eens geprobeerd net, en eerst GOED gezocht op internet.. maar nu zittie stuk beter.. geen luchtbelletjes, heb wel 2 hoekjes omhoog een klein beetje maar das door dat ik hem gesloopt heb :p verder zittie goed.

Dit was voor mij wel hulpzaam:
Here are a few tips for the installation of the Brando screenprotectors. They've worked fine for me and no-one can tell they're on, especially on the NX.

- First, take a long, hot shower or bath and make sure there's plenty of steam in the bathroom when you finish. This will make the dust particles heavier and they don't float around as much.

- Take your NX, the screen protector and a roll of scotch tape (the kind that peels off without leaving any traces) to the bathroom.

- Clean your NX display with a lint-free cloth, such as the ones used for cleaning eyeglasses.

- Peel off the protection of the Brando and cover the sticky side with scotch tape bands. I usually do that horizontally so they're easier to peel off.

- Peel off the first of the bands and place the protector on the display. You can then peel slowly, band by band, so that they adjust nicely. This also avoids any dust or lint from getting on the sticky surface of the protector.

That's it ! If you do it carefully and take your time, it will work just fine. You can be sure there will be no dust or scratches whatsoever.

If you need to take the protector off, use your nail to peel it off from a corner.
Wat ik gedaan heb is, Douche aangezet, paar min gewacht, protector afgewassen, met brillendoekje schermpje en protector gedroogd. Krijg je alsnog stof op je protector natuurlijk.. maar toen een rolletje scotchtape meegenomen, is plakband die geen vlekken achterlaat.
Over hele protector horizontaal reepjes plakband geplakt die elkaar overlappen, en dan langzaam bovenstestukje eraf halen, de protector meteen op telefoon plakken en dan zo verder de plakband eraf halen. De plakband trekt de stofdeeltjes mee, en dan komt de protector meteen tegen je scherm. Resultaat vrijwel geen stofdeeltjes/luchtbelletjes meer.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

DoubleD1980 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:38:
[...]

Je kan ook voor de optie "wis alle mappen" oid kiezen. Dan zou hij ze moeten wissen en kan je ze opnieuw downloaden.
Helaas, maar die knop is inactief bij mij :(
En trouwens, na het succesvol installeren van een kaart zie je die niet terug in het lijstje van MapLoader. Je zou die bij wijze van spreken gewoon nog een keer ERNAAST kunnen installeren. Ipv. dat dat "slimme" programma dan zegt heeeyy...je hebt die kaart al, overschrijven? Nee hoor! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daarnet de nieuwe firmware erop gezet en hij gaat merkbaar een HEEL stuk sneller...
vooral het scrollen tussen de media (filmpjes en foto's) ging bij de vorige firmware erg traag en dit gaat nu enorm vlot...

voor de rest had ik niet echt problemen dus zie ik ook niets nieuws...maar ik ben erg tevreden met de snelheid nu...

verder ben ik afgelopen weekend 4 dagen aan zee geweest en met wat gebruik van GPD, WiFi, foto's en fimpjes, bellen en sms'en hield hij het toch +/-8uur vol...ik denk dat dit toch wel goed is voor een "halve laptop"...

zoals je merkt...ik ben erg tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
sl1200 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:25:

@crackanimal
Je zei dat je Brodit-houder inmiddels op actief staat. Bedoel je dat die binnenkort aan je wordt uitgeleverd? Zo ja, laat ons weten hoe die bevalt, want op de foto ziet die er goed uit!
EDIT: ik zie op hun site nu staan:"Available for delivery May 4th" ;)
nee dat ik een actieve houder in backorder had staan :-)

Brodit moet het dan eerst nog naar de leveranciers sturen, dan pas zal mijn bestelling betaald en verstuurd gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Ik volg dit forum al een tijdje, maar ik heb nog niemand gehoord over een virusscanner voor op de N95?

Wordt het aangeraden die erop te zetten? En zo ja, welke is het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
lauw8 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:17:
Ik volg dit forum al een tijdje, maar ik heb nog niemand gehoord over een virusscanner voor op de N95?

Via het downloaden programma kan je er één opzetten. F-Secure geloof ik. Maar ik ben niet van plan dat te doen. Telefoon zal er trager door worden en ook de batterij zal sneller leeg zijn. Gewoon niets installeren wat je niet vertrouwd en niets aannemen van onbekende bluetooth-ers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de update van firmware:

zoals ik eerder al zei...het toestel is STUKKEN sneller (lees enkele berichten hierboven)

De GPS heeft ook een betere fix, buiten kreeg ik veel sneller een fix en toen ik naar binne wandelde en het toestel op de keukentafel legde (+/-1m van de vanster met dubbel beglazing) bleef het toestel zijn fix toch behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
lauw8 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:17:

Denk dat je hiervoor beter in het Symbian S60 topic kan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:54:
ik heb daarnet de nieuwe firmware erop gezet en hij gaat merkbaar een HEEL stuk sneller...
vooral het scrollen tussen de media (filmpjes en foto's) ging bij de vorige firmware erg traag en dit gaat nu enorm vlot...

voor de rest had ik niet echt problemen dus zie ik ook niets nieuws...maar ik ben erg tevreden met de snelheid nu...

verder ben ik afgelopen weekend 4 dagen aan zee geweest en met wat gebruik van GPD, WiFi, foto's en fimpjes, bellen en sms'en hield hij het toch +/-8uur vol...ik denk dat dit toch wel goed is voor een "halve laptop"...

zoals je merkt...ik ben erg tevreden...
wat betrefd die snelheid van de menuutjes: hoe lang duurt het bv. om een menu item te openen of een sms bericht. Ik vind de symbian 3rd toestellen in dat opzicht vaak wat traag namelijk. In het begin is alles nieuw en stoort het niet zo, maar als je het toestel wat beter kent gaat het erg irriteren als je een seconde moet wachten op elk menu item dat je open of sluit. Kun je het misschien vergelijken met andere symbian smartphones die je hebt gehad/gebruikt?

Ik heb nu de E50 en ik denk dat de overstap naar de n95 meer dan waard is, alleen baal ik dat de batterij duur zo slecht is, anders was het een perfect toestelletje geweest. 2 dagen is nog acceptabel maar 1 dag is echt erg weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Geweldig! Bij mij is de Gallery wel vlot maar niet mega vlot meer nu er wat zooi in staat.
Dus mooi om te weten dat het op media gebied wat verbeterd is.

Maar...
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:54:
Iedereen heeft het volgende probleem: "Memory Full" errors bij het afspelen van films als je de Gallery opent vanuit dat mooie menu dan wel niet vrijwel altijd als je het filmpje wilt opstarten direct vanuit de camera modus als je deze net hebt opgenomen.
Autsj! Heel irritant is dat!
(En heel schaamtelijk als je vol trots iemand laat kloten met dat ding en zo'n memory full error voor zijn neus krijgt!)
Dus... als jij dit nog even zou kunnen testen zou dat heel cool zijn en dan ben ik ook meteen over als dit gefixed is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:55:
nou helaas ondanks alle tips krijg ik de maploader niet aan de praat. ik heb xs4all en ik zie dat meer mensen met xs4all hier last van hebben... zou het dan toch daar aan liggen??
Zojuist een mail terug gehad van Xs4All met het volgende:
Beste Michael,

Helaas valt dit probleem buiten de ondersteuning van de XS4ALL Helpdesk. Indien u echter
duidelijk kunt aantonen dat dit probleem zich alleen binnen het netwerk van XS4ALL voordoet zou
ik u willen adviseren ons zoveel mogelijk informatie op te sturen waaruit dit blijkt.

Op dat moment kunnen wij het probleem in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Mauro Smit
--
XS4ALL Helpdesk
Kortom iedereen die Xs4All heeft en problemen met Maploader. Mail met helpdesk@xs4all.nl!!!!

Iedereen die bij Xs4All zit en de MapLoader niet werkt. Mail naar mij michael[at]k-id.nl en dan breng ik alle gegevens direct over naar Xs4All.

[ Voor 7% gewijzigd door MichaelK1985 op 01-05-2007 16:44 ]

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
is het bij Smart2Go ook mogelijk zelf POI's in te voegen? flitspalen zouden namelijk wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:36:
Geweldig! Bij mij is de Gallery wel vlot maar niet mega vlot meer nu er wat zooi in staat.

Maar...

[...]

Iedereen heeft het volgende probleem: "Memory Full" errors bij het afspelen van films als je de Gallery opent vanuit dat mooie menu dan wel niet vrijwel altijd als je het filmpje wilt opstarten direct vanuit de camera modus als je deze net hebt opgenomen.
(En heel schaamtelijk als je vol trots iemand laat kloten met dat ding en zo'n memory full error voor zijn neus krijgt!)
Dus... als jij dit nog even zou kunnen testen zou dat heel cool zijn en dan ben ik ook meteen over als dit gefixed is! :D
Ik heb het net even uitgeprobeerd....:
-camera starten
-filmpje opnemen
-stoppen
-het zonet opgenomen filmpje bekijken

dit lukte zonder probemen. Ik heb zelfs met de realplayer nog open, nog enkele andere applicatie's opgestart (Maps, berichten, Muziekspeler) en nog steeds geen problemen.

ik moet wel zeggen dat ik met de vorige software dit probleem ook niet gezien heb, maar het kan zijn dat ik de juiste handelingen niet had uitgevoerd toen...had er nog niet heel veel mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
iemand anders het programmatje SpotOn om de flits als zaklamp te gebruiken geprobeerd? Hij zet bij mij namelijk alleen het rode lampje aan, de LED zelf niet.. niet erg nuttig dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Razor109 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:58:
iemand anders het programmatje SpotOn om de flits als zaklamp te gebruiken geprobeerd? Hij zet bij mij namelijk alleen het rode lampje aan, de LED zelf niet.. niet erg nuttig dus :D
Ik heb hetzelfde idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kon dat update programmaatje geen update vinden.
Ik heb hem gekregen met 10.0.0.018.
Is dit al de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas voor mij 1e probleem.
8)7 Looping melding -windows portable device- en -N95- nieuwe hardware gevonden.
Verder heeft dit invloed op mijn Logitech usb-cordless mouse, setpoint instellingen (toewijzing muisfuncties) kwijt.

Effe gegoogled kwam ik op volgende link
http://discussions.nokia-...=by_date_ascending&page=2

Iemand meer succes geboekt? _/-\o_

pc suite 6.83.14.1
firmware 11.0.026

Keep smiling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crackanimal schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:31:
[...]

Hotmail is helaas een vreemde eend in de bijt, en zonder te betalen (abonnement bij hotmail), is er geen mogelijkheid om de hotmail e-mail binnen te krijgen in de telefoon. POP toegang tot hotmail (dus ook hotmail in outlook (express) is niet mogelijk) is helaas alleen weggelegd voor betalende hotmail gebruikers.
Dit is nieuw voor mij. Ik ben zelf betalende gebruiker van hotmail.
Heb jij info over de manier waarop ik dit in kan stellen op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:08:
[...]

Dit is nieuw voor mij. Ik ben zelf betalende gebruiker van hotmail.
Heb jij info over de manier waarop ik dit in kan stellen op mijn telefoon?
Ik denk dat je bij hotmail moet instellen dat het ook als popmail moet functioneren. Daarna kan je in je N95 bij berichten een mailbox voor hotmail aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

DoubleD1980 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:1:
[...]
Ik denk dat je bij hotmail moet instellen dat het ook als popmail moet functioneren. Daarna kan je in je N95 bij berichten een mailbox voor hotmail aanmaken.
Ik denk dat je je vergist. Bij Hotmail Plus zit Outlook en Outlook Express ondersteuning, geen POP mail ondersteuning. Als je hem toevoegd in Outlook dan herkent deze dat het een Hotmail account is en start dan automatisch iets op waardoor de juiste instellingen op de juiste plek komen. Helaas geen pop dus.

Als je Hotmail en Messenger graag gebruikt, dan zal je voorlopig alleen aangewezen zijn op Windows Mobile toestellen. Microsoft probeert deze troefkaart zo lang mogelijk lekker allen voor zichzelf te houden om de Windows Mobile toestellen een uniek verkoopargument te geven.

Ik heb zelf ook nog de HTC S710 in gebruik en deze draait op Windows Mobile 6. Hotmail en Live mail worden dan zelfs gepushed naar het toestel (ja, daar sta je van te kijken he) en met Messenger kun je nu filetransfers doen, buzzers ontvangen (vibrafunctie), smilies zien, zenden en ontvangen, de schermafbeeldingen zien van de persoon met wie je chat en nog veel meer van dit soort leuke dingen. Het is er echt enorm op vooruit gegaan sinds Windows Mobile 6. Als je het dan vergelijkt met een Nokia dan is die ondersteuning maar erg magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersincap schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:41:
Mijn N95 wil niet meer boven of beneden schuiven. Vanmorgen was er helemaal geen probleem, het is net begonnen. Het gaat heel moeilijk.
Dit had ik ook... ging weer over. Maar heb toch m'n toestel omgeruilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

crackanimal schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:39:
[...]
Je probeert te zeggen dat ik moet overwegen een parrot MK6000 aan te schaffen?
Ik hoop echt het werkende te krijgen met mijn huidige Nokia CK-7W, maar misschien wordt het eens tijd om dat ding te gaan vervangen. Via Pop-Port werkte hij super! maar ook de nieuwe brodit houder welke momenteel voor mij in back-order staat is 'actief' en zal alleen stroom doorsluizen. ik had echt gehoopt dat nokia met een oplossing kwam voor een 'wired' installatie..
Ik zie dat jij nogal wat speeltjes hebt om te testen, hier in dit topic. Dus de vraag: welke (betaalbare) carkits ondersteunen dit a2DP dan; zouden een goede vervanging zijn van mijn CK-7W? of komt nokia nog met een kabeltje o.i.d. of oplossing op het bluetooth gedeelte?
De bedoeling was iedereen te laten delen in mijn ervaring, of je daarna in overweging wilt nemen of dit misschien iets voor jou is, is volledig aan jezelf.

Nokia komt zelf ook binnenkort met een multimedia carkit, de CK-20W. Naast A2DP ondersteuning zit hier ook direct een externe GPS ontvanger in. Dit zou de carkit moeten zijn voor de N95. Ik heb er nog geen een mogen ontvangen om te testen, zodra ik dat gedaan heb laat ik het hier nog wel weten. Eén punt vind ik al wel jammer bij voorbaad aan dit toestel en dat is de houder. Nokia heeft er blijkbaar voor gekozen om geen toestelspecifieke houders meer te gaan maken en zoekt het meer in de universele houders. Juist de zakelijke gebruikers willen nu graag iets meer betalen voor een mooie en goedpassende toestelhouder en dat kan dan niet meer. :'(
Verder ben ik erg benieuwd hoe die in de praktijk gaat werken :)

Parrot heeft inmiddels ook al de ML6100 aangekondigd, met afneembaar display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

rclahsen schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:59:
[...]
Mooi! :) Ik heb ze ook een mailtje gestuurd, dus je bent dan niet de enige die het bij ze meldt ;). Het gekke is dat ik bij Truphone (een ander voipbedrijfje) geen last heb van 'spooktelefoontjes'...maar ik wacht het bericht van Betamax af.
Heb jij er nu nog last van? Sinds gisteren heb ik het helemaal niet meer. Gisteren ook toevallig een update gedaan aan mijn N95, wellicht heeft dit er iets mee te maken. Of heeft Betamax toch de mail gelezen en er iets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zonet de Brando Ultra Clear screenprotector opgehangen, dit ging ovrigens super en nu ben ik toch een beetje meer gerust.

Grappige vermelding trouwens op de verpakking van de protector:
WARNING!: DO NOT wash protector with mobile phone! Wash ONLY protector!

hehe...gekke chinezen :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf nog een mio 701 liggen die ik voor navigatie gebruik draait op windows mobile 5 en msn draait daar lekker op denk dat we voorlopig tevreden moeten zijn met agile en wring voor msn misschien dat er ooit nog een werkende windows live komt voor de n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik weer het ' speling' onderwerp aansnijd, maar ik had er de eerste dagen geen last van,. maar nu lijkt het wel erger te worden,. of ik begin me er meer aan te irriteren.

is er al iemand geweest die zijn toestel heeft laten repareren. of in iedergeval de speling eruit heeft laten halen ?
of heeft iedereen die die speling had met het toetsenbord de telefoon gewoon teruggebracht ?

zit die speling bij jullie ook aan de rechter onderkant ? dus de kant van de C en rode toets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:09:
sorry dat ik weer het ' speling' onderwerp aansnijd, maar ik had er de eerste dagen geen last van,. maar nu lijkt het wel erger te worden,. of ik begin me er meer aan te irriteren.

is er al iemand geweest die zijn toestel heeft laten repareren. of in iedergeval de speling eruit heeft laten halen ?
of heeft iedereen die die speling had met het toetsenbord de telefoon gewoon teruggebracht ?

zit die speling bij jullie ook aan de rechter onderkant ? dus de kant van de C en rode toets ?
Ik heb toevallig vanmiddag mijn toestel omgeruild tegen een exemplaar welke niet de speling had, het zat bij mij inderdaad ook meer aan de rechterkant dan links.
Het toestel wat ik nu heb heeft het totaal niet en voelt een stuk solider aan.
De enige speling die er nu nog in zit is die in de slide (van boven naar benede) en dit is heel weinig (lees, stoort me niet echt). (hoor graag van mensen met een ander "goed" toestel die deze speling ook hebben of juist niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren en dames, nog 2 vragen over de N95.

Als ik naar http://pda-t-mobile.nl ga zie ik allemaal mooie mobiele links, de grap is dat als ik op Radio Luisteren klik de site roept dat ik GEEN pda of GSM ben maar een pc en dus geen toegang heb. Nu vraag ik je? De N95 is een GSM en geen normale pc maar mooi dat ik daar niet mag komen.
Iemand een idee??

Als ik een mail krijg op de N95 van een hotmail account of een nieuwsbrief (ibood/radio.nl) lees ik dat er een converie fout is...... In de mail is wel een .Html en die kan je dan wel gewoon openen.

Rara wat kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 20:06
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:16:
Bij mij lukt het update van de FW niet.. De batterij is gewoon opgeladen, maar na een tijdje komt NSU met de volgende melding; 1. Remove battery and charger from phone 2. Insert battery and connect charger 3. Press the phone's power button for a few seconds
Click 'Retry' to continue with phone's recovery, als ik dan op next klik start de telefoon dus opnieuw op (oude FW staat er dan nog op als ik kijk) en dan gaat hij weer verder waar hij gebleven was alleen na een tijdje komt deze melding weer en zo kom ik dus niets verder..

Ik heb de kabel gewoon in stand 'PC Suite' staan..

Hoe hebben mensen de FW update uitgevoerd, hebben jullie deze stap ook uit moeten voeren??

Met mijn N80 ging een FW-update altijd wel goed..
Ik had dit ook, ik heb toen m´n laptop (windows XP pro) opnieuw opgestart nadat ik de usb-kabel uit de telefoon had gehaald. Toen de kabel er opnieuw ingedaan, er werd nieuwe hardware gevonden, en daarna NSU gestart. Nu staat de nieuwste firmware erop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik ben vooral benieuwd naar de tv-out functie.

Heeft iemand al eens geprobeerd een powerpoint presentatie te geven via de tv-out functie icm een beamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:42:

Als ik naar http://pda-t-mobile.nl ga zie ik allemaal mooie mobiele links, de grap is dat als ik op Radio Luisteren klik de site roept dat ik GEEN pda of GSM ben maar een pc en dus geen toegang heb. Nu vraag ik je? De N95 is een GSM en geen normale pc maar mooi dat ik daar niet mag komen.
Iemand een idee??

Als ik een mail krijg op de N95 van een hotmail account of een nieuwsbrief (ibood/radio.nl) lees ik dat er een converie fout is...... In de mail is wel een .Html en die kan je dan wel gewoon openen.

Rara wat kan het zijn?
Tunin FM downloaden die gebruik ik ook :)
Heb je veel keuzen uit zenders waaronder radio 538

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:36:

Maar...

[...]

dit komt omdat je teveel applicaties open hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch wel verstandig om alles weer eens op een rijtje te zetten en een derde deel te openen.
De Topic strarter heeft aangegeven dit nu niet te kunnen en heeft gezecht dat zijn TS gecopieerd mag worden.
Ik vind het zelf wel appart dat er op 3 'Grote N95 topic's' 3 TS zijn.
Ik wil het wel starten maar ik kan alle info niet verzamelen uit het topic van wege drukte op school en werk.
Dus ik denk dat er iemand op moet staan om alles een beetje terug te zoeken en te verwerken in een nieuw Topic. Hiermee wil ik eventueel wel helpen. Ik heb zelf ook nog niet helemaal de kennis van wat er allemaal mogelijk is binnen het forum van tweakers betreffende startposts.

Wie staat er op om een nieuw topic te maken of eventueel samen te werken aan een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag misschien, maar productcode van mijn N95 is 0536065 (EURO2). Is dit dan wel een origineel Nederlands toestel? Heb hem namelijk ook van 2call.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:17:
Domme vraag misschien, maar productcode van mijn N95 is 0536065 (EURO2). Is dit dan wel een origineel Nederlands toestel? Heb hem namelijk ook van 2call.......
Ik dacht dat Nederland in de Euro1 zone zit. Ik weet niet waar 2call ze vandaan heeft gehaald maar dit kan wel eens lastig gaan worden voor de mensen die ze daar gekocht hebben. Volgens mij worden die dan allemaal Engels. Ik zou even afwachten op het resultaat van iemand die naar een Nokia Service Point is geweest of het allemaal wel goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 14-09 12:43
Ik heb vandaag ook maar mijn nokia geupdate. Tot mijn verbazing kreeg ik ook de engelse versie ineens. Ik heb mijn telefoon gewoon bij belcompany gehaald achter op stond ook een code 0536065. Maar echter ik kon wel gewoon taal veranderen in nederlands bij instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
@ Robert ik wil je graag PM'en ivm info die hier niet in het forum hoeft te komen en info(a)robertwebbe.nl werkt niet. PM'en ook niet overigens...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:36:
[...]

Ik dacht dat Nederland in de Euro1 zone zit. Ik weet niet waar 2call ze vandaan heeft gehaald maar dit kan wel eens lastig gaan worden voor de mensen die ze daar gekocht hebben. Volgens mij worden die dan allemaal Engels. Ik zou even afwachten op het resultaat van iemand die naar een Nokia Service Point is geweest of het allemaal wel goed komt...
Lastig gaan worden? Haha, ik denk dat het eerder lastig is voor hun dan voor mij. Want als blijkt dat het een import is (ook al zou ik er garantie op hebben), dan eis ik van ze dat ze het toestel omruilen voor een Nederlands exemplaar. Anders hebben HUN een probleem...
Vond de service daar toch al niks. Je wordt daar sowieso al als snot behandelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:44:
Ik heb vandaag ook maar mijn nokia geupdate. Tot mijn verbazing kreeg ik ook de engelse versie ineens. Ik heb mijn telefoon gewoon bij belcompany gehaald achter op stond ook een code 0536065. Maar echter ik kon wel gewoon taal veranderen in nederlands bij instellingen
Zelfde productcode dus, maar wel meteen software in het Nederlands. Snap er echt niks meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Het moet niet gekker worden maar ook de update gedraaid zonder enig probleem. Soepel!
Dank voor alle tips, hij is nu idd een stuk soepeler, met name dat draaimenu met dat video eronder. Alles loopt top. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 14-09 12:43
Trouwens nog een vraag. Wie weet een goede website voor accesoires voor de nokia n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelK1985 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:39:
[...]

[...]

Kortom iedereen die Xs4All heeft en problemen met Maploader. Mail met helpdesk@xs4all.nl!!!!

Iedereen die bij Xs4All zit en de MapLoader niet werkt. Mail naar mij michael[at]k-id.nl en dan breng ik alle gegevens direct over naar Xs4All.
Ik zit dus bij Xs4all en ik dacht echt dit kan toch nooit...

connect ik stiekem met een unsecured wireless netwerkje van een van m'n buren met m'n laptop, werkt maploader gewoon.... 8)7

Maar goed, nu ff wat downloaden. Buurman bedankt! d:)b _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
skulldigger schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Parallels Desktop for Mac of VMWare Fusion gebruiken
Thanks, had gehoopt dat er een mac alternatief zou zijn voor de pc suite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
skulldigger schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:51:
[...]

Ik gebruik de Nokia Software Updater via Parallels Desktop for Mac en het werkt prima op mijn Macbook Pro.
Fijn te weten, ik ga er ook mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:47:
[...]

Lastig gaan worden? Haha, ik denk dat het eerder lastig is voor hun dan voor mij. Want als blijkt dat het een import is (ook al zou ik er garantie op hebben), dan eis ik van ze dat ze het toestel omruilen voor een Nederlands exemplaar. Anders hebben HUN een probleem...
Vond de service daar toch al niks. Je wordt daar sowieso al als snot behandelt...
zij staan anders bekend om de goede service en kennis. Wellicht dat zij ook verrast zijn dat het om importtoestellen gaat. Wie controleert nu die productcode als als er nederlands op zit en een nederlandse handleiding bij zit. Komt vast wel goed

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Inderdaad! 2call.nl is 'n onwijs goed(kop)e shop met 'n uitstekende service (check de shopsurveys!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:16:
Inderdaad! 2call.nl is 'n onwijs goed(kop)e shop met 'n uitstekende service (check de shopsurveys!)
Ik krijg anders altijd maar halve antwoorden op m'n vragen en hele korte antwoorden. En website werkt dus niet goed. Verwijderde orders worden later alsnog verzonden :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile laat wel lang op zich w8en!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mij telfoon updaten met de nieuwe software maar dit lukt niet.

Als ik (http://nds1.nokia.com/fil...ftwareUpdaterSetup_en.exe) download, wil dit programma niet opstarten onder Vista.

Kan iemand duidelijk uitleggen hoe ik de telefoon kan upgraden?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:58:
Ik wil graag mij telfoon updaten met de nieuwe software maar dit lukt niet.

Als ik (http://nds1.nokia.com/fil...ftwareUpdaterSetup_en.exe) download, wil dit programma niet opstarten onder Vista.

Kan iemand duidelijk uitleggen hoe ik de telefoon kan upgraden?
Dat is ook geen werkende link die je erbij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm jammer, na die update krijg ik nog steeds ruis in m'n opgenomen filmpjes... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:36:
[...]

Dutch valt onder Euro2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de T-Mobile webshop een stuk goedkoper dan andere webwinkels?
Het lijken wel oplichters als je ze met T-Mobile vergelijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:47:
[...]

Idd 2call is echt niet een goede zaak. Zo hebben ze mij de pukcode ontnomen van mn Telfort simkaart. Die zat in zon grotere kaart met daarop een kraslaag. Dat kraslaagje wordt doodleuk weg geknipt. Heb je puk nodig kan je m niet vinden, ga zo eens 2cal mailen. Mag je er nog voor betalen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:42:

Iemand een idee??

Rara wat kan het zijn?
probeer eens een andere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
MichaelK1985 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:39:
[...]

[...]

ik heb exact hetzelfde probleem hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Libbz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 04:34:
[...]

ik heb exact hetzelfde probleem hier!
zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Laatst online: 27-06 10:10
Gisteren ben ik terug geweest naar de winkel waar ik mijn n95 heb gehaald. Daar heb ik gezegt dat ik moeilijk naar boven en beneden kon schuiven. Daarnaast had ik een dikke kras gekregen aan de achtkant v/d display (als je naar boven slide). Ik krijg een nieuwe n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
RSD1982 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:36:
[...]

Idd 2call is echt niet een goede zaak. Zo hebben ze mij de pukcode ontnomen van mn Telfort simkaart. Die zat in zon grotere kaart met daarop een kraslaag. Dat kraslaagje wordt doodleuk weg geknipt. Heb je puk nodig kan je m niet vinden, ga zo eens 2cal mailen. Mag je er nog voor betalen ook.
Ik heb al jaren lang goede ervaringen met 2Call, mijn N95 komt daar ook vandaan, na update gewoon Nederlands geen enkel probleem, denk dat het meer aan herkenning van Nokia ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Laatst online: 10-09 17:46
RSD1982 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:36:
[...]

dat had ik vorig jaar ook, maar geloof dat ze die in een brief sturen appart van je telefoon om eventueel misbruik te voorkomen. Verder weet ik het niet meer precies zeker want is alweer een jaartje geleden, maar kan me wel herinneren dat dit appart ging. Misschien even een mailtje naar hun sturen?
Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.