Net terug van vakantie en me pakketje lag inderdaad te wachten op me....
Nokia N95 Sand (finland, v10.0.0.18)
Slider vind ik dan persoonlijk wel irritante speling hebben, zoals eerder hier vermeld, zeker omdat dit out-of-the-box al is. Heb precies hetzelfde met dat alleen de rechteronderkant in uitgeschoven positie gewoon heel erg gammel is. Hoop echt dat dit door een NSP verholpen kan worden zoals eerder hierboven beschreven, anders gaat ie echt terug in de hoop voor een stabielere.
Voor de rest alleen maar pluspunten met als uitschieters de videomode en de tv-out. Erg goed gedaan, zeer makkelijk en werkt perfect. Video in maximale kwaliteit is echt goed te noemen imho zeker voor een telefoon. Batterij heb ik nog niet echt onder handen genomen omdat ik hem nu pas voor de 2e keer heb opgeladen van leeg naar helemaal vol. Browsen is super, dat beelddraaien ook.
GPS voor zover zeer tevreden over, nog niet mee gereden maar qua fix (+/- minuutje) en positiebepaling, routebepaling deed ie het goed.
Heb net YouTube erop gezet, erg leuk alleen jammer dat het nog niet de echte features heeft van de "echte" youtube filmpjes (qua zoeken enzo) en daarbij heel veel buffer-lag (icm t-mobile pit), maar misschien omdat het nog in beta is.
Heb door al het heen en weer geklik, geactiveer enzo wel al een reboot gehad, in mijn geval tijdens een tel gesprek, dus denk dat er nog behoorlijk wat SW improvement ligt, maar daar maak ik me qua updates niet zo druk om, die komen toch bijkans rap voorbij.
Voor de rest ga ik hem nu nog niet afconfigureren qua software, contacten etc etc etc eer dat die slider verholpen is......
P.S. heeft iemand al een barcode ingescand en uitgelezen ???
[
Voor 16% gewijzigd door
martincm op 29-04-2007 21:06
]