Ik heb qua gps fix erg wisselende resultaten. Soms staat ie in de open lucht minuten te herkauwen, probeer ik het op dezelfde plek opnieuw dan is het in 10 seconden raak. Ik heb niet het idee dat het via instrumenten GPS sneller gaat dan via kaarten. Het wisselt gewoon flink; lijkt wdb erg op mijn tomtom gps antenne uit 2003.
Wat een gezeur trouwens van dat tomtom ondersteunt interne GPS wel/niet. Ik dacht dat devices tegenwoordig in het OS werden gedreven voor alle toepassingen om gebruik van te maken. Lijkt wel weer dos-tijd : ondersteunt wordperfect mijn printer al.
Iha ben ik tevreden over dit speeltje.
Uitgezoomd in landscape webbrowsen gaat prima.
Mbt speling denk ik na 3 dagen misschien eindelijk wat ze er mee bedoelen (niet erg dus).
Als een wifi verbinding niet lukt loopt'ie vast.
Mijn oude "sis" software wordt stuk voor stuk geweigerd, "jar" apps gaan wel.
Batterijduur vind ik meevallen. Als ik met mijn eervorige 7650 een beetje ging zitten spelen zag ik die in mijn handen leeg lopen. Met deze kan ik met experimenteren wel een dagje vooruit.
Hij is zalig compact en licht en (echt mooi is ie niet maar) op de een of ander manier is het niet zo'n lelijk uitschuifbaar doodskistje als de 7650.
De foto's zijn dan wel 5MP maar vertonen die typische fletsige kleuren en neiging om detailering samen te vatten tot impressionistische kunst. Ook het typische compact camera probleem van we kunnen wel tot op 10cm in close-up modus macro foto's maken (voor mij als dierenarts erg interessant voor archivering en second opnion) maar scherpstellen op korte afstanden is een drama.
voorbeeld:
http://www.xs4all.nl/~admicare/admicare/27042007014.jpg
no excuses: veel licht, object in centrum, veel detail om op scherp te stellen, 25 cm afstand.
In vista gaat er van alles mis. Sleep foto uit phone browser naar desktop. Kopieerplusje verschijnt geen foutmelding maar er gebeurt niets. Verplaatsen ipv kopieren: er gebeurt wel wat (ben origineel kwijt). Link voor updaten pc suite ontbreekt in vista, in xp wel aanwezig.
Niet veel klachten over geluidswaliteit of bijgeluiden. Vorige nokia 6630 was voor m'n gevoel iets verstaanbaarder.