Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

ahum is er ook ergens een gratis versie? maw heeft iemand ervaring met een gratis versie (googlen kan ik zelf wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:29:
[...]

Ik zag het vanochtend ook staan: -39,97 misschien is dat omdat je per kwartaal verzekerd?
3 * 9,95 + 8,50 administratie kosten. Denk dat het dat is.
`
hmm dat zou inderdaad kunnen kloppen maar dan nog komt het totaal niet op 39,97 neer :)

trouwens, ik heb ook de sand en tot nu toe geen enkele speling en verder ook totaal geen problemen. ik had ook gelijk de eerste gekocht die binnen was gekomen, heb ik even geluk :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

dcell schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:55:
[...]

ik heb er al 2 dagen eentje in mijn N95 zitten. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Heb wel eerder mini-sd kaartjes gehad van Kingmax. Ik had daar ook nooit problemen mee ...
Sandisk 2 GB gehaald voor 31, dus wat is het verschil ?

Verder de telefoon nu een tijdje in gebruik:

- Grootte en gewicht _/-\o_
- Foto's vind ik tegenvallen in het donker, maar dit was te verwachtten.
- Nog hier en daar een paar bugs, maar die worden wel opgelost:
oa. Als je een filmpje maakt en je hebt de telefoon in horizontale stand, dan speelt het filmpje niet in landscape af, maar moet je de telefoon weer draaien. Als je dit vanuit Gallerij doet, gaat dit wel goed.

- GPS nog niet gebruikt, kon zo snel geen fix krijgen..
- Internet is top ! Handiger als verwacht.
- Sommige Java games / Symbian Apps werken niet goed

- TV Out optie is grappig, en gaat goed gebruikt worden in mijn auto via TFT. Er zit wel een lag in van 1 sec, of dat lag aan mijn telefoon gisteren.

Ik las hier een stuk terug dat iemand vond handsfree nogal zacht is ?
Dat is bij mij ook, maar misschien is dat een instellling ? Heb er verder nog niet naar gekeken.

Verder top telefoon ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Voor diegene die interesse hebben in themes

hxxp://www.mobilecastle.biz/mobiles/nokia-n-series-e-series-themes/

Vooral die van BABI zijn geweldig ;)

hxxp://www.babinokia.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:21:
[...]

Nee, de speling waar we 'last' van hebben merk je als 'ie open is. Als je dan rechts een knop indrukt op de slider dan druk je eerst de slider een tegen de foon aan en vervolgens de knop in, waardoor je een dubbele aanslag hebt.

En ja, die MSN mag van mij ook wel geupload worden.
Thankss! Nou die speling heb ik dan niet. Heb ook een Sand, Made in Finland. Zijn er geen opties voor de functie van het opensliden? Als je m open schuift neem je op, maar als je m terug schuift verbreekt hij niet de verbinding.

En tijdens het internetten is er ook iets mafs, als je de eerste keer het opties scherm opent dan staat 'zoomopties' er niet, de tweede keer dat je op opties drukt staat hij er wel :>

En het is niet zo handig dat je geen standaard WLAN incl Key kunt instellen bij applicaties, als je iets opstart word er steeds naar de Key gevraagd. Handig dus om je key op te slaan in je bericht concepten bijvoorbeeld om zo vanuit daar te copy pasten.

En nog steeds niemand die een werkende msn upload? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:29:
[...]

En het is niet zo handig dat je geen standaard WLAN incl Key kunt instellen bij applicaties, als je iets opstart word er steeds naar de Key gevraagd. Handig dus om je key op te slaan in je bericht concepten bijvoorbeeld om zo vanuit daar te copy pasten.
Je kunt dit wel instellen. Mijn WIFI verbinding heeft ook een Key nodig, eerst moest ik die elke keer invoeren, maar via, ik meen, connection manager kun je instellen wat je access point is. Als je daar je Key invoert kun je vervolgens keer op keer verbinding maken zonder hernieuwde ingave!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals...
Wie kan mij de link geven naar de weatherbug
widset (widget) ??
Hij moet er zijn maar ik kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:41:
[...]

Je kunt dit wel instellen. Mijn WIFI verbinding heeft ook een Key nodig, eerst moest ik die elke keer invoeren, maar via, ik meen, connection manager kun je instellen wat je access point is. Als je daar je Key invoert kun je vervolgens keer op keer verbinding maken zonder hernieuwde ingave!
heb ik ook al een keer uitgelegt in dit topic. Vergeet niet te kijken of je een shared of open key heb. Op de nokia staat het volgens mij standard op open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:13:
[...]

...
- TV Out optie is grappig, en gaat goed gebruikt worden in mijn auto via TFT. Er zit wel een lag in van 1 sec, of dat lag aan mijn telefoon gisteren.

Ik las hier een stuk terug dat iemand vond handsfree nogal zacht is ?
Dat is bij mij ook, maar misschien is dat een instellling ? Heb er verder nog niet naar gekeken.

Verder top telefoon ! _/-\o_
Tijdens het bellen de volumeknoppen op de zijkant van de telefoon gebruiken... Ging bij mij stukken harder! Of heb je dat al gedaan?

Muziekspeler is gewioon erg goed. Heb weinig ruis gehoord, maar ik heb al wat ruis in mijn eigen oren :9 .
En ja, TV out heeft wel wat vertraging, maar ziet er verbazingwekkend goed uit!
Foto's vond ik ook goed, en in de avond wat minder, maar de flitser viel me alles mee.

En mij viel het ook op hoe enorm licht en klein hij was!!!
robertwebbe schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:52:
...
Nokia Maps
Standaard wordt iedere Nokia uitgeleverd met Nokia Maps. Dit is eigenlijk een digitale landkaart, uitgebreid met allerlei handige Point Of Interests. Je kunt ook routes plannen. De route wordt echter wel via internet voor het toestel berekend (hiervoor wordt er dus een klein beetje data verbruikt). Als je dan drukt op Route weergeven dan zie je een tekst weergave met instructies. Via de knop Opties kun je dan kiezen voor Weergeven op kaart, je ziet de geplande route dan gemarkeerd op de kaart weergegeven. Vervolgens kun je dan op Volgen drukken en dan word je eigen positie via GPS weergegeven op de kaart. Dit is natuurlijk niet te vergelijken met “echte” navigatie; je krijgt niet echt een planning (bijvoorbeeld na 50 meter rechtsaf, je moet goed blijven kijken naar de kaart), je hoort er geen stem bij en er wordt niet automatisch een correctie gemaakt van de route als je verkeerd rijdt.

...
Maploader werkte perfect bij mij. Binnen 10 minuten nederland en belgie op (Voor het halen van de lekkere biertjes!!!)
GPS fix ook gelukt! Aan te raden is om inderdaad eerst bij instrumenten - gps ggvns een fix te krijgen en daarna maps te openen.
@ robbertwebbe: Voor een route te plannen gebruik je toch geen internet? Indien je de benodigde kaarten al gedownload hebt via maploader... Voor de rest een leuke review robbertwebbe! (trouwens familie van Simon (Webbe)?)

Internet werkt ook prima! Overzichtelijk in landscape mode. Ik kon de zoom functie ook al een paar keer niet vinden! MSN lijkt me inderdaad leuk!!!
msn is welkom op: inferno underscore p underscore t staartje hetemeel punt kom (Dat laatste klinkt zo sexy hè! :P )

En bellen, ja, dat doet ie ook...

Ik heb vrijwel geen speling op slider (dank telecom.nu na mijn belletje en fotos schrijven perfect weg naar mijn geheugenkaartje (Sandisk 2 Gb). Sand - Made in Finland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Vanaf nu wil ik geen e-mailadressen meer voorbij zien komen! Dit is een forum hé! De bedoeling is dus dat je via dit forum communiceert ipv (misschien: illegale) content aanbieden via e-mail.

Tevens: is het niet tijd voor een nieuw deeltje? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
kwajoep schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:22:
[...]

Werkt deze dan op de N95 ?????
Ik zie allen een gebruiksaanwijzing voor de blackberry :?
Dit werkt zelfs zeer goed...
Ik krijg em alleen nog niet aan de gang via wifi... maar dat ligt volgens mij meer aan mun stomme livebox die aan mun draadloze router aangesloten zit. Ik zal wel een of andere poort moeten opengooien... maar daar kom ik ook nog wel uit... verder prima programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:29:

Zijn er geen opties voor de functie van het opensliden? Als je m open schuift neem je op, maar als je m terug schuift verbreekt hij niet de verbinding.
Ik heb er toevallig zonet ook naar gezocht, maar ik kan geen enkele instelling voor de slider vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
RobertRedCap schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:59:
[...]

ahum is er ook ergens een gratis versie? maw heeft iemand ervaring met een gratis versie (googlen kan ik zelf wel)?
Nee, er is geen gratis versie voor de N-series, alleen voor de E-series en die versie is niet compatibel met de N-series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:51:
[...]
@ robertwebbe: Voor een route te plannen gebruik je toch geen internet? Indien je de benodigde kaarten al gedownload hebt via maploader... Voor de rest een leuke review robertwebbe! (trouwens familie van Simon (Webbe)?)
Toch wel. Hij download niet de kaart via internet maar berkend de route. Hij kijkt wel eerst even of de route al niet een keer eerder is gepland en opgeslagen. Als dat niet het geval is dan maakt hij een internetverbinding en laat het blijkbaar over aan een server. Dat is overigens vrij gebruikelijk bij dit soort applicaties. Op deze manier kun je dan met relatief weinig eisen aan de hardware (processor, werkgeheugen en opslag) dit soort grapjes uithalen.
En nee, Simon is geen familie. Helaas. Ik ben melkwit :*)

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 26-04-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Push mail er nu eigenlijk op? want sommige reviews zeggen dat het er op zit, maar ik kan er geen enkele vinden waar ze het ook effectief hebben getest.
Of moet er via een 3th party software gewerkt worden? Zoja, welke werkt het beste, of zou het beste moeten zijn?

Push mail is doorslaggevend bij de aankoop van dit juweeltje voor mij...

Of moet er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:14:
Werkt Push mail er nu eigenlijk op? want sommige reviews zeggen dat het er op zit, maar ik kan er geen enkele vinden waar ze het ook effectief hebben getest.
Of moet er via een 3th party software gewerkt worden? Zoja, welke werkt het beste, of zou het beste moeten zijn?

Of moet er
Als je bedoelt dat je direct wilt communiceren met een Windows Exchange server, dat zit er standaard niet in. Je hebt er een client voor nodig. Ik heb zelf die RoadSync er nu even opgezet om te evalueren en ja, dat werkt. De mail wordt netjes gepushed al zijn mijn WM6 apparaten wel veel sneller (meestal al binnen 20 seconden terwijl de RoadSync client er ruim 2 minuten over deed), al is het nog steeds zeer acceptabel. Ik heb hem er net een half uurtje op staan dus nog iets te vroeg om direct al een conclusie te trekken. Hij kost overigens USD 49,99.

Edit: het was blijkbaar alleen de eerste keer even wat langer, nu komt hij een seconde na mijn Windows Mobile toestel, echt super snel dus.

[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 26-04-2007 12:53 . Reden: deeplink toegevoegd naar RoadSync ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
robertwebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:56:
[...]

Toch wel. Hij download niet de kaart via internet maar berkend de route. Hij kijkt wel eerst even of de route al niet een keer eerder is gepland en opgeslagen. Als dat niet het geval is dan maakt hij een internetverbinding en laat het blijkbaar over aan een server. Dat is overigens vrij gebruikelijk bij dit soort applicaties. Op deze manier kun je dan met relatief weinig eisen aan de hardware (processor, werkgeheugen en opslag) dit soort grapjes uithalen.
Toch typisch, aangezien mijn 7610 de route met TomTom supersnel berekent en herberekent! Ik had dus liever gezien dat er nu gewoon gebruik werd gemaakt van de capaciteiten van de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:14:

Regelmatig pollen (5 minuten ofzo) is ook geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:24:
[...]
Regelmatig pollen (5 minuten ofzo) is ook geen optie?
Je kunt bij POP3 of IMAP4 alleen maar kiezen uit vaste waardes waarvan 'elke 30 minuten' de laagste is. Deze manier kost je wel meer energie dan via push, dat is veel efficienter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

@Robert Webbe
Hartstikke bedankt voor alle heldere info tot dusver! _/-\o_ Met name je geruststellende berichten over de updates van TT6 en Route66 die het mogelijk zouden moeten maken om met de interne GPS-ontvanger overweg te kunnen, hebben mij doen besluiten om zelf ook de N95 aan te schaffen.

Ik twijfelde namelijk nogal tussen HTC 3300 en N95, met name vanwege de navigatiemogelijkheden.

Ik zie overigens op je website dat je HTC 3300 ook uitvoerig hebt bekeken. ;)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, regelmatig pollen is ook geen optie.
Maar zijn er nog andere software opties voor een push service op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRJ008
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07-2023
ik heb (nog) geen N95, maar is dit niet wat je zoekt?

http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Of is er iemand die wil testen of deze app werkt op een N95 en doet wat het zou moeten doen, nl het connecten met een exchange server via het activesync exchange protocol?

dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Nokia heeft voor zijn E-series een integratie met Exchange software pakket gemaakt. Deze schijnt ook op de N95 te werken... Is echter niet officieel ondersteund.

Zie ook de nokia site

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:29:
[...]

Je kunt bij POP3 of IMAP4 alleen maar kiezen uit vaste waardes waarvan 'elke 30 minuten' de laagste is. Deze manier kost je wel meer energie dan via push, dat is veel efficienter geregeld.
Ah, ik wist niet dat dat de kortste interval is (ik gebruik het niet).

De N95 kan niet met pushmail overweg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

sl1200 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:43:
@Robert Webbe
Hartstikke bedankt voor alle heldere info tot dusver! _/-\o_ Met name je geruststellende berichten over de updates van TT6 en Route66 die het mogelijk zouden moeten maken om met de interne GPS-ontvanger overweg te kunnen, hebben mij doen besluiten om zelf ook de N95 aan te schaffen.

Ik twijfelde namelijk nogal tussen HTC 3300 en N95, met name vanwege de navigatiemogelijkheden.

Ik zie overigens op je website dat je HTC 3300 ook uitvoerig hebt bekeken. ;)
Mijn doopseltje werd even gegoogled. :) Ik heb de mooiste baan die een tweaker zich maar kan voorstellen, ik krijg alle toestellen van alle fabrikanten en ook van alle netwerken heb ik een SIM met alle services. Daarnaast krijg ik ook heel veel goodies om te testen (A2DP stereo headsets, UPNP wifi ontvangers, carkits, etc). Het doel hiervan is om mijn collega's van de inkoop te adviseren zodat ze een beter assortiment kunnen samenstellen. En ik vervul ook een tweedelijns helpdeskfunctie voor onze filiaalservice en klantenservice, er zijn soms van die problemen waar je echt even in moet duiken met de betreffende toestellen en SIM. En tenslotte hebben we ook nog een afdeling Business Solutions, soms ga ik mee voor de technische ondersteuning. De commerciele collega's roken de sigaar zeg maar, ik mag met de techneut van de klant freaken om de technische uitdagingen in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XKB schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:55:
Nokia heeft voor zijn E-series een integratie met Exchange software pakket gemaakt. Deze schijnt ook op de N95 te werken... Is echter niet officieel ondersteund.

Zie ook de nokia site
Maar dit zijn allemaal echte "business" oplossingen. Die dan ook nog extra geld kosten.
Momenteel heb ik Imode (In België) Via imode krijg ik al mijn mails onmiddellijk binnen. En dit is onontbeerlijk aangezien ik niet altijd aan mijn laptop zit, maar het meestal wel nodig is om mails te hebben. En dan is imode het goedkoopste en beste. Alleen zijn die imode telefoons redelijk bagger.
Op pda's werkt imode ook, maar ik wil een state-of-the-art phone...
Dus, iemand een idee of je op de N95 imode kan laten werken en dan via een software omweg push email werkend kan krijgen? Of wel laten pollen met max een interval van 1 min, niet een half uur zoals standaard. Indien geen imode, dan haal neem ik een data-abonnement bij mijn provider voor de mails, maar dan blijft het probleem van die push.

Dus, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:01:
[...]

Ah, ik wist niet dat dat de kortste interval is (ik gebruik het niet).

De N95 kan niet met pushmail overweg volgens mij.
Ik beb op dit moment in het bezit van een Nokia N80 en test voor nokia een programma voor pushmail. Het programma heet manhattan. Moet zeggen werkt super. Mijn telefoon heeft mijn mail eerder binnen dan mijn outlook. Ik neem aan dat dit programma in de toekomst ook uitkomt voor de n95. Tot die tijd moet je denk ik zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een mogelijkheid om je berichten e.d. te kunnen beveiligen met een soort van code?
want dat kan ik nergens vinden. bij samsung toestellen lukt dat altijd wel.
misschien een programma'tje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:11:
[...]

Maar dit zijn allemaal echte "business" oplossingen. Die dan ook nog extra geld kosten.
Momenteel heb ik Imode (In België) Via imode krijg ik al mijn mails onmiddellijk binnen. En dit is onontbeerlijk aangezien ik niet altijd aan mijn laptop zit, maar het meestal wel nodig is om mails te hebben. En dan is imode het goedkoopste en beste. Alleen zijn die imode telefoons redelijk bagger.
Op pda's werkt imode ook, maar ik wil een state-of-the-art phone...
Dus, iemand een idee of je op de N95 imode kan laten werken en dan via een software omweg push email werkend kan krijgen? Of wel laten pollen met max een interval van 1 min, niet een half uur zoals standaard. Indien geen imode, dan haal neem ik een data-abonnement bij mijn provider voor de mails, maar dan blijft het probleem van die push.

Dus, iemand een idee?
Volgens mij is de HTC S710 inmiddels ook al uit in Belgie. Dit toestel draait op Windows Mobile 6 Standard edition (voorheen aangeduid als Smartphone) en hiermee kun je je hotmail of live mail via push direct op je toestel laten komen. Het kost je niet wat Microsoft betreft, het is gewoon een standaard onderdeel van WM6. Je hebt natuurlijk wel internet toegang via een GPRS verbinding, als je de mogelijkheid hebt voor een goedkope flatfee (in NL 10 euro) dan is dat een perfecte combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:24:
is er een mogelijkheid om je berichten e.d. te kunnen beveiligen met een soort van code?
want dat kan ik nergens vinden. bij samsung toestellen lukt dat altijd wel.
misschien een programma'tje ofzo?
Die zjn er zeker..

Ff zoeken want weet niet precies hoe die heet, maar heb hem voorbij zien komen

Phone Guardian ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch besloten om 't toestel terug te sturen (SAND versie). De speling aan de rechterkant begint steeds meer te irriteren (vond 't in 't begin wel meevallen dacht ik zo). Daarnaast loopt 't toestel af en toe vast als ik de camera wil gebruiken (hard reset nodig om weer verder te komen).

Is het nou verstandig om 'm om te ruilen tegen een PLUM versie? of zitten daar ook de nodige problemen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij de Plum versie komt speling voor.
Ik heb deze namelijk en ga hem ook omruilen.
Dus check het zeker even in de winkel, ongeacht de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als de kaarten lokaal staan gebeurd alles zonder internet.
Makkelijk om zelf te zien als je netwerkgebruik even gaat deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:28:
[...]

Volgens mij is de HTC S710 inmiddels ook al uit in Belgie. Dit toestel draait op Windows Mobile 6 Standard edition (voorheen aangeduid als Smartphone) en hiermee kun je je hotmail of live mail via push direct op je toestel laten komen. Het kost je niet wat Microsoft betreft, het is gewoon een standaard onderdeel van WM6. Je hebt natuurlijk wel internet toegang via een GPRS verbinding, als je de mogelijkheid hebt voor een goedkope flatfee (in NL 10 euro) dan is dat een perfecte combinatie.
Die 710 is niet echt mijn ding...

Kent er iemand toevallig emoze? http://www.emoze.com/en/what.is.emoze.html

En wat is dat Manhattan programma? Is dat ergens te downen? Of is het nog niet verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Laatst online: 24-11-2021
Nou heb hier de sand kleur.
sinds een dag in huis.
problemen met het schuif system heb ik niet (geluk?)

net zo als met de camara geen problemen.
gps werkt ook zeer goed. dit ook getest.

mijne is ook made in finland.
en bij de tmobile shop vandaan wel grappig dat het nog een simlock vrije is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen? als ik de maploader activeer zegt hij dat hij geen verbinding kan krijgen met internet. Dit terwijl internet het gewoon doet. Dan geeft hij aan dat ik het anders later moet proberen.... al 80 keer gedaan zonder resultaat.

Nu heb ik ontdekt dat als ik verbinding met internet maak via mijn telefoon mbv pc suite(als hij via usb is aangesloten) dat maploader wel werkt, echter moet je om te kunnen downloaden niet pc suite maar de massaopslag selecteren.
Het gevolg is dat telefoon geen verbinding heeft met internet en dat ik nog steeds geen kaarten kan downloaden.

Ik word er een beetje maf van. Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:28:
wie kan mij helpen? als ik de maploader activeer zegt hij dat hij geen verbinding kan krijgen met internet. Dit terwijl internet het gewoon doet. Dan geeft hij aan dat ik het anders later moet proberen.... al 80 keer gedaan zonder resultaat.

Nu heb ik ontdekt dat als ik verbinding met internet maak via mijn telefoon mbv pc suite(als hij via usb is aangesloten) dat maploader wel werkt, echter moet je om te kunnen downloaden niet pc suite maar de massaopslag selecteren.
Het gevolg is dat telefoon geen verbinding heeft met internet en dat ik nog steeds geen kaarten kan downloaden.

Als ik me ergens aan geirriteerd heb is het wel de Nokia PC Suite + Maploader.
Op mijn PC draait het hele boeltje nog niet eens (kan ook aan mn pc liggen)..
Volgens mij zitten er ook nog genoeg bugs in..
Dus ik zou zeggen, probeer het op een andere PC (Laptop oid)..
Is mij ook gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit jij achter een proxy of firewall ?
Lijkt me eerder dat je ergens geblocked zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guidosda schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:20:
Nou heb hier de sand kleur.
sinds een dag in huis.
problemen met het schuif system heb ik niet (geluk?)

net zo als met de camara geen problemen.
gps werkt ook zeer goed. dit ook getest.

mijne is ook made in finland.
en bij de tmobile shop vandaan wel grappig dat het nog een simlock vrije is.
En wat heb je betaald i.c.m. met welk abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 01:47
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:30:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het pingelen bij de Belcompany.Ze zijn namelijk met een losse toestelprijs van 730 behoorlijk aan de dure kant. Ik wil ze eigenlijk confronteren met de prijs van Telecomadvies.nl (is van BC notabene) waar hij 680 euro kost. Een verschil van 50 euro vind ik wel de moeite waard om even moeilijk over te doen, echter hoe kun je dat bij de Belcompany het beste aanpakken?
Niet...is nl een internet shop:) lees Laagste prijs garantie regels...zo kunnen ze bezig blijven niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:47:
[...]

En wat heb je betaald i.c.m. met welk abo?
ik heb iets van 160 euro betaalt en verlening van 1 jaar met flex 40 en extra punten ingeleverd wat ik ook wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda

hier werkt het prima ik haal kaartje er uit en dan met maploader de mappen downloaden
en werkt hier super.

en had via sms voor week gedaan om te testen vondt zonden om die kras kaart te gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door guidosda op 26-04-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
robertwebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:02:
[...]

Mijn doopseltje werd even gegoogled. :) Ik heb de mooiste baan die een tweaker zich maar kan voorstellen, ik krijg alle toestellen van alle fabrikanten en ook van alle netwerken heb ik een SIM met alle services. Daarnaast krijg ik ook heel veel goodies om te testen (A2DP stereo headsets, UPNP wifi ontvangers, carkits, etc). Het doel hiervan is om mijn collega's van de inkoop te adviseren zodat ze een beter assortiment kunnen samenstellen. En ik vervul ook een tweedelijns helpdeskfunctie voor onze filiaalservice en klantenservice, er zijn soms van die problemen waar je echt even in moet duiken met de betreffende toestellen en SIM. En tenslotte hebben we ook nog een afdeling Business Solutions, soms ga ik mee voor de technische ondersteuning. De commerciele collega's roken de sigaar zeg maar, ik mag met de techneut van de klant freaken om de technische uitdagingen in te vullen.
naar mijn weten is tomtom nog niet bezig met ietr haad het graag anderr gezien

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
die eerste vind ik nog wel lijp, mara die 2e is gewoon verschrikkelijk :P

waarom moeten die chinezen toch altijd alles namaken en kunnen ze niet gewoon het origineel gebruiken :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
tikken in een groot gequote veld met de N95 werkt niet lekker zie me post hierboven. Het valt net buiten het textveld

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Damn, had gisteren toch even voor het eerst een probleempje met mn N95. M'n speaker deed het niet meer, dus aan de andere kant van de lijn hoorden ze me niet meer. Vervolgens een keer aan en uit gezet en voilá, hij deed het weer (:s vaag)

En nu wachten op m'n nieuwe simkaart van T-mobile, want m'n huidige BEN kaartje (7 jaar oud) kon minder data verwerken (gaat je surfsnelheid) en is zojuist zelfs helemaal overleden.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:51:
[...]

Tijdens het bellen de volumeknoppen op de zijkant van de telefoon gebruiken... Ging bij mij stukken harder! Of heb je dat al gedaan?

Muziekspeler is gewioon erg goed. Heb weinig ruis gehoord, maar ik heb al wat ruis in mijn eigen oren :9 .
En ja, TV out heeft wel wat vertraging, maar ziet er verbazingwekkend goed uit!
Foto's vond ik ook goed, en in de avond wat minder, maar de flitser viel me alles mee.

En mij viel het ook op hoe enorm licht en klein hij was!!!

[...]

Maploader werkte perfect bij mij. Binnen 10 minuten nederland en belgie op (Voor het halen van de lekkere biertjes!!!)
GPS fix ook gelukt! Aan te raden is om inderdaad eerst bij instrumenten - gps ggvns een fix te krijgen en daarna maps te openen.
@ robbertwebbe: Voor een route te plannen gebruik je toch geen internet? Indien je de benodigde kaarten al gedownload hebt via maploader... Voor de rest een leuke review robbertwebbe! (trouwens familie van Simon (Webbe)?)

Internet werkt ook prima! Overzichtelijk in landscape mode. Ik kon de zoom functie ook al een paar keer niet vinden! MSN lijkt me inderdaad leuk!!!
msn is welkom op: inferno underscore p underscore t staartje hetemeel punt kom (Dat laatste klinkt zo sexy hè! :P )

En bellen, ja, dat doet ie ook...

Ik heb vrijwel geen speling op slider (dank telecom.nu na mijn belletje en fotos schrijven perfect weg naar mijn geheugenkaartje (Sandisk 2 Gb). Sand - Made in Finland.
Is er een verschil met smart2go? Heb ik hier gevonden:
http://www.smart2go.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
guidosda schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:56:
[...]

ik heb iets van 160 euro betaalt en verlening van 1 jaar met flex 40 en extra punten ingeleverd wat ik ook wilde.
extra punten? wat voor punten zijn dit?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss!! I got it! Deep Plum

Heb em gehaald met T-mobile, 150 belmin. 1jaar. 19.50 per maand en 350 bijbetalen =)

Ik heb een afspraak zo en ga vanavond lekker mee spelen :P

ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:34:
[...]

Die zjn er zeker..

Ff zoeken want weet niet precies hoe die heet, maar heb hem voorbij zien komen

Phone Guardian ofzoiets
PG is betaald en voor het hele telefoon. ik zoek alleen voor sms'jes. iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:35:
Damn, had gisteren toch even voor het eerst een probleempje met mn N95. M'n speaker deed het niet meer, dus aan de andere kant van de lijn hoorden ze me niet meer. Vervolgens een keer aan en uit gezet en voilá, hij deed het weer (:s vaag)

En nu wachten op m'n nieuwe simkaart van T-mobile, want m'n huidige BEN kaartje (7 jaar oud) kon minder data verwerken (gaat je surfsnelheid) en is zojuist zelfs helemaal overleden.
Goe dat je dat meld. Ik heb ook nog zo'n grijze simkaart met blauw BEN letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

funk-e schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:44:
[...]

extra punten? wat voor punten zijn dit?
T-Mobile extra credits, die je spaart adhv je rekeningen (kun je wel zien op je profiel van T-mobile)

Edit: @ Ticker, ja pcies, die ja. Die heeft minder capaciteit voor dataverwerking ed. dan de nieuwere sim-kaarten en je kunt gratis een nieuwe krijgen bij T-mobileshops of via de klantenservice als je nog een BEN simkaart hebt (aanrader dus)

[ Voor 31% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 26-04-2007 16:12 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik vermoed dat je verbinding probeert te maken via een WAP proxy, dat zal niet werken.
Als je geen internet instellingen hebt, dan kun je ze hier gratis aanvragen. Vraag dan internet-instellingen aan, niet de GPRS want dat is dus WAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:44:
Yesss!! I got it! Deep Plum

Heb em gehaald met T-mobile, 150 belmin. 1jaar. 19.50 per maand en 350 bijbetalen =)

Ik heb een afspraak zo en ga vanavond lekker mee spelen :P

ik hou jullie op de hoogte
WAAR???!!!! Ik wil oooook :9
Bij een plaatselijke T-Mobile Shop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

nils7 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:01:
[...]
naar mijn weten is tomtom nog niet bezig met ietr haad het graag anders gezien
Ik heb het gisteren telefonisch gehoord van onze TomTom accountmanager. Helaas is er nog geen officieel statement dat ik hier kan opvoeren als bron. Ik weet niet waar je jouw informatie vandaan hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik krijg regelmatig "geheugen vol, sluit enkele toepassingen" Ik weet nog van mijn PDA dt toepassingen open bleven staan. Hoe kan je in een keer alle openstaande toepassingen op de N95 sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Barock schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:20:
Ik krijg regelmatig "geheugen vol, sluit enkele toepassingen" Ik weet nog van mijn PDA dt toepassingen open bleven staan. Hoe kan je in een keer alle openstaande toepassingen op de N95 sluiten?
niet, gewoon één voor één sluiten. Ook als je wilt stoppen met een toepassing niet op rood drukken maar via opties afsluiten, anders blijft het op de achtergrond draaien!

Houd de menutoets even ingedrukt en je krijgt een lijstje met toepassingen die nog open staan op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Niemand heeft last van een laag volume terwijl je belt en aan het bellen bent?
Ik vind het geluid zo zacht vergeleken met mijn oude SE P990i

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:13:
[...]

WAAR???!!!! Ik wil oooook :9
Bij een plaatselijke T-Mobile Shop???
Yup Het stond nergens vast ofzo hoor maar omdat ik al 4 jaar bij t-mobile zit vond ik dat zij dit moesten weten 8) Beetje onderhandelijk kan geen kwaad...en natuurlijk beetje lief kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:36:
[...]

Yup Het stond nergens vast ofzo hoor maar omdat ik al 4 jaar bij t-mobile zit vond ik dat zij dit moesten weten 8) Beetje onderhandelijk kan geen kwaad...en natuurlijk beetje lief kijken :P
OK, maar nou lees ik op de site van T-Mobile dat je met hetzelfde abo €359,- moet betalen en als je je bestelling online plaatst krijg je een Relax Web abonnement die ipv €19,50/mnd €15,50/mnd kost! Neem je daarnaast ook nog een PIT voor €9,95/mnd wordt de toestel €299,95.

Ik heb meteen gebeld met de KS van T-Mobile en ze vertelden mij dat ze alleen de zilverkleurig model hebben (Sand neem ik aan), maar dat die van een simlock voorzien zou zijn en T-mobile brand zou dragen. Nadat ik echter had verteld dat er mensen zijn die het simlockvrij en zonder logo hadden gekocht, zei de mevrouw aan de telefoon dat het soms idd ook erzonder kan.

Tsja...wat krijg je dan uiteindelijk??? Misschien kan ik het beste langs de plaatselijke shop lopen en daar volgens de vast prijs van €19,50/mnd voor die abo het toestel halen. Weet ik dan tenminste wat ik koop: branded of unbranded + met of zonder simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:51
Jarnoootje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:27:
[...]
Ook als je wilt stoppen met een toepassing niet op rood drukken maar via opties afsluiten, anders blijft het op de achtergrond draaien!
Dat was vroeger wel zo ja maar bij de N95 (ook bij de N80 overigens) sluit ie een programma af als je op de rode toets drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Krijg ik dit ook op mijn rekening te zien dan, deze internet-verbinding? Want hij vraagt nergens van, wil je verbinding maken via GPRS / 3G (vergeef me als ik hier de foute termen gebruik. Heb namelijk Wifi als instelling staan bij Maps en ging ervan uit dat als hij geen draadloos vindt, dat hij dan NIET automatisch andere verbinding kiest zonder een melding.) Ik heb namelijk NOG geen PIT (pas wanneer abon verlengt wordt...) en dan zou het me misschien wat geld kosten...
knny schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:31:
Niemand heeft last van een laag volume terwijl je belt en aan het bellen bent?
Ik vind het geluid zo zacht vergeleken met mijn oude SE P990i
Gebruik de volumeknopjes aan de zijkant! Hij staat standaard wat zachter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
DoubleD1980 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:16:
[...]

Dat was vroeger wel zo ja maar bij de N95 (ook bij de N80 overigens) sluit ie een programma af als je op de rode toets drukt.
Dit is niet met alle programma's zo... snake bijvoorbeeld sluit niet af als je op de rode toest drukt.. zelfde geldt voor dat andere spel (weet de naam zo ff niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:02:
[...]

OK, maar nou lees ik op de site van T-Mobile dat je met hetzelfde abo €359,- moet betalen en als je je bestelling online plaatst krijg je een Relax Web abonnement die ipv €19,50/mnd €15,50/mnd kost! Neem je daarnaast ook nog een PIT voor €9,95/mnd wordt de toestel €299,95.

Ik heb meteen gebeld met de KS van T-Mobile en ze vertelden mij dat ze alleen de zilverkleurig model hebben (Sand neem ik aan), maar dat die van een simlock voorzien zou zijn en T-mobile brand zou dragen. Nadat ik echter had verteld dat er mensen zijn die het simlockvrij en zonder logo hadden gekocht, zei de mevrouw aan de telefoon dat het soms idd ook erzonder kan.

Tsja...wat krijg je dan uiteindelijk??? Misschien kan ik het beste langs de plaatselijke shop lopen en daar volgens de vast prijs van €19,50/mnd voor die abo het toestel halen. Weet ik dan tenminste wat ik koop: branded of unbranded + met of zonder simlock
ja maar is het voor 1 jaar of 2 jaar die je hebt gezien. Ik heb voor 1 jaar en ik heb geen aansluitkosten betaalt en nog een paar extra accesoires gekregen.
De mijne is (Deep Plum) niet branded. Inderdaad wat je zegt dat de eerste lading die ze hebben gekregen niet branded is terwijl de mijne de nieuwst firmware heeft (de 17-04-07 volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:41:
[...]
De mijne is (Deep Plum) niet branded. Inderdaad wat je zegt dat de eerste lading die ze hebben gekregen niet branded is terwijl de mijne de nieuwst firmware heeft (de 17-04-07 volgens mij)
Ben benieuwd wanneer deze Firmware op Nokia Updater komt, ik heb nog een firmware van maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De filmpjes zijn van zeer goede kwaliteit vind ik, alleen kost het enorm veel geheugen...je kunt daarom ook beter bij instellingen...de video kwaliteit op normaal zette...ipv van hoog... Kost je veel minder geheugen en de kwaliteit is bijna gelijk...

Hoog...1 minuut filmen....rond de 20 mb
Normaal... 1 minuut filmen...rond de 11 mb...

Het enige wat ik me af vraag is of je dat geruis op de achtergrond weg kan krijgen als je filmpjes maakt.... (bijv..zie filmpje van wat iemand anders gemaakt heeft...
http://video.xs4all.nl/player/page/2099#)
Je hoort duidelijk een soort van ruisend geluid, dat heb ik ook bij alle filmpjes die ik maak...Iemand een idee hoe je dat weg kan krijgen of kan vermindere..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

'n vriend van me die dit toestel ook heeft, ondervind een klein mankementje.

Is het normaal dat de knop bij het zachter doen moeilijker indrukt dan de knop voor harder doen ( geluid )?

Om zachter te doen voel je geen klik zegmaar maar bij harder doen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

yassine schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:29:
'n vriend van me die dit toestel ook heeft, ondervind een klein mankementje.

Is het normaal dat de knop bij het zachter doen moeilijker indrukt dan de knop voor harder doen ( geluid )?

Om zachter te doen voel je geen klik zegmaar maar bij harder doen wel.
Dit is bij mij niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:17:
[...]
Krijg ik dit ook op mijn rekening te zien dan, deze internet-verbinding? Want hij vraagt nergens van, wil je verbinding maken via GPRS / 3G (vergeef me als ik hier de foute termen gebruik. Heb namelijk Wifi als instelling staan bij Maps en ging ervan uit dat als hij geen draadloos vindt, dat hij dan NIET automatisch andere verbinding kiest zonder een melding.) Ik heb namelijk NOG geen PIT (pas wanneer abon verlengt wordt...) en dan zou het me misschien wat geld kosten...
Nee, als je je wifi hebt ingesteld als toegangspunt dan zal die zeker geen gebruik gaan maken van GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk nu ik er goed na kijk ook wel een lichte speling in het schuifsysteem (deep plum), ik vind het verder niet echt hinderlijk.
Ook ik heb af en toe last van ruis, vooral tijdens het bellen, en ook ik vind het geluid best zacht, ook al staat de volume op z'n hoogst. Verder voel ik ook af en toe die tweede camera hinderlijk tegen mijn oor aan komen tijdens het bellen, dat hadden ze tog wel mooier weg moeten werken.

alleen doet de mobiele site van de NS het nog steeds niet, (error 14080: Template "imode-home" undifined"), iemand anders daar ook problemen mee die een Hi/Kpn databundel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
robertwebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:15:
[...]

Ik heb het gisteren telefonisch gehoord van onze TomTom accountmanager. Helaas is er nog geen officieel statement dat ik hier kan opvoeren als bron. Ik weet niet waar je jouw informatie vandaan hebt gehaald?
Ehm kben officieel betatester en heb nog niks mijn kant op zien komen, damn op de n95 valt nu deze text buiten mijn zichtrveld evs typo ken v66skomen
.

De n95 kan nu ook telefonisch besteld w6rden bij t-mobile icm verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:07:
[...]
Als de kaarten lokaal staan gebeurd alles zonder internet.
Makkelijk om zelf te zien als je netwerkgebruik even gaat deactiveren.
De kaarten staan inderdaad lokaal ja, als je deze van te voren geinstalleerd hebt via Map Loader. Maar routes plannen is blijkbaar toch anders. Ik heb het net even getest; even via Opties > Instellingen > Netwerk gebruiken op Nooit gezet.
Maar als ik dan een route plan en vervolgens op route weergeven druk dan zegt die Route wordt berekend en enkele seconden later Geen route gevonden. Volgens mij moet je echt een internet verbinding hebben om de route extern op een server voor je te laten berekenen.
Daarna heb ik Netwerk gebruiken op Indien noodzakelijk gezet, nogmaals geprobeerd en dan geeft die de in plaats van de foutmelding Geen route gevonden. Route online zoeken? Als ik dan op Ja druk dan gaat verschijnt deze even later wel.

Misschien heb je controleerd met een route die al eens eerder gepland was?

[ Voor 7% gewijzigd door robertwebbe op 26-04-2007 18:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

nils7 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:43:
[...]
Ehm ik ben officieel betatester en heb nog niks mijn kant op zien komen
Misschien omdat het gisteren pas besloten is? En aangezien er direct maar bij vermeld werd dat we er pas einde zomer op hoefde te rekenen denk ik ook niet dat ze uberhaupt al begonnen zijn :)
Maar ik zou het graag willen horen als je de beta hebt ontvangen, dan weten we in ieder geval dat ze er mee aan de slag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:41
Zoals hier al eerder in dit topic gevraagd, maar nog geen duidelijk antwoord op gekregen:

Als ik via WIFI op internet wil, krijg ik "Web: geen reactie van gateway"
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de optie stopwatch vinden..?? Of is deze er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:42:
Ik merk nu ik er goed na kijk ook wel een lichte speling in het schuifsysteem (deep plum), ik vind het verder niet echt hinderlijk.
Ook ik heb af en toe last van ruis, vooral tijdens het bellen, en ook ik vind het geluid best zacht, ook al staat de volume op z'n hoogst. Verder voel ik ook af en toe die tweede camera hinderlijk tegen mijn oor aan komen tijdens het bellen, dat hadden ze tog wel mooier weg moeten werken.

alleen doet de mobiele site van de NS het nog steeds niet, (error 14080: Template "imode-home" undifined"), iemand anders daar ook problemen mee die een Hi/Kpn databundel heeft?
via imode (blijkbaar doe je dat) zal het nooit lukken, want imode is wap. Je moet via kpn internet naar de nsmobiel. werkt perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Laatst online: 17-12-2024
Dropsen schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:09:
Zoals hier al eerder in dit topic gevraagd, maar nog geen duidelijk antwoord op gekregen:

Als ik via WIFI op internet wil, krijg ik "Web: geen reactie van gateway"
Wat doe ik verkeerd?
verkeerde gateway ingesteld... Hoort overigens niet in dit topic thuis, probeer eens bij netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:41
carthorian schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:50:
[...]

verkeerde gateway ingesteld... Hoort overigens niet in dit topic thuis, probeer eens bij netwerken
Ik heb helemaal geen gateway ingesteld, omdat ik het niet kan vinden bij de instellingen. Dus hoort wel degelijk in dit topic. Hoort wel degelijk in dit topic, omdat het over de N95 gaat.
Waar stel ik dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gelezen
Wayfinder 7 support N95's internal GPS

Wayfinder.com*/*Products*/*Compatible phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:38:
[...]

Nee, als je je wifi hebt ingesteld als toegangspunt dan zal die zeker geen gebruik gaan maken van GPRS.
Ook als je bijvoorbeeld op een grasveld staat, geen wifi bereik hebt, en je op annuleren hebt gedrukt. En je vraagt dan een route op. Dan maakt hij die gewoon aan en maakt hij connectie met het net... (was geen bekende route voor het toestel...)

Ik wil namelijk niet zonder dat ik het weet op omkosten komen zolang ik nog geen PIT heb... Ik ga dus even mijn "internet instellingen" even op "alleen WLAN" zetten!

Bedankt! Wel vreemd dat hij geen melding geeft als hij het net op gaat... Of zou dit (kleine kans) gaan om een kostenloze verbinding inbegrepen in de dienst... (Ik weet het, kleine kans...)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:01:
net gelezen

Jammer dat als ik de trial wil proberen hij geen email stuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:24:
[...]

Ook als je bijvoorbeeld op een grasveld staat, geen wifi bereik hebt, en je op annuleren hebt gedrukt. En je vraagt dan een route op. Dan maakt hij die gewoon aan en maakt hij connectie met het net... (was geen bekende route voor het toestel...)

Ik wil namelijk niet zonder dat ik het weet op omkosten komen zolang ik nog geen PIT heb... Ik ga dus even mijn "internet instellingen" even op "alleen WLAN" zetten!

Bedankt! Wel vreemd dat hij geen melding geeft als hij het net op gaat... Of zou dit (kleine kans) gaan om een kostenloze verbinding inbegrepen in de dienst... (Ik weet het, kleine kans...)
Hij maakt inderdaad totaal geen verbinding, ik heb het net getest. Door connectie op nooit te zetten. Het toestel hierna 5 totaal onbekende routes te laten berekenen. Ook enkele naar het buitenland, hij heeft geen enkele keer verbinding gemaakt en telkens de routes perfect berekekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Weet iemand hoe het kan dat als ik gratis spelletjes download via internet en dan installeer via de pc (door te dubbelklikken op het pictogram op de pc) de telefoon de melding geeft:

"installatie van naam_spel.sis is niet ondersteunt."

Het zijn gewoon symbian OS spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kost het geld als ik navigatie gebruikt met als ik een route wilt uitstippelen, en kan er tom tom op ?

heel erg bedankt

gr webjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:42:
[...]

via imode (blijkbaar doe je dat) zal het nooit lukken, want imode is wap. Je moet via kpn internet naar de nsmobiel. werkt perfekt
jah maar dat doet ie automatisch, ik maak gewoon verbinding via wifi en ga dan naar de kpn mobiel portal site en daar klik ik op NS reisplanner, en dan komt die error, dat vind ik dus vreemd :?

heb inmiddels geprobeerd rechtstreeks op die site te komen en dan pakt ie hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ blanke neefje van Simon Webbe :P

Ik geloof het echt niet. Ik heb hetzelfde testje gedaan. netwerk van Indien noodzakelijk gezet op nooit. Een totaal nieuwe route gepland. Heb verschillende adressen op verschillende manieren ingevoerd. Ik heb route op kaart weergeven, volgen, simulatie, alles gedaan (behalve navigatie)... Ik hoef geen verbinding met internet te hebben volgens mij hoor... Zijn er mogelijk mensen die dit ook getest hebben... Anders ben ik nu mijn rekening aan het verhogen!!!

Simulatie en volgen zijn al best leuke opties moet ik zeggen!

edit:
Roy1985

THNX! Dan weet ik het zeker! Zou het al wel vreemd vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:01:
net gelezen

HET WERKT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26
Op zich heeft tmobile de allerbeste aanbieding op dit moment
99.95 icm met 2 jaar Flex 40 en Pocket Internet totaal.

Tja 2 jaar altijd lastig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:28
Vandaag gehaald, topding. Mooi formaat (niet te groot) en weegt geen drol! Wifi werkt prima, netwerk snel gevonden.

Twee minpuntjes:
- speling in de slider (als je 'm omhoog slide, en dan rechtsonder (bij de rode button) drukt, voel je dat de slider 'los' zit. Links zit ie wel 'vast'). Ik heb inmiddels 3 toestellen in m'n handen gehad die dit hadden, 1 die dit niet had. Echt superstorend is het niet, maar toch, het kan dus anders...
- ik kan op geen enkele manier verbinding maken met satellieten. Ook buiten niet. Naar mijn weten kun je verder niks instellen toch? Hij doet echt helemaal niks. Ook niet via Instrumenten-->GPS--> enz. Bij satellietstatus staat standaard "(geen satellietgegevens)".

Meer mensen hier last van (en dan vooral dat 2e punt ;) )

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Met interne GPS? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:49:
kost het geld als ik navigatie gebruikt met als ik een route wilt uitstippelen, en kan er tom tom op ?

heel erg bedankt

gr webjo
Vast veel in dit topic gelezen he?
Om gebruik te kunnen maken van navigatie moet je inderdaad eerst een licentie kopen. Je kunt kiezen uit 7 dagen, een maand, een jaar of 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus nu met zijn alle naar Wayfinder.com om daar de nav te loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
jaaaaaaaaaaa (alleen bij afsluiten van wayfinder sluit ie voor het gemak de hele telefoon af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

heeft iemand al die "nwe"msn geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:56:
[...]

Vast veel in dit topic gelezen he?
Om gebruik te kunnen maken van navigatie moet je inderdaad eerst een licentie kopen. Je kunt kiezen uit 7 dagen, een maand, een jaar of 3 jaar.
ik heb het wel een beetje bijgehouden het topic, dat van die licentie dat snap ik, alleen de ene zegt
over route bepalen kost geld,ander zegt weer niet,kijk maar hierboven.
en over de tom tom weet ik het ook niet. ;) ;) ;) ;) ;)

heel erg voor je leuke reatie

gr webjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 14:13
Oke ook ik ga hem denk ik terugbrengen toch. Niet alleen de speling is ergelijk maar ook dat de software regelmat vastloopt. Ook gata de accu maar 8 uurtjes mee. En dan heb ik er helemaal neit veel mee gedaan. Hooguit half uurtje internet en kwartiertje spelletje. MAg geen reden geven dat die zo snel leeg gaat toch. Heb ik dan toch een verkeerd toestel of is die baterij duur echrt maar zo kort en die software moet ik daar dan gewoon op wachten tot er een update komt. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casinoboy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik heb mijn N95 in Hong Kong gekocht 1,5 week geleden.. Ik heb er ook een hoesje bij gehad lux leren hoesje.. zat in de doos. Krijgen jullie die hier ook ik zie hem nergens staan tussen de assesoires? En als je wilt msn moet je frings gebruiken kan je ook skype gebruiken voor voip bellen.

Iemand al uitgevonden om tomtom te gebruiken met de interne gps?
Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.