Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Hmmz minder dan :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
CLB schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:48:
Tsjeempje lijkt wel 'n slow-chat hierzo! CLB wil wat foto's zien man van jullie toestellen!
Indeed. Een goed idee d:)b Sommige vragen zie ik hier wel 10 keer langs komen.

Als je het topic een beetje blijft volgen zal je toch wel 95% van je vragen beantwoord krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van jullie de N95 al een harde reset gegeven met *#7370# ? Ik voel me daar toe genoodzaakt als gevolg van mijn camera probleem. Buiten het feit dat ik van voren af aan kan beginnen wat betreft instellingen betreft, veranderd er verder niks aan mijn N95 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:02:
Iemand van jullie de N95 al een harde reset gegeven met *#7370# ? Ik voel me daar toe genoodzaakt als gevolg van mijn camera probleem. Buiten het feit dat ik van voren af aan kan beginnen wat betreft instellingen betreft, veranderd er verder niks aan mijn N95 toch?
Je geinstalleerde programma's verdwijnen ook, je hebt gewoon weer een "out of the box" telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thnx. Heb gelukkig nog geen progjes geinstalleerd dus dat scheelt. Hij wordt weer letterlijk zoals ik hem uit de doos pakte? Wel jammer, vind het een erg irritante bug... Heb ik weer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vandaag even met Nokia gepraat over de problemen rond de N95. Ik had ze gevraagd of ze op de hoogte waren van de speling problemen en over dat de camera het soms niet doet.

Jammer genoeg wisten ze een erg arrogant antwoord te geven: `we zien ze wel terug komen, tot die tijd weten we van niks`. Jammer genoeg staat Nokia om zulke reacties bekend bij mij. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
CLB schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:48:
Tsjeempje lijkt wel 'n slow-chat hierzo! CLB wil wat foto's zien man van jullie toestellen!
http://nds3.nokia.com/pre...5_weatherbug_prof_low.jpg

kheb 'm ook als wallpaper formaat voor je :+

[ Voor 12% gewijzigd door nils7 op 24-04-2007 23:10 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Dat ding van mij laad al op sinds 18.00 ;)
Hopen dat hij hem goed laad

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:22:
[...]

Best hang je hem niet dadelijk aan de lader als je hem pas koopt...gebruik hem eerst tot de baterij volledig plat is en laad hem dan volledig op...enkel de telefoon aan de lader hangen als de batterij leeg is...zeker de eerste 6 keer
Dit was het geval bij de oude nikkel-cadmium batterijen. Bij de lithium-ion batterij die in de N95 zit is het zelfs beter hem op te laden voordat hij volledig leeg is. Uitleg kan je o.a. vinden via de onderstaande linken:
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/9921
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ion_battery

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz :( Ook een harde reset heeft niet geholpen. Mijn camera start gewoon niet meer op.

Ach ja, voor 700 euro mag je natuurlijk ook niet teveel verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Vind niemand dat de speciale java spelletjes voor s60 3rd vaak stotteren? Ik had bijv nfs carbon voor mijjn SE K750i en ging super soepel... die is natuurlijk minder zwaar dan java spelletjes speciaal voor s603 rd.. maar bedoel het is er speciaal voor gemaakt... n95 is het nieuwste aparaat ervoor.. en nfs stotterd als een gek soms... maar ziet er wel erg mooi uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:09:
Vandaag even met Nokia gepraat over de problemen rond de N95. Ik had ze gevraagd of ze op de hoogte waren van de speling problemen en over dat de camera het soms niet doet.

Jammer genoeg wisten ze een erg arrogant antwoord te geven: `we zien ze wel terug komen, tot die tijd weten we van niks`. Jammer genoeg staat Nokia om zulke reacties bekend bij mij. :S
wees blij dat je een antwoord krijgt. Met mijn P990i van SE nam men niet eens de moeite om te antwoorden. De meeste wisten amper wat een mobiele telefoon was. Men heeft daar alleen verstand van ringtones en wallpapers, tenminste dat is het enige wat je uit hun reactiemails kon opmaken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:16:
[...]

wees blij dat je een antwoord krijgt. Met mijn P990i van SE nam men niet eens de moeite om te antwoorden.
Voor 730 euro is dat een goedkoop antwoord naar mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand MSN al weer werkend gekregen ?

heb m vandaag opgehaald, wat een super gaaf ding. Jammer alleen dat ze de sand uitvoering hadden. wel made in finland. als ie kuren gaat vertonen meteen trug om een plum te halen...

mvg Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
gimme sample video's en foto's!!!! van jullie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:14:
Hmmz :( Ook een harde reset heeft niet geholpen. Mijn camera start gewoon niet meer op.

Ach ja, voor 700 euro mag je natuurlijk ook niet teveel verwachten...
Neem aan dat je hem nog gewoon kunt omruilen? Ik heb mijn eerste exemplaar ook moeten omruilen bij BelCompany, deden gelukkig totaal niet moeilijk.

Wat je trouwens ook nog kunt proberne is door middel van Nokia Software Updater de firmware opnieuw te installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Razer op 24-04-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 10:14
Ik al meerdere malen harde reset gegeven. Mijn telefoon blijft vastlopen. Bij toepassingen starten bij camera enzovoort denk dat ik er maar mee terug moet. HArde reset is niets aan hand. alleen je bent je spellen kwijt die je overig gewoon kunt downloaden. En je telefoonboek en al je instellingen natuurlijk. Maar verder niets naar mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en iemand toevallig ook al een widget aan de praat gekregen ?

bzzzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu de E65, vraag me af of er een groot verschil zit tussen deze en de N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, er veranderd voor de rest niks behalve je time/date/land instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Waarvoor zijn eigenlijk de knopjes aan de zijkant van de meegeleverde headset? Twee zijn er voor het volume hoger en lager te zetten, daar tussen in zit nog een knop waarvoor is deze? En aan de andere kant zit één klein schuifknopje, waarvoor is deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou tomtom-6 wel werken met de N95 als je een externe gps-muis gebruikt, iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:45:
zou tomtom-6 wel werken met de N95 als je een externe gps-muis gebruikt, iemand al geprobeerd?
Moet werken. Zie ook eerder in dit topic. Teruglezen, mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:45:
Dat werkt gewoon. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:31:
[...]

Ik al meerdere malen harde reset gegeven. Mijn telefoon blijft vastlopen. Bij toepassingen starten bij camera enzovoort denk dat ik er maar mee terug moet. HArde reset is niets aan hand. alleen je bent je spellen kwijt die je overig gewoon kunt downloaden. En je telefoonboek en al je instellingen natuurlijk. Maar verder niets naar mijn weten
Da's een redelijk grote showstopper natuurlijk. "alleen je telefoonboek, instellingen en programma's" is niet echt acceptabel.

Mijn N95 die vandaag binnen is gekomen (Sand, Made in Finland) heeft alleen aan de rechterkant een halve millimeter speling op de slider. Een GPS-fix is me nog niet gelukt, en als dat morgen op een andere locatie ook niet werkt gaat 'ie direct terug naar de winkel. Ik heb natuurlijk geen honderden euro's betaald voor een slechtgetest apparaat (getuige de vele problemen). Zeker aangezien de GPS voor mij een USP was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 12-09 10:14
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:46:
[...]

Da's een redelijk grote showstopper natuurlijk. "alleen je telefoonboek, instellingen en programma's" is niet echt acceptabel.

Mijn N95 die vandaag binnen is gekomen (Sand, Made in Finland) heeft alleen aan de rechterkant een halve millimeter speling op de slider. Een GPS-fix is me nog niet gelukt, en als dat morgen op een andere locatie ook niet werkt gaat 'ie direct terug naar de winkel. Ik heb natuurlijk geen honderden euro's betaald voor een slechtgetest apparaat (getuige de vele problemen). Zeker aangezien de GPS voor mij een USP was.
Maar je kunt alles gratis downloaden zodat je alles weer terug hebt. En voor telfoonlijst moet je gewoon ff backuppen. In nokia suite. Kleine moeite. Heb het diverse malen gedaan doordat ik experimenteer met toepassingen en daardoor wil die nogal eens vastlopen waardoor er niets anders op zit dan harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga wel terug met het kreng morgen. Twijfel eigenlijk of ik wel een nieuwe wil... Dit is de 3e Nokia op rij (8800 en N73 gingen deze voor) met software problemen. Blijkbaar is Nokia niet in staat om toestellen in de +500 euro klasse goed voor elkaar te maken. Heb jaren gezweerd bij Nokia, maar ik begin aardig terug te komen van m'n geloof.

Er zullen genoeg mensen zijn in dit topic die hem wel prima voor elkaar hebben, dus wil hem niet totaal generaliserend afkraken, maar voor de 3e x achtereen een maandagmorgen model gaat er bij mij niet in. Nokia verliest bij deze een klant (zal ze wel niet echt boeien :N )

*gaat opzoek naar een alternatief*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaannO schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:18:
[...]

Voor 730 euro is dat een goedkoop antwoord naar mijn mening. :)
Begrijp wel dat dit een antwoord is van een merchandiser, niet van een echte Nokia medewerker.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
ben dus ook aan het twijfelen of ik een n95 ga halen,

ik heb vanmiddag een erg leuke demo gekregen bij een t-mobile shop,

en ik ben nog nieuwsgierig naar een aantal dingen en hoop dat jullie daar antwoord op kunnen geven

ik heb momenteel nog een mda vario van t-mobile en die hou ik ook als pda voor erbij, maar:

Kan ik de modem van de n95 gebruiken om de mda te laten inbellen via pit? via bluetooth bijv?

Ik gebruik msn op mijn vario regelmatig en ook het nieuws checken doe ik er mee

ik ga er even vanuit dat er een usb kabel word meegeleverd waarmee ik de telefoon zowel kan syncen als kan opladen.. Klopt dit?

vooral het internet gedeelte vind ik een erg belangrijk gedeelte voor me, dus als dat allemaal goed zit

(dus zowel de vario gebruiken om te internetten als me laptop (natuurlijk niet beiden tegelijk), en dat de n95 dan als modem fungeert)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Laatst online: 17-12-2024
shure-fan schreef op woensdag 25 april 2007 @ 01:19:
*Kan ik de modem van de n95 gebruiken om de mda te laten inbellen via pit? via bluetooth bijv?
*Ik gebruik msn op mijn vario regelmatig en ook het nieuws checken doe ik er mee
*ik ga er even vanuit dat er een usb kabel word meegeleverd waarmee ik de telefoon zowel kan syncen als kan opladen.. Klopt dit?
*zitten aardig wat modem opties in, dus ik veronderstel van wel.
*Internet checken gaat zonder problemen, in het topic staan al positieve reacties over het gebruik van msn, dus dat kan ook.
*usb kabel zit erbij, syncen gaat, maar niet opladen via usb

Momenteel nog niet veel slechte ervaringen met m'n N95 (plum).
Geen speling, geen ruis tijdens bellen / afspelen muziek. gps = batterij intensief, dus als je wil gaan fietsen en je gps heel de tijd opzetten moet je zorgen dat ie volledig opgeladen is. Positiebepalen duurt hier ongeveer een minuut à anderhalve minuut (achter dubbele beglazing).

Ik ben tot nu toe nog steeds heel positief over dit speeltje

[ Voor 23% gewijzigd door carthorian op 25-04-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben dus ook aan het twijfelen of ik een n95 ga halen,

ik heb momenteel nog een mda vario van t-mobile en die hou ik ook als pda voor erbij, maar:

Kan ik de modem van de n95 gebruiken om de mda te laten inbellen via pit? via bluetooth bijv?
Ik gebruik msn op mijn vario regelmatig en ook het nieuws checken doe ik er mee
Op een laptop gaat het zeer zeker of het op de Vario ook kan weet ik niet..

ik ga er even vanuit dat er een usb kabel word meegeleverd waarmee ik de telefoon zowel kan syncen als kan opladen.. Klopt dit?
syncen wel, opladen gaat niet via usb
telaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:12:
[...]

Maar je kunt alles gratis downloaden zodat je alles weer terug hebt. En voor telfoonlijst moet je gewoon ff backuppen. In nokia suite. Kleine moeite. Heb het diverse malen gedaan doordat ik experimenteer met toepassingen en daardoor wil die nogal eens vastlopen waardoor er niets anders op zit dan harde reset.
Dat je kunt backuppen is toch geen enkele reden om een toestel van 700 euro te moeten resetten om het fatsoenlijk te kunnen (blijven) gebruiken? Dat geldt overigens ook voor een toestel van 50 euro.

Als ik het contact van mijn auto om de paar honderd kilometer uit en weer aan moet zetten om verder te kunnen rijden ga ik daar ook niet mee akkoord. Ook een kleine moeite, maar een grote irritatie.

Maar iedereen moet voor zichzef bepalen wat 'ie acceptabel vindt uiteraard. Voor deze prijs verwacht ik gewoon een uitontwikkeld product zonder dergelijke basic problemen. Het is extra pijnlijk omdat ik me na problemen in het verleden met Nokia voorgenomen had om geen Nokia meer te kopen, maarja, andere telefoons hebben geen GPS (al heb ik daar net zoveel aan als aan de GPS in de N95 ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat anderen zeiden. Wel kun je een losse speciale USB-kabel kopen om 'm mee op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net widget aan de praat gekregen. Tik nu ook vanaf de n95. Gaat erg makkelijk al zeg ik het zelf. Nu alleen msn nog zien te fixen, iemand een idee waar ik die kan vinden? Gr mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem ook halen.
Ik zag hem bij BC. mry Hi voot 199.99.
€40 per maand.

Mijn vraag is of er nog andere leuke aanbiedingen zijn. Iets langer wachten omdat er geen vooraad is vind ik niet direct erg. Ik lees iets van T-mobile i.c.m. PIT. Op de Tmobile website is echter geen N95 te vinden. Graag wat meer ingo hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:14:
heb net widget aan de praat gekregen. Tik nu ook vanaf de n95. Gaat erg makkelijk al zeg ik het zelf. Nu alleen msn nog zien te fixen, iemand een idee waar ik die kan vinden? Gr mike
Welke widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ginz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:27:
[...]

Begrijp wel dat dit een antwoord is van een merchandiser, niet van een echte Nokia medewerker.
Was de product manager van Nederland. ;)
Vorig jaar was er ook en vrouw die niet helemaal jofel overkwam, maar ik geloof dat die nu aan het bevallen was. Zei had een iets hogere positie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:09:
[...]

Er is (nog) geen alternatieve navigatie-software die gebruik kan maken van de interne GPS ontvanger van de N95. Het blijft ook hopen of Nokia het wel toelaat dat TomTom zijn internet GPS ontvanger gebruikt...want op die manier zouden ze een beetje hun eigen software onderdrukken....
Ze onderdrukken hun software sowieso al, omdat je dus ook TomTom op je N95 kan zetten en dat kan laten werken met een externe GPS. Als je namelijk een externe GPS erbij koopt, dan ben je (over een lange periode) minder geld kwijt dan dat je een abo neemt voor de Nokia navigatie.

Dus laat maar gewoon die fix van TT of MobileNavigator komen, want anders is de beste optie een externe GPS kopen, en dan verdient Nokia er nog steeds niks mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weather widget. Werkt wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
lauw8 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:13:
[...]

Ze onderdrukken hun software sowieso al, omdat je dus ook TomTom op je N95 kan zetten en dat kan laten werken met een externe GPS. Als je namelijk een externe GPS erbij koopt, dan ben je (over een lange periode) minder geld kwijt dan dat je een abo neemt voor de Nokia navigatie.

Dus laat maar gewoon die fix van TT of MobileNavigator komen, want anders is de beste optie een externe GPS kopen, en dan verdient Nokia er nog steeds niks mee!
Per maand is het 10 euro.... een TomTom pakket is al snel 200 euro (in de winkel!!)
dan kan je 20 maanden navigeren met het spul wat je nu hebt.... wie heeft zijn N95 nu langer dan 20 maanden? Hoogstens 21 want dan mag je al een nieuwe uitzoeken :>
Dus wie kan rekenen, rekent op dreft ;)
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:38:
[...]

Weather widget. Werkt wel grappig
En waar heeft gij die vandaan? Ik moet mijn toestel nog van de lader trekken dus heb iig. nog niet gekeken waar alles zit...

[ Voor 14% gewijzigd door nils7 op 25-04-2007 09:42 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:41:
[...]

Per maand is het 10 euro.... een TomTom pakket is al snel 200 euro (in de winkel!!)
dan kan je 20 maanden navigeren met het spul wat je nu hebt.... wie heeft zijn N95 nu langer dan 20 maanden? Hoogstens 21 want dan mag je al een nieuwe uitzoeken :>
Het kost zelfs geen 10euro als je voor een langere periode neemt...ongeveer 90euro voor west europa en dat dan voor 3 jaar...

Het kan Nokia trouwens geen *tuut* schelen als jij een externe GPS muis koopt om TT te kunnen gebruiken...als ze niet toelaten dat een externe fabrikant hun interne muis gebruikt dan zullen meer mensen de Nokia software gebruiken...dus ze doen er alleen hun eigen zaak goed mee...

ook al verwacht ik niet dat het zo ver zal lopen...zoals reeds bekend, Navigon is al bezig met hun software te updaten...alleen staat er nog niet zwart op wit dat ze het dan ook over de interne GPS ontvanger hebben maar daar mogen we wel vanuit gaan natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:41:
[...]

[...]
Er zijn mensen die hem 24 maanden moeten hebben, vanwege dat ze precies 3 maanden van te voren hun contract verlengen en dan dus 24 maanden later weer precies 3 maanden voor afloop van hun contract pas een nieuwe telefoon kunnen halen... :9

Ik stem voor Omo! Wast een berg, kost een beetje! Gratis GPS functie is leuk op een telefoon, kost niets. Wil je Navigeren en gebruik je dit af en toe bij een dagtripje (dus niet iedere dag) dan is Navigatie (Smart2Go) goedkoop. EN dan heb je (lijkt me) nog de keuze om je puur te laten leiden door de routeplanner (danwel zonder stem.) Dit laatste weet ik nog steeds niet hoe het nu precies eruit ziet (heb wel een idee uit de reviews) en daar is geloof ik nog geen helder antwoord over gegeven. Kan iemand me dat vertellen?

Gebruik je hem echter dagelijks en intensief, dan is toch een gespecialiseerd programma aan te raden. Het is jammer dat dit dus nog niet genoeg gecombineerd is... Daar ben ik het wel mee eens hoor. Dus voor degenen die veel navigatie gebruiken is het inderdaad wachten op de TT, route66 of Navigon versie voor de N95! Voorlopig ff volhouden met smart2go of TT met externe GPS ontvanger...

EDIT: Ik ga even uit van de ervaringen op het forum, want ik heb hem zelf morgen pas... Dan kan ik oordelen geven over de navigatie...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:22:
[...]

Graag, ik hem hier zeker behoefte aan. Ik heb al vluchtig onder de backcover gekeken hoe het slider mechanisme in elkaar zit, maar ik wil pas iets aanraken als iemand mij op weg kan helpen welke schroevendraaier ik kan gebruiken hiervoor en hoe die speling het best verholpen kan worden.

Alvast bedankt voor je hulp aan deze topic.
Ik zal morgenavond wel wat fotos maken, als ik t niet vergeet. Dan is deze thread waarschijnlijk weer 20 paginas verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
heb hem sinds gister en het valt me nu op dat de N95 minder snel een 3G signaal oppikt en hem ook sneller verliest. Op mijn werk zit ik op een plek waar met mijn N80 het 3G signaal minimaal is. Vaak heb ik dan 1-3 streepjes met mijn N80 maar mijn N95 heeft de hele ochtend nog geen 3G signaal kunnen oppikken.

Kan een voordeel zijn omdat het heen en weer geswitch van GSM naar 3G enorm veel stroom vreet maar soms wil ik ff snel surfen en dan gaat het met GPRS nogal traag vergeleken met UMTS ( Orange )

[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 25-04-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ben al twee dagen aan het uitzoeken wat er allemaal mogelijk is, en dat is veel.
Heb inmiddels Google Maps op mij N95 Geweldig!
Hier de URL: http://shop.my-symbian.co...95&p=183541&secw=368c6181
Zelf te downloaden in het Nederlands!
Weet iemand nog meer sites waarop goede Software is te vinden?
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht handig voor mensen die Google Calendar gebruiken. Ik gebruik nu http://www.goosync.com/ om mijn N95 agenda te syncen met Google Calendar. De service is gratis, tenzij je meerdere Google Calendar accounts wilt syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik ga hem ook halen vandaag hihi! 8) Ben zo blij alleen ben ik bang om een "verkeerde" mee te krijgen.
Ik ga de deep plum halen en kan iemand mij vertellen op een rijtje waar ik op moet letten voordat ik hem mee naar huis neem...

* slider

* ......

* .....

Mucho thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
dcell schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:26:

Kan een voordeel zijn omdat het heen en weer geswitch van GSM naar 3G enorm veel stroom vreet maar soms wil ik ff snel surfen en dan gaat het met GPRS nogal traag vergeleken met UMTS ( Orange )
Hmm bij mij staat er dus ook constant 3G links bovenin en ik zie niet echt hoe hij dat signaal kwijtraakt, denk eigenlijk dat 3G bij mij de hele dag door in beeld staat.
Betekend dat dat hij dus niet switched en dit geen stroom vreet?

Ik vond de accu angstig snel leeg gaan namelijk...

Gisteren de barcodelezer geprobeerd op een paar boeken maar hij leest niets....doe ik iets fout of is het daar niet voor bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nasty Nate schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:14:
[...]

Hmm bij mij staat er dus ook constant 3G links bovenin en ik zie niet echt hoe hij dat signaal kwijtraakt, denk eigenlijk dat 3G bij mij de hele dag door in beeld staat.
Betekend dat dat hij dus niet switched en dit geen stroom vreet?

Ik vond de accu angstig snel leeg gaan namelijk...

Gisteren de barcodelezer geprobeerd op een paar boeken maar hij leest niets....doe ik iets fout of is het daar niet voor bedoeld?
Dat logo betekent dat hij UMTS bereik heeft. Zodra je in een gebied zit waar je dat niet hebt, verdwijnt dat logo en zie je alleen nog GSM bereik. Hoe doet verder weinig met je batterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:14:
[...]
...

probeer deze dan maar es...je kan hem rechtstreeks van het scherm inscanne...

zorg ervoor dat de barcode mooi tussen het bovenste en onderste lijntje op je gsm schermpje staat...bij mij lukt het na enkele seconde al

BARCODE:
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=ThaBoy%20RoCkZ%20with%20his%20new%20Nokia%20N95...from%20Belgium%20for%20www.Tweakers.net%20HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eruit ik ga de N95 halen de Deep Plum..

Alleen nu lees ik enkele verhalen over dat KPN (misschien ook Hi) komt met een snellere download snelheid in vergelijking met T-Mobile met PIT.

Wat is nu de beste provider om een abonnement te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor nu al een tijdje van alles over de barcode reader van de n95. Wat is het nut hiervan? Wat kan je hiermee? En waar zit ie? Foto?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
carthorian schreef op woensdag 25 april 2007 @ 01:29:
[...]

*zitten aardig wat modem opties in, dus ik veronderstel van wel.
*Internet checken gaat zonder problemen, in het topic staan al positieve reacties over het gebruik van msn, dus dat kan ook.
*usb kabel zit erbij, syncen gaat, maar niet opladen via usb
ook het internetten zal ik nog veel via mijn vario gaan doen maar kan dat?

dus dan puur het interne modem van de n95 gebruiken via bluetooth bijv.

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:29:
Ik hoor nu al een tijdje van alles over de barcode reader van de n95. Wat is het nut hiervan? Wat kan je hiermee? En waar zit ie? Foto?? 8)7
Wat het nut ervan is weet ik zelf ook nog niet... hij is in ieder geval te vinden in de map 'kantoor'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem sinds maandag!! en ik ben er blij mee. ik heb wel wat ruis tijdens het bellen en iets wat speling aan de rechterkant van de slider, maar binnen de perken.

Ik ging naar de mediamarkt in Den Haag voor een geheugenkaart en een hoesje voor de N95 zei de medewerker: ´de N95 is nog helemaal niet uit hoor´ dus met een smile de telefoon uit mijn broek getoverd. Zijn ogen stonden op steeltjes :) Ze hadden daar alleen maar de dummy.

Ik krijg trouwens geen verbinding met de maploader, hebben meer mensen dit probleem? Zijn er oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de barcode reader al eens geprobeerd? ik heb hem gisteren een paar keer geprobeerd voor de fun, maar het werkt niet. de camera blijft zichzelf scherpstellen, maar na 5 minuten heeft hij de barcode nog niet ontcijferd. ik heb hem een stuk of 3 barcodes laten lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de n95 al in een orangeshop gesignaleerd ?
ik wil namelijk mijn orange abonnement verlengen, en alleen in de orangeshop krijg je dan 3 maanden gratis. bij verlenging in een andere shop krijg je dat dus niet. scheeld toch weer 150 euro in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de barcode reader voor de n80 gedownload (van nokia site)
Kan gewone barcodes ook niet inscannen. als je hem helemaal tussen de rode lijntjes wil hebben, wordt hij in de hoogte ook wel erg klein (en onleesbaar)

De barcode van ThaBoy, moet je even kopieren en plakken in mspaint. Bij deze is het mij wel gelukt. dit is dan ook een vierkante barcode, en die past precies tussen de rode lijntjes.

al met al is het leuk om ff mee te stoeien maar absoluut niet bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op de vorige pagina mijn barcode geplaatst...werkt perfect...

het nut hiervan kan enorm varieren...er gaat heel wat meer informatie in de nieuwe barcodes:
bvb:

op een affice van een fuif staat in de rechteronderhoek zulk klein barcode'tje, gewoon inscanne met je gsm en je hebt alle info op je gsm staan in de vorm van een bericht....telefoon nummers en websites herkent hij onmiddelijk en kan hij ook gebruiken...ze kunnen aan de hand van zulke barcodes mss ook de gebruiker een korting geven voor (in dit geval) de fuif :-)

ik geef maar snel een voorbeeldje :D...zeker wel bruikbaar dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 09:27
hier kun je alles over lezen en ook zelfs barcodes maken,

http://83.145.232.112/index.htm

[ Voor 40% gewijzigd door Maite op 25-04-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Die barcode van thaboy scan ik binnen een seconde of drie rechtstreeks van het scherm af dus hij doet het op zich wel, alleen dus niet op barcodes van boeken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, 5 minuten stilstaan in een gebied met vrij zicht en 10 minuten rondlopen geeft geen GPS-fix. Als ik "satellietinfo" bekijk staan er 5 balkjes, maar op de kaart zelf rechtsonder een satelliet icoontje met een rood kruis erdoorheen.

Doe ik nu iets verkeerd, of is dat ding gewoon te brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:58:
Goed, 5 minuten stilstaan in een gebied met vrij zicht en 10 minuten rondlopen geeft geen GPS-fix. Als ik "satellietinfo" bekijk staan er 5 balkjes, maar op de kaart zelf rechtsonder een satelliet icoontje met een rood kruis erdoorheen.

Doe ik nu iets verkeerd, of is dat ding gewoon te brak?
ik had dat eerst ook. probeer het eens door: menu => tools => gps data
toen kreeg ik een fix, en vervolgens ga je naar maps en dan doetieut :)

nu heb ik binnen 1 minuut een fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:45:
Ben al twee dagen aan het uitzoeken wat er allemaal mogelijk is, en dat is veel.
Heb inmiddels Google Maps op mij N95 Geweldig!
Hier de URL: http://shop.my-symbian.co...95&p=183541&secw=368c6181
Zelf te downloaden in het Nederlands!
Weet iemand nog meer sites waarop goede Software is te vinden?
Ben benieuwd.
Hier heb je dus internetverbinding voor nodig lijkt me dan hè! Kun je niet kaarten voorladen. Ziet er wel erg leuk uit! Is eigenlijk niet veel minder (mischien zelfs wel meer) dan wat je gratis krijgt van smart2go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat dit topic zo snel vooruitgaat nog maar een keertje mijn vraag: kent er iemand voip software die ook video ondersteunt (zoals skype op de pc dat kan)!

een groot gemis mocht dit niet bestaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nogmaals mijn vraag:
Ik ga hem ook halen.
€40 per maand.

Mijn vraag is of er nog andere leuke aanbiedingen zijn. Iets langer wachten omdat er geen vooraad is vind ik niet direct erg. Ik lees iets van T-mobile i.c.m. PIT. Op de Tmobile website is echter geen N95 te vinden. Graag wat meer info hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:20:
Hier nogmaals mijn vraag:
Ik ga hem ook halen.
€40 per maand.

Mijn vraag is of er nog andere leuke aanbiedingen zijn. Iets langer wachten omdat er geen vooraad is vind ik niet direct erg. Ik lees iets van T-mobile i.c.m. PIT. Op de Tmobile website is echter geen N95 te vinden. Graag wat meer info hierover
ik zou zeggen lees het forum beetje door, er staan genoeg aanbiedingen / acties / informatie in over verschillende aanbieders en verschillende (weg)shops.

gebruik gewoon de zoekfunctie van dit forum en google.nl . er is met een beetje inzet zelf genoeg te vinden. Mensen worden snel lui en schijnen zoeken zelf niet meer te kunnen.

No offence ofzo maar de helft van dit forum staat vol met vragen die met een beetje gezoek zelf te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan gaan we gewoon weer terug lezen ;);
Mijn mening was dat van: Ik hoef niet het wiel opnieuw te zoeken als iemand het al gevonden heeft ;)

Maar toch maar even zoeken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan mogelijk om deze telefoon te gebruiken i.c.m. VOIP programma's? Dus dezelfde functie als een USB-telefoon:gratis via skype bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dit is mogelijk
staat een paar pagina's terug vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de n95 al in de Orangeshop te verkrijgen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:00:
weet iemand of de n95 al in de Orangeshop te verkrijgen is ?
Dat weten ze je bij de Orange shop vast te vertellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@prettiggestoord.

ja dat begrijp ik,. maar de orangeshop is niet telefonisch bereikbaar,. en om er nou elke dag voor in de auto te stappen om te gaan kijken of hij er al is, vind ik ook een beetje overdreven.
Dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:36:
ik heb hem sinds maandag!! en ik ben er blij mee. ik heb wel wat ruis tijdens het bellen en iets wat speling aan de rechterkant van de slider, maar binnen de perken.
Ik vind die speling anders redelijk irritant.
(Ook aan de rechterkant!)
Die ruis heb ik ook een beetje en de stemmen klinken zeer scherp.
Mijn N91 was kwalitatief veel beter en al mijn vorige Nokia's ook.
Echter is er mee te leven en misschien durf ik het ook aan om het toestel uit elkaar te halen om een stukje tape te plakken om zelf het speling probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:03:
[...]

ik had dat eerst ook. probeer het eens door: menu => tools => gps data
toen kreeg ik een fix, en vervolgens ga je naar maps en dan doetieut :)

nu heb ik binnen 1 minuut een fix!
Gouden tip voor mij dit, thanks Jimmy! :)
Alleen gebruiken de meesten het in het Nederlands denk ik dus dan wordt het menu>instrumenten>GPS-ggvns
Als je daar een fix krijgt (dit duurde niet lang bij mij) dan kan je die afsluiten en Menu>kaarten opstarten en vervolgens heb je daar dan ook vrij snel een fix, kon net voor het eerst de route berekenen van hier (werk) naar ergens anders (thuis)

Kreeg een melding dat ze niet in konden staan voor de nauwkeurigheid e.d. en daarna de vraag of ik de volledige versie wilde kopen, dat had ik dus ook nog nooit te zien gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Zit iedereen hier nou (net zoals ik) in de tijd van de baas te posten?

[ Voor 12% gewijzigd door A_to_the_S op 25-04-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Geachte heer,

Een exacte verschijnings datum van de MN 6 software die geschikt is voor de Nokia N95 is op dit moment helaas niet bekent, wij verwachten dat deze software in enkele weken beschikbaar zal zijn.

Met vriendelijke groet

E. Verpoort

NAVIGON AG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verstaan jullie precies onder de speling?

Ik heb de Sand, en als ik de schuif dicht heb beweegt ie misschien een millimeter omhoog. Naar de zijkanten zit geen speling. Als de schuif open is, is er ook geen speling.

Ik heb wel een beetje ruis, maar echt storend is het niet. Je hoort het vooral als de telefoon overgaat, tijdens het gepsrek merk je het niet zo.

En als ik mn gps-gegevens opzoek krijg ik binnen een min de gegevens, ook als ik thuis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
Heeft iemand anders ook problemen om verbinding te maken met te Nokia MapLoader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:19
A_to_the_S schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:31:
Yup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
yes... je moet toch wat in de baas zun tijd he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Ben mijn EIGEN baas, niet zeuren, ik probeer alles uit mijn toestel te halen, dus van dit soort mededelingen zijn wij - serieuze gebruikers van dit forum - niet gediend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben student die aan t afstuderen is. Got tons of time. :7

Hopelijk zit mijn supervisor niet op dit forum :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nu ook widgets beschikbaar voor onze N95.
Wie weet waar ik de weatherbug widget kan downloaden ?
Ik kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:48:
[...]

Ben mijn EIGEN baas, niet zeuren, ik probeer alles uit mijn toestel te halen, dus van dit soort mededelingen zijn wij - serieuze gebruikers van dit forum - niet gediend!
...uuuhhh....lol....met zo een reactie lijkt het echt niet alsof gij uwe eigen baas zijt zenne..

ontopic:
die widgets wil ik ook wel ja..

hoe nemen jullie trouwens het toestel mee? ik steek hem in mijn broekzak in een speciaal zakje dat dient voor gsm/pda toestellen...het nadeel vind ik dat dit zakje totaal geen verharde bescherming heeft dus het scherm is niet echt volledig beschermd tegen slagen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:22:
[...]

...uuuhhh....lol....met zo een reactie lijkt het echt niet alsof gij uwe eigen baas zijt zenne..

ontopic:

hoe nemen jullie trouwens het toestel mee? ik steek hem in mijn broekzak in een speciaal zakje dat dient voor gsm/pda toestellen...het nadeel vind ik dat dit zakje totaal geen verharde bescherming heeft dus het scherm is niet echt volledig beschermd tegen slagen ofzo...
En nu in het Nederlands? Dat "gezenne" e.d. verstaat niet iedereen, ter informatie dus.

Ik ga waarschijnljik zo'n lederen riemholder bestellen of een van kunstof die ik aan de pols kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Heeft er iemand enig idee of er ook een USB-GPS muis op aan te sluiten is? En dan op zo'n manier dat ie ook werkt, liefst met TT of Route66,

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:53:
[...]

Ben student die aan t afstuderen is. Got tons of time. :7

Hopelijk zit mijn supervisor niet op dit forum :X
Herkenbaar!

Ik noem het: SOG!
Studie Ontwijkend Gedrag!

Meestal in de vorm van Forums of Terrasje pakken!

Even ontopic:
Iemand de 1gb kaart erbij genomen bij telecom.nu? Zo ja, wat staat er precies op? Is het de moeite waard wanneer je al 2 Gb kaart hebt?

Iemand al een link voor een autohouder die SPECIAAL passend is voor de N95 (liefst met autolader ingebouwd), En eentje waarbij je de 3,5mm jack kunt gebruiken bijvoorbeeld...

Opsomming - Bij aankoop van de telefoon letten op:
- speling schuifmechanisme
- werking fototoestel

Rest is geloof ik allemaal wel te verhelpen met instellingen, danwel de komende firmware-update...
P. Mekes schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:31:
Heeft er iemand enig idee of er ook een USB-GPS muis op aan te sluiten is? En dan op zo'n manier dat ie ook werkt, liefst met TT of Route66,
Lijkt me wel ja. Nog niet geprobeerd...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we komen nu in de fase dat iedereen net zo lang gaat zoeken totdat hij ergens in het toestel speling vind. Kunnen we daar ook 2000 posts mee vullen, dan lijkt het beter om een nieuw topic te starten met mensen die gewoon met hun N95 omgaan zoals het hoort en niet elke minuut dat ding onder een microscoop leggen om toch maar speling te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
Hallo,

heeft iemand ook problem om verbinding te maken met de Nokia MapsLoader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook letten op het volgende bij de aankoop van de N95:

Kijken of de slider in beide richtingen functioneert !
Gisteren haalde ik een Nokia uit de verpakking waarbij de media-slider het niet deed. Er verscheen geen media-menu.
Vervelend als je daar thuis pas achter komt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd...dat "speling" verhaal is relevant...iedere telefoon met een slider (of ander bewegend onderdeel) zal wel IETS speling hebben...

Mijn N95 heeft dus ook wat speling :p maar wat maakt dat nu in godsnaam uit...ik merk er niets van en als dit forum er niet vol van stond was ik er ook nooit achtergekomen want hierdoor gaat iedereen zijn toestel angstvallig VEEL te grondig controleren... :p

ps: "zenne" kunnen de Nederlanders vervangen door "hoor"...maar dan nog, je kan toch wel wat voorstellen wat ik wou zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
[...]

ontopic:

Hier de echte eigen Baas (Ondernemer dus) Antwoord op je vraag: Een cristal case,
net besteld hier: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speling is iets wat binnen de perken moet blijven anders is het echt wel :X en mag er gerust over gevraagd en/of gepost worden imo is hier het forum ook voor
Ik stel er in ieder geval prijs op als zulke dingen (build quality) besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Ik neem deze gewoon in mijn broekzak mee zoals elke andere mobiel.
Maar die Crystal Case lijkt mij wel een goed idee.
Zeker als ik naar de manege ga waar het al zo stoffig is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Mijn N95 is ook binnen!!!! gisteren besteld, vandaag in huis. super!!!!

..... behalve dan dat ik sinds vandaag voor 3dgn in duitsland zit, op cursus. Lekker saai! Moet ik nog 2,5 dag wachten totdat ik de telefoon kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Voor de echte testers, gratis N95?

http://www.cnmoves.com/testingzone/N95/NL/landing3.aspx

http://www.cnmoves.com/NBM014/NL/doorway.htm

[ Voor 20% gewijzigd door lauw8 op 25-04-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:48:
[...]

Hier de echte eigen Baas (Ondernemer dus) Antwoord op je vraag: Een cristal case,
net besteld hier: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html
Ow die lijkt wel goed en ook echt niet duur (effe checken als ze ook in Belgie leveren)

Hoe zit het eigelijk met die case...is hij volledig gesloten? of is hij open voor de keys? hoe werkt hij met het schuifmechanisme? enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Hoe is de telefoon beschermd met een crystal case? Ook het scherm? En kan je em dan ook nog gewoon openschuiven?

*edit*
te laat! 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door gewonecolalight op 25-04-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:43:
idd...dat "speling" verhaal is relevant...iedere telefoon met een slider (of ander bewegend onderdeel) zal wel IETS speling hebben...

Mijn N95 heeft dus ook wat speling :p maar wat maakt dat nu in godsnaam uit...ik merk er niets van en als dit forum er niet vol van stond was ik er ook nooit achtergekomen want hierdoor gaat iedereen zijn toestel angstvallig VEEL te grondig controleren... :p
Je zou bijna wachten met de aanschaf van een N95 en wachten tot de volgende batch....

Net of iedereen elkaar allemaal op zit te n**ien, elke schuivend onderdeel heeft zoals al gezegd wel wat speling, gisteren ff met N80 van maat van me gespeeld en die heb ook speling naar links en rechts (mm werk), overdreven gezegd zou je display praktish tegen en met de richting van de klok mee kunnen draaien.

Maar zijn er geen pics van de speling zoals de meeste zeggen op hun toestel te hebben, krijg af en toe het idee dat er een hele kloof tussen display en rest van toestel zit, zo'n ophef over mm speling
Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.