Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, morgen is het dan zover.. krijg hem eindelijk binnen van Telecom.nu: verlenging Flex 40 1 jaar + PIT, prijs € 236,- *O*

Nou vroeg ik mij een aantal dingen af (mits makkelijk uit te leggen)

- Ik heb geen 1 GB kaartje erbij, wel 2 GB zelf gekocht, maar daar staat dus niet de 100MB van Nokia op; kaarten van Benelux. Nou las ik in de handleiding iets over het automatisch downloaden van kaarten als je die GPS opent. Nou vroeg ik me dus af; Ik hoef niet persee te navigeren met stem enzo, maar ik vind t wel leuk om die kaarten te kunnen zien enzo, maar hoe kan ik dan die kaarten dlden. en is dit dan gratis, duurt het lang, etc.

- Heb dus verlengd met PIT; mijn abbo liep af op 10 april, kan ik nu meteen gebruik maken van PIT of pas vanaf 10 juni wanneer m'n abbo dus afgelopen is en mn nieuwe termijn in gaat...?

- Verder ga ik binnenkort op vakantie naar Lanzarote (waar? een canarisch eiland), kan ik deze kaarten dan ook zo dlden? Gratis? Waar? Als ik daar ben niet neem ik aan (zal ik wel veel moeten betalen voor i-netten in buitenland). Ik kan dan toch wel gebruik maken van m'n GPS zonder op internet te moeten? Dat kost toch geen geld - om 'n beetje de weg te zoeken enzo..?

- Kan iemand misschien een aantal leuke programma's opsommen (evt. met link- en gratis uiteraard >:) ) om meteen te installeren op mn tel als ik m morgen heb?

Sorry voor de wat chaotische opzet van deze Post, maar als iemand er iets mee kan/mij iets meer erover kan vertellen dan ben ik u erg dankbaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb de N95 en had al een orange abbo.
Weet iemand hoe ik UMTS kan aanvragen ? Of moet ik dan een heel nieuwe abbo aanvragen...?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:49:
Weet iemand hoe ik UMTS kan aanvragen ? Of moet ik dan een heel nieuwe abbo aanvragen...?

Alvast bedankt!
http://www.orange.nl/mobiel/umts/

Niet echt een vraag voor in dit topic....

[ Voor 6% gewijzigd door Razer op 24-04-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:43:
Ok, morgen is het dan zover.. krijg hem eindelijk binnen van Telecom.nu: verlenging Flex 40 1 jaar + PIT, prijs € 236,- *O*

Nou vroeg ik mij een aantal dingen af (mits makkelijk uit te leggen)

- Ik heb geen 1 GB kaartje erbij, wel 2 GB zelf gekocht, maar daar staat dus niet de 100MB van Nokia op; kaarten van Benelux. Nou las ik in de handleiding iets over het automatisch downloaden van kaarten als je die GPS opent. Nou vroeg ik me dus af; Ik hoef niet persee te navigeren met stem enzo, maar ik vind t wel leuk om die kaarten te kunnen zien enzo, maar hoe kan ik dan die kaarten dlden. en is dit dan gratis, duurt het lang, etc.

- Heb dus verlengd met PIT; mijn abbo liep af op 10 april, kan ik nu meteen gebruik maken van PIT of pas vanaf 10 juni wanneer m'n abbo dus afgelopen is en mn nieuwe termijn in gaat...?

- Verder ga ik binnenkort op vakantie naar Lanzarote (waar? een canarisch eiland), kan ik deze kaarten dan ook zo dlden? Gratis? Waar? Als ik daar ben niet neem ik aan (zal ik wel veel moeten betalen voor i-netten in buitenland). Ik kan dan toch wel gebruik maken van m'n GPS zonder op internet te moeten? Dat kost toch geen geld - om 'n beetje de weg te zoeken enzo..?

- Kan iemand misschien een aantal leuke programma's opsommen (evt. met link- en gratis uiteraard >:) ) om meteen te installeren op mn tel als ik m morgen heb?

Sorry voor de wat chaotische opzet van deze Post, maar als iemand er iets mee kan/mij iets meer erover kan vertellen dan ben ik u erg dankbaar! _/-\o_
ik zou zeggen lees de afgelopen 100 bladzijdes door en je hebt de antwoorden want vrijwel alles is al langs gekomen :9

- alle kaarten voor je gps kun je los dowloaden, hoe dat allemaal werkt is al duidelijk verteld
- uiterraard kun je pas gratis internetten (PIT) op het moment dat je NIEUW abbo ingaat. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn om 4 maand voordat je er voor betaal al gratis van iets gebruik te gaan maken
- Op dezelfde manier als de kaarten van benelux of welk land dan ook kan je ook van lazarote downloaden en gebruiken.
- De kosten voor GPS zijn gratis, echter kun je er niet mee navigeren alleen maar kaarten bekijken en route plannen. Wil je navigeren dan zul je daar een abbo op moeten nemen. Maar eveneens staat dit al ruim vermeld in het hele topic.
- Voor leuke programma's zijn er tal van site's te vinden. Gebruik de zoekfunctie binnen dit topic of google.nl wil ook nog wel even helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die pagina word ik niet echt wijzer, er staat alleen een knop om een nieuw abbo te bestellen. Is het dus niet mogelijk om dit te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
iemand truphone al geprobeerd te installeren? zodra hij de SIP instellingen gaat veranderen komt er 'Geen Gegeven Aanwezig' en gaatie niet verder. Enig idee?

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:54:
[...]

Van die pagina word ik niet echt wijzer, er staat alleen een knop om een nieuw abbo te bestellen. Is het dus niet mogelijk om dit te activeren?
Denk niet dat je het hoeft te bestellen, je kunt wel alleen maar van UMTS gebruik maken als je in een UMTS gebied woont. Misschien dat je deze instellingen nog moet invoerne in je telefoon:

http://www.orange.nl/mobiel/umts/instellingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:52:
[...]

ik zou zeggen lees de afgelopen 100 bladzijdes door en je hebt de antwoorden want vrijwel alles is al langs gekomen :9

- alle kaarten voor je gps kun je los dowloaden, hoe dat allemaal werkt is al duidelijk verteld
- uiterraard kun je pas gratis internetten (PIT) op het moment dat je NIEUW abbo ingaat. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn om 4 maand voordat je er voor betaal al gratis van iets gebruik te gaan maken
- Op dezelfde manier als de kaarten van benelux of welk land dan ook kan je ook van lazarote downloaden en gebruiken.
- De kosten voor GPS zijn gratis, echter kun je er niet mee navigeren alleen maar kaarten bekijken en route plannen. Wil je navigeren dan zul je daar een abbo op moeten nemen. Maar eveneens staat dit al ruim vermeld in het hele topic.
- Voor leuke programma's zijn er tal van site's te vinden. Gebruik de zoekfunctie binnen dit topic of google.nl wil ook nog wel even helpen :)
Ja zo'n antwoord verwachtte ik al. Ik heb het topic gevolgt tot dat iedereen begon over zijn tel. Had niet zo'n zin om dat allemaal te volgen terwijl ik met smart zit te wachten :+ Maar goed, mocht iemand het wel zo even kunnen opsommen en daar tijd voor hebben, graag! :) Scheelt mij dus idd de 100 pagina's terug bladeren.

@Jarnoootje: Toch bedankt voor je snelle reactie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die bij telecom.nu de 1Gb nokia kaart hebben gekocht. Zo ja, wat staat er precies op dat een toegevoegde waarde geeft aan die kaart t.o.v. mijn eigen kaartje? Maps alleen? Want die kun je natuurlijk zelf downloaden via Maploader... Ookal duurt dat misschien even...

Indien je navigatie abonnement neemt. Dan krijg je dus stemmen bij het navigeren. Moet je deze stemmen dan downloaden via het internet? Indien je geen WiFi en NOG geen PIT hebt (i.v.m. verlengen) dan is dit dus niet aan te raden...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:59:
[...]

Lijkt mij dat echo-reductie er al op zit omdat je ook handsfree kunt bellen.
En inderdaad, zal al wel echo reductie in zitten wanneer je hem op handsfree hebt staan! Had ik niet bij stilgestaan!
Razor109 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:59:
Ik ben opzoek naar een auto-houder, iemand al een goede gevonden? vind overal wel 'universele' maar weet niet hoe goed die passen etc, hier al ervaringen over?
Ik zit te wachten op de nieuwe Brodit holder. Mail gestuurd. Kreeg het volgende terug:

Thank you for the mail.
This holder is under developing are ready any day.
Will get back to you when it’s ready.

Best Regards
Marie
-Brodit AB-
----------------------------------------------------
Phone Direct: +46 (0)505 17774; Fax: +46 (0)505 44572
Email: b2@brodit.se; webpage www.brodit.se

De mail geeft me het gevoel van, "daar kun je nog lang op wachten." Dus ik zit te twijfelen om een universele te kopen en dan appart een autolader... Heb ondertussen één positieve-universele-autohouder-ervaring gelezen. Zijn er meer mensen met een autohouder? Of mogelijk een andere dan de Brodit die handig is met de N95?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:52:
[...]

Voor de (mede)WTB-er:
- Kaarten download je met Maploader. Te krijgen op www.smart2go.com
- Antwoord Jarnoootje helder!!!
- Antwoord Jarnoootje helder!!! Zie het eventuele antwoord op mijn gestelde vraag...
- Antwoord Jarnoootje helder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Het valt mij op dat er zo weinig problemen zijn met deze phone.

Ik heb er zaterdag 1 gehaald bij BC, deze had last van een piep uit de speaker tijdens het bellen.
Deze heb ik gisteren omgeruild voor een andere en die piept ook. de mijne is een Sand.

tegelijk had ik er voor een collega ook een gehaald, een plum, en deze piept niet.
ik had voor mezelf al het verband gelegt tussen kleur en piep maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

Verder ben ik van mening dat dit de beste telefoon ooit gemaakt is, hopelijk krijg ik morgen een niet-piepende in mijn handen

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Net ook de N95 opgehaald bij BC met mijn personeelskorting ;)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ja idd de t-mobile zaak heeft ze voor 560 euro , helaas uitverkocht alleen :( ...
Iemand inside info of de volgende levering (donderdag) nogsteeds sim-lock vrij is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:54:
[...]

Verkeerde topic (Orange World topic is beter), maar goed:
Bel de klantenservice en vraag om een USIM. Die sturen ze, als het goed is, gratis op.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-04-2007 17:53 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem toch gewoon gebruiken als de telefoon aan de oplader zit voor de eerste keer?
Hij hoeft toch niet eerst 8 uur aan die oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bij t-mobile geweest maar kreeg geen nokian95 los toestel mee.....als je hier een nokian95 wil kopen moet je ook via t-mobile bellen anders krijg je deze niet mee.dus vergeet het maar een nokia n95 los toestel voor 560€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ybox schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:53:
Ja idd de t-mobile zaak heeft ze voor 560 euro , helaas uitverkocht alleen :( ...
Iemand inside info of de volgende levering (donderdag) nogsteeds sim-lock vrij is ?
Levering donderdag? Ik kom er ook net vandaan en je hebt een abbo nodig.. voor je een toestel mee krijgt voor 560 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog een probleem, als ik bij de camera naar videomodus ga, (en film), en dan terug ga naar de foto modus, loopt mijn N95 vast. Moet dan de batterij eruithalen voordat ie t weer doet...
Soms doet hij het wel goed maar 9/10 loopt hij vast.
Wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:49:
[...]

Thanks, ik ga toch maar eens kijken in de winkel. Aan de andere kant voldoet de N80 nog prima, met een 2 gb kaartje, tomtom europa en een externe bluetooth gps muis die een superlange standbyetijd heeft en altijd een fix binnen 30 seconden.

Lastig lastig!
ik heb ook mijn n80 ....ik blijf er bij als ik nu weer een nieuw 2gb kaartje moet gaan halen en weer een extra batterij dan is het voor mij ook beter dat ik me n80 gewwoon blijf gebruiken totdat de n95 een stuk goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:49:

Alvast bedankt!
als er usim op je simkaart staat dan heb je een umts simkaart. Heb je dat niet, bel de klantenservice en vraag gratis een umts simkaart aan. Deze heb je dan met een dag of 2 a 3 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:11:
[...]

Levering donderdag? Ik kom er ook net vandaan en je hebt een abbo nodig.. voor je een toestel mee krijgt voor 560 euro's.
wel fijn als dit hier word gezegd dat je hem zo mee krijgt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:54:
Ik kan hem toch gewoon gebruiken als de telefoon aan de oplader zit voor de eerste keer?
Hij hoeft toch niet eerst 8 uur aan die oplader?
Best hang je hem niet dadelijk aan de lader als je hem pas koopt...gebruik hem eerst tot de baterij volledig plat is en laad hem dan volledig op...enkel de telefoon aan de lader hangen als de batterij leeg is...zeker de eerste 6 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:16:
[...]

wel fijn als dit hier word gezegd dat je hem zo mee krijgt })
Je zegt het nou zelf toch :P

Wat gaat het downen van kaarten via maploader trouwens traaaaaaaaaaag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:22:
[...]

Best hang je hem niet dadelijk aan de lader als je hem pas koopt...gebruik hem eerst tot de baterij volledig plat is en laad hem dan volledig op...enkel de telefoon aan de lader hangen als de batterij leeg is...zeker de eerste 6 keer
Maar het maakt niet uit of de telefoon aan of uit staan wanneer die aan de lader hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die de kaart van NL al gedownload heeft via maploader, deze niet online zetten?
Ben nu al bijna drie kwartier bezig met het downloaden van deze kaart (42mb) en hij is nu pas op 36% :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Chutney schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:11:
[...]

Niet mogelijk met pre-paid kaart ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

WoutF schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:08:
Weet iemand of het mogelijk is om eerder dan 4 maanden voor het eind van je contract te verlengen? Ik heb nu een 6230i met een Flex 15. Ik wil maar Flex 25 + PIT met dan een N95 erbij. Ik mag officieel pas eind Juni verlengen. Is er geen mogelijkheid om nu te verlengen, en dan gewoon twee maandjes twee abbo's te betalen?

Zit nu op mijn werk, kan niet bellen om het te vragen, misschien heeft iemand hier ervaring mee?
Uhm, wat dacht je van simkaartje wisselen? Dan bel je met je huidige nummer in je nieuwe telefoon?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Registratie Sim Kaart mislukt..

Wat hier tegen te doen ?

(Nummer moet nog overgezet worden, maakt dat iets uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:44:
Registratie Sim Kaart mislukt..

Wat hier tegen te doen ?

(Nummer moet nog overgezet worden, maakt dat iets uit )
SIM-kaart is waarschijnlijk nog niet actief. Dit is nooit het geval als het nummer nog niet overgezet is (bijv. bij porteringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat iets over hoe je je slider moet fixen.
Zo te zien zou dat iedereen wel moeten lukken dacht ik zo...

http://howardforums.com/s...p?p=9001747&postcount=104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Nou.. die van m ij blijft gewoon on uit elkaar geschroefd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook :)

Net opgehaald bij de Belcompany. Los kostte hij €730,- maar daar ben ik niet mee accoord gegaan. Ik kreeg hem mee voor €689,- Toch weer €40,- kunnen pingelen.

Allereerste indrukken (heb er nog bijna niks mee gedaan...)

- Ligt lekker in de hand, tijdens het bellen merk je wel dat hij wat breed is in vergelijking tot de N73.
- Hele mooie foto's
- Bladeren door de menu's gaat enorm snel
- Nog geen reboots gehad

Zal spoedig een wat uitgebreidere review plaatsen (als hier belangstelling voor is natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:46:
[...]

SIM-kaart is waarschijnlijk nog niet actief. Dit is nooit het geval als het nummer nog niet overgezet is (bijv. bij porteringen).
de simkaart moet wel actief zijn als je een portering doet, anders kan er namelijk geen telefoonnummer op de simkaart worden gezet (de portering dus).

Je moet dus de simkaart activeren met een tijdelijk telefoonnummer van je provider en hier overheen gaat het nummer dat je mee wilt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:22:
[...]

Toestel wordt echt aan de kassa contant verkocht... voor idd 560 pleuros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

verkeerde quote.. sorry :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firestorm schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:01:
[...]

de simkaart moet wel actief zijn als je een portering doet, anders kan er namelijk geen telefoonnummer op de simkaart worden gezet (de portering dus).

Je moet dus de simkaart activeren met een tijdelijk telefoonnummer van je provider en hier overheen gaat het nummer dat je mee wilt nemen.
Ik weet niet hoe het bij andere providers werkt. Maar bij Vodafone (via VCP) werkt het zeer zeker niet zo. Hier krijg je ook geen tijdelijk nummer. Het kaartje van VF ontvang je dan al wel, maar deze is dan pas actief als het nummer overgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerryJoosten schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:05:
[...]

Toestel wordt echt aan de kassa contant verkocht... voor idd 560 pleuros
welke winkel dan a ik daar maar heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

als je een simkaart koopt ongeacht welke provider krijg je daar toch een telefoonnummer bij. Wil je een nummerbehoud doen dan is dat nummer je tijdelijke nummer.

maar genoeg hierover, want het wordt zo erg offtopic. Voor verdere discussie mail me dan op got at h5f.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
LOL haal bij speedtest.nl 1 mbit op PIT ;)
Komt echt door HSDPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Firestorm schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:12:
als je een simkaart koopt ongeacht welke provider krijg je daar toch een telefoonnummer bij. Wil je een nummerbehoud doen dan is dat nummer je tijdelijke nummer.

maar genoeg hierover, want het wordt zo erg offtopic. Voor verdere discussie mail me dan op got at h5f.net :)
Ik heb een leuke brief van T-Mobile gekregen dat vrijdag (27e) mijn nummer overgezet word.
Bij de brief stond ook het tijdelijke nummer..

Dus de sim kaart zou het toch moeten doen ?

Hoe is dit op te lossen ?

[edit] T-Mobile gebeld, vanaf Vrijdag pas te gebruiken..

[ Voor 4% gewijzigd door RMX op 24-04-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
RMX schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:17:
[...]

Ik heb een leuke brief van T-Mobile gekregen dat vrijdag (27e) mijn nummer overgezet word.
Bij de brief stond ook het tijdelijke nummer..

Dus de sim kaart zou het toch moeten doen ?

Hoe is dit op te lossen ?
Mneej de simkaart is niet geactiveerd. Er zit wel een tijdelijk nummer die bij activatie actief wordt totdat je nummer portering in gaat. Even een belletje met de klantenservice kan hem activeren binnen 48u ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:27:
Kan iemand die de kaart van NL al gedownload heeft via maploader, deze niet online zetten?
Ben nu al bijna drie kwartier bezig met het downloaden van deze kaart (42mb) en hij is nu pas op 36% :|
Dat gaat opeens heel erg rap... hij gaf bij mij aan nog 30 min. en opeens was die klaar... heb voor me navigatie betaald (voor 1 maandje voor westeuropa) maar heb perongelijk ervoor gekozen om alles te verwijderen dus ben nu bezig met Belgie, Luxemburg, populaire provincies van Duitsland, Frankrijk, UK en Spanje.

[ Voor 36% gewijzigd door nils7 op 24-04-2007 19:28 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gehoord dat je als je na het schijnt een van de engeland maps op je n95 zet door een bug de voice en navigation geactiveerd word of dit zo is weet ik nog niet ben de maps nu aan het loaden.Zonder ervoor te moeten betalen ben benieuwd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:30:
heb gehoord dat je als je na het schijnt een van de engeland maps op je n95 zet door een bug de voice en navigation geactiveerd word of dit zo is weet ik nog niet ben de maps nu aan het loaden.Zonder ervoor te moeten betalen ben benieuwd
Heb hem al geactiveerd voor West Europa dus kan het niet testen :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat downloaden duurd kei lang al een half uur voor wales betand is 12 mb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Vandaag de locale vodafone boer binnengewandeld om te vragen of ze al van de n95 hadden gehoord, een kwartier later had ik em in huis..

De GPS antenne werkt erg goed. Heeft wel even een minuutje nodig om contact te krijgen maar dan kan ik de telefoon op de middenconsole vd auto (bmw5/2001) zetten met perfecte ontvangst.
Alleen zonder abo kan je niet navigeren maar dat had ik kunnen weten. Ik wacht op tomtom compatibility.
De software is in vista een sof. Simpele dingen als op de pc sms berichten beantwoorden leiden tot psudovastlopers, foutberichten in de trand van 'kan contacten niet bijwerken installeer pc suite opnieuw'.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu eigenlijk het beste/ snelste geheugenkaarte voor deze phone?
Is dat de: Sandisk Secure Digital Card ultra II 2 Gb Micro??
Of heeft iemand een andere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
RoelJewel schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:36:
[...]

Heb je ook berekend of een simonly variant en los toestel niet goedkoper was? Dat is tegenwoordig wat vaker het geval met de lagere toestelsubsidies...
Heb wat simonly varianten bekeken maar deze komen bij mij alleen maar duurder uit, weet niet waar jij gekeken hebt?

Overigens zit ik precies op het kantelpunt van verlengen huidige provider (kpn) maar lees veel berichten over andere providers dus zit een beetje in een twijfel fase.
Waar het mij eigenlijk omgaat is UMTS, de abbo's bij KPn zijn of veel te duur of bieden te weinig.

Iemand andere provider suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:59:
Ik ben opzoek naar een auto-houder, iemand al een goede gevonden? vind overal wel 'universele' maar weet niet hoe goed die passen etc, hier al ervaringen over?
Voor bevestiging in de auto heb ik een setje gekocht, bestaande uit de HH-12 (arm met zuignap) en de houder CR-39. Een autolader (LCH-12) had ik al voor mijn vorige Nokia's, en met het verloopstuk CA-44 (omdat de stekker die in de telefoon gaat kleiner is dan van de oudere type's) werkt dit perfect.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jrborg/N9516.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf 2 gig kaartje van transcend en heb er tot nu toe nog geen probs mee denk dat elk 2 gig kaartje goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Het berekenen van een route duurt trouwens wel lang met navigeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Ik heb die 7 dagen uitprobeer licentie nog, en die ga ik binnenkort is testen.
Denkt iemand dat het mogelijk is om die 7 dagen wat langer te krijgen door bijvoorbeeld de tijd steeds terug te zetten of een andere truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen teveel hebben verwacht van dit toestel denk ik.Misschien dat het met komende updates van soft wel word opgelost of dat er binnenkort terug een IE versie van de n95 uitkomt net zoals toen bij de n80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las trouwens net op een engelse site dat deze firmware in aantocht is en dat hij al daar in service points te krijgen is
N95
v11.0.025
12-04-07
RM-159
Nokia N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:02:
heb zelf 2 gig kaartje van transcend en heb er tot nu toe nog geen probs mee denk dat elk 2 gig kaartje goed is
Ja oke maar toch zijn er verschillen, zo heb ik gelezen dat de Ultra van Sandisk sneller is als de normale van sandisk. Ik wil namelijk niet bezuinigen op een geheugekaart dat uiteindelijk misschien te langzaam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele dagen de N95 in het bezit en moet zeggen een hele mooi apparaat! De video kwaliteit is echt super!!

Enigste wat ik mis, is het versturen van smileys in sms-berichten. Ik weet dat als je de smiley tekens gebruikt deze wel als smiley zichtbaar zijn bij de geadresseerde. Maar is het mogelijk (met eventueel de hulp van third-party software) deze optie alsnog in het toestel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandisk is maar een naam he je betaald er voor denk eigelijk niet dat er veel verschil in snelheid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook sinds vandaag!!!

Ik was eigenlijk van plan om een zwarte N73 te kopen maar de sand was te mooi om te laten liggen. Hihi dus eigenlijk heb ik hem alleen voor het uiterlijk. Maar ik probeer wel wat snufjes te gebruiken. Waar kan je bijvoorbeeld kaarten downloaden?? thxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de N95 gehaald bij de lokale T-Shop i.c.m. Relax 300 + PIT (2 jr) voor 90 euro.

Prima prijs dacht ik zo!

Los verkopen zij het toestel voor zo'n 567,50 euro.

Enige nadeel is dat zij voorlopig alleen de Sand kleur leveren.

Maar was voor mij geen probleem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is niet slecht bij ons in belgie kennen ze dat soort formules niet als je hier een nieuw toestel wilt betaal je de volle pot.Word tijd dat ze dit hier ook invoeren dat systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:20:
Vanmiddag de N95 gehaald bij de lokale T-Shop i.c.m. Relax 300 + PIT (2 jr) voor 90 euro.

Prima prijs dacht ik zo!

Los verkopen zij het toestel voor zo'n 567,50 euro.

Enige nadeel is dat zij voorlopig alleen de Sand kleur leveren.

Maar was voor mij geen probleem :9
Ik heb dus verlengd met relax 150 ipv 300 (voorheen had ik 300 vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een programma om nederlandse zenders te kijken op me mobiel. iemand een link waar veel apps etc. op staan? EN een programma voor televisie te kijken.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
ik ga route 66 maar eens uitproberen of die wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:30:
Nog gelukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronaldoo, waar heb jij hem nu gekocht in the UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
knny schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:32:
ik ga route 66 maar eens uitproberen of die wel werkt ;)
had Route 66 Mobile 7 geprobeerd maar die werkte niet, vond dus geen GPS-module

verder vroeg ik me af, iemand die weet hoe je zo'n grote Tijdklok krijgt in standby, dus wanneer scherm uit is. Ik krijg een klein balkje maar zag ergens op een foto dat diegene de klok groter had.

zo bedoel ik:
http://mobilegathering.fi...ss.com/2007/04/mg1n95.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Razor109 op 24-04-2007 20:44 ]

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je kaarten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:42:
[...]

had Route 66 Mobile 7 geprobeerd maar die werkte niet, vond dus geen GPS-module

verder vroeg ik me af, iemand die weet hoe je zo'n grote Tijdklok krijgt in standby, dus wanneer scherm uit is. Ik krijg een klein balkje maar zag ergens op een foto dat diegene de klok groter had.

zo bedoel ik:
http://mobilegathering.fi...ss.com/2007/04/mg1n95.jpg
Staat hier:http://www.martin.st/software/#largetime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:11:
las trouwens net op een engelse site dat deze firmware in aantocht is en dat hij al daar in service points te krijgen is
N95
v11.0.025
12-04-07
RM-159
Nokia N95
Momenteel doet de volgende firmware de ronde: Nokia N95 RM-159 V 11.0.026 17-04-07

Afbeeldingslocatie: http://www.ringnokia.com/images/2007/04/21/n95_spain.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
google ff op Nokia Maploader

die moet je iig gebruiken ervoor, dan moet je zorgen dat je telefoon via USB is aangesloten op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Razor109 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:47:
[...]

die moet je iig gebruiken ervoor, dan moet je zorgen dat je telefoon via USB is aangesloten op je pc.
Die maps staan er toch al op als je er 1 van de Belcompany hebt? Op de 1 gig kaart die je er bij kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Navigon.Mobile.Navigator.6
probeer nu deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
knny schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:20:
Hoezo, die werkt toch ook niet met de interne GPS van de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Wie kan deze vragen beantwoorden?

Ik kan het niet terugvinden op de vorige pagina's

die versie van t-mobile voor 560€

1 kan ik die kopen met een prepaid voor? want zonder abonn verkopen ze hem niet en ik ben net naar vodafone overgestapt
2 is het logo van tmobile erop gedrukt?
3 is de software enigzins aangepast zodat je niet via voip kan bellen oid?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben verbonden met mijn draadloos netwerk en internet heeft het heel even gedaan, maar nu krijg ik de melding "geen reactie van gateway". Iemand enig idee hoe je dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
knny schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:20:
Navigon is nog niet gereed!. er staat op de website nog steeds "Coming Soon".

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
RobertRedCap schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:25:

1 kan ik die kopen met een prepaid voor? want zonder abonn verkopen ze hem niet en ik ben net naar vodafone overgestapt

alvast bedankt
1. Nee enkel met T-Mobile abbo
2. Momenteel nog niet, binnenkort (met twee weken volgens de T-Mobile medewerker wel)
3. Zie punt twee.

Er is zeer moeilijk aan te komen momenteel, overal uitverkocht volgens T-Mobile. Ze werken nu hard aan hun eigen firmware/software gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
rjbenning schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:34:
[...]

Navigon is nog niet gereed!. er staat op de website nog steeds "Coming Soon".
Nou dan zit er niet anders op dan wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Chutney schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:35:
[...]

1. Nee enkel met T-Mobile abbo
2. Momenteel nog niet, binnenkort (met twee weken volgens de T-Mobile medewerker wel)
3. Zie punt twee.

Er is zeer moeilijk aan te komen momenteel, overal uitverkocht volgens T-Mobile. Ze werken nu hard aan hun eigen firmware/software gebeuren.
jij bent zeker 1 vd gelukkige? weet jij waar ze wel te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostMortem
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11-2023
Wanneer je morgen naar BC bent gegaan met je slider issue laat dan even weten wat de actie van BC is.

Weird thing : Er ontstaat ruis wanneer je bijv de game System Rush start en dan terug naar standby gaat (bijv door op knop voor ophangen te drukken), je hoort nu duidelijk een ruis.
Wanneer je nu gaat browsen (game draait dus nog op 8er-grond) hoor je rare piep geluidjes :/
Ook hoor je de ruis tussen 2 muziek nummers in (bij overgang)

Iemand ervaring met eerder gsm's of dergelijke issue's normaliter met een FW update verholpen worden, of zeggen jullie 'omruilen dat ding' ?

N95 - Sand
Firmware:
V10.0.0.18
15-03-07
RM-159
Nokia N95(02.01)

Cheers! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Iemand een hint hoe je snel je telefoonboekgegevens met bijhorende informatie van een sony ericsson k750i naar de n95 kan overhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
RobertRedCap schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:54:
[...]

jij bent zeker 1 vd gelukkige? weet jij waar ze wel te verkrijgen zijn?
Nope ik was net te laat alles was al uitverkocht, erg jammer maar helaas. Nee weet niet waar ze wel te krijgen zijn nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Rob-Pol schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:
Naar mijn weten is de B niet van Business maar van je belstatus.
Je uitgaven patroon over de laatste 3-4 maanden.
Ik heb zelf de A- status en ga van de week eens kijken wat hij mij gaat kosten.

Verder heb ik niet echt haast, want ik zie nog wat onoverkomelijke bezwaren voorbij komen.

[...]
Daar ben ik vandaag ook achter gekomen, maar bedankt voor je correctie.

M'n pa is in z'n lunch even langs de T-mob shop geweest (voor mij). Ik weet niet in welke groep ik zit maar met een 2 jarig Relax 150 + PIT komt de Nokia N95 slehcts op 139 euri!! _/-\o_

Helaasch hebben ze den N95 nog niet in de kleur Deep Plum op voorraad. Wel besteld, ik hoop dattie snel komt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 10:14
Weet iemand welke torx welke grote je nodig hebt voor die schroevjes voor verwijderen slider. Heb geen speling maar mijn toetsen blijven soms hangen en zo kan ik daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Pascall_1 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:15:
Weet iemand welke torx welke grote je nodig hebt voor die schroevjes voor verwijderen slider. Heb geen speling maar mijn toetsen blijven soms hangen en zo kan ik daar ook bij.
Ik heb hem nog niet in mijn handen gehad, maar alle voorgaan de Nokia's gebruiken Torx 6 schroefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:25:

Het staat toch echt beschreven in de vorige pagina's, maargoed:

1. Hier zit (blijkbaar) verschil in tussen de T-mobile Shops/verkopers. De shop in Enschede verkoopt ze los!
2. De toestellen zijn unbranded, dus geheel zonder logo's, simlock en aanpassingen in de soft-/firmware.
3. Zie 2 :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 22:32 . Reden: te laat :D enige nuttige toevoeging bij punt 1, dus laat 't maar staan.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, en ik ben de eerste flinke bug tegengekomen... Mijn camera start niet meer op :(

Het openen van de camera-schuif resulteert in een vastloper. Aan de rechterkant komt wel het 'optiescherm', maar die komt er al haperend in. Vervolgens blijft het scherm op zwart.

Heen en weer schuiven helpt niet, en de telefoon opnieuw opstarten ook niet. Vind het belachelijk om de telefoon hiervoor een harde reset te geven. Dan ben ik lekker al mijn instellingen weer kwijt, plus het 'zoekopdrachten' icoontje in het menu (dat weet ik nog van mijn N73)

Iemand al een soortgelijke vastloper tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Navigatie werkt gratis na installeren van Schotsekaart hier....

Edit: Sorry, te vroeg gejuicht. Alleen simulatie werkt.

[ Voor 104% gewijzigd door Razer op 24-04-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
kheb ook al een bug...
als je de muziekspeler opstart kan je deze niet afsluiten via de taskmanager :(
Razer schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:30:
Iemand hier die de gesproken instructies werkend krijgt? Ik zie wel de navigatiepijlen, maar ik hoor geen instructies :(
Gaan rijden wellicht een optie... kheb gewoon een taal moeten kiezen enzo voor me gesproken instructies!

[ Voor 62% gewijzigd door nils7 op 24-04-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
nils7 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:30:
kheb ook al een bug...
als je de muziekspeler opstart kan je deze niet afsluiten via de taskmanager :(

[...]

Gaan rijden wellicht een optie... kheb gewoon een taal moeten kiezen enzo voor me gesproken instructies!
Na restart werkte het geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Man o man wat ben ik blij. In Nijmegen Centrum waren ze al snel uitverkocht, maar gelukkig heeft Nijmegen Dukenburg er nog een paar. Ze gaan als warme broodjes over de toonbank heen! Helaas kwam ik er thuis pas achter dat ik de champagne kleur heb. Stom van me om te vragen of de andere er niet over waren. Maar ben er nu al aan gewend en vind het een practig toestel.

Ze worden inderdaad los verkocht, geen brands of niets. T-Mobile kennende zal dit waarschijnlijk wel snel volgen.

Lang geleden dat ik een nieuwe Nokia in m'n handen heb gehad. Moet nog wennen aan de opties, zo weet ik ook nog niet hoe ik het beeld draai bij o.a. video kijken. Ik heb weer wat leuks om mee te spelen de aankomende weken :)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:29:
Zo, en ik ben de eerste flinke bug tegengekomen... Mijn camera start niet meer op :(
...

...
Iemand al een soortgelijke vastloper tegengekomen?
Heb geen vastlopers gehad. Wel in het menu dat het wat lang duurd met laden. Zelf heb ik daar weinig problemen mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Takkie op 24-04-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Razer schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:30:
Navigatie werkt gratis na installeren van Schotsekaart hier....
Vertel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Precies zoals het er staat...

Edit: Sorry, te vroeg gejuicht. Alleen simulatie werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door Razer op 24-04-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:47:
[...]

Thanksss ik ga het meteen effe proberen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Razer schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:36:
[...]

Precies zoals het er staat...
Jij heb gekozen voor de schotse kaart en het invullen van je serienummer dus begrijp ik?

ik zie die hele schotse kaart niet staan :S

[ Voor 8% gewijzigd door knny op 24-04-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:15:
Maatje 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
knny schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:38:
[...]

Jij heb gekozen voor de schotse kaart en het invullen van je serienummer dus begrijp ik?

ik zie die hele schotse kaart niet staan :S
United Kingdom > Scotland ;)

bij de mapuploader... maar NIET allemaal te gelijk ik ben nog bezig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
eens kijken of ik die kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tsjeempje lijkt wel 'n slow-chat hierzo! CLB wil wat foto's zien man van jullie toestellen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Heren mijn excuses, alleen de simulatie werkte.... Nogmaals sorry...
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.