Laat ik eens wat feedback geven

Aan de vrhoudingen (4:3) te zien heb je ofwel een fourthirds camera gebruikt, ofwel een compact(achtige). Desondanks heb je de eerste foto best Ok gemaakt

Altijd leuk om wat met lasers te spelen
[
afbeelding]
Jammer alleen van de erg lange sluitertijd waardoor de lasers wel enigzins wazig zijn geworden, meer een soort groene euh ... gloed haast.
Okay het idee is best duidelijk, maar wat heb je met de compositie gedaan? Je hebt geflitst in het publiek en verder slechts twee lasers op de foto. Die lasers zijn wederom vrij wazig en het inflitsen vind ik niks toevoegen, behalve dat je ineens heel veel semi-onderwerpen op je foto hebt. Uiteindelijk vind ik het een rommeltje aan de onderkant en een saaie bedoening aan de bovenkant.
Dit is al beter, hoewel ook hier geen enkel zaallicht aanstaat. De enkele arm in de lucht maakt het mijns inziens niet echt een eye-catcher.
Ik neem aan dat de spot op de DJ rood was? Gezien de kleurstelling (groene achtergrond, rode DJ). De foto is wel overdreven scheef trouwens, ik sta bekend als iemand die zijn foto's niet bepaald rechtzet, maar dit zou mij tever gaan moet ik zeggen.
Hier heb je dan wel ingeflitst (vorige foto niet), maar zoals je kunt zien is de witbalans niet echt OK. De roze shirts zijn waarschijnlijk wit?

En dus belicht je vreselijk onder? Hier had je zeker 2,5stop extra licht kunnen pakken, misschien niet als je geen vaste hand hebt, maar toch. En wat ik me afvraag is of je ingeflitst hebt, gezien de vingers vlak voor de lens.
Leuke dame, mooi rood en wit licht. Alleen: waarom van zo ver af? Nu is de rechterkant vreselijk jammer (rug van iemand) en op de linkerkant staat iemand ook erg raar op de foto. Stap op zo'n persoon af, zet hem/haar een beetje op een plek waar je achtergrondlicht kunt pakken en maak een fatsoenlijk portret zou ik zeggen.
Hmm met die glazen dingen is het geen makkelijk shot, maar crop tenminste nog dat staal aan de voorzijde eraf, maar de foto wat strakker, alsof je meer mm's hebt om te zoomen of dichterbij stond.
Okay, ik zie twee spots op de DJ, een heftig overbelichte achtergrond en zwarte contouren van het publiek. Donkere zaal dus? Een half tot hele stop minder licht en dan de DJ terug uit de foto halen (met photoshop ja), waarna je de hele scene weer een halve stop meer licht geeft. Moet je eens zien wat voor resultaat je dan krijgt

No f*cking idea wie ze is, maar de volgende keer mag ze nog es zo rond mij komen hangen

[/b]
[
afbeelding]
Crop de foto een stukje en euh... omgevingslicht
Opbouwend bedoeld