GerardHenninger schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 01:44:
Zag net in de stats van m'n website dat er heel wat mensen Googlen op mijn naam. Nieuwsgierig als dat ik was heb ik dat zelf ook gedaan en toen kwam ik toch bij een leuke link terecht; de site van
ClubPrutsers ClubJudge. En ze hebben het zowaar over ons hier

Leuk Leuk!
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Dus vaste tweakers van dit topic, in het vervolg wat vriendelijker omgaan met onze collega-fotografen
Maar fotografen van CJ/willekeurige site, zouden jullie rekening willen houden met het volgende :
1) neo heeft een geweldige
OP gemaakt en daarin had je kunnen lezen dat we een vrij hechte club zijn.
2) Toen de meeste van ons hier begonnen met fotografie in het nachtleven, toen waren er nog niet zoveel goede voorbeelden, fora, ervaringsdeskundigen etc etc, dus de meeste van ons hebben het door trial-and-error moeten leren. We verwachten dus ook van nieuwe partyfotografen dat ze dingen proberen, veel lezen (alle delen van dit topic bijvoorbeeld) en veel, heel veel oefenen.
En ik weet niet of het "klojo" of "arrogante" op mij slaat, boeit me ook niet, maar mocht dat zo zijn dan moeten jullie me maar eens uitdagen en kijken of ik het echt ook zo'n "klojo" ben en of ik reden heb om "arrogant" over te komen.......
hahah
reactie op 1) : heb ik gelezen

reactie op 2) : ik heb al redelijk veel rond gelezen hier en het kan best leerzaam zijn!
mijn berichtje was trouwens gericht aan een "collega" en was erg ongenuanceerd, maar of dat persé erg is...?
dat klojo en arrogantie sloegen op de opmerkingen: is dit met een compactcam geschoten?? & niet in de weg lopen van "ervaren" fotografen.
hoe goed je ook bent, je dient respect voor elkaar en elkaars werk te hebben. ik probeer zelf nooit in de weg te lopen en meteen een zogenaamde tip krijgen waarbij je dat kunt opvatten alsof jij een kutfotograaf bent en hijzelf helemaal fantastisch dan noem ik dat arrogant ja.
@gerardhenninger: good job!! (ik kan er wel om lachen

) en zoals je kon lezen was ik dus wel blij met de sterkte-zwakte analyse!
@ Floris, ik was vergeten in te loggen waardoor mn reactie eerst verloren was gegaan

wat betreft de foto's ik heb het op dit moment redelijk druk, ben er nu weer vandoor, moet werken.
@jules, deze opmerkingen waren zeker niet voor jou! en zeker niet voor het grootste gedeelte van de mensen die opbouwend kritiek geven!
@iedereen die zich heel erg aangesproken voelde, excuses! als je me tegenkomt doen we een drankje om het goed te maken!
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 30-05-2007 18:52
]