Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:55:
MediaMarkt Alphen aan den Rijn heeft de Nintendo DS lite voor 111.- in de folder staan... net prijsje lijkt mij zo :)
Nu maar hopen dat meer shops de prijs overnemen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:19:
[...]

Loop maar eens een winkel in met zo'n demozuiltje en je ziet hoe je DS er uit ZOU kunnen komen te zien als je geen protector hebt.

Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog een beetje of ik het er op zal plakken maar ik denk het wel.
Lol alsof die baldadige kinderen niet expres ff dat pennetje er vast indrukken en over het scherm krassen ;)

Verwijderd

Ben hier helemaal verslaafd aan Puzzle Quest: Challenge of the Warlords :) bijna zo erg dat overal waar ik iets met blokjes (een gordijn of zo) zie dat ik automatisch ga verschuiven in m'n hoofd :D
best erg eigenlijk :X

Kent iemand het spel Dragon Quest Heroes: Rocket Slime?
Het krijgt best een goed cijfer op IGN en lijkt me ook wel erg interessant/leuk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 16:13 . Reden: tikfoutjes ]

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ja, dat herken ik helemaal ;), blokjes verschuiven zodra je gaat slapen gewoon door achter je oogleden... is echt een geniaal spel!
Dat andere spel dat je noemt klinkt inderdaad ook leuk, apart dat mensen zoiets verzinnen (en dan ook nog uitvoeren!).

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:11:
Ben hier helemaal verslaafd aan Puzzle Quest: Challenge of the Warlords :) bijna zo erg dat overal waar ik iets met blokjes (een gordijn of zo) zie dat ik automatisch ga verschuiven in m'n hoofd :D
best erg eigenlijk :X

Kent iemand het spel Dragon Quest Heroes: Rocket Slime?
Het krijgt best een goed cijfer op IGN en lijkt me ook wel erg interessant/leuk :)
Hier nog een verslaafde aan Puzzle Quest. De algemene quest heb ik al uitgespeeld, ik ben nu al die side quests aan het spelen.

Dragon Quest Heroes: Rocket Slime: Is totaal iets anders. Vond 't zelf geen leuke game. De controls zijn niet fijn, graphics zijn een beetje dom. Maar ja, dat is mijn mening, ik zou er zelf geen geld/aandacht meer aan willen besteden.

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
FireMotion schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:01:
[...]

Hier nog een verslaafde aan Puzzle Quest. De algemene quest heb ik al uitgespeeld, ik ben nu al die side quests aan het spelen.

Dragon Quest Heroes: Rocket Slime: Is totaal iets anders. Vond 't zelf geen leuke game. De controls zijn niet fijn, graphics zijn een beetje dom. Maar ja, dat is mijn mening, ik zou er zelf geen geld/aandacht meer aan willen besteden.
Ik vond Dragon Quest Heroes: Rocket Slime wel een leuke game, vooral die kasteel gevechten waren geinig. Een leuke game om ff lekker tussendoor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik hem maar wel ga bestellen over een tijdje, het lijkt me persoonlijk wel leuk en voor $24.99 kan ik hem niet laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:45:
Zojuist viel er een foldertje van Intertoys door de deur, met daarin een Nintendo DS Lite in een nieuwe kleur: ZiLVeR MeTaLLiC. (breezah schrijfwijze letterlijk overgenomen uit het foldertje...)
Heb ik ook gezien. Wanneer komt die eigenlijk uit in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

cc12 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:48:
[...]

Heb ik ook gezien. Wanneer komt die eigenlijk uit in NL?
Staat ook in die folder. Vanaf 10 september dus dat duurt niet zo lang meer.

Hmm... vreemd bij Bart Smit spreken ze over 12 oktober. Nou ja, de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.

[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 01-09-2007 19:02 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

sjaool schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:47:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik vind hem er nogal plat grijs uitzien :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nu je het zegt, dat vindt ik ook. Mijn ervaring is trouwen dat zilver meestal geen al te beste kleur is voor portable apparaten.

Ik vind de zwarte nogal gevoelig voor vingerafdrukken (de kids spelen daar mee) dus daar heb ik een Armorlite case van Joytech voor gekocht (paar euro bij bol.com).
Zelf heb ik een witte en die is toch het minst gevoelig voor vingerafdrukken. (hier zit een crystal case van speed-link omheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
TdV schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:53:
PW3 net uitgespeeld!! (had wat tijd teveel)

Wat een topspel! Dit is imo de beste van de 3, maar ik zal niks verklappen. Plezier gegarandeerd.
De beste van de 3? Dat maakt me dan wel heel nieuwsgierig. Ben nu ergens op het eind van PW2 case 3 . Tot nu toe vind ik PW1 leuker, dus als deel 3 nog leuker is kan m'n lol niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
sjaool schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:47:
[...]

Hmm... vreemd bij Bart Smit spreken ze over 12 oktober. Nou ja, de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
10 september is iets heel anders volgens mij. Zoals ik het lees staat er dat je dan alles online kan kopen bij intertoys. Dacht in eerste instantie ook die ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Kon je ook wel eens gelijk in hebben. Vanaf 10 september ook een webshop bij Intertoys en de nieuwe zilverkleurige DS zou dan verkrijgbaar zijn vanaf 12 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Jeej, ik heb nu ook een DS, maar zoals ook bij mijn PSP heb ik een klein mankement in de DS Lite zitten.

Wat blijkt nou, links bij het scharnier kan het bovenste klepje ongeveer 2mm heen en weer bewegen, wanneer hij opengeklapt is heb ik er geen last van maar bij een dicht geklapte DS kan ik hem als het ware als rammelaar gebruiken door de speling bij het linker scharnier..

Moet ik hiervoor Contact opnemen met Nintendo (omdat ik gehoord had van gescheurde behuizing), of hebben meerdere mensen dit en kan het geen kwaad.

Had namelijk op dezelfde dag 2 DS Lites gekocht waarvan maar 1 het "probleem" had.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
JunkieXP schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:28:
Jeej, ik heb nu ook een DS, maar zoals ook bij mijn PSP heb ik een klein mankement in de DS Lite zitten.

Wat blijkt nou, links bij het scharnier kan het bovenste klepje ongeveer 2mm heen en weer bewegen, wanneer hij opengeklapt is heb ik er geen last van maar bij een dicht geklapte DS kan ik hem als het ware als rammelaar gebruiken door de speling bij het linker scharnier..

Moet ik hiervoor Contact opnemen met Nintendo (omdat ik gehoord had van gescheurde behuizing), of hebben meerdere mensen dit en kan het geen kwaad.

Had namelijk op dezelfde dag 2 DS Lites gekocht waarvan maar 1 het "probleem" had.
Heb ik ook. Ik kan, als ik de DS open heb, het scherm aan de linkerkant ook ongeveer 1 á 2 mm bewegen. Volgens mij niks ernstigs (althans, dat hoop ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb 2 DS-en, een zwart en een wit. De zwarte kan ik links iets heen en weer bewegen en de witte ook (0.5 mm). Lijkt mij gewoon aan de constructie van het scharnier in het deksel te liggen en zal wel binnen de tolerantie liggen want je kunt alleen de linkerkant op die manier bewegen.

2 mm is wel een beetje veel dus als je het niet vertrouwt zou ik er gewoon mee teruggaan.

Videootje 1
Videootje 2

[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 02-09-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:22:
[...]

De beste van de 3? Dat maakt me dan wel heel nieuwsgierig. Ben nu ergens op het eind van PW2 case 3 . Tot nu toe vind ik PW1 leuker, dus als deel 3 nog leuker is kan m'n lol niet op!
Ik geef je groot gelijk. Ik ben zelf ook bij het einde van case 3 van PW2 en vind PW1 ook nog steeds de beste. Met name de muziek van PW1 is stukken beter dan de slaapverwekkende muziek in PW2.

spoiler:
En ik mis Edgeworth!! :'( Wordt gestoord van Franziska. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:57:
[...]
spoiler:
En ik mis Edgeworth!! :'( Wordt gestoord van Fransiska. :r
Speel zeker door tot de laatste case, wacht er nog een verassing op je ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Bor de Wollef schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:16:
[...]

Nu maar hopen dat meer shops de prijs overnemen :)
De MM zelf is deze week met de prijs omhoog gegaan naar 137 euro :(
Dat wordt 2 biertjes minder zuipen deze week ;)

[ Voor 9% gewijzigd door cc12 op 03-09-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cc12 schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:17:
[...]

De MM zelf is deze week met de prijs omhoog gegaan naar 137 euro :(
Dat wordt 2 biertjes minder zuipen deze week ;)
off topic: 2 biertjes voor 26euro? :S Da's een duur cafeetje :p

on topic: Het valt me op dat de meeste games tot 20 euro worden afgeprijsd en dan verdwijnen. Is er nog een plek om goedkopere games vandaan te halen?

Uiteraard ken ik www.budgetgaming.nl en houd ik ook daar de aanbiedingen in de gaten, en ken ik alle shops uit de startpost (zoals vooral Zuiderpark), ik vroeg me af of er nog nieuwere tips zijn?

GBA games spreken me niet aan vooral omdat ze uitsteken uit de Lite :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:56:
[...]

off topic: 2 biertjes voor 26euro? :S Da's een duur cafeetje :p
De normale MM prijs voor de NDS is 133 euro. Dus dat is 4 euro verschil. :)

De speciale actieprijs zoals laatst in Alphen a/d Rijn is 111 euro. Maar voor die prijs zie je ze zelden bij de MM. Als ik het goed heb is het één keer eerder geweest dat de NDS voor 111 euro te koop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist beland in case 5 van PW3, en ik kan niets anders zeggen dan, wat the f..., wat een vage case zeg?

spoiler:
Phoenix valt van een brug, belandt in ziekenhuis, en Edgey moet dan de zaak overnemen.

Prosecutor Edgeworth, defense attorney *O*

Ben nu net een uurtje bezig, dus ik ben er erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik speel maar een uurtje per dag, dus ik zit nog altijd in case 2. Godot is wel een verdomd vreemde kerel. Op de trein schoot ik wel luidop in de lach toen Phoenix Wright die tas koffie over zich kreeg. _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 04-09-2007 11:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cc12 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:49:
[...]

De normale MM prijs voor de NDS is 133 euro. Dus dat is 4 euro verschil. :)

De speciale actieprijs zoals laatst in Alphen a/d Rijn is 111 euro. Maar voor die prijs zie je ze zelden bij de MM. Als ik het goed heb is het één keer eerder geweest dat de NDS voor 111 euro te koop stond.
Is in iedergeval zo'n 3× geweest dit jaar.
Eind vorig jaar was ie €99 bij veel MM.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die druk bezig zijn met wachten op Zelda?

Ik ben ondertussen maar weer begonnen met de Windwaker om een beetje in de stemming te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22

TdV

Ik zie dat meer mensen het PW3 virus te pakken hebben gekregen; ik heb het zelf in 1 ruk uitgespeeld omdat ik toch ziek thuis zat maar er zitten aardig wat uurtjes gameplay in.
spoiler:
Met die koffie-actie heb ik ook uitgebreid gelachen.
Veel humor en verassingen in dit deel, vandaar de beste van de 3 in mijn boekje...

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 04-09-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Als je je eraan stoort, waarom herhaal je hem dan zelf nog eens? :P

[ Voor 75% gewijzigd door Fuelke op 04-09-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

t'is maar wat je een spoiler noemt he :|. Nog een spoiler: Godot draagt een masker!

[ Voor 54% gewijzigd door Fuelke op 04-09-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Slide Adventure: Mag Kid voor € 22,15. Inderdaad dat spel met die magneetveldlezer-uitbreiding erbij. Voor die prijs lijkt het me wel grappig. Officiële site hier.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

HEEL slechte ervaringen met magneetveldlezers (*kuch* pokemon e-reader *kuch*) die enkel als doel hebben om zoveel mogelijk geld te incasseren. I'll pass :)

(veel crap in aanbieding tegenwoordig)

*edit* ah t'is nog anders...onspeelbaar op de trein dus, I'll still pass :p

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 04-09-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999

Nitai

Live the life you love.

Op m'n vakantie in Thailand een spelletje gekocht, Custom Robo Arena. En dat de hele vakantie gespeeld....erg leuk spel :) Het is niet echt moeilijk, standaard verhaaltje, maar de actie is wel lachen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:34:
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Slide Adventure: Mag Kid voor € 22,15. Inderdaad dat spel met die magneetveldlezer-uitbreiding erbij. Voor die prijs lijkt het me wel grappig. Officiële site hier.
Magneetveld lezer? Het is toch gewoon die 'muis' die je in het gba slot zet zoals je hier kan zien: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3984

Niet zoals Treasure Gaust: http://www.youtube.com/watch?v=EfxH0kuj0n0 die wel gebruikt maakt van magneetvelden, dat is een stuk vager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Boeboe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:01:
[...]t'is maar wat je een spoiler noemt he :|. Nog een spoiler: Godot draagt een masker!
Hironshy vindt de spoiler ook niet leuk :(

In ieder geval.....PW3 is wel een stuk beter dan 2. Zit nu ook bij case 2. Op een gegeven moment werd het zelfs saai in PW2 en wilde zo snel mogelijk uitspelen zodat ik aan deel 3 kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Komt MediaMarkt niet voor in de prijslijst van de pricewatch omdat elke vestiging zijn eigen prijsbeleid heeft? Wat betreft de NDS Lite zijn ze (met hun 137 euro) toch nog de goedkoopste v.d. pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Klopt cc12, filialen van MediaMarkt kunnen onderling verschillende prijzen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
cc12 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:57:
Komt MediaMarkt niet voor in de prijslijst van de pricewatch omdat elke vestiging zijn eigen prijsbeleid heeft? Wat betreft de NDS Lite zijn ze (met hun 137 euro) toch nog de goedkoopste v.d. pricewatch.
Bij e-plaza in utrecht naast de de MM, zag ik vandaag de NDSL voor 128.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:57:
Heel vreemd. Ik dacht dat E-plaza hetzelfde is als JanBart Smit.

• JunkieXP

JunkieXP

Bart Smit had ik ehm voor €132,- gezien afgelopen maandag (weet het exacte bedrag niet meer maar goedkoper als de €137,- van MM)

Btw heb ik mijn nieuwe DS lite nu 3 maal helemaal leeg en weer volgeladen en heb ik maar een batterijduur van 5uur met Pokemon Diamond en Backlight op 2. Lees op internet over mensen die wel 10 uur met hun DS doen, is dat nu echt zo game afhankelijk of?

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
JunkieXP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 01:02:
Bart Smit had ik ehm voor €132,- gezien afgelopen maandag (weet het exacte bedrag niet meer maar goedkoper als de €137,- van MM)

Btw heb ik mijn nieuwe DS lite nu 3 maal helemaal leeg en weer volgeladen en heb ik maar een batterijduur van 5uur met Pokemon Diamond en Backlight op 2. Lees op internet over mensen die wel 10 uur met hun DS doen, is dat nu echt zo game afhankelijk of?
Hmm, vijf uur is iets wat weinig idd. Ik speel ook op backligt niveau 2 en haal zeker wel 7-8 uur. Tien uur heb ik ook nooit gehaald :P

• maartend
  • Laatst online: 18-09 09:13
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:57:
[...]

Wehkamp 130 euro, komt nog wel 5 euro verzending bij (maar ja, als moeder de vrouw toch al een nieuw badpak koopt, dan kan dat gelijk mee)

Edit; Oops, niet, gaat om de normale DS

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 06-09-2007 13:43 ]

• cc12
JunkieXP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 01:02:
Ik denk dat dat de prijs is van de 'dikke' DS ;)

• Bart Meerdink
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:08
Even een blijde mededeling (voor mij dan in ieder geval): CD-WOW, dat in de problemen was geraakt door een grote boete in het VK, zie nieuws: Cd-importeur over de kop door miljoenenboete is nog functioneel, want ze hebben toch mijn game vandaag bij mij afgeleverd. Heeft exact 1 maand geduurd, maar soit. Wie weet hebben ze er iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

cc12 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:35:
[...]

Ik denk dat dat de prijs is van de 'dikke' DS ;)
Nop het stond toch echt op de roze DS Lite aangeplakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb de ds lite aangeschaft en de r4. het lukt me echter nog niet om een standaard xvid filmpje af te spelen. moet ik daarvoor een aparte player hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:14:
ik heb de ds lite aangeschaft en de r4. het lukt me echter nog niet om een standaard xvid filmpje af te spelen. moet ik daarvoor een aparte player hebben?
Je zal hem moeten omzetten met BatchDPG, google ff daarop. DivX of Xvid files direct afspelen op de DS Lite is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:14:
ten eerste is dit het verkeerde topic, dit hoort hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1197105/13

ten tweede, je wordt op GoT geacht eerst zelf te zoeken, dit is met een simpele google zoekopdracht op te lossen, uit de faq:

* Probeer het eerst zelf op te lossen.

Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding en kijk op de support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met google, in de google groups en met de search van het forum. Ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
* Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.

Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Phoenix Wright 3 uitgespeeld, jezus wat een laatste case was het toch zeg. Ongelofelijk blij dat ik dit spel helemaal heb uitgespeeld heb, en niet ergens halverwege gestopt ben. Het einde maakt alles op een hele heldere manier duidelijk. In case 4 wordt al wat meer duidelijk over Godot, zonder dat men het echt vertelt,
spoiler: Het waarom
want de gelijkenis tussen Diego Armando en Godot is namelijk meer dan treffend
maar dan alsnog vraag je jezelf constant af hoe het toch kan. Het komt er in het kort op neer dat
spoiler: waar het op neer komt
Godot de liefde van Mia was (hoewel dat in principe al vertelt was), en hij gewoon in een coma lag, voor meer dan 6 jaar, na de vergiftiging van Dahlia. Hij werd toen wakker, en merkte dat Mia dood was (die nog zijn enige drang tot leven was), en hij in een verschrikkelijke conditie was (o.a. hele slechte ogen). Hij wou vervolgens wraak nemen op Dahlia, en deed dit in combinatie met Iris, en Misty Fey. Misty Fey channelde vervolgens Dahlia, maar dat wist Godot weer niet helemaal zeker. Hij vermoordde Dahlia/Misty, die op het punt stond Maya af te maken, uit wraak voor haar ophanging.

Eén ding is zeker, die laatste case had een moordenaar die ik niet verwacht had. ;)

Overigens is nog één ding zeker, en dat is dat ik niet meer kan wachten op Apollo Justice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
JunkieXP schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:07:
[...]

Nop het stond toch echt op de roze DS Lite aangeplakt
Bah, worden meiden soms voorgetrokken?? :(

Maarreh, ben even langs BS geweest en daar melden ze dat de prijs 149 euro is voor de NDS Lite. Wat prijsacties betreft vind ik BS maar magertjes.

[ Voor 7% gewijzigd door cc12 op 07-09-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
Ik zit er over na te denken om een DS Lite aan te schaffen, maar ik zit nog met een paar dingetjes in mijn hoofd.. Is het namelijk niet een beetje laat om nu nog een DS aan te schaffen? Hij is natuurlijk al een tijdje op de markt en ik vroeg me af of er niet binnenkort de opvolger van de DS door Nintendo op de markt gaat komen.. Kortom, is het verstandig om nu nog een DS te kopen, is het niet wat aan de 'late' kant, en weet iemand of Nintendo al of er plannen zijn voor een nieuwe handheld en wanneer deze dan ongeveer uit zal komen?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 06:54
Hej,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ook muziek luisterd met zijn/haar DS. Dit is dus blijkbaar mogelijk met dat stukje hardware wat je in de gba-ingang stopt, maar ik vroeg me af hoe dat verder werkt en of één van jullie er ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:38:
Zojuist Phoenix Wright 3 uitgespeeld, jezus wat een laatste case was het toch zeg. Ongelofelijk blij dat ik dit spel helemaal heb uitgespeeld heb, en niet ergens halverwege gestopt ben.
Heb je uberhaupt overwogen om halverwege te stoppen :? daar kan ik me niks bij voorstellen.

Appollo justice zal ook wel weer leuk zijn maar het zal meer een herhaling van zetten zijn verwacht ik. Dat neemt niet weg dat ik die ook wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

ik heb phoenix wright 1 tot case 4 gespeeld. Daarna nooit meer opgepakt.

Die heb ik samen met age of empires (waarbij ik niet eens door de tutorial kwam, wat viel me dat tegen zeg) bij replay geruld tegen castlevania ds 1 (2de hands). En dat vind ik wel een leuke game.

Hun blij, ik blij.

-----

zijn er hier mensen die quickspot hebben?

hoe zit dat met die foto's? steeds nieuwe of is de volgorde hetzelfde elk nieuw potje en of zijn het heel veel foto's of heb je na een paar uurtjes alles al wel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tijn89 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:56:
Hej,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ook muziek luisterd met zijn/haar DS. Dit is dus blijkbaar mogelijk met dat stukje hardware wat je in de gba-ingang stopt, maar ik vroeg me af hoe dat verder werkt en of één van jullie er ervaring mee heeft.
Ik heb voor de gein weleens een mp3tje op m'n R4 kaart gegooid... speelt wel, maar hij haperde best veel, nu weet ik niet of het het specifieke mp3tje was (wat op mp3speler en pc wel gewoon draait) of dat het echt de kaart/ds is die het niet lekker wil afspelen ofzo.
Maar mij lijkt het alleen maar onhandig, je kunt er niet zo heelveel op kwijt, en hij is erg groot voor weinig muziek...
Kun je beter een losse MP3 speler mee nemen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

ik kan op me r4 kaart muziek luisteren en filmpjes kijken zonder happeren.
maybe een trage sd card?

verder ben ik het er mee eens dat je voor muziek beter een losse mp3 speler kunt hebben

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,

Ik zit er toevallig net mee te experimenteren, ook via de R4 kaart met het programma Moonshell. Dat is dus niet de kaart die Nintendo zelf verkoopt. Die kaart van Nintendo is wel heel goedkoop (zag hem laatst ergens voor 25 euro) maar die is heel onhandig qua bediening. Als je dat wil kan je beter Moonshell gebruiken denk ik, dat ziet er erg mooi uit en klinkt ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:02:
[...]

Heb je uberhaupt overwogen om halverwege te stoppen :? daar kan ik me niks bij voorstellen.

Appollo justice zal ook wel weer leuk zijn maar het zal meer een herhaling van zetten zijn verwacht ik. Dat neemt niet weg dat ik die ook wil spelen.
Niet echt serieus overwogen nee, maar dat na Case 3 men eindelijk weer terug in de tijd ging was wel een hele welkome aanvulling. Ik vond Case 3 meer een case om het verhaal op te rekken, overigens op een hele goede manier, die eigenlijk niet veel met het verhaal omtrent Phoenix/Mia/Maya te maken had.

spoiler:
Case 4 daarentegen was kort maar krachtig, zeker het einde met Terry Fawles was erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bekok schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:41:
Ik zit er over na te denken om een DS Lite aan te schaffen, maar ik zit nog met een paar dingetjes in mijn hoofd.. Is het namelijk niet een beetje laat om nu nog een DS aan te schaffen? Hij is natuurlijk al een tijdje op de markt en ik vroeg me af of er niet binnenkort de opvolger van de DS door Nintendo op de markt gaat komen.. Kortom, is het verstandig om nu nog een DS te kopen, is het niet wat aan de 'late' kant, en weet iemand of Nintendo al of er plannen zijn voor een nieuwe handheld en wanneer deze dan ongeveer uit zal komen?
De DS is nu zo'n 3 jaar op de markt en de Lite zo'n 1¼ jaar. De DS kwam zo'n 3½ jaar na de GBA uit. Nintendo is waarschijnlijk met een opvolger of verbeterde versie bezig. Aangezien de DS nog zeer goed verkoopt zie ik een opvolger niet zo snel uitgebracht worden.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zit er ook over te denken om een ds lite te kopen, nu alleen nog wachten op een leuke aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe lang hoort de accu van een DS lite ongeveer mee te gaan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De mijne kan geschat toch zo'n 15 uur mee. Ik heb hem 16 dagen meegesleurd naar Japan en heb hem geen enkele keer moeten opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:47:
De mijne kan geschat toch zo'n 15 uur mee. Ik heb hem 16 dagen meegesleurd naar Japan en heb hem geen enkele keer moeten opladen :)
Te weinig gespeeld dus :P

Maaruh, mijne komt volgens mij ook wel rond de 12/15 uur, ding is inmiddels bijna jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:30
Bor de Wollef schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:30:
Hoe lang hoort de accu van een DS lite ongeveer mee te gaan?
Hangt er sterk vanaf hoe hoog je de brightness/backlight van je scherm zet. Op zijn sterkst/hoogst kun je zo'n 7 tot 8 uur er mee doen dacht ik. Als je het lager zet, kun je er langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyR schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:50:
[...]

Hangt er sterk vanaf hoe hoog je de brightness/backlight van je scherm zet. Op zijn sterkst/hoogst kun je zo'n 7 tot 8 uur er mee doen dacht ik. Als je het lager zet, kun je er langer mee.
Hangt ook van het spel en dergelijke af... in het slechtste geval 5 uur:

Power and Battery
Original DS:
6-10 hours
Full Battery Recharge time: four hours

DS Lite:
Lowest Luminosity: 15-19 hours
Low Luminosity: 10-15 hours
High Luminosity: 7-11 hours
Highest Luminosity: 5-8 hours
Full Battery Recharge time: 3 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancentral schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:09:
Ik zit er ook over te denken om een ds lite te kopen, nu alleen nog wachten op een leuke aanbieding ;)
Is de huidige aanbieding van Bart Smit voor 165 euro inclusief een brain train spel naar keuze niks voor je? Je bent net te laat voor de mediamarkt aanbiedingen van alphen aan de rijn en cruiqius...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja ik twijvel nog , normaal gesproken zijn er ook steeds MM (Enschede) aanbiedingen en dan is het waarschijnlijk verstandiger om nog even daarop te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hej,

Neem eens een kijkje in GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,

De nintendo MP3-player, das een flut ding, kort geprobeerd op m'n werk...

Koop maar een stand-alone, wordt je veel blijer van :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:04:
[...]

De nintendo MP3-player, das een flut ding, kort geprobeerd op m'n werk...
Hij is vooral flut omdat je geen films erop kan kijken. Dan is het wel heel erg veel geld voor een mp3speler, die extreem groot is, geen geheugen heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Je kan wel films op je DS kijken :? ?

[ Voor 16% gewijzigd door Pap3rclip op 11-09-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Pap3rclip schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:13:
In Japan is de officiële MP3 afspeelsoftware uitgebracht inclusief de mogelijkheid om films op de DS/GBA te kijken. In de Europese release ontbreekt deze mogelijkheid volledig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ah maar je kan het wel makkelijk met een Backup kaartje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Pap3rclip schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:57:
Inderdaad ja, check ff de link een paar posts boven je met de link die ik gaf naar t topic waar dat besproken mag worden. Om je op weg te helpen: DPG (film) bestanden kun je afspelen met Moonshell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Pap3rclip schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:57:
Maar die backup kaarten hebben helaas geen video-decoderchip, iets wat de officiële MP3 speler van Nintendo in Japan wel heeft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Pap3rclip schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:13:
Ik weet ook heus wel dat je films kan kijken, maar niet via de Europese release van de Nintendo mp3-player ;)

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:30
Ik wil nu voor mijn vriendin een DS bestellen met een game erbij, maar vraag me nu af welke game het leukst is:
- Big Brain Academy
- Dr. Kawashima's Brain Training

Mijn vriendin is net 23 btw. :)

• maartend
Kawisha, moet je tegen praten, is echt leuk, werkt enkel niet altijd.

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

maikel schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:57:
Ik wil nu voor mijn vriendin een DS bestellen met een game erbij, maar vraag me nu af welke game het leukst is:
- Big Brain Academy
- Dr. Kawashima's Brain Training

Mijn vriendin is net 23 btw. :)
Precies mijn probleem ook :D. Ze wilt een DS met een brein trainer, dus heb precies dezelfde vraag :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Dr. Kawashima is leuker imho...

De oefeningen bevallen mij meer.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kawashima komt bij mij idd wat serieuzer over, vind Brain Academy (zowel DS als Wii) vrij kinderachtig.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:13:
Dr. Kawashima is leuker imho...

De oefeningen bevallen mij meer.
Ik ga voor Big Brain, mijn vrouw ook. Dr. Kawashima frustreert me nogal met spraak/schrijfherkenning.

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
Plus je kunt sudoku's maken met Kawashima

• Cartman!
  • Niet online
Ga eens naar n mediamarkt ofzo, staan vaak wel demo pods met die games. Test eens wat je leuker vind daar. Zelf zou ik niet echt n keuze kunnen maken even...

• Sander
  • Niet online
Kawashima is leuker voor beetje braintrainen en sudoko's maar verveeld snel.. Big brain is ook wel grappig maar niet heel boeiend verder...

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
maartend schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:59:
Kawisha, moet je tegen praten, is echt leuk, werkt enkel niet altijd.
Pff, dat praten vind ik juist het minst leuke aan het hele spel. Hij herkent m'n stem meer niet dan wel, erg frusty

Maargoed, je kunt ook gewoon voor de optie gaan "Ik kan niet praten", dus dan krijg je andere oefeningetjes ;)

Vind de sudoku's ook handig trouwens, bij dit spel.

• MrsRossi
Trouwens, weet niet of iemand het al heeft gespeeld ofzo, maar bij de "More Braintraining" zit er helemaal onderaan (bij Training) een ontspanningsspel, SUPER verslavend :)!!!

• Pap3rclip
Welk is dat dan? Ik zie het niet...

• MetroidPrime

MetroidPrime

Pap3rclip schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:02:
Is dat niet gewoon die Dr. Mario kloon?

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Van de week mijn DS lite ff tevoorschijn gehaald, had hem een bijna een half jaar niet gebruikt. Wat denk je, heel dat ding doet niets meer, behalve dat de lampjes branden tijdens het opladen (oranje) of de groene als die aanstaat. Maar scherm en geluid doen verder helemaal niets, iemand een idee? Op google kon ik niets vinden.

• TdV

TdV

Ik heb net Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeeland (FPTRR :*) ) gehaald bij de MM in EHv. De naam is het minst weirde aan dit spel, je moet vechten met monsters om ingredienten te verzamelen waarmee je recepten kan koken. Daarmee kan je winst maken om rupees te verdienen. Iedereen in de wereld is uit op je geld en ze praten niet eens met je als je ze geen fooi geeft. Zo moet je zelf gokken hoeveel iemand wil hebben voor een product of informatie en intypen in het scherm. Is het te weinig dan ben je je rupees kwijt en krijg je niks. Is het meer dan een bepaalde hoeveelheid, die dus geheim is, dan krijg je de info of het product voor zoveel rupees als je gezegd hebt. Het is best een japans spel vind ik, best gewaagd dat het hier word uitgebracht imo. (heb pas een half uur gespeeld)

Een aanrader als je iets anders dan anders zoekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Pap3rclip schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:02:
Je moet de onderste "???" aanklikken, dan komt ie :)

• Pap3rclip
Bah ik kan er niks van... Ben ook eens begonnen met Phoenix Wright. Vind het eigenlijk niet zo leuk als de meeste vinden.... het is zo saai als je de hele tijd moet onderzoeken op verschillende plaatsen. Pokemon Pearl vind ik veel vetter :D.

Verwijderd

eindelijk ik las in het krantje van free record shop dat settlers ds eindelijk uitkomt op 27-09-2007
ik hoop niet dat ze hem weer een jaar uitstellen :(

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:55:
eindelijk ik las in het krantje van free record shop dat settlers ds eindelijk uitkomt op 27-09-2007
ik hoop niet dat ze hem weer een jaar uitstellen :(
Hoe bedoel je, hij is hier toch al een poosje uit?

Verwijderd

Ja die ligt al lang in de winkel hoor. Maar je kan beter Anno 1702 kopen of misschien nog beter wachten op Populous. Settlers is gewoon niet hetzelfde als het op de PC was.

Edit: herstel, hier staat ie ook als verwacht op 27 september: http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=771269 & http://gameorder.nl/the-settlers-nds-p-3803.html & http://www.budgetgaming.n...he+settlers_preorder.html

In elk geval, hij is het wachten niet waard als je de reviews leest. In Duitsland was ie volgens mij trouwens al langer verkrijgbaar...

Edit 2: Ja in Duitsland is ie er dus al veel langer en loopt ie lekker: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=3828

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 21:26 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Heeft iemand deze game al gespeelt op de DS?

http://www.jowood.com/?la...eid=neighbours_ds&pfid=DS

Ik heb dit een tijdje geleden op de pc gespeeld, was best een grappige game. Ook uitermate geschikt voor de ds, maar je moet er wel van houden.

Maar goed, is het de moeite? En weet iemand of deze game ergens in de winkel verkrijgbaar is?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

stalscu schreef op donderdag 20 september 2007 @ 04:50:
Heeft iemand deze game al gespeelt op de DS?

http://www.jowood.com/?la...eid=neighbours_ds&pfid=DS

Ik heb dit een tijdje geleden op de pc gespeeld, was best een grappige game. Ook uitermate geschikt voor de ds, maar je moet er wel van houden.

Maar goed, is het de moeite? En weet iemand of deze game ergens in de winkel verkrijgbaar is?
Volgens mij is deze nog niet uit. Op de site staat: Q4 2007.
Op de pc was dit spel erg grappig. Zal mij benieuwen hoe dat op de ds is :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:15:
Ja die ligt al lang in de winkel hoor. Maar je kan beter Anno 1702 kopen of misschien nog beter wachten op Populous. Settlers is gewoon niet hetzelfde als het op de PC was.

Edit: herstel, hier staat ie ook als verwacht op 27 september: http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=771269 & http://gameorder.nl/the-settlers-nds-p-3803.html & http://www.budgetgaming.n...he+settlers_preorder.html

In elk geval, hij is het wachten niet waard als je de reviews leest. In Duitsland was ie volgens mij trouwens al langer verkrijgbaar...

Edit 2: Ja in Duitsland is ie er dus al veel langer en loopt ie lekker: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=3828
ik wacht er nu al een jaar op en hij komt nu eindelijk.
ben beetje settlers verslaafd en zeker de eerste 4 delen vond ik geweldig.
dus deze mag niet in mijn collectie ontbreken. :P

en ik wil gewoon geen duitse versie

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Metal Slug 7 komt naar de DS. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mwhat? geen anthologies? Laat ik hem wel liggen, de Wii versie is goed genoeg :p

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.