Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:47:
heb me zonet Gyakuten Saiban/Phoenix Wright 3 bestelt voor 23,77 euro (verzendkosten inbegrepen). Op 23 augustus komt hij uit *O*
Waar? Heb net deel 2 uitgespeeld, en kan echt niet wachten op 3 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vanaf 21 augustus in Noord-Amerika: DS Lite crimson/onyx + Brain Training 2 (US$150).

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/59451020070807_175927_0_big.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:21:
Vanaf 21 augustus in Noord-Amerika: DS Lite crimson/onyx + Brain Training 2 (US$150).

[afbeelding]
*zucht* en waar blijven nu eindelijk de speciale kleuren voor Europa?

Het is wel een beetje vermoeiend om door Nintendo altijd overgeslagen worden met alle nieuwe dingen die uitkomen. Denk dat ik binnenkort maar eens een speciale kleurtje ga importeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:37:
[...]
Het is wel een beetje vermoeiend om door Nintendo altijd overgeslagen worden met alle nieuwe dingen die uitkomen. Denk dat ik binnenkort maar eens een speciale kleurtje ga importeren. :P
Wij hebben nochtans als primeur de zwarte DS lite gekregen vanaf de lanceerdatum ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:37:
[...]

*zucht* en waar blijven nu eindelijk de speciale kleuren voor Europa?

Europa heeft in de jaren ook wel wat modellen gehad (bijv. de Mario en Zelda GBA:SP).
Oudere modellen op Game Boy Galleria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik overweeg om een 2e DS Lite te gaan aanschaffen. Heb al een witte en wil er nu een zwarte bij voor de multiplayer en omdat mijn zusje eigenlijk altijd de mijne inpikt... :P

Maar zijn er nog ergens leuke aanbiedingen? Aangezien ik weinig zin heb om er weer 200e tegenaan te gooein (DS + Backup spulletjes..) Zag dat ze laatst bij de MM voor 111e de DS hadden, is er nu nog ergens zo'n aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:02

rCk

Waar ik hem 2 weken terug had gehaald bij MM was tie 139 euro, dus dan is het alsnog 11 euro onder de prijs waar je em meestal al krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om Nederlandstalige spellen, zoals de Nederlandse versie van Braintraining op een DSlite uit Amerika of Engeland te spelen? Aangezien je bij dat spel tegen de Ds moet 'praten'. Of kun je dat soort spellen alleen op een DS uit Nederland spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:20:
Weet iemand of het mogelijk is om Nederlandstalige spellen, zoals de Nederlandse versie van Braintraining op een DSlite uit Amerika of Engeland te spelen? Aangezien je bij dat spel tegen de Ds moet 'praten'. Of kun je dat soort spellen alleen op een DS uit Nederland spelen?
Uit de startpost:
Is de DS regio gebonden?
Nee, je kunt DS games uit alle regios spelen. [JAP, US, EU].
Dus je zou dus goedkopere/exclusieve games kunnen importeren.
Kan je ook veel meer info in vinden. Mischien even lezen:
Nintendo DS (Lite) - Deel 19

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik gelezen ja, maar ik kon er niet uit opmaken of de DS ook de Nederlandse taal zou begrijpen. Aangezien ´rock, paper, scissors´ niet hetzelfde klinkt als ´steen, papier, schaar´. Ik wil nl. een DS uit amerika importeren, maar wil graag het spel Braintraining erop spelen. Dus ik wilde even weten of dat mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:43:
Dat had ik gelezen ja, maar ik kon er niet uit opmaken of de DS ook de Nederlandse taal zou begrijpen. Aangezien ´rock, paper, scissors´ niet hetzelfde klinkt als ´steen, papier, schaar´. Ik wil nl. een DS uit amerika importeren, maar wil graag het spel Braintraining erop spelen. Dus ik wilde even weten of dat mogelijk was.
Dat ligt dus helemaal aan het spel. Ik kan me voorstellen dat de amerikaanse versie van het spel niet vantevoren een menutje laat zien waar jij de taal kan kiezen, terwijl dat bij de Europese variant wel kan. Dus als jij je DS uit de VS haalt en spellen hier koopt, dan komt het allemaal goed.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

rCk schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:54:
Waar ik hem 2 weken terug had gehaald bij MM was tie 139 euro, dus dan is het alsnog 11 euro onder de prijs waar je em meestal al krijgt.
Ik zie de DS Lite trouwens tegenwoordig massaal voor €133. MediaMarkt, E-Plaza in ieder geval. 1.5 week geleden was er bij Dixons een actie dat je 3000 AirMiles inlevert en dat je dan nog maar €120 betaald voor de DS Lite, maar ik weet niet of die actie er nog steeds is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Electronical schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:22:
[...]
Dat ligt dus helemaal aan het spel. Ik kan me voorstellen dat de amerikaanse versie van het spel niet vantevoren een menutje laat zien waar jij de taal kan kiezen, terwijl dat bij de Europese variant wel kan. Dus als jij je DS uit de VS haalt en spellen hier koopt, dan komt het allemaal goed.
Volgens mij is het de bedoeling dat hij het pakket een paar posts hierboven wilt kopen. De DSLite met rood klepje samen met Meer brain training. Misschien kan je meer info op Google vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Woeps dubbel post :o.

[ Voor 94% gewijzigd door Pap3rclip op 09-08-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 11:59
Hoi allemaal, ik heb naast m'n Wii sinds kort ook een DS en ben er zeer tevreden over.

Echter ik heb een vraag, ik weet niet of ik die hier mag stellen, maar toch doe ik het! :)

Er blijkt een applicatie te zijn die je op een memorykaart (SD) kan zetten waardoor je spellen vanaf de kaart kan spelen? Weet iemand waar ik het over heb? Ik zou hier graag wat meer over willen weten en waar kan ik het eventueel kopen ofzo?

Alvast erg bedankt!!

[ Voor 22% gewijzigd door Pedr0 op 09-08-2007 16:51 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Pedr0 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:43:
Hoi allemaal, ik heb naast m'n Wii sinds kort ook een DS en ben er zeer tevreden over.

Echter ik heb een vraag, ik weet niet of ik die hier mag stellen, maar toch doe ik het! :)

Er blijkt een applicatie te zijn die je op een memorykaart (SD) kan zetten waardoor je spellen vanaf de kaart kan spelen? Weet iemand waar ik het over heb? Ik zou hier graag wat meer over willen weten en waar kan ik het eventueel kopen ofzo?

Alvast erg bedankt!!
Eigenlijk is het spelen van backup-games hier niet echt gewaardeerd, maar ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic:

GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 11:59
Oke, en bedankt! :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
*knip*

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:31

Zym0tiC

^_^

FireMotion schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:56:
[...]

Ik zie de DS Lite trouwens tegenwoordig massaal voor €133. MediaMarkt, E-Plaza in ieder geval. 1.5 week geleden was er bij Dixons een actie dat je 3000 AirMiles inlevert en dat je dan nog maar €120 betaald voor de DS Lite, maar ik weet niet of die actie er nog steeds is.
Gister die actie nog bij de Dixons gezien. Ik heb "helaas" mijn ds 2 weken geleden voor 150 euro gehaald. Ach helaas.... wel 2 weken dikke fun erop zitten :D

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Icelus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:21:

[afbeelding]
*kwijlt* wat een mooie kleurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag van Nintendo een "nieuwe" DS gekregen omdat mijn vorige (en 2e) scheuren kreeg ik de schanier. Het viel nog NET binnen de garantie, die nu inmiddels is verlopen, maar mijn "nieuwe" exemplaar is ook kapot.

Het laadmechanisme is kapot. Ik kan de accu maar voor een paar minuten opladen en dan kapt ie ermee. Ga ik ermee spelen, dan geeft ie al een rood lampje aan na 1 minuut spelen. Ik heb ook andere volle accu's geprobeerd en die geeft dan ook meteen aan dat ie leeg is, terwijl een andere DS hem als vol ziet. Hij maakt ook een krakend geluid tijdens het spelen (de speakers). Het rechtsonderste gedeelte van de DS (bij de Start, ABXY knoppen) wordt na een minuut spelen gloeiend heet. Dan heb ik hem ook niet aan de adapter hangen. Hij wordt gewoon gloeiend heet als ik ermee speel.

Maar ik ben nu bang dat ik een nieuwe DS Lite moet kopen, sinds de garantie nu inmiddels is verlopen. Nintendo deed er 2 weken over om er 1 op te sturen en nu is die exemplaar ook kapot en is ook een gerefurbished exemplaar. (overal zwarte vegen/strepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:46:
Ik heb afgelopen vrijdag van Nintendo een "nieuwe" DS gekregen omdat mijn vorige (en 2e) scheuren kreeg ik de schanier. Het viel nog NET binnen de garantie, die nu inmiddels is verlopen, maar mijn "nieuwe" exemplaar is ook kapot.

Het laadmechanisme is kapot. Ik kan de accu maar voor een paar minuten opladen en dan kapt ie ermee. Ga ik ermee spelen, dan geeft ie al een rood lampje aan na 1 minuut spelen. Ik heb ook andere volle accu's geprobeerd en die geeft dan ook meteen aan dat ie leeg is, terwijl een andere DS hem als vol ziet. Hij maakt ook een krakend geluid tijdens het spelen (de speakers). Het rechtsonderste gedeelte van de DS (bij de Start, ABXY knoppen) wordt na een minuut spelen gloeiend heet. Dan heb ik hem ook niet aan de adapter hangen. Hij wordt gewoon gloeiend heet als ik ermee speel.

Maar ik ben nu bang dat ik een nieuwe DS Lite moet kopen, sinds de garantie nu inmiddels is verlopen. Nintendo deed er 2 weken over om er 1 op te sturen en nu is die exemplaar ook kapot en is ook een gerefurbished exemplaar. (overal zwarte vegen/strepen)
Ik heb ook een nieuwe gekregen van Nintendo. Als het goed is zit er een leveringsbon bij van Nintendo, dan leg je probleem uit, dat de "nieuwe" ook niet goed is.
Nintendo doet niet zo moeilijk.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:46:

Je hebt toch gewoon zoveel weken (meestal 3 maanden ) garantie op een reparatie ?
en gerefurbished ? heb je hem zelf een ander kleurtje gegeven dan of mis ik even wat ?

(te laat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:20:
Iedere combinatie DS en spel zal werken. Wel is het zo dat een spel uit Amerika alleen in het Engels en een spel uit Europa meestal in 5 à 6 talen te spelen is. De Amerikaanse Brain Training zal zeer waarschijnlijk alleen in het Engels te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:57:
[...]

Je hebt toch gewoon zoveel weken (meestal 3 maanden ) garantie op een reparatie ?
en gerefurbished ? heb je hem zelf een ander kleurtje gegeven dan of mis ik even wat ?

(te laat :P )
Nee, je zag duidelijk gebruikssporen. Ik denk dat ze misschien een verkeerde DS hebben opgestuurd of zelfs per ongeluk een kapotte en toen naar mij sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:46:
[...]

Eigenlijk is het spelen van backup-games hier niet echt gewaardeerd, maar ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic:

GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5
Het hoeven natuurlijk geen backup-games te zijn, er zijn ook zat leuke homebrew games zoals omalone en world of sand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:25:
[...]

Het hoeven natuurlijk geen backup-games te zijn, er zijn ook zat leuke homebrew games zoals omalone en world of sand. ;)
Laten we het daar dan maar op houden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:41:
[...]
Nee, je zag duidelijk gebruikssporen. Ik denk dat ze misschien een verkeerde DS hebben opgestuurd of zelfs per ongeluk een kapotte en toen naar mij sturen.
Gewoon terugsturen met bon van Nintendo. Dat is je leveringsbon. Niet die oude bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

dizzytal schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:33:
Iemand de demo van Ninja Gaiden: Dragon Sword al gezien op Gamevideos? Ziet er erg goed uit, erg snel ook voor een 3D actie spel (zo snel geen andere naam voor)

Grafisch, qua controls alles klopt bij die game wat ik zo zie...

linkje: http://www.gamevideos.com/video/id/11431
Zozo wordt wel echt cool die game, dikke graphics. Ben nu wel benieuwd naar deze "bookstyle" game.

http://ds.ign.com/articles/812/812634p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
ik probeer middels de R4 kaart te internetten, maar hij vraagt om de geheugenuitbreiding.
heeft iemand hier misschien een oplossing voor.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:02

rCk

Een gekraakte versie van die DS Browser.
Want dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je kunt deze vraag beter stellen in het backups topic... Voor de link zie boven.

Kleine hint: Er zijn ook losse rumble + expansion packs te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Wario: Master of Disguise voor € 14,90. Gezien de lage prijs wel een goede koop dacht ik.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

ari3 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:32:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Wario: Master of Disguise voor € 14,90. Gezien de lage prijs wel een goede koop dacht ik.
Het is een erg slappe game. 15 euro is niet veel voor een DS game maar je krijgt er ook niet veel voor. De game mag de Wario naam niet dragen. Het lijkt totaal niet om de Wario land platformgames. Het heeft meer van het Princess Peach avontuur op de DS.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren is Luminous Arc toegekomen in de mail. Een tactical turn-based rpg in dezelfde trend als final fantasy tactics en disgaea. Nog maar een klein uurtje gespeeld, maar het lijkt wel dik in orde te zijn. Full FMV video intro (met originele Japanse soundtrack) en ingame gesproken stemmen. Touchscreen controls vind ik persoonlijk minder geslaagd aangezien je niet altijd het juiste "kotteke" (vierkant veldje) precies kan selecteren. Best om over te schakelen op de alternatieve controls met de toetsen. Wat wel een absolute primeur is in het tactical rpg genre is dat je online tegen elkaar kan spelen. Kan amper wachten tot ik hoog genoeg geleveled ben om dit te proberen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, zojuist Phoenix Wright 3 besteld, voor de mooi som van €23,24. Kan nu al niet wachten, heb er zin in om dat weer te spelen. Vond deeltje 2 heel leuk, goed verhaal, vrij pittig en interessante personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PW3 is bij mij vandaag verzonden geweest, dus met wat geluk heb ik hem eind deze week: Phoenix Wright 3 is nu eens letterlijk een titel waarvoor ik echt alles laat vallen (ook de kleppers op de 360 die eind deze week uitkomen ja) zodra ik hem in handen heb :). Beste gameserie die ooit op een handheld is verschenen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:39:
PW3 is bij mij vandaag verzonden geweest, dus met wat geluk heb ik hem eind deze week: Phoenix Wright 3 is nu eens letterlijk een titel waarvoor ik echt alles laat vallen (ook de kleppers op de 360 die eind deze week uitkomen ja) zodra ik hem in handen heb :). Beste gameserie die ooit op een handheld is verschenen _/-\o_
Als je hem hebt kan je dan wat ervaringen posten. Gewoon, hoe het spel aanvoelt, en of er drastische wijzegingen zijn. Die van mij is hier op zijn vroegst zaterdag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:39:
PW3 nu al uit? YAY!! Ik heb het niet meer in de gaten gehouden, maar in Japan genieten ze al maanden van PW4.

Phoenix Wright 4 is ook al aangekondigd voor de USA door Capcom en heeft de volgende kenmerken:

- Phoenix Wright is niet meer de hoofdpersonage, maar een jonge advocaatje genaamd Apollo Justice.
- Het spel zal daarom ook Apollo Justice: Ace Attorney heten.

Heb net bij iemand op zijn DS Final Fantasy Crystal Chronicles Ring of Fates gezien en WOW!! Elke dialoog is gesproken en de battles zijn gruwelijk. Hoop dat ie ook in de USA/EU uitkomt, want Japans is niet mijn beste taal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@: hierboven

Klopt inderdaad over deel 4 met de info die je geeft, maar bedenk je wel dat PW3 stiekem nog niet uit is. Ik importeer gewoon de Japanse versie, maar die heeft ook de Engelse taal erin.

Wat ik overigens wel vreemd vind, is het feit dat op de Ninty site al doodleuk staat verkondigt dat deel 4 binnenkort naar je DS komt, maar dat deel 3 nog niet eens uit is (in Europa).

There's an obvious contradiction in that, your honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

origineel ging er niet eens een DS remake van deel 3 komen (met Engelse tekst dus), dus we hebben eigenlijk nog veel geluk gehad. De beslissing om deel 4 voor deel 3 aan te kondigen blijft hoedanook onbegrijpelijk, ik speel ze in ieder geval op volgorde :)
Toen ik in Japan was was heel Akihabara letterlijk volgepleisterd met Phoenix Wright 4 reclame (samen met Lucky Star was dat de trend toen). Gigantische banners over gebouwen, vloerbekleding, posters en televisies waarop de game gedemonstreerd werd. Hoe frustrerend het toen was om de game er in grote hoeveelheden te zien liggen en te beseffen dat je kennis Japans simpelweg totaaaaal niet voldoende is om dit soort games te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:36:

Klopt inderdaad over deel 4 met de info die je geeft, maar bedenk je wel dat PW3 stiekem nog niet uit is. Ik importeer gewoon de Japanse versie, maar die heeft ook de Engelse taal erin.

Wat ik overigens wel vreemd vind, is het feit dat op de Ninty site al doodleuk staat verkondigt dat deel 4 binnenkort naar je DS komt, maar dat deel 3 nog niet eens uit is (in Europa).

Dat komt omdat Capcom en Nintendo net een deal hebben gesloten zodat Nintendo de distributie en marketing van deel 4 in Europa op zich neemt. Deel 3 zal kennelijk nog door EA worden uitgegeven en daarom wordt er al reclame gemaakt voor deel 4 terwijl deel 3 nog niet eens uit is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoezo deel 3 wordt door EA uitgegeven? Heb je daar een bron voor? Vorige delen zijn ook door capcom uitgegeven en ik zie geen enkele reden waarom EA plots de titel in handen zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Boeboe schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:02:
Hoezo deel 3 wordt door EA uitgegeven? Heb je daar een bron voor? Vorige delen zijn ook door capcom uitgegeven en ik zie geen enkele reden waarom EA plots de titel in handen zou krijgen.
Capcom heeft een paar jaar geleden een deal gesloten met EA zodat EA de Europese distributie van vrijwel alle Capcom spellen op zich neemt. De naam EA zul je overigens niet op de verpakking aantreffen, deze staat alleen ergens achterin de handleiding.

Sommige spellen voor Nintendo platforms worden echter door Nintendo uitgegeven. RE4 (Gamecube en Wii versies), RE:DS en nu ook Apollo Justice zijn bijvoorbeeld allemaal door Nintendo uitgegeven.
Killer 7 voor de Gamecube is echter weer door EA uitgegeven in plaats van Nintendo.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Mooi, hij is verzonden. Als die aankomt heb ik dus nog een goede anderhalve week aan vakantieover, dus dan direct me er maar instorten. Ben in ieder geval erg benieuwd wat 'the fourth item' uit deel 2 was :)

• Karlok[JY-616]
Is het mogelijk om met 1 NDS wifikey 2 DS'en te connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nu ik ook al een paar weken een DS heb, ga ik ook aan de screen protectors. Nu wilde ik zelf deze (van play.com) bestellen. Heeft iemand deze ook en zijn ze fijn?

In de startpost staan 2 linkjes, 1 naar zuiderpark games en die link werkt niet meer... en die naar cdwow werkt ook niet meer. Op zuiderpark games kwam ik nog andere tegen...

Wie heeft er andere screen protectors? en welke? ik zoek graag die ik kan "afwassen" en los kan halen wanneer het erop plakken niet goed gaat. volgens mij kan het namelijk erg goed met die van play.com :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Die van Hori worden over het algemeen als de beste beschouwd inderdaad. Ze zijn overigens goedkoper te krijgen (de helft van de prijs):

http://dealextreme.com/details.dx/sku.5363

of de nepperds voor een appel en een ei: http://dealextreme.com/details.dx/sku.4086

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 24-08-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Niet online

FireMotion

Ik had een keer die nepperds gekocht (van dezelfde link), maar ze zagen er nog eens anders uit dan in de foto's op die pagina. Op die pagina zelf staan reviews van de neppe screen protectors, en die zijn allemaal positief. Volgens mij was dat dan een andere batch, want die dingen die ik heb gekregen zijn van slechte kwaliteit: Gegarandeerd bubbels, blijft niet goed plakken bij de randen, niet goed afveegbaar met het bijgeleverde doekje of andere stoffen, de touch screen reageert minder goed op de stylus, je kan de stylus ook minder goed "glijden" op het scherm, de stylus maakt zichtbare krassen op de screen protector.
Beter de echte proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Of allebei :-)

Ik heb zelf ook de nepperds, en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik ga deze nu ophalen en kijken wat het is, hopelijk zijn het echte. Zometeen hoor je het wle van me :P

[ Voor 0% gewijzigd door Cubic X op 24-08-2007 10:34 . Reden: Url tags blijven moeilijk...:P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er op inernet handleidingen te vinden van de Nintendo DS Lite spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:34:
daar kom je achter door even op internet te kijken (=> www.google.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:34:
http://www.nintendo.com/consumer/manuals/index.jsp#game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
zo, terug van dimplus met Hori protectors. Inmiddelsoen ligt er een in de prullenbak, die van het touchscreen. Wat een ongelooflijke [piep] klus, letterlijk meer als een een bezig geweest en niet gelukt om ze goed te krijgen. Bovenste is perfect gelukt, onderste niet. Onder kwamen steeds luchtbellen die niet weg gingen, paar keer geprobeerd en steeds mislukt. Toen raakte de plaklaag lichtelijk beschadigd en tot overmaat van ramp viel hij ook op de grond>>>allemaal stof op de plaklaag. Dus weg gegooid, bovenste zit perfect:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Cubic X schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:06:
zo, terug van dimplus met Hori protectors. Inmiddelsoen ligt er een in de prullenbak, die van het touchscreen. Wat een ongelooflijke [piep] klus, letterlijk meer als een een bezig geweest en niet gelukt om ze goed te krijgen. Bovenste is perfect gelukt, onderste niet. Onder kwamen steeds luchtbellen die niet weg gingen, paar keer geprobeerd en steeds mislukt. Toen raakte de plaklaag lichtelijk beschadigd en tot overmaat van ramp viel hij ook op de grond>>>allemaal stof op de plaklaag. Dus weg gegooid, bovenste zit perfect:P
Staat er ook 'Hori' op het schoonmaakdoekje dat erbij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
-Sander schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:15:
[...]

Staat er ook 'Hori' op het schoonmaakdoekje dat erbij zit?
nee, stond er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Staat op de achterkant van de verpakking (in het 1e groene kader, met dikke groene letters) PLAY geschreven met of zonder hoofdletter (Play of play)?

MET hoofdletter is imitatie, zonder hoofdletter is origineel.

Zie de foto's op dealextreme tussen beide varianten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dan heb je waarschijnlijk de echte te pakken, alleen bij de immitaties staat er namelijk iets op het schoonmaakdoekje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Cubic X schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:06:
Verder maakt het niets uit dat het ding onder de stof komt te zitten; was het gewoon af met water. En als hij dan nog nat is: leg hem op je scherm en masseer grondig al het water er onder vandaan. Op die manier zit hij perfect en heb je nul bubbels. Ik maak ze meteen altijd nat als ik ze aanbreng; je kan niet eens zien dat die dingen erop zitten :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ecco schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 02:53:
[...]

Verder maakt het niets uit dat het ding onder de stof komt te zitten; was het gewoon af met water. En als hij dan nog nat is: leg hem op je scherm en masseer grondig al het water er onder vandaan. Op die manier zit hij perfect en heb je nul bubbels. Ik maak ze meteen altijd nat als ik ze aanbreng; je kan niet eens zien dat die dingen erop zitten :)
Hmmm...ik heb die gevallen protector nog, ik kan hem dus gewoon afspoelen onder de kraan? (het gaat om de plaklaag van de protector) Was ik dan dat soort lijm er niet af? :P

Het lijkt mij niet gezond om hem nat te maken en dan op het touchscreen te leggen? Volgens mij krijg je dan toch problemen met het vocht en raakt het touchscreen beschadigd?

Wil het graag nog eens proberen, dus eerst dat ding onder de kraan dan maar :9

edit: geprobeerd en zit er op. Helaas in de hoekjes lucht(?)belletjes, ik hoop echt dat deze vanzelf weg trekken omdat ik ze niet weg krijg met me vingers :'(
Heb hem afgespoeld en nat gemaakt, daarbij had ik de douch heet staan en laten stromen waardoor dus stoom ontstond. Toen erop gedaan en lucht er voor zichtig uit gehaald, helaas zijn er drie in de hoek terug gekomen. Ik hoop echt dat ze vanzelf weg gaan, dan is ie perfect :) :P

[ Voor 19% gewijzigd door Cubic X op 26-08-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb afgelopen ook week maar ff een DS gekocht :) erg leuk apparaat!
Zijn er nog leuke singel kart multiplayer games? ik heb nu Mario Kart DS erg leuk spel, ben benieuwd wat nog meer goed werkt... ik lees dat veel strategie games turn based o.a. Age of Empires, zijn er al mensen die dit spel gespeelt hebben? zoja wat zijn de bevindingen.

Zijn hier al mensen die Worms binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Niet online

FireMotion

Qorne schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:05:
Zijn er nog leuke singel kart multiplayer games?
Naast al die puzzelspellen (incl. Tetris): Bomberman is erg leuk, multiplayer. En Metroid Prime Hunters. En nog veel meer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:36:

Wat ook mooi is aan deel 4 is dat deze deel geheel is ontwikkeld voor de DS, dus geen GBA -> DS poort, zoals de eerste 3 delen zijn (met uitzondering can Case 5 in deel 1 die als extra speciaal voor de DS gemaakt is). Vond case 5 van deel 1 dan ook een van de beste en leukste cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Case 5 in PW 1 fungeerde als "test" case. Het werd goed ontvangen door de fans, dus deel 4 kan dan ook niet uitblijven. Ben benieuwd hoe drastisch de gameplay verandert met bv 3d omgevingen. Maar ja moet eerst nog case 4 van PW2 uitspelen.....en daarna nog 3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hallo,
Mijn dochter is op zoek naar een DS Lite white en dan graag een combi aanbieding met een van die nieuwe pokemon spellen.

Hebben jullie nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:42:
Hallo,
Mijn dochter is op zoek naar een DS Lite white en dan graag een combi aanbieding met een van die nieuwe pokemon spellen.

Hebben jullie nog tips?
Volgens mij zijn er geen combo pakketten. Gisteren zelf een DS gekocht, nergens combo pakketten gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hironshy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:36:
Case 5 in PW 1 fungeerde als "test" case. Het werd goed ontvangen door de fans, dus deel 4 kan dan ook niet uitblijven. Ben benieuwd hoe drastisch de gameplay verandert met bv 3d omgevingen. Maar ja moet eerst nog case 4 van PW2 uitspelen.....en daarna nog 3 :9
Ik wil Ema terug trouwens O+. Niet dat idioot magisch wicht dat ze in PW4 gestoken hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 27-08-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:42:
Hallo,

Hebben jullie nog tips?
Geen combo paketten, maar bij de Mediamarkt in Alphen ad rijn zijn ze beide in de aanbieding vanaf vandaag, de DS Lite is maar 111 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:54:
[...]

daar kom je achter door even op internet te kijken (=> www.google.nl)
Duuuuuh _/-\o_

N.E.R.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:08:
[...]

Geen combo paketten, maar bij de Mediamarkt in Alphen ad rijn zijn ze beide in de aanbieding vanaf vandaag, de DS Lite is maar 111 euro
Hmmm gisteren heb ik nog 133 betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qtee schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:57:
Net twee dagen mijn roze DS Lite binnen *O*
Gamepje erbij gekocht, Puzzle Quest, Challenge of the Warlords, echt verslavend spelletje zeg. Wel wat repetitief, maar erg leuk.
Nu is mijn vriend ook zo enthousiast geworden dat hij er ook een heeft besteld, die komt als het goed is vandaag binnen! Kunnen we lekker multiplayeren...
Mooi! Graag gedaan ook ;) 160.000 stuks verkocht in de US inmiddels al...terwijl de 1ste druk van de uitgever heel voorzichtig was met 50.000 stuks. Nu nog afwachten hoe ie het in Japan en Europa gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Leuk die prijs in Alpen aan de Rijn, beetje ver weg alleen :(
en in de folder van Alkmaar staat hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
hjs schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:17:
Leuk die prijs in Alpen aan de Rijn, beetje ver weg alleen :(
en in de folder van Alkmaar staat hij niet.
Verschilt per vestiging. Paar maanden terug had MediaMarkt Cruquius 'm voor die prijs.
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:40:
[...]

Mooi! Graag gedaan ook ;) 160.000 stuks verkocht in de US inmiddels al...terwijl de 1ste druk van de uitgever heel voorzichtig was met 50.000 stuks. Nu nog afwachten hoe ie het in Japan en Europa gaat doen :)
Ben wel verbaast dat ie zó goed verkoopt!

[ Voor 32% gewijzigd door Icelus op 27-08-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Zojuist viel er een foldertje van Intertoys door de deur, met daarin een Nintendo DS Lite in een nieuwe kleur: ZiLVeR MeTaLLiC. (breezah schrijfwijze letterlijk overgenomen uit het foldertje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:08:
[...]

Voor dat geld, zou ik er zo nog eentje bij kopen. _O_

Is dat alleen in Alphen ad Rijn of bij alle MM's?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM filialen hebben altijd aparte acties dus waarschijnlijk alleen Alphen (of er moet toevallig nog een MM zijn die dezelfde tijd deze actie houdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 07:07
Is er eigenlijk ook een spel voor de DS met speelbare gokkasten? Gewoon om de tijd te doden tijdens het film kijken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RisingSun schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:42:
Is er eigenlijk ook een spel voor de DS met speelbare gokkasten? Gewoon om de tijd te doden tijdens het film kijken :o
Gokkasten? Denk het niet, maar het dichtsbijzijnde zou dan 42 All-Time Classics zijn.
http://www.nintendo-europ...up4gk_VQ-kRmXORRJa9i_50Xq

Een grote aanrader, kost maar 30 euro en je kunt met bijna elke game online spelen (Poker zit er ook bij, uiteraard ook online te spelen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:55:
[...]

Voor dat geld, zou ik er zo nog eentje bij kopen. _O_

Is dat alleen in Alphen ad Rijn of bij alle MM's?
Alleen Alphen, heb net zelf een witte gekocht :) Er lagen er nog heel veel trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Cubic X schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 09:07:
[...]

Hmmm...ik heb die gevallen protector nog, ik kan hem dus gewoon afspoelen onder de kraan? (het gaat om de plaklaag van de protector) Was ik dan dat soort lijm er niet af? :P

Het lijkt mij niet gezond om hem nat te maken en dan op het touchscreen te leggen? Volgens mij krijg je dan toch problemen met het vocht en raakt het touchscreen beschadigd?

Wil het graag nog eens proberen, dus eerst dat ding onder de kraan dan maar :9

edit: geprobeerd en zit er op. Helaas in de hoekjes lucht(?)belletjes, ik hoop echt dat deze vanzelf weg trekken omdat ik ze niet weg krijg met me vingers :'(
Heb hem afgespoeld en nat gemaakt, daarbij had ik de douch heet staan en laten stromen waardoor dus stoom ontstond. Toen erop gedaan en lucht er voor zichtig uit gehaald, helaas zijn er drie in de hoek terug gekomen. Ik hoop echt dat ze vanzelf weg gaan, dan is ie perfect :) :P
Met drie belletjes valt wel te leven lijkt mij :) Er zit geen lijmlaag onder die Hori's maar een soort van rubber dat vacuum op je schermpje zit. Ze zijn dus ook echt gewoon verwijderbaar :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Nodame Cantabile voor € 12. Het is een muziek/ritme spel gebaseerd op de gelijknamige Japanse animatieserie. Het spel heeft meer dan 40+ nummers waaronder veel bekende klassieke muziek: Bolero, William Tel, Eine Kleine Nachtmuzik, Romeo & Juliet, The Entertainer, Rhapsody in Blue, Carmen, etc.

Yahoo heeft een flash-versie van het spel mocht je het eens willen proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door ari3 op 28-08-2007 13:31 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Cubic X:

Pak een stukje plakband en trek het hoekje waar luchtbelletjes zitten met het stukje plakband omhoog.

Op deze manier heb ik mijn screenprotector luchtbelletjesvrij gekregen.

Zitten er stofjes onder, dan pak je nog een stukje plakband en dan verwijder je de stofjes met dit stukje.

Succes, laat even weten of het gelukt is.

[ Voor 29% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 28-08-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ari3 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:23:
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Nodame Cantabile voor € 12. Het is een muziek/ritme spel gebaseerd op de gelijknamige Japanse animatieserie. Het spel heeft meer dan 40+ nummers waaronder veel bekende klassieke muziek: Bolero, William Tel, Eine Kleine Nachtmuzik, Romeo & Juliet, The Entertainer, Rhapsody in Blue, Carmen, etc.

Yahoo heeft een flash-versie van het spel mocht je het eens willen proberen.
heb het gekocht toen ik in Japan was. De trailer die er in de winkel draaide zag er wel leuk uit en je kreeg er een piano-tasje bij, dus nam ik het maar mee. Het spel zelf is echter afschuwelijk slecht. Je hebt een 5-tal minigames en that's it. Dirigeren is de hoofdactiviteit, maar het is zo belachelijk simplistisch dat je het na 10 minuten volledig onder de knie hebt en het doodsaai wordt. Voor de rest speel je een grafische novel die vooral het verhaal van de manga volgt *gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:01:
Cubic X:

Pak een stukje plakband en trek het hoekje waar luchtbelletjes zitten met het stukje plakband omhoog.

Op deze manier heb ik mijn screenprotector luchtbelletjesvrij gekregen.

Zitten er stofjes onder, dan pak je nog een stukje plakband en dan verwijder je de stofjes met dit stukje.

Succes, laat even weten of het gelukt is.
Bedankt, heb het gedaan en het heeft wel geholpen :)

nog paar kleine belletjes en stofjes, maar deze zijn niet zichtbaar tijdens het gamen en heb er dus geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Qorne schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:05:
Ik heb afgelopen ook week maar ff een DS gekocht :) erg leuk apparaat!
Zijn er nog leuke singel kart multiplayer games? ik heb nu Mario Kart DS erg leuk spel, ben benieuwd wat nog meer goed werkt... ik lees dat veel strategie games turn based o.a. Age of Empires, zijn er al mensen die dit spel gespeelt hebben? zoja wat zijn de bevindingen.

Zijn hier al mensen die Worms binnen hebben?
Ik heb ook een DS en turn based strategy spelletjes op de DS zijn leuk.

Zelf heb ik ok Age of Empires en dat is best wel een goed spel. Zeker geen miskoop, maar Advance Wars: Dual Strike is zeker beter. Spel ziet er kiddy uit, maar heeft een ongelooflijke diepgang voor een strategie game.

Verder heb ik ook nog Puzzle Quest,maar dat is meer een Puzzel/RPG spel dan een strategy game.

Worms heb ik niet, maar met Age of Empires en Advance Wars kan je geen miskoop doen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:36
Vandaag even speciaal naar de MM in Alphen a/d Rijn gereden (bedankt voor de tip Sannr) en twee DS lites gekocht voor 111 per stuk.

Ze zijn voor de kids en ze krijgen ze pas met 5-12, maar ik vond de aanbieding scherp genoeg om ze nu al aan te schaffen.

Nog een paar R4DS aanschaffen en de sinterklaas inkopen zijn weer gedaan.

Tot die tijd gaat papa er nog wat mee gamen zodat ik ze alles uit kan leggen wat de sint gekocht heeft en weet ik zeker dat alles goed werkt

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PW3 is binnen!!

Eindelijk, ik ga er maar weer eens lekker voor zitten, kan echt niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:39

TdV

PW3 net uitgespeeld!! (had wat tijd teveel)

Wat een topspel! Dit is imo de beste van de 3, maar ik zal niks verklappen. Plezier gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:27:
PW3 is binnen!!

Eindelijk, ik ga er maar weer eens lekker voor zitten, kan echt niet wachten :D
godver...2 dagen voor de officiele release verzonden en ik heb hem nog altijd niet binnen.
Nou ja...morgen dan maar? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:08:
[...]

godver...2 dagen voor de officiele release verzonden en ik heb hem nog altijd niet binnen.
Nou ja...morgen dan maar? :|
Damn, dat is zeker niet chill. Ook bij Play-Asia gehaald, of een andere winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik ben van Plan een DS aan te schaffen en deze moet dan ook een screenprotector krijgen ben ik van mening.

Ik hoor hier veel over de Hori Screenprotectoren, komt dit omdat deze in Nederland Leverbaar zijn of omdat deze zowel goed eruitzien, als een goede gevoeligheid achterlaten op het touchscreen.

Ik heb namelijk zelf ervaring met de Ultra Clear Screen Protectors van Brando (PSP en SE W900) en deze bevallen mij zeer goed, en heb tevens gehoord dat deze op Touchscreens ook nog goed werken.

Iemand enig idee hoe het zit met de helderheid en de gevoeligheid van een aantal Screen Protectoren waaronder:
- Brando Ultra Clear
- Hori
- Martin Fields
- Etc.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoals eerder verteld ook pas een NDSLite, maar is het nou echt noodzakelijk om een screenprotector aan te schaffen? Ik heb al bijna twee jaar een Treo 650 en er zit nog geen enkele kras op.

Als je de pen gebruikt dan zou het scherm toch hier tegen moeten kunnen, of gebruikt Nintendo slechte kwaliteit touchscreens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:49:
Ik heb zoals eerder verteld ook pas een NDSLite, maar is het nou echt noodzakelijk om een screenprotector aan te schaffen? Ik heb al bijna twee jaar een Treo 650 en er zit nog geen enkele kras op.

Als je de pen gebruikt dan zou het scherm toch hier tegen moeten kunnen, of gebruikt Nintendo slechte kwaliteit touchscreens?
Ik heb op mijn DS geen screen protector. Ik heb nog geen enkele kras. Ik denk als je een kind er op laat spelen of als je veel nintendogs achtige games speelt (veel stylus werk) een protector wel handig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:01:
[...]

Ik heb op mijn DS geen screen protector. Ik heb nog geen enkele kras. Ik denk als je een kind er op laat spelen of als je veel nintendogs achtige games speelt (veel stylus werk) een protector wel handig kan zijn.
Loop maar eens een winkel in met zo'n demozuiltje en je ziet hoe je DS er uit ZOU kunnen komen te zien als je geen protector hebt.

Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog een beetje of ik het er op zal plakken maar ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik kom thuis en er ligt een pakje op mij te wachten. Jawel hoor: Phoenix Wright 3! _/-\o_
Nog niet uit de verpakking gehaald, maar wel al eens aan geroken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Alphen aan den Rijn heeft de Nintendo DS lite voor 111.- in de folder staan... net prijsje lijkt mij zo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Was al gemeld LOST, eerst even lezen dus ;)

Heb zelf een tijd lang Hori screenprotector gehad en beviel prima. Laatst er af gehaald omdat er veel stof langs de randjes kwam te zitten. Merk geen verschil eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:10:
Was al gemeld LOST, eerst even lezen dus ;)
...oeps, sorry... te enthousiast geweest dus :X
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.