Voor de mensen die nog een ds zoeken, zaterdag is er bij Intertoy een aanbieding. Ds + een van de brain traing games (naar keuze) voor 159 euro.
Heeft hij toevallig in de volle zon gelegen? Daar kunnen LCD-schermpjes meestal niet heel erg goed tegen (de warmtestraling).maartend schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:27:
Om maar iets stoms te noemen, mijn TomTom heeft hetzelfde sinds gisteren. Lijkt net of het scherm lek is.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dit is volgens mij niet echt een hele goede aanbieding, je ziet die combinatiepakketten overal liggen voor die prijs... Ik zou liever een aanbieding van een DS voor 125 euro tegenkomen, zoals je ze bij de mediamarkt wel eens hebt.Marc3l schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:55:
Voor de mensen die nog een ds zoeken, zaterdag is er bij Intertoy een aanbieding. Ds + een van de brain traing games (naar keuze) voor 159 euro.
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Metroid Prime Pinball voor € 10,20. Goede deal lijkt me zo.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Nou blijkbaar heb je minder gemist dan ik.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:42:
Zelda is zo super. Jammer dat ik hem al uitgespeeld heb, ga het gewoon nog een keer doen en dan kijken of ik dingen heb gemist en zo.
Het ging zo verschrikkelijk lekker en toen liep ik vast op een element wat het hele spel vernagelt heeft voor mij.
Momenteel zit ik vast dat ik het Zelda symbool moet tekenen om die deur te openen.
Heb het wel 100 keer geprobeerd maar kom niet verder dan dat ik het *bijna* goed heb gedaan (aldus mijn fairy spirits.)
Weken en weken heb ik het elke dag met plezier in de trein zitten spelen.
Maar deze frustrerende domper heeft mij het spel flink links doen laten liggen.
Dat hadden ze er echt uit mogen laten van mij.
Ja, ik heb zelfs uit wanhoop een walkthrough al geraadpleegd... maar zelfs dat heeft totaal niet geholpen!
zo moeilijk is dat toch niet?
midden naar links beneden, naar rechts beneden, halverwege omhoog, (zodat je de kleine driehoek in het midden kan tekenen) naar links, midden beneden, rechts omhoog naar midden van de diagonaal en weer naar de top
midden naar links beneden, naar rechts beneden, halverwege omhoog, (zodat je de kleine driehoek in het midden kan tekenen) naar links, midden beneden, rechts omhoog naar midden van de diagonaal en weer naar de top
Precies, er staat een pijl bij hoe je moet beginnen en als je het dan in 1 doorgetrokken streep wil doen, zijn er niet zo veel mogelijkheden.
{signature}
Nou ja dan ligt het aan mij.
Want ik snap het nu nog niet helemaal denk ik haha.
Even met paint de instructie nagetekend en het lijkt wel te lukken nu.
Maar ben benieuwd of het goed gaat in Zelda.
(Weer eerst die hele dungeon door grmmmmbl!
)
Want ik snap het nu nog niet helemaal denk ik haha.
Even met paint de instructie nagetekend en het lijkt wel te lukken nu.
Maar ben benieuwd of het goed gaat in Zelda.
(Weer eerst die hele dungeon door grmmmmbl!
Ik heb ook een paar keer moeten tekenen voor dat me lukte, maar na een poging of 5 lukte het wel hoor
Gewoon bovenin beginnen en dan naar linksonder. De driehoek afmaken en dan op dezelfde manier de omgekeerde driehoek in het midden tekenen 
Ik ga ook weer even verder. Eindelijk mijn DS weer eens opgepakt na al die maanden hehe.
Thanks voor de reminder apNia
Ik ga ook weer even verder. Eindelijk mijn DS weer eens opgepakt na al die maanden hehe.
Thanks voor de reminder apNia
Ik heb voor mijn dochter een Nintendo DS gekocht. Alleen meteen al een probleem.
De adaoter is erin gestoken en het geheel opgeladen, nu is het alleen niet mogelijk om de adapter eruit te krijgen Hij zit muur en muurvast. Is heir een trucje of methode voor?
De adaoter is erin gestoken en het geheel opgeladen, nu is het alleen niet mogelijk om de adapter eruit te krijgen Hij zit muur en muurvast. Is heir een trucje of methode voor?
Making an ass of myself since the 70's
Weet iemand waar ik een nieuwe DS Lite behuizing kan kopen??
En ik bedoel niet een case waar de DS inkan maar de echte behuizing.
DS van mn zoonje heeft nameijk een kapotte scharnier en klapt daardoor nu helemaal open
DS van mn zoonje heeft nameijk een kapotte scharnier en klapt daardoor nu helemaal open
Harder trekkenshaggy8675 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:25:
Ik heb voor mijn dochter een Nintendo DS gekocht. Alleen meteen al een probleem.
Really, hoe kan dat ding muurvast zitten als je hem niet enorm hard erin hebt geduwd?
dealextreme.comseninha schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:53:
Weet iemand waar ik een nieuwe DS Lite behuizing kan kopen??
Verwijderd
Hier een Nederlandse winkel waar je ze kan kopen: http://www.psxshop.nl/case-lite-p-2573.html (30 euro)
Zag dat de DS bij mediamarkt 140 koste, maar heb een vraagje kan de DS Lite inmiddels al WPA aan mbv een firmware update of is het alleen nog maar WEP?
Anders zou ik bij eventuele aanschaf alle apparaten weer opnieuw moeten instellen (2 laptops, pda, wii etc
)
Anders zou ik bij eventuele aanschaf alle apparaten weer opnieuw moeten instellen (2 laptops, pda, wii etc
[ Voor 27% gewijzigd door SaURoN op 03-04-2008 19:40 ]
Minders. Denk dat de DS het kwa capaciteit ook niet aankan om WPA etc te draaien. Nouja ik zie wel even wat ik doe met datVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:48:
De DS is nog steeds alleen WEP.
Ja, maar dan moet je dus continue een pc aan hebben staan ofzo, niet iedereen heeft dat hier (ook al zitten we hier op TweakersSoar schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:00:
Schaf een usb wifi stick aan (€10~€15), zet het in AP modus met WEP en klaar is Kees.
Ja ok, maar je speelt ook niet continue op je DS. Ik steek de USB WiFi stick ook alleen maar in mn pc wanneer ik online wil m'n met DSSneakyViper schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:39:
[...]
Ja, maar dan moet je dus continue een pc aan hebben staan ofzo, niet iedereen heeft dat hier (ook al zitten we hier op Tweakers)
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je / zij de plug er ondersteboven in hebt gepropt waardoor 'ie nu vast zit ? Verder heb ik hier iig nooit van gehoord. Ging 'ie er makkelijk in, of ?shaggy8675 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:25:
Die heb ik nog wel liggenSoar schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:00:
Schaf een usb wifi stick aan (€10~€15), zet het in AP modus met WEP en klaar is Kees.
Ik heb em al wel een tijdje gespeeld. Speelt heel erg goed moet ik zeggen. Het is wel even wennen, maar als je de controls doorhebt dan chop je zo alle baddies neer. Wat dan ook gelijk een punt van kritiek is. Hij is in vergelijking tot Ninja Gaiden (Xbox) simpel. Met simpelweg krassen win je ook wel..Arne schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:10:
Heeft iemand Ninja Gaiden al (uit)gespeeld? Atm ligt mijn DS vooral stof te happen, maar NG lijkt me eventueel wel vet; ook de recensies waren voornamelijk lovend.
Maar misschien dat daar later nog verandering in komt.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ninja Gaiden is wel ok ja, vooral de graphics zijn erg goed te noemen voor de DS. Het tempo van de gevechten ligt erg hoog, je moet dan ook geen poetsfanaticus zijn, want na dit spel zullen er aardig wat krasjes op je scherm bijstaan.
@Darkwolf : Probeer het symbool eens heel klein te tekenen, dus geen gebruik maken van de buitenste lijnen die gegeven worden. Dit werkte voor mij.
@Darkwolf : Probeer het symbool eens heel klein te tekenen, dus geen gebruik maken van de buitenste lijnen die gegeven worden. Dit werkte voor mij.
Zijn er meer mensen die vandaag gebruik hebben gemaakt van de DS aanbieding van Intertoys?
Ik heb vandaag een zwarte DS Lite gehaald inclusief Sight Training voor € 139,-
Tevens kreeg ik hierbij een universele lader (lader voor zowel gameboy advance SP als voor de DS)
Bij navraag bleek dit te zijn omdat het gaat om import DS'en. Blijkbaar omdat Nintendo NL wat in de kou laat staan qua leverbare aantallen.
Goed, dat maakt me verder niet uit. In de verpakking van de DS zelf zat inderdaad ook geen lader. Echter, er zat ook geen registratie kaart bij waarmee je sterrenpunten krijgt (en die ik weer omzet naar Wii Points om VC games aan te schaffen voor de Wii)
Naar mijn idee worden deze registratie codes toch wereldwijd uitgegeven bij Nintendo games en hardware of is dit niet zo.
Wel zag ik dat de doos van de DS geopend is geweest. Waarschijnlijk om de originele lader eruit te halen. Graag hoor ik dus of meer mensen vandaag bij Intertoys een DS hebben gekocht, of deze doos ook geopend was (te zien aan plakkertje aan de zijkant wat doorgesneden is) en of zij een registratiekaart in de verpakking hadden.
Tevens kreeg ik hierbij een universele lader (lader voor zowel gameboy advance SP als voor de DS)
Bij navraag bleek dit te zijn omdat het gaat om import DS'en. Blijkbaar omdat Nintendo NL wat in de kou laat staan qua leverbare aantallen.
Goed, dat maakt me verder niet uit. In de verpakking van de DS zelf zat inderdaad ook geen lader. Echter, er zat ook geen registratie kaart bij waarmee je sterrenpunten krijgt (en die ik weer omzet naar Wii Points om VC games aan te schaffen voor de Wii)
Naar mijn idee worden deze registratie codes toch wereldwijd uitgegeven bij Nintendo games en hardware of is dit niet zo.
Wel zag ik dat de doos van de DS geopend is geweest. Waarschijnlijk om de originele lader eruit te halen. Graag hoor ik dus of meer mensen vandaag bij Intertoys een DS hebben gekocht, of deze doos ook geopend was (te zien aan plakkertje aan de zijkant wat doorgesneden is) en of zij een registratiekaart in de verpakking hadden.
Geen commentaar
Als het daadwerkelijk om import gaat halen ze natuurlijk de US lader of Jap lader eruit. Vandaar dat je ook een Eur lader erbij krijgt. Ikzelf heb ook import spellen uit amerika en daar zaten ook die punten niet bij. Volgens mij is dat een puur europees iets. Als een soort extra zegmaar. Ik moet zeggen het klopt wel gemiddeld met de huidige lage dollarkoers als ze het voor die prijs met spel kunnen verkopen in NLrobbydw schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:01:
Zijn er meer mensen die vandaag gebruik hebben gemaakt van de DS aanbieding van Intertoys?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hmmm in het foldertje van mij stond dat deze aanbieding voor 159 euro.robbydw schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:01:
Ik moet zo toch ff boodschappen doen, zal dan meteen wel ff kijken.
edit: was idd nog steed 159.
[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 05-04-2008 14:02 ]
ik zag net bij de bart smit, de aanbieding van 159 euro: dslite + brain/sight/reken game
Ik denk dat je Intertoys bedoelt...of Bart Smit heeft echt een identieke actie.Monalisa schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:21:
ik zag net bij de bart smit, de aanbieding van 159 euro: dslite + brain/sight/reken game
Geen commentaar
Het was toch echt de Bart Smit.robbydw schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:29:
[...]
Ik denk dat je Intertoys bedoelt...of Bart Smit heeft echt een identieke actie.
Oke. Ach uiteindelijk vallen zowel Bart Smit als Intertoys onder dezelfde Blokker holding. Concurrentie is er dus niet echt.Monalisa schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:11:
[...]
Het was toch echt de Bart Smit.Dezelfde actie, ook 1 dag geldig.
Geen commentaar
Verwijderd
Amerika en China hebben uberhaupt geen punten aktie, de Japanse punten zijn voor Europa niet te gebruiken. Staat er Nintendo DS Lite of iQue DS Lite onderop het apparaat? Staat er waar hij geproduceerd is?
gister ook een ds lite met zelda / kart + new super mario aangeschaft.
maar nu zoek ik volgende soort games:
- civilization I (die nieuwe komt pas over enkele maanden?)
- settlers (settlers 2 port bleek slecht te zijn?)
- iets als x-com / ufo
- een goede RTS (heb iets gelezen over command & destroy)
- iets als de oude Speedball 2 van de pc/amiga
- iets als MegoLoMenia van de pc/amiga
valt me toch wel op dat er veel toch echte "nintendo" feel games te vinden zijn. Op de PSP toch een heel ander soort types games.
En wat me ook opvalt dat het oudste game (kart uit 2005) nog steeds het leukste... is toch wel sterk vind ik...
nouja maar weer een paar potjes kart doen!
maar nu zoek ik volgende soort games:
- civilization I (die nieuwe komt pas over enkele maanden?)
- settlers (settlers 2 port bleek slecht te zijn?)
- iets als x-com / ufo
- een goede RTS (heb iets gelezen over command & destroy)
- iets als de oude Speedball 2 van de pc/amiga
- iets als MegoLoMenia van de pc/amiga
valt me toch wel op dat er veel toch echte "nintendo" feel games te vinden zijn. Op de PSP toch een heel ander soort types games.
En wat me ook opvalt dat het oudste game (kart uit 2005) nog steeds het leukste... is toch wel sterk vind ik...
nouja maar weer een paar potjes kart doen!
toevallig net tegen gekomen op gamespot. binnenkort maar eens kopen!
Het is inderdaad een import DS uit de States. Er staat C/USG-US-1 waar bij de DS die ik al heb staat C/USG-EUR-1Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:18:
Amerika en China hebben uberhaupt geen punten aktie, de Japanse punten zijn voor Europa niet te gebruiken. Staat er Nintendo DS Lite of iQue DS Lite onderop het apparaat? Staat er waar hij geproduceerd is?
Geen commentaar
Perfect Prosecutor (DS/Capcom) aangekondigd!!!!
* A law adventure game where you act as the prosecutor.
* Main characters are Miles Edgeworth, Dick Gumshoe
* You control Edgeworth, searching for overlooked evidence and inconsistencies at the crime scene.
* New search and deduction systems are introduced.
Trouwens iedereen die op zoek is naar een goede importgame, professor layton is echt super!!! Hoge productie values, leuke puzzels en verhaaltje!! Ook is de game voor een puzzelgame best lang, zitten 135 puzzels in!
Ben nu bezig met Ace Atorney 4, echt weer super. Helaas speel je alleen niet meer als phoenix en komen veel vertrouwde characters niet meer in de game terug.
* You control Edgeworth, searching for overlooked evidence and inconsistencies at the crime scene.
Trouwens iedereen die op zoek is naar een goede importgame, professor layton is echt super!!! Hoge productie values, leuke puzzels en verhaaltje!! Ook is de game voor een puzzelgame best lang, zitten 135 puzzels in!
Ben nu bezig met Ace Atorney 4, echt weer super. Helaas speel je alleen niet meer als phoenix en komen veel vertrouwde characters niet meer in de game terug.
Ps4/switch gamer
Ben vorige week aan Mario kart begonnen en heb nu al zo'n 5 keer geprobeerd online te spelen. Echter vindt hij nooit tegenstanders. Is dit herkenbaar?
Ik heb het net nog even geprobeerd, binnen 2 minuten was ik aan het racen met 3 tegenstanders, dus aan de leeftijd van het spel kan het denk ik niet aan liggen.Tarin schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:08:
Yeah, het is alweer een ouder spelletje.. ben bang dat er nog maar erg weinig mensen zijn die nu nog online spelen.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Nee, ik heb toen ook zo'n solar charger gekocht omdat ik op een zeilvakantie ging en daar (dacht ik) niet "gewoon" kon opladen. Maargoed hij pastte dus niet. Toen heb ik zelfs nog een oplader gekocht alleen voor het snoertje, en die eraan gesoldeerd maar werkte ook nietIcelus schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:36:
[...]
Dacht dat ze gelijk waren...
Voor iedere GB een ander adapter...
In ieder geval... Eenmaal op vakantie kon ik hem wel gewoon opladen.... Heb er nonstop mee gespeeld.
Ben gisteravond bezig geweest om mn zoontjes case te vervangen ivm een gebroken scharnier.
Nu is alles goed gegaan behalve dat tijdens het overzetten de touchscreen los kwam en daardoor het slotje wat de flatcable vasthoud opeens weg is
Ben uiteindelijk aardig wat uurtjes bezig geweest om het touch gedeelte aan het werk te krijgen, door de kabel gewoon in te steken, vast te maken met tape maar ook met hot glue.
Een paar keer deed het wel weer maar zodra ik de case weer in deed viel het touch gedeelte weer weg.
Omdat de flatcable door al dat proberen nog al beschadig is heb ik een nieuwe touchscreen via ebay besteld.
Maar om het zelfde probleem weer te vermijden ben ik dus op zoek naar een site die zo'n slotje zou kunnen hebben staat (als ze bv DS lites repareren en dus onderdelen hebben staan)
Heb al via Google gezocht maar kan alleen schermen vinden die als onderdeel aangeboden wordt.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen. (DS Lite is nu weer in elkaar maar touch kan dus niet gebruikt worden)
Nu is alles goed gegaan behalve dat tijdens het overzetten de touchscreen los kwam en daardoor het slotje wat de flatcable vasthoud opeens weg is
Ben uiteindelijk aardig wat uurtjes bezig geweest om het touch gedeelte aan het werk te krijgen, door de kabel gewoon in te steken, vast te maken met tape maar ook met hot glue.
Een paar keer deed het wel weer maar zodra ik de case weer in deed viel het touch gedeelte weer weg.
Omdat de flatcable door al dat proberen nog al beschadig is heb ik een nieuwe touchscreen via ebay besteld.
Maar om het zelfde probleem weer te vermijden ben ik dus op zoek naar een site die zo'n slotje zou kunnen hebben staat (als ze bv DS lites repareren en dus onderdelen hebben staan)
Heb al via Google gezocht maar kan alleen schermen vinden die als onderdeel aangeboden wordt.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen. (DS Lite is nu weer in elkaar maar touch kan dus niet gebruikt worden)
Yep.. same here.Famoso schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:04:
[...]
Ik heb het net nog even geprobeerd, binnen 2 minuten was ik aan het racen met 3 tegenstanders, dus aan de leeftijd van het spel kan het denk ik niet aan liggen.
Paar weken geleden nog geprobeerd en lekker geraced.
Wat echter wél klopt is dat het even kan duren eer je tegenstanders hebt gevonden.
Dat was al vanaf dag één zo.
Heb het probleem al gevonden. Ik moest wat poorten op mijn router openzetten en nu vindt hij idd binnen 3 minuten tegenstanders. Je moet het allemaal maar weten.
Weet iemand of er ooit nog een update misschien komt voor WPA ondersteuning of kan de DS dat gewoon niet aan kwa capaciteit ?
Nee de chipset kan geen WPA aan. Erg jammer, dat is een feit. Ten tijde van de release was het eigenlijk al een dikke min voor de DS.
Wat is je bron? Het klinkt als een 1 aprilgrap en het is zowiso vreemd dat je een Engelse titel geeft aangezien die games normaal eerst exclusief Japans zijn. De naam Apollo Justice was ook pas maanden na de release van Gyakuten Saiban 4 bekend.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:04:
Perfect Prosecutor (DS/Capcom) aangekondigd!!!!
Er komen toch een aantal vertrouwde personages terug? Ema Skye blijft men favoriet, die mistte ik al vanaf ik PW1 uitgespeeld had
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
M'n moeder heeft een tijdje geleden een (lichte, gelukkig) beroerte gehad. Ik heb onlangs een DS voor haar gehaald zodat ze wat meer afwisseling in de momenten dat ze niet hoeft te revalideren (zit in ziekenhuis, wacht op opname in revalidatie-centrum). Het enige wat ze aan de beroerte over gehouden lijkt te hebben is een wat verminderd concentratievermogen en coordinatieproblemen (dit wordt elke dag echter weer beter).
Heeft iemand nog goede suggesties voor een extra game? Ik heb nu de standaard brain training erbij gegeven en daar heeft ze veel plezier van
ik kan me alleen voorstellen dat je nog een andere game wil ter afwisseling. Ze houdt wel veel van puzzel-spellen en heeft vroeger wel eens Tetris gespeeld. Zou Zelda iets kunnen zijn? Of misschien toch beter kijken naar de 'echte' puzzel games?
Ze heeft vroeger zelfs een beetje gegamed op de commodore 64 die we hadden.. supaplex.. boulderdash.. dino eggs etc
Ook houdt ze trouwens van spider solitaire..(die in windows xp zit) ik weet niet of er uberhaubt dat soort pakketten met kaartspellen zijn voor DS?
Heeft iemand nog goede suggesties voor een extra game? Ik heb nu de standaard brain training erbij gegeven en daar heeft ze veel plezier van
Ze heeft vroeger zelfs een beetje gegamed op de commodore 64 die we hadden.. supaplex.. boulderdash.. dino eggs etc
[ Voor 25% gewijzigd door RedruM op 17-04-2008 21:10 ]
Als je moeder Tetris leuk vond, dan is Tetris DS misschien een aanrader? Het is een veel uitgebreidere variant op Tetris met een Nintendo thema. Er zitten ook een hoop andere varianten op het standaard Tetris bij en ik vond het spel zelf vrij goed.RedruM schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:04:
Heeft iemand nog goede suggesties voor een extra game? Ik heb nu de standaard brain training erbij gegeven en daar heeft ze veel plezier vanik kan me alleen voorstellen dat je nog een andere game wil ter afwisseling. Ze houdt wel veel van puzzel-spellen en heeft vroeger wel eens Tetris gespeeld. Zou Zelda iets kunnen zijn? Of misschien toch beter kijken naar de 'echte' puzzel games?
In 42 Spel Klassiekers zitten meerdere kaart spellen, waaronder in ieder geval de normale Solitaire. Ik weet niet of Spider Solitaire er tussen zit, maar ik dacht dat er tegen de 20 kaartspellen bij zitten.Ze heeft vroeger zelfs een beetje gegamed op de commodore 64 die we hadden.. supaplex.. boulderdash.. dino eggs etcOok houdt ze trouwens van spider solitaire..(die in windows xp zit) ik weet niet of er uberhaubt dat soort pakketten met kaartspellen zijn voor DS?
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 17-04-2008 22:37 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als tetris zou ik toch Tetris voor de advance aanraden. Heb hem zelf aangeschaft en mijn moeder zit er vaker mee op mijn oude Advance dan ikzelf op mijn nieuwe DS. Mede doordat het simpel is gehouden tot alleen tetris. ( alleen moet je het alom bekende Tetris tune wel handmatig elke keer instellenMetroidPrime schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:34:
[...]
Als je moeder Tetris leuk vond, dan is Tetris DS misschien een aanrader? Het is een veel uitgebreidere variant op Tetris met een Nintendo thema. Er zitten ook een hoop andere varianten op het standaard Tetris bij en ik vond het spel zelf vrij goed.
[...]
In 42 Spel Klassiekers zitten meerdere kaart spellen, waaronder in ieder geval de normale Solitaire. Ik weet niet of Spider Solitaire er tussen zit, maar ik dacht dat er tegen de 20 kaartspellen bij zitten.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Van het weekend van een kennis van me de dslite gekregen 90 eur in totaal.
Nu zit er een us adapter bij die hier niet op het NET kan.
Heeft er iemand al geprobeerd om de adapter om te bouwen naar een USB oplaad adapter?
Dus eigenlijk ding openschroeven en van de AC adapter de kabel te pakken en deze aan te sluiten op een usb connector? Of is dit nu iets te simpel gedacht?
Nu zit er een us adapter bij die hier niet op het NET kan.
Heeft er iemand al geprobeerd om de adapter om te bouwen naar een USB oplaad adapter?
Dus eigenlijk ding openschroeven en van de AC adapter de kabel te pakken en deze aan te sluiten op een usb connector? Of is dit nu iets te simpel gedacht?
dat is perfect mogelijk ja. Op het internet vind je zeer gedetailleerde info hierover als je zelf niet zeker bent welke kabels te verbinden. Geen enkele weerstand nodig, gewoon de juiste kabeltjes aan elkaar solderen 
Overigens kan je ook in de winkel de DS power adapter los kopen.
Overigens kan je ook in de winkel de DS power adapter los kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 23-04-2008 17:09 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Weet ik maar ja ik blijf een techneutVerwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:11:
En DS USB power kabels kan je ook in de winkels vinden
De rode draad van de usb verbinden met de groene van de kabel van de DS.
De zwarte kabel (aarde) verbinden met het "omhulsel" wat er nog over is.
Ik heb het met een kroonsteentje gedaan omdat ik geen tape of soldeerbout nu in de buurt heb.
En de ds laad op
[ Voor 42% gewijzigd door Pallas op 23-04-2008 21:45 ]
Verwijderd
The House/Typing/English of the Dead:)
http://tinyurl.com/59rq49
http://tinyurl.com/59rq49
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 00:32 ]
nice find
. Hopelijk is het wel iets langzamer dan typing of the death, wetende hoe zwaar ik daar op men toetsenbord moest rammen in de latere levels...
Wat is nu het ultieme DS spel wat je voor je vriendin moet hebben?
Mario?
Dolfijnen eiland?
Mario?
Dolfijnen eiland?
de mijne is gek op elite beat agents
.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Er zijn weer nieuwe screenshot verschenen van Final Fantasy IV!
http://media.ds.ign.com/media/905/905252/imgs_1.html
Laat maar komen
http://media.ds.ign.com/media/905/905252/imgs_1.html
Laat maar komen
The World Ends With You en Rondo of Swords
Zeker de tofste games van het moment als je het mij vraagt.
Zeker de tofste games van het moment als je het mij vraagt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Animal Crossing en Zoo Keeper, klaar ben jePallas schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:13:
Wat is nu het ultieme DS spel wat je voor je vriendin moet hebben?
Mario?
Dolfijnen eiland?
Wat .KeN. zegt (hoi lieverd!
)
Zoo Keeper is imo de beste keus, en nog lekker goedkoop ook, leuk om battletjes mee te hebben als je 2 DSjes hebt
Zoo Keeper is imo de beste keus, en nog lekker goedkoop ook, leuk om battletjes mee te hebben als je 2 DSjes hebt
Precies ! (hoiii
)
Helaas kreeg ik te vaak pakkie van mijn vriendin. Wel spannende battles hehe.
Binnenkort maar weer eens uit het stof halen
(1 cartridge MP btw !)

Helaas kreeg ik te vaak pakkie van mijn vriendin. Wel spannende battles hehe.
Binnenkort maar weer eens uit het stof halen
offtopic:
mijne heeft me helemaal de top 10 uitgeveegd... de betere test voor je relatie
mijne heeft me helemaal de top 10 uitgeveegd... de betere test voor je relatie
Zonet Apollo Justice uitgespeeld, wat een hoop verassingen nog naar het einde toe zeg
Net binnen:

Van dvdboxoffice, wat betaalbaarder dan het gemiddelde spel in NL (minder dan €25). En volgens mij komt-ie hier niet eens uit..
Schijnt een erg leuk spel te zijn, ik ben benieuwd. Brain-teasers zijn altijd welkom.
Het valt me trouwens (weer) op hoe brak de Europese doosjes eigenlijk zijn.. deze zijn dunner en steviger..

Van dvdboxoffice, wat betaalbaarder dan het gemiddelde spel in NL (minder dan €25). En volgens mij komt-ie hier niet eens uit..
Schijnt een erg leuk spel te zijn, ik ben benieuwd. Brain-teasers zijn altijd welkom.
Het valt me trouwens (weer) op hoe brak de Europese doosjes eigenlijk zijn.. deze zijn dunner en steviger..
[ Voor 40% gewijzigd door Tarin op 26-04-2008 16:38 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Juist ja, die moest ik ook nog hebben
*bestelt*.
Tijdens mijn reis kwam ik iemand op jeugdhotel tegen die Professor Layton aan het spelen was. Hij entertainde ons de hele avond met hele leuke breinbrekers. Mijn motivatie om dit spel te kopen is er alleen maar groter door geworden.
Tijdens mijn reis kwam ik iemand op jeugdhotel tegen die Professor Layton aan het spelen was. Hij entertainde ons de hele avond met hele leuke breinbrekers. Mijn motivatie om dit spel te kopen is er alleen maar groter door geworden.
Voor je vriendin:
Elite Beat Agents, Zelda DS (naam ff vergeet
), Brain Training, Project Rub, Nintendogs, Sims.. net waar ze van houdt
Elite Beat Agents, Zelda DS (naam ff vergeet

190,- voor een DS met TT DS en geheugen. Niet duur toch??
*knip* TTDS is niet echt de bedoeling, het topic daarover is niet voor niets gesloten.
*knip* TTDS is niet echt de bedoeling, het topic daarover is niet voor niets gesloten.
[ Voor 51% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 13:37 ]
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Wel duurYoshiBignose schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:48:
190,- voor een DS met TT DS en geheugen. Niet duur toch??
Zie boven.
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 13:37 ]
he.. waar krijg ik een TTDS voor 30 dollar? dat is 20 euro...Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:45:
[...]
Wel duurEen TTDS kost 30 dollar ofzo, dus 20 euro. 2GB microSD iets van 10 euro, dan betaal je dus 160 euro voor de DS...
[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 28-04-2008 10:57 ]
Verwijderd
*knip* TTDS is niet echt de bedoeling, het topic daarover is niet voor niets gesloten.YoshiBignose schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:56:
[...]
he.. waar krijg ik een TTDS voor 30 dollar? dat is 20 euro...
[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 13:37 ]
thnx
Ik zag bij de mediamarkt in utrecht een dslite + zelda voor 179,-
Bij Free Record Shop: Brain Training, Rekentraining en Sight Training samen voor €75.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Woei, gister avond de DS'en van mijn vrouw en mijzelf verkocht via Marktplaats (om half 8 op 2 'gevraagd' advertenties gereageerd en om half 10 waren ze opgehaald; de mevrouw kwam voor 1 DS, maar toen ze hoorde dat de ander ook te koop was, wilde ze die ook
). Vandaag dus 2 stuks DS Lite halen.
[ Voor 19% gewijzigd door Helsie op 29-04-2008 09:46 ]
Haha nice job
Vind de DS Lite er wel stukje strakker uitzien dan de normale DS 
Enige irritante aan ds vind ik dat het pennetje zo klein is
Enige irritante aan ds vind ik dat het pennetje zo klein is
Verwijderd
Wat kreeg je nou nog voor een normale DS? Ik zie op marktplaats altijd bedragen die hoger zijn dan ik voor mijn DS Lite heb betaald (111 euro)Helsie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:45:
Woei, gister avond de DS'en van mijn vrouw en mijzelf verkocht via Marktplaats (om half 8 op 2 'gevraagd' advertenties gereageerd en om half 10 waren ze opgehaald; de mevrouw kwam voor 1 DS, maar toen ze hoorde dat de ander ook te koop was, wilde ze die ook). Vandaag dus 2 stuks DS Lite halen.
Ik vind het wel tijd voor een nieuw deeltje, jullie?
Wij hebben voor de 2 DS'en 80 euro per stuk ontvangen (zonder spellen erbij, en zonder reserve pennetjes). Vond ik een mooi bedrag, aangezien ze al uit nov 2005 zijn en redelijk veel gebruikt zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:43:
[...]
Wat kreeg je nou nog voor een normale DS? Ik zie op marktplaats altijd bedragen die hoger zijn dan ik voor mijn DS Lite heb betaald (111 euro)
Sinds Dr. Kawashima aankwam met zijn Brain Training is de DS overspoeld met brain-grames. Welke zijn de dikste aanraders op het moment/het leukste/meeste waard voor hun geld volgens jullie?
Wij (vriendin en ik) kopen samen volgende week een NDS Lite - maar we verzuipen in de spellen joh! Sta je daar in de mediamarkt ... liggen 200 spellen je aan te staren. Zoveel keus dat je niet eens meer wilt kiezen joh.
Wat zijn nu de echte aanraders voor de mannelijke en/of vrouwelijke gamer van goed niveau (niet makkelijk)? Ik hou bijvoorbeeld van:
- Final Fantasy / Blue Dragon / Dragonquest / Oblivion / RPG
- Okami / Fantasy
- UT3 / CoD4 / Shooters
- Strategy / RTS / Puzzle RTS
Vriendin is meer van
- Anno 1701 / SimCity / Settlers
- Sims
- Harvest Moon
- Zelda
Wat zijn nu echt de, weet ik het, 5 of 6 spellen die ook ECHT goed zijn? Want ik hoorde bijvoorbeeld dat settlers tegen viel? Ik verzuip nog even; maar ga er zeker achteraan
! Alle adviezen zijn welkom!
Wat zijn nu de echte aanraders voor de mannelijke en/of vrouwelijke gamer van goed niveau (niet makkelijk)? Ik hou bijvoorbeeld van:
- Final Fantasy / Blue Dragon / Dragonquest / Oblivion / RPG
- Okami / Fantasy
- UT3 / CoD4 / Shooters
- Strategy / RTS / Puzzle RTS
Vriendin is meer van
- Anno 1701 / SimCity / Settlers
- Sims
- Harvest Moon
- Zelda
Wat zijn nu echt de, weet ik het, 5 of 6 spellen die ook ECHT goed zijn? Want ik hoorde bijvoorbeeld dat settlers tegen viel? Ik verzuip nog even; maar ga er zeker achteraan
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Persoonlijk vind ik Sight Training (ook bekend als Vision Training) het leukste. Verder zijn de meeste Brain games behalve de originele twee niet echt veel soeps. Big Brain Academy is nog wel het kijken waard, maar op de Wii beter naar mijn mening.apNia schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:44:
Sinds Dr. Kawashima aankwam met zijn Brain Training is de DS overspoeld met brain-grames. Welke zijn de dikste aanraders op het moment/het leukste/meeste waard voor hun geld volgens jullie?
Goed is altijd persoonlijk maar de volgende spellen zijn waarschijnlijk wel interessant:Cassius schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:19:
Wat zijn nu echt de, weet ik het, 5 of 6 spellen die ook ECHT goed zijn? Want ik hoorde bijvoorbeeld dat settlers tegen viel? Ik verzuip nog even; maar ga er zeker achteraan! Alle adviezen zijn welkom!
- Age Of Empires
- Advance Wars: Dual Strike
- Another Code: Two Memories
- Castlevania: Dawn Of Sorrow
- Contact
- Final Fantasy III
- Final Fantasy XII: Revenant Wings
- Final Fantasy Tactics: A2
- Harvast Moon DS
- Hotel Dusk: Room 215
- Mario & Luigi Partners in Time
- Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis
- Meteos
- MySims
- New Super Mario Bros.
- Phoenix Wright Ace Attorney
- SimCity DS
- Settlers DS
- Yoshi Touch & Go
- Zelda Phantom Hourglass
[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 03-05-2008 10:44 ]
*fluit naar geld*Icelus schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:43:
[...]
Goed is altijd persoonlijk maar de volgende spellen zijn waarschijnlijk wel interessant:
- Age Of Empires
- Advance Wars: Dual Strike
- Another Code: Two Memories
- Castlevania: Dawn Of Sorrow
- Contact
- Final Fantasy III
- Final Fantasy XII: Revenant Wings
- Final Fantasy Tactics: A2
- Harvast Moon DS
- Hotel Dusk: Room 215
- Mario & Luigi Partners in Time
- Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis
- Meteos
- MySims
- New Super Mario Bros.
- Phoenix Wright Ace Attorney
- SimCity DS
- Settlers DS
- Yoshi Touch & Go
- Zelda Phantom Hourglass
Ok, dat is nogal een selectie. Ben nu ook wat game reviews aan het lezen op IGN en GameSpot
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Wat ik zou aanraden:
Voor jou:
* Advance Wars: Dark Conflict (imo beter dan Advance Wars: Dual Strike en Age of Empires)
* Final Fantasy III / Final Fantasy: Crystal Chronicles (als je FFIII nog niet gespeeld hebt, is die waarschijnlijk leuker. FF XII: Revenant Wings is overigens een soort RTS en vond ik wat minder)
* The World Ends with You (aparte RPG, met een japans sfeertje. Misschien handig als je hier eerst wat video's van bekijkt op Youtube en kijkt of je het wat vind.)
Voor je vriendin:
* Zelda: Phantom Hourglass (ook wel leuk voor jou waarschijnlijk)
* Mysims
* Another Code: Two Memories
Ook erg leuk;
Elite Beat Agents (muziekgame, erg leuk voor beiden waarschijnlijk.)
Worms Open Warfare 2 (moet je wel wifi hebben, want dan kan je met anderen spelen, en daar zit de kracht van Worms
)
Geometry Wars: Galaxies (voor jou... Het is geen FPS, maar wel een shooter, en imo de leukste op de DS. Het is erg arcade, maar erg leuk en nog vrij uitgebreid.)
Kijk overigens voor de beste prijzen even op http://www.budgetgaming.nl/ dat kan je veel geld schelen voor games.
Voor jou:
* Advance Wars: Dark Conflict (imo beter dan Advance Wars: Dual Strike en Age of Empires)
* Final Fantasy III / Final Fantasy: Crystal Chronicles (als je FFIII nog niet gespeeld hebt, is die waarschijnlijk leuker. FF XII: Revenant Wings is overigens een soort RTS en vond ik wat minder)
* The World Ends with You (aparte RPG, met een japans sfeertje. Misschien handig als je hier eerst wat video's van bekijkt op Youtube en kijkt of je het wat vind.)
Voor je vriendin:
* Zelda: Phantom Hourglass (ook wel leuk voor jou waarschijnlijk)
* Mysims
* Another Code: Two Memories
Ook erg leuk;
Elite Beat Agents (muziekgame, erg leuk voor beiden waarschijnlijk.)
Worms Open Warfare 2 (moet je wel wifi hebben, want dan kan je met anderen spelen, en daar zit de kracht van Worms
Geometry Wars: Galaxies (voor jou... Het is geen FPS, maar wel een shooter, en imo de leukste op de DS. Het is erg arcade, maar erg leuk en nog vrij uitgebreid.)
Kijk overigens voor de beste prijzen even op http://www.budgetgaming.nl/ dat kan je veel geld schelen voor games.
Dude, ligt het aan mij of ligt de moeilijkheidsgraad van Final Fantasy III best wel hoog. Ik speel nu ongeveer een weekje en ben denk ik al 5 keer dood gegaan, wat vaak resulteerde in hele stukken opnieuw spelen. Ook wel eens leuk natuurlijk als een spel niet al te makkelijk is.
Mijn tips zijn toch wel Zelda, Mario Kart, Phoenix Wright, Castlevania en Professor Layton.
Ninja Gaiden is ook wel mooi, maar 1 te kort en 2 een ramp voor je touchscreen (krassen).
The World Ends With You weet ik niet wat ik daarvan moet denken, het is al een beetje een vaag uber Japans spel en dan heb ik het ook nog alleen gespeeld wanneer ik dronken was.
Mijn tips zijn toch wel Zelda, Mario Kart, Phoenix Wright, Castlevania en Professor Layton.
Ninja Gaiden is ook wel mooi, maar 1 te kort en 2 een ramp voor je touchscreen (krassen).
The World Ends With You weet ik niet wat ik daarvan moet denken, het is al een beetje een vaag uber Japans spel en dan heb ik het ook nog alleen gespeeld wanneer ik dronken was.
Final Fantasy I t/m III zijn vaak moeilijker dan de rest van de serie. De DS-versie is al eenvoudiger dan de originele NES-versie. Vooral het laatste stuk van III bevat veel lange en moeilijke gebieden.Ransom_nl schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:32:
Dude, ligt het aan mij of ligt de moeilijkheidsgraad van Final Fantasy III best wel hoog. Ik speel nu ongeveer een weekje en ben denk ik al 5 keer dood gegaan, wat vaak resulteerde in hele stukken opnieuw spelen. Ook wel eens leuk natuurlijk als een spel niet al te makkelijk is.
Wat helpt bij FFIII viel me op is dat je soms gewoon buiten ff alles moet trainen. Dus jezelf ff wat oplevelen, scheelt een hoop gedoe.
Verwijderd
Ik heb gistern water over me DS laten vallen, en nu doet hij het niet meer. Weten jullie wat ik hier het beste aan kan doen en wat er kapot aan kan zijn? Hij wil niet meer aan. En kan ik de DS nog op sturen naar nintendo voor garantie?
Bedankt
Bedankt
Verwijderd
Als je geen extra garantie verzekering bij de leverancier hebt afgesloten die vallen dekt zul je in elk geval voor de reparatie moeten betalen, de normale garantie dekt vallen uiteraard niet. Wel kan je hem gewoon naar Nintendo sturen voor een reparatie.
Als er duidelijke schade is zullen ze aangeven dat het niet onder de garantie valt. Ik had mijn DS ook opgefokt, muggenlampje was gaan lekken en dat spul wat er inzit breekt echt plastic als de ziekte. Dus die viel uit elkaar, scharnier brak etc. Anyways, nintendo liet dat helaas niet onder de garantie vallen, maar ze bieden wel de mogelijkheid om voor een vrij lage prijs je oude DS in te nemen en je een nieuwe toe te sturen. Veel lager dan de winkelprijs.
Bij Game Boys wilde het wel eens helpen om ze een paar dagen te laten staan; vaak deden ze het daarna weer. Misschien is een deel van de printplaat geöxideerd door het water?Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:36:
Ik heb gistern water over me DS laten vallen, en nu doet hij het niet meer. Weten jullie wat ik hier het beste aan kan doen en wat er kapot aan kan zijn? Hij wil niet meer aan. En kan ik de DS nog op sturen naar nintendo voor garantie?
Vind je dat echt? Ik vind de Wii versie vele malen slechter dan de DS versie. Het mikken met de wii controllers is ook veel lastiger dan werken met een pennetje.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:29:
[...]
Persoonlijk vind ik Sight Training (ook bekend als Vision Training) het leukste. Verder zijn de meeste Brain games behalve de originele twee niet echt veel soeps. Big Brain Academy is nog wel het kijken waard, maar op de Wii beter naar mijn mening.
Nintendo DS Lite in de aanbieding bij de Mediamarkt (133euro)
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
Nintendo DS - Deel 20TheZeroorez schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:38:
[mbr]Ik vind het wel tijd voor een nieuw deeltje, jullie?[/mbr]
Zo goed
Dan gaan jullie maar verder in Nintendo DS - Deel 20
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.