Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 89.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zag bij MediaMarkt Cruquius een DS-Zelda pakket (spel in de verpakking bij de DS, dus niet los) voor €188.
DavidKamp schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:54:
Oh oh, nu was ik het bijna vergeten! Ik zou graag tegen een collega van mij Mario Kart willen doen. We willen dit doen als we allebei thuis zijn, dus via internet. Is het mogelijk om te kiezen dat ik tegen hem speel? Of kan je alleen tegen mensen spelen die voor jou geselecteerd zijn?
Je kunt in een van de menu's een ‘Friend Code’ vinden. Als jullie beiden elkaars code toevoegen kun je tegen elkaar spelen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Icelus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:20:
Zag bij MediaMarkt Cruquius een DS-Zelda pakket (spel in de verpakking bij de DS, dus niet los) voor €188.

[...]
Je kunt in een van de menu's een ‘Friend Code’ vinden. Als jullie beiden elkaars code toevoegen kun je tegen elkaar spelen.
Ik heb mijn DS eergister bij de MediaMarkt gekocht bij Hoog Catharijne (Utrecht Centraal Station). Deze had ik voor 149,99. Ik kon inderdaad ook kiezen voor het Zelda pakket, deze koste 189,99.

Waar zie ik precies mijn friendcode? Is dat in het menu van een spel of in het beginscherm van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DavidKamp schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:36:
[...]

MapleStory DS online komt dit jaar uit op de DS :D

Word jij hier net zo heel gelukkig van als ik? *O*
Als ik in zou kunnen loggen op mijn PC account zou ik helemaaaal gelukkig worden.
Maar ik weet nu al dat ik dat kan vergeten natuurlijk.

Hoe VET zeg ! :D
Had ik niet verwacht namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

.KeN. schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:06:
[...]

Als ik in zou kunnen loggen op mijn PC account zou ik helemaaaal gelukkig worden.
Maar ik weet nu al dat ik dat kan vergeten natuurlijk.

Hoe VET zeg ! :D
Had ik niet verwacht namelijk.
Tja dat kan je inderdaad wel vergeten ;) Ik zie het overigens nog zo gebeuren dat de MapleStory DS community groter word dan die van de PC :P

Ik ben er ook echt superblij mee, hij gaat hoogstwaarschijnlijk in September uitkomen, reken daar wat delay bij en je zit in oktober/november. Maar het zal het wachten waard zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Voor de geinteresseerden:

http://home.versatel.nl/p...eFinder/NDSGameFinder.exe

Ik heb een programma geschreven waarmee je heel makkelijk alle beschikbare games voor de NDS kunt vinden, met daarbij een link naar de informatiepagina.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
newpegasus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:42:

Ik heb een programma geschreven waarmee je heel makkelijk alle beschikbare games voor de NDS kunt vinden, met daarbij een link naar de informatiepagina.
Bij mij werkt deze niet.
"You are not connected to the internet or something went wrong" krijg ik te zien.
Aan mijn internet verbinding hoeft het niet te liggen want ik heb deze post ook gewoon kunnen plaatsen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Phoenix Wright 4, aka Apollo Justice komt op 19 februari naar de US. Gamestop geeft ook een leuke keychain bij preorders. Jammer dat gamestop geen optie is (standaard "economy" internationale verzendingskosten: 24 dollar :| ), dus gaan we maar de gebruikelijke importkanalen gebruiken.

Dit doet je pijnlijk hard beseffen hoe ver Europa achterzit...Phoenix Wright 3 is hier aangekondigd voor release in Maart...een maand nadat deel 4 in de US uitkomt dus :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Deel 4 alweer ? Man, ik moet nog beginnen aan deel 2.. :D
DavidKamp schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:17:
[...]

Tja dat kan je inderdaad wel vergeten ;) Ik zie het overigens nog zo gebeuren dat de MapleStory DS community groter word dan die van de PC :P
Daar heb ik zo mijn twijfels over als 'ie niet echt online zal zijn.
Ik neem aan dat ze beseffen dat niet iedere DS-gebruiker online kan / wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
.KeN. schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:20:
Deel 4 alweer ? Man, ik moet nog beginnen aan deel 2.. :D
Moet ook nog aan deel 2 beginnen :) maar leuk dat de serie het goed doet en dat ze meer delen blijven maken, deel 1 vond ik namelijk wel leuk, niet perfect, maar er moet altijd ruimte blijven voor verbetering he ;)

Eerst de nieuwe Advance Wars maar even spelen, die had ik woensdag even opgepikt ( maar had ook Locoroco voor de PSP meegenomen.. die is ook wel verslavend.) Het zijn goede tijden voor gamers met zoveel platformen die het goed doen :D

Ik ken Maplestory trouwens niet echt, maar ik droom vanaf dat ik de DS heb al van een casual MMORPG op de DS, dus die ga ik zeker wel checken. Nu moeten er alleen nog wat (meer) openbare hotspots komen, zodat ik onderweg tenminste ook online kan.
Overigens heb ik ook wel eens wat geruchten gehoord over Ragnarok DS, maar daar heb ik niets meer van vernomen, dus ik neem aan dat daar geen waarheid achter zat?

[ Voor 24% gewijzigd door nioz op 08-02-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196696

die nieuwe advanced wars rocks, gewoon meer van hetzelfde, wat al erg goed was, plus wat extratjes.
Wel goed dat de grafics bij gevechten minder cartoony geworden zijn :)

het enige wat ik echt irritant vind is dat de cpu soms units opoffert om bij jou een soms onbeduidende kill te maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 196696 op 10-02-2008 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Hey,

na toch al een eindje gezocht te hebben, blijf ik met m'n probleem zitten bij final fantasy III, kben nog maar net begonnen met het spel, en heb de handige optie "quicksave" ontdekt, maar telkens als ik quicksave ben ik genoodzaakt om m'n DS af te zetten. Hij toont dan namelijk iets in de aard van:

"Your game has been saved, you can turn of your DS now"

Maar als ik dit krijg, kan ik natuurlijk niet meer verder spelen, wat nogal onhandig is. Telkens ik save ben ik verplicht m'n DS af te zetten, ongeacht welke knoppen ik ook probeer in te drukken.. :(

Iemand enige hulp? Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

newpegasus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:42:

Is deze online versie dan niet makkelijker om door alle uitgebrachte spellen heen te zoeken? http://www.nentindo.nl/nds-releases/

Is wat veiliger dan een .EXE bestand. Bovendien werkt een online zoeksysteem ook op andere operating systems, zoals bijvoorbeeld via de DS browser :)

Misschien zou je programma populairder worden als je een speciale .NDS zoeker zou uitbrengen en wat ook leuk zou zijn is als je informatie zou toevoegen in de trend van "als je deze game leuk vind kijk dan ook eens naar deze games". Die informatie zou je van amazon.com ofzo kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:08:
Hey,

na toch al een eindje gezocht te hebben, blijf ik met m'n probleem zitten bij final fantasy III, kben nog maar net begonnen met het spel, en heb de handige optie "quicksave" ontdekt, maar telkens als ik quicksave ben ik genoodzaakt om m'n DS af te zetten. Hij toont dan namelijk iets in de aard van:

"Your game has been saved, you can turn of your DS now"

Maar als ik dit krijg, kan ik natuurlijk niet meer verder spelen, wat nogal onhandig is. Telkens ik save ben ik verplicht m'n DS af te zetten, ongeacht welke knoppen ik ook probeer in te drukken.. :(

Iemand enige hulp? Bedankt :)
Een quicksave is ook geen normale save. Een quicksave verdwijnt ook wanneer je hem weer opent. Om tussendoor te saven moet je de normale save gebruiken, maar dat mag niet overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

ok, tnx Sannr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als MapleStory naar de DS komt wordt dat een gegarandeerde knaller, een MMORPG op een handheld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Nexon, uitgever van het volgend jaar in Korea te lanceren Maple Story voor de Nintendo DS, praatte onlangs kort over de ontwikkeling van de titel. In vergelijking met de populaire versie voor de PC, zal de DS-versie zich grotendeels richten op de eenspelerstand en niet de welbekende MMO (Massive Multi Online)-instelling.

Deze aanpassing is bewust doorgevoerd om de versie perfect aan te passen aan de mogelijkheden van Nintendo's DS. Het eindproduct bevat enkele opties via het Wi-Fi-netwerk, maar wordt grotendeels beperkt tot het communiceren met vrienden of het online ruilen van wapens/spullen. De game wordt medio 2008 in Korea voor de Nintendo DS verwacht; een lancering voor de Westerse markt vindt wellicht pas plaats aan het eind van hetzelfde jaar of het jaar daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

MMO of niet, deze game gaat het wel redden. In beide gevallen zou ik deze game graag in mijn bezit willen hebben. Al lijkt het me met MMO functie wel erg geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Helaas!
Ik zie dat je eraan gesleuteld hebt.
Maar nog steeds no dice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iemand al gehoord van Professor Layton and the Mysterious Village? Een vriend van me (die men smaak zowat kent :p) raadde me deze net aan op MSN. De officiële site ziet er sfeervol uit. Reviews zijn er ook lovend over.

Officiële trailer:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VeZOAqRdDBU]

Ik ga hem toch maar eens proberen nadat ik Apollo Justice achter de kiezen heb :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 15-02-2008 14:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:27:
Iemand al gehoord van Professor Layton and the Mysterious Village? Een vriend van me (die men smaak zowat kent :p) raadde me deze net aan op MSN. De officiële site ziet er sfeervol uit. Reviews zijn er ook lovend over.

Officiële trailer:
[video]

Ik ga hem toch maar eens proberen nadat ik Apollo Justice achter de kiezen heb :)
Ik heb hem uitgespeeld en hij is echt de moeite waard! Er zit ook echt heel veel extra content in nadat je de game uitgespeeld hebt. Sommige puzzels zijn wel een beetje flauw, maar met 120 puzzels in totaal is het zeker een hele leuke game! Het enige probleem is dat je 'm niet snel neer kan leggen en voor je het weet heb je 'm dan uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:06
Ransom_nl schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:35:
Nexon, uitgever van het volgend jaar in Korea te lanceren Maple Story voor de Nintendo DS, praatte onlangs kort over de ontwikkeling van de titel. In vergelijking met de populaire versie voor de PC, zal de DS-versie zich grotendeels richten op de eenspelerstand en niet de welbekende MMO (Massive Multi Online)-instelling.

Deze aanpassing is bewust doorgevoerd om de versie perfect aan te passen aan de mogelijkheden van Nintendo's DS. Het eindproduct bevat enkele opties via het Wi-Fi-netwerk, maar wordt grotendeels beperkt tot het communiceren met vrienden of het online ruilen van wapens/spullen. De game wordt medio 2008 in Korea voor de Nintendo DS verwacht; een lancering voor de Westerse markt vindt wellicht pas plaats aan het eind van hetzelfde jaar of het jaar daarop.
Een gemiste kans in mijn ogen. Jammer maar helaas. Het kan in mijn ogen echt niet zo moeilijk zijn om een online en een offline versie te integreren. Bijvoorbeeld dat hij offline speelt op het moment dat er bij het inloggen geen server aanwezig is.

Daarnaast hadden ze ook gewoon 2 versies uit kunnen brengen.
Geen online mogelijkheid is voor mij in iedergeval een reden om het absoluut niet aan te schaffen. Mijn vrouw leek het in iedergeval ook wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik wou bijna zeggen "hoe kan je die game zo snel al hebben?" aangezien hij pas op 10 februari in de US gereleased is, maar blijkbaar is hij ook gelijktijdig in Europa gereleased!

Allen naar de winkel dus :). Overtuig nintendo om meer titels in Europa te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 17:20

Gotiniens

Fairly odd Tim

Hij was al een tijdje in japan uit, ik weet natuurlijk niet hoe goed het japans van sannr is ;)

Het lijkt me een leuk sfeervol spel, maar ik ben bang dat het verhaal en de puzzels een beetje los van elkaar staan. En vraag me ook af hoe het spel tussen de puzzels door is? kijk je dan gewoon naar gescripte verhalen, of kan je dan zelf door de wereld heen lopen?

[ Voor 25% gewijzigd door Gotiniens op 15-02-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:43

Grozno

acts without consequence!

Ik zag dat ze bij Dimension Plus de USA versie van Assasins Creed DS al binnen hebben :)

Weet iemand hier of dat spel de moeite waard is?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 08:01
Grozno schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 09:13:
Ik zag dat ze bij Dimension Plus de USA versie van Assasins Creed DS al binnen hebben :)

Weet iemand hier of dat spel de moeite waard is?
Ik ben nu (wat ik denk) redelijk ver in het spel, en ik moet zeggen dat het toch wel redelijk goed is.
Ik heb de 360 versie nooit gespeeld, dus wat dat betreft kan ik het niet ergens mee vergelijken, maar op de DS zit de besturing aardig goed in elkaar.

Je bekijkt de wereld de hele tijd in vogelvlucht, waarbij je Altaïr van links naar rechts moet loodsen door verschillende vallen heen, veelal over daken. Het vechtsysteem is niet echt bijzonder, aangezien je al vrij snel de combo's kent en het vechten daarna wat eentonig wordt.

Ik noem het geen echte must-have, maar het spel is zeker vermakelijk. Een leuk pluspuntje is ook dat er een aantal extra minigames in zitten zoals het stelen van sleutels en het martelen van iemand om antwoorden te krijgen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boeboe schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:27:
Iemand al gehoord van Professor Layton and the Mysterious Village?
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080213.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Zo, net Castlevania Portrait of Ruin op hard uitgespeeld :D Dat was echt super lastig. Je kan echt maar een paar hits hebben en je bent al dood. En zeker bij de bazen is erg vervelend. Zo krijg je bij elke aanval van de eindbaas 200+ dmg en dat met 650 HP :X :P

Kom nu maar op met de nieuwe Castlevania voor de DS :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 10:27
Ik vind Assasin's Creed ook wel tof, niet heel lang gespeeld, maar wat ik speelde beviel me wel.

Bleech ook even geprobeerd, ziet er erg leuk uit, maar ik heb de japanse versie, is niet erg duidelijk allemaal :p

warhammer 40.000 squad commander viel me weer erg tegen, doet een beetje aan UFO: Enemy Unknown en Jagged Alliance denken, maar mist de spanning van die spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
ben de afgelopen 2 maanden constant de reclame foldertjes in de gaten aan het houden voor een aanbieding van de nintendo ds lite, maar tot nu toe nog geen succes. Ergens in juli 2007 waren ze voor 111 euro bij de mediamarkt te krijgen had ik al via google gevonden, maar weet iemand of er op dit moment ook zo'n aanbieding geldt?

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 24-02-2008 16:34 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
dikki dik schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:34:
ben de afgelopen 2 maanden constant de reclame foldertjes in de gaten aan het houden voor een aanbieding van de nintendo ds lite, maar tot nu toe nog geen succes. Ergens in juli 2007 waren ze voor 111 euro bij de mediamarkt te krijgen had ik al via google gevonden, maar weet iemand of er op dit moment ook zo'n aanbieding geldt?
Volgens mij kost de DS lite bij de MM iets van 130 euro. Die laatste 20 euro kan je vast nog wel ophoesten toch? :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

111 klopt, daar heb ik hem ook voor gekocht. Maar op het moment is er een tekort, dus zitten prijsverlagingen er voorlopig even niet in. Eeerlijk gezegd zou ik hem gewoon zo snel mogelijk ergens halen voor de normale 150 euro, het is die prijs dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 20:51
Wat zal 't kosten om een DS te laten repareren? Ik flikkerde 'm net uit pure nijd door de kamer en nu is het onderste schermpje wat aan 't knipperen en heel wazig. Aub geen wijze lessen dat ik dat niet had moeten doen, ik was pissig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dancing_Animal schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:22:
Wat zal 't kosten om een DS te laten repareren? Ik flikkerde 'm net uit pure nijd door de kamer en nu is het onderste schermpje wat aan 't knipperen en heel wazig. Aub geen wijze lessen dat ik dat niet had moeten doen, ik was pissig.
Zoals je er over praat klinkt het net alsof je het heel normaal vindt wat je deed. Dat je pissig was maakt nog niet dat je je zelf zo buitensporig mag laten gaan. Ik denk dat de DS het minste van je zorgen zou moeten zijn, die kun je voor 149 euro nieuw kopen. Het is belangrijker dat je gaat inzien dat je niet de enige bent die weleens pissig wordt ergens over, maar dat er dan manieren zijn om je zelf te beheersen. Die manieren kan je leren tijdens een Training Agressie Beheersing (TAB). Voordat je gaat uitzoeken wat het kost om je DS weer te fixen, neem eerst eens de tijd daar naar te kijken. Dit kan het begin zijn van huiselijk geweld (stel dat het je vriendin of vrouw is waartegen je net even pissig bent, of zelfs dat ze die DS per ongeluk tegen hun hoofd krijgen - zoiets kan je een leven lang met je meedragen)

Om terug te komen op je vraag: meer dan 149 zal het in elk geval niet zijn, en als je wat handigheid hebt kan je hem misschien zelf wel fixen als het alleen een kabeltje of schermpje is, losse onderdelen zijn her en der te bestellen. (bijvoorbeeld bij Dealextreme) Om echt inzicht te krijgen in wat het kost zul je hem eerst open moeten maken en kijken hoe erg de schade is. Zijn de printplaten nog heel? Je zult wel een speciale schroevendraaier moeten hebben om hem open te maken, ook die kun je online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 11-06 20:51
Bedankt. Dat soort dingen doe ik verder nooit overigens. Ik ga eens kijken wat ik er aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Weten jullie hier of goedkope USB Wifi connectors (sweex ed.) van 10-15 euro ook werken voor de DS?
of moet je persè een officiele kopen. Punt is dat er redelijke kans is dat het niet werkt (ivm firewall op universiteits campus waar ik zit) en ik dus liefst zo weinig mogelijk uitgeef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:21:
[...]
Om terug te komen op je vraag: meer dan 149 zal het in elk geval niet zijn, en als je wat handigheid hebt kan je hem misschien zelf wel fixen als het alleen een kabeltje of schermpje is, losse onderdelen zijn her en der te bestellen. (bijvoorbeeld bij Dealextreme) Om echt inzicht te krijgen in wat het kost zul je hem eerst open moeten maken en kijken hoe erg de schade is. Zijn de printplaten nog heel? Je zult wel een speciale schroevendraaier moeten hebben om hem open te maken, ook die kun je online bestellen.
Nintendo repareert zelf ook voor een maximum bedrag, en dat is altijd lager dan de aanschaf van een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 21:52
Ik heb ook een probleempje met de DS, mijn zoontje is op de ds gaan zitten terwijl deze opengeklapt was....
resultaat, behuizing gebroken, bedrading top lcd scherm gescheurd, dus ik heb een nieuwe behuizing en nieuw lcd scherm gekocht. alles netjes los gehaald zekeringen F1 en F2 doorgemeten die waren nog OK, weer in elkaar gezet, maar hij doet nog hetzelfde als met de kapotte onderdelen en dat is: hij gaat aan( groene lampje brandt) en gaat meteen weer uit. ik heb een ander batterij geprobeerd , maar dat geeft hetzelfde effect.

dus wie geeft me de oplossing? want ik zie het ff niet meer zitten met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Denk dat dit niet echt toegestaan is, als je op "Click" klikt dan kun je meteen de ROMs downloaden......

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Als het goed is krijg ik van de week professor lyton en apollo justice binnen :)
Meer mensen die deze spellen hebben (besteld)?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Apollo justice komt een van deze dagen binnen. Professor Layton ga ik wachten op de Europese versie (die blijkbaar toch nog niet uit is hier :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Waarom wachten op de Eu versie (die ongetwijfeld een stuk duurder is).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Omdat ik zowiso eerst Apollo Justice moet uitspelen en ik geen 2 games tegelijk kan spelen.

Anoniem: 181877

Anoniem: 37763 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 03:07:
Weten jullie hier of goedkope USB Wifi connectors (sweex ed.) van 10-15 euro ook werken voor de DS?
of moet je persè een officiele kopen. Punt is dat er redelijke kans is dat het niet werkt (ivm firewall op universiteits campus waar ik zit) en ik dus liefst zo weinig mogelijk uitgeef :)
Je kan ook wel andere USB Wifi connectors gebruiken hoor, ik gebruik zelf ééntje van Datel. :)
Volgens mij is de firewall geen probleem omdat het via je PC gaat, maar ik ben geen expert op dat gebied. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 181877 op 28-02-2008 11:49 ]

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:49:
Ik heb ook een probleempje met de DS, mijn zoontje is op de ds gaan zitten terwijl deze opengeklapt was....
resultaat, behuizing gebroken, bedrading top lcd scherm gescheurd, dus ik heb een nieuwe behuizing en nieuw lcd scherm gekocht. alles netjes los gehaald zekeringen F1 en F2 doorgemeten die waren nog OK, weer in elkaar gezet, maar hij doet nog hetzelfde als met de kapotte onderdelen en dat is: hij gaat aan( groene lampje brandt) en gaat meteen weer uit. ik heb een ander batterij geprobeerd , maar dat geeft hetzelfde effect.

dus wie geeft me de oplossing? want ik zie het ff niet meer zitten met dat ding
Je zoontje op vermageringskuur sturen.

Anoniem: 181877 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:46:
[...]

Je kan ook wel andere USB Wifi connectors gebruiken hoor, ik gebruik zelf ééntje van Datel. :)
Volgens mij is de firewall geen probleem omdat het via je PC gaat, maar ik ben geen expert op dat gebied. ;)
Niet allemaal zijn standaard geschikt, een normale USB adapter zoals de Sweex die hij noemt heeft alleen de software om te verbinden met een access point, niet om zich als access point te gedragen. De originele Nintendo adapter en nog een aantal kopien (zoals de Datel die je noemt) hebben die software er wel bij zitten, maar dan staat er ook duidelijk bij dat ze ervoor geschikt zijn.

Aangezien die Datel vaak ook 40 euro kost net als de originele stick zou ik maar voor de originele gaan. Eigenlijk zou ik sowieso niet voor zo'n stick gaan, maar gewoon voor een simpele router zoals de Sitecom WL-161 die overal voor een euro of 35 te krijgen is en makkelijk in te stellen is.

Anoniem: 37763

Anoniem: 117981 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:20:
[...]

Niet allemaal zijn standaard geschikt, een normale USB adapter zoals de Sweex die hij noemt heeft alleen de software om te verbinden met een access point, niet om zich als access point te gedragen. De originele Nintendo adapter en nog een aantal kopien (zoals de Datel die je noemt) hebben die software er wel bij zitten, maar dan staat er ook duidelijk bij dat ze ervoor geschikt zijn.

Aangezien die Datel vaak ook 40 euro kost net als de originele stick zou ik maar voor de originele gaan. Eigenlijk zou ik sowieso niet voor zo'n stick gaan, maar gewoon voor een simpele router zoals de Sitecom WL-161 die overal voor een euro of 35 te krijgen is en makkelijk in te stellen is.
Ik kan dus geen router aansluiten op het universiteits netwerk. Dat is enorm stellig beweert toen ik hier destijds introk. Vandaar ook dat ik niet helemaal zeker ben dat die Ninteno USB werkt.

• rednar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023
Weet iemand of de spellen die je in nederland koopt op een NDS die uit de US komt werkt?

• maartend
  • Nu online
rednar schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:05:
Weet iemand of de spellen die je in nederland koopt op een NDS die uit de US komt werkt?
NDS is niet regio gebonden.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Werkt dus probleemloos ;)

Leuk geschenkje van de postbode vandaag: Apollo Justice is toegekomen *O*

* boe2 gaat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Dat is niet helemaal waar, bij multi-card multi-player wil het bij de meeste games niet werken als ze uit verschillende regios komen. Echter maakt het voor de DS zelf helemaal niks uit waar die vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:06
Voor diegene die uitkijken naar Ninja Gaiden: Dragon Sword die op 25 maart in de winkels ligt. Je krijgt er een stylus bij in de vorm van een katana. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/b180430ab.jpg

Ben onder de indruk van de snelheid in deze game:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=A0Um0AoIoPw&feature=related]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooral dat eindmonster ziet er extreem gaaf uit. Is het al bekend wat deze titel gaat kosten? Ik wil niet meer betalen voor een stylus die toch niet in de DS past, al is het wel een leuk cadeautje erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:21:
Zoals je er over praat klinkt het net alsof je het heel normaal vindt wat je deed. Dat je pissig was maakt nog niet dat je je zelf zo buitensporig mag laten gaan. Ik denk dat de DS het minste van je zorgen zou moeten zijn, die kun je voor 149 euro nieuw kopen. Het is belangrijker dat je gaat inzien dat je niet de enige bent die weleens pissig wordt ergens over, maar dat er dan manieren zijn om je zelf te beheersen. Die manieren kan je leren tijdens een Training Agressie Beheersing (TAB). Voordat je gaat uitzoeken wat het kost om je DS weer te fixen, neem eerst eens de tijd daar naar te kijken. Dit kan het begin zijn van huiselijk geweld (stel dat het je vriendin of vrouw is waartegen je net even pissig bent, of zelfs dat ze die DS per ongeluk tegen hun hoofd krijgen - zoiets kan je een leven lang met je meedragen)
Desondanks dat hij om geen wijze lessen vroeg en aangaf dat hij heel bewust was van zijn acties (en de spijt achteraf) krijgt hij een hele preek terwijl je hem niet eens kent.
Hier kan IK nu aggressief van worden! :P

Serieus... ik zit ook wel eens te godverren en ik kan gerust keihard op mijn toetsenbord beuken en zo heb ik ook wel eens een pookje van mijn GameCube controller lam gemaakt door deze met ruwe kracht om zijn as te draaien voor een paar minuten uit pure frustratie.

...En nu?
Oh jeej!
Dadelijk doe ik hetzelfde met de pols van mijn vriendin en draag ik dit met de rest van mijn leven mee...
Ik ga ook maar eens heel snel kijken wat ik er aan kan doen want als ik jou analyze zo lees dan is het ook met mij ernstig gesteld...

Dat is net zoiets als mensen die geweld relateren aan games enzo.
Please zeg.
Ik weet echt wel het verschil tussen geweld aan doen aan een virtueel character of een stukje hardware versus een levend wezen!
Wat je zelf eigenlijk al zegt: zo'n DS is the least of your worries! :/
Anoniem: 117981 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:37:
Vooral dat eindmonster ziet er extreem gaaf uit. Is het al bekend wat deze titel gaat kosten? Ik wil niet meer betalen voor een stylus die toch niet in de DS past, al is het wel een leuk cadeautje erbij :)
Ik kijk ook erg uit naar dit spel.
Van die extra stylus wist ik niet eens! :D

[ Voor 20% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 04-03-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk niet dat het geweld komt door de games, maar als je je zelf niet in de hand kan houden is er toch iets niet goed. En als er dan dingen door de kamer gaan vliegen wordt het toch tijd om daar eens bij stil te staan. Toch zonde van die Gamecube controller he, die had je nu prima kunnen gebruiken voor Smash Bros op de Wii :)

Ik ben trouwens wel eens gaan rondkijken waar nu de goedkoopste DS te krijgen is. Ik ben er inmiddels achter dat er ook een Chinese versie is, de iQue DS Lite maar voor de prijs doet dat niet veel. De goedkoopste die ik wereldwijd kon vinden is deze witte bij ToysRus: http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2401483

$ 129,95, omgerekend 85,60 euro (nog wel zonder shipping & tax overigens)

Wie vind er nog een goedkopere? (voor de sport, we hebben er allemaal toch al eentje :P)

Amazon.com heeft hem trouwens ook voor die prijs, is dat de standaard prijs in de US? (Beide verschepen overigens niet buiten de US mocht je er echt een willen :P)

Nog een edit: Gamestop verkoopt gerefurbishde voor 119,99 en de normale voor 129,99 en zij versturen WEL naar het buitenland. Niet meer dan één per persoon maar zeker een leuke deal voor iemand die een Crimson/black of Cobalt/black DS wil hebben :)

Volgens mij moet er trouwens aardig wat druk vanuit Nintendo op de winkels staan om niet met de prijzen te stunten, aangezien hij overal hetzelfde kost... Ik had de mijne voor 111 euro van de MediaMarkt, dat was wel een lekker deal geloof ik :) Als we 'used' producten niet meetellen staat de score dus nog steeds op 85,60 euro als goedkoopste prijs. Niemand die een lagere deal kan vinden?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 04-03-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 22:55
Yay, Professor Layton and the curious village uitgespeeld!! Nu nog alle puzzles proberen op te lossen die ik niet wist. Er wordt ook op het einde gewezen op een vervolg. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik mis wel het avontuur nu... was wel leuk om erachter te komen wat er allemaal rondspookte in st. Mystere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Laatst online: 15-06 23:39
Vanitas schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:14:
[...]

Volgens mij kost de DS lite bij de MM iets van 130 euro. Die laatste 20 euro kan je vast nog wel ophoesten toch? :P
Laatste keer dat ik bij de MediaMarkt was kostte het ding volgens mij 150 euro. Ik wacht eigenlijk ook al een tijdje op een aanbieding van rond de 100-110 euro, het is niet zo dat ik ontzettend graag een DS wil, het is voor mij maar een hebbedingetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SneakyViper schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 02:48:
[...]

Laatste keer dat ik bij de MediaMarkt was kostte het ding volgens mij 150 euro. Ik wacht eigenlijk ook al een tijdje op een aanbieding van rond de 100-110 euro, het is niet zo dat ik ontzettend graag een DS wil, het is voor mij maar een hebbedingetje ;)
Ik heb 'm een maand geleden gekocht bij de mediamarkt in Eindhoven en daar was ie 133 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:24:
[...]

Desondanks dat hij om geen wijze lessen vroeg en aangaf dat hij heel bewust was van zijn acties (en de spijt achteraf) krijgt hij een hele preek terwijl je hem niet eens kent.
Hier kan IK nu aggressief van worden! :P

(en de rest van het verhaal)
Jij zegt het, ik dacht het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

Sagat

Is pappa x2!

Heh games kunnen agressie opwekken, en ja spullen slopen is stom. Maar zolang mensen hun eigen spulletjes mishandelen en geen mensen/dieren dan mogen ze dat van mij.

Ik kan zelf erg slecht tegen mijn verlies als ik van te voren vind/verwacht dat ik ga winnen. Maar omdat ik heeeeeeeeeel vroeger (leeftijd nog in 1 cijfer) ooit eens uit frustatie met een tafeltennis batje op een tafel sloeg en em daarbij sloopte ben ik sindsdien heel voorzichtig met spullen als ik kwaad word.
Kussens moeten het soms wel ontgelden :+ :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 08-04 13:49
Ik was de laadtijden van de psp echt meer dan zat. Van het weekend de hele psp zooi verkocht en een zwarte (dat dan weer wel) DS lite gekocht. DTM3 Create and race erbij gehaald. Super wat een laadtijden. 5 seconden :D

Games waar ik naar uitkijk:
Trackmania
Racedriver Grid
Ferrari Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
ninc schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:09:
Yay, Professor Layton and the curious village uitgespeeld!! Nu nog alle puzzles proberen op te lossen die ik niet wist. Er wordt ook op het einde gewezen op een vervolg. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik mis wel het avontuur nu... was wel leuk om erachter te komen wat er allemaal rondspookte in st. Mystere.
De puzzels waren wel vermakelijk maar ik had toch meer verwacht van de gameplay. Je krijgt precies te horen waar je naartoe moet en je hoeft niets zelf uit te pluizen of objecten te verzamelen. Verder vond ik het verhaal steeds vrij goed te voorspellen. Dus voor de mensen die een detective game verwachten kan het tegenvallen. Het gaat echt om de puzzels. Desondanks wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:59

On_E

Housemusic

De puzzels van Layton zijn voor mij goed genoeg om het een topgame te maken.

Vind het verhaal eromheen toch niet echt boeiend, het gaat me om die raadsels & puzzels, en die zijn ERG leuk tot nu toe.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Bij een gameshop hier (waar ik woon) verkopen ze hem volgens mij standaard voor 139,95 (of 99 cent...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Zit ik er nou naast of was die DS Lite ooit ~130 euro?

Zelf wil ik er ook 1 hebben, maar vind 150 euros zonder extra's behoorlijk veel. Vooral als die dingen een tijdje terug goedkoper waren.

Heb ook al gekeken in Duitsland, maar incl verzending naar NL gaat het over de 150 heen. eBay wil ik niet doen ivm 12 maanden garantie...

Maarja, net een nieuw folderpakket op de deurmat, mss dat daar een DS Lite aanbieding in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Anoniem: 63975 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:10:
Zit ik er nou naast of was die DS Lite ooit ~130 euro?

Zelf wil ik er ook 1 hebben, maar vind 150 euros zonder extra's behoorlijk veel. Vooral als die dingen een tijdje terug goedkoper waren.

Heb ook al gekeken in Duitsland, maar incl verzending naar NL gaat het over de 150 heen. eBay wil ik niet doen ivm 12 maanden garantie...

Maarja, net een nieuw folderpakket op de deurmat, mss dat daar een DS Lite aanbieding in staat.
Ik ben een beetje aan het rond kijken, maar bij de Mediamarkt in Utrecht kost hij 130euro. Scheelt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:51
Mocht iemand zich geroepen voelen om een nieuw deel aan te maken van het DS Topic, be my guest, want ik zal het niet doen ;) Let er wel op dat er in de TS nogal wat dingen aangepast moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 22:23
De Nintendo DS wordt steeds aantrekkelijker voor mij nu aangekondigd is dat er in Japan Korg DS-10 uit gaat komen in juli 2008. Ik ben geen spelletjes fanaat maar dat soort dingen kunnen mij dan wel weer bekoren. Wie weet echter of er nog meer van dat soort bezigheid therapie programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 14:12
Ik ben ook van plan om een ds lite aan te schaffen. Zijn er nog wezenlijke verschillen tussen de ds lite en de ''gewone''?

Ook weet ik nog niet zo zeker of ik hem ga aanschaffen, kunnen jullie me een paar hele goede redenen geven? }:O

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:40
Y3LLoW schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:42:
Ik ben ook van plan om een ds lite aan te schaffen. Zijn er nog wezenlijke verschillen tussen de ds lite en de ''gewone''?

Ook weet ik nog niet zo zeker of ik hem ga aanschaffen, kunnen jullie me een paar hele goede redenen geven? }:O
Heb je al een gewone dan? Want die zijn volgens mij niet meer te koop.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Nee heb nog geen gewone. Ben helemaal nieuw in deze ''scene''.
Twijfel zelfs ook nog tussen psp en deze, wat zijn echt de plus- en minpunten van de nintendo?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Tje of je een psp of ds koopt moet je helemaal zelf uitzoeken, ik raad je aan om te kijken wat voor games je leuk vind en dan te kijken of de psp of de ds dat soort spellen heeft. En de keuze of je de lite versie of de oude versie moet kopen is vrij makkelijk: volgens mij moet je goed zoeken om een oude ds te vinden en heeft die helemaal geenvoordelen ten opzichte van de lite. Ga voor de lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Ik neig meer naar de games die op de nintendo verschijnen, maar niet te simpele spelletjes...

Welke titels zijn nu echt een goede uitdaging? Zoals zelda of advance wars bijv.

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phoenix Wright _/-\o_

Maar ik ben gewoon PW-religieus en probeer iedereen te converteren :)

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 21-03-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Phoenix Wright is idd de shit. Verder ben ik ook een lange tijd verslaafd geweest aan puzzle quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226923

Ik ben nog steeds verslaafd aan puzzle quest :) Ik heb daarbij gehoord dat er een opvolger uitkomt van PQ die zich afspeelt in de ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
Dinsdag Ninja Gaiden release voor de US, kind of a big deal! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156955

Ik speel heel veel met mijn DS en ik speel ook nog steeds met mijn Gameboy Advance SP.
De schermen op de DS zijn veel scherper en helderder.
Ik speel veel RGP spellen en op de DS speel je op het onderste touchscreen scherm en zie je de plattegrond op het bovenste scherm en dat is superhandig.

Ik houd mijn Gameboy Advance, want dat ding kan ik opladen met zonne-energie, altijd handig op een camping. Voor minder dan 10 euro kocht ik een solar oplader op Ebay inclusief verzendkosten.
Bovendien koop ik nu spellen voor onder de 10 euro nu, omdat veel winkels die spellen eruit gooien. >:)

Leuke spellen voor de DS zijn:
Zelda: Phantom Hour Glass (RPG)
Lunar Knights (RPG voor onder de 10 euro bij een grote speelgoedzaak)
Touchmaster (23 spellen voor 20 euro: o.a. puzzelspellen en trivia)
Kingdom Hearts (RPG)
Lunar Dragon Song (RPG)
Final Fantasy (RPG, meerdere delen)
Brain Training (inclusief sudoku!)
Nintendo Browser (met je DS draadloos het internet op met Opera software)
Avatar: De legende van Aang (RPG)

Vroeger zat ik altijd vast in RPG spellen, nu google ik de naam van het spel en Walkthrough en ik kan weer verder. :9 Lang leve het internet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik ben nu begonnen met Mario en Sonic @ the olympic games. Wat een heerlijk spel, echt een 100% nintendo game, (al is ie nu icm sega gemaakt). Dit zijn van die games waar je zo'n console voor koopt vind ik. Heb het hele paasweekend thuis met een paar man op de bank dat spel zitten doen. Echt dikke pret. Voor de wii heb ik em ook even gespeeld en die is eigenlijk ook heel erg goed.

Verder speelde ik eigenlijk een periode weer veel minder op de ds. Na Picross, braintraining en sight training was ik er weer even zat van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 156955 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:29:
Ik houd mijn Gameboy Advance, want dat ding kan ik opladen met zonne-energie, altijd handig op een camping. Voor minder dan 10 euro kocht ik een solar oplader op Ebay inclusief verzendkosten.
De DS en GBA:SP-opladers zijn identiek.
Je kunt je DS er dus ook mee opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 20:50
sander- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:15:
Ik ben nu begonnen met Mario en Sonic @ the olympic games. Wat een heerlijk spel, echt een 100% nintendo game, (al is ie nu icm sega gemaakt). Dit zijn van die games waar je zo'n console voor koopt vind ik. Heb het hele paasweekend thuis met een paar man op de bank dat spel zitten doen. Echt dikke pret. Voor de wii heb ik em ook even gespeeld en die is eigenlijk ook heel erg goed.

Verder speelde ik eigenlijk een periode weer veel minder op de ds. Na Picross, braintraining en sight training was ik er weer even zat van...
Idd een leuk spel! Ben nu met super mario bros bezig. Voor die multiplayer dat je sterren moet verzamelen is tof als je met paar man op de bank zit.
Vooral de reactie als je iemand op zn hoofd butst en zn sterren afpakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 23:00
Icelus schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:41:
[...]
De DS en GBA:SP-opladers zijn identiek.
Je kunt je DS er dus ook mee opladen.
De DS Lite niet, die heeft een andere (kleinere) stekker...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Hankey schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:32:
[...]

De DS Lite niet, die heeft een andere (kleinere) stekker...
Dacht dat ze gelijk waren...
Voor iedere GB een ander adapter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ben dus met Zelda bezig (gekregen voor mijn verjaardag) en vind het echt een super spel :) snap alleen iets niet, je ziet af en toe van die paaltjes staan met een gele bovenkant, altijd vlakbij een geul of water waar je niet overheen kan springen, moet ik daar nog een tool voor vinden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06 07:03
lex schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:36:
Ben dus met Zelda bezig (gekregen voor mijn verjaardag) en vind het echt een super spel :) snap alleen iets niet, je ziet af en toe van die paaltjes staan met een gele bovenkant, altijd vlakbij een geul of water waar je niet overheen kan springen, moet ik daar nog een tool voor vinden ofzo?
Inderdaad, je krijgt er later in het spel nog een tool voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

oke :) betekent wel dat ik overal weer langsmoet als ik die tool eindelijk heb :P best uitgebreid spel dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hoeft in het algemeen niet weer overal langs; die paaltjes staan er meestal om te kunnen afsnijden. Slecht op een paar plaatsen kan je nieuwe gebieden bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216639

Zelda is zo super. Jammer dat ik hem al uitgespeeld heb, ga het gewoon nog een keer doen en dan kijken of ik dingen heb gemist en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik heb even een klein vraagje over de stylus.

Een paar dagen geleden voelde ik dat de stylus wat stroever over de touchscreen ging. Op een gegeven moment hoorde ik ook schrapende geluiden met als gevolg dat ik nu zichtbare krassen op m'n touchscreen heb (waar ik gelukkig hori protectors over heb zitten).

Nu vraag ik me af of de stylus versleten is, en de gladde coating eraf is? Ik heb m'n DS nu ongeveer een half jaar, en gebruik hem toch wel redelijk vaak voor even tussendoor. Nu heb ik het idee dat als ik de stylus onder een lage hoek gebruik hij meer kans heeft om krassen te veroorzaken dan als ik hem meer rechtop gebruik. Kan iemand mijn verhaal bevestigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 16:53
Bobbelt het touchscreen bij jullie ook zo erg dat het zichtbaar is als je het indrukt? Het ljikt wel een plas water waar je een steentje in gooit!

Is dit normaal na een tijdje? Hij doet het prima verder

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 30-03-2008 17:37 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Nu het topic over de backup voor de DS is dichtgegooid en daardoor ook de homebrew, kan ik dan hier terecht met mijn vraag of er een parser kan worden gemaakt voor de tekstadventures van infocom.
Ik zou zo graag die adventures willen spelen, waar ik ook ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Makkelijk schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:37:
Bobbelt het touchscreen bij jullie ook zo erg dat het zichtbaar is als je het indrukt? Het ljikt wel een plas water waar je een steentje in gooit!

Is dit normaal na een tijdje? Hij doet het prima verder
Dat is normaal, elk LCD scherm heeft dit. LCD staat voor Liquid Crystal Display, aka dat het uit vloeibare kristallen bestaat, wat het waterachtige effect verklaat :P

Edit: Niet te hard indrukken trouwens, is niet echt gezond voor je scherm (ook al bestaat er een video van iemand die z'n DS zowat kapot drukt zonder dat het scherm het begeeft).

[ Voor 15% gewijzigd door Kazu op 30-03-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Hoe denken jullie hier over de aankomende games voor de DS? Komt er nog wat leuks :)
Heeft nintendo nog iets spannends in petto, zoals een nieuwe super mario, metroid of nieuwe franchise? Of iets totaal vernieuwends ala Brain Training destijds.

Voor mijn gevoel is de koek een beetje op. Ondertussen is er een catalogus waar je ú tegen zegt. Dat is leuk voor de NDS-starters, maar ik kan niets meer bedenken om aan te schaffen of naar uit te kijken na mijn Apollo Justice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hm....in de verdere toekomst komt er een nieuwe DragonQuest aan (het "echte" vervolg op DQ8), maar in de nabije toekomst zie ik ook nog niet echt een must-buy.

Buiten Phoenix Wright 3 en 4 dan (waarvan bevestigd is dat ze deel 4 voor deel 3 uitbrengen....), maar deel 3 heb ik een jaar geleden al geïmporteerd en deel 4 ook niet zo lang geleden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:48:
Nu het topic over de backup voor de DS is dichtgegooid en daardoor ook de homebrew, kan ik dan hier terecht met mijn vraag of er een parser kan worden gemaakt voor de tekstadventures van infocom.
Ik zou zo graag die adventures willen spelen, waar ik ook ben.
Wat mij betreft wel. Als er veel interesse is kunnen we altijd nog een apart topic ervoor openen. Weet jij of er ergens een source voor is van een ander platform? Zoja dan wil ik die best omzetten naar de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Anoniem: 117981 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:48:
[...]

Wat mij betreft wel. Als er veel interesse is kunnen we altijd nog een apart topic ervoor openen. Weet jij of er ergens een source voor is van een ander platform? Zoja dan wil ik die best omzetten naar de DS.
Die moet wel bestaan, want ik weet dat het naar meerder andere formaten is omgezet. Ik zal eens zoeken.
Het is nl enkel een parser die je nodig hebt, verder kun je dan gewoon de games zelf gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 16:53
Kazu schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:02:
[...]

Dat is normaal, elk LCD scherm heeft dit. LCD staat voor Liquid Crystal Display, aka dat het uit vloeibare kristallen bestaat, wat het waterachtige effect verklaat :P

Edit: Niet te hard indrukken trouwens, is niet echt gezond voor je scherm (ook al bestaat er een video van iemand die z'n DS zowat kapot drukt zonder dat het scherm het begeeft).
Het is niet zoals normaal op een LCD dat je dat donkere effect ziet. Het is meer dat het touchscreen filter (wat volgens mij los op het scherm zit) beweegt. Het zijn dus niet de cristallen die bewegen maar echt het scherm zelf, en doordat het een reflecterend scherm is krijg je een waterachtig effect.

Bij 2 ds'en, die van mijn vriendin en mijzelf heeft die van haar het veel meer. Zij voelt het ook bij het gebruik van de stylus. Het is in de loop van de twee maanden dat we de DS hebben gekomen.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 20:50
Ik ken iemand en die heeft het op het bovenste scherm gehad. Dus zonder drukken enzo erop zat er toch een donkere waterachtige vlek op. Dacht eerst dat het door de screenprotector kwam en het een luchtbel was, maar dat was niet zo. Gelukkig is het later weer weg getrokken, maar blijft een beetje vaag... Dat was ook al na een week oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Om maar iets stoms te noemen, mijn TomTom heeft hetzelfde sinds gisteren. Lijkt net of het scherm lek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 06-06 07:26
Anoniem: 226923 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:00:
Ik ben nog steeds verslaafd aan puzzle quest :) Ik heb daarbij gehoord dat er een opvolger uitkomt van PQ die zich afspeelt in de ruimte
klopt: http://www.ds-x2.com/news...2BAnnounced%2C11052,11052 :)
Voorlopig alleen een paar screens van zn grote broertje...
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.