Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Maar goed wow wat een prachtig dingetje zeg! Ben gelijk weer verder gegaan met Advance Wars (deel één ja!! ben er weer hooked aan!) en met Pokémon Sapphire. haha weet het loop 2 games achter
Hahaha, misschien je moeder ook een DS cadeau doen?rCk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:24:
Jezus ik heb me moeder dat bacteriën doden laten zien van More brain training.. ze heeft nu me ds al 3x platgespeeld in 2 dagen lol. Dat vind ze namelijk erg leuk.
Dat kan niet. Jouw postcode bestaat niet in Elshout, alleen daar waar jij woont. Dus met alleen een postcode zouden ze ook je woonplaats wel kunnen achterhalen hoor...Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:51:
Iemand in Elshout heeft nu dus een defecte DS.
Ja ik speel het ook best veel.MrsRossi schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:58:
[...]
Hahaha, misschien je moeder ook een DS cadeau doen?Uit ervaring kan ik zeggen dat ik dat spel ook heb doodgespeeld.
Maar om nu 150 euro uit te geven om als ik effe half uurtje wil, nee hoeft niet
Wat was jou topscore erop?
De mijne zit rond de 800 punten, maar me moeder zit al rond de 1300 etc.
Hydraulics vind ik ook kansloos, best moeilijk, en totaal niet gerelateerd aan het autoracen. Ik wil racen, niet 1 of andere stomme mini game die ik ook in rayman etc. kan spelen.
Driften is soms ook te lastig, en ik heb al een paar keer een bug gehad, zoals een level met een slotje die ik wel kon spelen, en een golf die ik keihard tegen de muren kon rammen zonder dat de schade toenam

Met kerst mijn tijd 'nuttig' besteed aan zelda, erg leuk, verslavend en spannend
[ Voor 5% gewijzigd door _ferry_ op 28-12-2007 23:28 ]
Sowieso ben ik toch wel een nintendo freak. Ik heb vroeger altijd al op de SNES etc gespeeld, en dat virus blijft toch hangen
Ik ga even speciaal voor je kijken want ikb en het ff vergeten....rCk schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:15:
[...]
Ja ik speel het ook best veel.
Maar om nu 150 euro uit te geven om als ik effe half uurtje wil, nee hoeft niet
Wat was jou topscore erop?
De mijne zit rond de 800 punten, maar me moeder zit al rond de 1300 etc.
.........m'n topscore is 2033
Vreemd genoeg is dat zo jatimbry schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:57:
[...]
Ik doe het iedere dag en het werkt echt goed. Je geheugen wordt er significant beter van.
ik vind het een erg leuk spel, zowel deel 1 en 2. Ik hoop dat er ooit een online functie komt, tegen elkaar opnemen
[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 29-12-2007 19:45 ]
Ik moest wel lachen toen ik voor de eerste keer bacteriën doden deed, is gewoon een regelrechte kopie van Dr. Mario, zelfs hetzelfde achtergrond deuntje
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Verwijderd
Ben al een paar dagen verslingerd aan Super Princess Peach.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 09:14 ]
Jezus, je was inderdaad nogal eraan verslaafdMrsRossi schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:36:
[...]
Ik ga even speciaal voor je kijken want ikb en het ff vergeten....
.........m'n topscore is 2033op 2 staat 1943 en op 3 staat 1813 punten.
M'n nieuwe zit op 963, maarja. Ik ga d'r nooit écht voor zitten.
Maarja, nette scores zeg.
Dankje haha. Ja het was echt ernstig!rCk schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:44:
[...]
Jezus, je was inderdaad nogal eraan verslaafd
M'n nieuwe zit op 963, maarja. Ik ga d'r nooit écht voor zitten.
Maarja, nette scores zeg.
weet iemand een winkel met de zilvere verzie in de buurt van hilversum? (ong: 25 KM)
Verwijderd
Voor haar 5e verjaardag wil mijn tante haar een DS lite (JALOERS!) geven en het lijkt me leuk er een spelletje bij kan geven.
Vervelende is, is dat er wel spelletjes zijn voor die leeftijdsgroep, maar dat review sites meer aandacht geven aan spelletjes als ZeldaTPH(geweldig spel trouwens).
Verwijderd
Bel anders ff met Bart Smit, heb vrijdag m'n zwarte DS daar besteld omdat ie hier overal is uitverkocht.rubbieus schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:49:
het blijkt dat bij elke winkel waar ik kijk de zilvere verzie is uitverkocht....
weet iemand een winkel met de zilvere verzie in de buurt van hilversum? (ong: 25 KM)
http://www.bartsmit.com/information/callAndOrder.php
Cooking Mama?? Simpel, en leuk voor meisje van 5. Iedergeval vind mijn nichje het een geweldig spel.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:15:
Weet iemand een spelletje waar mijn kleine nichtje zich mee kan vermaken?
Voor haar 5e verjaardag wil mijn tante haar een DS lite (JALOERS!) geven en het lijkt me leuk er een spelletje bij kan geven.
Vervelende is, is dat er wel spelletjes zijn voor die leeftijdsgroep, maar dat review sites meer aandacht geven aan spelletjes als ZeldaTPH(geweldig spel trouwens).
of Animal Crossing?
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
ik heb het spel gewoon heir in de winkel gekocht, maar ben best bereid om via internet bijv de US versie te kopen, als die extra packs de moeite waard zijn.
Dacht dat de Europese versie altijd contact maakt met de Europese Picross-server. Je zult dan inderdaad de VS-versie moeten kopen.sander- schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:48:
Ik heb Picross en vroeg me af hoe het nu zit met de uitbreidingspacks die ter beschikking zijn gesteld door Nintendo. Ik heb de 2 europese gedownload, maar vroeg zag later op internet dat er veel meer zijn voor bijvoorbeeld de US en JP versies van het spel. Hoe kan ik deze downloaden? Want ik heb een US DS en een EU DS en dat maakt niet uit...
ik heb het spel gewoon heir in de winkel gekocht, maar ben best bereid om via internet bijv de US versie te kopen, als die extra packs de moeite waard zijn.
Overigens zijn er meer Picross-spellen voor de DS, ook met kleuren, te krijgen.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Als je van Worms houdt. is Worms 2 echt briljant. Het is alleen wel iets totaal anders dan Super Mario bros. Misschien dat Zelda dan nog meer in de buurt komt als toptitel.lex schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:09:
super mario bros bijna uitgespeeld nu, geweldig spel! maar wel op zoek naar iets anders leuks. Heb sonic rush, maar dat vind ik te snel gaan en niet echt super leuk, zat te denken aan worms 2, iemand ervaringen?
Wat voor spellen houd je behalve new Super Mario Bros nog meer van? Hoeft niet op de DS te zijn natuurlijk, maar dan kunnen we je beter helpen een goeie aanbeveling te doen.
Verwijderd
Verwijderd
Hier een filmpje van het spel: http://www.gametrailers.com/player/26206.html
vind 2D spelletjes wel leukVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:33:
[...]
Als je van Worms houdt. is Worms 2 echt briljant. Het is alleen wel iets totaal anders dan Super Mario bros. Misschien dat Zelda dan nog meer in de buurt komt als toptitel.
Wat voor spellen houd je behalve new Super Mario Bros nog meer van? Hoeft niet op de DS te zijn natuurlijk, maar dan kunnen we je beter helpen een goeie aanbeveling te doen.
Verwijderd
Kijk hier maar voor meer info: http://ds.ign.com/objects/774/774649.html
Uit jouw tekst krijg ik de indruk dat je 3D spellen per definitie te snel vindt, maar dat kan ik eigenlijk niet echt plaatsen. Of een spel 2D of 3D is maakt niet echt uit voor de snelheid van een spel. Wel kan het wat ingewikkelder worden als je meerdere kanten op moet kijken, maar het hoeft niet perse sneller te zijn. Sonic is wel een van de allersnelste spellen ooit, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar op afknapt, dat had ik zelf ook. Ik zou je toch aanraden om Zelda eens te bekijken, het is een legendarisch spel en vereist geen extreem snelle bewegingen, het is meer een spel waar je dingen gaat ontdekken maar dat kan je wel op je eigen snelheid doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 22:47 ]
Verwijderd
Zelda is geweldig.
Is trouwens over het algemeen meer 2- dan 3D.
Verwijderd
Wat? Eindelijk. Ik wist dat ze na dat Engels leren ook met andere talen zouden komen en ik zat met smart op de Spaanse les te wachten. Eindelijk een reden om de DS mee te nemen onderweg.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:29:
Heeft iemand al ervaring met "My spanisch coach" ? Want ik kan er maar weining over terug vinden....
Maar misschien dat je meer vindt over dat spel als je zoekt op "My Spanish coach"
Klinkt als een combinatie van Brain Academy, Tabula Rasa en een language-bankMy Spanish Coach teaches the basics of word use, grammar and construction of phrases through fun and easy-to-play mini-games. Features 1,000 interactive lessons designed in collaboration with Spanish teachers and linguists and includes 10,000 words and 400 phrases. You can even test your pronunciation using the built-in DS microphone! Travel with My Spanish Coach - use it as a complete reference book for travel and never be lost due to language issues. Eight touchpad mini-games sharpen your mastery of the language at your own pace. Track your progress with charts showing your performance. Simple touch screen interface makes it perfect for players of all ages!
Bedankt voor de tip, wist niet dat ie uit was. Snel scoren dat ding!
[ Voor 3% gewijzigd door Twhomp op 09-01-2008 09:15 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

DragonQuest monsters!
Wie DragonQuest 8 gespeeld heeft herinnert zich vast nog wel de monster teams die je kon samenstellen door de juiste monsters te zoeken en te vangen: wel, dit spel draait volledig rond dit concept. Het is dus wat een Pokemon/Monster Hunter in de dragonquest wereld, met vettige humor en leuke tekenstijl
In Japan heeft werden in de eerste weken een half miljoen exemplaren verkocht, in Europa komt hij in Maart uit. Het Amerikaanse promofilmje is ook wel leuk :)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
...idd, onjuist gespeld hierTwhomp schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:13:
[...]Wat? Eindelijk. Ik wist dat ze na dat Engels leren ook met andere talen zouden komen en ik zat met smart op de Spaanse les te wachten. Eindelijk een reden om de DS mee te nemen onderweg.
Maar misschien dat je meer vindt over dat spel als je zoekt op "My Spanish coach"
Bedankt voor de tip, wist niet dat ie uit was. Snel scoren dat ding!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 01:31 ]
Ik heb m even "gepreviewed" van internet.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:30:
[...]
...idd, onjuist gespeld hiermaar levert volgens mij nog niet echt duidelijkheid op waar ie te verkrijgen is.... of ben ik mijn zoekkunsten verleerd ?
Hoop wel dat het dus een Ned-Spaans versie is.... als je hem weet te vinden of hebt.... ik hoor het graag van je
Het is sowieso Engels - Spaans. (je kan alleen uit Canada, VS, Mexico en other kiezen bij landen).
Je begint met een test van 50 woorden om je niveau te bepalen, daarna heb je spellen, lessen en trainingen om beter te worden en dan testen om verder te komen (je hebt een "rank": ik begon op "pre-scholer"

Ik moet het nog een keertje uitproberen: de stijl en soms de muziekjes doenme vermoeden dat het misschien allemaal te simpel is. Dan ga ik m niet kopen. Maar wie weet is het wat, ben er nog niet over uit.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik heb een vraagje over m'n DS, deze is helaas gevallen en daardoor is er een stuk van het scharnier afgebroken. Hij werkt nog prima, alleen is de behuizing dus nu wat gammel.
Nu kan ik vrij goedkoop aan een nieuwe behuizing komen, en ben ik van plan deze te gaan vervangen. Maar voordat ik er aan begin, vroeg ik mij af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Is het moeilijk/ingewikkeld om de hele behuizing te vervangen, of is het juist relatief simpel? (kwestie van openmaken en alles overhevelen?)
Verwijderd
Ten eerst zijn er twee protectors, een met een rode tab en een met een witte. Ik zou dus al niet weten welke op welk scherm moet.
En dan lijkt het me ook wel belangrijk welke kant onder en welke kant boven moet. Verder neem ik aan dat ik eerst de beschermlaag aan de onderkant eraf haal, de protector op mijn scherm bevestig en dan pas de bovenste plastic laag eraf peel?
Tevens, ik zal eerst natuurlijk de schermpjes schoonmaken met een brillen doekje en de anti-statische doek van Hori zelf maar ik zie op de verpakking ook een plaatje staan waarin een handeling met een stukje plakband staat beschreven. Betekend dit dat ik met plakband het scherm moet gaan schoon maken?
Wat is tevens de beste manier van het toepassen om airbubbles ed te voorkomen?
Verwijderd
De protector met de rode tab past op het bovenste schermpje, die met de witte past op het touch screen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:34:
Vandaag de Hori screen protector binnen gekregen en merk dat ik wel wat aanwijzingen kan gebruiken voor de montage aangezien japans lezen me niet echt gaat lukken.
Ten eerst zijn er twee protectors, een met een rode tab en een met een witte. Ik zou dus al niet weten welke op welk scherm moet.
En dan lijkt het me ook wel belangrijk welke kant onder en welke kant boven moet. Verder neem ik aan dat ik eerst de beschermlaag aan de onderkant eraf haal, de protector op mijn scherm bevestig en dan pas de bovenste plastic laag eraf peel?
Tevens, ik zal eerst natuurlijk de schermpjes schoonmaken met een brillen doekje en de anti-statische doek van Hori zelf maar ik zie op de verpakking ook een plaatje staan waarin een handeling met een stukje plakband staat beschreven. Betekend dit dat ik met plakband het scherm moet gaan schoon maken?
Wat is tevens de beste manier van het toepassen om airbubbles ed te voorkomen?
Om ze aan te brengen maak je eerst het scherm schoon, daarna verwijder je de beschermlaag met de ronde tab. Je plakt dan de protector op het schermpje, ten slotte verwijder je de de andere beschermde laagje.
De plakband is om de filter te verwijderen, niet om schoon te maken
Mocht je bubbels hebben, voorzichtig met je vinger ze naar de rand duwen. Niet te hard duwen, dan beschadig je het scherm.
Nog meer vragen?
Verwijderd
Onderkant ben ik echter stuk minder tevreden over. De protectiefolie was niet precies dezelfde grote en de eerste keer dat ik hem erop plakte zat hij zo dat er aan de linkerzijkant een richel was van 1-2mm. Deze was zeer duidelijk zichtbaar als ie aanstond en gaf echt naar beeld aan de zijkant.
Dus maar eraf gehaald maar vanaf toen begonnen de problemen om hem probleemloos erop te krijgen. Hij zit nu eindelijk op de positie waarin ik hem wilde maar er zitten wel 3/4 kleine haartjes onder de protectielaag waarvan je dus 3/4 kleine airbubbles ziet als ie uit staat. Ze zitten allemaal langs de rand.
Heb nu echter totaal geen zin meer om het nog een keer eraf te halen en erop proberen te krijgen.
Maar wat me vooral opviel is dat die protectielaag zelf redelijk snel bekrast wordt. Sneller dan de touchscreen van de ds in ieder geval. Moet ik dus binnekort weer nieuwe hori protector erop gooien?
Volgens mij wil je dat juist niet zien als hij aan staat?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:23:
Zit 1 klein vlekje linksboven in de hoek maar dat zie je gelukkig niet als ie uit staat.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
lol je hebt helemaal gelijk. Was denk met teveel dingen tegelijk bezig ten tijde van het schrijven.fmb schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:00:
[...]
Volgens mij wil je dat juist niet zien als hij aan staat?
Verwijderd
Had hiervoor een protector van de intertoys, daar zag je echt zichtbaar krassen op na enkele weken, zelfs als de DS aan stond.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Kan niet wachten tot het eindelijk uitkomt...
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik hoop vooral dat de DS versie je toelaat om op de PC servers mee te spelen. Dit insinueert echter wel dat de DS ook custom tracks moet kunnen downloaden.l0c4lh0st schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:45:
Weet iemand al iets meer over Trackmania DS?
Kan niet wachten tot het eindelijk uitkomt...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Dat lijtk me extreem onwaarschijnlijk. De kans dat een van de twee platforms een oneerlijk voordeel krijgt is namelijk wel extreem groot. Eerlijk gezegd zou het me verbazen als de game uberhaupt online mogelijkheden krijgt, ik denk dat het offline tracks bouwen en racen is.Boeboe schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:20:
[...]
Ik hoop vooral dat de DS versie je toelaat om op de PC servers mee te spelen. Dit insinueert echter wel dat de DS ook custom tracks moet kunnen downloaden.
Verwijderd
Verwijderd
Een oneerlijk voordeel waardoor je op een van beide platforms makkelijker kan winnen. Zo zal het op een PC scherm waarschijnlijk door de extra scherpte makkelijker zijn om vooruit te kijken naar wat er komt en daarop te anticiperen. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de collision models hetzelfde detail zullen hebben waardoor de DS versie wellicht wat minder goed vlak langs iets kan gaan.
In ieder geval, vanavond de demo eens proberen
Verwijderd
Ik heb net uitgevonden hoe dat kan. Je gaat naar dagelijkse training. Kies het profiel dat je wilt verwijderen. Kies meer of verder tot je bij het volgende keuzemenu bent en kies overige opties. Vervolgens ga je naar instellingen en kies je wis persoonlijke gegevens, dan nog 2 maal ja en het profiel is verwijderd.Trax_Digitizer schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:09:
Ik heb mijn nintendo DS verkocht omdat ik er zelf niks mee deed. Alleen in het begin heb ik er zo'n twee weken brain training op gedaan. Omdat ik hem verkoop leek het mij handig om op de DS zelf, maar ook ingame de profielen en scores te verwijderen. Maar ik zie nergens een optie staan om dit te doen. Kan dit eigenlijk wel?
Net even snel een stukje door de demo heen geklikt en ben er vrij snel mee gestopt. Wil gewoon nog niet zoveel van het verhaal weten aangezien ik het spel toch wel speel zodra ik em voor m'n ds heb. Maar van wat ik heb gezien ziet het ernaar uit dat het weer zwaar genieten wordt. Eerste case spreekt me ook erg aan. Een pokergame gone bad met Phoenix Wright als hoofdverdachte! Kan haast niet wachten om erachter te komen wat er allemaal is gebeurt (misschien toch de demo verder spelen danmaarHironshy schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:12:
Leuk een officiele demo van het spel Ace Attorney: Apollo Justice in flash!
Ace Attorney demo
PW als eerste client is ook al verassend. Had zowat hetzelfde "hé" effect als toen ik de prosecutor zag die je krijgt in de laatste chapter van PW3
(net trouwens ontdekt dat de Nederlandse wiki pagina zwaar outdated is. Morgens eens bijwerken.)
*edit* men PW3 is een Japanse import, maar hier is die toch nog niet uit? Plannen ze dan PW4 voor PW3 te releasen ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 17-01-2008 00:47 ]
De eerste zag er goedkoop en "playskool" uit en de graphics waren niet echt super.
Ook de witte DS Lite had (door de kleur) nog steeds een goedkope playskool look.
...Zo luidde dus mijn mening, terwijl ik er nooit echt op gespeeld had...
De 2de kerstdag bij de ouders van mijn vriendin was de dag dat mijn mening drastisch zou veranderen omtrent de DS.
Het nichtje van mijn vriendin had namelijk een spiksplinter nieuwe zwarte DS Lite.
Voor het eerst had ik een DS echt in handen en ging ik voor het eerst er echt eens op spelen.
Ik moet zeggen dat ik de graphics zwaar onderschat heb.
Ok het is software rendering en hij poept veel minder polygons en texture detail uit vergeleken met de PSP.
So what?
De meeste games die ik speelde voelde en zagen er veel vloeiender uit vergeleken met de PSP.
Ik was verrast en onder de indruk!
Na 2 jaar ben ik de PSP helemaal beu.
Alle games die ik heb zijn zo goed als uitgespeeld en slechts enkele heb ik nog eens opnieuw uitgespeeld.
In de 2 jaar dat ik de PSP heb zijn de top games steeds minder geworden qua uitgave.
Het laatste spel dat ik gehaald heb voor een budget prijs is Burnout Dominator.
De graphics zijn niet verkeerd, maar de gameplay word saai en laat het afweten bij de PSP, vind ik.
Toen ik dus de stoere zwarte DS Lite ondekt had wist ik niet hoe snel ik de PSP op Marktplaats moest zetten en zelf een DS Lite moest halen.
Wat een verfrissing qua gameplay.
- Software rendering en mindere graphics is niet erg: nostalgie in je broekzak en geweldige gameplay
- Twee schermen geven een overweldigend gevoel, zeker als ze allebei tegelijk / efficient worden gebruikt... waanzinnige helderheid die mijn PSP overtreft
- Veel en veel meer WiFi multiplayer titels beschikbaar die tevens ook over het internet te spelen zijn
- Geen laadtijden (dit is echt een verademing en je pakt je DS veel sneller voor de snelle tussendoortjes
- Je steekt de DS zo in je binnenzak zonder zorgen te hoeven maken over krassen. De Lite is ook een stuk compacter dan de PSP
De PSP was leuk voor wat het was en het is geen verkeerde console.
Maar zelf ben ik er qua games ect. er helemaal op uitgekeken.
Viva la DS Lite (de zwarte dan)!
Mensen die fan zijn van de (art) style van bijvoorbeeld Spirited Away: http://ds.ign.com/articles/744/744111p1.html
Je deelt nu de visie met menig DS fan hier, alhoewel er natuurlijk altijd fans blijven van het hogere aantal poly's
* apNia trekt eng sekte-hoofd
Verwijderd
Gekocht bij futurezone, niet gesield (geen idee of dat normaal wel is) Na eerste keer opstarten kom ik direct in een password gevraagd scherm. In het boekje zie ik staan dat je heel ergens anders moet komen tijdens de eerste keer opstarten. Het lijkt er dus op dat futurezone mij een gebruikte browser heeft gegeven
Weet hier dus iemand of ik dat password kan resetten en of het doosje gesielt hoort te zijn tijdens de aankoop?
alvast bedankt voor de reply's
Verwijderd
Het doosje is in de meeste winkels niet gesealed omdat ze vaak alleen de verpakking in de winkel leggen en de rest los ergens anders. Uiteraard hoort er geen wachtwoord ingesteld te zijn. Gelukkig kan je hem redelijk gemakkelijk resetten, hier is een kleine video: http://www.metacafe.com/w...ust_in_case_youve_forgot/KappeNou schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:10:
Hey! Een vraagje over de nintendo DS browser.
Gekocht bij futurezone, niet gesield (geen idee of dat normaal wel is) Na eerste keer opstarten kom ik direct in een password gevraagd scherm. In het boekje zie ik staan dat je heel ergens anders moet komen tijdens de eerste keer opstarten. Het lijkt er dus op dat futurezone mij een gebruikte browser heeft gegeven![]()
Weet hier dus iemand of ik dat password kan resetten en of het doosje gesielt hoort te zijn tijdens de aankoop?
alvast bedankt voor de reply's
Het komt er op neer dat L, R, Up, X, B & Select allemaal tegelijk moet inhouden terwijl je de browser start. Succes!
Omdat de DS een resolutie heeft van 256 x 192 en de PSP een van 480 x 272. Stel je hebt een ruimte van 8cm in de breedte dan zou je die DS screen bijna 2x moeten oprekken (in de x) om hem te plaatsen in de 480px van de PSP. Daarbij komt dat de DS gewoon echt duidelijk dat kartelige heeft wat de PSP niet heeft, wat dus ten nadele van de DS vooral opvalt in stills en grotendeels wegvalt in bewegend beeld. Maar ja tov de graphics legt de DS het natuurlijk af. Maar om logischere redenenVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:51:
De graphics zien er altijd zo lelijk uit op hoesjes en in tijdschriften. Van die lelijke pixel ingezoomde dingen. Waarom doen ze dat tochDat is toch geen promoten...
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ik had een gewone DS en nu al een tijdje een Lite, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Sterker nog, ik heb er spijt van dat ik nog zo lang heb gewacht om een Lite te kopen. Games zien er sowieso een stuk mooier uit. Moet je eens Rainbow road in Mario Kart vergelijken op de DS en de DS Lite.Chaos-Zero schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:24:
Ik zit te twijfelen om mijn oude dikke ds om te ruilen voor een nieuwe lite en 75euro in een gamewinkel. Ik wil graag een lite, maar andere kant heb ik iets van tja, zonde van me geld.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Mediamarkt Groningen heeft iig nog een aantal zilver en zwarte uitvoeringen liggen.Exocet schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:02:
Klopt het dat de DS lite overal is uitverkocht? Ben een een paar winkels langs geweest, maar overal uitverkocht en een onbekende levertijd. Iemand die weet waar je de DS wel kan krijgen?
Heb gisteren een DS Lite gekocht (een witte) de laatste in Hoogeveen in ieder geval. Volgens die zaak was de verwachting dat de eerste levering pas weer halverwege februari zou zijn.
Verwijderd
Mocht dit het geval zijn, kan je mij dan even een PM sturen?
Bedankt!
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 07:38 ]
Verwijderd
Ik heb zowel een PSP als een DS, maar eerlijk gezegd speel ik nooit meer met de DS. Ik had mijn hoop gevestigd op Simcity, maar dat was wel echt een afknapper. Wat ik juist fijn vind aan de PSP is dat je 'm gewoon uit en aan kan zetten en verder kan spelen. De DS kan je wel dichtklappen, maar dan is de batterij wel snel leeg. Laadtijden wisselen ook erg per spel, maar die UMD is niet zo snel. Dat de DS zo snel klaar is met laden is niet zo raar, de spellen zijn ook veel kleiner.Darkwolf_1982 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:38:
- Geen laadtijden (dit is echt een verademing en je pakt je DS veel sneller voor de snelle tussendoortjes
Wat me echt tegenvalt aan de PSP is de belabberde analoge stick. Het DS touchscreen is top, maar ik heb eigenlijk (behalve simcity) geen spellen die er echt (functioneel) gebruik van maken. Mario kart had net zo goed op 1 schermpje kunnen zijn, bijvoorbeeld.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Je hoeft er maar eentje te hebben. Je kunt de content binnen een dag binnen hebben als je 7 personen hebt, anders kost het je 7 dagen. Daarnaast hoef jij alleen maar te verzenden. Ikzelf heb FFIII en moet het spel nog uit gaan spelen, maar speel vaak in de metro en heb dan geen WiFi voor handen.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 07:35:
Ik ben bezig met Final fantasy III en om de end-game content te unlocken moet je ingame e-mail uitwisselen met 7 mensen via wi-fi. Hiervoor moet je dus 7 andere mensen kennen die ook een nintendo DS hebben met FF III. Helaas is dit bij mij niet het geval dus ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel in het bezit zijn van een DS + FF III?
Mocht dit het geval zijn, kan je mij dan even een PM sturen?
Bedankt!
Verwijderd
Ik denk dat jij eens zou moeten kijken naar Anno 1701, Age of Empires en zeker ook moet gaan uitkijken naar Populous. Ik keek zelf heel erg uit naar The Settlers, maar die viel echt extreem tegen. Als je van strategie in het algemeen houdt moet je ook zeker eens naar Advance Wars: Dual Strike kijken, ik beloof je dat je dan je DS helemaal niet meer dicht klaptShabbaman schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:33:
[...]
Ik heb zowel een PSP als een DS, maar eerlijk gezegd speel ik nooit meer met de DS. Ik had mijn hoop gevestigd op Simcity, maar dat was wel echt een afknapper. Wat ik juist fijn vind aan de PSP is dat je 'm gewoon uit en aan kan zetten en verder kan spelen. De DS kan je wel dichtklappen, maar dan is de batterij wel snel leeg. Laadtijden wisselen ook erg per spel, maar die UMD is niet zo snel. Dat de DS zo snel klaar is met laden is niet zo raar, de spellen zijn ook veel kleiner.
Wat me echt tegenvalt aan de PSP is de belabberde analoge stick. Het DS touchscreen is top, maar ik heb eigenlijk (behalve simcity) geen spellen die er echt (functioneel) gebruik van maken. Mario kart had net zo goed op 1 schermpje kunnen zijn, bijvoorbeeld.
Ik heb er vorige week in aangeschaft, na een lange zoektocht. In Hengelo (ov) was er geen meer te vinden, nog in Zwolle.. overal t zelfde antwoord: geen idee wanneer ze weer komen, en als ze al komen, geen idee hoeveel we krijgen of welke kleur..Exocet schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:02:
Klopt het dat de DS lite overal is uitverkocht? Ben een een paar winkels langs geweest, maar overal uitverkocht en een onbekende levertijd. Iemand die weet waar je de DS wel kan krijgen?
Uiteindelijk bleek de intertoys in Urk (don't ask
Knowing you're one hell of a guy is one thing, actually being told so by a machine is another.
Ik afgelopen vrijdag, in MM Zoetermeer een Zwarte gekocht. Ik weet natuurlijk niet waar je woont. Maar ze hadden er toen een stuk of 40 binnen gekregen.Exocet schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:02:
Verwijderd
Okee, dat klinkt positief! Mocht je toch ooit online gaan met je FFIII, mijn friend code is: 0903-1934-4239. Hiephoi!Arunia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:04:
[...]
Je hoeft er maar eentje te hebben. Je kunt de content binnen een dag binnen hebben als je 7 personen hebt, anders kost het je 7 dagen. Daarnaast hoef jij alleen maar te verzenden. Ikzelf heb FFIII en moet het spel nog uit gaan spelen, maar speel vaak in de metro en heb dan geen WiFi voor handen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 23:04 ]
Ik probeerde hem dus te installeren, anti-virus en firewall even uitgezet zoals werd gezegd door het installatieprogramma, maar op het einde mislukt de installatie keer op keer, en wordt er weergegeven dat er een fout is met de gedeelde internetverbinding, met tussen haakjes een 6 erachter. Op de site nintendowifi.com wordt ik niet veel wijzer.
Heeft iemand een idee?
Verder kan ik iedereen dit spel aanraden, het is een ware topper!
Jammergenoeg kan ik me het écht niet meer herinneren (heb de PW3 import al achter de kiezen
Oh ja, en haal zo snel mogelijk PW1 in huis, dan weet je direct een hoop meer over de personages, en de laatste bonuschapter in PW1 is geniaal :)
Oh ja, in een poging om nog wat mensen naar Phoenix Wright addicts te converteren: Een coole muziekvideo over Phoenix Wright
[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 03-02-2008 23:48 ]
Ook meteen maar even kijken naar deel één dan maar
Verwijderd
Als je ff met google zoekt op "nintendo wifi error with shared internet connection" krijg je een sloot aan oplossingen zoals deze: http://www.theaveragegame...le-installation-solution/JBoxM schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:48:
Ik heb een vraag omtrend Nintendo Wifi. Ik heb al een tijdje zo een stick, maar die kon eerst niet met Vista overweg, dus toen ik een laptop met Vista kreeg heb ik hem eigenlijk niet meer geinstalleerd, maar nu is er eindelijk een driver om de USBstick te installeren op Vista.
Ik probeerde hem dus te installeren, anti-virus en firewall even uitgezet zoals werd gezegd door het installatieprogramma, maar op het einde mislukt de installatie keer op keer, en wordt er weergegeven dat er een fout is met de gedeelde internetverbinding, met tussen haakjes een 6 erachter. Op de site nintendowifi.com wordt ik niet veel wijzer.
Heeft iemand een idee?
Het probleem daar is met XP maar de oorzaak schijnt dus Norton te zijn? Heb je ook Norton? Verwijder deze eens helemaal (dus niet alleen met software -> verwijderen maar ook met de Norton removal tool: ftp://ftp.symantec.com/pu...s/Norton_Removal_Tool.exe
Meewr info over het compleet verwijderen van Norton kun je hier vinden: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1870607
Ik zou je aanraden om Norton te vervangen door een pakket als McAfee of Panda Antivirus. Als firewall zou ik gewoon de standaard firewall van Vista gebruiken.
Kazu schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:17:
Ik ben nu al een tijdje verslaafd aan Phoenix Wright, het eerste deel dat is. Alleen nu kom ik toch echt niet verder...
spoiler:Ik ben nu bezig met de aanloop voor de derde rechtzaak over de moord waarvoor Ron DeLite is opgepakt. Nu ben ik bezig om de pshyce-lock van de vrouw in het museum te breken, waarvoor ik eerst moet bewijzen dat de urn aangedragen in de rechtzaal authentiek was. Alleen hier loop ik dus vast, ik heb hier geen bewijs voor. Pearls is er met de urn vandoor, en verder heb ik iedereen al gesproken en verschillende bewijsstukken geleverd... Ik weet wel hoe ik het moet bewijzen, maar zonder de urn zelf kan ik vrij weinig.
Verder kan ik iedereen dit spel aanraden, het is een ware topper!
Ron DeLite zit in Trials and Tribulations. Een handige manier om een hint te krijgen is de uhs-hints website: klik hiero (spoilerloos)Boeboe schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:32:
Dan zit je in de tweede PW game, niet? Naar mijn herinnering kwam Pearls nog niet voor in PW1, evenals psyche-locks die pas in deel 2 (justice for all) geïntroduceerd werden
Jammergenoeg kan ik me het écht niet meer herinneren (heb de PW3 import al achter de kiezen). Als je heel voorzichtig bent voor spoilers kan je gamefaqs (op eigen risico
) raadplegen.
Oh ja, en haal zo snel mogelijk PW1 in huis, dan weet je direct een hoop meer over de personages, en de laatste bonuschapter in PW1 is geniaal :)
Oh ja, in een poging om nog wat mensen naar Phoenix Wright addicts te converteren: Een coole muziekvideo over Phoenix Wright
Ik heb laatst een ds moeten kopen voor mijn kinderen. Nu merk ik dat ik regelmatig die cartridges zoek zijn. Ik heb begrepen dat je op een of andere manier die dingen kan backupen en dat je een aantal spellen op en kaart kan zetten. Dan komt het grote probleem. Je hebt hier een aantal alternatieven voor zoals.
Ds One kaart, r4ds kaart, en de ds fire en m3 real en als laatst nog de dstt.
Wie heeft er enige ervaring mee. Wie kan mij wat vertellen over welke het betere product is.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Bedankt vor de reactie excuus voor de spam in deze topicGoverman schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:04:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/942567//
en de topicstart van dit topic.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1269656//
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
-----------
Ooh ik kan niet wachten op MapleStory DS ^^
Euhm.. Is dat wishful thinking, of weet jij meer dan ik ? (ik hoop op het tweedeDavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:30:
Ik heb al lange tijd een ds lite, ben gewoon wat oud gerief aan het verkopen zodat ik meer koopkracht heb op men volgende reisDavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:30:
Aardig netjes, ik zou persoonlijk toch een nieuwe DSL kopen voor 45 euro meerMaar congrats met je snelle verkoop
-----------
Totaal met je eens over NFS. Wat een slecht spel zeg: Hydraulics zijn echt niet te doen, hoe kan je in godsnaam zoveel punten halen als alles te samen komt. Je weet niet welke knop je moet drukken_ferry_ schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:27:
Iemand anders die ook NFS-PS speelt op de DS? Heb echt lopen vloeken op dat spel, rondes die je met 2 vingers in je neus uitspeelt zonder nitro, zonder schade etc. Waarna de volgende ronde opeens enorm moeilijk is, en gewoon niet te doen is. Ook niet met schade bochten (en dus sneller), veel nitro en beukwerk in een snelle auto.
Hydraulics vind ik ook kansloos, best moeilijk, en totaal niet gerelateerd aan het autoracen. Ik wil racen, niet 1 of andere stomme mini game die ik ook in rayman etc. kan spelen.
Driften is soms ook te lastig, en ik heb al een paar keer een bug gehad, zoals een level met een slotje die ik wel kon spelen, en een golf die ik keihard tegen de muren kon rammen zonder dat de schade toenamWat natuurlijk best handig is
Met kerst mijn tijd 'nuttig' besteed aan zelda, erg leuk, verslavend en spannend
Verder zijn de races erg gemakkelijk, vooral de drag races maar dan is driften weer soms abnormaal moeilijk. Ik speel het nie meer, nu wil ik iets anders spele, iemand suggesties buiten Brain, Pokemon, Mario en Zelda. Het maakt niet uit welk genre, ik speel ze allemaal graag.
MapleStory DS online komt dit jaar uit op de DS.KeN. schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:01:
[...]
Euhm.. Is dat wishful thinking, of weet jij meer dan ik ? (ik hoop op het tweede)
Word jij hier net zo heel gelukkig van als ik?

Gister mijn tweede dag als Nintendo DS Lite bezitter, meteen even online mode geprobeerd. Werkt erg leuk, gewoon je MAC adres toevoegen bij je draadloze netwerk en gamen maar! Heb meteen een paar luitjes ingemaakt met Mario Kart, ik heb alleen nog niet zo door hoe je nou zo'n superstart maakt, dat deden zij constant
[ Voor 34% gewijzigd door De Koempert op 06-02-2008 11:38 ]
En ja, Maplestory DS lijkt me wel ontzettend lachen!
[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 06-02-2008 11:49 ]
Er gaan geruchten dat het alleen singleplayer wordt, zelfs dan zou ik het nog erg leuk vinden. Terwijl Nexon heeft aangekondigd erg nauw samen te werken met Nintendo Korea en dat het de eerste MMORPG voor de DS wordt; De O staat (zoals iedereen weet) voor Online, dus ik denk dat de twijfel dan wel weggenomen is.
Oh oh, nu was ik het bijna vergeten! Ik zou graag tegen een collega van mij Mario Kart willen doen. We willen dit doen als we allebei thuis zijn, dus via internet. Is het mogelijk om te kiezen dat ik tegen hem speel? Of kan je alleen tegen mensen spelen die voor jou geselecteerd zijn?
Alvast bedankt
[ Voor 22% gewijzigd door De Koempert op 06-02-2008 11:57 . Reden: Vraagje... ]
Dit topic is gesloten.