Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.816 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam onderstaand bericht tegen op ds gamer.nl.

Aangezien ik na de Kerst een DS wil kopen (prijzen zullen dan naar mijn mening zakken en op marktplaats zullen veel mensen hun DS dan aanbieden (gekregen met Kerst, maar toch liever een PSP, o.i.d.)

Nu dit bericht bekend is, twijfel ik wat te doen. Kan iemand dit bericht bevestigen of tips geven wat te doen? Ik weet dat wanneer ik hem nu koop, je er nu plezier van hebt en ook dat het op dit gebied zeer snel gaat, wat je nu koopt is morgen oud... Maar aangezien ik toch wil wachten, is het misschien verstandig om te wachten op de 3e versie.

Graag hoor ik jullie reacties.

Nieuwe versie Nintendo DS is af
De Nintendo DS Lite ligt nog niet heel erg lang in de winkels, maar toch is de nieuwe versie al helemaal af!
Analist Evan Wilson meldt dat de nieuwe versie van de Nintendo DS al helemaal klaar is. Deze opvolger heeft, aldus Wilson, grotere schermen, bevat meer opslag capaciteit (intern dus), is dunner én het meest opvallende: het heeft geen slot voor GBA-spelletjes. Dat betekent dat er dus geen spelletjes van de Game Boy Advance meer op gespeeld kunnen worden. Verder meldt hij dat Nintendo de nieuwe versie nog lang niet hoeft uit te brengen, aangezien de Nintendo DS (Lite) het nog meer dan goed doet.

Let wel: dit is dus een voorspelling van een analist, en bij lange na niet een officiele onthulling. Nintendo heeft nog niks laten weten over een nieuwe DS, dus waarschijnlijk zit het er voorlopig nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Min of meer 'oud' nieuws:
Nintendo heeft gereageerd op het bericht van gisteren waarin een analist zei dat er al een nieuw model voor de Nintendo DS klaar was. Het nieuwe model zou dunner zijn, grotere schermen hebben maar geen GBA-gleuf.

Nintendo heeft nu gezegd dat dit enkel geruchten en speculatie zijn en dat ze hier niet op in gaan. Ze bevestigen noch ontkennen het gerucht dus. Nintendo staat bekend om het releasen van meerdere modellen van hun handhelds: de GameBoy Advance kwam in drie verschillende modellen uit bijvoorbeeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heraclius schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:38:
Ik keek even op play-asia.com en zag daar dat bijvoorbeeld Mario Party DS bij play-asia nog geen €28,- is en hier bij de Bart Smit €45,-!

Ben dus zeker van plan bij play-asia te kopen, schilt erg veel in prijs.
Hoe zit dat eigenlijk met zulke games invoeren qua shipping kosten en belasting?
Verzendkosten zijn minder dan €2 (goedkoopste manier van verzenden). De douane pikt dit soort er meestal niet uit (niet interessant); anders moet je op 20 à 25% extra kosten rekenen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Icelus schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:39:
[...]
Verzendkosten zijn minder dan €2 (goedkoopste manier van verzenden). De douane pikt dit soort er meestal niet uit (niet interessant); anders moet je op 20 à 25% extra kosten rekenen.
Ok da's mooi, maar het kan dus het geval zijn dat je soms die extra kosten betaald en soms niet, dus wanneer ze het er wel uitpikken en de andere keer weer niet?
Soort van smokkelen is het dus eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Heraclius schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:15:
[...]

Ok da's mooi, maar het kan dus het geval zijn dat je soms die extra kosten betaald en soms niet, dus wanneer ze het er wel uitpikken en de andere keer weer niet?
Soort van smokkelen is het dus eigenlijk?
Nee, je mag tot €22 invoeren zonder invoerrechten te betalen. Bij koeriersdiensten (UPS, DHL) is de kans groter, normale post is kleiner.
Bij dit soort paketten is de kans erg klein. Een console e.d. wordt er meestal wel uitgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Icelus schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:48:
[...]
Nee, je mag tot €22 invoeren zonder invoerrechten te betalen. Bij koeriersdiensten (UPS, DHL) is de kans groter, normale post is kleiner.
Bij dit soort paketten is de kans erg klein. Een console e.d. wordt er meestal wel uitgepikt.
Ah ok, maar als het maximaal 25% is, ben ik nog steeds goedkoper uit.
25% extra over €28,- is immers €35,- en bij Bart Smit is hij nog altijd €45,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Heraclius schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:32:
[...]

Zie ook: overzicht webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bor de Wollef schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:02:
[...]

Min of meer 'oud' nieuws:

[...]
Groter scherm? Niet echt veel meerwaarde aangezien de resolutie hetzelfde zal moeten blijven en je dus eigenlijk alleen meer hetzelfde aantal pixels verspreid over een groter scherm hebt, en een lomper apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Muthas schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:51:
[...]

Groter scherm? Niet echt veel meerwaarde aangezien de resolutie hetzelfde zal moeten blijven en je dus eigenlijk alleen meer hetzelfde aantal pixels verspreid over een groter scherm hebt, en een lomper apparaat.
Klopt en meestel is het ook zo dat een groter scherm de accu sneller leegtrekt. Nu doet de DS daar ook al niet zo erg lang mee vind ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:47:
Is er iemand die mij nog een tip kan geven, of in ieder geval een verwijzing naar de engelse handleiding van de protectors? Zo kan ik verder met Zelda :D
Protectors heb je niet nodig, weggooien en verder spelen dus :+

Ellendige rotdingen zijn het, ik heb het ooit ook geprobeerd en het is zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Die nieuwe DS gaat ook WPA / WPA2 praten of niet :? Kan ik er eindelijk een kopen :) Je bent Netwerknerd of je bent het niet ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hoax, hoax, hoax.

Denk eens even na:
- een groter scherm met dezelfde resolutie zou meer slecht dan goed doen: lelijker beeld en verhoogd batterijverbruik
- uitbreiding intern geheugen??? DS games slaan hun games op op de cardridge zelf, er is absoluut niets waarvoor het gebruikt kan worden. Over welk intern geheugen gaat dit?
- verdwijning gba-poort??: wat dan met rumble-packs, expansion packs (bestaat momenteel enkel voor band bros, maar toch), dat motion sensor geval, barcode scanner, opera cardridge, kortom alle soorten expansies?

dat, en waarom zou een analist in godsnaam op de hoogte zijn van de toekomstplannen van nintendo? :p. Aandachtshoer is dit, meer niet.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 18-11-2007 18:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nero355 schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:27:
Die nieuwe DS gaat ook WPA / WPA2 praten of niet :? Kan ik er eindelijk een kopen :) Je bent Netwerknerd of je bent het niet ...
Ik heb al een DS, maar die WPA/WPA2-ondersteuning mag er idd wel eens in. De enige reden dat mijn router nog 'open' staat is omdat mijn DS er anders niet mee kan connecteren. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je router toch prima beveiligen met WEP, Mac filtering en door de SSID te verbergen? WPA is echt geen haar veiliger. WPA2 is wel beter maar tenzij je thuis enorm geheime informatie hebt moet dat eerste ruim voldoende zijn om indringers buiten de deur te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:13:
Je kan je router toch prima beveiligen met WEP, Mac filtering en door de SSID te verbergen? WPA is echt geen haar veiliger. WPA2 is wel beter maar tenzij je thuis enorm geheime informatie hebt moet dat eerste ruim voldoende zijn om indringers buiten de deur te houden.
Sorry dat ik het zeg: WEP is een beveiliging van niks en je bent dom bezig als je op WEP vertrouwt om je netwerk veilig te houden.

Mac filtering is zelfs nog dommer.

Uitleg: Je kan voor 40 euro een netwerkkaartje kopen en gebruiken om een WEP-netwerk te kraken (binnen vijf minuten), en ook nog eens de MAC aanpassen naar het nummertje wat wel werkt. Kost geen moeite.

Beveiliging van niks, is het.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mac filtering werkt nochtans zeer afdoende...

Je moet allereerst al proberen om een toegelaten mac adres te vinden. Dit kan je proberen door NA het kraken van de WEP key het verkeer af te luisteren in de hoop dat er een dhcp request passeert die een mac adres bevat. Dit gebeurt niet al te vaak op een thuisnetwerk :). Natuurlijk, wanneer die request er is betekent dit meteen dat dit mac adres al in gebruik is door de andere computergebruiker, wat ga jij dan doen? Op een ander moment proberen aanmelden? Met de kans dat de andere persoon ook aanmeld en de router alarm slaat dat er een dubbel mac adres op het netwerk is?

Paniekzaaierij is het. wep + mac zijn afdoende (eventueel wep veranderen door wpa). Voor de rest moet er al een ZEER wanhopig iemand zijn als die al die moeite wil doen om je netwerk binnen te geraken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Boeboe schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:29:
mac filtering werkt nochtans zeer afdoende...

Je moet allereerst al proberen om een toegelaten mac adres te vinden. Dit kan je proberen door NA het kraken van de WEP key het verkeer af te luisteren in de hoop dat er een dhcp request passeert die een mac adres bevat. Dit gebeurt niet al te vaak op een thuisnetwerk :). Natuurlijk, wanneer die request er is betekent dit meteen dat dit mac adres al in gebruik is door de andere computergebruiker, wat ga jij dan doen? Op een ander moment proberen aanmelden? Met de kans dat de andere persoon ook aanmeld en de router alarm slaat dat er een dubbel mac adres op het netwerk is?

Paniekzaaierij is het. wep + mac zijn afdoende (eventueel wep veranderen door wpa). Voor de rest moet er al een ZEER wanhopig iemand zijn als die al die moeite wil doen om je netwerk binnen te geraken.
Ik heb het samen met een vriend van me voor de lol gedaan (Kraken en weer weg gaan). Tientallen netwerken zijn zonder moeite hierdoor gekraakt. Ook met MAC filter, het maakt niet uit. WPA is veilig, trouwens, dan is er geen doen aan. Niet vergeleken met WEP tenminste.

Ontopic:

DS is een vet ding, maar ik heb er nooit tijd voor. Wel veel vette spellen!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

"het maakt niet uit"? lol....ga nog wat verderspelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Boeboe schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:57:
"het maakt niet uit"? lol....ga nog wat verderspelen :p
Kanttekening: Wel bij netwerken hier in de buurt. Dus een minuut of vijf om de sleutel te kraken, en dan wachten tot de authentieke mac is uitgelogd. Omdat je toch packets genereert heb je (Van wat ik er van bregrepen heb) het mac adres wat je nodig hebt voordat je de sleutel hebt. Ik weet trouwens ook een beetje hoe WEP wordt beveiligd, vigerene-ciphers en alles. Het is niet alsof ik dit uit mijn duim zuig.

En zonder mac-filter is het echt kinderspel. Dan is het pas spelen.

Het gaat hier trouwens niet om stoer doen, mensen, het gaat hier om veiligheid. Ik draai nu helaas ook WEP, vanwege mijn DS, maar ik zit er aan te denken een aparte router te gebruiken en hier alleen de poorten die mijn DS nodig heeft open te zetten. en zelfs dan vind ik het een vervelende oplossing.

Trouwens ook tests gedaan bij mezelf, maar die zijn verouderd. Toen duurde het nog uren om een WEP-key te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
coptician schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:48:
WPA is veilig, trouwens, dan is er geen doen aan. Niet vergeleken met WEP tenminste.
Zeker niet per definitie waar hoor. De meeste WPA verbindingen kun je ook makkelijk kraken. Je moet t pakketje onderscheppen waarin de verbinding tot stand gebracht wordt en dan heb je genoeg info. Dat pakketje krijgen lijkt moeilijk maar met bepaalde tools kun je ervoor zorgen dat server en client verbinding kwijt raken en gaan reconnecten en tadaa...daar is je verbindingspakket. Dit werkt dus overigens niet bij alle WPA netwerken maar wel bij de meesten. Maw. WEP..WPA... als iemand binnen wil komen lukt t em toch wel. Ik draai hier WEP en vind t wel best, kijk af en toe es of er geen onbekende apparaten op t netwerk gezeten hebben en daar laat ik t bij. En die vernieuwde versie zou wel lachen zijn maar ik zou em niet direct kopen, daarvoor vind ik rumble en gba te leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

coptician schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:49:
[...]Omdat je toch packets genereert heb je (Van wat ik er van bregrepen heb) het mac adres wat je nodig hebt voordat je de sleutel hebt. Ik weet trouwens ook een beetje hoe WEP wordt beveiligd, vigerene-ciphers en alles. Het is niet alsof ik dit uit mijn duim zuig.
*zucht* een tcp/ip pakket bevat geen mac-adres, enkel een ip-adres...lees er eens wat over alvorens je opschept over je tientallen gekraakte netwerken die rond je huis beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Rune Factory: A Fantasy Harvets Moon? Ik heb misschien interesse in dit spel maar wil nog wat gamers-ervaringen horen ipv reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb het ook gezien ja. Probleem is dat ik een harvest moon cloon echt niet zie zitten aangezien ik dat he-le-maal beugespeeld ben :p.
zaaien, oogsten, slapen, repeat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coptician schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:48:
[...]

Ik heb het samen met een vriend van me voor de lol gedaan (Kraken en weer weg gaan). Tientallen netwerken zijn zonder moeite hierdoor gekraakt. Ook met MAC filter, het maakt niet uit. WPA is veilig, trouwens, dan is er geen doen aan. Niet vergeleken met WEP tenminste.

Ontopic:

DS is een vet ding, maar ik heb er nooit tijd voor. Wel veel vette spellen!
WPA gaat tegenwoordig bijna net zo makkelijk, zoek maar eens naar tools als aircrack. WPA2 kan ook brute force. Wil je het veilig hebben dan gebruik je enterprise mode ipv personal (PSK) mode maar volgens mij doet niemand dat thuis.

Een snoertje is ook niet echt een optie voor de DS :) Ik blijf erbij, WEP+MAC+SSID is voldoende voor een normaal doorsnee gezin. En kijk af en toe eens naar de lampjes op je router als je niks aan het doen bent. Uiteraard heb je een backup van je fotos, wat kan er nog meer mis gaan?

In een bedrijfsituatie gebruik je enterprise authentication en de echte belangrijke gegevens zet je gewoon helemaal niet in het netwerk. Maar in een bedrijfssituatie gebruik je ook geen DS geloof ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Boeboe schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:27:
[...]

*zucht* een tcp/ip pakket bevat geen mac-adres, enkel een ip-adres...lees er eens wat over alvorens je opschept over je tientallen gekraakte netwerken die rond je huis beschikbaar zijn :)
En er is ook meer dan TCP/IP. Wat ik weet is dat één van die aero-programma's (replay, dump, of wat het ook is) een mac op kan pakken. Nogmaals, gaat niet om opscheppen, maar om veiligheid.

Dat WPA trouwens ook te kraken is was wel te raden, maar ik wist het niet. Het shcijnt echter dictionary te zijn.

ONTOPIC:

Is er al iets bekend over een SSB voor de DS?
En een nieuwe 3d mario zoals Galaxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vandaag (en ook alleen vandaag, 24 november 2007) bij http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php : een DS Lite voor 119.95 (excl 4.95 euro verzendkosten, max 4 per klant).

Doe er je voordeel mee! :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/ds01Large.jpg

Uitverkocht!

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 24-11-2007 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is er al iets over bekend wanneer die nieuwe (goude/roze) bundels in NL komen?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Las Vegas schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:45:
Is er al iets over bekend wanneer die nieuwe (goude/roze) bundels in NL komen?
Bedoel je de Zelda & Nintendogs bundels? Nintendo heeft gezegd dat die niet in Europa zullen uitkomen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MetroidPrime schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:18:
[...]

Bedoel je de Zelda & Nintendogs bundels? Nintendo heeft gezegd dat die niet in Europa zullen uitkomen.
Ik lees enkel iets over de UK en Australië? Nouja, als ze dus daadwerkelijk niet in Europa verschijnen heb ik pech. Wel jammer, vind het een belachelijk mooie bundel namelijk die Zelda bundel :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Las Vegas schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:33:
[...]

Ik lees enkel iets over de UK en Australië? Nouja, als ze dus daadwerkelijk niet in Europa verschijnen heb ik pech. Wel jammer, vind het een belachelijk mooie bundel namelijk die Zelda bundel :(
Als ze niet in Groot Brittannië uitkomen, dan komen ze ook niet in Nederland uit. Nintendo of Europe beslist centraal wat er wel of niet uitkomt in Europa. Je zou eventueel aan het importeren van de bundel kunnen denken, maar ik weet niet hoe het zit met bijvoorbeeld de invoerrechten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:32:
[...]

Bij Media Markt is hij nu 39 euro. :)

Ik zit te twijfelen of ik hem moet gaan halen, de screenshots van BOL zien er in ieder geval super uit.

Op mijn verlanglijstje staan in ieder geval nog:
- New Super Mario Bros
- Sight Training

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:12:
Vandaag (en ook alleen vandaag, 24 november 2007) bij http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php : een DS Lite voor 119.95 (excl 4.95 euro verzendkosten, max 4 per klant).

Doe er je voordeel mee! :Y)

[afbeelding]

Uitverkocht!
Had ik dat nu maar eerder geweten :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:01:
[...]

Had ik dat nu maar eerder geweten :-/
Dat soort iBoods zijn meestal supersnel weg (denk aan binnen half uur na start van de actie), de aantallen zijn bij dit soort dingen klein en voor je hem een keer binnen hebt ben je een paar weken verder... Kun je beter even wachten op een leuke aanbieding van bijv Mediamarkt die er wss wel weer aan zit te komen vanwege sint/kerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, en ik heb op Tros Radar/Kassa gelezen dat iBood soms defecte producten levert. (harddiskrecorder die defect was, nieuwe gekregen, weer defect en duidelijk tweedehands).

Pfff, ik wilde gisterenmiddag snel Mario Party halen, goed dat ik kijk voordat ik wegging, is het pas vanaf morgen geldig.. jammer. Morgen dus maar halen.

EDIT:
Ik heb Mario Party gekocht, wat een verslavend spel. O+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik ben ook rond aan het kijken naar een DS lite, maar ik vraag mij af of de US versie van de DS gewoon in principe hetzelfde is als de europese versie. In verband met de dollar die bijna op 1.50 staat is dit natuurlijk wel te overwegen om mee te laten nemen namelijk.

EDIT: Op amazon.com doet een ds lite 130 dollar, dat komt dus neer op +- 90 euro!

[ Voor 13% gewijzigd door Punaisebal op 28-11-2007 03:14 ]

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De Nintendo DS is niet regio-coded, dus afgezien van de verschillende stekkers op de adapter (die zul je dus hier even apart moeten kopen), de taal van de handleiding en de eventueel verschillende kleuren is er niets anders. Op een Amerikaanse DS kun je ook Europese en Japanse spellen spelen, dus je zou nergens problemen mee moeten hebben als het goed is. :)

Dit alles los van eventuele garantiekwesties trouwens.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik kom maar niet verder met Mario Party.
Ik heb Wiggler's Garden uitgespeeld en ik ben de Superstar met 3 sterren.
Dan moet ik tegen die vleesetende plant spelen, maar als ik die bolletjes gooi, dan komen ze óf tegen zijn lip, óf ze gaan scheef terwijl ik ze recht heb gegooid, in beide gevallen gaat er dan geen leven van dat ding af.

Heeft iemand tips? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
spoiler:
Je moet gewoon als hij zijn bek opent voor de 2e keer je bolletje loslaten en dat 3 keer

Ik ben nu bij Bowser en die lukt nog niet echt

Edit-----sorry voor vergeten spoilers

[ Voor 17% gewijzigd door mirelia op 28-11-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:07:
Je moet gewoon als hij zijn bek opent voor de 2e keer je bolletje loslaten en dat 3 keer

Ik ben nu bij Bowser en die lukt nog niet echt
spoiler:
Ooh als hij zuigt zegmaar?
Ik liet het bolletje altijd meteen los. :+

Het is gelukt, ik ben ook zo'n doos he. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:09:
[...]

Ooh als hij zuigt zegmaar?
Ik liet het bolletje altijd meteen los. :+
GRAAG even spoilertags gebruiken, en het liefst even een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:25:
[...]

GRAAG even spoilertags gebruiken, en het liefst even een ander topic.
Sorry, ik had het niet door. :o

moet je wel even je post editten natuurlijk

De volgende game op mijn wishlist is The New Super Mario Bros.
Die spelletjes zijn steeds wel een gigantische hap uit mijn budget. :/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Ik speel veel RPG's op de PC.
o.a. lord ot Rings online, neverwinter nights, the witcher, guild wars, divinedivinity, Spellforce, enz (en ja, allemaal origineel)

Nu zoek ik zoiets op de DS.
Ik heb al wat uitgeprobeerd, maar veelal vind ik de setting wat kinderlijk. (children of mana, Final fantasy)
Bestaan er ook RPG's op de DS die wat trekken naar bovenstaande voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen kinderachtige spelletjes dus ik ben niet op de hoogte van andere spellen. :X

Donkey Kong Jungle Climber, Pokémon Pearl, Pokémon Diamond & Zelda: The Phantom Hourglass zijn nu in de aanbieding bij Makro (tot maandag!) voor 34,51 euro. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 08:53
Las Vegas schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:33:
[...]

ik weet niet of de link al voorbij is gekomen maar :
http://www.samenkopen.net/action/941733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoeee.

spoiler:
Ik krijg Bowser maar niet verslagen! Als ik op de gouden blokje sla, dan gaat er niets van zijn leven af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

maartend schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:53:
o.a. lord ot Rings online, neverwinter nights, the witcher, guild wars, divinedivinity, Spellforce, enz (en ja, allemaal origineel)

Ik heb al wat uitgeprobeerd, maar veelal vind ik de setting wat kinderlijk. (children of mana, Final fantasy)
Nee, er zijn er maar twee die er wat op lijken en die noem je al. Zelda is ook een goede RPG maar nog kinderlijker (maar ook hééél leuk, wat ik zeg als WoW en Guildwars speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Muthas schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:06:
[...]

Nee, er zijn er maar twee die er wat op lijken en die noem je al. Zelda is ook een goede RPG maar nog kinderlijker (maar ook hééél leuk, wat ik zeg als WoW en Guildwars speler)
Wat als WoW en GW gamer maakt Zelda zo leuk voor jou? En welke Zelda is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:58:
Pfoeee.

spoiler:
Ik krijg Bowser maar niet verslagen! Als ik op de gouden blokje sla, dan gaat er niets van zijn leven af!
spoiler:
Je moet als een gek gaan rammen op dat blokje....na een keer of 5 gaat er 1 hartje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah oke, thanks!

Voor de rest van het Mario Party gebabbel: [NDS] Mario Party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punaisebal schreef op woensdag 28 november 2007 @ 03:04:
Ik ben ook rond aan het kijken naar een DS lite, maar ik vraag mij af of de US versie van de DS gewoon in principe hetzelfde is als de europese versie. In verband met de dollar die bijna op 1.50 staat is dit natuurlijk wel te overwegen om mee te laten nemen namelijk.

EDIT: Op amazon.com doet een ds lite 130 dollar, dat komt dus neer op +- 90 euro!
Volgens mij shipped amazon geen consoles naar NL.
Ook om rekening mee te houden; als er een probleem is met de console moet je proberen of Nintendo NL je probleem verhelpt (met een smoes als; ik heb hem op vakantie gekocht oid)... of je moet hem terugsturen naar de buitenlandse winkel/de Nintendo organisatie daar. Mede daarom heb ik van de week een DS Lite gekocht bij Dixons ipv in eentje laten overkomen uit het buitenland (Hij was bij Dixons overigens 120e + 3000 airmiles. Is eigenlijk geen echte grote aanbieding, tenzij de airmiles je niks doen zoals bij mij; ik kreeg ze van mijn familie).

Eindelijk dus een DS Lite, echt een leuke console... Heel het weekend bezig met Worms Open Warfare 2... fantastische game, helemaal weer terug in de tijd van de 2D Worms games op de PC.
Ik mis alleen het Jungle landschap, die vond ik vroeger echt heel leuk. Ik moet binnenkort maar eens een wifi stickie regelen om Worms over tet internet te spelen... Dat zou helemaal fantastisch zijn. Overal Worms spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ hierboven: waar heb je die wifi-stick voor nodig? Als je router wifi ondersteunt, kan je er zo op inpluggen (mits je WEP gebruikt :X).

Op iBood lees ik regelmatig dat een Zwitserse webshop een DS Lite in de aanbieding heeft gehad voor 75 euro. Iemand enig idee welke webshop er wordt bedoeld? (Op iBood mogen ze het niet zeggen.)

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 02-12-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

124CHF (zwitserse frank) is 75 euro.
Ik zou zeggen, zoek op google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Waar moet ik dan naar zoeken? Als ik zoek naar de mij bekende termen (cheap ds lite swiss 75 euro 124 chf, etc.) dan vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

maartend schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:21:
[...]

Wat als WoW en GW gamer maakt Zelda zo leuk voor jou? En welke Zelda is dat dan?
Gewoon de laatste Zelda. En eigenlijk zijn het hele andere games. Sowieso is Zelda niet MMO (zou wel geinig zijn op de DS :D ) Zelda is gewoon een leuke RPG, in mindere mate aangezien je niet veel met stats of armor te maken. Gaat meer om het oplossen van puzzels door gebruik te maken van items die je hebt. Mijn punt was meer dat je als heftige MMORPG PC-gamer ook best van wat simpelere DS RPG's kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Muthas schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:06:
[...]

Gewoon de laatste Zelda. En eigenlijk zijn het hele andere games. Sowieso is Zelda niet MMO (zou wel geinig zijn op de DS :D ) Zelda is gewoon een leuke RPG, in mindere mate aangezien je niet veel met stats of armor te maken. Gaat meer om het oplossen van puzzels door gebruik te maken van items die je hebt. Mijn punt was meer dat je als heftige MMORPG PC-gamer ook best van wat simpelere DS RPG's kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
maartend schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:53:

Lunar Knights is nog niet genoemd. Ik weet niet of Boktai je iets zegt? Dit valt waarschijnlijk ook onder kiddie maar kijk er maar naar. Staat in ieder geval op mijn wishlist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:32:
Waar moet ik dan naar zoeken? Als ik zoek naar de mij bekende termen (cheap ds lite swiss 75 euro 124 chf, etc.) dan vind ik het niet.
Ik heb ook eventjes gezocht (nintendo ds lite 124CHF en dergelijke termen) maar ik vind inderdaad ook niets.
Reageert diegene niet meer op het iBood forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, geen RPG voor volwassenen dus.

Bestaat er wel een goede hack and slash game op de DS?
Ik speel ook Diablo2 en DungeonSiege2, zoiets zoek ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:42

rCk

Ik heb nu Sight Training, maar waar kan ik de taal selecteren, zoals bij More Brain Training kon?
Want nu zit ik in het engels, niet dat het erg is ofzo, maar voor me broertje en zusje vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 02 december 2007 @ 09:47:
@ hierboven: waar heb je die wifi-stick voor nodig? Als je router wifi ondersteunt, kan je er zo op inpluggen (mits je WEP gebruikt :X).

Op iBood lees ik regelmatig dat een Zwitserse webshop een DS Lite in de aanbieding heeft gehad voor 75 euro. Iemand enig idee welke webshop er wordt bedoeld? (Op iBood mogen ze het niet zeggen.)
inderdaad als je WEP gebruikt, maar ik ga me toch heel sterk aannemen dat bijna iedereen tegenwoordig wel WPA gebruikt en dat ondersteund dat ingebouwde wifi ding van de DS niet.....

en als ik me niet vergis doet die stick dat wel

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 12:40 . Reden: Ik had me wel vergist in de Wifi stick ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ hierboven: dan is een WiFi-stick idd interessant, want de enige reden dat mijn router op WEP staat is mijn DS.

Ik lees net dat die WiFi-stick is voor mensen die geen draadloze router hebben, heeft waarschijnlijk niets met WPA te maken.
rCk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:26:
Ik heb nu Sight Training, maar waar kan ik de taal selecteren, zoals bij More Brain Training kon?
Want nu zit ik in het engels, niet dat het erg is ofzo, maar voor me broertje en zusje vooral.
Volgens mij is die game niet in het Nederlands beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 04-12-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:36:
@ hierboven: dan is een WiFi-stick idd interessant, want de enige reden dat mijn router op WEP staat is mijn DS.

Ik lees net dat die WiFi-stick is voor mensen die geen draadloze router hebben, heeft waarschijnlijk niets met WPA te maken.
ik las het net ook :( waardeloos dus weer, dan maar eens kijken of er een link kabel te koop is voor tegen elkaar gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tegen elkaar gamen kun je tegenwoordig gewoon zonder kabel hoor Spyroman ;)
De ene DS is dan de host en dan zoek je naar de game met de andere DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sight Training, is die een beetje ok? Of krijg je er barstende koppijn van? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:42

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:49:
Sight Training, is die een beetje ok? Of krijg je er barstende koppijn van? :P
Ik vind hemzelf erg leuk, sommige oefeningen wat minder. maar die sport oefening zijn erg leuk.
Ik krijg er iig geen barstende koppijn van.

Jezus ik heb me moeder dat bacteriën doden laten zien van More brain training.. ze heeft nu me ds al 3x platgespeeld in 2 dagen lol. Dat vind ze namelijk erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heeft er iemand een idee hoe je Mario Party DS tegen elkaar kan spelen over internet? Ik speelde het wel eens met een klasgenoot, maar sinds zo'n leraar op onze school dat doorheeft pakt hij onze DS'en af als we er op aan het spelen zijn.

We dachten het dan via internet te spelen, maar die optie zit er (v.z.i.w.) niet op... Iemand een idee?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:53:
[...]

Ik heb ook eventjes gezocht (nintendo ds lite 124CHF en dergelijke termen) maar ik vind inderdaad ook niets.
Reageert diegene niet meer op het iBood forum?
iemand al iets gevonden? een winkel met een dergelijke aanbieding zou mij op dit moment zeer goed uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:33:
[...]

iemand al iets gevonden? een winkel met een dergelijke aanbieding zou mij op dit moment zeer goed uitkomen ;)
Vandaag nogmaals uren gezocht, maar helaas nog niets gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
l0c4lh0st schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:06:
Heeft er iemand een idee hoe je Mario Party DS tegen elkaar kan spelen over internet? Ik speelde het wel eens met een klasgenoot, maar sinds zo'n leraar op onze school dat doorheeft pakt hij onze DS'en af als we er op aan het spelen zijn.

We dachten het dan via internet te spelen, maar die optie zit er (v.z.i.w.) niet op... Iemand een idee?
Niemand een idee? :o

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Voor zover ik weet kan dit dus gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 21-08 22:49
Op de doos van het spelletje moet een blauwe Wi-Fi logo zitten, anders kan je niet "via" internet spelen

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hoe speel je Mario Party tegen elkaar zónder downloadplay? Kan het echt niet vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nogmaals;

Zijn er goede hack en slash games op de DS?
Een beetje zoals Diablo2 of Dungeon Siege2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 21-08 22:49

Dat snap ik niet zo? Je speelt op school tegen elkaar (met download play, neem ik dus aan), en nu wil je nogsteeds tegen dezelfde klasgenoot spelen, maar dan via wifi? Of thuis?

Maar antwoord op je vraag: niet mogelijk. Zoals ik al eerder zei, op de doos moet je het blauwe wifi logo terugvinden, zoniet dan is wifi niet mogelijk

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ff een bump. Maar welke DS Lite bundels zijn er momenteel in NL te koop?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Las Vegas schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:11:
ff een bump. Maar welke DS Lite bundels zijn er momenteel in NL te koop?
Iemand? :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35
Volgens mij stellen de winkels zelf een bundel samen. Dit zal dan ook verschillen per shop.

Er zijn zover ik weer geen Nintendobundels (zoals bij de eerste DS met mario kart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik kreeg vandaag een heel leuk mailtje van NoAmerica. Ik ben nog lid van die nieuws brief van voordat NL een website had, volgens mij ist atm best lastig om daar lid van te worden als europeaan. Ma goed, het gaat om wat er IN staat. Er staat namelijk in: Lever je oude Nintendo DS of oude gameboy advance in en upgrade naar Nintendo DS lite. Dit voor respectievelijk 79 dollar en 99 dollar. Weet iemand of er zo'n actie ook voor NL komt? Scheelt me dan al gauw 70 euri en me huide grote ds daar is de battarij toch beetje lui van atm.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden van Nintendo een vervangende DS Lite gekregen nadat die van mij stuk was (scheurtjes in het schanier). Die vervanging bleek ook stuk te zijn en het had de volgende problemen:

- De DS Lite werd gloeiend heet rond de ABXY knoppen nadat je er 1 minuut mee speelt. Dat gebeurt niet als ik een hoofdtelefoon aansluit.
- De accu geeft na een paar seconden meteen leeg aan (rood lichtje, zelfs ook als je de acculader eraan hangt).
- De speakers kraken (geeft een ruisend geluid als je hem vasthoudt). Iets zit daarbinnen niet goed.

Ik heb deze DS Lite verschillende mensen laten gebruiken en hun vinden het een rare fout en het is zeker niet goed. Ben ook naar een games store geweest en hun zeiden meteen al dat ie defect was.

Ik stuur hem op naar Nintendo, bel ik vandaag na 3 weken terug naar de status ervan, zeggen ze dat ik lieg en dat er HELEMAAL niks aan de hand is.

En er wordt lekker verteld door die knuppel dat ik anders maar een nieuwe moet kopen als het probleem er nog is of de DS naar een onafhankelijke elektronicazaak op moet sturen.

Fijne service! Dacht altijd dat het met Nintendo wel goed zat (meestal wel, maar dit slaat nergens op). :(

Toen ik net eerst belde, zeiden ze me dat ze m'n DS nooit hebben ontvangen en dat ik TNT de schuld moest geven.

Ik TNT een mailtje sturen en de barcode gechecked op Track&Trace: Hij was op 26-11 aangekomen bij Nintendo.

Dus ik weer bellen, krijg ik ineens te horen dat ze hem wel hadden, maar gisteren naar het verkeerde adres hebben gestuurd: postcode 5156TH in Elshout ipv 5165TH in Waspik waar ik woon. Ze zeggen dat de chauffeur echt wel zal weten dat het in Waspik moet zijn en dat ik me geen zorgen moet maken, maar ik heb tot nu toe nog geen TNT gezien, terwijl ie altijd rond 12.00 met pakketten aankomt. |:(

Iemand in Elshout heeft nu dus een defecte DS.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een foto van een opengemaakte DS lite ? Bij kennissen is er wat stuk en die willen een mogelijke reparatie gan doen, maar zouden graag wetewn hoe die er van binnen uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:59:
Heeft iemand een foto van een opengemaakte DS lite ? Bij kennissen is er wat stuk en die willen een mogelijke reparatie gan doen, maar zouden graag wetewn hoe die er van binnen uitziet...
http://www.modd3d.com/art...ock-your-nintendo-ds-lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Sinds 14 november in het bezit van een DS Lite. Binnen 2 weken was deze echter defect. Touchscreen "deed" het nog voor de helft. Dat betekent alleen maar verticale strepen. Omdat ik hem via bartsmit.com had aangeschaft moest ik hem terugsturen per post. Binnen anderhalve week werd er een nieuwe bezorgd. Super service dus. Wat de DS Lite zelf betreft: echt een geweldig speeltje. Ik heb op dit moment Brain Training en Diddy Kong Racing. Vooral de online mogelijkheden zijn erg grappig.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Modbreak:Dit is niet de bedoeling hier :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5 ...denk dat je hier wel uitleg vindt ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Spellen downloaden is illegaal. Je moet ze kopen in de winkel.

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Trackmania komt naar de DS! Kan niet wachten om wat banen in elkaar te knutselen met de stylus. Zie onderstaande links voor filmpjes.

http://www.dailymotion.co..._trackmania-ds_videogames

Verwijderd

Zoveel mensen die een DS hebben, zoveel toppers erop, en nog maar deel 19 dan deze reeks? Niets te zeggen over dat het topic elke keer uit de lijst verdwijnt. Of is iedereen te druk met spelen ipv het hier over games te hebben? :) We moeten als Nintendo-fans wel een beetje leven in het topic houden hoor :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 11:49 . Reden: spelling ]

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:58:
Trackmania komt naar de DS! Kan niet wachten om wat banen in elkaar te knutselen met de stylus. Zie onderstaande links voor filmpjes.

Ziet er leuk uit :)
Gewoon, simpele graphics, maar volgens mij is het wel leuke gameplay.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:33:
Zoveel mensen die een DS hebben, zoveel toppers erop, en nog maar deel 19 dan deze reeks? Niets te zeggen over dat het topic elke keer uit de lijst verdwijnt. Of is iedereen te druk met spelen ipv het hier over games te hebben? :) We moeten als Nintendo-fans wel een beetje leven in het topic houden hoor :P
Ik post hier ook bijna nooit heb naar alle tevredenheid DS dus niet zo heel veel over te zeggen. Als je de console topics bekijkt zie je dat het merendeel van de post niet echt over de games zelf gaat.
Ik ga weer verder met Phoenix Wrigt T&T spelen.

Ps4/switch gamer

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:31:
Ik ga weer verder met Phoenix Wrigt T&T spelen.
Ik heb mijn DS Lite ongeveer een maand in bezit en ben zelf dol op adventures dus dat soort games heb ik als eerst erbij gekocht (Another Code en Hotel Dusk). Na wat zoeken naar meer games was ik geinteresseerd in Phoenix Wright. Heb een en al gevraagd en werd mij aangeraden om het eerste deel van Phoenix Wright te spelen (ik kon alleen het tweede deel vinden). Via Marktplaats dan maar en heb zonet case vier voltooid.

En godsallemachtig wat een fantastische game. Ijzersterk verhaal, sterke (en humoristische) dialogen en je leeft echt mee met de personages (dankzij leuk gedaan extreme emoties, iets typisch Japans) en ik speel op de DS voornamelijk in de trein op weg naar school en het is wel gebeurd dat ik niet op kon houden en spelend de trein uit ging. Even voor ik in slaap val dacht ik nog aan een zaak waar ik toen mee bezig was. Echt... gewoon halen (tenzij je geen zin hebt om heel veel te lezen)! _/-\o_

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Helsie schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:26:
[...]
Ziet er leuk uit :)
Gewoon, simpele graphics, maar volgens mij is het wel leuke gameplay.
Ja, het lijkt erop dat het echt een prima conversion gaat worden van de PC versie.

Aan de reply te zien ben je volgensmij niet bekend met de trackmania serie. Ik zou zeggen probeer eens trackmania nations voor de PC. Vrij lage systeem eisen en gratis. Check de onderstaande link voor meer info.

http://www.trackmanianations.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

D. Ninjai schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:35:
[...]
En godsallemachtig wat een fantastische game. Ijzersterk verhaal, sterke (en humoristische) dialogen en je leeft echt mee met de personages (dankzij leuk gedaan extreme emoties, iets typisch Japans) en ik speel op de DS voornamelijk in de trein op weg naar school en het is wel gebeurd dat ik niet op kon houden en spelend de trein uit ging. Even voor ik in slaap val dacht ik nog aan een zaak waar ik toen mee bezig was. Echt... gewoon halen (tenzij je geen zin hebt om heel veel te lezen)! _/-\o_
hulde, weer een nieuwe phoenix wright fan erbij :D. Ben blij voor je dat je met het eerste deel begonnen bent, want deel 2/3 is vrij verwarrend wanneer je de achtergrond van bepaalde personages niet kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Voor wanneer kan ik Trackmania voor de DS verwachten? Want heb ook al meegedaan aan Trackmania compo's op verschillende lan party's. Maar voor de DS lijkt me zeker vet. :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 17-09 16:52
Vraagje, Brain Training merk je dat je daar echt op vooruit gaat of meer voor the fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Dan zou je echte testen moeten gaan doen. Het kan zo zijn dat je het gevoel hebt dat het werkt maar dat zegt natuurlijk niets. Ik doe het al een tijdje, en heb wel het gevoel dat het werkt. (of dat het nuttig is , is weer een ander verhaal).

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Xouxic schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:07:
Voor wanneer kan ik Trackmania voor de DS verwachten? Want heb ook al meegedaan aan Trackmania compo's op verschillende lan party's. Maar voor de DS lijkt me zeker vet. :D
Aaaaah ik zou die zo "kopen" :D

Maar ik denk niet dat Nadeo daar plannen voor heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Reageer normaal of reageer niet

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen mijn Arkanoid peddle. Iemand anders al Arkanoid gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:18:
[...]

Aaaaah ik zou die zo "kopen" :D

Maar ik denk niet dat Nadeo daar plannen voor heeft...
Ik denk dat je ff wat mist, Nadeo is met Trackmania DS bezig: http://gamed.nl/view/35561

En als je hem dan uit dankbaarheid meteen ook koopt en niet "koopt"...
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.